Begėdiškas melas iš televizijos ekranų

2008 - 01 - 4, Penktadienis 2:26

“Politikai išniekino antrąją lietuvių religiją”, “Seimas sužlugdė Lietuvos sportą”. Tokiomis ir panašiomis antraštėmis jau kelios savaitės mirga pirmieji populiariausių laikraščių puslapiai, o geriausiu televizijų transliacijų laiku pasirodo gedulingi reklaminiai klipai, kuriais televizijos žiūrovus mėginama įtikinti, kad Alkoholio reklamą uždraudęs Seimas atėme iš tautos malonumą gyventi. Na, nebent jau malonumą smagiai gyventi su alaus bokalu rankose žiūrint mėgstamos komandos varžybas…
Taip, šis Seimas darė daug klaidų, o labiausiai pasižymėjo gal tuo, kad daug ko nepadarė, bet minėtas įstatymas yra vienas iš gerų darbų, todėl aišku, kad Seimo narius tautos rūstybe bandančios išgąsdinti žiniasklaidos priemonės gina tik savo ir savo reklamos davėjų interesus. Ir krepšinis čia niekuo dėtas.
Pažiūrėkime, kaip supaprastintai bei tendencingai visuomenės informavimo priemonių traktuojamas Alkoholio kontrolės įstatymas. Jis tikrai nedraudžia nei transliuoti krepšinio ar kitų sporto varžybų, nereikalauja nerodyti ir alkoholio gamintojų logotipų. Kalba eina tik apie alkoholinių gėrimų vartojimą skatinančių reklaminių klipų draudimą.
Pagaliau, jei televizijos jau yra tokios geradarės ir taip nori tenkinti savo žiūrovų lūkesčius, tai krepšinio varžybas transliuotų ir be alkoholio gamintojų paramos. Juk reitingai valdo televizijų pasaulį, o krepšinį žmonės žiūrės net tuomet, kai pertraukėlių metu nebus primenama, jog reikia išgerti bokalą alaus. Taigi teiginiai, jog televizijos nerodys krepšinio varžybų, jei joms neleis reklamuoti alkoholinių gėrimų, yra mažių mažiausiai nesąžiningi arba rodantys begalinį pačių televizijų savininkų savanaudiškumą. Jeigu jie nuspręs nerodyti krepšinio, tai žmonės turi piktinti būtent televizijų savininkais, o ne Seimu.
Ne kartą ir pats rašiau, ir plačiai buvo kalbėta apie tai, jog daugelyje valstybių alkoholio reklama televizijoje draudžiama, bet rodomos ir krepšinio, ir futbolo, ir teniso, ir kitų sporto šakų varžybos. Rodomos, nes jų transliacijos yra populiarios.
Jeigu mūsų televizijos atsidūrė tokioje padėtyje, kad be alkoholio gamintojų pinigų nebegali išgyventi, nors kone kasdien žinių laidose praneša apie dėl besaikio alkoholio vartojimo kylančias bėdas ir nelaimes, tuomet joks Seimas joms nebepadės.
Ir kaip galima pasitikėti televizijos kanalu, kuris gindamas savo finansinius interesus, begėdiškai meluoja?

Komentuoti


46 komentarų | “Begėdiškas melas iš televizijos ekranų”

  1. tikras lietuvis / 78.63.234.33

    [quote comment="52354"]…kadangi jau po vienuolikos ir galima netik S ženkliukų laidas dėti, bet ir alkoholį reklamuoti - nu tai ir aš įdėsiu dainelę anti-alkoholine tema:D…
    “БЕЗ ВИНА”

    Как много pазговоpов о вине.
    Все говоpят, что алкоголь всем вpеден.
    Hо наплевать на это лично мне -
    Hе пьёт его лишь тот, кто дyхом беден.

    Я кинy за боpодкy тpиста гpамм.
    Hа сеpдце как-то сpазy полегчает
    Вообще-то, лично я люблю “Агдам” -
    Он тонyс в моих бpюках поднимает.

    Hy посyдите сами, что нам делать без вина,
    Без бpаги, самогона или водки?
    Hе бyдешь pадостным не ты, не он, и не она,
    А все мы бyдем очень-очень кpотки, без вина…

    И на пpимеpе личном понял я,
    Когда бpодил с подpyгою своею:
    Она хотела обнимать меня,
    А я такой застенчивый был с нею.

