Bauda už greitį

2008 - 03 - 21, Penktadienis 11:00

   Norėčiau daug parašyti, norėčiau daug pasakyti, bet tiesiog tai neįmanoma… Matyt, popierius tam per sausa ir šalta medžiaga. Miegojau nedaug, skaičiau nuosprendį, varčiausi ir mąsčiau apie praėjusius įvykius.
  Klausimas: o kaip toliau gyventi?, kodėl ir už ką?  Teismo skirta bauda – 12 500 Lt.  už tai, kad, cituoju: ,,Artūras Zuokas organizavo papirkti valstybės tarnautoją (….) už tai, kad šis rinkimų metu balsuotų už Artūrą Zuoką, tačiau nusikalstamos veiklos nebaigė dėl nuo jo valios nepriklausančių aplinkybių, nes Vilmantas Drėma  nesuprato šio nusikaltimo sumanymo tikslų.“
   Tai tik trumpas kalambūras iš didelio teksto. Gavau  baudą ir įrašą, jog esu teistas už bandymą papirkti savo partijos narį.  Ne man reikėjo paveikti valią V. Drėmos, kuris nuo 2000 metų buvo Liberalų sąjungos nariu, Liberalų sąjungos Fabijoniškių skyriaus pirmininko, mano vardo rinkimų sąrašo kandidato į Vilniaus miesto Tarybą, triskart pasirašiusio po teikimu bei du kartus balsavusio partijos susirinkimuose dėl mano kandidatūros į mero postą.
   Keturi metai teismo procesų, 6 teismai, 26 teisėjai, trys išteisinamieji sprendimai ir vakar paskelbtas kaltinamasis nuosprendis – bauda. Neįmanoma įrodyti teisumo, kai esi nekaltas.   Mintyse iškyla vieno filmo  dalyvių dialogas. Jame herojai sako vienas kitam, kad kai pirmą kartą pasiūlai kažką pažangaus, tave pavadina turinčiu viziją, bet kai bandai ją įgyvendinti – pašalina.
  Matome kokia šių dienų Lietuvos politika. Politikai nuožmiai kovoja tarpusavyje, sudarinėja komisijas ir naudojasi silpna teisėsauga politikų konkurencijoje.  Konkuruojamam ne idėjomis, ne darbais žmonių ir valstybės labui, o šmeižtu, melu ir apgaule.
   Kovojau už pasikeitimus. Nepasitraukiau ir kartu su kolegomis gyniau žmonių pasitikėjimą bei pareikštą valią per rinkimus. Ši daugiau nei ketverius metus precedento neturinti byla tai kaina, kurią turėjau sumokėti už nepriklausomą poziciją. Teismo bauda – tai  gerų pasikeitimų, kuriuos matote Vilniuje, kaina.
   Atsiprašau visų žmonių, kurie per šį teismo procesą turėjo pagrindą suabejoti manimi. Visi šie metai – tai didelis išbandymas man ir mano šeimai, mano partijos kolegoms. Dėkoju už palaikymą ir pasitikėjimą . Man jo ypač reikėjo kai ryte sėdėjau teisme, o per pertrauką skubėjau aplankyti savo naujagimės dukros. Man jo ypač reikėjo sunkioje partijos pirmininko rinkimų kampanijoje, kai vyko kova ne dėl posto, o dėl pasitikėjimo.  Dėkoju ir dabar už palaikymą, kurio, nuoširdžiai prisipažinsiu, labai reikia. 
   Norisi į viską mesti, norisi važiuoti toli, toli. Kur niekas nežino manęs, kur nieko nežinau aš, kur miestai ir gatvės yra visiškai nepažįstami,  kur niekas nerūpėtų, nes tai niekada nebuvo mano gyvenimo ir pareigų dalis. Blogai susitapatinti su miestu, blogai, matyt, ilgai degti idėja ir siekti pasikeitimų.
   Šio teismo nuosprendis man žymiai didesnis nei ta 12500 Lt bauda. Tai nuosprendis, kuris sunaikino gyvastį ir tą dalį manęs, kuriai visada buvo ,,ne tas pats‘‘, kuriai visada rūpėjo, kuri visada pergyveno ir norėjo, kad būtų geriau. Kuri visada nuoširdžiai tikėjo, kad idėjos ir  drąsa yra vertybė.
Taip, tai  pasikeitimų  kaina.

Man reikia pabūti vienam…

Facebook comments:

Komentuoti


145 komentarų | “Bauda už greitį”

  1. Monika / 213.164.126.167

    Artūrai, po šios dienos įvykių atrodo, kad ši keista ir nemaloni istorija tęsiasi. Tikiu Jumis ir kiek teko Jus pažinti dirbant pastebėjau, kad nesižavite gražiais žodžiais ir komplimentais, todėl noriu mintimis pabūti kartu ir palinkėti stiprybės.

  2. kokosas / 78.62.17.44

    Arturai, mano ir zmoniu, kurie manimi tiki, balsai priklauso tavo partijai.

  3. Deividas / 193.219.54.2

    Bandant išdelioti savo nuoskaudas visada svarbu iterpti ir tai kas gyvenime svarbiausia-Šeima, jei taip prarandama dalis savęs tuomet as jau gyvenu kitam kūne. Suprantu poną Zuoką. Supras tik tas kuriam tai buvo nutikę. kaip ir pats neįtikimiausias dalykas-kol pats nepamatai – nepatiki!!! Na komentaras iš Žmogaus jausmu puses.

  4. joj0 / 78.60.47.254

    Kadandi neblogai pazistu v martikoni labai suprantu jo ambicijas. jay pries 7 metus prase mano pagelbos Zuoko nuvertime. Nors as tai supratau, bet pirmiausia negalejau, o kitaip sakant man Zuokas ir tada jau patiko.

  5. tadas / 78.56.44.158

    Na zuokai, is kuklumo nemirsi. UZSIKAMBINK ZENKLIUKA “ VOGIAU IR VOGSIU“kada gi zmogui bus maza???. Jeigu butu teisingumas ,tai sedetum uz grotu su visa savo sutve.
    pagarbiaiTadas

  6. romanson / 77.96.120.141

    arturai, esi labai gabus, beda ta, kad ne ten panaudoji savo gabumus. bet visada galima pereiti ant kitu begiu. sekmes.

  7. jaunuolis / 86.38.33.9

    kuo didziausios stiprybes!

  8. nuosirdziai / 88.255.159.22

    Arturai,nepyk,bet pacio cinizmas auksciausio laipsnio…labai labai gaila…
    kaip pats rasai,popieriuje neisdesisi ka galvoji,bet nuo pacio Cinizmo baisu… ziauriai baisu…

  9. kokosas / 78.62.17.44

    [quote comment="54738"]p. Zuokai, bent dabar isiklausykit ir susimastykit:
    „Žmogus, kuris nepripažįsta savo klaidų, yra arba nenuoširdus, arba pavojingas.“ (R.Juozapavicius)[/quote]

    Tadai, dar daugiau Zuokui pacituok Juozapaviciaus, tai paziuresim, ka jis tau atsakys:).

    Labai juokinga:).

  10. Tadas / 83.79.137.237

    p. Zuokai, bent dabar isiklausykit ir susimastykit:
    „Žmogus, kuris nepripažįsta savo klaidų, yra arba nenuoširdus, arba pavojingas.“ (R.Juozapavicius)

  11. / 78.60.143.76

    Nereikia apsimesti baisiu mąstytoju, inetelektualu, kai esi tik primityvus vagis, melagis, alkoholikų vaikutis. Niekam to neverta to įrodinėti, tu tai žinai, neapgaudinėk savęs. Be to teistas. Ate.

  12. V / 195.182.72.241

    Gerbiamas Artūrai
    Bet kokiu atveju-GERBIAMAS, nes tik ablomovai sedi ir nieko NEDARO=niekam ir niekada neuzkliuna.Lengva kazka pasakyti kitam_ir vistik sena tiesa yr tiesa.VISKAS TIK I GERA.Kad ir kaip butu sunku suprasti ta dabar ir pamatyti dabar pozityva.Zinoma_visad lengviau tiesas sakyti kitam nei prisitaikyti saušIr vis tiek tai TIESA.
    Tad su Velykiniu atgimimu ir prisikelimu.
    Sviesos ir vilties, nes KIEKVIENA SIENA YRA VARTAIŠ
    Pagarbiaiš
    V.

  13. Valdas K. / 78.60.86.32

    Mielas Artūrai,

    Tik vakar naktį grįžęs iš kelionės sužinojau, kad tu „nusikalstamos veiklos nebaigei dėl nuo tavo valios nepriklausančių aplinkybių“:)
    Nebuvau tokioje situacijoje, bet galiu įsivaizduoti, kokia prislėgta tavo nuotaika.
    Vienintelis mano patarimais – nebūk vienas. Nors nuosprendis sunaikino dalį tavęs, didžioji dalis juk liko:).
    Kelionės metu duktė skaitė Kafkos „Procesą“ – koks fatališkas sutapimas- ten taip panašu į mūsų išsekintą šalį ir efektyvią teisėsaugą. Grįžtant pravažiavus Augustovą – Juodoji Skylė. Nuo Lazdijų iki Vilniaus keturi policijos postai – sveiki sugrįžę į LIETUVĄ – susimokėkite. Gerai, kad ne teisėjai keliuose patruliuoja:)
    Niekur nereikia tau važiuoti – reikia keisti Mūsų šalį. Lengviausia pasakyti – aš išvažiuoju. O kaip mes:)

    Pagarbiai

    Valdas K.

    P.S. Jei važiuosi buriuoti Viduržemio jūra, paimk ir mane. Pažadus reikia vykdyti:)

  14. tikras lietuvis / 85.206.111.60

    [quote comment="54696"]Velyku Ryta Lietuvysas siulo tiek nedaug ir nesikeikia kaip jam įprasta, ir SSSR ir tarybų valdžios nebegarbina, tiesiog Velyku stebuklas. Ženklas? Pamatysim po valandos.TS[/quote]
    …,no znai mieru.

  15. / 81.29.30.67

    [quote comment="54562"]Kovoti galima, bet yra tam tikra riba, kurią peržengęs jau tampi nebe ne priekaištingos reputacijos politiku. Atsiprašau, bet vežioti Drėmą į mišką čia jau yra nebe kova, o, neįsižeiskite, banditizmas. Taigi, negalima savo tikslo siekti bet kokiomis priemonėmis, purvinomis priemonėmis. Nes tiesiog tada tos purvinos priemonės sudergia visą tikslą, kad ir koks jis geras būtų. Šaukštas deguto visą medaus statinę sugadina. Labai geras posakis. Nesvarbu, kad deguto tik šaukštas buvo, bet visa statinė medaus sugadinta. Ir teisintis tada galima bet kaip, galima sakyti bet ką, faktas akivaizdus – statinė medaug yra sugadinta. Faktas.[/quote]
    Deja, tenka sutikti su sio autoriaus zodziais. Tokias porzicijas uzimantis zmogus privalo buti nepriekaistingos reputacijos. O Jums Arturai, ji nuo siol bus sutepta. Faktai ne Jusu puseje.

  16. Koks geras Lietuvysas / 78.62.37.161

    Velyku Ryta Lietuvysas siulo tiek nedaug ir nesikeikia kaip jam įprasta, ir SSSR ir tarybų valdžios nebegarbina, tiesiog Velyku stebuklas. Ženklas? Pamatysim po valandos.TS

  17. tikras lietuvis / 85.206.111.60

    [quote comment="54691"][quote comment="54689"]Pabendraukite su Stoma, Butkevičium. Jie atsitiesė po sunkesnių išbandymų. Ir nieko – sukasi toliau, netgi moko ktus, kaip negalima daryt.[/quote]

    tikrai geras pasiulymas.

    stoma – atgimimo redaktorius. teistas. sedejes lukiskese. sugebejes isaiskinti, kad nekaltas.

    butkevicius – teistas, sedejes 2-oje sugrieztinto rezimo pataisos darbu kolonijoje, dabar – pataisos namuose. atlikes bausme.

    zuokas – nuteistas bauda. sumokejes bauda atliko bausme:).

    tiek…

    su velykom visus. prisikelimo svente![/quote]
    Ir visi nekalti .Stebuklai ir daugiau nieko. O gal geriau pasimatuotum temperatūrą ?

