Dienos anekdotas (International)
2010 - 01 - 20, Trečiadienis 11:24Niujorke Jungtinių Tautų sesijos metu Lietuvos atstovas didžiuodamasis pristato Seimo tyrimo dėl ,,slaptų CŽV kalėjimų Lietuvoje” nutarimą. Pristatymą baigia cituodamas Lietuvos Respublikos Seimo nutarimą: ,,Lietuvoje buvo sudarytos sąlygos JAV Centrinės žvalgybos valdybos sulaikymo centrams veikti, taip pat - nekliudomai pervežti, įvežti ar išvežti CŽV sulaikytus asmenis, tačiau nenustatyta, ar šiomis sąlygomis pasinaudota.”
Po pristatymo pirmasis paklausti suskubo JAV atstovas prie Jungtinių Tautų: ,,Ar tiesa, kad šiam tyrimui vadovavo ir jį patvirtino konservatorių partijos atstovai, kurią Lietuvos Respublikos Seimas savo nutarimu Nr.X-1350, cituoju :,,Kai kurie politinės partijos – Tėvynės sąjungos (Lietuvos konservatorių) buvusieji ir dabartiniai vadovai siekė ir tebesiekia daryti poveikį teisėsaugos institucijoms ir pareigūnams, kurie tyrė asmens nužudymą organizavusios ir įvykdžiusios teroristinės organizacijos požymių turinčios grupės asmenų veiklą. Tyrimo veiksmus atliekantiems pareigūnams buvo grasinama įvairiais būdais, net bandant juos gąsdinti.” Patikslinsiu, pagriežtino toną JAV atstovas: ,,Trumpai šnekant, Lietuvos politinė partija, konservatoriai, galimai susijusi terorizmu ir bandė dangstyti terorizmu įtariamus asmenis”.
Lietuvos atstovas nustojo šypsotis ir bandė atsakyti: ,,Taip, toks Seimo nutarimas buvo, bet, žinot, noriu patikslinti…”.
JAV atstovas, nelaukdamas patikslinimų, atsisuka į Jungtinių Tautų sesijos dalyvius iš viso pasaulio ir garsiai taria: ,,Gerbiamieji, dabar patys matote, kad tyrimą inicijavo šališka ir suinteresuota pusė. Tačiau išvadų daliai, kurioje teigiama, kad sulaikymo centrais nebuvo pasinaudota, galima pritarti, nes to net patys Lietuvos konservatoriai-krikščionys demokratai, pagal Lietuvos Respublikos Seimo nutarimą galimai susiję su terorizmu, nepatvirtino.” Salėje šurmulys….
Italijos premjeras S.Berlusconis pašnibždom duodą komandą savo patarėjui: ,,Išsiaiškink, kur ta Lietuva, įvesti vizas visiems lietuviams. Nors, ne. Atrodo, kažką pamenu, kad jų merginos gražios. Įvesti vizas tik vyrams.”
Kitam kampe islamistų radikalų atstovai tarpusavyje šnabždasi: ,,Skubiai reikia išsiaiškinti, kur ta šalis, kurioje krikščionys tapo teroristais ir dar ,,džihadą” CŽV paskelbė. Ar mes ten turime savo apmokymų bazes? Pats laikas…”



2010 - 01 - 24, 0:11
Nezinau ar taip buvo, ar grazi istorija, bet anekdotas toks taiklus, kad taip juokiausi, jog zandiklausius skauda :) 10 balu!
2010 - 01 - 22, 17:45
Anonimas su biblija iki without brain smegenu prisibeldė:D
Kietas net pas besmegenį smegenis surado:D
2010 - 01 - 22, 15:46
P.S. durys šarvuotos. Aštuntame aukšte grotų nereikia :)
2010 - 01 - 22, 15:36
@nuomonė:
O tavo buto langai - su grotomis? :)
2010 - 01 - 22, 15:06
Mano bute trys kambariai, vienas jų negyvenamas, tačiau stovi pora lovų, tinkamų kalinamiesiems miegoti. Bute įrengta virtuvė sudaro sąlygas kaliniams maitinti, o tualetas - iki galo patenkinti jų poreikius. Nepastebėjau, jog mano butas būtų sekamas STT, todėl CŽV galėjo laisvai ir nepatikrinti atvežti kalinius.
2010 - 01 - 22, 15:00
Biblija. 115 Psalmėje rašoma:
…
turi akis, bet nemato,
turi ausis, bet negirdi,
…
Čia aiškiai apie Jus, Mielas berniuk.
Neįsižeiskit dėl tokio familiaraus kreipinio, bet pasistenkit pasinaudoti savo akimis ir ausimis…
Aš nesiimu būti nei prokuroru, nei teisėju „CŽV kalėjimo“ byloje… Ne man, o manau ir ne Jums, turi būti teikiami įrodymai, ne mes turime juos vertinti ir etc….:)
Aš norėčiau pasitikėti valstybinėmis institucijomis, jų sprendimais. Gaila, bet dabar aš turiu abejonių, kurias jau išdėsčiau, bet dėl Tamstos galiu pakartoti:
„…, aš turiu abejonių ar:
1. Ar tyrimas nebuvo įtakojamas politikos/politikų/kokių tai interesų;
2. Ar nebus įtakojimas galimai būsimas prokuratūros tyrimas bei galimai būsimas teismas;
3. Ar nesiritame autoritarizmo link;
4. Ar gali valstybės institucijos prielaidas „perkvalifikuoti“ į faktus, o po to jais vadovautis.“
Juk būtų puiku, jei niekas tokių abejonių neturėtų.
Pavyzdžiui Generalinis prokuroras pasako, kad nėra pagrindo įtariamojo pedofilijos byloje perduoti teismui ar, kad kalėjimo nebuvo– ir mes tikim, nes žinom, kad… (žr. abejones, kurių nebeturim). Arba sako, perduodam Teismui, kuris patvirtina – kaltas/buvo, o mes ir vėl tikim, nes žinom, kad… (žr. abejones, kurių nebeturim).
Pabaigsiu kaip ir pradėjau – Biblija:
EVANGELIJA PAGAL LUKĄ
“Neteiskite ir nebūsite teisiami;
nesmerkite ir nebūsite pasmerkti;
atleiskite, ir jums bus atleista. ”
P.S. Užbėgdamas galimam klausimui „už akių“, turiu prisipažinti, kad aš pats ne visada laikausi Biblijinės išminties.:)
P.P.S. Jūs pasistenkite jos nors kiek laikytis. Juk vaikai-mūsų ateitis, o taip norisi, kad ateitis būtų geresnė…:)
2010 - 01 - 22, 14:34
@Geras A. Nekdotas - Andriui :):
Pagal viska turejo buti projektelis apie 133tukst. Nes kyšio buvo reikalaujama 20tukst. o 20tukst, nuo 133tukst sudaro 15%. Žinant tradicijas, būtent ir turėtų būti 15% :) Nebent krizės metu nuolaidos…
2010 - 01 - 22, 13:36
Kad ja kur biesas, ta automatika… :(
2010 - 01 - 22, 13:35
@Jz:
Tragedija ypac tame, kad ne “pakisho”, ne pro langa kur atsitiktinai iskrido kyshiukas. O buvo REIKALAUJAMA (kaip itariama)!
