,,Ką? Mes durni?!’’
2009 - 12 - 4, Penktadienis 11:12Šią istoriją man papasakojo verslininkas iš Vilniaus, dalyvavęs kaip vienas iš kreditorių bankrutuojančios statybų įmonės teismo procese, kuriame dėl nemokumo buvo skelbiamas bankrotas.
Be minėto verslininko, teismo posėdyje dalyvavo būrys statybos įmonės darbuotojų, Sodros ir mokesčių inspekcijos atstovai.
Teisme verslininką nustebino kaltinimai, pyktis ir reikalavimai tirti, bausti, tarsi įmonės savininkai viską darė, kad tik sau pakenktų ir ,,pavogtų’’ tai, kas jiems ir taip priklausė. Tarsi įmonės darbuotojai nuo pat pradžių dirbo pas potencialų nusikaltėlį. Jokie aiškinimai apie situaciją rinkoje, bankų paskolų politiką niekam nebuvo įdomūs. Skambėjo tik kaltinimai dėl galimo pinigų ,,plovimo’’ar sukčiavimo ir reikalavimai ,,sodinti’’. Bankrutuojančios įmonės vadovas stovėjo stiklinėmis akimis, sugniuždytas ir visiškai bejėgis.
Minimas verslininkas, šio įvykio liudininkas, pats būdamas kreditorius, neiškentęs darbuotojų paklausė:,, tai gal jūs dabar imsitės savo verslo, pradėsit savo biznį?’’ Atsakymas – vos ne choru – ,,Ką? Mes durni?!’’.
Kažkas blogai šioje valstybėje. Ir kaip mes gyvensime, jei neskatinsime žmonių imtis atsakomybės patiems ir nesuteiksime teisės bandyti dar kartą. Ne veltui pagal sociologų apklausas absoliuti dauguma jaunimo nenori imtis jokio verslo patys, o labiausia siekia darbo valstybės tarnyboje.


2010 - 04 - 03, 16:53
Jei nesunku, gal galima būtų pasidalinti nuoroda į tą sociologų apklausą, kurios rezultatai rodo, kad dauguma jaunimo nenori imtis jokio verslo?
2009 - 12 - 10, 2:24
…sakai ten niekas į emigrantus nežiūri kaip į savus – tikrai manai, kad čia didelė bėda ?
…Manau žymiai blogiau, kad čia, kur lyg ir esi savas, esi tokių pat „savų“ (tik esančių valdžioje) „daromas“ per visus galus … ir taip – kaip civilizuotoje šalyje nesielgiama net su nelegalais, ne tik kad su legaliai gyvenančiais emigrantais… Deja, bet mūsuose tai jau virto gerai veikiančia sistema – kalbant šachmatų kalba – „baltieji pradeda ir laimi“ – ir taip visuomet… Ar žinai kodėl ?… – nes „juodieji“ apskritai prie žaidimo neprileidžiami… Niekuomet nesusimastei kodėl koks „stonys“, „lubys“, ar kitas „savas“ partijų remėjas remia iš karto visas kozerines, nors ir kordinaliai priešingas pagal įdeologiją, partijas ?…
P.S. Tau atrodo kad tu pasilenkęs nes „susiėmęs išsikopti“ ? – tu klysti, gerbiamasis… tu tik stovi keturpėsčias su nuleistom kelnėm ir ritmiškai linguoji… bandydamas pats save apgauti, kad tai nėra jau taip blogai, nes juk „jie visdėlto savi“…
P.P.S. … tik nepriimk metaforos asmeniškai … toje pozicijoje nuleistom kelnėm esame dižioji dauguma piliečių – visi kurie nepakliuna į išrinktųjų „LR elito“ ratą…
2009 - 12 - 09, 10:46
Virgiui.
Sakyk, ar turėjai galymybę gyventi ir klestėti Lietuvoje? Ar visiems (nekalbu apie žulikus)taip yra blogai? Ar turėjai vilčių dar čia išsilaikyti?
2009 - 12 - 09, 9:26
Mielas komentatoriau, mano biednumas tau tik sapnavosi. duok dievę tau išminites ir ramybės išgyventi svečioj šaly, nes kaip suprantu esi tikrai ne Lietuvoje. Kalusiu tavęs ko ten nusibeldei, jei manai, kad ir Lietuvoje galima gyventi???