  18. kokosas / 78.62.17.44

    [quote comment="54689"]Pabendraukite su Stoma, Butkevičium. Jie atsitiesė po sunkesnių išbandymų. Ir nieko – sukasi toliau, netgi moko ktus, kaip negalima daryt.[/quote]

    tikrai geras pasiulymas.

    stoma – atgimimo redaktorius. teistas. sedejes lukiskese. sugebejes isaiskinti, kad nekaltas.

    butkevicius – teistas, sedejes 2-oje sugrieztinto rezimo pataisos darbu kolonijoje, dabar – pataisos namuose. atlikes bausme.

    zuokas – nuteistas bauda. sumokejes bauda atliko bausme:).

    tiek…

    su velykom visus. prisikelimo svente!

  19. Pranciškus / 86.100.229.194

    Pabendraukite su Stoma, Butkevičium. Jie atsitiesė po sunkesnių išbandymų. Ir nieko – sukasi toliau, netgi moko ktus, kaip negalima daryt.

  20. to Antui / 78.62.37.161

    Tai bent gailestis, kokio dar svietas neregejo. Gailoetis reikia žmogaus vaiku, kurie lieka naslaičiais, gailetis reikia nuskriaustujų. O tu rašai taip tiesiai , gaila, kad nepasodino. Tu tik pakratyk savo kompo likučius ir pamatysi kokiu idijotu tampi p[o tokio gailejimosi.Gailetis reikia Imbiero, nes kas jis bus, kai nuo jo nukabins mero regalijas.Kas pasake – nekask kitam duobes , bo pats Anta įkrisi, kartu suvisais Martikoniais ir Mockapetriais, Ir ko gi esi piktas ant Zuoko, gal galetum nurodyti? Bet manau priklausai blogio imperijai,kurios skeveldra ir esi likęs tarsi koksai Slibino pimpadreskis ant visas Lietuvėlas. TS

  21. Taigi to NAOBT / 78.56.197.98

    Ir….GYVENIMAS GRAŽUS… :-)
    Taip, tai taip, bet

    Na, O, Bet, Tačiau :

    GYVENIMAS NUOSTABUS
    P.S. Ne visiems, deja.
    P.P.S. Malonu, kad esi gyvs ir sveiks. Su Prisikėlimu, bral, su Velykom…

  22. zita / 213.197.172.74

    Dar lengvai issisuko Arturka. Na dabar gal pajudes reikalai savivaldybeje.O poto gal iseis sujungti LICS su LRLS.Gautusi nebloga liberali partija.Galma butu ir konservam ragus aplauzyti.

  23. Ant / 84.32.87.208

    Gaila, kad nepasodino, būtų pamoka visokiems zuokams ir muntianams. Jei teismas pasakė, kad kaltas, vadinasi kaltas, ir užteks išsisukinėti.

  24. NOBT / 81.29.21.236

    Atsižvelgiant į tai , kiek nesuprantamų sprendimų Lietuvoje priima teisėjai – tai nieko nuostabaus ….. Tai – viena. O antra – gyvenimas nesibaigia…. Pačiam Artūrai jis tik prasideda… Ir ne vienas gi esi šiame „gyvenimo teatre“. Draugų, nuoširdžių draugų turi ir tikrai daug.
    Laikas viską sustatys į savo vietas. Juk žinome, kaip ši byla buvo konstruojama ir kas šio „opuso“ autoriai…

    Ir….GYVENIMAS GRAŽUS… :-)

  25. kestutis / 78.60.212.143

    subotinui,
    aš iš pačio rašliavos supratau,kad meru geriausia paskirti,kaip buvo prie V.I.LENINO kad ir nieko nebaigusį,iškritusį iš vyšnios-kaip dabar,bomžą nuo konteinerio ar dar kažką.Kas tokiam kaip tu gali įtikti,nebent pats sau.pritariu „sharui“,jeigu tektų susitikti ir padiskutuoti gyvai,neštum muilą greitai į šalį,nes ne tik argumentuotai ir kultūringai(TU JOS IŠ VISO NETURI-MATOSI IŠ ŽARGONO)negalėtum diskutuoti,bet jei reikėtų ir vyriškai-“skant“ šnektelt neišeitų.Sėkmės tamstai savo sąmonės labirintuose kapstytis…

  26. Taigi to įdomu skaityti / 78.56.197.98

    na, šito tai jau per daug- lyginti politiką AZ su banditu Al Kapone.
    Jei Tamsta norėjai pabrėžti JAV federalinės valdžios pagirtinai stebėtiną atkaklumą siekiant pasodinti mafiozą tai kitas reikalas.

    Nesakau, kad AZ šventasis ar švenčiausias iš Lietuvos politikų..
    Gal jis idealistas, prisitaikęs prie realijų? Ar priverstas vardan kažko prie jų prisitaikyti?
    Tas „vardan kažko“ nebūtinai gi lovys. Kad įgyvendinti penktoko credo- „aš taip (kaip tėvai) negyvensiu“.
    Tas „prie kažko“ nebūtinai ir credo – „paversiu Vilnių pasakų miestu“

    Visas sunkumas tame, kad genys margs, o pasaulis dar margesnis. Juo labiau konkrečiame gyvenime nėra tik baltų ir tik juodų spalvų. Taio būna tik indų filmuose.

    P.S. Atmetus pirmas dvi eilutes, padariau beveik apmatus atsakymui Tau, Rimantai.

  27. to idomu skaityti nuo komandos / 78.62.37.238

    Zmogau, nori detis visaziniu, o esi tik sajudininku. Komanda palengvejimo zinuciu tikrai negavo. Nori detis geresniu, o esi apgailetinas …

  28. Subotino TIESA / 79.132.170.35

    Arturai, buk vyras. Cia ne visi naivus durneliai sedi. Ne tu vienas taip darai. Buvo ir Kaune ir kitur panashiu triuku, paperkant tarybos narius del mero posto. Taip yra. Tik va papuoliai ish visu tu. Kadangi naglai ir izuliai veikei. Negalvok, kad taves visuomet banditai stoguos. Jie stogoja iki tada, kai tu jiems naudingas.
    Todel, nereikia ish saves vaidinti c-ka.

  29. Taigi, / 78.56.197.98

    sėkmės jas sprendžiant. Linkėjimai E, E ir K.

  30. kuklusklanas to Taigi / 84.32.245.97

    …vėl „išnykstu“ – labai daug visokių asmeninių problemų….

  31. Taigi, / 78.56.197.98

    pagarba KKK, grįžusiam iš:
    -pogrindžio?
    -iš Pietų Afrikos?
    -iš rezistencijos?
    ->>>>?

  32. berazumis / 78.60.69.166

    vieniems galima daryt afioras šimtamilijonines ir gauni bauda o kažkas pavoge oranžini dvirati ir gauna pitaka kaliuzės,liudna kada žus Lietuva

  33. idomu skaityti / 78.60.88.162

    A.Z jausmingus diskursus, kad jį neaišku už ką nuteisė, nors akvaizdu, kad šis jo tekstas ir visas elgesys po teismo yra gilai permąstytas dar iki nuosprendžio pasklebimo, kurio A.Z laukė su didžiule baime. Beje, kalbama, kad savo garsiosiose žinutėse, kurias A.Z. siuntinėjo savo komandai iš teismo salės, parašyta „Ačiū dievui, lengvai atsipirkau“. Jei tai tiesa, tai A.Z laukė rimtesnės bausmės, o jei laukė, tai ir žinojo, kad jį bausti yra už ką.
    Dar įdomiau stebėti jaunųjų A.Z. gerbėjų isterišką reakciją į tai, kad jų dievuką kažkas išdrįso nubausti. Gerbiamieji, jūsų argumentai, jūsų pagyros buv. merui, kuris „tiek daug“ padarė Vilniui, nors ir ėmė atkatą, rodo, kad esate arti nusikaltėliškos grupuotės torpedų lygio, kurie giria savo vaduką vien už tai, kad jis „sėkmingai“ tvarkosi su savo gauja. Jums pravartu prisiminti garsaus Čikagos mafijozo Al Kaponės pabaigos pradžią. Cituoju Wikipedia – „Nors visą verslą Al Kaponė tvarkė per statytinius ir nėra jokių oficialių dokumentų, pagal 1927 m. metais priimtus naujus įstatymus federalinei vyriausybei pavyko apkaltinti gangsterį vengimu mokėti mokesčius. 1931 m. įvyko teismas ir Kaponė pripažįstamas kaltu pagal 5 iš 23 pateiktų kaltinimų. Mafijos bosas buvo nuteistas dešimčiai metų laisvės atėmimo federaliniame kalėjime. Iš pradžių įkalintas Atlantos kalėjime, tačiau 1934 metų rugpjūtį persiųstas į garsųjį Alkatrazą. Čia gangsteris buvo ypač rūpestingai saugomas, ypač stengtasi, kad neturėtų jokių ryšių su išoriniu pasauliu. Yra žinoma, kad bandė papirkinėti sargus. Netekusi lyderio, Kaponės imperija pradėjo byrėti.“

  34. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    ….vau – kiek komentarų….:)…o kas būtų buve jei pasodine būtų – serveris žiūrėk dar nebūtų atlaikęs….:)…..
    P.S….o vienumoje visada gerai pabūti…..

  35. tikras lietuvis / 85.206.111.60

    Kaltas.

  36. robis / 84.32.123.164

    dar vat i tema.neseniai skaiciau straipsni,berods delfyje,apie tai kaip stt mentams kameras irenginejo ir gaude siulancius kysi.stt mentam liepdavo sakyt sutarta fraze kuri rodydavo kad mentas suvokia kad ji bando papirkt.
    tai stai.vienas zmogelis ikiso pinigu tipo kaip „susismokedamas“bauda,o mentas tos frazes neistare tiksliai o tik panasiai.
    teismas pripazino zmogeli nekaltu NES MENTAS GALEJO NESUVOKTI KAD YRA PAPERKAMAS!
    Lygiai toks pat analogas zuoko byloje.DREMA NESUVOKE,KAD JI NBANDOMA PAPIRKTI.
    aplinkybes lygiai tokios pat,o sprendimai visiskai skirtingi.tai vat tokie ir teismai.
    nu bet pagaliau viskas baigesi.ir manyciau viduje zuokas tuo dziaugiasi.
    nes tie tasymai po teismus vis tik i gera neisejo.
    jau jeigu ir butu prisipazines,jau butu atsedejes ir i laisve isejes:)
    p.s o drema tikrai durneliukas-jis galejo is tikruju nesuvokt kad jam kysi siulo.na ir partieciai buve pas tave arturai!

  37. 108 / 88.223.35.44

    {108 komentarų } (Citatos pabaiga)

    Nu, ka buvau nusprendes nebelisti i sita šŠš (t.y. poltika), bet kadangi toks idomus komentaru skaicius ir intriga, tai biski pirstelsiu. I tema.

    Zuokai. Nesidziorgink. Priimk tai, kaip apsivalyma. Reiskiu tau savo parama ir linkiu sekmes.

    O kad politikoje nebunant diplomatu ir realiai neskaiciuojant spranda gali greit nusisukti – seniai aisku. Jeigu nusprestum, Arturai, dingt is politikos – suprasciau tave simta astuonis kartus.

    Siaip tai sitame pasaulyje teisybe nera ir neturi buti. Teisybe – viduje.

  38. Sharas / 84.32.100.119

    Subotino,

    Tu labai drasiai rasai savo kompiuteryje.
    Tik mano nuojauta sako, kad neturetum drasos ziureti man i akis kalbedamas.
    Kritikuoti yra lengva, o daryti darbus ne taip paprasta.

