Laikini nepatogumai Vilniaus keliuose ir gatvėse

2006 - 06 - 23, Penktadienis 10:26
Dažnas vilnietis ar miesto svečias, šią vasarą automobiliu važinėjantis po sostinę turbūt tyliai ir garsiai keikia miesto valdžią apskritai, mane asmeniškai ir kelių darbus vykdančius žmones. Gerai suprantu besipiktinančius, nes stovėti automobilių grūstyje – menkas malonumas.
   Tačiau supraskime ir tokių nepatogumų priežastis, nes galiu sakyti, jog jie nors ir neišvengiami, bet laikini. Jeigu nedarysime to dabar, tai po kelerių metų nepatogumai gali būti nuolatiniai.
   Šiais metais vyksta tikras kelių taisymo ir statymo bumas. Blogo lankytojams norėčiau pristatyti tai, ką Vilniuje numatome padaryti šiais metais. Šiuo metu Vilniaus mieste yra statomi arba rekonstruojami šie kelių infrastruktūros ir kiti objektai: Senamiesčio pietinis apvažiavimas, Konstitucijos prospekto jungtis iki Ukmergės gatvės, Žaliojo tilto remontas, Santariškių gatvės statyba, Plytinės gatvės rekonstrukcija, Sausio 13-osios memorialo sutvarkymas, Kalvarijų gatvės iki Žvalgų gatvės išplatinimas, Rotušės aikštės rekonstrukcija. Taip pat planuojami dar šią vasarą pradėti įgyvendinti šiuos projektus: Vilniaus pietinis aplinkkelis (pradžia - liepos 1 d.), Ukmergės-Ateities-Laisvės sankryžos rekonstrukcija (pradžia - liepos 1 d.), Dariaus ir Girėno viaduko rekonstrukcija (pradžia - rugsėjo 1 d.), Geležinio Vilko gatvės iki Molėtų plento statyba (pradžia - rugsėjo 1 d.), Ozo, Kalvarijų, Geležinio Vilko gatvių teritorijos vystymas (pradžia – birželio 1 d.), Liepkalnio gatvės rekonstrukcija (pradžia – gegužės 15 d.), Eišiškių plento rekonstrukcija (pradžia - liepos 1 d.), Pilaitės prospekto statyba (pradžia - liepos 1 d.), Gedimino prospekto III eilės rekonstrukcija (pradžia - rugpjūčio 1 d.), Valakupių tilto sijų stiprinimas (pradžia – birželio 15 d.), Olandų - Filaretų gatvių sankryžos rekonstrukcija (pradžia - liepos 1 d.).
  Visiems minėtiems objektams iš miesto biudžeto, Europos sąjungos fondų, Kelių priežiūros ir plėtros programos ir kitų šaltinių šiemet žadama skirti per 200 milijonų litų. Tas lėšas pavyko gauti, kelerius metus atkakliai ir sutartinai dirbant, todėl labai svarbu jas panaudoti.
   Žinau, kad miestiečiai ir miesto svečiai norėtų daugiau Kelių policijos pagalbos, ir jos prašome. Kita vertus, policijos pareigūnai beveik 80 procentų laiko priversti praleisti, formindami informaciją apie smulkius ir stambius autoįvykius. Tokia padėtis tikrai keistina.
   Nepatogumus keliuose teks pakentėti, bet kaip sakoma, nėra to blogo, kas neišeitų į gera.            

Komentuoti


78 komentarų | “Laikini nepatogumai Vilniaus keliuose ir gatvėse”

  1. Juozas to Centas / 88.118.37.31

    Šią savaitę netekau dviejų draugų.
    Valentinas - mirė, būnant Kaune - paskambinau, jo žmona sako : "Vakar palaidojom." Skaudu, aptemo akyse- kodėl man nieks nepranešė. Reiškia, visai. Žodžiu, nesugebėjau kalbėti. Parašiau žmonai SMS "Užuojauta. Viešpaties keliai nesuvokiami. Paskambinsiu, kai įsisąmoninsiu".
    Pasirodo- tik dabar pamačiau- kad tos SMS neišsiunčiau.

    Petras- kol kas Vokietijoje, pas seserį, bet grįžęs su žalia korta išvažiuoja pas dukrą į Pensilvaniją.

  2. Centas to Juozas / 85.206.235.118

    Prie sovietų žmonės turtus slėpdavo, net žinojau vieną žmogų tegul ilsisi jis ramybėje, kuris namuose sienoje turėjo barą, tereikėjo sieną apsukti, o ten gėrimų įvairovė tiems laikams nematyta… Reiškia buvo šalis valdoma blogai.

    Dabar jau kas ką turi, tą turi, ne tik, kad nesislepia, bet kiti ir pasirodyti nori, reiškia pagal tą rytų senovės išmintį, mūsų šalis valdoma gerai. Nors laurus priskirti valdžiai nesinori, tebūnie tai žmonės, kurie ir laisvę, ir turtą savo pastangomis pasiekė ir užsidirbo. Kaip vienoje šalyje, kurios trispalvės spalvos žiūrint iš viršaus yra juoda, raudona, geltona: per tamsą, ir kraują, pateksim į šviesą (čia pagal vėliavos spalvas turbūt; nors lietuviškai geriau rimuotųsi: per kraują, ir tamsą pateksim į šviesą).

  3. etc / 88.118.37.31

    Šalyje, kuri valdoma gerai, gėdijamasi skurdo.
    Šalyje, kuri valdoma blogai, gėdijamasi turtingumo.
    Konfucijus.

  4. Juozas to Centas / 88.118.37.31

    :(0, nulis, nes:
    *vis tik graikai man artimesni
    *LT - gerais norais kelias pragaran grįstas
    *kur tas žmogus, kuris galvoja tai, ką jis galvoja?
    *etc

  5. Centas to Juozas / 85.206.235.118

    :))

  6. Juozas Centui / 88.118.37.31

    Velniškai suktas tas Konfucijus. Va, kur azijietiškai gudrus suktumas.
    Dar nepasiduodu. Gal brendis padės, nemiga

  7. Juozas Centui / 88.118.37.31

    Prisipažįstu- Konfucu\ijus man per sudėtingas. Tai reikia pabandyti apgalvoti. Vat, jei blogis taptų gėriu- būtų visiškai beveik paprastą.

    Pendelis GERAS. :))

    P.S. Aš kartais, deja, vis dažniau tokią ereziją sau leidžiu:
    Pasaulį sukūrė Dievas. Per daug gražus jis, kad būtų kitaip.
    Bet valdo jį - Pasaulį - Šėtonas.

  8. Centas GVŽ XV / 85.206.235.118

    Senovės išminčiai iš Konfucijaus pusės labai labai seniai išsiaiškino ryšį tarp gėrio ir blogio: pagal juos, gėris yra blogis kiaušinyje, o blogis yra gėris su sparnais… (tačiau tai visi seniai seniai pamiršo).

    Taigi: blogis yra kaip paukštis, kol jis neišsiritęs ir niekam nepavojingas, tol jis yra gėris, tačiau išsiritęs ir užsiauginęs sparnus, o taip pat nagus ir snapą, kiaušinyje gėriu buvęs paukštis pakyla ir… gėris tampa blogiu.

