Teismai ir vaikai
2007 - 09 - 14, Penktadienis 9:51 Pastebėjau, kad ir mano internetiniame kampe nemažai diskutuojama apie tai, apie ką šiuo metu daug rašoma ir kalbama tiek žiniasklaidoje, tiek teismų koridoriuose, tiek visuomenėje – apie skirtingose šalyse gyvenančių tėvų kovas dėl mažos mergaitės globos. Atrodo visa ši istorija tikrai dramatiškai, kaip ir kiekviena, kurioje dėl suaugusiųjų kaltės kenčia mažamečiai vaikai. Aišku, kad net aktyviai šią istoriją komentuojantys nežino visų bylos aplinkybių, o tarptautinėse kompanijose dirbantys teisininkai teigia, kad reikėtų atnaujinti bylą Vokietijoje ir siekti pergalės būtent toje šalyje. Todėl gal šiai moteriai, visų pirma, reikalinga kvalifikuota teisinė pagalba.
Tačiau akivaizdu ir tai, kad, kaip teigia mano kolega Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininkas Arminas Lydeka, Lietuvos vaiko teisių apsaugos sistemoje yra nemažai spragų. Deja, neretai atsakingų institucijų pareigūnai vaiko teisių klausimus nagrinėja tik formalaus teisės taikymo aspektu, nepakankamai vertindami savo išvadų pasekmes konkrečiam vaikui.
Atsižvelgdamas į tokią situaciją A. Lydeka kartu su grupe parlamentarų kreipėsi į Konstitucinį teismą, prašydamas išaiškinti ar Lietuvos prisiimti įsipareigojimai Europos Sąjungai, pagal kuriuos nustatyta, jog bylose dėl vaiko grąžinimo kasacija negalima, neprieštarauja Lietuvos Konstitucijai. Mat, pagal 2003 m. Lietuvos priimtą įstatymą, kuris įgyvendina Europos Bendrijos reglamentą dėl jurisdikcijos ir teismų sprendimų susijusių su santuoka ir tėvų pareigomis, vaikas privalo būti grąžintas į kilmės šalį, siekiant išvengti žalingų padarinių vaikui. Tačiau atmetus formaliąją teisę, sunku net numatyti kokius žalingus padarinius gali sukelti dvimečio buvimas su jį mylinčia mama.
Toks kreipimasis ir KT išaiškinimas būtų naudingas ir ateičiai, nes daugėjant santuokų su kitų šalių piliečiais, tokių dramatiškų istorijų gali būti ir daugiau.
Ir pabaigoje norėtųsi mums visiems palinkėti sėkmingo vakaro Madride.


2007 - 12 - 27, 22:29
[quote comment="49150"]Jei AZ nesupyks, GEDIMINO, pretenduojančio į didžiąją politiką, perliukas:
Nors ir nekenčiau Sovetskij Sojuz ir jų ideologijos,tačiau kai kame turiu sutikti su tamsta ,nes kiek pavyko man sužinoti,tuo metu korupcija vuvo mažesnė,žinoma valdininkai ir politikais pasidarydavo sau namus sklypus ,valdininkai gaudavo pastoviai kyšius -pinigines sumas ir buteliais ,tačiau visiems žmonėms jie neleido tą daryti ir nebuvo vogiami milijonai kaip šiuo metu ir socialinė lygybė buvo geresnė ir korupcija nebuvo absoliutus reiškinys.[/quote]
2007 - 09 - 16, 1:02
Pardon – ne į tą dieną.
2007 - 09 - 16, 0:59
88.119.62.71 – tau ?
2007 - 09 - 15, 8:57
Patikslinsiu: Švyturio šalies alkopatriotizmo tradicijas.
2007 - 09 - 15, 4:31
Labai svarbi pergalė.