Kas dėl mano frazės: jei visi kakosim ir po to išbėgsim, kap nekurie jau padarė, tai tikrai ant šios žemės ir bus visur taip pat, bet jei susiimt ir išsikuopt, vas tada ir Jūs, pabėgeliai patriotizmu užsidegę lėksit atgal ir šauksit kaip mylit tą savo ŠVARIA Lietuvėlę. Tik dabar, dėje, turite pabėgt, nes matai, smirdi:)))O kas kuops viską? Čia, tipo, prisiš…. anie, o aš tai čia ne prie ko….Sekmės kelian ūkį ir gyvenant emigranto kailyje. Ragavau ir aš tos duonos, bet daugiau tikrai nebūsiu vergas svečioj šaly. Kad ir ką besakytumėte, išvykeliai, vistiek ęsate imigrantai TEN ir niekas į JUS kaip į vietinius nežiūrės niekada. Nereikia kurtis iliuzijų, kad ten JŪS laukiami ir nepakartojami.
Sėkmes neapsiš… kaip daug kur jau mūsų “tautiečiai” pasielgė.
2009 - 12 - 09, 9:24
@Virgis – Dangiui:
Mielas komentatoriau, mano biednumas tau tik sapnavosi. duok dievę tau išminites ir ramybės išgyventi svečioj šaly, nes kaip suprantu esi tikrai ne Lietuvoje. Kalusiu tavęs ko ten nusibeldei, jei manai, kad ir Lietuvoje galima gyventi???
Kas dėl mano frazės: jei visi kakosim ir po to išbėgsim, kap nekurie jau padarė, tai tikrai ant šios žemės ir bus visur taip pat, bet jei susiimt ir išsikuopt, vas tada ir Jūs, pabėgeliai patriotizmu užsidegę lėksit atgal ir šauksit kaip mylit tą savo ŠVARIA Lietuvėlę. Tik dabar, dėje, turite pabėgt, nes matai, smirdi:)))O kas kuops viską? Čia, tipo, prisiš…. anie, o aš tai čia ne prie ko….Sekmės kelian ūkį ir gyvenant emigranto kailyje. Ragavau ir aš tos duonos, bet daugiau tikrai nebūsiu vergas svečioj šaly. Kad ir ką besakytumėte, išvykeliai, vistiek ęsate imigrantai TEN ir niekas į JUS kaip į vietinius nežiūrės niekada. Nereikia kurtis iliuzijų, kad ten JŪS laukiami ir nepakartojami.
Sėkmes neapsiš… kaip daug kur jau mūsų „tautiečiai“ pasielgė.
2009 - 12 - 08, 9:29
…na, bet kuriuo atveju, dėkui už patarimus…kas žino, gal ir pasinaudosiu jais, nes nuo patriotizmo (sąvokos sugalvotos valdančiųjų kiaulių masėms suvaldyti) jau išgyjau – tegu tiems „dangiams“ būna „skalsus ir šūdas, jei tik savas“, o man šūdas ir yra šūdas, kad ir į kokį blizgų popierėlį būtų suvyniotas…
2009 - 12 - 07, 21:03
@Andrius – Virgiui:
Nepilnamečiai vaikai gabesni, negu manai, ypač kalboms. Kas dėl tavo kalbos barjero, – turėjau pažįstamą, jis kasvakara ant sofos išgurkšnodamas (neskubant) po 6-7 skardines alaus vis skundėsi, kad nėra laiko anglų kalbai pagerinti … …
Mažiau abejonių, griebk jautį už ragų. Nereikalingi jokie pažįstami. (O ir skolingas niekam vėliau nesijausi.) Palik šeimą pirmus tris mėnesius žmonai. Tiek laiko užteks užsidirbti šiek tiek grynųjų ir susirasti gyvenamą plotą. Tada atvažiuos ir jie. Jeigu reikia ko nors smulkiau, klausk.
2009 - 12 - 07, 20:52
@Dangis:
Esi visiškas nesubrendėlis, jei manai, kad Lietuvą palieka „…nemąstantys bevilčiai…“. Dėl tos pačios priežasties nematau jokios perspektyvos ką nors sakyti tau daugiau. Na, nebent dar šitas: „…Kaip sakoma, kad ir šūdas, visgi savas…“- tai va, vargšeli, ant tokių šūdžių „išminčių“ kaip tu, ir laikosi visi tie banditai valdžioje. Laikykis, bėdžiau, kad nenuskęstum tame š…, nes su tokia savo „filosofija“ ilgai neišplūduriuosi. Sėkmės.
