Premjeras K., ekspremjeras K. ir dujų kainos
2007 - 09 - 6, Ketvirtadienis 10:11Noriu vėl grįžti prie nuolat sproginėjančios dujų temos, nes nėra praktiškai savaitės, kad neišgirstume dramatiškų grasinimų, jog dujų kainos kils, o dėl to premjeras ir dujininkai vienu balsu kaltina dujų tiekimo įmonių pelnus reguliuojantį įstatymą ir jį parėmusius politikus. Net nesmagu darosi, klausant kokiu tonu ir kokiais sakiniais aiškinama, kad „Gazpromas“ ant mūsų pyksta ir dujas brangins. Nesmagu, nes tai apie šį verslą nieko neišmanančių žmonių mulkinimas, pasinaudojant jų naivumu. Nesmagu, nes išmanantys žmonės seniai žinojo, jog Lietuva – Europos Sąjungos valstybė – turės mokėti už žaliavas europietiškas kainas, ir dujininkų pelnus apkarpęs įstatymas su šia tendencija neturi nieko bendro. Nesmagu, nes tie, kurie dabar labiausiai kainų kilimu gąsdina, prieš kelis metus buvo tarp tų, kurie tvirtino, kad „Lietuvos dujas“ pardavus „Gazpromui“, turėsime geresnes sąlygas ir kainas, o dabar matome, jog Lietuvos bendrovę valdantis Rusijos monopolininkas gali daryti, ką tik nori.
Kaip šios savaitės „Lietuvos žiniose“ rašo Vytautas Landsbergis, „ premjero K. pastangos ginti „Dujotekanos“ ir „Lietuvos dujų“ interesus nemažėja. Nepavykus sustabdyti kainų reguliavimą nustatančio įstatymo tuoj buvo pateiktos jį sunaikinančios ir vasara išėjo parengiamajam ideologiniam darbui.“ Jis taip pat taikliai pastebi, kad šioje situacijoje „premjero K.. tyli, šiuo klausimu nežada paramos“. Bet ir nepuola labai prieštarauti, nes kažkada konservatoriai tam pačiam „Gazpromui“ pardavė Kauno elektrinę ir laukė nesulaukė didžiulių investicijų bei palankių šildymo kainų.
Emocijas sunkiai besuvaldantis „Lietuvos dujų“ vadovas vis aiškina, kokioje keblioje padėtyje atsidūrė, nors tik per 2007 metų pirmąjį pusmetį „Lietuvos dujos“ uždirbo 79,2 mln. litų konsoliduoto neaudituoto grynojo pelno. Kai tuo tarpu, visų šilumos tiekėjų įmonių nuostoliai kartu sudėjus šiais metais gali pasiekti šimtą milijonų, nors buvo bandoma įrodyti, kad tai jie kraunasi pelnus, o „vargšai“ dujininkai kenčia.
Akivaizdu, kad šildymo sezonui artėjant, aistros dėl dujų kainos augs, kaip aišku ir tai, kad daugumos Lietuvos gyventojų išlaidas šildymui gali sumažinti ne nuolaidžiavimas „Gazpromui“, o efektyvus pastatų šiltinimas. Jam dėmesio mažai skiria ir „premjeras K“, ir „ekspremjeras K“, nors tai galėtų būti kiekvienos dienos tema, nes atnaujintame ir šiuolaikinėmis priemonėmis apšiltintame daugiabutyje gyvenančios šeimos išlaidos mažiau priklausytų nuo politikų Lietuvoje interesų ir nuotaikų Rusijoje.


2007 - 09 - 07, 23:14
Konservai yra slabakai.Vaizduoja dirbančius visokiom akcijom -"už Pociūną","už dvigubas pilietybes",prieš vyriausybės palaikymą,bet iš tikrųjų jie jokios naudos valstybei neatneša.
2007 - 09 - 07, 21:24
Opozicinė konservatorių partija neatnaujins paramos socialdemokratų (LSDP) pirmininko Gedimino Kirkilo vadovaujamai Vyriausybei. Penktadienio vakarą posėdžiavęs Tėvynės sąjungos (TS) prezidiumas patvirtino nutarimo projektą, kuriame siūloma „neatnaujinti ir nepasirašyti tokio pobūdžio susitarimų su LSDP frakcija, kokie buvo pasirašyti 2006 m. liepos 4 d. ir 2006 m. gruodžio 21 d.“.
2007 - 09 - 07, 8:39
Nereikia taip suabsoliutinti, kad Stalinas ir Hitleris buvo tam, kad specialiai sunaikinti socializmo kaip valstybės valdymo modelį. Tos įdėjos joms buvo tik priemonė kaip pasiekti savų tikslų. Juk jei žmogus prisišlieja prie kažkokio judėjimi ir sugeba juo naudodamasis iškilti, tai dar nėra sąmokslo teorija. Nes matote įdėjos įgyvendinimas prievartiniu būdu visada gauna iškreiptą vaizdą – ji netenka pirminės savo minties galios, nes visa galia sutelkiama į jėgos metodą. Ir kaip suprantate, jei būtų tikrai planas šitaip diskredituoti socializmą – tai prieš skandinavų valstybes tikrai turėtų būti vykdomos nemažesnės akcijos, nes ten tikrai matome visai neblogą socializmo variantą:)
2007 - 09 - 07, 7:38
?
2007 - 09 - 07, 1:45
Tik nesutikčiau,kad kiekvienoje kapitalistinėje šalyje yra daugiau socialinio teisingumo. Tai jau išmįslas.
2007 - 09 - 07, 1:44
Geras komentaras:socializmas nuo socialinio teisingumo,TSRS jo daug nebuvo – vadinasi nebuvo ten ir socializmo.Nebent kažkas panašaus į.Taip.
2007 - 09 - 06, 23:17
Vytui. Kam teikti kažkieno šnekas ? Ką nori mums pasakyti ?
2007 - 09 - 06, 23:04
Kiek kitoks požiuris yra išdėstytas anonsuojamoje knygoje.
Are Rich People Parasites?
By David Gordon
Posted on 9/6/2007
[Are the Rich Necessary? Great Economic Arguments and How They Reflect Our Personal Values. By Hunter Lewis. Axios Press, 2007. Viii + 277 pgs.]
Hunter Lewis’s excellent book differs from nearly all other books on economics. Most books defend a particular point of view: a work by Duncan Foley, e.g., will be much more favorable to Marxism than one by Ludwig von Mises. Lewis instead presents the arguments both for and against the free market, allowing readers to judge for themselves.
