Balsavimo rinkimuose teisė jaunesniems nei 18 metų piliečiams
2009 - 03 - 27, Penktadienis 10:24Kviečiu visus aktyviai dalyvauti tiesioginėje vaizdo konferencijoje iš Seimo šiandien 11 valandą. Su jaunimo organizacijų atstovais ir kolegomis Seimo nariais diskutuosime apie balsavimo teisės suteikimą jaunesniems nei 18 metų piliečiams. Plačiau skaitykite.
Europoje jau ne vienerius metus trunka svarstymai, ar reikėtų suteikti balsavimo rinkimuose teisę jaunesniems nei 18 metų piliečiams, Austrija tapo pirmąja ES valstybe, kuri praėjusiais metais rinkėjų amžiaus cenzą visuose rinkimuose sumažino iki 16 metų, ir visoje Austrijoje jauni žmonės 2008 m. balandžio mėnesį pirmą kartą atėjo prie balsadėžių. Labai aktyviai šia tema diskutuojama ir Didžiojoje Britanijoje (daugiau apie tai http://www.zuokas.lt/2009/03/27/balsavimo-rinkimuose-teise-jaunesniems-nei-18-metu-pilieciams/)
Manyčiau, kad laikas apie tai kalbėti ir Lietuvoje. Jau parengiau Konstitucijos pataisą dėl leidimo rinkimuose balsuoti nuo 16 metų, ir pataisos svarstymas įtrauktas į Seimo šios sesijos darbotvarkę.
Tačiau šiuo metu svarstymo procesas yra ne mažiau svarbus nei rezultatas, svarbu, kad apie tai kalbėtų patys šešiolikmečiai, septyniolikmečiai, jų tėvai, mokytojai, kad vyktų plati diskusija visuomenėje.
Šandien rengiu diskusiją dėl balsavimo rinkimuose teisės suteikimo šešiolikos- septyniolikos metų Lietuvos Respublikos piliečiams – jauniems žmonėms, kurie iki šiol tokios teisės neturėjo. Kviečiu ateiti ir išsakyti savo mintis bei pasiūlymus dėl to, ar reikia suteikti teisę jaunesniems piliečiams rinkimuose lemti valstybės ateitį ir išrinkti tokią valdžią, kuri gintų jų interesus ir gerovę.
Diskusija – konferencija „Kuriu valstybės ateitį nuo 16 metų“ vyksta šiandien. 11 val., 442 kab., LR Seimo II rūmuose.
Taip pat kviečiu dalyvauti puslapio dešinėje skelbiamoje apklausoje dėl leidimo balsuoti rinkimuose jaunesniems nei 18 metų Lietuvos piliečiams.


2009 - 03 - 30, 23:33
Jums kaip paciam protingam cia:
Demokratija (gr. δήμος ‘liaudis’ + κρατῶ ‘valdau’) reiškia valdymo formą, kurioje visi piliečiai turi teisę dalyvauti šalies valdyme, skirtingai nuo valdymo formos, kurioje tokia teisė priklauso vienai klasei, išskirtinei grupei arba autokratui.
http://lt.wikipedia.org/wiki/Demokratija
2009 - 03 - 30, 9:55
Na, kad panelytė nesupranta, kas parašyta, tai nereiškia, kad Lietuva toli nenueis. Šiaip tai jis iš viso niekur nenueis, jei žmonės toliau taip galvos ir matys procesus, vykstančius mūsuose ir pasaulyje.
84.15.198.90 pasakė tai, kas senai visiems yra žinoma, tik gal Brigita neatkreipė dėmesio. Galit paskaityti Visuotinę lietuvių enciklopediją (jei ką). Ten rasite „demokratijos“ žodžio kilmę.
Pabandykit atsakyti sau į klausimą: kad gali išrinkti gėriausią virėją arba geriausią automechaniką?
2009 - 03 - 30, 8:40
[...] Balsavimo rinkimuose teisė jaunesniems nei 18 metų piliečiams [...]
2009 - 03 - 29, 19:03
Na su tokiu demokratijos supratimu, kaip 84.15.198.90 toli Lietuva nenueis… Gal grizkim i viduramzius? Cia ironiskai, jei ka…
2009 - 03 - 29, 9:52
Malonu, kad susidvigubinot ;) Zuoko xeroxas nepavede. Ryshkiai.
