Kritika ir šmeižtas

2006 - 06 - 22, Ketvirtadienis 10:50
Daugeliui turbūt pažįstamas noras „pasiginčyti su televizoriumi“, kitaip tariant paprieštarauti žiniasklaidoje skelbiamai informacijai, ką jau bekalbėti apie joje skelbiamus komentarus ar redakcijos nuomones. Kadangi turiu vietą, kur galiu dėstyti tik savo nuomonę ir sudarau galimybę kitiems čia su manimi pasiginčyti, retkarčiais leisiu sau padiskutuoti su „televizoriumi ar laikraščiu“.
         Skrendant lėktuvu į Vilnių, perskaičiau vieno dienraščio rubrikoje „Laiko ženklai“ skelbiamas mintis apie politikus ir verslininkus, kurie drįsta kreiptis į teisėsaugą, bandydami apginti savo garbę ir orumą. Vėl peršama mintis, kad politikai gali šnekėti, ką nori, ir tai visada bus kritika, o ne šmeižtas. Ir gali šnekėti ne tik vieni apie kitus, bet ir apie verslininkus, bendroves ar pan. Bet juk nereikia būti teisininku ar net lingvistu, jog suvoktum, kada yra išsakoma kritika, o kada netiesa, už kurios sakymą viešai dera atsakyti. Juk viena yra teigti, kad žmogus gerai neatlieka savo pareigų ar yra joms netinkamas, ir visai kita – teigti, jog tas asmuo yra vagis, kyšininkas ar paleistuvis.
        Pamenu, kaip to paties minimo dienraščio leidėjas teisėsaugos prašė patraukti atsakomybės garsiausią Lietuvos krepšininką už tai, kad šis viešai pasakė kai kuriuos ponui leidėjui nepatinkančius dalykus. Kadangi abu yra vieši asmenys, tai išeitų, kad tik kritikuoja vienas kitą, o dėl kritikos skųstis nevalia.
        Lietuvoje dabar yra tokia situacija, kad galima be jokios atsakomybės už savo žodžius sakyti, ką nori apie viešus ir žinomus asmenis, ir jie neturės teisės apsiginti. Bet kritika staiga gali tapti šmeižtu, jei paliestų tą patį asmenį, kuris dar neseniai tvirtino, jog panašūs kaltinimai išsakomi apie kitą žmogų, yra kritika. Vėlgi tie patys dvejopi standartai – jei tai apie mane, tai šmeižtas, jei apie kitą – tai kritika.
       Kai tas pats dienraščio leidėjai dėl savo veiklos susilaukė pastabų iš garsaus krepšininko, tai jie rėkė, kad yra šantažuojami, bet kai teisėtai veikianti Lietuvos bendrovė reikalauja, kad politikas viešai paneigtų jai išsakytus neteisingus kaltinimus, tai vadinama kritika.
       Tokie tie mūsų laiko ženklai.

Facebook comments:

Komentuoti


84 komentarų | “Kritika ir šmeižtas”

  1. KK / 213.190.46.52

    Tai vat jei cia destot savo nuomone, tai noreciau isgirsti jusu nuomone, apie pokalbius telefonu yrasytus. Ar jus teigiate kad ten ne jusu balsas? Ar ten ne jusu zodziai nors jusu balsas?? Ar remiantis tais dalykais negalima kritikuot? Ar atpasakojimas to ka jus ten snekate yra smeiztas? Jeigu gyventume pvz. kokioj danijoj, o ne musu bananu respublikoj, tai uz tokius dalykus jau seniai nuosprendis butu, nes ten paprsaciausiai teisesauga ir zmones neysivaizduoja, kaip aiskiai girdint kas yrasyta, galima tai neigti..turbut tik mokant didelius pinigus ir tik musu valstybej..

  2. to "Dievas"(?) / 84.32.56.250

    Gerai, bet biški prisibijom, kad jums nuo saulės smūgio paskui skaudės dantį…

  3. Akas / 212.47.107.58

    Slikai, o kokie prioritetai biudžeto? Ir ar tave domina tik išlaidos ar ir pajamos?

