Seimo nario atlyginimo mažinimui kelias laisvas

2009 - 01 - 16, Penktadienis 11:47

Neimsiu svarstyti daug ar mažai yra 15 procentų. Manau, kad svarbiausia yra pats principas susimažinti Seimo nario atlyginimą. Svarbiausia yra nors morališkai solidarizuotis su Lietuvos žmonėmis. Juk pradžioje didžioji parlamentarų dalis taip entuziastingai ėmėsi iniciatyvos apkarpyti savo uždarbį, bet vėliau ta iniciatyva prigeso. Ir atvirai sakant, nežinau kodėl… Gal dalis Seimo narių pamanė, kad viešai deklaruotas siekis būti arčiau tautos taip ir pasiklys Seimo kanceliarijos labirintuose, kad žmonės neprisimins garsiai ištartų pažadų.

Sveikinu Konstitucinio Teismo paskelbtą išaiškinimą, kad valstybėje susiklosčius itin sunkiai ekonominei, finansinei padėčiai Seimas gali laikinai nustatyti mažesnį parlamentarų atlyginimą negu buvo nustatytas Seimo kadencijos pradžioje. Esu tikras, kad dabar nebeliks jokių formalių priežasčių Seimo nariams vilkinti sprendimą savanoriškai susimažinti atlyginimus. Tikiuosi, kad jau artimiausiu metu parlamentarai imsis šio klausimo svarstymo Seimo posėdyje ir galiausiai „žodis taps kūnu“.

Esu įsitikinęs, kad sprendimas atsisakyti atlyginimo dalies atspindi realią šalies situaciją ir būtent tokio sprendimo tikisi žmonės. Be to, žvelgiant į ateitį, siūlau svarstyti galimybę Seimo nario atlyginimą susieti su valstybės ekonomine, finansine padėtimi. Siūlau algas mažinti ir visiems valstybės valdymo aparato tarnautojams, kurių darbo užmokestis yra didesnis nei vidutinis.

Facebook comments:

Komentuoti


95 komentarų | “Seimo nario atlyginimo mažinimui kelias laisvas”

  1. Virgis - Comrade / 88.118.96.90

    Tu lrytą dažniau paskaityk – sužinosi su kokia visatos veisle tavo proproanūkis Marse pasimylės ir kas iš to išeis …
    Radai ką skaityti. Gaila tokių.

  2. Virgis - A.Zuokui / 88.118.96.90

    Ir vėl tie patys „bajeriai“, – pusė teigiamų komentarų paties parašytų…
    O dar „…iš kur tiek įžulumo…“ – į veidrodį pažiūrėk.

  3. Comrade / 78.60.193.235

    Is informacijos ir komentaru lryte aiskeja, kad TPP gali buti sukurta apgaule is zmoniu istraukiant parasus, o kai kuriuos ˜– net klastojant.

  4. Aleksandras / 80.240.8.203

    RESPECT ! :) protingas žmogus

  5. Slikas / 78.60.51.210

    [quote comment="61763"]to Jz
    matai tai ne tik nuosirdus isejimas prie zmoniu, bet ir apgalvotas strateginis zingsnis. Bet jis tikrai buvo laiku, nes pvz. as visada vertinau Zuoka priestaringai, bet sis poelgis mano akyse grazino jam autoriteta. Bet kurio atveju strategas jis neblogas. As noreciau kad sali valdytu strategai, o ne kvailiai ir klounai (kaip Valinskas). Is tikruju manau tikrai jam tinka aforizmas patalpintas tinklalpyje The man who makes no mistakes does not usually make anything.“ (Žmogus nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko). Jis padare rimtu strateginiu klaidu praeityje, bet sugebejo atsitiesti.[/quote]

    O dabar pamastykime: kas Lietuvai, mums iš to, kad Zuokas išėjo pakalbėti?

  6. Justinas / 84.240.52.61

    Palaikau Jus, Gerb. A.Zuokai!

    Jus, ne kas kitas, isdrysote iseiti i minia, i minia suzverejusiu lietuviu, Jus esate tikrai stiprus ir didus zmogus, esate toks, kurio tikrai reikia siandieninei Musu Lietuvai.

    Sekmes!!!

  7. ne komentaras / 84.240.52.61

    :)

  8. Justinas / 84.240.52.61

    Palaikau Jus, Gerb. A.Zuokai!

    Jus, ne kas kitas, isdrysote iseiti i minia, i minia suzverejusiu lietuviu, Jus esate tikrai stiprus ir didus zmogus, esate toks, kurio tikrai reikia siandieninei Musu Lietuvai.

    Sekmes!

  9. to stolcas / 62.80.224.200

    uzsimauk kauke ir varyk toliau prie seimo, ten tavo vieta idiote.

  10. štolcas / 84.32.192.119

    ką gi, a.bonentas savo tikslą pasiekė – sukėlė besmegenių simpatijas

  11. RS / 84.240.52.193

    to Jz
    matai tai ne tik nuosirdus isejimas prie zmoniu, bet ir apgalvotas strateginis zingsnis. Bet jis tikrai buvo laiku, nes pvz. as visada vertinau Zuoka priestaringai, bet sis poelgis mano akyse grazino jam autoriteta. Bet kurio atveju strategas jis neblogas. As noreciau kad sali valdytu strategai, o ne kvailiai ir klounai (kaip Valinskas). Is tikruju manau tikrai jam tinka aforizmas patalpintas tinklalpyje The man who makes no mistakes does not usually make anything.“ (Žmogus nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko). Jis padare rimtu strateginiu klaidu praeityje, bet sugebejo atsitiesti.

  12. Jz / 78.56.24.61

    Štolcas:
    “vienintelis zuokas išdrįso išeiti iš pastato ir pakalbėti su žmonėmis”. eilinis “oranžinių dviračių triukas” siekiant PANIEKINTI žmones – ‘aš norėjau žmonėms gero, bet jie tam nepribrendę – išvogė dviračius, apmėtė kiaušiniais”.

    Tai faktai. Kodėl PANIEKINTI? Tą dar reiktų įrodyti.
    Vis tik Zuokui drąsos tikrai netrūksta. Ant avantiurizmo ribos, o gal ir už jos. Visoje veikloje, kuri ne visada tokia nekalta, kaip kad turėtų būti. Deja.

  13. Kodėl neverta grįžti Lietuvon to Virgis / 78.60.193.235

    [quote comment="61732"]Ką tik grįžau iš Seimo, nuotaika labai slogi . Pareigūnai dirba savo darbą, budi. Mane tiesiog stebina grupės jaunuolių, su treningais ir mobiliais telefonais rankose , kurie vis bando provokuoti pareigūnus.
    Iš kur tiek įžūlumo. Nesuprantu.[/quote]

    Prisidirbot. . . .

    Jei Tautos prisikėlimo partija taip elgsis ir toliau, tai ji tikrai tautą prikels – su pagaliais, akmenimis ir Molotovo kokteiliais.

  14. Orka / 78.63.226.132

    Pirmiausia nesu Zuoko gerbėjas ir niekad nebuvau. Bet galiu pasakyt, kad sprendimas išeit į minią buvo avantiūristiškas, rizikingas, bet, matyt, labai teisingas. Pakalbėjus su žmonėm, daugelis džiūgauja, standartinė frazė: „…Zuokas iš kiaušinio gavo į kaktą, čia geras…“. Bet… Zuokas savo jau ‘“atsiėmė“, atkentėjo, žmonės gavo ko norėjo, Zuokas gavo ko nusipelnė. Jeigu protingai žengsi toliau, Artūrai, tai net iki prezidentūros prieisi. :) Kubiliui irgi vakar būt užtekę kiaušinio, na gal dar išklausyt „gėda“ ir daugelis būtų atleidę. Valinskui, deja, nebūtų užtekę. :) Tauta išsikrovė. Duok die ilgam. Nors, tikrai abejoju, nes Kubilius su Valium nepasirodė… O VL tiesiog nusišnekėjo.

  15. RS / 84.240.52.193

    Ar tai logiska, kad jei gauni 2500 lt, turi sumoketi mokescius 3500 lt? gaunasi dirbi ir dar lieki skolingas valstybei. Tai normalu Jusu manymu?

  16. RS / 84.240.52.193

    Artūras Zuokas

    2009 – 01 – 16, 22:07
    Ką tik grįžau iš Seimo, nuotaika labai slogi . Pareigūnai dirba savo darbą, budi. Mane tiesiog stebina grupės jaunuolių, su treningais ir mobiliais telefonais rankose , kurie vis bando provokuoti pareigūnus.
    Iš kur tiek įžūlumo. Nesuprantu.
    _________________
    Is kur tiek izulumo pakelti mokescius mazajam verslui nuo 15% iki 52%? Arturai su mokesciais tikrai perklenkete lazda, tikiu kad koalicijoje Jusu balsas nera svarus, taciau vistiek turetu buti girdimas. Nueikite i tax.lt paimkite individuali veikla ir paziurekite, kiek sumokesite mokesciu, jei gaunate 2500 lt pajamu per metus ir suprasite viska -
    Gauta pajamų (per metus) 2500 Lt
    Patirta sąnaudų (per metus) 0 Lt
    Pajamų mokestis 15% 375 Lt
    Priv. sveikatos draudimas 9% 864 Lt
    Sodra 28,5% 2188.8 Lt
    Mokesčių iš viso: 3427.8 Lt
    Mokestinė našta % mokesčiai/(pajamos-sąnaudos) 137.11 %
    Grynasis pelnas (pajamos – sąnaudos – mokesčiai) -927.8 Lt

  17. Tadas / 78.60.183.107

    Laba diena p. A. Zuokai,
    Esu paprastas studentas, mitinge nedalyvavau, politika perdaugiausiai nesidomiu, bet net ir tokiam kaip as JUSU asmenybe yra istrigusi i galva kaip teigiamo politiko. Jei neklystu Jus p. A. Zuokai – pats pirmas (ir nezinau ar ne vienintelis) mitingo metu isejote pasikalbeti su zmonemis, jus pirmas (is visu jusu kolegu) parodete demesi tautai. Uz tai jums didelis PLIUSAS. Greiciau tvarkykites tuos formalus ir bolatiruokites i prezidentus.

