Latvių kantrybė trūko

2009 - 01 - 14, Trečiadienis 11:39

Vakar vėlų vakarą pasiekė žinios apie įvykius Latvijos sostinėje. Daugiatūkstantinis taikus mitingas peraugo į masines riaušes ir brutalų vandalizmą. Apie keturiasdešimt žmonių sužeista, pusantro šimto sulaikytų. Manau, kad vandalizmas nepateisinamas ir tikiuosi, jog Latvijos valdžia išsiaiškins neramumų kaltininkus. Šiandien teko girdėti nuomonių, kad pradžioje taikiai piketavę žmonės buvo sukurstyti grupės provokatorių. Neatmestina. Yra daugybė būdų kaip savo protestą ar nepritarimą išreikšti nuosaikiai ir taikiai. Parduotuvių ir kavinių vitrinų daužymas, automobilių niokojimas ne išeitis. Puikiai žinome kokios ekonominės pasekmės ištiko Graikiją, kurioje masiniai vandalizmo aktai tesėsi daugiau kaip savaitę. Riaušininkų padaryta žala šiai šaliai skaičiuojama milijonais eurų, kuriuos teks surinkti iš eilinių graikų, mokesčių mokėtojų.

Tačiau yra kita medalio pusė. Ar viską teisingai daro valdžios? Ar viską teisingai daro Latvijos ir Lietuvos valdžios? Ne kartą esu pasisakęs, kad kiekvienas parlamente priimamas įstatymas, ar ministrų kabineto sprendimas būtų pagrįstas, motyvuotas ir socialiai teisingas. Negalima priiminėti įstatymus vadovaujantis vienu principu – trūksta pinigų. Politikams privalu visada jausti atsakomybę, o ypatingai šiuo ekonominiu sunkmečiu. Kada žmonės tampa labiau socialiai pažeidžiami ir jautrūs.

Tikiuosi, kad Lietuvoje neatsiras nė vieno politiko, kuris sugalvos spekuliuoti Latvijos įvykiais. Lietuva visada pasižymėjo tuo, kad sunkiu laiku sugebėdavo rasti konstruktyvų dialogą.

Facebook comments:

Komentuoti


87 komentarų | “Latvių kantrybė trūko”

  1. pincius / 213.226.190.62

    jeigu teistas zmogus papula i valdzia pagal baudziamaji kodeksa ir tam nustatyta tvarka ji baudzia pagal istayma kaip galima tarnauti visuomenei jei jei esi toks doras sventas kaip roziu ziedas esi grazus kaip gejus :)))……cia as apie save ir buratinus Xe xe

  2. pincius / 213.226.190.62

    [quote comment="62059"][quote comment="62058"]sveiki.kazkaip niekuomet jums nejauciau simpatijos, rasiau kartais jums kad jums tik ikasciau ,

    bet jus vienas is tu kue nebijot zmonem i veidus pasiziuet del to

    jus uzsitarnavot pagrbos. JAUCIU JUMS DIDELE PAGARBA

    —- DZUKELIS,—– MAN VIENAS prokuroras SAKO TU TEISTAS IE NIEKUOMET TAVO VAIKAI NEPAPULS I VALDZIA ::)ar neima juokas is buratino:)[/quote][/quote]

  3. pincius / 213.226.190.62

    [quote comment="62058"]sveiki.kazkaip niekuomet jums nejauciau simpatijos, rasiau kartais jums kad jums tik ikasciau ,

    bet jus vienas is tu kue nebijot zmonem i veidus pasiziuet del to

    jus uzsitarnavot pagrbos. JAUCIU JUMS DIDELE PAGARBA

    —- DZUKELIS,—– MAN VIENAS prokuroras SAKO TU TEISTAS IE NIEKUOMET TAVO VAIKAI NEPAPULS I VALDZIA ::)ar neima juokas is buratino:)[/quote]

  4. pincius / 213.226.190.62

    sveiki.kazkaip niekuomet jums nejauciau simpatijos, rasiau kartais jums kad jums tik ikasciau , bet jus vienas is tu kue nebijot zmonem i veidus pasiziuet del to jus uzsitarnavot pagrbos. JAUCIU JUMS DIDELE PAGARBA —- DZUKELIS,—– MAN VIENAS prokuroras SAKO TU TEISTAS IE NIEKUOMET TAVO VAIKAI NEPAPULS I VALDZIA ::)ar neima juokas is buratino:)

  5. Asmena / 193.219.188.2

    Gavai i galva keusiniu ir tiliek.O kalbesi dar gausi.

  6. Joo to Virgis / 78.60.65.29

    [quote comment="61704"]Tik iš surenkamų mokesčių finansuojama medicina, mokyklos, policija ir t.t.

    ;)
    Rašei apie pirmoko bandelę su arbata, dabar metiesi į seimo kavinę – nenuoseklumas kažkoks… :)[/quote]

    Nesiskaitote gerbiamasai arba ziniu nesekate. Tuo savo pasisakymu norejau tik pasakyti, kad Seimo nariai lengvatiskai maitinasi, tuo metu kai is vaiku ta privelegija atimama.
    O kas del medicinos, policijos ir mokyklu finansavimo – tai siulyciau pasidometi finansavimo skaidrumu! todel ir sakau, kad noriu moket uz moksla, uz gydyma, uz apsauga ir visa kita ir nemoketi tokio dydzio mokesciu! Nes man taip bus „pigiau“. nenoriu moket ir sodrai – nes savo grazia pensija matau tik is asmeniniu santaupu – as pati moku lova pasikloti – nereikia kad kas uz mane ja klotu ir dar taip nemoksiskai! Kodel turiu miegoti ant siaudu, jei galeciau ipirkti branga lova, jei 80% uzdirbtu pinigu nereiketu pervesti i izda!
    P.S. Tiems kas viska supranta pazodziui – „miegojimas ant shiaudu“ panaudotas perkeltine prasme.

  7. Marius / 80.240.7.25

    p. Arturai…. Is agrarines Tautos… gavote ir agrariniu produktu…. Butu juokinga jei nebutu taip graudu…
    Visiems Lietuvos protams „nutekejus“ i ES valstybes ir JAV – lieka saujele kurie nepritariai demokratijai su Akmenimis ir „Molotovo“ kokteiliais (Jiems priskirciau ir save)….
    Deja kiti, turintieji TIK agrarini issilavinima…. pasirenka legviausia ir be abejones barbariskiausia buda problemoms spresti….
    P.S. Auginu ne pusantru metu neturinti sūnų, prieš du mėnesius atleido iš darbo …. Buto nuoma 1200 Lt, valgyt norisi…. Šiandien buvau netoli Vyriausybės… Ne su akmenim… Tiesiog nešiau dokumentus į konkursą dėl darbo :)
    P.P.S. Tikiuosi rimtų sužeidimų nepatyrėt…. Ir dar tikiuos pagis lietuviška sąmonė ir mentalitetas… (labai tikiuos…)

  8. to Joo / 78.60.51.210

    [quote comment="61659"]baikite viena karta apie tas provokacijas … net juokas ima … paranoja baisi liga ir ja reikia gydyti! Visur ir visuose matote kgb’istus. O gal ir dizh. gerbiamas ponas Zuokas yra KGB agentas? Ash tai joo esu 100% KGB agente pirmadieniais, o penktadieniais bunu Kleopatra, o treciadieniais Napaleonu, antradieni Stalinu …[/quote]

    Kodėl būtinai kgb? O FTB jau nesiskaito?

  9. to Joo / 78.60.51.210

    [quote comment="61650"][quote comment="61643"]Atlaid Saeimu!!![/quote]

    O po to???:
    sic transit gloria mundi
    taip praeina pasaulio garbė.

    Per anksti, Slikas dar nesubūrė naujos tikros chebros:([/quote]

    Jau buriasi iniciatyvinė grupė…
    Tik labai sunku padorių žmonių rasti. Kita problema, dauguma nori, kad kažkas kitas darytų ką nors. Nepripratę žmonės prisiimti atsakomybę. Jei kas rimtai galvojate jungtis, kaupkitės. Reikia suburti kokį 50 000 žmonių. Kad jėga būtų!

  10. Virgis - Joo / 88.118.96.90

    Tik iš surenkamų mokesčių finansuojama medicina, mokyklos, policija ir t.t. ;)
    Rašei apie pirmoko bandelę su arbata, dabar metiesi į seimo kavinę – nenuoseklumas kažkoks… :)

  11. Joo to Virgis / 78.60.65.29

    suklydote gerbiamasai – man nereikia jokios paramos – dar pati kitus paremiu, bet ir plesti is mano kisenes mokesciams neleisiu :P
    Ar jusu manymu pietus seimo kavineje yra ubago pozhymis? Tada pas mum visas seimas yra ubagai …

  12. Mindaugas / 82.131.15.62

    Aciu Arturui Zuokui nepabugusiam iseiti pakalbeti su protestuotojais.

  13. Virgis - Joo / 88.118.96.90

    [quote comment="61661"]Noriu pietauti seimo kavineje!
    Labai noreciau paklausti pono Zuoko ir kitu seimunu ir ju kitokiu kolegu ar nestringa kasnis gerklei, kai is pirmoku bandele su arbata atimat? Ar nesapnuojate besikarenciu is nevilties ivairaus amziaus ir plauko Lietuvos pilieciu? Galu gale ar nebijote antro lazdos galo?[/quote]
    Matau, Joo, tau patinka būti valstybės išlaikytiniu – ubagiuku? Pasakyk, kodėl A.Zuoko vaikui pradinukui turėtų būti skiriamas nemokamas maitinimas? Čia A.Zuokas, tipo tas, kur neišgali susimokėti ir jam reikalinga valstybės parama? Kirkilo kompanija tokiais sprendimais varo Lietuva (ne save) į bankrotą, nes ubagus lengviau valdyti. O A.Zuokas koalicijoj su Kirkilu irgi buvo. Ką pasakysi?

