Priešlaikinių rinkimų blefas

2007 - 12 - 19, Trečiadienis 9:51

  Kai kurie politikai ir jiems artimi politologai visuomenei perša mintį apie pirmalaikių Seimo rinkimų būtinybę, daug apie tai šneka, vadina tai vienintele išeitimi, nors realiai tikrai nedaro veiksmų, kurie vestų į rinkimus. Tiesiog blefuojama – atleiskite už išsireiškimą, bet būtent tai ir vyksta. Taip elgiasi, deja, ir valdančiosios koalicijos partneriai socialdemokratai, pirmalaikių rinkimų idėją palaikantys nebe pirmą kartą, nors kaip parodė jau vykęs balsavimas dėl pirmalaikių rinkimų, patys jos ir neremiantys, kai reikia priimti reikalingus įstatymus. Ir kaip suderinti pareiškimus apie pirmalaikius rinkimus su pareiškimais – ataskaitomis rinkėjais, jog situacija valstybėje gera, atlyginimai didėja ir t.t..Jeigu viskas taip neblogai, tai kam reikalingi priešlaikiniai rinkimai, juolab, kad eiliniai rinkimai numatyti už maždaug dešimties mėnesių.
  Todėl nenuostabu, kad kyla įtarimų, jog kalbomis apie pirmalaikius rinkimus mėginama atitraukti dėmesį nuo kitų dalykų, ir čia sutinku su savo partijos kolega, Seimo vicepirmininku Algiu Čapliku, kuris puikiai žino, kokia yra reali tikimybė, kad siūlymas dėl pirmalaikių rinkimų Seime ne tik kad nebus priimtas, bet gali būti ir neįtrauktas į Seimo darbotvarkę.  Ir kuris sako: „Priešlaikinių rinkimų chaosas taip pat puiki terpė įtakingoms verslo grupėms, už “politinių buratinų” nugarų “tinkamai” sutvarkyti per daug “įkyraus” dėmesio sulaukiančio šimtmečio projekto – naujos atominės elektrinės statybos  problemas. Juk kaip paaiškinti visuomenei tokią keistą aplinkybę, kad abejones dėl naujos atominės elektrinės statybos garsiai reiškiantys konservatoriai buvo vieninteliai iš visų Lietuvos partijų turėję net du oficialius stebėtojus Vyriausybės ir “NDX energijos”  derybose dėl nacionalinio investuotojo. Ką ten veikė konservatorių lyderio Andriaus Kubiliaus patarėjas ir Seimo narys Audronius Ažubalis – klausimas neretorinis“.
    Konservatoriai tokiu atveju už naujos atominės elektrinės statybos projektą bei nacionalinio investuotojo bendrovės sukūrimą turi prisiimti bent jau ne mažiau atsakomybės nei valdančiojoje koalicijos esančios partijos.
     Ir galime daryti išvadas, kad apie pirmalaikius rinkimus kartu šnekantys konservatoriai bei socialdemokratai apie Lietuvos ekonomiką, atominės elekrinės reikalus ir kitus valstybinės svarbos klausimus žino daugiau nei kiti. Žino daugiau nei likusi visuomenės dalis, bet savo žiniomis nesidalija, o siekia savanaudiškų tikslų, o kalbos apie išankstinius rinkimus dėl priešlaikinių rinkimų tėra kryptinga viešųjų ryšių akcija, kurios tikslas – atitraukti dėmesį nuo tų problemų ir klausimų, apie kuriuos neleidžiama sužinoti visuomenei.  

Facebook comments:

Komentuoti


37 komentarų | “Priešlaikinių rinkimų blefas”

  1. Taigi, / 78.56.197.98

    WHO IS Mr. OTKAT?
    ЧЕРНЫЙ ВОЗВРАТ (ОТКАТ)- неофициальное название части денежных средств, выделяемых на выполнение работ по государственному заказу, которую исполнитель …

    Taip aiškinama mirslovarei.com , net ieškant per Словарь Даля ar Словарь воровского жаргона.

