Tauta be stabdžių. ll
2006 - 06 - 27, Antradienis 10:22Prieš metus savo bloge rašiau: „Tikrai esame tauta be stabdžių, jei žmonės prie vairo sėda tuomet, kai nelabai paeiti gali, o vėliau tomis temomis kuriame anekdotus arba giriame tuos, kurie sugebėjo išsisukti. Tikrai esame tauta be stabdžių, jei su kuo nors susipykęs ar praradęs darbą žmogus šoka nuo tilto ar stogo arba renkasi virvę. Valstybėje, kurioje žmonės turi atsakomybę ir vidinius stabdžius, keliolika skenduolių per savaitgalį būtų įvertinta kaip tragedija, o ne statistiniai duomenys.“
Praėjus metams, ši tema lygiai taip pat skaudi ir aktuali. Lietuvių žūtys keliuose, vandenyje, gaisruose ir kituose nelaiminguose atsitikimuose ėmė šiurpinti ir Europos Sąjungos pareigūnus. Aišku, kad mūsų švenčių savaitgalių statistika gali pašiurpinti ir visą Europą. Mes patys lyg ir abejingai stebime, nes vis dar manome, kad tiesiogiai su mumis tie kraupūs skaičiai nėra susiję. Įstatymų leidėjai ir kontroliuojantys kaip įstatymų laikomasi tarsi laukia, jog viskas išsispręs savaime. Kaip gali būti, kad pilietis kelis kartus sustabdytas girtas vairuojantis automobilį, ir toliau gali juo važinėti ? Kaip gali būti, kad sparčiai augant BVP, neturime pinigų gelbėtojams prie vandens telkinių nusamdyti ?
Panašius klausimus būtų galima uždavinėti iki begalybės, ir situacija nepasikeis. Ar matėte civilizuotoje Vakarų valstybėje, kad per miestą netgi piko valandomis vienas automobilį vilktų kitą ? Ar matėte, kad taksi važinėtų automobiliai, kurių durys gali iškristi stipriau trinktelėjus ? Dažnai tokios situacijos aiškinamos taip – o ką gi žmogui daryti, juk naują automobilį sunku nusipirkti, nusamdyti kompaniją, kad nuvilktų automobilį taip pat brangiai kainuoja. Tuomet galime sakyti, kad lygiai taip pat per brangu yra lankyti vairuotojų kursus ir gauti vairuotojo pažymėjimą, ir tegu važinėja žmonės be jų, negi gaila. Tegu važinėja nutrintomis padangomis ir sugedusiais stabdžiais, nes per brangu yra juos sutaisyti. Kur nuves tokia logika ?
Taip, kiekvienas žmogus, visų pirma, pats yra atsakingas už savo gyvybę, visų pirma, bet už betvarkę keliuose, už skęstančius valstybės paplūdimiuose yra atsakingos labai konkrečios valstybės žinybos, jeigu joms neužtenka galių įvesti tvarką, reikia priimti įstatymus, kurie tas galia išplėstų. Bet negalima tiesiog ramiai stebėti ir stebėtis, kad net Europa žino, kad esame tauta be stabdžių.


2008 - 01 - 27, 10:34
[...] tokius įvykius, kaip Pilėnai ir kt. Kampas geras, tačiau kaip paversti šių dienų skaudžią „tautos be stabdžių“ drąsą į teigiamą žinią pasauliui. Manau, kad pirmiausia lietuviai turi suprasti ir atrasti [...]
2008 - 01 - 26, 12:05
[...] tokius įvykius, kaip Pilėnai ir kt. Kampas geras, tačiau kaip paversti šių dienų skaudžią „tautos be stabdžių” drąsą į teigiamą žinią pasauliui. Manau, kad pirmiausia lietuviai turi suprasti ir atrasti [...]
2006 - 06 - 28, 22:01
paukštytės – patikimiau
2006 - 06 - 28, 10:35
Visada laukiame Paukštės;)
2006 - 06 - 28, 10:33
Ačiū už gerus ketinimus-aplankyti kalėjime. Kai būsiu priversinai jame uždrytas ar "pasisodinęs" savo noru, pasiųsiu Paukštę su pranešimu:)
2006 - 06 - 28, 10:19
ir dar… pastebiu, kad ČIA galima rasti vis daugiau sentencijų ir lyrikos. Juozas jau "užkrėtė"
REKK, aš taipogi užsikrėčiau. Ant mano darbo stalo jau ne vien Įstatymai ir Teisės aktai, bet ir nemaža krūvelė poezijos.
