Lietuvos ženklo beieškant
2009 - 12 - 21, Pirmadienis 11:18Senokai norėjau parašyti komentarą apie Lietuvos ženklo paieškas ir išsakyti savo nuomonę apie trispalvę. Paskutiniu metu vis daugiau išsakoma nuomonių, esą vos ne dėl visų Lietuvos pristatymo pasauliui bėdų kalta mūsų trispalvė, kuri tarsi visus stebina savo netikėtu spalvų deriniu, lyg ir primena Afrikos ar Pietų Amerikos valstybes ir nieko bendra neturi su Europa.
Keisti argumentai, nes trispalvės ar tautinės vėliavos atsiradimo istorija gerai aprašyta, ir tai – kruopštaus darbo bei diskusijų rezultatas, kuris prasidėjo 1905 metais Didžiajame Vilniaus Seime ir truko 1918 metų, kuomet ir buvo įteisinta mūsų trispalvė. Netikėtas europiečiams spalvų derinys – kaip tik privalumas, traukiantis dėmesį ir dažnai žmones verčiantis užduoti klausimą: „O kas čia?“. Viešųjų ryšių prasme tai labai svarbu, tik reikia žinoti ką ir kaip paaiškinti. Kaip rodo visos valstybės institucijų pastangos į tai atsakyti, visi paaiškinimai kol kas tik labai brangūs.
Pagal savo asmeninę buriavimo patirtį galiu patvirtinti, kad kur tik beplaukiočiau, ar Baltijos jūra (anksčiau), ar Šiaurės jūra, ar Viduržemio, ar Adrijos jūra, trispalvė visada keldavo ypatingą jūros pasienio apsaugos tarnybų ir paprastų žmonių susidomėjimą. O po kurio laiko tai tapdavo lengvai atskiriamu ženklu uostuose ir atviroje jūroje. Garbingu ženklu, netikėtu ir džiaugsmingu.
Bandymai parinkti Lietuvos ženklą kol kas, deja, pasibaigė visišku fiasko, nes 2008 metais konkurso būdu parinktas ženklas, tačiau labai jau valdiškas ir be jokios emocijos. Nors atliktas profesionaliai, tačiau labai jau formalus, tarsi konkuruojantis su oficialiais valstybės simboliais.
Man ir ne tik man, nes tai rodo didelis apklausoje balsavusiųjų skaičius, patiko konkurso antros vietos nugalėtojas. Originalus dizainerio darbas ir gera idėja sukūrė linksmą emocinį ryšį su oficialiu valstybės simboliu – vėliava. Tokį ir ant skruosto per krepšinio rungtynes gali nusipiešti, ir ant marškinėlių užsirašyti, ir turizmo reklamoje naudoti.
Prieš kokį mėnesį Marius Jovaiša ir jo komanda pasiūlė savo Lietuvos ženklo versiją. Puiki iniciatyva ir sveikintinas pavyzdys, kuris vėl įtraukia visus į diskusiją apie visų mūsų Lietuvos reklaminį ženklą. Galima ženklo autorius pagirti už profesionaliai atliktą darbą, investuotą savo laiką ir lėšas. Deja, turiu pritarti išsakytoms nuomonėms, kad šis ženklas per daug banalus ir vėlgi bandantis konkuruoti su istoriniais bei oficialiais valstybės simboliais. Įvairiausių Vyčio versijų yra begalės, o karžygys XXI amžiuje nėra pats draugiškiausias kvietimo į svečius ženklas. Be to, jo forma labai panaši vaistų gamintojo giganto GlaxoSmithKLine kompanijos ženklą, širdį, gal ir gintarinę.

Baigdamas ši komentarą, kviečiu diskusijai, ir bendromis pastangomis ieškokime geriausio, Lietuvos įvaizdį ir mūsų nuotaikas atitinkantį ženklą.





2010 - 05 - 09, 22:24
Laba diena,
minėjote, kad „trispalvės ar tautinės vėliavos atsiradimo istorija gerai aprašyta“. Kadangi prie šio darbo prisidėjo mano proprosenelis, o giminaičiai, kurių teko klausti nėra išsaugoję jokių laiškų, protokolų ar kitų dokumentų iš to laikotarpio, būčiau dėkinga, jeigu nurodytumėte šaltinį(-ius).