    Sunku ką nors išrasti, viskas jau padaryta. Ir nuo to mentaliteto dar negreit pabėgsim.
    Pabandytum , žmogau, kokiam prancūzui paaiškinti, kas yra BLATas

  2. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52080"]Siulau pazhiureti ish militarines puses: russkoje armijoje sakoma apie beatoszhliauzhi partilerijos ir kt. pabukla; bezotkatnoje orudije (paprastai raketinis, rankinis – „Stinger“ JAV, „Strela“ – SSRS; gali buti ir ant lafeto automobilinio – „Gustler“ sved., „Zvezda“ pas rusus ir pan.).
    Iki 1900 03 11 hi termina Lietuvoje versdavo taip: beatotrankis, be atatrankos.

    Tai siulau pavarijuoti: otkatas tai ne ne nuomilzhis, o „atatranka“.

    Shi teorema isirodineja taip:

    Jei ‘bezotkatnoje orudije“ – pabuklas be atatrankos, tai
    ‘otkatnoje orudije’ – ptaranka su su atatranka,
    vadinasi
    ‘otkat’=atatranka[/quote]

    ‘otkat’=atošliauža, „atatranka“ – „otdačia“. Dėl terminų gali nesiginčyt su buvusiu TA eiliniu.

  3. G.Steponavichius atsistatydino ish Aushtrevichiaus pavaduotoju? / 82.135.193.186

    Chia nu‘copy-pasty‘nau is Kongo_grubliausko tinklapio shia info:

    2007-12-18 21:51 – Kongui
    http://www.grubliauskas.lt/diena/?comm&pid=70&PHPSESSID=22044fe436372be269ddaa86914c8b7f
    Rasote kitame straispnelyje, kad „…Kita aktualija ta, kad kiek žinau šiandien iš partijos pirmininko pavaduotojo pareigų atsistatydino G. Steponavičius „. Ar tikrai atsistatydino Steponavicius? Kazkaip nematau pranesimu, ar tai neviesa?

    Vytautas Grubliauskas – Kongas:
    Taip, šiandien ši informacija jau tapo vieša. Nesupratau, kam reikėjo šią informaciją laikyti pusiau paslaptyje, juk koks gi čia kriminalas, nors puikiai suprantu, kad tai ne pati maloniausia naujiena partijos pirmininkui, kuomet per ganėtinai trumpą laiką atsistatydina au antrasis pavaduotojas. Gal kas vadovybėje negerai…
    Suvažiavimas, tikiuosi, atsakys į tą mano retorinį šiai dienai klausimą.
    Vytautas

  4. Slikui ir kt. Del nuomilzhio ir otkato / 82.135.193.186

    Sorry, klaida, turejo buti iki 1990 03 11 , toliau – kaip tekste

  5. Slikui ir kt. Del nuomilzhio ir otkato / 82.135.193.186

    Siulau pazhiureti ish militarines puses: russkoje armijoje sakoma apie beatoszhliauzhi partilerijos ir kt. pabukla; bezotkatnoje orudije (paprastai raketinis, rankinis – „Stinger“ JAV, „Strela“ – SSRS; gali buti ir ant lafeto automobilinio – „Gustler“ sved., „Zvezda“ pas rusus ir pan.).
    Iki 1900 03 11 hi termina Lietuvoje versdavo taip: beatotrankis, be atatrankos.

    Tai siulau pavarijuoti: otkatas tai ne ne nuomilzhis, o „atatranka“.

    Shi teorema isirodineja taip:

    Jei ‘bezotkatnoje orudije“ – pabuklas be atatrankos, tai
    ‘otkatnoje orudije’ – ptaranka su su atatranka,
    vadinasi
    ‘otkat’=atatranka

  6. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    [quote comment="52078"]Jaučiu, tuoj mus užblokins.[/quote]
    ….taigi Artūras juk liberalus žmogus…:)…ar netaip, Artūrai?…:)…na negi dabar ims ir stos naujai besikuriančiai politinei jėgai?:D

  7. Slikas / 78.60.105.58

    Jaučiu, tuoj mus užblokins.

  8. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52071"]…naują galima – bet kur rasti tų kurie tikrai vardan tos…?…ir kaip atpažinti, kad jie tikrai vardan tos?…o ne vardan kažko?….
    …beto reikėtų būti pasiruošusiems patiems (ir šeimos narimas, artimiesiems), kad gausi dozę viešumo , dėmesio…ir ko gero paplavų….beto reikalinga tikra mintis, kad patrauktum tą iškankintą rinkėją…..vienžo reikia alaus bačkos ir …pakalbėti…..:)…[/quote]

    Pradžioje galima pasidomėti, kaip jie elgiasi dabar kolektyve, darbe, viešose vietose ir t.t. Vėliau išbandysime valdžia ir pinigais. Dar būtų galima išsiaiškinti, kokių įdėjų žmogus turi, kaip galvoja jas įgyvendinti. Juk vadų dėl vadų mums nereikia..