  14. Joo / 78.60.65.29

    Filantropiniai isvedziojimai,
    gerbiamasai, mano kulturingumas ir taktiskumas netrukdo viena po kito „zheminti“ ir „skinti“ valdininkus. Pasirodo kai ateini ir reki ant ju – nes jie mano ir kitu kisheniu ishlaikytiniai leizdia sau prabanga rekti ant manes (o tai isduoda ju prasciokishka kilme) – nieko nepasieksi, tik gryzus „tusciom rankom“ turi gerti raminancius. Bet deje gyvenimas taip sutvarke kad be hipertrofuoto teisingumo jausmo dar turiu ir neapsakoma organizmo pasipriesinima mediciniai chemijai – belieka but shaltu nervu ir moketi laikyti save rankose, kad netektu isheiti anapus neivykdzius „plano“ (idomus faktas, kodel man mokesciu moketojai nera uztikrintas tinkamas gidymas? jei neturit irangos ir galimybiu – tai gal tada veretu pagalvoti uz ka ash moku PSD – ir net 9% nuo pajamu, uz tai kuom nesinaudoju? Gal ponas sveikatos ministras noretu pabandyti kaip smagu buti operuojamam be nuskausinimo arba apsikrauti letinemis ligomis jei organizmas netoleruoja net aspirino arba analgino? ). Todel pasirinkau kitokia taktika – kol jie rekia ash izuliai shypsausi, o kai viska „pasako“ pradedu ramiai ir be emociju vardinti ju pazeidimus – ir myzdami i kelnes ir bijodami uz savo kede daro tai ko prasau – t.y. tai ka turetu daryti pagal savo pareigybes apibrezima.
    Keista viena – dauguma ishrinktuju ir ju „padejeju“ skelbiasi esa demokratijos ginejai – bet deja isigilinus pamatai, kad jie dar neuzaugo is socializmo apatiniu. Tai puikiai demonstruoja ju nenusakomas poreikis buti visapusiskai remiamais (lyg neigalieji butu) – priedais prie atlyginimo uz mistines islaidas, lengvatinis maitinimas, seimo viesbutis, automobiliai, vairuotojai, rentos ir kitokios privilegijos. Net vagia taip pat kaip sovietmeciu … tai apie ka mes kalbame? apie kokia demokratija? apie koki liberaluma?

  15. Filantropiniai išvedžiojimai to Joo / 88.222.216.131

    Aš taip kartais pamąstau – ar tik ne todėl Lietuva su mumis visais atsidūrė tokioje padėtyje, kad esame per daug kultūringi, ir vadovaujamės dogmatiška liaudies lietuvių patarle „Duok durniui kelią“, kai šunsnukiams įveikti reikalinga jų pačių metodika, ir dar stipresnė. Manau, kad viena priežasčių yra ta, kad mes, kultūringesni, nusprendėm nesivolioti purvyne drauge su politinėmis ir ekonominėmis akiplėšomis. Bet nesenai supratau, kad – reikia, antru atveju, jei leism, tiek akiplėšos užlips ant altoriaus, ir ten pridergs. O tokiems akiplėšoms tik ir reikia, kad mes būtume „kultūringi, korektiški, užsiimtume tik savo darbu, nelįstume į svetimą daržą, nesidomėtume ne savo reikalais, pinigais, jų verslą paliktume ramybėje, nes tai tik verslas, ir nieko nusikalstamo, nes nedraudžia įstatymai, nebūtume skundikais, giedotume himnus, mosikuotume vėliava ir mylėtume Tėvynę“. Kai aš supratau, kad gyventi pagal tų akiplėšų siūlomą, ir daugumai primestą modelį, – blogai, vienas vyr. architektas per plauką nuo kalėjimo atsidūrė (mano tikslas ir buvo – ne pasodinti, bet kad atsidurtų netoli to), sumoviau politinę karjerą miesto merui (nebeišdrįso kandidatuoti į seimą, nes žmonės jau viešai pradėjo vagimi vadinti), sugriuvo to veikėjo „cementacija“ su otkatus davusiais verslininkais (otkatus paėmė ir išleido, o „otdačos“ nebuvo, nes „užtrumpinom kai kuriuos planus), todėl dabar jau jie veik ne oficialiai susipjovė tarpusavyje. Apgriovus merijinę–prokuratūrinę–verslininkinę klaninę sistemą, sąžiningai ir dorai norintys dirbti žmonės grįžta prie savo prigimtinio darbo stiliaus, ir sistema ima „gydytis“ ir tvarkytis savime, tik nereikia leisti tiems svolačiams lipti nat altoriaus.

  16. Joo / 78.60.65.29

    Filantropiniai isvedziojimai,
    nors ir gavau lengva soka nuo Jusu kalbos kulturos, bet visiskai pritariu Jusu isakytoms mintims ir paaiskinimu is valdzios norui! As mielai su ponu Brazausku isnaugrineciau Valdovu rumu samata papunkciui – ir paziureciau kaip jis man ziuredamas i akis dar begaletu teigti kad tiek ir kainuoja. Su VEKS panagrineciau naujametiniu fejerverku kaina ir sutarties salygas – ir nenustebciau jei del neispildytos uzduoties (apie tai kad nepavyko taip kaip planuota kalbejo ir pats vykdytojas didzh gerbiamas vokietis) buvo sumazintas honoraras … tik skirtumas negryzo i puoda … Mielai su dabartiniu ponu meru panagrineciau miesto islaidas ir „investicijas“ … bet kaip bebutu keista teises neturiu …

  17. Joo / 78.60.65.29

    Noriu pietauti seimo kavineje!
    Labai noreciau paklausti pono Zuoko ir kitu seimunu ir ju kitokiu kolegu ar nestringa kasnis gerklei, kai is pirmoku bandele su arbata atimat? Ar nesapnuojate besikarenciu is nevilties ivairaus amziaus ir plauko Lietuvos pilieciu? Galu gale ar nebijote antro lazdos galo?

  18. Filantropiniai išvedžiojimai / 88.222.216.131

    dansu.lt rašo: „. . .reikia paaiškinti liaudžiai, kodėl keliam mokesčius ir iš kur staiga bedarbystė auga. . . . .

    Man jau nervai nebelaiko, kalbėsiu kategorijom: ką jūs, kurvos, galit liaudžiai paaiškinti, kai akivaizdžiai matosi išpyzdinti, ir pyzdinami, milijonai, tiesiog nusikalstamas nesirūpinimas Lietuvos ūkiu? „Mažeikių nafta“ Williams’ui – veltui, IAE – kaput nuo šių metų pabaigos, „Alytaus tekstilė“ – amen, „Panevėžio cukraus fabrikas“, nors ir pelningas – aleliuja, kažkokiam vaidybinės scenos remontui Vilniuje – 80 mln., „Žiemelio ir Co“ machinacijos su FlyLAL (ar tik ne 90mln.), VST (Vakarų skirstomieji tinklai) privatizavimas, grubiai tariant, už valdiškus pinigus. Dar „Lietuvos geležinkeliais“ niekada nebuvo išpurtyti kaip reikiant, nes jie visada priklausė „valdančiajai politinei partijai“. Ir kiek tokių machinacijų dar yra Lietuvos mastu, kai kiekvienas suknistas valdininkėlis rajone, laikanti save viešpačiu ten, pyzdina rajono mastu lygiai taip pat, kaip ir tie, kurie gali, Lietuvos mastu?
    Ką jūs, ble, liaudžiai begalit paaiškinti? Melskitės, kad vieną dieną supykusi liaudis neiškabintų jūsų visų ant žibintų Laisvės prospekte.

  19. Joo / 78.60.65.29

    baikite viena karta apie tas provokacijas … net juokas ima … paranoja baisi liga ir ja reikia gydyti! Visur ir visuose matote kgb’istus. O gal ir dizh. gerbiamas ponas Zuokas yra KGB agentas? Ash tai joo esu 100% KGB agente pirmadieniais, o penktadieniais bunu Kleopatra, o treciadieniais Napaleonu, antradieni Stalinu …

  20. st.algis-A.Zuokui / 78.60.36.237

    Mitingas ne peraugo, bet buvo paverstas iš anksto kgb instruktorių parengtų riaušininkų. Kaip Taline. ,,Kantrybė trūko“ – ar turi minty čekistinęs vadovybės kantrybę ? Kiek gi galima žaisti su tais įkyriais mažiais ? Ką liberalai daro, kad apgintų Lietuvos valstybę ?

  21. Virgis / 88.118.96.90

    „… Tikiuosi, kad Lietuvoje neatsiras nė vieno politiko, kuris sugalvos spekuliuoti Latvijos įvykiais…“ – CHA CHA CHA
    JAU ATSIRADO !!! ARTŪRAS ZUOKAS !!!
    Kenkėju iš didžiosios K, tamsta, buvai visada. O kuris laikas jau esi ir nuspėjamas.
    Pradedu suprasti, kodėl nedingsti iš politikos į savo verslus.
    a) Politika tau vienas iš verslų,
    b)Atėjus pažangioms jėgoms ir pasidomėjus tavo kitais versliukais ateitų krachas – ten gi nei sudilusio skatiko sąžiningo nieks nerastų

  22. Joo / 78.60.65.29

    [quote comment="61641"]Gana netiketa skaityti socializmo kryptimi judanciai visuomenei tokius zodzius :
    „“Manau pradziai uztektu 2-ju reikalavimu
    1. Sumazinti mokescius
    2. Sumazinti valstybes islaidas (tegu mazina etatus, finansavima ar dar ka nors) – nes toks valstybes islaidavimas yra labai ne vietoje ir ne laiku“
    Bravo joo ![/quote]

    Gerbiamasai, vitass, o ka Jus siulote? :) reikalauti nemokamu pramogu ir duonos (kaip pirmojoje respublikoje)? tai demokratija? … na atleiskite, bet man pramogos paskutineje vietoje. Turiu rimtesiu gyvenimo tikslu. daug kartu sakiau ir dar pakartosiu – sutikciau ir su didesniais mokesciais, jei matyciau, kad jie nesa nauda visiems, o ne 141 ir ju nesuskaiciuojamai svitai ( apie 60 000 ishlaikytiniu). Juolab sendiena jiems nubyra 80% mano pajamu, ish kuriu geriausiu atveju 20% panauudojama geriems darbams, o kiti kazkur nuseda. Ar pazhystate nors viena seime buvusi, kuris isheitu toks pats vargsas koks ir atejo? matyt tik ponas Salamakinas neuzsidirba Versaci kostiumui ;) ir dar uz tai yra viesai pashiepiamas … Kazin ar butu norinciu i seima, jei sis darbas butu neatlygintina visuomenine veikla? Jei biudeto skirstymas ir lesu panaudijomas iki paskutinio cento butu viesai skelbiamas? Skelbiamas ne taip kaip sendien – 60 miljonu valdovu rumams, o 450 000 lt – 450 kv.m mediniu langu (su konkreciai nurodytu tipu), 900 000 lt – 3000 kv.m – stogo danga cerpes tokios ir anokios. Paziureciau tada ar virtu kovos uz seimuno kede … O dabar tik kalbama apie neskaidrius pirkimus ir pardavimus, minimos pavardes bet nei sykio nebuvo ivardintas atsakomybes dydis uzh tai …

  23. st.algis-dansu.lt / 78.60.36.237

    Statant šventyklą, rinkdavo iš žmonių aukas statybai. Bet didžiąją dalį aukos įnešdavo galingieji.

  24. Karla Marla komentuoja M.M. / 78.60.36.237

    2009-01-15 16:56
    Poeto siela ne taip lengva apmauti. Neveltui Marcelijus Martinaitis deda akcenta ant Gugenheimo projekto, kurio Zuokas nieku gyvu neatsisakys. O pasauline krize yra tik puki priedanga dar labiau suverzti tautieciams dirzus, kad zuoko „projektai“, siekiantys daugiau nei milijarda, suklestetu ir duotu „liberalui“ puikiu benificu.