Why does he do this? Not because he has no point of view of his own. Judging by the way he presents the arguments, I strongly suspect that he favors the free market; and at the end of the book, he does offer some policy suggestions. But he thinks that judgments about economic policy rest on premises about values that cannot be fully reconciled.
We cannot escape the problem these conflicting value judgments pose by throwing some of them overboard. They all have merit:
Indeed, I [Lewis] believe that if we take the trouble to look beneath the surface of clashing economic ideas, we will generally find ideals on all sides that are inspiring, and others that are at least worthy of respect. (p. 12)
As we shall see, Lewis has a creative proposal that he hopes will elicit agreement from proponents of the major value perspectives. But the battle over the free market occupies most of the book. As Lewis points out, a common attack on the free market indicts the rich as parasites. Is it not grossly unfair, e.g., that Bill Gates has billions of dollars, far in excess of what he needs to lead a life of luxury, while others must struggle for a pittance?
Precisely the excess that the opponents of the market protest against is a principal point in favor of the market. People wish to have more and better goods, and this goal can only be attained through inv
2007 - 09 - 06, 22:53
Liepai. Aš tai kuo toliau,tuo labiau įsitikinu,kad tas atseit sovietinių dalykų,kad ir tų reaktorių,niekinimas yra tik dėl to,kad siekiama sunaikinti konkurentus. Bet atsiranda durnelių,kurie tais paistalais ima ir patiki. Ir štai rezultatas:mes dukart apvogti.Tiek žinių.
2007 - 09 - 06, 22:28
Apie Chomski p. Taigi’sui / 84.15.115.93 ar kam kitam
Chomskio arkliukas – teisybės ar lygybės trūkumas kapitalistinėje sistemoje.
Nesu šio tipo intelektualų gerbėjas, nes jų galvosena susiveda į žodį demagogija.
Naudojant demagogiją lengva pateisinti valdžios užgrobimą . Pradedant Marxu, Leninu , Trockiu , Zinovjevu ir baigiant Chomskiu bei Hugo Chaves.
Žmonės įkliūva į paspestus demagogų pinkles be galimybės iš jų ištrūkti. Kaip pelės pelėkautuose, ištroškusios sūrio už dyką.
Išvada seka viena : kol kas nėra kitos geresnės sistemos eiliniam žmogui , kaip kapitalistinė – su galimybe žmogui rinktis ir kartais klysti.
2007 - 09 - 06, 21:52
O kaip kitaip jei ne veršiais mums būti – kiek mes buvo laisvi, kad išmoktume galvoti sava galva? Po baudžiavos panaikinimo pradėjome pamažu rutuliotį tą mintį, truputėlis tarpukario Lietuvos su smetoniniu praskiedimu ir dabar 17 metai…tai juk visai neadaug, ypač kai sovietiniais metais už perdidelį galvojimą galėjai į galvą gauti…taigi vieni galvojo pasislėpe, o kiti galvojo negalvodami…todėl dabar visur ir vedžiojami tai yra piemens gainiojami ir lakstome (apsigaudami , kad priekyje, nes piemuo eina iš paskos…:)
2007 - 09 - 06, 21:19
>nepagalvoje pasirašėme dėlto uždarymo<,
o tai įvyko dėl to, kad kremlinų analitikai dirba pavydėtinai numatydami ėjimus.
Mes gi- kaip tikri veršiai iš paskos politikams, žiniasklaidai iš paskos- pagal GRU scenarijus.
Skandalai po skandalų užliuliavimui. Pasaka be galo.
2007 - 09 - 06, 21:07
visa bėda, kad vėl statysim ant tų pačių tektoninių ar kokių ten lūžių.
Kiek žinau, specialistai mano, kad dabartiniai blokai saugūs ir bus tokiais dar 10 metų .
Aišku, SAUGIAU būtų be AE.
Apie katastrofą – geriau negalvoti, neduokdie, tai būtų tikrai … Lietuva paprasčiausiai per maža.
2007 - 09 - 06, 21:02
:)…gal tas tvarmės dėsnis ir yra, bet mūsuose deja energijos sukurta šiluma iškeliauja pro sienas ir langus ir tokiu būdu mes prisidedame prie klimato atšilimo proceso, bei šildydami orą lengviname savo pinigines:) ir matote, tada gal ir nepagalvoje pasirašėme dėlto uždarymo, bet turime laikytis įsipareigojimų arba stengtis, kad būtų pratesta jos veikla.
P.S. Va, kad premejeras taip plėšytiusi dėl namų renovacijos, kaip dėl dujininkų – va čia būtų gražu…:)
2007 - 09 - 06, 20:57
Demokratija- kai du vilkai ir vienas avinas balsuoja, kas bus pietums.
Tikroji- kai tas avinas ginkluotas geriau už abu oponentus.
Vat, dabar A.Zui net du koltai:
1. nėra neįmanomų dalykų – bloką uždarom, bet 2015- tais. Dabar situacija kiek kitokia, gal net palankesnė mums.
2. renovacija – tiek tempais, tiek apimtimis – minimum kubu ar net pentuoju laipsniu
2007 - 09 - 06, 20:52
Taigi19:58. Man atrodo, kad tas ES uždarymas, tai kaip čia pasakius… Jei gerai apgalvotume alternatyvas, tai gal ir neblogai. Juk tas ES
reikalavimas ne šiaip sau, o dėl baimės, kad nepasikartotų Černobylis.
Prieš kokia 20 metų Mokslų Akademijos salėje Gedimino 3 vyko visas ciklas diskusijų dėl Ignalinos atominės. Pasisakė mokslininkai-fizikai, chemikai, energetikai, ekonomistai… Visų buvo viena nuomonė, viena išvada- AE naudojami reaktoriai nesaugūs, elektrinė pastatyta kažkokių dirvos tektoninų lūžių vietoje [gal nusišneku], vyko visokios AE apjuosimo akcijos "AE -NE". Tai jei vardan saugumo turėsime mokėti brangiau už elektrą ar dujas, tai gal iškentėsim, nes finansiniai sunkumai yra viena, o avarija elektrinėje-neduok Dieve!-nelaimė, baisesnės sunku įsivaizduoti. Mūsų mokslininkai ir dabar sako, kad mes sėdime ant atominės bombos. Jei būtų mano valia aš ją uždaryčiau apskritai ir visiems laikams. Galvokime apie vėją, vandenį, žilvičius ką tik norim… O sovietinio tipo reaktoriai turėtų būti nurašyti ir kuo greičiau. Dabar.