Šiam kartui, artėjant Petrinėms, galiu tik padainuoti posmelį iš latviško dainyno, kuris suprantamas ir be vertimo
Ai, Janiti, ziedainiti,
Peteriti, puškainiti!
Janits ziedus izkaisija,
Peteritis salasija.
2006 - 06 - 28, 10:12
Tikrai malonu, kai aplankai "kalėjime". ;)
2006 - 06 - 28, 10:03
Kad žinotume kada esi kalėjime, tai nors aplankytume:)
2006 - 06 - 28, 9:58
Pastebėkite, A.Zuoko Svetainė jau tapo ne tik puikiu diskusijų klubu, bet ir filosofinių apmąstymų tikėjimo -netikėjimo, būties – nebūties tema puslapiu. Reikia laiko pasigilinti į tuos apmąstymus ir aš dėkoju tiems, kurie juos pateikia: Smėlio laikrodžiui (OFM ar kaip ten… jį iššifruoti), Centui, Juozui, Slikui ir kt.
Visada buvau tos nuomonės, kad mūsų protui šiandien nesuprantamų dalykų negalima laikyti abejotinais, ginčijamais ar nereikalingais. Mes turėtume juos priimti. Egipto piramidės, piešiniai ant uolų, matomi tik iš paukščio skrydžio ir pan. kelia daug emocijų, kai supranti, kad tai neįmanoma padaryti šiandieninės technikos pagalba, bet jų nenuneigsi, nes jie matomi.
Šiuo metu esu užsikrovęs darbais, kurie vos stumiasi, nes šilta, tiesiog karšta, galva nedirba, bet šis puslapis vis tiek yra kaip magnetas… Kai mane užblokuoja jaučiuosi, kaip į kalėjimą
patekęs (((:
2006 - 06 - 28, 9:36
Atsiprašau, bet kažko patraukė ant lyrikos, čia ko gero Juozo įtaka:). Prisiminiau savo mėgstamiausią eilėraštį…
Padavėja
Tu šypsaisi,
Padavėja,
Dega akys -
Du šulniai.
Tavimi susižavėję
Mes visi
Girti velniai.
Supas knaipėj
Rūkas šėmas,
Pakaruoklis -
Ant pušies.
Mano skausmą
Pasiėmus
Ant padėklo
Tu nešies.
Dar atnešk,
Žavi nešėja,
Tos degtinės
Kaip tulžies.
Gal ir aš
Kada išėjęs
Pasisupsiu
Ant pušies.
Su manim -
Šią naktį
Draugas
Porą duok
Aitrių taurių.
Vietoj to, -
Kad jį
Pa-smau-gus, -
Aš už jį
Ir ją geriu.
Nebijok,
Vikrus šaunuoli, -
Iki dugno
Gerk ir tu.
Šaipos kipšas
Ten, pasuoly,
Rodo peilį
Tarp dantų.
Bet nekelsiu
Kerštui rankos.
Nepastosiu
Tarpdury.
O jinai -
Tegu sau trankos.
Tegu renkas
Bet kurį.
Ar girdi
Širdis kaip staugia ?
Aš – girčiausias
Iš girtų
Ant jos kaklo
Pasismaugiau!
Pasismaugsi
Dar ir tu…
Dar ir tu
Gali netekti
Vieną kartą
Mylimos.
Ir ateisi
Šaltą naktį
Čia ieškoti
Šilimos.
Tai atnešk,
Žavi nešėja,
Tos degtinės
Kaip tulžies.
Nebijok,
Neišprotėjau -
Nesisupsiu
Ant pušies.
2006 - 06 - 28, 9:16
Kai nėra "normalių" savų minčių, pasinaudosiu kitų:)
"Gyvenimas nėra gražus, bet ir pragare galima patirti laimę. Tai įrodo šis gyvenimas…"
"Įsižiūrėk atidžiai: didžiausia gyvenimo dalis praeina mums darant klaidas, didelė – nieko nedarant, o visas gyvenimas darant ne tai, ką reikia".[Seneka]
"Kiekvienas žmogus – tai pasaulis, kuris kartu su juo gimsta ir kartu miršta. Po kiekvienu paminklo akmeniu guli pasaulio istorija". [H. Heinė]
"Dirbtinis intelektas – tai niekis, palyginus su natūraliu kvailumu":) (šitas man prie širdies, nes tinka man pačiam:)
"Klysti žmogiška , tačiau dar žmogiškiau – klaidas suversti kitiems".