2007 - 09 - 15, 0:52
Sianakt pirmakart pamaciau, kad ir automobiliai gali isproteti – lakste Vilnium zviegdami, o kai sutikdavo su veliavele, tai dar ir Lietuvos himna imdavo pypseti. Jausmas nerealus.
Naujas patriotizmo tradicijas formuoja sirgaliai?
2007 - 09 - 15, 0:34
KK.Kopkinas neveikia ?
2007 - 09 - 14, 23:52
…nesiruošiu…nes ir taip pačiam per daug dėmesio skiriu…:)
2007 - 09 - 14, 23:46
KKK.Silpna.Sugalvok ką nors rimčiau.
2007 - 09 - 14, 23:39
Kažkoks keistas tikra lietuvis -šaukia "uria" -…:)…
P.S…ir tie kurie daug kalba – mažai gali..čia link tų tamstelės visokių "įrodysiu"…:)
2007 - 09 - 14, 22:50
Uria.Rytoj pralaimėti negalima,nes gausime blogą priešininką(Graikiją} ir liksim be medalių.
2007 - 09 - 14, 22:50
ir jus su pergale!:)
2007 - 09 - 14, 22:35
SU PERGALE!!!
2007 - 09 - 14, 22:23
Id. Amžino žydo įvaizdis yra neigiamas dalykas,nes tai – valkataujanti dvasiukė.
2007 - 09 - 14, 22:21
Slapinui 12 48.Nusišluostyk snarglį.
2007 - 09 - 14, 22:20
Slapinui. Svarbiausia iki šiol.
2007 - 09 - 14, 22:20
213.190.46.52 16 :52 :29.Pats toks esi ir prie progos aš tau dar tai lietuviškai įrodysiu,snargliau.Daugiau tikrai nebenorėsi.Grįžk į savo delfius ir bernardinus ir pūk toliau.
2007 - 09 - 14, 22:09
Taigi,
su pergale.
2007 - 09 - 14, 19:46
neskaičius komentatų – AZ :>norėtųsi mums visiems palinkėti sėkmingo vakaro Madride.<
Belieka tik padėkoti. Priduriant, kad ir Vilniuje mums nėra jau taip blogai.
Galėtų būti geriau, bet tikrai teisi Emilija prieš kelias dienas suformulavusi, jog yra dvi skirtingos žmonių gentys – mokančių ir nemokančių būti laimingais.
2007 - 09 - 14, 18:30
>"…žinoma valdininkai ir politikais pasidarydavo sau namus sklypus ,valdininkai gaudavo pastoviai kyšius -pinigines sumas ir buteliais ,tačiau visiems žmonėms jie neleido tą daryti…"<
Geras :-))) :-)))
2007 - 09 - 14, 17:47
Jei AZ nesupyks, GEDIMINO, pretenduojančio į didžiąją politiką, perliukas:
Nors ir nekenčiau Sovetskij Sojuz ir jų ideologijos,tačiau kai kame turiu sutikti su tamsta ,nes kiek pavyko man sužinoti,tuo metu korupcija vuvo mažesnė,žinoma valdininkai ir politikais pasidarydavo sau namus sklypus ,valdininkai gaudavo pastoviai kyšius -pinigines sumas ir buteliais ,tačiau visiems žmonėms jie neleido tą daryti ir nebuvo vogiami milijonai kaip šiuo metu ir socialinė lygybė buvo geresnė ir korupcija nebuvo absoliutus reiškinys.
2007 - 09 - 14, 16:19
Lydeka – tarmiškai postringaudamas apie etiketą, pamirsta pasakyti, kad visą medziagą gavęs is mergaičių – vertejų dirbanciu URM… bet tai netrukdo prisistatineti etiketo žinovu…
2007 - 09 - 14, 15:38
"Visi tikisi lietuvių pergalės ir sako, kad kroatų galimybės laimėti – tik 20 procentų. Tikiuosi, kad mūsiškiai nepasiduos spaudimui ir su kroatais demonstruos tokį krepšinį, kokį žaidė iki šiol. Lietuviai verti žaisti finale su ispanais, nes abi komandos čia atrodo stipriausios. Bet Europos čempionate viską gali lemti vienos ar dvejos rungtynės, todėl visko gali nutikti."