2010 - 01 - 22, 12:31
@Anonimas:
Aš nežinau kokie įrodymai tamsta įtikintų… bet konkrečios filmuotos medžiagos ar konkrečių liudininkų parodymų jog “taip mačiau” gali ir nebūti. Bet jei mes tik tokiais įrodymais tikėtume, ignoruodami visus kitus, tai pas mus nusikaltimų išaiškinamumas būtų kokie 0.2% :)
2010 - 01 - 22, 11:27
Ant visų Jūsų shiku, nabagų pacientų,
Dvėskite visi iš bado, nebereik tokių nabagų,
Ir tik kai gripas Pandemų baigės nupirkta vakcina maivės,
Dar kuruoju Aš ir kraują, apkrėsiu visą Šunaują.
Dar ir daug kitų sričių Aš kuruoju ir shiku,
Tad visuomenės sveikatai ir greitajai medicinos pagalbai šakės,
Mėšlas esate visi, kas be kišio likt sveiki,
Medicina Jums padės, Abraomui vežimais dės.
Tad tokia šita dainuška apie mediciną bliuška,
Dar, kai shiku, ir tapšnoju,unitazu uždainuoju,
Mano galva lyg plika, kaip ir užpakalis cha,
Tai shiku Aš ir svajoju, vien žaliais nušluostyt moju.
2010 - 01 - 22, 11:15
Nu, va, ši diena prasidėjo jau ne anekdotu. Ir vėl STT, ir vėl LiCS narys, ir vėl kyšiai…
Ir dar keli bjaurūs sutapimai.
2010 - 01 - 22, 10:50
Anot ministro, tai vienintelis šiuo metu sulaikytas ministerijos pareigūnas. Kaip skelbia Lietuvos radijas, kol kas neaišku, ar STT kreipsis į teismą dėl tolesnės kardomosios priemonės panaudojimo A.Čapliko pavaduotojui.
Atliekamą ikiteisminį tyrimą organizuoja ir jam vadovauja Vilniaus apygardos prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo skyriaus prokurorai.
A.Skikas į ministeriją atėjo prieš 8 mėnesius, deleguotas Liberalų ir centro sąjungos. Jis ministerijoje kuravo šiais sritis: visuomenės sveikata, kraujas, greitoji medicinos pagalba ir pandemija.
A.Skikas turi medicininį išsilavinimą, anksčiau dirbo įvairiose Šilutės medicinos įstaigose. Jis taip pat priklauso Šilutės rajono savivaldybės tarybai, yra šio rajono Liberalų ir centro sąjungos skyriaus pirmininko pavaduotojas.
p.s. BNS ir lrytas.lt inf.
2010-01-22 10:00
2010 - 01 - 22, 10:48
“STT pranešė, kad ikiteisminis tyrimas buvo pradėtas pareigūnams gavus duomenų, kad viceministras reikalavo ir priėmė iš vienos viešosios įstaigos vadovo 20 tūkst. litų neteisėtą atlygį.
A.Skikas iki vėlaus vakaro buvo apklausiamas pareigūnų, vėliau uždarytas į Vilniaus areštinę. Valdininkas sulaikytas 48 valandoms. Ar bus kreiptasi į teismą dėl tolimesnio arešto, paaiškės vėliau.
„Labai nemalonu. Man nesmagu, nemalonu. Ką dabar darysi”, - viceministro sulaikymą komentavo bendrapartietis sveikatos ministras Algis Čaplikas. ”
p.s. BNS ir lrytas.lt inf.
2010-01-22 10:00
2010 - 01 - 22, 10:46
“Ketvirtadienį, apie 16 val. su korupcija kovojančios Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) pareigūnai darbo vietoje sulaikė sveikatos apsaugos viceministrą liberalcentristą Artūrą Skiką.”
p.s. BNS ir lrytas.lt inf.
2010-01-22 10:00
2010 - 01 - 22, 8:26
Komentaras buvo skirtas p. dev/brain
2010 - 01 - 22, 8:25
Perskaičiau Tamstos „dev/brain 2010 - 01 - 21, 16:45“ komentarą, kuris, toli gražu, neišsklaidė mano minėtų abejonių.
Taip ir norisi sušukti: O šventas naivume…:) Čia švelniai sakant…:)
Galima būtų paneigti daugelį Jūsų teiginių ar bent įrodyti, kad jie (teiginiai) yra ginčytini, nepagrįsti faktais ir etc..
Bet kam? Esu įsitikinęs, kad nieko neįrodysi žmogui, kuris mano viską žinąs, neturi jokių abejonių, negirdi oponento, vienžo, yra įsitikinęs, kad yra tik dvi nuomonės: viena – jo, kita – neteisinga.:)
2010 - 01 - 22, 8:24
Pamato policininkas zmogu, laikanti ismeigta peili i kito zmogaus kuna.
- Zulikas! Zmogu nuzudei!
- Palauk palauk! As nenuzudziau, o peili norejau istraukti!
2010 - 01 - 21, 22:46
@/dev/brain:
…:)…
Skaičiuoju - visose šalyse, kuriuose yra JAV diplomatinės atstovybės yra neabejotinai slaptų patalpų kontroliuojamų tik amerikiečių. Kaip beje ir tose kur yra Lietuvos atstovybės - slaptos patalpos kontroliuojamos tik LR atstovybės. Visuose šalyse kur yra JAV atstovybės, tikėtina, lankosi ir CŽV agentai. Ir manau, kad atsiskaitinėja jie tik savo direktoriui - net ne savo atstovybės konsului, o jau nekalbant apie tos šalies pareigunus. Nes CŽV kaip ir LR VSD, ar MOSAD, ar FSB ir t.t. - vykdo savo veiklą slaptai ir, logiška, stengiasi nesiafišuoti …:)
…Taigi išvada - yra šalis kur valstybiniu lygiu yra bandoma paieškoti subinėj sliekų… bet jų ten nėra, nes - “…nors yra ten trašos, bet nėra ten šviesos… ir todėl niekada, niekada, niekada…. tramparararam… dobilėlis…”
P.S. tema išsemta.
2010 - 01 - 21, 22:12
…na aš ne teisininkas, jei ką, o šiaip visiškai Tamstai pritarčiau dėl visuomenės nusivylimo teisine sistema - o ko iš jos daugiau ir galima būtų tikėtis, kai studijavę teisę specialistai užsivadina “virtualogais” ir siekia teisti mus mirtinguosius ne vadovaudamiesi įrodymais ir faktais, o žvaigždžių išsidėstymu danguje, ar iškritusių devynakių kiekių ir spalva ? :)
2010 - 01 - 21, 22:06
O dabar paskaičiuok tikimybę imdamas šalis, kuriose buvo rastos slaptos patalpos, kurias kontroliavo tik amerikiečiai, ir kuriose buvo nekontroliuojami CŽV skrydžiai :) tokia šalis tik viena :) tai gaunasi taip jog 100% ?