    Hо стоило нам гpохнyть тыщy гpамм,
    То с ней всю ночь мы кpепко pазвлекались,
    И было хоpошо в тот вечеp нам,
    Мы пpавда в блевотне потом кyпались

    Hy посyдите сами, что нам делать без вина,
    Без бpаги, самогона или водки?
    Hе бyдешь pадостным не ты, не он, и не она,
    А все мы бyдем очень-очень кpотки, без вина.

    Какой же бyдет пpаздник если ты
    сидишь такой застенчивый и тpезвый
    Hо если ты yпотpебишь спиpты
    То чеpез пять минyт ты бyдешь pезвый.

    А если ты немного пеpепьёшь
    Такой кайфец pыгать над yнитазом
    И кто на нас хоть чyточкy похож
    Тот пyсть бyхает вместе с “Сектоp газом”.

    А в общем посyдите,p что нам делать без вина,
    Без бpаги, самогона или водки?
    Hе бyдешь pадостным не ты, не он, и не она,
    А все мы бyдем очень-очень кpотки, без вина.

    “Sektor Gaza”

    P.S….išvadas gerbiamieji daromės patys….:)….kam kaip…:)…ir į sveikatą Slikai…:)[/quote]
    Kas norės prisigerti,tam reklamų nereikės.

  2. tikras lietuvis / 78.63.234.33

    Aukščiausiojo teismo nuomonė:logotipai irgi yra reklama.

  3. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52353"]…daugiau tokių karių….:)…aš tai šiandien dviem Utenos butelaičiais pasitenkinau….:)…tekilos norėčiau…ale citrinos nėra…:)…vat taip visada tame gyvenime - būtinai ko nors pritrūksta…:)….
    P.S…sakai veža?…tai va aš saviškius auklėju, kad visa tai (rukymas, alkoholis, o narkotikai visai tabu) tik kai suaugs - ir taip viliuosi, kad tas “suaugs” bus bent šešiolika…prisimenu save….:)…aš tai auklėju, bet juk aukle būti negaliu - aplink juk ir kitoks gyvenimas verda ir nežinau kiek liks to ką skiepijų jų galvose ie valioje…juk patsai irgi tris augini ir nežinai kaip ir kas….[/quote]

    Aš tai jiems kartais duodu paragauti tos “kakos”. O šiaip bandau sukelti jiems pasišlykštėjimą: va kaip cigarietai smirdi, po to rūkaliai suserga ir pan. O šiaip dabar “krūtas” vaikas tas, kuris nerūko ir negeria.

  4. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    …lbnkt…

    Tostas: o dabar atsisveikinkime - blaiviais šiandien jau nesusitiksime.

    P.S…:)….

  5. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    …kadangi jau po vienuolikos ir galima netik S ženkliukų laidas dėti, bet ir alkoholį reklamuoti - nu tai ir aš įdėsiu dainelę anti-alkoholine tema:D…
    “БЕЗ ВИНА”

    Как много pазговоpов о вине.
    Все говоpят, что алкоголь всем вpеден.
    Hо наплевать на это лично мне -
    Hе пьёт его лишь тот, кто дyхом беден.

    Я кинy за боpодкy тpиста гpамм.
    Hа сеpдце как-то сpазy полегчает
    Вообще-то, лично я люблю “Агдам” -
    Он тонyс в моих бpюках поднимает.

    Hy посyдите сами, что нам делать без вина,
    Без бpаги, самогона или водки?
    Hе бyдешь pадостным не ты, не он, и не она,
    А все мы бyдем очень-очень кpотки, без вина…

    И на пpимеpе личном понял я,
    Когда бpодил с подpyгою своею:
    Она хотела обнимать меня,
    А я такой застенчивый был с нею.

    Hо стоило нам гpохнyть тыщy гpамм,
    То с ней всю ночь мы кpепко pазвлекались,
    И было хоpошо в тот вечеp нам,
    Мы пpавда в блевотне потом кyпались

    Hy посyдите сами, что нам делать без вина,
    Без бpаги, самогона или водки?
    Hе бyдешь pадостным не ты, не он, и не она,
    А все мы бyдем очень-очень кpотки, без вина.

    Какой же бyдет пpаздник если ты
    сидишь такой застенчивый и тpезвый
    Hо если ты yпотpебишь спиpты
    То чеpез пять минyт ты бyдешь pезвый.

    А если ты немного пеpепьёшь
    Такой кайфец pыгать над yнитазом
    И кто на нас хоть чyточкy похож
    Тот пyсть бyхает вместе с “Сектоp газом”.

    А в общем посyдите,p что нам делать без вина,
    Без бpаги, самогона или водки?
    Hе бyдешь pадостным не ты, не он, и не она,
    А все мы бyдем очень-очень кpотки, без вина.