2007 - 09 - 06, 20:43
20 31.Faktiškai tai namas yra gyventojų bendra jungtinė nuosavybė – tin neįforminta.Vienąkart teko policininkei įrodinėti,kad nepilnamečiai negali kelti triukšmo laiptinėje ir jos gadinti,tai ji pradėjo vepezoti būk tai ne mūsų,ne gyventojų.
2007 - 09 - 06, 20:41
hmm, negaliu, sorry, tik todel ir idejau citata, kad versdama neiskraipyciau esmes.
O visa teksta, – us, galima rasti chomsky.info.
2007 - 09 - 06, 20:31
būtent būtų pigiau ir gal net teisingiau.
Mes gi gal vieninteliai turime unikalią gyvenamo namo formulę :
Butas mano. Namas, kuriame tas butas, ne mano. Bet ir ne valstybės.
2007 - 09 - 06, 20:26
tiksliai žinau, kad dabar diskusijoje dalyvauja dar vienas nemokantis anglų.
Gal galėtumėt reziume – CHOMSKY teksto 19.38
2007 - 09 - 06, 20:14
Taigi. Taip.Bet valstybei,užperkant urmu,viskas kainuotų žymiai pigiau ir ar tik nebūtų geriau ?
2007 - 09 - 06, 20:11
dėl alternatyvių šaltinių-
visi jie geri, bet tik turtingiems. Mes neturime tiek pinigų, dabar svarbiausia – mažinti naudojimą, t.y. renovuoti – APŠILTINTI – namus.
Tai, kas daroma dabar, faktiškai buvo vėlu jau kokiais 1997 – taisiais.
LiCS galėjo nunešti visas kitas partijas ir išpirkt tikrus ir primetamus griekus, jei RENOVACIJA 4×4 programoje virstų "žygiais, o ne žodžiais".
Deja.
2007 - 09 - 06, 20:05
Taigi.Bet dabar,kaip sakant,jau po laiko.Dabar gal reikia galvoti apie geoterminį šildymą (sildyme.lt yra pavyzdys,kur žmogui su didelėm nuolaidom 200 kvadratų namui kainavo 30 000 lt).
2007 - 09 - 06, 19:58
Tikram lietuviui:
Nesiginčiju, gal Paksas. Koks skirtumas. Esmė, kad mus išmurkdė. Gaila, kad neatsirado drąsių politikų pasipriešinti dėl stojimo į Europos Sąjungą sąlygų. Net mane gerai pažįstantys tuometiniai bendradarbiai nesuprato manęs, kai tada teigiau, jog protingiausia būtų, jei referendume Lietuva balsuotų PRIEŠ stojimą TOKIOMIS SĄLYGOMIS .
Būtume perlieję šaltu dušu.
Vietoj argumentų man prikišo tuos primityvius štampus- tai, ką su Baltarusija jungtis etc.
Dabar vėl – dėl Augustavo aplinkelio – negi Briuselis geriau žino už lenkus, kas svarbiau – pelkės gyvunėliai ar
2007 - 09 - 06, 19:57
Dėl geoterminio – kai kurios šalys remia tuos kurie jį isirenginėja, o mes? Mes siulome dujas:)
Mūsuose gi geoterminis kainuoja kažkurtai nuo 40tūkst. litų.
2007 - 09 - 06, 19:55
Dabartinė demokratija – tai priemonė turtingiems valdyti visus likusius.
2007 - 09 - 06, 19:55
noriu priminti, kad apie Naujaja Pasaulio Tvarka pirmasis uzsimine Garbaciovas JT suvaziavime. TAi galima rasti Wikipedijoje, ivedus i google NWO (New Wold Order) .O taip pat verta prisiminti kas pirmasis pasiule ikurti JT (Jungtiniu Tautu organizacija) Nepamenu ar JAltos, ar Pocdamo konferencijoje, bet tai buvo tetusio Stalino ideja.
2007 - 09 - 06, 19:53
Senoji Europa protingai daro. Amerikonai taip pat elgiasi. kam naudoti savo, jei gali naudoti kito. Anksčiau ar vėliau tos dujos, kaip ir nafta, baigsis. O tada jau nebesijuoksim iš tų žilvičių, pjuvenų, šiaudų, malkų ir pan. Per tą laiką dar ką nors sugalvosim. Jau po truputį vėją kinkom. Tuoj išmoksim kitais būdais energiją išgauti. Gal ir šiukšlynus pradės labiau išnaudoti. Štai "Kauno vandenys" puikiausiai apsišildo savo pastatus ir dar šalia esanti kvartalą naudodami duja, gaunamas pūdant kanalizacijos mėšlus. O štai "Vilniaus vandenys" tomis dujomis vilniečius nuodija.
2007 - 09 - 06, 19:50
Dėl alternatyvų. Margarita – švedai yra nustatę terminą, kad berods iki 2025m. atsisakyti naftos produktų kaip energetinio šaltinio. Norvegai irgi investuoja pinigus į tai, o kaip žinome skandnavų šalys mėgsta pirmauti. Todėl ir mums nereikia miegoti, nes nafta, deja baigsis, o eidama į pabaigą vis brangs – ir tada prisiminkime sąmokslo teoriją, ištrauks dabartiniai naftos magnatai supirktas teorijas kaip gauti energiją nenaudojant naftos produktų:)
Reikia renovacijos kaip oro ir valstybinio požiūrio į tai. Negalima tai palikti vien gyventojų samoningumui:) – kartais reikia ir pabaksnoti:) – visi daugmaž čia sutinka, kad reikia kažką daryti:) ir svarbiausia nesilankstyti Maskvai:0
Beto ar girdėjote rusai siulo mums pirkti elektrą, kai bus uždaryta AE , o naujoji dar statoma ir kas svarbiausia pigiau, nei mūsiškė dabar gamina…:)
2007 - 09 - 06, 19:48
Margaritai. Geoterminis šildymas yra pasaulyje naudojamas jau 40 metų.Ignorant.Jei namui aoie 200 m2 kaiunuoja gal 6000 lt,tai kiek kainuos daugiabučiui ? Slapinui. Čerčilis buvo vienas iš tų,kurie paaukojo Lietuvą po karo Jaltoje,todėl jo nelaikyčiau teigiamu herojumi.O demokratija,mano supratimu,yra tvarka,kurioje laikomasi principo" nedaryk kitiems to,ko nenorėtum pats patirti".Taigi. Prašyčiau trumpai referuoti apie savo pasiūlymus ,nes kalbos apie globalizaciją mums šiuo atveju nieko nepadės.Kadangi jūs sakote,kad biznieriams geriau,kuo mums brangiau,tai visa tai galėtų išspręsti TIK pakeitus rinkimų sistemą atėję į valdžią pagal idėjas,o ne už pinigus.