2010 - 01 - 21, 22:03
Na, shtai ir vel prasideda: “paskaiciuokime tikimybe”, “tarkime”, “butu variantu”… O priespaskutiniame Andriaus komentare tai is viso kas antras zodis - “prielaida” arba “irodymai”:))
Po tokiu gerbiamo “teisininko” papilstymu is tuscio i kiaura - nieko keisto, kad zmoniu pasitikejimas Lietuvos teisine sistema atsiduria ant prarajos slenkscio…
2010 - 01 - 21, 21:49
…ar ne ? :)… na gerai, pabandom apskaičiuoti matematiškai “procentais”, jei jau tamstai tai priimtiniau. Tarkim, kad “JAV pripažino steigusi tokius kalinimo centrus kitose šalyse”… Kokia tikimybė, kad viena tokių šalių galėtų būti Lietuva ? - paskaičiuokim kiek yra šalių kuriuose yra JAV atstovybės (ir kogero visose yra po JAV spec.tarnybų atstovą). Suskaičiavus net ir su visom nedraugiškom JAV valstybėm, bet, kuriuose yra JAV diplomatinės atstovybės ir, beje, kuriuose taip pat būtų logiška CŽV kalinti savo priešus - kaip mažiausiai tikėtinose vietose esant demaskavimo pavojui). Vienžo variantų būtų apie porą šimtų - koks procentas kad viena tokių šalių yra LR ? - 0,5 proc. … Tarkim pusėje tokių kalinimo centrų realiai tikrai buvo kalinami tie teroristai - kokia procentinė dalis tenka Lietuvai ? - 50% nuo o,5% bus lygu - o,25%…
… Tai esant tikimybei 0,25 % reikia viešai apsiskelbti tikru esant faktą kad Lietuvoje buvo vykdoma nusikalstama veika pažeidinėjant musulmonų belaisvių teises ir tuo pačiu paskelbiant LR nauju galimu taikiniu musulmonų fundamentalistų teroristiniams išpuoliams ??? - … Ko gero didesnė tikimybė būtų, kad rytoj Maximoj Jūs, gerbiamasis, sutiksite Binladeną beperkantį apelsinus…
2010 - 01 - 21, 21:16
Na taip, bet tikimybė prielaidų, įvertinant to meto tarptautinį kontekstą, faktą jog JAV pripažino steigusi tokius kalinimo centrus kitose šalyse (tik neįvardino šalių), tai gautųsi:
99.9% jog buvo kalėjimas
0.1% jog augino bulves ar kokia kita veikla užsiiminėjo :)
2010 - 01 - 21, 21:00
…na aš jau pateikiau vieną iš prielaidų, kuri galėtų paneigti teiginį buvus neteisėtos veiklos. O tokių prielaidų gali būti tikrai ne viena ir į vieną ir į kitą pusę. Tuo prielaidos ir skyriasi nuo faktų, kad jos nepagrįstos jokiais įrodymais ir jų interpretacija priklauso tik nuo prielaidos pateikėjo fantazijos…
2010 - 01 - 21, 20:40
Andriau, kodėl tu vėl meluoji, teigi jog nebuvo jokių įrodymų.. Tai kas tada yra tos patalpos Antaviliuose? Tai ką tada reiškia nekontroliuojami skrydžiai siejami su CŽV? Tai kas tada yra faktas jog tas patalpas tuo metu administravo amerikiečiai? Tai čia paviešinti faktai, dar yra ir tų kurie sudaro valstybės paslaptį. Tai kas tada yra visų šių faktų visuma jei ne įrodymai?
2010 - 01 - 21, 19:35
…Pabaigiant tuščią diskusiją galime reziumuoti :
1. Kad JAV specialiosios tarnybos LR teritorijoje ką nors kalino be mūsų valdžios žinios ir pažeidžiant žmogaus teises - NENUSTATYTA. Vadinasi, kalbant teisine kalba, galima daryti išvada, kad KALTINIMAS NEPAGRĮSTAS.
2. Logiškai mąstant, žmogus, kuris pats save šmeižia nesant jokių jo kalties įrodymų - yra arba suinteresuotas būti apšmeižtas ir kaltinamas, arba psichiškai neįgalus (net teisinėje praktikoje, kiek man žinoma, žmogui yra paliekama teisė neliudyti prieš save ir savo artimuosius sau nenaudinga linkme)… Taigi klausimas - tie iš mūsų, kurie net parlamentinei komisijai nenustačius neteisėtų žmonių kalinimo atvejų LR teritorijoje fakto, visvieną linkę apsiskelbti prieš pasaulį kaltais - save priskyria prie kurių ?… Į tą klausimą kiekvienas te atsako sau savarankiškai… Tarkim, Jos Ekselenciją, aš, kogero, priskirčiau prie tų kuriems tai naudinga - na norėjo pasirodyti kietai nešališka (griežta ir priešams ir draugams) ir tuo pelnyti taškų senosios Europos (konkuruojančios dėl pasaulinės įtakos su JAV) akyse… Pasirodė… Beje ? Gal kas galėtų paaiškinti kas tas yra - “NETIESIOGINIAI ĮTARIMAI” ?…kas čia, blyn, per gudri sąvoka ? - tokią naudojant galima apkaltinti, turbūt, net Romos popiežių priklausant islamo ekstremistams…
… Kas link Ušacko ultimatyvių pareiškimų Baltarusijai - na bet juk jie visiškai teisingi ?… Jis juk karo “batjkai” nepaskelbė - tik pareiškė, tokiais atvejais, visiškai įprastą protesto NOTĄ - jei nebūtų iš LR pusės jokios protestuojančios reakcijos, vansi LR pripažintų (ir tai jau būtų ne “netiesioginiai įtarimai”, bet faktas) kad Lukašenka savo teiginiuose teisus - neva 1991 metais LR teritorijoje veikė TSRS įstatymai, o vansi - NEPRIKLAUSOMYBĖS PASKELBIMO AKTAS BUVO NETEISĖTAS… Ar tikrai čia yra su tuo sutinkančių ?
P.S. Man rodos, Jos Ekselencija nelabai supranta kuo parlamentinė valstybė skyriasi nuo prezidentinės… arba nuduoda kad nesupranta…
2010 - 01 - 21, 19:12
Taigi, dienos anekdote Zuokas išstenėjo juoką,
Darbas šis jo specialybei tinka daug geriau, nei dirbt valstybei,
“Krassnaja zvezda” laikai atminty jo pagarbiai,
Net aukščiausi sovietų karo vilkai patikėdavo šiam zuikiui.