  4. studentas / 193.219.12.239

    Smagu, kad užsukote į VGTU studentų diplomų teikimą:)

  5. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Žinote Vyrai,jūs labai gražiai "lojates".Jūs visi skiriates nuo delfistų,esate politiškai pakaustyti,kas antram o gal ir daugiau būtina eiti į Politiką,tarnauti Valstybei.Gal Jums pasirodys,o kam man šito reikia?Savo svarbą suprasite vėliau,bet Jūs reikalingi Valstybei.Tai,ne kažko,o Jūsų neįleido,Jūsų neįsileido Nomenklatūra,jie laiko Jūsų vietas.Juk mes, visi kartu parašėmė dalį Istorijos.Ne Tikslas imtį ar turėtį Valdžią,Tikslas,kai darbai dirbami.Mokytis reikia visiems,bet kam daugiau,laikas parodys.
    Mano rašymas priklauso nuo Politikų Elgėsio.Būtų geriau,kad reikėtų rašyti
    apie įdomesnius dalykus,nešančius tiesioginę naudą.

  6. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Dar kartą,kam yra naudinga,kad Seimas išlieką ir laikomas pakabintų jau
    septyniolikti metai?
    Kodėl Trys B iš socdemų vis kartoja apie Mesijo atėjimą,kai Trys B iš socdemų ir dar vienas "B" iš už kordono tegali kartoti dieną ir naktį,kad "mano Mesijas yra sanitaras" ant Lietuvos.
    DP vis pritraukiamą į pirmujų gretas.Aš žinau,kas yra "sanitaras" ir p.Zuokas
    žino,bet kodėl tyli likusi "jo majo" Partija? Graužinienė,dešinioji Ranka,atvirai
    su visą Partiją užėmė gynybos pozicija ir reikalauja,žaidžia,nori…Va ldžios.
    Pavaduotoja,o kada bus Oficialus Pareiškimas Seimui ir Rinkėjams su "am-BOSO" pirmininko vertinimu.Jie ne su Pirmininku atėjo,jie atėjo su "sanitaru"
    Tai,kad Lietuvos Ekonomika iššvaistyta – pinigų negrąžinsi.Kadangi Europa
    laukia o Veiksmo dalyviai dviejų paskutinių metų su ES išmokom yra čia pat,
    tai ES išmokos turėtų būtį užpajamuotos pagal visas Taisyklės,nes tai bus reikalinga Ataskaitai,kad Valstybė neturėtų dengti.
    Bet visi kolaborantai turėtų įsipareigoti,parašyti ar suteikti Informaciją apie visus Mafijozus,Istorijai.
    Jau seniai rašiau,kad Seimas turi pradėti dirbti,kur esame ?

  7. REKK / 195.182.77.199

    Kita tema;). Dar kai buvo surengtas balsavimas dėl pasitikėjimas meru rašiau – nereikėjo to daryti patiems ir taip būtų pasiseke. O dabar tik bereikalingas dar vienas minusas. Aišku ko gero perbalsavimo dėl AZ nebus, nes bus duodama apeliacija ir žinant teisminę praktiką greitai ji nebus išnsgrinėta (na nebent ne eilės tvarka;), o kaip žinoma mero "versti" negalima likus lik tai 5 mėn. iki savivaldybių rinkimų.
    Ach tas politinis pokeris:)

  8. REKK to Nurimes / 195.182.77.199

    Dėl teisės į nuomonę jokių apribojimų:). Jei taip būtų aš čia diskusijose nedalyvaučiau.

  9. Nurimes - Slikui (tesinys) / 195.182.69.120

    Juk, sekant AZ logika, išeina , kad p. Masiulis teisus sakydamas, kad pavadindamas AZ vagimi, turėjo omeny neūkiškumą. Juk pasak AZ rezultatas vienodas ar pavogei pinigus , ar neūkiškai iššvaistei – nukentėjo miesto biudžetas. Tai gal nereikia ir teisti p. Masiulio?
    Kuri partija man prie širdies?
    Greičiau jau ,,prie galvos". Esu jau sakęs – buvo LiCS – dabar dar neapsisprendęs ką paremsiu savo balsu.
    Nemanau, kad Jūsų siūlomas rinkimų sistemos pakeitimas duotų tik teigiamus rezultatus, bet čia labai plati diskusija.Pritariu, kad vagių, mulkių ir etc. nereikia ne tik Seime, bet ir kitose institucijose, beje savivaldybėse taipogi.
    Manau, kad vien algų pakėlimu koupcijos neišgyvendinsime. Kai eilinis policininkas mato aukštų valdininkų ,, supuvusią aritmetiką", principų neturėjimą, tai užsiima sava,,aritmetika" (tik su daug mažiau nulių).
    Pagarbiai,
    Visiškai ramus