    LEO LT taip pat nebuvo atsisakyta, nors zuokininkai nubalsavo pries si projekta, o TS isejo ir visiskai nedalyvavo balsavime. Neatsirado nei vieno is TS, kuris butu pries balsavima perskaites sio projekto plana. Nesusigaude? Neturi profesionaliu ekonomstu? Valinsko kompanija siuose reikaluose irgi visiskai neigali… Todel sprendimu priemimas patenka i maksistiniu „liberalu“ rankas. „Liberalas Glaveckas kaip mat emesi darbo. Per kelias naktis, nedalyvaujant istatymu numatytai Trisalei tarybai, kaip mat surezge plana kaip visu statybu nasta uzkrauti ant pilieciu peciu, nenuskriaudziant saves, valdininku (jie mat vieninteliai pas mus specialistai, kuriu negalima prarasti, neduokdie, emigruos i uzsieni:) ir visa ta afera graziai pridengiant „pasauline krize“. Nesakau, kad krizes nera pasaulyje, bet bjauru kai ji tampa priedanga neaiskiom aferom..

    Energetikos ministerijos kurimas buvo zuokininku senas projetelis. Visai galimas daiktas, kad zuokininkai ims globoti ir liutuka, nors uz ji ir nebalsavo. jauciu, kad kils dideles grumtynes ir viesojoje erdveje…, ir vel garas bus nuleidziamas ant vargsu mokesciu moketoju galvu. Stiprinkim savo nervus, biciuliai, is anksto.
    http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles%2F89983%2FDESC%2F1

  25. čV.Landsbergis. Kalba prie laužo Nepriklausomybės aikštėje / 78.60.36.237

    Minime ir pagerbiame žuvusius, sužalotus ir išlikusius Apvaizdos apsaugotus to nakties mūšio nugalėtojus. Minime juos apgintoje, išlikusioje ir vėl nemažą vingiuotą kelią nuėjusioje Lietuvos valstybėje – bet ir nevisai paprastomis aplinkybėmis.
    Kaip žinote, jei skaitote laikraščius, Andrius Kubilius sukėlė pasaulinę krizę. Padarė tai reikiamai nepasitaręs, negavęs kažkurios profsąjungos leidimo. Nors tai būtų užtrukę keletą mėnesių, reikėjo eiti kalbų ir pataikavimų, o ne sprendimų keliu. Ligi šiol dar būtume ramiai kalbėję ir gyręsi socializmo laimėjimais. Maža to. Kažkuriam Lietuvos veikėjui Panikovskiui sukėlus finansinę paniką, ji persimetė į Ameriką, ir net išrinktasis prezidentas Obama dar nepajėgia susitvarkyti. Štai kokia Lietuvos jėga!

    A. Kubilius padarė sprendimus, kurių stokojom bent keletą metų, vos per keletą savaičių, tai yra, skubotai, buldozeriu. Net naktimis dirbo, užuot pypkę dūmijęs, Alpėse slidinėjęs. Gerasis Kirkilas pažadėjo mokytojams aukso kalnus, o blogasis Kubilius kels jiems algas mažiau.

    http://www.balsas.lt/naujiena/232811/kalba-prie-lauzo-nepriklausomybes-aiksteje/rubrika:naujienos-lietuva-politikutribuna

  26. saulius / 62.212.206.162

    manau kad perskaiciau gan rimta pasisakyma.dansu.lt. is krizes lipsim visi kartu. tik pries tai ivertinkim ar dar turim ta rizta , kuri turejom sausio 13. manau kad signatarai ji dar turi, nes nemoka jokiu mokesciu. gal jiems ir veliava i rankas, o ju vaikus i Afganus pas Aitvarus?

  27. Jz / 78.56.24.61

    [quote comment="61643"]Atlaid Saeimu!!![/quote]

    O po to???:
    sic transit gloria mundi
    taip praeina pasaulio garbė.

    Per anksti, Slikas dar nesubūrė naujos tikros chebros:(

  28. čekistų liaudies teatras iš Delfio Lietuvai / 78.60.36.237

    Plyta į Seimo langą – tai senas įžymiojo Juozaičio, plaukiko, filosofo ir sąjūdiečio, projektas. Konservatoriams pirmąkart nustūmus nuo valdžios komunistus, Juozaitis parašė straipsnį ,,Jie ateina“, kur jau tada išpranašavo vos ne pasaulio pabaigą. Vėl ,,Lietuvos žmonių“ piketai ir filosofas Juozaitis su kovos draugais tarp jų ant Mažvydo bibliotekos laiptų – su plyta rankose. Plyta filosofo rankoje ant Nacionalinės bibliotekos laiptų, atsisukus į Seimą buvo nukreipiantis ženklas jaunimui. Paryžiaus Komunos akmenį filosofas pakeitė į plytą. Tai buvo nedidelė Juozaičio naujovė. Gal šią detalę jis pasiskolino iš stalininių skulptūrų su darbininku mūrininku, laikančiu plytą. Tada jaunimas taip ir nemetė tos plytos. Gal paskutinę akimirką Režisierius persigalvojo ? Bet Juozaitis tos plytos neišmetė, o parsinešė namo. Kai į valdžią grįžo komunistai, Juozaitis nurimo, buvo saviškių net paskirtas į diplomatinę tarnybą. Bet žmonijos priešams vėl nustūmus komunistus nuo valdžios, Juozaičio įdirbio vėl prisireikė. Plytą prisiminė. Žymaus lietuvių dramaturgo spektaklis ,,Plyta“ jau įvyko Rygoje, o rytoj projektą įgyvendinti numatoma Vilniuje . Pagrindiniams vaidmenims pakviestas Valera Ivanovas, Ubagų vadas, Černiauskas, Seimo Opozicijos Nariai (SON). Priešininkų vadu genialiai parinktas Arūnas Valinskas. Būtina sąlyga, aišku, buvo visiškas, pasiaukojamas atsidavimas Režisieriaus idėjai, o pagrindinis kriterijus – plytos prašanti fizionomija. Pagrindinis pjesės sumanymas – taip mesti plytą Valinskui į veidą, kad pataikytų tiesiai Landsbergiui, atsiprašant, į snukį. Tai, kas nepavyko sausio 8-tą, turi pavykti sausio 16-tą. Valio draugai ! Už mūsų Maskva ! Mes be Vilniaus nenurimsim !
    O kas gi režisierius, paklausite ? Draugai, tegul tai bus mūsų mažytė paslaptis. Nors…sakykime, kad pjesės režisierius – tai pati tarybinė liaudis. Kaip pasakė Delfio komentatorius TIRANI MIRA!!!,
    TREPESCITE!!! NE UMER LENIN, LENIN ZIV!!!!

  29. dansu.lt / 78.60.36.237

    e.f.i. Valdžia daro vieną klaidą
    Bet rimtą klaidą. Ji šneka apie tai, kaip mums visiems blogai.
    Šiandien Lietuvą galima sulyginti su bendrove, kuri išgyvena krizę. Akcininkai, darbuotojai, partneriai, kreditoriai ir dar kas tik nori vienaip vertina dejuojančius ir virkaujančius vadovus – ir visai kitaip žiūri į tuos, kurie atvirai kalba apie problemas bei kelius joms spręsti.
    Nesu ekonomistas ir nežinau, ar valdžios priimami sprendimai geri, ar ne. Užtat žinau, kad valdžia nesulauks pritarimo šiems sprendimams, jei nepakeis bendravimo įpročių.
    Aišku, reikia paaiškinti liaudžiai, kodėl keliam mokesčius ir iš kur staiga bedarbystė auga. Bet kad situacija nėr gera, žinom visi. Dabar reikėtų kalbėti apie būdus spręsti problemas, o valdžia kol kas daro atvirkščiai – skundžiasi, kad yra blogai ir bus dar blogiau.
    Pridėkim jų aroganciją, slapukavimą, nuolat kaitaliojamą nuomonę (pamenat istoriją su PVM tarifais?), kalbas apie devalvaciją, kartais – elementarų kvailumą, apmokestintą ir dėl to neigiamai nusistačiusią žiniasklaidą. Galiausiai – atvirą pripažinimą, kad su interesų grupėmis a la profsąjungos iki šiol valdančioios partijos iš esmės nesišnekėjo. Kas išeina?
    Ogi kovą dėl reformų palaikymo Kubilius & Co sparčiai pralaimi. Ir jei nepakeis įpročių, tai praloš dar daugiau- pvz., jei netyčia įvyktų pirmalaikiai rinkimai, dabartinė dauguma vargu ar besurinks tiek pat balsų. Ir patys būtų kalti.
    Beje, pirmalaikiai rinkimai gali būti arčiau nei atrodo. Tarkim, braliukai latviai kalba, kad jų riaušės surežisuotos, o jų prezidentas vis tiek užsiminė apie seimo išvaikymą. Kodėl to negali būti pas mus – rytoj ar po kelių mėnesių?
    O štai opozicijos propagandos mašinėlė veikia kur kas geriau. Kurį laiką patylėję, dabar jie žada gelbėti mus nuo krizės. Ir dar ne kartą primins, kaip gerai gyvenome prie AMB ir Kirkilo.
    Tai ką Kubilius & Co turėtų daryti?
    Pradžiai – rodyti pavyzdį. Nes kalbos apie solidarumą neįkvepia žinant, kaip nenoriai Seimo nariai žiūri atlyginimų susimažinimo galimybę.
    Po to – mažiau gąsdinti ir daugiau kalbėti apie sprendimus. Ir apskritai daugiau kalbėti – aiškinti, ką daro, kodėl daro ir kuriam galui to reikia.
    O svarbiausia- įkvėpti, padrąsinti ir paskatinti. Ką ir turėtų daryti vadovas,ar ne? Iš krizės vis vien teks lipti visiems kartu.
    http://dansu.lt/?p=853

  30. saulius / 62.212.206.162

    as nieko neskirstau i nieka. tik pabreziu kad dabar vilnieciai tures darbo. o tie kas jieskojo cia lengvu pinigu, gales drasiai pas save ju jieskot. smulkmenu destyt nesiruosiu, nes ne visi jas supras. kiekvienam skirta savo ir baikim jieskot itin lengvu pinigeliu. pradekim dirbt sava darba ir poto reikalaukim is kitu. Pvz: savo akim stebejau kaip zmogelis aiskino kad moka montuot gipso kartona. pradejus jam dirbt, teko atspausdint montavimo instrukcija ir jam perskaityt. be paveiksleliu jis nesuvoke…

  31. saulius / 62.212.206.162

    [quote comment="61645"][quote comment="61644"]manau kad provokatoriu ir pas mus uztenka. ryt bus protestu akcija, nemanau kad i ja eisiu, nes gavau uzsakyma ir turesiu ji igivendint kitaip ta imone sustos dirbt. neesu patriotas, neesu tikras piliecio pavizdys, taciau skatinu musu salies pilieciu nora streikuot. dedasi keisti pakeitimai vidaus ekonomikoje. taip ir visur juk… pastebejau ziniose Arturo kalba ir buvau net pakeretas ja, nes seniai jau kas taip kalbejo apie paprastu zmoniu versla. sunkiai kesdamas kas dabar vyksta, matau kad tai atnesa ir pliusu vilnieciams. visi rajoniniai gryzta i savo gyvenamas vietas, tuom uzleisdami mums darbo vietas. dziugu kad viskas gryzta i savo vietas. manau kad dabar nebebus darbu vadovu, kurie prie kiosku stovejo pries pora metu.[/quote]