  9. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    ..aš irgi manau, kad dėl visko susitartume….:)…o ideologija….jau rastume kurią pritaikyt…pasaulyje tiek jų sukurta – tik ink….:)
    P.S…gerai ir „rakštį“ priimsime, kad nebūtų visada patogu sėdėti….;)…

  10. Taigi, / 78.56.197.98

    tas ir blogiausia, kad reikia naujos partijos. O jų ir taip bent tris desėtkai.
    Reiškia, reikia jas pertvarkyti iš vidaus- dinami tu . Tik vel – kur tie nauji jauni politikai?
    Nesvarbu, laikiniai ar priešlaikiniai rinkimai – rezultate bus vis tiek tie patys veidai.

  11. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52073"]Supratau, kad į partiją manęs nepriimsit:(…
    Tikiuosi , kad ta vieta nėra žemiau juosmens:)…

    Beje, idomu kokios ideologijos galėtų būti partija, kurioje susiburtų tokie , mano galva, skirtingi žmonės?
    Kaip postus pasidalinsit ir koks bus tas pavadinimas, kurį Slikas po daugtaškiu paslėpė?:)[/quote]

    O iš tikro, tai į konkrečios ideologijos rėmus būtų sunku pataikyti. Galvoju, kad tai būtų liberalios pakraipos normalių, padorių žmonių partija. Manau, dėl visko susitartume.. :D

  12. Rakštis - to - kuklusklanas / 88.223.48.94

    Supratau, kad į partiją manęs nepriimsit:(…
    Tikiuosi , kad ta vieta nėra žemiau juosmens:)…

    Beje, idomu kokios ideologijos galėtų būti partija, kurioje susiburtų tokie , mano galva, skirtingi žmonės?
    Kaip postus pasidalinsit ir koks bus tas pavadinimas, kurį Slikas po daugtaškiu paslėpė?:)

  13. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    …štai dar kartą seimūnai šmikiai parodė, kad jie tik didelė š…o krūva….tuos galimybė nors šiektiek kovoti su alkocholiu pralaimėjo – ko gero reklama visdėlto bus….gaila….o Masiūlio demagogijos jau negalėjau klausyti….žmonės nepagalvoja, kad ir jų vaikai gali pakliūti į tą liūną…..

  14. kuklusklanas to Slikas / 84.32.245.97

    …naują galima – bet kur rasti tų kurie tikrai vardan tos…?…ir kaip atpažinti, kad jie tikrai vardan tos?…o ne vardan kažko?….
    …beto reikėtų būti pasiruošusiems patiems (ir šeimos narimas, artimiesiems), kad gausi dozę viešumo , dėmesio…ir ko gero paplavų….beto reikalinga tikra mintis, kad patrauktum tą iškankintą rinkėją…..vienžo reikia alaus bačkos ir …pakalbėti…..:)…

  15. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52068"]….pirmyn seimūnai pažemintieji, dar liko 10 mėnesių kovos….tai paskutinė jus kova – kita kadencija jau gali ir neišaušt….:)…
    …štai užsimanitume mes Slikai užimti LISC partiją ir padarayti ja normalia….:)….tai juk AZ nepriims….nes tu Slikai dar nepasiekei Elzbergo aukštumų, Taigi – turi per daug gyvenimiškos patirties, aš – perdaug kuklus, dar galima REKK’ą paimti, bet jis kažkaip prarado prielankumą AZ….:)….dar egle būtų galima, bet ji sudegintų ant laužo – be perspėjimi, Nurimes – kam mums toks rakštis vienoje vietoje?:)….o AZ kažin ar mes patiktume – juk politikas dažniausiai apsistato visokiais ratais, kurie glosto tik paplaukiui….:)….
    P.S….oi ir Artūras kažką sukuręs yra baltame fone -atsiprašau – nepastebėjau….;)….na ką galiu pasakyti – LICS kažkas tai nešviečia – tarkime aš balsuosiu už Jus (nes aš kaip tas avinas vis į tuos pačius vartus:) – bet žinoma dabartiniai seimūnai mano reitingavime keliaus į apačią – rentų įstatymas neužmirštas…:)…bet vienžo Artūrai premjero postas kažin…:)…nebent turite stebuklingą lazdelę….:)…
    P.P.S…o dėl tų dūmų uždangų – kaip visada skaidrumo tik nulis todėl mes ir kuriame samokslo teorijas, nes kai tokie pinigai, o skaidrumo nulis, kas patikės, kad karalius nenuogas?…:)[/quote]

