Sėklai reikia gero advokato

2007 - 09 - 12, Trečiadienis 10:52
  Ispanijoje sunkiai pasiekiamos Lietuvos krepšininkų pergalės bei mūsų sirgalių rūpesčiai taip įkaitino aistras Lietuvoje, kad čia prasidėjo varžytuvės, kas skambesnį pareiškimą padarys ar didesnį pasipiktinimą pareikš. Atrodo, kad nelabai susivokiama, jog norint padėti problemų su Ispanijos teisėsauga netikėtai įsigijusiam Lietuvos krepšinio fanų simboliui Tomui Balaišiui – Sėklai, reikia imtis konkrečių veiksmų ir atsakyti teisinėmis priemonėmis.
  Reikia dirbti tikslingai. Todėl paprašiau žinomų Lietuvos advokatų susisiekti su kolegomis Madride, ir jau šiandien mums turėtų būti pateiktos ispanų advokatų pavardės bei jų paslaugų įkainiai. Norime, kad jie imtųsi ginti T. Balaišį, kadangi gerai žino vietos įstatymus, kad jie pareikštų ieškinius dėl galimo Lietuvos valstybės simbolių niekinimo ir t.t. Rytoj ryte jau pats būsiu Madride, o ten šiuo metu jau esančių savo kolegų paprašiau rengti sąrašus žmonių, kurie prireikus galėtų liudyti teisme.
  Taip pat, kalbėjau ir su Lietuvos ambasadoriumi Ispanijoje Mečiu Laurinkumi, kuris sakė, kad galbūt jau šiandien vyksiančiame teismo posėdyje T. Balaišis bus paleistas, bet profesionalios teisininkų pagalbos jam vis tiek reikės.
  Tikiuosi, kad netrukus bus ir daugiau naujienų apie tai, kaip klostysis ši krepšinio sirgalių byla, svarbiausia, suprasti, kad vien emocijomis jos nelaimėsi ir bėdoje atsidūrusiam žmogui nepadėsi. Tai yra teisinis klausimas ir spręsti jį reikia teisinėmis priemonėmis.
  Suprantu, kad valstybė, norėdama nusamdyti privatų advokatą T. Balaišiui ginti, turėtų skelbti viešą konkursą, o kol jis įvyktų ir pasibaigtų, Olimpinės žaidynės būtų čia pat. Todėl reikia ieškoti kitų būdų ir solidarumą rodyti ne tik žodžiais, bet ir konkrečiais veiksmais.
 
p.s.:nepamirškite balsuoti už Lietuvos komandą. Į oficialų Eurobasket 2007 interneto puslapį, kuriame vyksta balsavimas už rinktines, pateksite nuspaudę šią nuorodą.  Iš rezultatų, kurie prieš kelias dienas buvo palankiausi ispanams, matyti, kad mūsų krepšinio sirgaliai labai aktyvūs. Todėl ir toliau taip!

Facebook comments:

Komentuoti


87 komentarų | “Sėklai reikia gero advokato”

  1. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Nurimusiam. Patarčiau rinkti žodžius.REKK.Turėjote pastebėti,kad jų blogų darbų nevadinau gerais. Bet jau jau nejaučiate tarp to jokio skirtumo … Tokie reikaliukai,vaikeliukai.

  2. Dienos sakinys Lietuvos ryte penktadienį / 193.219.139.164

    „Įamžinant lietuvio sirgaliaus drąsą ir Tėvynės meilę reikia statomą Kauno areną pavadinti „Sėklos“ vardu“.

  3. REKK to tikras lietuvis / 195.182.77.199

    Na jei tamstai tinka tie "geri" darbai kurie padaryti milijonų žmonių gyvybių, kraujo ir ašarų, suluošintų likimų sąskaita…tai suprantu, kad jei atsirastų vėl toks "geradarys" būtumėte vienas iš pirmųjų kuris lėktų jiems tarnauti.
    P.S…beto labai sudomino tamstos reakcija į zzz komentarą – juk patsai, tai daugumą be jokių skrupulų išvadinate nuo "jermulininkų" iki "landzberginių primityvų" – todėl, kodėl taip sureagavote į tą komentarą? Negi yra kažkiek tiesos?:)…na lai tai būna viena iš samokslo teorijų:)

  4. REKK to Nurimes / 195.182.77.199

    Po kelių dienų ginčų paaiškėja, kad netik įrodyti, bet ir ginčytis nelabai įmanoma su "tikraisiais" ir dar kaip taisyklė pasižymi nerealiu aktyvumu…:)

  5. Tomas / 213.197.129.42

    Reikia padeti Seklai teisiskai, tai gali turintis supratimo ir pinigu zmogus.
    Mielas buves mere, tikimes Jus padesite apginti Lietuviska oruma, nes man kraujas uzvire, kai suzinojau kaip pasielge ispanijos policija.