    O kuo tu geresnis už tuos, „. . . kurie prie kiosku stovejo pries pora metu. . .“? Ir kodėl tu Lietuvos piliečius skirstai į „rajoninius“ ir „vilniečius“? Esi tipiškas „diedovščinos“ pavyzdys, jei manai, kad esi išskirtinensnis, ir kad „vilniečiai“ – tai atskira rasė.[/quote]

  32. Comrade / 78.60.193.235

    [quote comment="61644"]manau kad provokatoriu ir pas mus uztenka. ryt bus protestu akcija, nemanau kad i ja eisiu, nes gavau uzsakyma ir turesiu ji igivendint kitaip ta imone sustos dirbt. neesu patriotas, neesu tikras piliecio pavizdys, taciau skatinu musu salies pilieciu nora streikuot. dedasi keisti pakeitimai vidaus ekonomikoje. taip ir visur juk… pastebejau ziniose Arturo kalba ir buvau net pakeretas ja, nes seniai jau kas taip kalbejo apie paprastu zmoniu versla. sunkiai kesdamas kas dabar vyksta, matau kad tai atnesa ir pliusu vilnieciams. visi rajoniniai gryzta i savo gyvenamas vietas, tuom uzleisdami mums darbo vietas. dziugu kad viskas gryzta i savo vietas. manau kad dabar nebebus darbu vadovu, kurie prie kiosku stovejo pries pora metu.[/quote]

    O kuo tu geresnis už tuos, „. . . kurie prie kiosku stovejo pries pora metu. . .“? Ir kodėl tu Lietuvos piliečius skirstai į „rajoninius“ ir „vilniečius“? Esi tipiškas „diedovščinos“ pavyzdys, jei manai, kad esi išskirtinensnis, ir kad „vilniečiai“ – tai atskira rasė.

  33. saulius / 62.212.206.162

    manau kad provokatoriu ir pas mus uztenka. ryt bus protestu akcija, nemanau kad i ja eisiu, nes gavau uzsakyma ir turesiu ji igivendint kitaip ta imone sustos dirbt. neesu patriotas, neesu tikras piliecio pavizdys, taciau skatinu musu salies pilieciu nora streikuot. dedasi keisti pakeitimai vidaus ekonomikoje. taip ir visur juk… pastebejau ziniose Arturo kalba ir buvau net pakeretas ja, nes seniai jau kas taip kalbejo apie paprastu zmoniu versla. sunkiai kesdamas kas dabar vyksta, matau kad tai atnesa ir pliusu vilnieciams. visi rajoniniai gryzta i savo gyvenamas vietas, tuom uzleisdami mums darbo vietas. dziugu kad viskas gryzta i savo vietas. manau kad dabar nebebus darbu vadovu, kurie prie kiosku stovejo pries pora metu.

  34. lexmagus / 88.223.36.12

    Atlaid Saeimu!!!

  35. Gediminas A.Zuokui / 78.60.65.60

    “Valstybėje susiklosčius itin sunkiai ekonominei, finansinei padėčiai įstatymų leidėjas gali laikinai nustatyti mažesnį Seimo nario atlyginimą negu nustatytasis Seimo kadencijos pradžioje. Taip ketvirtadienį nusprendė Konstitucinis Teismas.“ lrytas.lt
    Pagarba Konstituciniam Teismui už šį sprendimą, dabar seimo nariai neturės šios priedangos, pažiūrėsime kokia bus dabar seimo narių reakcija?
    O kokia Jūsų ir Jūsų Seimo frakcijos nuomonė šiuo klausimu ar norite ar nenorite susimažinti atlyginimą, o gal norite dar pasididinti atlyginimą ?

  36. vitass / 193.219.54.37

    Gana netiketa skaityti socializmo kryptimi judanciai visuomenei tokius zodzius :
    „“Manau pradziai uztektu 2-ju reikalavimu
    1. Sumazinti mokescius
    2. Sumazinti valstybes islaidas (tegu mazina etatus, finansavima ar dar ka nors) – nes toks valstybes islaidavimas yra labai ne vietoje ir ne laiku“
    Bravo joo !

  37. Jz / 78.56.24.61

    Prieš kelis metus- kai mitingą organizavo paksistai, teko prie Lukiškių aikštės pamatyti mūsų specialiųjų tarnybų baltus mikroautobusiukus užtamsintais langais, o seimo prieigose – autobusus. Žodžiu, pajėgos įspūdingos.
    Bet kažkodėl buvo slogu.
    Tada viskas baigėsi ramiai, gal kad buvo pasiruošta ir tas pademonstruota.

  38. Jz / 78.56.24.61

    [quote comment="61636"]na ka ;) seimunai barikaduojasi nuo tautos :) gal bijo sakau? kad nebutu ryt taip kaip frazeje apie lietuviu genialuma …
    juk tos visos barikados dar labiau isiutins zmones … ko slepiasi Seimunai? gal sakau kalte jaucia uz tai kas Lietuvoje vyksta?[/quote]

    Apie ką Jūs čia? Barikados prie LRS? Gal perkeltine prasme?

  39. Joo / 78.60.65.29

    na ka ;) seimunai barikaduojasi nuo tautos :) gal bijo sakau? kad nebutu ryt taip kaip frazeje apie lietuviu genialuma …
    juk tos visos barikados dar labiau isiutins zmones … ko slepiasi Seimunai? gal sakau kalte jaucia uz tai kas Lietuvoje vyksta?

  40. lexmagus to Jz / 195.182.67.187

    Taip, taiklus stereotipas. Ash kadaise buvau susitikime su AZ, kuris ivyko mano studentavieteje – VU TF. Daug ko neprisimenu, ka ten shnekojo merijus vilensijus (Seimo rinkimai buvo tuo metu), bet vienos frazes tikrai nepamirshiu:

    „Lietuviai genialus tuo, kad visuomet sugeba vieshai apsishalpinti.“ (kadangi cia shefo fraze, tai, adminas, prashom su savo zvaigzdutemis shito komentaro neinterpeliuoti).

    O paskui bloge komentatorius Jz (turbut?) ishverte shia fraze i lotynu kalba;)

    Bet ash apie pozityva noreciau: dabar mes labai puikiai matome, kokiais nereikia buti. Reishkias vienas variantas atkrinta ir toliau bus lengviau. Edisonui juk „tik“ 9000 bandymu prireike:)

  41. Joo / 78.60.65.29

    [quote comment="61630"]„1.Apmokestinti stambųjį nekilnojamą turtą.
    2.Įvesti progresinius pajamų mokesčius.
    3.Peržiūrėti „klounų“ partijos teisėtumą.
    4.Panaikinti LEO. Išsiaiškinti ir nubausti visus pažeidusius įstatymus, kuriant šį darinį.
    5.Visiška teisėjų atsakomybė už priimtus sprendimus.
    6.Prisiekusiųjų teismų sistemos įvedimas.
    7.Įvesti griežtą bankų priežiūrą. Sustabdyti bankų spekuliacijas.
    8.Apriboti valstybinių įstaigų vadų atlyginimus.
    9.Nuodugniai ištirti visus didžiuosius „prichvatzavimus“: Mažeikių naftos, Alitos, Laivyno, Draugystės, pakviečiant nepriklausomus užsienio ekspertus.
    10.Apriboti didžiųjų prekybos centrų veiklą ir išvyti juos iš miestų centrų.“[/quote]

    na manau nei vienas is siu punktu Lietuvos gyvenimo nepagerintu…

    1. Kaip ir minejau turta apmokestinti reiketu visa, bet su salyga, kad surinktos lesos butu skirtos pastatu ir ju aplinkos gerinimui.
    2. Progresiniams mokesciams as tikrai nepritariu. Nors ir neuzdirbu milijonu, taciau manau kad turi buti lygybe – juk daugiau uzdirbantis zmogus negauna is valstybes daugiau nei maziau uzdirbantis. Tiesiog turetu buti konkreti suma (is kurios galima taupiai kukliai pragyventi (susimoketi komunalinius mokescius ir kukliai prasimaitinti)) kuri nebutu apmokestinama jokiais mokesciais.
    3. Klounu partijos teisetumo perziurejimas nieko nepakeis esant tokiai teisinei bazei ir korupcijai.
    4. LEO likvidavimas – tik laikinas reiskinys. Visvien, kai naujoji AE bus pastatyta uz mokesciu moketoju pinigus, anksciau ar veliau ja parduos uz 1 lt tiem patiem asmenims, tik kitaip pasivadinusiems.
    5. Apie kokia atsakomybe cia kalbama? Visi teiseju sprendimai visada yra teisingi :) nes jie teisejai – jiems geriau zinoti.
    6. Prisiekusiuju teismas korumpuotoje valstybeje butu tikrai neefektyvus – parsiduotu po pirmo posedzio.
    7. Atleiskite bet nemaciau nei vienos banko spekuliacijos – tiesiog sutartys skaityti reikia ir salygas imant kreditus.
    8. Atlyginimu apribojimas privestu tik prie dar didesnes korupcijos – jie iprate gyventi graziai ir patogiai, todel darys viska kad kazkaip konpensuoti „nuostoli“
    9. Bus isleista daugybe mokesciu moketoju pinigu uzsienio ekspertams, bet jokio rezultato nebus – ar kas matet „prichvatizavimo“ sutartis?
    10. O ar ne dydziajame PC, esanciame prie namu apsipirkinejate gerbiamieji? Negi po darbo dar noretumet vaziuot i miesto pakrasti nusipirkti duonos ir pieno pakeli? Beje manau Lietuvoje yra pakankamai daug alternatyviu apsipirkimo „tashku“ jei vieno ar kito PC kainos ar prekes netinka – Jusu laisve rinktis. Kalbant apie Akropoli, Bangini, Europa, Panorama – manau ju vieta mieste irgi nelabai kam trukdo – juk ne Senamiescio centre jie. Kam nepatinka galit vaziuoti i Mega :) tik ivertinkite kiek jums pabrang prekes. O siuose centruose galima apsipirkti pakeliui namo. Kalbant apie veikloos apribojimo – noretusi konkreciu pasiulymu, kad galima butu komentuoti.

    Juokingai skamba tokie reikalavimai … maziau juokinga butu jei reikalautu
    1. 10 kg duonos
    2. 5 kg mesos
    3. 20 kg bulviu
    4. 2 poras koiniu

    ir t.t. :)kas menesi nemokamai

    Manau pradziai uztektu 2-ju reikalavimu
    1. Sumazinti mokescius
    2. Sumazinti valstybes islaidas (tegu mazina etatus, finansavima ar dar kanors) – nes toks valstybes islaidavimas yra labai ne vietoje ir ne laiku

  42. Jz / 78.56.24.61

    Na, va – pirma geresnė žinia: po ilgų svarstymų, abejojimų, kančių etc KT leis susimažinti atlyginimus tautos išrinktiesiems. Gal.