    Juozai, tebūnie tai GVŽ Nr. XV. Kaip sakant, tebūnie šviesa:) Centas.

  9. BERNARDINAI / 88.118.37.31

    ŠV. JONO KRIKŠTYTOJO GIMIMAS Lk 1, 57–66. 80

    „Jį tikrai globojo Viešpaties ranka“.
    Evangelijos komentaras

  10. Juozas to Centas / 88.118.37.31

    Ačiū už ačiū.
    Jei Tamsta iš tikro mane gerbi, parašai GVŽ XV, jei tik šiaip - įmuši man kokį pendelį, šaunu abiem atvejais.
    O gal būt tinka ir tai:

    Jonas, Džo, Jo - su Valstybiniu Vardadieniu! ! !
    Vietoj banalaus paparčio žiedo - pasigaukit šiandien Laimės paukštę… Ar bent jau kokią paukštytę.

    Jo, toli mums iki graikų.:))

  11. to to / 82.135.176.30

    to Centas , Sveikas!
    Sekmes Kūryboje!

  12. Centas to Juozas / 85.206.235.118

    Ačiū

  13. Juozas / 88.118.37.31

    Centui gal todėl, kad myli graikus, Jo gal todėl, kad mėgsta citatas.

    Ir kas gali paneigti, kad graikai iškalbūs, bet jų išminčiai pasako tą patį dviem, maksimum - trimis žodžiais.
    Mes gi skęstame juose ir skandiname kitus. Ašai taipogi.

  14. Juozas gal Centui, gal Jo / 88.118.37.31

    … ne į temą, bet tuom pačiu - į visas temas:))

    Septynių graikų išminčių pasakymai:

    Pažink save - Chilonas.

    Svarbiausia - saikas - Kleobulas.

    Tramdyk pyktį - Periandras

    Nieko per daug - Pitakas

    Žiūrėk gyvenimo galo - Solonas

    Blogųjų dauguma - Biantas

    Niekuo nepasitikėk - Talis

  15. Centas to LEMG / 85.206.235.118

    Iš kur pas Jus tiek fantazijos..

  16. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to Paul ,
    labai fainai išdėstyti klausimai apie Provincijos, ne tik senukų gyvenimą.
    Už rajonus Meras negali spręsti,tam buvo Brazauskas su ministrais ir prismaugtos ministrų, Savivaldybės.Apskritys tiesiogiai vykdė tik Brazausko ruporams o Savivaldybės kaip skurdžios giminaitės. Todėl labai svarbu,koks bus premjeras ir kokius gausime ministrus,kokią Atsakomybę jie prisiims,ne prisiįms o ko iš jų, Reikalausime Mes. Jie sau,jau atitarnavo šešiolika metų.

  17. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to Centas ,

    kur, skubate pastatyti viešbutuką? Gal pavyks o gal ir ne.Šitas Kampas netinka reikšti reikalavimų.Bendravimas ir reikalavimas,tai tokie skirtingi dalykai.Ką duosi pats,jeigu gausi reikalavimą ? Tiksliau,kas Tamstą taip
    įaudrina ? Ne tik su MERU,bet reikalavimais dalykai nesprendžiami.Kartais,
    kai rašote neįaudrintas, jūsų veikalus malonu skaityti.
    Šitas Kampas šiltas,kaip namuose.Šitas Kampas skiriasi nuo Delfi,nes kai
    kolaborantai dergia mano Prezidentą,jie dergia mano Valstybę,o man nepatinka,kai žmogelis turi mano Žemės,Žalią Pasą ir dergia mano Žemę tai
    jau nelenda į jokius rėmus,tokių Rubikonas už Sienos.

  18. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Andriuko dviratuko straipsnis , 82.135.173.214
    tokia rašliava-propaganda atitraukti dėmėsi nuo Aktualijų.Savivaldybėje kaip ir DP "pateko" į Taryba margas Lietuvai Blokas o kai yra masiliokų ir tokių verslininkų kaip martikonis su imbrasiniais,kurie pamiršo,kad jie yra lietuviai ir JAV doleriai iš Rusijos jiems didžiausias prioritetas viskam…
    Viskas tvarkoma "patekusiais" ,kuriuos 5-oji Kolona gerai globoja nes jie turi Žalią Pasą ir jiems suteiktos dvigubos lengvatos.Brazauskas gerai sutvirtino Nomenklatūrą o dabar Kubilius užima gynėjo poziciją nes reikia DP gelbėti.
    Kalbama vieną daromą kitą,tik mūsų supuvusius "vaisiukus" atgaivina 5-oji
    Kolona,prasuka ir jau paleidžia kaip savo išradimus,tik Slapšinskij turi žmogelį kaip Gintaras Jasaitis o politikai Seime patys lenda į Brazausko kilpą.
    ES visiškai nesusimąsto apie Rusijos propagandą ir su kuo tai valgoma.

  19. paul / 80.240.12.220

    The man who makes no mistakes does not usually make anything." (Žmogus nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko) - ponas mere, jus to turbut irgi realiai nepripazistate. Ir palikim asmeniskumus ir kitus faktus nuosaly…

  20. paul / 80.240.12.220

    Na, negaliu neparasyti ir politiniu aktualiju. kalbu apie savo kritiska poziuri i Jusu veikla ir gynyba teismuose. Turbut neteks isgirsti is Jusu lupu, kad padarete "klaidu" ir del to atsiprasote. bet tas tasymasis su masiuliu jau tampa migla naktyje, manau, dziaugiates, jog darbo partijos vado problemos nustume Jusu problemu aiskinimasi. Is esmes man labai nesmagu, o jei buciau Jusu kailyje, negaleciau likti mero poste. tas zmoniu palaikymas nera esminis rodiklis. Milijonai skiriami sostinei (kaip ir minejote - 200 milijonu keliams), tai fantastika, bet bent milijonas kokiam rajonui irgi butu parama, bet, zinoma, juk jums nerupi rajonai - rupi "tik" Vilnius. O kiti eina velniop. Nei Prezidentas, nei Premjeras Jums nera autoritetas, nes esate isrinktas i savivaldybes merus ir neatskaitingas kitoms valdzioms. Sveikinu, grazinkite miesta ir savo interesus. O as pasivazinesiu po Lietuva ir parasysiu apie tai, kaip zmones gyvena. Pvz: pries du metus atradau sodyba, kur astuonesdesimties metu senuku pora vis dar avejo kurpes ir gyveno mediniame namelyje su moline asla ir pokario metais likusiomis kulkomis ju sienose. Milijonai… geda…

  21. paul / 80.240.12.220

    taip, mere, keliu reformos atvirai pasakius uzknisa. bet suprantu, kad ju isvengti negalima ir teks kankintis vazinejant. tiesa, siandien teko pastoveti po truputi judanciame kamstyje gelezinio vilko gatveje iki ivaziavimo i ukmerges gatve. bet faktas tas, jog vairuotoju kultura akivaizdziai gereja, smagu matyti sypsena, kai esi praleidziamas arba pats leidi kazkam ivaziuoti sudetingoje situacijoje. ir dar daugiau - "minsko" plente buvau priverstas uzsideti saules akinius, nes visi vairuotojai mirksejo ir mojavo, pranesdami, jog pakeliui stovi policijos ekipazas. gal ir nelabai etiska taip rasyti, bet tikrai smagu, kai jauti kolegu rupesti.