  39. Liepa / 88.118.142.25

    Papartis. „Teistų asmenų buvimas valdžioje jau greit taps norma. Pavyzdžių jau dabar galima rast.“ Galima. Jau nuo pat pradžių Vilniaus miesto taryboje yra teistas A. Butkevičius. Ir koalicijos parteneriams jis tinka ir tiems, kurie remia koaliciją iš LiS. Juk eidami į ją nepasakė, kad mes neremsime TT kandidato į merus, nes toje partijoje yra teistų. O atsisakė eiti koaliciją su LiCS, kurioje tokių dar nebuvo. Zuokas atsistatydino. Tikriausiai kursis nauja koalicija ir pažiūrėsite, kaip tie slidieji prisidės prie naujos. Ne dėl to, kad nėra teistų, o dėl to, kad nori būti valdžioje bet kokia kaina. Mes netoleruojame teistų. Bet tie-slidieji man yra didesnė blogybė už teistą Zuoką, jei jau kalbame apie moralumą politikoje. Įdomu su protingu žmogumi pasiginčyti, bet pats laikas eiti margučių pasiruošti…

  40. to komentarui 11.39 / 78.62.37.161

    Turiu pasakyti, tiesa yra viena . Ir jos substancija, tiesos šaltinis yra suvokiamas kaip entropijos didejimo dėsnis. Tikejimo pagrindu žmonės pripažįsta Dieva esant mineto desnio autoriumi. Kas mokslu ar tikejimu supranta dievišką pasaulio sutvarkyma, tas gyvena objektyviomis morales etikos ir teise vertybemis ir nesako, kad Dievas yra tik marazmatškų įrodinejimų būdas. Taigi nesiremi nei mokslu,nei tikejimu ir teigi taip tik remdamasis savo asmenine tiesa, kuri neatspindi jokio desnio, todel gali Velykų proga savo nuomone apdairiai pasilaikyti sau. Negi pusantro milijardo krikscioniu taip pat yra marazmatikai, kurie tiki Jėzumi, kaip Dievo tiesa, nužengusia žmonėms. Taip, kad turiu priminti esi ir mokslo ir tikejimo poziuriu neteisus, Tiesos įgyvendinimo būdų yra daug, nes tiesa gyva žmogaus darbu ir technologijomis, kuriomis tiesa įgyja savo laiką ir būtį piliečių santalkoje. Ryt Velykinis stebuklas-infomcinis tikejimo ir žinojimo atsinaujinimas.TS

  41. Lina / 84.203.50.62

    Mielas Zuokai, nereikejo taip agresyviai i politika zengti kaip su katemis i apledejusi kalna. Turite jus charizma, reikia pripazinti, bet reputacija brangiau uz charizma. Nesitikejau, kad teisejai vis delto rysis ir nuteis. Pasitikejimas teismu kiek isaugo. O politikais – jau seniai dingo. Tai gal ir nereikia jums i ta mandatine politika? Bukite Lietuvos Al Gore’as. Gal gris zmoniu pasitikejimas? :)

  42. Tomas / 82.135.195.135

    Teisininkas, 2008 03 22 11:52
    Pritarčiau Tomui, kad šis sprendimas labai daug ką pasako mums visiems apie A.Zuoką. Ir pasako labai daug gero . Kartu tai mūsų ir taip mažo pasitikėjimo teismų sistemos gėda, kada tapę politinio proceso dalimi ieškodami išeities manipuliuoja žmonių likimais.
    A.Zuokui buvo pateikti 6 kaltinimai , tačiau jau net keturi teismai (nematytas atvejis teismų istorijoje) pagal penkis prokurorų ir STT kaltinimus išteisino, o tą patį vieną straipsnį perkvalifikavo iš ,,papirkimo“ į ,,pasikėsinimą papirkti valstybės tarnautoją V.Drėmą pasiūlant kaip kyšį didelės vertės projektavimo darbą, tačiau nusikalstamos veiklos nebaigė dėl nuo jo valios nepriklausančių aplinkybių, nes V.Drėma nesuprato šio nusikaltimo sumanymo tikslų “. Sunkai teisiškai suprantamas tekstas, o kartu kam A.Zuokui papirkinėti savo partijos narį . Ar nusikaltimas ieškoti darbo savo kolegai, partijos nariui? Ar dabar visus darbus ar gaunamas pareigas laikysime ,,kyšiu‘‘ .
    Toks teismo sprendimas tiesiog gėdingas, o kartu sudaro visas sąlygas A.Zuokui apsiginti Aukščiausiame teisme, todėl , nors sprendimas įsigaliojo , dar teisminis procesas nėra baigtas

  43. to Paparti / 78.62.37.161

    Paparti pirmiausia perskaityk Liepos komentara, kuriame vaizdziai atskleisti procedūrinės demokratijos paradoksai. Jais remiasi visi valstybininkai, okupave Lietuvą. Savo komentare Liepa parodo teisinį akligatvi, kuri angažuoji kaip moralę, o is tiesų tai formali tik procedūromis paremtą tvarką Lietuvoje. Jeigu būtų galeję,teisejai mielai butu panaudoje neteisetus ir gal falsifikuotus įrodymus, kuriais ir pats remiesi ir Subotonas remiasi ir visi kas priklauso nuo procedurines demokratijos biudžetiniu dovanu, o gal ir rytų išmincių patarimų. Paparti, pagalvok Velyku proga apie informacini atsinaujinima, kuris įmanomas tik suvokus piliečių santalkos jegą. Ir ji gyvuoja ne teismais, o tėvynes struktųrų harmonija, Zuokas yra tiesos kelyje ir todel mes jį palaikome., o ne tave besiremiantį asmenine tiesa, kurioje nera išminties,teisingumo, vien procedūros. TS

  44. Komentaras to to komentarui / 213.164.99.4

    apgailestauju, jei nesupratot, kad mano komentaras buvo pozityvus, bet gristas tikroves suvokimu, linkejimas Zuokui nesustoti, judet toliau pirmyn. O Tamstos marazmatiski teiginiai apie Dieva ir viena tiesa mazuma kvepia lukashenkizmu – vienos tiesos nebuna. Uztat svarbu, kad skirtingas tiesas ispazistantys, bet panasiu dalyku siekiantys, panasias vertybes ispazistantys zmones suprastu ir palikytu vienas kita. Tai va, savo komentaru ir ivardinau, kad suvokiu Zuoko padeties kontraversiskuma, bet palaikau ji kaip politika. Bet neisipareigoju ispazint jo tiesa – tik galiu jam padet realizuojant jo idejas. Ka, beje, tikroveje ir darau.

  45. Gvidas / 78.60.219.214

    Si zinia is tiesu pribloske mane. Bet juk ne viskas prarasta, sprendima galima apskusti. Be to, linkiu ir toliau islikti stipriam… Gerai pailsekite per sventes, atsikratykite neigiamu minciu ir pabukite su Jums svarbiausiais zmonemis. Tada gal ir i tuos pacius dalykus bus lengviau pazvelgti kitu kampu…

  46. Papartis / 85.232.131.101

    sprendžiant iš komentarų ir įvairių apklausų dauguma piliečių jau pateisina ir nesmerkia korupcijos ir nešvaros valdžioje. Jei į teistą asmenį jau žiūrima kaip į nukentėjusį, tai teistų asmenų buvimas valdžioje jau greit taps norma. Pavyzdžių jau dabar galima rast.
    Ir jei p. Zuokas susikombinuos ‘Lietuvos mero’ postą, tada teisingai sudėlioję piarinius akcentus ūkio ministru galės tapti G.Petrikas, policijos vadovu H.Daktaras ir pan.. Šitie žmonės yra veiklūs, nusimano savo srityse ir matyt turi įdėjų.. O teistumas tai randas, kuris vyrus puosia..

  47. rodas / 78.61.140.13

    [quote comment="54549"]Ištvermės, Artūrai…[/quote]
    politiniu lavonu pasmirdo :) Džiugu vienok, kad teisinėje valstybėje gyvename

  48. to komentarui 10.34 / 78.62.37.161

    Tikejimas yra produktyvus aplinlkos pazinimo budas. Du tikintieji tiki, kad Dievas yra jega kuri sukuria tarp tu zmoniu tiesą ir tikedami tiesos jega jie gyvena santalkoje. Tu rasai, kad netiki Zuoko nuoširdumu. Tai jei netiki, vadinasi tavo ir Zuoko tiesos turi skirtingus tiesos šaltinius. Jei tavo tiesos šaltinis butu tikejimas Dievo tiesa, kaip žmogiškojo gyvenimo pagrindu, tai tiesos ir teisingos tvarkos vardan tiestum Zuokui ranką siekdamas padeti jam grizti i nuoširdaus bendravimo kelia. Bet tu to nedarai. Kodel. As manau tavo tikejimo autoritetas geriausiu atveju yra tavo asmenine tiesa. Vadovaudamasisi ja tu ir netiki nei Zuoko nuoširdumu, nei jo išmintimi ir narsa atperkant iš Imbiero savo partijos narį Drėmą. iMBIERAS ŠIAME EPIZODE GUNDĖ zUOKO PARTIETI IŠDUOTI PARTIJOS PIRMININKA. iR zUOKO KOVA UZ dREMĄ, IŠ TIESŲ BUVO KOVA SU BLOGIO ARDYMO JĖGA, KURI IR REIŠKĖSI iMBIERO ASMENYJE.

  49. endaug / 79.132.170.2

    Sioje byloje teismo nuosprendis turejo buti ! Bauda yra simboline, teistumas – randas, kuris vyrus puosia. Jau dabar praejus kelioms dienoms po nuosprendzio viskas atrodo ne taip blogai…
    Bus galima drasiai eiti toliau i seimo rinkimine kompanija nesant partijos pirminiko veliava!

  50. Nerijus / 86.100.201.179

    Arturai nepasiduok, stipribes tau, mane irgi buvo nuteise be irodimu zinau, kaip pikta ir skaudu kai bandai irodyti savo tiesa, kai nori, kad visi patiketu tavimi, o korumpuota teisesauga bando irodyti priesingai.
    Nepasiduok, tu esi ir visada man busi patikimiausias politikas ir tvirciausia Vilniaus miesto ranka.

  51. Zuokui / 213.164.99.4

    Keli priestaringi teiginiai:
    1) nelabai tikim Jusu nuosirdumu sitame txte, p.Arturai. Nebutinai juk visi naivuoliai, ir nesupranta, kas ir kaip vyxta politiku pasauly. Tai kaip ir visi juk puikiai supranta, kad reikejo Drema neutralizuot tada, kai buvo nuslydes nuo partines linijos, tai daret, ka reikejo, kad islaikyt galimybe but valdzioj savo rankose.
    2) be abejo, juokinga del to, kad teisia Jus uz tai, kad daret tvarka savo partijos viduje.
    3) kita vertus – na puikiai suprantame, kad visa tai tik priniai veixmai rengiantis tolimesniems zingsniams politikoje.
    4) to ir linkime – lipt LT politikoje aukstyn. Nes akivaizdu, kad nesate svarus, skaidrus, bet esate realistas, labai efektyviai galintis valdyti miesta, ekonominius procesus, turintis ideju palyginti jaunas politikas, ir tikrai labai daug kas uz jus balsuosime per busimus rinkimus. Tik truputi pabreskite (nebereik taip vaikiskai draust paxiui lektuveliais paskraidyt, jei jis vel prezidentu kazkaip pataps), ir truputi pagarbiau elkites rinkeju ir savo partieciu bei expartieciu (liberalai) atzvilgiu, Ir visx bus ciki-piki.

  52. kestutis / 78.60.212.77

    Gerb.Virgi,
    jeigu dar vartysi šį puslapį…
    žinai,manau šimtu procentu,kad net žmogžudžiams,siaubingus teroristinius išpuolius atlikusiiems,pasaulio bendruomenė bando suprasti,duoti šansą pasikeisti.Tavo surašytos mintys-kritika visiems iki vieno-ar tai nėra noras,kad mes visi pradėtume galvoti kaip pats mastai?Bet ar tu tiki tuom,kad taip ir bus?NIEKADA TAIP NEBUS!Net ir baisiausiose diktatūrose buvo kitap mastančių ir reiškiančių savo mintis.Man tik kyla viena mintis-tu visokeripai žemini Zuoką,bet nesiūlai argumentuotų alternatyvų.Kas bus su A>Z> ateities politine karjera parodys laikas.Bet kas vadovavo Lietuvai paskutinius 7-8-erius metus?Jie tavo ateitis?Ar grįžimas į TSRS?KAS???
    Žinai,gerb.Virgi-jei tu rašytum kaip „štolcas“,net nediskutuočiau,nes tai absoliutus nulis Lietuvos kontekste.Bet paties noras visus,kuriuos suminėjai mastyti kaip tu,neturi šimtaprocentinės perspektyvos.Bus ,kitaip galvojančių.O jeigu tu galvoji,kad aš kažkoka mažas „abonentukas“,tai apsirinki.Užaugino mama invalidė,mokiausi internate,teko daug kartų pastovėti už save,padarau tai ir dabar.Ir žinai-manau,kad kaip sako kariškiai-su Zuoku į žvalgybą eičiau.
    Gražios Šv.Velykų šventės tau,Virgi ir visiems čia apsilankantiems!