    P.S. Lexmagui ir REKK
    ačiū už mandagų palaikymą, bet aš iš tiesų manau, kad to čeko stereotipas apie mus labai taiklus.
    Gaila, kad nepasisako st.algis, kuris prieš kurį laiką užkaitino atmosferą, įrodęs, jog tas niūrus tekstas „Tikrosios pasaulinės finansų krizės priežastys” parašytas visai nei vieno iš dviejų Kęstučių – Girniaus ir Griniaus.

  43. st.algis / 78.60.36.237

    Juliją Privedionąją ir jos bendražygius čekistinė Rusijos valdžia už jos veiklą ginant Rusijoje žmogaus teises apkaltino būrių kūrimu (nors jie tiesiog savo globotinius gynė nuo banditų). Su suklastotais parodymais, be teismo žmones tampo po kalęjimus.
    (http://fakel-portos.ru/jp/jp-zimb5.html)
    Lygiagrečiai išleidžia iš kalėjimo pulkininką Budanovą, kankinusį, išprievartavusį ir po to užmušusį čečėnę merginą.
    Daugybė valdžios ir paprastų žmonių Lietuvoje palaiko ir gina vampyrų valdžią Rusijoje. Mūsų buvusi komunistinęėvaldžia irgi panašiai klastodama bylas, kišo žmones į kalėjimą, o akivaizdūs banditai vaikšto laisvi.

  44. ilgius / 194.176.44.194

    „Lietuva visada pasižymėjo tuo, kad sunkiu laiku sugebėdavo rasti konstruktyvų dialogą.“ – :) prisiminiau Žečpospolitos seimus ir seimelius, su bajorų veto teise.

    Šiaip, skubėjimas priimant sprendimus ir perdiem lakoniškas komunikavimas gali „privirti košės“. Šiandien nagrinėjom situaciją, kad dėl SADM pakeitimų išmokų vaikams mokėjimo tvarkoje kovo mėnesį gali kilti ir didelės spūstys, ir daug žmonių gresia negauti išmokų (nes fiziška nebus spėjama „apdoroti“ 5k. daugiau prašymų, nei įmanoma dirbant maksimaliom apsukom). Moterys rankioja parašus po petiicijom gražinti joms atimtus 52 lt. Daug dalykų daroma perdiem skubotai, kai neginkluota akimi matyti galimi buvo alternatyvūs, mažiau alaso ir chaoso keliantys sprendimai. Bardako kėlimas sunkmečiu yra žaidimas su sierčikais prie parako sandėlių. Aišku, sakyti, ko nereikia daryti yra daug lengviau nei tai, ką daryti reikia. Geros sėkmės!

  45. iš Delfio komentarų / 78.60.36.237

    „1.Apmokestinti stambųjį nekilnojamą turtą.
    2.Įvesti progresinius pajamų mokesčius.
    3.Peržiūrėti „klounų“ partijos teisėtumą.
    4.Panaikinti LEO. Išsiaiškinti ir nubausti visus pažeidusius įstatymus, kuriant šį darinį.
    5.Visiška teisėjų atsakomybė už priimtus sprendimus.
    6.Prisiekusiųjų teismų sistemos įvedimas.
    7.Įvesti griežtą bankų priežiūrą. Sustabdyti bankų spekuliacijas.
    8.Apriboti valstybinių įstaigų vadų atlyginimus.
    9.Nuodugniai ištirti visus didžiuosius „prichvatzavimus“: Mažeikių naftos, Alitos, Laivyno, Draugystės, pakviečiant nepriklausomus užsienio ekspertus.
    10.Apriboti didžiųjų prekybos centrų veiklą ir išvyti juos iš miestų centrų.“

  46. lexmagus to REKK / 195.182.67.187

    Nu, matai. Ash ish mandagumo norom nenorom Juozui turejau pritarti. Nebuvo kitos isheities… :)

    O realiai, tai jeigu eitume ant ES pam… , tai suveiktu balansuojancios jegos (force majeure arba Juozo terminais kalbant – ventum).

  47. Krotov / 78.60.36.237

    крайне любопытная статистика в письме Ежова Сталину 23 января 1935 года. Думаю, уникальная! «О размерах агентуры». Ежов отдельно характеризует «сеть агентуры общего осведомления» и «специального».

    «Общее осведомление». Цитирую:

    «Это так называемые «осведомители». Сеть осведомления очень велика. Она по каждой области в отдельности насчитывает десятки тысяч человек. … Всего по Союзу по недостаточно точным данным имеется 270.777 осведомителей. Кроме этого количества Оперативный отдел имеет осведомителей по неорганизованному населению, так называемое дворовое осведомление; затем специальная сеть осведомителей по Армии и трансмпорту. Учёта осведомителей этой категории нет. Во всяком случе, общее количество осведомителей в целом по Союзу будет, примерно, 500 тыс. человек. … Осведомители никакого заработка от Наркумвнудела не имеют, работают бесплатно.

    Работа осведомительной сети организована на следующих началах. Из числа наиболее активных осведомителей выделяются так называемые резиденты. Резиденту подчиняют в среднем 10 чел. осведомителей. Резиденты тоже работают бесплатно, совмещая работу в ЧК со своей основной работой … Всего по учтённым данным по Союзу имеется 27.650 чел. резидентов. (Это количество не входит в названное мною выше число 270.777 осведомителей.). Таким образом, та или иная чекистская организация непосредственного общения с осведомителем не имеет.

    … Если в задачу осведомителей вообще входит осведомление обо всем, что он заметит ненормального, то в задачу специального осведомителя входит освещение только специальных вопросов … они вербуются в определенных слоях населения (для освещения духовенства – главнымобразом среди духовников, для освещения интеллигенции – в среде писателей, художников, инженеров и т.п.). По типу спецосведомители – это нечто среднее между осведомителем вообще и настоящим агентом ЧК. … Спецосведомители работают тоже в подавляющем большинстве своем бесплатно. …

    О количестве спецосведомителей знают только специальные отделы … Насколько мне удалось ознакомиться в Ленинграде, количество этой агентуры тоже представляет собой вушительную цифру … до 2 тыс. человек. … Промежуточного звена в виде добровольно бесплатно работающего резидента здесь, как правило, нет.

    … Сеть основной агентуры ЧК. Это так называемые агенты. Эта сеть агентуры оплачивается. Помимо оплаты за работу ониполучают и специальные суммы необходимые по ходу разработок (организация пьянки и т.п.). Сеть этой активной агентуры, работающей по определенным заданиям значительно меньшая, однако, и она по отдельным областям насчитывает иногда сотни людей» (С. 234-235).

    Итого, в целом налицо пирамида, достигающая миллиона человек – а в стране 150 миллионов жителей.

    Одно можно сказать точно: через полвека осведомителей, спецосведомителей и агентов было во много раз больше – миллионы советских людей стучали за деньги и бесплатно. Среди тысяч на митингах 1989 года, пожалуй, половина были стукачи. Кто-нибудь думает, что в 1990-е годы система самоуничтожилась? Что странное поведение многих «демократов» объясняется исключительно склонностью ко греху?

    www . krotov . info/lib_sec/16_p/et/rov2008.htm

  48. REKK to Lexmagus / 213.197.129.86

    …norėjote pasakyti visi draugiškai einame ant ES pam…:)?

  49. lexmagus to Jz / 195.182.67.187

    Tada pirmyn! Pats laikas imti Briuseli uz ragu.

  50. Jz / 78.56.24.61

    Lexmagus
    Savo veiksmais tikrai nesugriausim tos ES.
    Bet pagal tą karikatūrišką LT stereotipą – savo pamy.čiojimais ir dar prieš vėją (contra ventum) – gal ir galim kažką joje pakeisti.

  51. Gediminas / 78.60.65.60

    Iš Lazdynų bendruomenės tinklalapio, aktualu visiems vilniečiams, cituoju:
    “Antradienis, 2008, Rugpjūčio 5
    LAZDYNIEČIAI PROTESTUOJA
    Lazdyniečiai ir kiti vilniečiai nesutikdami su jiems primetamais sprendimais dėl atliekų deginimo gamyklos vietos, galingumo ir t.t., pareiškia, kad neapsiribos vien šiuo piketu, o dėl sveikos aplinkos įvairiais būdais tęs kovą kol pasieks tegiamą rezultatą. Jau dabar Lazdynų bendruomenė pradeda jungtis su bendruomenėmis, judėjimais ir kitomis visuomenei žinomomis organizacijomis.
    Pikete prie Aplinkos ministerijos kalbėjo Lazdynų bendruomenės atstovas Tomas Andrijauskas, Lietuvos žaliųjų judėjimo atstovė Janina Gadliauskienė, Valdas Jasinskas, Algimantas Birbilas ir kiti. Į piketą prie Aplinkos ministerijos buvo kviesti jos atstovai, bet iš jų nieks neatėjo, esą kompetentingi ministerijos atstovai atostogauja, o likę nekompet… “

  52. lexmagus to Jz / 195.182.67.187

    E, e, tik ziurek, Juozai, nesugriauk Europos Sajungos su ta karshta gelezim;)

  53. Jz / 78.56.24.61

    Dujų karas tęsiasi. Vis naujos kliūtys, nauji argumentai, pareiškimai, pažadai etc, o rezultatas – dujų mln. kubais – nulinis.
    Ir tai yra gerai. ES- ai akivaizdžiai pademonstruota, kokia ji bejėgė. Net Barosui daėjo…
    Gerai rašo Lina Pečeliūnienė, kad reikia kartu su slovakais ir bulgarais kalti geležį, kol ši karšta:

    Trys – tai jau ne vienas. Ir ne išsišokėlis. O jei dar sulauktume bent kelių šalių paramos, gal įrodytume, kad beprotiška uždaryti saugias atomines elektrines didžiausio sunkmečio metu.

  54. Joo / 78.60.65.29

    na ponas Valinskas daug ka zadejo – ir tai kas dabar vyksta kelia siauba ir pasibjaurejima. Turbut jau visi pamirso viena is jo pazadu, kad „zvaigzdunu“ seime nebus – bus ieshkomi zmones nusimanantys finansuose ir valdyme. O ka turime dabar? Idomu kuria vieta Donalda ar Antanas ar dar koks TPP genijus nusimano apie finansus ir valstybes valdyma?
    ciatata is alfa.lt :“A.Valinsko TPP finansavimo šaltiniai (LŽ kol kas tik dalį jų pavyko atskleisti) patvirtina, jog filosofas Vytautas Radžvilas buvo visiškai teisus, praėjusią savaitę įspėdamas apie pavojų, kad Lietuvoje formuojasi „kriminalinė politinė sistema, kuri kelia grėsmę patiems valstybės pamatams“. “
    … ir tuom viskas pasakyta .

