Sakau: TAIP! O ką sakysite Jūs?
2010 - 06 - 23, Trečiadienis 8:30Tvirtai ir su pakelta galva ištarti „TAIP“, iškloti visą argumentaciją ant stalo, atvirai pasakyti ką galvoji nėra lengva. Tam reikia žinių, objektyvaus požiūrio, išmonės ir savikritikos. Ne visi tai sugeba…Pagaliau tam reikia drąsos.
Atėjo laikas profesionaliai valdžios kontrolei ir kritikai su pasiūlymais keistis. Todėl ir atsirado naujas visuomeninis judėjimas „TAIP“ („Tėvynės Atgimimas Ir Perspektyva”), kuris vienys bendraminčius ir kūrėjus, norinčius Lietuvoje veikti ir dirbti TEISINGAI. Tai judėjimas, norintis sukrėsti esamą politinių partijų sistemą, priversti valdžią ir politinę sistemą keistis iš esmės, o ne tik išlaikyti status quo, kuri nė kiek nepateisina žmonių lūkesčių ir modernios valstybės poreikių. Naujasis judėjimas – tai talentingų, kūrybingų ir veikiančių žmonių sąjunga, kuri turės nubrėžti naujas Lietuvos politinės sistemos gaires, nes per 20 metų Lietuvos politinių partijų sistema nesustiprėjo, atvirkščiai, ji tapo geresnio gyvenimo,,stabdžiu“. „TAIP“ – tai jokiu būdu ne prieš politines partijas kovojantis judėjimas, o tik įsisenėjusios valdžios nuostatas norinti keisti žmonių sąjunga, besivadovaujanti „atsakingo liberalizmo“ nuostatomis bei pripažįstantį didesnį valstybės vaidmenį kuriant piliečių gerovę.
Juk „TAIP“ gali pasakyti tikrai ne tie, kurių nuomonė šiuo metu dominuoja, nuolatos atspindėdama „PRIEŠ“ ar ,,NE’’ poziciją be jokių paaiškinimų. ,,NE’’ –dažniausiai išrėkiamas garsiai, bet jis nieko nekuria. Kuria tik ,,TAIP’’.
„TAIP“ judėjimas Lietuvos politiniame gyvenime dalyvaus kaip akylas stebėtojas bei kritikas su pasiūlymais, skatinantis keistis ne tik politines partijas, bet ir piliečių požiūriui į valstybės gyvenimo aktualijas. Judėjimo programa ir principai dar kuriami, todėl labai svarbu, kad kiekvienas, kuris turi savo tvirtą ir aiškų požiūrį dėl šalies ateities, išreikštų jį, prisijungdamas prie „TAIP“ veiklos. Atėjo laikas, kada reikia sau ir visiems prisipažinti, kad Lietuvai reikia ne skundų ar skandalų šlovinimo ir populiarinimo, ne parodomųjų vyriausybės kovų su menamais „priešais“, bet pozityvios visuomeninės programos ir svarbiausia veiksmų. Todėl siūlau mąstyti ir sakyti „TAIP“.


2011 - 11 - 21, 12:24
TAIP, Noriu prisijungti !
2011 - 11 - 19, 18:04
sakau TAIP
2011 - 11 - 19, 12:24
As sakau TAIP, Noriu prisijungti
2011 - 02 - 27, 19:21
Noriu prisijungti prie Jusu ir eiti kartu i seima 2012 metais. Seniai reikejo pasakyti TAIP ir pasakyti noriu kartu :)
2011 - 01 - 22, 22:51
Sakau taip ! Ir noreciau prisijungti prie Jusu judejimo
2010 - 10 - 08, 18:23
Sveiki. Norėčiau prisidėti prie judėjimo. Kadangi internete neradau informacijos kaip galėčiau tai padaryti, labai tikiuosi kad kas nors ir šio judėjimo narių, susisieks su manim.
2010 - 08 - 09, 13:44
Be abejo, TAIP! Reikia veikti!
2010 - 07 - 18, 16:47
Labas, Artūrai,
Kada ir kaip galiu prisijungti? Esi vienas protingiausių žmonių Lietuvoje, tikras lyderis, kuris nedaug kalba, o daug daro :-). Taip galvojančių yra daug, bent jau mano rate. Mes su tavimi :-) Sakome TAIP
Danguolė
2010 - 07 - 16, 15:31
As sakau TAIP, reikia keisti ir keistis
2010 - 07 - 10, 9:59
ką galima padaryti, kad būčiau šiame judėjime?
