Užtenka tyčiotis iš mokytojų lūkesčių
2008 - 04 - 4, Penktadienis 9:38Už tai, kad Lietuvos mokytojai buvo priversti streikais reikalauti padoresnių atlyginimų ir būtent taip ginti savo teises, atsakomybę turėtų jausti visi, per aštuoniolika Nepriklausomybės metų buvę valdžioje ir priiminėjęs sprendimus. Maži mokytojų atlyginimai ir remonto nesulaukiančios mokyklos nėra staiga atsiradusi problema, tai skaudulys, kuris ilgai tvinko, kol pagaliau prireikė radikalios operacijos ir skubių sprendimų.
Kalbėjausi su mokytojais Jonavoje, Šilutėje, Plungėje, Tauragėje, ir beveik visi jie tvirtina, jog jaučiasi pamiršti. Tie, kurie buvo nuvažiavę dalyvauti protesto akcijose Vilniuje, sakė pastebėję, kad jų problemos politikams rūpi mažiau nei jų asmeniniai interesai ir kovos.
Ir tai ypač akivaizdu dabar, kai Seimo opozicija daro viską, kad nebūtų priimti šiuo metu taip reikalingi sprendimai, kad būtų galima nuosekliai kelti mokytojų atlyginimus. Toks vilkinimas aiškinamas tuo, esą reikia iš karto didinti atlyginimus taip ženkliai, kaip dabar padaryti neįmanoma, ir taip kuriama situacija, kad algos mokytojams artimiausiu metu nebūtų pakeltos apskritai.
Atrodo, kad Seimo opozicijai reikalingas ne rezultatas – aukštesnės mokytojų algos – o proga eilinį kartą pasipiktinti, pasirodyti ir nieko nedaryti.
Užtenka pagaliau tyčiotis iš mokytojų, ir Seimas turi nedelsiant priimti sprendimus, leidžiančius pradėti nuoseklų mokytojų algų didinimą, kaip numatyta partijų pasirašytame susitarime.


2008 - 04 - 04, 23:51
Kukliajam,
…Ir paantrindamas „…“ (Haroldai, rodos mūsų „stovykla“ didesnė :)…) tik priminsiu, kad ta pati Seimo komisija pripažino vieną iš vedančiųjų partijų – konservatorių – turėjus ryšių su asmenimis vykdančiais teroristinę veiklą – bet tai visai netrukdo tai partijai toliau plėtoti savo veiklą ir jos vadovams toliau jai vadovauti… Taigi prisijungsiu prie gerbiamos „….“ klausimo – kodėl AZ turėtų vadovautis kitomis „LR politinio žaidimo“ taisyklėmis, nei vadovaujasi visi to žaidimo dalyviai ? (Muntiano pavyzdys, manau, netinkamas, nes jis suprato, kad jam nepasitraukus – jis vis viena jau būtų atstatydintas)… Juolab, kad yra nuomonė, kad šiandieniniai LiCS reitingai laikosi tik AZ autoriteto dėka – manau tai supranta ir patys partiečiai nė nesvarstę pirmininko keitimo klausimo… Tai ką gi tuomet duotų tas AZ pasitraukimas ? – ar nebūtų tai dar viena vinis į liberalų partijos karstą ?
2008 - 04 - 04, 23:34
KKK,
tokiai partijai TT vadovauja daugiau negu nuteistas – išverstas iš aukščiausio valstybės posto asmuo – ir visi (atrodo, net ir jūs?) tą priima kaip savaime suprantamą dalyką. Maža to, rinkėjai net gi suteikia daugiausią mandatų jo vadovaujamai partijai per savivaldos rinkimus. Ir niekas net nesijaudina dėl to, jog sostinės taryboje jis sėdi greta kito teisto ir bausmę atlikusio asmens (tokie jau mūsų valstybės įstatymai). Tai kodėl dabar reikėtų AZ atsisakyti partijos pirmininko posto?
2008 - 04 - 04, 23:20
Nurimusiam :)
… Rodos Jūs jau pamiršote, kad esu tik „aklas ir kvailas“… :) – turėtumėte man atleisti, mano nesupratingumą… Ir visiškai Jums pritariu Jūsų ryžte bendrauti su Haroldu – man rodos, Jums būtų ko iš jo pasimokyti…:)
Nemažiau pagarbiai,
ubagiškas filosofas Andrius
2008 - 04 - 04, 23:09
Slikai,
dovanokit, bet šiandienos jūsų sąmokslo teorija man atrodo neįtikinama :\
2008 - 04 - 04, 23:08
Klausiate ar nemanau to ar ano (tiesa pats už mane ir atsakote, ir išvadas padarote)… Tai va p. Andriau- ne, nemanau. Taigi visi Jūsų išvedžiojimai tampa beprasmiai.
Apgailestauju, kad Tamsta taip ir nesupratot mano pozicijos. Bet tiek čia tos ir bėdos:).
Beje ,,ubagiška filosofija“ ir ,,praktinė išmintis“ iš visiškai skirtingų ,,operų“, toli gražu viena kitos nepaneigiančių:)
Ką, net šito nesupratot?
Tikrai, geriau bendrausiu su Haroldu, nes yra šansu, kad jis supras daugiau už Tamstą:)…
Labanakt minties galiūne.