    Galim naują partiją kurti, pvz., …

  16. kuklusklanas, / 84.32.245.97

    ….pirmyn seimūnai pažemintieji, dar liko 10 mėnesių kovos….tai paskutinė jus kova – kita kadencija jau gali ir neišaušt….:)…
    …štai užsimanitume mes Slikai užimti LISC partiją ir padarayti ja normalia….:)….tai juk AZ nepriims….nes tu Slikai dar nepasiekei Elzbergo aukštumų, Taigi – turi per daug gyvenimiškos patirties, aš – perdaug kuklus, dar galima REKK’ą paimti, bet jis kažkaip prarado prielankumą AZ….:)….dar egle būtų galima, bet ji sudegintų ant laužo – be perspėjimi, Nurimes – kam mums toks rakštis vienoje vietoje?:)….o AZ kažin ar mes patiktume – juk politikas dažniausiai apsistato visokiais ratais, kurie glosto tik paplaukiui….:)….
    P.S….oi ir Artūras kažką sukuręs yra baltame fone -atsiprašau – nepastebėjau….;)….na ką galiu pasakyti – LICS kažkas tai nešviečia – tarkime aš balsuosiu už Jus (nes aš kaip tas avinas vis į tuos pačius vartus:) – bet žinoma dabartiniai seimūnai mano reitingavime keliaus į apačią – rentų įstatymas neužmirštas…:)…bet vienžo Artūrai premjero postas kažin…:)…nebent turite stebuklingą lazdelę….:)…
    P.P.S…o dėl tų dūmų uždangų – kaip visada skaidrumo tik nulis todėl mes ir kuriame samokslo teorijas, nes kai tokie pinigai, o skaidrumo nulis, kas patikės, kad karalius nenuogas?…:)

  17. Taigi, / 78.56.197.98

    dėl naudos – sutinku. Nuomilžis – gražiau skamba.
    O dėl partijų- kiek liktų?
    Negi tvirtai tik 3 – socdemai, TSLK, paksistai?

  18. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52065"]dėkui , Slikai, už paaiškinimą.
    Pirmiausia ne „otkatas“ sovietsko- rosijskij, o lietuviškas- NUOMILŽIS.
    Antriausia – tas nuomilžis ir yra būsimas neaiškios meškos kailis.

    Tas ir keista man, kad dar neaišku, ar statys tą tiltą, kaip statys, jei statys- skersai ar išilgai upės, iš ko jis bus, kokio ilgio, iš kur į kur ir dar 1001 klausimux…
    Gal tai uždanga, na nužtenka fantazijos – kokiai šunybei pvz. kaip įsivežti kokį 100 tūkstančių kinų.

    P.S. Praradai gerbiamasai Laureate, formą. Tą patį pasakytų ir kita laureatė kolegė, žodžio NUOMILŽIS autorė LEMG. ;))
    Blog“as- pats matai:(([/quote]

    Forma vietoje. Tik naudos mažai iš to „pliurpimo“ čia.

    P.s.: ir su nuomilžiu netiksliai, tada būtų otdoij. Dabar – „otkat“, tai turėtų būti atošliauža. Visai nieko tiktų „pagrandukas“.

  19. Taigi, / 78.56.197.98

    dėkui , Slikai, už paaiškinimą.
    Pirmiausia ne „otkatas“ sovietsko- rosijskij, o lietuviškas- NUOMILŽIS.
    Antriausia – tas nuomilžis ir yra būsimas neaiškios meškos kailis.

    Tas ir keista man, kad dar neaišku, ar statys tą tiltą, kaip statys, jei statys- skersai ar išilgai upės, iš ko jis bus, kokio ilgio, iš kur į kur ir dar 1001 klausimux…
    Gal tai uždanga, na nužtenka fantazijos – kokiai šunybei pvz. kaip įsivežti kokį 100 tūkstančių kinų.

