Liberalcentristų vertinimas dėl LEO LT projekto

2008 - 01 - 18, Penktadienis 12:22

Šios dienos temoje pristatau liberalcentristų vertinimus dėl projekto LEO LT (įėję į temą rasite išsamią prezentaciją).

leo-projekto-vertinimas.jpg

leo-projekto-vertinimas2.jpg

leo-projekto-vertinimas3.jpg

leo-projekto-vertinimas4.jpg

leo-projekto-vertinimas5.jpg

leo-projekto-vertinimas6.jpg

leo-projekto-vertinimas7.jpg

leo-projekto-vertinimas8.jpg

leo-projekto-vertinimas9.jpg

leo-projekto-vertinimas10.jpg

leo-projekto-vertinimas12.jpg

leo-projekto-vertinimas13.jpg

Facebook comments:

Komentuoti


63 komentarų | “Liberalcentristų vertinimas dėl LEO LT projekto”

  1. kokosas / 212.59.17.225

    paskaicius komentarus, bent daugeli ju, ima juokas. deliojate tokias samokslo teorijas, apie kurias derybininkai ir zmones, kalbantys apie valdancios koalicijos formavima, net negalvoja. Pavyzdziui, analitiko prielaida del AM ministro yra daugiau nei juokinga. kundroto pasitraukimas nera jokio plano dalis, nes: sitas zmogus nera is klano ir jis planuose nedalyvauja. taip yra del labai paprastos priezasties – jis nemedzioja, nelenda partijos pseudonomenklaturai i viena vieta, nera artimas juju draugas. palaikyma jis turejo tik del to, kad buvo ir yra savo srities profesionalas ir geresnio net patys socdemai rasti nesugebejo, todel buvo nuspresta isnaudoti atsilaisvinusia ministro portfelio kvota tolimesnems deryboms stumiant nacionalinio investuotojo projekta.
    Ivykiu chronologija:
    01 07 A. Kundrotas iteike atsistatydinimo pareiskima G. Kirkilui
    01 07 G. Kirkilas ikalbineja A. Kundrota likti poste
    01 07 socdemai kandidato i ministrus iesko viduje: J. Juozaitiene, A. Spruogis, B. Bradauskas, A. Macaitis, J. Jagminas ir t.t.
    01 08 socdemu vadas susitinka su soclibu vadu.
    01 08 prasideda stumdymasis del soclibu prisijungimo prie valdanciuju.

    01 24 solibai, kuriu seime yra 10, lyg ir sutinka jungtis prie valdanciuju, taciau sie gali prarasti 10 libcentristu, sabatausko ir dalies teises komiteto nairu balsus, galbut dar ir pilietininkus. Grubiai skaiciuojant, gaunasi +10 ir – 12-18 nariu. Derybos su soclibais nebeturi prasmes, nes jos yra nuostolingos mazumos valdantiesiems.

  2. analitikas / 88.216.36.147

    As bandau pasketi ivairius straipsnius politikų rikiruotes ir galvojantis ,akd tai tik man atrodo padariau keletą atradimų.
    1. Aplinkos ministro atsistadynimas neva dėl BAISINIO STATYBŲ SKANDALO Pajūryje, tai tik buvo gudriai užmaskuotas triukas, kurio reikėjo, kad būtų patenkinti soclibų prašomi reikalavimai, kuriant naują daugumą ir sėkmingai prastuiant LEO.
    Kas šį pasjansą manau visiems turėtų būti aišku.
    2. Aš tikrai nesu p. Paleckio gerbėjas , bet jo žodžiuose,nekreipiant per daug dėmesio kaip tai buvo pasakyta,apie Oligarchus ir ta patį LR tikrai yra daug tiesos. Ir visi tą žino. Tačiau visi,kurie drįsta ką nors pasakyti prieš šį tandemą,kaip mat tampa tautos priešais, KGB agentais, „kvaileliais“ ir kitais epitetais. (manau ir p. Zuokui vėl turėtų būti priminta jo slapyvardžiai). Kadangi pačiam LR jau reikia ieškoti įvairesnių formų kaip pajuokti ar sumenkinti tokius nekadėjus,tai pasitelkiami ir ŠOU pasaulio atstovai, kurie po tokių pasisakymų to pačio LR renkami metų žmonėmis.
    3. Nanesuprantu kaip politikai vos ne savo gyvybe pradeda garantuoti už tokius projektus . Tai jau kvepia nelabai.
    Taigi man norėtųsi labai tikėti ,kad visi šie pastebėjimai tėra mano nusišnekinėjimas ir nieko bendro neturi su tiesa.

  3. kuklusklanas to st. algis / 84.32.245.97

    ..na vien todėl, kad jei dar nori save matyti atskira partija naujajame Seime ir jei dar turi nors kiek savigarbos….

  4. st.algis / 78.56.11.214

    Kodėl jūs norit, kad liberalai balsuotų prieš, lyg jie būtų opozicijoj. Jie gi valdančioj koalicijoj. Ir dėl mirtinai svarbių tautai ir valstybei dalykų (4×4) aukoja ne tokius svarbius (skaidrumą ir sąžiningumą imant iš valstybės kišenės, energetinę nepriklausomybę ir atominį saugumą).

  5. Taigi, / 78.56.197.98

    šiame AZ ir KKK ginče gal svarbiausia yra partinės drausmės aspektas.

