Žydinčios sakuros ir audringi metai
2008 - 04 - 24, Ketvirtadienis 10:40 Ar jau pastebėjote kai kur žydinčius medžius? Sakūras, žydinčias dešiniajame Neries krante? Graži diena, todėl nebesinori varginti politiniais skandalais ir nusivylimais.
Vakar dirbau iki vėlyvo vakaro ir dar skaičiau savaitraščio „The Economist“ kartą per ketvirtį leidžiamą žurnalą „Intelligent life“. Labai įdomus leidinys, bet numeryje, kurį vakar varčiau man buvo ypač įdomu skaityti apie tai, kas gi vyko 1968 m. Kadangi tai metai, kuriais pats gimiau, informacija apie juos visada man svarbi.
Tikrai neramūs metai, o ypač keista, kad tais pačiais metais keistomis aplinkybėmis žuvo kosmonautas Jurijus Gagarinas, buvo nužudytas vienas garsiausių JAV visuomenės veikėjų Martinas Liuteris Kingas (žymiosios frazės „Aš turiu svajonę …“ autorius ir kovotojas prieš diskriminaciją), buvo nušautas ir Robertas J. Kenedy (JAV senatorius ir nužudyto prezidento Johno Kenedy brolis), buvo pasikėsinta į vieną garsiausių XX amžiaus menininkų Andy Warholą. Jau nekalbant apie revoliucijas, studentų maištus ir t.t. Ir pagalvoju, kad tokiais metais gimę žmonės tikrai negali būti ramūs, turbūt ne aš vienas toks. Kaip kažkada teigė kitas populiarus žurnalas; „1968 – ieji: metai, kuria pakeitė mus“.
Beje, norėčiau atkreipti blogo lankytojų dėmesį, kad gerokai papildyta yra „Video kronikos“ rubrika.


2008 - 04 - 26, 15:00
kurioje vietoje tos sakūros?
2008 - 04 - 25, 9:19
[quote comment="55648"]Visas Vilnius skendi vyšnių ir slyvų žieduose, o A.Z. klausia – ar pastebėjot sakuras? Ne per vyšnių žiedus kažkaip nepastebėjau nei sakūrų, nei bachūrų.[/quote]
Tai anksčiau buvo – „kaip žydėjimas vyšnios“, dabar gi – reikia kitoniškai, nors ir miesčioniškai.
2008 - 04 - 24, 20:33
Pritariu Katonui. Stebekite ivykius…
2008 - 04 - 24, 20:25
Perskaičiau ,,TS” ne pirmą kartą išsakomą mintį – ,,Zuokas yra savo partijos vadas.”(TS 2008 – 04 – 24, 12:54) – ir norėjau jį pataisyti, kad AZ yra ne SAVO, o LiCS partijos vadas… Ta prasme, kad partija nėra AZ nuosavybė:)…
Po to pagalvojau ir manau, kad ne aš, o TS’as teisus:)… Tik gal nederėtų to žmonių susibūrimo apie vadą Zuoką vadinti partija…
Reikės pamąstyti kaip tą sambūrį reikėtų pavadinti. O gal kas nors turi variantą?
P.S. Kartagina turi būti sugriauta.
2008 - 04 - 24, 19:19
Visas Vilnius skendi vyšnių ir slyvų žieduose, o A.Z. klausia – ar pastebėjot sakuras? Ne per vyšnių žiedus kažkaip nepastebėjau nei sakūrų, nei bachūrų.
2008 - 04 - 24, 17:35
Tikrai esi uz mane gerokai kietesnis, bet laimejai ne tu, o Puskinas. Revanco nebus.
2008 - 04 - 24, 16:32
:)
2008 - 04 - 24, 16:31
Ko? Kad tu is Lentvario?
2008 - 04 - 24, 16:17
Nepavydek:)
2008 - 04 - 24, 15:36
Kaifuoji? na na…
2008 - 04 - 24, 15:21
Irgi labai sunkiai. Net pamiegoti neleidzia ;P
Taj sekmes (t.y. smagaus laisvalaikio) Ą?Ą?
