Seimo naujienos kinų kalba
2007 - 05 - 28, Pirmadienis 10:43 Anglų kalba leidžiamame savaitraštyje „The Baltic Times“ dėmesį patraukė žinutė apie ginčus Lietuvos Seime dėl to, ar reikalinga mūsų Parlamento oficiali interneto svetainė kinų kalba. Buvo lietuvių, prancūzų ir anglų kalbomis, o apie tai, kad atsirado ir jos variantas kinų kalba lyg ir nebuvau girdėjęs. Bet apie tai parašė ne tik Baltijos šalyse leidžiamas savaitraštis anglų kalba, bet ir nemažai naujienoms skirtų interneto portalų ir netgi anglų kalba leidžiamas laikraštis „Katare“.
„The Baltic Times“ apie tai parašė daugiau todėl, kad vienam „liberaliam“ parlamentarui tokia idėja nelabai patiko, esą ji niekaip nedera su mūsų užsienio politikos prioritetais. Aišku, kad Kinija gal ir nėra artimiausia Lietuvos draugė, bet būtent šios valstybės kalba yra ir bus viena populiariausių pasaulyje. Bent jau kalbai iki tokio paplitimo tikrai toli.
Nežinau, kiek kinų tikrai lankysis Lietuvos Seimo interneto svetainėje, kaip ir nežinau, kiek valstybei kainuos kiniška Seimo versija, bet esu tikras, kad didelių nuostolių nepatirsime. Kuo daugiau žmonių pasaulyje savo gimtąja kalba galės išsiaiškinti, kur ir kas yra Lietuva, tuo geriau.


2007 - 05 - 29, 7:38
to klanas…, esi beviltiškas, padaryk bent vaikus protingęsnius už patį,parūpink gerų knygų, kad priešą pažinotų. Taip ir nesupratai, ką padarė
su mumis ir mums, "sanitaras" ant Lietuvos.
Parašyk bent vieną recenziją knygai, varinėti svetimas citatas kiekvienas gali.
2007 - 05 - 28, 23:54
KF, nesvarbu ar tie komentarai yra šviesa ir įkvėpimas. Tiesiog manau verta atsižvelgti į daugelį daugiau mažiau nuoširdžių pranešimų, tam, kad mūsų sąmonė galėtų nuolat pataisyti tikrovės vaizdą – nemanau, kad turim apsiriboti glaudžiu draugų rateliu. Nepaisant LEMG antisionizmo ar proputinizmo, kas gal būt nulemta kokiomis nors gyvenimo aplinkybėmis, gal, ji užaugo kokių nors rusų nacionalistų šeimoje – tai, manau, nesvarbiausia; nepaisant ,,laisvo sąmonės srauto" – žinot geriausias XX amžiaus rašytojas irgi panašiai rašė, vieną dalyka ji, visgi, manau teisingai vertina – šiuolaikinė Lietuva kuriama kaip valstybės imitacija, viešųjų ryšių projektas, Potiomkino kaimas.
2007 - 05 - 28, 23:33
…pasirodo ne mes vieni išsikvepiame – Arturas su blogo temomis irgi kartais atsipalaiduoja:) – bet tai irgi žmogiška, negali gi visą laiką kurti "aukščiausiame lygyje":)…bet sugebame išsisukti ir pateikiame daug įvairiausių variacijų ir nukrypimų, o blogui tik įnauda…:)
P.S…tik galėtų kada ir Arturas atplaukti pieno puta..kad žinotume. kad dar gyvas…:)
2007 - 05 - 28, 22:58
..na dabr perspektyvą iš 2028 galime permestį dar toliau, bet jei leisime tokią imigracinę tvarką kaip daugelyje Vakarų Europos valstybės, gali būti taip, kad eina juodas lietuvis su arabu lietuviu į mečetę melstis kinieiu kalba…:)…nsu kažkoks didelis antiglobalistas, tuo labiau rasistas ar kažkas panašaus, bet imigacinė politika turi būti griežta – prancūzai, vokiečiai, anglai ir daugelis kitų rodo vieną dalyką – problemos yra didžiulės ir jos kyla iš jųjų nenoro integruotis į tą visuomenę kurioje atvyksti gyventi…
P.S…tiesa dar apie integracij, bet Lietuvoje susiejant su nesenais įvykiais Estijoje…kalbėjau su Lietuvos ruse (staroviere) kurios jau n-kartų gyvena Lietuvoje ir štai kaą pasakė – bendrauja jį su čia gimusiu, užaugusiu sovietų karininko sūnumi, kuris gavo išsimokslinimą, turi gerą darbą ir t.t…bet jis turi didžiulę neapykantą mums lietuviams ir jei reikėtų ramiai pakeltų ginklą – vat jums ir "integracija"…
2007 - 05 - 28, 22:50
O kam yra blogai, kad Rusija turtėja ? Blogiau, kai Europa skursta, visom prasmėm.