  18. Vytautas / 84.240.30.106

    Tas tamsta Joo tai juokingas. Garantuoju, kad kiekvienas atvejis būtų blogas. Yra daug žmonių, kuriems viskas netinka. Nebūtų A. Z. išėjęs – būtų blogai. Išėjo – blogai, nors ir matomos pasėkmės. Neginu, bet tai jau juokinga.

    P.s. parlamentaras gavo kiaušinį arčiau nei 75 metrų iki Seimo, o tai reiškia, buvo nusižengta susirinkimų įstatymui (6 str.).

  19. RS / 84.240.52.193

    Pagarba, kad vienintelis nepabijote iseiti pas zmones.

  20. Joo to Stolcas / 78.60.65.29

    [quote comment="61752"]a.bonento „išėjimas į liaudį“ tik atspindi jo menką populistinę dūšelę, nuolat siekiančią pasinaudoti situacija ir parodyti save. gal kas prisimenat ar dar nors kartą šitas kostiumuotas frantas būtų pasirodęs kokiame nors „masių“ tūse, kur galima gauti ne tik kiaušiniu į kaktą, bet ir snukį???? jis labai gerai apskaičiavo galimą žiniasklaidos reakciją – „vienintelis zuokas išdrįso išeiti iš pastato ir pakalbėti su žmonėmis“. eilinis „oranžinių dviračių triukas“ siekiant PANIEKINTI žmones – ‘aš norėjau žmonėms gero, bet jie tam nepribrendę – išvogė dviračius, apmėtė kiaušiniais“. zuokas tikrai nusipelno vadintis VYRIAUSIUOJU LIETUVOS POPULISTU[/quote]

    Na sioje vietoje, gerbiamasai, jus esate gyliai neteisus! Nesvarbu kokiais tikslais didzh. gerbiamas ponas Zuokas isejo i minia – populistiniais ar nuosirdaus noro isklausyti tauta – taciau verta ivertinti bent jo drasa. Nei vienas kitas neisdryso net tarpduyj uz policininku ir tvarkdariu pasislepes sukalbeti kokia tuscia kalba, o ponas Zuokas ramiai sau stoviniojo minioje ir gaude kiausinius :) Labai patiko scena, kai pavaisinto pono Arturo pagailo vienam pensininkui ir tas kruopsciai bande ji isvalyt nuo „tautos gedos“ :)

  21. Monika / 213.164.123.163

    Stiprybės ir ištvermės, Jums, Artūrai. Labai liūdna, kad Lietuvoje yra susiformavę neigiami stereotipai apie žmones, aktyviau dalyvaujančius visuomenės ar politiniame gyvenime. Atrodo, jog kaip toks žmogus bepasielgtų, visuomet atsiras manančių, kad svarbiausiais veikimo tikslas šiuo atveju – pinigai ar noras pajausti žiniasklaidos dėmesį. Tačiau ar po tokiomis pasipiktinusiųjų mintimis neslypi ketinimas pasisavinti geras idėjas, kurioms išoriškai nepritariama?

  22. štolcas / 84.32.192.119

    a.bonento „išėjimas į liaudį“ tik atspindi jo menką populistinę dūšelę, nuolat siekiančią pasinaudoti situacija ir parodyti save. gal kas prisimenat ar dar nors kartą šitas kostiumuotas frantas būtų pasirodęs kokiame nors „masių“ tūse, kur galima gauti ne tik kiaušiniu į kaktą, bet ir snukį???? jis labai gerai apskaičiavo galimą žiniasklaidos reakciją – „vienintelis zuokas išdrįso išeiti iš pastato ir pakalbėti su žmonėmis“. eilinis „oranžinių dviračių triukas“ siekiant PANIEKINTI žmones – ‘aš norėjau žmonėms gero, bet jie tam nepribrendę – išvogė dviračius, apmėtė kiaušiniais“. zuokas tikrai nusipelno vadintis VYRIAUSIUOJU LIETUVOS POPULISTU

  23. AURIMAS J. / 213.164.113.167

    KAS BANDO KALBĖTIS,TARTIS RODO SAVO NORĄ MATYTI VALDŽIĄ AR ŽMOGŲ SU KURIUO REIKIA TARTIS PARTNERIU.TAIP BANDOMA SIEKT DIALOGO.
    AKMENŲ MĖTYMAS Į LANGUS NEPATEISINAMAS.JEIGU MAN MOKA MINIMUMĄ,ALGA KARTAIS VĖLUOJA,TAI NEMANAU KAD IŠDAUŽUS DIREKTORIAUS LANGĄ JI BŪTŲ MOKAMA LAIKU AR PADYDĖTŲ.TIESIOG REIKTŲ SUMOKĖT UŽ LANGĄ IR DAR BAUDA UŽ CHULIGANIZMĄ.UŽ SEIMO LANGĄ MOKĖS VISUOMENĖ.NETGI TA JOS DALIS,KURI TOKIOM PROTESTO AKCIJOM NEPRITARIA.
    PABAIGAI,GERBIAMAS SEIMO NARY,GAL PO VAKAR DIENOS PAMATĖT KURIA VIETA MASTO DALIS TAUTOS.TIKRAI NE GALVA.IR KVIEČIU VISUS ATSIMINT,KAD AGRESIJA,SMURTAS,TAI SILPNUMO ŽENKLAS.MORALIŠKAI STIPRIOS ASMENYBĖS SMURTO NENAUDOJA.MAN ĮDOMU KO NORĖJO,TIE JAUNUOLIAI,MUŠTIS AR KALBĖTIS?AR JIE MOKA MOKESČIUS?O JEIGU JIE MOKESČIŲ NEMOKA KOKIĄ TEISĘ TURI KESINTIS Į MŪSŲ VISŲ TURTĄ?MANAU JIE TOKIOS TEISĖS NETURI.IR NIEKAS NETURI.PASTATAI DĖL ŽMONIŲ KLAIDŲ NEKALTI.KIAUŠINIAI ŠIAIP GERA KOSMETIKOS PRIEMONĖ,BET TIK TADA KAI NAUDOJAMA LAIKU IR VIETOJE…

  24. Joo to Mindaugas / 78.60.65.29

    Visu pirma pasisakyciau priesh tuos pakeitimus „garsiai“ ir viesai. Todel manau tikrai be jokios baimes galeciau iseiti i tokia liaudi, kaip jus pavadinote. Akreipkite demesi, kad maistaujantys – pagrinde jaunimas nuo 15-25 metu – tai ne sovietmecio, tai musu palikimas. Tai musu auklejimas, todel ir turime uz juos ir priesh juos tokius drasiai atsistot ir atsakyt kodel jie tokie, atsakyt ne tik jiems, bet ir visuomenei. O tai kaip pasielelge like trys „ketvirtuko’ nariai tikrai jiems garbes nedaro!

  25. Mindaugas G. to Joo / 78.60.37.182

    Gerbiamasai,

    na bet hipotetiskoje situacijoje:
    Tarkim, jus visus metus per Nepriklausomybes laikotarpi buvot paprastas pilietis, kazka dirbot, kazka daret, ir stai, 2008 metu spalio 17 diena jus isrinko i seima. Jus pasisaket pries pvm kelima, pasisaket dar pries kazka, zodziu – buvot opozicijoj. Ir stai, atejo 2009 metu sausio 16 diena. Minia prie Seimo, neramumai prasidejo – esminis klausimas – AR BUTUMET ISEJES PRIES TOKIA „LIAUDI“?!?

  26. Tadas is Siauliu / 62.80.224.200

    [quote comment="61740"]Pažiūrėjęs videoreportažus pradėjau dar daugiau negerbti A.Paleckio, kad ir kaip jis nemėgsta Zuoko, tačiau taip provokuoti įtūžusią minią prieš Zuoką tik toks žmogus kaip jis gali, maždaug kiek girdėjau “varykit tą vagį“, nors kažkiek žmogiškumo jis turėtų, galėjote baigtis iš tiesų ne tik apmėtymo kiaušiniais , bet ir sunkiu smurtu,žmones ir jų sveikatą reikia gerbti…[/quote]

    Paleckis durnelis,senai aisku ir cia dar labai svelniai pasakyta…

  27. Tadas is Siauliu / 62.80.224.200

    Galiu pasakyti,kad A.Zuokas siandien parode,kad yra labai drasus,nebijantis ituzusios minios, pagarba uz tai zinoma, juokinga klausyti klaunu klauno pasiaiskinimus,kad jam buvo suplanuoti pietus su norvegu:)) Vat cia is kur tiek bailumo, arogancijos ir bukumo?? dabar belieka ,kad koalicijos nariui pradet kazka keist toij atsiprasant kubiliaus politikoij, nes to fiziko kalbos nesikeicia, svarbu skaiciukai,milionai biudzete, zmoniu,smulkaus verslo likimas pohui ir toliau.

  28. H / 78.61.107.69

    [quote comment="61732"]Ką tik grįžau iš Seimo, nuotaika labai slogi . Pareigūnai dirba savo darbą, budi. Mane tiesiog stebina grupės jaunuolių, su treningais ir mobiliais telefonais rankose , kurie vis bando provokuoti pareigūnus.
    Iš kur tiek įžūlumo. Nesuprantu.[/quote]

    Elementaru. Duociau kokiu 99% tikimybe, kad dauguma treninguotu zmogeliuku yra bent karta tureje reikalu su policija, ir dabar pajaute galimybe atsigriebti. Is kitos puses, valdziai reiketu dziaugtis kad KOL KAS tik tokie zmones maistauja….