Pagarbiai,
Runkelis Nurimes
2008 - 04 - 04, 23:07
Haroldai,
nepasiduok. Tik nereikia užsigauti dėl tiesos, ypač, jei ji nemaloni.
Rašyba ir gramatinės klaidos- VISŲ mūsų bėda. Taip mes ir pardavėm Tėvynę.
Deja, globalizacija, kosmopolitizmas etc- labai patogu tmums teisinti SAVO tingumą.
Rimantai,
stebinat mane.
2008 - 04 - 04, 23:06
Taigi,
…Tiesą pasakius ir neturėjau Tamstos galvoje :) – kreipiausi į tą „Taigis“, nes iš ankstenių Jūsų pasisakymų nebūčiau pagalvojęs galint Jūs taip rašyti…
2008 - 04 - 04, 23:00
Andriau,
smagu, kad Jūs vilnietis, bet tos spėlionės buvo ne mano. Kažkas pajuokavo pridėjęs prie mano IP raidę s.
Nelabai vykusiai, vieno vingio toks humoras.
2008 - 04 - 04, 22:55
Patenkinot, nes taip ir maniau. Kitaip tariant, nemaniau, kad Jūs nežinote, kad žodis nurimęs (dalyvis) rašomas su nosine. Reiškia, tai ne dalyvis :)
Tik nebūkit toks piktas, būkit šiek tiek nurimęs :)
2008 - 04 - 04, 22:55
Slikui
Vargu, ar dabar tas ką pakeistų. LiCS be AZ taptų marginalia partijėle, viena iš tų kelių liberališkų.
Gal to siekiama pakabinant jį- kad iš vis pasitrauktų iš visur? Geriausia- aplamai iš Lietuvos?
Ar atreipėte dėmėsį į *** moteriškai intuityvius pastebėjimus dėl p.Agnės pabrėžtino elgesio per kokią tai moterišką TV laidą?
2008 - 04 - 04, 22:51
Nemanau, kad turiu Tamstai ką nors aiškinti, bet jei jau Jums taip smalsu:)…
Jūs klystate manydamas(a), kad mano slapyvardis yra ,,Nurimęs“, t. y. ,,tapęs ramiu“…:)
Jo etimologija visiškai kita.
Ar patenkinau Tamstos proto smalsumą?
2008 - 04 - 04, 22:37
to Taigis,
…Tik patikslinsiu jums, jei kartais tai jums ištiesų reikšminga…:) – aš ne iš Kauno, o iš Vilniaus…
2008 - 04 - 04, 22:25
Nurimes, ko tą vaiką užpuolėt? Tąsyk turite paaiškinti ir savo slapyvardį, kodėl jis be nosinės?
2008 - 04 - 04, 22:24
Nurimusiam ,
Jūs tikrai šiandien be galo malonus… ir dosnus visiems savo pamokymais iš „neubagiškos politikos“ meno patirties …. :)…Pagirtina… Rašote – „Politikoje, kaip ir bet kurioje kitoje veikloje, svarbiausia identifikuoti tikslus (ilgalaikius bei trumpalaikius) ir ne tariamus/deklaruojamus, o tikruosius…“ ir, neva – „..Reikėtų patiems suprasti ne tik savo, bet ir partnerių tikruosius tikslus, o po to pabandyti suformuluoti abiem priimtinus bendrus trumpalaikius tikslus, be to aptarti jų pasiekimo būdus ir etc. ir etc.“ – gražu…:)…kaip iš vadovėlio… O nemanote, kad tas „pabandyti suformuluoti abiem priimtinus“ – ir yra viena, tos taip jūsų kritikuotinos, „praktinės išminties“ rūšių ? – kurią, beje, taip pat, pademonstravo ir jūsų bendramintis „Sausarankis“ ankstesniame komentare polemizavęs apie burimus kažkokių jam mažiau priimtinų jėgų – „kaip vienintelės galimos atsvaros Rusijos legionams“ – ir kurį, tame tarpe, jūs apkaltinot, nenorom, „ūbagiškai politikuojant“ :)… bet ko, pastarasis, nė nepastebėjo iš to susižavėjimo jūsų kalbos išraiška… :)… Ir tuo pačiu leiskite paklausti – ar nemanote, kad toji vyriausybės koalicija, suburta iš bent kiek gebančių kartu tęsti vyriausybės funkcijas valstybėje, skirtingų pažiūrų partijų ( nes susiklosčius žinomom aplinkybėm, nė vieni neturėjo daugumos leidžiančios vieniems formuoti vyriausybę) – ir galėjo būti vienas tų, „bendrų tikslų“ ? – juk tiek suprantate, kad valstybei, net ir laikinai, kažkas vadovauti turi ?:) … ar toks „visiem priimtinas bendras trumpalaikis tikslas, aptarus pasiekimo būdus (pvz – demokratišku balsavimo keliu paklusti didesnei koalicijos bendražygių balsų daugumai) ir etc. ir etc…“ Tamstai jau nebeatrodo suprantamas ? :)… – nes šiuo atveju „visiem priimtini tikslai“, kaip tarkim – išlaikyti stabilią padėtį valstybėje suformuojant įmanomą bent trumpalaikiui darbui vyriausybę (bent iki eilinių rinkimų nulemsiančių naujai išrinktos daugumos formuojamą) – visiškai nepriimtina gerbiamiems ponams „Nurimusiam“ su „Sausarankiu“ ?