Nedarbo pirmadieniai

2006 - 06 - 26, Pirmadienis 11:25
    Siūlyčiau šiandien pasikeisti nuomonėmis apie mūsų laisvadienių sistemą, nedarbo pirmadienis – kaip tik tinkama diena tokioms diskusijoms. Suprantu, kad vasaros viduryje apie darbą daug kam sunku galvoti, tačiau negalime juk keliems mėnesiams išeiti visuotinių atostogų.  Pagal naująją kompensacijos už su šventėmis sutampančius savaitgalius tvarką, mūsų kalendoriuje atsirado gan nemažai nedarbo pirmadienių, nors piminis pasiūlymas buvo tokias dienas iškeisti į Kalėdų atostogas. Dabar laisvi pirmadieniai atsirado ne tik po Joninių, bet ir po visada su sekmadienias sutapdavusių šventų Velykų ar Motinos dienos.
    Pirmadienis – nedarbo diena, itin brangiai kainuojanti tiek verslo bendrovėms, tiek kitoms organizacijoms. Juk būtent savaitės pradžioje aptariami darbai, jų vykdymo planai, vyksta svarbūs susitikimai ir pasitarimai. Iš darbo savaitės iškritus pirmadieniui, sutrinka ir visos savaitės darbo ritmas. Nemažai žmonių šią dieną ir dirba (ir nebūtinai tie, kurie dirba prekybos ar paslaugų sferoje), nepaisant oficialiai nustatytos tvarkos.
     Pats irgi dižiąją dalį dienos praleisiu savo darbo kabinete, nes man tai puiki proga padirbėti be trukdžių ir netylančių telefono skambučių, įdomu, kaip jūs vertinate tokią šventinių ir darbo dienų tvarką, kaip jos laikomasi jūsų darbovietėje.
    

Facebook comments:

Komentuoti


66 komentarų | “Nedarbo pirmadieniai”

  1. Centas to Juozas / 85.206.235.118

    Naujieną pasakėte, kad čia Saulės Laikrodis su manim diskutavo; patikrinau- tikra tiesa. Geras… Aš tik į slapyvardį žiūeėjau, ir nežinojau. Patiko čia man…

    Tos eilutės Bhagavad Ghita mam ne prie širdies- kad mirę atsikels. Aš apskritai netikiu tokia reinkarnacija, kad galėtum prisiminti buvusį gyvenimą. Tai prieštarauja mano įsitikinimui, kad kiekviena būtybė yra individuali ir praktiškai nepakartojama. Todėl poezija, Juozai, man ne prie širdies. Palyginti su mokslo svarbiausiomis tiesomis, kas ta poezija. Kiekvienas rašytume eilėmis apie amžinas vertybes, ir žmonių dorybes… Surimavau. Neįdomu rimuoti. Turbūt poeziją man taip nepatinka, nes nemėgstu pasakų, kuriomis vaikystėje taip tikėjau, o štai dabar protas dominuoja prieš tikėjimą.

  2. Slikas to Jo / 85.206.184.37

    O dar geriau, kai dirbi mėgstamą darbą ir gauni pinigų pragyvenimui iš jo.

  3. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Virgilijus Bulovas nori Pulkūs padėti Furmanovičiui ant padėklo,jūs įsivaizduojatė,kai VRM darbas nedirbamas visiškai,o Politikams malamas
    "veidas",banditai suįžulėjo…ar VRM nedirba savo tiesioginio darbo?
    Girtuoklystė,"apginta"narkoma nija tapo Prioritetu,kieno tai prioritetas ?
    Policininkams nemokamas atlyginimas,nereikia manipulioti pinigais, kuriuos gauna Komisarai.Ar yra tikslas išlaikyti savus "mentus",tai nereikia
    rusiškų filmų apie banditizmą,ir kileriai naikina Provinciją.
    Šventės keliamos,kad avarijose žūtų kuo daugiau žmonių !
    Vėl grįžtam į Žiniasklaidą,turi būti nustatytas Lietuvos Prioritetas šitoje srityje,Lietuvos Erdvė neturi tarnauti svetimai Propagandai,Lietuva tapo tiesioginių Tramplinu…ne Lietuvai ir ne pasaulio gerovei.
    Mums spjaudo į veidą o mes Toleruojame ?

  4. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Ačiū Vyručiai,vakar gerai palinksminot…,
    Į Dienos Temą,
    Lietuvoje yra, tik išnaudojami darbininkai,Lietuva visur pirmauja einant atbulan.Minimalus atlygis už vergų darbą gerai sustyguotas,ne Infliacija grėsmė o grėsmė,kad vergai užkonservuojami.
    Lietuvą reikia sukurti…,gyvenimą reikia sukurti.Plati Tema,bet dalis atsakymų jau yra šitame Kampe.Tad,gal vėliau.
    to Centas , platus pažinimas gal gerai bendram fonui.Nemanau,kad tikslinga
    pradėti Mokslą pagal svetimus Dievus.Dievas yra Vienas.Suraskit šiek tiek senesnę Maldaknygę pas senelę ar ką kitą,jūs gausit labai daug atsakymų jeigu jų ieškote.Mokslas ne studijoms,kad žinoti pačiam.Apraizgyta Lietuva taip neleidžia žmonių į pažinimo Vartus.Seimas verda,kad pritraukti visą dėmėsi tik,į jų rietenas.Už tas rietenas mokame mes,mes jiems mokame…

  5. to Matas, Arturas, SL, Centas / 88.118.37.31

    Kad nebūtų šleikštu, neprisistatau, žinau pažinsite:

    Matui
    tokia pavarde pažįstu vieną ūsuotą šaunų Kazimierą, buvusį šaudymo iš lanko čempioną. Gal Lietuvos, o gal net Sąjungos. Ne pagyrūną, tiek, kad pasakojo, jog prieš atsakingas varžybas gaudavo 50 gramų labai gero konjako- kad ranka nedrebėtų.

    Artūrui
    kažkada Tau dėkojau už miestai.net . Liuks dalykas, todėl – ačiū bis.

    Centui, SL:
    Kai turėsiu galimybę, būtinai dar kartą įdėmiai pasiskaitysiu pastarųjų dienų jūsų abiejų diskusiją. Aukštasis pilotažas, rimtai, pasijutau nevėkšla, bet tik biškiuką. Nieko nežinau apie Bhagavad-Gita, bet prieš eilutes:
    KAS GIMĖ, TAS TIKRAI NUMIRS
    O KAS MIRĖ, TAS VĖL BŪTINAI ATGIMS (2.27),

    siūlau tokias – -pažodinį Pranciškaus Asyžiečio vertimą:

    Guosti, o ne laukti paguodos,
    Suprasti, o ne laukti supratimo,
    Mylėti, o ne laukti meilės.