    P.S. Praradai gerbiamasai Laureate, formą. Tą patį pasakytų ir kita laureatė kolegė, žodžio NUOMILŽIS autorė LEMG. ;))
    Blog“as- pats matai:((

  20. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52062"]kas gerai žinot
    - jei rinkimais staiga, kiek partijų seiman papultų?
    - tas trigalvis vis tiek bus toks baisus, jei naujos jėgainės nestatytume?

    Iš vis neda eina – jei teisingai suvokiu, tai vyksta įnirtingos meškos X kailio dalybos .
    Pliekiasi, derasi, kritikuoja tik neaišku ar ta meška yra, gal dar negimusi, o gal jau nušauta. Jei yra – neaišku, ar bus medžioklė.
    Už tai ir ereziją tokią turiu

    - gal tai tik gera dūmų uždanga super kiaulystei.[/quote]

    Koks jiems (socdemams) skirtumas. Pinigai tai ne jų. Negi gaila kelių milijardų. Otkatas bus ne toks jau mažas. Be to, maximiniai dar kai ką galės prichvatizuoti (Kruonio elektrinę pvz.).

  21. Geras Darbas / 213.164.120.201

    Netikėkit tuo Čapliku…
    Tai ne jis, o aš perviliojau Vladimira Volčioka į LiCS frakciją iš Darbiečių Viktoro…

    Sveikinimai bosui AZ – pagaliau užpildėm po V. Ramono likusią tusčią vietą:)…

  22. Taigi, / 78.56.197.98

    kas gerai žinot
    - jei rinkimais staiga, kiek partijų seiman papultų?
    - tas trigalvis vis tiek bus toks baisus, jei naujos jėgainės nestatytume?

    Iš vis neda eina – jei teisingai suvokiu, tai vyksta įnirtingos meškos X kailio dalybos .
    Pliekiasi, derasi, kritikuoja tik neaišku ar ta meška yra, gal dar negimusi, o gal jau nušauta. Jei yra – neaišku, ar bus medžioklė.
    Už tai ir ereziją tokią turiu – gal tai tik gera dūmų uždanga super kiaulystei.

  23. Žiūrim, ką turim šią akimirką / 193.219.128.10

    [quote comment="52043"]Pirmalaikius Seimo rinkimus galėtų paremti: … 23 “ darbiečiai“ , …[/quote]
    Seimo Darbo partijos frakcijos gretos mažėja. Ją paliko parlamentaras Vladimiras Volčiokas, perėjęs į Seimo Liberalų ir centro sąjungos (LiCS) frakciją.

    Taigis, liko 22 “ darbiečiai“ , ir rinkimus galėtų paremti 99 seimunai.

  24. Slikas / 78.60.105.58

    Su priešlaikiniais socdemai gerai sugalvojo. Aušku kaip dieną, kad socdemai ir maximiniai senai viename uabe sėdi. Juk Brazauskas pardavė (geriau sakyti „padovanojo“, už otkatą, matyt) VST maximiniams už skatikus. Dabar kita projekto dalis vyksta. Kaip gerai būtų: seimo nėra, o per tą laiką slibiniški reikaliukai susitvarkytų be jokios priežiūros.

  25. Slikas / 78.60.105.58

    [quote comment="52052"]Tai tiesa, kad šis Seimas nusirites ten kur kiti dar nebuvo – bet man tik neramu dėl vieno – ar naujasis nebus dar blogesnis ir šį prisiminsime kaip aukštumų viršūnę:)
    P.S. Žinoma neišbandęs nesužinosi:)[/quote]

    Nurodykite seimo kadenciją, kuri nebūtų „nusiritusi“. Visa aplinkybių visuma leidžia manyti, kad tai nacionalinis lietuvių-kumečių bruožas: vagystės, apgavystės ir išdavystės. Laikas patiems Seiman eiti ;)

  26. Taigi, / 78.56.197.98

    Nurimęs

    Vaistų nėra, deja. Tiek, kad mano „pozicija“ dėl taboro artima daugumai komentarų masiniuose , bent jau delfi, lrytas, portaluose.

    FC
    O gal ta visa košė apie trigalvį ir yra dūmų uždanga dar didesnei kiaulystei, kurią ruošia tampantys virvutes?