    KLAUSIMAS: siandien gavau el. laiska, kuriame pranesta, kad kai kuriose sankryzose policija pristate "webcam’u", t.y. mazu video kameru ir kiekviena pazeidima gali matyti bei oficialiai pradeti bausti. Gal turite nors trupineli informacijos sia tema?

    Labos nakties.

  22. Centas / 85.206.235.118

    Andriukas dviratukas vėl "žolės" parūkęs išsiliejai… :)) Aš su tavim, bet AZ p ch:)

  23. Andriukas dviratukas / 82.135.173.214

    Verkiate neva viešomis lėšomis mieso sutvarkyti neįmanoma. Vaidinate neva esate priversti versti verslininkus iki 15% projektų sumos įnvestuoti į viešą erdvę. Suteikiate "verslininkams" nepelnytų "lengvatų", perleidžiate valdišką turtą, suteikiate valdiškus užsakimus bereikalingoms statyboms išpustomis kainomis. Tada verslininkai, pripampe valdiškų pinigų, tvarko miestą, nes valdiškų lėšų miestas neturi.

    Pasijuokčiau, jei nežinočiau, kad tai jūsų toks korupcinis privatus verslas - Mėro kėdė, ir Savivalybės Taryba. Ne vienas jūs tą verslą varote. Su taryba aišku.

    Jūs kartais etatiniai liausintojai vadina "verslininku". Joks jūs verslininkas. Turiu jūsų nesugebėjimams aibę įrodymų, kurie viešai visiems žinomi, bet ne visi supranta. Tie verslininkai, kurie supranta ir nėra sugedę jūsų jokiu verslininku nelaiko. Nesugebate jūs savo jegomis be lovio ir nesukčiaudamas apsieiti. Pasikartosiu - kalbu ne vien apie jūs asmeniškai. Čia matyt prisidėjo ir visa Savivalybės Taryba.

    Vienok, už vieną galėtume padekoti - kuo labiau miestas perknystas statybomis, tuo labiau trukdžių automobiliams. Tai prašau jūsų bent tiek - neužbaikite gatvių knislybų niekada. nebeinvestuokite valdiškų pinigų. Sustabdykite visus darbus. Tegul lieka kaip yra.
    Perrauskite dar daugiau gatvių. O namus apneškite žemės pylimais, kad automobiliai neprasibrautų.
    Palaukime 40, kol visi perlips ant dviračių. Jei neperlips, dar palaukime 40.

  24. Andriukas dviratukas / 82.135.173.214

    Arturai.

    Jei nežinočiau jūsų prigimties, tiesiog pasijuokčiau.

    Jūs Antakalnio Šile pėsčiųjų taką nusprendėt kloti. Kiek kainuos? Nežinau. Manau keletą šimtų tūkstančių. Pravažiavau ten neseniai pamačiau smėlio kruvas, ir paklausiau kokią čia statybą vėl rezgate… Darbininkai net nežino kas ir kaip. Pasakė smėlį sandeliuoti, ir sandeliuoja - darko gamtą.
    Kas per nesamonė? - Pėsčiųjų takas miške, kur visuomet takai buvo.

    Užtai seniunijos skundžiasi kad per metus vos po keliasdešimt tūkstančių litų gauna. Miesto tvarkymui neva seniunijoms pinigų neužtenka. Tai jūs, kaip ir su oranžiniais dviračiais - vis smėlį ir betona pilstote tuščiai. Dalijate vargšams… "verslininkams"…

    O tikriems darbams pinigo nėra. Tada valdininkas bėga nusilenkti "verslininkui"… Padovanoja verslininkui žemės lopinėlį. Nuskriaudžia aplinkinius gyventojus. Tame lopinėlyje išdygsta miesto sutankinimo "sloikas" (stiklinio pastato dežutė).
    O tas verslininkas padaro valdininkui suoliuką. Arba vaikų žaidimo aikštelę.
    Vaikų aikštelę padaro ano "sloiko" pašonėje likusiame lopinėlyje - betono ir asfalto terpeje… ir prie gatvės, kuri dėl to sloiko naujai atsirado ar pagausėjo automobiliais. Tokių vietų pilna. Labiau žinomas viesiems pavyzdys - prie Akropolio. Nelabai vykės pavyzdys, nes ten ne vien asfaltas išlyko, bet maždaug… Kalbu apie tai, kad dygsta namai. O likusiame betono tarpe vaizduojamas vaikų gyvenimas.
    Prie gatvės vaikams žaisti nedera. Bet verslininkui nusispjaut. Valdininkas reikalauja tvarkyti miestą mainais už korupcines paslaugas. Tai jie ir daro. Pavadins suoliuką supynėmis - bus aikštelė.

    O pinigus skirtus suoliukui valdininkas "prageria".

    Verkiate neva viešomis lėšomis mieso sutvarkyti neįmanoma. Vaidinate neva esate priversti versti verslininkus iki 15% projektų sumos įnvestuoti į viešą erdvę. Suteikiate "verslininkams" nepelnytų "lengvatų", perle

  25. to to / 82.135.176.30

    Patikslinu,Latvijos rusai padarė siurprizą su VISA Kredit Korta nuleido Latvijos Bankui 127,1 milijonų JAV dolerių.Matot,kaip galima nusodinti
    draugiškus kaimynus.Vą,ką duoda po karo užsilikę ruskiai.Jie nukirto šaką
    ant kurios tupėjo,ar galima kenkti savo namuose ?5-oji Kolona gerai užkonservuotas darbas.
    Tai,apie ką,galvoja mūsų subankrutavę Politikai,sužaisti VA BANK neišeis.

  26. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Kol Kęstutis Masiulis kaltins MERĄ neukiškumu,mieste bus pastatyta šimtas
    aikštelių vaikučiams ir jaunimui,nors Masiulis savo neukiškumu griovė Savyvaldybėje Projektus miestui,bet Masiulis "laimėjo" Verslininkų Bylą prieš
    MERĄ.Keista yra tai,kad Byla pridėta prie senos.Nėra Bylos yra sukurpta butaforija,keliamas nereikšmingas bet triukšmingas skandalas labai atsakingu momentu Valstybei,tuo metu, kai Politikų susikalbėjimas labai reikalingas.Politikai atnešė Valstybei politinį Fiasko,Politikai BANKROTas.
    Visas pasaulis,Europa ir Amerika laukia Lietuvos Politiūkų atomazgos.Bet vietoj sprendimų prokuroras Jasaitis pradeda stumti Valstybę pajuokai.
    Ar šitokių būdu Konservatoriai irgi drebinę Lietuvėlę toliau ieško kelių Politinei destabilizacijai ? Kuo Politikai galvoja,kuria kūno dalim ?
    Keisti dalykai vyksta ir pas mūsų kaimynę,Latvija.Kažkodėl Latvijos Bankas
    išduoda VISA kortelę o Rusijoje skinami doleriai šitoms Kredit Kortelėms, Latviją laukia dideli nemalonumai nes afera užprogramuota.Rusija uždėjo
    leteną tiesiogiai per Bankus,lengviausiu keliu.
    Tai kokio tikslo siekia TS su prokurorais Lietuvai,nes DP "nusprendė" kritikuoti
    Prezidentą ir nurodinėja Valstybes Vadovui,ką jis turi daryti.
    Kokią Vyriausybę kūrsime ?Man visai nelinksma nes Politikai šoka šoke.