2009 - 12 - 07, 10:51
Jo…durni!!! Ir nieko nepakeisi, nes ęsame durnių vadovaujami ir laikomės durnių įstatymų. Ar bent jau apsimetame durniais, kad neišsiskirt iš minios:)
2009 - 12 - 06, 23:04
tai kad p. Zuokai pats tik valstybini darba ir tedirbai…
2009 - 12 - 06, 17:28
Nu bet komentaroriai tai pagerinti :) Straipsnis apie verslininku motyvacija, o komentarai apie kaimo pletkus… istiesu tai puikus musu seimo atspindys, seimunai gali kelias savaites diskutuoti apie homoseksualuma, bet tuo paciu per pora naktu priimti mokesciu reforma…
2009 - 12 - 06, 15:27
Ir, tiesa, Artūrai, ar grąžinsite į biudžetą tuos pinigus, kuriuos, kaip sakėte, dirbdamas paskutinius mėnesius Seime jautėtės gaudamas už nieką? Būtų garbinga.
2009 - 12 - 06, 14:59
Panašu, kad pastarųjų dienų seimo įvykių istorijoje yra tik vienas vienintelis pliusas – Artūras dabar turės daug neapskaitomo ir nekontruliuojamo laiko. Smagumėlis būti laisvam :). O visa kita – deja, bet yra toks dėsnis, kad pagal veiksmą ir atoveiksmis.
2009 - 12 - 06, 13:54
KKK
:( + !!!
2009 - 12 - 06, 13:34
…kodėl mes..?????…:)))))))….jūs..:)))))))))))))))
2009 - 12 - 06, 10:07
Aš manau, jog gerai, kad yra galimybė pabėgti iš Lietuvos. Bėgs visi, kurie nebeturi minčių bei vilties čia išgyventi. O kam reikalingi nemąstantys bevilčiai? Jei turi smegenų ir noro, galima ir čia laikytis. Sunku, nieko nesakau, bet namuose yra namuose. Kaip sakoma, kad ir šūdas, visgi savas:) O dėl įstatymų, esmė, kaip ir sakiau, juos kuria laikini ir nepakaltinami. Ir dar, visi įstatymai skirti vienam asmeniui ar vienetui, kuriam tai yra paranku, o po to pareina poįstatiminiai aktai ir t.t. Ir taip nusirairalioja, kad tampa totali nesamonė. O mes privalome jais vadovautis.
2009 - 12 - 05, 17:19
… ne septyniasdešimt, bet ir seniai ne dvidešimt – nepilnamečiai vaikai… kalbos barjeras ir jokių pažinčių ten korios galėtų bent pradžioje pagelbėti… Kitą vertus – čia irgi visiškas š…:)… Na bent jau savo vaikam linkėsiu čia nepasilikti.
2009 - 12 - 05, 16:08
Tai daug paprasčiau, negu sėdint Lietuvoje metai iš metų srėbti š… tuo pačiu kitus vaišinant. Nebent tau per septyniasdešimt…
2009 - 12 - 05, 15:01
Apreiškimai
Gerėjimo ženklai
Daugel kas gerėja su amžiumi. Štai išgeriu taurelę, o jaučiuos lyg taurę išgėręs.
Nekantriai laukiu kitų gerų permainų: gausiu algelę – jausiuos lyg algą gavęs…
Svarbu ne ką turi, o kaip jauties.
Juozas Erlickas
2009 - 12 - 05, 13:58
Faktas, Juozai. Bet ar pesimizmas ka nors kada nors ishgelbejo?..
2009 - 12 - 05, 13:00
Susitikau su darugu Londone kuris prdejo savo versla. Pas ji atejas mokesciu inspektorius sutvarke visus jo dokumentus ir pareiske, kad kaip pradedantis verslininka moka PER DAUG mokesciu. Apie ataskaitu skirtumus net nesneku.
Kita puse. Pazystamas Latvis kalbina , kad Lietuvoje padeciau perkelti jo imone, nes Latvijoje jau nebeimanoma kokie mokesciai.
Tik kalusimas kas sukure tokai musu valstybe, kas sukure tokia situacija?
Ar mes kurie isrinko tokius politikus?