…:)… O kodėl ?… gal dėl to, kad, anot Tamstų, „priimtini tikslai“ įmanomi tik tie, kuriuos nustato, būtent šie, garbūs „neūbagiškos politikos žinovai ir korifėjai“ ?… beje – maloniai dosniai dalindamiesi savo „žiniomis“ su visais mumis – ačiū jiems už tai…:)… Na tai tuomet ir papildykite savo viešus pamokymus konkrečiai įvardindami tuos „savo tikslus“… ir tuo pačiu konkretizuokite, taip mėgiamam jūsų pamokyti, jaunajam Haroldui (jį pasirinkote „pamokymams“, nes paprasčiau prieš tokio amžiaus jaunuolį , pačiam sau jaustis sumaniu ir reikšmingu ? ) – „…O jūs vaikai ( t.y. Haroldai) taip darykit, kaip Meistrelis (šiuo atveju Tamsta) daro…“
2008 - 04 - 04, 22:16
Tik opozcija kalta, bet ne p. Zuoko partija, kad interpeliacija kirkilui nepavyko
2008 - 04 - 04, 21:33
P.S. Jei pastebėjai tai ir žodį ,,ąš“ parašiau su nosine… Tai va, pajuokavau, turėtų būti be nosinės – ,,aš“…:)
2008 - 04 - 04, 21:21
,,Nurimes,
gerbiu jus už drasą:)“ Haroldas.
Ačiū Jums, Haroldai. Ir pralinksminot, ir pamaloninot mane. Nors niekaip galų nesuvedu kodėl padarėt būtent tokią išvadą:).
,,..negaliu pasigirti tobula rašsena(ji klaiki, pamatytumėt, išsigąstumėt).“ Haroldas.
Pamačiau (tikrai klaiki) ir išsigandau. Ne neišsigandau, o tiesiog siaubas apėmė:). Vadinasi ne toks ąš jau ir drąsus:)… Beje, gal pastebėjote, kad žodžio ,,drąsa“ šaknyje yra nosinė:)…
,,…o čia, KAD SUPRASTI būtų galima…“ Haroldas.
Tiesą pasakius, man su gramatika irgi sunkoka, bet vis dėlto žinau, kad po žodelio ,,kad“ negalima vartoti bendraties:)…
2008 - 04 - 04, 21:13
Taigiui
Visa aplinkybių visuma leidžia manyti, kad bus pakabintas.
Zuoko vietoje, padaryčiau pirmininku Šilgalį, o pats tapčiu jo pirmuoju pavaduotoju.
2008 - 04 - 04, 20:38
Geras politikas – teistas politikas!
O teistas uz gerus darbus politikas – dar geriau!
O jei jis dar ir Janukonio draugas – isvis nuostabu!
Valio draugai!
2008 - 04 - 04, 20:29
Slikui
Tai, ką parašėt įtikinamai panašu į tiesą. Nors nėra nei vieno konkretaus fakto, vis tiek- labai jau „mūsiška“.
Dėl advokatų strategijos – maniau, kad sumokėjus baudą, t.y. pripažinus kaltę ir atlikus paskirtą bausmę už padarytą nusikaltimą, byla automatiškai baigta, ta prasme, kad nuteistasis teismo sprendimo apskųsti negali.
Bet gi, yra dar sąvoka – „Įsitesėjęs nuosprendis“, be to, dar yra koks tai niuansas su senatim.
Žodžiu- „aukštoji juridika“ kubu.
Tai išeina, kad AZ dar ilgai bus pakabintas.
2008 - 04 - 04, 20:01
nesuprantu išviso ko aš cia teisinuos, tai mano reikalas, daugiau į ginčus nebelįsiu, kaip ir 108 nusprendė(kazin ar išeis, bet mėginsiu)
2008 - 04 - 04, 19:58
Nurimes,
gerbiu jus už drasą:)
bet politikos aš nepaliksiu, o lietuvių kalbą aš gerbiu pakankamai, nors ir negaliu pasigirti tobula rašsena(ji klaiki, pamatytumėt, išsigąstumėt).Mokykloje visai kas kita, ten rašau pažymiui(NORS TAS POŽIŪRIS BLOGAS,BET TAI Į MANE ĮAUGĘ), o čia, kad suprasti būtų galima,mat, nei į blogus, nei rašydamas žinutes , klaidų nežiūriu, nors ir tuo nesididžiuoju, bet man ne tas galvoj, man svarbiausia ką rašau, o ne kaip, nes taisyti klaidas po to, nėr laiko, o jūs matau tam turit laiko;)nors ir gal dirbat…o gal šiaip ulevojaaaaaaattttt.
BEJA, pastebėjau, kad čia nelabai kas gramatiką ir išmano, nu gal jūs ar 108 daugiau.Aritmetika, labai įdomus mokslas,pritariu, jo reik, tai ir mokaus.
