Lietuvą garsinantis doros informacijos įstatymas

2009 - 07 - 17, Penktadienis 9:00

information_overloadŠvedijoje su oficialiu vizitu viešėjusi Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė turėjo aiškintis dėl skandalingo Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos informacijos įstatymo. Dėl šio įstatymo turi aiškintis ir mūsų naujai išrinktieji Europarlamento nariai.
  Neišvengiau klausimų bei nuostabos dėl šio neva dorus piliečius ugdyti padėsiančio įstatymo ir aš, atsidūręs netgi už Atlanto vandenyno, Vašingtone, kur dalyvauju  Vakarų Europos Sąjungos Asamblėjoje kaip Seimo delegacijos joje pirmininkas.
   Prieš kitų šalių parlamentarus ir žurnalistus galėjau pasiteisinti nebent tuo, jog balsavau prieš tokio įstatymo priėmimą, jog esu prieš tai, kad Seimas ar Vyriausybė nustatinėtų dorovės ir moralės normas bei taisykles, kaip tėvai turėtų auklėti savo vaikus. 
   Tenka aiškintis ir prieš kolegas iš kitų Baltijos šalių, nes Lietuvoje priimtas įstatymas pristatomas kaip bendrai šiame regione galiojančios nuostatos. Komentarai apie mūsų Seimo priimtą Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos informacijos įstatymą gan griežti. Stebimasi, kaip galima neskirti švietimo ir auklėjimo nuo  draudimų, kurie priimti tik nedemokratiškai valdomose arabų šalyse.
     Dėl dalies Seimo narių užsispyrimo, perdėto noro atrodyti šventesniais už šventuosius ir liguisto potraukio kontroliuoti valstybės piliečius Lietuva pasirodė kaip  nešiuolaikiška valstybė su provincialaus mąstymo politikais.
     Todėl taip ir neaišku, kas turės naudos iš šio įstatymo, o žala jau dabar akivaizdi.

Facebook comments:

Komentuoti


88 komentarų | “Lietuvą garsinantis doros informacijos įstatymas”

  1. Vingių Jonas (iš Bernardinų) / 78.56.100.18

    Vaiko teisių konvencijos17 straipsnis:
    Valstybės dalyvės pripažįsta svarbų masinės informacijos
    priemonių vaidmenį ir rūpinasi, kad vaikas galėtų naudotis
    įvairių nacionalinių ir tarptautinių šaltinių informacija ir
    medžiaga, ypač tokia informacija ir medžiaga, kuri prisideda prie
    vaiko socialinės, dvasinės ir dorovinės gerovės ir skatina jo
    fizinį bei psichinį vystymąsi. Šiam tikslui valstybės dalyvės:
    a) skatina masinės informacijos priemones platinti
    informaciją ir medžiagą, naudingą vaikui socialiniu ir kultūriniu
    požiūriu, pagal 29 straipsnio reikalavimus:
    b) skatina tarptautinį bendradarbiavimą tokią iš įvairių
    kultūrinių, nacionalinių ir tarptautinių šaltinių gaunamą
    informaciją ir medžiagą, ją pasikeičiant ir ją platinant;
    c) skatina vaikų literatūros leidimą ir platinimą;
    d) skatina masinės informacijos priemones skirti ypač daug
    dėmesio vaikų, priklausančių kokiai nors mažumų grupei, arba
    vietinių gyventojų vaikų kalbos poreikiams;
    e) skatina formuoti principus, padedančius apginti vaiką nuo
    jo gerovei kenkiančios informacijos ir medžiagos, pagal 13 ir 18
    straipsnio nuostatas.“ (žr. VAIKO TEISIŲ KONVENCIJA
    (Priimta Generalinės Asamblėjos 44/25 rezoliucija
    pagal Trečiojo komiteto pranešimą (A/44/736 ir Corr. 1); http://www.hrmi.lt)<<<__Vingių Jonas

  2. Haroldas / 80.243.25.194

    suvalgyti, pasitaisau ;)

  3. Haroldas / 80.243.25.194

    Šis įstatymas net tik žalingas Lietuvos, kaip iki gražiai formuotui, kaip demokratinės valstybės, įvaizdžiui, bet dideliai visuomenės daliai ir patiems neva saugomiems vaikams ir jaunuoliams. Tai rakštis ir menininkams bei TV verslui, nes, dėl neapgalvotų ir dažnai nepagrįstų draudimų šiame įstatyme, tūrėsime atsisakyti iki šiol populerių laidų. Gal dar ir „Pagranduką“ uždraus, juk ten kalbama apie norą jį suvaldyti.
    ;)

  4. Andrius / 85.206.174.79

    Sweiki,

    Tenka sutikti su Arturu del sio ystatymo morales ir liberalios nuostatos stokos.

  5. Stiklinė / 213.226.190.190

    Nu jei net paaiškinus vyrukui nedašunta tai aišku, kad ne jis, o jam už pinigus kažkas magistrinį parašė… Profkės magistras … skant…

  6. Virtualogas Stiklinei / 88.223.36.12

    Nu, geriau butumet patylejes (-usi) ir savo neapsishvietimo nerodes (-dziusi). Taip ish karto ir pasakykit, kad nezinot, kur ten apskritai gali buti kokios nors kolizijos :)

  7. Donatas / 84.55.11.139

    Akivaizdžią žalą daro savo valstybės, bei savo (kad ir ne asmeninių) sprendimų negerbimas. Net jei asmeniškai ir nepritari tam įstatymui, tai nereikia kažkam aiškinti aš balsavau prieš, o įstatymą priėmė kažkokie liguisto potraukio užvaldyti seimo nariai. O jei nerandi nei vieno argumento už priimtą įstatymą, tai gal geriau jau tada išvis atsisakyti seimo nario mandato.
    Deja pozityvaus mastymo mūsų politikoje yra nulis ir vienintelis dalykas ką tikrai moka mūsų „išrinktieji“ tai linksniuoti svetimas klaidas, o ne būdus kaip jas spręsti.

  8. Stiklinė / 213.226.190.190

    @Virtualogas Brittai:

    Ar cia pas mus toks menkavertishkumo kompleksas, kad leidziame kitiems aishkinti, kokie pas mus turi buti istatymai.

    Ir čia šneka žmogus gyresis parašęs du juristo magistrinius…

    „Teisininke“ čia pas mus ne kompleksas toks, o Konstitucija…
    Paskaityk šį Konstitucinio akto skyrių, nors protelio ir nepridės:)

    2. Europos Sąjungos teisės normos yra sudedamoji Lietuvos Respublikos teisinės sistemos dalis. Jeigu tai kyla iš sutarčių, kuriomis grindžiama Europos Sąjunga, Europos Sąjungos teisės normos taikomos tiesiogiai, o teisės normų kolizijos atveju jos turi viršenybę prieš Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus.

  9. Virtualogas Brittai / 88.223.36.12

    Tai va, kad niekur neizvelgiu, kur ta diskriminacija istatyme. Nes istatymas, pasikartosiu, draudzia propaguoti smurta (taip pat ir priesh gejus ar lsb).

    Europa (toks vienas teismas Strasbure) neseniai mums liepe pakeisti interesantui lyti arba sumoketi babkes. Na, cia jau vishiskas… truksta zodziu. Jeigu prisimintume Amsterdama, tai matosi, kad jie suprato perlenke lazda ir dabar po truputi „susipakuoja“:) Shtai kokios fainos tos daugumos vertybes!

    Neleidimas lipti ant galvos negali buti traktuojamas kaip diskriminacija. Tai butu nesusipratimas. O savo valstybeje mes turime teise patys spresti, kokius istatymus priimsime ir kaip gyvensime. Seneka yra pasakes: „Jeigu nori suzinoti, kuri puse neteisi, ziurek, kur linksta dauguma.“

    O gal ta Europa tera Tarybu Sajungos modifikacija? Ar cia pas mus toks menkavertishkumo kompleksas, kad leidziame kitiems aishkinti, kokie pas mus turi buti istatymai.

  10. Anti / 78.60.158.6

    @Britta:

    to AntiKlausimas buvo kas yra propagavimas, o ne programavimas, nebent cia buvo ironiskai is Jusu puses :) Jei kazkas propaguoja sveika gyvenimo buda, jis taip pat persa ta gyvenimo buda kitam ar jis tiesiog sveikai gyvena sau?

    Žiūrint iš esmės, propagavimas tolygus programavimui. Bet kokia info yra įrašoma atmintin. Paskui pasąmonė ją lygina su jau turėta info.

  11. st.algis / 78.56.100.18

    Daugelyje demokratiškų šalių porno pramonės įstaigos ar lošimo namai yra ne gyvenamuosiuose rajonuose, JAV lošimo namai netgi atskirame mieste, atskirtame dykuma. Ar jiems reikia kam nors dėl to aiškintis ? Tuo tarpu Lietuvoj lošimo namai yra būtent gyvenamuosiuose rajonuose, kad vaikas grįždamas iš mokyklos kasdien pro juos praeitų. Pornografinės įstaigos su iškabomis SEKSODROMAS ir SEXY GIRLS įrengiamos prie vaikų žaidimo vietų (Mėsinių, Rūdninkų g. Vilniuje), ledai, propoguojantys pornopramonę (Olialia), pardavinėjami kartu su kitais.

  12. Britta / 78.34.252.83

    to Anti

    Klausimas buvo kas yra propagavimas, o ne programavimas, nebent cia buvo ironiskai is Jusu puses :) Jei kazkas propaguoja sveika gyvenimo buda, jis taip pat persa ta gyvenimo buda kitam ar jis tiesiog sveikai gyvena sau?