2010 - 07 - 08, 8:44
Norėčiau ir galėčiau būti naudinga TAIP kūrimo darbe.
2010 - 07 - 06, 18:36
Noriu prisijungti!
2010 - 07 - 06, 14:44
Sakau: TAIP! Tevynes atgimimui ir perspektyvai. Dirbu Lietuvoje, taciau laikas dirbti ir Lietuvos labui. Ne tik prisideciau, bet ir aktyviai veikciau kartu su TAIP!
2010 - 07 - 03, 19:29
Labai paprasta nieko nedaryti ir kitų darbuose ieškoti klaidų, rašyti įžeidžiančius komentarus, keiksnoti valdžią žiūrint televizorių. Savaime suprantama, kad sprendžiant problemas, klaidos – neišvengiamos, klausimas tik ar jos pripažįstamos, iš jų semiamasi patirties ar jos ignoruojamos. Aš už tai, kad problemos būtų sprendžiamos šiandien, tegul ir ne idealiai (juk visuomet galima galima tobulint ankstesnius veiksmus), o ne tik nutaisius rūpintojėlio veidą guodžiamasi kaip pas mus blogai. Galima A. Zuoko veiklą vertinti įvairiai, bet negalima nuneigti jo nuopelnų Vilnius miestui. Pažvelkime kokie esminiai pokyčiai įvyko mieste po „A. Zuoko“, o gi jokių. Visuomet reikalingas ryžtingas lyderis, kuris nebijo priimti sprendimų, bet deja vien lyderio nepakanka reikia ir komandos, kuri būtų patikima ir kompetetinga. TAIP tikiu, kad šis judėjimas subrandins, iškels ir įgyvendins ne vieną valtybei naudingą projektą.
2010 - 07 - 02, 19:31
Šiandien Karys vienas mūšio lauke, bet ir Vienas Karys yra Karys. Rytoj jau Jūsų bus daug. Daugiau nei dešimtį metų stebiu ir stebiuosi A.Zuoko energija, ryžtu ir atkaklumu. Magiškas „Taip“ vėl kelia mus į žygius ir kovas, tad dirbkime visi kartu ir kurkime orią , keliančia pagarbą, šviesią ir turtingą Lietuvos ateitį.
Mes UŽ ir sakome TAIP.
Vytautas, Daiva, Vilius ir Paulius.
2010 - 07 - 02, 13:09
Sakau: TAIP. Be sito stagnacija, patycios is zmoniu, dirbanciu ir jau daug atidirbusiu, tesis toliau. Cinizmas pensininku atzvilgiu bujos. Korupcija klestes. Teismu absurdiski sprendimai pasieks tolerancijos aukstumas. Ekonomika bus kontrabandos ir vagiu palydovas. Panieka Lietuvos pilieciams toliau veses. Isatymai, kurie nenaudingi seimunams, liks tik popieriuje. Ir dar daug kas skes nekometencijos liune.
TODEL ARTURAI- TAIP.
2010 - 07 - 01, 22:10
aš sakau noriu naujios geresnes valdzios noriu kad butu atstatydintas seimas arba
seimo Pirmininkas Andrius Kubilius uz švaria ir teisinga Lietuva!!!
Grazinkite y Vilniaus Merus Artura Zuoka!!!
2010 - 06 - 30, 7:52
Taip…kur ir kada renkames?
2010 - 06 - 30, 5:23
Sveiki, kaip galima sužinoti daugiau info apie „Taip“ ir galbūt prisijungti prie judėjimo?
2010 - 06 - 28, 11:11
Bet korta tai „mušta“, bandymas įlipti į tą pačią upę, be aiškios idiologinės ribos yra niekas kitas, kaip ambicijos ir ne daugiau.Kur idėjos, kur idialogija, kur pagrindinės nuostatos skirtos ne „aštuntokams“, ar „devintokams“, o pilietiniai visuomenei, visuomenei, kuri netiki įvairaus plauko fokusininkais (AP, RP, VU, AV ir C0) ir „įjungia“ smegenis, jog auktą gyvenimo standartą galima pasiekti darbu, atkaklumu, štampa ir kantrybe.Svarbiausiai tinkamai nusibrėžti orentyrus.Aplamai, nesitikiu AZ kažko naujo.Tiesiog jam trūksta aiškių idiologinių-idėjinių nuosatų, kurios būtų paremtos realybe, o ne populizmu.
