Brangiausi bedarbiai, pigesni studentai ir nepastatomas stadionas
2009 - 06 - 29, Pirmadienis 10:35Absoliutus atsakomybės nebuvimas ar absoliutus neprofesionalumas ? Piktybiškas kenkimas ar tiesiog neišmanymas ? Kaip paaiškinti du šiandien mane pribloškusius skaičius, liudijančius kaip naudojamos, tiksliau sakant, pradanginamos valstybės lėšos.
Valstybės kontrolė nustatė, kad bedarbių mokymui Lietuvos darbo birža „įsigudrina“ išleisti daugiau nei valstybė moka už studento ketverių metų studijas universitete. „Verslo žinios“ pateikia pavyzdžius, iš kurių matyti, kad Valstybės kontrolės auditas nustatė, jog vieno asmens profesinė reabilitacija, trunkanti mažiau nei vienerius metus, kainavo keliasdešimt tūkstančių, o už vieno universiteto studento mokymą išleidžiama mažiau.
Beje, bedarbių mokymams naudojama nemažai Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, todėl susidaro įspūdis, kad ES lėšos liejamos kaip vanduo į smėlį, ir netgi ne į Nidos, o į Sacharos dykumų smėlį, nes neefektyviai panaudotais pinigai mūsų kopos jau būtų nuplautos. Lietuvos darbo birža vienai viešajai įstaigą už vieną apskaitininko mokymo (skambiai pavadinto profesine reabilitacija) dieną mokėjo 554 Lt. Sunku net įsivaizduoti, kas tokius įkainius nustato, dar sunkiau suprasti, kaip valstybinė Darbo birža sutinka juos mokėti.
Kitas pritrenkiantis šios dienos skaičius yra 60,5 milijono litų. Būtent tiek pasigedo tos pačios Valstybės kontrolės auditoriai nacionalinio stadiono statybų apskaitoje. Iš visos nacionalinio stadiono statyboms išleistos sumos valstybės auditoriams įtarimų kelia kone pusė visų išlaidų, ir tai dešimtys milijonų.
Kadangi dabar esu eilinis partijos ir Seimo narys, tai leisiu sau pastebėti, jog jei man būnant meru, būtų paskelbtos tokios išvados, tai Savivaldybės pastatas turbūt jau būtų apdengtas juoda plėvele, o viduje išsijuosę triūstų Specialiųjų tyrimų tarnybos agentai. Dabar tiesiog stebimasi ir laukiama.
Bet grįžtant prie pradžios, norisi pagaliau suvokti, kaip tokie neatitikimai apskritai gali būti įmanomi. Kaip bedarbių mokymas tampa universitetinio išsilavinimo vertės produktu ? Kaip valstybinio objekto statybose „išmūrijami“ dešimtys milijonų litų, o sienų kaip nėr, taip nėr ? Ar tikrai tai daroma piktybiškai, ar dėl visiško savo darbo neišmanymo ?


2009 - 07 - 01, 22:54
Nepritaikius savo gebėjimų praktikoje belieka užimti „teisėjo“ poziciją ir iš „aukštai“ vertinti kitus remiantis „pažyma“.
2009 - 07 - 01, 14:34
Atsakau: gyvenu nuo nepilnametystes dabar jau 10 metu ir nesu 2-jo kurso studente, o baigiu jau studijas, rasau paskutini darba.
Taip supratau, psichologinio issilavinimo neturit, todel siulyciau jokiu isvedziojimu apie svetimus ego nedaryt, nes pats nelabai susivokiate.
Malonekite atsakyti kokia yra visiems zinoma emigrantu problema?
2009 - 07 - 01, 11:36
Džiaugiuosi galėdamas pritarti pastariems Jūsų teiginiams: tikrai ne tik daug ką skirtingai suprantame, bet ir mūsų supratimo lygis skirtingas; tikrai emigrantų situacija banali (nuvalkiota, visiems žinoma – DLKŽ) ta prasme, kad jų yra milijonai ir visus kamuoja panašios, visiems žinomos problemos…
Beje, taip ir neatsakėte į klausimą (gal jis Jums yra opus?) kiek metų gyvenate Vokietijoje.
Matyt, skaitydama praleidote, todėl pakartosiu:
„Dėl mano išsilavinimo … Tai neturi jokios tiesioginės reikšmės diskusijoje dėstomų argumentų svarumui, galit ir toliau manyti, kad esu tik truputį pramokęs skaityti ir rašyti – maždaug pagrindinė mokykla …“
Bet jei jau taip norit, galiu tik pridurti, kad mano formalus (tikiuosi ir neformalus- atleiskit už nekuklumą, bet pati privertėt) yra nepalyginamai aukštesnis nei Tamstos, nes , kiek pamenu, sakėte esanti, berods, antro kurso studentė. Bet dar kartą pabrėžiu, kad tai neturi jokios reikšmės diskusijoje. Jei Jums koks nors profesorius savo teisumo įrodymo argumentu pasirinks savo diplomus – „spjaukit jam į barzdą“ (čia perkeltine prasme) ir bėkit ieškoti kito mokytojo…:)
Kas pasikeistų jei aš Jums išvardinčiau turimus diplomus, kvalifikacinius atestatus bei sertifikatus, mokslinius vardus bei laipsnius? Ar nuo to mano nuomonė pasidarytų svaresnė ar svarbesnė, o Jūsų atvirkščiai?
2009 - 07 - 01, 10:27
Matomai, mes daug ka skirtingai suprantame ;-) Tik nesileiskit i banalumus aprasydamas kita, jusu ‘diagnoze’ neatitinka realybes, net ir paemus tuos pacius metus… Taip ir neatsaket i toki opu klausima kaip jusu psichologinis issilavinimas.
2009 - 07 - 01, 9:47
Sausarankis Nurimesui / 217.117.18.50
2009 – 06 – 30, 15:19
„Žmogus, tokiais žodžiais dergiantis savo tautą, yra kažkoks mankurtas be identiteto ir savigarbos.“
Manau, kad šis Jūsų teiginys gali būti visiškai klaidingas… Gali būti, kad lietuvių tauta jam nėra sava, t.y. galbūt jis rusas (rusakalbis), arba tiek sutarybėjęs (tapęs sovietiniu žmogumi), kad iš tautiškumo liko (jei liko) tik įrašas pase…
Kodėl taip sakau?
Ogi:
1. Panagrinėjus jo vartojamą sakinių struktūrą aiškiai matosi, kad tai yra vertimas iš rusų kalbos. Vadinasi ši kalba (rusų) yra žmogui gimtoji, arba atstojanti ją (gimtąją kalbą)…
2. Turi specifinių žinių apie aukštąsias partines mokyklas ir ten dėstytus dalykus. Gal ten dėstė, gal mokėsi, o gal dirbo kokiame specialiame komitete, kurio darbuotojai viską žinojo?