2007 - 09 - 06, 19:31
Ne, geriau as cia parasysiu:)
Demokratijos nesuprantu.
"Demokratija – labai bloga santvarka, bet geresnes niekas dar nesugalvojo"
V.Čerčilis
P.S. O gal kas nors jau ir sugalvojo? Demokratija yra utopija, kaip ir komunizmas.
2007 - 09 - 06, 19:29
As dar galiu isivaizduoti geotermini vieno-dveju aukstu privataus namo apsildyma, bet sunkiai – daugiaukscio. Ar toks dalykas imanomas? Girdejau, kad Svedijoje toks apsildymo budas labai populiarus. Idomu, kiek tokio sildymo ivedimas kainuotu, pvz., statant daugiauksti? Ar veliau ta kaina neatsipirktu, kai reiktu moketi tik minimaliai uz elektra?
2007 - 09 - 06, 19:24
Na kaip mazi vaikai… ieskom alternatyvu! "chto nam stoit dom postroit’ " Manau jei surasite dabar esantiems energetiniams istekliams tokia alternatyva, kuri bus pigesne, atsinaujinanti, panaudojama pramoninem apimtim, ekologiskesne ir tt – gausite Nobelio premija. Manau tada ir Vokietija ir Rusija is jusu pirks ta energija. Beabejo yra tokia mizerine tikimybe kad tas zmogus, kuris isras tokia energija gims Lietuvoj, bet Benderio "Vasiuki" kolkas atrodo realiau. Bent jau senoji Europa su visom aukstosiom technologijom kol kas priversta naudoti dujas. Gal mums pradziai is Europos pasimokyt kaip taupyt tai ka turim, o tik poto isradinet savo dvirati?
2007 - 09 - 06, 19:24
Taigi. Prisiminkime,kad PAKSAS pirmas įsipareigojo ES,kad sustabdys Ignalinos AE.
2007 - 09 - 06, 19:22
dujų kaina yra tik detalė – svarbi kiekvienam mūsų- bet detalė.
Enegetinė bomba tiksi pagal kremlinų scenarijų AE- atominėje elektrinėje.
Jau pradeda aiškėti, jog naujasis blokas 2015 metais nerealu, bet tikrai realiai uždarysime dabar veikiantį ir t.t.
Ne vienas iš scenaristų gaus ar jau gavo ordinus ir medalius
P.S. Pikčiausia, kad nei viena partija apie tai net nekalba.
Ir dar, kad LiCS nutilo su vienu iš 4×4 punktų- tikrai strategiškiškiausiu – renovacija.
2007 - 09 - 06, 19:13
Slapinai,au. Prašyk tam Stalino anūkui Navickui bernardinuose (redakcijos žvilgsnis,tiems,kurie nori .. ir suprasti) kaip tu supranti demokratiją Lietuvoje.
2007 - 09 - 06, 19:07
O jei namai būtų likę valstybės rankose,tai būtų galima palengva šį šildymą įrengti ir galiausiai visai atsisakyti dujų,kaip kadaise atsisakėme kitokių kuro rūšių.
2007 - 09 - 06, 19:05
Ignorant. Geoterminis būtų optimalu,bet įrengimas yra labai brangus,dėl ko joks gyventojas tam reikalui nepasirašys.
2007 - 09 - 06, 19:03
Slapinui 18 37.Landsbergis,net neimant į galvą to,kad visokio š pridirbo,yra antiek netikęs,kad priėmė kryžiuočių ordino riterio titulą,kurį turėjo jo ainis riteris Konradas fon Landsbergas kartu su kitu riteriu Otonu fon Zaleidenu 1228m. atvykęs į prūsų Kulmo žemę ir pradėjęs nusikalstamą veiklą prieš baltus.Kitas jo ainis pabėgo į Lietuvą iš kalavijuočių ordino,pasisavindamas 2 arklius.
2007 - 09 - 06, 18:57
Po tokiu gasdinimu dabar visos mociutes meldziasi, kad ziemos is viso nebutu. Matyt ir pernai meldesi, kad ziema tetruko vos viena menesi ir todel dujininkams nuostoliu atnese:) O kas bus, jei jos visai nebus? Snipstas gazpromui?:)
Juokai juokais, bet, pritariu REKK’ui, reikia ieskot alternatyvu, pvz., geoterminis sildymas, atlieku panaudojimas.. . o isgaunant Lietuvos nafta irgi perniek deginamos dujos. Kodel neitraukus mokslininku i altenatyvaus kuro paieskas?
O beje, kodel Lietuvos nafta atiduota irgi tam paciam Stoniui? Ar todel, kad jis tik tarpininkas tarp Lietuvos ir Rusijos, tarp Rusijos ir Lietuvos?? Ta prasme, jis tik statytinis, o nafta ir visa, kas giliau, nei 10 m. po zeme, priklauso pvz., gaspromui? Toks itarimas kyla, dievazi:)
Dovanokit uz kvailus klausimus, bet as is tiesu dagelio dalyku neismanau,
sorry:)
2007 - 09 - 06, 18:52
KKK.Ten techniniai dalykai,bet mums,gyvenantiems daugiabučiuose,šiuo metu svarbiau yra tai,kaip apsieiti be bendrijų kūrimo ir tuo pačiu metu išspręsti namo apšiltinimo klausimus.
2007 - 09 - 06, 18:48
Straipsniuka? :) A, gerai paskaitysiu.
Svarbiausia, kad su BK straipsniukais gyvenime nebutu problemu:)
2007 - 09 - 06, 18:41
Slapinui. Tarp kitko,niekas nieko iš niekur neišmetė – jie tik bando blokuoti,betgi užblokavai priėjimą iš vieno kompo,tai neužblokuosi iš visų. Kad tuo įsitikintum paskaityk ten redaskcijos skiltyje esantį straipsniuką,kur mes jiems šiandien numovėm kelnes. Pasijuoksi.