    Nes kas duoda, tas gauna,
    Kas užmiršta save, tas atgauna,
    Kas atleidžia, tam bus atleista,
    KAS MIRŠTA,
    TAS ATSIBUS AMŽINAM GYVENIMUI

    SL – persiskaityk, o dar geriau – įkelk ČIA 126- tąjį Šekspyro sonetą.
    Ir dar, kažkodėl man atrodo, kad kai Pranciškus rašė šias, o Mačiulis- anas eilutes, jie tebuvo jūsų abiejų bendraamžiai – tokie pat veržlūs, kategoriški ir …visažinantys:)

  6. briedis / 85.206.184.167

    na žinot, kai tik buvo kalbėta apie pirmadienius, tai nelabai kas Motinos dienos (t.y. sekmadieninės šventės) perkėlimo tikėjosi, mes darbe galvojom tik apie kalendorines kilnojamas šventes, kurių dingimas yra didžiai bjaurus dalykas. Kad įtraukė čia ir Motinos dieną, tai puiku, bet ko čia dabar ant žmonių pykt? ar paprasti žmonės tą įstatymą rašė? Ir nereikia verslininkais dangstytis, viskas priklauso nuo verslo – iki praeitų metų dirbau paslaugų sferoje, tai kiekviena diena be įgrisusių klientų buvo triguba šventė. Dar pasakysiu, kad tas verksmas yra apgaulingas, atseit tariamai mes žmonių gerove rūpinamės… mums pagal darbo pobūdį dažnai tekdavo skambinėt gana aukšto rango verslininkams (direktoriams, marketingo ir pardavimų vadovams), tai pasakysiu taip: prisiskambinti neįmanoma ir šiaip per visą Kalėdų savaitę (tipo dirba labai), paskui sausio vidury (masiškai slidinėja, sekretorės neslepia), prieš visus ilgus savaitgalius ir šventes jų nėra maždaug nuo 2-3 val dienos, per Jonines dingsta savaitei, rugsėjo pirmą dieną visi veda į mokyklą po tris vaikus, per Vėlines aplanko giminių grabus iki devintos kartos. Iš sekretorių daug sužinosi… Jei išpuola darbo diena taro 2 šventų, tai tą dieną galim ir nebandyt nieko ieškot, visi jie "pasitarimuose ir mokymuose". Visom kitom dienom galim prisiskambint, jokių problemų nėr. Štai ir išvada – patys atostogaut nori ilgai, darbuotojams poilsio gaili. Išsimušimas iš grafiko yra juokingas dalykas, neegzistuojanti problema.

  7. Centas / 85.206.235.118

    Aha. Susidaro įspūdis, tarsi, praūžė uraganas. Prisipažinsiu, nors ir turiu Floridoje pusiau giminių, bet aš taip laukiu, kad uraganų sezonas būtų dar didesnis, man taip patinka per žinias žiūrėti, kai žmonija susikoncetruoja ties svarbiausia problema, ir jos nepaleidžia.

    Galėtų tokia vienybė tarp žmonių ir be stichinių nelaimių būti.

    Kasdieniškose problemose galėtume taip susitelkti. Tai ir vadinama utopija.

  8. O F m / 84.32.56.250

    su Centu.

  9. OFM / 84.32.56.250

    Įdomiai šitas puslapis atrodo po mūsų :)

  10. vvv Bergenas / 83.108.214.193

    Netik Lietuvoje tokia sistema su pirmadieniais ir niekas neverkia kad per daug svenciu.Reiktu kad laisvi butu visi. Juk apsipirkti galima is anksto. Pvz. cia prekiaujama tik degalinese. Del uzsienieciu kalti patys. Atvaziuoja koks tai visi keleklupsciauja. Cia niekam neidomu, kas tu toks ir ko atvaziavai. Paziurek i kaendoriu kad svente ir svesk kartu su visais

  11. OFM to Centas / 84.32.56.250

    Na, jau ne – dabar tai remsiu Tamstą prie sienos iki galo! Juokauju. ;)

    Visai nenoriu Jūsų primygtinai spausti – Bhagavad-gitoje Pats Viešpats sako, kad jis leidžia į Jį netikėti, jeigu kas nepageidauja. Ir tai jokia propaganda. Aklas tikėjimas – tai fanatizmas. Reikia sekti Mokytoją, kuris moko savo pavyzdžiu. Tarkim – Kristus. Yra ir kitų, kurie gyvena dabar taro mūsų. Kitas dalykas – dvasinio gyvenimo skonis. Jis neturi materialios laikinumo savybės ir yra neribotas. Apie ledus sužinome tik jų paragavę. Kaip paragaujame, įsitikiname. Toks yra principas. Kažką pačiam išmąstyti nėra įmanoma.

    P.S. Čia buvo tik trumpas paaiškinimas, atsiliepimas. Mes esame visi visada laisvi rinktis. Ačiū.

  12. Centas to OFM / 85.206.235.118

    Turbūt nėįsigilinote į mano komentarus. Aš Jus tuo tarpu visiškai suprantu. Bhagavad Ghita rašė propagandą, jeigu prašė ja tikėti. Galite manimi netikėti, tačiau žmonės iš tikrųjų prieš bet kuo patikėdami privalo apie tai pagalvoti "kaip taip gali būti, kad taip yra ir ar tai tiesa?" ir tik tada galvoti "taip aš supratau, tai tikrai tiesa, tikri faktai, aš tuo tikiu", o ne galvoti "tai Bhagavad Ghita, kaip ja netikėti, ji tokia žymi, aš žinoma ja tikėsiu ir jos propagandą platinsiu".

    Neplatinkite kitų propagandos. Geriau niekuo netikėti, kol neįsitikinai.

    Nesugalvokite manęs toliau įtikinėti. Nors ir visiškai Jus suprantu, čia yra neįmanoma, kad mane įtikintumėte tuo, ką žinote tiek pat kiek aš – nežinote nieko, tik prielaidas. Džiaugsmas tas, kad aš turių dar absurdiškesnių fundamentalių prielaidų ir už Bhagavad Ghita, tik tyliu. Ačiū Dievui…

    Ačiū už diskusiją.

  13. OFM to Centas / 84.32.56.250

    Jo! Diskusija čia buvo, tipo, geras.

  14. OFM / 84.32.56.250

    Na, kad išmokimas netikėti – tikėjimo pradžia ir panašiai. Bhagavad-gitoj nerasite tokių keistenybių.

    9/11 įvykiai, cunamis, katastrofos, teroro aktai yra mūsų nuodėmingos veiklos pasekmė, iš tikro. Žmonės to nesupranta, nes jiem trūksta Žinių. Aišku, mes negalime patys kokiu nors būdu tas žinias išmislyti, bet keista, kad nenorime pasiklausti net ir pas šventuosius, pasiekusius aukštą savirealizacija.