  27. Nurimes -to - Taigi / 195.182.69.120

    Įdėjau Jums žinutę prie vakarykštės temos…

  28. REKK to FC / 193.219.10.124

    Tai tiesa, kad šis Seimas nusirites ten kur kiti dar nebuvo – bet man tik neramu dėl vieno – ar naujasis nebus dar blogesnis ir šį prisiminsime kaip aukštumų viršūnę:)
    P.S. Žinoma neišbandęs nesužinosi:)

  29. FC / 195.22.177.202

    Mano asmenine nuomone šis seimas yra visiškai neįgalus, prisidirbęs ir susikompromitavęs. Ir geriausia ką jis gali padaryti, tai padėti mandatus ir išsiskirstyti taip užbaigdamas savo beprasmį ir niekingą egzistavimą.

  30. ry-ri / 193.219.90.87

    Pirmalaikiai rinkimai visada kelia kažkokią sumaištį, nors gal ir gerai pagal darbo kodeksą jeigu darbuotojas išeina iš darbo savo noru (tipo eina kur geriau) tai jam nereikia mokėti išeitinės kompensacijos……

  31. REKK to Žiūrim, ką turim / 193.219.10.124

    Ti labai jau reikėtų pagalvoti 9 Liberalaus sąjūdžio atstovams ir 23 ” darbiečiams“ – nes daugeliui jau tai gali būti paskutinis Seimas:)

  32. Žiūrim, ką turim / 193.219.128.10

    Pirmalaikius (tik 6-iais mėnesiais paankstintus) Seimo rinkimus galėtų paremti: 9 Liberalaus sąjūdžio atstovai, 25 konservatoriai, 11 liberaldemokratų, 23 “ darbiečiai“ , 32 socialdemokratai. 9+25+11+23+32=100.

  33. REKK, / 193.219.10.124

    Vienas – tie paankstinti keliais mėnesiais rinkimai nieko neišpręs jau – jei tikrai norėjo reikaėjo pasileisti šią vasarą – čia tik galimybė užsidirbti dividentų – štai žiūrėkite kokie mes, net suuorganizavome pasileidimą:). Dar aišku, nesinori tiems kurie turi populiarumo išbarstyti iki rudens:). Kitas dalykas jei bus atmestas tas pasiulymas – jau ramiai iki kadencijos pabaigos prasėdės:). O, kad tai gali būti dūmų uždanga – visiškai realu – atsiminkite kai buvo priiminėjamas projektas dėl atominės, kas kartu ėjo – ogi seimūnų rentos:). Ir apie ką visa tauta su apžvalginikais, politologais, politikais ir taip toliau aptarinėjo (t.y. dauguma dėjo:) – rentas:) – o atominės projektas praėjo sklandžiai ir beveik nežymiai. Tai kodėl ir dabar neišbandyt to pačio metodo?:)
    P.S. O LICS tai paankstinti rinkimai tikrai mažai reikalingi – kažin ar jau busi koalicinėje vyrausybėje (jei iš viso Seime dar būsi:)

  34. berija / 213.164.123.170

    bijo ar nebijo rinkimu partijos tai tikrai niekas negali pasakyti tiksliai, o kad konservatoriai nori greiciau rinkimu tai aisku, nes juk niekas nessims vadovauti yriausybei pries rinkimus… o kirkilo laikas baiginejasi, ypac kai jis net nesugeba suvaldyti partijos, ir kai Paleckis kelia sparnus i LSDP pirmininko posta

  35. Vingių Jonas nesupranta / 193.219.128.10

    Taigis, durnas aš, ar šiaip kvailys, negaliu suprasti vis,
    Kam rinkimuose skubėti, anksčiau laiko keisti vietas,
    Su kitais dar susidėti, juk eiliniai jau rinkimai tik už metų laukia vyrų,
    Tad, kamine pasklėptas dūmas, leisti žmonėms po perkūnais,
    Ar tai blefas, ar tai spamas, nesupranta Vingių Jonas.

  36. to FC / 78.60.105.58

    Kalba eina ne apie rinkimus, o apie dūmų uždangą dėl „trigalvio slibino“. Ar jau pamiršot MN, Alitos, Stumbro, VST privatizavimus?

  37. FC / 195.22.177.202

    LISC’as bijo rinkimų?