"Aš buvau prislėgtas, nes neturėjau batų. Kol gatvėje nesutikau žmogaus – jis neturėjo kojų". [H.Abbottas]
Ir pabaigai: "Galima visus žmones apgaudinėti trumpą laiką, galima dalį žmonių apgaudinėti visą laiką, tačiau negalima visų žmonių apgaudinėti visą laiką". [A.Linkolnas];)
2006 - 06 - 28, 8:55
Už tai ir negali sukurti perpetum mobile, kad veikia amžinieji stabdžiai..
2006 - 06 - 28, 8:28
"Amžinieji stabdžiai veikia" – tai tiesa, bet jie dažniausiai suveikia pavėluotai (žinoma geriau vėliau nei niekada…)
2006 - 06 - 28, 8:26
Gyvosios ir negyvosios materijos broliai, Cente ir Saulės laikrodį, skaitau Tamstas ir matau, kad šiame bloge atstovaujate dvasinius guru:). Taip ir toliau laikykite, visai idomu ir smagu stebėti Jūsų minties vingius.
2006 - 06 - 28, 7:32
>Tauta be stabdžių. ll<
Žmonija dar neišrado perpetum mobile, bet amžinieji stabdžiai veikia visada
2006 - 06 - 28, 7:24
*Neišprusimas,.., skurdas – didžiausi žmonijos priešai.
* "ar manai, kad gali ar negali, vis vien tu teisus"
Tik beprotis gali įsivaizduoti neįmanomus dalykus ir juos padaryti. …
..esmingai pagerinti žmonių gyvenimą, ir tai padaryti globaliai.
2006 - 06 - 27, 23:57
Labanakt
2006 - 06 - 27, 23:18
>Lietuvių žūtys keliuose, vandenyje, gaisruose ir kituose nelaiminguose atsitikimuose ėmė šiurpinti ir Europos Sąjungos pareigūnus.<
(Silpnų nervų komentatoriams (ne)skaityti!)
Manęs tai niekada neėmė šiurpinti. Seniai aišku: skerdiena – tai mūsų kasdienybė. Valgome skerdieną ir matome taip pat skerdieną.
P.S. Centai, tik prašau tavęs – nieko neiškraipyk!
2006 - 06 - 27, 22:47
:)
2006 - 06 - 27, 22:44
Jūs teisus: be galo gražu! :)))
2006 - 06 - 27, 22:40
Nesąmoningai. Rašiau taip kaip man gražu. Seniai neberašau rašinėlių..
2006 - 06 - 27, 22:38
Turbūt samoningai suklydote rašydamas "klįstu"… ;)
2006 - 06 - 27, 22:34
Dėl nesusipratimo labai natūralu, kalba – daugiaprasmė.
Ta tema svajoju gauti John Langshaw Austin tekstus. Domėjausi kuo jis domėjosi ir laikau šį žmogų genijumi. Tik mažai kam žinomas, nes nėra jotekstų anglų kalba nemokamai, yra tik pirkti knygos. Į lietuvių kalbą taip pat neišverstos.
Patikslinkite jeigu žinote daugiau arba klįstu.
2006 - 06 - 27, 22:31
Aš tai truputi dar galvoju, kad Šekspyras yra taip pat ir neblogas cinkas.
2006 - 06 - 27, 22:29
FC rašė,kad Norvėgijos firma "Baltios parkingai" duoda į teismą, nežinau gal ne taip supratau,bet per TV girdėjau baisų dejavimą,kad kažkokiai norvegų firmai nebuvo leista įrengti garažų po Katedros aikšte.Va čia tai katastrofa.Už tokias kalbas,kaip archeologinės vietos grąsinimą išniekinti reikėtų iš kart sodinti tokius "verslininkus"į "kaliuzę". Aš nepatikėjau,pagalvojau ,kad ko nors nenugirdau.Bet jeigu pradės dar dėl to bilinėtis,iš visų jėgų ginsim savo garbę ir savo miestą.
2006 - 06 - 27, 22:28
Šekspyras tikrų tikriausias cinikas.
2006 - 06 - 27, 22:28
Aš tai nelabai Jūsų supratau. Biškį prasčiau nei vakar…
2006 - 06 - 27, 22:25
Aš to žodžio kalbėdamas ir rašydamas nevartoju. Posakis "koks skirtumas?" lietuvių kalboje man asocijuojasi su angliškų "who cares?". Atsakymą "jokio skirtumo" matau kaip atsakymą "nobody cares". :) Supratome vienas kitą.
2006 - 06 - 27, 22:25
Mirties dalgiu nesišvaistyk, berniuk.