Ar musu tevai kuriem rekia moketi tiek daug pensiju?
Ar musu vaikai kuriems rekia tik daug mokyklu ir darzeliu?
Ir ka mes padarem, kad butu kitaip?
2009 - 12 - 05, 11:46
izoga jau nuo taves kila
2009 - 12 - 05, 2:43
…viename su Virgiu tenka sutikti – geriau būtų begti iš šitos šūdinos šalies… jei tik būtų taip paprasta…
2009 - 12 - 05, 1:42
Agnes atejimas i Seima tikrai neatrodo kaip vyro palaikymas, o kaip jo impulsyvios klaidos taisymas. O gal visgi sie ivykiai turi savo gerai apgalvota, ir kazka „pridengenti“ scenariju? Situacija isties daugiaprasme ir vietos interpretacijai daugiau negu pakanka. Labai gaila, jog Agne i seima ateina tokiu keliu – tai sudarys ne viena prielaida ja apsmeizti. Vertinant Agnes galimybes nuveikti kazka gero visuomenes labui seime – ju tikrai daug. Pazysta verslo aplinka, uzsiima socialine veikla – realiai is arti mato kaip gyvena visokia Lietuva. Na ir aisku nera tokia impusyvi kaip Arturas – viskas pasverta, jokiu neapgalvotu zingsiu, neapgalvotu zodziu. Arturas gi priesingai – kartais atrodo taip lyg nakti kazka susapnaves, atsibunda su sukiu DAROM ir daro – gal todel jo idejos nors ir daznai labai saunios, kartais neprigyja vien del to, jog nebuvo iki galo isdirbtos, nebuvo apgalvotos visos galimybes, naudos ir pasekmes.
2009 - 12 - 05, 0:25
@robis:
Apie zmogu daug galima suzinoti is jo veido bruozu.Taigi,panagrinejes veido bruozus,paanalizaves susidariusia padeti,priejau labai idomiu bei netiketu isvadu.Abejoju,ar tai buvo planuota,net abejoju,ar AAZ sita zino,bet Agnei i rankas nukrito kozirinis tūzas. Visos aplinkybes klostosi jai labai palankiai. Manau,kad Agnei atsiveria tiesus kelias i Lietuvos prezidento posta,tereikia per keleta artimiausiu metu isvengti didesniu klaidu.
2009 - 12 - 04, 21:44
Ką, durni mes, ar “dundukai”, ar dar “frajeriai” bambukai,
Bet, kad esame blatni, tcikras faktas tai jauti,
Tai užtraukim fainą dainą, kad neskęsta velnių laivas,
Durnių laivą kai kas mato per žiūronu akies matą.
Juk Seime vien tik Bajkutes su Rokais mažais zuikučiais,
Dar ir dainos lygtai skamba su gaidele Varlinskų faina,
Ten šeimyninė ranga, kaip sovietinė daina,
Primena dar “prestrojką”, žmonos vyrams taktan traukia.
Reiškia “blatas” givibingas, kaip sovietų prekės vingy,
Ranka ranką švariai plauna, nesulos net ir šunauja,
Ir sovietiniai laikai vėl atgimsta, kaip trašai,
Geras mėšlas kakis blatas, atgal sukasi tad ciferblatas.
Skriaudžiami dar ten velniai, draskomi net slibinai,
Jau suvalgytas liutukas, vien tik kaulai ciuckių ūkiui,
Ateity lyg truks mėsos, tai gal papai Bajkučių atstos,
Tiktų jai į kompanija ir Agnė, kur Arturo kėdę bandė.
Durniui visur tiesus kelias, uodega vingiuoja ponas,
Tai ne durniai, tik vaidina, apsimest balvonais ima,
O tikslai tu gudrių durnių pasipelnyt vargšų urmu,
Tai atsakymas čionai durnių laivas plauks “blatnai”.
2009 - 12 - 04, 21:06
oi tas Zuokas, Zuokas! Jau sakyte sako sis zestas, kad kazkokia stambia afera suks!
Gudrus tas vaikis, oi gudrus.
Ta boba ten sedes ir tiek uz musu pinigelius
2009 - 12 - 04, 19:33
Negi dar Jums atrodo, kad Zuokas padėjo seimo nario mandata todėl kad niekas nepriiėmė Jo pasiūlymų? Taigi Zuokienės žygis į seimą kaip tik tai ir paneigia…
Jei Jau apsitrynęs politikas nesusikalbėjo su kubiliumi, tai Zuokienė ir tuo labiau nesusikalbės.Ji to ir nesieks.