  53. Liepa / 88.118.142.25

    Virgiui. Atsikirtimas be išvedžiojimų, kodėl man „…bandymas papirkti…“ atrodo absurdas. Anekdotas: „Atsidaro traukinio keleivis langą, pribėga kontrolierius – uždaro ir pradeda rėkti: traukinyje negalima rūkyti. Keleivis atšauna: aš gi nerūkiau. Kontrolierius dar pikčiau: bet norėjai! Tada po kiek laiko, kontrolieriui beužkandžiaujant įbėga keleivis ir pro langą išmeta jo maistą, bei pareiškia: šikti traukinyje negalima. Kontrolierius pasimeta: bet aš gi nešikau…. Keleivis piktai atšauna: bet norėjai!“ [įkėliau iš nuorodos, kurią kažkas pateikė žemiau-labai žemai].
    O logikos sprendime būtų daugiau, jei būtų parašyta nuteistas už “ …bandymą atpirkti…“, nes juk Drėma buvo Zuoko partijos narys. Bet ką aš čia… juk ir taip viskas jums aišku. Manęs jūs neįtikinsit, kad Zuokas šioje byloje kaltas. Pabraukiu-šioje byloje.

  54. / 213.226.190.62

    PYPA’i tu esi durnius.

    M.K.

  55. / 213.226.190.62

    p. Zuokai, mes visi ir skaiteme ir klausemes telefonu isklotones kuriose tekstai buvo ne dviprasmiski. Neigti istorijos del kurios Jus nuteise – negarbinga. Labai ne garbinga.

    Jus kaip PR specialistas, esu isitikines, suprantate, kad prisipazindami greicau save reabilituotumete, nei aklai neigdami faktus. Deje – prisipazinti pervelu. O teisintis nerimta.

    Jusu sitacija ne pavydetina.

    M.K.

  56. Taigi to Nurimęs / 78.56.197.98

    Tamstos argumentai svarūs. Reikia pagalvoti. Todėl kol kas neatsak(i)au.

  57. Subotino TIESA / 79.132.170.35

    .

    O del tokiu Dremu, kad nuteise, tai tikrai blogai.

    Uzsishoktum Arturai, ant kito, tai uz toki darba kaip su tuo Drema padaret, ne noretum daugiau nei meru , nei premjeru buti. Ir teimu nereiketu. Tai laime, kad tokie „dremos“ dar yra. O tai visa gyvenima persikreipes galetum vaikscioti. :-\

    .

  58. pypas / 84.32.192.119

    o tai nežinot kaip a.bonentas tapo partijos lyderiu??? NARKOTIKŲ ŠAIBAS IŠ AFGANISTANO (bagdade susipažino su dileriais – juk vien tik dėl to ir rizikavo kaip žiurnaliūga)įmetė į LIURBERALŲ JUODĄJĄ KASĄ

  59. štolcas / 84.32.192.119

    o tai nežinot kaip a.bonentas tapo partijos lyderiu??? NARKOTIKŲ ŠAIBAS IŠ AFGANISTANO (bagdade susipažino su dileriais – juk vien tik dėl to ir rizikavo kaip žiurnaliūga)įmetė į LIURBERALŲ JUODĄJĄ KASĄ

  60. Tomas / 82.135.195.135

    Nesupratau. Visa Lietuva ,,žinojo“, kad Zuoką teisia už kyšininkavimą , liaudiškai vagimą. Pasirodo NE. Pasirodo keturis metus STT ir prokurorai bandė įrodyti , kad Zuokas ,,bandė papirkti“ savo partietį V.Drėmą . Absurdo teatras. Ir dėl to vargo 26 teisėjai.
    Artūrai, reikia tik džiaugtis šiuo sprendimu, o ne pulti į depresiją, nes :
    -esi ne kyšininkas, o kyšio davėjęs , priedo dar ir prastas, nes nesugebėjai. (matyt paksininkai susimetę su socdemais V.Drėmai davė daugiau)
    -teismas išteisino KETVIRTĄ kartą muo visų kitų 5 kaltinimų , parodydami STT ir prokurorų kaltinimų politinę motyvaciją.

  61. Subotino TIESA / 79.132.170.35

    .

    Ir dar. Dauguma komentatoriu, cia rashant, vienu is Zuoko privalumu laiko, kad jis jaunas o todel geras. Arklio, kuilio ar erzelo, gal tai ir privalumas, bet tik ne mero.

    Mero privalumais turetu buti- ishmintis, gyvenimo patirtis ir gebejimas organizuoti zmones darbams.
    Na o ka Arturas? Na buvo zurnalistas, vazinejo po komandoruotes… Bet jis net kurikui ar kelioms valytojoms nevadovavo. O cia miestui vadovauti?! Todel, baikit jus cia „makaronus kabinti“. Lendat Arturui i viena vieta, todel, kad jis pinigu turi ir norit cia buti jo pastebeti. Kadangi, esu tikras, Zuokas ish jusu niku, zino kas tai rasho. ;-)) Neturetu Zuokas shaibu, nikas ish jusu taip nerashynetu. O ka, ne taip, Arturai?

    .

  62. Subotino TIESA> Sharui 19:22 / 79.132.170.35

    .

    O kokios gi idejos buvo pas Zuoka? As tikrai ju negirdejas. Gal Jus galetumet pasakyti?

    Na girdejau apie tramjajus, apie geltonus dvyracius, apie tai kad Vilnius „taps Europos sostine“? … ;-) . Ar cia rimta?

    Meras- tai politine figura ir privalo tureti ilgalaikia strategija, o ne apsiryboti tik vaizdeliu „iki horizonto“. Geras meras turi numatyti miesto, ju gyventoju, ypac sostines, realia bet ne apstrakcia perspektyva. Perspektyva, kuri dabar, netgi nematoma, kadangi ji „uz horizonto“.
    Kita vertus, tai yra neimanoma, prie dabartines rinkimu sistemos i savyvalda. Kuri virsta suokalbiu spektakliais.

    Gavo partija dauguma rinkeju balsu – tokia partija ir turi formuoti savo valdzios strukturas 4- ems ar 5-ems metams . Ir pasirinkti reikalingus jai specialistus- nuo valytojos iki mero. Darbui parinkti zmones galetu buti ir ish kitu partiju.
    Nors ir 15% balsu gavai, svarbu dauguma- imk valdzia, formuok komanda specialistu, bet ne lezuvmaliu ir dirbk. O opozicija gali reikshtis per sekancius rinkimus. Kontrolioti pozicijos darba bus kam ir be b opozicijos – yra STT, prokuratura, teismai, kaleimai. Tai geriau negu“opozicija“.

    .

  63. Virgis A.Zuokui / 86.46.44.172

    Ką tik supratau, jog R.Pakso apkalta tebuvo bausmė už važiavimą neprisisegus saugos diržo.
    A.Zuokai, ką reiškia „…Keturi metai teismo procesų, 6 teismai, 26 teisėjai, trys išteisinamieji sprendimai ir vakar paskelbtas kaltinamasis nuosprendis – bauda…“? Norite pasakyti, jog nagrinėjant tamstos nusikaltimus, buvo nusižengta LR įstatymams? Andriau? Stikai? kestuti? Esere? Bababonai? Mantai? Na ir žinoma Daktare Nora? Kas dabar? Gal Strazbūras? Pirmyn ! Kad sužadinti nepanaudotus rezervus, A.Zuokui teks ilgokai pamedituoti. Beje, meditacija ir tamstai(Norai) nepakenktų, nes kątik A.Z. supainiojote su Nelsonu Mandela… Jums turėtų būti gėda… (ar daktare kartais ne iš tų, katra „ima“ net nepasidomėjus, ar ligonis dar kvėpuoja).

    LIEPAI – ką jūs sakot?! Žinot kame absurdų absurdas ? Ogi kai jūs paminėjot žodelį „logika“. „…Vieni kitus skandina be jokio reglamento…“ O kaip Drėmą? Irgi norėjo be reglamento ?

    kokosai – aš (gal ir Liepa) norėjau paklausti – kur logika? Tai kur dabar A.Z? ANT kalno, ANT nuokalnės ar ANT papėdės?

    Astai – iš kur toks pesimizmas tokiam jaunam amžiuje…? Apie savižudybę kalbos kaip ir nebuvo.

    Bababonui – jis ir nepasidavė. „Paverkė“, nes taip reikėjo …

    kestučiui – „…kartu su disesne lietuvos žmonių dalimi…“ Pavojaus akivaizdoje susirgai didybės manija? „…Nežiūrėk atgal…“ – siūlai A.Zuokui „kiaulės akis“ įsidėti? Kas jūs per žmonės???

    Živilei – „…Nežinau, ėmėte ką nors, ar davėte, tačiau tai nėra taip jau svarbu…“ – ARTŪRAI ZUOKAI, atkreipkite dėmesį, beveik visi tamstą palaikantys tai deklaruoja. Ar jums ne liūdna? Jie juk kąsa jums duobę. Visame Pasaulyje tai labai svarbu. Net labai. Ir jūs tai žinote. Na gerai, Lietuvoje jau tiek to, bet Ką pagalvos tamstos kolegos užsienyje?

    molojau – ar sakydamas : „… jūsų idėjas žlugdo silpnapročiai…“ mintyje turėjai ir teismus? „Tebesiformuojanti persona“ … na na.

    Juicei – „…Man negaila butu, kad tu imtum sau i kisene, svarbiausiai, kad darytum kazka…“ – jei negaila A.Zuoko, bent savęs pagailėk …

    Rapolui – negi tau nesvarbu, išžaginimas tai ar žmogaus grobimas, tiesa ar melas,- tau svarbiausia – pagaliai ratuose? Keistas tu Rapolai. Ir labai liūdnas.

    mindaugui – kai apsems virš galvos, aš tau pirmas ištiesiu ranką… o ką tau dar pasakyt, mindaugai, nebent padėkoti už darbus mūsų miestui ir jei jau tiek tos „Scheisse’s“, pats laikas imtis šiupelio …

    tomiss’ui – o tu nemąstyk buitiniu lygiu ( jeigu gali), žvelk plačiau – gal ateis laikas, kai „lopas džinsuose“ bus madingas, ką? A.Zuokai, kaip manote? Sulauksim tokių laikų Lietuvoje?

    Dangiui G. – Dievas kiekvienam iš mūsų linki taikiai sugyventi su sąžine. Ir jau ko nelinki, tai svarstyti teismų sprendimus „buitiniame lygyje“ …

    už gerus darbus – užsimanei sostinę perkelti į Vasiukus? Neišdegs…

    moksleivis – „…ir pasidaro sau i kisene, nei isvis nieko nedaro ir sau nepasidaro…“ – jis dar tik moksleivis, o jau … Kas tai? Auklėjimo spragos? Ar šito siekėte, ARTŪRAI ZUOKAI , ar tai tik šalutinis poveikis? Ar nemanot, jog kažkur buvo suklysta…?

    Justei – dar anksti, – A.Zuokas – ne Senis.

    Spragilui – tau yra apie ką pasikalbėti su kestuciu … ir kuo skubiau, nes tą patį vežimą į skirtingas puses traukiat… Ką pagalvos A.Z.?

    ilgiui – apie kokius čia stereotipų laužymus kalbi? „laužė“ ne stereotipus, o Drėmą. Tavo bėda – kaip kirkilo, – „iš didelio rašto išeini iš krašto“. Tai už ką nuteistas buvai, kad po tokio „įvertinimo-pripažinimo“ pasidavei link britų? Statybose dirbi? Garbinga profesija. O viltis jau seniai pavogta ir ne tamstai su A.Z. ją gražinti, patikėk.