2008 - 04 - 24, 15:00
Ir labai sunkiai. Keletą piliečių vedu doros link ( įskaitant ir A.Z.).
Tu?
2008 - 04 - 24, 14:57
Jeigu nematai už ką balsuoti – neik ir nebalsuok. Ir netiesa, jog tapsi nepilietiškas ar abejingas savo valstybei ! Šitą dalyką sugalvojo tie, kas bet kokia kaina nori išsilaikyti. Nebijok, septynis kartus iš eilės dėl neaktyvumo žlugus rinkimams, valstybė nebankrutuos, o tikimybė iškilti doram, pasitikėjimo vertam žmogui padidės dešimteriopai. Tuo pačiu bus šauniai nurodyta kur tų iki šiol „besisukusių“ šunsnukių vieta. Tai vienas iš būdų pasiekti didelių permainų, gerų permainų Lietuvos naudai.
2008 - 04 - 24, 14:54
Nelabai.
Dirbi? ;)
2008 - 04 - 24, 14:47
Andrius sako:
…taip nuoširdžiai parašei Virgi apie “padėkim” ir “mes -jėga”… :) …Belieka tik pritarti tau, tik… ar nemanai, kad padėdami, turėtume įžvelgti ne tik blogasias puses, nuolatos jas eskaluodami, bet ir gerasias bent jau kartais ? :)
Virgis klausia:
Gerosios, tai kokios ? Kad moka “suktis” ? Tai aš ir sakau: NELYSK į politiką, pasilik versle, ten ir sukis. O kai tokie “besisukantys”, “mokantys suktis”, “apsukruoliai”, “sukučiai”, “sukčiai”, “suktukai”, “besinusiapsiužsisukantys” ims tvarkyti valstybę, bus bėda. Didelė, Andriau, didesnė nei dabar.
Dar viena gera savybė – noras pažinti save.
Kita – kalbėjimas lietuviškai (nors galėtų rusiškai ar angliškai)
Dar viena – padeda Lietuvos verslininkams (kas kad ne visiems, visų juk neaprėpsi)
Ir dar – laiku susimoka baudas (nors nesuklydo)
Organizaciniai sugebėjimai? – turi jų kas trečias gatvėje sutiktas.
Jaunas politikas? – tuo žavisi tik neišmanėliai, politikoje tai labiau trūkumas nei privalumas (ir A.Z. tai sėkmingai įrodė).
Andriau ?
2008 - 04 - 24, 14:44
… Na tik norėjau ir aš sužinoti kuris tas „tobulasis antisukčius“, kurį galėčiau palaikyti kartu su tavimi ? :)… kad pagaliau „valstybė būtų tvarkoma“ be baimės prisišaukti „bėdą“ ? … Na tai ?… kam, ckant, atiduoti savo balsą per rinkimus ? :) – juk žinai ?… apšviesk nežinančius ? :)
P.S. Ar tos retorinės Tamstos „tezės“ buvo klausimas ? – atleisk nesupratau :)… gal galėtum klausimą konkretizuoti ?
2008 - 04 - 24, 14:39
Nelabai. Labiau patinka sprogstantys muilo burbulai, kai tam nesutverti asmenys bando politikais tapti. O pats ar mėgsti muilo operas? ;) O cepelinus ?:)
2008 - 04 - 24, 14:35
Ar mes čia susirinkom pievelę skalda užpilti? Ne. Ir kam tie buratinai bei teletabiai. Andriau, būkim protingi. Ar dar būtų galima balsuoti už ką nors kitą nei už Jumorą?! Ir kokie čia dar gali kilti klausimai?
Beje, į mano praeitą užklausimą atsakymo negavau. Kodėl?
2008 - 04 - 24, 14:32
Jo, Virgis su visais padiskutuoti suspeja. Operatyvus zmogus, matyt – Virgi, ar megsti muilo operas? ;)
2008 - 04 - 24, 14:29
Kolega turite mintyje: “ Nesvetimoteriauk“. :)
Tęskite, prašau, jums puikiai sekasi.