  6. Nurimes / 195.182.69.120

    Andriui, KKK, Slapinui
    Gerai pasijuokiau beskaitinėdamas tamstų ginčą su ,,tikru lietuviu“… Negi tikrai manėte, kad ką nors jam įrodysit?
    Beje, beskaitydamas prisiminiau neklystančią liaudies išmintį:
    „Kiekvienas kaimas turi savo…“ (vieni sako – juokdarį, kiti kvailį, o mes galėsim sakyti, kad turim savo ,,tikrą lietuvį“, juolab, kad savo ,,Gediminą“, atrodo, praradom …

  7. gabriel / 212.59.17.225

    netikejau, kad slovenai pralaimes lietuviams. vakarykstes varzybos parode, kad praleimejo, o tai yra gera:).

  8. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Žodžiu,tave išbalinsim.

  9. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Dar pasižiūrėsim kaip toliau elgsies – jei gerai pafundysi,tada visko gali būti. Taip,kad viskas tavo rankose.

  10. Andrius B - "tikrajam..." :) / 213.190.46.52

    …Iš manęs ? – aš ką…šiandiena pakeltas iš "virgulininkų" į slovėnus ? :)

  11. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Iš tavęs priklauso.

  12. Andrius B - "tikrajam..." / 213.190.46.52

    …Na vat su paskutiniu tavo komentaru sunku būtų man nesutikti :) – bent čia mūsų nuomonės artimos…

  13. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Andriui.Vėl klysti – už paksinius gyvenime nesu balsavęs.Ir nežadu. Ir iš viso – visos seimo partijos yra piniguočių (kitaip sakant žulikų) pinigais į seimą patekę , todėl TIK tiems žulikams ir tarnauja.

  14. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    KKK.Mėgsti fantazuoti,bet šįkart tavo fantazijos yra melagingos : aš sakiau,kad tie vyrukai yra padarę ir gerų darbų. Žinok,pasaulyje nėra nei vieno žmogaus,kuris gyvenime būtų daręs TIK blogus darbus – kai kada netgi pats blogiausias padaro ir gerą darbą.Štai įrodymas:Kristus pasakė- kas be nuodėmės, tegul meta į mane akmenį.

  15. Andrius B - "tikrajam..." :) / 213.190.46.52

    …Tai kad aš, gerbiamasis, ramus kaip belgas :) – ne man teko ispanijos kaliuzėj pasėdėti… ne man teks už akciją prie Ispanijos ambasados atsakyti…:)… Gal tik šiektiek gėda už nekurius savo tautiečius, bet… – ispanų draugų neturiu – atsiprašinėti ir rausti prieš juos artimiausiu metu nereikės gal…:)
    P.S. O "aparpolio" mano nesulauksi, gerbiamasis :) – aš dar sulauksiu tavo "paksinių" gėdingo išvarymo iš mano miesto :)

  16. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    Nekils, aš žmogus nepiktybinis ir visada geranoriškas…:)…man užteko, kaip patsai "argumentuotai" ankstesniame ginče pasakei kur dingo milijonas lietuvių..:D…ir, kad Stalinas su Hitleriu visai neblogi vyrukai…:)…nes tada tik ir lieka šaipytis iš "tikrųjų lietuvių" – jei dar nesupratai…:)…tiek kukliai šiandien ir einu laukti kašės – pažiūrėsiu į lietuvių fanų bintuotas galvas…:)

  17. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Andiui. Labai nesijaudink,giliai kvėpuok,kad aparpuolio negautum.Man tikrai būtų gaila.

  18. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    KKK. Tikiuosi,kad jokio blogo jausmo tau nekils dėl to,kad negali įveikti ginčuose tl ?

  19. Kuklusklanas to tikras / 195.14.183.108

    …bala nematė – paskutinį kartą – ne – ispanai norėdami sukompromituoti lietuvius suplėšė savo vėliavą ir apkaltino "tikrus lietuvius" taip padarius…:)

  20. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Tai jau tikrai negudriai padarė.

  21. Andrius B - "tikrajam..." / 213.190.46.52

    Būtent nufilmuoti – nusifilmavo patys ir patalpino į "youtube"… Tikiuosi teisėsauga juos nesunkiai suras ir patrauks atsakomybėn, nes kvaileliai net veidų neslėpė :) – galės papretenduoti į metų "kvailiausio nusikaltimo" titulą…

  22. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    Kadangi šiandien jaučiuosi ir pats praradęs progą patylėti:), ateityje į beprasmius ginčus su tikru lietuviu stengsiuosi nesivelti…:]…nes tikro lietuvio argumentas, kad jis visada teisus užmuša bet kokius kitus…:)
    P.S…o Andriui pritariu – kaip visada iššoko mūsų politikai kaip Pilypai iš kanapių – tipo norėjo kaip geriau – o išėjo pšššš…:)

  23. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Ar jie nufilmuoti plėšant ?