3. Yra puikus manipuliatorius. Pažiūrėkite, kaip greitai į savo pusę pritraukė p. Britta ir p. Virtualogą, o tie net nepastebėjo, kad iš žmonių „UŽ“ Lietuvą, vakarus ir AZ, tapo grupelės nariais „UŽ“ rytus, p. Lukašenką ir „PRIEŠ“ tą pačią Lietuvą ir tą patį AZ… Manau, tai irgi yra specifiniai sugebėjimai…
4. Puikiai, beveik nepastebimai, sugeba pakeisti („išversti“) sau norima linkme svetimas mintis. Pažiūrėkit, kaip jis mano mintį:
„P.P.S. Aš jau net nekalbu apie “Štai ką” komentarą. Jis yra visiškai kvailas (turiu omenyje komentarą, o ne patį komentatorių, kuris, tikiuosi, tik kvailioja…:)“, vikriai pervertė į:
„nors ir nekvailys, bet vis vien kvailai rašo“.
Skamba panašiai, bet esmė tai visiškai kita…
P.S. Žinoma, galiu klysti aš, o teisus galite būti Jūs…
2009 - 07 - 01, 9:17
Nu, geras :))) Dar geresnis nei mano tie su shypsenom kur buvo :)))
O, buna buna ir pas mus linksmybiu… aishku kukliau, todel istorija nutyli smulkmenas:)
2009 - 07 - 01, 7:26
Į Jūsų 2009 – 06 – 30, 15:20 komentarą.
Nejaučiu jokio nusivylimo (ir kodėl turėčiau), o net džiaugiuosi, jei Jūs emigracijoje tikrai geriau jaučiatės nei Tėvynėje. Tikrai nesitikėjau, kad pripažinsite problemas, ypač viešai, nepažįstamiems žmonėms. Manau, kad nerimtų priežasčių ieškojimas (atseit mano ir kitų komentatorių komentarai skatina Jus negrįžti),bandymas įsikalbėti sau, kad jau seniai įsitvirtinot naujoje aplinkoje (o iš tikrųjų tai turbūt tas „seniai“ yra iki 5 metų, o tikėtina, kad apie 2 metus, ar ne taip?) tik patvirtina mano įžvalgas, pateiktas 2009 – 06 – 30, 15:08 komentare… Bet kokiu atveju, tai Jūsų reikalas ir aš net nebūčiau apie tai kalbėjęs, jei Jūs pati nebūtumėte paprašiusi suprasti Jus…
Matomai, mes skirtingai suprantame kas yra purvo pylimas, o kas yra kritika ir ypač kas gali būti tos kritikos objektu…
Kitam komentare Jūs klausėt, kodėl Jums turėtų būti gėda, kad sakote tai ką galvojate… Aš sakiau, kad gėda yra meluoti… Jaučiat skirtumą? Be to, kartais turėtų būti gėda ne už tai, kad SAKOTE ką galvojate, o už tai KĄ galvojate.:)
Dėl mano išsilavinimo… Tai neturi jokios tiesioginės reikšmės diskusijoje dėstomų argumentų svarumui, galit ir toliau manyti, kad esu tik truputį pramokęs skaityti ir rašyti – maždaug pagrindinė mokykla… Juolab tai bus „pliusas“ Jūsiškiam ego…:)
Atleiskit, bet mes jau labai nuklydome nuo temos…:)
2009 - 07 - 01, 1:41
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12463861701244985441&sk=1
nu ir klounada :) ir kiek suprantu i jusu diskusijos tema apie sugyvulejusius lietuvius ir demokratinio valdymo esme ir pasekmes
P.S. to Britta apie imantrius pavadinimus jums leidus pateiksiu isvadas rytoj
2009 - 06 - 30, 23:40
blogai su pingais bet blogai ir su jų skaičiuotojais. Neatmesčiau galimybės kad auditorius pamatęs pinigų srautą supainioja jį su sąnaudomis ar pajemomis ir visa gerkle rėkia kad kažkas dingo. Auditoriaus vadovas (didelis savo srities secialistas) neturi laiko patikrinti pavaldinio (studento) darbo, o rezultate-vieni vagys Lietuvoj. Na vienas gerenių kai Klaipėdoj tik paskirta nauja direktorė nustatė kad buhalterė 5 metus vogė pinigus iš sąskaitos ir niekas jų nepasigedo (tik sekančią dieną po „lobio „radimo laikraščiai aprašė procedūras). Aišku išimčių būna.Tiesiog gal prieš metant žiniasklaidai galima paklaust raštu kur dingo tos sumos kurių nepavyko pastebėt tikrinant. Gal tada vagiu sumažėtų?
2009 - 06 - 30, 23:00
Tai ko cia plesotes, jei visi svarus? Ar tik nebus atvirksciai.
Na bet ka cia… Kuo toliau, tuo Jums labaiu galima pritaikyti Stai ka komentara… Deja.
2009 - 06 - 30, 22:26
Tiek daug prirašė, bet kažko konkretaus apie demokratiją (kas tai ir su kuom valgoma) taip ir neišstenėjot.
Demokratija – tai pati blogiausia valstybės valdymo forma, todėl, kad valdytojus renka ne profesionalai. Kaip sakė Aristotelis, geriausią dailidę dali išrinkti tik dailidės. O ar mūsų valdytojus (politikus) renka valdytojai?
Demokratija visai ne liaudies valdžia. Žodį “demokratija” sudaro dvi dalys: “demos” ir “kratos”. Kažkodėl (matyt taip reikia) “demos” verčia kaip “liaudis“, o iš tikro “demos” graikiškai reiškia “laisvi žmonės”, tame tarpe ir vergvaldžiai. Pasirodo, senojoje Graikijoje miestų-valstybių reikalus galėjo spręsti ribotas gyventojų skaičius (pilietinių teisių neturėjo vergai, moterys, svetimšaliai). Todėl iš tikro su demokratija nėra taip paprasta. Pats žodis “liaudis” graikiškai bus “ohlos”.
Tad gal reiktų kalbėti apie ochloktatiją, o ne apie kažkokią pseudodemokratiją?
2009 - 06 - 30, 20:26
0:1, bet tik dėl 99,999.
2009 - 06 - 30, 20:25
Gerbiamas Artūrai, visgi prieš išsakant tokius kategoriškus teiginius, derėtu išsiaiškinti esmę ir neklaidinti skaitytojų.
Jūs teigiate:
Pirma, čia kalbama ne apie bedarbių mokymą, kuris tikrai nėra toks brangus, kaip jums pasirodė, o apie neįgaliųjų – pabrėžiu – neįgaliųjų profesinę reabilitaciją, kas yra visai kitas dalykas ir vienoks ar kitoks profesinis mokymas yra tik viena ir net nebūtina tos programos dalis. Visgi bent tiek reikėtu suprasti, bandant apie tai kalbėti, nes čia tas pats, kas supainioti tuberkuliozininkų dispanserį ir vaikų darželį.
Antra, tos kainos atspindi Kauno darbo biržos vado veiklos specifiką, kadangi niekur daugiau tokių aukštų kainų nebuvo – tik ten.
Ir trečia – ponas V.Šlekaitis, kuris atsakingas už tuos „stebuklus“ su Kauno VšĮ „Vilties žiedas“ paslaugomis, Lietuvos darbo biržai jau nebevadovauja kelintas mėnuo.
Nors ir bando bylinėtis dėl „neteisėto“ atleidimo.
Priminsiu, kas rašoma Valstybės kontrolės pranešimuose:
„Profesinės reabilitacijos organizavimui ir pašalpų programai patvirtinta 6,5 mln. Lt, beveik pusė jų skirta Kauno darbo biržai. Valstybiniai auditoriai nustatė, kad dalis jų panaudota neefektyviai.