    Kokia prasmė negalvoti apie kažką kas tikrai YRA? Be to, nežinau, ar tai labai "faina" būsena, kai nieko nežinai? Šiek tiek primena tamsų ir niūrų labirintą. Materialaus pasaulio reiškiniai – iš esmės yra miražas, daugiau nieko. Iškreipta dvasinio pasaulio kopija.

  15. Jo / 82.135.204.242

    na komentatoriams tariu sudie.
    Gal tarp 6 ir 9 dienos suspėsiu pas Jus užsukti.
    Geros Jums visiems kloties.

  16. Centas to OOO F m / 85.206.235.118

    Taip, diskusija tikras malonumas. Tačiau man labai šlykštu skaityti apie tą numirelę moterį. Jei dar nesupratote, aš nemėgstu skaityti nemalonias tiesas, kurias aš ir pats galiu įsivaizduoti arba žinoti, tačiau tiek daug cinikų šiame pasaulyje tik ir siekia savo propaganda viską kas teisinga tau tiesiog pateikti, nors to ir nenori girdėti, tačiau jie jaučia kažkokį malonumą visiems pastoviai priminti, kad jie nesvarbūs arba apie mirtį. Manęs tai nedomina. Aš šiuo atveju ne idealistas, bet ir ne cinikas. Kažkur per vidurį, realizmas apie tai negalvojant.

    Ačiū, kad neparašėte, kad esu protingas. Tokia ironija būtų mane suerzinusi. Žinoma užkabina su Jumis diskutuoti. Turite ir norite diskutuoti. Daug įdomiau negu matyti žmogų, kuris tiki, kad iš tavęs nėra naudos ir visą laiką tyli. Kažkus tylintis cinikas. Praktiškai toks pats koks aš. :) Tačiau stengiuosi taisytis ir daugiau kalbėti. Ypač čia. Juokauju. :)

  17. Centas to OOO F m / 85.206.235.118

    Netgi, kai 9/11 įvykiai New York’e buvo, kažkas iš kokio kaimo galėjo važiuoti be mobilaus telefono, be radijos į Pasaulio Prekybos Centrą, ir būti įsitikinęs, kad jis ten užsikels ir viską apžiūrės, o tuo tarpu tie pastatai jau buvo nugriuvę, jis galėjo apie tai sužinoti daug vėliau. Tai kodėl būti tokiam įsitikinusiam dėl to ką žinai. Gauni net svarbiausią informaciją dažnai labai pavėluotai. Taip pat bus ir su Jūsų Dievu. Sužinosite arba ne daug vėliau. Dabar nurimkite ir atsipalaiduokite. Dievas čia nieko nekeičia…

  18. Centas to OOO F m / 85.206.235.118

    Ką aš "skiedžiu"? Citatą prašyčiau.

    Dėl Jūsų Dievo, dėl Einšteino Dievo, dėl mano Dievo, dėl Dievo pripraskime apie jį negalvoti ir juo netikėti, jo nežinoti, netikėti, kad jį žinome. Čia tas pats kaip pažinotumėte kokį įtakingą vyruką, ir jo vardu jaustumėtės svarbesnis negu iš tikrųjų esate arba bandytumėte jo vardu pasinaudoti. Nemanau, kad jis dėl to apsidžiaugtų. Nereikėtų apie jį kalbėti. Džiaukitės, kad jaučiate. Aš irgi jaučiu…

    Dėl faktų paskaitykite viršuj mano komentarus.

    Pavyzdžiui, dėl Jūsų prielaidos iš kur sužinočiau kas tėvas, ir išvados, kad tai pat galioja sužinojumu apie Dievą, tai juokinga. Protingas netikėtu šiuo atveju nei vienu, nei kitu. Nei tėvu, nei dievu, nei tėvais, nei dievais. Visi jie yra vienodos prielaidos Jūsų atveju. Todėl ir praverčia tokie faktai kaip pvz. matyti tėvus prieš savo akis čia ir dabar. Kaip beneigtum jie čia su tavim. Jeigu žmogus ne su tavim, tu negali būti tikras, kad jis visdar šiame pasaulyje, tu tik darai prielaidą, argumentuoji, kad jis čia. Tačiau kaip žinote gali Jums paskambinti ir pranešti, kad jau nebe. Taigi visur tik prielaidos, nes viskas keičiasi. Mes pastoviai priimame faktinę informaciją, pastoviai darome prielaidas, pastoviai prisideriname prie naujų faktų, pastoviai tuos faktus renkame ar priimame dėl propagandos, ir vis dėlto jei jau taip moksliškai kalbant, aš tik darau prielaidą, kad taip yra, o Jūs mano prielaidą patikrinsite, ir po savo argumentacijos padarysite savo išvadą. Įdomiausia, kad mes viską ką žinome, tai yra dar ir pavėluota – žvaigždės atsiunčia mums savo šviesą prieš milijonus metų, taigi mes nežinome kur jos dabar, mes žinome kur jos prieš milijonus metų (jei už tiek pat šviesmečių), tai juokinga, tas pats ir su mūsų informacija, mes tik darome prielaida, kad žinome, kad viskas dabar yra gerai. Netgi, kai 9/11 įvykiai New York’e buvo, kažkas iš kokio ka

  19. OOO for myself / 84.32.56.250

    "Veža" šita diskusija:-)

    Apie nuogą moterį vyras natūraliai galvoja su… na, švelniai tariant, tam tikru "polėkiu", ar ne? Taigi mano draugas matė ją nuogą gulinčią morge. Bet tą kartą jis nesusigangažavo ir jos negeidė. NES JOS TEN NEBUVO! Ant stalo paprasčiausiai gulėjo kūnas. Bet, Centai, jeigu vistiek nesuprantat, tai šis dalykas Jums taip neduos ramybės, kad kada nors imsit ir vis tiek pradėsit truputį suprasti.

  20. O F m to Ct / 84.32.56.250

    >Taigi esate kūribingas.<

    Reiškiasi, kad vis dėlto mane šiek tiek supratote ;) Labai džiaugiuosi, nes, kaip pats vakar rašėte, visos tos mintys jūs "užkabino". Anaiptol neesate neprotingas. Kūrybingumas – tai malonė, kuri mus pasiekia dėka Kūrėjo.

  21. OOO F m to Ct / 84.32.56.250

    Jūsų paminėta frazė daug ką gali reikšti (neaišku net, kam ji buvo sakoma). Žinau ir kitą A.Einšteino posakį: "Skaitydamas Bhagavad-Gitą, klausiu savęs, kaip Dievas sukūrė visatą. Visa kita atrodo nereikšminga." Bhagavad-gitą pats perskaičiau keletą kartų (linkiu ir Jums to paties malonumo!) ir ten tokio skiedalo, kokį paminėjote, tikrai niekaip nerasite.