  27. Nurimes - Dinai / 81.7.127.224

    Dina / 81.29.17.192
    2006-06-23 12:22:07
    Gal kas galėtų paaiškinti,kuo buvo neteisingas tas perbalsavimas dėl mero.Negi pradėjęs rinkti parašus,jau "usišiurini" teisę būti vieninteliu iniciatorium.Nesuprantu.

    Matau Jums niekas taip ir nepaaiškino. Ko gero todėl, kad tai būtų labai sudėtinga, nes net profesionalai dar ne vieną mėnesį ginčysis teismuose, įrodinėdami savo tiesas, pateikdami savo įstatymų interpretacijas. Vienas Dievas težino koks bus galutinis Teismo verdiktas. Ir nežinia ar teisingas.
    Siūlau Jums paprastesnį būdą išspręsti šią bylą.
    Aplinkybes žinot. Atsakykite pati sau į klausimą - ar sąžiningai, ar garbingai , ar drąsiai pasielgė AZ ir jo bendrininkai ? Ar tik pasinaudojo situacija, padėtimi, pergudravo oponentus?
    Sąžiningai atsakykite ne man , ne kitiems, o sau. Manau Jums byla bus išspręsta.
    O teismo verdiktą anksčiau ar vėliau sužinosim.
    Jei ieškosit paparčio žiedo- linkiu surasti pirmai.

  28. robis / 84.32.123.164

    apie mero balsavimus neklabekim,tuscia taui tema-vagis ne vagis,kada bus rinkimai ,tai mums tuscia klausimas.kas liecia ju programa malonu kad jie pasake konkrecius skaicius.as noreciau kad jie pauole i koalicija mustusi butent del tu skaiciu.tai konkretus darbai.

  29. Kombatas to nesuprantantis / 80.240.6.172

    O gal ten "viešbučius" stato.

  30. http://skyscrapercity.com/ / 84.240.38.73

    Galit paziureti kas yra kitose salyse Ą tiltai,dangoraiziai taip tol…
    http://skyscrapercity.com/

  31. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Ne taip seniai Antanas Klimavičius Seime atsiprašinėjo…,kad Generalinė Prokuratūra yra įtakojama pseudopolitikų… ir jis buvo labai teisus.
    Vilniaus MERO sufabrikuota Byla vėl pasiekė Aukščiausiajį Teismą tik šiuokart prokuroras Gintaras Jasaitis atidirbineja duoklę pabėgusiam rezidentui,juk Valstybėje reikia drebinančio skandalo,kaip Lietuva nešama ant lekštutės septyniuolikti metai.Drėmų šeimos, sufabrikuota apklausos metu STT su visais specų pažeidimais,galima siūsti į Strasbūrą,nejaugi apmokės prokuroras Slapšinskij iš savo kišenės už sedėjimą už durų ir laukusi
    kol fabrikatą paruoš.Kam reikalingas ir naudingas, Valstybėje eilinis politinis skandalas?Jeigu prokuroras būtų senis iš Nomenklatūros tarnas nebūtų gėda,
    bet,kai jaunas vyras daro Gėdą visai Teisinei sistemai ir mundūrui.
    Lietuva, ES Valstybė o Byla sufabrikuota kaip Rusijoje.Šlykščiau nebūna. Gėda.

  32. to Vytautas / 84.32.56.250

    Nepykit ant manęs, mažuli, bet nenorėjau per daug užgriozdinti ekrano tamstuko pavardę iš didžiosios raidės rašydamas…:)

  33. to Vytautas / 84.32.56.250

    You are the temporary liaulinas:)))

  34. Centas / 85.206.235.118

    Pozityvus pasiūlymas merui: šioje svetainėje reikia atskiros skilties, kur žmonės sakytų Jums tą, kas labai aktualu, ir kur būtinas Jūsų atsakymas, kadangi čia ir dabar yra taip, kad dėl Jūsų neturėjimo mums laiko, mes daugiau diskutuojame tarpusavyje, o Jūs įkyšate savo apvaizdą perdaug trumpai, kad galėtum prognozuoti, kada meras atsakys, kada neatsakys… Atskiroje skiltyje atsakytumėte kada turėtumėte laiko, ir ten būtinai galėtų koks Jūsų įgaliotinis trinti nesąmones ir neatitinkančius taisyklių klausimus. Nors ką čia patarinėti, gal greitai išmes Jus iš to mero pareigų ir baigsis, nors nežinau ar ką prarasime, nes nepakeičiamų nėra, ir geriau meras be blogo, bet išmanantis statybas ir žmonių poreikius, ir nuoširdus ir mylintis žmones, nematau, kad šitame bloge nors kiek nuoširdumo parodytumėte, iš viso politikai labai nemalonūs žmonės, gerai pagalvous, reikia valdžią moterims duoti.

  35. Centas / 85.206.235.118

    Gerb. Artūrai Zuokai, ačiū už gatves… Beje, turėjau klausimą, bet galbūt kvaila klausti čia Jūsų, nes šitas blogas paskutinė nelaimė motinos Marijos žemelėje, kur Didysis Artūras Zuokas nori atsako, nori neatsako, tik faktai: esu čia daug laiko ir skaitytojas kitų komentarų, ir dalyvis, ir matau kokius komentarus praleidžiate pro akis, ir tai svarbūs komentarai, kad ir šios dienos "kolegos" komentaras, ar Jums rūpi??? Galite neatsakyti, nes vistiek kam rūpi meras, kuris neturi laiko.

  36. Vytautas - anonimui84.32.56.250 / 195.14.175.34

    .. kalbėkite lietuviškai..

  37. Antanas / 84.32.69.109

    Saunu, kad vyksta tokie darbai, bet reiketu nepamirsti ir automobiliu aiksteliu ispletimo gyvenamuosiuose kvartaluose.

  38. to Vytautas / 84.32.56.250

    tikimes, kad ir tamsta - laikinas liaulinas:)))

  39. Vytautas / 195.14.175.34

    "Laikini nepatogumai Vilniaus keliuose ir gatvėse". Ačiū už rūpestį mūsų Vilniaus keliais ir gatvėmis. Tikimės, kad ir zuokas tik laikinas nepatogumas..