  10. Martynas / 82.135.201.82

    Aš niekaip negaliu atsistebeti, kaip iki šiol tebetoleruojami tokie įžeidinėjimai… Negi po bet kurio teiginio užtenka sakinį užbaigti fraze "Tai yra mano nuomone" ir jau teisinis imunitetas garantuotas slepiantis už "žodžio laisvės"?
    Retorinis klausimas: Jei aš žiurėdamas kam nors į akis išvadinsiu žmogų pedofilu, bet po to pridursiu "na… čia žinoma tik mano nuomonė…", normalu? Jei tai padarau kiek subtiliau, per media, tam tikru laiku, atsiras labai didelė dalis "pilkosios masės", kuri tuo šventai tikės …
    Stiprybės tau, Arturai… tu nesi Krokodilas…

  11. Nurimes - Slikui / 195.182.69.120

    ,,Beprasmiai ginčai, Nurimes. Pagalvok ramai, ką, tamsta, čia tokio protingo, prasmingo parašei savo komentare 2006-06-22 15:46:48, ar yra dėl ko ginčytis. " Slikas.
    Tikrai nieko genialaus ar ypatingai protingo neparašiau, beje ir neturėjau tokių pretenzijų. Tikrai nėra dėl ko ginčytis, nes tik konstatavau faktą ir išreiškiau pritarimą kito kolegos mintims. Tikiuosi , kad turiu tokią teisę? Tur būt nepažeidžiau komentavimo taisyklių?
    Beje, jei šiame kampe dėtų tik protingus ir prasmingus komentarus-manau kampas taptu beveik tuščias, neliktu ne tik mano, bet, galbūt, ir Jūsų komentarų pamažėtų. Ar manote kitaip?
    Man atrodo, kad AZ varo tendencingą kampaniją prieš TS(LK), norėdamas pateisinti LiCS nukrypimą į kairę ir net galimą darbiečių priėmimą į centro kairės koaliciją, ar bendradarbiavimą su jais kitokia forma.
    Atseit, TS(LK) ir DP yra vienodi, nes balsuoja vienodai ir etc. , tai kodėl negalima bendradarbiauti su DP? Bet juk tai, mano galva, netiesa, o tiksliau pasakius – melas.

  12. REKK to Nurimes / 195.182.77.199

    Pasakysiu paprastai. Mes čia sėdėdami galime diskutuoti, peikti, kritikuoti, mokinti, piktintis ir t.t. Bet atsidurus politikų kailyje viskas keičiasi. Nes kaip bebūtų keista ir gaila patkęs į didžiają politiką patenki ir į savotiškus spastus kur tavo laviravimo, principų ir nuostatų galimybės būna apribotos. Kad LiCs nenori rinkimų tai normalu, nes dabartiniu metu jie nelabai ką gautų. Jų vietoje aš taip stengčiausi jų išvengti, nes partijos tikslas vsdėlto yra valdžia arba bent kažkoks dalyvavimas aktyviame valstybiniame procese. Aš jokiu būdu neremčiau partijos kuri eitų į savižudybę (t.y. atsisakytų pastangų patekti į Seimą, savivaldybę ir t.t.).
    Politinė aritmetika visada veikia visose valstybėse ir partijose. Ji būna įvairiai tik užmaskuota. Todėl mes galime piktintis dėl to, kalbėti apie principų nesilaikymą, bet politinėje realijoje to nepakeisi. Tai nėra gerai, bet tai neišvengiama. Reikia ti stengtis, kad politinės aritmetikos būtų kuo mažiau. Manau ir pats tai suprantate.
    Dėl bendradarbiavimo su DP. Čia sunkus klausymas. Aš prieš ir čia gan kategoriškas. Ne visi pas juos velnio nešti ir pamesti, bet pats fonas neskanus. Tačiau yra tam tikra išlyga, o jei sakykime neišeina formuoti vyriausybės be DP palaikymo (ir net po priešlaikynių rinkimų), tai ką daryti neformuoti vyriausybės ir stumti valstybę į politinę ir valdymo krizę? Kartais sprendimai būna neprincipingi, bet reikalingi. Ir aš bent nežinau kaip tai pakeisti…

  13. REKK to Valdas / 195.182.77.199

    SĖKMĖS. Gero kelio, nelabai pavojingų vairuotojų, gaivaus lietaus ir švelnios saulės. Malonių įspūdžių.
    REKK’as.