Nėra gerai, kai Europa priima žmogelius iš Rusijos, su, nuo Rusijos Ekonomikos
ar Gamtos išteklių, pinigais.
Visoms Valstybėms yra blogai, kai Valstybes ir Prezidentus, išduoda išdavikai.
Aš nepavydžiu Vladimirui Putinui, bet manau, kad Rusija susitvarkys.
O vat Lietuvai, yra blogiau. Žemėlapius "padėjo" nupiešti alvydas nikžentaitis, dar blogiau, jis padėjo juos išplatinti ir tai pačiai Rusijai, juk ir Rusijos yra dvi, viena yra sukalta iš "politinių dvynukų".
Lietuvai yra stabdomos Statybos, kapai turi būti perlaidoti, bet reikėtų sustabdyti "dailininkus", tipo nikžentaitis…
Lietuva paimta už gerklės…, Rusijos nepaimsi, vat čia, aš tikiu Rusija ir Putinu. Lietuvoje blogiau, išdavikai savi ir "savų" nereikia.
Mums beliko pakelti Sporto Rūmus, pajėgsime.
Bankai, Bankai gauna nuomilžį iš mūsų Biudžeto kaip garanto…, už Paskolas.
Jeigu buto paskola siekia virš 24, garantuotų %…, beliko "reklamuoti" tokią Valstybę.
2007 - 05 - 28, 22:40
As tai tiesa sakant, LMEG komentaru negaliu skaityti. Man tiesiog pradeda viska sukti ir i visas puses krutinti. Visos kuno dalys pradeda tabaluoti ir as nieko tada nebesuprantu…
Bet… kai kam gal LMEG komentarai yra sviesa, tiesa ir ikvepimas. Skoniai skiriaisi. Todel tegu zmogus reiskiasi, kaip jam atrodo geriau.
2007 - 05 - 28, 22:37
p. Eglei
Sutinku, versti būtina. Tik, kai pagalvoji, kad absoliučios mūsų išrinktųjų daugumos poliglotystė baigiasi "russkim so slovariom", tai, aišku, didelės reikšmės vertimams ta įstaigėlė neteikia. Tas pats pasakytina ir apie kitus valdžios uabėlius. O dar – juk anglui versti į anglų k. reikia visai kitaip, nei prancūzui į ANGLŲ k. Kur rasti vertėjų su teisiniu išsimokslinimu?
O kiniečius jaukintis būtina.
p. Taigi
Taip,estai kitokie. Gal dėl to, kad juos auklėjo kalavijuočiai, danai, švedai, rusai, o mus – kryžiuočiai, lenkai, rusai. Ir saulelė jų hipofizius kaitina mažiau, nei mūsų ir genų iš stepių jie turi mažiau.
p. Piliečiui
Apie metro verta kalbėti tik skaičiais. Statybos kaina – ne skaičius, o imponderabilija.