    “Sektor Gaza”

    P.S….išvadas gerbiamieji daromės patys….:)….kam kaip…:)…ir į sveikatą Slikai…:)

  6. kuklusklanas to Slikas / 84.32.245.97

    …daugiau tokių karių….:)…aš tai šiandien dviem Utenos butelaičiais pasitenkinau….:)…tekilos norėčiau…ale citrinos nėra…:)…vat taip visada tame gyvenime - būtinai ko nors pritrūksta…:)….
    P.S…sakai veža?…tai va aš saviškius auklėju, kad visa tai (rukymas, alkoholis, o narkotikai visai tabu) tik kai suaugs - ir taip viliuosi, kad tas “suaugs” bus bent šešiolika…prisimenu save….:)…aš tai auklėju, bet juk aukle būti negaliu - aplink juk ir kitoks gyvenimas verda ir nežinau kiek liks to ką skiepijų jų galvose ie valioje…juk patsai irgi tris augini ir nežinai kaip ir kas….

  7. Gintaras / 213.197.175.250

    Nesutinku su Jumis gerb. Artūrai del vieno svarbaus momento: taip istatymas geras, priimtas jau net veluojant, bet isigaliojo tikrai labai nelaiku. Manau akivaizdu kad priiemus toki istatyma reiktu numatyti jo isigaliojima jau esant naujam ciklui - krepsinio seznui. O dabar, eilini karta, geras darbas padarytas nelaiku apjuodina ideja. Komandos turi biudzetus, jie yra suplanuoti …. Tas pats liecia ir televizijas … Yra sutartys …
    Taip kad senos musu valdzios vyru bedos viska daryti chaotiskai, bet kada ir po to daugybe kartu taisant tiesiog eilini karta parodo jog tai daugiau populizmas ir neprofesionalumas nei rimtas problemos sprendimo etapas.
    Viska buvo galima ispresti zymiai paprasciau, efektyviau nieko net nedraudziant. Bet kai galvoja tik vejas pucia tai turim kas turim…
    Ir pabaigai noreciau atkreipti demesi i valdzios vyru primityvuma. Na senoji karta - tai man viskas aisku, ten visada tik prisikasus iki valdzios tebuvo naudojami “leisti - drausti” tipo vadovavimo instrumentai, bet kad jaunesnioji politiku karta pasirodys tokia kiek apmaudoka…

  8. Slikas / 78.60.105.58

    Jūs čia nekraupkit, nusprendžiau su alkoholiu pakariauti. Jau 4 bokaliukus utenos įveikiau. Dar 0,7 l Bushmills laukia…

  9. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52347"]…nu tai reikėtu arba galvas nukirsti arba gerkles perrišti - biškuti sakyčiau drastiška…:)…tas faktas, kad dalis žmonių supranta tik fizinės jėgos auklėjimo poveikį - irgi faktas, bet tai tik dalis - kitus reikia auklėti ir deja bizūnas čia nepadės Slikai….o kad visi supratingi esame…deja deja…jei supratingi būtumr tokių klausimų ir problemų negvildentume….[/quote]

    Nu taip. Bet veža..

  10. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52346"]:) labai liberalus požiūris.[/quote]

    Jei žiūrėt: liber+alus, gal. Bet jei rimtai, tai reikia kažką aukoti. Žiūrėkit į tai, kaip į paprastą visuomenės susitarimą: paaugliams nevalia gerti ir rūkyti, vardan mūsų ateities.

  11. kuklusklanas to Slikas / 84.32.245.97

    …nu tai reikėtu arba galvas nukirsti arba gerkles perrišti - biškuti sakyčiau drastiška…:)…tas faktas, kad dalis žmonių supranta tik fizinės jėgos auklėjimo poveikį - irgi faktas, bet tai tik dalis - kitus reikia auklėti ir deja bizūnas čia nepadės Slikai….o kad visi supratingi esame…deja deja…jei supratingi būtumr tokių klausimų ir problemų negvildentume….

  12. papartis Slikui / 85.232.131.101

    :) labai liberalus požiūris.