  14. Nurimes - Dinai (2006-06-22 21:38:36) / 195.182.69.120

    ,,Kitą vertus,liaudis sako,su kuo sutapsi tuo pats tapsi, t.y. prieš su kuo susidedant,reikia gerai paskaičiuoti,kad nereiktų likti "prie suskilusios geldos"". Dina.

    Su šituo Jūsų teiginiu sutinku visu 100 %.

    Dėl to ,kad, nepatekus į Seimą, mirs idėjos nelabai norėčiau sutikti, nebent jos nieko vertos. Kita vertus – jei idėjos geros, reikia tuo įtikinti rinkėjus – ir būsi Seime. Be to , manau, kad turi būti riba, už kurios jokie kompromisai neturi būti daromi, kur svarbiau yra principai, o ne aritmetika.
    Tiesa, tą ribą kiekvienas brėžiame pats, todėl ji ir nesutampa.
    Gal aš ir klystu, tačiau pasilieku prie savo nuomonės.

  15. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    O man dzin visi smugiai,tik ne dzin,kodėl Etikos Komisija doroją tik Lietuvos pareigūnus,p.Murašką ir p.Bagdoną paliekant apgyvendintus Prezidento pašonėje pseudopatarėjus.Lietuviai dorojami o Seime ir Vyriausybėje paliekami "tarnauti" visi "savi" o Seimas deklaruoja,kad jie negali susitarti…
    Kas neleidžia Seimui dirbti,kiek Valstybė kabos tarp Žemės ir Dangaus?
    Jau geriau, tegul Seimas pradeda dirbti arba pradėsiu rašyti tai,kas jiems labai nepatiks.

  16. Dievas / 84.32.125.170

    Man saules smugi greit…

  17. to to / 82.135.176.30

    to Valdas , geros kelionės,kai bus sunku i kalniukus važiuotį,pastumsime…

    Šiandien čia labai šilta,tiek daug gerų minčių.
    Neturi būti šantažo,reikia tokius,ne mūsų žaidimus baigti.Keturiasdešimt metų dykumos,mums primetė.Būtų Faina atknistį,kas?Nuo Lietuvių priklauso,ar leisis šokdinami pseudopatarėjų.Kad nebalsuoti,kiek bus 2×2.
    Seimas ir Vyriausybė nuo mūsų visų gavo tiek kritikos,kad ko gero,jie suformuos Vyriausybę ir pradės dirbti Lietuvos labui ir mūsų visų.
    Man patiko Grinevičiūtės paskutinė laidą,ne Zuoke ėsmė,p.Zuokas buvo fonas.
    Labai ryškiai,Chameleonai sukruto…

  18. Slikas / 85.206.184.37

    Man atrodo, kad Valatkai klimaksas paprasčiausias.

  19. Slikas / 85.206.184.37

    Jei norime tvarkos, tai eilinis policininkas turi gauti normalų atlygį. Dabar yra kaip ir prie sovietų: valdžia apsimeta, kad moka algą, tarnautojai apsimeta, kad dirba. Argi ne taip yra? Labai svarbu, kad vadovaujančiuose postuose dirbtų sąžiningi ir kompetentingi valdininkai. Nuo jų priklauso visos institucijos darbo kokybė. Jei vadas vagia, tai tikrai ir jo pavaldiniai vogs. Tas ir klesti dabar visose (ko gero) valdiškose institucijose, tame tarpe ir VMS. AZ gal ir puls prieštarauti, bet tokios realijos.
    Kažkaip daug minčių galvoje sukasi, bet pagalvojau, ar jos kam įdomios? Įdomu būtų sudaryti LT metų biudžetą. Bet daug info reikėtų. Gal kas norėtų pabendradarbiauti?
    Nu duoda kroatai su australais..