  29. H / 78.61.107.69

    Matomai ne musu tauta prikelt jie susikure… Arba kitas atvejis – norint prikelt, reikia pirmiau nugalabyti :)

    Užteks bajerių, kai yra rimtų klausimų… Pvz. kodel individuali veikla žlugdoma, kai augant bedarbystei ji turetu buti skatinama? Darbo vietu kai nedaugeja, o mažeja, vienintelis budas mažinti bedarbiu skaiciu – juos SKATINTI užsiimti registruota individualia veikla. Taciau daroma atvirkšciai – padidinus mokescius praktiškai DVIGUBAI, ir šiuo metu tokia veikla užsiimantys skatinami jos atsisakyti. Paliekant 2 variantus: arba papildyti bedarbiu gretas (ir uzuot valstybe gavus tas imokas, kurias gaudavo, tures islaidu mokedama pasalpas), arba pasiusti emigracijon (tokiu atveju valstybe taip pat negaus anksciau gautu imoku).

    Klausimas: kodel visu (taip vadinamu civilizuotu) saliu vyriausybes stengiasi GAIVINTI ekonomika, mazindamos mokescius (kad isvengtu bankrotu ir nauju bedarbiu), ir kodel musiske elgiasi atvirksciai? Vienintelis logiskas paaiskinimas – kad pagilintu krize???

  30. Joo / 78.60.65.29

    idomu kodel TPP patijos atstovai seime uz stalu slepesi? kodel neisejo pabendraut su tauta? baime kojas tirpde? Ar jau nusispjaut jiem ant tautos, siltai sedynes priglaudus?

  31. Saulė / 78.56.36.25

    Artūrai, o aš nesuprantu, kokia prasmė buvo vienam eiti į neprognozuojamą minią? Kam tokia rizika, kuri dar gerai baigėsi, juk galėjo būti ir liūdniau (pvz., jei būtumėt apmėtytas batais :). Ką norėjote iš žmonių išgirsti? ką jiems pasakyti? kaip paveikti?

    Nejau Seime nėra nė vieno specialisto, išmanančio minios psichologiją ir galėjusio patarti, kaip išvengti minios agresijos? Juk, spėju, tai ne pirmas pasaulyje atvejis, yra sukurta valdymo technikų. Buvo skelbiama, jog pasiruošta panašiam, kaip Rygoje atvejui. Bet pasirodo, pasiruošta spęsti problemą jėga, bet ne išmintim.

  32. Gediminas / 78.60.65.60

    Pažiūrėjęs videoreportažus pradėjau dar daugiau negerbti A.Paleckio, kad ir kaip jis nemėgsta Zuoko, tačiau taip provokuoti įtūžusią minią prieš Zuoką tik toks žmogus kaip jis gali, maždaug kiek girdėjau “varykit tą vagį“, nors kažkiek žmogiškumo jis turėtų, galėjote baigtis iš tiesų ne tik apmėtymo kiaušiniais , bet ir sunkiu smurtu,žmones ir jų sveikatą reikia gerbti…

  33. Stikas / 62.80.224.201

    Valdzia paims pinigu tiek kiek mes jai leisim paimti. O isleisti pinigus valdzia sugebes bet kokiais kiekiais. Taip, kad palaikau mitinguotojus. Ir tai tik sunkaus kelio pradžia i visuomenės samoningumo formavimasi.
    O kokia cia jus Artūrai (kar tu su Kubiliumi) mokescių reformą sugalvojote, tai niekaip neperpranti. Kaip ji rišasi su liberaliomis idejomis ir aplamai su kožkokiu ūkio atgaivininmu (bent jau netrukdymu dirbti).?.

  34. sss / 84.240.52.230

    Palaikau Jus Arturai. Palaikau ir mitinguojus, ir ju kai kurius reikalavimus. Juk visgi buvo priimtu skubotu istatymu ir kitu pakeitimu, o juk buvo galima ne per nakti tuos pakeitimus priimti, o per menesi ar pan. Suprantu kad bloga palikima gavote, bet turite buti protingesni uz buvusius.
    o griztant prie mitingo – tai gerai kad isejote. O kaip reaguosite i „Fronto“ lyderi, buvusi prie jusu is saukusi „vykite vagi“? Sis buves vicemeras, mano nuomone, labai zema lygi parode. Jam tik su Murza i viena partija.
    o del jaunuoliu su akmeninimis – tai chuliganu visada atsiras, jiems nesvarbu kas valdzioj, svarbu maistauti.

  35. Joo kad visi zinotu / 78.60.65.29

    [quote comment="61731"]Dar nespejus surinkti stiklo duzenu,kazkas jau pradejo skaiciuoti milijoninius nuostolius.Labai gali buti,jog nuostoliai yra,juk teks pakeisti suduzusius langus,uzpirkti nauju soviniu,granatu,kad savo rinkejus geriau „pamyleti“ seimas galetu.Tam reikes tam tikros sumos pinigu.
    1.Zinodami lietuviskas viesuju pirkimu ir panasiu akciju subtilybes,kada 50% sumos eina „i kisene“,25% realiems darbams atlikti ir 25% neramiems uzkisti…
    2.Gerai suprasdami,kad visa sita akcija kilo del seimo bei vyriausybes veiksmu apiplesiant silpniausius ir buvo Lietuvos zmoniu nevilties proverzis…
    Siulome visa reikalinga pinigu suma uzdirbti seimo bei vyriausybes narimas.Krastutiniu atveju,visa remonta galima apmoketi is seimunu bei ministru „sumazintu“ atlyginimu.Ir nei cento is kitu biudzeto islaidu!!![/quote]

    man labai idomu, kodel seimo pastato remonto ar rekonstrukcijos metu nebuvo pasirupinta prieshsmuginiais sarvuotais langais? Negi nera padidinto saugumo reikalavimu spec. paskirties pastatams? „investuojamos“ sumo atrode tokios lyg ten visas pastatas super padidinto saugumo butu …

  36. Joo to Mindaugas / 78.60.65.29

    [quote comment="61727"]o ar pats butum isejes pries tokia minia?[/quote]

    Gerbiamasai visu pirma nebuciau sali ir jos gyventojus tiek nuvazinejusi, kad jiems tektu tokia salta diena iseit i gatves ir prashyt, kad valstybes ir zhmoniu tarnautojai nenumautu paskutiniu kelniu. Juk jei ishrinktieji pareikstu bent menkiausia nora isiklausyti i tai ka menesi laiko bande jiem pasakyt ivairiu organizaciju atstovai to kas sendien ivyko tikrai nebutu … todel noreciau kad kalti butu ieshkomi ne tik uz Seimo sienu ribu, bet ir tarp ju!

  37. / 78.61.125.103

    Balsavau už Zuoką nors esu iš Kauno, vistik manau jis dar žmogus kuris turi tikrumo,žmoniškumo ir blaivaus proto, nors neretai jaučiama aplikinių įtaka.
    Taip pat LABAI DŽIAUGIUOSI. KAD IŠĖJO Į MINIĄ IR JO TAS NELEMTAS KIAUŠINIS NEIŠMUŠĖ IŠ VĖŽIŲ, VISTIK ĮSITIKINAU DAR KARTĄ ŠIAI DIENIA AŠ UŽ ZUOKĄ.
    RAMIOS JUMS NAKTIES!!!!!
    YRA ŽMONIŲ KURIE JUS IR JŪSŲ ŠEIMĄ PALAIKO

    [quote comment="61666"]Paneigimas dėl “Sostinės“ korespondento Arūno Dumalako 2008 m. gruodžio 27 d. straipsnio “Aktyvus vilnietis – politikų galvos skausmas“ (paskutiniame puslapyje)
    2009-01-09

    2008 m. gruodžio 27 dienos “Sostinės“ straipsnyje “Aktyvus vilnietis – politikų galvos skausmas“ korespondentas Arūnas Dumalakas
    sąmoningai piktybiškai apšmeižė ir įžeidė mane, padarydamas galimą neteisėtą veiką, dėl kurios kreipsiuosi į teisėtvarkos instituciją.
    Turiu rimto pagrindo įtarti, kad šis straipsnis galimai atsirado ne be Liberalų Sąjūdžio pirmininko pavaduotojo, Švietimo ir Mokslo ministro, Seimo nario Gintaro Steponavičiaus ir kitų Liberalų Sąjūdžio partijos žmonių iniciatyvos, nes teko man pažinti G.Steponavičių, Liberalų Sąjūdžio kai kuriuos žmones ir jų metodus. Žurnalistas Arūnas Dumalakas melagingai ir įžeidžiančiai pateikė mano sveikatos būklės apibūdinimą, remdamasis neetiškais komentarais paimtais iš interneto, kurie patys galėtų sulaukti teisinio atoveiksmio, tuo sąmoningai mane apšmeiždamas. Nors aš esu sveikas ir čia turime šmeižto atvejį, tačiau korespondentui Arūnui Dumalakui siūlyčiau paskaityti Lietuvos Respublikos įstatymus, kuriuose apibrėžta, kad duomenų apie asmens sveikatos būklę paskelbimas pažeidžiant įstatymų nustatytą tvarką yra laikomas privataus gyvenimo pažeidimas, informacija apie bet kurio Lietuvos piliečio sveikatą yra neskelbtina. Liberalų Sąjūdžio žmonių aprašytų nuomonių straipsnyje aš nekomentuoju, nes tai atviras asmeniškas priešiškumas dėl buvusių partijos dalykų. Reikia pažymėti tik, kad teiginys, jog atseit “buvau pašalintas iš partijos“ neatitinka tikrovės, nes iš Liberalų Sąjūdžio išstojau savo raštišku pareiškimu pagal galiojančius tuometinius partijos įstatus ir neabejoju, kad jie nesugebėtų įrodyti šio savo teiginio ir mane stebina dabartinio Švietimo ir Mokslo ministro G.Steponavičiaus žemos kultūros žodžiai. Pažymėtina taip pat, kad A.Dumalakas pats manęs prašė susitikti pasišnekėti ir pats atsisakė susitikti, nenurodydamas priežasties, o kai kurie mano kontaktiniai veiksmai buvo padaryti, tam kad įsitikinti, kad tai iš tiesų tas asmuo, kaip man prisistatė. Tikiuosi, kad tiek “Sostinės“ redaktorius, tiek žurnalistas Arūnas Dumalakas bus supratingi ir padarys išvadas ir ateityje žmonės nebus šmeižiami ir įžeidinėjami, ko iš tiesų neturi būti ir tiek aš, tiek visi vilniečiai turėsime galimybę paskaityti teisingą, tikslią, nešališką “Sostinės“ informaciją apie Vilniaus miesto reikalus ir vilniečius.
    Pagarbiai vilnietis Gediminas Gemskis[/quote]