    Antaginiui – turiu su tavim sutikti,- dviems šeimininkams „kiemas“ mažokas pasirodė. Ir vienam teismas liepė pasitraukti – nes nusižengė LR įstatymui. Taigi … Kas ne taip?

    simas čelutka / 84.240.13.78
    2008 – 03 – 22, 3:24
    aš už zuoką. vienintelis jaunas, ir vienas iš labai nedaugelio, mąstančių EUROPIETIŠKAI, KOSMOPOLITIŠKAI, PLAČIAI ir PERSPEKTYVIAI. TOKIŲ ŽMONIŲ VIEŠOJOJE ERDVĖJE REIKIA DAUGIAU. NEKENČIU VISŲ, KURIE TO NESUVOKIA
    P.S. A.Zuokai, o tamsta taip „varei“ ant „skinhedų“, – o jie ir neįsižeidė …

    Reziumuojant
    Žinoma, nežiūriu rimtai į tamstos rašinį, bandymas sugroti jausmais ir ne daugiau. Atvirai pasakius – džiaugiuosi. Ne, ne tamstos „nelaime“. Džiaugiuosi matydamas, jog tamstą palaiko toks negausus pulkelis nedrąsių, nepatyrusių jaunuolių, kurie dar tik ieško savęs … Verta susimąstyti, ar ne?
    Kadangi A.Z. neperspėjo, kiek laiko praleis su savim, su savom mintim, jo ir savo vardu ačiū visiems palaikiusiems ir nepalaikiusiems – jūs visi reikalingi ! Atia

  64. simas čelutka / 84.240.13.78

    aš už zuoką. vienintelis jaunas, ir vienas iš labai nedaugelio, mąstančių EUROPIETIŠKAI, KOSMOPOLITIŠKAI, PLAČIAI ir PERSPEKTYVIAI. TOKIŲ ŽMONIŲ VIEŠOJOJE ERDVĖJE REIKIA DAUGIAU. NEKENČIU VISŲ, KURIE TO NESUVOKIA

  65. diva / 88.222.106.84

    oho, kiek cia abonentuku verkslena. noretumet prie lovio bedieviai? mavashigeri jums avigalviai!

  66. Stikas / 62.80.224.200

    Laikykis Artūrai, daug kas yra smarkiai gavęs per galva, bet išsilaižo žaizdas ir po kelių metų matai, kad tai buvo tik į gerą.

  67. Liepa / 88.118.142.25

    Pasirasau po Dinos komentaru. Ar mes taip jau pasitikime teismais? Apklausų rezultatai rodo- jais pasitiki tiktai 14-20 proc. gyventojų, tuo tarpu, nepasitikėjimą išreiškia net 69 proc…
    Byla aiškiai su politiniu atspalviu nuo pat pradžios.
    Galime prisigalvoti ir prifantazuoti, bet… nuteisti už bandymą papirkti savo partijos narį… absurdų absurdas. Kokia čia logika? Susidorojimas ir tiek.
    Bet supraskim, kad jie šiandien susidoros su vienais, rytoj su kitais…Vieni kitus skandina be jokio reglamento. Per visas info priemones liejasi demagogija, melas, šmeižtai… Kiekvieną dieną vis galvok-kas dar, ką dar?
    Bet gamta bunda, gyvenimas eina savo keliu. Penktadienis-tylos diena baigiasi…
    Gal rytoj viskas atrodys kitoj šviesoj… Linkiu Zuokui stiprybės.

  68. Andriau / 78.62.37.161

    Perskaičiau tavo argumentus ir sakau, puiku, tai kelias kuriuo einama i santalka, Taciau joje energijos nerasim,, jei tik runkeliai ir pimpalai ardysis. Matau, is tavo apkasu daug geru galvu kyso, kurias ir turetu nauju žygiu iprasminti AZ, bet atsiribodamas nuo tokiu skiedalu kaip Bogušis, na ir caplik. ATSINAUJINIMAS IR YRA tikroji Velyku prasme. TS

  69. Audrius / 79.132.163.205

    Pabūkite. O mes čia. Kai perėjot per tiek mėšlo, kaip nekeista mažai kas tiki jūsų silpnumu, matyt to pats savo darbais ir veikla nusipelnėte, bet jei pasimiršote, tai pasiklausykit dar kart Queenų „Made in heaven ir We are the champions“ kūrinių. Idėja iškilesnė už faktą, jei kas atsitinka yra ne veltui, kaip ir visa kas dar bus ne(išimtis) kelyje. Nebijodamas susitapatinti su kuo nors, pasiklausysiu ir aš tos muzikos vienumoje..:)

  70. robis to štolcas / 84.32.123.164

    dideli pinigai siame bloge??
    as tai kazkaip isivaizduodavau kad cia susirenka tokie zmogeliai kaip as-megstantys pabezdet i sulini..
    o daugiau naudos is tokiu kaip as siame bloge nematau.
    beje vat klausimas.
    jei taip zuokas nepatinka tai ko cia putojies?nori kad kas isklausytu?demesio stoka kamuoja?

  71. ANewColdWarWarrior / 194.176.32.66

    PS As manau, kad tulas, t.y. stolcas, yra koks nors disgruntled ir begrudged paksinis, turintis nerealiai daug laiko, nes nieko neveikia… Ten tokiu daug. Skarbalius??? Siulau paspelioti. Gali but ir is Vidmos M lagerio…

  72. Dina / 79.133.233.23

    Kam tas pesimizmas?Prisiminkit V.Landsbergį,kokį puolimą jisai atlaikė,beje buvo vyresnis amžium už Jus.Protingi supranta.Daugelis tik apsimeta besipiktinantįs,kad unisonas skambėtų. Aišku,dėl partijos yra problemų. Man labai gaila,kad jūs vienoj partijoj su Bogužiu,Čiapliku.Man rodos, prie progos,jie bjauriau pasielgtų už kvaišelį Drėmą.
    Apie teismus jau nekalbėkim…Jie paskutiniu laiku, atrodo, viską sprendžia stovėdami ant galvos, vaizdas apverstas.

  73. ANewColdWarWarrior / 194.176.32.66

    Baikit visi verkslenti ir tragizuoti. Cia Biblijos tiesa apie akmens nemetima negalioja – bet kas, net Apsitapsnojes, turi teise mesti akmeni i kita apsitapsnojusi, pvz, virsijusi greiti. Linkiu introspektyviai pamastyti, ir viesai prisipazinti, kad tikslas – kovoje su dumblu – nepateisina priemoniu, ir kad buvo padarytav klaida. Asmeniskai, itin idomu, ar AZ gali isties suprasti ir pasitaisyti… Juk buna atveju, kai pakanka viuenos realios pamokos? Turbut idealistiskai svaicioju. O AZ linkiu take it on your chest, accept and move on. Geriau ne politikoje. Nepakeiciamu nera.

  74. štolcas / 84.32.192.119

    to Nurimes.
    diskutuoji su a.bonento vaiduokliu. inertiškai pasidavei beletristinių paistalų spaudimui (a.bonetas ir jo samdoma GAUJA puikiai valdo šį instrumentą)- nėra jokių diskusijų, yra tik PROPAGANDA. atsibusk ir nepamiršk, kad čia (aferiūgos bloge) „žaidžia“ itin dideli pinigai.

  75. justinas / 78.62.17.44

    tikrai keistas teismo nuosprendis… taciau nera keista, kodel jis priimtas tokiu metu ir tik tame epizode, kuriam uz keliu menesiu sueina senatis.

  76. kęstutis / 78.60.212.143

    Artūrai,
    ne kartą pats sakei,kad negalima nuleisti rankų,kad ir kaip sunku bebūtų.Tad ir nedaryk to.Skauda-be abejo.Kas ne aklas tas mato ir čia rašo,kodėl vis tik priėmė teismas tokį sprendimą,Juk jo norėjo ir mockai,ir paksiai,ir uspiskichai ir t.t.Tie teisėjai ,kurie priiminėjo nutartį manau kad neturės ateityje gyvenimo problemų…
    Palaikau daugumą čia rašiusuų,kad tai tik dalelytė nueito gyvenimo.Tau dar daug reikia padaryti-kartu su disesne lietuvos žmonių dalimi.Nežiūrėk atgal!
    Su ateinančiom Šv,Velykom!Tave ir tavo šeimą!

  77. Ana puse / 78.62.17.107

    Janukonis: – Aš norėjau paklausti, ar Vaiduokliui perduoti laiškelį, kuriame jam išaiškinta, kas su juo bus, jeigu jisai
    nesąmones darys? Ar…
    Zuokas: – Nereikia.
    Janukonis: – Nereikia, jo?
    Zuokas: – Ne.
    Janukonis: – Tvarkoj tada…

  78. Andrius / 217.17.92.40

    AZ – kritikams

    „Nori isvengti kritikos – nieko nesakyk , nieko nedaryk ir busi niekas!“

    Ir dar – sitoj salelej del pinigu ar interesu sudirbs bet ka… To pavyko isvengti gal tik Valdui ir AMB , neaisku kiek ilgai…

    Eikit ir darykit kalbekit , irodinekit, deklaruokit, uzimkit postus ir uz jus balsuos mes laukiam tokiu kur jus ??? galit tik loti svetimais vardais prisidenge…

    Arturai – eik ir daryk , kol kas per mazai galinciu su tavim konkuruoti, dar yra laiko daugeliui darbu nuveikti .
    suprasi kada laikas pasitraukti..

    Noreciau kad ka be darytum siekiai butu svarus o sazine rami.

  79. Sharas / 84.32.100.119

    Gerbiamas, Mere,

    Labai liudna del tokio nuospendzio.
    Taciau Jus gerbia, supranta ir palaiko vis daugiau zmoniu. Jus esate jaunosios kartos Prezidentas. Jusu idejos ir energija yra daugeliui jaunu zmoniu labai geras pavyzdys. As tikiu Jumis ir tikiuosi, kad niekas nesustabdys geru ideju ir darbu.

    Sekmes ir stiprybes

  80. Nurimes - Andriui B / 88.223.48.94

    Ponas Andriau,
    pabandysiu atsakyti į Jūsų teiginius ir klausimus. Prašau į mano runkeliškas mintis žiūrėti atlaidžiai, nes esu ne toks protingas ir intelektualus kaip Tamsta (tikiuosi nesupyksite, kad išdrįsau net su Tamsta pasilyginti:).
    1. Aš nekaltinau AZ kriminalu, o kalbėjau apie kriminalinius nusikaltimus, kuriais jis kaltinamas ar net nuteistas teisme. Jūs klausiate kokie jie? Jų buvo keletas – bandymas papirkti, asmens laisvės apribojimas ir kiti. Manau paieškojęs internete surasite.
    2. Sutinku su Tamstos p. Drėmos įvertinimu. Primenu, kad jis buvo ne tik AZ partietis, bet kaip suprantu ir draugas (juk ne šiaip sau siūlė šeimomis kartu atostogauti:), o kaip Jūs sakėte – – “…pasakyk kas tavo draugai – pasakysiu kas tu…”:) O jei dar prisiminti tokius AZ ,,draugus“ kaip p. Ramonas, p. Žukauskas, p. Čaplikas, p. Šilgalis ir daug daug kitų kauniečių, trakiškių ir etc. – tai vaizdelis darosi aiškus…
    3. Tie, kaip Jūs išsireiškėte bla… bla… bla… apie moralę ne mano , o pil Zuoko. Paskaitykite jo opusą ,,A. Zuokas: Moralė ir praktinė išmintis“ ar interviu apie per aukštai pakeltą moralės kartelę…
    4. Kažkaip keistai tie patys teismai, dar taip neseniai buvę teisingumo bastionais (kai išteisino AZ), staiga tapo ,,bananiniais“….:)
    5. Išminties ,,perlų“ galima rasti abiejose pusėse ir net pačio AZ tekstuose… Na, bet jei Tamstai atrodo, kad jūs, kurie už AZ– protingi, o mes , manantys kitaip – kvaili – nesiginčysiu ir nebandysiu pakeisti Tamstos nuomonės… Man visuomet keistokai atrodo žmogus, aiškinantis, kad yra ne kvailys. Jei jau reikia aiškintis, tai …:)
    6. Įdėmiai perskaitykite komentarą ,,moksleivis / 193.120.116.177 (2008 – 03 – 21, 15:25) “ gal tada suprasit apie ką aš kalbėjau savo komentare p. Juozui…

  81. J.K.P. / 78.62.28.38

    Vajėzau, Artūrai, na kas čia per siu-siu-siu???? Tokia savigrauda labiau Ma(siu)siuliui tinka, o ne tau.

  82. Subotino TIESA / 79.132.170.35

    .