2009 - 12 - 24, 13:31
@Jz:
Juozai, daraisi piktybishkas…
2009 - 12 - 24, 6:31
Valdai K,
Teisinga citata, ir pats straipsnis yra įdomus, tik gaila labai jau pesimistinis. Gerų švenčių. @Valdas K.:
2009 - 12 - 24, 6:29
Ačiū už nuorodą. @st.algis:
2009 - 12 - 24, 3:49
AZ:,,…trispalvės ar tautinės vėliavos atsiradimo istorija gerai aprašyta, ir tai – kruopštaus darbo bei diskusijų rezultatas, kuris prasidėjo 1905 metais..“
Tai kur kas senesnė istorija, siekianti bent jau viduramžius, kaip tai parodė Violeta Rutkauskienė
http://www.balsas.lt/naujiena/235626/musu-trispalve-sis-tas-ir-kai-kas-daugiau-i/rubrika:naujienos-lietuva
Valdui K. Šalies ženklas, manau, platesnė sąvoka, nei jos kaina ir vieta turizmo rinkoje. Pavyzdžiui, Japonija man siejasi ne vien ir ne tiek sveiku maistu ar gerom kainom, o daugiau – su sveiku mąstymu. Techniškai ir kultūriškai pirmaujanti šalis.
Jz. Ne, Juozai, aš namie.
2009 - 12 - 23, 23:12
Tad, komentarai ČIA – tik po darbo, ir tai- geležinė taisyklė.
Labai rimtai parašė Valdas K., tik kas iš to- užtenka tų įvaizdžių, reikia paprasčiausiai dirbti, kad ir kaip tas būtų nuobodu.
O st.algis gal Gruzijoj?
2009 - 12 - 23, 21:56
Brittai
Labiau, ypac kolektyvo prasme :)
2009 - 12 - 23, 21:23
Virtualogui
Sveikinu su isidarbinimu :-) Tikiuosi tavo naujas darbas tau labiau (pa)tinka ;-)
2009 - 12 - 23, 21:08
:)) Aciu, O/59, uzh prajuokinima. Labai pakelei nuotaika, dekoju.
Taip, buvau ishspirtas ish ministerijos :(( Bet jau kitur sekmingai isidarbinau.
2009 - 12 - 23, 20:24
@Virtualogas:
Greičiau rinkis tą savo vektorių ir šiaušk iš čia, nes mirtinai nusibodo tas tavo pezėjimas apie nieką:)
Nors kam tu Vytuk reikalingas, net iš ministerijos buvai išspirtas:) nes nieko dirbt nemoki:))
2009 - 12 - 23, 20:12
O kur dingo boprotybės metas? Bent pajuokindavo, o dabar vien…
2009 - 12 - 23, 19:59
Valdai K.,
stebiuosi, kad N. Zelandija yra saugiausia shalis. Man visada atrodydavo, kad ten knibzhdete knibzhda ciabuviu su tatuiruotemis, kurie tik ir tyko kokio riebaus turisto ish Europos tam, kad pagamintu ish jo savo nacionalini patiekala :)
Aciu, labai aktuali info. Butinai atsizhvelgsiu rinkdamasis savo emigracijos vektoriu.
2009 - 12 - 23, 17:06
Ar galima ne į temą?
Dienos citata:
„…bloga ne krizė pati savaime, nes tai yra tik rinkos, praradusios pusiausvyrą, prisitaikymo procesas. Problema tame, kad pelnai visada privatizuojasi, o nuostoliai socializuojasi. “
J. Felsenheimeris apie krizių esmę ir pasekmes
Pagarbiai
Valdas K.
2009 - 12 - 23, 16:55
Mielieji, ar mes nepainiojame sąvokų?
Šalies prekės ženklas – tai kokią informaciją, asociacijas, emocijas ar lūkesčius neša šalies pavadinimas, jos paminėjimas.