2007 - 05 - 28, 22:34
nerimtai, bet į temą, o gal ir atvirkščiai:
1978 metų anekdotas apie 2028 m.Vilnių
Eina Didžiojo Mao prospektu du lietuviai ir tyliai kalbasi… rusiškai
2007 - 05 - 28, 22:20
st. algi – nesielvartauju aš ir pats žinau, kad dažniausiai būnu visiškai subjektyvus (nebent remiuosi tikrais faktais), žinau, kad ir kiti būna subjektyvus ir kiekvienas su savo nuomone (kuri nepakartojama ir vienintelė:), bet LEMG piešiama nuolatinė apokalipsinė Lietuvos panorama, tampa tragikomiška – ir ginčytis su LEMG neįmanoma, nes su apokalipse nepasiginčisi;)…todėl ir tiesos gimimas tampa labai problematiškas…
Nurimes – O Jūs įsivaizduojate kas būtų jei Gediminas su LEMG atsidurtų vienoje barikadų pusėje?…bet kažkaip bent ateityje manau tas negręsia…:)..gerai užteks apie tai…kiekvienas turi teisę gyvuoti…
2007 - 05 - 28, 21:43
Kuklusklane, be reikalo taip sielvartauji dėl LEMG. Čia panašiai kaikas pyko ant tokio Kastoro ir Poliukso. Juk kažkas turi pasakyti teisybę, jei kiti nepasako. Jei ta teisybė subjektyvi, tai ir ačiū Dievui. Nes argi galima apie ką nors ginčytis su žmogum, jei jis kalba tik objektyvią tiesą ? O juk sakome, kad ginčuose gimsta tiesa.
Dėl metro. Sausaranki, metro, kaip transporto priemonė našesnis už antžeminį tramvajų. Bet 1) nereikia užstrikti vien apsibrėžiant po ar ant. Kalnuotam mieste sistema gali būti mišri. 2) reikia taisyti maršrutą – žvaigždinę schemą pakeisti žiedine. 3) nelįsti nei su tramvajum, nei su metro į Senamiestį. Vienas varijantas pro gubernatūrą, universitetą, su Išlipimu Rotušės aikštėj, kita – Pylimo gatve; šis sovietmečio projektas, kenksmingas Senamiesčiui, prieštarauja paminklosauginiams įstatymams. 4)metro yra pavojingesnė vieta teroristiniame pasaulyje, nors sovietai ją pirmiausia projektavo kaip slėptuvę karo atveju. Dabartiniame partizaniniame kare metro gali tapti galvos skausmu. 5) metro išlaikymui reikia žymiau didesnių pinigų ir šiaip geresnių miesto valdymo įgūdžių. Mūsų valdžia nesugeba įvesti paprasčiausios švaros ir tvarkos aplink autobusų stotį – įsivaizduoju į ką pavirs tas požemis. Į socialinių žiurkių lindynę.
Dėl kinų. Tik nepersistenkim vaizduoti imperinės tautos. Išsiverskim į anglų kalbą, o entuziazmo perteklių skirkime savo kalbai, internetinėms enciklopedijoms ir valdiškiems , informacija. Peržiūrėkim, pavyzdžiui, kaip mūsų mokomosios programos traktuoja Lietuvos istoriją – tik kaip Lietuvos TSR teritorijos istoriją, niekaip nesusietą su aplinkinėmis sritimis (pažiūrėkit į archeologinius, tarmių žemėlapius). Vakarietiškų vadovėlių žemėlapiuose toje vietoje kur turėtų būti Lietuva, baltai ar Venetų krantas, dažniausia būna sutartiniai ženklai. Mes netgi neturim nė vieno istorinio , kalbinio ar kult
2007 - 05 - 28, 21:42
Kokius Mokslus baigė nikžentaitis, būdamas Istorijos Instituto vadu jis drįsta
sakyti, Du tūkstanTIS penktieji metai…
Keistai, laaabai keistai skamba kaltinimai Lietuvai už Vokietijos ir Rusijos karą prieš Europą ir kaltinimai aplamai Lietuvai, už holokaustą.
Kažkodėl 60 metų pasaulis buvo "maitinamas", tik holokaustu.
Ar Europos Tautos atsisakė savo valstybingumų ?
Gal reikia kalbėti apie visus, vienodai ? Pvz: Lietuvos ančiųPolitikai dangsto Ekonomikos nusikaltėlius…, savo kūnais. Kūnais, tai kaip pasakoje, tam yra panaudota Priesaika ir Lietuvos Biudžetas.