    „Kas buvo pirmas – tas bus paskutinis. Kas buvo paskutinis- tas bus pirmas.“

    Jezus Kristus

  83. gccflj.j,v., / 79.132.170.35

    lucliy.ik.

  84. Antaginis / 193.219.64.90

    Gaila tautos, kuri savo vadų neatpažįsta… Po V.Landsbergio atėjo A.Zuoko eilė. Tik aklas gali nematyti to masiško ir labai profesionaliai koordinuojamo puolimo. Aišku, yra už ką taip pulti. A.Zuokas buvo „nepatogus“ ir trukdė visokiems krautuvininkams ir jų koncernams. Jie negalėjo Vilniuje ir iš dalies Lietuvoje, kaip savo kieme šeimininkauti. Svarščikas (tiksliau jo šeimininkai), taip pat jo kūma kunigaikštienė ir iš nešvarių rankų maitinamas padangių erelis bei kiti panašūs veikėjai turi savų sąskaitų. O labiausiai, manau, ateities baimė suveikė. A.Zuokas vienu metu buvo betampąs Lietuvos kūrybinių jėgų proveržio vėliavnešiu. Tad ir krito nelygioje kovoje.
    Dieve, atleisk tiems, kurie pasitarnauja budeliais, maitvanagiais ir skalikais, nes jie nežino, ką daro!
    O tau asmeniškai, Artūrai, palinkėčiau viską regėti šv. Velykų šviesoje. Kristaus stebuklas ir buvo absurdą bei neviltį paversti kuriančia meile. Likimo iššūkiai yra dovanos. Tik jų dėka esi…

  85. ilgius / 194.176.44.194

    neseniai buvau Britų tarybos konferencijoje CreativeCities tema, ten kalbėjusi Design Against Crime Research Centre garbi profesorė kalbėdam aapie kūrybos tamsiąją pusę pabrėžė – innovators, creators are … criminals – visi kūrėjai (o ir verslūs žmonės aplamai) kuria laužydami – stereotipus, tai, kas sena, netinkama. Neretai laužydami taisykles, normas. Pokyčio valdymas suponuoja sugriovimą, ar situacijos įkaitinimą, išlydymą – tik taip gimsta nauja kokybė. Taigi įvertinkite šį faktą, gerbiamas Artūrai, ne kaip bausmę, o kaip pripažinimą ir įvertinimą. Gyvename kūrybingais, permainų laikais. Kaip ir daugelis čia, lenkiu galvą ir žaviuosiu, ir prašau nesustoti. Nekovodami iki galo, nepabandę laimėti, iš daugybės niekuo čia dėtų bendrapiliečių pavogtume geresnio rytojaus viltį.

    O prisiminęs garsiuosius oranžinius dviračius, kartu su kuo geriausiai linkėjimais ateičiai siunčiu linką apie vagims nepatogius dviračių stovus – www_bikeoff_org/comment/ – gal pravers planuojant naujas akcijas.

  86. berazumis / 78.60.69.166

    zuoka ,tu laimės kudikis likai nenubaustas,bet viskam yra pradžia viskam yra ir pabaiga

  87. vilnietis / 84.32.58.24

    stiprybes !

  88. Spragilas / 84.240.34.145

    Sis nuosprendis tai ne mirties bausme. Zmogui, turinciam tiksla, parkristi – vieni niekai. Jis pasikelia ir dar tvirciau eina. Tik pasikelus nereikia pamirsti atsigrezti, koks grumstas buvo kritimo prezastimi, nes ju gali buti ir daugiau.

  89. Taigi, / 78.56.197.98

    nerandu logikos nei teimo nutartyje (teisingai rašo VB – tai mažu mažiausia užgaulu Drėmos atžvilgiu, bausmė už nepadarytą bandymą etc) nei AZ dabartiniuose veiksmuose (nebent traukiasi su visam)

  90. tikras lietuvis / 85.206.111.60

    Žinoma,juokingai skamba – siekė papirkti,bet to nepadarė …,nes padarė,tik teismas to neįrodė.Dar daugiau – buvo jam atėmę laisvę.Už visa tai nuosprendis tikrai nėra per griežtas. Betgi ne griežtume,o bausmės neišvengiamume esmė.Iš dalies galima suprasti ir Zuoką – kaip,kad sakė Janukonis tas Drėma buvo lochas,o lietuviškai būtų gudrus durnius – jo partijos žmogus siekė jį išduoti,o jis stengėsi jį susigrąžinti. AR BŪTŲ VISA TAI GALĖJĘ ATSITIKTI,JEI PARTIJOS IR RINKIMAI BŪTŲ IŠLAISVINTI NUO PINIGUOČIŲ PINIGŲ IR VALSTYBĖ VISA TAI FINANSUOTŲ,O KAUTŲSI IDĖJOS,O NE PINIGAI ? NIEKADA. Todėl būtina kuo greičiau keisti rinkimų bei partijų finansavimą į mano pasiūlytą,nes štai nukentėjo neabejotinai talentingas ir valstybei reikalingas žmogus .Ir Pakso nebūtų nuvertę(nebent už nederamus ryšius) už pateiktus kaltinimus,jei valdžia nebūtų dalijamasi tarp piniguočių grupių.

  91. verslininkas / 82.135.215.216

    A.B.O.N.E.N.T.U.I. juokinga kai komentarus aiskinancius kas yra ***** salina. Negali gi tauta zinoti kas yra Abonentas (sis zodis bus pakeistas zvaigzdutemis) :))

  92. Ignas / 194.176.38.26

    Mano visa seima ir aplinkiniai tiki tavim. Laikykis. Labai laukiu kol Vilnius vel atsigaus del tavo ispudingu vadovavimo sugebejimu.

  93. litvinas / 78.62.130.66

    Vos neapsiverkiau perskaites Zuoko kalambura. Tiesiog nekaltas ir tiek.
    Muntianas po velyku taip pat verslens, kad nekaltas. Gaila, kad tokie valde ir valdo Lietuva, marijos zeme…

  94. štolcas / 84.32.192.119

    reikia susikaupti ir pabaigti savo ineto puslapį – site under endless construction. complains mailto info@abonentas.lt

  95. Andrius B - Sausarankiui / 213.190.54.27

    …Na vansi neveltuj teigiau, kad nevisi, o tik dauguma… Ir jums, leidus, pataisysiu Tamsta – kaikurie jaunimo atstovai, neva manantys, kad „..AZ kažką pasiėmė sau, bet kiek daug padarė miestui…“ – žavisi ne AZ apsukrumu, o veiklumu… Tai pirma… O antra, gerbiamasis – jų tas manimas, kad AZ „kažką ėmė sau“ – tai viso labo inspiruotas, jūsų – oponuojančių ir, apmokėtos žiniasklaidos, nuolatiniu tokios versijos eskalavimu ir tokios nuomonės formavimu… jei jau siekiant, eliminuoti Zuoką iš politikos, neišeina nuneigti jo veiklos miesto labui rezultatų ir nėra jokių įrodymų jam esant korumpuotu…

    P.S. Ir apgailestaudamas gerbiamas „Sausaranki“, deja, turiu nuvilti jus – esu tikras, kad ir šiom aplinkybėm – AZ eliminuoti jūsų „pusei“ nepavyks… – mūsų (remiančių jį) yra pakankamai daug – ką parodė ir praėję savivaldos rinkimai (juk nenuneigsite, kad, žinomom aplinkybėm, kai dėl įtarimų krentančių ant partijos pirminko liberalai suskilo – už LiCs balsavę rinkėjai tokį pasirinkimą padarė, visu pirma todėl, kad palaikė Zuoką ?)

  96. Asta / 194.176.44.194

    …Aš tyliu,
    Žemyn lietum krentu,
    Savo vienišą Dievą, apkabinu
    Ir tyliai raminu
    Nes žinau, kad vėlei
    Rytas ateis ir nerimą pakeis,
    Ramybė sieloj…

  97. štolcas / 84.32.192.119

    „norisi vienatvės“… paplaukioti rubikonine jachta…pareikšti užuojautą ir palaikymą muntianui ir jį pamokyti kaip IMTI otkatus…dar kartą paskaityti savo BIBLIJAS – „Aukso veršis“ ir „12 kėdžių“…paverkti bendrapartiečių strelkoje…jakąpamokyti kaip apgauti draudimo bendrovę…susimokėti vainauskui ir siekti premjero posto…

  98. Geras Darbas to robis / 213.164.125.223

    Matai robiuk, besiaukodami uz lietuva mes su Arturiuku ir savimi pasirupinome… Dabar galesim Justes paklausyti – paburiuosim – juk jachta siltoj juroj tai tebestovi…

  99. Sausarankis / 217.117.18.50

    Visiems linksmų švenčių. Nežūkite avarijose – tokiomis dienomis jų labai padaugėja. Susitiksime po Velykų. Gal ir AZ jau bus grįžęs iš vienatvės.

  100. Sausarankis / 217.117.18.50

    Andriau B, turiu jus nuvilti – tikrai nesu runkelis. Patikėkite :)
    O Zuokui – linkiu sėkmės asmeniniame gyvenime, bet kai tik kils minčių atlikti nors kokį judesį politikoje – prisiminti savo šios dienos žodžius „Man reikia pabūti vienam…“ Pabūkit vienas politikos atžvilgiu visiems laikams. Jūs – praeitas, atgyvenęs etapas, iki ausų paskendęs š. Lietuvai tokių kaip jūs nereikia. Supraskit teisingai – jūs tikrai ne pats blogiausias LT politikas. Bet labai, labai blogas…
    Ir labai teisingas Nurimes’o pastebėjimas „Jei pastebėjote, tai daug labai jaunų žmonių (net šiame kampe) žavisi A. Zuoku, jo apsukrumu – sakydami, kad supranta jog AZ kažką ,,pasiėmė sau“, bet kiek daug padarė miestui… O tai yra baisu, juk tie jauni žmonės ir patys vadovausis tokiais amoraliais kriterijais…“
    Kaip pirštu į akį.

  101. robis / 84.32.123.164

    lkad ir kaip i si reikala ziureti,viskas yra glupstva.teismai pasibaige,babkes sumoketos,ir nebe tarybos narys.gera proga pradet is naujo kitame amplia.
    niekaip nesuprantu ko arturas taip del lietuvos aukojasi?
    ciort snim su ta lietuva,su tais rinkejais.
    nusipirk arturai samaroje zvakiu fabrikeli ir ramiai gyvenk.gali del veikloas koki visuomenini fonda isteigt.
    zmones tiek per gyvenima bedu turi ir tai nieko-atsitiesia.o cia…

  102. Juste / 78.62.37.253

    nuosirdu…
    vaziuokite paburiuoti – i jura – gal tai turetu padeti;

  103. VB / 78.56.65.239

    Nu žinot, aš tikrai nesiimčiau nei kaltinti, nei teisinti, kaip matau iš komentarų ir nemažai kitų, bet iš šono žiūrint, išeina, kad tampė žmogų po teismus, kol surado vieną, kuris pagaliau „suprato“ ir „įrodė“, kad kaltas. Mano klausimas toks: o ką tokiu atveju veikė tie kiti 5 teismai ir 25 teisėjai?? išeitų – dirbo nekokybiškai ir nekompetentingai. Ir pažiūrėkit, tik 1 iš 26 geras teisėjas?? Teismų sistemą reikia skubiai reformuoti, o tuos 25 nekompetentingus teisėjus atleisti iš darbo!
    Beje, p. Drėma, kaip matyti iš nuosprendžio, apšauktas mentally disable (specialiai ne lietuviškai parašiau, kad švelniau skambėtų). Manau, turėtų paduoti teismą į teismą, kad apgintų savo garbę bei orumą, nes žinot, dar į valstybės tarnybą nepriims, kaip netinkančiuo dėl protinių… na suprantat.. man jau ir seniau buvo juokinga, kaip suformuluota byla – Zuokas neigia, Drėma (nukentėjusysis) neigia, bet byla yra!!!
    ne į temą, bet kai mane apiplėšė iš taksi, kurio numerį ir kt įsidėmėjau, išlipę plėšikai, o paskui tuo pačiu taksi, paslaugiai jų palaukusių, nuvažiavo, kažkodėl pritrūko įrodymų ir tyrimą nutraukė.