2006 - 06 - 27, 22:23
Mirties dalgiu nesišvaistyk, berniuk,
2,
3,4,
5,6,
7,8.
Bet saugokis! Nejaugi tu manai,
Kad ji tave taip lepins amžinai?
Užtektinai kantrybės ji parodė-
Ir veikiai tars lemtingą savo žodį.
2006 - 06 - 27, 22:22
Visiškai tos pačios nuomonės esu. Malonu turėti bendramintį..
2006 - 06 - 27, 22:16
Tai aišku, kad jokio! Kas čia iš viso sugalvojo tokį nevykusį žodį, kaip "skirtumas"? ;)
2006 - 06 - 27, 22:10
Gerb.Mere, is dalies esate teisus’,bet del masinu manau bus dar blogiau.Ekonomika turi buti ekonomiska. O kas gaunasi?Mikro kainuoja 3 lt.Nuvaziuoti i darba ir grizti vyrui ir zmonai per diena 12 lt.,tad jeigu seima is 4 zmoniu,vienai dienai su mikro 24 lt.Savaeme aisku visi skaiciuoja ir vaziuoja su nuosavais automobiliais,be to dar daugiau del sios priezasties masinu.Ir neisgasdins nei parkavimo mokestis,nei kitos priezastis.Nera jokios logikos Tarybos sprendimose,krastutinumai.Visu omeninis transportas pabrango ne 90 ct.ar 1lt,bet iskarto 1lt.10ct.O gal ne streikos ir praeis?Mikro ne 2lt20ct,ar 2lt.40ct.bet is karto 3 lt.Visuomeninis praejo,birzelis,atostogas,egza menai,a ne?Vel vasara,vel egzamanai su perlaikimu,ir vel lyg ir tyluma.Nuo sio sprendimo kamsciu tikrai nesumazes,ir simpatiju vilnieciu nepadauges.Ir vaziuos kiekvienas su savo masina,ir tepmps jeigu suges,ir nekvies tech.pagalbos nes ,,zelanija niesovpadajut s vozmoznostiami,,
2006 - 06 - 27, 22:02
to OFM: Koks skirtumas.
2006 - 06 - 27, 21:56
>Darbui daug proto nereikia<
Būtent kokiam darbui? Nežinau, ar neturintis to, ko reikia darbui tikrai yra demagogas :)) Gal čia turėjo būti – van Gogas?..:)
2006 - 06 - 27, 21:25
Lietuva pralaimi Rusijos purvaSkaldai.Rusijos Žiniasklaida yra vieninga kai
reikia organizuoti sąmyšį Lietuvoje,Gruzijoje,Ukrainoje ir ne tik.Visos Tautos
aplink Rusiją tampa pasilikusių rusų įkaitais.Savalaikis Politikų visiškas neįžvalgumas ir buvę sąmoningi ryšiai, sudarė didelę terpę praradimams visose kraštuose.Jų įtaka, susilpninta ir nustekenta Ekonomika.Su kaimynu reikia gyventi taikiai,Lietuva gyveno ir gyvena.Užsilikusių rusų reikalavimai Lietuvoje, Valdžioje ir gyvenime tenkintį jų interesą vietoj civilizuotos Integracijos keistai skamba,grėsmingai.
Kad iš Krymo iškelti totorius buvo sugalvota diversija, neva totoriai išdavė rusus vokiečiams.Taip krymas buvo apgyvendintais rusais.
Šiandien, Viktoro Janukovič troškimas valdyti Ukrainą ir mitingų su raudona vėliava kurstymas,destabilizacija Radoje ir Ukrainoje,taip rusai ima Valdžią.Bet gi, su kaimynų reikia gyventi draugiškai,reikia,jeigu tam kaimynui iš tavęs nieko nereikia.Bet rusas į svečius ne vaikšto,jis ateina viskam ir Tu lieki be teisių.Kuo nusikalto Rusijai visos Tautos aplink Rusiją nuo 1917 metų, kai Rusija pražygiavo su kerziniais batais per pusė Europos,
nuskurdindama ir žudydama, visose Valstybėse aplinkui.Teisinga Politika ir Valstybių palaikymas viena kitos,tai galimybė vystytį Ekonomiką ir galimybė apsigintį nuo tokio kaimyno,kuris turi tik vieną tikslą,pavergti.
2006 - 06 - 27, 19:04
To OFM: Darbui daug proto nereikia. Nežinantis to yra kvailys. Neturintis to, ko reikia darbui tikrai yra ir kvailys, ir demagogas arba net melagis.
To Dina: Gerai pastebėjote- LEMG tikrai kaip vokietė rašo iš didžiųjų raidžių..