    Iš esmės, tai partijos valia svarbiau už asmeninę nuomonę. Tuo pačiu- už partiečio asmeninę laisvę. Jei nesugebėjai įrodyti savo tiesos ginče, prarandi savo laisvę į asmeninę nuomonę. Utriruojant- partiečiai tai beveik vergai ar bent jau vasalai.
    Savanoriški, bet tokie.
    Taip turėtų būti tikroje idealioje partijoje, nebūtinai NSDAP ar KPSS.

  6. kuklusklanas to AZ / 84.32.245.97

    …na juk aš nerašiau, kad už įstatymą balsavo – už rentas -na jų pateikimą (tarkime biški neaiškiai išsireiškiau…:)…bet esmė kame Artūrai…?…ogi tame, kad visuomenė (ir ta kuri palaiko (palaikė) LICS buvo prieš tokį jų greitą svarstymą Seime (tereikia peržvelgti šį blogą:) – gi patys partijos Taryboje berods? – nusprendėte nepalaikyti to…o jūsiškiai Seime ėmė ir palaikė…:)…tad kakodėl man pasitikėjimo ir dabar nepilnos kelnės – žinoma palauksim ir pažiūrėsim kas ir kaip….:?…
    P.S…tiesa – dėl rentų – apie jas reikia kalbėti – bet normaliai, o nebuldozerio principu – kadagi jūs politikai pradėsite bendrauti ir atsiklausti paparastų piliečių ir nelaikyti mūsų beviltiškais ir priešais?….tik geras veiksmas gali duoti gerą atoveiksmį…kukliai…:)>..ir skanaus…:)..

  7. Artūras Zuokas

    KKK , nereikia klaidinti. LiCS už rentas nebalsavo ir šis įstatymas nėra priimtas. Lics balsavo tik už šio įstatymo pateikimą svarstymui. Taip pat ir dabar . Tikiu, kad LiCS frakcija nebalsuos už LEO po savaitės.

    mano kukliu įsitikinimu, Artūrai nuo to kaip palaikysite šį liūtuko projektą taip ir prabalsuos už pačius – rentos juk minusą jau atnešė – dar vienas minusas ir jokių pliusų nebebus….
    P.S…vat tik sel’as patars už ką balsuoti ir viskas….:)….[/quote]

  8. KLASIKA / 78.56.197.98

    Būk sveikas

    Juozas Erlickas

    Bet kaipgi jaustis sveikuoliui, kai tūkstančiai sirgalių ima ragint: „Šimtą! Šimtą!“

    Man gana, kai vienas pasiūlo…

    Todėl aš pritariu, kad krepšinį tikrai būtina uždraust.

  9. III-akis to sel / 88.223.35.44

    Pirstais apskritai geriau nerodyti – nes tai dvasinio nesubrendimo pozymis:)

  10. kuklusklanas to AZ / 84.32.245.97

    ….mano kukliu įsitikinimu, Artūrai nuo to kaip palaikysite šį liūtuko projektą taip ir prabalsuos už pačius – rentos juk minusą jau atnešė – dar vienas minusas ir jokių pliusų nebebus….
    P.S…vat tik sel’as patars už ką balsuoti ir viskas….:)….

  11. kuklusklanas to Taigi / 84.32.245.97

    …Dievai jį žino tą Ramą – gal ir tikras….:)….

  12. kuklusklanas to sel / 84.32.245.97

    …tai gal protingasis kurmis paskelbtų viešai už ką reikėtų basuoti ir ką paremti?…:)…ar tai kokia nors didelė paslaptis saugoma tik sel’ams?…:)

  13. Vingių Jonas / 193.219.128.10

    Kas tas slibinas trigalvis net suprast negali velnias,
    Tiktai aišku jau žmonėms, kad jis gali tik seilėt,
    Dantys jo labai atšypę, tad ir vartosi, kaip šnipas,
    Tad gerai, kad jį nurašė ir liūtu vadint paprašė.

    Na, o liūtas agresyvus, rusų cirko rodys triukus,
    „Vsio do lampočki bachūrai, žvakes pirksim greit paniūrę,
    Dar ir „batareikas“ baltas Stano jau užsakė šaltai,
    Tad Švieselėė, kaip ir Cvietkos, visos trinsis labai šviestos.

  14. sel / 78.56.54.54

    Supratau, į triakį reikia rodyti trimis pirštais kiekvienai po piršta

  15. III-akis to sel / 88.223.35.44

    Visiskai teisingai – deja yra ir bus. O rodydamas i kita pirstu atsuki i save netgi deja tris;)

  16. sel / 78.56.54.54

    Puiku,kad sukčiu partija užima jai tinkama vieta reitinguose, seimo nematys. Ju vadas irgi turi daugiausiai neigiamu balsu, net Viktoriuka aplenke. Dar yra truputis juo pasitikinčiu, bet ka padarysi, durneliu buvo, yra ir bus.

  17. TS / 78.62.37.161

    Godumas yra jausmas, kuris atjungia atminti ir politikas pradeda politikuoti vedinas jausmo. Isvada : Zmogusw be atminties yra neigalus, geriausiu atveju – vaikas, kurio rankose galingi valstybiniai svertai. Ar gali tiketis ir prognozuoti kaip ir kam vastybes jega bus panaudota. Galetume apeliuoti i Prokuratura. Bet tai tik suvalgyto avino sapnas. tEISUS MATULEVICIUS, IR NETEISI pROKURATURA.