Pavyzdžiui, viešojo pirkimo konkurse viešoji įstaiga „Vilties žiedas“ mokymo paslaugas pasiūlė kelis kartus didesne kaina negu kitos įstaigos. Birža, nekreipdama dėmesio į šios įstaigos pasiūlytų kainų galimą nepagrįstumą, pripažino ją pirkimo konkurso laimėtoju. Kauno darbo biržos 2008 m.
su „Vilties žiedu“ sudarytų sutarčių vertė sudarė 81 proc. šios įstaigos asignavimų arba 40 proc. visų Lietuvos darbo biržos lėšų, skirtų Profesinės reabilitacijos paslaugų ir pašalpų finansavimo programai.
Vieno asmens profesinis mokymas šioje įstaigoje vidutiniškai kainavo beveik 43 tūkst. Lt, tačiau po mokymų įsidarbinti pavyko tik 23 iš 74 apmokytų asmenų.“
Matome, kad ir pati kontrolė nelabai susigaudė, bet tai nenuostabu – jų tikrintojų kompetencija yra universali ir žioplos klaidos jiems atleistinos.
2009 - 06 - 30, 20:20
Pritariu Virtualogui.
Komentatoriai Nr. 213.226.144.158 ir Nr. 88.223.36.12 yra vampyrai, į juos rimtai žiūrėti neverta. Jie moka tik žuvis savo perdimu gasdinti.
2009 - 06 - 30, 19:50
Ir aš nesupratau…
Komentatorius Štai ką, Britta – 2009.06.29, 23.02 teigia, kad „99,99 proc. lietuvių yra vagys prigimtiniai ir genetiniai iki kaulų smegenų“, t.y. ne vagių ant Lietuvos yra apie 300.
Paskaičiavau ir patikrinau savo giminės genetiką- mūsų giminėj ne vagių yra 299.
Taigi, yra tik vienas šansas iš trijų milijonų, kad Jz yra ne vagis… O jei patikėti Štai ką, kad jis ne vagis, vadinasi Jz netenka net to mažo turėto šanso…
Bet ko čia man piktintis – mano giminėj visi švarūs:)
2009 - 06 - 30, 19:36
Va, prashau. Puikus vampyro pavyzdys – komentatorius Nr. 213.226.144.158 Jisai pasakys/parashys beleka, kad tik ishvestu savo nusiziureta auka ish pusiausvyros.
I tokius ziureti rimtai labai neperspektyvu. Lai perdzia sau i vandeni zuvis gasdindamas:)
Tokiems zmonems esu be galo dekingas, nes jie ugdo manyje atsparuma. Jie – mano nepakeiciami treniruokliai:))
2009 - 06 - 30, 19:23
Nesupratau to pasipiktinimo, kurį sukėlė komentaras :
Štai ką, Britta – 2009.06.29, 23.02
2009 - 06 - 30, 19:20
Testas
2009 - 06 - 30, 18:52
Nors apsisisiok iš juoko.
Britta prabilo apie mandagumą.
Nepatikėsit, čia ta pati Brita, kuri visą tautą lygino su kiaulėm, kitus komentatorius vadino idiotais, plojo katučių „štaiką“ kai tas prilygino visą Lietuvą beždžionėms, vagims ir t.t.
Trūksta žodžių… Tikra veidmainė…
2009 - 06 - 30, 18:39
Esu apakes. Kiek kantrybės turi Nurimes. Kitas jau seniai tuos debilus būtų pasiuntes…
Nors turi ir daug naivumo… Bandyti debilui įrodyti, kad jis yra debilas – naivumo naivumas:)
Sveikinimai Virvelogui. Pagaliau susiradai savęs vertus kompanionus:))
2009 - 06 - 30, 18:37
As irgi manau, kad visur reikalingas tas auksinis viduriukas, kad butu savarankiskumas, bet kad nepavirstu i visiska savavaliavima; kad turetu zmogus zodzio laisve, bet nevarzytu kito del kitu paziuru arba tiesiog ismoktu mandagiai papriestarauti.
O del pyrago ir saules tai pilnai sutinku, ju uzteko ir uzteks visiems :)
2009 - 06 - 30, 17:40
Pasitaisau: …gana daug zmoniu i gyvenima ziuri kaip i pyraga, kurio neliks, jeigu kitas suvalgys :)
2009 - 06 - 30, 17:37
Atleiskit, praslydo ankstesnis tamstos kometaras :)
Manau, kad… ish tiesu, tyciojasi del savo paciu kompleksu, nemokejimo dziaugtis gyvenimu. Tokiu zmoniu poziuris (prashau nei vieno kometatoriaus nepriimti asmenishkai) paprastai yra juoda-balta. Arba buti superdidvyriu, arba luzeriu.
Ir apskritai gana daug zmoniu i gyvenima ziuri, kurio neliks, jeigu kitas suvalgys :) Bet saules shviesos kol kas pakanka visiems, tad neverta parintis :)
2009 - 06 - 30, 17:07
@Britta:
Tam, kad tauta rinktu valdzia, individai turi buti savarankishki. O butent – nepriklausomi nuo savo paciu ydu.
Blogai yra ir tada, kai apie teises jie suzino neproporcingai daugiau nei apie pareigas.
2009 - 06 - 30, 15:59
Na Wikipedijoj (jei greit mest aki) yra lietuviskas straipsnis apie demokratija, nors ir per mazai informacijos pagal mane… Svarbiausi demokratijos punktai mano atzvilgiu:
- tauta, kuri renka valdzia
- zodzio (nuomones) laisve
Savo teisiu zinojimas yra vienas is pagrindiniu dalyku, o daugelis LT ju nezino ir tai yra blogai!
2009 - 06 - 30, 15:56
Demokratija – gal ir anarchizmas, bet uzmaskuotas. Ta prasme butinai reikia vadinti, kad vyksta laisvi ir lygus rinkimai, kad tautos ishrinktieji atstovauja tautai, o ne savo kishenes gyliui etc :)
Demokratija yra teatras, spektaklis, i kuri visi isitrauke paprasciausiai stumia savo dieneles :)
2009 - 06 - 30, 15:49
…:)…kokia diskusija apie demokratiją….:)….ir Nurimes ča dalyvauja…tai oponentams ne kas…žinau iš asmeninės patirties…:)))…
…o aš va nežinau kas ta demokratija…nu visai nežinau…tiersa vadovėlinę tiesą žinau…:)..bet vat tą tikrąją jos prasmę ir vertę…:)…ai anarchizmas papraščiau…:))))
2009 - 06 - 30, 15:39
Va cia yra kaip tik tokia situacija, kai issakytas mintis ar poziuri kitas iskreipia siekdamas neaisku ko… Glabut kaip tik to, apie ka klabejo Stai ka. O gal tiesiog turedami savo kompleksu gali juos bandyti isgyventi tik portaluose, kur visvien rasantieji nera vienas kitam zinomi. Kaip Jus sakot – vampyriukai :)
2009 - 06 - 30, 15:26
@Britta to Nurimes:
Panašu, kad ponas „Nurimes“ naudoja politinio svoločizmo taktiką (apie ją jokiose aukštosiose mokyklose nemokina, nebent tik aukštosiose partinėse buvo kažkas panašaus), atrado „Brittos“ jautrią stygą ir dabar ją tampo, kad išmuštų iš pusiausvyros su tikslu, kad komentatorius „Britta“ iš šio blogo dingtų visam laikui, nes čia tokių, kurie sako, kad demokratija Lietuvos žmonėms yra tas pats kas kiaules mandarinais šerti nereikia, nes tokie yra potencialiai, kad ir už 15 metų, pavojingi Lietuvoje įsitvirtinusiai chebrokratinei struktūrai savo laisvu ir neužsiangažavusiu demokratiniu mąstymu.