  55. Eks / 78.60.193.235

    [quote comment="61599"]Dėl “buvo nupūstas „pirmasis“ Songaila“ galite patikslinti kuris Songaila?
    Deja jei neklystu, mūsų Prezidentas negali paleisti Seimo. O kad Seimas privalo susiprasti, tai visiškai pritariu ir dar kad pasakė Latvijos prezidentas tai dar nereiškia kad tas bus, Valinsko partija mums irgi žadėjo “dešimt Dievo įsakymų“ , seimo nario algą lygią vidutinę pensijos dydžiui , tik ką iš tiesų turime…[/quote]

    Galiu – dau nesivargindamas iš Google „. . .LKP pirmasis sekretorius R. Songaila buvo kaltinamas, davęs įsakymą mušti žmones . Reikalauta, kad jis prisiimtų atsakomybę už rugsėjo 28 d. įvykius. . . .“, turimi uomenyje 1988 metai, kai buvo TSRS (dabar klaidingi vadinama Sovietų sąjunga) ir TSKP. Na, o toliau, jei įdomu, jau pats tikslinkitės.

  56. Andrej Illarionov / 78.60.36.237

    Dujų kainos:
    http://aillarionov.livejournal.com/62696.html

  57. geronti(aillarionov.livejournal) / 78.60.36.237

    geronti
    2009-01-14 12:59 pm
    Не хочу быть зловещим, но не могу иключить такой вариант грядущих событий:

    Текущая газовая война (каким-то седьмым чувтвом) мне напоминает зиму 2006, когда самовзорвались линии газо- и элеткроснабжения из РФ в Грузию. Не знаю, как закончится весь этот сыр-бор с Украиной, но украинцам в следующие месяцы/в ближайшие годы следует ожидать крайнего обострения „вопросов“ Крыма, ЧФ, Севастополя, раздачи российских паспортов, активизирования пятых колонн… – поошрения всего, чем только можно ослабить и/или вообще развалить Украину.

    Причина этому – стремления Кремля, избежать прямой войны с Украиной. Там хотят достичь цель без войны, в отличии от Грузии, что вполне объяснимо. Именно по этой причине давление для дестабилизации Украины будет гораздо сильнее, чем было на Грузию, т.к. в случае, если на нас не срабатывало давление, можно было и танкопробегом.

    РФ постараяется сепаратистов на Украине довести до воспламенения, чтобы там пролилась кровь. Это на порядки расширит поле для действии Организованной Правительственной Группировки. Надо это сознавать и с умом и решительностью воспротивится. РФ может воевать с Украиной только в том случае, если НИЧЕГО ДРУГОГО НЕ ПОЛУЧЕТСЯ. На придумывание таких „чего-то других“ в ОПГ горазды. У них такая „традиция“, на столетия.

    Украинцам не надо надеятся, что вот, перевоюем за газ, нигде на востоке не дадим разгорется напряженности до опасного предела, или что-то еще, а потом можно будет расслабится. Надо понимамть, что это ОПГ от Украины не отстанет ни под каким видом, и никогда – пока Украина не получит полные гарантий безопасности. Точнее, максимально возможные – зонт НАТО или еще что-нибудь подобное.

    Кто-то может сказать, что кризис РФ расслабляет и ей будет не то этого. Да, расслабляет, и как раз поэтому и поднажмет ОПГ на „это“ – она будет атаковать, чтобы спасти себя и самосохранится.

    Если в конце концев Украина сохранит суверенность и уйдет на запад, ОПГшная власть развалится .

    Весь вопрос в том, насколько ОПГ и Россия идентичны. Точнее, насколько страна будет идентифицировать себя со спецслужбами у руля. Оные всегда имели огромную власть в Россий, но над ними всегда были Царь, Генсек или кто-либо. А теперь они у рулья одни. И они думают, что „уход“ Украины это развал их власти. Между прочим, думают совершенно правильно. Только вот народ России обманывают, развал их власти преподносят людям как развал России. И к сожалению очень постараются, чтобы доказать правоту такого утверждения. Правда это или нет, так ли это на самом деле, это может решить только народ России и никто другой. Очень трудная задача.

    Украинцам я уже понадавал советов, а теперь черёд россиан: учтите, что ваша ОПГ ведет Россию к мировой войне.
    http://aillarionov.livejournal.com/62696.html

  58. Joo / 78.60.65.29

    Kantrybe truko ir bulgarams … ten irgi Rusijos slapti agentai padirbejo?

  59. Jz / 78.56.24.61

    Lexmagus

    su tais stereotipais visus išdūrė čekas David Černy. Na, bent čia estai neapdėjo mūsų.
    O mes pavaizduoti tiesiog taikliai- politikoje besielgiantys priešingai negu senolių parašyta prisakyta:
    HOMO SAPIENS NON URINAT IN VENTUM
    Protingas žmogus nesišlapina vėjyje.

  60. Gediminas Artūrui Zuokui / 78.60.65.60

    Dėl “Artūras Zuokas

    2009 – 01 – 13, 1:17
    Basavau aš ir LiCS frakcijos nariai už ministerijos steigimą, nes tai vienas iš LiCS bei koalicijos narių rinkimų programos siūlymų. Apie tai mašiau ne vieną kartą savo bloge.

    Gediminas Zuokui 2009 – 01 – 12, 21:30 parašė:

    Gerbiamas Seimo nary, gal galite viešai parašyti dėl kokių priežasčių nedalyvavote balsuojant kai buvo įstatymo projekto dėl Energetikos ministerijos įsteigimo priėmimas, nors esate vienas iš valdančiųjų ?“
    Gerbiamas Artūrai, aš šiaip sau nerašau… Pažiūrėjus į lrs.lt tinklalapio balsavimo rezultatus neradau jūsų balso apskritai, Seimo posėdis Nr.26 (2009-01-12, rytinis), Energetikos ministerijos įsteigimo ĮSTATYMO PROJEKTAS (Nr. XIP-170(2)) [Priėmimas] ,13:51:03 Įvyko balsavimas dėl įstatymo priėmimo; pritarta (už 77, prieš 42, susilaikė 1) , Jūsų balso NĖRA. ???

  61. Gediminas to 78.60.193.235 / 78.60.65.60

    Dėl “buvo nupūstas „pirmasis“ Songaila“ galite patikslinti kuris Songaila?
    Deja jei neklystu, mūsų Prezidentas negali paleisti Seimo. O kad Seimas privalo susiprasti, tai visiškai pritariu ir dar kad pasakė Latvijos prezidentas tai dar nereiškia kad tas bus, Valinsko partija mums irgi žadėjo “dešimt Dievo įsakymų“ , seimo nario algą lygią vidutinę pensijos dydžiui , tik ką iš tiesų turime…

  62. Gediminas st.Algiui / 78.60.65.60

    Štai radau viešai išsakytą mokslininko geologo, gamtos mokslų daktaras Vladas Katino nuomonę, kurią cituoju:
    ““Tačiau teigiamus rodiklius niekais verčia daugybė neigiamų. Deginimo įmonės statyba trunka 3-5 metus, jai reikia didelių pradinių kapitalinių įdėjimų. Net geriausiomis aplinkybėmis tokia įmonė atsiperka labai negreitai, dažniausiai yra nuostolinga, todėl valstybė, imdamasi šio projekto, turėtų įsitikinti tokiu būdu gaunamos energijos būtinumu, visapusiškai ištirti objekto poveikį aplinkai“, – patarė V.Katinas.

    Deginti skirtoms atliekoms paruošti – džiovinti, smulkinti, maišyti su kokybišku kuru (akmens anglimis, mazutu), reikia papildomų energetinių sąnaudų. „Visų svarbiausia – atliekų deginimo įrenginiai – nekontroliuojami cheminiai reaktoriai, kurie patys tampa aplinkos teršimo židiniais. Pasaulinės sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, jie „gamina“ pačias toksiškiausias medžiagas, išmetamas į atmosferą – dioksinus, furanus, fenilus ir kitus (apie 64 rūšių) beveik neyrančius organinius junginius.

    Visi šie junginiai, tarp jų ir atliekoms būdingas nesudegantis benz-a-pirenas, yra kancerogenai, o dioksinai – stipriausi iš visų žmogaus sukurtų nuodų. Net Švedijoje deginimo įmonės pagal dioksinų išmetimą prilygsta visai metalurgijos pramonei ir autotransportui, o bendras toksinių medžiagų išmetimas į atmosferą iš vieno tokio įrenginio sudaro 25 proc. didelio miesto išmetimo“, – vardijo mokslininkas. “ balsas.lt

  63. to Slikas / 78.60.193.235

    „. . .Reikia tik Lietuvoje surasti keliolika dar nepraradusių padorumo, žmoniškumo asmenų, kurie galėtų užimti pagrindinius postus valstybėje ir reikalai turėtų pajudėti iš vietos. . . “

    Bet tam reikalingas karinis perversmas arba pučas, kas šiais laikais yra itin nepopuliaru ir nepriimtina.

    Klausiau vienos mergynos, dirbančios gen. štabe – ar įmanomas būtų Lietuvoje karinis perversmas valstybės kokybės gerinimo tikslais? Ji man atsakė maždaug taip: „Beveik visi karininkai KAM, ir visoje Lietuvoje – pjanicos, tupycos ir bobinčiai“.

    Taigi, „. . .keliolika dar nepraradusių padorumo . .“ variantas atkrenta visiškai, ir laimi valinskininkai.

  64. to Gediminas / 78.60.193.235

    Kaip tai neišsprendė?! Latvijos prezidentas lyg ir žadėjo Latvijos Seimą paleisti, o dėl riaušių Rygoje lietuviškoms šlėktoms dar ir šiandien paširdžiai dreba.

    Pamenu, 1988 metais kilusios riaušės, minint Molotovo – Ribentropo paktą (pats jose dalyvavau – iš pradžių taikiai, o po to, kai stichiškai įsiplieskė demonstracija, ir su akmenimis), padėjo pamatus Lietuvos nepriklausomybei atkurti (buvo nupūstas „pirmasis“ Songaila, vietoj jo atsirado Brazauskas, tauta suvokė, kad gali kovot, tik gaila, kad tada paviršiun iškilo ir visas dumblas). Taigi, jokie protestai nepraeina veltui, nes materialiame pasaulyje egzistuoja toks dialektikos dėsnis, kaip priešybių vienybė.

  65. to Joo / 78.60.51.210

    [quote comment="61590"]Esu iš tos kartos, kuri nori nenori buvo priversta „studijuoti“ marksizmą. Šaipėmės iš Karlo Marlo tarpusavyje ir tiek.
    Dabar su siaubu pagaunu save, kad ten vis tik daug tiesos tuose Kapitaluose ir Manifestuose…
    Klasės (ar luomai, klanai) su savo interesais yra. Jei yra interesai, reikia juos išreikšti ir ginti. Va, tau ir klasių kova.
    Kitas reikalas, kad kovoti reikia nebūtinai grindinio akmenimis.