2007 - 05 - 28, 21:11
Kažkaip yra surėdyta…, kad kiekvienos Valstybės POLITIKAI, jie atstovauja savo VALSTYBĘ .!.
Bet iš kur, tiek neapykantos Lietuvai, turi, Lietuvos Seimas…, jau Septynioliktus metus ?
Čia buvo rašoma Tema, apie patriotizmą, bet gi Rinkimai buvo tik, su purvaSkalda…
Juk tai neapykantos Tėvynei, fenomenas. Tokių "čiūdų" neturėjo, dar ne viena Valstybė, Lietuva ir čia, pirmauja.
Kada Seimas paviešins už ką, jie taip, nekenčia Lietuvos ?
Ar galima pamilti Europą, nekenčiant savo Tėvynę ?
To klanas, aš turiu Informaciją iš kurios kunigai norėjo padaryti sau šventumą už iškrypėlizmą, aš maišau jų inkvizicijai, bet man dzin.
Aš daug kam sumaišiau "politiką", ir man dzin. Gali ginti sužvėrėjusius šakalus, ir man dzin.
Bet, jie sugriovė Lietuvą, ir man ne dzin. Aš žinau, kodėl jie sugriovė Lietuvą…, ir jie, tai žino.
Iš kur tiek neapykantos Lietuvai, pačių lietuvių ?
2007 - 05 - 28, 21:01
dekui uz vienuolika eiluciu, jas puikiai zinau.
jos manes neitikina, kad Lietuvai ir uzsienieciams uz civilinio, baudziamojo ir administracinio kodeksu prieinamuma anglu kalba yra svarbiau Seimo svetaine kinu kalba. Civilini kodeksa isverte pries pora metu, iki tol tekdavo saudytis ir "sviesti" uzsieniecius nuo siaip besidominciu, mokslininku iki verslininku is visu pakampiu surankiotais vertimais, paciai versti – tikrai menkas malonumas, kai reikia iveikti kelis simtus lapu teksto. galu gale nesant vieningo vertimo kiekviena valstybes institucija vis skirtingai formuluoja ta pacia norma ivairiose ataskaitose tarptautinems organizacijoms, i darba priimamiems zmonems, vertimu biurai skirtingai vercia, ir t.t. Administraciniu pazeidimu kodeksas keiciasi gal kas savaite, jokio vertimo neturim apskritai, nekalbant jau apie aktualios redakcijos vertimus. Apie vertimu kokybe isvis patyliu. tad ideja "integruoti" kinus yra grazi, bet as uz tai, kad viena ir labai svarbu darba – visu istatymu vertima i viena labiausiai musu verslo ir mokslo partneriu naudojamu kalbu – jau reikia daryt neatideliotinai ir iki galo. vat antra kalba jau nebutinai turi but prancuzu ar vokieciu, o greiciau jau pagal jusu ta sarasiuka…
2007 - 05 - 28, 20:20
Artūrai, gal turite duomenų kiek kainuoja įrengti metro, tarkime vieną kilometrą ar vieną metrą. Aš tikslių skaičių nežinau, bet jei jau tramvajus kainuotų 400 000, tai manau metro su vienu nuliu kaip mažiausiai. Nežinau, ar mes tokie turtingi kad leistume sau tokią prabangą mažame mieste. Man atrodo, kad yra siekiama skiriant didelias sumas pinigų projektui per juos finansuoti partiją arba tam tikrus su Paksu susijusius fizinius asmenis. Čia panašiai kaip buvo su prezidentūros remontu. Aišku neturiu jokių duomenų, tačiau tokia nuojauta kamuoja…
2007 - 05 - 28, 19:49
netgi jei estai:
- išvertė tik truputį daugiau negu 4-5 savo įstatymus, o dėl kitų tik pasireklamavo
- tai padarė ne prieš septynis, o tik prieš penkis metus
- iš vis yra kitokie, na …lėtapėdžiai, manau, kad jie toli toli toli. Tiesiog kitur.