  20. Slikas / 85.206.184.37

    Beprasmiai ginčai, Nurimes. Pagalvok ramai, ką, tamsta, čia tokio protingo, prasmingo parašei savo komentare 2006-06-22 15:46:48, ar yra dėl ko ginčytis.
    Paskaičiau "Respublikos" redakcijos skiltį. Nu teisingasi klausimą užduoda. Kas laimi dėl tokios situacijos Seime ir Vyriausybėje? Konservai, turintys dabar geriausiu atveju 15% rinkėjų balsų? Iš kitos pusės tikrai nebesuprantu ir nematau skirtumo tarp didžiųjų Lietuvos partijų.
    Nurimes, pasakyk, kuri tau partija prieširdies ir kuom jis išskirtinė?
    Manau, kad viskas susiveda į vieną – žmogaus protą, padorumą, kompetenciją ir t.t. Ar ne puikią sentenciją pateikė Jo savo komentare:
    "A. Drilinga yra pasakęs: „Juo daugiau aukštumose protingų žmonių, tuo lengviau gyventi tiems, kurie žemumoj.“ Reiškia kuo daugiau neprotingų žmonių žemumoje, tuo mažiau protingų aukštumose – reiškia tuomet ir nelauk, kad bus lengviau gyventi tiems, kurie žemumoje."
    Taigi, manau, kad atėjo laikas keisti LR Konstituciją ir Seimo bei savivaldybių Tarybos narius rinkti tik vienmandatėse, be jokių partinių sąrašų, per kuriuos į Seimą patenka visokie mulkiai, vagys ir kitokie nevykėliai. KAM JŲ SEIME REIKIA?
    Partijos turėtų rūpintis, kad kuo daugiau jos narių būtų Seime, bet tą jos pasiektų, jei dirbtų visoje Lietuvoje. Gal tokiu būdu būtų galima padidinti piliečių susidomėjimą ir tiesiog dalyvavimą šalies valdyme. Partijoms bus aktualu turėti kuo daugiau tokių žmonių, kuriais pasitiki tos rinkiminės teritorijos piliečiai. Gal tada išnyks lovizmas? Dalis partiečių bus Seime, dalis savivaldybių Taryboje, kiti partiečiai galės dirbti valdiškose institucijose. Per juos partija ir vykdys savo programą ir politiką.
    Kitas svarbus dalykas yra tas, kad dabartiniai mūsų valstybės prioritetai yra netinkami. Manau, kad valstybės tarnautojai (eiliniai, o ne šyškos viršuje) turėtų gauti normalius atlyginimus. Jei norime tvarkos, tai eilinis

  21. Viki / 85.206.85.233

    Turbūt kritika nuo šmeižto skiriasi savo tikslais, nes šmeižtas dažniausiai naudojamas tik tam, kad būtų susidorota su vienu ar kitu asmeniu siekiant siaurų interesų.Kiek dabar mūsų žinaisklaidoj analitinio pobūdžio straipsniu ar kad ir griežtos,bet konstruktyvios kritikos, dažniasiai tai tik šmeižtas ir pigios vienadienės sensacijos.

  22. valdas / 85.206.196.56

    perskaičiau Valatkos komentarus tuose pačiuose ,,laiko ženkluose". Sunku rasti attitikmenį kulturingai išreikšti nuomonę apie autoiaus pagarbos, tolerancijoss, išprūsimo ir kultūros lygį. Esu pasimetęs dėl tokių straipsnių. Geraiu jau nežinoti kas yra Berliozas…
    Kolegos. Rytoj su sūnumi dviračiais išvažiuojam į 300km žygi. Palinkėkit, kad neištiktų dehitratacija:)))

  23. Dina-Algirdui / 81.29.17.192

    Paskelbus Jūsų pateiktą balsavimui toki klausymą,sunku net įsivaizduoti,kiek būtų atsakymų,net ir tarp čia besilankančių.Net , sakoma, kad geras buhalteris į panašų klausymą atsako "O kiek reikia?"

  24. Algirdas / 85.206.203.121

    Kažkaip visai netyčia Lietuvoje buvo pradėta garbinti žiniasklaidą ( mano galva labiau tinka [urviasklaidą) ir balsavimą. Vėlgi , mano galva, tam ,kad balsuoti reikia tikrai žinoti, kad balsuoja tikrai suprantantys ęsmę žmonės.
    Šiandien gi labai dažnai balsuojama ir rimtai sprendžiamas balsavimo teisėtumas į balsavimui iš esmės nekeliamus klausimus. Paaiškinu —
    ar galima balsuoti klausime — kiek yra du kart du ?