2007 - 09 - 14, 15:21
P.S. Taigi, Kukliam, Id: perskaiciau vakardienos pasiulymus del kreipinio – nuosirdus dekui; visiems draugams ir kolegoms as esu tiesiog egle. o jus kreipkites, kaip jums patinka.
Del socialines politikos straipsnio – nespeju visko skaityt, bet pasistengsiu rasti proga. Dabar domiuosi labai proziska problema, nuo kurios sio blogo seimininkas bega kai nuo maro, – siuksliu rusiavimu Vilniuje; nustebau, kad siuksliu isvezimas sostineje jau kainuoja kone dvigubai daugiau nei Sveicarijoje, taciau sumazinti kaina rusiuojant ir ja patikrinti – jokiu galimybiu anei zmogaus teises i tai. Idomu, kiek uz tai gauna siuksliaveziai, o kiek pelno uzdirba ju darbdavys? na bet ka as cia vaiko teisiu fone, gal kita karta…
2007 - 09 - 14, 15:07
informacija tikriesiems ir ne: pries gera savaite Vokietija, laikyta kaip bene griezciausiai saugojusi savo pilietybe Europoj salis, liberalizavo savo poziuri i dviguba pilietybe ir dabar vokieciai islaikys savo pilietybe gaudami kitos salies.
Atrodo, kad jos vieta uzeme Lietuva, nes pilieciu per daug turim …
2007 - 09 - 14, 14:57
taikyti tarptautine teise kritiskai, turetu pakankamai padejeju surasti jiems informacijos, moketu uzsienio kalbas, ir turetu per metus ne po 7000 bylu, o tiek, ka galetu ramiai surasyt sprendimus. Zinot, kiek paprasto teismo teisejas turi laiko surasyt sprendimui, jei jis noretu tai daryt darbo laiku – ogi 15 min, dar norit kokybes? Tad Lydekai ir partijai reiktu ne konstitucinio duru rankena minkyti, o jei taip nori kasacijos – pakeisti istatyma, ta padaryt galima skubos tvarka gal net per pora savaiciu labai norint. Konstituciniam teisme, primenu, yra bylu dar nuo 2004 metu rugsejo laukianciu – ten zmones neskuba, isprendzia 15 bylu per metus devyniese, tad ir sioje byloje sprendima gausit atitinkamai vaikui sulaukus 6 metu. Bus dar aktualu?
Ir, beje, keista matyti cia pagal „nickus“ tevus, nereiskiancius jokiu pretenziju del teises jiems buti kartu su vaiku (siaip gan lietuviska, sakyciau, be visgi…), – as, asmeniskai, per visus kanalus girdziu tik motinos istorija, o skyrybu byloje retai vienas buna kaltas..
2007 - 09 - 14, 14:56
siuo atveju Lydekai ne pro sali butu pasitarti su teisininkais – is jo toks zmogaus teisiu specialistas kaip is manes traktorinistas. Ne karto negirdejau, kad zmogus sneketu i tema ir dar apie zmogaus teises, isskyrus, kai kalba apie etiketa ir tai, niekad saltiniu nenurodo. Kai IKI kasininkes vergauja, zmones del vieso intereso kovoja, anstoliai is butu ismetineja, teismuose klesti korupcija ir nekompetencija, bylu vilkinimas – Lydekos ne kvapo, nersia giliuose vandenyse, matyt.