  18. III-akis to Taigis / 88.223.35.44

    [quote comment="52696"]Trakuose, jei ten susirinks NATO atstovai, kas trečias bus iš GRU.[/quote]

    Turbut. Ar tik nesigaus taip, kad du avinai pasakos vienam vilkui apie savo nariu dislokacijos ypatumus? Stai klausimas koksai.

  19. III-akis to Slikas / 88.223.35.44

    Taip, o tam kad reformuotum teisesauga, labai pravartu reformuoti smegenu strukturas, kadangi visi nusikaltimai daromi is noro megautis taip vadinamais „malonumais“, kurie is tikruju yra visiems prazutingi.

  20. Taigi, / 78.56.197.98

    to KKK, negi čia mums tikrasis Marazma parašė- tas iš Valinsko – jau ne elenkenio?

  21. Taigi, / 78.56.197.98

    Trakuose, jei ten susirinks NATO atstovai, kas trečias bus iš GRU.

  22. Tomas / 82.135.195.135

    Lapėnas greičiausiai jau pakliuvo į MAXIMOS tinklus. Jei Lapėnas parsiduos šiam trigalviui , tai geriau jau į gimtąjį Jurbarką negrįžtų.

  23. Slikas / 78.60.105.58

    Bet koks nusikaltimas palieka finansinį pėdsaką. Neišsisaiškinti neįmanoma, nebent nenorėtum.[/quote]

    O ka tu padarysi issiaiskines? Padaryti kazka realiai gali atitinkamos institucijos, kuriu kompetencijoj tie dalykai… na, dar kartais laikrasciai si bei ta gero nuveikia. Bet ir tie, ir anie – nupirkti. O tu su plikom rankom pries didelius pinigus – kaip vienisas klajoklis pries skeriu debesi.[/quote]

    Čia turi aiškintis teisėsauga. Vadinasi, teisėsaugą reikia keisti, pertvarkyti, reformuoti ir t.t.

  24. A. Algėnas / 78.57.86.17

    Nerimavau dėl Valstybės ir tautos, kurias taip įžuliai dar kartą bando apmauti ir smagu buvo išgirsti, kad LiCS Valdyba sausio 14 perskaitė, Sutarties dėl Nacionalinio investuotojo sukūrimo -18 puslapių; Akcininkų sutarties tarp NDX ir LRV -12 puslapių ir Įstatų 11 puslapių*, perkando tautos priešų užmačias, ir pagimdė manifestą iš dviejų tezių – viena 89 žodžių kita 15 žodžių ilgumos ir neišmatuojamos minties gilumos.
    Iš manifesto sužinome, kad Lietuvoje įmonės registruojamos ir veikia pagal Lietuvos įstatymus, (gryna teisybė).
    Kad tautos gelbėtoja pati bus neveiksni, (nes valdys per savo dukterines įmones). Klausimėlis – o kas be jos dar bus tų įmonių akcininkai?
    Kad ji garantuos visiems elektros energijos tiekimą, (o jei garantuos, bet nepatieks, tai kas?)
    Kad ji pardavinės elektrą ekonomiškai pagrįstomis kainomis (tekste vienaskaita, bet tikriausiai kainos bus skirtingos atskiroms vartotojų grupėms). Manifestas nedetalizuoja, kokios kainos yra ekonomiškai pagrįstos, bet galima dedukuoti, kad, jei tiekėjas bus privatus asmuo, tai kainos bus tokios, kad akcininkai galėtų į pusmečio atostogas Balyje, Kanaruose ar kt. panašiose vietose nuplaukti nosava jachta, nuskristi nuosavu B747 ar A380 – čia jau priklausys nuo Ponų skonio.
    Atostogas apkartins nuolatinis galvojimas, ar tolimoje Lietuvoje skatinama šalies ūkio veiklą bei didėja konkurencingumas. Ir dar tos prakeiktos jungtys su lenkais ir švedais, net gerai nežinant ar anie tikrai labai jų nori. Ir atominės statyba, o jei pasirodys, kad TOKOMAK’as geriau? Argi tai privataus juridinio asmens rūpestis?

    Taip, taip, atostogos iš tikro sugadintos…

    Bet ne! Pasutiniuose 15-koje žodžių Lux ex oriente! „…nacionalinis investuotojas socialiai atsakingai siekia naudos sau ir visiems savo akcininkams…”. (Kažkur lygtai girdėta?)
    O jei rimtai, tai belieka cituoti Tautinės lakštingalos posmą: “Ir mes patys, ir mūs dienos smulkios…” Je-je, Bugi – vugi!.

    * Tomo informacija.

  25. III-akis to Robis / 88.223.35.44

    Labai sutinku del Vysockio – neeilinis talentas. Didi asmenybe. Turiu septynstyge, biski grajinu… na, taip… kukliai:)

  26. III-akis to Slikas / 88.223.35.44

    [quote comment="52680"][quote comment="52677"]O del galimos korupcijos tai… akivaizdu, kad ji ne galima, o reali. Jau kiek prisiklausau dirbdamas valstybes tarnautoju, tai net ausys kaista.