2009 - 03 - 29, 9:23
Norisi skubėt gyventi, su arielka kartais vemti,
Nėra blogi tie vaikai, bet kad veikia juos velniai,
Princais bando juos vadinti ir tradicijas naikinti,
Būti gėjais, lezbijietėm, toks velnių kredo piliečiams.
O šiandien balsuoti kviečia net mokyklos suole viešai,
Pretekstas tam šalti anglai, dar ir austrai anksti auga,
Ten subrendę jau vaikai, ženytis traukia labai,
O kitur, dar ir anksčiau, mokinukės gimdys jau.
O pietietės mokinukės figuringos tos velniukės,
Dar sovietiniais laikais „pionerkas“ juk vaikeis,
Jos subrendę ir aistringos, kur už krūmų glamžiai vingiais,
Ne visi anksti subręsta, lietuviukai dar po krepšiais.
Mūs vaikinai daug sportuoja ir Sabonį įmituoja,
Dar į šokius jie patraukia ir mergaitėms gluosto ranką,
Vienetai tik po sijonu savo žvilgsni kreipia uolų,
Tad vėliau pas mus subręsta, ir tvirtai gyventi mėgsta.
Vieną žmoną tiktai turi, kai subręsta vaikas mūras,
Ir balsuot anksti neverta, nes mama maitina tankiai,
Dar vaikus maitina tėtis ir anksti piršliams nėr vietos,
Nuo senų laikų juk taip, kokio velnio gasdint reik.
Susilaikymas dorybė, nors prezervatyai mokyklos suole styro,
Šitaip skelbia kunigai, kol nepuola juos velniai,
Tie liucyperiai mokykloj dar ir dūmus leidžia pypkėm,
Dūmai nuodija vaikus, lengva būt nupirkt balsus.
Tiesa Zuokas labai jaunas į politikas, kaip velnias,
Laksto gatvėm, kaip vijurkas, visur pilna mūs Arturkos,
Jis labai anksti subrendo, duoną savo rankom valgė,
Agituoja jis visus sekti juo pėdom vaikus.
Gal ir neblogai juk tai, bet grąsina ir velniai,
Tad verčiau gal ne balsuoti, bet tautos papročius vėl propaguoti,
Tautines giesmes dainuoti, su trispalvėmis žygiuoti,
O vėliau visai subrendus kviest balsuot prie urnų jaunius.
2009 - 03 - 29, 9:23
Norisi skubėt gyventi, su arielka kartais vemti,
Nėra blogi tie vaikai, bet kad veikia juos velniai,
Princais bando juos vadinti ir tradicijas naikinti,
Būti gėjais, lezbijietėm, toks velnių kredo piliečiams.
O šiandien balsuoti kviečia net mokyklos suole viešai,
Pretekstas tam šalti anglai, dar ir austrai anksti auga,
Ten subrendę jau vaikai, ženytis traukia labai,
O kitur, dar ir anksčiau, mokinukės gimdys jau.
O pietietės mokinukės figuringos tos velniukės,
Dar sovietiniais laikais „pionerkas“ juk vaikeis,
Jos subrendę ir aistringos, kur už krūmų glamžiai vingiais,
Ne visi anksti subręsta, lietuviukai dar po krepšiais.
Mūs vaikinai daug sportuoja ir Sabonį įmituoja,
Dar į šokius jie patraukia ir mergaitėms gluosto ranką,
Vienetai tik po sijonu savo žvilgsni kreipia uolų,
Tad vėliau pas mus subręsta, ir tvirtai gyventi mėgsta.
Vieną žmoną tiktai turi, kai subręsta vaikas mūras,
Ir balsuot anksti neverta, nes mama maitina tankiai,
Dar vaikus maitina tėtis ir anksti piršliams nėr vietos,
Nuo senų laikų juk taip, kokio velnio gasdint reik.