    :))))))))))))))))))))))

  104. kokosas / 81.7.91.20

    Arturai, as su tavim. Todel laikykis ir nepasiduok – ne Seimas, tai prezidentura. Tik svarbu libcentristam, kurie dabar yra epicentre pradedant nuo paties, neisskysti ir nepasiduot. Socialine atmintis trumpa, todel gerai, kad tai ivyko dabar, o ne pries pat rinkimus. Manau, kad paciam balsu uztektu ir vienmandatej, jei ketintum eiti i Seima, o ten, jei spinduliuosi ir toliau tokia energija, nesunkiai subursi tvirta frakcija nors ir atskirai nuo libcentro.

    Visi pralaimejimai yra investicija i ateities laimejimus…

    O uz kiekvieno kalno yra nuokalne….:)

  105. Andrius B - Nurimusiam / 213.190.54.27

    … Na ir kokie gi tie „kriminaliniai nusikaltimai“ ? :) – lunatiko Drėmos grąžinimas į „doros kelią, vykdant įsipareigojimus jį rinkusiems rinkėjams“, užkertant bandymus paksinio šūngrybio „Imbiero“ bandymams jį papirkti ? – juk Drėma buvo LiCs narys ir pats kėlė savo partijos pirmininką į merus, kol nesusigundė paksinių runkelių pakyšom… Ar būtų buvę teisingiau, jei tam menkystai nebūtų sutrukdę parsiduoti apgaunant visus jį rinkusius vilniečius ?… O visi kiti, atleiskit už išsireiškimą, jūsų „bla…bla…bla…“ – apie „moralinės kartelės nuleidimus“, „ėmimus sau“ ir t.t. – tėra jūsų, gerbiamasis, interpretacijos – nepagrįstos nei įrodimais, nei „bananinių teismų“, dalyvaujančių „priešrinkiminėje kampanijoje“ išvadom…
    … O kalbant apskritai, priminsiu jums gerbiamasis liaudies patarlę – „…pasakyk kas tavo draugai – pasakysiu kas tu…“ – aišku tai jokiu būdu neįrodymas :), bet…. – pažiūrėkime, kad iš šiame blog’e į jūsų pusę atstovaujančius ir jų reiškimosi formas – kad ir tokio, pavyzdžiui – „štolco“, kai jo net pseudonimas išvertus į lietuvių kalbą reiškia, atleiskit už išsireiškimą – „pimpalą“… :)… Paskaičius vienos ir kitos „pusių“ komentarus, akivaizdu, kad intelektas, deja Rimantai, labiau būdingas ne jūsų „pusę“ atstovaujantiems…. Na nebe išimčių, žinoma, kad ir jūs turint galvoje, bet visumoj…. runkelinis mąstymas vyrauja Zuokui oponuojančių gretose…

  106. moksleivis / 193.120.116.177

    as pilnai tikiu kad Arturas kaltas, bet galima viena karta ir atleist, vis delto geras meras buvo, daug nuveike, geram merui ir atkatos negaila:) del manes tegul geriau pritraukia investicijas i Vilniu ir pasidaro sau i kisene, nei isvis nieko nedaro ir sau nepasidaro:)

  107. Živilė / 212.122.72.181

    Gerbiu Jus už Jūsų darbus!
    Nežinau, ėmėte ką nors, ar davėte (beje, niekada ir nesužinosiu, nes šitoje mūsų raizgalynėje ir pats velnias tikriausiai nebesusigaudo), tačiau tai nėra taip jau svarbu. Su visais galima susitarti (su dabartine Vilniaus valdžia taip pat), o Jūs bent tikėjote tuo, ką darėte.
    Jei rinkimai būtų tiesioginiai, tikiu, kad vilniečiai pasodintų Jus prie miesto vairo. Gaila bus atiduoti Jus vyriausybei ar seimui – ten vis tiek galva sienos nepramuši…

    Su Prisikėlimo švente :)

  108. robis to labai nusiminus / 84.32.123.164

    Matyt,gera patarle-”Nori pakeist pasauli,keisk save”,bet AR NUO TO PASAULIS PASIKEIS?Tai ka,keiciam pasauli,ar save?

    butent-nuo to pasaulis keiciasi.pasaulis yra toks koki mes isivaizduojame.tai nesunku suvokti vien paziurejus i palaikanciuosius zuoka ir tikincius kad jis nekaltas,ir priesinga puse.visi sie zmones savaip suvokia situacija.ju ir pasaulio matymas isame reikale skiriasi.

  109. Konservatorius / 195.182.93.232

    Sekmės, Stiprybės Jums. Linksmų, Šiltų Šv. Velykų Visai gražiai Jūsų šeimai.

  110. štolcas / 84.32.192.119

    visgi mėtausi mintyse – o gal visos a.bonento nuodėmės tėra tik imperialistų provokacijos?

  111. Partija / 78.60.105.58

    O kaip bus su partijos pirmininko postu? Trauksitės ar lauksit ko nors dar? Ar ten visiems dzin, kad partijai vadovauja teistas asmuo?

  112. Nurimes to - Taigi / 195.182.69.120

    Gerbiamas Juozai,
    Sutinku su Tamsta, kad situacija tikrai toli gražu nejuokinga… Tik turėtume patys sau įvardinti, kas yra tas ,,Hanibalas“ ir ar tikrai negalime jam atsispirti?
    Manau, kad tas ,,Hanibalas“ tai net ne užsienio specialiosios tarnybos, ar ne tiek jos, kiek gobšumas, nepasotinamas valdžios ir pinigų troškulys, užvaldę ir apakinę mūsų politikus, valdininkus ir, deja, ne tik juos…
    Lieku giliai įsitikinęs, kad didžiausia pil. A. Zuoko kaltė tai ne tie kriminaliniai nusikaltimai kuriais jis kaltinamas ar net nuteistas, bet ta ilgalaikė moralinė žala, kurią jis padarė jauniems žmonėms, diegdamas mintį, kad galima ,,susikombinuoti“ ir sau, jei kažką darai ir visuomenei/miestui , kad, esant reikalui ar norui, galima nuleisti ,,moralinę kartelę“ į pageidaujamą aukštį… Jei pastebėjote, tai daug labai jaunų žmonių (net šiame kampe) žavisi A. Zuoku, jo apsukrumu – sakydami, kad supranta jog AZ kažką ,,pasiėmė sau“, bet kiek daug padarė miestui… O tai yra baisu, juk tie jauni žmonės ir patys vadovausis tokiais amoraliais kriterijais, taigi jie netaps ,,Kartaginos“ griovėjais…
    Gaila, bet už tai Teismai nebaudžia… Galim nubausti tik mes – rinkėjai…
    Pagarbiai,
    Rimantas

  113. štolcas / 84.32.192.119

    į SODRĄ šiandien atėjo pranešimas,kad a.bonentas priimtas į darbą žmonos įmonėje EKSPEDITORIAUS-GRŪZČIKO pareigoms (a-lia Henytė mamelės firmoje)

  114. uz gerus darbus / 82.135.245.226

    Gerbiamas mere, Mes dažnai diskutuojame su draugais, kad reiketų Jus atsivežti į mūsų mažą miestelį, kad čia kartu padarytumėm tai, ką Jūs padarėte Vilniuje.

    Jus man visada primena frazė apie karališkus darbus ir blogą vardą.
    Bet juk kai kuriuos teisiuosius net sudegino..

    Būkite stiprus. Mes jus palaikome.

  115. molojus / 194.240.150.6

    p. Artūrai,

    Labai norėjau Jums palikti komentarą, dėkingą komentarą.
    Prieš kelis metus Jūsų, kaip jauno lyderio, sėkmingo, veikiančio, ir galinčio kažką stipraus padaryti žmogaus aura mano akyse buvo nugęsusi. Tam tikriausiai įtakos padarė žiniasklaida, kurios nuomonės formavimui buvo sunku atsispirti, ypač jaunai, savo gyvenimo poziciją vis tebeformuojančiai personai, koks esu aš.
    Tačiau paskutiniu laikotarpiu, aš tikiu tuo, ką jūs sakote. Vis dar šiek tiek abejoju, bet tikiu.
    Norėčiau paprašyt, kad tai, kad jūsų idėjas žlugdo silpnapročiai, klaidomis sėkmingai naudojasi priešai, nesustabdytų siekti pokyčių Lietuvoje ir jos elitą formuoti naujos, jaunos ambicinos kartos parindu. Kažkada vistiek turi viskas pasikeisti, bet jeigu niekas nesiims šių pokyčių lyderio vaidmens, tai labai užsitęs, o to nesinorėtų.

  116. Adis / 81.7.101.145

    Nenusiminkit ir neuzmirskit,kad lovis buna ne tik gardo priekije.Gerai,ramiai apsidairykite-rasite budu prieiti prie kito lovio.

  117. verslininkas / 82.135.215.216

    Juokinga kai Abonentas visus laiko LOXAIS, kai teismo nuosprendis už KRIMINALINĮ nusikaltimą laikomas „bauda už greičio viršijimą“. Beja visi puikiai žinome, kokius pertvarkymus darė buves meras ir kaip greitai tu pertvarkymų pasekoje pilnejo kišenė. Aisku dabar geriau IŠVAŽIUOTI, nes politika kaip verslas matyt po šio teismo nuosprendžio UŽSIDARYS. Su kuo beja visus ir sveikinu.

  118. Juice / 78.62.76.85

    Arturai, nepaisant tavo nuodemiu manau tu buvai geras meras. Noreciau tokio Kaune.
    Man negaila butu, kad tu imtum sau i kisene, svarbiausiai, kad darytum kazka.

    O atsisakydamas pats mandato ir nelaukdamas kol atims pasielgei graziai – ne taip kaip dauguma politiku daro.

    Gal ir balsuociau uz tave zinok :)

  119. c / 213.197.168.26

    Yra ir palaikančių!!!
    Ir pasirodo ne aš vienas:

    http://www.kubikas.lt/as-uz-zuoka-nei-nubaude-nei-nenubaude/

  120. ?? / 78.60.105.58

    O ką galvojai tuo metu, kai tą Drėmą prievarta kišai į Fabioniškes?
    O ir dabar tave tavo paties pasirinkta chebra pakišo. Kaip sakoma, žmogus visada turi du pasirinkimus…

  121. Stolcai / 78.62.37.161

    Su informaciniu Velyku atsinaujinimu linkedamas nevarginti saves atakoje, kuri nieko be taves vieno nejaudina, nes tavo poreikiai ir lika tik balto Pakso arklio sapnu. Tavo kirviški žodžiai tai vaosdzialis mums, kad matyt nelengva Mockui tiek jojus ir tik toki keturiu teismu vaizdziali regint, uzuojauta Velyku proga TS

  122. Pakilkime Lietuviai / 193.219.128.10

    Net ir drebulė žalioji, kur nuo vėjo dreba uoliai,
    Net ir ji stebėtis ima, ko Lietuvius baimė ima,
    Bijo net savo šešėlio, gal mėnulis užkerėjo,
    Ilgai saulės neregėjo, tai kaip kurmiai žemyn ėjo.

    Tad pakilkime Lietuviai mes iš šito purvo liūno,
    Ir į dangų pažiūrėkim, su Perkūnu susidėkim,
    Palikuonys esam šaunūs protėvių senovės garbių,
    Tad ir eikime kelių, protėvių mūs pramintų.

    Tik nereik žiūrėt po kojom, nors ir esame artojai,
    Galvą reik aukštai pakelti ir į dangų akis verti,
    Saulė šviečia mums Lietuviams, dangus ruošia sutiktuves,
    Dar mes turime dainuoti, darniom gretom marširuoti.

  123. Boni / 78.60.135.23

    Nesuprantu, o kodėl reikėjo tarybos nario mandato atsisakyt? Gal gali kas nors paaiškinti?

  124. JOnava / 217.171.129.78

    Arturai, apleidai savo namus, vaziuok dangoraiziu statyti i Jonava, Vilniu palik vilnieciams. Gal ir Jono Meko muzieju ten ikurtai?