2008 - 04 - 24, 14:18
… Sklandžiai dėstai Virgi :)… šaunu… beveik įkalbėjai… Va tik būtų neblogai, kad paargumentuotum tą „pavojingą valstybei sukčiavimą“ ir ne parsidavusio balso grąžinimo pavyzdžiu, bet tiek to… Taigi ?:) – tai pasidalink kur ta tavo žalesnė „teletabių pievelė“, kurioj anei grumstelio, nei akmenėlių ? – ir aš noriu, kaip Tamsta, žinoti „už ką“ pabalsuoti ? :) – nagi, nagi ? – „skažite kak jevo zovut“ ? – tikiuosi ne Bu… ra…ti… – iš fronto ? :)
P.S. O gal Tamsta, kaip ir didžiai gerbiamas Nurimęs – „žaliosios pievelės“ koardinačių išduoti nenori, nes gali pasirodyti, kad šiuo metu ji labiau panaši į akmens skaldos karjerą ? :)
2008 - 04 - 24, 14:17
Ir bent kiek prozos: Virgiui!
Iki Kiplingo suvokimo tau tolokai, labiau artimas esi cia kadais siautusiam gediminui,todel beapeliacinius savo sapaliojimus apie tai ko visiskai neismanai t.y.
apie politines strukturas partijoje, ju pavadinimus, net vadus ,lyg butum stovejes
prie ju vidurnakty su zvake, geriau susikisk sau …kur patogiau ir toliau tapsnok
i sau pasirinkta vieta! ,tuo paciu ir pats zvilgtelk i kitiems rekomenduojamus
desimt Dievo isakymu!!
2008 - 04 - 24, 14:15
Kaip šio užkampio pagalba galima pakenki?
„…jeigu kritikuoji-tai beabėjo esi keulė, jei giri-prisitaikėlis…“ – suklydai iš esmės. Tik tai supratęs galėsi žygiuoti toliau …
2008 - 04 - 24, 14:10
Pagal naujausią konstitucinio teismo žodžio „tapšnok“ išaiškinimą, tamsta tikriausiai norėjai pasakyti “…tapsnok didz.gerb.p. Virgiui ant peties!…” ;) Na kagi, žinojau, kad net ir taikos karveliai tai gali, o ką jau kalbėti apie 108. Naudojiesi balkonais ar kaip? Beje, tamstos niko suma yra 9. Tai jau blogas ženklas, ne veltui šis skaičius minimas šalia slibinų bei raganų. Štai ką aš vadinu „… tamsiais viduramziu prietarais…“ – skaičių magijos panaudojimą oponentui paveikti. Todėl likusios komentaro dalies nebus. Nebent įtikinsi visgi esąs gėrio paiuntinys, vadinas visai ne prie A.Z.
P.S. Tikiuos TS nesupyks, pasiskolinau jo stilių. Labai pritiko. Ačiū TėEsui.
2008 - 04 - 24, 13:51
Ziurint, ka kritikuoji. Jeigu kiaule, tai gali netrukus pradeti kriuksikuoti. O jeigu nekalta – tai iki jo lygio kritikuodamas nepakilsi.
Bet, aisku, as nieko pries tiesiog savo minciu issakyma. Buciau kamikadze, jeigu propaguociau zavejimasi valdzia:) Kitas dalykas – kai ijungi „plokstele“.
2008 - 04 - 24, 13:46
Ne, as turejau omeny, kaip tik „NEVARYK“, o ne „tapsnok didz.gerb.p. Virgiui per peti!“;)
Todel likusioji tamsto komentaro dalis yra paremta tamsiais viduramziu prietarais:P
2008 - 04 - 24, 13:46
Poetiskai šį kartą pradėjo rašinį AZ „Ar jau pastebėjote kai kur žydinčius medžius?“
Išties lyriška fraze, kuri žydinčių sakuru fone stumia mus įmanomai santūriai,
gal net geranoriškai ieškoti laisvės egzistencijoje ir tiesos pajieškose…
O ištiesų mūsų, komentuojančių padėtis gan dviprasmiška: jeigu kritikuoji-tai beabėjo esi keulė, jei giri-prisitaikėlis. Matyt daug kas priklauso ir nuo dėstymo
formos ir netik. O geriausia tai paprasčiausia nekenk !!!