Susilaikymas dorybė, nors prezervatyai mokyklos suole styro,
Šitaip skelbia kunigai, kol nepuola juos velniai,
Tie liucyperiai mokykloj dar ir dūmus leidžia pypkėm,
Dūmai nuodija vaikus, lengva būt nupirkt balsus.
Tiesa Zuokas labai jaunas į politikas, kaip velnias,
Laksto gatvėm, kaip vijurkas, visur pilna mūs Arturkos,
Jis labai anksti subrendo, duoną savo rankom valgė,
Agituoja jis visus sekti juo pėdom vaikus.
Gal ir neblogai juk tai, bet grąsina ir velniai,
Tad verčiau gal ne balsuoti, bet tautos papročius vėl propaguoti,
Tautines giesmes dainuoti, su trispalvėmis žygiuoti,
O vėliau visai subrendus kviest balsuot prie urnų jaunius.
2009 - 03 - 29, 8:26
Pritariu jūsų nuomonei dėl asocialių. Demokratija – nereiškia, kad visi turi teisę balsuoti. Senovės graikai (iš kur kilo „demokratija“) irgi neleido balsuoti vergams, moterims ir vaikams.
2009 - 03 - 28, 23:51
Nepritariu, iškart sakau, kad tai neteisingas požiūris, vaikai lengvai paperkami net šypsenom, beto jie mažiausiai domisi politika, jie visi emigruos, balsuojančių nepadaugės, o kam to reikia ???? tikslas???
2009 - 03 - 28, 16:04
O ko tu taip asmenishkai viska priiemi? Gal tau plaukus skauda? :)
2009 - 03 - 28, 16:04
p2009-03-27 18:46
Mes visi turime teise padėkoti organizacijų, propaguojančių mūsų vaiku tarpe homoseksualumo gėrį, vadovams :
Tolerantisko jaunimo asociasija
Vadovas Artūras Rudomanskis
Kauno moterų draugija
Pirmininkė
Daiva Baranauskienė
Šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacija
Direktore
Esmeralda Kuliešytė
Lygių galimybių plėtros centras
Direktorė Virginija Aleksejūnė
Jaunimo centras „In Corpore“
Prezidentė Rūta Dukštaitė
Naujos kartos moterų iniciatyvos
Rasa Erentaitė
projektų vadovė
Vilniaus moterų namai.
prezidentė Lilija Vasiliauskienė (Fronto partija)
h ttp://w ww.bernardinai.lt/index.php?url=articles%2F92959%2FDESC%2F1
2009 - 03 - 28, 16:00
Baudikė:2009-03-28 13:53
Kiek man pavyko internete patyrinėti, supratau, kad „G ender L oops“ nėra Europos Komisijos „Leonardo da Vinci“ projektas. Kažkas bando tik pasinaudoti „Leonardo da Vinci“ fondo pinigais, kurie skirti visai kitiems tikslams. „Gender Loops“ programa atsirado Olandijoje ir taikoma ne Europos Sąjungos šalims – Turkijai ir Norvegijai, bei ES šaliai Lietuvai. Šitokia „visuomenių dekonstrukcija“ užsiima kai kurie pogrindiniai komunistų/sionistų „think-tankai“. Ne moterėlių pajėgoms tokius dalykus išsiaiškinti. Tuom turėtų užsiimti Lietuvos saugumas, VSD.
h ttp://w ww.bernardinai.lt/index.php?url=articles%2F92959%2FDESC%2F1
2009 - 03 - 28, 15:13
Grybuk,
ir vėl žmones juokini, nors Stiklinei žadėjai nebejuokinti.:)
Neverk, niekas to tavo Zuoko nemedžioja, nes … Žinai anekdotą apie Džoną nesugaunamąjį?
2009 - 03 - 28, 14:54
Bunat nepopulistu ishlipti ish reitingu lenteles dungo – jokios proshvaistes. Cia absoliutus komplimentas, nes Zuokas zino, ka daro. Tik nelabai moka.
Toksai tad butu mano kometaras krashtuniniams abonimentu medziotojams.
2009 - 03 - 28, 12:43
Vaikų negalima išnaudoti ne tik seksuliai, bet ir psichologiškai.
Šalin rankas nuo vaikų.
2009 - 03 - 28, 12:14
Apreiškimai
Papročiai
Jei nori prarasti draugą – paskolink jam.