  125. štolcas / 84.32.192.119

    „man reikia pabūti vienam“. primityvus esi zuoke. „ach, nusižudysiu, ach kaip manęs niekas nemyli ir nesupranta…gailėkitės manęs gailėkitės…“ pridurke, čiuožk tavo bandymai įrodyti, kad esi padorus žmogus ir verslininkas, nieko nebeįtikina (iškyrus keletą tavo pusdurnių nuoletinių blogo rašeivų). dink, asile iš viešumos

  126. Rapolas / 82.135.215.229

    Artūrai, liūdnas tavo pasisakymas. Laikykis. Gaila, kad po nepriklausomybės atstatymo prėjus beveik 20 metų mus valdo sena nomenklatūra. Laikosi savo kėdžių, nes daugiau nieko nemoka dirbti. Aš žinau kaip tave gerbė ir bijojo savivaldybės tarnautojai už tavo drąsą. Tu netingėjai dirbti, reaguodavai į visus pastebėjimus, pasiūlymus. Jie (tavo buvę tarnautojai) tik laukdavo kada išvyksi į komandiruotę, neva galės atsipūsti.
    Nepasiduok, laikykis. Gaila, kad su tuo įrašu jie (visokie Imabrasai-Auštrevičiai-Kirkilai) gali kaišioti pagalius ateityje.

  127. jaronimas emiljanas / 84.240.28.49

    Kazkada buvau atsidures Jusu,Arturai deka labai panasioje situacijoje.Ir ne teismas,bet jus paskelbet man nuosprendi,kaip galimam konkurentui.Tada parodet tikra savo veida,nors as be galo daug del Jusu padariau ir padejau.Lyg atsidekodamas,ar jausdamas grauzati pasakete reik pakalbet ir papietaut.Tai buvo dar gudziais 1999m,tad greit desimtmetis po tu ketinimu.Bet issilaiziau,vel atsistojau,tada buvo sunku,tada ir pamaciau,kad ne vienu politiku negali pasitiket,kad musu politika-tai valstybininku sou.Tad linkiu ir paciam issilaizyt,uzvert viena knygos puslapi ir drasiai pasitikt dievo prisikelimo svente.Juk taip simboliska-prisikelti,gimti naujam gyvenimui,evaliucijos ratas sukasi,gyvenimas tesesi.Tik patarciau gerai apsidairyk savo aplinkoj,1999m ir dabar sakau-butina atsirinkti kas yra kas

  128. mindaugas / 194.176.44.216

    Artūrai,

    Sunku kažką bepridėti prie to ką pasakei tu… Scheisse, į kurį dabar grimzta tavo mylimas miestas ir visų mūsų mylima šalis nėra bedugnis… Kas paskęs, o kas ne priklausys nuo ūgio ir mokėjimo išplaukt….Džiaugiuosi galėjęs kartu prisidėti prie tavo darbų mūsų miestui… Pabūk vienas…. bet paskui grįžk….

  129. labai nusiminus / 78.60.133.115

    …siandien as irgi gavau per “nosi“,tiesiog buvau pazeminta kitu akyse,uz akiu.O kodel, o todel,kad norejau padeti vaikui,kurio seimos net nepazystu .Telefonu tas pasakytas“PONE“,kitos “tikros “ponios-suprask tarp eiluciu-esi is „kaimo“,tai ir sedek ramiai.Drauge vis „kala“-prisitaikyk,laviruok,ziurek saves ir t.t.“Ji jau persiorentavo,o ka daryti neramioms dusioms, o tokiu nereikia,nebent jie dirbs po „savo“zmogaus sparnu ir visus laurus jam nes,tyliai ramiai ir laviruodamas.Aplamai,tu nuoskaudu labai daug susikaupe.Zinai,labai daug kas negali uzmigti,kad tiek davei Vilniui,juk TU ne is ju,o be Taves neiseina testi pradetu darbu taip sekmingai,padetis tik blogeja.Labai liudna,nu labai.Matai,kad nieko negali pakeist.Matyt,gera patarle-“Nori pakeist pasauli,keisk save“,bet AR NUO TO PASAULIS PASIKEIS?Tai ka,keiciam pasauli,ar save?NENULEISK RANKU!

  130. Agnė Zalanskaitė / 217.117.24.98

    Teismo sprendimas – bandymas supančioti, priklijuoti etiketę… Bet žmonės, kurie turėjo galimybę pabūti šalia Jūsų arba dirbti kartu niekada nepraras tikėjimo tuo, ką darote ir „visokios etiketės“ tik leidžia pasitikrinti save ir augti.
    Jūk jūsų širdis, sakalo širdis ir ji niekada nebus pririštas šuo.
    Didijį penktadienį linkiu neprarasti TIKėjimo ir PASItikėjimo!

  131. :) / 78.22.83.135

    Mere, laikykites.
    juk visi zinom, kokia dabartine poline situacija, rinkimai atrieda, atidunda… o „ta Zuoko reikaliuka“ reikejo gi kazkaip pabaigti, negi tesi ta nesamone iki senaties…. Be to, visiems, kam baisus jaunas aktyvus politikas, atvirai konstatuojantis siekius tapti premjeru, tokia „reikaliuko“ baigtis naudingiausia.
    Beje, kaip tai itakos AZ politines perspektyvas teisine prasme?

  132. robis / 84.32.123.164

    jaip sakoma ubago lazdos ir turnos neissizadek niekados.
    taigi,vienas etapas,nors ir simboliskai yra praeitas.
    tiesa dar liko ubago lazda.na cia jau kaip nors ateityje.jaunas dar zmogus,spesit bankrutuot,spesit atsitiest.
    o pabut bvienam ir gerai pagalvot verta bet ka,ne tik zuokui.
    pamastyt apie savasias vertybes,kas is tikro svarbu kiekvienam musu,pamastyt ar teisingai einama keliu ir ar tuo keliu is viso einama.
    pradeti is naujo niekada nevelu.blogiau eiti klaidingu keliu i niekutr ir isivaizduot kad tai vienintelis ir teisingas kelias.

  133. zzz Neitema / 195.14.169.48

    p. AZ,
    taciau negi jus neigiate, kad STT irasyta pokalbiai buvo ne jusu ? Sutinku, kad irasymo aparatura galbut buvo nesertifikituota, bei to negalima remtis kaip ikalciu teisme, taciau vistik visi girdejome – pokalbiai su rubikono atstovais buvo su jumis, ir jus kalbejote apie vaiduokliukus, upeliukus bei pinigiukus.
    Negi saziningai ranka prie sirdies pridejes pasakysite – „nesistengiau pakreipti Dremos sprendimo sau palankia kryptimi“ ?

  134. tomiss / 213.190.41.254

    Palaikau Jus, Arturai. Nezinau, kiek daugumoje, o kiek mazumoje esu, palaikydamas Jus siuo metu, bet, tiesa sakant, nusispjauti man i tai. Buitiniu lygiu mastant, gal ir nebuvote visiskai sventas, priimdamas vienus ar kitus sprendimus savo kelyje. Bet ar buna steriliu??? Pazvelkime, koks buvote novatoriskas, energingas ir stiprus, vadovaudamas Vilniui… Pazvelkime kokie miesto pokyciai (matomi plika akimi, o kiek ir lengvai nepastebimu) buvo inicijuoti ir igyvendinti Jusu vadovavimo laikotarpiu… Pazvelkime i Vilniaus ir visos salies valdyma siuo metu… Pazvelkime i visus AMB, VUspx, VM, RPx ir kitokius veikejus, tarp kuriu net panasiu i Jus neimanoma surasti….nesu daznas svecias Jusu saite, bet esu daznai aiskiai suprantantis Jus ir palaikantis. Ir sikart – linkiu stiprybes. Linkiu suvokti, jog teismo sprendimas (nuteisiantis, kaip ir isteisinantis) yra ilgo kelio trumpas etapas…Taip, „skyle dzinsuose“ atsirado, nors ir uzlopyta veliau, visgi matysis buvusi…Bet tai yra tikrai nedidele auka, lyginant su tuo, ka eidamas ilgu savo keliu galetumete padaryti del kitu. Patikekite, busite ivertintas protingu. Tik nezinau kiek daug tokiu. Nuosirdziai linkiu, jog po to, kai apmastysite, nepasikeistumete ir toliau tvirtais zingsniais eitumete pirmyn. Protingiems zmonems Jusu ateities darbai bus pagrindas Jus vertinti, o ne abejotinomis aplinkybemis atsirades „lopas“ dzinsuose. Sekmes isskirtiniam zmogui :). Tomas. Kaunas.

  135. FC / 193.219.51.235

    Kovoti galima, bet yra tam tikra riba, kurią peržengęs jau tampi nebe ne priekaištingos reputacijos politiku. Atsiprašau, bet vežioti Drėmą į mišką čia jau yra nebe kova, o, neįsižeiskite, banditizmas. Taigi, negalima savo tikslo siekti bet kokiomis priemonėmis, purvinomis priemonėmis. Nes tiesiog tada tos purvinos priemonės sudergia visą tikslą, kad ir koks jis geras būtų. Šaukštas deguto visą medaus statinę sugadina. Labai geras posakis. Nesvarbu, kad deguto tik šaukštas buvo, bet visa statinė medaus sugadinta. Ir teisintis tada galima bet kaip, galima sakyti bet ką, faktas akivaizdus – statinė medaug yra sugadinta. Faktas.

  136. Taigi, / 78.56.197.98

    IR ŠITAI PRAEIS

    užrašas ant žiedo. Žiedui 5 tūkstančiai metų. Banalu.

    P.S. Man reikia pabūti vienam.
    Taip kadais panašioje situacijoje pasakė ir šviesaus atminimo Inžinerius iš didžiosios raidės Valentinas Jonušas. Užkietėjęs rūkoriuS. Nuvažiavo naktinėn žvejybon prie Kauno marių ir…-metė rūkyti.
    Po kurio laiko- „vsem vragam nazlo“ – iškilo darbais į dar didesnes pareigas.

  137. Astrei / 82.45.184.59

    Stiprybes, sistema ji slegia, todel daug „mazesniu“ zmoniu ir isvaziave…

  138. štolcas / 84.32.192.119

    gaila kad ne į Lukiškes :( ten jam greitai atskleistų jo gajdišką prigimtį. o tai dabar jis dar intensyviai dauginasi. vietoj baudos geriau būtų kastarcija, nes abejotina ar abonen.tas gali savo vaikus padoriais piliečiais išauklėti

  139. Dangis G. / 193.219.57.6

    Jeigu jums reikalingas mano palaikymas ir parama, galiu nuosirdziai pasakyti: palaikau ir remiu. Jusu idejos ir energija Lietuvai yra reikalingos.

    Šiandien siūlau paskaityti Evangelijas, paskaityti apie Jėzaus mirties prasmę. Siūlau nukreipti mintis į Dievą, klausti, ko jis tikisi iš mūsų, kokia jo valia mūsų gyvenimui.

  140. Daktarė Nora / 193.219.87.22

    Jaučiausi asmeniškai įskaudinta teismo sprendimo, sutrikusi, suprasdama, kad visus mus galima apkaltinti bandymu padaryti kažką negero, susiklosčius tam tikroms aplinkybėms. Artūrai, tikiu, jog Jūs ir į Jus panašūs žmonės gali užkirsti tam kelią. Įžvelgiu to, iš pirmo žvilgsnio absurdiško, teismo sprendimo prasmę: tai gali sužadinti Jūsų dar nepanaudotas, rezervines, pačias nuostabiausias savybes bei dar didesnį ryžtą siekti ir veikti. Kviečiu visus, geros valios žmones, tikėti Jumis, paremti šiuo nelengvu periodu ir prisidėti pire Jūsų veiklos, tobulinant pasaulį.

  141. Mantas / 193.219.52.166

    Aš už Tave Artūrai, priimk tai kaip dar viena savo gyvenimo patirtį ir nebandyk pasiduoti !

  142. sĖKMĖS / 88.119.255.93

    sTIPRYBĖS

  143. Ant / 84.32.87.208

    Na va, prisidirbai Artūrėli. Gal geriau nereikėjo tuo meru būti? Va kas gaunasi, kai esi labai gobšas.

  144. Bababonas / 81.7.88.6

    Artūrai,
    Ir tai praeis. Laikas gydo žaizdas, o pačiam svarbu nepasiduoti. Tai sakau iš savo patirties.
    Paskaityk kokią gerą knygą, kad ir vokiečių tautos sąžinės Dietricho Banhoeffer. Pasipriešinimas ir nuolankumas.Daug kas lyg mums parašyta, lyg vakar.

  145. Eseras / 78.62.18.220

    Ištvermės, Artūrai…