  40. Paulius / 193.189.144.133

    Sveiki,

    klausimas apie vilniuje vazinejancias didžiagabarites ir sunkiasvores transporto priemones. Manau visi pripazins kad siu transporto priemoniu nebuvimas arba bent zymus kiekio sumazinimas padarytu zymia itaka kamsciu sumazejimui. Ar nemanote kad mokescio uz vaziavima miesto gatvemis sios rusies transportui ivedimas pagerintu situacija ir vairuotojai vaziuotu i miesta tik jei nebutu kitos iseities. Siuo metu "furu" pilnos vos ne visos gatves, nesunkiai galime jas surasti ir senamiestyje ar gyvenamuju namu kiemuose, jau nekalbant kad zemuosiuose paneriuose ju apskritai vos ne daugiau nei lengvuju masinu… ir nesiimama jokiu priemoniu. Zinoma "Linava" yra galinga ir turtinga organizacija todel as beveik suprantu kodel nieko nedaroma.. bet gal visgi?

  41. Slikas / 85.206.184.37

    Pritariu REKK!!

    Atsiprašau, ką įskaudinau ar įžeidžiau per šį pusmetį. Linksmų švenčių!

    Kaip sakė vienam rusiškam filme - ZA PONIMANIJIE.

  42. REKK / 195.182.77.199

    Mielieji mano p. ir p. prisiekusieji. Velniop šiandien tą politiką ir nesutarimus. Gyvenimas nevien tai.
    Sveikinu Janinas, Jones ir Jonus (ypač kurie lankosi čia:) su jų daugiadienėmis šventėmis. Atsipalaiduokit, pasimėgaukit trumpiausia naktimi ir paieškokit paparčio žiedo. Kai kam kartais pasiseka…:).
    P.S. Jei ką susimatysim pajūri:)
    REKK’as.

  43. Slikas Nurimusiam / 85.206.184.37

    Jei esate garbingas žmogus, po Joninių norėčiau pamatyti nuorodas, kurioje Slikas "visą laiką aiškinat, kad Vilnius gražėja AZ dėka" ar kitaip liaupsinu (liaupsė - didelis ar perdėtas (pa)gyrimas; garbinama daina, giesmė). Prišingu atveju, metu tamstai pirštinę į veidą.
    Tęsiant toliau:
    Beje jeigu toliau sekti Tamstos logika, tai gautusi:
    1. Miesto biudžeto projektą rengia administracija (žinoma ne tik jie).

    Tikrai taip vyksta - savivaldybės padaliniai pateikia lėšų poreikį, finansininkai paprognozuoja pajamas ir t.t. Zuokas, kaip ir kiekienas Tarybos narys gali teikti pasiūlymus, pastabas, į kuria Taryba gali atsižvelgti arba ne.

    2. Jį tvirtina Taryba.

    Biudžetą tvirtina Taryba ir tik ji, o ne Zuokas vienasmeniškai (jei reikia, galiu pacituoti įstatymus).

    3. Įgyvendina, pasak Tamstos, savarankiškas administracijos direktorius su jam pavaldžiais departamentais.

    Labai supaprastinnus, galima sakyti TAIP, nes pinigus (patvirtintuose rėmuose) leidžia VMS administracija, jei kažkas nenumatyta, ji vėl turi gauti Tarybos leidimą.

    4. Tai meras lyg ir ne prie ko, arba bent ne daugiau negu bet kuris kitas tarybos narys.

    Meras turėtų siūlyti Tarybai atleisti tokį administracijos direktorių, kuris nesusitvarko su savo pareigomis (nesugeba sutvarkyti departamentų direktorių, o šie savo kompetencijos ribose kitų pavaldinių). Meras, be Tarybos sprendimo negali priimti jokių sprendimų dėl lėšų skirstymo, vadovų skyrimo ir t.t. (žr. įstatymą).
    O skambina direktoriams ir ZUokas ir bet koks kitas Tarybos narys. Esu įsitikinęs.

    Ir pabaigai, nesupykite labai Nurimęs, bet matau, esate paprasčiausiai analfabetas (visiškas nemokša kurioje nors srityje) savivaldos įstatymų ir teisės aktų srityje. Aš labai atsiprašau už tokį išsireiškimą, bet tik dabar supratau (taip galvoju), kad Jūsų toks nusistatymas būtent su tuom ir susijęs.

  44. REKK tovln / 84.240.38.73 / 195.182.77.199

    Nelabai supratau, kur tam Vilniui reikia kelaiuti?:)

  45. vln / 84.240.38.73

    Butu gerai kad Vilnius eitu pagal koki nors miesta .

  46. tr. / 84.240.38.73

    Kada Vilniuje bus tramvajus ???

  47. nesuprantantis / 213.190.55.10

    pratesimas: tai iseina kad kazkas sugebejo smagiai "prasisukti". Pats turiu drauga, kuris 1.5 metu nagli pasikeisti komercinnes paskirties i gyvenamaja, net teisiu ir pareigu savivaldybe neperleidzia, matyt kad nieko neduoda:) Buciau dekingas jei parasytumet kaip yra is tikro. gero penktadienio Jums ir visiems blogieciams.

  48. nesuprantantis / 213.190.55.10

    Gerb. mere, dziugu kad vyksta tiek transporto infrastrukturos statybu, kurios is tikruju buvo miestui butinos. Bet nieko nedaroma, kad sumazinti grustis is Ukmerges g. vaziuojant i miesto centrine dali. Is konstitucijos prospekto statomas viadukas, bet i kita puse jokio judejimo. O transporto srautai ten nuolat dideja,vien tik kiek nauju statybu ukmerges g. gale (vos ne naujas rajonas prisides Perkunkiemis ir Liksmasis), o kaip ryte i miesta nusigauti? Vakarinis aplinkkelis kazkur nuplauke, nors deklaruojamas kaip vienas is prioritetu. Rudeni is tikruju ten bus ziauru, jei vasara grustys nemazeja. Keista kad net nera paduota paraiskos ES lesu gavimui siam projektui, nors ES Sanglaudos fondo lesu Lietuva nesugebejo isisavinti. Sailia planuojamo aplinkkelio zmonems grazinama zeme (savivaldybe tyli, nors apskritis grazina toliau, suprantu kad ne Jus, kad ne savivaldybe grazina, bet tyla, nors tas zemes jau teks ispirkti savivaldybei, vel pinigu ir laiko svaistymas. Beje, zemes savininkai toje zemeje irgi daryti nieko negali, nes bus aplinkkelis.ka zmonem daryt?) kazkoks marazmas.Dar vienas pastebejimas apie statybas mieste. Kiek zinau Jus paskelbet akcija - priduok kysininka, tai siandien pamaciau didziules statybas- salia Liuziu parko ( uz buvusio SBA baldu centro Virsuliskese), grizes pasiziurejau miesto benraji palna-ogi zalia teritorija, prie pat misko, palei rygos g. gatve eina komercine paskirties zeme, o statybos vyksta toleliau ten kur zalia, taip kad tie kas patvirtino sio sklypo detaluji plana, tikrai tai padare ne uz aciu, belieka issiaiskinti kas pasirase. Net jei sugebejo" pastumti " komercine teritorija, nesuprantu, kaip joje vyksta gyvenamoji statyba.Beje, butai jau parduodami ir parduoda kompanija, kuri isikurusi prie savivaldybes, tam paciam Vilniuas miesto puslapi neradau jokios info apie perleistas teises ir pareigas detaliajam planavimui, apie patvirtinta detaluji plana, nepatingejau ir perziurejau ne tik siuos metus, bet ir praeitu metu archyva, ta

  49. Dina-Matui / 81.29.17.192

    Dėkoju,bet vistiek , matyt,per žiopla,kad suvokčiau.Dėl advokatų,tai tas geriausias,kuris su teisėju kartu švenčia gimtadienius ir kartu baigė teisės fakultetą,tuo atveju ir "pundelis" greičiau cirkuliuoja.