  13. Britta Virtualogui / 78.34.252.83

    Viskas gerai :) Kalbant apie vadovelius… na ja, kai bet kuri vadoveli ar psichologini leksikona atsivertus perskaitau, kad homoseksualizmas nera psichologinis sutrykimas, o kita seksualine orientacija, o taipogi paemus ‘gyva’ pavyzdi is savo homoseksualiu draugu, nemanau, kad tame nera tiesos. Del genetikos ir/ar aplinkos poveikio galima su mokslu gincytis, nes tiksliu atsakymu nera. Todel cia mano ar kieno kito erudicija ne prie ko.
    Del psichologiniu teoriju turiu pasakyti, kad jos remiasi dazniausiai praktiniais tyrimais, todel tai nera vien teorijos. Jei Tu galvoji kitaip, tai prasom. Bet tai kitas klausimas.
    Kas mane isties ‘uzknisa’, tai yra tas principingas poziuris, kad gejai yra kita visuomenes dalis, kuria reikia LT diskriminuoti. Cia yra vienintele mano problema, nes as is savo ‘boksto’ galiu tik sakyti, kad man tai yra normaliausias dalykas pasauly. Ir jei toki poziuri turedama as busiu juoda avis tarp baltuju, tai man tai netrukdys ir galit i mane metyt akmenis, man nesvarbu, as liksiu ta baltaja avim. nes palyginus daug ta tema domejausi. Tai yra tik mano nuomone ir jos niekam nepersu.
    Taciau jei Lietuvai Europa sako, kad ji klysta, tai galbut reiketu permastyti, o ne suokti – mes LT ir viskas yra teisingai. Mes per mazi ir musu per mazai, kad leistumem sau buti pernelyg arogantiskais…

  14. Jz / 78.56.159.87

    Rimantai,
    supratau. Papuoliau ceitnotan, būtinai atsakysiu, neskaičiau šios dienos komentarų, tad gal ne į tvorą, nei į mietą:

    Darbai- geriausias veidrodis širdies,
    Nėr dvasios gėriui tobulesnio mato.

    Tai iš 69 V.Šekspyro soneto, tinka visiems ir visada, bet tolesnės eilutės – gal JEDG:

    O tu smagiai ir tarp usnių jauties,
    Kurios nustelbia rožių aromatą.

  15. Andrius / 213.164.109.72

    …Poeto „gerbėjas“, jei teisingai spėju kurį turite galvoje Rimantai :), atsakys, kad poetas turi teisę turėti tokią nuomonę ir nebūti vadinamas dėl to „Tautos dergėju“, ar dar kitaip :)… – taikau ne Jums..čia apskritai… O šiaip aš nelabai suprantu dėl kokios to įstatymo dalies kyla tas nepasitenkinimas – jei dėl seksualinių mažumų, neva, pažeidžiamų teisių jas išskiriant įstatyme – tai gal ir reiktu tą išskirtinumą panaikinti… O šiaip to viso ažiotažo, neva, grįžtame prie „sovietinio lygio draudimų“…. „varžome asmens pasirinkimo laisves“ ir t.t. – nesuprantu. Kalba eina apie nepilnamečių apsaugos įstatymą. Juk niekam iki šios dienos nekliuvo, kad nepilnamečiam draudžiama pardavinėti alkoholio ir tabako gaminius, ar matyti laidas skirtas suaugusiems… Ir nemanau, kad nors vienas iš čia tų, prieštaraujančių šiam įstatymui, prieštarauja, pavyzdžiui, kad ir pedofilijos vaizdo medžiagos platinimo internetu persekiojimui ? – ko gero neatsiras tokių, kurie sakytų – „šiukštu negalima atimti iš pedofilų pasirinkimo teisės matyti tai ką jie nori matyti, o jau mūsų t.y., tėvų, pareiga prižiūrėti ir auklėti savo vaikus, kad jie tuo nesidomėtu“… ar ne ?…. Na tai kuo gi šis įstatymas, viso labo saugantis mūsų vaikus, nuo nevaikiškos informacijos, bet visai nedraudžiantis subrendusiems asmenims žiūrėti ką jie žiūrėjo ir būti tokiais, kokiais jie buvo, toks jau naujas ir netikėtas ?…. Ar tikrai pasaulis bus žymiai pilkesnis, jei didžiausio LR dienraščio vedamajame straipsnyje neperskaitysime straipsnio su visom smulkmenom apie kažkokį vyriškos lyties nabagą bandžiusi pasitenkinti vibratoriumi, kuris užstrigo ir kuri vargais negalais medikam pavyko išoperuoti ? :) – rodos prieš mėnesį toks buvo – …. tfu…blyn… idiotizmas…. kaip ir pvz visos tos vietinių buitinių porno žvaigždžių „Olialia sexi cola“ reklamos skirtos būtent paaugliams… nes būtų neįtikėtina, kad suaugusiems skirtai reklamai būtų sukurtas toks visiškai bukas blondiniškas tekstas…
    …Vienžo – kiekvienas turi teisę į savo nuomonę – aš už, galbūt kiek tobulintino, bet tokio pobūdžio įstatymo priėmimą… Ir jei mes vertiname Demokratija, tai, mano galva, turi būti taip kaip nori dauguma toje šalyje gyvenančių, o ne kaip mums bando primesti kiti… kad ir labai iškilūs ir garbūs…:)

  16. Virtualogas / 88.223.36.12

    Shiaip tai aishku, kad yra homiku labai talentingu ir nusipelniusiu zmoniu. Pavyzdziui, Rokas Zilinskas arba Juozas Statkevicius :) Ir ko gero cia neina kalba apie apskritai informacijos draudima, o tik PROPAGUOJANCIOS h/s. Shitas zodis daugeliui zmoniu tarytum praslysta.

    Istatyme juk draudziama skatinti, pvz., prievarta, tyciotis. Tai gejas bei lesbius niekiniti istatymas irgi draudzia. Reiktu gal vakaru visuomenei ta istatyma tinkamai pristatyti, o tai cia kai tos organizacijos uztriubijo, tai shakes gavosi.

  17. Justinas / 78.57.62.194

    A. Zuokai, aš pritariu Jūsų nuomonei. Tačiau jaunimas gauna tikrai daug neigiamos ir žalingos informacijos, bet šis būdas tikrai nėra tinkamas sprendimas.

    Kad ir kaip bebūtų, Lietuvoje yra ir dar kita nemažesnė problema: varguolei. Jei turėsite laisvo laiko, perskaitykite šį straipsnį, manau jam pritarsite.

    http://www.technologijos.lt/n/zmoniu_pasaulis/redakcijos_akiratis/straipsnis-8344/straipsnis?name=straipsnis-8344&l=2&p=1

  18. Anti / 78.60.158.6

    Ar ne keista, kad labai akcentuojama, jog „Juos niekinti arba laikyti žmonėmis, esančiais „už normalios visuomenės ribų“. Ar kas Lietuvoje niekina psichopatus, šizofrenikus, kitus invalidus? Žmonėms nepatinka tokių santykių propagavimas. Tik tiek.

  19. Katonas / 88.223.48.94

    Poeto Tomo Venclovos interviu ištrauka. Ką į tai atsakys poeto gerbėjas?

    – Prieš mūsų interviu užsiminėte, kad norėtumėte pakalbėti apie Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymą, kurio pakeitimą neseniai vetavo Prezidentas Valdas Adamkus.

    T.V.
    Dėl tos vadinamosios homoseksualizmo propagandos. Prisimenu, sovietmečiu mokiausi gimnazijoje. Apie seksą nebuvo kalbama nė žodžio, bet vis tiek visi apie jį viską žinojo iš bendraamžių, taip pat ir apie homoseksualizmą. O bendraamžiai dalydavosi savo žiniomis šiurkščiai, šlykštokai, labai dažnai – tiesiog klaidingai. Ir tai veikė vaikų psichologiją galbūt žymiai blogiau, negu dabar veikia viešoji sekso propaganda. Geriausia, kai apie tuos dalykus kalba ir moka kalbėti tėvai. Aš irgi turiu dukrą ir mano paties pozicija buvo tokia: ko Marytė bepaklaustų, tėvelis jai visada išsamiai, teisingai, civilizuotai atsakys. Net į pačius aštriausius klausimus. Ką gi, ji dabar sukūrė gerą šeimą ir yra jauna motina, nors puikiai žinojo ir apie lesbietes, ir visa kita.

    – O jūs nemanote, kad gal valstybei apskritai nederėtų pernelyg daug į tokius subtilius reikalus kištis?

    T.V.
    – Į tokius reikalus valstybė neprivalo ir net neturi teisės kištis. Žinote, tarp daugelio mėgstamų ir garsių Lietuvos kultūrininkų buvo homoseksualistų, ir tai nekliudė jiems būti vertingais žmonėmis, padaryti indėlį į Lietuvos meną, Lietuvos žurnalistiką ir panašius dalykus. Juos niekinti arba laikyti žmonėmis, esančiais „už normalios visuomenės ribų“, mano manymu, yra visiška nesąmonė.

  20. Stikas / 62.80.225.113

    Pritariu šiam istatymui.

  21. Anti / 78.60.158.6

    @zasi:

    Nu ir primityvs esi Anti

    Kal ką mandresnio turi?
    Kaip bepavadintum (primityviai ar ne) šū dą, jis vis viena sviestu netaps.
    O dažniausiai tokiais metodais („Nu ir primityvs esi..“) stengiamasi nukreipti dėmesį nuo Tiesos.

  22. zasi / 213.226.144.158

    Nu ir primityvs esi Anti

  23. Virtualogas / 88.223.36.12

    Norom nenorom dar tenka prisiminti Senoves Graikija, kur homoseksualumas ir pedofilija buvo gyvenimo norma. Juk tai vienareikshmishkai paneigia tas bioteorijas. Zmones linke i degradacija.

    Idomu, kas butu jei gejus izoliuotume (ne ish homofobijos, o vardan eksperimento), mazdaug – gyvenkite kaip norite, duotume jiems babkiu, geros zemes, pastatu – zodziu, pilnai aprupintume resursais. Kiek laiko ju visuomene ishsilaikytu su savo vertybem? Kelios kartos? Tai va – jie gyvena sveikosios visuomenes dalies saskaita. Faktas.