  24. Andrius B - "tikrajam..." / 213.190.46.52

    …Ne – turiu galvoje ne protestą (kurį galiu suprasti)… Turiu galvoje trijų idiotų akciją suplėšant Ispanijos vėliavą prie Ispanijos ambasados…

  25. Andrius B - "tikrajam..." :) / 213.190.46.52

    …ne nu kodėl gi tu toks bukas…atleisk už išsireiškimą :)… Na kaip su tavimi galima argumentuotai ginčytis, kai tu teisiniais faktais žongliruoji kaip tau patinka – jei tavo nuomonei naudinga, tuomet faktais tampa ir Laurinkaus "pasakymai" ir "teisinių įrodymų patvirtinančių Pakso kaltę" stoka… Kai tavo pozicijai nenaudinga – tuomet ir Konstitucinis Teismas tampa "neteisingas"…"pasidavęs spaudimui…" :)… Gal perstok blaškytis ir rėžk tiesiai šviesiai – esi visada teisus, nes esi "TIKRAS LIETUVIS", o visi tau prieštaraujantys – tik "visokie su virgulėm…, ar čigonai…" :)…
    P.S. O tu tikrai ne Mažonas ? :)… o gal net pats Murza ? – tas kogero laiko save "pačiu tikriausiu lietuviu" iš lietuvių…:)

  26. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Andriui. Turi omenyje protestus prie ispanų ambasados ? Teisingai padarė.

  27. Andrius B - "tikrajam..." / 213.190.46.52

    …Baigiant beprasmį ginčą tik pridursiu – tikrai nesmerkčiau T. Balaišio net jei jis ir tikrai būtų kaltas – jis sirgalius, o jiems dažnai, kaip žinia, sportinėms aistroms užvirus, tenka pakonfliktuoti ir su sportinių arenų apsaugininkais, ar kitų komandų aistruoliais… Visa tai labai žmogiška ir manau lietuviai tame ypatingai neišsiskiria – kiek žinau žymiai daugiau problemų kelia anglų futbolo sirgaliai… Asmeniškai man patinka, kad toks "Sėkla" bastosi visur paskui mūsų komandą ir, atkreipdamas į save dėmesį, rodo pasauliui, kad yra tokia tauta kaip lietuviai – sugebantys palaikyti savo krepšininkus :)… Tiesiog šiuo atveju man labai nepatiko mūsų nekurių politikų elgesys, kurie net nežinodami tikrosios padėties, puolė kaltinti ispanus (vaikydamiesi pigaus populizmo savo tautiečių tarpe) ir savo elgesiu, nemaža dalimi, paskatino tokius idiotus (kuriuos stebėjome "youtube") neteisėtiems veiksmams – tikrai žeminantiems mūsų šalį… Tik tiek…

  28. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Andriui. Kalba eina apie mergaitę.Todėl nenusuk kalbos.Ir pilietybę jis ne su teikė,o grąžino – kas yra visai kas kita(tuoj taviškiai įves dvigubas pilietybes,kad Borisovui būtų grąžinta antrąkart Lietuvos pilietybę).Ir KT Pakso atveju grybavo,nes pasidavė politikų spaudimui.Todėl ir dabar politiniai žulikai siekia šokdintiKT dėl dvigubų pilietybių,ale tas nebenusileidžia. O Tomui niekas nieko nenurodė,kad galima būtų jam paišyti nepaklusimą – neišsigalvok.TIE ČIGONAI MŪSŲ VĖLIAVĄ IŠ PRADŽIŲ IŠMETĖ Į ŠIUKŠLIŲ DĖŽĘ,KADA MŪSIŠKIAI JĄ IŠ TEN IŠTRAKĖ – JIE SUDRASKĖ,TAIP PAT SUDRASKĖ BUGNĄ. Kur tu čia matai nepaklusimą ? Visiškai neturi teisinių žinių. Slapinui. Tada keisk.

  29. Slapinas / 84.32.57.93

    Nu, ka, brangieji mano tikrieji,

    "Tik kvailiai ir numirėliai niekada nekeičia nuomonės"

    DŽ. R. LOVELIS

    Si vakar tuo ir baigsim, o rytoj – paziuresim:-)

    Labanakt. Jei bus koks kosmaras – neissigaskit, bus ju ir daugiau:p

  30. Andrius B - "tikrajam..." / 213.190.46.52

    …Ir visdėlto leisiu sau tamstą patikslinti – ta moteris turi ir mergaitę, ir berniuką… Kas link to ką nurodė įstatymai – tai jie nurodė ir "Sėklai" paklusti policininkų reikalavimams, bet jis nepakluso – bet šiuo atveju, kažkodėl tamsta linkęs manyti, kad įstatymams paklusti nebuvo būtina… O savo sentencijom rašomom didžiosiom raidėm jus gerbiamasis darotės juokingas – jei į tribūnas veržtusi šaudydamas į žmones iš nuosavo kalašnikovo įsisupes į kokią Afganistano vėliavą ypač "tikras talibas" ? – ar policijai taippat nederėtų kėsintis į tą "nuosavą kalašnikovą" ir negalima būtų šauti į teroristą, kad neduok Die, nepaniekinti valstybinės vėliavos peršaunant ją ? :)… Kas link minėto Prezidento įrodinėjamų sąsajų su "rusais" – jis suteikė neteisėtai išimties tvarka pilietybę rusų tautybės asmeniui įtariamam sąsajom su rusų spec. tarnybomis… Kiek atsimenu – Konstitucinis Teismas patvirtino šį Pilietybės suteikimą esant neteisėtu…