    O dėl faktų – tai kodėl gi? Galima ir apie juos truputuką. Tam, kad sužinotumėte faktą, kas yra jūsų tėvas, aišku, klausiate mamos. Kitaip niekada nesužinosit. Taip ir su Dievu. Apie jį sužinome iš šventų asmenybių. Pavyzdžiui, iš Jėzaus Kristaus. Yra šventraščiai ir mačiusiųjų liudijimai. Jūms belieka priimti. Didžiausia kliūtis pažinti Dievą yra mūsų pačių "ego", nors viešpatauti materialioje gamtoje. Dievas nėra koks nors despotas. Tai – labai maloninga Asmenybė, bet kartu ir teisingas baudėjas. Būdamas maloningas Viešpats leidžia sąlygotoms sieloms į Jį netikėti. Suklaidintos iliuzijos jos ragauja trejopus savo materialios veiklos vaisius: geidžiamus, negeidžiamus ir mišrius. Taip gyvoji būtybė yra priversta kentėti nesibaigiantį gimimų, ligų, senatvės ir mirčių ciklą. Bet kartais ji sužino apie Viešpatį iš Jo atsidavusiųjų ir su pasiaukojimu ima Jam tarnauti. Kai jai nusišypso tokia laimė, atsirada galimybė sugrįžti į prigimtinį dvasinį būvį, kupiną ekstazės ir žinojimo. Dievo neįmanoma suprasti mentalinėmis spekuliacijomis ar empiriniu tyrinėjimu. Jį galima suprasti tik su atsidavimu Jam tarnaujant.

    Aš taip pat ilgai buvau ateistas, kol nesupratau, kad tai beprasmis akligatvis. Be Dievo mes negalime būti laimingi, Centai. Tai nėra įmanoma.

  22. Jo, Slikui / 82.135.204.242

    bet Jūs praleidote ten pasakytą vieną svarbų žodelį – "pasirink".

    O šita tema, jei tik būtų kada, būtų pats maloniausias darbas padiskutuoti.
    Kas, kad už tokį darbą nemokėtų.
    Bet siekiant išgvildenti tą žodį – galėčiau labai daug komentarų parašyti ir tai man būtų maloniausias darbas.
    Šytai kartais gali pagalvoti, gal ir gerai kas gali šiandien gyventi iš nekilnojamojo turto nuomos… bet žmogus toks netobulas yra, kad jis siektų dar didesnio turto – kol kaip jau buvau anksčiau minėjęs, padės šaukštą.
    Jau vien dėl to labai turtingas ir ubagas yra vienodai nelaimingi, nes yra labai netobuli.
    Tai, kad žmogus yra labai netobulas (tegu neįsižeidžia 000 for myself, kad Dievas nepasistengė šioje vietoje), kitaip ne tik karų nebūtų, daug ko nebūtų ir daug ko būtų.
    Štai važiuojant girdėjau – per pastarąsias šventines dienas Lietuvoje 20 žuvo (autoavarijose – 14, nuskendo – 6)… šią minutę jau gal ir kiti skaičiai.
    Tad ar nėra tai visų mūsų kaltė.
    Jei užmušus ar sunkiai sužeidus žmogų, giminėms reiktų, pasiskolinus iš banko (su valstybės garantija tai turėtų būti), atiduoti bent 1.0 mln. litų – vaizdelį turėtume kitą.
    Ir per žiniasklaidą reikėtų įkalti lietuviams į tą bačioką, kad negalima važiuoti su žmogumi už vairo, kai tas žmogus lietuvis.
    Gal dėl to, kad tai vakarykštis kumetis, gal dėl kitko – bet lietuvis važiuoti nemoka, visiškai nemoka (net nelyginant su olandu, kuriuos kaip kierovninkus, labai gerbiu).

  23. Centas to OFM / 85.206.235.118

    Turėjau omenyje Jūsų mintis, kur sakėte, kad negalime nieko žinoti, ko prieš tai nepatyrėme, ir dar ten kelias mintis. Negaliu teigti, kad esate neoriginalus. Pavyzdys su ta mirusia moterim ir Jūsų draugu, kuris jos nesusikundė, man buvo tikrai nauja informacija, apie tokią nebūčiau be Jūsų net susimastęs, bet tas pavyzdys mane be to ir šokiravo. Pamaniau, kad nesuprantate ką kalbate. Kaip galima net pagalvoti apie tai ką Jūs pagalvojate. Taigi esate kūribingas.

  24. Centas to OFM / 85.206.235.118

    Aš nesakiau, kad argumentas yra blogas dalykas, Jūs iškreipiate tą faktą, kad aš sakiau, kad argumentas yra blogas dalykas, kai nepagrįstas faktu. Kitaip sakant aš negaliu paneigti argumentacijos svarbos, nes aš irgi darau prielaidas, ir iš prielaidų padarau išvadas, tiesiog mano prielaidose yra prielaida, kad visos mano prielaidos privalo remtis faktais. Ir ne šiaip faktais. Faktai turi remtis patikimu ir vertingu informacijos šaltiniu. Kadangi esu labai nepatiklus ir netikintis, kol nepamatau savo akimis, tai faktų man žmogus neįteigs, nebent tai bus kažkas naujo, ko aš nesu niekada pagalvojęs. Jūsų mintys man ne naujos. Praeitis…

  25. Centas to ooo for myself / 85.206.235.118

    Buvau užblokuotas tikriausiai dėl to, kad vienam komentare parašiau, kas aš toks nesu, ir tikriausiai įvedinėjant nepraėjo cenzūros, bet dar geriau, tas komentaras buvo pakankamai silpnas, nes buvau išgėręs vakar. :)

    Labai džiaugiuosi, kad sustiprinau Jūsų tikėjimą šita diskusija. Aš iš savo pusės taip pat Jums dėkingas. Ne dėl tikėjimo. Dėl to, kad sustiprinate mano netikėjimą. Einšteinas, nesusiklaidinkite kaip vakar, jis nebuvo tikintis. Turiu net knygą su jo mintimis, ir netgi yra frazė: "esu giliai religingas netikintis". Ta tema esu daug skaitęs. Didžiausias man atradimas man buvo, kad religija prasideda nuo išmokimo netikėti. Tikėdamas apsigaunate. Netikėdamas negalite pabėgti nuo religijos. Nežinau čia man atrodo ir buvo iš Bhagavad Gita, kad pirmiausia turi išmokti netikėti, kad pajustum Dievą.

    Ačiū už komentavimą.

  26. O for M / 84.32.56.250

    Kokiais faktais pagrįstumėte tokį savo argumentą, ką Centai? ;)

  27. OFM to Ct / 84.32.56.250

    Beje, man labai gaila, kad Jūs pats save sudirbate. Pateikiate krūvelė ateistinių argumentų, o paskui aiškinate, kad argumentas yra kuo tai netikęs reiškinys.