„Country Brand Index“ (CBI) skelbia, kad prekių ženklų lyderiai atskirose grupėse yra šios šalys:
- šalyje yra idealios verslo sąlygos – JAV, Kinija, Jungtinė Karalystė, Prancūzija, Italija;
- šalyje lengviausia užsiimti verslu – JAV, Jungtinė Karalystė, Kanada, Airija, Prancūzija;
- šalis tinka verslo kelionėms – JAV, Australija, Italija, Japonija, Tailandas;
- šalyje geriausia rengti konferencijas – JAV, Šveicarija, Vokietija, Singapūras, Jungtiniai Arabū Emyratai;
- šalis menui ir kultūrai – Italija, Prancūzija, Egiptas, Indija, Jungtinė Karalystė;
- autentiškiausia šalis – Naujoji Zelandija, Kinija, Pietų Afrika, Japonija, Tailandas;
- šalis turi geriausius paplūdimius – Maldyvai, Taitis, Bahamai, Australija, Dominykos Respublika;
- šalis labiausiai tinka šeimai – Danija, Kanada, Australija, JAV, Švedija;
- šalis asocijuojasi su istorija – Egiptas, Italija, Kinija, Graikija, Prancūzija;
- šalis siūlanti geriausias apgyvendinimo sąlygas – Jungtiniai Arabų Emyratai, Maldyvai, Australija, Taitis, Kanada;
- šalyje daug natūralios gamtos – Naujoji Zelandija, Australija, Maldyvai, Kanada, Pietų Afrika;
- šalyje geriausias naktinis gyvenimas – Ispanija, JAV, Brazilija, Tailandas, Singapūras;
- šalyje patiekiamas geriausias maistas – Prancūzija, Italija, Singapūras, Japonija, JAV;
- šalis tinkanti aktyviam poilsiui – Australija, Naujoji Zelandija, Kanada, Pietų Afrika, JAV;
- šalyja gyvena draugiškiausi žmonės – Australija, Kanada, Naujoji Zelandija, Airija, Tailandas;
- šalyje geriausia atsipalaiduoti, pailsėti – Maldyvai, Taitis, Bahamai, Jamaika, Naujoji Zelandija;
- saugiausia šalis – Naujoji Zelandija, Kanada, Švedija, Danija, Šveicarija;
- šalyje geriausia apsipirkinėti – JAV, Jungtiniai Arabų Emyratai, Singapūras, Italija, Japonija;
- šalyje geriausia pinigų vertė – Tailandas, Vengrija, Čekijos Respublika, Meksika, Vietnamas;
- šalis, kurioje mieliau gyventum, nei savo tėvynėje – Kanada, Naujoji Zelandija, Australija, Švedija, Singapūras.
Pragmatiškai svarstant, įsiterpti tarp lyderių nėra galimybių. Esame maži ir pilki.
Bet, kryptingai veikdami, GALIME.
Trijose pozicijose:
1. šalyje yra idealios verslo sąlygos.
2. šalyje lengviausia užsiimti verslu.
3. šalyje geriausia pinigų vertė. Šios grupės lyderiais greitai tapsime be pastangų, vadovaujami Kubiliaus:)
Taigi , jei turime ambicijų, kurkime REALŲ šalies prekės ženklą. Lygiagrečiai ir ženkliuką:)
Jei Kroatija pozicionuojasi, kaip viena iš perspektyviausių kurortinių šalių, tai jos ženkliuke nuotaikinga „pliažo“ tematika ir spalvos.
Jei mes veiksime verslo išlaisvinimo keliu (nors netikiu, kad turėsime valios tai padaryti), pasirinkčiau geras emocijas keliančio darbštaus gyvio simbolį: skruzdę, bitę ar kt.
Egzotiškesnių gyvių „ant greitųjų“ nesugalvojau:)
Juk kengūrų, kaip Australija, neturime:)
Pagarbiai
Valdas K.
2009 - 12 - 23, 16:53
Kiek teko skaityti Inga Rinau yra Lietuvoj, vazineja pas dukra i Vokietija (autobusu). :) Idomu ar ji praleis Kaledas su dukra…
2009 - 12 - 23, 16:14
Ir dar kv. klausimas:
O kur yra Inga Rinau?
2009 - 12 - 23, 14:18
ad
2009 - 12 - 23, 11:27
Na, va Britta nuliūdino- maniau, mes – pasaulio bamba… Ach, tie fricai, jiems tik alų maukti ir dešreles ryti oktorberiuose.