  13. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52343"]…žinoma, kad mes patys dėl daug ko kalti - juk kažkas paaugliams parduoda, kažkas nuperka, kažkas kartu geria, o kažkas į tai užmerkia akis - visuomenę reikia šviesti, mėginti suteikti kažkokias kitas alternatyvas gyvenime (iš čia išplaukia švietimo ir socialinės problemos), pagaliau kelti vartojimo kultūrą, - tai sunkus ir nelengvas kelias ir jį reikia nueiti…tik klausimas ar bus tas kelias paruoštas?[/quote]

    Ne švieti reikia, bet piz…diuliai išrašyti. Ir kuo dažniau, tuo sveikia. Žmogus tai gyvulys ant dviejų kojų. Kol į kraują neįaugs, nieko nebus. Seniau, kai rankas kapodavo už vagystes, nereikėjo ir triobų rakinti. Bet piniguočiai sugalvojo tokį dalyką “demokratiją” ir prasidėjo… Juk yra 10 Dievo įsakymų. Ko dar trūksta? Juk supratingi visi esam?

  14. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52337"]man taip pat nesinori, kad gert pradėtų dešimtmečiai, vienuolikmečiai,.. tačiau lyg yra įstatymas draudžiantis parduoti alkoholį asmenims be 18 metų.?
    ar reklamos draudimas bus efektyvesnis už pastarajį draudimą? man atrodo, kad tai paviršutinis sprendimas.[/quote]

    Reiktų įstatymo, kuris draustų paaugliams gerti, rūkyti, turėti svaigalų ar rūkalų.

  15. kuklusklanas to papartis / 84.32.245.97

    …žinoma, kad mes patys dėl daug ko kalti - juk kažkas paaugliams parduoda, kažkas nuperka, kažkas kartu geria, o kažkas į tai užmerkia akis - visuomenę reikia šviesti, mėginti suteikti kažkokias kitas alternatyvas gyvenime (iš čia išplaukia švietimo ir socialinės problemos), pagaliau kelti vartojimo kultūrą, - tai sunkus ir nelengvas kelias ir jį reikia nueiti…tik klausimas ar bus tas kelias paruoštas?

  16. Slikas / 78.60.105.58

    Kažkokia klaida su komentarais?

  17. Slikas / 78.60.105.58

    Reikia kažkaip dėmesį nukreipti nuo rimtesnių dalykų…
    Bet tautai tokie “kovotojai” patinka. Ir iš viso, daliai tautos labai patinka, kai iš vienų atima ir kažkiek atiduoda tai tautai (proletariatui). Negi vėl Paleckiokas ruošiasi dabar jau Putino saulę Lietuvon vežti?

  18. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52335"]Šiandien Paleckis nusišnekėjo kaip niekada. Jei šis vyras sutarties vertime mato kitokį terminą nei įstaigos pavadinime ir nesuvokia, kad sutartis buvo sudaryta JAV anglų kalba, suartyje nurodant visus įstaigos rekvizitus ir nesuvokia, kad sutarties vertimo problemos yra grynai lingvistinės o ne teisinės, tai belieka užjausti tiek jį, tiek ir jo teisės patarėjus.[/quote]

    Reikia kažkaip dėmesį nukreipti nuo rimtesnių dalykų…
    Bet tautai tokie “kovotojai” patinka. Ir iš viso, daliai tautos labai patinka, kai iš vienų atima ir kažkiek atiduoda tai tautai (proletariatui). Negi vėl Paleckiokas ruošiasi dabar jau Putino saulę Lietuvon vežti?

  19. papartis / 85.232.131.101

    turbūt būčiau labiau linkęs sutikti dėl šio draudimo, nei nesutikti, tačiau pasiilgstu liberaliai plataus žvilgsnio į problemą. Tikriausiai reiktų pradėti nuo vaikų užimtumo, nuo šeimos ir t.t.
    Na aš ir nesitikiu liberalių vertybių iš Lics, nes suprantu, kad liberalumas per daug silpnas, kad atsilaikytų prieš zuoko metodus.

  20. kuklusklanas to papartis / 84.32.245.97

    …taip draudimas yra - jis apeinamas - tai labai blogai, bet reklama skatina susidomėjimą ir norą paragauti - ypač kai pastoviai šaukiama, kad tu tada būsi cool - o tai paauglystėje bendraamžių tarpe labai aktualu….tai ne panacėkja, bet visdėlro vienas žingsnelis….:)…

  21. papartis / 85.232.131.101

    man taip pat nesinori, kad gert pradėtų dešimtmečiai, vienuolikmečiai,.. tačiau lyg yra įstatymas draudžiantis parduoti alkoholį asmenims be 18 metų.?
    ar reklamos draudimas bus efektyvesnis už pastarajį draudimą? man atrodo, kad tai paviršutinis sprendimas.