(kaip bebūtų apmaudu- ne ten, kur toks patogus mums Dviratininkų estas mėlynšvarkis.)
2007 - 05 - 28, 19:24
Kinija:
žinau, tai pasaulio fabrikas dabar, ateityje – pasaulio bamba. Žinau, kad vis tik kuo mažiau kiniečių gyvens Lietuvoje, tuo vėliau ir pas mus atsiras neišvengiami kinų kvartalai. Tad pritariu REKKui.
Bet teisūs ir MAndrius ir ypač Lauras :
>kad titulini puslapi paruosti visomis pasaulio kalbomis<
Bet mane – seną estofilą "nuokautavo" mažųjų raidžių (GEDIMINAI, sic) egle:
>velgi estai mano akyse verte visus is koto europeicius ir amerikonus pries kokius 7 metus jau, kai parode, kad ju visi teises aktai prieinami internetu anglu kalba.<
Paslaptingoji egle pasakė tai, kas svarbiausia.
2007 - 05 - 28, 19:18
The 10 Most Widely Spoken Languages in the World:
1. Mandarin Chinese – 882,475,389
2. Spanish – 325,529,636
3. English – 311,992,760
4. Hindi – 181,780,905
5. Portuguese – 178,557,840
6. Bengali – 172,756,322
7. Russian – 146,327,183
8. Japanese – 128,278,015
9. German – 96,047,358
10. Wu Chinese – 77,998,190
(Iš ten pat, kur apie Šveicariją).
1. Jei tinklapis kinų kalba paskatintų bent 0,1 proc. kiniečių susidomėti Lietuva, tai ja susidomėtų apie 960 000 kiniečių. Neblogai, ar ne? O jei, neduokdie, jie dar sugalvotų mus aplankyti! Gal gi ne taip jau kvaila skelbtis kiniečių kalba.
2. Estai išvertė į anglų kalbą visus teisės aktus? Ar jūs žinote, kiek viso yra teisės aktų? Jūsų nuomone, VISI jie domina užsieniečius VISI juos liečia? Tai kam estai juos visus verčia?
Kiek teko bendrauti su užsieniečiais biznieriais, juos domina 4-5 Lietuvos įstatymai. Jie išversti į anglų k. Tad viskas O’K!
P.S. pirmos vienuolika šito eilučių yra pagamintos “copy-past” būdu.
2007 - 05 - 28, 19:02
Ša , Kuklusklanai, ša:) Nekabinkit LEMG’ės, jukdar nėra taip blogai…
Įsivaizduokit kas būtų jei jinai (LEMG) ,,susikibtų" su Gediminu…
Nors daug duočiau, jei užsimegztų ,,diskusija" tarp juodviejų…
2007 - 05 - 28, 18:23
1997 metais buvau Paryziuje .Gyvenome labai turtingoje issilavinusiu zmoniu seimoje…jie abu psihoanalitikai,gydo vaikus ir raso knygas..kaip jie sako,-mes esame labai turtingi ir todel dabar vaikus ir paauglius gydome nemokamai…jau tada pagalvojau ,-koks zmoniu mentalitetas…jie turi penkis vaikus- studentai,tai stai, jau tada jie sake ,kad studijuoja kinu,rusu kalbas..,nes ekonomika eina i rytus…tai buvo pries 10 metu…viskas yra gerai,taciau labiau reikia siuo metu sviesti musu zmones,nes jie nezino elementariu dalyku ,susijusiu su mokesciais ,istatymais,savo zmoniu teisemis,-tai ir yra esmine beda,o po to stebimes ,kad rinkimuose laimi tie ar anie…tamsus zmones ,ir su jais gali daryti ka nori…o sviesiems zmonems pilietybes net neduoda…greit kinai zinos musu Seimo virtuve,o musu zmones vis galvoja ,kad patikimiausia yra Socialine Ministerija,kuri jau negarantuoja Pensiju…Bet, gal reklamos ir nebus per daug…as apie Seima,bet kazkodel primena Versla.Manau kas domisi istatyma,is is kitu saliu, puikiai ismano anglu kalba,bet jeigu musu Seimas nori prisikviesti kinu,tai mes tikrai taip nedirbame ir negimdome…
2007 - 05 - 28, 18:13
…yra pasiulymas tamstelei paimti ir visą savo "kurybą" bloge sudėti į kokį vieną leidinį – savo siaubingu fantosmagoriškumu nuneštumėte Kingą ir paliktumėte jį kažkur už tolimojo posūkio:)…ir iš kur pas jus tiek drąsos gyventi tokioje baisioje, išprievartautoje, pastoviai niekinamoje ir t.t. Lietuvoje?…gal nesikankinkite tiek a? ir kitus visą laiką gąsdinate, kito nervai ir netokie stiprūs gali būti…:)
p.s…Lietuvoje tikrai daug problemų, bet ji tikrai nėra kokia nustekenta našlaitė, kaip čia rašote…na tiek kukliai…:)
2007 - 05 - 28, 16:52
Apie kokį tramą eina kliedėsiai ?