2008 - 04 - 04, 19:27
Nebesigincysiu;)
2008 - 04 - 04, 19:21
Haroldai, pasakėt mums – „Duosiu užuomeną vieną…o toliau patys kapstykitės….”- ir šventa. Tebūnie, toliau kapstysimės patys, be Tamstos pagalbos:). Žinoma, bus neapsakomai sunku be tos Jūsų pagalbos, bet gal kaip nors…:)
Būkit malonus, pasakykit ar visi Panevėžio gimnazistai yra tokie beraščiai kaip Jūs. Manau, kad Tamstos lietuvių kalbos mokytoja, užklydusi į šį kampą, spėtų tik tarstelėti:
- Haroldai, sėskis. Kuolas.
Po to kristu negyva (iš gėdos)… Juk net gūdžiausiais sovietiniais laikais jaunimas geriau mokėjo ir puoselėjo savo gimtąją kalbą …
Leiskit man duoti Jums draugišką vyresnio žmogaus (man vis dėlto jau gerokai virš 20) patarimą – atidėkit į šalį politiką, kurioje nė velnio neišmanot (atleiskit už tiesumą), ir imkitės mokslų – gramatikos, aritmetikos (patikėkit daugybos lentelė gyvenime praverčia) ir kitų … Čia tikrai be pašaipos ir nuoširdžiai…
2008 - 04 - 04, 18:47
Kolega, negražu iškraipyti faktus…
Juk faktai yra tokie:
Pirmas – 3 kartus išteisinamieji nuosprendžiai panaikinti AT sprendimais (tikiuosi, kad Tamstai užtenka juridinių žinių suprasti, kad AT tai Lietuvos Aukščiausias Teismas:)…
Antras – 1 kartą nuteistas.
Taigi šiandien pirmas faktas yra tik bylos istorijos dalis, o antras faktas – realybė…
2008 - 04 - 04, 18:32
Welcome
2008 - 04 - 04, 18:29
Politikoje, kaip ir bet kurioje kitoje veikloje, svarbiausia identifikuoti tikslus (ilgalaikius bei trumpalaikius) ir ne tariamus/deklaruojamus, o tikruosius.
Jei Jūs koalicijos tikslą identifikuojate kaip -,,… drauge siekiant galimybės bent šiek tiek įvykdyti kiekvienam savo planų dalelę…:)“- manau, koalicija pasmerkta nesėkmei ir vegetavimui… nes tikrasis tikslas neidentifikuotas, arba Jūs jo neturite, arba jo pats nesuprantate…
Reikėtų patiems suprasti ne tik savo, bet ir partnerių tikruosius tikslus, o po to pabandyti suformuluoti abiem priimtinus bendrus trumpalaikius tikslus, be to aptarti jų pasiekimo būdus ir etc. ir etc. (jau daug ir anksčiau esu prikalbėjęs, taigi nebesiplėsiu)… Be to Jūs pats viską šimtą kartų geriau už mane žinot:)…
Va tiek mano runkelinis intelektas teišspaudžia…
P.S. Matot, koks aš šiandien malonus – pats prisipažįstu . Jums net nebereikės vargintis apibūdinant mano intelekto lygį:)…
2008 - 04 - 04, 18:06
As taip jauciu, kad teks man ekstremaliai sumazinti savo paties pasirodymus bloge http://www.zuokas.lt
Manau, kad viskas, kas cia vyksta – tai vyniojimas to paties per ta pati bei bandymas pakeisti viska, isskyrus tai, kas nuo tu paciu bandytoju valios priklauso.
Bet kas del paties Zuoko, tai nemanau, kad jo vazinejimas per Lietuva yra kazkoks pigus politinis sou. Ir nemanau, kad AZ turejo atsistatydinti. Ar teisejai nupirkti/nenupirkti – cia visai kitas klausimas. Galbut ir nenupirkti, bet kazin ir ar saziningi… Galbut per draugus tiesiog itakojami amoraliaja prasme. Kas zino…
As palaikau A.Zuoka ir linkiu jam sekmes. Tingiu gincytis, ar jis kaltas, ar nekaltas. Faktas toks: 1 karta nuteistas, 3 kartus isteisintas. Gaila laiko bandymams kakta pramusti siena. Balsuosiu uz AZ si rudeni:)
2008 - 04 - 04, 17:03
Koki ispudi paliko Plunge, jos zmones?
2008 - 04 - 04, 17:02
Kaip matyti iš komentarų, čia tik tokie du A.Z. klaupčiukai jam negaili diterambų, o visi kiti pila pamazgas ant buvusio mero. Tie du klaupčiukai: nepilnametis Haroldas iš Panevėžio ir pilnos kompleksijos Andrius su raide B. iš Kauno. Atrodo, kad daugelis buivusių A.Z. draugu nuo jo nusisuka.
2008 - 04 - 04, 16:53
Taigiui,
matot, tamsta, kadangi nuo advokatų strategijos niekas nepriklauso, tai nelabai juos galima kaltinti.