O vėliau dar Lubio jachta, juk savos tada dar Artūro nebuvo griebta,
Ir sovietiniais laikais jis iš Sočio su unitazais moderniais,
Dar bakelis unitazo Demededove išleido gazo,
O vėliau jis iš Berlyno parsivarė limuziną.
Na, o šiais gerais laikais jis Užupyje su angelais,
Sorentino jis su Agne brangų vyna pilstė darže,
Daug gerų darbų Zuokas nudirbo, net ženklelį užsidirbo,
Jo dangoraižiai aukšti, Abonento užveisti.
Iš dangoraižio to aukšto, jis kaip Voras, Seime vaikšto,
Bet kiaušiniai nuo perekšlės visa jo protelį blaškė,
Tai nusprendė Abonentas, kad neerzins žmones baikėm,
Šachmatus todėl pamėgo, o iš ryto ilgai miega.
O dabar jis rokiruotę, kaip ir šachmatuose tuokia,
Seimo kėdėj savo žmoną užpakalį trint pašovė,
Tad šiandien jo rašliava liejas, kaip Vilnelės upele,
Net pamuštas Berluskoni kramto lūpas pagal Artūro skonį.
Baisus italams Arturas, nors savo jachtoj šaunus bachūras,
Prie Italijos krantų locna jachta tarp bangų,
Berlusconi tiktai Agnę leis per sieną, kaip tą vergę,
Vyzų vyrams neišduos, teroristams nepasiduos.
Tad belieka tik Alcaida, Zuoko vyrams talkint gaida,
Bet pas jį tik toks Žydrūnas vienas tinka būt galiūnas,
O kiti visi, kaip bobos, nors dar be sijonų lygtai rodos,
Toleruoja tiktai gejus ir kitokius nekadiejus.
Bet visi tie liberalai potencialus gal ir donžuanai,
Juk tarp kojų tabaluoja, kažkoks ginklas maskatuoja,
Tad potencija šalia, prievartaut norai yra,
Bet ar buvo prievartauta, tiktai Drėmos lūpos raukia.
Tai tiek šitų anekdotų, kur iš Zuoko juoktis moko,
O juokas dalykas sveikas, net juokais kareivis Šveikas,
Pilasi upėm alutis, auga pilvai pas zuikučius,
Pilasi dar ir vynelis ten nuo kalno prie Vilnelės.
2010 - 01 - 21, 18:35
Manyti kad komisijos sprendimas yra objektyvus nes ji sudaryta iš visų frakcijų gali tik visiškas db debilas:D
2010 - 01 - 21, 16:45
@Anonimas:
1. Dėlto komisija ir sudaroma iš visų frakcijų atstovų, o ne vienos partijos.
2. Dar anksti spėti kas bus :)
3. Nemanau, tiesiog po minkšto Adamkaus, gal kiek kontrastingai atrodo Grybauskaitė. Dėl Ušacko, tai manau jis gerokai persistengė su CZV kalėjimo interpretacijomis, bei nota Baltarusijai. Kaip bebūtų, bet nota nėra tas dalykas kuriuo švaistomasi. Dėl Laurinkaus, vėl ar galima pasitikėti pareigūnu, kuris dirbdamas VSD slėpė informaciją nuo aukščiausių šalies vadovų? Aš čia laikau ne autoritarizmu, o š*** išvalymu.
4. Visi tyrimai prasideda nuo prielaidų, paprastai pradžioj jų būna ir daugiau. vėliau renkant faktus prielaidos patvirtinamos arba atmetamos. Sutinku jog šiuo atveju tyrimas dėl CŽV kalėjimo nebuvo pilnas, bet dar bus ir prokuratūros tyrimas, kuris turėtų sudėlioti trūkstamas detalias, tada ir sužinosim ar ten bulves saugojo, ar kalinius…
2010 - 01 - 21, 16:27
Ucha, ucha, ucha-cha, vaiko nemyli mama,
Dar lyg neseniai užsienio ministras prašėsi sūnum būt krikšto,
O Dalia, kaip dar nevedus, su juodu diržu jam davus,
Čia juk ne kokia ucha, ta žuvienė katile.
Diplomatas tas Ucha ckas vartėsi taukuos, kaip kleckas,
Nieko kito jis neklausė, veidrodyje save tik glaistė,
Dar ausų gal jis neplovė, tiktai žmonos balsu grojo,
Prioritetus ten, kur šilta, su žmonele kraštus rinko.
Dievo išrinktųjų žemėj Negyvojoj jūroj ganė,
Plūduriavo, kaip fekalas, druskų jūroje nabagas,
Net nedarbo jis dienom su rabinėliu paslapčiom,
Toje jūroje neskęsti minkštakūniams painūs spąstai.
Pažadus jis užsieniečiams tik dalindavo po skėčiais,
Savi žmonės jam nė motais, tik sava kišenė rūpėjo tokia,
Ir egzotiški kraštai traukdavo labai dažnai,
O gal saulės jis parvežti buvo deleguotas tačkėj.
Ucha, ucha, ucha-cha, labai skysta ta ucha,
O, jei kaulas koks pakliuvo, tai tikriausiai minkštakūnio,
Ir todėl gal net purgeno viduriams patalkint ėmė,
Tad ne vyriškas tai maistas, dar gal primena ir purvo raistą.
2010 - 01 - 21, 16:25
Anonimui
Žinai, galėjo ten būti ir mozoliejus Adamkui :) bet ar tu pats tiki savo versijomis?
2010 - 01 - 21, 16:17
Žinoma, mes čia truputį pokštaujame, nes blog‘o šeimininkas tokį toną uždavė…
Bet, rimtai kalbant, aš turiu abejonių ar:
1. Ar tyrimas nebuvo įtakojamas politikos/politikų/kokių tai interesų;
2. Ar nebus įtakojimas galimai būsimas prokuratūros tyrimas bei galimai būsimas teismas;
3. Ar nesiritame autoritarizmo link;
4. Ar gali valstybės institucijos prielaidas „perkvalifikuoti“ į faktus, o po to jais vadovautis.
2010 - 01 - 21, 16:05
/dev/brain /
„Nemanai jog slaptiems susitikimams geriausia vietas keisti ? :) O ne statyti visą slaptą infrastruktūrą panašią į kalėjimą ir tikėtis jog toks slaptas kalėjimas nieko nesudomins ? :D“
Nemanau. Slaptas susitikimas tai nebūtinai slapta vieta, svarbiau – saugi. Sako (gal ir paskalos), bet visgi žmonės sako, kas CŽV (CIA) Lenglyje USA turi pastatą, kuriame yra slaptų pasitarimų/susitikimų kambariai (net be langų), mūsų supratimu labai panašūs į kalėjimo kameras, kuriuose pora kėdžių ir paprastas stalas. Dar plepa, kad juose neįrašomi pokalbiai net vidiniam naudojimui, jau nekalbant apie pasiklausymo galimybę…:D
Be to, kas galėjo pagalvoti, kad ištikimas partneris išduos slaptą vietą…:)
„Bet koks slaptas kalinimas neteisėtas :) nelabai yra skirtumo ar tai buvo įtariami šnipai, ar įtariami teroristai. Bet šių laikų praktikoje šnipinėjimu įtariami asmenys paprastai išsiunčiami iš šalies, o ne kankinami :D“ /dev/brain /
O kas sako, kad šnipai būtų buvę kalinami neteisėtai ar kankinami… Visiškai ne, su reikiamais atitinkamų institucijų sprendimais…:) Šnipai „išsiunčiami iš šalies“ jei turi diplomatinę neliečiamybę, kitus sodina ilgam…:) Iki teismo galima taip praleisti mėnesių mėnesius…:)
2010 - 01 - 21, 15:46
Karoce, pasaka be galo: BUVO-NEBUVO-BUVO-NEBUVO… :)
Deja uzsienio ziniasklaida yra objektyvesne net musu Konstitucini ir Auksciausiaji teisma sudejus ir pakelus kvadratu.
2010 - 01 - 21, 15:28
@Anonimas:
Nemanai jog slaptiems susitikimams geriausia vietas keisti ? :) O ne statyti visą slaptą infrastruktūrą panašią į kalėjimą ir tikėtis jog toks slaptas kalėjimas nieko nesudomins ? :D
Bet koks slaptas kalinimas neteisėtas :) nelabai yra skirtumo ar tai buvo įtariami šnipai, ar įtariami teroristai. Bet šių laikų praktikoje šnipinėjimu įtariami asmenys paprastai išsiunčiami iš šalies, o ne kankinami :D
2010 - 01 - 21, 15:10
Andriui
Gerai, vystom, jūsų versija :) Amerikiečiai atskrenda, pradeda statybas.. viską įrengia, metus saugo patalpas, nieko neįleidžia.. ir po metų Laurinkus eina prašyti leidimo laikyti kaliniams, bet jo negauna, ir vietoj kalinių amerikiečiai atgabena bulves :D
Na dabar pats pagalvok, o CZV mes milijonus bulvių saugojimui…
Dėl nekontroliuojamų pervežimų tai tamsta klystate, visos valstybės kontroliuoja kas į jų teritoriją įvažiuoja, na bent pagal galimybes.
robiui
Kai mes remiame karus Afganistane ir Irake, visada pirmiausia akcentuojame žmogaus teises.. Tai kažkaip kariauti dėl žmogaus teisių pažeidžiant žmogaus teises truputi amoralu. Visų pirma noriu priminti jog šiuose slaptuose CZV kalėjimuose buvo laikomi žmonės kuriems net kaltinimai nepateikti.
2010 - 01 - 21, 14:51
„Patalpos kalinimui įrengtos buvo - nustatytas faktas.“ Andrius.
Galima būtų ir pasiginčyti ar tai faktas, ar kieno tai išvados pamačius patalpas…
„ Kaip jau rašiau anksčiau, jos galėjo būti įrengtos planuojant gauti iš Lietuvos sutikimą dalies teroristų kalinimui…“ Andrius.
O čia jau visiška prielaida.:)
O gal tai buvo labai izoliuotos ir ypatingai saugomos patalpos, labai primenančios kalėjimą, bet skirtos slaptiems slaptųjų tarnybų susitikimams, pvz. MI 5 su CŽV:).
Arba tos patalpos buvo skirtos ne teroristų, o šnipų, veikiančių mūsų – NATO šalies - teritorijoje, laikinam laikymui ir tardymui…
O gal - aukšto rango pareigūnų orgijoms, oi ne ne ne, žinoma ne, nusikasiu liežuvį…:)
2010 - 01 - 21, 14:24
Su visokiom prielaidomis gaunasi įdomiai ir net smagiai, jei jos yra buitiniame lygmenyje, pavyzdžiui virtuvėje ar kokiam nors blog‘e, bet nebe taip smagu, kai jos pakeliamos į oficialų lygmenį, o po to tos prielaidos dar pradedamos vadinti faktais…
Senas anekdotas šia tema. Geriau skambėtų rusiškai, bet pabandysiu išversti.:)
Vyras parduotuvėje kreipiasi į pardavėją:
- Žuvele, duokite alaus butelį.
Ir čia prasideda moteriškos logikos prielaidos.
Pardavėja pati sau mąsto: jei žuvelė, vadinasi žuvis, jei žuvis – tai lydeka, jei lydeka – tai su dantimis, jei su dantimis –tai kanda, jei kanda- tai šuo, jei šuo- tai kalė…
Ir čia ji garsiai sušunka:
-Piliečiai pirkėjai, būkit liudininkais – jis mane viešai kale išvadino… (Graždani pokupateli, budte svideteliami – on menia pri vseh sukoj obozval:)
Buityje gal ir juokinga, bet jei ta pardavėja kreiptųsi į teismą dėl garbės ir orumo įžeidimo, tai…:)
P.S. Beje, vietoj žuvelės įdėjus „dev/brain“ faktus ir prielaidas gautusi ne blogesnis anekdotas…:)
2010 - 01 - 21, 14:00
…ok, padiskutuojam taip “kitaip”, kaip tamstai patogiau. Patalpos kalinimui įrengtos buvo - nustatytas faktas. Kaip jau rašiau anksčiau, jos galėjo būti įrengtos planuojant gauti iš Lietuvos sutikimą dalies teroristų kalinimui - bet leidimas nebuvo gautas, todėl patalpos buvo naudojamos bulvėms laikyti - viskas ?… Toliau. Nekontroliuojami pervežimai ? - taip buvo… bet tokius pervežimus, mano žiniom, vykdo absoliučiai visų šalių diplomatinės tarnybos, esu tikras ir Lietuvos - ar tai reiškia kad visos jos užsiima teroristų pervežimais ?
2010 - 01 - 21, 13:31
Man tai visa diskusija keista.
Jeigu ir buvo kalėjimas-tai teigiamas žingsnis.Su barzdukais reikia tvarkytis kietai, o ne europiečių pavyzdžiu, kurie laiko kaip stručiai galvas į smėlį sukišę, o arabai jiems subines tarkuoja.
Kas Jums sakė kad kalėjimas talibams yra blogai.
O apie gerus tradytojus tai tik pasakose rašoma.Visur tardytojai su dujokaukėm ir bitomis rankose.
O kad Valdas Adamkus nieko “nežinojo”, tai čia jau jo problema.Mnayčiau be prezidento palaiminimo niekas nebutų nei piršto pajudinę.
Tiktai dabar Lietuvoje kita bėda.mes dar niekada taip nežengėme sparčiai į Rusijos glėbį, kaip atėjus konservatoriams ir Grybauskaitei į valdžią.Kas juos tampo už vadelių, jau kitas klausimas, ne mažiau įdomus.