pradedam gal nuo to, kad istatymas yra ne 2003 metu, o 2005, visai sviezias, priimtas Seime vienbalsiai, pats lydeka balsavo uz, niekas net nesusilaike. Istatymu patys numatem, kad kasacija negalima, leidom tik apeliacija; kiek suprantu Europos reglamenta, kasacijos jis nedraudzia, o tiesiog nustato labai trumpus terminus gincams nagrineti, kad vaikai nepatirtu traumos, tad kiekviena valstybe priima sprendima, kiek kartu per ta trumpa laika leis skusti. Musu zmogaus teisiu komiteto pirmininkas, deleguotas labai „veiklios“ partijos jau pamirso, kad sioje byloje buvo du skirtingi sprendimai – apygardos (vaiko neisvezti) ir apeliacinio ((vaika isvezti). Kodel galvojam, kad trecias nagrinejimas pakeis kazka? O jei ir jis bus tevo naudai, kur tada apeliuosim ir kasuosim? O kodel nera kasacijos kitose srityse? Kodel administraciniuose teismuose pakanka dvieju instanciju? Be to, Lydekai kaip zmogaus teisiu gynejui verta priminti, kad kasacijos jums negarantuoja jokios zmogaus teises – tai kiekvienos valstybes reikalas, kiek kartu leisti skusti konkrecioje byloje. Tarptautinis standartas – galimybe apskusti kompetentingam aukstesniam teismui, ji sioje byloje buvo, o ne dvidesimt galimybiu skustis tol, kol kazkas priims kazkaip tai itinkanti sprendima.
Tad piktintis del Europos Sajungos teises ir ieskoti teisybes konstituciniam cia nereikia, o reikia mastyti, kaip kelti paprastu teismu (o ne vieno konstitucinio teismo) darbo vietu kokybe, kad teisejai butu kvalifikuoti ir nebijot
2007 - 09 - 14, 14:45
:)
Na, jeigu jau tampame "amzinu zydu" tauta, tai gal, per daug nesukdami galvos, pritaikykime ir zydu istatymus. Tegu tautybe bus nustatoma pagal motinos linija, is pradziu, o nuo 18 m. visiems misrunams palikti teise tautybe pasirinkti. Stai dar nesenai Vokietija prieme 1000 Rusijos puszydziu. Juos eme globoti 30 000 vietiniu. Rabinai gavo uzduoti pazadinti juose tautini identiteta, emesi mokyti "tiesu". Gal imkime ir mes is ju pavyzdi?:)
2007 - 09 - 14, 14:22
…jei pasirinko "amzino zydo" kelia.:)
O pasirinko ta kelia, jei nesutiko "tikro lietuvio", kuris elgiasi su kiekviena mergaite kaip su savo dukra, kuris gerbia kiekviena moteri kaip potencialia savo vaiku motina, kuris paslaugus kiekvienai senutei kaip savai mociutei…, su kuriuo kiekviena moteris jauciasi saugi, nes nera tik taikinys laikinoms "pergalems". :)
2007 - 09 - 14, 13:59
Visu 100 sutinku, kad nežinome (aktyviai šiuo klausimu besireiškiantys politikai taipogi nežino) visų šios konkrečios bylos aplinkybių. Taigi ši byla turėtų būti sprendžiama pagal dabar galiojančius įstatymus bei tarptautinius susitarimus, net jei jie blogi. Juk dar nuo antikos laikų žinom – Dura lex, sed lex.
Be abejo, kad ne tik šiai moteriai- mamai, bet ir vyrui (mergaitės tėvui) reikalinga kvalifikuota teisinė pagalba, beje kaip ir kiekvienam žmogui, susidūrusiam su teisėsauga…
Manau, kad REKK‘o suformuluota dilema – ,,laikytis įstatymo, ar žmogiškumo?“ – iš tikro neegzistuoja, nes priešingu atveju būtų visiškas chaosas… O tai, kad patys įstatymai turi būti žmogiški, manau, niekas nesiginčys…
Manau, kad nuostata – grąžinti vaiką į jo (o ne jo tėvų) kilmės šalį ir ten teisiškai spręsti jo likimą – yra teisinga. Net jei būtų įteisinta kasacija, tai ir ji turėtų vykti vaiko kilmės šalyje.