    Beje, teiginys, kad argumentas yra blogas dalykas – tai juk taip pat argumentas! :-)

  28. Slikas A.Zuokui / 85.206.184.37

    Kažkada taip ir buvo. Bet ne visiems lemtas dirbti mėgstamą darbą.

  29. ooo for myself to Centas / 84.32.56.250

    Sakote, kad buvot užblokuotas 24 val. (įdomu, už ką!), bet savo atkaklumo nepraradote bei tikite savimi, kaip ir per amžius :-) TAČIAU! Turiu Jus informuoti, kad pats didžiausias atradimas gyvenime Jūsų dar laukia… Kaip ir minėjau, nenoriu ginčytis. Bet už galimybę išsisakyti, esu Tamstukui dėkingas ir net nerealiai. Ši diskusija stiprina mano tikėjimą ir padeda geriau susiorientuoti. Neesu fanatikas, todėl man ir nebūtina Jūms kažką įteigti, įpiršti arba užhipnotizuoti.

    Nei Jūsų, nei mano, nei kieno nors sąmonėje negali kilti vaizdinių, kurie realiai neegzistuotų. Man tai juokingi žmonės, kurie kartligiškai įrodinėja, kad nėra Dievo. Jei nebūtu, mes net tokios idėjos neturėtume. Koks tikslas įrodinėti, kad pavyzdžiui, televizorius nemoka skraidyti? Dievas tiesiog yra ir nuo kieno nors tikėjimo ar netikėjimo niekas čia visiškai nepriklauso. Galit nors ir milijoną kartų pakartoti, kad nėra, bet ką Jūs įtikinsit? Žmogus, sakantis, kad Dievo nėra, yra išprotėjęs.

  30. į 85.206.85.233 / 82.135.204.242

    Kiek domėjausi, Vakarų Europoje didelė dalis ūkininkų iš ūkio neišgyventų, jei neturėtų kito darbo.
    O tas jų kitas darbas – gaisrininkas, policininkas, mokytojas, ofiso darbuotojas ir t.t. ir panašiai.
    Tas pats bus ir Lietuvoje. Kas jau ir dabar dalinai yra.
    Kai be ūkininkavimo turi kitą darbą.
    Jau nekalbu apie tuos, kurie turi ūkvedžius – kaip žinia net seimūnai.
    Bet jei nekalbant apie tuos žemvaldžius, kurie turi samdomus ūkvedžius ar mieste – tarnaites.
    Bet jei dirbama be samdinių – tai šitiems šitos išeiginės Dievo dovana, nors iš kitos pusės, kaip sakiau, – pačios sunkiausios dienos (jau vien dėl to, kad per jas turi persiplėšti – tiek daug to darbo būna susikaupę).

  31. Slikas / 85.206.184.37

    Viskas mūsų motinos Gamtos valioje. Kaip žinia, dirbantys raumenys išskiria energiją, o kartu ir oksidantus, laisvuosius radikalus. Gal kas atkreipėte dėmesį, kad vitanimas C, E, selenas, kofermentas Q10 vadinami antioksidantais, kurie organizmui labai naudingi, daro vos ne stebuklus.
    Taigi, džiaukimės kiekviena poilsio minute, o ne verkšlenkime dėl kažkieno pelnų ir viršpelnių. Kiekvienas žmogaus sukurtas mechanizmas ar elektronikos stebuklas yra skirtas išlaisvinti žmogų nuo sunkaus fizinio ir protinio darbo.
    Bet kur tie žmonės dėsis, jei nustos mirti. Visur reikalinga harmonija…

  32. į Jo / 85.206.85.233

    Jeigu esi ūkininkas ar šiaip koks fazendos kaime(arba mieste:)) gyventojas tai apie kokias dar darbo/nedarbo dienas galima iš vis šnekėti?…Ten darbai niekad nesibaigia…Čia jau visia "kitas gyvenimas" prasideda, jei jau kalbėt apie tai…

  33. Jo, Slikui / 82.135.204.242

    Teisingai sakote.
    Atmenu pokaryje 40-čiai nuo alinančio fizinio darbo atrodė kaip sukriošę seneliai (ypač jei nesiskutę ir dar su vatupke).
    Alinantis fizinis darbas, kad ir gamtoje – susendina žmogų keliasdešimt metų greičiau.

  34. Slikas / 85.206.184.37

    Žiūrint į darbą moksliškai-filosofiškai, tai žmogus turi kuo mažiau dirbti. Dirbti reikia tiek, kad patenkintum savo energijos poreikius. Kuo daugiau žmogus dirba (ypač fizinį darbą), tuo greičiau jis sensta. Verslininkas juk neišnaudoja tiek savo energijos, kurios reikia pagaminti jo parduodamai produkcijai ar paslaugoms. Taigi, jis dėvi mūsų organizmus, tik klausimas – ar gaunam teisingą atlygį už savo organizmo naudojimą?

  35. į Viki / 82.135.204.242

    Atvirkščiai.
    Kaip mes šiandien pergyvenome, kad jau per pietus šiandien iš sodo reikėjo sugrįžti namo (dėl būtinų reikalų).
    Kaip tik per pietus sode yra daroma pertrauka vandens siurblinėje ir ji vėl pradės dirbti tik į pavakarę (čia dėl darbo).
    O persodintus augalus labai dar kartą reikėtų palieti vakare.

    Antra.
    Nežinau kaip pas kitus, bet pas mus tos vadinamos išeiginės yra sunkiausios dienos.
    Nes per daug metų (per tą daugiau nei dešimtmetį, anksčiau minėtą, kuris užsibaigė gal tik prieš penketą metų) visose namų ūkio srityse yra susikaupę
    tiek daug darbų – kad per tas išeigines (kurias išskyrus rudenį dabar jau turiu), vien nuo apsisprendimo, kurių darbų iš tos gausybės reikia imtis ir iš nevilties, kad nesugebėsi jų padaryti, jau vien nuo to pavargsti.
    Aš net nesuprantu apie kokį poilsį per tas išeigines yra kalbama.
    Jei aš toks nevykėlis būčiau vienas, net nekalbėčiau apie tai.
    Bet žiūriu dauguma fazendos kaimynų čia aria kaip išakai, ištisai.
    Kaimynas greta, pernai, savo rankomis iškasė didžiulį kotlavaną (išvežė karučiais tas žemes), išbetonavo garažą ir ant jo pastatė namo priestatą (dabar įrenginėja).
    Na, o tos įrengtosios namo dalies vidaus sienos, baldai – viskas išdrožinėta, išobliuota – na nežinia ar tiek darbo yra įdėta kurioje nors bažnyčioje.
    Tai aš apie tokias aukštumas net nesvajoju – per tas išeigines pačių svarbiausių atlikti juk nesuspėji.
    Gerai, kad vienas mane nuramino – sako kai nuo 12 arų perėjau ant 10 ha darbų kelis kart darbų sumažėjo – juos jau ne rankomis, bet technika dirbu.
    Tikiu ypač augalininkystėje – čia ir šimtai ha ne tiek baisūs… o taip dar gali ligą gauti, įsikaldamas sau, kad gal koks didelis nevykėlis esi.