Taip kad konservatorius-nebūtinai patriotas, o briuselio klerkas nebūtinai į vakarus žiūri.
Briuselyje jau seniai pasidalino su Rusija įtakos zonas.Ir prancūziaja su Vokietija aršiau kovoja už Rusijos intersus negu už savo.
Grybauskaitės visa vykdyta poliytika tai visa ko pasiekta griovimas ir siekimas pasukti iį poassovietinę erdvę.
2010 - 01 - 21, 13:24
..ačia aš į patį asmeniškai kreipiuosi - tai kiti gali ir neskaityti..:)))…kadangi planuoju savo veiklą, o patsai esi jau tuo beužsiimantis, tai reikėtų kai kurių konsultacijų, jei negaila..:)…ga galėtum brūkštelt savo emeila?:)
..maniškis: rekk@delfi.lt
…visiems kitiems linkiu turiningos diskusijos..:)))
2010 - 01 - 21, 10:21
Andriui
Tai ok, padiskutuojame kitaip. Yra faktas jog buvo patalpos, tai diskutuojam kam jos buvo naudojamos.. Jei tai buvo bulvėms skirta, tai.. kam pritaikytos žmonėms laikyti? Išvadose rašo jog patalpų paskirtis gana aiški..
Toliau yra faktas, jog tas patalpas amerikiečiai administravo metus laiko.. tai ką jie veikė? šašlykus kepė?
Einam toliau, tai jei buvo kažkas kalinama, tai kaip galėjo atvežti žmones, niekam nežinant? Na ir čia išvadose aiškiai parašyta, jog buvo nekontroliuojamų pervežimų, tiksliau kur sąmoningai buvo trukdoma kontroliuoti…
2010 - 01 - 21, 10:07
P.S. Si diskusija pativirtina ir dar viena fakta: laikantys save daug ismananciais teisininkais yra visiskai atitruke nuo realaus gyvenimo su savo prezumpijom ir tikimybiu teorijom…
Man belieka tik uzjausti siuos didziai gerbiamus formalistus ir amzinus racionalaus grudo ieskotojus :)
2010 - 01 - 21, 9:57
Jeigu Andriui reikalingas stabas, tai galite pasideti Valantino nuotrauka ant altoriaus ir melstis. Faktas, ty CZV kalejimas Antaviliuose, vis tiek lieka faktu.
Ishsigandusiam anonimui,
cia jus man viskias etiketes klijuojate, o ne ash prisistatineju :)
2010 - 01 - 21, 9:49
Gerbiamasis, baikit juokauti savo P.P.S.’uose.:)
Esu įgaliotas pareikšti, kad p. Nurimes net pagal jokias nuojautas negali būti pripažintas kaltu ir „pasodintas“, nes jis:
1. Jau pabuvojo pas LOR‘ą ir dabar „girdi“ net šnabždesį.
2. Šimtu dešimčia procentų remia visas Jos Ekscelencijos iniciatyvas ir ne tik buvusias, bet ir būsimas.
3. Sutinka visą kovo 11-osisos dieną stovėti ir mojuoti vėliavėle, sveikindamas kaimyninį Prezidentą.
4. Atsisako valdžios kritikos, nebent „išgirstų“ (kad ir tylų) – fas.
5. Yra pasiruošęs…, vienžo, yra pasiruošęs viskam, net pradėti vaikščioti pas Tarologus, jei tokia bus aukščiausiosios valia, jau nekalbant apie kokių tai kalėjimų buvimo fakto ar kankinimų pripažinimą…:)
P.S. Be to jis pasiruošęs papildyti šį sąrašą kiek ir kaip reikės.
2010 - 01 - 21, 9:16
Po nepriklausomybes praejo jau daug metu, bet ka veikia VSD as iki siol nezinau. Negirdejau ir jos darbu - kurie isgelbetu, ar kitaip padetu Lietuvai… Kazkoks rusiskas supratimas apie sauguma tvyro ore.. O mes dar remiam ta busena.. Ar uzuodziat ? Man tai jau senai smirda .
2010 - 01 - 21, 9:14
…”Teisę” gerbti privalu visiem… (apie tai dar O. Benderis buvo užsiminęs). Bet man šiuo atveju svarbiau net ne apskritai “teisė”, o pats faktas neleisti įsivyrauti tendencijai, kai kuo nors kaltinant, įrodymų paieška neapsisunkinama, tačiau iš pačio apkaltintojo reikalaujama įrodyti savo nekaltumą… Jums gerbiamasis lyg ir turėtų būti girdėtas toks “nekaltumo prezumpcijos” principas ?… Manyčiau jis turėtų galioti ir valstybėms…
… Kaip meistriškai, gerbiamasis, manipuliuojate mintimis ? :) - juk “prielaidom”… “tikimybėm” … ir taro kortų burimais vadovautis yra tamstos įprotis, o ne mano ? :) - aš gi, sakausi jog vadovaujuosi tik faktais pagrįstais įrodymais…
P.S. Todėl, gerbiamasis, jei moterys pastojo, tai tikrai negalėjo būti “Šventoji Dvasia”, ar “kažko apsivalgymas”, ar dar koks “nekaltas stebuklas” kuri rodo sukritusios “taro” kortos, ar kavos tirščiai… - pastojimo faktas yra pakankamai tvirtas įrodymas moteriai apturėjųs tam tikrų, būtinų pastojimui atsirasti, “procedūrų”…:)
P.P.S. Ir ačiū Dievui, kad Lietuva, ar kažkokia kita valstybė, yra prapylusi kažkiek tai bylų Europos žmogaus teisių teismuose - tai liudija, kad tuose teismuose visdėlto remiamasi įrodymų pateikimų, o ne “atrodymais” ir prielaidom… Nes jei būtų kitaip, tai galbūt, kokio teisės specialisto turinčio pomėgį burti kortomis “nuojautų” dėka, tarkim, mudu su gerbiamu “Nurimusiu” jau “sėdėtume”…:)
2010 - 01 - 21, 8:58
Ir prajuokino ir nustebino žmogaus, prisistatančio teisininku, argumentas apie EŽTT, atseit pagrindžiantis teiginį, kad teisė nuo tiesos skiriasi kaip… Na gal nekartosiu to intelektualaus palyginimo…:)
Vis maniau (ir tebemanau), kad EŽTT nagrinėdamas bylas vadovaujasi ta pačia teise, bei nustato ar žmogaus teisė/ės buvo pažeistos ar ne…
Skiriasi ne teisė nuo tiesos/teisybės (nors būna ir taip), bet vieno ar kito teismo, dėl vienų ar kitų priežasčių priimtas neteisėtas (suprask neatitinkantis teisės) sprendimas. Bet čia kalta ne teisė o teisėjas… :)
2010 - 01 - 21, 8:29
Sveikinu Prezidentes sprendima atstatydinti Usacka.