2010 - 06 - 28, 11:08
Taip noriu prisidėti prie Jūsu.
2010 - 06 - 28, 10:09
klausiausi Jūsų pokalbio per žinių radiją. Būtent tuos momentus, kur Jūs kalbėjote, jog aktyvūs žmonės, kurie gali ką nors keisti ir daryti, jie patys neateis – o juos reikia pakviesti. :)
Tačiau sėdėti ir laukti pakvietimo, spėju, tektų ilgai. :) nes sąrašas turėtų būti ilgas. Todėl manau, jog ir be asmeninio pakvietimo norėčiau prisijungti. Kaip galime kontaktuoti toliau?
2010 - 06 - 28, 1:09
„Огласите весь список, пожалуйста.“
O jei rimtai – gal galima sužinoti, kas sudaro judėjimo branduolį. Na bent kokias 5 pavardes.
Ačiū.
2010 - 06 - 25, 13:24
Junkis tik turėk gumines pirštines ir bent dvilika prezervatyvu.@Rimas:
2010 - 06 - 25, 11:57
Paimi uz pympio ir palaikai. kas cia neaisku, stuobrys, a ?
2010 - 06 - 25, 10:53
Laba diena,pilnai su jumis sutynku,kaip galma jus palaikit ?
2010 - 06 - 24, 11:25
T – Tikrojo
A – Abonento
I – Individuali
P – Partija
———————————————————————-
štai ir viskas…
2010 - 06 - 24, 9:08
Sutinku, nes kai nėra argumentų ir kitų žmonių optimizmas tiesiog erzina, tokiems belieka tik keiktis. Geriau tai jie daro čia, bloge, nes tokie dažniausiai paslapčia pjausto autobusų sėdynes, bjauroja liftus, nušvilpia kaimyno skalbinius ir garsiai šaukia -,,kokie palinkui vagys“.
@Virtualogas:
2010 - 06 - 23, 20:28
AZ: „Juk „TAIP“ gali pasakyti tikrai ne tie, kurių nuomonė šiuo metu dominuoja, nuolatos atspindėdama „PRIEŠ“ ar ,,NE’’ poziciją be jokių paaiškinimų. ,,NE’’ –dažniausiai išrėkiamas garsiai, bet jis nieko nekuria. Kuria tik ,,TAIP’’.
Butent tai ir matome kasdiena Jusu, Arturai, blogo komentaruose. Ir siandien taip pat :)
2010 - 06 - 23, 18:36
Tikrai TAIP – didesnio aferisto už Abonentą nėra.
2010 - 06 - 23, 18:21
@Ignas:
Siulote rinktis lochatrono krupje,kuris visa laika zyze: „brangzzzzz,brangzzzzzzzz,paskolos brangzz,imkite,imkite darrrrrrrrrrr….“ Na ir kas,kad jis kostiumuotas? Vis tiek apgaves ir prisimelaves daugiau uz likusiose fotkese pavaizduotus.
Man daug labiau patinka nuosirdus,atvirai tiesa kalbantys zmones. Todel daug kas jais pasitikejo.Na nesugebejo jie dirbti,ne ju cia sritis.
2010 - 06 - 23, 17:49
Švarcnegeris, Reiganas, Sarkozi, Brazauskas dar ne tokių nuotraukėlių turi, – ir nieko. O tokios, kaip Šiaulienė, Degutienė, Juknevičienė norėtų tokių turėti, kaip Donalda, deja.
2010 - 06 - 23, 17:35
Zuokai, po kiek opiumas liaudžiai? Kaip matau užsivežėte naują opiumo partiją. Keičiam seną į xjovoje.