Reiškia, neateis tas šlubis su šmaizeriu ir ordnungo pas mus ir už mus nepadarys :(
Jochaidy, tai kaunietiškas priežodis, na, kaip bliacha- mucha. Sunku apibrėžti griežtai kam išsakyti – ir nustebimui, ir prieštaravimui, ir akcentavimui, šiaip, vienžo – „na vse slučaji žizni“
2009 - 12 - 23, 10:50
Kazhin, ka reishkia tas Garasto keismas „jochaida“ – gal kartais Juozas zhino? :)
2009 - 12 - 23, 7:53
Shtai taip yra rengiama daugelis „konkursu“ Lietuvos valstybinese strukturose (tikiuosi, nieko naujo nepasakiau):
http://www.lrytas.lt/-12614961561260388115-v-garastas-v%C4%97l-nesuvald%C4%97-lie%C5%BEuvio-ir-i%C5%A1plep%C4%97jo-didel%C4%99-paslapt%C4%AF-kas-taps-lietuvos-moter%C5%B3-rinktin%C4%97s-treneriu-video-nuotraukos.htm
2009 - 12 - 22, 21:59
Jz
Rinkejas teisus, nei Lietuvos kalejimai, nei paminklai nera vokieciams aplamai idomus. Jei as asmeniskai savo pvz. sefui pateikciau sias temas, jis sureaguotu i LT, nes as lietuve. Kazkada klausiau, ar tiki spekuliacijom, tai pasake, kad visiskai tiki, kad kalejimas buvo (nesigilindamas). O apzvelgus spauda skiltelyje ‘uzsienis’ tai aktualiausios temos yra Klimagipfel Kopenhagoj (rezultatai), Atomstreit su Iranu, Afganistanas ir Obamos sveikatos reforma…
Del duju ir rusai vokieciams privalo tiekti, nes jie ‘auksta civilizacija’ tai leisiu sau dristi papriestarauti. Vokieciai sventai laikosi susitarimu (o ne isitikinimu), todel jei jie sudaro sutartis tai ju ir privalo laikytis – kiek viena tiek kita puse. O siaip jie dalykiski zmones, nera pasikele. Ir dauguma zino ne tik Rusija, bet ir musu mazasias salis :) Kaip tik dar siandien turejau proga papasakoti najiems firmos partneriams apie Lietuva ir musu kalba . Nes tradicinis klausimas yra ‘ar lietuviu kalba panasi i rusu?’ Ir va tada as pradedu…. :D Jie patys kalti, pirmi pradejo…. :)
2009 - 12 - 22, 21:30
Arba tie CŽV darbuotojai, organizavę tų statybų vykdymą Antaviliuose visiški debilai arba-
tai buvo daroma specialiai, kad statybos darbininkų anglų kalba, 110 voltų ir kiti panašūs dalykai akis badytų. Dar baksų pora šimtų tūkstančių, na, kaip tikrai cukrinių runk… na, bananų šaliai.
2009 - 12 - 22, 20:31
To Virtualogas
Žinoma galima ir su aktoriais :)
Visgi kolkas esame vienintelė šalis kurios teritorijoje veikė ir KGB ir CŽV kalėjimai :) Tai galima būtų netgi sudaryt paketus ekskursijų. Kaip kad Londone galima rasti kiekvienoje stotyje bukletų su muziejais, tai pas mus reikėtų bukletų su kalėjimais :)
Reikia išnaudoti šitą šansą!
2009 - 12 - 22, 19:34
to /dev/brain
Jo, panashiai, kaip Ruta Vanagaite dabar daro ekskursijas uzhsienieciams sovietiniu lageriu aplinkoje su aktoriais, vaidinanciais nacialnykus-priziuretojus.
Galima butu atkurti visa scenariju nuo nusileidimo oro uoste iki Antaviliu karcerio :)
2009 - 12 - 22, 19:07
Apie antrą ženklą , kur žmogeliuko šukuosena primena ežiuką.
@Britta:
2009 - 12 - 22, 19:04
to Rinkejas
Na tas nusispjaut, tai BBC naujienu portale straipsnis apie CZV kalejima, patenka i top skaitomiausiu :) Na Lietuva cia neblogai neblogai nuskambejo su tuo kalejimu… Dabar reiktu ten muzieju padaryti, tai bent ekonomiskai atsigriebtume :D
2009 - 12 - 22, 18:59
Mergina, grįžusi iš povestuvinės kelionės, skambina motinai:
- Mam, aš siaubingai laiminga…
- Įdomu, pasakok greičiau.
- Na, vakar pirmą kartą paruošiau vyrui pietus.
- Tikiuosi, pasisekė?!
- Dar ir kaip! Jis nusprendė pasamdyti virėją!
Idomu butu jeigu musuose kiekvienas dirbtu savo darba,ten kur jam priklauso ir darytu tai,kas jam priskirta. Gal tikrai,renkant sakneles bei kirmelaites lengviau politikuoti,o bunant seime geriau koki nors ekonomini konkretu „varianta“ prastumti.
Jz,nesupykite,bet esu isitikines,kad vokieciams placiai nusispjauti del tu „czv kalejimu“ Lietuvoje ir kazkokio Kutaisio. Gal kai kurie is ju dar zino Maskva bei rusus,nes is ten dujas ir kitas zaliavas gauna. Nepaisant to,vokieciai sventai isitikine,kad rusai privalo viska jiems tiekti,nes vokieciai yra „aukstos civilizacijos“ tauta,nesvarbu,kad koks ketvirtadalis ju kile is Turkijos.