    Brittai,

    atleiskit, ash, matyt, per ashtriai ishsireishkiau, bet tiesiog nelabai pritariu tam, ka Jus atkartojate ish vadoveliu. Cia tik mano nuomone, nepriimkit asmenishkai.

  24. Anti to Britta / 78.60.158.6

    Jei dar nežinai, kas yra tas programavimas, tai galiu paprotinti.
    Gal girdėjot, kad yra du tokie dalykai: sąmonė ir pasąmonė, refleksai ir pan. Žmogaus smegenys dirba kaip kompas. Daug ką žmogus daro automatiškai: juk negalvojat, ką reiškia eiti į darbą, valgyti, gerti, sutikti svečius ir t.t. Viską darot tarsi automatiškai. Nuo žmogaus gimimo jame yra „įrašytos“ krūvos įvairių „programų“: valgymas, siusiojimas, motonos balso pažinimas. Juk žmogus negimsta nei alkoholikas, nei narkomanas, nei homikas. Ar nesat pastebėję, kad maži vaikai nevalgo kartu dešros su duona, kad iš koldūnų iškrapšto mėsą, kad patraukęs pirmą dūmą užsikosėja, o išgėręs alkoholio – apsivemia. Visa tai natūralios organizmo reakcijos į nuodus, nesuderinamumą ir pan. Tad kodėl žmonės pradeda gerti, rūkyti, valgyti koldūnus, kai iš tikro tai yra elemantarus organizmo nuodyjimas?
    O tai atsitinka todėl, kad per tam tikrą laiką yra „perlaužiamos“ tos apsauginės programos: kai rodomi šaunūs vyrukai/mergikės su cigaretėmis, prezervatyvais, kai tie žalingi dalykai parodomi su teigiamu ženklu. Tada ir kyla žmogui klausimai: o kodėl negalima gerti ar rūkyti, kai aplink rūko tokie šaunūs ir protingi, kai tai yra smagu, puiku ir nieko tokio. Štai tada ir įvyksta tas „programavimas-perprogramavimas“.
    Paprasčiausias pavyzdys būtų su krokodilu. Kokias asociacijas sukelia šis padaras žmonėms? Nieko daugiau, kaip tik baisus, šlykštus, dantytas plėšrūnas, besitaikantis sudraskyti bet kokį gyvį, tame tarpe ir žmogų. Ar ne taip? Bet štai pasirodė rusiškas multikas apie gerutį dėdulę krokodilą Geną, taikiai čiulpiantį pypkutę. Ir jau įvyko perprogramavimas. Jau vaikas galvoja, kad krokodilai nėra tokie baisūs ir šlykštųs padarai.
    Taip ir su kitais dalykais vyksta.

    Per savo receptorius (uoslė, regėjimas, klausa, lytėjimas, intuicija) žmogus per dieną gauna krūvą informacijos.

  25. Britta to Virtualogas / 84.63.48.118

    Ir nepradesiu. Koznam savo.

  26. Virtualogas / 88.223.36.12

    @balsas.lt apie TPP:

    Būtent, homikizmas- psichologinė liga (priklausomybė, žalingas įprotis). Ja galima atsikratyti, kaip ir rūkymu ar alkoholizmu. O visokie ten “mokslininkų” aiškinimai, kad tai ne liga, tėra eilinis homikų makaronų kabinimas..

    Sutinku su shiuo pastebejimu. Kas nenori – tegu nesigydo, ju valia. Bet tai yra tikrai gydytinas reishkinys.

    Teko skaityti ir vieno vyro ish JAV istorija, kuris gal 10 metu buvo zydras, taciau sutiko moteri, atsimine moralines vertybes ir ishlipo is to meshlo. Jis pasake nedviprasmishkai: „Niekas nera gimes gejum!“.

  27. Anti / 78.60.158.6

    Labai gerai, kad toks įstatymas priimtas. Senai reikėjo. Gal tada neturėtume tokių problemų. O apie demokratiją čia geriau patylėti. Tai pati blogiausia valdymo forma, nes neturi jokių garantijų, užtikrinančių valdymo kokybę. Tai tik puiki proga munipuliuoti žmonėmis.

  28. Virtualogas to Britta / 88.223.36.12

    Ai, tik jau nereikia „vartyti“ – „nebuvo visishki hetero“, „galbut biseksualai“ ir pan. :) Buvo hetero, bet moralishkai degradavo, susigunde malonumais, kitaip tariant. Gal didesnem babkem…

    O kas tie biseksualikai, tai voobshce neaishku. Tipo turi sheima, zmona, bet butinai reikia su kitais vyriokais laiks nuo laiko prasitraukti? :) Neponel… Zmona, aishku, v vostorge… Zinau tokiu sheimu keleta. Meiles jose nedaug.

    Ir tik nepradek cia su ta savo psichologine erudicija :) Psichologai tikrai nera teisus vien del to, kad jie psichologai arba kad „shiuolaikiniai“. Ju teisybe – momentine ir iliuzorishka, atitrukusi nuo realybes, pagrista tik teorijom.

  29. balsas.lt apie TPP / 78.60.158.6

    @Britta to Virtualogas:

    Klaida yra manyti, kad gejum tampama per nakti… :) Reiskia tie hetero modeliai ir nebuvo visiski hetero, galbut biseksualai arba tiesiog buvo grieztai auklejami ir negalejo pasireiksti… Arba mes snekam apie skirtingus dalykus. Taciau ir si mazuma turi teise saugoti savo vertybes.

    Per tokį mąstymą ir priėjome iki tokio gyvenimo. Laikas būtų plačiau susipažinti su žmonių valdymo metodais.

  30. balsas.lt apie TPP / 78.60.158.6

    @Virtualogas:

    @Britta:Italijoje gyvenantis lietuviu kilmes fotografas Pripsas (pats beje, kiek minejo, esantis tradicines orientacijos) pasakojo, kas dedasi madu versle. Ji valdo homoseksualai. Ir kai atvaziuoja nauji modeliai, tai sako, daznai “atvaziuoja hetero ir pakeicia orientacija”. Didele klaida manyti, kad homoseksualumas – tik biologija. Tai pilnai gali tapti blogu iprociu, panashiai kaip rukymas. Toks reishkinys gana daznas mokyklose, kur berniukai ir mergaites mokomi atskirai. Ish vieno gejaus JAV girdejau, kad jis tokiu tapo nenoredamas atsilikti nuo chebros.Kazkaip tendencingai ir samoningai ziniasklaida kuria ta visu terorizuojamo, ne muses nenuskriausiancio, geros shirdies, jautraus gejaus ivaizdi. Reikia kuo greiciau stabdyti tokia apgailetina reklama!Tegu ir man klijuoja ta nevykusia homofobijos etikete, ash tikrai ne uz represijas. Taciau sveikoji dauguma turi teise saugoti savo vertybes.

    Būtent, homikizmas- psichologinė liga (priklausomybė, žalingas įprotis). Ja galima atsikratyti, kaip ir rūkymu ar alkoholizmu. O visokie ten „mokslininkų“ aiškinimai, kad tai ne liga, tėra eilinis homikų makaronų kabinimas..

  31. Britta to Virtualogas / 84.63.48.118

    Klaida yra manyti, kad gejum tampama per nakti… :) Reiskia tie hetero modeliai ir nebuvo visiski hetero, galbut biseksualai arba tiesiog buvo grieztai auklejami ir negalejo pasireiksti… Arba mes snekam apie skirtingus dalykus. Taciau ir si mazuma turi teise saugoti savo vertybes.

  32. Virtualogas / 88.223.36.12

    P.S. Senokai to nebuvo, kad per viena diena – 56 komentarai (shitas – 57-tas). Tai reishkia, kad pagavom gera „kabli“ :)

  33. Virtualogas / 88.223.36.12

    @Britta:

    14) kuria propaguojami homoseksualūs, biseksualūs ar poligaminiai santykiai;…. kas yra propagavimas? Gyvenimo budas ar ipirsinejimas? Jei homoseksualiu nesi, juo per jega ir netapsi! Kur prasme? O kuo blogas biseksualumas? O homoseksualumas kam trukdo, nebent tik homofobams. Tai galit buti ramus, jei gejais nesat / negimet, niekas jusu neprivers jais tapti. Tai biologija.

    Italijoje gyvenantis lietuviu kilmes fotografas Pripsas (pats beje, kiek minejo, esantis tradicines orientacijos) pasakojo, kas dedasi madu versle. Ji valdo homoseksualai. Ir kai atvaziuoja nauji modeliai, tai sako, daznai „atvaziuoja hetero ir pakeicia orientacija“.

    Didele klaida manyti, kad homoseksualumas – tik biologija. Tai pilnai gali tapti blogu iprociu, panashiai kaip rukymas.

    Toks reishkinys gana daznas mokyklose, kur berniukai ir mergaites mokomi atskirai. Ish vieno gejaus JAV girdejau, kad jis tokiu tapo nenoredamas atsilikti nuo chebros.

    Kazkaip tendencingai ir samoningai ziniasklaida kuria ta visu terorizuojamo, ne muses nenuskriausiancio, geros shirdies, jautraus gejaus ivaizdi. Reikia kuo greiciau stabdyti tokia apgailetina reklama!

    Tegu ir man klijuoja ta nevykusia homofobijos etikete, ash tikrai ne uz represijas. Taciau sveikoji dauguma turi teise saugoti savo vertybes.

  34. Britta to robis / 84.63.48.118

    4) Kuo surįštas lytinio akto SKATINIMAS su prezervatyvų reklama?
    Aistros apimti vyras ir moteris vaizduojami daugelyje filmų-bet tai ne tas ptas kai vaizduojamas lytinis aktas.

    …Tam paragrafe stovi dar ‘seksualiniai reikmenys’. Prezervatyvus priskiriu prie seksualiniu reikmenu. O apsisaugojimo klausimas svarbus net popieziui :) Cia nesupraskit klaidingai, as kalbu apie jo pareiskimus Afrikoj… As suprantu, kad turima galvoj ‘zaislus suaugusiems’, bet asmenys iki 18 i tokias parduotuves ir siaip neileidziami (bent jau neturetu).

