Lukiškių aikštėje – atminties dėžutė kiekvienai Lietuvos šeimai ?
2007 - 02 - 23, Penktadienis 11:09Pratęsiu Tautos namų projekto temą, kadangi tai neturėtų būti vien pastatas ant Tauro kalno. Siekiant geriau įgyvendinti Tautos namų simbolinę prasmę, reikėtų išplėsti teritoriją :pradedant Tauro kalnu, leidžiantis žemyn link Lukiškių aikštės Aukų gatves ir apjungiant pačią Lukiškių aikštę, taip pačiame Vilniaus centre sukuriant ypatingą erdvę, skirtą tautos istorijai.
Tautos namų kompleksą sudarytų trys sudedamosios dalys. Pirmoji, ant Tauro kalno įspūdingos architektūros pastate įrengiami pasaulinio lygio architektūros bei akustikos klasikinės muzikos rūmai, kuriuose vyksta ir svarbiausių valstybės progų minėjimai. Rūmuose būtų numatytos specialios patalpos pagerbti valstybės atkūrimo patriarchus.
Antroji šio komplekso dalis būtų Lukiškių aikštėje pastatytas Laisvės monumentas – didingas paminklas bei padėka Lietuvių tautai ir žmonėms už valstybės išsaugojimą bei puoselėjimą , pagarba visiems žuvusiems per amžių kovas ir karus.
Ir pagaliau trečioji – jungiamoji visos teritorijos grandis –architektūrinė urbanistinė kompozicija –
,,Tautos namai‘‘ – monumentas Lietuvos šeimai .
Žemėlapio formos patalpoje po Lukiškių aikšte, kurioje per visą Lietuvos žemėlapio formos perimetrą būtų sudėliotos vienodos dėžutės, tarsi mini seifų siena ar iš vaikystės žinomi sekretai, kuriuose po žeme slėpdavome mūsų svajones ar prisiminimus reiškiančias smulkmenas. Dėžutės galėtų būti nedidelės, maždaug keturių kvadratinių centimetrų dydžio. Dėžutės turėtų užrakinamas dureles. Tokia dėžutė būtų skiriama kiekvienai Lietuvos šeimai, tai yra virš milijono šeimų.
Kiekviena Lietuvos šeima, nežiūrint kur ir kaip gyventų turėtų savo šeimos relikvijų dėžutę Lietuvos širdyje –Vilniuje. Kiekviena dėžutė turėtų raktą, kuris kaip simbolinis ženklas kabėtų visų Lietuvos šeimų namuose. Kiekviena šeima dėžutėje galėtų paliktų padėka ar nuotrauką savo seneliams, tėvams ar proseneliams, kurie krito kovose už Lietuvą ar žuvo tremtyje ar savo šeimos priesaiką ir pažadus savo artimiesiems, kitus mažus šeimos simbolius ar relikvijas.
Pavyzdžiui, tėvas su sūnumi į šią dėžutę padeda pažadą gerai mokytis, o po metų kartu pasitikrina –ar pažadai vykdomi.
Kartu šioje patalpoje būtų įrengtas vizualinis video archyvas, kur būtų sukaupta visa foto, video ar dokumentinė informacija apie kovas už laisvę, tremtį, nepriklausomybės atkūrimo laikotarpį. Galėtų net būti kiekvieno Lietuvos piliečio nuotrauka, jauno ar pagyvenusio.
Kiekvienas Lietuvos žmogus pats nuspręstų, ar dalyvauja šio monumento ekspozicijos kūrime asmeniškai.
Baltas statinys ar jo segmentai išsidėstytų Lukiškių aikštės pakraštyje, o toliau kiltų link Tauro kalno. Tai būtų teritorijos jungianti grandis. Balta spalva dieną, o naktį sklindanti balta šviesa tarsi simbolizuotų teigiamą energiją, kurią ir spinduliuoja šeima. Tai pagarba ir priminimas, kad valstybės pamatas –šeima, kuri ugdo gerą ir atsakingą pilietį.
Statinio urbanistinis sprendimas turi būti šiltas ir gyvas, sudarantis viešas erdves, kuriose visada vyktų gyvenimas, būtų poilsio zonos, vietos pasivaikščiojimui bei vaikų žaidimo aikštelės.
Tokia forma būtų patogi ir paminklo finansavimui, nes savanoriškai šeimos galėtų aukoti lėšas , tarsi apmokėdami dėžutės gamybos kaštus. Paminklas būtų gyva vieta, svarbus kiekvienai Lietuvos šeimai, pabrėžiantis ir Vilniaus – Lietuvos sostinės reikšmę ir svarbą kiekvienai šeimai.


2012 - 01 - 16, 13:53
hahahahl lloooll
2010 - 06 - 10, 9:23
[...] Projektai ir idėjos| Įrašo komentarų RSS 2.0| Įrašo trackback | Komentuoti 2010 – 06 – 10, Ketvirtadienis 9:21 Monumentas ,,Laisvei-paminklas Šeimai” View more presentations from zuokas. Apie idėją Lukiškių aikštėje sukurti atminties dėžutes kiekvienai Lietuvos šeimai jau rašėme anksčiau. [...]
2007 - 02 - 24, 10:52
Ar tamsta nedirbi? Ar mokesciu nemoki?
Kodel manai, kad tamstai anukai ar vaikai pensija uzdirbs?:)
2007 - 02 - 24, 10:32
Tik siryt perskaiciau apie Lukiskiu aikstes ideja – fantastika! Kas gali buti graziau tame slogiame lietuviu tautai kvartale? Linkejimai!
Vytautas
2007 - 02 - 24, 9:50
gaila, kad zuokas.lt vakar buvo lūžęs
2007 - 02 - 23, 23:20
…rinkiminei agitacijai einant prie pabaigos…
"Tiek aukščiausia, tiek ir žemiausia kritikos forma – savotiška autobiografija".
O.Vaildas
P.S…kurkime jas…lbnkt…:)
2007 - 02 - 23, 23:15
Norėčiau sužinoti, ar A.Šaltenis ruošiasi pereiti į Liberalų centro partiją, o gal jau tai padarė? Kodėl sąraše 3 numeriu?
2007 - 02 - 23, 22:54
Tik butu gerai kad visus projektus greiciau patvirtintu nes atsibosta tas laukimas kodel negali buti kaip dubajuja viska greit patvirtina pas juos neivieno pastato nerasit uzrasyta proposed ar on-hold !! tikekimes kad vilniuje kada nors taip bus tikekimes !!!>>.
2007 - 02 - 23, 22:50
ponas mere, o į mano klausimą neatsakėt, nes neturiu apyrankės?
2007 - 02 - 23, 22:39
vot kaip issireiskiau :)
A sheip viskas gi ir taip aisku .. . Lics savo 30% gaus ir viskas bus ciki. Kas ten stumia ant "Rubikono" irgi patyletu… Nesuprantu kaip galima uzsimerkti ir eitu su banda… gi lengva koja issisukt.
LICS valdo ir valdys – duociau 9 is 10 galimu uz atliktus darbus ir tikiuosi kad po sekancios kadencijos bus dar geriau. Gaila nebusiu Lt, ateiciau apyrankes.
Chebra gaudykit pensionerus sekmadieni is gatviu… nera ko kad jie daeitu iki rinkimu apygardu…
"Nes pakksas yra geriausias, ji dave musm Dievas…" "Narkamanai narkamanai.." ir panasiai pamenat cia gi buvo Vilniuj… ta gvardija tikrai issiruos i rinkimus? Ir Us ka mes jiem pensijas uzdrbinejam…
galiu duot kepure pr… kad visi iki vieno brauks pakso partija net nezinodami ka jis nori ir siekia padaryti su Vilnium, o siaip nepavydziu tokio kolegos Arturai oi nepavydziu, bet ka darysi.
Siaip labai keista kad nesiemet vieno didelio arklio ir nepabandet paveikti pensioneru paprastu moraliniu dalyku, kad eidami balsuoti pasitartu su anukais ir vaikais… Juk pastariji gauna pensijas is atzalu uzdirbtu pinigu. Jei miestas bus nepatrauklus jo laukia Kauno ir Panevezio likimas o tai bus ziauru musu "ne narkomanu" gaujai kas jiem tada pensijas kels Rolka ?…
Girdejau apie jo planus bunant prezidentu visus grazinti i Lietuva… jauciu jega ir prievarta… nezino kad yra toks politinisprieglobstis
2007 - 02 - 23, 21:59
Norejau paklausti pono Zuoko kada bus pradetas statyti kuris nors is futbolo stadijonu??? nes lauke visi vilniecei kada jiebus pastatyti !!!
2007 - 02 - 23, 21:44
Labas Jurgi:). Protingi žmonės šampaną geria po pergalės, o ne prieš mūšį:)
P.S…bet aišku nevisiem tai gręsia…:)
2007 - 02 - 23, 21:34
… ar man sakai?
atia, zinoma, atia abonente Jurgi, labanakt:))
2007 - 02 - 23, 21:32
2009 m. Vilnius – Europos Kulturos sostne.