  22. kuklusklanas to papartis / 84.32.245.97

    …tikrai neturės - nes kuklus kukliai ir geria….:)….bet man nesinori, kad gerti pradėtų dešimtmečiai, o pasieke 16 m. jau būtų degradave…man nepatinka kai visi prisidenge sportu ir kultura aiškina apie neišvengiamuma šitos alkoholio reklamos, nes kitaip žlugs…
    P.S….na už tai ir pakelkime gerbiamieji - kad alkoholio reklama dingtų iš eterio….:)….

  23. Teisininkas / 213.226.144.112

    Šiandien Paleckis nusišnekėjo kaip niekada. Jei šis vyras sutarties vertime mato kitokį terminą nei įstaigos pavadinime ir nesuvokia, kad sutartis buvo sudaryta JAV anglų kalba, suartyje nurodant visus įstaigos rekvizitus ir nesuvokia, kad sutarties vertimo problemos yra grynai lingvistinės o ne teisinės, tai belieka užjausti tiek jį, tiek ir jo teisės patarėjus.

  24. papartis / 85.232.131.101

    panašu, kad reklamos draudimas neturės įtakos Kukluksklano išgertam alkoholio kiekiui.

  25. kuklusklanas to Artūras Z / 84.32.245.97

    …matote Artūrai ir Slikas jau pasirengęs kovai su alkoholiu ir nori ji naikinti naikinti naikinti….:)…negalima Artūrai pavesti geriausių blogo kadrų….:)…..
    P.S….kiek aš galiu čia tas subtilias užuominas mėtyti?….:)….juk ne dėl savęs kaip sakant stengiuosi - dėl blogiečių….:):P

  26. kuklusklanas to III-iakis / 84.32.245.97

    …na kokia čia chemija gerbiamasis - juk jei tai gryna švari produkcija (nekalbu apie visokius ten mixus:), jei tai tarkime juodas gyvas alus (net rankos drebėti pradėjo, gerklėje taip ir jaučiasi skonis:) ar ąžuolinėse statinėse brandintas brendis (konjakas žinoma geriau:) - tai juk atgaiva dūšiai ir kūnui, gerbiamasis…..:)….o jei kartais (labai kartais:) suvartoji perdaug - kaip malonu būna tada įvertinti kefyro skonį…:);]….o kai prisimeni tą tokią gerai išvarytą naminukę……
    ……atsigavau…..:)….bet esmė tame, kad kartais gerai ir malonu pabendrauti su tais velnio lašais….:)….bet aš vistiek esu už reklamos draudimą, už tai, kad degalinėse jo nepardavinėtų ir t.t…..:)….

  27. papartis / 85.232.131.101

    gal tada apskritai reikėtų uždrausti alkoholį? liberaliai. būčiau nieko prieš.

  28. III-akis to K-K-Klanas / 88.223.35.44

    [quote comment="52321"]P.S. Ir visiškai sutinku su Sausarankio: “O šiaip alkoholis - jėga (vietoje, laiku ir saikingai). Bet čia tik šiaip…
    Giliausia užuojauta tiek abstinentams, tiek alkoholikams”. Tikrai užuojauta:)[/quote]

    Tai cia jau jums gal uzuojauta, negalintiems buti laimingais be chemijos:(

  29. Robertas / 78.58.128.27

    Šaunuolis A. Zuokai.
    Labai teisingos mintys.
    Niekada taip tavęs nepalaikiau kaip dabar.
    Tauta nusigėrusi !!!
    Tegul negąsdina komercinės televizijos, iš valstybės biudžeto išlaikoma LRT išpirks transiliacijas ir tai bus dar vienas mažas žinksnelis į skaidriai panaudotus valstybės pinigus.
    Gerb. A. Zuokai, siūlau BLAIVYBĖS taikinį nukreipti į G.Kirkilo vyriausybę ir V.Adamkaus prezidentūrą. Tuos viešus “Bordelius” su nukrautais stalais “viskio” ir “brendžio” laikas uždaryti. Laikas uždaryti ir žurnalo “Stilius” paveiksliukus kuriose “politinis ir komercinis elitas” propaguoja alkoholizmą.
    Prieš alkoholį kovokime visur ir visada, tik blaivi tauta bus sąmoninga ir galės pakovoti už savo teises.

  30. Slikas / 78.60.105.58

    Nu taip, pirmyn į kovą su alkoholiu. Naikinsime jį, kiek jėgos leis!!
    Kada ten ta “strielka”. Alkoholiui bus riesta..