Zuokas paliko seimą dėl pragmatinių, kol kas tik jam vienam žinomų priežasčių.
Kaip viena iš galimų priežasčių- ruošiamas antikorupcinis įstatymas, kuris nepaliktų VALDININKAMS senaties termino, ir numatytų nepagrįsto turto konfiskaciją.(Bent taip jau buvo rašoma viename straipsnyje).
O paskesnis Zuoko „darbo ieškojimai“- niekas kitas kaip ne pagal metus vėjavaikiškas piaras.
2009 - 12 - 04, 19:02
@Artūras Zuokas:
Tai kaip susitarti 141 parlamentarui, jeigu net vyras su žmona nesusitaria ir vienas kito neparemia ??? :))))))))))
Tamsta suklydai, kad aš piktas ant viso pasaulio. Bet nieko tokio, tyčia ar netyčia, bet tamsta klysti dažnai, pernelyg dažnai.
Pyktis yra permaina. Kai pyktis ant jūsų, vargšų, pakeičia gyvenimą 800% geryn, tai labai didelė ir puiki permaina.
2009 - 12 - 04, 18:54
Kiekvienas gali spręsti (vertinti) pagal savo sugedimo lygį ar gyvenimo patirtis. Permainų nereikia bijoti, jūs teisus, tik nereikia ant viso pasaulio taip pykti. Pyktis nėra permaina. @Virgis – A.Zuokui:
2009 - 12 - 04, 18:45
Aš matau. Ir tikrai neklystu. Pagaliau. Netgi ir šiame kampe. Lietuvaičiai, ar suprantat pagaliau, kokioje minedų Lietuvoje gyvenat :)))))))))))
Bėkit kol ne vėlu. Lietuvai jų nereikia,o Europa laukia protingų ir darbščių. Vežkit vaikus iš čia. Kai gausit pirmą algą, kai nebereikės skaičiuoti kiekvieno kąsnio, kai neberūpės seimūnų-daunų rietenos, kylančios kuro ar elektros kainos – tik tada suprasit, apie ką aš kalbu. Svarbiausia – nebijoti permainų – patikėkit, verta pabandyti, nes permainos pakeis jūsų gyvenimą, – ir tik į gerą. Atgausit žmogišką savigarbą, vaikai augs be naujienų apie naujagimius srutų duobėse.
Emigruokit, nes gyvi supūsit. kirkilai-kubiliai-zuokai tuo jau pasirūpino.
2009 - 12 - 04, 18:35
Tai kaip ir nebeaišku: tai Zuokienė parėmė tamstos sprendimą atsistatydinti, tačiau pati į seimą įlindo? Tai tamsta kodėl atsistatydinai, – kaip visi supratom, – nes tamstai nebeįmanoma tapo produktyviai dirbti. O tai kaip Zuokienė? Tai ji nepatikėjo savo vyru ir nusprendė savo kailiu išbandyti? Artūrai, nu esi visiškas beviltiškas juokdarys. Aš nepykstu. Garbės žodis. Tik juokiuosi. Čia jūsų šūdinas reikalas jūsų apsišikėlių Lietuvoje, manęs tai neliečia, garbės žodis, bet juokinga ir tiek. Cha cha cha … :)))
O dabar visiems kaip paslaptį išduosiu, ko Zuokienė į seimą nuėjo: KAD NEBŪTŲ PRASTESNĖ UŽ VALINSKIENĘ AR TĄ PIEMENĘ BYLOTAITĘ. Štai ir visa paslaptis, štai ir visa „rinkėjų valia“ bei „asociacijų nuomonė“. :)))))))))))))))))))))
Ar bus daugiau anekdotų? :)))))))))))))))))))))
2009 - 12 - 04, 17:56
Taigi, kad mes patys gudriausi iš visų – Šiaurės Atėnai, Baltijos tigrai etc- sukūrėm durną šalį.
Aišku, labai pykstam, kai ją rašytojas įvardino „Durnių laivu“, senokai jau … Kremliaus agentas, stribas ir aplamai, tai joks rašytojas.
Kitas velionis irgi senokai pavadino veršių tauta- tai irgi raudonas, sovietais kvepiantis ir priešas.