Galiu Isivaizduoti tokia sostine Vilniu, jei jam vadovaus meras Zuokas.
Bet sunkiai galiu isivaizduoti, jai jam vadovautu Austrevicius ar Paleckis…
2007 - 02 - 23, 21:22
Gerb.lietuviai tai yra mano paskutinė agitacija.Sekmadienį prašau ateikite į rinkimus ir gerai apgalvoję atiduokime balsus su atsakomybe už tai,kad mes padarėme kad jie valdytų,su atsakomybe kad mes nulemiame savo ir savo vaikų ateitį
Su atsakomybe kad padariau visą kas mano jėgose,kad LIETUVAI būtų geriau.Dėkoju už dėmesį ir už kantrybę,tačiau Lietuva yra per svarbi,kad būčiau per mažai rašęs apie rinkimų svarbą ir iš širdies linkiu tiktai geriausio LIETUVAI,kiekvienam LIETUVIUI ir geriausios mums VALDŽIOS visuomet. Su aukščiausia pagarba GEDIMINAS iš LIBERALŲ SĄJŪDŽIO.
2007 - 02 - 23, 21:21
atia abonente.
2007 - 02 - 23, 21:16
Jei netyčia stebėjote šyvakar laidą Kontaktas, tai tikriausiai sutiksite, kad vargu ar atrasite Lietuvoj kitą politiką, kuris mokėtų taip protingai ir su didele kompetencija kalbėti apie svarbius miestui ir miestieciams dalykus. Tikriausiai sutiksite, kad vargu ar rasite šiuo metu Lietuvoje labiau išsilavinusį ir kartu aukštos vidinės kultūros, bei pozityviai ir todėl kūrybiškai mąstantį politiką, kuris kartu turėtų ir stiprų stuburą. Po Zuoko kitiems politikams geriau ne neiti i eteri, nes atrodo jie kaip tikri pliuskiai.
Beje, šiandien mane maloniai nustebino ir Žurnalisto Radzeviciaus vedama laida ir jo iškeltos problemos. O iš visų kalbėtojų prasčiausiai pasirodė Laisvosios rinkos instituto atstovas. Tokios laidos teikia vilciu, kad lietuviai pradeda mąstyti savarankiškai. O tai toks retas dalykas šiuolaikiniame pasaulyje:)
2007 - 02 - 23, 21:02
Gerbiamieji Lietuvos žmonės,
kviečiu ir siūlau jums nebalsuoti už Socialdemokratus,Valstiečių liaudininkus,Liberalcentristus ir A.Zuoką,Pilietininkus,R.Paks? ? ir “Tvarką ir Teisingumas",Darbo partiją,nes patyrėme savo patirtimi jų žalingą neteisingą valdymą ir nebepasmerkime savęs tolimesnėms kančioms ir pasirinkime teisingai išmintingai sau valdžią,
Kviečiu jus, savo tautą ,rinktis ir balsuoti už Liberalų Sąjūdžio partijos žmones,nes tai vienintelė partija Lietuvoje,kuri siekia Teisingumo ir Moralumo Lietuvos politiniame gyvenime ir mes stengiamės kuo mažiau žadėti,o už pasitikėjimą atsilyginti Jums gerais darbais ir gėrėjančia Jūsų gyvenimo kokybe,
Tad iki susitikimo brangūs Lietuvos žmonės 2007-02-25 rinkimuose,
Pagarbiai,linkėdamas Sėkmės- Gediminas iš Liberalų Sąjūdžio.
Tai yra mano pilietinė nuomonė,kuri nėra privaloma kitiems,tai yra pasiūlymas kaip galima išeitis iš politinės ir visuomeninės krizės,tai darau nemokamai ir nesu įpareigotas partijos tai rašyti.
2007 - 02 - 23, 21:00
Nes siūlau apgalvoti patirtį,nes pvz.jei rinktumėtes Pilietininkų partiją,kurios lyderis V.Muntianas Darbo partijoje,pagal partiečių tvirtinimą,kuris dirbo su Darbo partijos finansais,dėl kurių milijoninių klastojimų pareikštas įtarimas,todėl visiškas absurdas jo teigimas,kad jis apie tai nieko nežinojo.Pagalvokite ar galima panašiam partijos vadovui patikėti savo pinigus. Apie merą jau minėjau
2007 - 02 - 23, 20:57
NA JŪS IR SUKČIAI,kurie pasirašote mano vardu ,aš tik už LRLS,O TIKIU KAD A.ZUOKO karjera kaip mero ir šiaip svarbaus politiko baigta visam.Ačiū Artūrai už visą gerą mano miestui,bet už blogą nedėkosiu!
2007 - 02 - 23, 20:15
del lietuvos pilieciu grazinimo y lietuva galiu pasakyti tik tiek kad jiu
susigrazinti nebepavyks nes tai kad lietuvoje katastrofiskai blogejia nedarbo lygis plius yra problema tuom kad vilniaus valdzia pasitiketi jiau nebegalima
labai noreciau pirma to kad butu kuo greiciau gerinamas nedarbo lygio ir atlyginimu kelimu vajius antra tvarkyt vilniaus valdzia kad zmones vel jia pasitiketu
2007 - 02 - 23, 19:27
Beje, mere, jei jums pavyks laimeti rinkimuose, tai laikysiu didziule pergale ir Jums asmeniskai ir LiCS. Kartais tikrai zaviuosi jumis. Per pastaruosius metus tiek itakingu politikos galvu krito (visuose auksciausiuose salies postuose), o jus kaip buvote taip esate… Is kur tiek energijos ir uzsispyrimo? Kas suteikia stiprybes?
2007 - 02 - 23, 19:06
norint nugriauti, reikia ispirkti. ar jusu kitokia logika?
2007 - 02 - 23, 19:06
Bukime teisingi. Nenoreciau su jumis sutikti. PAnasu, kad neskaitote programu.
Stai visai netycia, pas mociute Kedainiuose, pateko man i rankas rajono Libcentristu ir Muntjano partijos programos. Skiriasi tikrai kaip diena ir naktis : Muntjaniskiu butent labai konkreti, aiski, parasyta zmoniu, kurie tikrai zino ka ir kaip daryti, todel rinkejams bus lengva pareikalauti ataskaitos, jei kas liks nepadaryta.
O stai LibCentristu mane gerokai nuvyle: beveik vien abstraktus pazadai – "gerinsim", "atsizvelgsim", " stengsimes"… Todel manau, kad Kedaoniuose laimes Muntjano Boguskos zmones.
O kaip yra kituose rajonuose? Ar irgi tiek mazai demesio buvo skirta programoms?
2007 - 02 - 23, 19:05
Aš ir taip manau, griauti tuos sporto rūmus ir pastatyti kokį žmonišką pastatą.
2007 - 02 - 23, 19:01
Velniam ispirkti tuos sporto rumus, griauti juos!
2007 - 02 - 23, 18:59
papartis yra masiulis
2007 - 02 - 23, 18:52
Och tu, pas mane kasavaitinis antivirusas įsijungė, kompas valandai pusiau neįgalus tapo:)
P.S…dingstu kuriam tai laikui, kol Gedimino nepralenkiau:)
2007 - 02 - 23, 18:49
15 – tas kažkada dėstė VISI, mūsų grupėje turėjo pravardę KARALAITIS, nes dažnai pašmaikštaudavo ant faulo ribos, pvz. studentui, nepasiekiančiam brėžinio viršutinio kampo:
“ Jeigu pats neužlipsi, karalaiti, tai jau nieks neužkels"
O vis tik gaila, kad 46 ne Slikas, vis savas ir žinomas…
2007 - 02 - 23, 18:42
As tai manau kad Maskoliunas budamas Zalgirio vienu is treneriu ir budamas kaune, nelabai tikamai subeges dalyvauti posedziuose ir atstovauti rinkejus. Reikejo Dariui i Kauno taryba.
2007 - 02 - 23, 18:41
Niekaip nesupratau, ko čia šiandien taip truksta…Dabar supratau, ogi amžinojo moralisto paparčio:), kuris žino visas AZ nuodėmes nuo A ikiŽ:)
2007 - 02 - 23, 18:40
o kas, kolega, vakar ivyko???
2007 - 02 - 23, 18:40
Reitingavimas manau sudekios kiek kitaip.
2007 - 02 - 23, 18:38
51 x 0,29 = 14,79
1. ARTŪRAS ZUOKAS
2. ALGIMANTAS VAKARINAS
3. ARVYDAS ŠALTENIS
4. GINTAUTAS KĖVIŠAS
5. RŪTA VAINIENĖ
6. KĘSTUTIS NĖNIUS
7. ZITA KELMICKAITĖ
8. GEDIMINAS KONSTANTINAS DAUBARAS
9. VITAS KARČIAUSKAS
10. NORA ŽUKAUSKAITĖ
11. RASA KAVALIAUSKAITĖ
12. OLGA GORŠKOVA
13. DARIUS MASKOLIŪNAS
14. STANISLOVAS ŠRIŪBĖNAS
15. ALGIRDAS ČIUČELIS
16. ZENONAS KARALIUS
17. REGINA LOPIENĖ
2007 - 02 - 23, 18:37
Nesigarinkite žmonės. Slikas nekandidatuoja šiuose rinkimuose. Bet jei kada dalyvausiu, tai tikrai su LiCS. :))
P.S.: nepriklausomai, bus Zuokas pirmininku ar ne.