Gal galite kas paviešinti, kas pakvietė, kvietėsi, "vienuolį astijų" į Prezidentūrą…, užValgyti nuo Lietuvos, iškrypėliams.
Ar jums dar nedaeina, kad Lietuva jau liko paaukota tik iškrypėliams.
Ar lietuviai Seime susitarė, kad reikia "tarnauti" prieš Lietuvą ?
Jau neina kalba apie atsakomybę, nes jau nėra ką ginti.
Seime nėra Moterų, Seime nėra lietuvių, liko vieni zombiai, kaip algirdas brazauskas.
Zombių Seimas padarė darbelį, atmetė Lietuvą šimtai metų ir Šeimos neturės ateities tik dėl iškrypėlių.
Yra Žurnalistai, kurie kalba, bet yra Politikai,kurie tyli, bet apstu yra kaltinimų, kad Rinkėjas išrinko ne tuos.
DP tik padėjo LSDP laikyti sustabdytą Lietuvą, kad iškrypėliai susivienytų.
Yra kliedėsiai neva apie Politiką, tik Politikos nei Ekonomikos zombių Seimas neleidžia. Yra tik iškrypėlių Politika visuose lygiuose.
Prezidentas šventai rankele pamojuoja…, bet, tik arvydui pociui.
Apie kokią demokratiją yra kliedima ?
Estijoje ir Latvijoje yra dirbama.
2007 - 05 - 28, 16:18
tramas sostinej, tai tas pats, kad metro saldutiskyje. jeigu imbrasas mane itikintu, kad 10 tukst. gyventoju turinciam skuode reikalingas tramvajus, tai patikesiu, kad vilniuje reikia metro. Pamenu, man labai patiko trumpas rasinys vienam is rinkiminiu projektu – ka sudomins, paskaitykit nukopijave nuoroda – http://www.nemalk.lt/?id=1&art icle=8 – jame yra pateikiamos detales, kam ir kodel reikia metro.
O mane itikino vienas mazas faktas – metro rengiami tada, kai is vienos stoteles vaziuoja daugiau nei 200 žmonių. kas gali man parodyti vilniuje nors viena stotele, is kurios vienu metu isvaziuotu tiek zmoniu. nebent stotis, bet iki jos niekas neplanuoja jokio metro, svarbu islisti prie rotuses, kur rausiant tuneli butu prisikasta iki saugomu pamatu ir paminklu… ir t..t
2007 - 05 - 28, 16:03
Siemens kainavo 65 milijonu litų. Žemės Kaune prancūzai juk irgi nepirks, taigi kainos astronomines.
2007 - 05 - 28, 15:36
jei kinu kalba pasirinkta tam, kad pakliutume i Baltic times, tai gal ir pigesnis variantas, nei patiems uzsakyt straipsneli Baltic times. o siaip pinigai ismesti i bala – geriau butu sumokeje anglistams , kad dar bent pora svarbiu istatymu butu isverte, kad investuotojai ir uzsienio kompanijos ar musu politikos partneriai uzsienyje galetu jais naudotis. per sitiek metu nesugebam teises aktu ir ypac naujausiu ju pakeitimu padaryt prieinamu bent viena uzsienio kalba. juokinga, kai klykiam ukrainai ir gruzinams del musu lyderiavimo regione , o kai sie papraso pasidalint patirtim del reguliavimo, nera ka parodyt, nes neisversta. velgi estai mano akyse verte visus is koto europeicius ir amerikonus pries kokius 7 metus jau, kai parode, kad ju visi teises aktai prieinami internetu anglu kalba.