2010 - 06 - 23, 16:53
Šis paveiksliukas labai išraiškingai rodo visuomenės pasirinkimą:
http://www.prisimenu.lt/wp-content/uploads/2009/08/kuris-is-siu-zmoniu-nera-seimo-narys.jpg
Palaikymo gali tikėtis tik meluodamas apie 2x didesnes pensijas ir kvailiodamas televizoriuje. Tokia jau ta demokratija – liaudies valdymas…
2010 - 06 - 23, 16:42
Žinoma, taip taip, Lietuvoje aukštesnes nei 2 laiptelių idėjas supranta tik Zuokas, Ignas ir a.a. Andropovas. Visi kiti žmonės tik žemės kirminai, kur ten jiems iki tautos protingųjų šventųjų.
Gerai čia Ignai pavarei. Sveikinu. Bravisimo. Kaip tu toks protingas vis dar ne su Zuoku. O gal tu jau su Zuoku. Gal tu Šilgalvis.
O ant žemės Zuokui tikrai verta nusileisti. Griauti sistemą su tokia biografija. Demagogija, bet nieko keisto. Zuokiška.
2010 - 06 - 23, 16:13
Dar viena akcija save parodyt apie save priminti. Jokiais būdais nepalaikau, tik jau ne zuoko iniciatyvas, stebuklingi atsivertimai galimi tik pasakose.
2010 - 06 - 23, 16:01
‘Yes Man’ ;)
Sveikinu tokias iniciatyvas ir palaikau. Bet … ar tai suveiks? Jūsų reputacija pagadinta (niekas nesam šventi, imho), tad pritraukti daugiau žmonių bus labai sunku. Reikia gerai apgalvot ką čia daryt. Jus maksimalistas, bet gal kokius 5 metelius nuošaliau užsiimti paprastesniais darbais? Arba šią iniciatyvą siūlyti tik tam tikrai visuomenės grupei? Dauguma tiesiog nesupranta Jūsų. Gal rasti savo auditoriją ir labiau su ja dirbti? Bendrauti atsargiai, be šūkių.
Man rodos, kad žmonės supranta tik savo lygio ir laipteliu aukštesnes idėjas. Jei idėjos aukštesnės 2 laipteliais, jos ignoruojamos, nesuprantamos, priimamos priešiškai. Gal nusileisti šiek tiek arčiau žemės?
Tokie pamąstymai ir sėkmės! ;)
2010 - 06 - 23, 15:31
Artūrai, o kodėl „tokie kaip mes suprantam politikų darbą ,,kaip būvimą prie lovio”, ką? Ką iki šiol darė politikai? Aš tau pasakysiu,- ėmė kyšius, lojo vieni ant kitų, teismus padarė pasityčiojimo iš teisybės institucija, teisėsaugai leido „sunegalėti“ iki absurdo, sveikatos apsaugą nustekeno iki Angolos lygio, tyčiojosi, melavo, lupo nuo paprastų žmonių paskutinį kailį nes suvaldyti korupciją, kontrabandą, „šešėlį“ nėra intereso, nes tai jų klanų verslai, o suvaldyti savo „apetitų“ nebesugebama, „skandino“ vieni kitus, dangstė savo „prisišikusius“ kolegas ir net konkurentus, nes ir tie turi pakankamai kompromatų, todėl nėra kur dėtis, galima būtų vardinti toliau. Ir tu, Artūrai, nebuvai paskutinėse gretose. Todėl niekada nebeturėsi nei visuomenės pasitikėjimo, nei juo labiau palaikymo. Tavasis Taip tėra tau laiptelis prie lovio. Vienareikšmiškai. Bus dar klausimų? @Artūras Zuokas:
2010 - 06 - 23, 15:10
Cituoju: „„TAIP“ – tai jokiu būdu ne prieš politines partijas kovojantis judėjimas“, citatos pabaiga.
Sitas sakinys ir parodo,kad judejimas jau yra pasmerktas.Nes paciu pirmuoju sakiniu atsisakoma vieninteles teisingos galimybes kazka pakeisti.Nesvarbu,po kokiu pavadinimu ta partija slepiasi,ar tai „koncervos“ ar „socikai“ ar „libcikai“,siandien tikrasis tos partijos pavadinimas yra LOVIO PARTIJA. Taigi,zingsnis Nr 1 turetu buti visu partiju atsikratymas.Na cia ne atskiru judejimu,nusipelniusiu gyventi geriau pagal sarasa tikslas,toks turetu buti likusiuju gyventi Lietuvoje tikslas.