2007 - 02 - 23, 18:36
Meras nori tokių pat rūmų kaip ir Algirdas Mykolas. Nauji mados vėjai ar kaip čia.
2007 - 02 - 23, 18:36
zuokai, matau maloniai bendrauji su rinkėjais, tai tuo pačiu gal pagaliau paaiškintumei savo rinkiminius metodus? Vakar nieko aiškaus nepasakei. Šiaip džiaugiuos, kad visiems mums priminei koks esi dviveidis menkysta.
2007 - 02 - 23, 18:35
na del 29 proc. – visko gali buti, del paxo irgi. Taciau kad TS ir Socdemai nesurinks bent po 10 – tikrai abejoju.
PS. kada galima bus pasikeisti niko passworda :)?
2007 - 02 - 23, 18:33
Ech, tos Dievo klaidos – po to mes atkenčiame:). Nors kartais žinoma nieko prieš pakentėti…:)
2007 - 02 - 23, 18:31
Nora yra VU studentų asociacijos prezidentė , kuri atstovauja didelę dalį studentijos. Indrė taip pat šauni ir aktyvi partietė, verta jūsų balso.
2007 - 02 - 23, 18:30
Tas 29% procentai tai čia Vilniuje? Nu teko girdėti Rolando postringavimus, tai pasjį irgi panašus rezultatai:). Ta prasme, kad jis irgi pirmoje vietoje:)
2007 - 02 - 23, 18:28
gal tai ir yra ta reta išimtis, nes 40-toji – pernelyg daili, na iš senos vyrų operos – moters sutvėrimas – antroji Dievo klaida:)
46- "džiazovas"- savaip trenktas gerąja prasme, na kaip jo panašiapavardis iš GRAVEL
2007 - 02 - 23, 18:16
Beje, esu tikras kad kaip ir pries kiekvienus rinkimus jau kuri laika turite priesrinkimines apklausas. Kokie rezultatai yra prognozuojami pagal Jusu apklausas skirtingoms partijoms ir kandidatams? Jei sie rezultatai yra partijos vidaus reikalas ar dabar nelaikas juos skelbti, puikiai Jus suprasiu. Bet, kadangi jie turetu buti palankus Jums, tai tikriausiai nera ko slepti.
2007 - 02 - 23, 18:13
Mere, noriu paklausti Jusu nuomones vienu klausimu. Ar matote galimybe ateityje vel susijungti su LRLS (Lietuvos Respublikos Liberalu Sajudziu). Bet atsakykite atvirai.
Jei atvirai palaikau abi sias partijas (LiCS ir LRLS) ir su abiejomis esu daugiau ar maziau susidures… Kas man atrodo kvaila, kad pasidalijus partijoms buvo dirbtinai suskaldytas rinkeju jaunimo tarpe segmentas. Dabar sie rinkejai yra susiskaide del poziurio i Jus. To pasekoje ir vel rinkimu rezultatus sprendzia pensininku segmentas, kurie dazniausiai balsuoja daugiau ar maziau vieningai (jei ne uz viena partija, tai bent jau uz ta pacia koalicija). Nediskriminuoju musu pagyvenusiu zmoniu, ju nuomone turi buti gerbiama… Taciau visiems aisku, kad butent sie zmones yra kur kas atviresni populizimui ir kur kas maziau atviri siuolaikiskoms ir pazangioms idejoms, nei jaunimas.
2007 - 02 - 23, 18:08
Nuo seno balsuodavau arba uz LiCS, arba TS… Ir sakydavau sau – ta pati chebra, sudarys vistiek kolacija.. bet dabar viskas kaip apsiverte.. Labiausiai neramina kad LiCS su Socdemais koalcija seime sudare…
2007 - 02 - 23, 18:06
Svarbu atminti, kas savivaldos rinkimuose naudojamas tiesioginis reitingavimas – priešingai nei Seimo rinkimuose. Kad būtų visiškai aišku, ką jis reikšia pateiksiu paprastą pavyzdį: tarkime, kad partijos „Jonava“ sąraše pirmuoju numeriu įrašytas kandidatas Petraitis, o antru sąraše įrašytas Jonaitis (atsiprašau, abiejų šių pavardžių savininkų). Jeigu Jonaitis surinks daugiau pirmumo balsų (bent vienu) nei kolega Petraitis, Jonaitis susikeis su Petraičiu sąraše vietomis, t.y. įgys pirmenybę tapti savivaldybės tarybos nariu. Bet kuris rinkėjas turės teisę reitinguoti 5 tos partijos, už kurią balsuoja, sąrašo kandidatus.
2007 - 02 - 23, 18:06
Nesutinku, jei būna reitinguojama, tai tikrai keičiasi vietos, tai parodė ir praėje rinkimai, kai kaikurie kandidatai pakilo aukštyn, o kiti pakrito. Faktais negaliu jau pasakyti, nes atmintis tiek neneša, bet prisimenu, kad mano reitinguotieji iš antrojo ir trečiojo dešimtuko tikrai buvo neblogai pakilę į viršų.
2007 - 02 - 23, 18:02
Nr. 40, žinau tiek, kad vienas pažistamas apibūdino kaip atsakingą ir protingą – todėl noriu suteikti šansą:)
Nr. 46, tai tikrai ne Slikas, guldau galvą (tarkime Artūro:). Bet daugiau jis man nieko nesako. Bet pasiknysus gal ką ir pasakytų:)
2007 - 02 - 23, 18:00
- Ir tavo paties deglę mačiau vakar rugiuose.
Gal kas gali paaiškinti reitingavimo ypatumus. Mat, naujame "Baltijos kelio" numeryje teigiama, kad neverta ir bandyti reitinguoti, vis tiek nepakeisi partijų nustatytos eilės, nes lygtai tas reitingavimas labai neveiksmingas. Tad gal kas ūkiškai trumpai gali papasakoti apie reitingavimo pirmūmo balus?
2007 - 02 - 23, 17:57
46. EDVARDAS SAVICKIS UAB "Maksimiliana", direktorius
40. INDRĖ JAKAITYTĖ Lietuvos respublikos Seimas, seimo nario padėjėja. 2 Kultūros paveldo centras, kadrų inspektorė.
2007 - 02 - 23, 17:53
pasufleruokite , kas oficialiai 4 – tajame sąraše yra 40 – tas ir kas 46 (kandidatas KAUKĖ, gal po ja ten Slikas?)
2007 - 02 - 23, 17:52
Nu kaip čia pasakius, man irgi taip va susidurt neteko (nežinau koks čia susidūrimas turimas omeny;). O numeris 5 man patiko dar nuo Laisvosios rinkos instituto laiku, kai ten ji darbavosi.
Nr. 7 protinga moteris, žurnalistė ir kulturologė, beto labai gero jumoro turėtoja, o tokiems žmonėms aš visada aš simpatizuoju. Beto manau reikia daugiau moterų (su feminizmu neturiu nieko bendro:)
2007 - 02 - 23, 17:51
4 sąrašas
1,7,15,19,71 – mano buvęs matematikos mokytojas :)
2007 - 02 - 23, 17:49
Kas čia nutiko visiems Petrams, tapote šamanais, kurie nori tiketi, kad jų užkeikimo jega apims tukstančius vilniecių ir taps galinga įtaigos jėga. Pilieti šamane, linkiu tiešytis bent tuo ką dar įgali. SĖĖKMĖS. TS
2007 - 02 - 23, 17:48
Del garazu kazkaip man cia uzkliuvo. Ar nevertetu pasisemti patirties bei sprendmu siuo klausimu is saliu, kur vietos itin mazai? Pavyzdziui, Japonijos? Ten yra tokie daugiaauksciai kompaktiski garaziukai – uzvaziuoji, islipi, uzsikeli masinuka i virsu ir vietos nedaug uzima ir vienas kito neuzstoji. Patogu butu kai kuriuose kiemuose…
2007 - 02 - 23, 17:43
As dar tik del 1 ir 40 nusprendziau :) KKK, o kas tos moterys, neteko susidurt ;)
2007 - 02 - 23, 17:40
1-5-7-19-40. Dar negarantuoju, bet man tokia eilė patinka:)
2007 - 02 - 23, 17:35
sutinku su aukščiau pasisakiusiojo nuomone-aš irgi jums nežadu kad busit išrinktas antrajai kadencijai(teisėtu būdu),tikiuosi kad tai neapsieis vien tik mero posto netekimu.