2009 - 12 - 22, 18:44
Britta,
būt įdomu, jei parašytumei į ką biurgeriai reaguoja labiau, na, ta prasme masmedia į šiuos faktus:
*lietuviai parlamentiniam lygyje ieško ir randa/ neranda CŽV kalėjimą
*gruzinai susprogdina paminklą Kutaisyje.
*Putinas organizuoja to paminklo atstatymą … Maskvoje.
P.S. Jei nelabai aišku apie ką tas KUTAISI, pagoooglinki visą mano frazę, aiškiausiai bus 15min.lt
2009 - 12 - 22, 17:34
nes labai gardziai pasijuokiau is Antviliu eziuko :)
2009 - 12 - 22, 17:34
matyt man per linksma
2009 - 12 - 22, 17:32
na mano komentaru nepraleidzia daugiau
2009 - 12 - 22, 16:55
Brittai
Nugi apie ta kur ish Antaviliu ezhiuka Zuokas kalbejo :)
2009 - 12 - 22, 16:52
AZ
O jus apie koki eziuka kalbejot? :)
2009 - 12 - 22, 16:42
Eziukas siaip visai neblogai, gerietiskai atrodo, tik gal eziukui sypsena reketu pataisyti, nes cia jis labai selmiskai sypsosi su zibureliu kazkur beidmas… tikriausiai Grybo ieskot :)
2009 - 12 - 22, 15:53
Dar yra ir tokia – oficialiai plėvėsuoja Afganistane (sic – įdomu, kaip vietiniams aiškinama vėliavos kilmė) ir Irake :
http://kariuomene.kam.lt/kariuomene/images/2181/5280/sausumos_pajegu.jpg
2009 - 12 - 22, 15:51
Zenkle reiketu panaudoti avilio konturus kaip uzuomina i Antaviliu kaima.
2009 - 12 - 22, 15:50
/dev/brain
Geras humoro jausmas ::::::DDDDDDDD
2009 - 12 - 22, 15:39
Lietuva labiausiai garsina CŽV kalėjimas, tai manau per tą prizmę ir reiktų kurti ženklą.
2009 - 12 - 22, 15:03
Oficialūs šalies ženklai yra aiškūs, t.y. -herbas ir vėliava. Atsiprašau, bet parašiau ne į temą, nes nesupratau apie kokį ežiuką kalbame. Sutinku, labai vaikiškas, bet šmaikštus.@Britta:
2009 - 12 - 22, 14:56
Ash tai siulyciau nukirsta Brunono galva zhenklan inkomponuoti. Butu gan informatyvu, retro stilium.
2009 - 12 - 22, 14:35
Eziukas grazus :), bet truputi per vaikiska salies zenklui
2009 - 12 - 22, 14:18
Gražiausias yra ežiukas:
http://pipedija.laikas.lt/index.php/Lietuvos_prekės_ženklas
2009 - 12 - 22, 12:38
@Artūras Zuokas:
Gaila, galėtumėte pats savo kailiu patirti kaip neefektyviai funcionuoja darbo biržos sistema.
2009 - 12 - 22, 11:38
Letapedziams neleis prasivardzhiuoti… „lietuvi@is“ :)
2009 - 12 - 22, 11:21
Ir vėl tie lėtapėdžiai kažkur klampoja:
http://www.15min.lt/naujiena/laisvalaikis/it/laikrastis-eesti-paevaleht-leis-skelbti-komentarus-tik-uzsiregistravus-id-kortele-51-76665
2009 - 12 - 22, 10:47
Monika apsilanke:) Nepamirštamas minčių dėstymo būdas:)
Kas liečia ženklus , geriausias pagal mane butų Mariaus Jovaišos sukurtas.
Tikslus dizaino požiūriu, be to šūkis parinktas geriausiai iš imanomo.
„Baltijos širdis“.Nurodo regioną kur Lietuva randasi.O širdis asocijuojasi su centru.
Taigi baltijos svarbiausia vieta.Angliškai irgi trumpai ir patogiai.
Šiame ženkle yra vienas BET .Daug užsieniečių nelabai žino kas yra gintaras, taigi aliuzija į gintaro gabalėlį jiemas paprasčiausiai neveiks.Bet tai nėra ir svarbu.