Čia kitoks žaidimas: AZ susitaria (mano, kad sutaria) su įtakingu dėde ir galvoja , kad bus viskas OK. Bėda ta, kad rubikonai mokėjo pinigus, kad buvo papirkinėjama, kad AZ proteguoja rubikoninius. Kai tiek daug yra prie ko prisikabinti, tai ir turi sėdėti tyliai. Kadangi AZ pagalvojo, kad viskas OK, ėmė purkštauti prieš maximinius su LEO. Už tai ir gavo baudą. Dauguma tikėjosi, kad AZ pasitrauks. Bet jis pasielgė kitaip. Kita bėda – AZ labai mėgsta dvidubus ar net trigubus žaidimus (galvoja, kad jis yra gudriausias). Vienžo, dakniso visus juodai, todėl dabar turėtų gauti teistumą lygtynai. Ar taip bus, parodys laikas (jei nuosprendį apskųs prokuratūra, 90% AZ šakutės). Gaila partijos, kuri tiek laiko šūde murkdosi.
2008 - 04 - 04, 16:40
Turint tokius draugus nei priešų nebreik.
Gal kitaip:
Turint tokius priešus nei draugų nebereikia.
Tai sero Vinstono žodžiai. Tinka mūsų politikai. Pribrendo reikalas aptarti prie bokalo, REKKas pažadėjo suorganizuoti dar šįmet. Gal net iki rinkimų.
2008 - 04 - 04, 16:22
…ačiū ačiū jaunasis Haroldai – parašai ir iš karto prašviesėja….:)….
P.S…AŠ IRGI SAKAU – TA OPOZICIJA PASITIKĖTI, TAI VELNIAS BUS PO TO – VAT POZICIJA KITAS REIKALAS – VISADA VISKAS AIŠKU:)….
2008 - 04 - 04, 16:13
…ir padarykite išvadas….
gero visiems vakaro:)
2008 - 04 - 04, 16:12
p.Zuokai,
niekada nepasitinkėjau opozicija,ypač, kai jai vadovauja koncervai.Pozicijai vadovauja kitas dėdės ir tetos su kirkilu prieš akį.Nieko gero jie man nežada,tačiau žinodami(bent tiek ,kiek būtina žinoti jūsų pasekėjams)ko jūs sėdite pozicijoje,tai jus palaikau ir tikiuosi, kad padarysit viską, kas jūsų valioj.
tiems, kurie nežino, ką zuokas veikė,galiu pasakyti, kad jie arba neseka Lietuvos įvykių, arba nenuodugniai skaito čia įdėtus įrašus.Duosiu užuomeną vieną…o toliau patys kapstykitės….perskaitykite:politikų pažadai ir mainai….
2008 - 04 - 04, 16:06
Manau kirkiliniai ir valstybininkai moka zmogu pakabinti ir tarsi su arkanu pririšti prie pozicijos vezimo. Tai akivaizdu. Ta rodo ir visokie AZ nusisnekejimai apie opozicijos terukdyma moketi mokytojams. Jukkas nemoka yra kvailys politinis lavonas, taip susipriesinti su prijaukintais mokytojais.
2008 - 04 - 04, 15:19
…Artūrui reikėtų kogero įvertinti visdėlto situaciją, kad net dalis simpatikų nusisuka nuo jo…vadinasi kažkas netaip jo karalystėje labai netai,,,,:)…ir manau reikėjo Artūrui atsistatidinti iš to posto – kaltas-nekaltas- čia tik maskuotė – teismas nusprendė, kad buvo kaltas (ir nereikia sakyti, kad teismas šališkas, papirktas ir t.t. – juk t.p. tą galime sakyti, kai Artūrą ankstesni teismai išteisino – gal jie irgi buvo papirkti?:) – ir ką tik nuteistas žmogus vadovauja partijai….netgi toks mėmė kaip Muntianas parodė didesnį supratingumą ir pasitraukė iš posto…deja šis Artūro poelgis parodė, kad partija kažin ar labai jam rūpi – deja jam labiau rūpi jis pats ir jo politiniai tikslai…
P.S…o gal yra teisybės tame, kad Artūras nei pakartas nei palaeistas – juk jį paspausti kai kuriais klausimais tai tik vaikų žaidimas….
2008 - 04 - 04, 14:57
FC – dėl socdemų jūs visiškai teisus. Į koalicijas – su bet kuo bet kada, į savo frakciją – bet ką bet kada. Na o LiCS kai paėmė Ramoną ir dar kažkurį ten prostitutą, tai irgi pademonstravo praktinę išmintį.
2008 - 04 - 04, 14:43
Andrius B tiesiog demontruoja praktinę išmintį kaip dėl lovio galima santykiauti su bet kuo ir bet kokia poza. Kad tik išlikti prie lovio. Mano nuomone, šią savybę yra labai gerai įvaldę socdemai ir LICS’as nuo jų jau nedaug beatsilieka.