    Zodziu: klausimas ne, ar kas nors paims „otkata“ is to lietuviskai afrikietisko mitologinio sutverimo, bet klausimas tiktai „kiek“ ir „kaip“. Kaip padaryti, kad nei as nei jus neissiaiskintumem – detaliu klausimux.[/quote]

    Bet koks nusikaltimas palieka finansinį pėdsaką. Neišsisaiškinti neįmanoma, nebent nenorėtum.[/quote]

    O ka tu padarysi issiaiskines? Padaryti kazka realiai gali atitinkamos institucijos, kuriu kompetencijoj tie dalykai… na, dar kartais laikrasciai si bei ta gero nuveikia. Bet ir tie, ir anie – nupirkti. O tu su plikom rankom pries didelius pinigus – kaip vienisas klajoklis pries skeriu debesi.

  27. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    …na va pats Razma patvirtina, kad kai reikės balsuoti – iš LICS gali laukti visokių fokusų…bet ar pirmas kartas…?….;)

  28. kuklusklanas to Justas / 84.32.245.97

    …o kam pačiam LLRI nuomonė.?…jukir taip beveik aiški – pelnas bet kokia kaina pateisina bet kokias priemones….:)…

  29. Jurgis Razma / 193.219.139.85

    Deja, siandien Ekonomikos komitete uz R.Sukio pataisa buvo vienintelis mano balsas, tuo tarpu LICS atstovas S.Lapenas uz pataisas nebalsavo.

  30. robis / 84.32.123.164

    na is esmes tam yra kianu reguliavimo komitetas,bet kartais kaip jis veikia(pienininku atzvilgiu ir ne tik)belieka tik nusijuokt.

  31. Justas / 213.197.134.162

    Aš asmeniškai dar nesu susidaręs tvirtos nuomonės dėl to „liūtuko“ …
    Bet labai norėčiau , kad LLRI savo nuomonę raiškiai suformuluotų.
    Jūsų , Artūrai , pateiktos pataisos man asmeniškai nelabai suprantamos …
    Iš vienos pusės – siekti pelno yra bet kurios įmonės tikslas , privatus kapitalas – ne „Caritas“ ….
    Iš kitos – valstybė privalo reguliuoti monopolijas …

  32. robis / 84.32.123.164

    na i trakus matyt prireike susirinkti…gerbiu adamku uz jo pastangas-sioje srityje matyt ilgai dar teks laukti tokio energingo prezidento.
    o kad slaptai-tai jei taip reikejo.
    mums dar ilagai teks su rusija nematomais frontais kovot.

  33. Liepa / 195.245.229.20

    AZ …“mano nuomone, toks įstatymas negali būti primtas, o pati sutartis turi būti grąžinta atgal į Vyriausybę taisyti broką, jei tai išvis įmanoma padaryti“. Manau, kad bus sunku, beveik neįmanoma, nes jie skuba. Reikėjo LiCF tada balsuoti „prieš“ tokio brokuoto projekto pateikimą svarstymui. Taip, kaip balsavo Šukys ar Sabatauskas iš tų rožinių.

    Įdomus įvykis. Šiandien į Trakus sulėkė NATO šalių atstovai iš Amerikos ir iš ES. Vis dėl to energetinio projekto. Ale mes nieko nesužinosime. Slapta. Truputį parodė LNK. Gal tas projektas tikrai žibalu kvepia…

  34. robis / 84.32.123.164

    na vysockis tai jega.kalbu net nera.kiek jo dainu klausyta+poezijos knyga skaityta.sektor gaza irgi albumai visi pas mane yra-nes tai irgi jega:)))kad ir kaip ten jie bedainuotu,bet tas ju be ribu pankrokas veza.:)
    o siaip del 9 gramu svino premiju….
    is dusios klabant isties norisi kad tokios butu.nes vyksta kazkas nebevaldomo ne tik valdzioje bet ir visuomeneje.daliai zmoniu ant to nusispjaut nes jie patenkinti siuo laikotarpiu.jiems zalias sviesoforas.
    kiti ne tai kadf netiuri galimybiu(prie demokratijos galimybiu turi bemaz visi),bet jiems paprasciausia skauda dusia,kai taip be ceremoniju elgiasi tie pirmieji.
    ir is kitos puses-negalima pateisint tu 9 gramu svino,kazkaip lenda hipiu posakis-geriau mylekimes,bet ne kariaukime.nes visokie jegos naudojimai tai ir daugybe sulauzytu zmoniu likimu.
    filosofiskai as cia taip,nekonkreciai.o ka siuo atveju konkretaus pasakyt?

  35. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    …gal ir nevėlu….:)…bet aš tada vistiek geriau Sector Gaza…suprantate jaunystės anarchistinės įdėjos su juo labiau man eina…:)…
    P.S…suprantate kiekvienam savo dainos…nu nieko negaliu čia deja padaryti- net kukliai….:)…

  36. Taigi, / 78.56.197.98

    reiktų įsteigti tokį 9 gramus sveriantį švyninį medalį „Už ypatingus nuopelnus“ ir apdovanoti – tiesiai širdyn- kokius trejus žurnaliūgas, trejis seimūnus, trejjus milijarderius ir būtų tvarkos pradžia ant Lietuvos.
    Kito kelio paprasčiausiai jau nėra, o šis nerealus, nes reiktų aukotis. Deja.