2007 - 02 - 23, 17:35
Gerbiamieji Lietuvos žmonės, kviečiu ir siūlau Jums nebalsuoti už P.Austreviciaus bei V.Martikonio Liberalu sajudi, Konservatorius ir K.Masiuli, R.Paksą ir „Tvarką ir Teisinguma“, Darbo partiją, nes patyrėme savo patirtimi jų žalingą neteisingą valdymą, apsisaukeliska valdyma ar tik bandymus valdyti. Ir nebepasmerkime savęs tolimesnėms kančioms ir pasirinkime teisingai išmintingai sau valdžią, kuri sugebes testi ir igyvendinti pradetus darbus.
Kviečiu Jus, tautą, rinktis ir balsuoti ne uz partijas, o Liberalu ir centro sajungos sarasuose esancius žmones, nes jie siekia Teisingumo ir Moralumo Lietuvos politiniame gyvenime ir nezada, o dirba konkrecius darbus ir vieninteliai zino, kaip juos dirbti toliau. Už per rinkimus išreikštą pasitikėjimą Jums bus atsilyginta gerais darbais miestams, kuriuose tik dėl Jūsų pačių gerėja ir gyvenimo kokybė, ir saugumas, ir begalė kitų dalykų…
Tad iki susitikimo, brangūs Lietuvos žmonės 2007-02-25 rinkimuose. Pagarbiai, linkėdamas Sėkmės – Gediminas iš Liberalų ir centro sąjungos, A.Zuoko komandos. Tai yra mano pilietinė nuomonė, kuri nėra privaloma kitiems,tai yra pasiūlymas, kaip galima išeitis iš krizės, kuri trukdo mums dar greičiau tapti europietiškų miestų šeimininkais.
Dar kartą nuoširdžiai Jums primenu, kad šie rinkimai nėra Prezidento ar Seimo, jie yra specifiniai, todėl turime išsirinkti ne žmones apsišaukėlius, kurie po rinkimų turės grąžinti milžiniškas skolas už rinkimines kampanijas, o žmones vadybininkus, tokius, kaip Artūras Zuokas. Ištikimasis Gediminas.
2007 - 02 - 23, 17:32
Madam, labai atsiprašau jei vakar savo komentaru Jums suteikiau šitiek neigiamų emocijų:). Aš juk nekaltas, kad įsirašėte į mano daugtaškį tokį žodį kuris parodo Jūsų sugedimo laipsnį:). Atleiskite dar už klausimą – kame pamatėte agresijos priepuolį?:) Ir jei pykstate, vadinasi…:)
P.S…na, Mere, jei ką atsiprašau ir Tamstos, žinotie tokie gynėjai, po to dar bus nepatogu Jums…:)…tiesa ką ten aš su tokia krūtine ir uždengsiu…;)
2007 - 02 - 23, 17:31
tiems, kas uz az siulau rasyti taip 40-60-28-5-1
2007 - 02 - 23, 17:30
Ech, megstu rinkimus ;) ypac rezultatu laikima po ju :)
KKK geras linkas :D
Beje tie kas uz AZ, ka rasysite 2,3 numeriu ? man jakaityte visai gerai varo :) – > http://www.indre-jakaityte. lt/balsuok/
2007 - 02 - 23, 17:28
Tomai, ir man atrodo, kad balsavę BERNARDINUOSE vis tik labai specifiška publika.
Senas vilnietis ištraukė ko gero rimtiesnius apklausos rezultatus,
Vingių Jonas šį kartą su savo snapol traukia mus per dantį.
2007 - 02 - 23, 17:24
Melžamasis ar tik nestojai į Petriuko šamanus. Tas paskutinis tamsteles sakinys yra tikras užkeikimas, kurio jėga pradedi tikėti ir pats. Nors matai, kad gyvenime dauguma žmonių palaiko Artūrą Zuoką ir jo komandą. Nr. 4 Griebeisi to seno metodo ne iš gero gyvenimo, kaip skestantis bent šiaudo. Ankščiau Tamstu įrankis buvo laikrastienos mitai, dabar gi remiesi gamtos reiškinių padariniais. Arturas kuria ateities planus, o tamsta kuri užkeikimus. Ir pats Tamstelė zinai, kad jie kaip ramunėlių arbatėle mirštantiems politikieriams ir mūsų džiaugsmui, kad tik tokie nebeigalus tapote finišo tiesiojoje Savivaldybių rinkimus. TS
2007 - 02 - 23, 17:20
Taip nejuokaukit – Gediminas gali ir neatlaikyti:)
2007 - 02 - 23, 17:15
jeigu atvirai, tai 100 proc. pritariu kukluksklanui ir galiu pasakyt, kad man irgi nera aisku. galima kalbeti kiek patinka, taciau balsavimo rezultatai, kuriuos isgirsime pirmadienio nakti atsakys i visus klausimus. pavyzdziui, absoliuciai netikiu bernardinais, nes ten lankosi daugiau krikscionisku paziuru zmones, todel naturalu, kad nubalsavo uz konservus. netikiu ir uz kitomis, net vidinemis partiju apklausomis. tik zinau viena, kad zuokas yra stiprus kandidatas ir sie rinkimai buvo pastatyti ant jo. todel as asmeniskai nuo bet kokiu prognoziu susilaikau ir siulau palaukti pirmadienio.
2007 - 02 - 23, 17:14
http://www.kaunieciai.lt/daina .htnl
Va čia tai bajeris:D, šonus skauda nerealiai:), nu kovianskai pavarė;)
2007 - 02 - 23, 17:14
ej! o kur mano apyranke Zuokai a? as ketinau uz tave balsuoti bet kadangi negavau apyrankes apsieisi!wisi gauna o as nea..niekas man nieko neduoda..tik darbieciai siuncia wisokiu kalendorius..fe :/ net paksas neparaso :(
2007 - 02 - 23, 17:12
Gerbiamieji Lietuvos žmonės, kviečiu ir siūlau Jums nebalsuoti už P.Austreviciaus bei V.Martikonio Liberalu sajudi, Konservatorius ir K.Masiuli, R.Paksą ir „Tvarką ir Teisinguma“, Darbo partiją, nes patyrėme savo patirtimi jų žalingą neteisingą valdymą, apsisaukeliska valdyma ar tik bandymus valdyti. Ir nebepasmerkime savęs tolimesnėms kančioms ir pasirinkime teisingai išmintingai sau valdžią, kuri sugebes testi ir igyvendinti pradetus darbus.
Kviečiu Jus, tautą, rinktis ir balsuoti ne uz partijas, o Liberalu ir centro sajungos sarasuose esancius žmones, nes jie siekia Teisingumo ir Moralumo Lietuvos politiniame gyvenime ir nezada, o dirba konkrecius darbus ir vieninteliai zino, kaip juos dirbti toliau. Už per rinkimus išreikštą pasitikėjimą Jums bus atsilyginta gerais darbais miestams, kuriuose tik dėl Jūsų pačių gerėja ir gyvenimo kokybė, ir saugumas, ir begalė kitų dalykų…
Tad iki susitikimo, brangūs Lietuvos žmonės 2007-02-25 rinkimuose. Pagarbiai, linkėdamas Sėkmės – Gediminas iš Liberalų ir centro sąjungos, A.Zuoko komandos. Tai yra mano pilietinė nuomonė, kuri nėra privaloma kitiems,tai yra pasiūlymas, kaip galima išeitis iš krizės, kuri trukdo mums dar greičiau tapti europietiškų miestų šeimininkais.
2007 - 02 - 23, 17:12
Gerbiamieji Lietuvos žmonės, kviečiu ir siūlau Jums nebalsuoti už P.Austreviciaus bei V.Martikonio Liberalu sajudi, Konservatorius ir K.Masiuli, R.Paksą ir „Tvarką ir Teisinguma“, Darbo partiją, nes patyrėme savo patirtimi jų žalingą neteisingą valdymą, apsisaukeliska valdyma ar tik bandymus valdyti. Ir nebepasmerkime savęs tolimesnėms kančioms ir pasirinkime teisingai išmintingai sau valdžią, kuri sugebes testi ir igyvendinti pradetus darbus.
Kviečiu Jus, tautą, rinktis ir balsuoti ne uz partijas, o Liberalu ir centro sajungos sarasuose esancius žmones, nes jie siekia Teisingumo ir Moralumo Lietuvos politiniame gyvenime ir nezada, o dirba konkrecius darbus ir vieninteliai zino, kaip juos dirbti toliau. Už per rinkimus išreikštą pasitikėjimą Jums bus atsilyginta gerais darbais miestams, kuriuose tik dėl Jūsų pačių gerėja ir gyvenimo kokybė, ir saugumas, ir begalė kitų dalykų…
Tad iki susitikimo, brangūs Lietuvos žmonės 2007-02-25 rinkimuose. Pagarbiai, linkėdamas Sėkmės – Gediminas iš Liberalų ir centro sąjungos, A.Zuoko komandos. Tai yra mano pilietinė nuomonė, kuri nėra privaloma kitiems,tai yra pasiūlymas, kaip galima išeitis iš krizės, kuri trukdo mums dar greičiau tapti europietiškų miestų šeimininkais.