Andai paskolinom Lietuvai savo dainas, darbus, indėlius… Kai kas net sveikatą atidavė.
Užtat nūnai Lietuva į lietuvį nė skersa akimi nebežiūri.
Juozas Erlickas
2009 - 03 - 28, 12:05
aisku,kad reikia,jus kai pribalsuojat suaugusieji,tai po to patys gailites ir kaltinat kitus,as uz uz uz:)
2009 - 03 - 28, 11:50
Gerai, nejuokinsiu :)
2009 - 03 - 28, 8:56
Nejuokink su tuo teismu…:)
Zuoką abonentu leido vadinti būtent teismas. Nežinojai?
O jeigu visiems epitetams tau reikia teismo leidimo, tai ar turi leidimą vadinti Zuoką perdetai akivaizdžiu populistu?
2009 - 03 - 28, 8:27
Kas del A.Z.-ko, tai man nepatinka jo perdetai akivaizdus populizmas. Bet kai kiekvienas jauciasi kompetentingas kitus linciuoti, vadinti nusikalstamais epitetais,tai cia irgi problema.
Ar mes tikrai norime savavalishko teismo ir kuo tai gali baigtis?
2009 - 03 - 28, 7:31
Jei rimtai, tai pritarčiau Nurimusio nuomonei.
Šį klausimą turėtų spręsti tik Tauta, o ne kokie tai abonentai, rentininkai ir panašūs į juos…:)
2009 - 03 - 28, 2:56
Justas, aš labai su Jumis sutinku dėl balsavimo internetu :-) Jei dažnai naršote populiarius pasaulinio masto portalus, tai ko gero praeitais metais pastebėjote daugelį užrašų „Vote for Obama!“ O visgi žmogaus pasamonėje šis dalykas „užsifiksuoja“, tai pagalvokime kaip atrodytų delfi.lt, kur reklamų ir taip prigrūsta ant kiekvieno kampo, o žmonių ten lankosi, turbūt, milijonai (jeigu mūsų tiek šalyje yra), tai galime įsivaizduoti kaip atrodys situacija, jei bus įgalinta teisė balsuoti internetu + bus įvairių klastočių, jei nereikės užpildyti tam tikrų dokumentų, na išimtį galima taikyti tik užsienyje studijuojantiems, bet ir taip man smirdi klasta. Vis dėlto aš PRIEŠ balsavimą internetu ir taip prie jo daug laiko praleidžiame, reikia bent į lauką išeiti.
2009 - 03 - 28, 2:48
Kodėlgi ne? Pritariu daugėliui komentatorių, nes bus susidomėjimas ir jaunimas aktyviau balsuos garbesnio amžiaus, na bent iš mano pusės, daugėlis „senelių“ sako: „Kam čia balsuot, vistiek tas pats š*das bus!“ O jaunimas visgi galvoja, kaip čia bus ateity?, todėl daug šviesių galvų išvažiuoja ten, kur gyvenimas jiems spalvingesnis, o kodėl? Todėl, kad žmonės domisi savo šalies politika, švenčia tautines šventes ir nesigėdi savo kultūros, ko MŪSŲ ŠALYJE manau trūksta. Vis rečiau matomi vaikai su tautiniais rūbais, vis daugiau galvoja išvykti į užsienį + faktas, kad patys universitetai vis dažniau „siūlo“ savo „mainų“ programas. Taigi, jug visi mes esame piliečiai, tai kodėl šalies politikoje negali dalyvauti ir jauni žmonės. Aš visom keturiom už :)
2009 - 03 - 27, 23:51
„Sita situacija siulyciau spresti paprastai – atimti balsavimo teise is asocialiu “pilieciu”.
Cia ir prasidetu karstos diskusijos kas yra asocialu ir pagal kokius kriterijus sprendziama, kuris zmogus yra asocialus. Juolab, atemus is zmogaus jo teise balsuoti, nesvarbu is kokio, butu sunkiai pazeistos jo kaip zmogaus ir kaip piliecio teises, nekalbant apie jo paties reakcija… Ne, negalima taip…
Kad balsa i buteli ismaino… deja, tiesa. Bet cia velgi – kokie politikai praso balsu mainais uz buteli? Cia retoriskai.