  31. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Andriui. Visų pirma ta moteris turi ne berniuką,o mergaitę(jos vardas Luiza). Antra – įstatymai nurodė tai moteriai būti Vokietijoje su mergaite,bet ji nepakluso.O dėl vėliavos vėlgi nesi teisus- NIEKAS NETURI TEISĖS DRASKYTI MŪSŲ VALSTYBĖS VĖLIAVOS IR PILIEČIO TURTO.Taškas. Ir nerašinėk galimai,kaip tie rabinai su virgulėmis.KKK.Prašom. Bet prezidentas tai ne mano,O LIETUVOS BUVO.O jei jis buvo su rusais susijęs,tad tai reikėjo ir įrodinėti. BET KODĖL ĮRODINĖJO NE TAI,O KAŽKOKIAS NESĄMONES,KURIOS BUVO PANEIGTOS ? Aš irgi įtariu,kad gali būti jisai susijęs,bet TAI REIKIA ĮRODYTI.O kol neįrodai,NEVALIA PRIEŠ LIETUVOS PREZIDENTĄ VISOKIEMS PIEMENIMS DUOTIS.

  32. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    Kada tie lietuviai išmoks įvarčius mušti…tiek progų, o tik 1-0…

  33. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    Jau tamstelė tą savo "prezidentą" – rusų statinį ir garbinkite – kaip "tikras letuvis", kuriam ir Stalino saulė ryškiai ir vaiskiai šviečia…;)…

  34. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    Atleiskite man, kad aš toks silpnas ir šitiek manyje pavydo visiems – bet vat suteikė viltį, kad užaugsiu ir praeis:)
    P.S…tiesa dar tikrajam lietuviui pavydžiu jo "logikos ir argumentų jėgos"…:)

  35. Andrius B - "Tikram..." / 213.190.46.52

    Gerbiamasis – viskas priklauso nuo konteksto… Ispanas policininkas neturėjo tikslo paniekinti Lietuvos vėliavos ir to nedarė – jis atskyrė peiliu vienos krepšinio komandos sirgalių "atributą" nuo pavojingo ir galimo neleistinai būti naudojamo, sukeliant grėsmę kitiems žiūrovams tribunose – medinio koto poto, kai, galimai, mūsų "sirgalius" atsisakė paklusti teisėtam reikalavimui nuimti "atributą" nuo koto pačiam… Pavyzdį įliustruojantį paniekinant valstybės vėliavą (tikrai turint tokį tikslą) – galite pažiūrėti šios dienos "youtube"… Tai ką pasakė Laurinkus – dar nėra faktas, o tik Laurinkaus "pasakymas" – kaip ir jūsų, kaip ir mano… O konfliktą pradėjo tas, manau, kas nepakluso įstatymams (pareigūnui) tos šalies, kurioje svečiavosi ir bandė ginti savo elgesį, kuris neleidžiamas net jo Tėvynėje – kiek žinau, mediniai kotai ir netgi skėčiai nėra leidžiami įsinešti į tribūnas ir Lietuvoje… Todėl, visai galimas daiktas, kad mūsų tautiečiams (ne paslaptis – dažnai mėgstantiems pasijausti svečiuose laisviau už šeimininkus) – tiesiog jiems labiausiai suprantama "kalba" buvo paaiškinta, kad įstatymai galioja visiems – kaip ispanams, taip ir lietuviams…
    P.S. O dėl minėtos moters problemų toliau ginčytis su tamsta manau esant beprasmiška, jei tamsta teigiat tikrai žinąs, kad teismai vadovaujasi ne įstatymais, o "honorais" -" įsižeidė, mat, ir todėl priėmė tokį sprendimą.." :)… Va tik keista šiektiek, kaip toks "tikrasis lietuvis" taip laisvai sutinka, kad į svečią šalį būtų atiduotas atskirtas nuo motinos lietuvis…

  36. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Čia jums ne žvakutes degioti ar šikpopierius mėtyti prieš Lietuvos prezidentą .

  37. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Kaip pastebiu,vaikiukai,labai pavydūs esate: Gediminui pavydite jo išmanymo,o Tomui populiarumo. BETGI UŽAUGSITE ir šita liga praeis.

  38. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    Prisipažistu – šiandien esu tikrasis kuklusklanas:) – norisi nors taip priligti tikrajam lietuviui…:)

  39. Atkersijom, nenaudeliams / 84.32.57.93

    http://www.delfi.lt/news/sport /ekc2007/article.php?id=143640 71

    Veliavu plesymo tarptautiniame turnyre kol kas lygiosios:

    Lietuva-Ispanija 1:1

    Neblogas vaizdelis – ypac tikriesiems (apie ka as cia dabar kalbu mislingai nekonkretizuodamas)…:)

  40. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    Mūsuose argumentus ir logiką tik tikri lietuviai turi, o mes deja…:)

  41. Taigi, / 88.118.37.31

    tikrai, SL, tikras tikrųjų.

  42. Slapinas to tikras lietuvis / 84.32.57.93

    Vaikeli, pagyvensi – suprasi is kur kukuruznykui ratai lenda;-)

  43. Slapinas / 84.32.57.93

    Idomus, tikras lietuviskas pokalbis vyksta :-)

  44. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Nieko tu nekonstatuoji,o mali vis tą patį,negalėdamas paneigti mano argumentų. Eik pirma pasimokyk logikos.