  50. Dinai / 82.135.204.242

    Mano galva yra problemų Jūsų minimoje erdvėje.
    Štai paimkime tokią situaciją. Žmogus gavo per galvą kokiu kuolu ir tą mušeiką kažkokiu būdu pagavo policija.
    Bet jai Jūs neparašote prašymo Policijai prašydamas tą nevidoną nubausti - anas yra paleidžiamas.
    Tiksliau policija yra priversta paleisti.
    Rusijoje, tai žinodami, policininkai nors gerai atkala tą mušeiką (teko matyti visą dok. filmukų ciklą apie Rusijos ir Kaukazo šalių banditus).
    O Jūs, gal būt, to prašymo neparašote tik dėl vienos priežasties - baimės (esate prigrąsintas… ir ne tuščiais gąsinimais).
    Tad panaši situacija gavosi ir Jūsų minimu atveju, kai tie išsigando, kad pralaimės balsavimuose (kai kažkiek jų žmonių negali dalyvauti balsavime).
    Ir, atseit, balsavimų nebus.
    Na abejais atvejais - cirkas daugiau niekas.

    Ir iš viso įdomi ta teisinė sistema, o dar labiau - jos aiškintojai (ypač dėl ko nėra ir, atseit, negali būti mirties bausmės). Tikri cirkai su cirkininkais. Daugiau nieko.
    Visi pripažysta, kad Lietuvoje įstatymai korupciniai.
    Bet iš kitos pusės visuotinai kalama, kad įstatymų reikia laikytis.
    Na absurdų absurdas.

    Todėl galime sutikti, kad byla yra išimtinai advokato rankose… ir kad teismo sprendimas yra išimtinai advokatų dvikovos rezultato pasekmė (na žinant, kad Lietuvoje į advokato funkcijas, gal būt, dar įeina ir kitos funkcijos - tad dar labai svarbu, gal būt, yra ir tai, kuriuo advokatu iš dviejų teisėjas labiau pasitikės vienoje labai subtilioje oprecijikėje ir, gal būt, ne mažiau svarbu, advokatų įgaliojimų ne tiek kiekybė, bet kokybė (jei kalbame apie pundelio iš lapelių storį).
    Vot taip Marijos žemelėje.

  51. cam / 62.212.198.154

    Klausimas: o kodel nepelnytai uzmirsta Vilniaus gatve? Ten tikrai turetu buti prioritetinis objetkas, viena is pagrindiniu miesto gatviu nepelnytai uzmirsta ir numarinta. Palyginus su Gedimino pr. Vilniaus gatve atrodo maldaute maldauja imtis kazko.

  52. cam / 62.212.198.154

    man tai smagu, nors tu ka :)
    grazeja tas Vilnius

  53. Nurimes - Slikui / 195.182.69.120

    Beje jeigu toliau sekti Tamstos logika, tai gautusi:
    1. Miesto biudžeto projektą rengia administracija (žinoma ne tik jie).
    2. Jį tvirtina Taryba.
    3. Įgyvendina , pasak Tamstos, savarankiškas administracijos direktorius su jam pavaldžiais departamentais.
    4. Tai meras lyg ir ne prie ko, arba bent ne daugiau negu bet kuris kitas tarybos narys.

    Tai kodėl Jūs , Slikai, visą laiką aiškinat, kad Vilnius gražėja AZ dėka ?
    Gal pradėkit liaupsinti direktorių?

  54. Juozas / 82.135.198.66

    ne į temą:

    Hemingvėjus rašydavo stovėdamas, braukydavo, ką parašė, sėdėdamas. Patogiai, su cigaru ir romu.
    Pradedu nuo savęs, šūkis gal toks:

    Mes kamščius sutrumpinsime 3/4 !

    P.S. Norėjau vakardienos komentarus įsiskaityti. Gerai tvatinotes per galvas vieni kitiems - argumentais beveik, tik labai jau ilguose komentaruose.
    Tas leidžiama tik laureatams, kurių viso labo tik du.:)

  55. Nurimes - Slikui / 195.182.69.120

    ,,Jei tamstai taip lengviau ir geriau gyventi, tegul būna Zuokas kaltas, vagis ir t.t.". Slikas.

    Nesutinku su Tamsta. Geriau tegu AZ būna nekaltas ir ne vagis. Tada bus ne tik man, bet ir kitiems lengviau ir geriau gyventi.
    Tikrai neesu vagysčių, machinacijų ar pinigų plovimo specas, taigi negaliu išaiškinti jų mechanizmų.
    Be to Tamsta, matau, nesupratote mano minties.
    Aš sakiau, kad AZ logika buvo tokia:
    Balsavimas PRIEŠ =balsavimui SUSILAIKAU, nes gaunasi tas pats rezultatas (nepatvirtinamas ZB).
    Bet tada AZ turėtų priimti ir p. Masiulio gynybos linija, kuris teigia:
    VAGYSTĖ =NEŪKIŠKUMAS, nes gaunasi tas pats rezultatas (nukenčia miesto biudžetas). Suprask Jis nepavadino AZ vagimi tikrąja to žodžio prasme.
    Abi šios pozicijos , mano supratimu, visiškai neteisingos. Tą ir bandžiau paaiškinti šiuo pvz.
    Jei panagrinėtum savivaldos įstatymą, tai ko gero sutiktum, kad ne viskas ten jau taip aišku. Direktorius lyg ir savarankiškas, bet meras (ne taryba)turi labai daug svertų padaryti direktorių ,, paklusniu", be to dar yra ,,telefoninė teisė" - ar teko girdėti apie tokią?

  56. Dina / 81.29.17.192

    Gal kas galėtų paaiškinti,kuo buvo neteisingas tas perbalsavimas dėl mero.Negi pradėjęs rinkti parašus,jau "usišiurini" teisę būti vieninteliu iniciatorium.Nesuprantu.

  57. Juozas / 82.135.198.66

    į temą:

    Daugiau tokių nepatogumų, na gal kas antras supras. Ypač pavažinėjęs Kaune, ką darau aš keletą dienų. Ir dar - kur nors pakabinti didelį šūkį:

    Mes darome viską, kad kamšiuose tupėtumėt tik 15 min., o ne visą valandą.

  58. Dina / 81.29.17.192

    Ačiū REKK, labai romantiška.