    6) prie ko čia filamai su Las Vegasu?Juose nėra skatinimo lošti.
    Ši įstatymo dalis labai gera, nes taikytina viokiems lochotronams kurie vykdavo per Baltijos TV.Apskritai,tokios “loterijos” bei “viktorinos” turi nusikalstamos veikos požymių(sukčiavimas).
    O kazino ir teleloto veikė kaip veiks-niekas jų neuždraudė.

    „…kuriuose sudaromas lengvo laimėjimo įspūdis“
    Na va matot, o mano asociacija kitokia. Filmuose daznai atrodo, kad lengva laimeti dideliu pinigu suma…

    15) Na Britta, jei jau nebežinote kas yra šeima ir jos vertybės , tai jau čia žmogaus dvasinės problemos.Kodėl man nekyla klausimo kas yra šeima ir jos vertybės?

    Kiekvienas turi skirtinga vertybiu sistema, todel apibendrintai negalima sakyti kas yra tos vertybes. Man tai nevertybe buti vyro ‘tarnaite’, o kaip tik tai daugeliu atveju yra seimos samprata. Svarbu buti geru zmogum ir uzauginti gerus zmones. O jei augini vienas, nereiskia, kad nesi seima (cia akmuo i Dagio darza).

    Va taip kaip Jus paaiskinot, tie punktai atrodo suprantamesni, todel galbut kaip tik taip ir reiketu ta istatyma kurti, o ne apibendrintai, nes pradedant interpretuoti galima nusisneketi iki visisku nesamoniu ir kas pasakys, kad jos neteisingos.

  35. Monika / 62.212.202.151

    @robis:

    dėl įstatymo kokybės galima ginčytis, bet seimas iš esmės priėmė labai gerą įstatymą.Ir ne prieš tėvus nukreiptas tas įstatymas, kaip kad bando įteigt A.Z.Reikia, deja reikia reguliuoti TV kompanijų ir apskritai žiniasklaidos darbą.Nes minėtieji subjektai to daryti nesugeba ir nebenori.Pažiūtėjus kokio lygio laidos eina per TV, galima už galvos susiimt.

    Abejoju, ar priimtasis įstatymas padės reguliuoti žiniasklaidos darbą. Greičiau tai pagrindas keisto šiltnamio pavadinimu ,,Lietuva“, kuriame tikimasi saugoti vaikus, sukūrimui. Tačiau dalykai, nuo kurių bandoma saugoti, pasaulyje egzistuoja, todėl anksčiau ar vėliau vaikai šią informaciją sužinos. Todėl kažin, ar toks dirbtinas slaptumo ir apsaugos sukūrimas nepadarys daugiau žalos negu bus naudingas.

  36. robis to Britta / 84.32.123.164

    Kai kuriais atvejais grįžimas į Tarybų Sąjungos laikus būtų tik sveikintinas.
    O Jūsų minimos abejonės-nieko vertos.
    4) Kuo surįštas lytinio akto SKATINIMAS su prezervatyvų reklama?
    Aistros apimti vyras ir moteris vaizduojami daugelyje filmų-bet tai ne tas ptas kai vaizduojamas lytinis aktas.

    5) Tai liečia siubo filmus.Aišku,tikslus kriterijus sunku nustatyt, tačiau tokie filmai ir taip rodomi vėlokai.

    6) prie ko čia filamai su Las Vegasu?Juose nėra skatinimo lošti.
    Ši įstatymo dalis labai gera, nes taikytina viokiems lochotronams kurie vykdavo per Baltijos TV.Apskritai,tokios „loterijos“ bei „viktorinos“ turi nusikalstamos veikos požymių(sukčiavimas).
    O kazino ir teleloto veikė kaip veiks-niekas jų neuždraudė.

    13) Turima galvoje laidos „Ekstarsensų mūšiai“, ir lietuviškos kūrybos laidos apie visokius briedus-vaiduoklių gaudynes ir pan.

    14) biologija atsirado tada, kai prisidaugino homoseksualų.Galima tai vadint senoviškai-ištvirkimas.Pavadint liga būtų galima kokį 10 proc iš dabar esančių.
    o tapti tokiu galima.Jeigu netiki paklausk kas zonoj sėdėjo.Plačiau papasakos.
    Iš esmės žmogaus reikalas koks jis yra.
    Tačiau kitas dalykas kai prasideda tokių santykių propaganda.
    Mano jaunystės laikais pederastais apsižodžiuodavo retai.Ir tai tas žodis turėjo kiek kitokį emocinį atspalvį.Dabar mano daugiabučio kieme 10 mečiai vienas kitą tik gaidžiais ir vadina.Iš kur atsirado toks leksikonas?Na taip,mes maži kai buvom irgi nebuvom šventi, tačiau rokio slengo nebuvo.
    Kas,Lietuva tapo afroeuropiečių kvartalu , ar zona?

    15) Na Britta, jei jau nebežinote kas yra šeima ir jos vertybės , tai jau čia žmogaus dvasinės problemos.Kodėl man nekyla klausimo kas yra šeima ir jos vertybės?

    17) Internete tokius saitus kiek galima uždarinėja.Jų autorius dažnai patraukia baudžiamojon atsakomybėn.Tai faktas. jei netiki sukurk tokį saitą, užregistruok domeną.Ir po kiek laiko galima sulaukti vizito į namus.
    Yra šalių kur mažiau žiūrima tokų dalykų.Ten tokie saitai laikosi ilgiau.Turiu galvoje pvz kad ir Rusiją.

    18) Nelabai ir aš supratau šią dalį,tačiau Makdonaldas mnau čia ne prie ko.
    Mes tokius šūdus Maximoje perkam , kad Makdonaldui dar toli iki jos.
    O ir Makų kenksmingumas smarkiai abejotinas.Taip,tai nesuderintas maistas.Jauni skrandžiai atlaiko.Tačiau ar namuose savo atžalų nemaitiname tokiu pat mėšlu pirktu iš prekybos centrų?
    Aišku viena-mityba pirmiausia atsiremia į piniginės storį.
    turtingesnieji neės tokio šūdo, kokį šlamščia liumpenproletariatas.Aš tai garantuoju.

  37. Britta / 84.63.48.118

    As savo vaikams tokiu filmu neleisciau ziureti, bet nesu tikra, kad koks nors jo draugas ar kaimynas netycia surastu pas teti ar dede telefone tokiu dalyku… Todel cia suaugusiuju atsakomybe.

  38. Britta / 84.63.48.118

    Apsaugoti nepilnamecius nuo smurto, be abejo, posityvus dalykas. Bet sis istatymas skamba taip, lyg butu noreta uzdrausti viska.
    Jei nenorit, kad vaikai ziuretu ‘mesla’ per televizija, tai uzsiimkit su jais kitais dalykais. Pazistu seima (vakaruose), kuri vaikams neleido ziureti iki kazkokio amziaus televizoriaus, veliau tik pazintines laidas, o uziminejo juos mastyma ir vystyma skatinanciais dalykais arba tiesiog duko ir zaide lauke ar namie. Ir vaikai kvailesni netapo, atvirksciai, gali daugiau papasakoti nei tas, kuris sedi dienu dienom prie TV.

  39. :) / 88.119.92.9

    …esu tikras, kad Jums nieko blogo nepadarytų ir koks „juodos porno“ filmas, bet kažkodėl manau, kad nenorėtumėt, kad jį žiūrėtų, tarkim, Jūsų nepilnamečiai vaikai…

  40. Britta / 84.63.48.118

    Man asmeniskai nesvarbu, kaip ir kas gatvej vaiksto, kol tai manes asmeniskai neliecia. Jei eis homoseksualas ir maskatuos savo ‘p…’, na cia jau jam nepatogu turetu buti, o ne man. Man jis nieko blogo nepadarys, siaip ir nebuciau jam idomi. Zymiai baisiau yra, kai eina burys ‘normalia’ orientacija turinciu ikausiu vyru bandos instiktais… Tada ne tik merginoms reiketu ju salintis, bet ir kiti vyrai galit nukenteti, kaip pvz. neperseniausiai Kaune.

  41. Brittai / 88.119.92.9

    …yra diskutuotinų vietų, bet daugelį paminėtų dalykų (kad ir pvz erotinio turinio kvepalų reklamą) galima rodyti tiesiog atitinkamose vietose, arba atitinkamu laiku jei per TV… kur problema… Homoseksualių santykių rodos irgi niekas nedraudžia, bet sutinku, kad gal nevertėjo įstatyme jų labai akcentuoti. Tačiau bet kurios pakraipos lytinių santykių viešos propagandos ir vaikščiojimo po prospektus pusnuogiems maskatuojant „pimp….“ atsiprašant draudimas jokios žalos tikrai nei „homoseksualams“, nei „tradiciniems“ nepadarys… ir nėra ko be reikalo kelti erzelio…

  42. Britta to Astra / 84.63.48.118

    Kas yra palaidas gyvenimas?

  43. Britta / 84.63.48.118

    Istatymas visiskai nekonkretus ir palieka daug vietos interpretacijoms…

    Pvz.:

    4) erotinio pobūdžio: kai skatinamas lytinis geismas, siūloma lytiškai santykiauti, rodomas lytinis aktas, jo imitacija ar kitoks seksualinis pasitenkinimas, lytiniai organai, seksualiniai reikmenys;

    … reiskia, negalima ir reklamuoti apsisaugojimo priemoniu? O gal ir negalima tokiu kvepalu kaip Armani reklamuoti, nes plakate dazniausiai aistros apimti vyras ir moteris vaizduojami?

    5) sukelianti baimę ar siaubą;

    … ??? ka reiskia baime? kada baisu?

    6) skatinanti lošti, raginanti, siūlanti dalyvauti azartiniuose lošimuose, loterijose ir kituose žaidimuose, kuriuose sudaromas lengvo laimėjimo įspūdis;

    … filmai su Las Vegas’u uzdrausti?…

    13) kai demonstruojami paranormalūs reiškiniai, sudarant šių reiškinių tikrumo įspūdį;

    … ka reiskia „demonstruojami paranormalus reiskiniai“?