To Edgaras: Gera nuotrauka, ačiū. Aišku A.Zuokui jei pamatytų nepatiktų, ir aš irgi už tai, kad ją išimtų. Tiktų ta nuotrauka prie to posakio šitame bloge. :)
" To miestietis / 195.14.171.66, 2006-06-27 14:17:44
esu sofifistas ir demagogas. pilu is tuscio i kiaura. esu politikas, turiu gera piara, reklamuojuos uz "juodos buhalterijos" pinigus. kita diena parsysiu apie…apie kamscius, kad del automobiliniu kamsciu esate patys kalti, mistieciai, kam taip toli nuo centro gyvenat? beje, suplanuotas vilniaus keliu remontas specialiai taip, kad isvis nera ko vaziuot i miesta, o kaip dirbt? o kam dirbt, bvp ir taip kyla. kiek bedirbsime, gelbetojai negelbes, laivai neplauks, nes nera lesu??!!!
ei, abonente, nejau sventai tiki savo demagogija arba kokso daug is venesuelos draugai vel atveze? "
Geras komentaras. Man patinka pats puolimas. Šiurkščiai, bet tiksliai…
2006 - 06 - 27, 18:21
AZ. kaip del kulturos centro ? ar kokia nors pradzia bus ?
2006 - 06 - 27, 18:04
kuo gerbiamoji stebetis.. gerbiu vilniaus mera,jis turi galva ant peciu.galbut gausiu atsakyma i stai toki klausima: kokia Putino nuomuone apie Lietuva?
2006 - 06 - 27, 17:16
Vietai tilto galetu buti pozeminis tunelis pervaziuoti Neri.
2006 - 06 - 27, 16:54
Ar matėte civilizuotoje Vakarų valstybėje, kad per miestą netgi piko valandomis vienas automobilį vilktų kitą ? Ar matėte, kad taksi važinėtų automobiliai, kurių durys gali iškristi stipriau trinktelėjus ?
Del taksi, as ir Lietuvoje (Siauliuose) jau tokiu taksi nemaciau. Jei man taksi neapatiko kita kartą iš tos firmos nekviesiu.
O del tepemiu automobiliu tai nesutinku. Pakeliavus Eiuropoj visur teko matyti tempiamu atomobiliu. Ir nematau cia dideles tragedijos. Nesuprantu ko uzkliu automobiliu tempimas. Esu daugeli zmoniu patempes ir taip tik pagerinu sauguma kai istempiu automobili is sankrizos ar nuo keliu nutempiu iki benzino koloneles. Manau yra rimtesnių prolemų negu automobilio buksiravimas.
2006 - 06 - 27, 16:50
Vilniaus tiltam truksta apsvietimu.
2006 - 06 - 27, 16:49
Zuokai jus kalbejote apie kaskokes statulas ar pan.Tai pastatykite Laisves maza statula kaip tai yra New York,Londone ir japonijoje.
2006 - 06 - 27, 16:45
Lauke štilis, čia taip pat. Ko gero viskas prieš audrą…:)
P.S. Gal net meras atsakys į aktualius nūdienos klausimus potencialiem (ir nelabai:) rinkėjams;p
2006 - 06 - 27, 15:49
Degradavusios moralės bendraminčių paieškomis piktnaudžiaujate.
2006 - 06 - 27, 15:32
Nu nu nu. Kas čia per…:)
2006 - 06 - 27, 15:24
Gana tų niūrių akimirkų, va truputėlį linksmesnė nuotrauka http://img74.imageshack.us/img 74/7170/zuokas9da.png
2006 - 06 - 27, 14:45
Ponas mere, nuo saves, nuo saves pradėkit, nes ką jūs darot tai Europa net nesapanavus.
2006 - 06 - 27, 14:42
Apsimetu, kad tenkina:). O šiaip tai nors stengiuosi su mašina bereikalo nelysti į centrą ir nesiparkuoti, bet gyvenime visaip pasitaiko, todėl deja dažnai nebūna vietos prisiparkuot net už pinigus:). Be to truputėlį nervina ta sistema, kur reikia mokėti už valandą 1lt. (neatsimenu kokia ten zona). Man neretai reikia tik 15-30min., bet tokio tarifo nėra. Sutinku, tas vienas litas nedaug, bet jis visdėlto mano:), o tokių penkiolikaminučių būna nevienas, todėl dažnas arba visai nemoka ir rizikuoja gaut bloką arma atiduoda tą litą.
O kad trūkstą aikštelių tai čia ir net man matyt:).