2008 - 04 - 24, 13:41
Ar tik nepradedi akcijos: „Pavaryk ant Virgio“ ?
Nors tu ir 007 draugas, gerai pagalvok. Tai ne grasinimas, tai – draugiškas patapšnojimas per petį – suprask: „Varyk tik gerai pagalvojęs“. iki.
2008 - 04 - 24, 13:32
Pasakyk atvirai – Kiplingas – iki šiol tavo mėgstamiausias rašytojas?
„…Zuoko partija yra nemenka jega Lietuvos politikos dziunglese…“ – ech, TėĖsai, menka ji visai, menka kaip niekad. Ir pagal džiunglių įstatymą, net ir nesulaukus visiškos sausros, sutik, jiems reikia naujo vado. Ir ne tik. Naujo pavadinimo, naujos tarybos, naujų idėjų, naujo žvilgsnio į sąžinę ir dešimt Dievo įsakymų.
2008 - 04 - 24, 13:31
Jauciu teks neuzilgo pradeti kita akcija, besivadinancia: „Nevaryk ant Virgio!“:)
2008 - 04 - 24, 13:24
[
Klausimas: ar vakar vėlai vakare buvo kas nors skaitoma?
2008 - 04 - 24, 13:21
Gerosios, tai kokios ? Kad moka „suktis“ ? Tai aš ir sakau: NELYSK į politiką, pasilik versle, ten ir sukis. O kai tokie „besisukantys“, „mokantys suktis“, „apsukruoliai“, „sukučiai“, „sukčiai“, „suktukai“, „besinusiapsiužsisukantys“ ims tvarkyti valstybę, bus bėda. Didelė, Andriau, didesnė nei dabar.
Dar viena gera savybė – noras pažinti save.
Kita – kalbėjimas lietuviškai (nors galėtų rusiškai ar angliškai)
Dar viena – padeda Lietuvos verslininkams (kas kad ne visiems, visų juk neaprėpsi)
Ir dar – laiku susimoka baudas (nors nesuklydo)
Organizaciniai sugebėjimai? – turi jų kas trečias gatvėje sutiktas.
Jaunas politikas? – tuo žavisi tik neišmanėliai, politikoje tai labiau trūkumas nei privalumas (ir A.Z. tai sėkmingai įrodė).
Andriau ?
2008 - 04 - 24, 12:54
Taip sutinku jega yra ir teise daryti ka vadas nori. O nori vis daugiau energijos sltiniu buvimui saldinti. Deja jegai tiesos nereikia stipresnis gamtoje ir Seime visada teisus. Bet tikras zmpogaus laisves buvima yra tiesoje. Zuokas yra savo partijos vadas. Stai tu Virgi ir bandai ir bandai pavaryti ant AZ uvokdamas kad Zuoko partija yra nemenka jega Lietuvos politikos dziunglese. Bet Zuokas keiciasi ir Sutinku, mes jam turime padeti, ne as jame matau politikos ateityi. Tai zmogus kuris atejo ir baimes ir vargo aplinkos Jonavoje. Sukure svo aplinka. Nori ir sauir mums padti atkariasuti valstybe is valstybininku ir kirkilistu.
2008 - 04 - 24, 12:47
…taip nuoširdžiai parašei Virgi apie „padėkim“ ir „mes -jėga“… :) …Belieka tik pritarti tau, tik… ar nemanai, kad padėdami, turėtume įžvelgti ne tik blogasias puses, nuolatos jas eskaluodami, bet ir gerasias bent jau kartais ? :)
2008 - 04 - 24, 12:33
Keistuoli, pergyvenu lygiai tiek, kiek tu pergyveni dėl mano nepilnavertiškumo komplekso :)
Dėl „atminties“ sudominai. Gal būtų galima plačiau ?