  36. KONSTANCIJUS / 82.135.152.42

    Mano ir mano draugu rate, daznas atvejis, kai nedarbo pirmadienis tera "ant popieriaus". Kadangi as dirbu nauju projektu kurime, o pastarasis ypac dideles apimties ir darbo grafikas buvo nustatytas dar sausio menesi, tad laisvi pirmadieniai tik masalas akims. Arba dirbi pirmadieni ir likusia savaite po senovei, arba pirmadieni nedirbi, o likusias keturais dienas vejiesi laika.
    Darbdavys kazkaip nenori perkelti laiko i kaledu savaite. Jam taip parankiau.

  37. 3,14 / 212.93.97.130

    3,14tz jau ateina…

  38. Slikas / 85.206.184.37

    Pasikartosiu (gal nebetrinsit komentarų?)

    Kiekvienas laisvas rinktis – dirbti jam ar nedirbti. Aš šiandien irgi šiek tiek padirbėjau, nes nuo dyko buvimo smegenys pradeda "džiūti".

  39. tęsinys / 85.206.85.233

    …kita dalis supratingų pilečių vis dėlto dirba, nes jei turi tam galimybę, tai pirmadienis pati svarbiausia tam diena.

    Ir iš vis žiūrint kitu kampu, kokia vartotojiška turi būti visuomenė, kad sugalvotų tokį dalyką kaip "pavogta nedarbo diena", nes jei jau šventė sekmadienį ar šeštadienį, tai o varge juk teks daugiau šiais metais dirbti pora dienų…Juokinga…

    Bet aišku, tai tik mano pastebėjimai :) Ir tikrai nesu darboholikė…

  40. Viki / 85.206.85.233

    Jau užvakar teiravausi gerb. Mero nuomonės šiuo klausimu ir džiugu, kad net visa tema tam skirta.

    Pabandysiu pagrįsti savo nuomonę ne teoriškai, o iš to ką matau aplinkui ir su kuo susiduriu savo kasdieniniame gyvenime.

    Visų pirma labai gerai žinau, kokią sumaištį nedarbo pirmadieniai yra sukėlę universitetuose, kai papildomu darbu yra apkraunamos kitos dienos, juk pirmadienis – pati svarbiausia ir užimčiausia diena iš visų, kuomet labai daug paskaitų ar egzaminų, už ką vis tiek anksčiau ar vėliau reikia atsiskaityti, tik jau ne pagal tvarkaraštį, o bandant priderinti kažkur kitur. Ligoninėse taip pat susidaro pacientų eilės kitomis dienomis[ptikėkit manim].

    Aš asmeniškai šį pirmadienį deja negalėsiu sutvarkyti tam tikrų reikalų ir dėl to tikrai pikta, o sesuo girdėjo kaip vienas žmogus šiandieną vaikštinėjo aplink banką ir nesuprato kodėl jis nedirba, beje vakar taip pat visai atsitiktinai mačiau žmogų, kuris kalbėdamas mobiliuoju telefonu necenzūriškai piktinosi, kad ryt t.y šiandien nedarbo diena.

    o mūsų "brangūs" kaimynai, kurie nėra verslininkai šiuo metu ilsisi, tik kažkaip visuomet tomis dienomis muštynės, peštynės, alkoholio jūros liejasi…
    Ir ką veikti tokį pirmadienį maksimos darbuotojų vaikams, kai nei pinigų, nei pramogų, nei užsiėmimo?…Tiesiog trainiojasi gatvėmis. Juk galų gale visos šventės jau baigėsi šeštadienį ir sekmadienį…Negi to mums nepakanka?…Aukštesnysis visuomenės sluoksnis ir taip gali pasiimti "turiningų" atostogų , ir visia ne šitais darbingais ir svarbiais valstybei savatgaliais, o tie, kurie dirba Maksimose (pastarosios kažkodėl visda dirba, tuo tarytum parodydamos, kad yra svabiausia įstaiga mūsų valstybėje:() , nemanau, kad labai jau patenkinti tais ilgais savaitgaliais…

    Aš nežinau, bet polisis turi būti lygiai toks pat efektyvius akip ir darbas, o ne nieko neveikimas…

    Kita dalis supratingų piliečių, ku

  41. Jo / 82.135.204.242

    taigi ir aš sugrįžau į ofisą neilgam… bet šita tema pasisakyčiau dviem aspektais.
    Pavyzdžiui gerą desėtką metų, kai kūriau tai kuo dabar kasdien užsiimu, t.y. dirbu – praktiškai neturėjau nei atostogų nei išeiginių, nei laisvų vakarų… tik dabar supratau, kad buvau kvailas kaip čebato aulas… juo labiau kad visa tai – praktiškai buvo labdaring veikla.
    Iš viso, jei reikėtų gyventi antrą kartą, tai nei dienos negyvenčiau, kaip gyvenau.
    O pati didžiausia durnystė buvo sodas – atiduota visos pačios gražiausios jaunystė tam. Asisakant praktiškai labdaringų geriausių kelalapių. Taibuvo pati didžiausia kvailystė.
    Tad tuo noriu pasakyti, kad labai daug žmonių iš viso neturi išeiginių ir čia yra jų reikalas.

    Antra.
    O tai noriu ypač pabrėžti.
    Tarybiniais laikais, gegužės šventes (tas apie gegužės 1 d. ir apie gegužės 9 d.) o taip pat lapkritines – žmonės panaudodavo išimtinai ūkio darbams sode, kurių visuomet yra labai daug.
    Tad ir dabar – sodininkams ir kitiems sklypininkams labai daug reikia dienų darbui vasarą, pavasarį ir rudenį.
    Jie juk ir per šitas dienas dirba ir laisto vandeniu viską kas žaliuoja…
    O žiemą juk tokių darbų nenudirbsi.
    O kad žmonės nėra protingi ir praktiškai niekuomet nešvenčia, o tik dirba – tai, žinoma, gal ir nėra gerai.
    Nors dažnas žmogus laimingiausias yra tada, kai dirba. Tas tai tiesa.
    Ir nelaimingas – kai negali dirbti.
    Ir… dažnas taip ir padeda šaukštą nesulaukęs to "rytoj"… taip ir nesulaukia to rytoj.