2009 - 03 - 27, 23:17
Pirma pakovokite uz balsavima internetu. Tokiu budu pritrauktumete tikrai daugiau balsuojanciu, nei bandant papildyti balsuotoju gretas dar ne visai subrendusiu ir „nesusitupejusiu“ vaiku saskaita.
Balsavimas internetu supaprastintu ne tik balsavimo procedura, bet ir leistu pilieciams dazniau reiksti savo nuomone vienu ar kitu valstybei svarbiu klausimu. Juk ir balsus suskaiciuotu automatas, o ne bobutes lapukus delios kaip viduramziais.
Paskaiciuokime kiek kainuoja kiekvieni rinkimai (stebetojai, skaiciuotojai, registruotojai kiekvienoje rinkimu apylinkeje – ir deje ne visi saziningi, balsadezes, balsavimo kabinos ir kitos kanceliarines ir nekanceliarines islaidos) ir ivertinkime kiek kainuotu elektroninio balsavimo sistema ir kiek daznai ja idiegus galima butu palsuoti be papildomo mokescio!
Kalbant apie elektroninio balsavimo skaidruma … o kiek skaidrus buna standartiniai rinkimai? kiek „pilieciu“ vienai ar kitai partijai ar kandidatui ismaino savo balsa i buteli? Sita situacija siulyciau spresti paprastai – atimti balsavimo teise is asocialiu „pilieciu“. Jei jiems nerupi ju gyvenimas, manot rupes valstybe?
2009 - 03 - 27, 23:12
Idėja įdomi ir jauni žmonės manau suteikta galimybe tikrai pasinaudotų. Tačiau svarbu, kad dalyvavimas rinkimuose nebūtų tik formaliai aktyvus. Žmogui, kuriam suteikiama teisė balsuoti, turi būti suteikta ir kuo daugiau galimybių tiesiogiai dalyvauti svarstant jam svarbius klausimus. Taip pat svarbu sulaukti pedagogų pritarimo siūlomai idėjai, kad būtų geranoriškai peržiūrėtos ugdymo programos, didesnis didesnis dėmesys skiriamas pilietiškumo ugdymui, supažindinimui su žmogaus teisėmis bei atsakomybe, politine sistema (kad jaunas žmogus galėtų apsispręsti kas jam priimtina ir nereikėtų ieškoti užslėpto nesąžiningumo). Ir į planuojamą diskusiją reikėtų pakviesti skirtingas pažiūras turinčius politikus, kurie, net jeigu ir negalės dalyvauti diskusijoje, sužinotų apie ją, nes kiekvienoje idėjoje galima surasti ir gerų dalykų.
2009 - 03 - 27, 22:24
Nu paskaičiusi Zuoko pasiūlymą matau du dalykus: vieną gudrų, kitą nuoširdų. Gudrus yra toks: jaunimas dažniausiai yra liberalių pažiūrų (triukšmagalvių ir skustagalvių nėra daug, tik jie stipriai reiškiasi ir atkreipia į save dėmesį), todėl tokie, būdami 16 ir kiek daugiau metų, balsuotų už liberalų partijas. Todėl tokia rinkimų pataisa būtų naudinga visiems liberalams. Nuoširdumas: jaunesni politikai, tokie kaip Zuokas, bendrauja su jaunimu ir mato, kaip jie norėtų visuomeniniame politiniame žemėlapyje dėti žymes ne kada nors, kai bus brendylos ar pensininkai, o čia ir dabar.
Nu bet kad ir esu per 50 metų perkopusi bobutė, norėčiau kad jaunimas, kuris man labai patinka, turėtų daugiau galimybių reikštis, taip pat ir balsuoti.
Tik tu, Zuokai, man senolei atvirai pasakyk, kuris dalykas tau svarbesnis iš tų dviejų, kuriuos minėjau. Ir tvirtai argumentuok.