  37. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52677"]O del galimos korupcijos tai… akivaizdu, kad ji ne galima, o reali. Jau kiek prisiklausau dirbdamas valstybes tarnautoju, tai net ausys kaista.

    Zodziu: klausimas ne, ar kas nors paims „otkata“ is to lietuviskai afrikietisko mitologinio sutverimo, bet klausimas tiktai „kiek“ ir „kaip“. Kaip padaryti, kad nei as nei jus neissiaiskintumem – detaliu klausimux.[/quote]

    Bet koks nusikaltimas palieka finansinį pėdsaką. Neišsisaiškinti neįmanoma, nebent nenorėtum.

  38. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52676"]KKK-lanai, vietoj to Sektor Gaza (tfu, ar ir čia Gazprom?), gal dar ne vėlu uždainuoti taip:

    Palinko liepa šalia kelio,
    Pravirko motina sena:
    - Sūneli, Tėvynė tave šaukia
    Ir vėl bus laisva Lietuva.[/quote]

    PRITARIU!!!

  39. III-akis / 88.223.35.44

    Po septyniu dienu V.Vysockiui butu sueje septyniasdesimt…

    А люди все роптали и роптали,
    А люди справедливости хотят:
    - Мы в очереди первыe стояли,
    А те, кто сзади нас, – уже едят.

    Им объяснили, чтобы не ругаться:
    - Мы просим вас, уйдите, дорогие!
    Те, кто едят, ведь это – иностранцы,
    А вы, прошу прощенья, кто такие?

    А люди все роптали и роптали,
    А люди справедливости хотят:
    - Мы в очереди первыe стояли,
    А те, кто сзади нас, – уже едят.

    Но снова объяснил администратор:
    - Я вас прошу, уйдите, дорогие!
    Те, кто едят, ведь это – делегаты,
    А вы, прошу прощенья, кто такие?

    А люди все роптали и роптали,
    А люди справедливости хотят:
    - Мы в очереди первыe стояли,
    А те, кто сзади нас, – уже едят.

  40. III-akis / 88.223.35.44

    O del galimos korupcijos tai… akivaizdu, kad ji ne galima, o reali. Jau kiek prisiklausau dirbdamas valstybes tarnautoju, tai net ausys kaista.

    Zodziu: klausimas ne, ar kas nors paims „otkata“ is to lietuviskai afrikietisko mitologinio sutverimo, bet klausimas tiktai „kiek“ ir „kaip“. Kaip padaryti, kad nei as nei jus neissiaiskintumem – detaliu klausimux.

  41. Taigi, / 78.56.197.98

    KKK-lanai, vietoj to Sektor Gaza (tfu, ar ir čia Gazprom?), gal dar ne vėlu uždainuoti taip:

    Palinko liepa šalia kelio,
    Pravirko motina sena:
    - Sūneli, Tėvynė tave šaukia
    Ir vėl bus laisva Lietuva.

  42. III-akis / 88.223.35.44

    Kaip sakoma: zmones sako, kad as protingas ir as toks osoba tupoj, kad jais tikiu.

    Beje megstu tyrineti zudiku veidus. Na, pavyzdziui, delfio pirmame puslapyje. Tos isirezusios ciniskos vageles… tos absoliuciai naglos akutes… tas pabludimas veide. Ka gi – kol kas reikia laikytis nekaltumo prezumpcijos, o paskui galbut ir atsvesime teisinguma…

    …kai ir jeigu toks bus pasiektas.

  43. Taigi, / 78.56.197.98

    prognozės niūrios. Pratęsiant st.algio puntuose 5 ir 6 aprašytą:
    8. Vilnius tampa rusakalbiu.

  44. st.algis / 78.56.11.214

    1. kremliaus sukurta firma dalyvauja kremliaus vajuj užvaldyti vidurio Europą užvaldant energetiką;
    2. tuo pačiu dar pribaltai užminuojami, kad būtų galima šantažuoti ir taip kontroliuoti;
    3. tuo pačiu beveik nemokamai aprūpinama elektra rusų okupuojama šiaurinė Prūsija;
    4.tuo pačiu dar apiplėšiamaLietuvą milijardu litų;
    5.o iš apiplėštos šalies išvažiuoja dar keli šimtai tūkstančių lietuvių;
    6. prisiplėšti pinigai metami į verslą, o kadangi laisvų darbininkų nėra, tai įvežami darbininkai iš didžiuosios žemės;
    7.liberalai projektui pritaria, tik vietoj žodžių ,,projekto tikslas yra užsidirbti pinigų“ pasiūlo įrašyti ,,projekto tikslas yra užsidirbti pinigų, kartu padidinant vidutines pajamas vienam žmogui.“

  45. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    …Artūras rašo: „Atmetus pataisą kitą saviate rinksis LiCS Valdyba ir Taryba, kuri priims sprendimą dėl LiCS frakcijos seime pozicijos. Jeigu kas balsuos kitaip , tai jūs apie tai žinosite. Ir tai nebus neįvertinta“.
    …Artūrai atsimenate kaip balsavo pačio partiečiai už rentas?…o juk buvo nuspręsta kitaip…:)….tad kažko stebuklingo nesiulyčiau labai ir dabar įsivaizduoti….:)…

  46. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    …ir dar įdomiau kaip LICS’ai balsuos – taip kaip Kirkilui reikia ar dar pamėgins parodyti, kad nėra visiškai marginalinė partiją ir turi nors šiokį tokį stuburėlį?….