2006 - 06 - 27, 14:28
p. REKK’ai,
o ar SĮ ,,Susisiekimo paslaugos" organizuojamos parkavimo paslaugos Tamsta tenkina? Ar labai jos pagerėjo per pastaruosius du metus?
FC
Gal žinote ką nors apie Jūsų paminėtos bylos eigą? Juk jau praėjo virš dviejų metų, kai buvo nutraukta parkavimo sutartis.
2006 - 06 - 27, 14:17
esu sofifistas ir demagogas. pilu is tuscio i kiaura. esu politikas, turiu gera piara, reklamuojuos uz "juodos buhalterijos" pinigus. kita diena parsysiu apie…apie kamscius, kad del automobiliniu kamsciu esate patys kalti, mistieciai, kam taip toli nuo centro gyvenat? beje, suplanuotas vilniaus keliu remontas specialiai taip, kad isvis nera ko vaziuot i miesta, o kaip dirbt? o kam dirbt, bvp ir taip kyla. kiek bedirbsime, gelbetojai negelbes, laivai neplauks, nes nera lesu??!!!
ei, abonente, nejau sventai tiki savo demagogija arba kokso daug is venesuelos draugai vel atveze?
2006 - 06 - 27, 14:08
Ko gera, blogiausia yra tai, kad Lietuvos gyventojai nėra pasiekę tokio lygio, kad gerbtų įstatymus ir suvoktų savo atsakomybę.
Jeigu taip pamuštravus kerą šimtmetį, tai gal ir įaugtų tai į kraują. Kažkada juk nerakindavo triobų kaimuose…
2006 - 06 - 27, 14:04
P.S. Realybėje sutampu su Smėlio laikrodžių, bet IP – naujas ir darbinis, taigi neišsigąskite :)
2006 - 06 - 27, 13:55
Aš visai nemoku muštis į krutinę. Tik treniruojuosi… ;)
2006 - 06 - 27, 13:53
Nuo kada tokiems beviltiškiems recidyvinams nusikaltėliams, kaip Smėlio laikrodis, sakomi komplimentai? Biški nesupratau Jūsų bajerio… Tarp kitko žmonės tai dažnai sako, kad aš protingas ir aš esu toks kvailys, kad jais tikiu.
2006 - 06 - 27, 13:41
Visi puikiai žino,kad Ekonomika,Politika,Investicijo s… "Įtaka" buvo dalinama.
Algirdas Sysas Sporto Rūmus pardavė irgi užsieniui,kaip MN buvo parduota.
Lietuva turi surasti sprendimus… su "Geradėjais" pirkėjais ir "Investitoriais",
vyriausybė, mūsų "Vyriausybė" šito nedarė. Lietuva turi susigrąžintį savo
Vardą.Tada Lietuva gaus Investicijas.
2006 - 06 - 27, 13:34
Laukiau šito klausimo. Labai geras klausimas:). Šiaip palaikiau savivaldybę, nes “Baltijos parkingai” teikiamos paslaugos manęs netenkino. Tačiau kai kurie paaiškėje niuansai (tik ar jie tikri?) man irgi dabar tapo neaiškus: ar tikrai savivaldybė nesuteikė šiai kompanijai sklypų kur jie galėtų statyti stovėjimo aikšteles (nes savivaldybė iš dalies ir nutraukė sutartį, kad nebuvo vykdoma ši sutarties dalis). Tad klausimų yra. O atsakymai?
2006 - 06 - 27, 13:31
to OOO for myself ,
na,taip ir traukiat per dantį,nesulaukiat Komplimento?
Ir šiandien juokinga dėl panos ant stalo…,dėl tam tikrų priežaščių negaliu išvystyti šios temos.Supratimas buna toks įvairus.Jūs neįsivaizduojat,kiek daug aš mokausi iš jūsų visų,mes papildom vieni kitus.Tai labai gera pradžia,
labai tūriningo bendravimo.Juolab,kad Smėlio Laikrodžio teorija suveikė.
2006 - 06 - 27, 13:21
Šito reiškinio Lietuvoje nėra. Pats tyrinėjau ieškojau, ir nieko neradau:)
2006 - 06 - 27, 13:21
Teismo sprendimas dėl interpeliacijos yra smulkmena. Yra rimtesnių dalykų.
Pvz. šitas:
"Norvegijos kapitalo įmonė “Baltijos parkingai” yra padavusi Vilniaus savivaldybę į Tarptautinį arbitražo teismą Vašingtone ir reikalauja priteisti iš jos apie 128 mln. litų žalai atlyginti. Norvegų partneris Lietuvoje – firma “Egapris” yra pateikusi analogišką ieškinį ir reikalauja priteisti dar apie 58 mln. litų negautų pajamų."