Beje, man labai apmaudu, kai lyg tai bandoma įteigti, kad mama – tai mylinti, o tėtis – apriori -lyg ir ne…
2007 - 09 - 14, 13:20
Patiko:). Tenka sutikti su Tamstos įžvalga.
2007 - 09 - 14, 13:17
Nors Artūras Karnišovas jau kelerius metus dirba Jungtinėse Valstijose, per Europos čempionatą jis Niujorke būtinai sėda į lėktuvą ir skrenda į gimtąjį žemyną.
Buvęs Lietuvos rinktinės kapitonas Madridą pasiekė užvakar.
Iki tol internete sekęs savo tėvynainių pergalingus žingsnius Ispanijoje, 36 metų A.Karnišovas trečiadienį jau iš „Telefonica Arena“ tribūnos matė šeštąją iš eilės laimėtą dvikovą – su slovėnais.
Prisimenu ir kartais Vilniuje arba Klaipėdoje sutinku Artūro tėvelį Mykolą iš tuometinės 15-0s vidurinės mokyklos (dabartinė Vilniaus Žvėryno gimnazija), vaikystėje kartu lankėme krepšinio treniruotes pas dabar jau Amžiną Atilsį trenerį Sargūną. Prisimenu jo lanksčią ranką, savo tritaškius perleido sūnui Artūrui, perleido jam ir meilę mūsų Tėvynei.
2007 - 09 - 14, 13:02
Va dėl to, vyrai, Zuokas ir politikas, o mes – ne. Jis pasiūlo pagalbą Sėklai, aplink kurį didvyriškas šurmulys, ir pelno tikrų lietuvių paramą. Mes, žinoma, šypsome ir įkandame tikriesiems švyturio šalies patriotams. Tai tik dar labiau juos įkiršina ir paskatina karščiau palaikyti patriotą Zuoką. 1:0 Zuoko naudai.
Tada mes, pasijuokę iš Švyturio šalies patriotų ir pasišypsoję iš Zuoko, apsidairome ir pamatome, kad aplinkui tvarka ir teisingumas. Tokia tvarka ir teisingumas, kad norisi balsuoti už Zuoką. 2:0 Zuoko naudai.
Kažkas čia minėjo, kad Sėkla gali atsidurti rinkiminiuose sąrašuose. Visai neabejoju. Juk jis herojus. Be to, kalbėti moka. Tik gal alaus per daug išgeria, bet Švyturio šalies patriotams tai patinka.
2007 - 09 - 14, 12:48
Arsus diedukas esate:) Ir labai nekulturingas. Bet neverta nusiminti – isauklesim jus, netikeli, isauklesim.
Nemokamai;)
Matosi, dirzo senokai gaves:)
2007 - 09 - 14, 12:42
Myliu aš visus žaisliukus,
Ir rudus mielus meškiukus,
Dar ir zuikį ilgaausį,
Jei tik dovanų aš gausiu,
Myliu mamą aš ir tėti,
Bet labiausiai savo klėti,
Kur močiūtė užliulioja,
Dar ir daineles niunioja,
Pasakas mažai prieš miegą,
Seka man mama kasdieną,
O kai nuveža pas tėtį,
Bonkų daugel teks regėti,
Vyno rūšis jis rikiuoja,
Ir prieš miega uždainuoja,
Dar jei čierka būna pilna,
Liuliai mano tenka darbo,
Ir net maišas tų saldainių,
Neužgožia tėvo barnių,
Tad myliu visus po biški,
Bet Vokietijon bijau skristi,
Noriu su mama gyventi,
Balto pieno paskanauti.