Andriau,
ta tavo taip garbinama teise nuo tiesos skiriasi kaip kakas nuo braskiu uogienes:) Dura lex sed lex. Pasidomek dar, kiek bylu Lietuva Europos zmogaus teisiu teisme prapyle.
Irodinetojas, matai, atsirado. Visa gyvenima taip liksi su “prielaidom”, “tikimybem” ir Valinsko ismintimi ;) Jei moteris pastojo - galejo buti gi ir Sventoji Dvasia ;)
2010 - 01 - 21, 7:55
Visoje šitoje istorijoje su kalėjimais mane labiau jaudina kitoks aspektas nei gerbiami komentatoriai čia „apčiulpė“…
O būtent, ar tai nėra vienas iš postūmių ristis link autoritarinės valdymo formos…
Kodėl taip sakau? Ogi turėdamas omenyje visą politinių įvykių kontekstą…
Prezidentė aiškiai parodo, kad visomis išgalėmis susitvarkys su tais, kurie, pasak jos pačios, jos „negirdi“…
Juk mintis, kad kalėjimai „buvo“ ar „galėjo būti“ ar panaši išskrido iš jos lūpų dar prieš LRS komisijos „tyrimą“… Tai gal komisija ir „išgirdo“, nes aplink laksto p. A. Paulauskas su galimybe paleisti Seimą. Juk „neišgirdus“, Prezidentė gali paremti tokią jo iniciatyvą, o, turint galvoje jos populiarumą, toks referendumas gali ir pavykti, o tada jau…:)
Dabar medžiaga perduota prokuratūrai. Ten kėdės, sako, kliba. Be to, ko gero prokurorai jau irgi girdėjo, kas būna su tais kurie „negirdi“ Jos Ekscelencijos… Taigi, esamam išlikti ar naujam tapti generaliniu prokuroru lemiamą reikšmę gali įgauti „ideali klausa“…
O ten, žiūrėk, ir Teismas „išgirs“, nes, kiek girdėjau:), teisėjų paskyrimai priklauso nuo… tsss, net baisu pasakyti nuo ko…:) Taigi, ir teisėjams klausa ne pro šalį…
Taigi, ar nebus taip, kad visi (ar bent turintys „gerą klausą“) prisipažinsim asmeniškai kankinę teroristus… Bent aš jau nebeesu tikras ar nevariau adatų į panages kokiam nors teroristui, ar neapklausiau, naudodamas kokias nors psichotropines medžiagas ir etc. O Jūs , kolegos komentatoriai, ar esate tikri?
Tokios mintys, klausantis Prezidentės retorikos bei stebint jos veikimo stereotipus, man kyla jau senokai…
P.S. Net p. A. Lukašenka sako , kad „reikia liaudžiai“, reikia valstybei“, ar, blogiausiu atveju kalba apie save trečiuoju asmeniu, mol- „reikia Prezidentui“… O mūsiškė – cituoju: „MAN reikia Vyriausybės…“.
P.P.S. Taigi siūlau visiems, ypač p. Andriui, kol dar nevėlu lėkti pas LOR‘ą ausų plauti…:)
2010 - 01 - 21, 0:55
… O tai kur JAV kalinami teroristai ? … sanatorijose ?… Blyn, man būtų naujiena…
P.S. Niekas nekalba apie įstatymų nesilaikymą. Beje - JAV oficialiai praše kažkada savo koalicionierių pagalbos įkalinant dalį teroristų, po “Abugreibo” kalėjimo panaikinimo - ir niekas tuomet neisterikavo, kad tai prieštarauja kokioms tai žmoniškumo normoms… Ir Lietuva, beje, kiek pamenu viešai žadėjo pasvarstyti tokios pagalbos galimybę… Tai iš kokios musės čia norima padaryti dramblį ? - kad, neva, dar Lietuvai neapsvarsčius, jau buvo įkalinti joje, prieš jos valią, kažkokie teroristai ? - įrodymų yra ? - Ne ?… o kas tuomet ? - amerikiečiai buvo įsirengę kažką panašaus į kalėjimo kamerą ??? - na tai gal jie įpratę išanksto planuoti ir ruoštis - jei jau koalicionieriai (ypač tie kurie paprastai nepraleidžia progos įlįsti be muilo savo “užatlantiniam” partneriui į “užpakalinį tiltą”, kaip pavyzdžiui, kad ir praleisdami progą patylėti (anot prancūzo) kai abejones reiškė didesnė dalis europos Irako karo išvakarėse ) žada svarstyti - vansi veikiausiai sutikima duos ir logiška tam pasiruošti… :)… Ir net jei ir būtų įrodymai, kad koks teroristas čia buvo įkalintas (nors priminsiu, kad tokių niekas nerado) - tai tai turėtų būti, viso labo, mūsų valstybėlės, nekurių personalijų pareigybinių instrukcijų pažeidimo lygio reikaliukas… O ne pučiamas tarptautinis skandalas atkreipiant dėmesį ne tik savo ilgalaikių partnerių į šį kvailą išsišokimą, bet, galu gale, ir tų pačių teroristinių organizacijų, kaip į vieną iš galimų valstybių teroristinei veiklai plėtoti…
2010 - 01 - 21, 0:18
Pati JAV savo teritorijoje tokių kalėjimų nekūrė, nes tai būtų pažeide jos įstatymus. Ir jei mes kovojame prieš teroristus, nesilaikydami nei savo įstatymų, nei tarptautinių įsipareigojimų, tai leisk paklausti, kuo mes skiriamės nuo teroristų?
2010 - 01 - 20, 23:54
…Ir dar… Suprantu jei kalba eitų apie įtarimus vykdžius kankinimus, bet pūsti burbulą tik dėl pačio kalėjimo teroristams buvimo fakto ? - po galais Lietuva jau kelinti metai dalyvauja misijose, kuriuose tie teroristai (ir netik) yra ne tik kad kalinami bet ir žudomi … Ir ką ?… Tai kokia logika čia bandoma vadovautis - “nudobti padėsim, bet jau įkalinti tai ne - humanizmas neleidžia” ? :)…
…Teisingai tas jankis pasakė - lietuviai veikti žiemą neturi ką, tai ieško subinėj sliekų, o kad neranda, tai dar drąsko ją ir garsiai rėkia… Kitą vertus gal tikrai kitus tai atitraukia nuo minčių apie ekonomines problemas ?