    Aišku, geriausia būtų, jei , anot Sliko, užtektų:
    „surasti keliolika dar nepraradusių padorumo, žmoniškumo asmenų, kurie galėtų užimti pagrindinius postus valstybėje ir reikalai turėtų pajudėti iš vietos. „[/quote]

    Marksizmas su „Kapitalu“ buvo visiems primestas tų pačių globalistų (Marksas buvo Rotšoldo giminaitis). Kol yra priešingybės, kol žmonės turi dėl ko daužyti vienas kitam ‘snukius“, tol jie su savo primesta pasaulėžiūra mus valdys, tol mes būsime tik samdiniai ir vergai. Geriausiu atveju galima pasiekti prižiūrėtojų lygį.

  66. Gediminas / 78.60.65.60

    Neaišku kas ten dar inicijavo riaušes, gal prorusiškos jėgos, gal tiesiog girti chuliganai ? Nieko jie neišsprendė riaušėmis, kai kurie turėtų būti teisiami.
    ‘ ‘ Neramumų Latvijoje organizatoriams – baudžiamoji byla ‘ ‘ ‘ ‘ Dėl Latvijos sostinės Rygos centre antradienį kilusių masinių neramumų pradėta baudžiamoji byla, skelbia interneto portalas „Mixnews“. Policija paragino visas masinio informavimo priemones perduoti teisėsaugai turimas nuotraukas ir vaizdo įrašus, kuriuose užfiksuoti neramumai. Remdamasi šia medžiaga, policija teigia sieksianti nustatyti masiniuose neramumuose dalyvavusių asmenų tapatybes. Latvijos policijos vadovas Aldis Lieljuksis pareiškė, kad masiniai neramumai buvo suplanuoti iš anksto. Iš suimtųjų esą buvo konfiskuoti buteliai su padegamuoju skysčiu, dažų pakuotės ir kitas inventorius. ‘ ‘ balsas.lt

  67. Gediminas st.Algiui / 78.60.65.60

    Žinok negaliu atsakyti, nes nežinau, čia cituoju kitą asmenį, o tuose reikaluose aš nenusimanau, girdėjau žmonėms minint dar vieną nuodingos medžiagos pavadinimą , tačiau neprisimenu jos pavadinimo.

  68. to Joo / 78.60.51.210

    [quote comment="61588"]As apsalus – jau kelintus metus valstybe neranda 1 miljono litu Onos baznycios rekonstrukcijai, bet beveik 52 miljonai litu bus skirti isminavimo laivams isigyti!
    Ir ka su jais darys? pudys prieplaukoje? o Lietuvos kulturos vertybes lai griuna, puna ir isnyksta … saunuoliai „isrinktieji“ Lietuva nepamirs jusu „geru“ darbu … dievas tikiuosi irgi …[/quote]

    Jei reikia milijono, tegul kunigai perduoda bažnyčią valstybei :). Kaži ar taip būtų padaryta?

    O iš esmės: DRAKONAS MIRĖ, ŠLOVĖ DRAKONUI.

    Kol žmonės nesusvoks, kad vertybė yra ne pinigai, tol toliau taip gyvensime, netgi žymiai blogiau (didžioji žmonių dauguma).

  69. Jz / 78.56.24.61

    Esu iš tos kartos, kuri nori nenori buvo priversta „studijuoti“ marksizmą. Šaipėmės iš Karlo Marlo tarpusavyje ir tiek.
    Dabar su siaubu pagaunu save, kad ten vis tik daug tiesos tuose Kapitaluose ir Manifestuose…
    Klasės (ar luomai, klanai) su savo interesais yra. Jei yra interesai, reikia juos išreikšti ir ginti. Va, tau ir klasių kova.
    Kitas reikalas, kad kovoti reikia nebūtinai grindinio akmenimis.

    Aišku, geriausia būtų, jei , anot Sliko, užtektų:
    „surasti keliolika dar nepraradusių padorumo, žmoniškumo asmenų, kurie galėtų užimti pagrindinius postus valstybėje ir reikalai turėtų pajudėti iš vietos. „

  70. st.algis-Gediminui / 78.60.36.237

    gal ipritas ? Būtų nelabai..

  71. Joo to Slikas / 78.60.65.29

    As apsalus – jau kelintus metus valstybe neranda 1 miljono litu Onos baznycios rekonstrukcijai, bet beveik 52 miljonai litu bus skirti isminavimo laivams isigyti!
    Ir ka su jais darys? pudys prieplaukoje? o Lietuvos kulturos vertybes lai griuna, puna ir isnyksta … saunuoliai „isrinktieji“ Lietuva nepamirs jusu „geru“ darbu … dievas tikiuosi irgi …

  72. Gediminas vilniečiams ir Justui / 78.60.65.60

    Pabendravęs su mokslininkais ir lazdyniečiais ir išgirdęs jų neigiamą nuomonę ir informaciją apie neigiamas šio projekto neigiamas savybes, remiuosi vieno žmogaus nuomone (kurio asmens tapatybės nenorėčiau atskleisti, kad nepadaryti jam nepatogumų), kuris yra daugiau įsigilinęs į šio projekto specifiką, nei aš ir pateikiu Jums šias pastabas, negarantuoju dėl šios informacijos užtikrintumo, nes tai nėra mano tyrimas, o cituoju kito žmogaus informaciją, tačiau į ją atkreipti dėmesį reiktų:
    1) Deginimo gamykla yra statoma privataus kapitalo, kuris norės turėti pelną. Pelnas susidarys iš didinant gyventojų mokesčius už atliekų tvarkymą.
    2) Jei “Rubikonas“ pasistatys Komunalinių atliekų gamyklą prie “Vilniaus energijos“, ji galimai pereis “Rubikono“ žinion, kaip nudėvėta įmonė, iš to išplaukia:
    2.1. “Rubikonas“ galimai perima “Vilniaus energiją“ už 1 lt
    2.2. Kaip monopolistas jis gali koreguoti šilumos kainas visiems gyventojams.
    3) Transporto kamščiai. Kiekvieną dieną turės pravažiuoti virš 300 automobilių vežančių atliekas, kurie važiuos per Lazdynų mikrorajoną, o šiukšliavežių eilė susidarys beveik iki “Iki“ parduotuvės
    4) PAV ataskaita buvo galimai daroma remiantis tik matematinėmis moduliacijomis, o realių tyrimų nebuvo daroma.
    5) Lietuvoje nėra jokios institucijos, kuri gali juridiškai ir kompetentingai kontroliuoti tokias gamyklas.
    6) Lietuvoje nėra aparatūros, su kuriuos pagalba gali būti matuojami užterštumai.
    7) Remiantis Lietuvos atliekų tvarkymo strateginiu planu, tokios gamyklos prioritetas nėra pirminis. prioritetai:
    7.1. Prevencija (žmonių mokymas kaip tvarkyti atliekas)
    7.2. Rūšiavimas (pirminis rušiavimas pas žmones, antrinių žaliavų surinkimo punktai ir saugyklos)
    7.3. Perdirbimas (gamyklos perdirbančios antrines žaliavas)
    7.4. Deginimas
    7.5. Savartynai
    8) PAV neįtikinamai aiškinama apie poveikį žmogaus sveikatai
    9) Nors PAV minima, kad ši gamykla statoma moderniausių technologijų pagalba ir pastačius ją ji bus pati moderniausia, bet jei mes palyginsime Vienos atliekų deginimo gamyklą, kuri yra daug pažangesnė (o ji teigia kad jau nebėra pati moderniausia) taip pamatysime kad Lietuviškas gamyklos variantas atsilieka apie 40 metų. (yra įtarimas, kad šioje gamykloje bus diegiama jau panaudota įranga iš demontuotos gamyklos užsienyje)
    10) Šios gamyklos tikslus pavadinimas „Regioninė komunalinių atliekų deginimo gamykla“ bet joje ruošiasi deginti nuotekų dumblą, kas nėra komunalinė atlieka, bei gamybines atliekas, kuriom deginti reikalingos visai kitos technologijos.
    11) Tokiuose deginimo gamyklose, kur deginimo temperatūra svyruoja apie 1000 laipsnių pagal Celsijų ir mažiau susidaro didelis kiekis pikrino (gal tų dujų pavadinimas netikslus), tai yra dujos kurios pasauliniame kare buvo naudojamos kaip cheminis ginklas
    12) Kaip buvo daromas PAV nebuvo sumuojami kiti šalia esantys nešantys taršą objektai.

  73. st.algis / 78.60.36.237

    Slikas teisus, o Filantrop. ne. Žmogus labai nori riaušių, ,,Agresivnij bestija, čystyj faraon, nu a gdie agresija, tam mnie ne rezon.“

  74. to Filantropiniai išvedžiojimai / 78.60.51.210

    Klasių kovos ir luomai iš esmės nieko gero neduoda nei vienam žmogui. Daugelis paprieštarautų: na aš dabar turiu visko, milijonai piniginėje, viskas okey. Be kieno sąskaita tai turima? Gerai pastebėjot, kad „teisė į nuosavybės valdymą gali labai greitai pasikeisti, kai liaudis pernelyg „įkaitinama“ nuo buržuazijos ir išnaudojimo pertekliaus“. Tai reiškia, kad bet kokios kovos nesuteikia pastovumo žmonių valdymo (savivaldos) sistemoje. Iį esmės nepaneids niekas, kad nuosavybė – tai valdymo teisė. Pati valdymo kokybė, valdymas priklauso nuo pasirinktos koncepcijos, yra jos ribose. O iš čia seka pagrindinis dalykas: pasirinkta neteisinga koncepcija – skaldyk ir valdyk. Bėda ta, kad mes visi esame prie jos pripratę, suaugę su ja, nes žmonija pagal tokią koncepciją gyvena jau kelis tūkstančius metų, o dėl to net neįsivaizduojame, kad galime gyventi kitaip. Būtent dėl tokios koncepcijos ir turime, kad „per istorijos pamokas buvo, ir yra, brukamos tik datos ir įvykiai, neanalizuojant priežasčių „Kodėl““. Esama švietimo sistema iš esmės neugdo kūrybingumo. O dar Levas Tolstojus yra pasakęs: „Daug žinių yra svarbių ir reikalingų. Bet svarbiausia – kaip gyventi. Išsilavinimas klaidingai priimamas kaip tikslas (pedagogai padeda lavinimuisi, bet ne lavinimosi harmonijai) ir tame glūdi amžina visų pedagogiškų teorijų klaida.
    Jei mokinys mokykloje pats neišmoks nieko kurti, tai ir gyvenime jis galės tik pamėgdžioti, kopijuoti.“
    Dabar ‚karaliauja“ godumas, melas, niekšybės, panieka ir t.t. Reikia tik Lietuvoje surasti keliolika dar nepraradusių padorumo, žmoniškumo asmenų, kurie galėtų užimti pagrindinius postus valstybėje ir reikalai turėtų pajudėti iš vietos. Aišku, mums visiems reikia keisti savo pasaulėžiūrą ir suvokti, kad tik padorumas, saikas, tiesa gali mums suteikti pilnavertišką, žmogišką gyvenimą. Mes turime išmokti arba prisiminti nuoširdų tarpusavio bendravimą ir būtį. Ir niekas už mus nieko nepadarys, joks lyderis, net Dievas.