2007 - 09 - 14, 12:28
Įdomu, už ką per krepšinio rungtynes Šaro Lietuva-Novitski Vokietija sirgo mažoji Luiza? O gal mišrių šeimų mergaitės išvis neserga, gal jų genai atsparūs visoms, tame tarpe ir krepšinio, infekcijoms.
2007 - 09 - 14, 12:20
Nepaisant to, kad Kroatijos rinktinė Europos vyrų krepšinio čempionate rungtyniauja nestabiliai, Lietuvos rinktinės treneriai ir žaidėjai apie kroatus kalba pagarbiai bei tikina, jog rungtynės bus ypatingai sunkios.
2007 - 09 - 14, 12:02
Pasirodo,kad Luiza tikrai yra TIK Vokietijos pilietė. Betgi LR Konstitucijos 12 str.numatyta išimtis dėl dvipilietybės kaip tik ir yra tam atvejui,kada kitoje šalyje,automatiškai suteikiančioje savo pilietybę joje gimusiam vaikui,LR piliečio gimusiam vaikui suteikiama IR LIetuvos pilietybė.Sulaukus 18m.jis turėtų apsispręsti kurios vienos valstybės pareigas vykdys ir bus piliečiu. Tad tai moterytei reikia prašyti kuo skubiau Luizai Lietuvos pilietybės,jeigu jai bus atsakyta,kreiptis į teismą,kuris kreiptųsi išaiškinimo į KT,kur,neabejoju,išaiškinima s bus teigiamas.
2007 - 09 - 14, 11:52
Sausarankiui.Šiandien labai svarbi kova,be pergalės kurioje nebus rytdienos.
2007 - 09 - 14, 11:50
REKK. Naujas tavo sumįslyjimas – bolševikuojantis. KĄ TURI OMENYJE ? Ir vėl,aišku,jokių pavyzdžių nepateiksi,nes tokių ir nėra.Apie šeimas. Nebūtinai tautiškos,bet geriau Lietuvoje. O jei jau pasirinko "amžino žydo" kelią,tai tegul keliauja ir nevirkauja,kad jas tame kelyje kas nuskriaus – jos savo veiksmais to siekė. Ir dar. Jei ta mergaitė Luiza yra TIK Vokietijos pilietė,tai mūsiškei mamai gali toks Vokietijos pilietės nelegalus vežiojimas smarkiai atsirūgti. Beje,apie visa tai moterytėms reikėtų pagalvoti prieš tai,kada jos susižavi svetimšalių blizgučiais.
2007 - 09 - 14, 11:36
Sveiki mieli lietuvaičiai,
Nesiriekim, kaip mergaitės,
Baikim bartis ir koliuotis,
Laikas jau rungtynėms ruoštis,
Tad visiems bernams rikiuotis,
Ir darniai pradėt dainuoti,
Imkim triūbas ir liktarnas,
Ištaškysim priešų žarnas,
Mums nebaisūs užsieniečiai,
Juk išaugę mes iš tėčio,
Dar taipogi ir mamos,
Užauginti mes kaimuos,
Visi gimėme iš Sėklos,
Lietuvos baisios tos šmėklos,
Juk visi mes treniruoti,
Geležies pečiais riktuoti,
Raumenys iš anglų plieno,
Nes vaikystėj pjovėm šieną,
Karvutes ganyti varėm,
Tad pienučio jos mums davė,
Ir geri vaikai išaugę,
Sutvarkysim tai, kas baubia,
Mums nebaisūs nei kroatai,
Nei tų rusų automatai,
Ir ispanus patvarkysim,
Ant menčių visus guldysim,
Tad svarbu mūsų vienybė,
Juk tame mūsų galybė.