  47. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    …atvirai sakant užknyso tas kas vyksta ant LT…. net komentuoti nesinori….todėl pasiremsiu savo senais Sektor Gaza (ir lai jie neužpyksta, kad keliose vietose pataisiau tekstą Lietuviškam koloritui…:)…

    „GULIAJ MUŽIK“

    Hад pодною стpаной солнышко встаёт,
    А литовский мyжик пьяный yж оpёт!
    Hаплевать на селхоз, тьфy! и на завод!
    Девяносто втоpой выдеpжать бы год!

    Эй, гyляй, мyжик, пpопивай что есть!
    Как ты не пахал мyжик, обносился весь!
    Hашy Литву пpопили коммyнисты на коpню.
    Так что пей и ты, мyжик, пей за всю хyйню!

    Я вчеpа пpишёл домой сильно на pогах,
    Еле мог yстоять на своих ногах.
    Ведь пpопил я с yтpа, только не дивись,
    Стол, сеpвант, диван, софy, шифанеp, сеpвиз!

    Эй, гyляй, мyжик, пpопивай что есть!
    Как ты не пахал мyжик, обносился весь!
    Hашy Литву пpопили коммyнисты на коpню.
    Так что пей и ты, мyжик, пей за всю хyйню!

    Водка стоит сто pyблей – это не беда!
    Хоть вообще-то эт не водка, а одна вода!
    Cамый лyчший ваpиант: всем глаза залить.
    Спьянy жизнь хеpово видно – дажеpлегче жить!

    Эй, гyляй, мyжик, пpопивай что есть!
    Как ты не пахал мyжик, обносился весь!
    Hашy Литву пpопили коммyнисты на коpню.
    Так что пей и ты, мyжик, пей за всю хyйню!

    p.s….Taigi, nereikia tai didžiajai kaimynei labai ir stengtis kai ant Lietuvos žemelės randasi tokie kuie vardan pinigo viską parduos….

  48. Slikas / 78.60.105.58

    Pirmas. Nacionalinio investuotojo pagrindinis tikslas – siekti naudos sau ir visiems akcinininkams. – tai LEO arba GRU sakinys

    Antras. Tai gali tapti LR įstatymu. – tai LiCS sakinys

  49. Taigi, / 78.56.197.98

    Šeštame lapelyje parašyti du sakiniai:

    Pirmas. Nacionalinio investuotojo pagrindinis tikslas – siekti naudos sau ir visiems akcinininkams.

    Antras. Tai gali tapti LR įstatymu.

    Būč dėkingas, jei kas nors metodu DOT man paaiškintų – kieno šie sakiniai? TEO? LiCS? GRU?

    P.S. Metodas DOT – dlia osobo tupych
    P.P.S. Tas trigalvis LEO gal tikrai sugalvotas šalyje, kurios herbe dvigalvis erelis virš kurio kažkodėl trys karūnos.

  50. Slikas / 78.60.105.58

    Visa aplinkybių visuma leidžia pasakyti atvirai:
    1) lietuviški valdininkai bei pareigūnai užkniso juodai;
    2) visi projektai Lietuvoje yra specialiai daromi taip, kad būtų galima kuo ilgiau čiulpti valdiškus pinigėlius (rengti visokias studijas, svarstymus, daryti taip, kad po to reiktų keliolika kartų taisyti);
    3) 98% 1 p. išvardintų asmenų nesistengia naudoti lėšas racionaliai ir dangsto vienas kitą, nes priešingu atveju, VSD, STT, GP, FNTT, VK ir teismai būtų geriausiai piliečių vertinamos institucijos;
    4) AMB stumia kol kas pelningiausią Lietuvos istorijoje projektą už valdiškus pinigėlius.

  51. Slikas / 78.60.105.58

    Per daug jau aistrų kyla. Siūlau neužsiciklinti ant tų UAB ar AB, ir steigti viešąją įstaigą „Nacionalinis investuotojas“. Tokią formą siūlau, kadangi pelnas nebus pagrindinis įstaigos veiklos tikslas. Šiuo atveju nereikėtų įtraukti VST. Ją specialiu įstaymu reiktų nacionalizuoti, išmokant NDX 700 ar 1000 mln. litų. Taip pat į VšĮ reiktų pertvarkyti RST. Tokiu būdu įkurta viešoji įstaiga galėtų užsiimti elektros skirstymo ūkio priežiūra. Ši VšĮ galėtų taptų UAB „IAE-2″ akcininke kartu su kitais akcininkais (jei teisingai supratau, atominės statyboje dalyvautų ir Latvija, Estija bei Lenkija). Iš elektros energijos (EE) pardavimo gautą pelną būtų galima iš dalies naudoti skirstomųjų tinklų priežiūrai.
    Kai išnyks pelno dalybų galimybė, baigsis ir visos problemos.
    O įmones, kurios gamina energiją, galima privatizuoti. Tegul čia maximiniai pasireiškia. O valstybė per VšĮ turės galimybę kontroliuoti EE kainodarą, kad tokie, kaip maksiminiai nepaspringtų pertekliniame pelne.