2008 - 04 - 04, 14:18
Nu va. „Sudejus i viena kruva“:)
Bet as cia girdejau dazniausiai vienasmenisku tokiu gan griausmingu pasakymu. Mol „nebalsuosiu uz ta ir ta. Nubausiu!“. Nei zodzio nebuvo tuose pareiskimuose apie kazkokia realia „kruva“ ;)
2008 - 04 - 04, 14:07
Nurimusiam,
…žinau…Todėl ir nepykstu :)… Ir dovanokit jau, kad su pavyzdėliu nepataikiau – manykit, kad tas mudviejų apsijungimas galėtų būti ne prieš ką nors, o tarkim, drauge siekiant galimybės bent šiek tiek įvykdyti kiekvienam savo planų dalelę…:) – skant – neturint galimybės tai pasiekti skyriumi :)… Ar suprastumėt tokį skirtingų individų laikiną apsijungimą ? :)…
P.S. Sausarankiui. Net nusistebėjau, kad taip tiksliai pataikėte… Tik man rodos dar tiksliau būtų, jei sakytumėt „neslepia to“ kaip absoliuti dauguma ir, jums leidus, tikiu – neišskiriant ir Tamstos… Tik nereikia tos „praktinės išminties“ taikymo taip suniveliuoti į vieną pusę iki kraštutinumų – ribos be abejo turi būti…
2008 - 04 - 04, 13:51
Ačiū, Nurimes, nebereiks man nieko rašyti :)
Tikrai nebūčiau geriau suformulavęs, nebent blogiau…
Tiesiog Andrius B ne B demonstruoja išgrynintą, šimtaprocentinį „praktinės išminties“ mąstymą.
2008 - 04 - 04, 13:32
„….tai pasiremsiu ir paprastu pavyzdėliu – mudu su Tamsta tikrai skirtingų nuomonių, bet esu tikras, kad apsijungtume (kiekvienas žinoma savo naudos žiūrėdamas) bendroje kovoje, tarkim prieš Uspaskich ? – ar ne?…“ Andrius.
Šis p. Andriaus pateiktas pavyzdys gerai iliustruoja mūsų politikų (p. Andrius, manau, yra jei ne profesionalus politikas, tai bent politikas iš pašaukimo:) ,,ubagišką“ filosofiją.
Politikai dažniausiai ir jungiasi prieš ką nors. Mano, runkeliška ,nuomone būtų daug geriau jeigu jungtųsi ne „prieš“, o ,,už ką nors“. Kurdami koaliciją nieku gyvu neturėtų pamiršti savo ideologijų, turėtų suderinti pozicijas svarbiausiais klausimais ir , kas dar svarbiau, koalicijoje neturėtų būti ,,jaunesniojo brolio“ į kurio nuomonę nekreipiama dėmesio. Jei ,,vyresnysis“ pamiršta arba dėl kitų priežasčių nevykdo susitarimų – principingai nutraukti koalicinius santykius… Na, o paverkšlenimai, kad suirus koalicijai sugrius Lietuva, manau, yra tik pasiteisinimas, slepiant norą, bet kokia kaina išsilaikyti prie lovio:)…
Nesupykit p. Andriau, ir atlaidžiai pažiūrėkit į mano runkelišką nuomonę… Pats žinot koks mūsų, nešaukiančių – Lietuva be Zuoko, Lietuva be ateities – intelekto lygis:)
2008 - 04 - 04, 12:41
Keturis metus partija buvo valdžioje. Nieko dėl mokytojų nepadarė. Nieko. O dabar prieš rinkimus susirūpino kaip viskas yra blogai…
Man kyla tokia nuojauta, kad Zuokui labiau rūpi mokyklų renovacija nei patys mokytojai. Visai nenustebčiau, jeigu taip ir būtų.
2008 - 04 - 04, 12:22
Zuokai, o kur jūs buvote ir kuom užsiiminėjote ankščiau? Gi jau keturis metus LISC’as valdžioje yra? Kodėl taip susirūpinta padėtimi tik prieš rinkimus? Prabudote?
2008 - 04 - 04, 12:11
per Žinių Radiją – Egidijus Skarbalius, Žemaičių partijos steigėjas:
*reikia regioninės politikos
*nacionalinės partijos to niekad neduos, kiš pinigėlius dvipoliams ir pan.
*kodėl du žemaičiai pvz. seniūnas ir meras tarpusavyje privalo bendrauti bendrine lietuvių kalba?
Vargu ar LiCS, virdama savo sultyse ar pasidomi, ką daro politiniai konkurentai.