Mano atveju jis naudoja kitokią taktiką – matydamas, kad man „neįkąs“, bando bent jau sumenkinti komentaro jėgą: aj, tipo, „nors ir nekvailys, bet vis vien kvailai rašo“, todėl potekstėj reikėtų suprasti, kad tuose (mano) komentaruose jokios racionalios minties negali būti. Šiuo atveju „Nurimusio“ veiksmas yra tipinis bandymas dogmatinius būdu „išsakiau savo nuomonę, ir taškas“ prikalti prie sienos (susipykę vaikai, kai vienas kitam nebegali įrodyti savo argumentų, kai net kumščiai nebepadeda, vienas kitą iškolioja ir išsišaipo tikslu sumenkinti oponentą. Politikoje – identiškai).
2009 - 06 - 30, 15:20
Jusu nusivylimui nesijauciu uzsieny svetima, atvirksciai jauciuosi cia labai saugiai ir gerai, poziuris kaip i Rytu europiete, na cia zinokit kaip save pateiksi, as problemu neturiu. Seniai isitvirtinau ir nenoreciau siuo metu grizti i Lietuva, o manes niekas ir nevaro. Tuo labiau, paklausius Jusu komentaru tas noras turbut ir neatsiras. O del purvu pilstymo, tai cia jau Jus perlenket lazda, nes kritika nera purvo pilstymas, taip tai pavadinot Jus ir tai yra tik Jusu subjektyvi nuomone.
Tiesa, turit psichologo issilavinima? Ar is kur cia tokia mano egzistencijos diagnoze?
2009 - 06 - 30, 15:19
Taip, tokių yra daug, paprastai jie yra būtent rusiškojo-sovietinio raugo individai. Ačiū dievui, laikas eina, jis tų individų problemą išspręs negailestingai (na, tuo pačiu, gal ir mūsų :).
O jaunimas tokių nostalgiškų citatų „Ir palyginkite, kas Lietuvoje liko iš to, ką turėjome – nebeliko planavimo, nebeliko komandų, nurodymų, įsakymų iš Maskvos, ir viskam – chana.“ neberašinės, nes dideliam rusų įtūžiui net nežinos, kuo ta Maskva mums turėtų būti aktualesnė už kokį Kišiniovą ar Jerevaną.
Žmogus, tokiais žodžiais dergiantis savo tautą, yra kažkoks mankurtas be identiteto ir savigarbos. Gal daugiau išsiplėsti čia ir nebėra prasmės. Ne mankurtai supranta, ką aš norėjau pasakyti.
2009 - 06 - 30, 15:12
Prisijungiu prie Tamstos nuomonės.
Vienok žmonių, manančių, kad reikalinga „kieta ranka“ yra nemažai…
2009 - 06 - 30, 15:08
Neigti akivaizdžius dalykus – labai vaikiška… Matomai Tamstos vaikystė užsitesė – džiaukitės tuo kol galit… Tikėkimės, kad neužilgo suaugsit;-)
Suprantu Jus.
Esat toli nuo namų, aplink nepažįstama, svetima aplinka, kitokia kultūra, požiūris kaip į rytų europietę ir etc. Vienu žodžiu , kiekvienam paaugliui, jaunuoliui (ir net suaugusiam) sąmoningai ar nesąmoningai kyla didelis nesaugumo jausmas bei nesutramdomas noras kuo greičiau įtvirtinti savąjį AŠ… Iš čia ir agresija, ir noras apipilti pamazgomis buvusią socialinę aplinką (čia apie Lietuvą) bei girti esamą. Tai leidžia pasijusti saugesnei, įtikinti save, kad esi ne tokia svetima…
Sėkmės Jums… Čia nuoširdžiai…
2009 - 06 - 30, 15:08
Na, turėjote įsitikinti, kad Štaikas kalba (rašo) visiškai rimtai. Po paskutinio jo pasisakymo aš kažkaip net nebenoriu ko nors komentuoti ar argumentuoti. Nebent išreikšti vargšui giliausią užuojautą ir pasidžiaugti, kad savo gyvenime tokio mąstymo žmonių „gyvai“ sutikti dar neteko.
2009 - 06 - 30, 14:41
Jus sprendziat kas yra tiesa???
Kodel man turetu buti geda del to, kad sakau tai ka galvoju???? Jei Jus manes nesuprantat, bet norit pasireiksti, tai bent pabandykit suprast…
2009 - 06 - 30, 14:36
Be to, negyvenu siam pasauly tam, kad jusu nenuvilciau ar sakyciau tai, ka kiti nori girdeti ;-)
Kas liecia visaziniskuma, tai manau tai yra Jusu budas, nes mano minciu iki galo nepaskaite ar nesuprate, pradedat mane det i suns dienas. Negrazu. Tuo labiau, kad as Jusu nepuolu. Tai tiek kalbant apie mastancius ir tolerantiskus.
2009 - 06 - 30, 14:33
Jūsų lūpomis kalba pyktis ir apmaudas;) Suprantu Jus, nes ir man būtų apmaudu, jei kas nors „pirštu“ parodytų (ar kaip kačiuką – nosim į pridirbtą kampą), kad kalbu netiesą, bet… Bet man būtų ne tik apmaudu, bet ir gėda… Jums, kaip suprantu, ne…:)
Nors užmuškit (čia perkeltine prasme:), bet nesuprantu kuo Jus įžeidžiau. Gal paaiškintumėte?
2009 - 06 - 30, 13:38
Zinot, Jusu problema yra ta, kad nemokat skaityti arba megstate iskreipti pasakytas mintis, todel Jums neirodinesiu ir is naujo neaiskinsiu. Jei Jus save priskiriat prie tu keliu simtu tukstanciu tolerantisku zmoniu, tai nesuprantu kodel pradedat izeidineti…
Taipogi siulau dar karta paskaityti ka parase Stai ka ir galbut ten save atpazinsit ;)
2009 - 06 - 30, 12:56
Prieš ką nors rašydamas aš prisimenu dvi senas išmintis, beje, ir Jums rekomenduočiau…
Pirmoji- lotynų(romėnų): Verba volant, scripta manant.
Antroji – priskiriama Petrui I-ąjam: Pišy, čtoby durostj tvoja i potomkam byla vidna.