Mes patys gudriausi, estai – pagyrūnai, nieko nesugeba be suomių …
Lenkai – pšekai ir tuom visakas pasakyta.
Baltarusiai – aplamai nėr ko su jais kalbėti, nebent tik mokinti tuos tamsuolius demokratijos tiesų…
Rusai- be žodžių- blogiukai ir t.t.
Va, ir jau beveik nežinom ką daryti, o tai tik pradžių pradžia. Dar laukia atominių elektrinių iš anksto pralaimėtas karas, kasdien didėjanti skolų našta, o juk jau už poros metų reiks pirktis bent vieną šiuolaikinį naikintuvą ir t.t.
Baigsiu, kaip Nurimęs :
Mes tai tundra, plebsas, betgi Zuokas iš Olimpo.
Ir ta šeimyninė ranga irgi gero nieko neduos, jei tai iš tikro ekspromtas – tai nevykęs dėl pasėkmių.
Jo, keistas tas LRS – Valinskų šeima -2, Saudargo ir Mazūronio juniorai- jau 4, dabar ponia Agnė, jau 5 iš 141… daugoka.
2009 - 12 - 04, 16:37
@m:
Girdejau gandus jog Kubilius Nibiru gerbejas… istiesu tas faktas paaiskina jo vykdoma veikla.
@Dangis:
O as manau kad istatinis yra perdidelis, o ir reikalavimas UAB tureti minimum 2 zmones taip pat perdidelis, pvz as vykdau keleta veiklu, ir turiu dar ideju, bet visko kabinti ant esamo vieno UAB nenoriu, nes dabartine nuostolinga veikla gali nusitempti ir potencialiai pelninga. Galbut vengiant sukciavimo reiktu kazkokios UAB limited versijos. Bet dabar jei nori tiesiog patikrinti ideja, perdaug biurokratijos tam, UAB kurimas neturetu trukti ilgiau nei 1-2 darbo dienas. Ir tam galetu galioti vieno langelio principas, dabar visgi tenka apvaziuoti keleta instituciju.. o jei dar kur ka praleidai, prasideda ratukas is naujo :) Tas pats nezinojimas daznai zmones baido legalizuotis, dabar yra supratimas, jog ikurti imone sunku. Ir zmones to vengia. Cia as apie smulkius :) O stambius baido korupcija.
2009 - 12 - 04, 15:01
@m:
Labai sunku fokusuotis i nematerialius dalykus,kada suzinome,jog bankrutuojancio statybininko garaze stovi bentliai,rolsroisai,ferariai ir panasios „gamybos priemones“.Logiskai mastant,juk neimanoma per trumpa laika didziuliais tempais vystyti tradicini versla [statybos] mazoje erdveje ir tokias lesas skirti savo poreikiams.Ne be pagrindo mintys apie pinigu plovima,sukciavima.
Del tokio savanaudisko vienadienio mastymo,kuris pas mus vyrauja,kazkas kaltina „sovietini palikima“.Manau,kad per 20 metu,pasikeitus kartoms,tas palikimas jau senai isgaravo.Cia jau musu siandienos problemos. Nestebina ir pareiskimas „Ka,mes durni?“ juk jie zino,kokius kryziaus kelius,sukurtus supuvusios biurokratines sistemos, reikia iveikti,kad kazko imtis,juk zmones mato,kaip esantys valdzioje viska zlugdo,kaip palaikomos tik tokios veiklos,kurios duoda „otkata“. Siandien mes gyvename skolon,atrodo,kad rytdienos Lietuva nelaukia,neijaugi tikrai 2012 atskris Nubiru???
2009 - 12 - 04, 14:59
Vienintelio ko mori verslininkai – netrugdykit dirbt!!! Kaip galima dirbti, kai tokie iditiški įstatymai??? Mano siūlymas būtu toks ir labai paprastas: mokęsčius mokėti nuo gautų pajamų(realiai gautų), o ne nuo išrašytų sąskaitų faktūrų. Gavai pinigus į sąskaitą – susimoki, o kas dabar gaunasi? Išrašai sąskaitą, jos nepmoką, VMI uždeda areštą – bankrotas, nors virtualiai pinigų yra, bet …
Tada kas yra DURNI???