  25. Be vardo / 85.206.113.241

    KONKRETUS PASIŪLYMAS VILNIAUS MERUI.
    Nors tai, ką aš šiandien noriu pasakyti ir nesusiję su garbės ir orumo ginimu. (Kas labai rūpi jums, bet daugumai vilniečių – ne). Noriu pakalbėti apie dar vieną ir daug svarbesnį šio laiko ženklą – mūsų akyse blogėjančią ekologinę situaciją. Jeigu smulkiau, tai vakarų mokslininkai prognozuoja, jog su kiekvienais metais klimatas vis labiau šiltės. O tai reiškia, kad šiemet gali vėl pasikartoti tokia situacija, kokia buvo prieš ketverius metus, kai vasara buvo labiau negu sausringa, užsidegė esantys už Vilniaus durpynai, ir miestas skendėjo dūmuose, o žmonės vaikščiojo su respiratoriais. Panašu, kad ir dabar gali būti tokia situcija, nes nepanašu, kad ruošiais smarkiai lyti. Gal laikas pasimokyti iš praeities ir padaryti viską, kad to nebūtų, nes numatyti situcaiją daug lengviau, negu paskui gesinti gaisrus, juolab, kad ir gesinti nelabai kam yra – apie tai byloja nesenos nelaimės Nidoje ir ypač Švėkšnoje. Ir, be to, žala žmonių sveikatai atsitikus nelaimėms bus daug didesnės, negu kainuotų įvairios prevencinės programos. Aš suprantu, kad tai, apie ką aš čia kalbu, gali būti ne jūsų žinioje, bet aš darau tai dėl dviejų priežasčių – pirma – kad nėra į ką taip viešai kreiptis, o antra – tai, kad jūs irgi esate Vilniaus gyventojas. Kažkas mane kažkada sukritikavo, lyg tai, kalbu apie neaktualius dalykus. Bet aš, manau, jog nieko svarbesnio mūsų dienomis uiž gamtą ir ekologiją nėra, todėl ir reikia daryti viską, kas tik mūsų jėgose, kad situaicija dar nepablogėtų. Todėl aš būčiau dėkinga, jeigu jūs savivaldybės, miesto lygmenyje atsižvelgsit į šią problemą.

  26. Dina- Nurimusiam / 81.29.17.192

    Dėl priešlaikinių rinkimų jie teisūs ir nereikėtų stebėtis "politine aritmetika",nes , pagal 3. Jūsų nurodytą punktą jei nelaimėsi rinkimų tavo visos,net ir genialiausios, idėjos mirs.Čia ir yra kompromisų menas.Kitą vertus,liaudis sako,su kuo sutapsi tuo pats tapsi, t.y. prieš su kuo susidedant,reikia gerai paskaičiuoti,kad nereiktų likti "prie suskilusios geldos".

  27. Centas to Dina / 85.206.235.118

    Kalbėjome apie šios dienos mero atsakymą Nurimusiam, kad susilaikę Seimo nariai nulemia tą patį rezultatą kaip ir balsavę prieš. Todėl ir parašiau, kad Nurimes apsimeta durniumi, jeigu nesupranta dar papildomo A.Zuoko aiškinimo. Ir iš karto už teisybę puolė čia savo sarkazmais A.Zuoką ir mane… Nurimusio spektaklis man šitas neįdomus, jeigu Jūs jį teisinate, tai Jūsų reikalas.

  28. Centas to Nurimes / 85.206.235.118

    Pats apšmeižei A.Zuoką ir visus čia atėjęs su savo kūryba, ir didžiuojiesi, kad esi sarkazmo meistras ir cinikas?

  29. Nurimes / 81.7.127.224

    Centui

    Dėkoju Tamstai už gailestį. Jis man ne mažiau (bet ir ne daugiau) svarbus už
    kitas Jūsų mintis apie mane.

    Dinai

    Vakarėlio metu diskutavome su LiCS pirmininku ir vienu iš jo pavaduotoju (VB). Paaiškėjo, kad:
    1. Jie nenori priešlaikinių rinkimų, nes bijo, kad LiCS gali nepatekti į Seimą.
    2.Jų veiksmus lemia ne idėjos, o ,,politinė aritmetika" (šią mintį vis kartojo VB).
    3.Yra pasiryžę bendradarbiauti su visais, net DPF atstovais, tik reikia , kad tie pereitų į kitas frakcijas, mat egzistuoja LiCS tarybos sprendimas neiti į koaliciją su DP. Bet tai tik formalumas, kaip pasakė VB.

  30. Dina-Centui / 81.29.17.192

    Sutikite,kad tik dėl poros susilaikiusiujų dabar AZ yra meras. Tiesa. aš jį irgi iš širdies palaikau,bet tai pasvarstyt netrukdo.