2007 - 09 - 06, 18:41
Atspejai! To tikras saunuolis:)
2007 - 09 - 06, 18:40
O siaip tai visai su jumis sutinku, malonus jaunuoliai:) Ekologiskas kuras tebunie nors ir is morku. Eksperimentai vis dar nedraudziami.
2007 - 09 - 06, 18:39
Slapimui.Ar tavo vardas kartais ne Šlapimas ?
2007 - 09 - 06, 18:38
KKK.Visada prašom. O už nuorodą ačiu.
2007 - 09 - 06, 18:37
Nu, taip. Del visko kaltas Landzberis, delfis, bernardinai ir rugsejo pirmosios istatymas.
Nemokinkit is bernardinu ismesto sodininko:)
2007 - 09 - 06, 18:29
Taigi niekas nesako, kad mus žilvyčiai išgelbės:) – tai tik alternatyva mažinanti kito kūro sanaudas – ir žinoma ačiū, kad nuleidote mane iki jaunuolių:)
P.S. čia šiektiek trumpai – http://www.sildymas.lt/index.p hp?id=397
2007 - 09 - 06, 17:57
KKK. Jaunuoli,aš esu 28 m.sodininkas ir galiu pasakyti,kad žilvičiai neauga taip greitai,kad jų užtektų Lietuvos namams apšildyti.Vien jų išpjovimas,smulkinimas bei pristatymas kiek kainuotų.Ir nekalbėkite už kitus – gal žmogus jaučia malonumą ,sakydamas tokias paprastas tiesas : vienas yra tiktai toks,kitas – tiktai toks.Tada,malonumo apturėjimui,visai nieko būtų tokiam ten apsilankyti.Dlia vsieobščievo blaga,taip sakant.
2007 - 09 - 06, 17:53
Alba. Bardakas ir tiek – juk namai visi statomi pagal kartotinius projektus. Vadinasi,nesunkiai galima rasti ir atitinkamo projekto namo apšiltinimo dokumentacijos pavyzdį.Apšiltinimas tol neįsivažiuos,kol valstybė,nors jau dabar prisiima 50% išlaidų,prisiims ir namų apšiltinimo administravimą – vistiek daugumą namų tvarko administratoriai,tai kodėl jie negalėtų ir apšiltinimo reikalų tvarkyti ? Pvz.,sukviečiam susirinkimuką,paklausiam – norit mokėti pigiau,susitvarkyti – visi už. Nutarimas – pavesti tai atlikti administratoriui su visais įgaliojimais. Mėnuo laiko ir dokumentacija bei banko paskolos būtų.Dar pora mėnesių – namas apšiltintas. Kas laimi : valstybė,nes nebereikia mokėti mažas pajamas turintiems ir dėl didelių šildymo išlaidų nesugebantiems susimokėti kompensacijų,o taip pat ir gyventojai – namas tvarkoj,šildymas pigus,buto vertė pakyla.Miela malonu. Dabar,kada viskas palikta savieigai,niekas neinasi,nes niekas nenori kolūkių,kur bijo visokių suktybių.Ir iš viso – kvailystė buvo valstybės turtą – butus – perduoti tiems,kurie nesugeba jo tvarkyti – gyventojams,nes pasidarė bardakas ir vėl padaryti kolektyvus nebeišeina.
2007 - 09 - 06, 17:51
Tamstelė matyt nežinote, kad yra pramoniniai žilvyčiai kurie labai greitai auga ir yra naudojami kūrui:) Kad vieni iš alternatyvių enegetinių atsigaminančių resursų – vanduo, saulės energija, vėjas, geoterminė šiluma ir t.t…:)
P.S…ir tikra tiesa tikrasis lietuvi – DĖL VISKO KALTAS LANDZBERGIS – ABSOLIUČIAI:] ir patarimas nesiuntinėkite kitų kur papuola, nes pats tampate panašus į tą patį primityvą…kukliai…:)
2007 - 09 - 06, 17:50
manau Dujotiekana reikalinga Gazpromui kaip juodų pinigų šaltinis. Ji reikalinga ir mūsų ponams. Ji pameta pinigų mūsų K. ir K. ir P. ir P. , kad jie paliktų galioti Dujotiekanai reikalingus dokumentus. Dabar po Seimo įstatymo matyt, kad vienas K. ir vienas P. atkris
2007 - 09 - 06, 17:42
Va,jeigu tas Landsbergis pačioje nepriklausomybės pradžioje būtų pamąstęs kaip gyvensim – kuo šildysimės,kur kurą gausim ir pan.,gal tada ir šiandien geriau būtume gyvenę.O tai šoko kaip pliki į dilgėles ir kas iš to ? Kaip rusas mums dirigavo,taip ir toliau diriguoja.Nes alternatyvų nebuvo net ieškota.
2007 - 09 - 06, 17:40
Be Jūsų Artūrai, nurimo namų renovacija. Projektą, turiu galvoj techninį, paruošti reik metų laiko. O paruošti techniniai projektai lieka popieriuose, nes rangovai priversti juos perdirbti iš pagrindų. Taip atsitiko kaimynams, Arch.77. Gal geriau būtų, kad techninį projektą ruoštų rangovas, o projektuotojams liktų derinimai. Trūksta projektuotojų, statybininkų. Reik naujų vėjų šiame ūkio sektoriuje, nes dujinikai su šilumininikais paliks mus visus be kelnių. O abiems K.,K. matyt nukrinta namažai trupinių nuo dujininkų milijonų. Prisiminkite savo kolegoms Vyriausybei ir seime apie 4×4
2007 - 09 - 06, 17:39
Slikui. Kažkada ir Landsbergis siūlė pjauti javus dalgiais,o važinėti dviračiais.Nebe tie laikai.
2007 - 09 - 06, 17:38
FC šneka kaip landsberginis primityvas,kas šiam tinklalapiui visiškai nėra reikalinga.Jam patarčiau eiti į bernardinus,kur tokie nėra blokuojami ir labai mėgstami redakcijos.
2007 - 09 - 06, 17:35
to FC 2007-09-06 16:05:44
gal Chehija ir nebuvo baile, bet jos niekas nepaklause. Musu (LT) nuomone buvo irgi niekam neidomi tuo metu, bent jau kiek as pamenu is istorijos. Manote kad kazkas pasikeite? :)
o del stojimosi keturiom – nesikartosiu, paskaitykit Margarita / 2007-09-06 12:03:18
to REKK 2007-09-06 16:21:57
najo, ant cielu 0.12 apsirikau, atsiprasau, man ka 11ct ka 10 ct, taigi grubiai primeciau 1,5 karto. Pasitikslinu: 1.376843100189… karto
2007 - 09 - 06, 16:41
Taigis, kažkada tų dujų nebuvo Lietuvoj ir nieks nenumirė.