    14) kuria propaguojami homoseksualūs, biseksualūs ar poligaminiai santykiai;

    …. kas yra propagavimas? Gyvenimo budas ar ipirsinejimas? Jei homoseksualiu nesi, juo per jega ir netapsi! Kur prasme? O kuo blogas biseksualumas? O homoseksualumas kam trukdo, nebent tik homofobams. Tai galit buti ramus, jei gejais nesat / negimet, niekas jusu neprivers jais tapti. Tai biologija.

    15) kuria iškreipiami šeimos santykiai, paniekinamos jos vertybės;

    Ka reiskia seimos santykiu iskreipimas? Kas nustato kokie jie turi buti? Vienisa motina tai jau ne seima?
    Kas yra seimos vertybe: mama, tetis, vaikai. Mama skalbia smirdancias tecio kojines, o tetis uztrunka darbe ir su sekretore alu geria… Ai, cia ne vertybes. O kas yra vertybes?

    17) kai patariama, kaip pasigaminti, įsigyti ar naudoti sprogmenis, narkotines ar psichotropines medžiagas, taip pat kitus gyvybei ar sveikatai pavojingus dalykus;

    …na google pilna…

    18) kuria skatinami blogi mitybos, higienos ir fizinio pasyvumo įpročiai;

    … McDonalds uzdarytas bus?

    Ir tai tik keli punktai, kurie kelia daug klausimu. Susidaro ispudis, kad po istatymo patvirtinimo nebus jokiu spaudos, laisvos rinkos ir zmogaus teisiu. Grisim i Tarybu Sajungos laikus…

  44. to REKK / 88.119.92.9

    … yra REKK…taip… bet gal ne tokio mąsto, kaip būtų, jei prostitutės „profesiją“ statytume į vieną gretą su, tarkim, teisininkės ? – juk žinant kiek tos „profesijos“ atstovės uždirba, kas žino, REKK, jei ištrintume tą dorovės ribą, kurios siūloma įstatymais nereguliuoti – į kurią „specialybę“ būtų didesnis konkursas metams bėgant ?… Ir kaip teisingai pažymėjo gerbiama „Saulė“ – visų vaikų „šeimynine kontrole“ neapsaugosi…

    P.S. Olandai jau „dasiliberalizavo“ – „žolę“ legaliai pardavinėja vos ne supermarketuose, o nusikaltėliai kitoj šaly turi geresnes sąlygas bausmės atlikimo vietose, nei įstatymui neprasižengę, bet, tarkim, turintys menkai apmokamą darbą – nes jiems dar ir dirbti reikia….libralumui irgi yra ribos…

  45. REKK / 213.197.129.86

    …tik savo kompą valdau AstRa…:)….tik tiek – o ginu todėl, kad tai kertasi su mano liberaliais įsitikinimais (buvusiam anarchistiniu pažiurų žmogui manau tai leistina:)…esu liberalas tiek kiek man leidžia mano įsitikinimai, gyvenimiškoji patirtis…:)…tik tiek – nejaugi manote, kad visi visada būna tik už…:)

  46. REKK / 213.197.129.86

    …na tai Andriau Tamsta ir sureguliuokite jei jau taip manote, kad jums tai pavyks ir kas svarbiausia gausite teigiama rezultatą – o aš pažiūrėsiu, kaip jums sekasi:)))….
    …prostitucija irgi persekiojama..o ji bjaurybė vistiek yra, nors tu ką…:)…homoseksualus naciai su sovietais irgi rietė į ožio ragą. o jie rūpužiokai vistiek išsilaikė…:)))
    ..ir jei norime, kad šis įstatimas, bent dalinai veiktų turime pasiekti Šiaurės Korėjos lygį…:)…kelias laisvas…:)

  47. AstRa / 78.60.140.9

    Nežinau, kodėl taip įsijausmino REKK . Ar tas įstatymas kaip nors jį paliečia?
    Nejaugi jis valdo kokią informavimo priemonę?

    Juk tai palaido gyvenimo propaguotojai čia turėtų susirūpinti.
    Na, o kad liberalam bet kokios normos kliūna, tai čia viskas aišku.

    Zuokas gal neįsižeis. Jis gi ne visai liberalas. Dar kažkiek ir centristas.

  48. sodininkas / 81.7.91.163

    Gerai, kad Lietuva garsina :) Man tai patinka :)

  49. robis / 84.32.123.164

    dėl įstatymo kokybės galima ginčytis, bet seimas iš esmės priėmė labai gerą įstatymą.Ir ne prieš tėvus nukreiptas tas įstatymas, kaip kad bando įteigt A.Z.
    Reikia, deja reikia reguliuoti TV kompanijų ir apskritai žiniasklaidos darbą.Nes minėtieji subjektai to daryti nesugeba ir nebenori.Pažiūtėjus kokio lygio laidos eina per TV, galima už galvos susiimt.Ir nereikia sakyt ,kad tai pasirinkimo reikalas-Žiūrėti tokias laidas ar ne.
    Tai gal tda pradėkim pažintines laidas apie žolės rūkymą rodyti kaip alternatyvą tabakui? Juk pagal „eupietiškai-demokratiškų“ politikų nuostatas, tai būtų galima pasirinkt-žiūrėti ar ne.
    Dabar mums bandoma primest „demokratines vertybes“.
    Gal Lietuvos tauta turi savo sampratą apie šeimos vertybes ir kitus dalykus?
    Siūlyčiau Europarlamentarui Donskiui ypač-tegul organizuoja kreipimasi į EK dėl Olandijos teisės aktų, kuriuose įteisinta narkomanija ir prostitucija.Ar tai nėra Lisabonos sutarties pažeidimas?
    Donskį išrinko Lietuvos žmonės-tai tegul ir atstovauja tiems žmonėms o ne neaiškioms „Įtakingoms“ homoseksualų organizacijoms.
    Šiame kontekste nesuprantu ir A.Z.- ar taip labai jau nudemokratėjo ir sueuropėjo?..
    Ir dar kartą pasikartosiu.Nesiryžtu tvirtinti ,kad įstatymas yra tobulas.Daug kur yra abstrakcijos.Matyt daug kur dar teks taisyti.
    Tačiau sergančią visuomenę reikia gydyti.Ir reikia daryti tai priemonėmis efektyiomis ir nebūtinai demokratiškomis.
    Mes per tą „demokratiją“ nykstame labiau nei per Sovietų Sąjungoj vykdytas represijas.

  50. AstRa / 78.60.140.9

    Nurimes : „Bijau kitko. Įstatymas nieko nepakeis, atsiras naujų darbo vietų, vaikams (jaunuoliams) eilinį kartą pademonstruosim, kad įstatymai rašomi ne tam, kad jų kas nors laikytumėmis…“

    Ak, tikrai taip. Bet kągi. Yra dorovės ir moralės normų, nerašytų taisyklių, kurios yra nereglamentuotos įstatymu, bet mes jų laikomės. pvz. nelipame į gazonus ir netrypiame gėlių, arba nelipame kitam ant galvos [tiesiogine prasme], bet jei jau visuomenė tiek sūįžūlės, kad tų normų nepaisys, tai reikės įstatymo, kad tuos suįžulėjusius kaip nors sutramdytume. Viskas reliatyvu.

  51. Virtualogas+ / 195.182.67.187

    …ir dar atsimeniau, kaip per miuzikla „Tadas Blinda“ (demonstruota kadaise Vingio parke 09 01, pgr. vaidm. A. Mamotnovas) ta ishdavika nedoreli priverte uostyti visai ne kumeles subine :) O „dorozke“ per susuktuka :)

    Nezinau, ka apie tai galvojo priesh mane ant zolytes sedejusios ir dumeli traukusios a la nepilnametes, bet tai, kas vyko ant scenos, tebuvo antipropaganda.

  52. to REKK / 88.119.92.9

    …reguliuoti turime ne įstatymais ??… hm… o kodėl tuomet smurtinių nusikaltimų užkardymą reguliuojame įstatymais – o gal tikrai efektyviau būtų nusikaltėlių nebausti, o „šviesti“ ir kalbinti sugrįžti į „doros kelią“ ?

    P.S. Yra dalykų kurie ir internete draudžiami – pavyzdžiui pedofilijos propaganda. Nematau nieko baisaus jei taip pat būtų persekiojama pvz. pornografija, ar smurtiniai vaizdiniai (bent jau LR tinklapiuose pradžiai)… kažkodėl tikiu REKK kad ir tau, dėl to „lomkės“ ilgai netruktų :)…

  53. Virtualogas REKK'ui / 195.182.67.187

    Vat del 11 punkto tai sutinku. Su juo musyse tikslei bus aibe problemu… :)

    P.S. Gal Seimas nori subankrotint Lietrydi?