  45. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    Aš nesidraskau, ko nepasakyčiau apie patį – tik konstatuoju:)
    P.S…taigi sakau, kad apie vėliavą nė velnio ir nesupratai…:)

  46. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    KKK.Gal perdaug nesidraskyk ? O vėliava ta vistiek Lietuvos,o ne kitos valstybės – kaip tu bevartytum.

  47. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Ispanijos policija gudrauja – bylą nagrinės tada,kada Ispanijoje nebebus jokių Sėklos liudytojų. SUKČIAI IR ŽULIKAI : privalėjo vykdyti dabar,nes po to,aišku,žmonės tiesiog neturės galimybių į Ispaniją važinėti.O ispanai sukurs ką norės – objektyvumo tikėtis sunku.Nepadės nei geras advokatas,jei neturi liudytojų.Sėklai reikia dabar,per laisvas dienas,liudytojus vesti į teismą ir kovoti su tais čigonais.Kitaip nukaltins.

  48. Kuklusklanas to tikras lietuvis / 195.14.183.108

    …beto tamstelė emociškai labai nestabilus ir net agresyvokas sakyčiau:) – duosiu į liulį visiems kas galvoja ne kaip aš?:)

  49. Kuklusklanas to tikras lietuvis / 195.14.183.108

    Svarbu kokia vėliava – labai svarbu, bet tamsta tikram lieuviui to neįveikt…net ir kukliai…:)

  50. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    zzz. Seniai į kailį nesi gavęs ? Galim pamačyti.

  51. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    …ar pastebėjote tekste pabraukimus – jais nueiname į delfi pskaityti kas ir kaip…:)

  52. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Naudingą.

  53. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    REKK.Dėl vėliavos.Ta vėliava yra Lietuvos,nesvarbu,kad papuošta Švyturio monograma.Tad – nebeišsigalvok,o tai,matau,jau pavydas graužia,kad tik tas Sėkla nepasidarytų garsiu ? Andriui. Esmė ta,kad jai reikėjo būti Vokietijoje,kol ginčas išsispręs ir niekas iš jos vaiko nebūtų ėmęs.Betgi moterytei pasirodė,kad ji parodys ragiukus ir visi nusileis. Tik ne vokiečiai.Ir teisingai – galėjo vaiką pasigauti ir su lietuviu,Lietuvoje ir nereikėtų čia virkauti.Slapinui. Gal snarglį pirma nusišluostytum ?Andriui. Dėl būgno. Skirkim – pasižiūrėti ir sudraskyti.Reikėjo tam juočkiui nedraskyti vėliavos ir būgno.O Sėkla,pažeidęs amžiną taisyklę – klausyti policininko ir jo neliesti,nukentės. BET VISTIEK NE JIS KONFLIKTĄ PRADĖJO – KONFLIKTĄ SAVO VEIKSMAIS IŠŠAUKĖ APSAUGA IR POLICIJA.Ta proga M.Laurinkus pasakė:Ispanijos apsaugininkai bei policininkai elgėsi neadekvačiai ir neprofesionaliai.Taškas.Tomas ,kaip ir visi sirgaliai,ISPANIJOJE DIRBA LIETUVAI NAUDUNGĄ DARBĄ – PADEDA MŪSŲ KOMANDAI.TAI REIKIA ĮVERTINTI,o ne spjaudyti ant jų.

  54. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    :)…tik niekam nesakykit – patį šio blogo…:)

  55. to KKK / 88.118.37.31

    >kad kažkas šiandien prarado progą patylėti…<

    Pagal seną gerą anekdotą:
    " A kogo vi imeli v vidu, tovarišč Žiukov?"

  56. Vėl palaikys lietuvius / 193.219.139.164

    Dvi paras areštinėje pralaikytas „Sėkla" trečiadienį popiet buvo paleistas į laisvę.
    Šiuo metu visą laiką savo kaltę neigęs T.Balaišis, kuris buvo įtariamas pasipriešinimu policijai ir pareigūnų sužalojimu, jau laisvas ir šį vakarą vėl palaikys Lietuvos krepšinio rinktinę rungtynėse su Slovėnijos krepšininkais.

  57. Būtina šiandieną laimėti / 193.219.139.164

    Gaila, kad šiandieną labai atsakingose rungtynėse su Slovėnija sirgalių tarpe tikriausiai nebus jų dirigento lietuviškos Sėklos.
    O laimėti lietuviams šiandieną būtina.
    Pralaimėjimo slovėnams atveju lietuviai ketvirtfinalyje kovotų su Graikija, o ją nugalėję, privalėtų jau pusfinalyje kautis su Ispanija (tikriausiai nugalėsiančia Vokietiją arba Italiją). Pergalės prieš ispanus atveju lietuviai finale tikriausiai žaistų su rusais.
    Pergalės prieš slovėnus atveju lietuviai ketvirtfinalyje kovotų su Kroatija, o ją nugalėję, privalėtų pusfinalyje žaisti su Rusija (tikriausiai nugalėsiančia Prancūziją), lietuvių pergalės atveju, kuo neabejojama, finale turėtume kautis su Ispanija (tikriausiai nugalėsiančia Slovenijos-Graikijos rungtynių laimėtojus).