Reikia greičiau laisvą nedirbamą žemę žilvičiais užsodinti. Bus naudos visai Lietuvai, kai pinigus dujoms leisime žilvičiams.
2007 - 09 - 06, 16:32
Tai ir noriu pasakyti nekaikuriems…
P.S…tikras lietuvi – FC komentare yra ir atsakimas prie ko AMB…
2007 - 09 - 06, 16:21
11.109 ct/kWh ir 15.295350 ct/kWh. – kur Jūs gaunate 1,5 karto? Nebent kalbate apie ateities perspektyvą, kad dujų kaina kils ir todėl brangs ir šildymas?
O kas ginčijasi dėl namų renovacijos? Aš tik už. Ir manau, kad ji turėtų būti vykdoma valstybiniu mastu ir "volna-prinuditelna" būdu:). O algos, pensijos ir t.t. turėtų kilti priklausomai nuo infliacijos mastų Lietuvoje.
P.S…o apie šuniukus viską aš supratau…
2007 - 09 - 06, 16:16
"Man tik atsakykite, kodėl Rusija turėtų mums paradvinėti žaliavą pigiau nei kitoms ES valstybėms? Todėl, kad mes artimasis užsienis?"
Atsakymas yra labai paprastas. Arba mes leidžiamės būti dulkinami Gazpromo ir gausime dar kurį laiką dujas pigiau, arba nesileisime – tada dujas pirksime brangiau.
2007 - 09 - 06, 16:12
O gal Margarita siūlo atsistoti keturiomis prieš Gazpromą ir …
Na, gal susimylės tas Gazpromas ir kokius vienerius metus atidės dujų kainų didinimą.
Galvoti, galvoti reikėjo, kai Lietuvos dujos buvo pardavinėjamos. Juk mūsų pačių vyriausybė pardavė dujų kainų reguliavimą už papildomus 10 mln. Dabar turim tai ką pasirašėme sutartyje.
2007 - 09 - 06, 16:05
Margarita, prisiminkit 1938 metais Miuncheno sandėrį. Tada irgi visi bailiai ir suglaudę ausis tylėjo, kad tik mūsų neliestų.
2007 - 09 - 06, 16:04
1. praeita ziema sildymas man kainavo 11.109 ct/kWh, ir Vilniaus Energija del to labai apgailestavo.O saskaitoj uz si birzeli gavau prierasa, kad nuo liepos isigalioja naujos kainos, ir silumos kaina bus 15.295350 ct/kWh. + karstas vanduo kainuos 11.46513 lt/m3. kazka neteisingai supratau?
2. koks paprastas sprendimas, pakeliam pensijas ir duodam kompensacijas. is ko duodam? tiesiog pristampuojam pinigu, ir duodam! Teisingai Arturas sako, reik investuot i renovacijas o ne skyles lopyt. mano apsildintas butas ziema, prie vidaus temperaturos +24 sunaudoja 1-2lt/m2, toks pats senos statybos butas sunaudoja 2-4lt/m2 ir vidaus temperatura <20. taigi renovavus nama gyventojai gautu komforto salygas, o vietoj sildymo issimoketu paskola.
3. Maskva be musu politiku turbut tikrai neisgyventu. Butu pas mus talentinga valdzia – jau per 15+ metu galetume prasukti tuos pinigus kur galejom sutaupyti ant rusijos letos reakcijos (pvz namus renovuot) ir but pasiruoshe dabartinem kainom. Bet musu politikai (ne visi, bet dauguma) labiau del valdzios draskosi nei tauta rupinasi ir kompetencijos turi.
p.s. taip ir nesupratot apie shuniukus.
2007 - 09 - 06, 15:25
Ir pats suprantu, kad nešuniukuose esmė ir ne aš apie juos kalbą užvedžiau…:)
Pimiausia, iš kur tos žinios, kad kils 1,5 karto? Tai atleiskite kiek Jūsų skaičiavimu tada dujos brangsta? Ir beto šiluimininkai nekelia tiek kiek brangsta žaliava…
Taip sutinku, kad gaunantiems mažas pajamas – tai skaudus smūgis ir todėl vyriausybė turi atsižvelgti didinant pensijas, keliant algą, suteikinat kompensacijas ir t. t., nes ta žaliava neišvengaimai brangs – jei ne šiandien tai rytoj ir tos kainos kils – todėl vyriausybės pareiga amortiZuoti kainų šuolius.
Man tik atsakykite, kodėl Rusija turėtų mums paradvinėti žaliavą pigiau nei kitoms ES valstybėms? Todėl, kad mes artimasis užsienis? Ar todėl, kad mes leistume "Dujotekanai" beprotiškus pelnus, kad jie Maskvai nupirkinėtų mūsų politikus?
2007 - 09 - 06, 15:09
REKK.Gal baigiam su tuo nelietuvišku žodžiu"to" (tai yra tokių globalistinių įstaigų,kaip delfis ar bernardinai išradimas) ? Prie ko čia AMB – arti mūsų nėra alternatyvių šaltinių. Margaritai pritariu.
2007 - 09 - 06, 14:59
REKK to Margarita / 195.182.77.199
2007-09-06 13:44:09
matau, nesugebu isaiskint kad ne shuniukuose esme. pas Krylova ne tik shuniukai vaizduojami, yra net medziai. Kilnus piliecio noras neapsiriboti gerbuviu. Paziuresim kas bus kai ziema mokesim uz sildyma 1.5 karto daugiau. Beabejo propoganda nukreips zmoniu pykti ant reikiamu politiku, susiras priesha. Taciau badaujant ilgai himno nepadainuosi.
O del kovo-11 tai kolkas perdaug skaudus klausimas kad ji kelt: skaudu kad kazkas turi aukoti savo gyvybe kad kazkas pasikeistu. Betkada ir betkur.
Beje, manote sia ziema niekas nemirs del duju kainu pakilimo? jei vieniso senuko pensija 400 uz sildyma jis mokejo 200 mokes 300, ko jis atsisakys, vaistu ar duonos? neislaikantys buto turi ji parduot, nusipirkt mazesni ir besikraustant subyret smeliu? Nudziuginkite 3 vaiku motina, gaunancia 800 kad nepiniguose laime.