  54. REKK / 213.197.129.86

    REKK’as viską suprantą..:)…bet aš netikiu, kad tokiais įstatimais ką nors galime pakeisti…o tarkime jūs tikite- bet atvirai atsakykite – nors patys sau – ne čia viešai….aš sutinku, kad tam tikra info ir reginiai turi būti ribojami vaikų žiūrimu metu…kaip prevencija….bet juk jūs suprantate, kad yra internetas, mobilus internetas, spauda – palidovinė tv, internetinė tv – juk jos nesukontroliuosite – taip galima sukontroliuoti ir uždrausti – bet tada mes juk tapsime panašūs į šiaurės korėją ar kokį iraną….ir tada naujieji knygnešiai neš dvd su tam tikra nprieinama info…:)…gal ir absurdiškai skamba – bet man niekas tauip ir neatsako – kaip jis bus įgyvendinamas – nes aš asmeniškai tikrai neisivaizduoju…ir ne įstatimais mes tokius dalikus turime reguliuoti..
    ir punktas – 11) kuria tyčiojamasi iš žmogaus;
    ..taigi mūsų valdžia dažnai tyčiojasi iš žmogaus – ir mes čia ją traukiame per dantį – tai kaip – galima apie tai pateikti vaikams ar – ne?…čia žinoma supaprastintai rašau – bet juk taip įstatimas skelbia…

  55. Saulė / 78.56.153.158

    P.s. Na, aš suprantu Rekką – jis doras žmogus ir tikrai dorai auklėja savo vaikus, jam tokio įstatymo kaip ir nereika. Bet Rekkai, juk yra visokių šeimų ir ne visose jų vaikai yra mylimi ir saugomi. Sakykim, man neseniai papasakojo rajoninio v/d vedėja – kai jie vasarą uždaro darželį, kai kurie vaikai maitinasi … savartyne, o „įkyriai“ prašantys atsakingo tėviško „auklėjimo“ – pliekiami diržu taip, kad nugarytėse dryžiai negyja. Aišku, čia aš kalbu apie vaikų teisių gynimą, bet tai demonstruoja koks būna tėvų „auklėjimas“. Kai vaikas iš tėvų negauna normalaus supratimo, jos jo semiasi iš tolimesnės aplinkos. Prisiminkite neseną atvejį, kai Elektrėnuose du paaugliai suplanavo penkiolikmečio nužudymą siekdami pasisavinti jo mopedą – nejau manote, kad jiems tokios mintys atėjo į galvą savaime? Socialnio (ir asocialaus) elgesio modelių išmokstama.

  56. :) / 88.119.92.9

    REKK.
    „…einu geriau pažiūrėsiu kokį čia “baisų” ir “demoralizuojantį” filmą pažiūrėt su vaikais – kol galima…“

    … Nu va, matai – vansi vistik sugebi atskirti kuris gi tas filmas yra „baisus“, ar „demoralizuojantis“ ? :) – o sakai bus sunku nustatyti…

  57. REKK / 213.197.129.86

    …dabar yra įstatimas kurio privalu laikytis…:)
    ..“P.S. “Perlenkiant” argumentais galima sukritikuoti bet ką – pvz. kad ir reikalavimą vairuojant segtis saugos diržą pavadinant “žmogaus teisių į pasirinkimo laisvę”suvaržymu…“
    …bet tokie įstatimai irgi nieko neduoda – absoliučiai – :) – tai REKK’o kukli nuomonė – ir aš priejos lieku:)…einu geriau pažiūrėsiu kokį čia „baisų“ ir „demoralizuojantį“ filmą pažiūrėt su vaikais – kol galima…:)

  58. Nurimes / 195.182.69.120

    Be to tą įstatymą taikysime ne mes, o valdininkėliai… O jie taikys kaip norės, kada norės… priklausomai nuo nuotaikos ar kieno nors komandos… Panašių pavyzdžių apstu…

  59. Nurimusiam / 88.119.92.9

    … ne visuomet mūsuose vykdomas ir įstatymas „Nevok“, ar „Nežudyk“, bet juk tai dar nepagrindas tai įteisinti…

  60. Nurimes - AstRai / 195.182.69.120

    Kiek žinau, tai ir pagal dabartinius įstatymus negalima rodyti žuvusio (gal tik stambiu planu ? reikėtų pasitikslinti) , bet, kaip sakote, rodo. Ar padės naujas įstatymas jei esamas nevykdomas?
    Bijau kitko. Įstatymas nieko nepakeis, atsiras naujų darbo vietų, vaikams (jaunuoliams) eilinį kartą pademonstruosim, kad įstatymai rašomi ne tam, kad jų kas nors laikytumėmis…

  61. to REKK / 88.119.92.9

    @REKK:

    …na jei vadovaujantis šio įstatimo raide – pamatysite ir prie “Danajos” S raidę….:)…nes juk gali sužadinti lytinę aistrą?:)…o tai jau ketvirto punkto pažeidimas…:)…

    …bet juk iki šiol nematėme, nors erotinio turinio informacijos pateikimas yra apribotas laike ir žymimas ?… tai kodėl turėtų dabar jau būti tai sudėtinga su tuo nustatymu ?…

    P.S. „Perlenkiant“ argumentais galima sukritikuoti bet ką – pvz. kad ir reikalavimą vairuojant segtis saugos diržą pavadinant „žmogaus teisių į pasirinkimo laisvę“
    suvaržymu…
    P.P.S…. :)…jau norėjau spausdinti, bet išmetė lentelę „jūs per greit rašote, rašykite lėčiau“ :) – na štai pavyzdys, kai blog’o šeimininkas recenzuodamas komentarus saugoja savo erdvę (ir tuo pačiu primeta mums savo supratimą apie tai) nuo neleistinos i info, ar reklamos… ir nieko – niekas nekaltina jo „žmogaus teisių suvaržymu“ – o juk mes jau net ne vaikai, o suaugę žmogeliai…:)… O minimam įstatyme kalba eina tik apie nepilnamečių apsaugą…

  62. Saulė / 78.56.153.158

    ??? „…esu prieš tai, kad Seimas ar Vyriausybė nustatinėtų dorovės ir moralės normas bei taisykles, kaip tėvai turėtų auklėti savo vaikus. „???

    Reiškia, jeigu tėvelis vaiką kasdien pila diržu – tai jo reikalas? Jei motina, jeigu ją galima taip pavadinti, vaiką marina badu (apie baisesnius atvejus nekalbėsim) už prasižengimus – jos reikalas? Jeigu gimdytojai verčia vaiką ubagauti ar vagiliauti – šventas tėvų reikalas? Jei filmus naudoja kaip kilerystės mokymo priemonę ir t.t. ir pan. – galima vardinti ir vardinti – tai ne mūsų reikalas – o tėvų! ??? Nepykit, bet taip galima suprasti tą aukščiau pacituotą pasakymą.
    Esmė tame, kad ankstesnėse, lyginant su dabartinėmis, uždaresnėse visuomenėse visas bendrabūvio normas nustatydavo pačios savo gyvybingumu ir išlikimu besirūpinančios bendruomenės (tautos) – jas perimdami, žmonės žinojo, kaip turi auklėti vaikus, kaip elgtis įvairiais gyvenimo atvejais ir t.t. Dabartinė globalizacija naikina bendruomenių savireguliaciją, o tai veda prie jų susinaikinimo (nedetalizuosiu, turbūt visi suprantam, apie ką kalba).
    Kai tauta, ar kaip dabar dažniau sakoma – pilietinė visuomenė, praranda savisaugos instinktą – ji nyksta. Kam tai turi rūpėti? Taigi, manau, įstatymas geras ir pačiu laiku. Kadangi esame išties protinga tauta (ką rodo paskutinieji rinkimai), tą įstatymą suprasime ir taikysime sveikai – be „perlenkimų“. Aišku, jei dar norime gyvuoti kaip tauta dar bent vieną artimiausią tūkstantmetį.
    O be to, juk niekada joks įstatymas nebūna taikomas pilnai ir paraidžiui – ir Rekkas tikrai ras galimybę savo vaikams skaityti siaubo pasakas ar išsitraukęs senus žurnalus rodyti išmėsinėtus palaikus (prdn, Rekkai:).

  63. REKK / 213.197.129.86

    …na jei vadovaujantis šio įstatimo raide – pamatysite ir prie „Danajos“ S raidę….:)…nes juk gali sužadinti lytinę aistrą?:)…o tai jau ketvirto punkto pažeidimas…:)…

  64. AstRa / 78.60.140.9

    Nurimes. „Jeigu jau reikia, kad valstybė išreikštų poziciją, tai tam užtenktų Seimo priimtos deklaracijos…“
    Užtektų, jei tos pozicijos laikytųsi viešosios informacijos skleidėjai. Asmeniškai man yra baisu žiūrėti, kai pvz. rodo užmuštą žmogų su kraujo pėdsakais ir pan. Aš, žinioma, išjungiu TV, bet ar valingas yra nepilnametis? Deklaracijomis neapsaugosime nuo žalingo poveikio, o įstatymu galima. Bent šiek tiek .

    O jau kad mokame apeiti įstatymus, tai mokame. Net ir nedeklaratyvius. Geras pavyzdys su motinystės, tėvystės išmokomis…

  65. to REKK / 88.119.92.9

    … bet juk dabar kažkaip sugebame atskirti kuomet rodomas vaizdas galimas žiūrėti vaikams, o kuomet ne ? – na tikrai neteko matyti, kad dienos metu rodomas garsusis apsinuoginusios „Danajos“ paveikslas būtų žymimas raide „S“, tačiau lengvo erotinio turinio laidelės, kuriose dažnai matoma ne ką daugiau – visuomet rodomos vėlai vakare ir ženklinamos draudimu žiūrėti vaikams … Tai kodėl manai, REKK, kad nepavyks atskirti ir kitų dalykų ?…

  66. REKK / 213.197.129.86

    …et tingiu ginčytis – nes mūsų vertybių skalė šitoje vietoje skiriasi ir supratimas kas gera ir bloga….:)…tad sėkmės būnant stručio pozoje – bet prisiminkite jei jūs nematote – nereiškia, kad jūsų nemato…:)…

  67. Nurimes / 195.182.69.120

    REKK’ai,
    per daug iš p. AsTros norite…:) Jei jau pats p. Gražulis p. Miliūtės laidoje negalėjoį tą klausimą atsakyti…

    Bet įstatymas turi ir gerąją pusę. Jis skatins ekonomiką…
    Juk reikės kontroliuoti, spręsti: kenkia- nekenkia, o tam… O tam bus reikalinga nauja tarnyba (beje, siūlau tarnybos pavadinimą -“Vaivorykštė“ (arba bent „Laumės juosta“)) arba kokią nors esamą išplėsim…:) Iš čia – daugiau darbo vietų, didesnis vartojimas, daugiau sodros ir etc.