Manau, kad gal Andrius žino/
2008 - 04 - 04, 11:42
mandagiajam Sausarankiui,
…Taip gerbiamasis… aš tas pats kur „B“… Na nuo ko gi pradėti jums argumentuoti, kad pakelčiau jums nuotaiką dar kartą pasirodęs jūsų akyse toks „aklas ir kvailas“ :)… Turbūt reikėtų pradėti nuo to, kad esu pamalonintas, kad toks protingas ir toliaregis ir – beje labai mandagus, skyriate man dėmesio… Taigi – mano subjektyvia nuomone, buvimas koalicijoje dar visai nereiškia bendros ideologijos – kadangi Tamsta ypač protingas, tai pasiremsiu ir paprastu pavyzdėliu – mudu su Tamsta tikrai skirtingų nuomonių, bet esu tikras, kad apsijungtume (kiekvienas žinoma savo naudos žiūrėdamas) bendroje kovoje, tarkim prieš Uspaskich ? – ar ne ?… Ir tai visai nebūtų amoralu nei iš mano, nei iš tamstos pusės, jei tik mes laikome vienas kitą ne „amoraliais“, o viso labo tik išpažįstančiais visiškai skirtingus būdus visuomenės gerovei siekti… Nemanote ?… Vansi jei matome kiekvienas sau naudą laikiname bendradarbiavime (jokiu būdu neprimesdami vienas kitam savo „tiesų“) – bendradarbiavimas visai įmanomas… Kuomet LiCs turi daugiau galimybių kažką nuveikti savo liberaliais tikslais – būdami (tegu ir mažumoje) valdančiųjų koalicijoje, ar destruktyvioje garsiai šūkaujančioje, bet, absoliučiai neįgalioje įgyvendinti bent mažą dalį savo tikslų, opozicijoje ?… O gal manote, kad pasitraukus LiCs, socdemai negalės įvykdyti savo nekurių socialdemokratiškų planų, kurie principiniai kertasi su liberaliaisiais (ir, kuriems, beje LiCs ir nepritaria ir kurių nepalaiko) ? – Tamsta tikrai tuo tikras ?… Ir kas tuomet formuos tą vyriausybę einamuoju momentu ? – tikiuosi nemanote, kad kokie amžinai neįgalūs koncervai ?… O jei ją imsis formuoti kokie „darbiečiai“ su „paksiniais“ ? – jiems net reitingai pranašauja neblogą rezultatą per rinkimus… Vansi Tamsta Sausaranki manote, kad geriau atsistojus į trečią Kisos Vorobjaninovo pozą sugriauti kokią ne kokią, bet bent jau prognozuojamą socdemų daugumos koalicijoje vyriausybę ir užleisti valdyti visokiems Uspaskichams su neaiškiais tikslais, bet tik gink Die – kad socdemai neįgyvendintų kokios neliberalios nuostatos ? :) – panašiai kaip koncervai savo laiku pralaimėję rinkimus ir negalėdami su tuo susitaikyti rašė skundus į Europos instancijas, kad imtusi sankcijų prieš visų mūsų, neva, „komunistinę“ valstybę ? :)…. O tai, kad vyriausybės sprendimus lemia koalicijos sudėties dauguma – yra normalus demokratiškas reiškinys…. gal kada nors panaši dauguma bus liberalų, tai ką – jiems bandant įgyvendinti savo programinę kokią dalį – socdemai turės skelbti bado akcijas ?… o gal viešus „susideginimus“ Gražulio politinės kovos metodais ? …. LiCs savo nuostatų neišduoda – balsuoja prieš neliberaliasias… Įšėjus LisC iš vyriausybės ir jai sugriuvus – bendra padėtis valstybėje tik pablogėtų… Ir kuriem galam tos atrakcijos – iki rinkimų liko keletą mėnesių… Na ir, aišku, LiCs rinkimams ruoštis parankiau būnant vyriausybėje – o aš kaip LiCs rinkėjas suinteresuotas, kad LiCs rinkimuose pasirodytų gerai – kad jausčiausi, kaip ir kiti LiCs rinkėjai, pogaliau atstovaujamas valdžioje… Ir jokio prieštaravimo liberaliems principams šiuo atveju neįžvelgiu – vyriausybė koalicinė… Sprendimus lemia koalicinės sudėties dauguma – svarbu visuomet išnaudoti progą balsuojant prieš liberalams nepriimtinus dalykus, bet tuo pačiu reikia ir būti liberalais – susitaikyti su tuo, kad koalicinė dauguma gali nuspręsti ne liberalų naudai…
P.S. Atsiprašau, kad vėl taip plačiai ir nemandagiai, bet juk mane jau identifikavote – stebėtis neturėtumėt… O man tik nuostabu, kad priskiriate save prie liberalų – man rodos Tamstai tikrai arčiau būtų konservatoriai…
P.P.S… Ir džiaugiuosi šiek tiek palinksminęs Tamstą…
2008 - 04 - 04, 11:34
siandien pasavigai arturai nerealiai:))))cinizmo virsunes besiekiant…
tai cia opozicija neleidzia kelt algu?as tai per telika kitaip maciau?
maciau tovarisciu kirkilasa kuris sake kad dabar nekels bet po kazkiek tai metu mokytojai bus auksu apipilti nuo galvos iki koju ir dar po puse karalystes prideta.
maz\ciau zakaitienie intensyviai sprendziant reikalus kalnu kurortuose.
maciau lics-peisiplakeliu sutve,kurie skelbiasi save ir valdanciaja koalicija ir opozicija(shizofreniskas issiskaidymas).kai reikia-jie parekia kaip opozicija.ir garsiai rekia-su mitingeliais prie prezidenturos.
o kai reikia paremia ta nevykusi nusmurgeli,kuris tik pypke ciulpt ir temoka.
ar dar tikeisi buti lietuvos meru..?
as asmeniskai abejoju ar i seima pateksit.
2008 - 04 - 04, 11:18
Na matot, antras nuskriaustasis pradėjo domėtis Lietuvos reikalais. O tai visi globaliniais tik ir užsiima (V.Landsbergis, V.Adamkus), arba asmeninio verslo (seimo didžiuma). Man labiausiai A. Zuoko politinėje veikloje nepatiko negarbingas elgesys su konkrentais paksistais (ir apkaltos ir Vilniaus mero rinkimuose). Priešininką reikia gerbti, nors ir koks jis būtų. O dėl provincijos nelabai logiška ir nesiriša – diskotekos ir pelno mokestis. Juk prie mažo pelno mokesčio – mažas biudžetas, todėl mažai lėšų mokykloms galima skirti (renovacijoms, papildomiems renginiams, mokytojų priedams už būrelius). Šiaip organiztoriaus talentas yra, tik tam trukdo akivaizdus ryšys su verslo grupe. Todėl šie priešingi tikslai – valstybės interesai ir verslo tempia į skirtingas puse ir sunku juos suderinti daugeliu atveju. Na jei pavyksta – tada rezultatai geri. Matosi tas Vilniaus pasikeitusioje architektūroje.