Dar kartą pacituosiu Tamstos komentaro visą pastraipą :
„Kokia demokratiska demokratija bebutu, taikyti ja liaudziai, kuri tos demokratijos niekada nepazinojo tai tas pats, kas serti kiaule apelsinais.“
Taigi Jūsų vėlesnis teiginys, esą kalbėjote apie politikus („As kalbejau apie politikus. Ne apie visus, velgi…. Apie liaudi kalbos nebuvo.“), švelniai tariant, neatitinka tiesos, nebent dedate lygybės ženklą tarp liaudis ir politikai…:)
Jūsų pritarimo ponaičio „Štai ką“ komentarui nekomentuosiu, nes apie tą komentarą jau pasakiau viską ką norėjau…
Na ir pagaliau Tamstos mintis:
„As myliu savo sali, bet maziau musu zmones, ir ne del to, kad jie kavailiai, mes tokiais nesam, o del to, kad visiskai nepriima kritikos, nenori (nors sugeba) mastyti ir matyti toliau savo nosies.“
Visiškai mane nuvylėte… Vėl apibendrinimas apie visus mūsų žmones… Manau, kad Lietuvoje yra šimtai tūkstančių žmonių, pakankamai tolerantiškų, mąstančių, sugebančių matyti toliau ne tik savo, bet ir mano ar Jūsų nosies… Žinoma, kad yra ir tokių kaip Jūs parašėte…
Pabandykite atsakyti ne man, o pačiai sau – ar tikrai jau esate visažinė mąstytoja, matanti „toliau nosies“ ir etc. Jei atsakymas „taip“, tai prie mano nusivylimo prisidės dar ir gailesčio Jums jausmas…
2009 - 06 - 30, 11:10
Garsusis GRU ex-shnipas Viktoras Suvorovas knygoje „Akvarium“ rashe apie tokius zmones – „leles“. Tai budavo mirties bausme nuteistieji, su kuriais treniruodavosi specnazas. Jei tiesiai kalbant – tobulindavo snukdauzystes igudzius.
Ash tai pastebiu tu „leliu“ ir shiaip gyvenime. „Leles“ yra laikantys mus visishkais kvailiais. Tad – treniruokimes, neshvaistykim progu. Ypac veiksmingas psichologinis treningas – nereguoti i izeidinejimus (aishku, ne visada tai tinka, reikia zr. pagal situacija).
2009 - 06 - 30, 10:49
„jūs demokratiją kažkodėl tapatinate su visišku politikų nebaudžiamumu ir atsakomybės nebuvimu.“
Kur tai isskaitet?!?!?! Kokia Rusija ir kokia demokratijos knyga rusu autoriaus???? Kaip tik rasiau, kad demokratinej saly i tauta turi atsizvelgt, i zmogaus teises! O politikai turi buti baudziami, jei prasizengia. Kadangi jais nepasitikima, jie turi buti tikrinami ir prazangos turi tureti pasekmes!!! Kur jus radot komentara, kad demokratija tapatinu su visišku politikų nebaudžiamumu ir atsakomybės nebuvimu?
Jus mano laikot visiska kvaile.
2009 - 06 - 30, 10:36
Perskaičiau naujienų agentūros ELTA pranešimą, esą šiandien konferencijų salėje dalyvausiuviešoje diskusijoje „Kas yra valstybės interesų išdavystė?“ Pranešime rašoma, kad Spaudos konferencijoje dalyvaus Seimo nariai Gediminas Kirkilas ir Artūras Zuokas, Žalgirio nacionalinio pasipriešinimo judėjimo iniciatoriai Rolandas Paulauskas ir Audrius Butkevičius.
Norėčiau pranešti,kad informacija netiksli, nes nei diskusijoje, nei konferencijoje nedalyvausiu, tiesa, buvau kviestas, tačiau atsisakiau.
2009 - 06 - 30, 10:33
Gerbiamoji, aš tikrai neturiu laiko leistis į ilgas diskusijas (nors gal būtų įdomu), tačiau man atrodo, kad jūs perskaitėt kažkokią blogą knygą apie demokratiją :) Gal kokio rusų autoriaus :)
Sprendžiant iš jūsų komentarų, jūs demokratiją kažkodėl tapatinate su visišku politikų nebaudžiamumu ir atsakomybės nebuvimu. Keistokas demokratijos apibrėžimas :)
Jeigu jūs manote, kad NEdemokratijoje (Baltarusija, Iranas, Šiaurės Korėja, ta pati Rusija, nors nominaliai ji demokratiška) žmonės yra gerbiami, ir sprendimai priiminėjami atsižvelgiant į tautas, tai bėgte į biblioteką skaityti kitų knygų :)
P.S. jūs ir esate (buvote?) viena iš tų, kurie su laiku turi galimybę ateiti į valdžią ir pakeisti tuos senus sovietinio mąstymo korumpuotus pūzrus. Eikite, keiskite, ko čia verkšlenate. O jeigu liksite Vokietijoje visiems laikams, tai Lietuvai naudos iš to bus nebent iš jūsų pasakojimų. Jeigu tikrai pasakojate apie cepelinus, o ne apie mekenimus :)
2009 - 06 - 30, 10:32
mmmmmmmmmmmmmmmm@Nurimes – to- Britta:
2009 - 06 - 30, 10:20
O del Stai ka komentaro tai isiskaitykit!
Juk parase visiska tiesa, isivaizduokit visa tai, ka jis parase! Lindimas i nasrus, nuolankus mekenimas pjaunant, juk visiska tiesa!
Kai mokiausi LT mokykloj, dar kazkur 7 klasej atradau bibliotekoj knyga apie demokratija, preskaiciau ja ir nesupratau kur tai pritaikoma gyvenime…
Politikams yra paranku, kad zmones apie tai mazai zino, kitaip nesilegtu su liaudim kaip su gyvunu banda ir gerbtu, priiminetu spendimus atsizvelgdami i tauta. O dabar padaro ir nesvarbu ka mes galvosim, priimsim, papyksim ir viskas! Jokiu konsekvenciju!
2009 - 06 - 30, 10:04
… o aš bandydamas kiek apginti gerbiamo „Štai ką“ hiperbolizuotą ironišką pasisakymą pasiūlyčiau ponams vertinti jį būtent su humoru. Nors… kaip sako rusai – kiekviename juokelyje yra dalis juokelio…:)… Ir kas būtent iš jo pasisakymo taip Tamstas papyktino ? :) – na juk parašė, kad „tokių“ ne 100 %, o 99,99 – vansi Jūs…o gal ir aš – galime manyti, kad įeiname į tą 0,01… :)… Kitą vertus tas mūsų teorinis „manymas“, neatsidūrus konkrečioje situacijoje dar nėra faktas – pavyzdžių apstu, kai vakarykštis kovotojas „už dorą ir tiesą“ priėjęs prie „lovio“ pats pradeda kriuksėti pamiršęs principus kurių vedamas veržėsi į valdžios olimpą… Ir LR politiniame gyvenime tai jau tampa aksioma. O juokingiausia, kad mūsų tauta prisitaikėliškai susitaiko su visais jos vedlių paviešintais negražiais darbeliais… na, tiesa, leidžia sau paburnoti dėl jų kokiam interneto tinklapyje bet… tik tiek :) – paburnojam… pakoliojam ir … susitaikom. Ir niekas nesikeičia – visi žinom, kad korupcijos lygis neleistinai aukšas… visiem akivaizdžiai jis matomas ir net žiniasklaidos keliamas viešumon, bet – per visą nepriklausomybės istoriją nė vienos išaiškintos rimtos korupcinės bylos, išskyrus porą dėl akių nuteistų iešmininkų ir nuteistų, beje, veikiau susidorojant su jais dėl kitų dalykų… Nė vieno aukšto pareigūno, ar įtakingo veikėjo nelegaliai pastatyto statinio nuvertimo, išskyrus kažkokio iešmininko pirtelės dėl akių… ir t.t. ir t.t…. O ką TAUTA (t.y. mes visi) visą tai matydama ? :) – ogi nieko… sukramtėm, prarijom ir susitaikėm…
2009 - 06 - 30, 10:03
Del to, kad as nieko dar nesukuriau… Jus teisus, nieko dar nepadariau konkreciai, Tik budama uzsieny galbut porai simtui zmoniu papasakojau apie Lietuva, KUR tai randasi, kad tai ne Rusija, kad turim savo isskirtinai autentiska kalba, kad turim skanu alu, cepelinus ir t.t. Na o apie zmones jie payts susidaro ispudi. Galit isivaizduoti koki, kai mano virsininko automobili suniokojo ir apvoge lietuvaiciai, kurie sioj zemej (kaip veliau paasikejo) ivykde maziausiai 1500 organizuotu nusikaltimu…
As myliu savo sali, bet maziau musu zmones, ir ne del to, kad jie kavailiai, mes tokiais nesam, o del to, kad visiskai nepriima kritikos, nenori (nors sugeba) mastyti ir matyti toliau savo nosies.