  58. Adas / 213.164.124.221

    Ale koks galingas tas Zuokias ir toks jautrus! Mat kaip į gerą pasikeičia žmogus, kai jam pelningas postas nebespaudžia užpakalio. Reikėjo anksčiau išmesti iš mero- gal jau būtų tapęs Tėvu Teresa.

  59. Kuklusklanas, / 195.14.183.108

    …kodėl manęs neapleidžia nuojauta, kad kažkas šiandien prarado progą patylėti…:)

  60. Slapinas / 84.32.57.93

    P.S. Tomas Sekla yra uzkietejas pirdyla/metalistas. Jam tokie nuotykiai su uzsienietiskais mentais – gryniausia buitine rutina:) Ko jus cia juo taip susirupinote kaip kokiu kudykiu?

    Tomas garantuotai isizeistu suzinojes apie tokia begaline musu uzuojauta ir skausma:)

  61. Slapinas / 84.32.57.93

    Joa – gana gerai atsimenu:) Jokio svyturio ant musu nacionalines veliavos nera:)

    O herbe vytis irgi – su kardu, o ne su bokalu:DD Kaip tikru tikriausias lietuvis:)

  62. Emilija / 87.74.80.167

    Andriui – apie ką aš vakar ir kalbėjau C:

  63. Andrius B - "tikrajam..." / 213.190.46.52

    Beje, gerbiamasis – įvertinkite nuotraukoje to būgno dydį… Tokiame "būgne" laisvai galima į tribūnas įnešti porą AKM-u… su pilnom dėtuvėm šovinių. Todėl, man asmeniškai, tas policininkų noras atidžiau jį apžiūrėti, neatrodo nelogiškai keistas…

  64. Andrius B - "tikrajam..." (pratęsiant) / 213.190.46.52

    …arba pati moteris būtų sulaikyta kaip įstatymų pažeidėja, siekiant, kad vaikas nedelsiant būtų atvežtas į Vokietiją… Vat čia ir yra tas atvejis, kai teisiškai viskas lyg ir teisinga – formaliai vaikas gimė Vokietijoje ir turi vokietį tėvą, neva, galinti juo pasirūpinti, o faktiškai – gyveno su mama, nes anksčiau "tėvui" jo nereikėjo…

  65. Andrius B - "tikrajam..." / 213.190.46.52

    Nesiruošiu nieko spręsti nežinodamas visų aplinkybių… Bet jei ponuliui patinka versijų nagrinėjimas, tai mielai pateiksiu vieną logišką, pagal kurią "Sėkla" būtų kaltas, o ispanų policininkai ne – tarkim įspanų policininkas vadovaudamasis įstatymais, paaiškino, kad ilgas medinis kotas gali būti panaudotas, aistrom per rungtines įsivyravus, kaip ginklas ir todėl – draudžiamas. Tarkim "sirgalius" su tokia policininko pozicija nesutinka ir atsisako paklusti ir atiduoti vėliavkotį, bandydamas ginti savo poziciją ispanui nesuprantama lietuvių kalba… Tarkim policininkas mato tą nenorą jam paklusti ir gal dar manydamas, kad "sirgalius" net nesupranta jo reikalavimų ispanų kalba – ištraukia peilį ir atskyria vėliavą nuo koto ir, toliau vykdydamas savo pareigas – bando apžiūrėti įtarimų keliantį didelį "Sėklos" būgną… Tarkim toks "Sėkla" įsiaudrinęs jau ir dėl vėliavos – grubiai nepaklusta reikalavimui būgną parodyti… Tuomet policininkas bando išplėšti būgną nepaklūstančiam teisėtiem reikalavimam "Sėklai" iš rankų – ko pasekoje būgnas dar ir plyšta ir… išprovokuoja "Sėklos" įniršį – ko pasekoje pastarasis užtvoja policininkui su būgnų lazdele per "lempą" :)… Visa tai vyksta kitų mūsų sirgalių akyse, aišku palaikančių "Sėkla" ir galimai aktyviai bandančių "ginti" Balaišį einant į priešprieša su pareigas vykdančiais policininkais… Rezultate – musiškiams policija, savaime loogiškai aišku – "atkrauna malkų", o "Sėklą" sulaiko… Ar tamstai tokia įvykių eiga atroytų labai neįtikima ?… Ir jei, tarkim, būtų būtent taip – ar tikrai manytumėt, kad kalta vienareikšmiškai policija ?
    P.S. Kas link tos moters – į Teismą Vokietijoje ji nevažiavo dėl labai logiškos ir suprantamos priežąsties, iškarto prarastu vaiką – arba vaikas būtų perduotas tėvui teismo salėje (jei būtų atvažiavusi su vaiku)…arba pati moteris būtų sulaikyta kaip įstatymų paž