  38. Joo to Arturas Zuokas / 78.60.65.29

    [quote comment="61732"]Ką tik grįžau iš Seimo, nuotaika labai slogi . Pareigūnai dirba savo darbą, budi. Mane tiesiog stebina grupės jaunuolių, su treningais ir mobiliais telefonais rankose , kurie vis bando provokuoti pareigūnus.
    Iš kur tiek įžūlumo. Nesuprantu.[/quote]

    Is nevilties ir bado gerbiamasai … na arba is rusu kaip seimas linkes manyti … bet kaip bebutu keista perziurejau daugelio televiziju reporazus, internete irgi – bet taip ir neisgirdau nei vieno rusishko zodzio – visi valdzia peikiantys komentarai ishsakyti grazia lietuviu kalba … tad gal kazkam rimtai visur rusai vaidenasi? Beje kodel LRT laidoje ponas Kubilius kalbejo uzuominom – jei yra toks tikras kaip sako esas tai lai daiktus ir zmones vadina savo vardais! Kitas labai dideli itarima keliantis faktas yra tas, kad kitos valstybes mokescius mazina, o Jusu kolegos ir Jus nusprendete, kad reikia didinti … zinote paprasti zmones irgi gali manyti kad tai is isores daroma iataka siekiant suzlugdyti Lietuvos ekonomika ir visa valstybe.

    Beje labai dziaugiuosi Jusu ryztu ir drasa isheiti i zmones. Tikiuosi tai nebuvo vien populistinis sprendimas ir jum tikrai rupi musu, paprastu runkeliu nuomone :)

  39. Artūras Zuokas

    Ką tik grįžau iš Seimo, nuotaika labai slogi . Pareigūnai dirba savo darbą, budi. Mane tiesiog stebina grupės jaunuolių, su treningais ir mobiliais telefonais rankose , kurie vis bando provokuoti pareigūnus.
    Iš kur tiek įžūlumo. Nesuprantu.

  40. Rinkejas / 212.59.6.119

    Dar nespejus surinkti stiklo duzenu,kazkas jau pradejo skaiciuoti milijoninius nuostolius.Labai gali buti,jog nuostoliai yra,juk teks pakeisti suduzusius langus,uzpirkti nauju soviniu,granatu,kad savo rinkejus geriau „pamyleti“ seimas galetu.Tam reikes tam tikros sumos pinigu.
    1.Zinodami lietuviskas viesuju pirkimu ir panasiu akciju subtilybes,kada 50% sumos eina „i kisene“,25% realiems darbams atlikti ir 25% neramiems uzkisti…
    2.Gerai suprasdami,kad visa sita akcija kilo del seimo bei vyriausybes veiksmu apiplesiant silpniausius ir buvo Lietuvos zmoniu nevilties proverzis…
    Siulome visa reikalinga pinigu suma uzdirbti seimo bei vyriausybes narimas.Krastutiniu atveju,visa remonta galima apmoketi is seimunu bei ministru „sumazintu“ atlyginimu.Ir nei cento is kitu biudzeto islaidu!!!

  41. robis / 84.32.123.164

    iš delfio:
    „Taigi turime prieš akis visą masę žmonių, kurie gimė Atgimimo laikotarpio ir Nepriklausomybės audrose. Jie nieko bendro neturi su skurstančiais pensininkais ar dėl didėjančių mokesčių kenčiančiais smulkiaisiais verslininkais. Jeigu per klaidą jie nueitų į rinkimus (greičiausiai pirmuosius savo gyvenime), be pensininkų pagalbos vargu ar sugebėtų užpildyti biuletenį. Mokesčių našta jų taip pat neslegia – jie nedirba. Abejoju, ar jūs norėtumėte turėti tokį darbuotoją savo įmonėje – kvailą, įžūlų ir be įgūdžių. Ir šiaip – žmogus neturi laiko visą dieną Seimo langų daužyti.

    Jų politinė programa – šūkiai „vagys“ ir „mentai gaidžiai“ bei chaosas. O didžiausias noras – daužyti ir lieti kraują – kitų, ne savo. Budulis, net ir nuėjęs į politiką, yra lengvai atpažįstamas. Jį puošia sportinio stiliaus „kepurikė“ ir „treningiukai“. Juokingiausia, jog visoje Centrinėje Europoje jie vienodi!

    Į mitingą prie Seimo jie ėjo todėl, kad norėjo pramankštinti nuo žiemos šalčių sustingusius kaulus. Jiems nesvarbu kur muštis – savo kieme, Naujųjų metų sutikime ar paežerėje.“

    Ką ir bepridurt,aiškiau neįmanoma ir parašyt.
    Man toks labai retorinis klausimas kyla.Kodėl jie nėjo prie seimo kai Maximai elektros monopolį pridavė Kirkilas?
    Dabar tas pats Kirkilas turbūt rankas trina kartu su paksistais.
    Kaip Jūs galvojatę,kas sumokės už padarytus nuostolius?Man tai atrodo kad mes visi.
    Demonstruot ir streikuot galima ir be paleckiukų pagalbos.
    O jei aikštėje susirinko atmatos,tai juos reikėjo ir tvarkyt kaip atmatas.
    Juk rinkimai ką tik buvo:)Tauta jau išsirinko.Tai kas vyko prie seimo-tautos balsas?Man tai atrodo degradų balsas.
    O mūsų galingasai saugumas tai nebeaišku kuo užsiima.Turbūt jiems dujas padėt rusams prastuminėt darbo yra.Kada ėia jau imsies riaušių prevencijos:)

  42. ka i tai? / 78.60.5.156

    Naivuoliai tikėjo arba apsimetė tikintys, kad visaliaudinis protestas dėl G. Kirkilo, A. Paulausko ir A. Paleckio pralaimėjimo rinkimuose nebus nukreiptas “Rygos įvykių” vaga. Juk ir 1991 m. sausio 8 d. parlamento šturmą, SSRS agresijos uvertiūrą, mielai vadiname tik „Sausio įvykiais“. O didžiųjų laikraščių šūksniai „tauta prieš valdžią“, tai yra, už buvusią valdžią, raudonžvaigždžių diversantų ir stribų portalai, organizuota fašistų ir bolševikų veiksmų vienybė, pajungiant girtus paauglius – kaip dabar bus pavadinta?

    Vyriausybė užklupta nepasirengusi. Anuomet, naktį į 1991 m. sausio 8-ąją, vidaus reikalų ministras buvo pasitraukęs į kaimą ir neužtikrino Aukščiausiosios Tarybos rūmų apsaugos. Kur dabar vidaus reikalų ministras? Ar yra toks, ar jo kas klauso? Kur ir ką veikia puolamo parlamento vadovas, vienas trijų pareigūnų? Antinacionalinis radijas ir televizija atkakliai kvietė (kas apmokėjo?) į „visuotinę protesto akciją“, tai dabar turbūt patenkintas trina rankas. Vaizdeliai spalvingi, Lietuvai garbė. Data buvo žinoma, tai net Seimo nariai galėjo likti savo vietoje – kaip anuomet. Ar budėjo bent skautai? Kur kiti savanoriai, šauliai? Kaip jaučiasi teismai, atkakliai neleidę išsiųsti Lietuvos valstybei pavojingų asmenų? Ar dabar teismai veiks kaip šios valstybės ir ją kaip teisinę valstybę ginanti valdžia? Ar atsakys anarchijos ideologai ir masinio chuliganizmo organizatoriai pagal visus straipsnius?

    Ir vadinamosios profsąjungos, ir Vilniaus turgų direkcijos, besirūpinančios tvarka ir teisingumu, bet pasirinkusios politinę kovą, turi susilaukti atitinkamo blaivaus visuomenės požiūrio.

    Per aštuoniolika metų nesam toli nuėję. Gal todėl, kad artimajame rytų užsienyje – be pokyčių. Iš ten, kaip ir Estijos atveju, neinformavo apie savo dalyvavimą, bet neskubėkim to neigti. Pačioje Lietuvoje jau daug kas apsišvietė.

  43. Slikas / 78.60.51.210

    [quote comment="61720"]Mano pagarba Jums šiandien tik dar labiau išaugo. Tų, kurie šiandien mėtė akmenis, bulves ir kiaušinius, pateisinti neįmanoma. Žmogus tuo ir skiriasi nuo beždžionės, jog turi galimybę problemas spręsti civilizuotai, o ne su akmenimis ir kiaušiniais rankoje…[/quote]

    Šiaip žmogus turi galimybę iš viso tokių problemų neturėti.

  44. Mindaugas G. to Joo / 78.60.37.182

    o ar pats butum isejes pries tokia minia?