2007 - 05 - 28, 15:36
Metras aukščio beveik kaip visas SIemensas kainuoja.
2007 - 05 - 28, 15:34
Įdomu, kokia Siemenso metro aukščio kaina?
Kaunas va 6 metrus nurėžė – 287 mln Lt :))
2007 - 05 - 28, 15:31
Manau, kad tramvajus buvo brangi nesąmonė, kuri kamščius būtų akivaizdžiai padidinusi, o ne sumažinusi. O metro – dar žymiai brangiau, bet kamščiai sumažėtų. Miestas vis didės, plėsis… Gal žiūrėkime į ateitį. Bėgius pratęst visada galima bus.
Kaip jums patinka Kauno sporto arenos reikalai? Visgi Kaunas yra Kaunas. Kas pažįsta Kauną ir kauniečius, supranta, ką šitas posakis reiškia :)
2007 - 05 - 28, 14:53
Siulyciau pagalvoti apie kefyro muziejaus ir grietines mauzliejaus projektus.
2007 - 05 - 28, 13:48
Siūlyčiau pagalvoti apie kosmodromo ir šachmatų rūmų statybas.
2007 - 05 - 28, 13:25
Sumanymas gal ir "apsukrus", bet dar reikia pacituoti ir tai: "Kiek užtruks viso projekto įgyvendinimas, J. Imbrasas nenorėjo prognozuoti. „Per metus, du tikrai nepadarysim“, – sakė jis". Taigi, naujai studijai kokie trys metai, po to svarstymai, po to nauji rinkimai ir didelė galimybė , kad nauji ateis į valdžią, dar nemažesnė galimybė, kad jie irgi nuspręs pesvarstyti ir daryti dar kažką naują (ir vėl studijos kokiems 2-3 metams…), ir vėl dididelė galimybė, kad…kažkaip tai šviečiasi, kad kamščiai Vilniuje greit neišnyks (nebent vilniečiai:)
P.S. Nesakau, kad tramvajus panacėja, bet liūdna, kad ko gero jokių perspektyvų kamščių klausimu artimiausius 10 metų tikrai nenusimato (projektus dar reikia ir įgyvendinti…:)
2007 - 05 - 28, 13:15
Pagal BVP, Lietuvos gyventojas turi 10 000 Litų…
Tokį atlygį gauna Seimas, Lietuva iš ES gavo iškrypėlius ir Švietimą…, jiems, garantuotą .
Kitoks Švietimas, vis dar, naikinamas.
Kunigai tiek kolaboravo su LSDP…, kad suvienijo, bet, tik iškrypėlius.
Bet, bet gi Lietuva gavo ne tik tropikų vasarą…, bet ir Ekonomikos lygį nuleistą iki Afrikos…
Ar Seimas kolaboruoja prieš Lietuvą ? Faina, a nia ?
Kaip gražu, Lietuvoj.
O kaip reklamuojami Bankai.
Keisti politikai šaukia, vienykimes Europa ir mes padėsime, padarysime Europoje…, kaip Lietuvoj. cha cha cha.
Lietuva užduoda toną. Lietuviškas Seimas diriguoja Europai. Tik kažkodėl,
Lygį gavo Lietuva.
2007 - 05 - 28, 13:13
šia tema komentarų neturiu tiesiog neaktuali tema nėra apie ką diskutuot.