2009 - 03 - 27, 21:29
Labai jau itartina shita Jusu propaganda :)
2009 - 03 - 27, 21:27
Jei Jus viskame tik blogus keslus matot, tai cia jau Jusu problema. Is kur zinot, kad man daugiau nei 16? :)
Paskaicius komentarus supranti, kad niekaip musu zmonems neitiksi, ka bedarytum…
2009 - 03 - 27, 21:09
Čia labai liaudiškai apie investicijas:
http://video.mail.ru/mail/yantochka/122/83.htmlv
2009 - 03 - 27, 21:06
Neminėk Sliko vardo be reikalo.
2009 - 03 - 27, 20:09
Kodėl Zuokui reikia šešiolikinių?
Suaugusiems sunku makaronus kabinti net tokiam meistrui kaip Zuokas, o paauglims- vieni niekai.
2009 - 03 - 27, 19:52
p Zuokai, sveikinu su sia gera ideja. Tikiuos, pavyks igyvendint. Be visu kitu geru dalyku, tikiuos, kad gal tai bus dar vienas zingsnis bent kazkaip sulaikyt is salies beganti jaunima, bent kazkiek daugiau ateities vadzias – tuo pat ir atsakomybe uz ateiti – ir i ju rankas iduot.
2009 - 03 - 27, 19:51
Ar pašėlot – balsuoti nuo 16 m.
Va Brigitai jau daugiau, o kokius niekus pliurpia- „Mano nuomone, nera pagrindo asocijuoti balsavimo teise nuo 16-os su socionalistiniu/ nacionalistiniu laiku ideologijomis, lyg ir praeitis jau…“- kur ten jai balsuoti…:)
2009 - 03 - 27, 19:18
man tai kažkodėl susidaro įspūdis kad Artūras Zuokas niekais visokiais užsiima.
O apie tai kas akyalu ir konkrečiai ką jis daro nutyli.
Na,kad pvz. kalba ir argumentai seime del Leo lt veiklos,Vilniuje keitėsi valdža,o jo tarsi nabūtų.Užtat pučia burbulus visokius dėl balsavimų ir .t
2009 - 03 - 27, 17:56
Deja ….
Sūnus taip besidomėjęs liberalizmo idėjomis …dabar nesibodi socialistų …
Matyt ne tik aš , kaip gimdytojas ir vyresnis draugas , bet ir mūsiškiai liberalai , kažką ne tai darėme ir darome .
Matyt ideologija ir realus gyvenimas ne visada turi bendrą vektorių …
Bijau , kad 16-mečiai vis mažiau ir mažiau besidomi politika .
Ir dalyvavimą realioje politikoje supranta .. kaip Seimo langų daužymą …
Tiesa , balsavimas internetu liberalams labai naudingas – liumpenas savo poziciją dažniau Delfyje išreiškia , negu rinkimuose .
2009 - 03 - 27, 16:09
MUMS JUSU RUPESCIUS…..!!!
2009 - 03 - 27, 15:58
Padarykit pagaliau internetinį balsavimą, tada mūsų gyvenimą ženkliai įtakos bent jau 18-30 metų žmonės.
2009 - 03 - 27, 15:16
Mano nuomone, nera pagrindo asocijuoti balsavimo teise nuo 16-os su socionalistiniu/ nacionalistiniu laiku ideologijomis, lyg ir praeitis jau… Manau, politikoj reikia daugiau jaunu zmoniu, ne tik balsuojanciu, bet ir dalyvaujanciu. Nauju ideju, entuziazmo, platesnes pasauleziuros… Senukai jau tegu pensijon eina, tegu jau ilsisi :)
2009 - 03 - 27, 14:44
Ash gal irgi uz. Atsimenu, jau nuo 7 metu buvau labai protingas, tai ka ir bekalbeti apie 16-ka:)) Be to, zenkliai sumazintume nepatenkintu dieduku itaka rinkimu rezultatams.
Arba apskritai reiktu uzdrausti balstuoti VISIEMS, ISSKYRUS laikrashciu vyr. redaktorius ir teliko generalinius.
2009 - 03 - 27, 14:25
Man tai panašiau į norą suformuoti kažką tokio:
komjaunuolių+hitlerjungend+naujalietuvių+x+y+z=?
2009 - 03 - 27, 14:22
O kokio velnio čia bediskutuot?