Va, jeigu šitą pralaimės, tada tai bus…
2006 - 06 - 27, 13:04
Mere, del gelbetoju ir gerimo tradiciju 100% sutinku. Manau, kad nemaziau svarbu yra spresti ir narkomanijos problemas.
Tiesa, si tema tiesiogiai siejasi ir su sveikatos apsauga Lietuvoje. Pagal naujausia tyrima, sveikatos apsauga Lietuvoje blogiausia is ES nariu. Teko puse metu gyventi Atenuose. Kalbejomes karta su ceku ir as peikiau Graikijos sveikatos apsaugos sistema (pasirodo ji yra vienu laipteliu auksciau nei Lietuvos) ir tada buvau sventai isitikines, kad Lietuvoje sveikatos apsauga rupinasi labiau. Cekas tuomet teige: "as buciau labai nustebes, jei tu pasakytum, kad Lietuvoje sveikatos apsaugos sistema yra dar blogesne negu Graikijoje". Sioje vietoje taip pat reiketu labai susirupinti.
2006 - 06 - 27, 13:00
Yra kaip yra. Kartais mintys irgi tirpsta nuo karščio ir įneša destrukciją bei kvailus samprotavimus.Bet tai laikina:)
2006 - 06 - 27, 12:48
Šios dienos tema be vilties.Kaip bloga pasaka {ne ta ,kur triumfuoja teisingumas} Komentatoriai irgi "pajuodę" Vienas mušasi prieš Juozą į krutynę,kitas gėdijasi dirbti už 1200 lt ir svarsto ar išlėkt iš Lietuvos,ar geriau nieko nedirbt, LEMG kaip visada,pateikia visų nelaimių santrauką…Beje gal galėtų paaiškinti,kodėl rašydama tekstą naudoja didžiasias raides sakinio viduryje,gal vokiška tvarka?
2006 - 06 - 27, 12:46
Reikia į Lietuvą pakviesti daug piliečių pvz iš Irako, Irano taip pat iš Anglijos, Olandijos, Švedijos,kada lietuviai sudarys 20 % visų šalies gyventojų, tada taps tikri savi Lietuvėlės patriotai.
Kitų perspektyvų mažai
2006 - 06 - 27, 12:29
JUOZUI
Esu kvailys, nes gyvenu materialiame pasaulyje. Todėl esu kvailys. Nieko nesuprantu apie tai, kaip su atsidavimu tarnauti Viešpačiui ir jo atsidavusiems. Man patinka iš kitų tyčiotis, bet niekada neskubu jiems ištiesti pagalbos ranką. Niekada nedarau nieko doro. Per mane visada atsitinka įvairios nelaimės. Mano širdis juoda dėl padarytų nuodėmių.
Esu kvailys, o taip būti neturėtų…
2006 - 06 - 27, 11:57
nieko nesuprantu,ka jus cia gerbiamas tautieti snekate, zuokas.lt o mintimis nesidalinate…gal i tokia tema papuoliau.. ka darome su lietuva? paliekame ar ne? atsakykite prasau,nes vis dar atsisakau isvykti,nors ir darba siulo(esu bedarbis,geda dirbti uz1200lt).puikiai matau kaip stuma liaudis,stumu ir as:)
2006 - 06 - 27, 11:20
Kas yra I N T E G R A C I J A ?
Klaipėda pradėda badavimo Akcijas,Klaipėda ar nesiintegruojantys užsieniečiai su Žalių Pasu neleidžia Valstybei vykdyti Mokyklos Reformą ?
Lietuva išlaiko rusiškas mokyklas,o kodėl tie rusai vis dar nekalba Lietuvių Kalba?Kodėl dėl šitų rusų Lietuva tampa grėsmė ne tik ES,bet visam pasauliui.Specai su Žalių Pasu peržengė Rubikoną,moka Lietuva.
2006 - 06 - 27, 11:19
Valio, galeciau pasirasyti po kekviena mintimi. Lygiai taip pat mastau..
2006 - 06 - 27, 11:18
visiskai sitinku su sios dienos issakyta tema.Manau , kad dar mūsų tauta negali suvogti gyvybės kainos.Nors mūsų protėviai taip galingai kovojo dėl išlikimo Europos žemėlapyje.