  68. REKK / 213.197.129.86

    …vat ir palietetė skausmingą šio įstatymo vietą – kaip nustatyti kur propoganda, o kur ne?…taip iš kaikurių laidų ir filmų – jau būna aišku – nesiginęčisiu, bet iš dar daugiau – visai neaišku – kas man atrodys, normalu,k itas siaubas..kas nbrėš tą liniją?…jei leisime gražuliui aar svarinskui – tai piestelės ir kuokelės paminėjimas per ifo galės užtraukti didžiulę nemalonę. o jei pastatysime kokį laisvą meninką su neapibrėžtu liberalizmu- jis leis viską…:)…leisime poistatiminius aktus ir paaiškinimus, kuriuose surašysime kurie kūrinia leistini, kuire ne, kiek galima parodyti krūties ir kiek duoti į snukį?…aš noriu pasakyti, kad tokiu įstatimu mes nieko nepasieksime….

  69. to REKK / 88.119.92.9

    … manau, kad tokio pobūdžio filmukus ir kitokią informaciją be kurios jau „būtų labai labai varžomos žmogaus teisės“ galima bus rodyti ir toliau, bet tik ne vaikišku laiku ir su atitinkamom, pažyminčiom informacijos pobūdį, raidėm…

  70. Virtualogas REKK'ui / 195.182.67.187

    Spragu neieshkau.

    Kiek suprantu, pagal naujaji istatyma kaip tik skatintinos panashios antireklamos. Pvz., sodrus balsas ish uz kadro sako „vaijkuuuciaj! vartokit narkoooootikus!“ ir po to mikliai prasukamos ishsekusiu narkomanu fiziomordijos :)

    Senai gi zinoma, kad geriausias budas vaika paskatinti ka nors daryt yra pasakyti: „Shiukshtu shito nedaryk!“. Istatymus reikia taikyti kurybishkai :) Nepaisant to… teises aktu interpretavimas buvo ir amzinai bus nesibaigianciu diskusiju objektusas.

  71. REKK to AstRa / 213.197.129.86

    …na ačiū Dievui, kad dar paliko teisę man auklėti vaikus pagal mano gyvenimiškasias sampratas…:)…nors nenustebčiau, kad tai greit bus ištaisyta – gražulių pas užtektinai…:)….vardan ko šis įstatimas man psakykite?
    …o svarbiausia nurodykite kaip jis bus įgyvendintas?:)…
    ….o tarkime dokumentinis ciklas apie erotiką istorijos tarpsniuose rodytas berods per discovery – tai čia kaip irgi bloga info – nes ten daug nuogo kūno demonstruojama?…bet juk pasakojama apie erotikos sampratą tam tikrais laikotarpiais, visuomenės požiūrį ir t.t….kas tai – blogybė?

  72. Andrius / 88.119.92.9

    …na taip, patikslinti reikėtų, kaip jau rašiau dėl tų „perlenkimų“, bet manau REKK šioje vietoje pats esi irgi linkęs kiek „perlenkti“ savo argumentais – kalba principe eina apie „propagavimą“, o ne apskritai užsiminimą, pateikimą, ar konstatavimą vieno, ar kito vaizdo, ar veiksmo… priklauso ir nuo konteksto kuriame pateikiama ir t.t…. aišku turbūt kiltų kėblumų bandant nustatyti, kuomet vienas, ar kitas reiškinys jau tampa „propaganda“, bet, juk įvairi diskriminacija, smurto kurstymas, antisemitizmas ir t.t. jau seniai yra draudžiami, bet juk kad ir meninius filmus apie karus, holokaustą ir t.t. matome ?…. Nematau nieko blogo tame, kad kokiam filme, ar knygoje bus paminėti netradicinės (lygiai kaip ir tradicinės) seksualinės orentacijos personažai, bet aš, tarkim, prieš kad būtų rengiami vieši pornografinio pobūdžio paradai (visų seksualinių pakraipų) kurių pagrindinis tikslas būtent vienos, ar kitos seksualinės orentacijos propaganda… Taip pat reiktu perstoti „debilizuoti“ jaunimą visų rimtumu transliuojant visokias „dokumentines laidas“ apie Lietuvos kaimuose aptinkamus „sniego žmones“, „vampyrus“, „vilkolakius“ ir t.t…. lygiai kaip ir įvairių rūšių „būrimus“ … Atsiprašau gerbiamo „Virtuologo“ – neteigsiu kad jo veiklą reikia uždrausti, bet manau, kad jos nederėtų reklamuoti bent jau nepilnamečių tarpe, statant tuos „būrimus iš barščių“ jų akyse į vieną gretą su mokslu (Na nesu tikras, kad tai rimta, bet jei klystu, tai dovanokit gerbiamasis:)…) … Na o apie taip pamėgtus mūsų „analitinės žiniasklaidos“ įvairių nusikaltimų ir žudymų „mėsinėjimus“, kartais jau primenančius „nusikalstamos veiklos pradžiamokslio“ kursus tai jau iš viso tyliu…

    P.S. A.Z.
    Bet juk Seimas ir, apskritai Įstatymas, ir taip jau reguliuoja kažkuria dalimi „dorovės ir moralės normas“ – įstatymais draudžia (o vansi teigia, kad tai prieštarauja moralei ir dorovei) vogti, žudyti ir t.t. ir t.t. ?…. Kalba juk eina apie to „reguliavimo“ praplėtimą – o žiūrint į visos pasaulinės visuomenės nuopolio lygį – man rodos, kad jau pats laikas imtis aktyvesnių veiksmų, nei tik „doro gyvenimo budo“ propagavimas per įvairias katalikiškas organizacijas

  73. Nurimes / 195.182.69.120

    „O kad galima visko prisižiūrėti internete- tai galima, bet valstybė išreiškė poziciją, kad jai tokie dalykai nepriimtini.“ AstRa.

    Jeigu jau reikia, kad valstybė išreikštų poziciją, tai tam užtenktų Seimo priimtos deklaracijos…
    Kiekvienas nevykdomas (deklaratyvus) įstatymas tik moko mūsų atžalas, kad įstatymų galima ir nevykdyti, arba tereikia mokėti juos apeiti…

  74. REKK / 213.197.129.86

    …gerbiamasis – va jūs ir ieškote įstatime spragų kaip „išsukti“ Andriaus dainą…:)…
    įstatimui nerūpi, kad gatvėje rūko, geria ar parsidavinėja moteris (vyrai):)…dainą yra jau priemonė kuri gali įtakoti mūsų vaikų pasaulėžiurą – ypač jei atlieką koks pop stabukas…kuri vaikai linke sekti…:)…vadinasi ši daina juos gali pasiusti ne tuo keliu…:)…
    …ir taip – esu emocionalus – nes mano verdančioms smegenėlėms – tai absurdiškas įstatimas…:)

  75. Nurimes / 195.182.69.120

    Man tik įdomu ar bus uždrausti filmukai „Na, palauk“ bei „Tomas ir Džeris“?

  76. AstRa / 78.60.140.9

    REKK “ uždraust tokius dalykus….:)…tada mano mielieji daugelį filmų, meno kūrinių, fotografijų ir t.t. (turinčių meninę išliekamąją vertę) galime uždrausti matyti ir rodyti mūsų vaikams…tarkime Dichavičiaus erotinės nuotraukos – juk jos gali sukelti lytinį potraukį….arba koks rubensas su savo moteriškėmis…“
    Viskas suprantama -norite savo vaikams rodyti-rodykite. Nieko baisaus. Ar įstatymas tai draudžia. Ne.
    Pagaliau tėvai, ką nori tą rodo, ką nori tą leidžia savo vaikams ir asmeniškai patys nusprendžia kada ir ką rodyti.
    Įstatymas parodo tik pačios valstybės vertybines nuostatas ir jos yra normalios.
    Triukšmas kilo ne dėl to, kad kam tai užėjus į muziejų ar galeriją gali būti užrištos akys einat pro Rubenso paveikslus. Suinteresuoti kelti alasą visai kiti- pirštu nerodysim. Žiūrėkit, kaip greit ši informacija buvo išpaltinta į Europą ir net JAV.
    Manau, kad Zuokas pats nuvežė tą info už vandenyno, o paskui čia pateikė, kaip Asamblėjos dalyvių nuomonę . Aš ten būčiau, tuoj atsikirščiau, kaip ankščiau atsikirsdavo rusai „a u vas negrov lincujut“. Kieno koks reikalas.
    Visur yra visokių įstatymų -ir narkotikus legalizuojančių ir prostituciją.
    O kad galima visko prisižiūrėti internete- tai galima, bet valstybė išreiškė poziciją, kad jai tokie dalykai nepriimtini.

    Andriui. Dėkui, kad įkėlėte įstatymo 4 str.

  77. beprotybes metas / 78.60.120.201

    hm… bandau dar karta – Ar remiantis siuo istatymu bus isimti is privalomosios mokyklines programos Biliuno „Kliudziau“ ir „Brisiaus galas“?

    nesuprantu koki zodi cia boot’as cenzuruoja? „galas?“ ar Brisius? ;)

  78. Nurimes - Jz / 195.182.69.120

    Įdėjau Tamstai žinutę prie 2009 – 07 – 15 dienos temos.