  31. Centas to Dina / 85.206.235.118

    Aš palaikau merą, kad susilaikymas yra nepalaikymas. Ką toliau išvedžiojate aš visiškai nesuprantu ir nesikišu į tuos reikalus, kur ir ką Jūs palaikote su Nurimusiu yra Jūsų reikalai, aš savo pozicijos nesakiau čia nė karto.

  32. Dina / 81.29.17.192

    Blogi tie " susilaikymai".Jie kartais sužaidžia į netuos vartus.Nėra ko čia "Centui" nervuotis , panašiai kaip "Nurimęs " galvoju ir aš.Objektyviai vertinant,kaip galėjo Kubiliaus žmonės derybose pažeminti,večiami prisiimti svetimą programą, balsuoti "už"? O DP ,nubalsavę "už" soceldemokratus būtų tik pasmerkę ilgiems pasiaiškinimams,kad jie ne susitarę su V.Uspaskich.Padėtis buvo be išeities.Kaip pav. jei reiktų liberalcentristams balsuot už lib.sąjungą ir Petro suregztą programą.

  33. Centas to Nurimes / 85.206.235.118

    :)) gaila man tavęs.

  34. Nurimes / 81.7.127.224

    ,,Centas / 85.206.235.118
    2006-06-22 20:09:56
    Eik į akis atsiprašyk, čia nesiskaito, nebaudžiamumas yra problema čia."

    Problema ne čia, ponaiti Centuk.
    Problema tame, kad net nesugebate suvokti sarkazmo mano atsiprašyme.
    Jei tik p. A. Zuokas mano, kad pažeminau jo garbę ir orumą, gali kreiptis į teismą. Tikrai nesislapstysiu. Mano vardą ir pavardę bei email žino. Jei truks kokių duomenų – suteiksiu (jei paprašys).
    Be to, jei matysiu, kad buvau neteisus – nuoširdžiai atsiprašysiu.
    Ar paaiškėjo kas nors Tamstai, mielas berniuk. O kada nors subrendęs ir tapęs vyru gal suprasi, kad negražu tujinti nepažįstamų žmonių , o juolab jų durninti.

  35. Nurimes / 81.7.127.224

    Mielas Centuk,
    tikrai nemiegosiu visą naktį, nes graušiuosi, kad susigadinau savo reputaciją Tamstos akyse. Juk man tokia svarbi Tamstos nuomonė apie mane…
    Mačiau bandėte cituoti Konstituciją bei Civilinį kodeksą. Taigi esate (ar bent jau turite didelių pretenzijų būti) didelis teisės žinovas.
    Taigi turėtumėte žinoti, kad Seimas pritaria (arba ne) Prezidento teikiamam kandidatui. Pastarasis turi surinkti daugiau negu pusę balsų ,,UŽ", nuo dalyvaujančių posėdyje. Be abejo, visiškai nesvarbu kaip balsavo likusieji. Bet jei ir Tamsta nematote pozicijų skirtumo tarp ,,susilaikau" ir ,,prieš", tai galiu Jums pasakyti, kad aiškinti akivaizdžias tiesas visokiems nebrendilom nėra mano gyvenimo ir net mano komentarų šiame kampe tikslas.

  36. Centas / 85.206.235.118

    Eik į akis atsiprašyk, čia nesiskaito, nebaudžiamumas yra problema čia.

  37. Centas to Nurimes / 85.206.235.118

    Prieš rašydamas pirmą šovusią į galvą mintį, pagalvok ir pataupyk nervus kitiems, ne tik A.Zuokui, bet ir visiems. Susilaikę nulemia balsavimą lygiai taip kaip A.Zuokas tamstai ir paaiškino. Neapsimetinėk čia durniumi, kad nežinojai. Atsiprašynėdamas nieko nepagerinsi savo reputacijos, kurią jau susigadinai.

  38. Rinkėja - to Jo / 212.122.73.106

    Dėkoju už vakarykštį paaiškinimą apie naują lietuvių kalbos žodyno naujadarą "kremplinukas". Nors žodis susideda iš nelietuviškų žodelių, tačiau kaip gražiai lietuviškai skamba ir kokia išsami prasmė. Jeigu būčiau šio puslapio šeimininkė, suteikčiau už šį paaiškinimą METŲ KOMENTARO prizą. Esate konkurentas A+A Jablonskiui.