2010 - 01 - 20, 23:52
Deje ne, Lietuva tik pati prisipažino jog ją išprievartavo :) O ją prievartavo dar 2005m …
2010 - 01 - 20, 23:43
…Nu tikrai bėda… bet juokingiausia, kad ji pati save ir išprievartavo - juk niekas nevertė ? :) … Kogero tikrai yra žmonių kuriems patinka patiems save… va tik nemaniau, kad “mazochizmas” gali būti ir valstybinis…
2010 - 01 - 20, 23:28
Tik bėda jog šioje vietoje išprievartauta liko Lietuva, ir dar yra žmonių kurie stengiasi apsimesti, jog patiko, nes naudojo vazeliną, ir mažiau skaudėjo…
2010 - 01 - 20, 23:09
..Ar ne ?… O aš drįsiu pasilikti prie savo nuomonės ir perfrazuodamas pačio palyginimą paties paklausiu - ar reikėtų nuteisti gerbiamus “/dev/brain /” (jei jis vyriškos lyties) ir “Virtuologą” - už, galimai, moterų prievartavimus, kurių teorinę galimybę rodytų tas faktas, kad jie abu turi tam fizinių pajėgumų ir būtinų “vyriškų atribūtų” ?… Dar daugiau - tarkim to paklausiu net ne aš, bet Jūs patys su “Virtuologu” atsižvelgdami į įvardintas logiškas “galimybes” prisiduosite teisėsaugai ir pareikalausite jūs nubausti, nebent kam nors kitam pavyktų įrodyti kad jūs tikrai to nedarėte ? :)…
2010 - 01 - 20, 22:57
… O ką turėčiau “įrodinėti teismuose” ?:)… kad visdėlto giliam savo liūdesiui, o mano priešų džiaugsmui, esu kupranugaris nors įrodymų tam pagrįsti niekas nepateikė ? :)…. - ką Jūs gerbiamasis… mano pavarddė kildinama ne nuo žodžio “grybas” … :)… o ir Taro kortom “pasitikrinti faktų” aš nemoku - tenka vadovautis viešinamais faktais…:)
P.S. Ir gi mat stebuklas - pamanyk kažkokioj bananų valstybėlėje paieškota CŽV kalėjimų…:) - Baltuosiuose rūmuose ko gero niekas Obamai nė neparodytų kur ta bananinė šalis yra, kurioj ieškota :)… Gal geriau paskelbkim visam pasauliui, kad Lietuvoje galimai slapstosi teroristas nr. 1 - Bin Laden’as ? :) - tai bent išgarsėsime…. gal net jo suėmimui sulėks pas mus visų šalių spec. tarnybos ?… a ? :)… Ot tai pavarytume… Beje - dėl tokio reikalo galima būtų mums gal ir kokį dangoraižį pasprogdinti ? - kaip ne kaip o juk tikrai valdančiojoje koalicijoje turime partiją kurią viešai įvardijome “turėjusią ryšių su teroristais” ? :)
2010 - 01 - 20, 22:42
Andriau, o aš šią situaciją su abejonėmis dėl CŽV kalėjimo matau taip “mergina nėščia, bet neaišku ar buvo lytinis aktas, nes niekas nematė”. Taip ir čia, kai kurie politikai sako, jei niekas nematė reiškia nebuvo, bet ignoruoja tokius faktus, jog buvo patalpos ir buvo sąmoningai slepiama kas vežama, net pažeidžiant įstatymus. Jei nebuvo kalėjimo, tai ką ten darė? Paršiukus augino? Ir kodėl slaptai?
O su tuo žodžiu “prielaidos”, tai net juokinga darosi, ištraukia žodį iš konteksto, ir po to vien juo remdamiesi daro savo kreivas išvadas. Pačių patalpų buvimas yra TIESIOGINIS įrodymas, o nekontroliuojami skrydžiai, nekontroliuojamas patalpų administravimas taip pat yra rimti įrodymai. Plius dar pati JAV vadovybė yra patvirtinusi, jog CŽV kitose šalyse kalino ir kankino įtariamus teroristus. Ir šiuos faktus susieti turėtų pakakti IQ ir 60.. bet nevisiems tai sekasi, ar dėl mastymo stokos, ar dėl tam tikrų interesų…
2010 - 01 - 20, 22:23
Andriau,
del manes tu is viso gali galvoti, ka nori. Galvok, kad prielaidos. Irodinek teismuose, aiskinikis postringauk. Kolekcionuok CZV agentu pirstu antspaudus.
Gal tai ir pades prie tiesos tau prisikasti. Linkiu sekmes! ;)
2010 - 01 - 20, 21:59
…kad kalėjimas tikrai buvo tamstai rodo Taro kortos ? - nes įrodymų jam buvus niekas dar nepateikė… tik prielaidas… “Tarologui” tokie teiginiai nieko stebėtino, bet studijavusiam, berods, teisę ?…
…Šiaip visiškai palaikau bandymus aiškintis demokratinėje šalyje galimus žmogaus teisių pažeidimus nežiūrint to ar jie temdytų ilgametį bendradarbiavimą su partneriais, ar mestų šešėlį ant šalies įvaizdžio, bet… - nesurinkus įrodymų patiems viešai apsižmeižti barstant galvą pelenais ???…
P.S. Kažkada Žirinivskis yra pasakęs - “в стране дураков и президент должен быть дурак”… Kogero pas mus jo žodžiai išsipildė.
P.P.S. Ot metamorfozės - “megztos beretės” valdžioje, o valstybė “deda” ant JAV ir broliuojasi su ruseliais ir paskutiniuoju europos diktatoriumi “Batjka” :)… Būtų “propiesorius” “šviesios atminties” (tpfu, tpfu, tpfu… - neduok Die ) - sakyčiau vartosi grabe kaip vilkelis :)…ale dabar - su viskuo sutinka ir net sveikina ? :)… taigi, prisimenant jo garsųjį išsireiškimą - kas galėtų paneigti kad, visdėlto, “propiesorius” ir “šviesios atminties” jo tėtušis nebendradarbiavo su “šlovinguoju” TSRS saugumo komitetu ? :)
2010 - 01 - 20, 21:48
juokas pro asaras ;)
2010 - 01 - 20, 21:30
@Jz:
Kaip manai, kodėl neliko?
2010 - 01 - 20, 19:49
Geras straipsnis. Pagarba.
2010 - 01 - 20, 17:02
Bet jeigu rimtai, tai pasakyti, kas yra kas, tiesiog BUTINA. Nebutina girtis nekompetencija, korupcija ir impotencija. Letapedziai taip nedaro.
Bet va del kalejimo manau Seimo komiteto isvados turejo buti dar aiskesnes ir tiesesnes. Buvo tas kalejimas, kaip penki pirstai ant rankos. Buvo. Uzteks cia akivaizdziai nuoga karaliu aprengineti!
2010 - 01 - 20, 16:11
Geras anekdotas, kaip tas granatofalas nuotraukoje. Geriau jau kaip sake bitlai, make love not war.
2010 - 01 - 20, 15:05
Juodas jumoras :)
2010 - 01 - 20, 13:49
kazkaip nejuokinga
2010 - 01 - 20, 11:51
Visai įtikėtina - kaip blogam sapne.
Nors skaitytojų kaip ir neliko, visgi įkeliu nuorodą į diskusiją dėl dabartinio sostinės mero vienos tokios pikantiškos nuotraukos:
http://racas.lt/iliustracija-lietuvos-politikai/#comment-49135