  45. Pagarba / 81.7.79.210

    Pagarba Arturai! Siandien drasos tokiam pokalbiui kuri bandet tureti su demonstrantais nedaug kas turetu. Zinoma, daug kas – ypac jusu artimieji – pasakytu, kad tai nebuvo labai protinga. Kiti gi pasakytu, kad tai buvo ‘politiskai naudinga’. :) Bet mano nuomone tai buvo tiesiog zmogiska – neissigasti – savu, paprastu, kad ir labai piktu, bet Lietuvos zmoniu, atejusiu isreiksti nepasitenkinimo valdzia. Man patinka kad jus ieskote sprendimo bet kokioje situacijoje IR DRASIAI ESAT ATSUKES VEIDA GYVENIMUI! Netgi jei jis kartais meta i ji ta nelemta kiausini… Sekmes ir stiprybes! (tikiuosi labai neskaudejo)

  46. Jz / 78.56.24.61

    Slikai,
    įžiūrėjau politinę potekstę. Tai mūsų eiliakalio Vieno Vingio Jono įtaka.
    Atsiprašau už blogą pagalvojimą:))

  47. Joo / 78.60.65.29

    [quote comment="61720"]Mano pagarba Jums šiandien tik dar labiau išaugo. Tų, kurie šiandien mėtė akmenis, bulves ir kiaušinius, pateisinti neįmanoma. Žmogus tuo ir skiriasi nuo beždžionės, jog turi galimybę problemas spręsti civilizuotai, o ne su akmenimis ir kiaušiniais rankoje…[/quote]

    Noreciau paklausti ar buvo ponas Kubilius pas tauta isejes tartis civilizuotai? Kas jiems beliko – tik lieti pykti!

  48. Joo / 78.60.65.29

    Sendien IKI tinklas taike didelias nuolaidas kiausiniams – 10 vnt. kiausiniu tekainavo 2.99. Tai gal ir jie prisidejo prie samokslo? :)

  49. Kodėl neverta grįžti Lietuvon to Virgis / 78.60.193.235

    Tik jau neklijuokit iš to Valinsko kažkokio „pažangaus, bet negalinčio dirbti, todėl gailėkite jo“. Savo arogancija, pasipūtimu, nesiskaitymu su tauta ir žmonėmis, jis – tiesiog nepralenkiamas. Pirmiausia, ką Seime jis padarė, tai – alkūnėmis išsistumdė erdvę aplink save. Ar tai jo nuopelnai ir dėl to aš turėčiau jį garbinti? Kaimo bobutei papasakok, bet ir ji vargiai betikės.

    „Duokit Valinskui dirbti“. Kur jo mintys, idėjos, ideologija, taktika, strategija, galinti įkvėpti reformoms ir prikelti Lietuvą, suvienyti žmones vardan tiklo? Nėra, nes jos paprasčiausiai nėra, ir į Seimą jis pateko dėka „organą“ kalusių į Lietuvą – ant bajerio sumetė balsus, ir bajeris įvyko rimtoj formoj – dabar patys kraujais spjaudos (žr. reportažus iš riaušių – matomai, ne vienas riaušininkų dėl balsą „už Valinską“, o dabar valgo beždžionių maistą areštinėj, t.y. gauna bananų iš policininkų). Nieko, išskyrus neblogą chebrokratą, Valinske nematau, o jo partiečiai partijos, kurios pavadinimo Landsbergis neprisimena, yra pilietiškai nesubrendę žmogeliukai, ir nedaugiau, kuriems sąvokos „pilietiškumas“ ir „demokratija“ yra sunkiai suvokiami, kaip ir virsmai svetimose galaktikose (ar bent vienas Seimūnų – Valinsko klapčiukų, pasisakė prieš policijos naudotas neadekvačias priemones demonstrantams vaikyti? Ne! Todėl, kad jie – klapčiukai, kuriems vargu pakaks Seimo kadencijos subręsti nuo „pilietiko“ iki piliečio). Taigi, neagituokite čia manęs „už Valinską“, kuriam vienintelis kelias, kai nebebūs Seimo nariu – į savo nuosavybę kažkur salose von iš Lietuvos.

  50. Mindaugas G. / 78.60.37.182

    Mano pagarba Jums šiandien tik dar labiau išaugo. Tų, kurie šiandien mėtė akmenis, bulves ir kiaušinius, pateisinti neįmanoma. Žmogus tuo ir skiriasi nuo beždžionės, jog turi galimybę problemas spręsti civilizuotai, o ne su akmenimis ir kiaušiniais rankoje…

  51. Slikas / 78.60.51.210

    [quote comment="61714"]Lietuvą 18 metų valdo susitarę exkomunistai,taip vadinami socdemai ir TS, taip vadinami konservatoriai. Kiekvieną pašalinį trečią, įtariu kad nereiktų dalintis, jie “suėda” bet kokiom priemonėm (Paksą, Uspaskicha, šiuo metu dirbama ties Valinsku), pradžiai pasitelkia žiniasklaidą( viena iš prostitucijos rūšių dabartinėje Lietuvoje), kai nepavyksta,- jėgos struktūras(prokuratūra, VSD). Netikiu, jog taikiais, kultūringais pamitingavimais galima tą politmafiją išvyti. Per daug įklimpę. Jie ir toliau taikiai ir kultūringai galvom linksės, mulkins, tyčiosis ir iš aferų lobs. Ar yra dar abejojančių, kam dirba Kirkilas po leo lt ir po aštuonerių metų neveiklos tapti nepriklausomiems nuo rusiškų dujų.
    Gaila, daugelis pamiršta (žiniasklaidos dėka), kiek laiko seime tėra praleidęs Valinskas (uždraudęs seime alkoholį, sudrausminęs kakadukininkus ir paparacininkus, pirmasis, kas kreipėsi į KT dėl atlyginimų sumažinimo sau !) ir kas tikrai atsakingas už korupciją, nebaudžiamumą aukščiausiuose sluoksniuose ir betvarkę šalyje. Ar nenusipelno žiniasklaida purvasklaidos vardo apšaukdama TPP šoumenais, kai tikrieji klounai ir cirkininkai jau 18 metų cirkinasi ir ištvirkauja visų mūsų sąskaita ? TPP gauna vos keliolika mandatų, o jau trimituojama esą jie pažadų nesilaiko. Kokiomis priemonėmis su keliolika mandatų papūsti prieš politmafiją( socdemus ir konserv.)? Tad yra daroma kas tik įmanoma, ir nuveikta tikrai nemažai. Duokit TPP daugumą seime !
    Kažkas klausė dėl Mazūronio. Mazūronis vertas dešimties kirkilų, o žvelgiant iš padorumo, sąžiningumo pozicijų jie nesulyginami. Kažkas užsiminė apie išsimokamas premijas – tik noriu paklausti – TPP, Valinskas išsimoka ar Kirkilo chebra? Dar kartą klausiu, – KAIP PAPŪSTI PRIEŠ POLITMAFIJĄ TURINT TIK KELIOLIKA MANDATŲ ? BŪKIM PROTINGI BALSUODAMI. Yra nuomonių, jog „senieji“ politikieriai, valdydami nusavintą ir korupciniais kanalais įgytą didžiulį kapitalą klastoja rinkimų rezultatus – ačiū Dievui ne šimtu nuošimčių. Tad visiškai nesu įsitikinęs ar įmanoma politmafiją pašalinti demokratinių rinkimų būdu. Senoji „tradicinė“ politmafija gyvena puikiai, sočiai ir aprūpintai ir jiems mažiausiai reikia permainų – ubagus lengviau laikyti neišprususiais, lengviau valdyti.
    Atvirai, tai aš ne piktas, tik … kad į avinų bandą labai jau panašūs mes, lietuviai, deja …[/quote]

    Reikia tik vieno padoraus prokuroro ir vieno padoraus teisėjo….

  52. Slikas / 78.60.51.210

    [quote comment="61717"][quote comment="61708"][quote comment="61675"]…bet dabar iškilo esminiai klausimai apie Artūro apmėtymą kiaušiniais…pirma ar tai buvo nacionaliniai t.y. lietuviški kiaušinaii ar kokie nors iš „draugiškos“ kaimynės atvežti „internacionainiai-provokatoriški“?:)…ir labai svarbus klausimas ar jie buvo švieži…:)…
    …ir Artūrai nesijaudinkit…gal tapsit tautos didvyriu…o gal pravardę pakeisit…:)…na žiūrėkit gal ir gausit ka nors naudingo iš to….:)[/quote]

    Kiaušiniai ryškiai lenkiški buvo. Dabar daug jų vėža Lietuvon.[/quote]

    Slikai,
    jei taip teigiate, reiktų ir įvardyti kuria valiuta už juos apmokėta, o dar geriau iš kurio iždo…
    Nustebinot mane – per šitiek metų- pirmą kart nemaloniai…
    Jei ko nesupratau, paaiškinkite .[/quote]

    Jz, čia jokia paslaptis. Verslininkai patys prisipažįsta, kad veža kiaušinius iš lenkų, tik nepažymėtus. Nesenai apie tai rašė žiniasklaida. Gal ir internete yra. Taip kad neįsivaizduoju, kuom čia jus taip nustebinau… :)

  53. Jz / 78.56.24.61

    [quote comment="61708"][quote comment="61675"]…bet dabar iškilo esminiai klausimai apie Artūro apmėtymą kiaušiniais…pirma ar tai buvo nacionaliniai t.y. lietuviški kiaušinaii ar kokie nors iš „draugiškos“ kaimynės atvežti „internacionainiai-provokatoriški“?:)…ir labai svarbus klausimas ar jie buvo švieži…:)…
    …ir Artūrai nesijaudinkit…gal tapsit tautos didvyriu…o gal pravardę pakeisit…:)…na žiūrėkit gal ir gausit ka nors naudingo iš to….:)[/quote]

    Kiaušiniai ryškiai lenkiški buvo. Dabar daug jų vėža Lietuvon.[/quote]

    Slikai,
    jei taip teigiate, reiktų ir įvardyti kuria valiuta už juos apmokėta, o dar geriau iš kurio iždo…
    Nustebinot mane – per šitiek metų- pirmą kart nemaloniai…
    Jei ko nesupratau, paaiškinkite .