Pataisa parengta, pateikta Seimui… Jis ir nuspręs…:)
Juolab, kad šis klausimas, teikėjo/ų nuomone, nepriskirtinas prie
svarbiausių Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimų.
Jei jie manytų, kad svarbu – reikėtų skelbti referendumą. Nors jei jau neskelbė referendumo dėl ES Konstitucijos…
P.S. Įdomu būtų išgirsti AZ nuomonę kokie, jo nuomone, klausimai yra svarbiausi, t.y. spręstini referendumu?
2009 - 03 - 27, 13:47
…nu kad ta pati media ir visa kita lygiai taip pat formuoja suaugusiųjų balsavimą…:)…ar nesutinki?…kiek pas mus tų balsuojančių pagal įdėjas ir ideologijas?…nu va pasiskaičiavai…:)…o štai – tie kurie plaukioja nuo vienų prie kitų (ar visai jau nuskende:) daug daugiau….:)…tad nemanau, kad tie šešiolikamečiai taip jau ir pasiduos bet kam….;)…nu bet čia mano kukli nuomonė:)
2009 - 03 - 27, 13:24
Leidus balsuoti atsirastu ir susidomejimas. As buciau uz.
2009 - 03 - 27, 13:20
Geriau pasižiūrėk, kokios problemos su tais jaunuoliais:
http://rutube.ru/tracks/1574938.html?related=1&v=47a1332c90f20dd3c6c560ceaa27a3b4
2009 - 03 - 27, 13:16
„Bet būtent tie, kuriems šiandien šešiolika, gimusieji Nepriklausomoje Lietuvoje, turi šviežią nestandartinį požiūrį į gyvenimą, būtent jie lems, kokia Lietuva bus, sakykime, 2030 m.“ – noriu pasakyti, kad, iš tikro, tai nieko jie neturi. Ką gali turėti jaunas žmogus? Tik tai, ką jam įpiršo media ir sava chebra. Jie dar tik formuojasi ir koks bus tas pilietis užaugės, priklauso nuo visuomenės, valstybės ir kitų šaltinių formuojamos nuomonės.
Nesuprantu, kodėl Zuokas vis užsikabina už tokių „idėjų“. Dar pats nieko dorai nesupranta (arba specialiai taip ‘dirba’), o jau tikisi, kad 16 metų jaunuolis jau bus toks nuovokus.
2009 - 03 - 27, 11:39
Man atrodo, palikti kaip yra.
Amerikonai leidžia šnapselį naudoti tik po 21 metų, vairuoti – nuo 16, o balsuoja nuo kiek?
Europa gal jau pradeda klyskeliauti per dažnai.
2009 - 03 - 27, 11:24
Arturai,
papasakokit apie vakar vykusi Saulelydzio komisijos posedi. Man idomi jusu nuomone apie mokestiniu gincu ir administraciniu gincu komisijas. Kiek zinau vakar kalbejote argumentuotai ir aiskiai isigilines ka jos veikia, ko nepasakysi apie kitus komisijos narius. Butu labai idomu isgirsti argumentus uz ir pries.
2009 - 03 - 27, 11:19
Grybams leist balsuot??? Aina sau!
2009 - 03 - 27, 11:05
…nu dalykas gal ir geras – žinoma vertas ir geros diskusijos…;)…viską apsvarščius aš būčiau – už….:)…nes kai prisimenu save – kai vyko Lietuvos Atgimimo Sąjūdis – ir tie pirmieji laisvi rinkimai – o tau trūksta tik labai nedaug kad galėtum irgi balsuot…:)…o juk nemanau kad buvom nesamoningi jaunuoliai:))…viską vertinom krštai, emocingai – gal ir su jaunatvišku maksimalizmu ir užsispyrimu- bet ar tai blogai?…nes kai dabar esi tapęs tokiu gan cinišku piliečiu – kuris net visiškai baltoje drobulėje ras juodą dėmę…:)…manau reikia juos įtraukti į balsavimą…ir nemanau, kad jie nepasirinktų teisingai – pasirinktų taip kaip manytų yra teisinga – nes mes (nu tipo suauge – taip dažnai nugrybaujame, kad po to gėda prieš savo vaikus:)….