  52. Artūras Zuokas

    Liepai ir kitiems,
    LiCS frakcijos seime dalis pritarė tik projekto pateikimui , todėl nereikia klaidinti žmonių, kad jau pritarta nacionalinio investuotojo steigimui.
    Norint registruoti pataisas ir jas pateikti projektas turi būti svartymo stadijoje. Tokios komplikuotos įstatymo priėmimo procedūros.
    LiCS frakcijos narys R.Šukys pataisą įregistravo , jai pritarė visa LiCS frakcija ir partijos valdyba, tik kaip matote niekas jos nenori priimti. Paskaitykite ALFA ar Delfi kaip pataisą vertina NDX atstovai, o kartu su jais ir Ūkio ministerija.
    Atmetus pataisą kitą saviate rinksis LiCS Valdyba ir Taryba, kuri priims sprendimą dėl LiCS frakcijos seime pozicijos. Jeigu kas balsuos kitaip , tai jūs apie tai žinosite. Ir tai nebus neįvertinta.
    mano nuomone, toks įstatymas negali būti primtas, o pati sutartis turi būti grąžinta atgal į Vyriausybę taisyti broką, jei tai išvis įmanoma padaryti.

  53. Liepa / 195.245.229.20

    Atsiprašau, kad nemoku su nauja AZ sistema dirbti. Perkeliu iš 2008 – 01 – 15, Antradienis 11:43 AZ kmt-ro : „Aišku viena, kad LiCS nepritars skubotam nacionalinio investuotojo steigimui, o kartu pateiks siūlymą keisti Seimui pateikto 10 str. 1 ir 2 dalių pakeitimus, t.y. pakeisti nacionalinio investuotojo veiklos tikslą“.
    Po tokio „aiškaus“ pasisakymo beveik visi LiCS atsovai, išskyrus R. Šukį -pagarba jam- tą pačią dieną Seime P R I T A R Ė nacionalinio investuotojo steigimui.
    O 10 str ir 2 dalies pakeitimai dėl veiklos tikslų, tai tik simbolis, kad neva tai LiCS kažką daro, kažkam priešinasi.
    Visiškai pritariu Nurimusio 2008 – 01 – 16, 9:37 komentare išdėstytoms mintims [kaip tai dar neišmokau cituoti]. Juk visi tie pakeitimai tik beletristika, redakcija kaip norit taip vadinkim, be jokio konkretaus reikalavimo atsakyti už tai, jei kas nors bus nepadaryta. Jokių naujų saugiklių prieš LEO „socialiai atsakingai sieks naudos sau ir visiems savo akcininkams‘‘ nenumatyta. O tą „socialiai atsakingai“ LEO, LiCS ir vartotojas gali suprasti visai skirtingai. Žodžiu, LiCS ta linkme, kad LEO neužgultų vartotojų pečių su savo visokiais išsidirbinėjimais, nenuveikė nieko.
    Laikau, kad P R I T A R Ė visam tam, ką pasiūlė Kirkilas su grupe draugų.
    Lauksism kaip viskas slys Sausio 29 , 31 d.d.

  54. kokosas / 212.59.17.225

    ko cia nesuprast? Atrodo demokratiska, kad nors vienas is politiku bando isdiskutuot problema su visomis izvalgomis.

  55. Nurimes / 195.182.69.120

    Kažko nesuprantu… LiCS Valdyba sudirbo įstatymą ir ypač derybų rezultatus, bet LiCS nariai LRS ir LRV balsuoja – ,,už“.
    Iš dalies pritarčiau ,,Robiui“. Nors manau, kad prieš kuriant vienokią ar kitokią bendrovę reikėtų atlikti rimtas studijas…
    Kas gi bus tas sukurtas slibiniukas – liūtukas? Mano galva, tai toks monstriukas, kuris neturės pinigų numatomoms investicijoms (jam dar pereis VST skolos).
    Ką gi jis darys? Matomai eis ieškoti investitoriaus, kuris tų pinigėlių turi:). Norėdamas gauti pinigėlių – užstatinės/pardavinės turtą/akcijas, o kadangi ir to neužteks, žinoma, pridurs Valstybės garantiją ar biudžeto pinigėlius… Na dar nubėgs ,,pasisemti“ iš ES fondų…
    Taigi, nenusiminkim mieli kolegos,nes ,,pradirbę“ 1,7 milijardo parduodant- perkant VST, turime nemažai šansų ateityje apmokėti ir Valstybės garantiją ar nesusigrąžinti biudžeto pinigėlių:)…
    P.S. Iš anksto atsiprašau III-akio už savo žioplišką komentarą… Atleisk, gerbiamasis…

  56. Tomas / 82.135.195.135

    Robiui, deja, sutartis kaip niekada trumpa :
    Sutartis dėl Nacionalinio investuotojo sukūrimo -18 puslapių;
    Akcininkų sutartis tarp NDX ir LRV -12 puslapių.
    Įstatai 11 puslapių.