  66. REKK to niekis / 195.182.77.199

    Matote gerbiamasis, pagal visą įvykusią situaciją, tiesiog neadekvatus mūsų politikų susidomėjimas ir susirūpinimas, o kaip parašė Andrius B dėl tos moters ir mergaitės problemos, jei Artūras advokatus ten nukreiptų būtų viskas labai gražu…o čia…ir net neižiūriu jokios sąmoslo teorijos užuomazgų…:)

  67. niekis / 81.7.91.20

    idomi situacija – visi verkia, kad politikai nieko nedaro, kad tik sau viska ima ir t.t. Taciau, kai tokie politikai kaip A.Z. tikrai imasi kokiu nors veiksmu, apginti paprasta zmogu, atstovauti LT realiai, o ne kokiomis peticijomis ar pasvaiciojimais kaip tai daro Petro chebra, iskart visi ima aikcioti, kad cia kazkas uz to slypi, kad Sekla, ziurek jau i partija stos ir t.t. Absurdas. Net jei ir stos – tai nieko nereiskia.
    Pasidziaukime gerais ir gerai dirbanciais politikais, atsiribokime nuo sizofrenisku itarinejimu.
    Samokslo teorijos jau nebeidomios.

  68. zzz / 72.83.124.213

    keistai atrodo pseudonimai tokie kaip ‘tikra lietuvis’. Nieko neturiu pries – tik kazkas sake kad kurstytojai dirbantys is Rusijos ambasados Lietuvoj (kur yra panasaus dydzio kaip ir daug didesneje Didziojoje Britanijoje) naudoja tokius pseudonimus: lietuvis, tautietis etc … Bet gal viskas tai yra pramanai …

  69. REKK to tikras lietuvis / 195.182.77.199

    Siulyčiau pasiskaityti, kaip atrodo mūsų nacionalinė vėliava.
    P.S…jei neapsirinku, berods kažkurios tai Afrikos valstybės vėliavos spalvos taip pat išdėstytos kaip ir mūsų, tik su kažkoku tai herbu – tai negi tvirtinsite, kad ir ji mūsų?

  70. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    REKK. BET NEGI TVIRTINSITE,KAD TA VĖLIAVA NE LIETUVOS ? O jei ten yra Švyturio ženklas,tai Švyturio bendrovės vietoje kreipčiausi į teismą dėl jos ženklų niokojimo.

  71. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Andriui. Kad ta moteris pati pabėgo iš Vokietijos,taip atkišdama špygą teismui.Ar tikrai teisėjas to neprisimins ? O Tomo atvejis yra visai kitas :1.jis ten padeda Lietuvos rinktinei;2.jis gynė Lietuvos vėliavą ir savo turtą.Jei jis padarė klaidą , tai už ją jis atsakys. BET KONFLIKTĄ PRADĖJO NE JIS,o ispanai,suniokoję vėliavą ir būgną.Žinoma,gal reikėjo kaip veršiui nudelbti akis,padėkoti.Ar tokio elgesio jūs tikėjotės ? Save gerbiantis žmogus elgiasi kitaip – jis gina save.

  72. REKK, / 195.182.77.199

    Atšaukit, Artūrai advokatų eskadrilės komandą Sėklai gelbėti, nebent jų prireiks po 3-4 mėnesių…(jei dar nebūsite pamiršęs:)
    P.S…aš tik noriu dar pasitikslinti apie suplėšytą vėliavą – ar tai ta pati vėliava, kur matyti lryto video reportaže?…bet ten juk ant trispalvės dar kamuolys ir "Švyturio" alaus daryklos emblema…

  73. Andrius B. / 213.190.46.52

    Šiuokart, skant, palaikau tuos, kurie laikosi nuomonės, kad reikalas perdaug išpūstas ir kvepia populizmu… Tvarkos ir įstatymų reikia laikytis visur – tiek Lietuvoje, tiek Ispanijoje – kas kaltas tenusprandžia teismas… O ir atvejis tikrai nemirtinas, kad galima būtų manyti būtinu jam taikyti išskirtinį dėmesį, neva, konstatuojant išimtinį atvejį, kai "demokratinė teisė prasilenkia su elementaria logika"… Geriau jau visi norintis ir galintis "įtakoti" teisinius procesus politikai (tegu ir vardan populizmo) padėtų tai moteriai, kurią Vokietijos ir Lietuvos teismai įpareigojo grąžinti vieną iš vaikų į Vokietiją, anksčiau jo neauginusiam tėvui…

  74. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Tomas jau laisvas ir žiūrės rungtynes.

  75. jobas / 193.219.63.168

    si karta biski perlenkei zuokai su pijaru. juokingai atrodai. ar tas sekla kokioj kampucijoj sedi ir dreba kastracijos laukdamas, ar civilizuotos valstybes menturoj (gal but pelnytai)? bandai ant bangos esanti durneli savais metodais istraukt ir kases fanu ditirambu sulaukt? artistas.

  76. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Klausimas niekur.Ko tu nori,kad policininkai,kurių absoliuti dauguma yra savo viršininkų vergai,elgtųsi kaip žmonės:kokia įstaiga,toks ir darbuotojas.