O asocoiacija su vaistų gamintojais nieko nereiškia,juolab kad tai tikrai nėra kopijavimas.Pasaulyje daug ženklų, praktiškai neįmanoma sukurti kažko dar nebūto,nepanašaus.
Antrasis ženklas netinka Lietuvos įvaizdžiui.Tai tiesiog mokyklinių prekių reklamos ženklas.Jis nėra informatyvus ir tuo labiau pažiūrėjęs į jį, nesuprastum kad tai valstybės pateikimas.Tai tioesiog linksmas niekas.
Apie pirmajį ženklą nėra ko ir rašyt.
Niūrios psichodelinės spalvos, nei iš šio nei iš to kaladėlės. Ar mes plytų gimtinė?
Užrašas sunkiai skaitosi.Visiška makalynė o ne dizainas.
2009 - 12 - 22, 9:28
Antras iš siūlomų ženklų(linksmas paveiksliukas) ir įsitikinimas, kad tai kas blogiausia gyvenime – jau buvo, galėtų tapti gera pradžia kūrybai ir ieškojimams to, kas geriausia.
2009 - 12 - 22, 9:00
Ne ir neplanuoju. @Uni:
2009 - 12 - 21, 21:10
Zuokai, ar užsiregistravote darbo biržoje?
2009 - 12 - 21, 20:52
Zenklo reikia. Bet ir tas vidurinis gal ir geriausias is visu pasiulytu, bet nera man tinkamas. O pirmas tai visiska katastrofa.
Norisi specialiai indentifikuoti save, nes pasikele ir jau prarandantis savo versluma vakaru europos verslininkai vis dar laiko mus antrarusiai.
2009 - 12 - 21, 19:47
Svarbu ne zenklas, o kaip jis pateikiamas… Jei sukurtu zenklu mes patys abejosim, tai pasisekimo jis netures..
2009 - 12 - 21, 17:40
BUT NEPROSAL A.ZUOKUI PRISIMINTI IR NELINKSMAI REPREZENTUOJANTI LiCS
NE PATI DRAUGISKIAUSIA MOSUOJANTI MEDINIU KARDU,PARTINI ZENKLA,
KURIO ITEISINIME AZ BUVO MATOMAI NEPASKUTINEJE VIETOJE. LiCS JOJANTIS
STILIZUOTAS VYTIS NEATNESE SEKMES…liko tik abgailetini reitingai… ir nesuprastas popsas…
2009 - 12 - 21, 17:20
Prezidentė nepaklausė Zuoko – pasirašė biudžetus… Kaip ji ir išdrįso:)
Nu dabar tai bus… Zuokas to taip nepaliks- atsistatydins:)
2009 - 12 - 21, 15:36
Man asmeniskai pirmas variantas niekada ir nepatiko, sutinku su cia isdestyta nuomone: niurus, neasmeniskas, kampuotas…
Antras ir trecias geriau, va jei ju elementus sujungt i viena… Kad butu gintaras, sypsenele ir LIETUVA… Butu jega.
2009 - 12 - 21, 14:38
Greitaskraidziu latviu AirBaltik puoseletojo zhodzhiai tik patvirtina, kad savo krashte (ponas Kubiliau) pranashu nebusi:
http://www.lrytas.lt/-12613912901260051305-rygos-vicemeras-%C4%AFsitikin%C4%99s-kad-latvij%C4%85-valdo-lietuviai.htm
2009 - 12 - 21, 13:26
Vis tik Jovaišos siūlomas pilnas varijantas yra toks, jame matosi gintarėlis:
http://www.baltijossirdis.lt/download/HB_LT_h.png
Man patiko ta prasme, kad Baltija žinoma geriau. Nors vėlgi – ne Baltija, o Boltik :(
2009 - 12 - 21, 11:38
Tarp kitko – labai geras Lietuvos vardo tukstantmecio zhenkliukas:
http://www.lbd.lt/reng/Lietuvos%20tukstantmecio%20simbolika/1000METIS.jpg
2009 - 12 - 21, 11:37
Geriausias dabar Lietuvos zhenklas butu toks:
http://g.delfi.lt/images/pix/file26952015_886d84b29fc489d63c.jpg
:) Ish tu triju geriausias antras, bet per daug jau vaikezishkas, kaip valstybes zhenklui. Pirmas kazhkoks niurus, pilkas ir sukeliantis depresija.
Siaip zenklas turetu spinduliuoti optimizma – kaip kontrastas musu amzhinai rushkanoms lietuvishkoms marmuzems :)