2007 - 02 - 23, 17:07
Dėl rinkimų. Kas ir kiek laimės man asmeniškai visai neaišku. Beto skirtingose savivaldybėse bus ir skirtingi rezultatai. O burti iš kavos tirščių nemoku:0), beto liko tik dvi dienos ir viskas ir taip aišku bus.:)
P.S…idomiau busimų koalicijų kūrimai (idomu kiek bus laikomasi to kas kalbėta prieš rinkimus:) ir merų rinkimai tarybose.
2007 - 02 - 23, 17:03
Paklausėt – atsakysiu. Pagal tai kokia medžiagą tinklapyje pateikiama, vertinu ir tą apklausą (kurią beje neaišku ir kas užsakė:) ir ypač prieš pat rinkimus.
O kreipti į Zuoko tinklapį dėmesį ar ne, čia jau Tamstos reikalas:). Beto čia blogas, o ne informacinis portalas:)
2007 - 02 - 23, 16:39
Atvirai ir provincialiai Artūrai apsidirbai, susidėjęs su nusikalstamo kapitalo atstovais, be to pareiškei viešai, kad moralės kartelė Tamstai … per aukštai iškelta. Ką tai reiškia – protingas supras, o durniui neišaiškinsi. Taigi, už Tamstą ir gali balsuoti tie paskutiniai. O juk iki atsiskleidimo buvome vienoje partijoje. Ir kaip meras, Tamsta plaukioje tik viršūnėlėmis, tuo tarpu miestas dūsta nuo šiukšlių plink visas šiukšliadėžes visame Vilniaus mieste be išimties, kiemai nevalomi, o šaligatvius niekas nevalo, nors sniegas pasirodė tik … vasarį… Apsileidai Artūrai, paskendai ne tik natūraliai šiukšlėse, bet nors ir turtingas, bet esi tikras dvasios ubagas. Taigi, tokie už Tave dvasios ubagai ir tebalsuos. Prognozuoju, kad LiCS šiemet praras ne tik merų postus, bet ir viltį patekti į parlamentinių partijų sąrašą … Amen
2007 - 02 - 23, 16:33
Vilniaus savivaldybės rinkimai 2007
Už ką balsuosite 2007 m. vasario 25 d. Vilniuje?
4 Liberalų ir centro sąjunga 29% 35
20 Tėvynės sąjunga (konservatoriai, politiniai kaliniai ir tremtiniai, krikščioniškieji demokratai) 17% 20
22 Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis 12% 14
NEDALYVAUSIU RINKIMUOSE 12% 14
5 Partija Tvarka ir teisingumas (liberalai demokratai) 7% 8
13 Lietuvos socialdemokratų partija 7% 8
DAR NEAPSISPRENDŽIAU 4% 5
2 Lietuvos lenkų liaudies partija 2% 2
3 Lietuvos krikščionys demokratai 2% 2
7 Lietuvos socialdemokratų sąjunga 2% 2
15 Lietuvių tautininkų sąjunga 2% 2
19 Pašaukti tarnauti Jums (Lietuvos valstiečių liaudininkų sąjungos ir Lietuvos centro partijos koalicija) 2% 2
24 Naujoji sąjunga (socialliberalai) 2% 2
8 Partija „Jaunoji Lietuva“ 1% 1
12 Tautinė partija Lietuvos kelias 1% 1
18 Pilietinės demokratijos partija 1% 1
21 Darbo partija 1% 1
6 Lietuvos lenkų rinkimų akcija 0% 0
14 Lietuvos liaudies sąjunga "Už teisingą Lietuvą" 0% 0
17 Lietuvos rusų sąjunga 0% 0
total votes: 120
2007.02.23
snappoll.com /poll/171763.php
2007 - 02 - 23, 16:23
Bernardinai tikrai neatspindi tiesos ;)
Nelabai pritariu senojo vilniecio prognozei, manau TS ir LICS gaus daugiau :)
2007 - 02 - 23, 16:13
Savo jaunomis akimis matau vis gražėjantį Vilnių. Tikiuosi A.Z. bus išrinktas dar vienai kadencijai.
2007 - 02 - 23, 16:13
Remiantis Rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanijos "Baltijos tyrimai" sausio 19-26 dienomis atliktos apklausos rezultatais visoje Lietuvoje ir įvertinus Vilniaus miesto ypatumus , vilniečiai turėtų matyti tokios sudėties 51-is Vilniaus miesto Tarybos narius :
Lietuvos socialdemokratų partiją 10
Tėvynės sąjungą (konservatorius, politinius
kalinius ir tremtinius, krikščioniškuosius demokratus) 8
Darbo partiją 7
Naująją sąjungą (socialliberalus) 7
Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdį 7
Partiją "Tvarka ir teisingumas" (liberalai demokratai) 6
Liberalų ir centro sąjungą 6
Likusios partijos tikriausiai neperžengs 4 % barjero.
2007 - 02 - 23, 16:04
gal kas nors zino paslapti kaip balsuoti internetu?
ir ar galima balsuoti internetu be lapelio, nes tikrai ne visiems jis buvo pristatytas.
2007 - 02 - 23, 15:57
Gerb. mere,
Noreciau paklausti, kaip Jus pasielgtumete tokioje situacijoje, kaip musu, zmoniu rezervavusiu butus Kareiviu g.17, Zirmunuose?. Kai vienas zmogus neturintis turto salia turejusio stoveti namo laimejo teisma del detaliojo statybu plano panaikinimo ir gales dziaugtis zaidimo aikstele, o mes kelios desimtys seimu liksime be nieko ir dar patyre begales nuostoliu.
2007 - 02 - 23, 15:51
na taip kiekvieno regavimas i kiekviena reiskini skirtingas.:) tikrai nieko neturiu pries jusu nuomone:) va vienam zmogui patiko skambutis jus labai tai kritiskai ivertinot, na ir puiku:)
2007 - 02 - 23, 15:47
pritariu, kad reikia balsuoti uz darbus. Kaip manote, jei darbai uz save kalbetu ar reiketu skambuciu ir straipsniu apie visapusiskai nuostabu zmogu?
2007 - 02 - 23, 15:47
Už ką balsuosite per savivaldos rinkimus?
Socialdemokratų partija..,..(116)(5.36%)
"Tėvynės sąjungą",,.,.,..,..,..(741)( 34.23%)
Liberalcentristus..,.,.,.,.,., . (114)(5.27%)
Liberalų sąjūdį..,..,.,.,.,.,..,(78) (3.60%)
"Tvarką ir teisingumą"..,..,.(216)(9.98% )
"Naująją sąjungą"..,..,.,.,..,(142)(6 .56%)
Krikščionis demokratus..,..,.(234)(10.81%)
Kitas partijas ir judėjimus..,(92)(4.25%)
Dar neapsisprendžiau..,..,..,(182 )(8.41%)
Neisiu balsuoti..,..,.,.,..,.,.(250)( 11.55%)
Balsų: 2165 žmonių "Bernardinuose" prieš maždaug 10 d.
2007 - 02 - 23, 15:38
pasiilgau zuoko temų apie moralę, ji dabar būtų labai aktuali rinkiminių technologijų kontekste.
2007 - 02 - 23, 15:28
Mere idekit i bloga irasa skambucio gyvenu Trakuose:)
2007 - 02 - 23, 15:26
gerb. Mere,
ačiū už skambutį-labai graži, netikėta agitacija. Svarbiausia, kad po nemigos nakties gavau geros nuotaikos užtaisą. Būtinai ateisime balsuoti.
Puiki Tautos namų idėja.Pritariu Lauro mintims. Jūs romantikas, todėl man labai patinkate.Beje, prie skambučio visai malonu būtų pridėti,pvz., kvietimą su Jūsų parašu.
O aš pasirašau ir dėl dviračių, ir dėl tramvajaus, ir dėl Tautos namų.
Norėčiau pakalbėt dėl rinkimų, bet vaikai užgulę kompą-spaudžia mokslai.
2007 - 02 - 23, 15:25
Jei vilnius neisrinks zuoko, tai vilniuj nieko gero tikrai nebus… stagnacija laikina… po to kitu zvalgyba kaip cia miesto bendraji plana paskeist, kad jiems liktu atkatu… praeis pusmetis… prades dirbt… PRADES, bet dirbt neiseis… nes noresis greitu pinigu.. as neagituoju, bet esu tikras, kad zuokas tinkamas meras.
2007 - 02 - 23, 15:25
Neteko girdeti gali buti:) taciau manau, kad balsuociau uz darbus. Jusu valia juk demokratija! :)
2007 - 02 - 23, 15:23
Uz Zuoka kalba darbai.