  31. alba / 78.60.71.221

    Krepšinį žiūrėjau per Eurosport3. Įdomu, kas tą problemą taip paprastai išsprendė. Kam padėkoti ?
    Kaip rangėsi Stiopka televizijoje / kitaip vadinti jo, po to negaliu/ su tuo dūdorium, kad palikti alaus ir natūralios fermentacijos /iš kur jų lūpose šis terminas, bet tikras, kad jį ne jie sugalvojo/ gėrimus reklamoje. Tada esą, bus rodomas krepšinis. Kodėl toks drąsus p. Petrauskas iš vartotojų gynėjų gildijos. Jie juk, sako neturi jokių galių apginti vartotoją dėl neteisingo “gyvatuko” mokesčio skaičiavimo ar kitų dalikėlių, o čia kaip patyręs gaidys aiškino bausiąs televizijas. Iš kur tos galios pas jį atsirado ? Yra ir daugiau klausimėlių, na bet užteks ir jų. Jei KAS galės atsakyti į juos, būsiu nuoširdžiai dėkingas

  32. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    …šauk - gal ir būsi išgirstas - o kai esi televizija - tai gali ir šaukti ir rodyti - tikrai išgirs ir pamatys….’:)….kažkaip nuvylė užsienio kapitalo televizija - elgiasi visai taip pat kaip lietuviško kapitalo televizijos….:)….suprantu - pinigai nekvepia - o dideli pinigai net šilumą skleidžia….:)…..
    P.S….Sausaranki aš ir sakau - galėtų Artūras gi kokią “strielką” suorganizuoti - alaus ar ko tik norėsim patys įsigysime, Artūrai - Tamstos kišenės neapkrausime - suprantame - pastovaus darbo kaip ir nėra:)….Artūrai tik tarkite žodi kur kada ir padarysime “razborkes” kas ir kaip prie kokio nors skyščio ….:)….o tai va Sausarankis su REKK’u niekaip negali perlenkti po ….:)…ir man gerklė irgi sausa kažko…:)….

  33. Sausarankis / 217.117.18.50

    REKK, mes vis tiek kada nors turėsime įsitikinti, kaip ten yra su tuo alkoholiu :) Kad mums niekas užuojautos nepareikštų :)

  34. Sausarankis / 217.117.18.50

    J.K.P. Aš viską suprantu, o jums siūlyčiau atidžiau stebėti varžybas, arba piktai ir kategoriškai nekomentuoti to, ko atidžiai nestebėjote.

  35. Vingių Jonas ignoruoja TV / 193.219.128.10

    Vyrai mūrai baikit grubiai viens ant kito pilti brūdą,
    Na, o tie žydri ekranai tai tik boboms kažką žada,
    Geriau eikime sportuokim ir su slidėmis važiuokim,
    Baltas sniegas juk apriedė mūsų mielą Lietuvėlę.

    O jei bobų apvalumai kažkam seilę varo grubiai,
    Tai nereikia iš ekrano padaryti ir fontano,
    Jau geriau bare ant vartų Vilniaus manekenes rauti,
    Vizgina labai jos klubais tame vartų “Paschos” garsiam klube.

    Nors gelsvi žiurkėnų metai šiemet visiems nusimato,
    Dar dažnai ir juodą spalvą per blevyzorių vis maudžia,
    Viskas brangsta, dar pabrangs, nebeteks greit gert alaus,
    Į šiukšlynus visi čiuošim ir su bomžom giminiuosim.

    Tad dar bravorą arielkos reikia mums užkurti taikiai,
    Net ir Panevėžio cukrus visus runkelius ištaškė,
    Ir, kaip žydras tas ekranas saldus cukrus bankrutuoja,
    Greit ir šokoladas rūdas bus išmestas į pakrūmę.

    Tad tik sportas mums belieka, dar žvejoti ant to slieko,
    Kol žuvelės neišmirė, dar turėsime žuvienę,
    Nors ir sutros kalnais plaukia dar žuvelės turi saiko,
    Teršiama gamta mūs ponų, kur draustiniuose išbujojo.

    Dar ir pačiūžas galąskim, ir lazdas sau susiraskim,
    Ir ant ledo mes iščiuožę duosim garo čempionams,
    Alkani ir nesiprausę, bet ant ledo vis tiek siausim,
    Tad nors likę ir ant ledo nenumirsime iš bado.

    Po rungtynių labai kietų mes užkasime baltų mūsų kiaulių lašinių,
    Užsigersime namine, nors reklama jos negynė,
    Nusiprausim eketėj, dar ten silkę pamatei,
    O po to visi dainuosim, kaip žiurkėnai polkas šoksim.