2009 - 06 - 30, 9:49
Skubu paaiskinti savo mintis.
As savo tautos kiaulem nevadinau, esu siaip pati lietuve, todel tas pats izeidinejimas butu pritaikytas ir man…
As kalbejau apie politikus. Ne apie visus, velgi. Taciau tie, kurie dar sovietu laikais jais tapo arba bent augo sovietinej strukturoj suvokti kas yra demokratija per nakti negali ir net per 20 metu. Apie liaudi kalbos nebuvo.
Del totalitarines santvarkos ir diktaturos… Cia jau Jus pats primastet. Mano manynu kiek demokratijoj bebutu suteikta lasives (todel ir parasiau demokratiska demokratija – bet cia buvo su ironija), kontroliuoti ivairias valstybines institucijas ne tik kad reikia, bet butina. Jau vien del to, kad neperseniausiai korupcija buvo viena mylimiausiu valdininku, policininku ir t.t. uzsiemimu.
Tikiuosi, dabar aiskiau issireiskiau.
2009 - 06 - 30, 9:19
Tikėkimės :)
2009 - 06 - 30, 9:18
Aš, kaip ir rašiau, manau, kad jis vis tik kvailioja…
Priešingu atveju turėčiau pasakyti, kad Jūsų to komentaro vertinimas yra per švelnus ir per daug taktiškas…:)
2009 - 06 - 30, 9:06
Na, man kažkaip pasirodė, kad Štaikas visiškai rimtai pasisakė. Arba aš visiškai neturiu humoro jausmo :)
Galiu tik pridurti, kad tokio apgailėtino komentaro nebuvau skaitęs kokius 3 metus. Net paskutiniai Delfio keikūnai verti didesnės pagarbos, nei tokio teksto autorius.
2009 - 06 - 30, 9:03
P.P.S. Aš jau net nekalbu apie „Štai ką“ komentarą. Jis yra visiškai kvailas (turiu omenyje komentarą, o ne patį komentatorių, kuris, tikiuosi, tik kvailioja…:).
2009 - 06 - 30, 8:59
„Kokia demokratiska demokratija bebutu, taikyti ja liaudziai, kuri tos demokratijos niekada nepazinojo tai tas pats, kas serti kiaule apelsinais.“ Britta.
P. Britta,
nežinau, ką Jūs tuo norėjote pasakyti , nes tai ką parašėte, atleiskit už tiesumą, yra žodžių kratinys… Būtų labai malonu, jei pasistengtumėte aiškiau formuluoti mintis, o tai dabar koks nors, pasak Jūsų, kretinas (pavyzdžiui aš:)) gali suprasti, kad Jūs niekinate visą Lietuvių liaudį (mane taipogi)palygindama ją su kiaulėmis, manote, kad liaudis nežino kas yra demokratija ir todėl jos „nenusipelnė“ ar jos jau nereikia „taikyti“- suprask, kad turėtų ir toliau gyventi totalitarinėje santvarkoje ar diktatūroje…:)
Ar nemanote, kad ta liaudis, kurią Jūs taip niekinate, sukūrusi viską, kuo Jūs ilgą laiką naudojotės, verta nors menkutės pagarbos, juoba, kad pati dar nieko nesukūrėte ?… Ir tai ne priekaištas – Jūsų laikas dar ateis…
P.S. Man įdomu, kodėl Jūs įžeidinėdama kitus, pykstate ant p Britvos, kai Jis pradeda įžeidinėti Jus?
2009 - 06 - 30, 7:42
Ar negalėtumėt, Štai ką, kalbėti už save?
Visiškai nesiginčyčiau, kad esate beždžionė, runkelis, veršis, mulkis ir vagis. Bet tai jūsų problemos ir nereikia jų perkelti ant kitų žmonių. Tai tiek.
2009 - 06 - 30, 7:16
Ir dar vienas lietuviams budingas bruozas – jie viska bando atspeti :)
2009 - 06 - 29, 23:17
Va šitą dar pažiūrėk: http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12462991431244671840&sk=1
Iš kokių pajamų Valinskai atiduoda 2 000 000 Lt skolą, jei Valinskas, Seimo pirmininkas, teima tik 800 Lt/mėn atlyginimą? Spėju, kad jis – vienas iš „top“ vagių.
2009 - 06 - 29, 23:02
Lietuva ir lietuviai – tai:
1. Užhiptnotizuotų beždžionių, einančių tiesiai smaugliui į nasrus, šalis;
2. Runkelių kraštas (nors man lietuvį pavadinti „runkeliu“, atrodo pernelyg garbinga – ES visus cukraus fabrikus Lietuvoje sunaikino vien tik todėl, kad iš
runkelių varėm cukrų, spiritą ir samagoną – vasai Europai būtų pakakę);
3. Veršiai, kurie nuolankiai mekena, kai vilkas juos pjauna;
4. Amžinai politinių mulkių šalis (aš taip dar pridėčiau).
Bandžiau kokį nors gerą Lietuvos ir lietuvių apibūdinimą socialiniu, ekonominiu, pilietiniu ir politiniu aspektu surasti. Nėra, neradau ir nesugalvojau.
99,99 proc. lietuvių yra vagys prigimtiniai ir genetiniai iki kaulų smegenų: bet kuris pasigėręs ir mane pažįstantis pradeda durninti, kad nevagiu turėdamas galimybes, o kai nevagiu, tai kitas pavagia tai, ką galėjau aš pavogti. Štai tokia lietuvių tautinė filosofija. Todėl 99,99 proc.lietuvių vagia tiek, kiek gali prieti prie „lovio“. Bet kai jis prie to lovio nebeprieina, o dar jei iš jo pradeda vogti, va tada jis pradeda lieti krokodilo ašaras ir „nuo dūšios“ piktintis vagimis. Manau, kad Zuoko atvejis yra simptomiškai tipinis – kai jau yra nuo visko nustumtas, dabar jis pradeda piktintis vagimis ir pijarintis.