As asmeniskai nuo to 1.5 karto nenubednesiu, taciau man skaudu matyti kaip tauta skursta vardant vadovu apsimetimo patriotais.
2007 - 09 - 06, 14:33
Alternatyva reikalinga besalygiškai, bet kol valdys AMB patikėtiniai su žvilgsniais į Rusiją – sunkiai skinsimės kelius. Juk žiūrėkite, be AE nelabai ir svarstomi kiti energetikos projektai – pakalbama šiektiek ir viskas. Nes ten didesnis vargas ir mažesnis pelnas. Vyriausybė net nesugeba rasti pinigų parengti galimybių studijoms dėl suskistintų dujų terminalo ir dujotekio tiesimo į Lenkiją. O juk tievisi projektai tai galimybė kažkiek tai būti mažiau priklausomiems nuo Rusijos.
Kur pas mus studijos kaip vistyti atsikuriamąją energetiką? Skandinavai kelia sau tuos uždavinius, o mes? Mes gyvename naftos produktais…nes taip geriau didžiajai kaimynei.
2007 - 09 - 06, 14:24
Ačiū – jau skaitęs:) ir tikrai tikiuosi, kad manęs toje pasakėčioje nėra:) ir tikrai nemanau, kad ji čia tinka.
Ir tvirtai žinau, kad negalima visko šalies gyvenime matuoti ekonominiu gerbūviu ir komfortišku prisitaikilėškumu. Jei mes taip darysime dabartinėje mūsų Lietuvoje, tai visos tos pokario aukos ir pasiaukojimai bus tikrai beprasmei, nes mes jų išsižadėsime vardan savo prisitaikėliško egzistavimo.
P.S…galiu tada kelti ir klausimą, o gal nereikėjo tada ir kovo 11-osios?
2007 - 09 - 06, 14:12
REKK.Pritariu. Vistik svarbiausia dabar yra kuo skubiau susirasti alternatyvų tiekėją.O jei nepavyks,tada reikia kuo skubiau modernizuoti Lietuvą,kad mūsų uždarbiai būtų tiek aukšti,jog dujų kainos mūsų nebegąsdintų.
2007 - 09 - 06, 14:10
REKK to Margarita / 195.182.77.199
2007-09-06 13:44:09
Nepradesiu destyt filosofijos, pasakysiu tik, kad drasiai galite paskaityt I.A. Krilov pasakeciu. Kadangi Jus ne shuniukas – saves niekur neatpazinsit.
2007 - 09 - 06, 13:44
Matote, mes ne šuniukai ir tikiuosi mums komandų nereikia. Bet čia jau kiekvienas pasirenka pagal save.
Ir mažesnes kainas turėjome todėl, kad Rusija taikė pereinamąjį laikotarpį. Ir dar tos mažesnės kainos visada suteikia galimybę spekuliuoti jomis, siekiant tikslų (taip kaip daro Kirkilas ir būti įtakojamas) ir kartų būti taip iš dalies priklausomais nuo Rusijos – ir baimės apsuptyje visą laiką laukti ir galvoti, kad tik nesupykdžius jos, kad tik jį kainų nepakeltų…Ant ambrazūros šokti bereikalo nereikia, bet nereikia ir savo rankomis tą ambrazūrą padėti lipdyti, kad po to iš jos galėtų mus šaudyti (o mes po laiko susipratę šoktume ant jos)…
2007 - 09 - 06, 13:35
Liepai 12 07.Kas įdomiausia,kad daugumą seimo partijų dujininkai šeria,tame tarpe konservatorius.
2007 - 09 - 06, 13:19
kai mokinau savo suniuko komandos "paimk" jis irgi isivaizdavo kad jis didvyris, kad sugeba ikasti tai rankovei ir ji pabega. pries ji buves suo buvo protingesnis, kai sakiau jam "paimk" – jis paziuredavo i mane, sakydamas "tau reikia tu ir imk". Tad nebukime tomis rankomis, kurios karstus pyragus is pechiaus traukia kazkieno noru.
o kas link posakio apie Baltarusija, is vienos puses – ta pati baltarusija kencia nuo gazpromo dabar. Is kitos puses – mes gan ilga laika turejom mazesnes kainas nei senoji Europa, galejom ir turet kuri laika, jei ant ambrazuros neshoktume.
2007 - 09 - 06, 13:03
patinka REKK pozicija.Ubagai ir driskiai prašinėtijai niekam ne prie širdies ,iš komentaro apie Ukrainąir Gruziją tokie ,Margaritos manymu, neverti dėmesio "tegu patys aiškinasi".
Už dujas užsimokėsim,nieko neatsitiks,tik gal tikrai reikėji įsiklausyti į daugkartinius Zuoko raginimus tvarkyti daugiabučius,dėl to šilumos poreikis sumažėtų ir būtų išspręsta problema ilgam.Kaip daugelis mėgsta sakyti , "reikia šalinti priežastis, o ne pasekmes"
Kai kada kelia šypseną bet kokia proga "Įspirti į kauliuką" Kubiliui.Šiuo atveju, Kubilius ne toks reikšmindas {o jei taip,tai nederėtų prisipažinti} kaip Zuokas,visgi Zuoko partija valdančioji.Nesugebėjimas daryti įtaką kolicijoj reitingo nekelia. Juokingai atrodo,kai girdim skundus:"Jis jį myli labiau negu mane".
2007 - 09 - 06, 12:26
Matote, jei norime, kad Rusija mums kainas taikytų kitas, reikia tapti Baltarusijos lygio valstybę (bet ir ta už savo pasispardymus prie didžiąją sesę, kaip taisyklė sulaukia didesnių kainų:). Ir tarkime kodėl Rusija turėtų mums taikyti kitokias kainas nei kitoms ES valstybėms? Juk mes laisvi, nepriklausomi…štai ir pasirodo, kad priklausomi, nes norime mažesnių kainų, todėl ir lendame ten kur nereikėtų lįsti.
Dėl užsienio politikos – nors vieną vietą turime kur kažką nuveikiame, aišku eksportuotinė demokratija visur sunkiai įsitvirtina ir dažniausiai dėlto, kad tų "ale demokratinių" lyderiai nelabai būna demokratiški ir tik tomis įdėjomis prisidengdami (ir iš vakarų gaudami pinigų) stengia pasiekti savų tikslų. Bet pasakymas, kad pabūkime kažkur tai pasislėpe, kad mūsų niekas nepastebėtų yra išdalies bailus ir įžeidžiantis – juk gali ir mus užspausti kaip esrus ir jei tada visi nuspręs, kad jiems irgi reikia patūpėti po šluota? Negalima leisti, kad kažkas tave laikytu mažesniu, bailesniu ir pastumdėliu – tokių niekas negerbia – geriausiu atveju pasinaudoję išmeta.