Jau anksciau cia daznai pateikdavau citatu is puslapio „anarchija“ is „laiko dvasios“. Nieko naujo nepasakysiu,tik partines sistemos panaikinimas [uz ka jiems dar 4 mln litu dave???] ir nauju,visai nauju valstybes valdymo formu ivedimas atviro informacijos saltinio principu,leistu Lietuvai isgyventi.
2010 - 06 - 23, 14:40
Čia ir yra bėda, kad tokie kaip jūs suprantate politikų darbą ,,kaip būvimą prie lovio“, nuo čia ir prasideda blogos politikos priežastys ir atitinkamos pasekmės. Yra ir kitokių motyvų, kodėl žmonės dalyvauja politikoje ar visuomeniniame gyvenime. O manęs , anot jūsų, niekas nevarė nuo ,,lovio“, aš pats išėjau, ir išėjau tam , kad keisti. Jei jūsų komentaras nuoširdus pasipiktinimas sistemą, tai reikia būti TAIP! žmogumi, o ne keikti ar keiktis.
@Turbonadūvas:
2010 - 06 - 23, 14:09
Nurimusiam
Pilnai sutinku. Ne tik paminėtiems reiškiniams, bet ir paminėtiems piliečiam. GRIEŽTAS IR KATEGORIŠKAS – NNEE !!!
2010 - 06 - 23, 14:04
Matomai, atėjo laikas sugrįžti…
„TAIP“ – patraukli idėja.
Bet ar galime sakyti „TAIP“ – korupcijai, kontrabandai ir etc., o galų gale ar galime pasakyti „TAIP“ pačiam pil. A. Zuokui? Esu įsitikinęs, kad mano paminėtiems reiškiniams reikia tarti (o ir ne tik tarti, bet padaryti) kategorišką „NE“…
2010 - 06 - 23, 14:04
„sukrėsti esamą politinių partijų sistemą, priversti valdžią ir politinę sistemą keistis iš esmės“
Artūrai, ir vėl durnių ieškai? Kaip tu „ją“ keisi? Kaip tu „ją“ krėsi? Ką tu čia vėl sugalvojai? Šitiek metų prie lovio praleidęs pats esi neatsiejama sistemos dalis, ir tik šalin pavarytas pasišovei „krėsti“ ir „keisti“? Pribrendai?, taip sakant… Nebejuokink. Nebedurnink tų vargšų žmonių, begėdi tu.
2010 - 06 - 23, 13:14
sakau TAIP
2010 - 06 - 23, 12:58
Sakau TAIP ir esu labai rimtai pasiryzes naiviai tuo tiketi. „Ne viskas sutemose zuvo“ kaip savo eilese bylojo kadaise Vincas-Mykolaitis (o ne Vladimiras) Putinas.
Arba kaip sake Vladimiras, bet ne Putinas, o Iljicius: „TAIP, TAIP ir dar karta TAIP“. Gal netgi estus pasivysim, gal nebesinores taip emigruoti…
Linkiu sekmes, bet sistema visada alkana.
2010 - 06 - 23, 11:30
Sakau ne! Aš Už „illegal living“ :)
2010 - 06 - 23, 10:53
Kur galima būtų rasti daugiau informacijos? Ir kaip suprasti „Judėjimo programa ir principai dar kuriami, todėl labai svarbu, kad kiekvienas, kuris turi savo tvirtą ir aiškų požiūrį dėl šalies ateities, išreikštų jį, prisijungdamas prie „TAIP“ veiklos.“? Kaip tai padaryti?
2010 - 06 - 23, 10:25
Turime pasiūlymų ir tokiam variantui . Prisijunkite prie frakcijos ,,NE“ arba ,,GAl būt“. Svarbu žinoti kaip jūs mąstote ir koks esate. Piktas, tai piktas, o ,,velniop“ labai plataus pasirinkimo kryptis, būtent ko reikia TAIP! žmonėms. Pasirinkimo galimybių.
@Pikta:
2010 - 06 - 23, 10:17
Mąstau ir sakau: eik velniop.
2010 - 06 - 23, 9:27
Sakau TAIP , tik norių žinoti kaip padarysite , kad šiais norais kaip ir daugeliu kitų buvusių prieš tai mūsų Lietuvėlėje nebus toliau PRAGARAS GRĮSTAS…
2010 - 06 - 23, 8:48
sakau TAIP. Noriu prisijungti