2008 - 04 - 04, 11:15
patikrinimas
2008 - 04 - 04, 11:14
tik ką per LR socdemas Oleka pasakė, jog gegužę jų partija priims vos ne naują programą, savaime suprantama- rinkimams, kur bus:
*pelno mokesčio padidinimas
*progresiniai fizinių asmenų mokesčiai
*turto apmokestinimas
Viskas vardan mažas pajamas turinčių ir mažus atlyginimus gaunančių, sąskaita kapitalo, taigi, galų gale – akivaizdus socialdemokratinis posūkis t.y. kairėn
Dešinysis konservatorius Razma sugebėjo tik kvailai paprieštarauti, kad ne laiku tai darysite, prieš rinkimus, atseit piaras.
Būtų logiška, jei socdemai dar pridėtų elementarius du punktus:
*taisyklę – arba esi seimūnas, arba ministras
*visuotinį turto,pajamų ir išlaidų deklaravimą
2008 - 04 - 04, 11:09
„108″
Kiekvienas balsas lemia, nes susidėję į ,,krūvą“ jie tampa tūkstančiais balsų:)…
REKK’ui
Džiugu. Laiksim birželio:)…
2008 - 04 - 04, 11:01
Ka gi. Akcija „Nevaryk ant Zuoko“… tesiaisi. Labai dekuj visiems nevariusiems:)
Nesusireiksminkim. Netapkim iliuzionistais. Va mazdaug nubausiu per rinkimus. Balsuosiu improvizuodamas.
Gal ir taip… bet ka tas viena balsas lemia? „Ikalbesiu ir savo bobute balsuoti, kad atkersyciau nenaudeliams, uz kuriuos pernai balsavau“ – skamba zymiai rimciau. Visgi is dvieju balsas dauginasi;)
2008 - 04 - 04, 10:47
Dalyvausiu dalyvausiu…na rasiu kaip nors už ką prabalsuoti – juk yra vistiek kažkokių tai vardenių pavardenių:)
P.S. O vyno ir alaus neatsisakau:) – jei blogo šefas nieko nepasiulys birželiui (nors prieš rinkimus galėtų suorganizuoti ką nors:) – susiorganizuosime – pažadu (ir nepolitiškai pažadu:)
2008 - 04 - 04, 10:29
P.P.S. Ir meskit tas pesimistines mintis dėl nedalyvavimo rinkimuose…
2008 - 04 - 04, 10:25
:)
Tai dabar jau ir opozicija bloga :))
Kiek suprantu, gerai yra tik LiCS – tik va, nežino jie, kas jie tokie Seime :))
2008 - 04 - 04, 10:24
Kiek atsimenu, tai LiCS vis girdavosi, kad yra ,,savivaldybių“ partija – turi daug merų… Ir tikrai tokia buvo…
Tai kodėl nesutvarkė mokyklų valdytose savivaldybėse?
Kokiu būdu opozicija trukdo kelti mokytojų atlyginimus?
Nekreipkit dėmesio, paleiskit daugumos ,,balsavimo buldozerį“… Juk mokat kai norit… Tiesa, mokat, kai reikia jums patiems, o čia tik … mokytojai…
P.S. REKK’ai, jei kada nors vėl susitiksim – iš manęs gero vyno taurė Tamstai…
2008 - 04 - 04, 10:22
Nepatiko šios dienos AZ mintys. Standartinės,nuobodžios, nenuoširdžios, kaip iš priešrinkiminės programos arba iš sovietinio laikraščio vedamojo. Visas rūpestis atrodo kaip susiūtas baltais siūlais, netikras. Nesinori šiame puslapyje tokio primityvumo.
2008 - 04 - 04, 10:11
tai kodel tada, gerbiamas p. Zuokai priestaraujate tam, kad butu perziuretas biudzetas ir ji perskirscius galima butu kelti atlyginima 20proc. suprantu, kad valstybei tai nera lengva nasta ir taip bus dar labiau priesiname visuomene ir tai nera populiarus zingsnis, kuri jusu koalicija bijo zengti.
tad galbut savo neveiklumo ir baimiu prarasti dali elektorato nereiketu dengti opocijos veiksmais.
opozicija yra skirta tam, kad kontruoliuotu valdzia. taciau, bent jau man susidaro toksai vaizdas, kas opozicija neturi ka kontroliuoti.
2008 - 04 - 04, 9:41
Užtenka tyčiotis iš Lietuvos gerbiamieji politikai. Nežinau kokiu „dustu“ reikia jus pavaišinti, kad pagaliau atsipeikėtumėte ir pažvelgtumėte tikromis akimis, o ne priešrinkiminėmis.