2007 - 09 - 14, 11:35
Galiu pavadinti bolševikuojančiu (nors skirtumas tik terminuose – nepagarba žmogui abejose ideologijose vienodas). Sakote, kur? Pasiskaitykite savo pačio komentarus, kad ir šitame bloge…Lietuvės lai teko už tų kurių nori (kaip ie lietuviai vyrai veda) – gal kartais trūksta tų vyrų, kurie nenorėtų moteriai uždėti apynastrio? Ir jau lai moteris pačios nusprendžia, kas joms geriau – o ne mes. Man irgi patiktų, kad šeimos išliktų kuo daugiau tautiškos, bet tik tuo atveju jei tos šeimose yra abipusė pagarba.
P.S…nebūkit per daug suaugęs, nes toks neatrodote…
2007 - 09 - 14, 11:34
Tau – net iš tavo pavadinimo matosi.Ir nusišluostyk snarglį.
2007 - 09 - 14, 11:31
Ar tau, vaikeli, ir vel slapimas i smegenis trenke?;)
2007 - 09 - 14, 11:21
Taip:dvigubos pilietybės – dvigubi standartai.Sukčių pramanas ir niekas daugiau.
2007 - 09 - 14, 11:20
P.S. A.Z.Tekste klaida:sunku numatyti kokius žalingus padarinius gali sukelti dvimečio buvimas su motina. Gal atvirkščiai ?
2007 - 09 - 14, 11:17
Baisu ir pagalvoti, kokias teises turėtų lietuvaitės mamos, ištekėjusios už užsieniečių, jeigu būtų priimtas (kad ir referendumo keliu) dvigubos pilietybės įstatymas.
2007 - 09 - 14, 11:17
REKK.Dar tu esi vaikas ir nesupranti paprasčiausių dalykų:lietuvės tegul ieškosi vyrų Lietuvoje – tada ir joms,ir Lietuvai bus geriau.O dėl fašistavimo tai netgi įdomu – kur tu radai mano pasisakymuose tokių dalykų ? Jei gali pateik,o jei ne – prašau atsiprašyti.
2007 - 09 - 14, 11:11
Ramiai, vyrai, ramiai…
Kaupkimės vakarui.
P.S. Gerai, kad šiandien ne rugsėjo 1-oji… :)
2007 - 09 - 14, 10:54
Klausyk tu "tikras" vyre. Beto, kad esi fašistuojantis padaras, pasirodo, kad esi ir vyriško šovinizmo klaida. Dėl tokių "didžiavyrių" šeimose ir atsiranda problemos, moterys patiria smurtą (netik fizinį , bet ir psichologinį). Būtų tokių kaip patasai valia šariatą įvestumei nė nemirktelėjęs. Ir į kokius gi tuos "įstatymų rėmus" reikia moteris "įstatyti"? Gal pagrindinė tezė būtų – "moteris visame kame paklūsta vyrui"?
P.S…kaip atsibdodo pačio primitivizmas…
2007 - 09 - 14, 10:23
Šituos reikalus reikia svarstyti ,napamirštant mūsų vėjavaikiškų moteryčių "globalistinio" požiūrio į šeimos reikalus . Ir jas įstatyti į rėmus,jokiu būdu neleidžiant dvigubų pilietybių ,kas Lietuvai(kaip ir šiuo atveju) atneštų tik rūpesčius be jokios galimybės ką nors iš to laimėti.
2007 - 09 - 14, 10:16
Ir visą tą košę užvirė motina.
2007 - 09 - 14, 10:07
Taip, Artūrai – "Todėl gal šiai moteriai, visų pirma, reikalinga kvalifikuota teisinė pagalba". Tai ko laukiame? Sėkla, ligtai pats išsikapstys…:)
Bet, kas svarbiausia- išriškėja kai kurių įstatymų absurdiškumas – atimti vaiką iš motinos kuri jį auginą ir atiduoti tėvui, kurio mergaitė nelabai ir pažista…Kaip manote kokią psichologinę traumą vaikas patirs (beto, kad jau ir dabar patiria)? Ir ką manote, kad ateityje, tai mergaitei tas neatsilieps?
Štai ir dilema – laikytis įstatymo, ar žmogiškumo?