  42. Algirdas / 85.206.203.121

    Gerbiamas Mere,
    dabar rečiau, bet retsykiais pasižvalgau į Tamstos kampą. Pasižymėjau mane sudominusį sakinį -"įdomu, kaip jūs vertinate tokią šventinių ir darbo dienų tvarką, kaip jos laikomasi jūsų darbovietėje." Partijos Pirmininke, pirma – kodėl partiečiai neuždavė šio klausimo prieš priimant įstatymą ? ir antra – kam būtų skirta informacija gauta iš atsakymo į šį klausimą ?
    Pagarbiai

  43. add3 / 85.133.1.2

    radau naujus linkus nes pono mero svetaine ishkraipo …

    http://www.psyop.tv/ppp
    ir
    http://www.psyop.tv/psyopanthem

    labai tinkami filmukai shia tema !!!

  44. add2 / 85.133.1.2

    http://www.psyop.tv/o.php?id=3 4|0 cia liudnesne…

  45. moo / 85.133.1.2

    meras verkia, kad permazai dirbama, nors pasaulyje pagaminama 4.5 daugiau produkcijos nei relizuojama…
    gaminkime dauiau ! dirbkime daugiau! Uzsidirbk daugiau! nusipikr geresni gyvenima, siusk sms zinute 666…

  46. REKK / 85.206.42.176

    Galiu visiškai atsakingai pareikšti, kad vis dar ilsiuosi:) ir apie jokius laisvadienių panaikinimus girdėti nenoriu:)
    P.S. Ir aš mėgstu pabūti populistu, kodėl tik politikams tokia privilegija?:0)

  47. asd2 / 85.133.1.2

    http://www.psyop.tv/o.php?id=2 8|0

    cia liudnesne versija

  48. asd / 85.133.1.2

    http://www.psyop.tv/o.php?id=2 8|0

  49. Centas / 85.206.235.118

    Todėl ir negaliu visada džiaugtis meru, nes jis yra pirmas asmuo mano sąraše, kuris atsako už visas Vilniaus miesto problemas išskyrus mano asmenines problemas arba kitais žodžiais tai yra Vilniaus miesto vadybininkas.

    Manau gerb. mero gerus darbus įamžinsime kaip vakar parašė tame akmenyje, ir nesakau "blogus", sakau likusius darbus (tokius kaip: WC, suoliukai, paplūdimiai, privažiavimai, susitarimas su aplinkosaugininkais dėl bendrojo plano paskubinimo (pats sakėte jeigu taip bus geriau žmonėms ir atsakymas yra "taip", tada jokių "bet")) tiesiog pamiršime.

  50. manau / 85.206.196.8

    Laisvos, poilsio dienos skirtos poilsiui, pramogoms, kelionems.Tai kainuoja.Kas uzdirba normaliai gali sau daug ka ir leisti. O paprasti zm0nes trinasi apie namus arba sedi soduose ir geria alu.

  51. Centas / 85.206.235.118

    Buvau užblokuotas 24 val.

    OFM, O.M.F, ooo for myself – susipainiojote… Dėl vakar visiškai Jums nepritariu ir nustebau, kad A.Zuokas Jums pritarė. Tikriausiai nelabai skaitė kaip nusišnekėjote. Merui dėl TV pritariu, kad suformuoja dirbtinę tiesą arba nebūtus faktus, kurie man, kaip materialistui nesusiformuoja mat nemačiau savo akimis ir netikiu formuojamas, įteiginėjamais dirbtiniais faktais, ir aš todėl ir nemėgstu idealistų, tikinčiųjų, kuriuos būtent kaip meras sakė lengvai TV apgauna su kabutėse savo pateikiamais "faktais lėkštutėje". Netikėkime į Dievą, į sielą, net į mane, tikėkime tik savimi, savo akimis ne žiūrint į TV, o žiūrint į tikrovę, garsais ne klausant ką kalba, o klausant savo argumentacijos balso. Ar idealistai turi savo argumentacijos balsą, jeigu nesutinka remtis faktais. Tai švelniai tariant tas pats kas tikėti į TV, bažnyčią, fantastiką, nebūtus reiškinius, įteiginėjamą melą… Kol nėra faktų, nepatarčiau tikėti jokiomis argumentacijomis, išskyrus Jūsų paties.

  52. Margarita / 81.16.231.5

    objektyviai: taip, manau su kaledom ir velykom – persistenge. jug ten papildomos dienos jau buvo duotos is anksciau. motinos diena – ghm… ne proga prisigert. del visu kitu svenciu kaip ir sutinku kad reikia papildomos dienos.
    dabar subjektyviai: kadangi gaunu alga – man visai tinka visos papildomos poilsio dienos. o del zalos verslui – nieko jam neatsitiks, nebukit darboholikais, nemanykit kad viena diena neisejus i darba viskas sugrius.

  53. jep / 213.164.100.5

    Visi uzsieme mastymu, kiek tai kainuoja bendrovems. Bet visi pamirsta zmogu. Kiek tai kainuoja zmogui? Tai neikainojama. Poilsis neismatuojamas pinigine israiska, gera nuotaika, sugrizes darbingumas – tai virspelnis vadovui, kurio pavaldiniai visa tai atsinesa i darba. gerai nusiteikes ir pailsejes darbuotojas dirba efektyviau. Kodel visi "pramininingai, gamintojai ir kiti panasus iskreipto kapitalizmo" atstovai apie tai pamirsta?

    Uzsienyje, daugumoje ES valstybiu egzistuoja tokie dalykai, ir niekas problemu nemato. Stai prancuzijoje darbo savaite 35 val (tik neseniai pailgino iki berods 38 valandu), be to, darbuotojui priklauso ne tik tos "iseigines", bet ir 45 (keturiasdesimt penkios) kalendorines dienos atostogu.

    ir pas mus darbdaviai dar drysta irodineti, kad musu zmones gyvena per gerai?
    Algas savaitgaliais reikia moket didesnes (tiem, kuriu darbas pamainomis)? Vargsas tas vadovas, kuris galvoja tik apie viena: didesnis pelnas.
    Deja del tokiu Lietuva praranda labai daug. Praktiskai nedidejancios algos, kaip ant mieliu kylancios kainos, ir kasmet vis didesni pramonininku pelnai.. Uztenka pasiimt metu pradzios VZ, ar ta pati lakrastuka pasivartyt, kada skelbiami pusmecio rezultatai..
    Uzsmauge profsajungas, tai dabar net ir ta VIENINTELI naudinga zmogui LRS priimta istatyma nesustodami kvescionuoja.. ir ne kas kitas, ne daugiamilijonine darbuotoju minia.. O tik keli simtai nepatenkintu imoniu vadovu..
    Galvokim apie zmogu pagaliau, o ne apie masinas, robotuku armija ir apie pelna pelna pelna pelna…

    p.s.
    Sakysit, algos pas mus dideja?
    Atsikvosekit. Pagal seka, yra melas, didelis melas , izulus melas ir statistika..