  59. Slikas Nurimusiam / 85.206.184.37

    Jei tamstai taip lengviau ir geriau gyventi, tegul būna Zuokas kaltas, vagis ir t.t.
    Tikrai įdomu sužinoti, kaip Zuokas vagia savivaldybės biudžeto (kurį patvirtino ir tas pats Masiulis) pinigus? Kiek aš žinau (įsivaizduoju, kad žinau), pinigus jau leidžia VMS administracija (vadovauja direktorius) departamentų pagalba. Zuokas, tuo tarpu, yra Vilniaus miesto savivaldybės tarybos atstovas - meras. Jo kompetencijos ribos yra aiškiai apibrėžtos. Tai kur čia jis vagia ir švaisto?

  60. Berniukas / 84.240.45.230

    Dziugu, kad miesto gatves gereja, nes grizus is kelioniu po vokietija ar belgija, Lietuvos keliai atrodo katastrofishki..

    Pora pastabu:
    1. Situs pertvarkymus reikejo pradeti 5 metus atgal
    2. Finansavimas keliu remontui per maaazas, 200mln?!
    Cia grubiai ~150-200km gero plento keliu juostu tegalima nutiesti…
    O vilniuj kiek gatviu? O kur dar landshafto darbai, viaduku konstrukcijoe ir t.t.
    Butu suma bent jau 3-4 kart. didesne butu visai kiti mashtabai darbu ir realiai mtytusi, kad kazkas padaryta.

  61. RimasOK / 81.7.80.140

    Džiugu, kad vyksta tiek darbų. Taip pat džiaugėmės ir prieš keletą metų, kai buvo vienu ypu sutvarkytas centras (Vrublevskio, Arsenalo g. ir t.t.).

    Aišku niekas neišgirs ir niekas nepasikeis, bet manau, kad Gedimio pr. rekonstrukcijos III etapas yra NERACIONALUS. Visų pirma atkarpa ties Lukiškių aikšte – kol nėra aikštės rekonstrukcijos projekto, veliau gali neprisiderinti. Tuo labiau kad Gedimino pr. kerta projektą apimančią teritoriją. Bet čia konkurso dalyviai gal atsižvelgs į jau įvykdytą gatvės rekonstrukciją ir prisiderins.

    Bet tolimesnei atkarpai iki Seimo, visiškai jokio pagrindo rekonstrukcijai nematau. Gatvė neduobėta, šaligatviai tvarkingi. Ir pati vieta yra tikrai didesnis užkampis, nei duobėtoji Vilniaus gatvė.
    Beje, tai atkarpai nuo Kudirkos g. skirtų 29 mln. Lt užtektų pastatyti dar kokiam nors viadukui, kuris būtų labiau reikšmingas. Arba nukreipti tas lėšas Kreivajam (Kernevės) tiltui tikrai būtų kur kas vertingiau.

    P.S. gal kas žinot, kada bus pagaliau skelbiamas Lukiškių aikštės rekonstrukcijos projekto konkursas?

  62. to to / 82.135.176.30

    to FC ,
    ar yra žinoma jums situacija Savivaldybėje iš esmės? Su kokia pavarde norėtumet turėti Vilniaus MERĄ?
    Kaip bebūtų,Nomenklatūra pajuto,kad privalės atleisti "pavadėlį",jie per toli
    nužygiavo,jie peržengė ne savo RUBIKONĄ.Vėl Bylos Teisme ir naujas važiavimas,pradėjo darbą "savi" klapčiukai.
    Svetimi "savi" klapčiukai,tiksliau,jie užima Postus mūsų Valstybėje.Jau turi
    būti atomazga.

  63. TomasK / 213.197.168.26

    Aciu, mere! Dziaugiuosi, kad vykdomi tokio masto darbai ir laikini neskalndumai tikrai netrukdo, nes svarbiausia yra vizija bei ateities pagrindo rengimas siandien!

  64. REKK to FC / 195.182.77.199

    Na teismai dar nebaigti;), todėl taško nedėkime…O šiaip mėgstu išgirsti politines interpretacijas interpeliacijos klausimais:):)

  65. Liudvikas / 81.247.13.19

    Mere, norėčiau pasiūlyt keletą minčių dėl viešojo transporto, kontrolierių ir zuikių. Kaip žinia, mūsuose kontrolieriai yra labai nemėgstami žmonės. Ir ne tik dėl to, jog jų pasirodymas dažnai priverčia jaudintis vieną ar kitą pilietį.

    Europoje pastebėjau kitą apmokėjimo už važiavimą autobusais (taigi ir troleibusais) būdą: prieš įlipant bilietą parodyti vairutojui, o, jei jo nėra, tuoj pat iš vairuotojo jį nusipirkti. Manau, jog už mūsiškę sistemą užsienietiška yra tikrai pranašesnė. Pirmiausia, sumažėja zuikių, nes visi be išimties turi mokėti už paslaugą. Aš, asmeniškai, jausiuos geriau, kai žinosiu, kad kitas už paslaugą mokėjo taip pat. Antra, galima atsisakyti kontrolierių bei nemažą stresą keliančių autobusiukų. Ta tema galit paskaityti šiandieninį Delfi straipsnį. Tokiu būdu sutaupoma šiek tiek lėšų, kas galbūt leistų net sumažinti bilietų kainas.
    Dėl nepatogumų, tai gali būt, jog tokia tvarka šiek tiek lėtina bendrą eismą. Reiktų paskaičiuoti kiek labai ir galbūt didelio skirtumo ir nebus. Taip pat galbūt ne visi autobusai/troleibusai yra pritaikyti tokiam dalykui, mat jis reikalauja, jog vienerios durys būtų prie pat vairuotojo (įėjimui). Likusios tik išlipimui. Be to, patiems žmonėms dar reiktų priprasti prie tokios tvarkos.

    Čia tokie pagrindiniai pliusai ir minusai, kurie man atėjo dabar į galvą. Lauksiu komentarų.

  66. REKK / 195.182.77.199

    Ir dar turi būti skyscrapercity. Ot kaip nemėgsta čia nuorodų į kitas svetaines (skaičiau skaičiau taisyklęs:)

  67. REKK / 195.182.77.199

    Tik tarpelį tarp 1 ir 4 panaikinkit;)

  68. REKK / 195.182.77.199

    Ar Vilnius negražus?http://www.skyscrape rcity.com/showthread.php?t=361 495

  69. į REKK / 82.135.204.242

    Sutinku su Jumis. Kur nors delfyje su tokiomis provokacijomis tai sveiko kailio neišneščiau.
    O grįžtant prie temos.
    Vieną kartą (ieškodamas to naujo maršruto) pabandžiau per Mindaugo tiltą. Na tai pasakiau sau - tai buvo paskutinis kartas.
    Dažnas norėdamas pervažiuoti tą Mindaugo tiltą ir nenorėdamas stovėti eilėje, važiuoja antra eile (iš kurios galima sukti į kairę ir negalima važiuoti per Mindaugo tiltą).
    Tai aš neiškentęs tokios neteisybės, tiems nevidonams nuspaudžiau ilgą signalą.
    Buvo labai įdomi reakcija - vienas taip ant manęs pasipiktino (o aš jau stovėjau pirmas pirmoje eilėje prieš tą Mindaugo tiltą), kad perlėkė iš antros eilės į pirmą prieky manęs ir lyg tai užblokavo… na galvoju dabar atlėks su kokia montiruote.
    O moralas tik toks, kad ten policija (norėjau parašyti kelių, bet tokios juk lyg ir nebėra Vilniuje) labai gražaus pinigėlio galėtų pasirinkti. Tik vienas policininkas turėtų stovėti prieš tiltą, kitas viduryje tilto (informacijos priėmimui) ir trečias jau ten žemai, pervažiavus tiltą (čekių išrašinėjimui).