…tik neizvelkit kazko pozityvaus
2007 - 02 - 23, 15:22
Kaip ir dauguma bendrapilieciu, vadovaujuosi kriterijum geriausia blogybe. Niekada nemaniau, kad AZ yra itin gerai ar labai blogai (visada uz sita partija balsavau), bet, nekalbant ir apie kita jo PRa, Zuoko balsas telefone yra labai juokinga, matau, kad dar negirdejote, primena zvalu mokyklos komjaunimo sekretoriu per rytini radijo taska.
2007 - 02 - 23, 15:22
Istikruju gerbiamas Tomai_ labai geras sumanymas.
Nuosirdziai galiu pasakyti kad prognozuoti ganetinai sunku, matyt kiekvieno is musu prognozes butu subjektyvios ir padaryti kazkoke bendra visu musu prognoze taip pat butu sunkoka, nes kiekvienas turime savuosius favoritus ir tuos uz kuriuos nebalsuotume. Savo subjektyvia nuomone noreciau pasakyti, kad balsuosiu uz LiCS.
o mano prognoze yra tokia, kad rinkimai bus neaktyvus ir taryba turetu susidaryti is tokiu partiju: nemazai vietu turetu gauti socdemai, tevynes sajunga, liberalai demokratai ir liberal centristai. I vidutini lygmeni galeciau priskirti darbo partija ir liberalu sajudi. Na o maziausiai turetu gauti mano nuomone valstieciai liaudininkai ir krikscionys demokratai… taigi bus marga taryba:) tokia mano prognoze…
2007 - 02 - 23, 15:14
neabejoju, kad visos šios nuostabios idėjos atėjo iš A.Zuoko sielos erdvių, o ne architekto Algimanto Nasvyčio.
2007 - 02 - 23, 15:13
Tomai, pradedam, nes tai tikrai įdomu, nors ir sudėtinga.
Aš sakau, kad LiCS gautų dvigubai daugiau balsų negu gaus, jei rinkiminės kampanijos akcentai būtų sudėlioti ant žemiškesnių dalykų – pvz. renovacijos, kurią dabar jau pasigavo visos partijos.
Čia prieš gerą savaitę buvo Vingių Jono gana išsami prognozė.
2007 - 02 - 23, 15:09
Jeigu zuokas butu toks liberalus ir demokratiskas, koks dedasi, tai jis ir temas rinktusi ne pagal savo paties norus, bet ir pasitarus ar apklausius savo puslapio lankytojus, kokiom temom jie noretu diskutuoti. Nes pagrinde, tokia nuobodi nuobodybe, lyg tai jis nebutu zurnalistas. man jo rasinius beveik visada sunku perskaityti iki galo.
2007 - 02 - 23, 15:00
O gal atsiras norinciu ir bandanciu paprognozuoti busimus rinkimus ;)?
2007 - 02 - 23, 14:57
tai jei alfa lt nieko verta vien del to, kad priklauso mg baltic, tai gal ir i zuokas.lt turini ner ko kreipt demesio? juk svetaine irgi priklauso kazkam – ty zuokui.
Kuklusklanas to Tadas / 195.14.183.108
2007-02-22 21:10:19
Žinai prieš rinkimus kiek galima tokių apklausų padaryti su norimais rezultatais?:)
Beto, tas alfa.lt MGBoltik produktas, o tai pasitikėjimo nesukelia…:)
2007 - 02 - 23, 14:51
Tai noriu paklausti Mero balsas telefone nusvere jusu visa nora balsuoti uz LiCS rinkimuose? Kokeis tada kriterijais vadovaujates eidama balsuoti?:)
Visa laika A.Z gerai paskambino ir tada jau blogai, keista keista…
2007 - 02 - 23, 14:49
Manau, kad i rinkimus butinai reikia eit! Butinai. Negu taip sunku?! nenori uz nieka balsuot, nebalsuok. balsuokl uz nieka, ar sugadink biuleteni, kad negaletu panaudot kur nereikia!
2007 - 02 - 23, 14:44
Zadejau balsuoti uz LiCP, taciau kai vakar pamaciau patetiska pirktini straipsni KLUBE o siandien irasa su zvaliu mero balso paskambino man i namus pasidare koktu. Neskanu, gerbiamas Zuokai. Tiek to, i rinkimus nebeisiu.
2007 - 02 - 23, 14:43
Sveiki,
Šiandien gavau nuo Jūsų pakvietimą dalyvauti rinkimuose. Be abejo ateisiu. Jau ne kartą rašiau, kaip galima gauti apyrankes „Už Vilnių“? Jau buvau nusiuntęs jums savo adresą, tikriausiai todėl man ir atėjo laiškas su kvietimu :) Bet pačių apyrankių taip ir negavau :/ O šiaip iš pažįstamų, gavusių tokią apyrankę, girdėjau, kad jie gavo jas pirkdami bilietus į Neformatą. Keista, kad už tai jos dalinamos…
2007 - 02 - 23, 14:42
Nejaugi? :)))
2007 - 02 - 23, 14:35
Kad būtų benamiai,"politikai" į Politiką pakvietė ŠOU juokdarius…
Tame fone nuskambėjo Prezidento nepasitikėjimas p. Artūrui Zuokui,kaip Vilniaus MERUI…
Kai užvirė šita košė,aš prašiau Artūro Zuoko,kad jis gelbėtų Vilnių,yra išdėstyta ant popieriaus,kad "politiniai dvynukai" parišę visą Lietuvą jau eina
pasiglemžti ir Vilnių…
Tad,man labai keista,kad tas nepasitikėjimas dar nėra atšauktas,atmetant
diplomatinius tam niuansus.Yra akivaizdi realybė ir pasėkmės Lietuvai.
Išvaikščiota Lietuva,tai dalis diversijų nuo "sanitaro",andrius kubilius ne šiaip
leido jam niekinti ne tik jį,bet jis leido jam niekinti Lietuvą,mano Tėvynę.
Yra kitas dalykas,lietuviai,paimkit Vilniaus kraštą.Kas tai ?
Poryt Rinkimai,man bus įdomu pažiurėti,ar lenkai moka būti vieningi,dėl savęs.Poryt turi sugrįžti Tolerancija Lietuvai,nes agresorius įžulėja kasdien…
Seimo diversijos Lietuvai jau palietė ir…,dar negimusius kūdikius…
Man jau nerūpi,kas kaip balsuos,ir aš nieko neprašysiu balsuoti už LiCS,bet aš turiu Teisę pasakyti,kad visi turi tik vienintelę įšeitį, ramiau gyventi visą Kadenciją tik su LiCS ir dar keliom Partijom,kurios nėra Seime.
Jeigu išvaikyta Lietuva negrįš dabar…,galite užsieniuose pasilikti visam gyvenimui.Gyvenantys Vakaruose lai bent skambučiais praneša,kad provincija balsuotų už LiCS,Lietuva įgaus Ramybės ir galės dirbti Lietuvos ir
jūsų visų labui.Aštuonių Partijų veiklą iš Seimo, jūs jau turite ant savo kailio.
Vienai Kadencijai patikėkite LiCS,jeigu bus pasielgta kitaip o mus valdys iškrypėlių šutvė,nebus ką kurti,nebus su kuo…
Šiandien reikia dėti pamatus šimtmečiui,nes Valdantieji sugriovė viską savo Kelyje, prie ko prisilietė…
Per Kadenciją užaugs jūsų jauna Karta,dabar Balsuokit už save,Sau.
"politinė šutvė" perka balsavimus,jie labai bijo Rinkimų,ir jie yra teisūs,Rinkėjas turi vieną kartą sugriauti šutvės juodu
2007 - 02 - 23, 14:32
tikrai ketinau per siuos rinkimus balsuoti uz libcentra (nes tikrai nemaciau svariu alternatyvu, kadangi visi kandidatai kaip vienas – pries zuoka) , taciau vakarykste provokacija su liberalu sajudzio reklama pasitelkiant dirbtinai sukurta organizacija verecia keisti nuomone.
Tikrai manau, kad tokios idejos autoriams nera vieta Lietuvos politikoje. nors dirbtina organizacija tenka pripazinti pasinaudota itin orginaliai, taciau taip agresyciai ir ciniskai elgtis netelpa i jokius moralinius remus. atrodo, akd tokie zmones galetu bet ka pakisti vardan pragmatizmo ir asmeninio intereso.
ir nors esu isitikines, kad zuoko sansai islikti meru dideli, taciau tai sisteminis dalykas. kol visa politine sistema prasta – tol ir vilniuj nera prasmes kelti aukstesniu reikalavimu.
2007 - 02 - 23, 14:23
kas nebalsuos už Zuoką, balsuokite už Nr 3
KRIKŠČIONIS DEMOKRATUS
3 – šventa trejybė
2007 - 02 - 23, 14:22
Manau ,kad ponas Zuokas atsakys i mano klausimus?
2007 - 02 - 23, 14:20
Puiki idėja! Ji didingai, ir tuo pačiu, labai šiltai atvaizduotu ne vien sostinės, bet ir valstybės tolerantiška politiką paprasto žmogaus atžvilgiu. Toks sumanymas, jeigu jis būtų realizuotas, galėtų turėti didelį atgarsį pasaulyje, nes tai – originalus, šiuolaikiškas požiūris į viešujų erdvių planavimą. Džiugu, kad bent kažkas Lietuvoje mąsto šiuolaikiškai, plačiai ir nebijo rytojaus … o tas kas nebijo, tas ir laimi.