  79. Virtualogas / 195.182.67.187

    Geras istatymas, pirma karta tyra shirdimi galiu pasidziaugti labai profesionaliu Seimo darbu :)

    Zuokui,

    atsiprasau uz tiesmukuma, bet keistokas Jusu argmuentas, nepagristas. Apribojimai nustatomi ziniasklaidai, ne tevams. Daugiausia, ka gali padaryti tevai shiuo klausimu – ishjungti televizoriu budami namuose…

    REKK’ai,

    ta daina, mano supratimu, yra labai gera, teisinga ir morali. Tamsta – truputi emocingas ;) Toje dainoje jureivis yra (cituoju) „vienishas“ ir jo „niekas nemylejo“. Taigi vaikai suprast shia daina, kaip visapusishka parama priimtam istatymui :)

    Sakai, rukymas? Nu, gatveje daug zmoniu su cigaretemis. Gerimas? Parduotuvese ishtisos lentynos prikrautos. Prostitucija? Ten labai subtiliai, net pats pirma karta paklauses nesupratau, ka jureivis su ta moterimi veike :)

  80. beprotybes metas / 78.60.120.201

    http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles%2F97473
    gal del siol laidos toki kraupu istatyma sukure? Juk vadovaujantis naujuoju puikiuoju istatymu dabar galima greitai uzdaryt betkoki leidini, betkuria televizija nutylidyti visiems laikams …

  81. REKK / 213.197.129.86

    įsijaučiau…bet čia jau aš nekaltas…čia aplinka mane išpovokavo…:)…
    …skaitėte lietuviškas (ir netik) pasakas – kiek smurto, prievartos, mistikos, paronormalybių, netgi seksualinių užuominų…?…ką su jomis daryti…?:)…
    …o jau ta daina – išėjo tėvelis į mišką…taigi vienas smurto propogavinmas – visa šeimyną vargšę tą pelėdą šaudo ir šaudo….:)

  82. REKK / 213.197.129.86

    …nu pavuzdžiui man baimę ir siabą sukelia mūsų seimo daugelis priimtų įstatymų ar vuyriausybės vykdomą politiką…tai kaip čia dabar – juos reikia uždrausti rodyti – nes mano vaikai darb bus psichologiškai pažeisti…:
    ..nepykite gerbiamieji -bet šitas įstatymas prieštarauja mano liberaqliosiosm ir bendražmogiškoms nuostatoms….
    ….Mamontovo dainą apie vienišą jūreivi irgi uždrausti – rukymas, gėrimas, prostitucija..išgirde mūsų vaikučiai iš kart susitraumuos….kaip manai tamsta virtualogai…:)
    …ale susibiesinau biški..- oi atleiskite už tokio žodžio pavartojimą…:)

  83. REKK / 213.197.129.86

    …taigi virtualogai – tamsta irgi reikia uždrausti – nes taro kortos, budizmas ir visas tikėjimas aplamai irgi tarsi paranormalus reiškiniai….:)….
    …o mitibą – nu gal man vegetarai -tai labai blogos mitibos pavizdys…:)..tai ką juos versti valgyti tai ko jie atsisakė…?….
    …p.s…priminkite sovietmetį – kiek iš ekranų buvo galima išgirsti nešvankių posakių ar gestų?…nu kaip ir nelabai…o mūsų moksleivių tarpe kaip jie liejosi?…labai laisvai…:)..ir iš kur čia taip…?….:)

  84. Artūras Zuokas

    Virtualogui.Gal neatidžiai perskaitėte, bet mano pagrindinis argumentas yra:“esu prieš tai, kad Seimas ar Vyriausybė nustatinėtų dorovės ir moralės normas bei taisykles, kaip tėvai turėtų auklėti savo vaikus. “
    Jokie įstatymai negali sureguliuoti padorumo, atsakomybės už savo vaikus ir šeimą.

  85. REKK / 213.197.129.86

    ….o aš manau, kad su tuo įstatymu laba perlenkta…įstatimu tokius dalykus reguliuoti…:)…nebūkit juokingi gerbiamieji šiais komunikacijos laikais….:) – uždraust tokius dalykus….:)…tada mano mielieji daugelį filmų, meno kūrinių, fotografijų ir t.t. (turinčių meninę išliekamąją vertę) galime uždrausti matyti ir rodyti mūsų vaikams…tarkime Dichavičiaus erotinės nuotraukos – juk jos gali sukelti lytinį potraukį….arba koks rubensas su savo moteriškėmis…o dar Zuiką padukėlis – kiek jis gali atnešti blogybių mūsų vaikučiams….užauginkime juos sterilioje aplinkoje – o po to pastatikime prieš suaugusiųjų pasaulį – ko gero juos psichologiškai traumuosime kaip mat…;)…tiesa istorijos vadovėlius į šiukšliną – nes tiek daug smurto….ir t.t. ir t.p….uždraustas vaisius skanus, tai norime, kad jie dar labiau prie jo veržtusi?…atsimenu sovietiniais metais ir tai būdami paauglliai sugebėdavome gauti ir porno žurnalų ir visokių baisių filmų su Brius LEE ar rokiu…:)…
    …nieks nesako, kad nereikia tam tikrų apribojimų – jie reikalingi, bet vis dėlto vaikus turi auklėti tėvai, o ne valdžia….:)….
    …ir jei galima – pasakykite kaip jūs įsivaizduojate jo įgyvendinimą?:)

  86. Jz / 78.56.159.87

    „perdėto noro atrodyti “

    http://www.caricatura.lt/Karikatura090713eu.html

  87. Virtualogas / 195.182.67.187

    Atkreipiu demesi i blogo sheimininko vartojamus argumentus: „turejo aishkintis“, „neishvengiau klausimu ir nuostabos“, „galejau pasiteisinti nebent tuo“, „tenka aishkintis“, „stebimasi“, „pasirode kaip neshiuolaikishka“.

    Po tokiu argumentu visishkai neaishku, kuo pasireishkia tas istatymo „dabartinis zalos akivaizdumas“. Jeigu Europa ir shventai demokratinis Vakaru pasaulis primetineja savo ishkreiptas vertybes, tai mes privalom keliaklupsciauti? Kaip Tarybu Sajungoj?

    Pasaulis del to vieno musu istatymo sugriuti neturetu. O kaip mes apsiginsime nuo ish visu pusiu brukamos „hamburgeriu kulturos“ ir lyciu kaitaliojimo demokratiniu „privalumu“?

    Arturas nei vieno argumento ish esmes taip ir nepasake. Visi jo argumentai remiasi ta pacia teze – „ka normalus (?!) svietas apie mus pagalvos???“. Valstybe, kurioje nevyksta sisteminga homoseksualizmo propaganda, ish karto apshaukiama homofobija. Ar tai ne dar viena „klishe“ manipuliacijoms?

    O gal noredami itikti „demokratams“ nustatykime pareiga tevams kas antram savo vaikui pakeisti lyti? Sorry, tik utriruoju:)

  88. Andrius / 88.119.92.9

    …Reikėtų tą įstatymą tobulinti, kad juo remiantis nebūtų perlenkiama lazda prieinant iki absurdų, bet… ar tikrai reikėtų tokį įstatymą laikyti tokiu blogu, siekiant apsaugoti nepilnamečius nuo žalingos informacijos galinčios turti įtakos asmenybės formavimosi laikotarpiu ? :

    4 straipsnis. Neigiamą poveikį nepilnamečių vystymuisi daranti viešoji informacija

    1. Neigiamą poveikį nepilnamečių psichikos sveikatai, fiziniam, protiniam ar doroviniam vystymuisi darančia laikoma viešoji informacija:

    1) susijusi su psichinio (psichologinio, emocinio) ar fizinio smurto vaizdavimu: kai detaliai rodomas žmonių ir (ar) gyvūnų žalojimas, kankinimas ar žudymas;

    2) kai rodomas sąmoningas turto gadinimas ar naikinimas;

    3) kai rodomas mirusio, mirštančio arba žiauriai sužaloto žmogaus kūnas, išskyrus atvejus, kai toks rodymas reikalingas asmens tapatybei nustatyti;

    4) erotinio pobūdžio: kai skatinamas lytinis geismas, siūloma lytiškai santykiauti, rodomas lytinis aktas, jo imitacija ar kitoks seksualinis pasitenkinimas, lytiniai organai, seksualiniai reikmenys;

    5) sukelianti baimę ar siaubą;

    6) skatinanti lošti, raginanti, siūlanti dalyvauti azartiniuose lošimuose, loterijose ir kituose žaidimuose, kuriuose sudaromas lengvo laimėjimo įspūdis;

    7) kuria palankiai vertinamas priklausomumas nuo narkotinių, toksinių, psichotropinių medžiagų, tabako ar alkoholio, taip pat kitų medžiagų, kurios vartojamos arba gali būti vartojamos svaiginimosi tikslais, skatinamas jų vartojimas, gamyba, platinimas ar įsigijimas;

    8) skatinanti savęs žalojimą ar savižudybę, detalizuojanti savižudybės priemones ir aplinkybes;

    9) kuria teigiamai vertinama nusikalstama veika ar idealizuojami nusikaltėliai;

    10) susijusi su nusikalstamos veikos modeliavimu;

    11) kuria tyčiojamasi iš žmogaus;

    12) kuria tyčiojamasi ar niekinama dėl tautybės, rasės, lyties, kilmės, neįgalumo, seksualinės orientacijos, socialinės padėties, kalbos, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų;

    13) kai demonstruojami paranormalūs reiškiniai, sudarant šių reiškinių tikrumo įspūdį;

    14) kuria propaguojami homoseksualūs, biseksualūs ar poligaminiai santykiai;

    15) kuria iškreipiami šeimos santykiai, paniekinamos jos vertybės;

    16) kai vartojami nešvankūs posakiai, žodžiai ar gestai;

    17) kai patariama, kaip pasigaminti, įsigyti ar naudoti sprogmenis, narkotines ar psichotropines medžiagas, taip pat kitus gyvybei ar sveikatai pavojingus dalykus;

    18) kuria skatinami blogi mitybos, higienos ir fizinio pasyvumo įpročiai;

    19) kai rodomas žmogaus hipnozės seansas;

    20) kuri apibrėžta šio įstatymo 6 straipsnyje.

    2. Skleisti informaciją, atitinkančią bent vieną iš šio straipsnio 1 dalies punktų, draudžiama arba ribojama šio įstatymo nustatyta tvarka.

    3. Draudžiama skleisti ir kituose įstatymuose uždraustą viešąją informaciją, kuri gali pakenkti nepilnamečių psichikos sveikatai, fiziniam, protiniam ar doroviniam vystymuisi, ypač pornografinio turinio informaciją ir (ar) savitikslį smurtą pateikiančią informaciją.

    … Tai kuris gi tas punktas su kuriuo principiniai negalima būtų sutikti ?