Todėl ekonomine gerove negali būti pateisinamas bailumas.
2007 - 09 - 06, 12:07
Kažkuriam š.m. "Veido " Nr. , jei neklystu Nr13 yra tokia schemutė, nubraižyta A. Bačiulio, kaip kas su kuo čia pas mus susiję. Nereikia didelių studijų, kad įstikintum, ką ir per ką veikia Lietuvoj "Dujotekana".
2007 - 09 - 06, 12:03
nesu as kainu specialiste, bet manau kad kainu dydi itakoja musu uzsienio politika. kam mes visur lendam ir demonstruojam solidaruma su pries rusija nusistaciusiomis valstybemis? "normalios" valstybes issiaiskina pradziai, poto pareiskia savo nuomone, o mes, itariu, savo nuomones neturim, o reaguojam i kai kieno komanda "FAS". pvz:
Ukraina – pasirodem kietais derybininkais, atstovejom oranzinius. ivykiai rodo kad gal reikejo palaukt kol jie patys ten issiaiskins kuris demokratas kuris ne. man tai geda dabar uz tai kad mes isikisom i bananu respublikos korumpuotu pasiputeliu ginca.
Gruzija – ten tai aplamai ne i tema sudalyvavom, ten jokia demokratija nekviepia. zinau apie Arturo siltus jausmus Gruzijai, gal ten ir yra demokratijos daigu… bet kazin ar per 10 metu isaugs derlius.
Lenkija – o kam mes dar ta ju sukirmijusia mesa ginem?
Estija – taip beabejo su tuo paminklu rusija persistenge, bet kam mes shokom?
ir taip toliau ir taip toliau, visur mes savo 3 kapeikas ikishom. galime isivaizduot esa europos bamba, bet nusiemus rozinius akinius pamatysime kad esame mazyte tolima neissivysciusi europos provincija. O dabar Rusija duoda suprasti, kad butent musu politika itakoja kainas. Mes pasiruose netekti savo geroves del savo suverineteto, bet ar tai butina taip rodyt? juk mokslas apie tarpvalstybini bendravima vadinasi diplomatija. gal but reikia kelis metus kampelyje pasedet nekreipiant i save monstro demesio bent kol ant koju atsistosim? as nesakau kad reikia paklusti rusijos norams, bet kam specialiai visiems rodyt kad mes priesh?
pabaigai keli posakiai su Gruzijos akcentu: "Odin malenkij, no ochen gordyj strana…" arba "Kak gordyj oriol na vershine Kavkaza sidim my teper na kraju unitaza"
p.s. greiciausiai vadinsite mane koloborante, bet mane erzina kad pasidarom problemu del nemoksiskos politikos, ir dar mane erzina kad 10meciai vaikai prisiklause savo tevu, kurie prisiklause propogandos drista aiskint kaip jie nekencia rusu ir kokie tie rusai gaidzia
2007 - 09 - 06, 12:02
L. Pečeliūnienė bernardinai.lt rašo. … G.Kirkilas daro spaudimą Seimui. … Latviai jau seniai atsisakė panašių tarpininkų ir nieko – "Gazpromas" neužkėlė didesnės kainos negu Lietuvai. Interneto komentatoriai rašo: geriau mokėkime "Gazpromui" europinę kainą, bet atsisakykime tokių siurbėlių kaip "Dujotekana". Gerai padarė latviai. Pas mus "Duojetakana " spaudžia Janušką, Januška- Kirkilą. O prie ko čia konservatoriai. A… pardavė Kauno elektrinę "Gazpromui", vadinasi ne tarpininkei "Dujotekanai". Tai viskas tvarkoj. "Dujotekana" lupa nuo mūsų devynis kailius, finansuoja rinkimines kompanijas ir ne tik… Dar reikia pasigilinti ar nėra valstybė valstybėje. "Gazpromas" tiesiogiai to daryt negalėtų, tai ir pristeigė visokių dujotekanų.
2007 - 09 - 06, 11:50
Pasbejau, kad politika mane pradeda kuo toliau tuo labiau nervuoti. Niekur nerasime tiek daug neisprendziamu problemu, kaip politikoje.
Eisiu gal atostogu greitai…
2007 - 09 - 06, 10:54
Na premjeras K. tampa panašus į "Dujotekanos" ir "Liet. dujų" (o sumoje "Gazprom") atstovą ir patikėtinį Lietuvoje – panašiai kaip exkancleris Šrioderis. Šitoks susirūpinimas dėl sumažėsiančių dujininkų pelnų ir gasdinimai astronominėmis dujų kainomis tiesiog verčia daryti išvadas, kad socdemai (ir netik jie) labai giliai sėdi kažkieno tai kišenėje. Na jei tikėti premjeru K. susidaro įspūdis, kad mums dujų kainos gali būti didesnės nei kitoms ES valstybės, nors transportavimi kaštai mažesni:). Pagasdinti ir poto žiūrėk gal pavyks išpežti taip reikalingus įstatymus dujininkams? Gerai, kad nors čia Prezidentas nepasidavė K. spaudimui ir nepaskyrė dujininkų klano atstovo į kainų priežiūros pirmininko postą. Žinima K. reikia viską daryti, kad tik pavyktų atstatyti status quo dujininkams – rinkimai artėja – reikės paramos, kartu bus galima rinkėjams pademonstruoti, kad vat kaip pavyko nedaleisti kainų kilimo. Ir ta mintis, kad su tokiais savo antkainiais nuvaryti šilumininkus iki vegetavimo ar bankroto ribos ir poto perpirkti? Juk tada taip gerai tas pats ir dujų tiekėjas ir šilumos…viskas į vieną kišenę ir kainas galima palaikyti pelningas…Ir tikrai kažkodėl kitas K. kažkaip tai aptakiai apeina šitą klausimą – pinigai visiems reikalingi?
P.S…gal ir tektų susiveržti tuos diržus, bet jau geriau mokėti tiems rusams pilną kainą už dujas, ir kad visiems tiems tarpininkams (papasakokit kam jie išviso reikalingi) būtų apkarpyti pelnai. O tai maitiname Rusijos statitines Lietuvoje ir apsimetame, kad viskas tvarkoje.