  54. O.M.F. to REKK / 84.32.56.250

    Nevalstybiška, bet užtai malonu ir sveika. :))

  55. REKK / 85.206.42.176

    Neatsižvelgdamas į jokias "ekonomikas":), galiu kaip visiškas savanaudis elementas pareikšti – aš ilsiuosi jr man gerai ("man nieko netrūksta").
    Pavargau – einu ilsėtis:)

  56. Kombatas / 80.240.6.172

    Lietuva dar nėra tokia ekonomiškai stipri valstybė,kad būtų galima turėti tiek daug išeiginių.

  57. Martynas / 84.240.56.92

    Gal tai ir nera gerai kad yra tokio nedarbo dienos (ypac Motinos ir Velyku dienos) bet jei numatyta, tai tegu ir laikosi – vieniem egzaminus daro siandien, puse imoniu dirba, puse ne – ta netvarka manau blogiausia yra…

  58. Pilietis / 217.9.249.185

    Dabar pabandysiu i problema paziureti placiau. Manau, zmogaus darbas yra efektyviausias, kai darbo rezimas yra naturalus ir su kuo maziau pokyciu. Vienus tai liecia daugiau, kitus maziau. Kita vertus, esant nedarbo pirmadieniui(ar kitai savaites dienai) uz sventine diena savaitgali kiekvienais metais susidaro lygiai tiek pat darbo dienu ir svenciu dienu, todel verslo imonems ir kitoms organizacijoms lengviau planuoti savo darbus , pelna ir pan.

    Visas laisvas dienas sudeti i kaledu savaite idomus ir svarstytinas pasiulymas. Tiesa, verslo imonems kaledos ir visas gruodzio men yra ypatingas laikotarptis, todel reikia rimtai su verslininkais apsvarstyti galima tokio sprendimo poveiki jiems.

    Bet kuriuo atveju- gero nedarbo pirmadienio visiems! :)

  59. Pilietis / 217.9.249.185

    Labai gera tema! Neseniai baigiau bakalauro studijas, todel pabandysiu pateikti savo studiju patirti siuo klausimu. Praejusi semestra del naujos vyriausybes patvirtintos tvarkos iskrito net du studiju pirmadieniai, kuriais buvo destoma egzaminine paskaita. Reiskia, automatiskai praradome dvi paskaitas, kurios arba turi buti sugrustos ir isdestytos kartu su kitomis nekokybiskai, arba kazkaip priverciant studenta savarankiskai pasimokyti. Dvi paskaitos (4 akademines valandos) sudaro pakankamai didele proporcija visu to dalyko paskaitu. Be to pirmadieniais budavo ir kitu paskaitu, kurios automatiskai prarandamos. Kyla problemu ir destytojams ir studentams…

  60. Matas / 82.135.172.62

    Man, kaip ir merui, šiandien darbadienis. Savo darbe esu susijęs su užsienio kolegomis. Jiems nepaaiškinsi, kad šiandien laisvadienis. Na, šiaip, tie laisvadieniai gal ir neblogai. Tik po Velykų ar Motinos dienos Sekmadienio nereikėtų pridėti laisvo pirmadienio. Laisvas dienas sumuoti ir pridėti prie Kalėdinių atostogų- ne visiems tinkama. Tik nedaugelis, turėdami daugiau atostogų žiemą, gali išvažiuoti į šiltus kraštus. O laisvos dienos vasarą mums visai neblogai. Kad ir ši -šilta diena po Joninių. Verslininkams visaip bus blogai. Tie, kurie savo bendrovėse įteisinę vergovę, tai jiems pikta, kad už laisvą dieną reikia dvigubai mokėti. O šiaip, kur darbiniai santykiai geri, galima darbuotojus prisikalbinti padirbėti ir laisvadieniu, kai reikia. Nematau bėdos.
    Įdomu, kiap mes atrodome palyginus su kitomis valstybėmis-ES narėmis. Ar per daug atostogaujame? Ar tie laisvi pirmadieniai-LiCS iniciatyva- neatsimenu.

  61. OFM / 84.32.56.250

    Norėčiau sugrįžti prie vakarykščio…

    Aš numirsiu vistiek mano laikas ateis
    Bet dar būtų smagu susitikt su draugais
    Pasėdėti per naktį dar būtų puiku
    Pamatyti akis artimiausių žmonių
    Prisiminti dar kartą geriausias dienas
    Padainuoti dar kartą linksmiausias dainas
    O VALDOVE MIRTIE NEPAŠAUK MANĘS TUOJ
    AŠ TAIP NORIU IŠVYSTI KAS BUS RYTOJ

    Tai mano beveik pati mėgiamiausia Andriaus Mamontovo daina. Niekada nesijaučiau gyvesnis, kaip per laidotuves. Mirties alsavimas taip nuostabiai iš suminkštėjusių smegenėlių visas kvailystes išprausia! Galėčiau kelis mėnesius čia vien apie mirtį kalbėti ir netikiu, kad man atsibostų.

    Dar man labai "įkala" šios eilutė iš Bhagavad-Gitos:

    KAS GIMĖ, TAS TIKRAI NUMIRS
    O KAS MIRĖ, TAS VĖL BŪTINAI ATGIMS (2.27)

  62. Karolis / 213.164.100.175

    O man patinka, niekas čia nenuskurs jei vieną dieną nepadirbsime;) Aš net sakyčiau, kad reiktų neleisti dirbti Maximoms ir panašiai tokiom dienom… visa šalis ramiai pabūtų, išgėrimų sumažėtų, su šeimomis daugelis pabūt galėtų.

  63. cams / 85.206.116.89

    Ponas mere,

    pasakykit jus man, nusivylusiam, kada pas mus, Vilniuje, taksi bus kaip Rygoje?

  64. Arturas / 213.164.102.229

    Ir as nelabai suprantu siu laisvadieniu,kuriuos Seime,berods,LiCS pasiule.Sutinku su AZ,visas metu sventes,gal isskyrus Vasario 16-aja,paskelbti darbo dienomis,mainais i tai Kaledine savaite skelbiant nedarbo.Vistiek tarpusvenciu darbas dazniausiai nedarbas,o legalizavus atostogas butu galima ramiai planuoti pailseti siltuose krastuose,ir saule pamatyti,kuria tuomet jau ir beveik esi pamirses kaip atrodo…

  65. Vilinas / 88.118.1.165

    Gal aš aplinkinių reakciją į laisvą dieną priimu perdaug subjektyviai, bet didelės laimės aplinkinių akyse nematau. Tiek pažįstami verslininkai, tiek jų darbuotojai, prakalbus apie "šventus pirmadienius" dažniausiai tik sumišę gūžčioja pečiais. Biudžetininkams, aišku, kaifas, o tiems, kurie pnigus patys turi užsidirbti, vienos problemos.

  66. ooo for myself / 84.32.56.250

    Nuostoliai čia labai menki palyginus su nedarbo ekstaze.