  75. Filantropiniai išvedžiojimai / 88.222.216.131

    Kapitalistams, buržuazijai ir jų pakalikams sukrėtimai, neleidžiantys pernelyg atitolti nuo planetos, kurioje gyvenama – būtini. Riaušės – kaip tik tai, kas gali parodyti, jog teisė į nuosavybės valdymą gali labai greitai pasikeisti, kai liaudis pernelyg „įkaitinama“ nuo buržuazijos ir išnaudojimo pertekliaus (gaila, kad per istorijos pamokas buvo, ir yra, brukamos tik datos ir įvykiai, neanalizuojant prižasčių „Kodėl“), dėl ko daugelis šiuolaikinių Lietuvos buržujų ir Seimo narių yra pernelyg atitolę nuo šios „planetos“. Sveikinu riaušes, įkrečiančias proto aukščiau minėtai socialinio luomo klasei! Aišku, nukenčia ir niekuo dėti, bet tai – klasių kovoje neišvengiama, ir gali būti įvertinta kaip „neišvengiami nuostoliai“.

    Lietuviai – kantresni, ir riaušės vargiai čia bus (ir mtingas Lietuvoje organizuojamas, lyg tyčia, ne po darbo, o darbo valandomis), bet buržazinio luomo ir valdančiosios klasės atstovai turėtų labai rimtai pažvelgti į įvykius Rygoje – demokratijos prisisiurbusi ir laisva, neužsiangažavusi krata, Lietuvoje vis vien anksčiau ar vėliau užaugs!

  76. to REKK / 213.197.188.50

    Kad tas straipsnis nupiltas nuo kazkokiu rusisku kospiraciniu saitu zodis zodin. Pilna tokiu konspiraciju, ypac jeigu angliskai supranti. Kazkada to pacio Griniaus straipsni skaiciau, kur smerkiami, ir gale uzduotas retorinis klausimas kazkoks panasus: ar „atsilaikys musu tankai“, kas rodo kad pazodziui isversta is rusu kalbos, net patingeta pritaikyti lietuvos „rinkai“ :) Nereikia cia daug proto verst ir rusu kalbos konspiracijas ir pasirasinet savo vardu…

  77. Joo / 78.60.65.29

    Idomu kiek seimunu penktadieni i ateis i darba ir nesumanys isvykti kur i komandiruote … arba netiketai susirgti … arba seip kokiu reikalu tureti toliau nuo Seimo rumu?

  78. Joo / 78.60.65.29

    visada jauciau fobija dideliom zmoniu miniom, nes juos lengvai pasiduoda betkokiam snabzdiesiui uz nugaros – vienas mynioje tyliai mestelna „ideja“ lyg tarp kitko – o kiti kaip zombiai priima tai kaip isakyma ir vykdo. Tas pats atsitiko manau ir Latvijoje. Jau seniai moksliskai irodyta, kad zmoniu minia yra baisus lengvai bet kuo valdomas ginklas. Nesakau, kad as pateisinu privataus ar valstybinio turto niokojima riausiu metu, net smeriu tai. Taciau suprantu, kad zmones tiesiog buvo istumti i kampa. Valdzia jiems nepaliko kitos iseities, kaip tik pareiksti savo protesta pries tai kas vyksta. Manau Vilniuje penktadieni gali buti panasus protesto finalas – bet kadangi pas mus „nuskriausti“ ir policininkai – saugoti seima nebus daug norinciu – o jei policija prisijungs prie minios – bus baisiau nei tai kas ivyko Rygoje. Negi seimunai tikisi, kad bus saugomi kaip 1991? Manau bent tada „ishrinktieji“ supras, kad ju planas netinka. Planas, kuris buvo priimtas paskubomis, naktimis (net neabejoju, kad is virsvalandziu seimo nariai neblogai prisidure prie atlyginimo uz gruodi). O dabar reikes dar daugiau laiko sita „klaida“ istaisyti. Tik ar sugebes musu isrinktieji tai padaryti?

  79. Jz / 78.56.24.61

    Nors tų būdų kaip išlieti savo protestą ne tiek jau ir daug, bet riaušių tikrai nereikia. Net jei gautų tik tie, kurie nusipelnė ir pasipelnė gyventi geriau.
    O kad bus provokacijų, tuom abejoti netenka.
    Su fakelais Karių kapinėse einanti jaunimo kolona buvo pabrėžtinai drausminga.

  80. Slikas / 78.60.51.210

    [quote comment="61575"]nu valdzia aisku arba nieko nesupranta ir darzelio lygio naivuma prilaiko, arba atvirai tyciojasi, kai visiems mokescius didina, o patys sau ima isvis neapmokestinamus pinigus tipo kanceliarinem islaidom. Zuokai, pats turejes versla ne viena, negi ir pats tiki kaip tie didinantys mokescius, kad padidinus mokesti, daugiau bus surinkta pinigu i biudzeta? stebiuosi tokiu poziuriu. ne tik kad maziau surinks, bet dar ir tures moketi bedarbiu pasalpas.[/quote]

    Tai iš tų mokesčių „verslininkai’ zuokai ir daro biznį…

  81. vilnietis / 194.176.44.216

    nu valdzia aisku arba nieko nesupranta ir darzelio lygio naivuma prilaiko, arba atvirai tyciojasi, kai visiems mokescius didina, o patys sau ima isvis neapmokestinamus pinigus tipo kanceliarinem islaidom. Zuokai, pats turejes versla ne viena, negi ir pats tiki kaip tie didinantys mokescius, kad padidinus mokesti, daugiau bus surinkta pinigu i biudzeta? stebiuosi tokiu poziuriu. ne tik kad maziau surinks, bet dar ir tures moketi bedarbiu pasalpas.

  82. murmulis / 82.135.215.191

    kas cia siulo skaityti nuplagijuota (pavogta) rasliava is rusu?

    o dėl riausiu. zuokui pritariu del vieno – kad lochai politikai tuo nepasinaudotu pas mus (regis, penktadieni ketinama ir chia rengti mitingelius). o riaushes toks reikalas… kaip buves pankas galiu pasakyti, kad atimkit is manes 10 metu ir pats vitrinas dauzyciau :D chia jau tokia anarchistu filocofija. ir nesvarbu, kas sukurste – fasistai, komunistai (abu dar ir uz tai gautu i snuki), ar kriskcionisktai. svarbu – pries valdzia.

    bet tik dabar supranti – ne pries valdzia, o is dyko buvimo :)

  83. iš Delfio / 78.60.36.237

    Kad neramumai po mitingo galėjo būti provokuojami, trečiadienio numeryje spėja rusų kalba Latvijoje leidžiamas dienraštis „Telegraf“: „Į jaunimo minią nepastebimai įsimaišė vidutinio amžiaus vyriškis, aktyviai vaidinęs smarkiai išgėrusį. Imituodamas agresyviai nusiteikusios publikos veiksmus, jis leidosi polemizuoti su jaunuoliais: „O ką mes išrinksime į jų (parlamentarų – DELFI) vietą?“, „Reikia (rinkti) tuos, kurie duos darbo“.
    Kai minia nuo jo nusisuko, vyras akimirksniu susiėmė į rankas ir jau nebesvyruodamas bei nevaidindamas girto persimetė keliais žodžiais su organizatoriais, stovinčiais anapus užtvarų. Po to jis vėl pasisuko į jaunimo pusę, tačiau prabilo kitaip: „Ką mes čia darome?“, „Nejau mes tik šiaip atėjome?“, „Eime Seimo link“. Tai buvo pirmas žmogus, iš kurio lūpų nuskambėjo siūlymas eiti prie parlamento.“ (http://www.delfi.lt/news/daily/world/article.php?id=20071620)

  84. lexmagus to REKK / 195.182.67.187

    Girnius, aishku, protingas bachuras. Ir tikrai galimas daiktas, kad tos krizes priezastys, apie kurias anas kalba – kazkiek tai „tikros“.

    Bet ar yra prasme i visa tai gilintis? Juk potekste vis tiek – „laimetoju negali buti“ :((

    Galbut mums truksta koncentracijos i tai, ka mes GALIME PAKEISTI? Ir galbut ish tikruju GALIME? Tarkim, ne globaliniu mastu, ne Lietuvos, netgi ne savo gyvenamojo rajono mastu. Pirmiausia – savo paties gyvenime.

  85. Vingių Jonas su šakėm / 78.60.72.58

    Mūs braliukai latviukai nuskambėjo negerai,
    Pradžioj taikiai susirinkę butelius vitrinoj rinko,
    Jų balzamas gan stiprus ir nugirdė tuos vaikus,
    Galima tad reziumuoti, kad Rygoj bandė durniuoti.

    Lyg profsajungos juos kvietė, aukštos kainos buvo vietoj,
    Dar ir atleisti iš darbo nevilties vežime darda,
    O ir Parex bankas toks špygą didelę paruoš,
    Ne sekundei, bet gal metams, darbui gali būti šakės.

    Bet kadangi Rygos mieste liūto dalį turi fiestos,
    Kaimas ten labai smulkus, ten miestiečiai ir alus,
    Tad su šakėm nelabai dirbs latviukai išdidžiai,
    Ir trašų ten tik retai senam kaime pamatai.

    Krizė vis smarkiau krizena ir visus į gatves gena,
    O jei daug kas baltarankiai, skylę kramto nuo barankės,
    Dar kai kam ir mėšlo kvapas nelabai tinka prie snapo,
    Ir braliukai, tie kuinai, trypia, spardosi išdidžiai.

    Lietuvukiams tai nebaisu, mūsų bankai stiprūs baisiai,
    Dešimt litų jei turi, į padanges kilt gali,
    Ten juk Darius ir Girėnas per Atlanta sklando vėjy,
    Ir net vėjas iš rytų nenupus drąsių vyrų.

    Tad nors krizė ir krizena, o kai kas gal gatvėj vemia,
    Prie šiukšliadiežių gal darniai jau rikiujasi bedarbiai,
    Bet su šakėm visados Vingių Jomas darban jos,
    Daug kaimų yra čionai ir darbai su šakėm ten.

    Baigdamas linkiu nežliumti, bet su šakėm mėšlą stumti,
    Kaime žemė derlinga, neužleisti reikia ją,
    Ir usnynes išnaikinę vėl laukuos rugiai auksiniai,
    Dar burokai ir dar bulvės, dar ir cukraus runkeliai atbunda.

  86. lexmagus / 195.182.67.187

    Ai, nieko blogo tos kriaushes :) Aisku, savo automobilio sudeginti tai neduociau, bet kai kuriems valdantiesiems vieshai dirzo ikresti, manau, butu labai butina :)

  87. REKK, / 213.197.129.86

    Man atrodo, kad aš labai į temą, gal kas skaitėte – gal kas ne – bet siulau susirasti: Kęstutis Grinius. „Apie tai nerašo niekas: Tikrosios pasaulinės finansų krizės priežastys“….labai sakyčiau įdomus ir vertas dėmesio požiūris…