2009 - 06 - 29, 22:53
Jei nesugebi tekste pastebeti ironijos / sarkazmo, dann tut es mir leid für Dich, galbut taves to neismoke, kurioj ‘elitinej’ mokslo istaigoj tu besimokytum ar su kuo tu bebendrautum. Kai kurie cia beisreiskiantys zino, kad skaitantysis ne visiskas kretinas ir supras ka kitas turi galvoj. Jei gyveni Vokietijoj (nes ten kitaip – cia velgi ironiskai), tai zodis Unterstellung tau turetu trumpai ir aiskiai pasakyti ka as turiu galvoj. Jei kabiniesi prie zodziu, tja, gaila, bet matyt nelabai supranti apie ka kalba eina. Galiausiai, pries rasant nekvalifikuotus komentarus – fass Dich an die eigene Nase.
2009 - 06 - 29, 22:48
Sujungsiu citatas is dvieju straipsniu:
„Teisingumo ministras Remigijus Šimašius išeina tėvystės atostogų.Ministras atostogaus nuo birželio 29 dienos iki liepos 10 dienos. Atostogų metu jį pavaduos vidaus reikalų ministras Raimundas Palaitis.“
+
“ Ar tikrai tai daroma piktybiškai, ar dėl visiško savo darbo neišmanymo ?
Absoliutus atsakomybės nebuvimas ar absoliutus neprofesionalumas ? Piktybiškas kenkimas ar tiesiog neišmanymas ? “
Lyg ir skirtingos temos nagrinetos buvo,bet viskas krypsta viena kryptimi.Reiskiniu priezastys tos pacios. Juokingiausia,kad del pasekmiu garsiai sudejavo vienas is reiskinio kureju.Gal is pavydo?O gal jie tikrai nesuvokia,ka daro?
P.S. o jie dar motinystes/tevystes ismokas sumazinti norejo!!!
2009 - 06 - 29, 22:28
Per velu, as jau seniai LT negyvenu, matyt dar ir todel, kad tokie idiotai kaip tu ten gyvena :)
2009 - 06 - 29, 21:58
O kas ta demokratija ir su kuom valgoma?
2009 - 06 - 29, 21:37
Ash tai be Zuoko nenumirsiu, bet ir nenurimsiu :)
2009 - 06 - 29, 21:27
Todėl aš dažniausiai ir balsuoju už poną Zuoką – nors klaustukų yra begalės, bet bent jau miestas gražėjo.. Dabar situacija kitokia – klaustukų kyla tiek pat, o vėjas ir toliau švilpauja ant ozo…
2009 - 06 - 29, 21:24
Negi?
http://www.youtube.com/watch?v=7032cVvCkug&feature=related
2009 - 06 - 29, 19:43
Sprendžiant pagal rašliavą mokaisi kokioje nors žemės ūkio aukštesniojoje mokykloje ar – maksimum maksimorum – kolegijoje… Paprašyk, kad koks nors protingesnis dėstytojas paskaitytų tavo minčiukes ir paaiškintų tau jų absurdiškumą…:)
Kai baigusi mokslus nuvyksi plauti indų į Londoną, Paryžių ar Romą, tai pamatysi, kad ten šiukšlių ir šiukšlintojų daugiau nei Vilniuje:))
P.S. Nevažiuok į Vokietiją, ten truputį kitaip:)
2009 - 06 - 29, 19:14
As studente ir jokiu kursu nedestau
2009 - 06 - 29, 19:12
Taigis, vakarieciai gal ne visada seka istatymais, bet dazniausiai. Ir taikoma tai visiems, be isimciu, kad kiti nesijaustu nuskriausti. Jei vakaruose gali papriekaistauti numetus siuskle, tai LT tai daro patys pareigunai, o blogiausiu atveju gausi i kakta nuo siusklintoju… Geriausia vakaruose yra tai, kad visi islinde darbeliai (ar siuksle ar pinigu plovimas) yra viesinami, zmogus yra baudziamas (ir netenka savo posto) ir tai taip pat yra viesinama. Gedos pilnos kelnes… O kas pas mus dedasi? Nusizengia politikas, apie tai skelbia (bent tas gerai), bet jokiu konsekvenciju!
Jei kunigas pradetu pries savo tikejima kalbet arba jei dantistas operuotu galva, kas tai butu…?????
2009 - 06 - 29, 19:10
Oi, kokia naujiena ! Provincijos Trišalėms taryboms prie darbo biržų ši „pritrenkianti“ informacija matoma ir žinoma jau krūvą metų. Na ir kas ? Argi kada nors politikams rūpėjo dirbančiųjų nuomonė ? Politikai bendrauja su merais, direktoriais, – t.y. valdančiaisiais. T.y. su tais, kurie iš to turi naudą. Tuo tarpu viešiesiems darbams skirimų pinigų savival;dybės dažnai net nesugeba panaudoti, – nemoka paorganizuot bedarbių, kad jie miestui dirbtų… O jei dar nusileistum iki paprastos Lietuvos mokyklos mokytojo (ar kito eilinio tarnautojo-biudžetininko, o kartais ir privačiame sektoriuje samdomo darbuotojo) lygio , – dar ne tokių „stebuklų“ sužinotumei :)))) Tave kasdien pritrenkinėtų taip, kad ilgainiui imtum abejoti, ar pasaulis aplink tave idiotiškas, ar tu pats palaipsniui tampi idiotu… Pradžiai siūlyčiau su „nematomo žmogaus kepure“ prasieiti per provincijos miestus ir miestelius – ne su merais pabendrauti, o su dirbančiaisiais…
2009 - 06 - 29, 18:49
@Britta:
Britta,
aišku už vieną politiko mokymo dieną reiks mokėti 554 Lt.
O gal užteks ten jums pinigus plaut su tais savo kursais…:)
2009 - 06 - 29, 18:38
@Nurimes:
@REKK :
Respect REEK’ui ir nurimusiam :))))
2009 - 06 - 29, 18:20
Ish principo pritariu, tik pradeti reiktu nuo kapiliaru, mokyklose. 10 etikos pamoku per savaite minimum!
Zinia, kad ir vakaruosna pasitaiko apsukrumo. Ziurek, vienas jau vamzdi Baltijos dugnu tiesia, kitas – Briuselyje „Lufthansai“ daro loba. Bet ne vietoje gatvej numetus shiukshle, kaimynas tikrai nepabijos pamokyti. O nuo to viskas juk ir prasideda, nuo elementarios buitines disciplinos.
2009 - 06 - 29, 17:45
Kokia demokratiska demokratija bebutu, taikyti ja liaudziai, kuri tos demokratijos niekada nepazinojo tai tas pats, kas serti kiaule apelsinais.
Galbut tai skambetu ir siurksciai, bet kratyciau visus ir viska, kad kiekvienas, kuris plauna pinigus uz tai atsakytu. Ir koznas duotu issamia ataskaita kuriam piestukui ar viniukui pinigui isleido. Tada ir pamatytume, kas krize ivykde LT…
Galbut reiketu pinigus leisti tokiems kursams kaip ‘Demokratijos pagrindai’, ‘Kaip dirbti zmoniu, o ne savo gerovei’, ‘Kaip gerbti kito zmogaus turta’, ‘Kaip pagal paskirti panaudoti suteiktas lesas’ ir t.t. Pirmieji kandidatai i kursus – politikai.
2009 - 06 - 29, 15:44
anksciau tai kai pagalvoji laikai budavo, politikai vieni kitus „kazlilindavo“, o dabar to nebera… vieni su kitais dalinasi… gaila…
2009 - 06 - 29, 15:11
Nera buve kad kas nors realiai atsakytu uz vagystes pas ponus politikus.