Ir dar, dėl tradicinio Lukiškių aištės sutvarkymo, kokį siūlytų konservatyvūs piliečiai: beveik visi, patikrinti laiko aikščių formavimo principai, netaikytini Lukiškų aištei, nes būtina ne tvarkyti erdvę, o ją kurti. Todėl, siūlau atsisakyti paminklų, scenų, fontanų ir pan. (užtektinai jų yra mieste), ir pasitelkus netradicinį mąstymą, sukurti visai naują ir neįprastą aikštės funkciją.
2007 - 02 - 23, 14:20
Laba diena! Va nusprendziau balsuot uz Liberalu ir centro sajunga (pono Zuoko komanda), bet man labai idomu tai kaip jus spresite problema del automobiliu stovejimo vietu kiemuose?? Kazka girdejau lig tais kazkokios surenkamos aiksteles ar kas. ar galite placiau paiskinti? ACIU
na ir siaip cia : visi politikai pries rinkimus labai daug zada, kad viskas bus gerai ir t.t. bet kai isrenka juos, tai mazai kas ka daro ir to saraso. Butu gerai, kad pries rinkimus zmones kurie kandidatuojasi pasirasytu sutarti tokia tarsi, kad as Vardenis Pavardenis atliksiu tokius tai darbus, jei mane isrinksite ir notaro itvirtinta :) o jei neivykdo ka pazadejo, tai irgi kazkaip baust ra ka :)
Dar va sugalvojau toki eilerastuka nedidele apie rinkimus : (ir rusiskai ir lietuviskai – manau suprasit ) :)
Nasi valsti prosto super,
Obesciajut nam vsem raj.
"Vikas bus gerai" – tai ix toka vyberaj :D
2007 - 02 - 23, 13:58
Valkatos,alkoholikai,benamiai. ..,tai valdančiujų veiklos pasekmė,šiandien jie už tauralę parduoda balsavimą…,kadencijai…,pe r tą Kadenciją,"Politikai" išsineša po vieną ir kelįs
milijonus už Lietuvos Žmogaus Turtą…,jie išsineša po milijoną,už parduota Lietuvos,Valstybės Politiką.
Kada žmogus supras,kad jis už tokį pinigą gali spjauti į snukį prašančiam,bet neatiduoti savo balsavimą.
Balsavimą galima parduoti,bet ne mažiau,kaip už milijoną…
Apvogti žmonės,benamiai,gali būti turtingi…,jei nebus žiopliai.
2007 - 02 - 23, 13:54
Gerb.Mere,
Ar Jūsų pareiškimas, kad profsąjungų rūmai bus išpirkti ir taps tautos namais yra toks pats populistinis pažadas, kaip ir visi, kuriuos Jūs dalinate į kairę , į dešinę ?
PVZ:sporto rūmai ir panašūs spaudoje nuskambėję Vilniaus objektai.
2007 - 02 - 23, 13:42
Gerb. Mere,
Pirmas i tautos namu fonda paaukociau pinigu ir palaikau sia ideja. Ypac jeigu atraminis idejos taskas seima. Si tema lyg ir gerokai primirsta.
Beto, puiki ideja atsirasti prestiziniu koncertu vietai Vilniuje, o Lukiskiu aiksteje galetu stoveti scena ir visa vasara butu traukos centru mieste – galima rengti seimos sventes, svesti motinos bei tevo diena, originaliai galima butu mineti Birzelio 1 – vaiku gynimo diena ir t.t. Galu gale geras gatves festivalis surengti. Nes tas raudonas smelis ir keli suoliukai kazkaip ir prasosi Lenino paminklo:) netraukia ta vieta zmoniu.
2007 - 02 - 23, 13:35
Galite tamsta, Vingių Jonai, nepergyventi, per šiuos rinkimus lempučių jums neteks išsukinėti ir komisija nesušals. Nes rinkimai iš pasvilusių buvusių profsajungų rūmų persikėlė arčiau cerkvės į civilinės metrikacijos rūmus po laiptais. Tad, mielas Jonelį, ateidamas neužmiršk ir savo paso, mat gal tau nužiūrėsim ir kokią bobelką.
2007 - 02 - 23, 13:34
..juk sakiau jau tau, kad Land"s"bergis rašosi per "s", o ne per "z" – meldiesi jam, o pavardės rašyti taip ir neišmokai… Beje – jis bus palikęs didelį "megztasmegenių" būrį – "Tėvynės sąjunga" vadinasi…:)
2007 - 02 - 23, 13:32
Visa Zuoko Vilniaus vizija yra statybos statybos statybos… Nesvarbu ko. Ar Tautos namų, ar Gugenhaimo, ar tramvajaus. Svarbu tik statybos. Nes pats Zuokas yra atėjęs iš NT verslo. Todėl nereiktų stebėtis, kad Zuokas šneka tik apie statybas. Kaip sakant, savi marškiniai arčiau kūno. O apie futbolo stadioną galima pamiršti, nes Zuokas valdžioje jau dvi kadencijas, o stadiono kaip nėr, taip nėr. Matyt, Zuokui futbolas yra visiškai neįdomus. Nei jis jį žaidžia, nei juo domisi.
2007 - 02 - 23, 13:31
nenusimink Vytautai, nei Paleckis, nei Petriukas, nei Albinas/su Stoniu tokio primityvaus atgyvenusio dalyko, kaip tauta/seima tikrai neleis isaukstinti. Jie juk eina koja kojon su laiku, o Arturas Zuokas juk toks atsilikes – jis myli seima, jis myli tauta, jis myli Vilniu – salin ji!
2007 - 02 - 23, 13:31
as manau,kad mintis apie Tautos namus labai zavi, sukurtu jaukuma mieste:) bet balta spalva labai pavojinga. tuoj prisistatytu vandalai, istepliotu sienas, islauzytu dezutes, ismetytu… kulturos musu saly tai stinga..
2007 - 02 - 23, 13:21
..kiekvienas politikos veikėjas nujausdamas negerą savo palikimo kvapą pasitraukdamas (arba stumiamas..) iš politikos stengiasi įamžinti kokią kilnią idėją (visų mūsų pinigais paremtą..) AMB stato Valdovų rūmus, abonentas statys Tautos namus.. Ir tik Landzbergis kukliai paliks porą įrašytų M.K. Čiurlionio koncertų..
2007 - 02 - 23, 13:17
Taigis, jeigu saulutė neiškrės kokių nors šposų, tai nusimato gan labai šalti rinkimai (apie -20 -10 laipsnių šalčio poryt sekmadienį). O atšilimas nusimato tik po rinkimų (apie -11 -5 užporyt pirmadienį). Tad rinkiminei komisijai, kad ir bus karšta, gali tekti ir peršalti. Prisimenu, kaip per paskutinių Prezidento rinkimų pirmą turą teko ir man stebint rinkimus buvusių profsajungos rūmų patalpose ant Tauro kalno labai peršalti. Tiesa, moteriškaitės buvo atnešusios iš namų savo elektrinius šildytuvus, o man teko padirbėti ir elektriko rolėje; iš sodo atvežiau laidus-prailgintūvus ir įkišau į rozetę. Ir ką jus pasakysite, įvyko ko ne stebuklas, nors šilūma ir nepasirodė, bet kažkas sienoje pradėjo svilti, aišku su tam tikru šilumos kalorijų kiekiu ir staiga dingo švieselė, net nereikėjo išsukinėti lempučių. Vidurnaktį iš lovos iškviestas naujas dar nepadegęs pastato savininkas net nusistebėjo, kaip mes tokie durneliai galėjome pasitikėti pasenusia ir visiškai sutrūnijusia elektros instaliacija. Tad, mano kaimiška galva, įrengiant tame sutrūnijusiame profsajungų pastate Tautos namus, pirmoje eilėje reikia iškviesti elektrikus ir gaisrininkus. Vot tcaip!
2007 - 02 - 23, 13:12
Butu gerai jeigu Vilnius turetu tramvaju ir metro!.Tada tikrai butu visiem gerai!!!
2007 - 02 - 23, 12:58
Zuokai, esate saunu politikas, ivaldes kur kas aukstesnio lygio suvokima apie sia sriti, nei jusu oponentai. Manau, Vilniui toks zmogus kaip jus tikrai i nauda. Taigi taip ir toliau. Jeigu paxininkai ir uspaskiniai jusu nenugalabys, matau jus kaip Vilniaus mera dar ilgai. Respect. Zmones jus palaiko ir Londone, todel nepamirskit ir musu cia UK ;)
2007 - 02 - 23, 12:56
Beje, Tautos Rūmai labiau tiktų iškilmėms, kaip kad ir numatyta šioje vizijoje. Bet jei liktų Tautos Namai, tai ten turėtų aktyviai virti tautos gyvenimas. Ne tik iškilmės ar koncertai, bet ir aktyvus dalyvavimas visose srityse, kiekvienas ten turetų jaustis ne kaip užėjęs į valdišką įstaigą, bet kaip namie.