  54. ilgius / 213.164.108.126

    pagarba AZ, geras ėjimas buvo išeiti pabendrauti. Sėkmės!

  55. Gediminas / 78.60.65.60

    Po tokių įvykių Seimas privalo padaryti išvadas ir reikiamą korekciją valstybės valdyme, alkani žmonės yra pikti žmonės.

  56. Virgis - Ilonai ir Kodel neverta gryzLietuvon / 88.118.96.90

    Lietuvą 18 metų valdo susitarę exkomunistai,taip vadinami socdemai ir TS, taip vadinami konservatoriai. Kiekvieną pašalinį trečią, įtariu kad nereiktų dalintis, jie “suėda” bet kokiom priemonėm (Paksą, Uspaskicha, šiuo metu dirbama ties Valinsku), pradžiai pasitelkia žiniasklaidą( viena iš prostitucijos rūšių dabartinėje Lietuvoje), kai nepavyksta,- jėgos struktūras(prokuratūra, VSD). Netikiu, jog taikiais, kultūringais pamitingavimais galima tą politmafiją išvyti. Per daug įklimpę. Jie ir toliau taikiai ir kultūringai galvom linksės, mulkins, tyčiosis ir iš aferų lobs. Ar yra dar abejojančių, kam dirba Kirkilas po leo lt ir po aštuonerių metų neveiklos tapti nepriklausomiems nuo rusiškų dujų.
    Gaila, daugelis pamiršta (žiniasklaidos dėka), kiek laiko seime tėra praleidęs Valinskas (uždraudęs seime alkoholį, sudrausminęs kakadukininkus ir paparacininkus, pirmasis, kas kreipėsi į KT dėl atlyginimų sumažinimo sau !) ir kas tikrai atsakingas už korupciją, nebaudžiamumą aukščiausiuose sluoksniuose ir betvarkę šalyje. Ar nenusipelno žiniasklaida purvasklaidos vardo apšaukdama TPP šoumenais, kai tikrieji klounai ir cirkininkai jau 18 metų cirkinasi ir ištvirkauja visų mūsų sąskaita ? TPP gauna vos keliolika mandatų, o jau trimituojama esą jie pažadų nesilaiko. Kokiomis priemonėmis su keliolika mandatų papūsti prieš politmafiją( socdemus ir konserv.)? Tad yra daroma kas tik įmanoma, ir nuveikta tikrai nemažai. Duokit TPP daugumą seime !
    Kažkas klausė dėl Mazūronio. Mazūronis vertas dešimties kirkilų, o žvelgiant iš padorumo, sąžiningumo pozicijų jie nesulyginami. Kažkas užsiminė apie išsimokamas premijas – tik noriu paklausti – TPP, Valinskas išsimoka ar Kirkilo chebra? Dar kartą klausiu, – KAIP PAPŪSTI PRIEŠ POLITMAFIJĄ TURINT TIK KELIOLIKA MANDATŲ ? BŪKIM PROTINGI BALSUODAMI. Yra nuomonių, jog „senieji“ politikieriai, valdydami nusavintą ir korupciniais kanalais įgytą didžiulį kapitalą klastoja rinkimų rezultatus – ačiū Dievui ne šimtu nuošimčių. Tad visiškai nesu įsitikinęs ar įmanoma politmafiją pašalinti demokratinių rinkimų būdu. Senoji „tradicinė“ politmafija gyvena puikiai, sočiai ir aprūpintai ir jiems mažiausiai reikia permainų – ubagus lengviau laikyti neišprususiais, lengviau valdyti.
    Atvirai, tai aš ne piktas, tik … kad į avinų bandą labai jau panašūs mes, lietuviai, deja …

  57. Juste / 79.132.190.12

    noreciau atsiprasyti uz savo tautos – lietuviu, elgesi ir poelgius siandienos mitingo metu. man geda del ju. ne tokiomis priemonemis reikia siekti tikslu. dar karta atsiprasau, nes nemanau kad tiesioginiai kaltininkai tai padarytu.

  58. Kodėl neverta grįžti Lietuvon / 78.60.193.235

    Na, ponas Artūrai Zuokai, ar nemaloni priemonė, „užfiksavusį jūsų šukuoseną“, pridėjo socializmo jūsų „dūšioje“?

    Šiaip, aš būčiau už tai, kad ta priemonė būtų užfiksavusi ne jūsų šukuoseną, o glotniai prigludusi prie Valinsko plikės.Kiek supratau, tie kiaušiniai buvo skirti būtent jam, na, o bet jūs išėjot. . .

    Beje, „lexmagus“ rašo, kad LAL „užsilenkė“.

  59. lexmagus / 88.223.36.12

    Nu, savaites pabaiga – neitiketina tiesiog. Negana to, kad savo darbe pastoviai girdejau policijos sirenas, tai ant vakaro dar ir LAL’as uzsilenke…

    Ta SCH greiciausiai buvo viso labo shveicarishkas GRU atitikmuo.

  60. ilona / 81.7.95.120

    Tikrai tikiu Jumis ,kad Jūs negalėjote daleisti,kad visi šitie įstatymai priimti taip skubotai yra realus planas kaip išvesti šalį iš krizės. Tai yra savos liaudies skurdinimo įstatymai ir tauta to niekada neatleis.Pirmiausiai reikėjo parodyti,kad Jūs su tauta kartu labai stipriai susiveržiate diržus,bet to niekada neįvyks. Jūs bejegis prieš tą vanagą premjerą,nes jis ir finasų ministras niekada nemokės suprasti tautos.Jie ne tokio lygio politikai ir oda jų per stora.O jūs jautrus matosi ir protingas.Prašau Jūsų ir nuo savo asociacijos įmonių (aš esu Socialinių įmonių asociacijos pirmininkė ) sustabdykite tą tautos skurdinimo procesą ir nesiskaitymą su tauta. dabartinės valdžios arogancija prives prie labai blogų dalykų-lietuviai kantrūs ,bet iki ribos,o ji jau priartėjo.Jūs vienas šviesulys toje koalicijoje,tai galbėkite situaciją-ir žmonės Jus tikrai įvertins.

  61. Slikas / 78.60.51.210

    [quote comment="61675"]…bet dabar iškilo esminiai klausimai apie Artūro apmėtymą kiaušiniais…pirma ar tai buvo nacionaliniai t.y. lietuviški kiaušinaii ar kokie nors iš „draugiškos“ kaimynės atvežti „internacionainiai-provokatoriški“?:)…ir labai svarbus klausimas ar jie buvo švieži…:)…
    …ir Artūrai nesijaudinkit…gal tapsit tautos didvyriu…o gal pravardę pakeisit…:)…na žiūrėkit gal ir gausit ka nors naudingo iš to….:)[/quote]

    Kiaušiniai ryškiai lenkiški buvo. Dabar daug jų vėža Lietuvon.

  62. BE ŽODŽIŲ / 78.60.51.210

    „Neimsiu svarstyti daug ar mažai yra 15 procentų. Manau, kad svarbiausia yra pats principas susimažinti Seimo nario atlyginimą. Svarbiausia yra nors morališkai solidarizuotis su Lietuvos žmonėmis.“ – ???

    Siūlymas – nusistatyti sau 2500-3000 lt „į rankas“. SLABO?

  63. Nusivylusi / 62.50.219.153

    Manau jau greitai pamatysim, kad K+Sh mokesciu reforma nenusiseke. Jau pasirodo pavyzdziai, kaip imones iskelia savo registracija i uzsienio salis. Kiek zinau, daugiausiai is to laimi estai. Taigi, sekmes remiant juos!

  64. Virgis - A.Zuokui / 88.118.96.90

    Lietuvą 18 metų valdo susitarę komunistai,taip vadinami socdemai ir TS, taip vadinami konservatoriai. Kiekvieną pašalinį trečią, ytariu kad nereiktų dalintis, jie “suėda” bet kokiom priemonėm (Paksą, Uspaskicha, šiuo metu dirbama ties Valinsku), pradžiai pasitelkia žiniasklaidą( viena iš prostitucijos rūšių dabartinėje Lietuvoje), kai nepavyksta,- jėgos struktūras(prokuratūra, VSD). Netikiu, jog taikiais, kultūringais pamitingavimais galima tą politmafiją išvyti. Per daug įklimpę. Jie ir toliau taikiai ir kultūringai galvom linksės, mulkins, tyčiosis ir iš aferų lobs. Ar yra dar abejojančių, kam dirba Kirkilas po leo lt ir po aštuonerių metų neveiklos tapti nepriklausomiems nuo rusiškų dujų.
    Gaila, daugelis pamiršta (žiniasklaidos dėka), kiek laiko seime tėra praleidęs Valinskas (uždraudęs seime alkoholį, sudrausminęs kakadukininkus ir paparacininkus, pirmasis, kas kreipėsi į KT dėl atlyginimų sumažinimo sau !) ir kas tikrai atsakingas už korupciją, nebaudžiamumą aukščiausiuose sluoksniuose ir betvarkę šalyje. Ar nenusipelno žiniasklaida purvasklaidos vardo apšaukdama TPP šoumenais, kai tikrieji klounai ir cirkininkai jau 18 metų cirkinasi ir ištvirkauja visų mūsų sąskaita ?

  65. Joo / 78.60.65.29

    Valinskui greitai neliks nieko kito kaip tik pabrukus uodega maut i savo sala

  66. Gediminas / 78.60.65.60

    O dėl Valinsko kaip Seimo pirmininko tinkamumo turi svarstyti Seimas, jo arogantiškumas ir nesiskaitymas su žmonėmis papiktinimo žmones, reikia keisti į profesionalų ir išmintingą žmogų, kuris būtų “arti tautos“.