Vėl gi įstatymo spraga: UAB nebaudžiamas! Sukuriau UAB, 10000 įstatinis. Pasidariau pelnų, nusiploviau pinigus, bankrotas ir pašvilpkit man uodegon. Pinigai Baltarusijoj, turto neturiu, o vistiek bagotas. Vėl naujas UAB ir t.t.
Jei už kiekvieno bankrotą būtu asmeninė atsakomybė, tada pagalvotu kas kaip ir kiek. Visi įstatymai, mano manymu sukurti tam, kad nesekmės atveju būtu kuo mažiau atsakomybės. Atsakomybės nebuvime ir nesekmė dirbtinai iškeliama. Va Jums ir logika.
2009 - 12 - 04, 12:34
…iš vienos pusės – panašu iš šeimininės rangos metodą…:)…iš kitos pusės – jie turį visiškai tokią teisę – vienas išeit – kitas – ateit…o patinka ar nepatinka tai, čia žinoma mūsų reikalas….:)…bet gi kažkas balsavo ir reitingavo….:)…tad nelabai yra ką ir sakyti…:))))
2009 - 12 - 04, 12:30
Zuokas atsisako Seimo nario mandato, jį keis Zuokienė..
2009 - 12 - 04, 12:03
@Artūras Zuokas:
Sveikinu iš širdies.. :) Labai protinga moteris! Sėkmės jai ir stiprybės…:) Jūs abu protingi.. :) kuo daugiau tokių valdžioj, tuo geriau..:)
2009 - 12 - 04, 11:44
Pranai, manau, kad laikas Lietuvoje galvoti ne apie ,,įvaizdį“, o realybę. Negalima visą laiką turėti tik vieną argumentą ,,kaip tai atrodys“. Šis argumentas sunaikina bet kokį racionalumą politikoje ir visur matoma tik darbo imitacija. Kokia šeimos ranga? Agnė, rinkėjų valia iš 141 buvo pakelta į 7! Ji atstovavo Lietuvą ES Metų moters rinkimuose, o jos vadovaujamas projektas ,,Nedelsk“ yra geriausias pavyzdys kaip reikia reformuoti sveikatos sistemą. Šiuo metu ji vadovavo 37 visuomeninių organizacijų asociacijai. Jų nuomonė lėmė, kad Agnė apsispręstų. Aš sveikinu jos sprendimą. Tai jos valia, kurios negaliu varžyti dėl savų planų ar tikslų.
@Pranas:
2009 - 12 - 04, 11:36
Geros mintys. Pastebejau… kai AZ ish LRS ishsineshdino, ishkart pradejo idomiai rashyti:) Ne visada sutinku, bet shi karta – 100 %.
Gyvename sovietinio sukirmijusio mentaliteto visuomeneje, kur verslininkas visada yra niekshas, savanaudis ir engejas, o vargshas juodadarbis – amzinai teisus ir nekaltai skriaudziamas. Buna daznai ir taip, bet ar visuomene retkarciais nepasimuana ant savo idiotisku stereotipu?
Priesh darant versla pirmiausia vertetu saugiai emigruoti ish LTU, kad beretes nesuspardytu:(
2009 - 12 - 04, 11:32
teisingai, jau senai aisku, kad visos dabartines bedos yra uzkoduotos musu mastyme..
dabar toks jausmas, kad jokie konstruktyvus ir bendri sprendimai neimanomi, nes bendras darbas ir bendru tikslu ieskojimas bei siekimas yra blokuojamas musu neigiamomis emocijomis ir mintimis.. tai galima pastebeti visur, seimose, giminese, imonese, valstybes aparate ir t.t.
taigi reikia fokusuotis i nematerialius dalykus, zmoniu samoningumo, supratingumo bei pagarbos kelima.. nes visas musu potencialas yra nubraukiamas negatyviu mastymu..
2009 - 12 - 04, 11:27
P. Zuokai, ar nemanote, kad situacija būtų gražiau atrodžiusi, jei Jūsų žmona nebūtų ėjusi į Seimą vietoj Jūsų? Nes dabar, bent jau išoriškai, gavosi kažkokia šeimyninė ranga. Net jei šie veiksmai iš anksto nesuplanuoti, viešojoje erdvėje to paneigti tiesiog neįmanoma. Jei atsistatydinote iš principo, gal reikėjo šiek tiek ir žmoną iš principo „paspaust“, kad į Seimą neitų?
Linkėjimai