  57. alba / 78.60.71.221

    Pasakykite man, ką ten visą mėnesį veikė Navickiukas su savo CO, kad net pagrindinį reikalą, statyti AE pamiršo įrašyti pirmu punktu. Gal Žilvinas jiems į kavą inpylė kokio tai panašaus daikto į klofeliną. Nejaugi visa tai jiems leido Kirkilas. Kirkilo vietoje, aš tokius derybininkus vyčiau kuo toliau. Na o Prezidentas Kirkilui turi pasakyti porą kietų sakinių …

  58. III-akis / 193.219.10.124

    [quote comment="52654"]Taigis, labai jau čia viskas sudėtinga, kaip sakoma, su blaiviu galvu ir neišgėręs nesuprasi.[/quote]

    Kefyriuks ikalsme mudu ir apsoliucj visk israkinesme ir suprasme. Po taburetki pamiegosma, atsikelsma, pachmiels padarysma ir nusispjausma ant tos korupcijas y byurakratizma.

    Lietuvoj tik prie Smetuonas buva gers dalyks, o daba tai ne pyragai ane ne bulkas dedas an svietele. Anas lab gers Prezidents i gaspadors buva, o Adamkiuks tai lab sens i nieks jo neklausa anibiski. Vat tep va.

  59. REKK, / 193.219.10.124

    Tikrai kyla naturalus klausimas – juk visas tas liūtukas buvo sumanytas, kaip pagrindas naujai atominei elektrinei, poto dar elektros tinklams tiesti ir sujungti Lietuvą su Vakarų tinklais, taip nors kiek atsiribojant nuo Rusijos. Dabar paaiškėja pagrindinis tikslas: „nauda sau ir akcininkams“ – žinoma pelningumas ir rentabilumas labai gerai, bet juk gali būti taip, kad visas tas pelningumas vėl guls ant vartotojo pečių ir turėsime dar vieną monopolininką nuo kurio niekur nepabėsi (o tarkiME TIE KITI PUNKTAI GALI IR NETAPTI REALYBE – JUK NETYČIA GALI BŪTI PER MAŽAS PELNINGUMAS IR AKCININKAI NUSPRĘS, KAD NEVERTA TERLIOTIS RANKŲ)
    P.S. NU joVP berniukai tikrai moka suktis (o Kirkilas su Co)padėti suktis. Gražuuuu:)

  60. robis / 84.32.123.164

    jo,sutartis visa turbut yra dideles apimties,sudetingas dalykas.ir be ekonomistu, ir teisininku komentaru paprastam zmogeliui nelabai ir imanoma suprast esme.
    juk cia neaptarinejami ir tokie dalykai kaip ndx energijos pasitraukimas is projekto,bei atsakomybe uz sutarties pazeidimus.
    mano durna galva butu labai daug paprasciau isteigus nauja bendrove padalinus akciju dalis i valstybes valdomas ir privacias,privacia akciju dali parduoti paketu atvirame aukcione.
    ar ju niekas nepirktu?:))))
    juk strateginis Lietuvos ir jos verslininku bei zmoniu tikslas-apsirupinti elektros energija artimiausiems desimtmeciams kuo pigesne kaina ir siekti kuo didesnes nepriklausomybes nuo rusijos energetikos sistemos.
    be prisijungimo prie vakaru europos energetikos sistemos visas projektas yra tik snipstas.busime tokioj padetyje ir net blogesneje kaip dabar.turedami elektrine mokame uz elektra brangiau negu musu kaimynai.
    o sutartyje tiktai akcentai-siekti naudos sau ir savo akcininkams:))))
    panasu su tokia atrategija mes vilniaus prekybai tuoj uz elektra dvigubai mokesime:)

  61. Vingių Jonas, pardon / 193.219.128.10

    Oj, nekalkite prie kryžiaus, bet jau varant namo unt pečiaus savaime atsistojo mintis. Prisiminiau, kaip prieš eilę metų Vilniuje ir Baltijos pajūryje svečiavosi Rusijos oligarchas Michail Borisovič Chodorkovskij. Praityje labai „znatnas“ prestižinio Maskvos rajono „komsomolcų“ sekretorius, šiandieną persikvalifikavęs į šimtasiūlių „fufaikių “ siuvimo kaliniams verslą. Tai va, anas naujųjų rusų tuometinis oligarchas buvo gyliai įsitikinęs, kad perka „Mažeikių naftą“, kaip eilinius brangius kailinius savo žmonai. Jis net debatuose per Lietuvos televizija kartu su žymiu tarptautininku V.Pozneriu perspėjo Kubilių ir Masiulį, kurie, kaip zuikučiai, nuleistomis ausytėmis klausėsi įtakingų dėdžių pamokslų, kad, jei jo nupirktam naftos verslui bus blogai, tai nesaldu bus ir visai Lietuvai.
    Taigis, čia irgi lygtai, kaip seka iš A.Zuokos pateiktų išvadų paskutiniame pateikties lape, buvo norima visą mūsų „liepstrika“ sulyginti su brangiais kailiniais.

  62. Margarita / 81.16.226.66

    net jei neiskaityt gan keisto vst ivertinimo ir daug kitu keistu dalyki – nesuprantu vieno: kodel tam kad statyt elektrine reikia butinai jungt NDX? ka kitu dideliu bendroviu nera? visur atmazkes.

  63. Vingių Jonas / 193.219.128.10

    Taigis, labai jau čia viskas sudėtinga, kaip sakoma, su blaiviu galvu ir neišgėręs nesuprasi. Tad paimu visą papkių apie „liepstrikos“ liūtus ir trigalvius slibinus lapus namo unt pečiaus ir, balanu pasišvietęs, „krūtai“ pastudijuosiu. Ir tik pirmadienį pareikšiu savų nuomonių. Atia.