2006 - 06 - 27, 11:16
reikia patiems stengtis gyventi teisingai, ir kuo daugiau zmoniu vadovausis sia ideologija, tuo lengviau bus patiems, taciau cia ishkyla klausimas kas yra tas teisingas gyvenimas?
mandagus elgesys uz vairo – taciau daznai po mandagaus gesto gauni kokio kvailio atsaka;
shiuksliu rusiavimas – visa savaite atrinkineji plastikus, o nuneses prie konteinerio pamatai, jog nera laisvos vietos ir nenoredamas shiukslinti aplinkos sumeti i bendra konteineri;
mandagus elgesys parduotuveje – pralauki Mindaugo Maximoj 30min eileje ir sumeti ishtirpusius ledus atgal i shaldytuva, poto juos kazkas nusipirx…;
tolerantishkas elgesys su kaimynais – kita nakti jie visvien gers ir vems prie tavo duru;
uztarsi skriaudziama – gausi pats;
darysi gera del grupes zmoniu – kita grupe tave nuteis, atsakomybe kris tau vienam;
paaukosi pinigu prasanciam – po 10min ji pamatysi ji girta…
tokiu nepakeisi, reikia tik paciam save pakeisti ir tureti titanini pakantuma.
2006 - 06 - 27, 11:10
premjero,seimo pirmininko ir seimuko narių Politinė Valia.Kaip juos sureikšminti su tokia pseudopolitinę valia,kad bent turėti Garbės parašyti iš
didelės raidės?
Kada jūs girdėjote brazausko kalbą, kaip premjero?Ar brazauskas sustabdė bent vieną skandalą,ar brazauskas,kada pareikalavo darbo iš "munistrų". Jeigu Politikai nesusitars ir nevykdys tiesioginės Pareigos sukūrti Vyriausybę,nejaugi laukiame Vakarų Valstybių vertinimo ir pripažinimo kaip grėsmę kūriant Demokratiją.
Tai,kad mirtingumas viršija visus rodyklius,tai Valdymo atspindys,Politinės
Valios atspindys.Ne kaltinti,kad Žmonės žudosi o Šviesti.Kur yra premjeras,
kada Lietuva išgirs ?
Brangūs Tautiečiai, Vyriausybė su Jumis,dirbsime Kartu…,
bet ne,pseudopolitikai nesusikalba…
2006 - 06 - 27, 10:55
Tiesa šiandien aš dirbu (o norisi atostogų) ir esu piktas:). Todėl mielaširdingų komentarų nelaukite;).
Mere, praeita savaitę išsisukote nuo atsakymo, bet mano atmintis dar truputi "veža":). Taip ir neradau jokio komentaro dėl teismo sprendimo mero interpeliacijos byloje? (beje savivaldybės tinklapyje taip pat, nebent kur nors giliai užkišta:). O gal tai nereikšminga?
2006 - 06 - 27, 10:47
Ne viską lemią finansai. Kol žmogaus viduje nebus vidinės kultūros, supratimo, kad jis atsakingas netik už save, bet ir už šalia esantį, kol nesuprasime gyvybės svarbos, tol jokie draudimai ar ekonominiai svertai negelbės. Ar matote didelį skirtumą jei aš girtas važiuosiu su nauju ar su senu auto? (na nebent esant didesnei saugos priemonių kiekiui naujame auto yra didesnė galimybė išnešti savąjį kailį sveiką, bet ar tame esmė?)
Mėgstame viršyti greitį, peršokti per raudoną, nepaisyti ženklų ir tai įvardinti, kaip kokį lengvą pakvailiojimą ar net drąsa. Koks pavyzdis gali būti kai visuomenėje žinomi žmonės pareiškia: "taip viršiju greitį", "taip mane pažine policininkai dažniausiai paleidžia, kai pažeidžiu taisykles". Tai gal reikalinga vieša opinija, kad tokius "veikėjus " pasmerkt? Bet ką čia aš, juk kaip čia taip…
Užtenka pažiūrėti į mūsų vadovus lydinčių kortežų viražus, jie visada važiuoja ant avarijos ribos. Visada taip skubama, lig tai gaisras valstybėje ir laikas nešti kailį per sieną:).
Mere, negi niekada nepaspaudžiate greičio pedalo daugiau nei leistina?;)
2006 - 06 - 27, 10:46
" kad net Europa žino, kad esame tauta be stabdžių. "
Mere, nejaugi Jus tikite, kad Europoje kam nors idomi Lietuva. Kažkaip jau taip gavosi, kad kol kas Lietuvą garsina krepšinis, vagys ir prostitutės
2006 - 06 - 27, 10:40
Kada prades rekonstruoti Zalgirio stadijona ?