  67. Pašalietis / 212.47.114.104

    [quote comment="61696"][quote comment="61692"]Vykusi reklama.Ponas AZ pirmasis nukentejo taikiame mitinge!Dabar visi ji labai uzjaus,gailesis,o svarbiausia – prisimins per sekancius rinkimus.Nesvarbu,kada jie ivyktu,bet ponas Zuokas bus prisimenamas,kaip veiksmo zmogus. Kaip bebutu,kalbantis su zmonemis laikyti rankas kisenese negrazu,vien uz tai galima gauti kiausiniu i kakta.
    Pasake dalis zmoniu savo nuomone,gal kiek per tyliai.Neabejoju,kad suo loja,o karavanas eina.Riauses labai issiskyre is konteskto,kazkaip nepastebejau,kad piketuojancios turgaus bobutes ar policininkai butu akmenis mete link pastato.Dar is konteksto issikyre „frontas“ su savo raudonomis veliavomis.Atrodo,kad jie atejo visai kitu tikslu vedini ir riauses jiems labai palankios.
    ——————————————————-
    Niekas jo neužjaus ir nesigailės, kam jis reikalingas – nebent tokiems pat atkačialkininkams ir nedorėliams begėdžiams.
    Dabar reikia,kad ekonomistai gerai isaiskintu VISIEMS zmonems,kokiais jie mokesciais,tiesioginiais ir netiesioginiais apdeti,stai tada galima tiketis itikinamesniu pilieciu veiksmu.[/quote][/quote]

    Pritariu Virgiui – beje, eiliniai žmogeliai patys jau po truputį pradeda suprasti „dešiniųjų“ reformos esmę, net jei 52 proc ir nemokėjo kol kas vietuj buvusių 15. Manyčiau, čia dar tik žiedeliai, lauksime obuoliukų

  68. Virgis - A.Zuokui / 88.118.96.90

    [quote comment="61692"]Vykusi reklama.Ponas AZ pirmasis nukentejo taikiame mitinge!Dabar visi ji labai uzjaus,gailesis,o svarbiausia – prisimins per sekancius rinkimus.Nesvarbu,kada jie ivyktu,bet ponas Zuokas bus prisimenamas,kaip veiksmo zmogus. Kaip bebutu,kalbantis su zmonemis laikyti rankas kisenese negrazu,vien uz tai galima gauti kiausiniu i kakta.
    Pasake dalis zmoniu savo nuomone,gal kiek per tyliai.Neabejoju,kad suo loja,o karavanas eina.Riauses labai issiskyre is konteskto,kazkaip nepastebejau,kad piketuojancios turgaus bobutes ar policininkai butu akmenis mete link pastato.Dar is konteksto issikyre „frontas“ su savo raudonomis veliavomis.Atrodo,kad jie atejo visai kitu tikslu vedini ir riauses jiems labai palankios.
    ——————————————————-
    Niekas jo neužjaus ir nesigailės, kam jis reikalingas – nebent tokiems pat atkačialkininkams ir nedorėliams begėdžiams.
    Dabar reikia,kad ekonomistai gerai isaiskintu VISIEMS zmonems,kokiais jie mokesciais,tiesioginiais ir netiesioginiais apdeti,stai tada galima tiketis itikinamesniu pilieciu veiksmu.[/quote]

  69. Virgis - A.Zuokui / 88.118.96.90

    Kiaušiniai, sniego gniūžtės – smulkmena …
    Lietuviai dar per gerai gyvena, jiems dar smagu būti mulkinamiems tokių veikėjų kaip Kirkilas, Kubilius, Zuokas …
    Kad pašalinti šią politmafiją pradžiai reiktų iki pamatų sulyginti naują seimo salę ir toj vietoj pastatyti gėdos paminklą ateinančioms seimūnų kartoms, kaip priminimą nešvaistyti ir nevogti. Jeigu jau Paksui buvo uždrausta eiti priesaikos reikalaujančias pareigas, tai kuo geresni aukščiau paminėti „politprofai“, škias …

  70. Mindaugas / 78.62.77.238

    Kodėl visiems kitiems žmonėms yra mažinamos algos, o seimo nariams tik palikta laisvė patiems tai padaryti. Kuom Jūs išskirtinei? Visi piliečiai turėtų būti lygūs kiek žinau…

  71. Kastytis A.ZUOKAS / 77.221.67.182

    As smerkiu Zuoka, kuris Vilniuje per mitinga iseidamas isprovokavo riauses. Jam iseiti tikrai nereikejo. Butu zymiai tinkamesni jo ir jo janukonines sutves su padejeju Capliku ir tuo lele Česlovu Šilgaliu imtis iniciatyvos panaikinti PASITYČIOJIMO IŠ MŪSŲ AKTĄ – SUSIMAŽINTI SAU (SEIMŪNAMS) PAJAMAS IKI „statys quo“ ribos 2008 pabaigoje. Kada jus imsites sprendimu, o ne populizacijos? Populizacijai laikas yra priesrinkimine kampanija. Ir perduokit linkejimus Kubiliui, Braziui, Paksiui su Imbrasu, aisku, Sysui ir kt. Mes dar grysime. Bet tu daugiau neiseik.

  72. Rinkejas / 212.59.6.119

    Vykusi reklama.Ponas AZ pirmasis nukentejo taikiame mitinge!Dabar visi ji labai uzjaus,gailesis,o svarbiausia – prisimins per sekancius rinkimus.Nesvarbu,kada jie ivyktu,bet ponas Zuokas bus prisimenamas,kaip veiksmo zmogus. Kaip bebutu,kalbantis su zmonemis laikyti rankas kisenese negrazu,vien uz tai galima gauti kiausiniu i kakta.
    Pasake dalis zmoniu savo nuomone,gal kiek per tyliai.Neabejoju,kad suo loja,o karavanas eina.Riauses labai issiskyre is konteskto,kazkaip nepastebejau,kad piketuojancios turgaus bobutes ar policininkai butu akmenis mete link pastato.Dar is konteksto issikyre „frontas“ su savo raudonomis veliavomis.Atrodo,kad jie atejo visai kitu tikslu vedini ir riauses jiems labai palankios.
    Dabar reikia,kad ekonomistai gerai isaiskintu VISIEMS zmonems,kokiais jie mokesciais,tiesioginiais ir netiesioginiais apdeti,stai tada galima tiketis itikinamesniu pilieciu veiksmu.

  73. Gediminas / 78.60.65.60

    Neseniai sugrįžau iš susirinkimo ir ten sužinojau, kad pilietinėje akcijoje neramumai.
    Nors ir nemėgstu Zuoko ir jo politikos, tačiau mano Pagarba jam, kad nepabijojo išeiti ir pasišnekėti su žmonėmis (galimai karo žurnalisto patirtis pravertė), įtariu vienintelis … Gaila dėl kai kurių asmenų kultūros nebuvimo. Tikiuosi kad viskas tautiečiams gerai baigsis, daugiau žmonių nenukentės ir emocijos aprims…

  74. Filantropiniai išvedžiojimai / 88.222.216.131

    [quote comment="61687"]Ačiū, ačiū, viskas gerai. Niekada nežinojau, kad kiaušinis tokia gera plaukų fiksavimo priemonė. Šiuo metu važiuoju į Šilalę, į skyriaus susirinkimą ir tik dabar sužinojau, kad vis dėlto ši taiki akcija peraugo į brutualų konfliktą. Turius pasakyti, kaip liudininkas, kad minioje buvo aiškiai matomi asmenys, kurie siekė konflikto ir būtent tokių tikslų turėjo. Labai apmaudu, kad diskredituota demokratinė protesto forma- taikus mitingas.
    O kalbėtis , net ir kaip tai nemalonu , politikai privalo.
    [quote comment="61684"]Arturai, noriu tu lietuviu, kurie mete i tave kiausinius vardu atsiprasyti. Nekreipk demesio i tokius debilus, kaip moki nekreipti demesio i degancias snipiskiu trobas. Ne, bet siaip jei rimtai tai nesiparink, geras vyras esi, musu seima tave labai palaiko ir kalba uzkeikimus ant tu, kurie driso i tave vistos kiausialaste mesti. Sekmes Arturai![/quote][/quote]

    Loginė išvada – kiaušinis nemaloni, bet gera plaukų fiksavimo priemonė.

    Gerbiamiejo koalicionieriai, jei patys nedikredituotumės demokratijos, tai nesideskridituotų ir taikaus mitingo forma. Deja, matau, kad kai vaidinate demokratiją, langai dūžta Seime.

    Prezidentui reikėtų atsistatydinti ir paleisti Seimą, aiškiai nuvylusį žmonių lūkesčius, ir perrinkti naujai – nesinorėtų, kad riaušės virstų į pogromus ir turto naikinimą.

  75. lexmagus / 195.182.67.187

    Nu, jo… mitingas – gerai, riaushes – meshlas. Negalvojau, kad taip lengvai galima pakartoti ta pati scenariju… juk musu tarnyboms viskas buvo ish anksto zinoma.

    Uz ka musu kontrzvalgyba algas gauna?

  76. Joo / 78.60.65.29

    na gerbiamieji … vel rusai isprovokavo? … o gal zmones tokioj neviltyj, kad jiem visvien – jie tiesiog nori paashinimu – o valdzios vyrai po didzh. gerbiamo pono Arturo Zuoko pagauto keushinio taip nei vienas ir neishdryso stot pries Lietuvos tauta ir pasiaiskinti! GEDA!