  36. REKK, / 193.219.10.124

    Tai kad tų mergyčių (koks gailestis:) apvalumų (dar didesnis gailestis:) galima sakyti per TV niekada nerodo - tada būna transliuojama visagalė reklama:) - na TV3 tiesiog niekaip negalėjo per tai perlipti - per daug jau užsakyta ir ant kortos pastatyta:)
    P.S. Ir visiškai sutinku su Sausarankio: “O šiaip alkoholis - jėga (vietoje, laiku ir saikingai). Bet čia tik šiaip…
    Giliausia užuojauta tiek abstinentams, tiek alkoholikams”. Tikrai užuojauta:)

  37. J.K.P. / 78.62.28.38

    to Sausarankis

    >>Žalgirio aikštėje ne vienoje vietoje puikavosi Kalnapilio logas

    O tas logas matėsi TV ekranuose? Ko tai nepastebėjau. Jei tamsta nesuprantate, tai reklamos salėje gali būti kiek tik nori. Svarbiausia, kad jos nesimatytų TV ekranuose.

    >>šokėjos savo apvalumus buvo apsitempusios Kalnapilio rūbais

    Aš, matyt, atsilikęs nuo gyvenimo, bet man kažkodėl tos mergytės su alaus reklama visai nesiasocijavo :o)

  38. Sausarankis / 217.117.18.50

    J.K.P., menkas pastebėjimas - Žalgirio aikštėje ne vienoje vietoje puikavosi Kalnapilio logas, net šokėjos savo apvalumus buvo apsitempusios Kalnapilio rūbais.
    O šiaip alkoholis - jėga (vietoje, laiku ir saikingai). Bet čia tik šiaip…
    Giliausia užuojauta tiek abstinentams, tiek alkoholikams.

  39. molojus / 194.240.150.6

    Lietuvos TV per šiuos įvykius apsinuogino visiškai. Ir jokiu budu jos nebagalime priskirti prie žiniasklaidos priemonių. Interesų gynimas ir nuomonių formavimas- štai kuo užsiima Lietuvos televizijos. Objektyvus pagal juos - neneša pinigų, profesionalumas - nepopuliaru, tiesa - nereikalinga. Tegul supuna komerciniai kanalai iki tiek, kol jų net paaugliai nebežiūrės. Nežinau kas jiems leidžia manyti, kad žiūrovai tokie absūrdiškai banalūs, be nuomonės ir kritinio jausmo. Pykstu ir boikotuoju.

    P.S. Beje, girdėjau per radiją, libdemai tai jau išnaudoja propagandai.

  40. robis / 84.32.123.164

    esme cia labai aiski.aludariu ir tv interesai,ir uz to slypintys nemazi pingai.atsiras kam krepsini remti,taciau tie ponai bijo kad ju tandemas nutruks.labiausiai to bijo aludariai,jie spaudzia tv,o tie visi kartu kaitina aistras sirgaliams-va koks seimas blogas.
    o as manyciu,kad tai vieni is pirmuju realesniu zingsniu tvarkant salies gyvenima.

  41. III-akis / 193.219.10.124

    Alkoholis yra neismanymo priezastis. Jis temdo prota, bukina samone, veda i degradacija. Sportas, berods, atvirksciai - turetu padeti zmogui tapti sveikesniam, stipresniam, blaivesniam…

    O laikrasciu antrasciu absurdiskumu seniai nebesistebiu. Siuolaikineje visuomeneje isisaknyjes stereotipas: “Dauzykis alkunemis ir busi pirmas!” duoda pernelyg jau tiesmukiskus padarinius.

    Et, gal jau grizta tie nuostabus laikai, kai buvo absoliuciai VIENA “Komsomolskaja pravada”?.. As tik retoriskai klausiu, bet kas zino…

  42. Vingių Jonas apie permainas / 193.219.128.10

    Taigis. Vakar čia buvo parašyta:
    Kur tik pažiūri - visur permainos.
    [quote comment="52315"]
    Kur pažiūri - visur balta, sniego spalva, nors ir šalta,
    Ir tik mūsų liberalai geltonom spalvom vis minta,
    Ir pas Petrą, ir Artūrą gelsva žiurkėnų metų spalvą nekinta,
    Jau praėję kiaulės metai stingsta, bet visur abrozdėliai dar vis tinka.
    [/quote]

  43. J.K.P. / 78.62.28.38

    TV akivaizdžiai nusipelnė “Metų kiaulių” (o gal - Metų godžiųjų žiurkėnų) titulo - Kauno “Žalgiris” vakar pašalino visas alkoholio reklamas, įskaitant logotipus, kad šie nepatektų į TV ekraną, bet “trioškė” vis tiek nerodė varžybų, meluodama, esą bijo ažeisti įstatymą. Padugnių padugnės.