2007 - 05 - 28, 12:57
DELFI:
"Iš miesto pakraščių vilniečiai dideliu greičiu atvažiuoja iki centro, metro lenda po žeme ir vėl iškyla už senamiesčio ribos. Tokią alternatyvą Artūro Zuoko siūlytam tramvajui pateikė dabartinis sostinės meras Juozas Imbrasas. „Į senamiestį atvykę keleiviai galėtų išlipti iš požemio prie pat Rotušės. Argi ne puiku?“, – savo sumanymu žavėjosi Vilniaus meras."
2007 - 05 - 28, 12:32
Kin kalba gerai, kin kalba gerai ? Kin kalba gerai ! Gerai, gerai, gerai !
Vat su Lietuvos Seimu yra prastai…
Mūs Valdytojai atvedė kaip avinus į Afrikos lygį…, dabar beliko pasiekti eilinio kiniečio atlygį…, gatvės siuvėjo lygį.
Su kuo ir sveikinu, Lietuvos Seimą .
2007 - 05 - 28, 12:21
o ash neSKAITAU.
2007 - 05 - 28, 11:19
skaitau, kad delfi siandien organizuoja konferencija su kauno meru Kupcinsku. turetu buti juokinga, nes, kiek pastebejau, zmogus nelabai gaudosi situacijoj.
2007 - 05 - 28, 11:18
Stai pateikiu, kaip atrodo lrs.lt kinu versija:
http://www3.lrs.lt/cn/Lietuvos RespublikosSeimas_cn.htm
2007 - 05 - 28, 11:17
Kad nekenks, tai – faktas. Gal tik geriau būtų ne vien seimo internetinę svetainę atidaryt, bet visos Lietuvos su visom reikalingom info – būtų daug naudingiau, nes seimas kaip vienetas, nemanau, kad kiniečiams pati įdomiausia organizacija:).
P.S. Bet būsiu truputėli antiglobalistas (ir dar visoks anti;) – tikiusosi mūsuose nebus didelių kinų kvartalų…kaip ir didelio kiekio jūjų atstovų;)
2007 - 05 - 28, 11:12
neturejau galimybes pakomentuoti vakar dienos (sekmadienio) temos, todel tai darau dabar. kubilius.lt – varganas variantas, tikintis, kad jis bus paprastas naudoti padarytas ant tradicinio blog’o dizaino, kuri siulo tiek global blogu pardavejai, tiek vietininkai blogas.lt. Taciau sis dizainas yra blankus, tik nezinau, ar toks blankus, kaip ir pats kubilius. temu yra idomiu, bet tik is pradziu, nes veliau ak issisems, o artura noriu pasveikinti, kad du mes be perstojo cia skelbiamos skirtingos temos. Gal del to taip yra, kad arturas yra zmogus – tema?
2007 - 05 - 28, 11:03
Faktas -neiseisim ubagais ir su daugiau kalbu. Manau, kad puiki ideja butu iki 2009 metu padaryti oficialu Vilniaus, kaip Europos kulturos sostines puslapi visomis pasaulio kalbomis. Arba bent jau toki tiksla issikelti, kad titulini puslapi paruosti visomis pasaulio kalbomis. Garantuotai, kad ziniasklaidos demesys butu didziulis ir tai kainuotu pigiau nei parodyti reklamimi klipuka apie Lietuva per kokia BBC, CNN ar Travel ir Discovery.
Beje, su seima ziurime siuos kanalus, tad maciau, kaip Travel dar pries pusmeti rode pries desimt metu susukta filmuka apie Lietuva – kur yra cepelinai, Gariunai, o Siauliu viesbutyje neveikia tv ir perdegusios lemputes. Dar kalbejo su kaimo zmonemis pasienyje…Siaubinga. Reikia skubiai save rodyti, ir ne reklama uzsakinei, o daryti meninius projektus, kulturos ivykius- zodziu gyva pr. Puslapis kinu kalba – puiku!
2007 - 05 - 28, 10:58
Nera abejoniu, kad informacija pats galingiausias ginklas, ne tik kalbant apie negatvus, bet ir apie pozityvus. Kinija didele salis, nemanau, kad mums reikia spardytis ir atsisakyti keliu i sita puse…Tad tokius tamsuolius kaip "liberalus" parlamentaras reikia tiesiog isrukyti is LR seimo.