  77. Artūras Zuokas

    Ačiū, ačiū, viskas gerai. Niekada nežinojau, kad kiaušinis tokia gera plaukų fiksavimo priemonė. Šiuo metu važiuoju į Šilalę, į skyriaus susirinkimą ir tik dabar sužinojau, kad vis dėlto ši taiki akcija peraugo į brutualų konfliktą. Turius pasakyti, kaip liudininkas, kad minioje buvo aiškiai matomi asmenys, kurie siekė konflikto ir būtent tokių tikslų turėjo. Labai apmaudu, kad diskredituota demokratinė protesto forma- taikus mitingas.
    O kalbėtis , net ir kaip tai nemalonu , politikai privalo.
    [quote comment="61684"]Arturai, noriu tu lietuviu, kurie mete i tave kiausinius vardu atsiprasyti. Nekreipk demesio i tokius debilus, kaip moki nekreipti demesio i degancias snipiskiu trobas. Ne, bet siaip jei rimtai tai nesiparink, geras vyras esi, musu seima tave labai palaiko ir kalba uzkeikimus ant tu, kurie driso i tave vistos kiausialaste mesti. Sekmes Arturai![/quote]

  78. ir kas tau, zuokai, taip juokinga? / 85.232.131.101

    video atrodote labai jau super nusiteikes, tikras narcizas didvyris su kiausiniu galvoje. Tai kas jums ten taip linksma, Zuokai?? Kad jūsų abonentinio turto krizė nepalietė, ar tiesiog šiaip gera nuo savęs??

  79. Karolis / 88.223.38.80

    Arturai, noriu tu lietuviu, kurie mete i tave kiausinius vardu atsiprasyti. Nekreipk demesio i tokius debilus, kaip moki nekreipti demesio i degancias snipiskiu trobas. Ne, bet siaip jei rimtai tai nesiparink, geras vyras esi, musu seima tave labai palaiko ir kalba uzkeikimus ant tu, kurie driso i tave vistos kiausialaste mesti. Sekmes Arturai!

  80. lexmagus / 195.182.67.187

    O, pasirodo rimtai perlenkiau su savo baikomis… pasirodo, cia visgi buvo gana rimta.

    Nors nevisishkia sutikciau su REKK del „kai ko ish draugishkos shalies“. Tie „kai kas“ tai musu ishrinktieji ir mes patys. Ir AZ taip pat su savo populistiniais virazais, privertusiasi apsigalvoti tam tikra dali jo potencialiu rinkeju.

  81. lexmagus to REKK / 195.182.67.187

    Taip! Girdejau, kad grushniku tarnybos jau dirba kurdamos naujaji perversmu atributa – kiaushiniomata!

  82. REKK, / 213.197.129.86

    …chmmm – juokai juokais, bet kai kas iš draugiškos šalies vidėlto padirbėja, kad mitingai nebūtų nuobodūs….

  83. ghm / 78.59.170.55

    Neturetu atlyginimovidurkis ir didziausias skirtis desimtimis kartu.

  84. lexmagus / 195.182.67.187

    Pasirodo cia dviguba antis su viengubu tesiniu. Shtai ka delfis rasho:

    „Netrukus į A. Zuoko galvą paleistas kiaušinis. Tačiau politiko tai nenugąsdino – jis ir toliau bendravo su mitinguotojais. “

    “ Į parlamento langus paleista serija kiaušinių, akmenų ir butelių. Išdaužtas naujos Seimo salės langas, nemažai kitų langų apgadinta.“

    …beje ash ce netolimais dirbu – tai einu uzdaryti langu. Krepshininku valstybeje gyventi – menki juokai:))

  85. lexmagus / 195.182.67.187

    „Kalbos apie krizę pasuko ir kita linkme – mitinguotojas tribūnoje teigė, kad Lietuvai beliko nusiristi iki JAV lygio, kur laisvai gyvena gėjai ir lesbietės, o Kalifornijos gubernatorius yra Arnoldas Schwarzeneggeris. Tokios kalbos protestuotojams nepatiko ir kalbėtojas buvo nušvilptas.“

    http://www.liettrydis.lt

    Geru anciu ten rytas prigaude:) O jeigu kiaushininis tritashkis i Artura vis delto – ne antis, tai cia, kiek zinau nebe pirmas kartas. Pirmas, apie kuri rashe, buvo per besispjaudanciu paksistu (irgi krepshininku?) mitinga.

    O ka? Po Irako ir Abchazijos cia tik – nezymus idreskimai. Negaliu kitaip tokios begalines Arturo drasos sau paaishkinti…

  86. REKK, / 213.197.129.86

    …bet dabar iškilo esminiai klausimai apie Artūro apmėtymą kiaušiniais…pirma ar tai buvo nacionaliniai t.y. lietuviški kiaušinaii ar kokie nors iš „draugiškos“ kaimynės atvežti „internacionainiai-provokatoriški“?:)…ir labai svarbus klausimas ar jie buvo švieži…:)…
    …ir Artūrai nesijaudinkit…gal tapsit tautos didvyriu…o gal pravardę pakeisit…:)…na žiūrėkit gal ir gausit ka nors naudingo iš to….:)

  87. REKK, / 213.197.129.86

    …na ka tauta dar netaip blogai gyvena, kad kiaušiniais mėtosi….:)…Sausaranki – džiaugiuosi, kad neatsinešei alaus butelio:)…
    …ką gi Artūrai dabar tapote auka…:)

  88. lexmagus / 195.182.67.187

    Taip, tas susimazinimas – visishka rentu prieshingybe :)

    P.S. Liettrydis, ciuju, vel metosi antimis… :(

  89. Eimantas / 89.249.88.6

    Pagarba Zuokui, kad isejo pries minia.

    Nepasiseke, tik kad krepsininku kraste gyvenam, nesunku pataikyti taikliai:))

  90. Sausarankis / 217.117.18.50

    Na ką, pasirodo, rankos taiklumo dar nepraradau… :)

  91. Gediminas / 78.60.65.60

    Ne kas su kai kurių tautiečių “kultūra“…
    “Iš Seimo išėjusį parlamentarą Artūrą Zuoką žmonės apmėtė kiaušiniais, vienas iš jų politikui kliuvo tiesiai į kaktą. Įtampa minioje auga, žmonės kelia didelį triukšmą. “
    lrytas.lt

  92. Gediminas to 213.197.129.86 / 78.60.65.60

    Čia yra Paneigimas , o ne dejavimas, o kreipimasis į teisinę instituciją bus, tą parašiau.

  93. REKK to Gediminas / 213.197.129.86

    …tai tu ir kreipkis į tą teismą, o nerašinėk čia kelintą kartą koks esi nuskriaustas…

  94. Gediminas / 78.60.65.60

    “Seimo nario atlyginimo mažinimui kelias laisvas“ tačiau ar šia galimybe pasinaudos Seimo nariai ar ieškos ir prigalvos dar kitų pasiteisinimo priežasčių ?

  95. Gediminas dėl Dumalako šmeižto / 78.60.65.60

    Paneigimas dėl “Sostinės“ korespondento Arūno Dumalako 2008 m. gruodžio 27 d. straipsnio “Aktyvus vilnietis – politikų galvos skausmas“ (paskutiniame puslapyje)
    2009-01-09

    2008 m. gruodžio 27 dienos “Sostinės“ straipsnyje “Aktyvus vilnietis – politikų galvos skausmas“ korespondentas Arūnas Dumalakas
    sąmoningai piktybiškai apšmeižė ir įžeidė mane, padarydamas galimą neteisėtą veiką, dėl kurios kreipsiuosi į teisėtvarkos instituciją.
    Turiu rimto pagrindo įtarti, kad šis straipsnis galimai atsirado ne be Liberalų Sąjūdžio pirmininko pavaduotojo, Švietimo ir Mokslo ministro, Seimo nario Gintaro Steponavičiaus ir kitų Liberalų Sąjūdžio partijos žmonių iniciatyvos, nes teko man pažinti G.Steponavičių, Liberalų Sąjūdžio kai kuriuos žmones ir jų metodus. Žurnalistas Arūnas Dumalakas melagingai ir įžeidžiančiai pateikė mano sveikatos būklės apibūdinimą, remdamasis neetiškais komentarais paimtais iš interneto, kurie patys galėtų sulaukti teisinio atoveiksmio, tuo sąmoningai mane apšmeiždamas. Nors aš esu sveikas ir čia turime šmeižto atvejį, tačiau korespondentui Arūnui Dumalakui siūlyčiau paskaityti Lietuvos Respublikos įstatymus, kuriuose apibrėžta, kad duomenų apie asmens sveikatos būklę paskelbimas pažeidžiant įstatymų nustatytą tvarką yra laikomas privataus gyvenimo pažeidimas, informacija apie bet kurio Lietuvos piliečio sveikatą yra neskelbtina. Liberalų Sąjūdžio žmonių aprašytų nuomonių straipsnyje aš nekomentuoju, nes tai atviras asmeniškas priešiškumas dėl buvusių partijos dalykų. Reikia pažymėti tik, kad teiginys, jog atseit “buvau pašalintas iš partijos“ neatitinka tikrovės, nes iš Liberalų Sąjūdžio išstojau savo raštišku pareiškimu pagal galiojančius tuometinius partijos įstatus ir neabejoju, kad jie nesugebėtų įrodyti šio savo teiginio ir mane stebina dabartinio Švietimo ir Mokslo ministro G.Steponavičiaus žemos kultūros žodžiai. Pažymėtina taip pat, kad A.Dumalakas pats manęs prašė susitikti pasišnekėti ir pats atsisakė susitikti, nenurodydamas priežasties, o kai kurie mano kontaktiniai veiksmai buvo padaryti, tam kad įsitikinti, kad tai iš tiesų tas asmuo, kaip man prisistatė. Tikiuosi, kad tiek “Sostinės“ redaktorius, tiek žurnalistas Arūnas Dumalakas bus supratingi ir padarys išvadas ir ateityje žmonės nebus šmeižiami ir įžeidinėjami, ko iš tiesų neturi būti ir tiek aš, tiek visi vilniečiai turėsime galimybę paskaityti teisingą, tikslią, nešališką “Sostinės“ informaciją apie Vilniaus miesto reikalus ir vilniečius.
    Pagarbiai vilnietis Gediminas Gemskis