  77. Klausimas_niekur / 212.59.4.66

    Truputi ne i tema, as del piketavimo prie Ispanijos ambasados ir musu policijos lygio: nezinau, kaip ten yra su piketavimu uzsidejus kauke, bet man idomu ar policijos pareigunas save nubaus admin.tvarka nusikeikes viesoje vietoje: …karoce, mazai dar piz… gavo…! Tai nugirsta policijos pareigunu (tarp ju buvo ir vyr.policijos pareigunas), sauganciu Ispanijos ambasada, pokalbio dalis, nesisaugant, kad ju pokalbi girdi praeiviai…

  78. Slapinas / 84.32.57.93

    >Ar puolą, mūsų politikai padėti pakliuvusiems į bėdą emigrantams, toje pačioje Ispanijoje vergaujantiems, ar moterimis parduotoms į sekso vergiją, kuris nors pasiūlė pagalbą, nusamdė advokatą? Ne.<

    Labai pritariu. Kaip ir visi kiti politikai, taip ir AZ nera apsaugotas nuo populizmo. Is siandienos temos, manau, tai gana gerai matosi.

  79. TS / 88.119.40.57

    Sekla sudave polismenui. O tai Ispanijoje yra draudziama. Jei polismenas plese veliava, tai matyt irodys, kad kita veliavos skverna laike Sekla. Kas Plese? Abu.

  80. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Visi lietuviai nori,kad rinktinei pasisektų kuo geriau. O SIRGALIAI ISPANIJOJE PRIE TO PRISIDEDA KONKREČIU INDĖLIU.

  81. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Nepamirškim: SIRGALIAI ISPANIJOJE PADEDA RINKTINEI.

  82. REKK, / 195.182.77.199

    Ko gero Sėklą pamatysime kurios tai partijos sąraše į būsimus Seimo rinkimus…:)…Savo piliečiui pakliuvusiam į bėdą padėtį reikia, bet čia truputėlį jau primena isterijos priepuolius…geras advokatas labai gerai, nes jei jis geras tai ir kaltą gali išsukti, ar ne tai, Artūrai?:)…Labai norėčiau tikėtis, kad Sėkla ir mūsų sirgaliai buvo nekalti ir jei ispanų pareigūnai paniekino vėliavą, bei nekaltai sumušė žmones atsakytų už tai. Tik gaila, kad kaip visada išlenda populizmas…
    P.S…kai amerikiečiai sulaikė mūsų jūreivius, už narkotikų gabenimą (kaltas buvo tik vienas) ir pralaikė įkalinę gan ilgai, ar puolė mūsų politikai skalambinti varpais ir siulyti savo pagalbą? Ne. Viskas buvo palikta ambasdai. Ar puolą, mūsų politikai padėti pakliuvusiems į bėdą emigrantams, toje pačioje Ispanijoje vergaujantiems, ar moterimis parduotoms į sekso vergiją, kuris nors pasiūlė pagalbą, nusamdė advokatą? Ne. O čia juk dividentai geri…
    Ir žinoma geros baigties Sėklai – jei jis nekaltas.

  83. tomukas / 84.32.125.197

    dabar tarp politikų prasidėjo varžybos, kas pirmas išlaisvins Tautos Didvyrį -Sėklą :)
    Matyt jau advokatų eilės prie Sėklos kameros išsirikiavo, nebesutaria kas gins.

    Artūrai, jei aš užsienyje pakliūsiu į bėda, ar galėsiu pas Jus kreiptis pagalbos? Jei jau LT ambasada pradėjo rūpintis savo piliečiu, tai tegu ir rūpinas. Kam čia šaukt šviesiausių LT teisininkų konsiliumus Sėklos vadavimui?

  84. Danas / 78.60.53.141

    labadiena:)

    Zinoma kad reikia teisines paramos :) nes jau seni bajeriai padejuot o z,mogus su teisesauga vistiek tures didziulius nemalonumus,bet nieks apie tai jau nerasys nes viskas bus nurime.

    Tad aciu zuokui kuris is tiesu pades zmogui :) o siuometu musu rinktines sirgaliu fanui netik snekom kol tai tauta domina,O IR KONKRECIAIS VEIKSMAIS :)

  85. tikras lietuvis / 88.119.62.71

    Dėkoju už pastangas A.Zuokui.

  86. RascalLT / 213.190.34.142

    Cia duotas linkas i epizoda – kaip tik tai, kas nepades. Paskanduoti prie ambasados zinoma reikia, kad butu ziniasklaidos demesys, kad atsirastu dar vienas pretekstas antrastems ta pacia tema. Bet dar labiau reikia duoti i teisma ispanu policija – jei tik yra tam teisiniu galimybiu.

    Mano pasiulymas butu paskelbti viesai pasirinkto advokato ikainius (jei tai imanoma) ir saskaitos numeri, kur visi norintys galetu pervesti pinigu. As nepagaileciau litu, manau ir daugiau tokiu atsirastu – o jei pinigu butu surinkta per daug – juos reiktu tiesiog atiduoti Seklai solidarumo zenklan.

  87. SR / 84.46.146.129

    Kaip jums šie veiksmai
    http://www.lrytas.lt/videonews /?id=11895090991187612196&sk=3