Papeikimas, arba blogiausiu atveju posto netekimas uz milijonu isvogima. Kartais net ir tai nera daroma. LEO LT pasirase sutarti asmenys, kuria pripazino kenkencia valstybej ir ka ? Kalbama tik apie sutartiniu santykiu sureguliavima isformuojant, o kur tie zmones KURIE INICIJAVO IR DEJO SAVO PARASUS ?
Kur alitos privatizavimas, 90% viesju pirkimu, kurie teisme dula, o tie kurie sudare salygas – renge konkursu salygas – toliau daro ka nori.
Slysktuma.
Beje, patogu kartais but eiliniu seimo nariu, taciau ar tai pasiteisinimas ?
Anksciau buvot „neeilinis“, ir ka ?
o ir partija, jei gerai menu, yra valdancioji …, taip kad, piktinames del savo neigalumo ?
zodziu vok vok ir suvoksi dar panasu ilgai mus lydes …, o gaila .
2009 - 06 - 29, 14:57
..Nurimes…:)…buvau taip pagalvojęs, bet neišdrįsau parašyt – beprotiškai žiauriai nuskambėjo….:)))….Artūras to dar ir neatlaikytų….:)…bala nematė – leiskime jam pamažu leeistis laipteliais…:)….juk žmogus tik „už gerus darbus“ nukenčia…:)))
2009 - 06 - 29, 14:51
…vaikui iš tos sumos tenka labai nedaug..nu labai…
2009 - 06 - 29, 14:50
REKK’as:
„…o kas būtų jei Artūras netik kad nebebūtų paprastas seimo narys ir partietis…o tik…“
REKK’ai, o jei pabaigtume taip:
…o tik paprastas, eilinis, bedarbis Lietuvos pilietis…
2009 - 06 - 29, 14:46
2008 metais vieno vaiko išlaikymo išlaidos apskrities pavaldumo vaikų globos įstaigose siekė 2750 litų, savivaldybių vaikų globos įstaigose – 2668,9 lito. Kiek vidutines pajamas gaunanti šeima išleidžia savo vaikui AUGINTI (ne išlaikyti)?
2009 - 06 - 29, 14:32
…o kas būtų jei Artūras netik kad nebebūtų paprastas seimo narys ir partietis… o tik paprastas eilinis verslininkas – jo stebėjimuisi ribų ko gero nebūtų….:))))…(o jei kokiu eiliniu maximos ar rubicon darbuotoju…tokiu dideliu akių nieks nebūtų matęs…:).vat kiek žmogui nedaug reikia kad jo akys (o gal ir trečioji akis atsivertų:)…tik postų netekt ir į eilinius įsirašyt….:)…
2009 - 06 - 29, 14:31
„Tu pasitinki savo likimą kaip svečią. Kartu su juo lyg su ištikimu bendrakeleiviu išeini į kelią, kurį jis nutiesia Tau vienam, kad ir kur Tu benueitum, kad ir kokioje aklavietėje ar gūdžioje naktyje atsidurtum, įsiklausęs į savo sielos balsą, į tylą, kurią jauti tik Tu, vėl išgirsti: “Aš galiu Tau padėti…”
Ištrauka iš VšĮ „Vilties žiedas“ tinklapio. Įstaigos, kuri sugebėjo „įsisavinti“ 132.000 litų už vieną pamokytą ir įsidarbinusį žmogų.
Tuo tarpu Vyriausybė NEŽINO, kaip dar mažinti neproduktyvias išlaidas. Siūlomas biudžeto išlaidų karpymas tesiekia 250 mln. lt nuo 25,8 mlrd. biudžeto išlaidų. Tai juk mažiau nei VIENO procento apkarpymas. Teisi Rūta Vainienė, taikliai pasakiusi -“Karpyti reikia karpymo būdu“.
2009 - 06 - 29, 13:47
Pritariu REKK‘ui, kad nėra čia ko stebėtis…
Ta pati Valstybės kontrolė ką tik pateikė ataskaitą dėl „kultūros“ pinigų panaudojimo… Ten ypač kliuvo VEKS‘ui… Neracionaliai panaudotos lėšos, nėra pagrindžiančių dokumentų ir etc., ir etc.
Beje, būtų labai įdomu išgirsti AZ paaiškinimus dėl „kultūros“ pinigų, juk tada dar nebuvo eilinis partijos ir Seimo narys, o atvirkščiai – aktyvus tų pinigų naudojimo proceso dalyvis…:)
2009 - 06 - 29, 13:45
@Virtualogas:
Aš už. Būtų kažkas naujo istorijoje ir neabejotina panacėja Lietuvai.
2009 - 06 - 29, 12:48
Problema akivaizdi, tad koks gi sprendimas?
Siulau steigti prisiekusiuju linco teisma.
2009 - 06 - 29, 12:37
Sveiki,
Dėl Nacionalinio stadiono pastebėčiau, kad šiuo metu net du Vilniaus vicemerai yra Jūsų partijos kolegos, p. Babravičius – naujai išrinktas partijos pirmininkas.
Manau politinių svertų pasikviesti padirbėti STT yra – stebina laukimas.
2009 - 06 - 29, 12:02
…nnesuprantu ko stebėties?…:)…juk kai būdavo paskelbiami konkursų rezultatai – opo to pasakoma suma už kiek bus statoma…tai jau iš karto aišku, kad dalis pinigų į reikiams kišenes suplaukia….o dar galima valdovų rūmais pasidomėti, kelių tiesimais ir visur kitur kur valstybės milijonai ėjo ir eina…..ko gero paaiškėtų, kad iš dingusių sumų kaip mat užkaišytume biudžeto deficito skyles…..
…o svarbiausia kaltų tai gi nebus…nu nebent koks nevietoje ir nelaiku pasipainiojęs nieko nesuvokiantis iešmininkas….tam jie muk ir treikalingi….:)
2009 - 06 - 29, 11:51
Uch… galvojau jog ten betvarkė, bet kad tokia… Tikiuosi jog palengva, ne slaptųjų valstybės organizacijų valdymas taps viešesnis, ir galėsime palengva viską susidėlioti. Linkiu Jums pradėti šį Darbo Biržos tvarkymą kaip naują etapą savame gyvenime.
2009 - 06 - 29, 11:22
Kuoktelėjo jie ten jau visai. Vienintelis vaistas – šakės.
Teisus latvis K.Skujeniekas:
„vienas dalykas yra paskelbti nepriklausomybę, visiškai kitas – vadovauti nepriklausomai valstybei“.
„mūsų krizė prasidėjo sulig pirmąja Latvijos nepriklausomybės diena, o dabar ji tik tęsiasi“?
2009 - 06 - 29, 11:13
Nu va, kaip parashot budamas eiliniu partijos nariu, Arturai, tai tiesiog miela/ dziugu skaityti :) Jokio populizmo, jokiu triushkinanciu lozungu. O tik paprasta zmonishka shnekta :)
Jeigu kai kurie komentatoriai nepadarys ish manes atpirkimo ozio vietoj ex-pirminyko, tai tikrai bus viskas konstruktyvu ir kulturinga :)
Bet shiaip… dideliu naujienu nesuzinojau. Viename lietrydzio interviu pabeges kalinys gyresi, kaip rado plona vieta grindysna.