  70. FC to REKK / 193.219.51.234

    O ką čia komentuoti? Desperatiškos pastangos išlikti mero kėdėj. Kaip matai, griebiamasi neteisėtų veiksmų.

  71. REKK (pakartojimas) / 195.182.77.199

    Kita tema;). Dar kai buvo surengtas balsavimas dėl pasitikėjimas meru rašiau - nereikėjo to daryti patiems ir taip būtų pasiseke. O dabar tik bereikalingas dar vienas minusas. Aišku ko gero perbalsavimo dėl AZ nebus, nes bus duodama apeliacija ir žinant teisminę praktiką greitai ji nebus išnsgrinėta (na nebent ne eilės tvarka;), o kaip žinoma mero "versti" negalima likus lik tai 5 mėn. iki savivaldybių rinkimų.
    Ach tas politinis pokeris:)
    P.S. Na, p. mere, gal kokį komentarą? (toki politiškai korektišką, kad nesupikdytumėt oponentų ir negautumėt velnių nuo partijos kolegų;)

  72. kolega / 195.182.77.199

    Labai aciu uz Plytines g. rekonstrukcija, senai jos laukem, bet…toks jausmas, kad sios gatves rekonstrukcijos projekto autorius susitare su rangovais kaip kuo daugiau pinigeliu uzsidirbti: jau dabar matyti, kad gatves nieks taip ir nepraplatins, nuo Dvarcioniu iki pat sauletekio darbininkai kloja 2,5 m. plocio saligatvi (?!) keliems pestiesiems per diena, prie ivaziavimo i Dvarcionius irenge tik lengvosioms masinoms pravaziuoti tinkancia ziedine sankryza (graudu ziureti i sioje sankryzoje bandancius apsisukti autobusu ir vilkiku vairuotojus), lyg ir irenge lietaus nutekejima, bet po smarkesnio lietaus bent pusdieni prie Dvarcioniu kryzkeles st. telkso marios…bet vis vien aciu, bent jau uz pastangas

  73. REKK to Jo / 195.182.77.199

    Vykstant karams ir konfliktams dažniausia nukenčia nekalti žmonės (dėl tų "komunistų-nekaltų avinėlių" leiskite nesutikti). Karo ir sukilimo mašina deja nesirenka kaltų, ji renkasi priešus (o jie dažnai buna tie kurie nekalti-bet masto kitaip), nes tie kaltieji dažnai sugeba išvengti mėsmalės, nes jie būna "elitas".
    Ir dar, teisingai rašyti istoriją kai gyvi jos liudininkai sunku - priešu tapti nesunku…

  74. REKK / 195.182.77.199

    Jo, dabar Vilnius važiavimo salygomis toks nedidelis beprotnamis.

  75. Nierkazas / 193.23.59.6

    Kazkaip keistai ta policijos pagalba veikia - uzdarius zaliaji tilta buvo pastatytas zenklas. kadangi pravaziuot norinciu vis yra, tai pastatytas ir policininkas. Taciau jis galetu ne tik nubaidyt zenklo nepaisancius, bet tuo paciu ir reguliuot eisma, nes sviesoforai neperderinti ir upes gatve galetu daugiau praleist vaziuojanciu.

  76. tęsinys / 82.135.204.242

    būsi momentaliai sutryptas.
    Sakau nebe reikalo aplinkiniai žmonės kenčia šitą "terorą".
    Supraskite - nelengva taip auklėti sūnų.
    Tik, kaip ir pasiteindamas dadedu - per 1000 metų Lietuvoje nebuvo tokio banditizmo, koks yra šiandien… net pokaryje, net 1940 m. birželio 23 d. - turime išgyventi…

  77. Jo / 82.135.204.242

    siūlau keisti įprastą kelionių maršrutus, ką aš pats jau savaitę darau, kai buvo uždarytas eismas per Žalią tiltą.
    Pakeitus maršrutą kilometrų prisidėjo, bet sutaupai "ant" sankabos.
    Vėliau gal atsiras daugiau gudručių, bet šią savaitę važiavau geriau nei ankstesniu maršrutu iki to eismo per Žaliąjį tiltą uždarymo - galima sakyti be kamščių.
    Taigi, mielieji pasukite galvą ir išeitis bus.
    Ir džiaukui… na jei įleki į kokią duobutę su ratais, tai tuoj pat pamatai akyse vieną paveikslą (panašus yra čia tituliniame lape).
    Bet teisingumo dėlei, tą atvaizdėlį pamatyti, kai važiuoji sutvarkyta gatve.
    Bet ne, to nebūna.
    Tad iš tiesų gyvenime teisybės nėra ir neieškokime.

    Ir pabaigai. Man labai įstrigo trumposios maldos žodžiai: jei tu nesugebi atleiti tavo kaltininkui, tai tavo kalčių taip pat neatleis Dievas.
    Bet iš kitos pusės, tai labai žiauru.
    O dar iš kitos pusės - ar turime Lietuvuje tuomet bent keletą krikščionių… juolkabiau minint sukilimo dieną, kuomet tikrai nuo lietuvių rankų žuvo daug ir nekaltų žmonių (vardant tos…).
    Nedaug trūko, kad ir po 1990 m. tas pats būtų pakartota - juk labai buvo didelis noras sukabinti ant telegrastulpių visus komunistus (reiškia 250 tūkst. žmonių).
    Kodėl visgi nepasmerkiame šito stipriai.
    Kad tas, kuris pakelia ranką prieš kitokią nuomonę (šiuo atvejo tą, kuris tikėjo komunizmo doktrina, bet pats buvo kaip nekaltas avinėlis - doras ir sąžiningas lietuvos pilietis, net musės nenuskriaudęs) ir labai retai prieš niekšą.
    Štai aš vakar labai ilgai įkalbinėjau sūnų, kad nieškotų teisybės (kai užvakar sode piemengaliai nukėlę ir numetę vartelius dieną esant kaimynams išvogė braškes, kai kitoje pusėje gatvės siautėja su audio tarša kažkokia kita piemengalių grupė).
    Ir žinote koks mano buvo pagrindinis motyvas… sakau žmogau, žiūrėk kas Lietuvoje darosi - policiją muša kas tik netingi… b

  78. Auris / 85.206.145.251

    Pakentesim, o kur gi dingsim…tik svarbu kad būtų aiškiai pateikiama informacija apie vykdomus kelių taisymo darbus, naujus aplinklelius, kur nukreiptas eismas ir pan, kad tų nepatogumų būtų galima išvengti.