O toliau perskaityk keleta kartų, jei iš pirmojo nesuprasi:
Žmogus (A.Z.) atsidarė šį užkampį ne jūsų „…bolševizmo atsiradimo motyvacijų…“ paskaitinėti. Ir net ne tam, kad sužinotų, jog yra pasaulyje toks TSas ( atleisk, jei nuvyliau) ar Virgis.
Žmogus nori atsiliepimų, kritikos. Žmogus nori geriau pažinti save. Žmogus nori tobulėti !
Padėkim jam. Padėkim atrasti vietą po saule. Kartu mes – Jėga ! :)
2008 - 04 - 24, 12:03
Gerb. p. A. Zuokai, kaip galėtumėte pakomentuoti tokią informaciją:
„Dėl pritarimo teritorijos prie Pupinės ir Kuzmiškių vietovių detaliojo plano konceptualiajai daliai“ – net 8 Liberalų ir centro sąjungos (LiCS) frakcijos nariai.
2008 - 04 - 24, 12:00
Tai kad cia tik etikos normomis pagristas musu bendravimas is tiesu , nors ir netiesiogiai su Zuoku. Virgis matyt vadovaujasi liaudies prieso ivaizdziu, kuri turi ir jui grindzia savo buvima bloge. Galima tik spelioti, kas sukure Virgio tokia bolsevikine buvimo motyvacija. Zuokas keiciasi , o Virgis ne . Ka reiskia ideologija, kuria pakeisti gali tik gaujos vadas.
2008 - 04 - 24, 11:54
Kaip tik antradienį ėjau Baltuoju tiltu ir pasigrožėjau sakurų sodeliu :). Pliažas dar tuščias, o riedutininkų ir dviratininkų aikštelėje – sausakimša (ir vos vienas kitas su šalmu). Savivaldybės pastatas naujai išdygusių dvynių fone tapo ne toks išsiskiriantis. Kadais modernus „Lietuvos“ viešbutis dabar atrodo kaip baisus gremėzdas. Seniau ramutėlė gatvė palei upę dabar didžiausio tranzito gija. Ant sužaliavusios žolės būsimo EG muziejaus vietoje grupelėmis sutupę žmonės iš CUP’o atrodė kaip kurmiarausių kupsteliai.
Keista :), kad 108 nebandė nuspėti ar paskaičiuoti, kurio gi tų maištingųjų metų įvykio dalyvio siela reinkanavo į AZ.
2008 - 04 - 24, 11:49
Virgis, ske, nedalyvauja akcijoje „Nevaryk an Zuoko“ :) Kuproto, tsakant, nei grabas neistiesins:)
2008 - 04 - 24, 11:43
Virgi, o ko tu pergyveni.Itariu turi kompleksa nepilnavertiskumo, nors kaip ir Zuokas esi unikalus savo genu kompozicijos modulis. Tai ko truksta ? Atminties ?Argi ne taip
2008 - 04 - 24, 11:35
Turiu pastebėti, tamsta gimei dar ir tokiais metais, kai Afrikoje siautė ligos, badas ir smurtas. Ar tai irgi įtakojo tamstos charakterį ?
Error:
„…Kadangi tai metai, kuriais pats gimiau, informacija apie juos visada svarbi…“
Turėtų būti:
„…Kadangi tai metai, kuriais pats gimiau, informacija apie juos man visada svarbi…“
A. Zuoko kasdienis noras susireikšminti darosi liguistas. Tai jau nebejuokinga. Praleista puiki proga patylėti.
Žydinčiomis sakuromis grožėtis geriausia tylint …
2008 - 04 - 24, 11:03
Tai ka? Greitai teks ant pirstu skaiciuoti tuos, kurie nebuvo sulaikyti;)
Bet perdetai dziaugtis irgi nereiketu. Na, bet mitas „Paksas valdo STT“ matyt irgi jau pod voprosam. Turbut STT is tikruju valdo butent tie, kas netingi:P
2008 - 04 - 24, 10:54
Arturai, o kaip zinias apie Lementausko sulaikyma?
ar neverta atskiro komentaro?
liudnas vaizdelis ant Vilniaus patapes, gal dabar pasvieses?