  44. Vingių Jonas prieš alkoholį / 193.219.128.10

    Taigis. Kaip žmonės sako: velnias savo, o kunigas savo, visi varo, kur jiems reikia.
    Visi sporto vadovai, tame tarpe ir antrosios mūsų religijos - krepšinio funkcionieriai puikiai supranta, kad alkoholis ir sportas nesuderinami dalykai. Tai puikiai žino ir visi sportininkai, o kurie nesilaiko sauso įstatymo sportinėse stovyklose ir varžybų metu, tai greitai baigia savo karjerą. Ir aš, nors nesu visiškas abstinentas, nedraugauju su jokiais alkoholiais. Eidamas šalia Užupio angelo šalia Ikiuko ir prie vyninės “Sorentino” varau kita gatvės puse toliau nuo visų velnių. Nevartoju ir alaus, nes skaitau, kad tai pilvotų žiurkėnų maistas, nors šie metai ir skirti gelsviems žiurkėnams.
    Nepalaikau ir alaus reklamos sportinių varžybų metu. Bet tenka susitaikyti su realybe. Juk šiandiena mūsų valstybė neišgali pilnai finansuoti sporto, o be pinigų nebus nei krepšinio Eurolygos, nei skrydžio į Pekino olimpines žaidynes. O iš Pekino mes visi krepšinio aistruoliai tikimės sugrįžti su medaliais. Tad praverčia sponsoriai. O sponsoriai, kad ir didžiausi Lietuvos patriotai, negali sau leisti tik labdaros, nes tada jie bankrutuotų. Tad ir tenka laviruoti tarp sporto ir nelabai garbingos alkoholio reklamos.
    Taigis, kaip sakoma rusiškai prie Ikiuko: “podajte, podjte na jentu, dlia vas jeta jenta kapeika, dlia nas eto chleb trudovoj”.
    O, kas dėl alaus reklamos draudimo ant sportininkų marškinėlių, tai gal mums ir praverstų kovojant su Turkijos “Efes Pilzen” krepšininkais.
    Na, jeigu kalba eina tik apie alkoholinių gėrimų vartojimą skatinančių reklaminių klipų draudimą, tai nieko nepakeis, nes kas gėrė, tie ir toliau gers ir be reklaminių klipų. Juk “naminukės” lygtai niekas nereklamuoja, bet ji populiari.
    [quote comment="52312"]
    Tad, atrodo, čia problema gilesnė, kas turėtų pilnai finansuoti sportą, ar privatūs verslininkai, ar valstybė?
    [/quote]

  45. REKK, / 193.219.10.124

    Kai tokie pinigai - tai netaip stegsiesi š….ą malt:). Tik gaila, kad dalis visuomenės pasiduoda tam šantažui - žaidimas jausmais ir tiek. Pinigai pinigai pinigai - viskas tik tam vienam tikslui tarnauja. Sportas ir tas daromas pinigų, o kas baisiausia alkocholio pinigų įkaitais - sustoja solidus dėdės ir tetos aiškina kaip viskas žlugs. Tada nafig toks tas sportas jei jis kitų skausmo dėka tik sugeba išsilaikyti.

  46. AURIMAS / 213.164.115.251

    ALAUS GALIMA IŠGERT IR BE REKLAMOS.PER NAUJUOSIUS ŠAMPANĄ GĖRĖM IRGI NE VIEN VEDINI REKLAMOS.BET MAN Į DARBĄ KELTIS 4,30 TODĖL NORIU KREPŠINIO NORMALIU LAIKU.O JEI TV3 JAU BANKROTUOJA,RODIKIM EUROLYGĄ PER KITĄ KANALĄ.BET NORMALIU LAIKU.JEI KAS BAUS,TAI TURĖTŲ BAUST KOMANDĄ UŽ ALAUS REKLAMĄ,O NE TELEVIZIJĄ.IR PRIE KO ČIA ALUS.NEMANAU, KAD KREPŠININKAI ARBA TRENERIAI PRIEŠ RUNGTYNES GERTŲ ALŲ.YRA SULTYS,LIMONADAS,ARBATA,KAVA.JEI ALUS DINGS NUO SPORTO NUO TO BUS GERIAU VISIEMS.RĖMĖJŲ ATSIRAS.JEI NE TAUTA PAREMS.JUK LIETUVA BE KREPŠINIO,LIETUVA BE ATEITIES…GEROS VISIEMS DIENELĖS.PENKTADIENIS PUIKI DIENA…