O kas dėl relikvinių dėžučių, iš kurių susidėtų Lietuvos žemėlapis – tikrai puiki idėja. Jau pradedu įsivaizduoti. Tik siūlyčiau tas dėžutes, kurių savininkai/šeimos yra išvykę į užsienį, atidėti į šoną su užrašais Airija, Britanija, JAV… o į jų vietą pastatyti kitos spalvos dėžutes, kur kiekviena spalva reikštų: rusas, baltarusas, indas, iranietis ir t.t. O ant sienų turėtų būti pateikti stendai su istoriniais duomenimis, kuriems valdovams valdant sumažėjo lietuviškų dėžučių ir kiek.
Tokiu tad būdu Tautos namai bus susieti su naujai atstatytais Valdovų Rūmais.:)
2007 - 02 - 23, 12:52
VISIEMS FUTBOLISTAMS
Bus pastatytas Nacionalis futboli stadionas Šeškinėje ir futbolo Centras N.Vilnioje.
Sprendimai jau priimti. Ko dar Jums, brangieji, futbolo mėgėjai…?
2007 - 02 - 23, 12:49
To ZZZ ?
O kas cia buvo ? mano kolegai irgi skambino kazkas ir kai jis pakele klausia "ar cia abonentas" ?
Apibendrinus sakyciau kad zemo lygio siu rinkimu partiju politine kompanija.
2007 - 02 - 23, 12:44
ponas Zuokai,
ar jusu pravarde abonentas leido sumastyti puikia ideja reklamuoti ir agituoti uz savo partija telefonu skambinant visiems vartotojams is eiles ?;)
kaip dejau zvengt kai pono balsa savo ragely isgirdau :)))
good one, uzhskaitau :))
2007 - 02 - 23, 12:39
Zuokas su Brazausku konkuruoja kuris pastatys didesni ir prabangesni pastata.. ar Tautos namai ar valdovu rumai..
Bunant katedroje pro langeli jau matosi Brazausko didybe – valdovu rumai…
Zuokai, nepersistenk.
2007 - 02 - 23, 12:39
Ar atsiprasys politiniai oponentai uz asmeninius izeidinejimus ir "abonento gatve" ???!!!
P.S. As balsuosiu uz Zuoka, nes jis turi Vilniaus vizija ir drasiai ja igyvendina, ko as pasigendu pas jo oponentus!
2007 - 02 - 23, 12:37
Taip vadinami Tautos Namai stovės ant aukšto Tauro kalno, o Valdovų rūmai – pakalnėje, įsprausti tarp Katedros ir Gedimino kalno. Ar nebūtų geriau, t.y. demokratiškiau, pervardinti Valdovų rūmus – Valdovų namais, o Tautos Namus – Tautos Rūmais?:)
2007 - 02 - 23, 12:24
Tos mintys apie Tautos namus, sujungtus su Lukiškių aikšte yra architekto Algimanto Nasvyčio.
Klausimas – kaip prie tokių rūmų derinsis jau suprojektuotas daugiaaukščių gyvenamų namų kvartalas pašonėje, ir dar su bokštiniais ,,akcentais" ?
Kitas klausimas – ar neatrodo, kad tramvajaus, metro ar bet kokiai kitai greituminei linijai labiau tinka kryptis link Oro uosto – pro savivaldybę (tik ne Kalvarijų gatve, o lygiagrečiai), pro Lukiškes, pro Tautos namus? O ties Švitrigailos gatve , pakeliui į Oro uostą, turėtų būti naujoji geležinkelio stotis. Ir Senamiestis liktų nesugadintas.
2007 - 02 - 23, 12:23
iki abonento valdymo pabaigos liko – 2 dienos.
2007 - 02 - 23, 12:23
Kadangi krepsinis lietuvoje religija Nr. 1, tad lukiskiu aiksteje siulau irengti krepsinio aiksteles ;)
2007 - 02 - 23, 12:15
2006-04-03 grupe vilnieciu inicijuoti Jusu lozungo ‘Vilnius- kultura besidomintis miestas’,kreipesi rastu i Jus del neteisetai niokojamos sventos katalikams vietos Svc.Jezaus Sirdies baznycios,pastato- kuris turejo but pirmasis ir vienintelis Lietuvoje sakralinis pastatas is gelzbetonio.Tame laiske primine Jums to pastato istorija,Antana Vivulski-pirmaji musu krasto architekta ir skulptoriu(trys kryziai,Zalgirio paminklas Krokuvoje,Siluvos kaplycia)Jus uzsikretete sia ideja,bet greitai uzgesote ir maza to leidote toliau tyciotis,naikinti,pavertete kriminaline ta vieta.Ar su siuo projektu irgi bus tas pats?
2007 - 02 - 23, 12:13
Man tų paralelinių partijų įkūrimas prieš pat rinkimus primena saugumiečių taktiką perestroikos laikais – taip Kryme buvo įkurtos net trys totorių draugijos, pas mus įžymusis LAF’o remiksas, šešėlinės konservatorių ir krikdemų. Ar čia patys maskvėnai žaidžia, ar jų pasekėjai, neaišku – bet Meras nepasakė, kad mes to nedarėm.
2007 - 02 - 23, 12:08
Man mero idejos del Lukiskiu aikstes ir Tautos namu atrodo idomios.Aisku, kaip visuomet tempiamai uz ausu ir bijanciai naujoviu tautieciu daliai atrodys viskas tai juokinga,bet mintys tikrai yra idomios .
2007 - 02 - 23, 11:47
Man atrodo. kad su tom seimu dezutem yra labai slidus reikalas…zinant, kad seimos samprata per pastaruosiu desimtmecius labai kinta ;)
2007 - 02 - 23, 11:45
Petras, atrodo, daugiausiai laimėjo iš tos reklamos: gavo daugybę nemokamo piaro, progą pasisakyti aštriais klausimais, dar kartą besti pirštu į "Abonentą", o AZ turėjo teisintis. Atsakant į klausimą "Kam visa tai naudinga?" galima daryti išvadą, kas už šio skandalo stovi. Kaip sakė klasikas "Kas galėtų paneigti galimybę?"
2007 - 02 - 23, 11:44
…
Ant tavo aukuro, taika, mes dedam viską:
Ir tai, kas buvo praeity, ir tai, kas bus,
Šventuosius pažadus ir laisvės obeliską,
Ir savo didvyrių išniekintus kapus.
…
2007 - 02 - 23, 11:42
O dėl futbolo stadiono tai gėda, kad Vilniuje jo iki šiol nėra. Nors Zuokas mero kėdėje jau dvi kadencijas sėdi. Bet, matyt, ne tie interesai yra pas Zuoka?
2007 - 02 - 23, 11:41
O daugiabučių gyvenamųjų namų kompleksas numatytas? Greičiausiai numatytas, ar ne?:) Bet viešai neskelbiamas.:)
2007 - 02 - 23, 11:37
oi, Petras isizeide :) jei butu pats sventesnis uz popieziu, tada suprasciau.. ale shposaut irgi megsta, taigi nera cia ko verkshlent ;) kaip sesiolikmete, matyt mokykloje visada begdavo skusti mokytojai.
2007 - 02 - 23, 11:32
O Tamsta pirmiausia įrodyk savo teiginius tikrais faktais. O ne menamais "spėjama", "manoma", "galima įtarti" ir t.t. Dabar jei aš pasakysiu ,kad Tamsta tarkime esate girtuoklis:) prašome įrodykite priešingai:)
2007 - 02 - 23, 11:25
Ar atsiprasysi uz juodoju technologiju naudojima bandyti susidoroti su varzovais? Klausiu apie asociacijos "Liberalu Sajudzio", t.y. LiCS priedangos, smeizikiskas reklamas.
2007 - 02 - 23, 11:24
Noriu pasakyti, kad iš dalies man tos visos nesąmonės su abonentu ar, kad ir dabar su ta antireklama Petrui, nerūpi, kad ir kieno čia darbas buvo. Aš matau kaip Vilnius keičiasi ir man patinka miesto vizija. Noriu, kad ji išliktų tokia pat, todėl manau jau žinau už ką atiduosiu savo balsą.
Sekmės Pone Zuokai Jums ir Jūsų šeimai.
2007 - 02 - 23, 11:21
Pone Zuokai, ar galite, prasau, atsakyti/pakomentuoti:
Ar jums asmeniskai duoda naudos nuolatine jusu kritika, izedinejimai ir pazemininimai? Ar manote, kad tai jums padeda?
2007 - 02 - 23, 11:19
tu geriau pasnekek(pafantazuok), apie futbolo stadiona,kuris yra kiekviename normaliame europos mieste, o cia vilnius nori tapt regiono lyderiu, mere spangsti apie kazkokius tautos namus…