    P.S. Visi Jūsų komentarai nuostabūs.

  39. Smėlio laikrodis / 84.32.56.250

    Iš tikrųjų Mikė Pūkuotukas nukentėjo vien per juslių tenkinimą. Jis nebuvo ateistas. O be to, jam buvo svetima ir budizmo "tuštumos filosofija", kadangi, paties Mikės žodžiais tariant:

    NIEKAS IŠ NIEKUR NEATSIRANDA!

    Jūs gi prisimenate tą garsiąją pasikėsinimo pavogti medaus aferą. Pasekmės, kaip matote, žiauriai apgailėtinos:

    a) Mikė liko visas dygliuotas ir išpampęs nuo sutinimo.
    b) Knysliukas paskendęs ašarose.
    c) proveržis link medaus sužlugo ir nebeatsigavo.
    d) "vaivorykštinė" bičių, kiaulių ir meškinų koalicija nukeliavo šuniui ant uodegos.

    Taigi mieli kolegos: neįklimpkite į juslių tenkinimo medų. Nedarykite, kaip Kubilius su Masiuliu. Atia!

  40. Miestas yra musu / 85.206.76.93

    Man irgi nepakartojamas miestas is anksto ryto.Pauksciai ciulbia ,jie mane dabar ir zadina,tai geriau negu reksmai necenzuriniu zodziu . Tyla,grynas oras,as ir miestas. Naktinis miestas patinka ,yra kur pasitusinti ir tiesiog pasivaiksci oti ,tik gaila ,kad is karto galima atspeti kur miesto sveciai ..

  41. Pilietis / 217.9.249.185

    Tiesa, susitikime su Jumis dekojau uz dedamas pastangas igyvendinti Vilniuje daugiafunkcinio komplekso ir futbolo stadiono projekta. Kadangi sia tema esame diskutave su Jumis jau ne viena karta, tai linkiu ir toliau deti visas pastangas sia linkme, o ivertins Jus vilnieciai.

    Prie to paties noreciau paprasyti aktyviau dometis Kauno arenos statybos klausimais. Juk Kauno meras taip pat Jusu partijos narys, taciau jo darbo rezultatai, svelniai tariant neispudingi. Jau 10 metu nagrinejama arenos statybos tema, o ji statyti kaip nepradedama, taip nepradedama. Per ta laika, pasistatys arenas Siauliai, Panvezys, Klaipeda, o Kaunas- liks ant ledo, nors tam buvo sudarytos puikios salygos… Tad prasau Jus, kaip dvimiecio pionieriu padeti Kaunui spresti siuos klausimus, nes be Jusu pagalbos jie tikrai neisivers…

  42. Svajūnas / 84.15.113.113

    Sveikinu gerb. Mere!!!

    Pagalaiu pripazino tavo "tarno" veiksmus balsuojant del nepasitikejimo NETEISETAIS. Butumet sazingai leides opozicjai balsuoti del JUSU pasitikejimo ir manau kad butumet laimejas. O dabar opiozicijai numete gera sanca pries rinkimus JUS ir JUSU vadovaujama partija nuo sostines valdymo!!! ir kartu vienos imones (neminesiu pavadinimo ir taip puikiai zinot) .

  43. Pilietis / 217.9.249.185

    Sveikas sugrizes i Vilniu, Mere! Idomi ir diskusiju verta tema. Nesu teisininkas, bet sutinku is dalies su Jusu nuomone. Atsimenu, kai si tema paliete Jus asmeniskai, kai p. Masiulis Jus pavadindamas "vagimi", o teisme aiskino esa "vagis"="neukiskas" ir pirso nuomone, jog tai yra tiesiog jo asmenine nuomone ir kritika. Siuo atveju Jusu pastabos galioja. Kita vertus, pernelyg grieztai vertinant politiku pasisakymus, kiekvienam viesai pasisakanciam politikui tektu pasitarti su teisininku, ar kazkox sukritikuotas pilietis X nepuls kreiptis i teisma del smeizto. Todel teisininkams kazkaip reiketu rasti kompromisa, nenukrypstant i krastutinumus…

  44. Centas / 85.206.235.118

    Ačiū.

  45. Centas / 85.206.235.118

    4. Jeigu visuomenės informavimo priemonė atsisako spausdinti ar kitaip paskelbti paneigimą arba to nepadaro per šio straipsnio 2 dalyje nustatytą terminą (Centas: ten praleidau, terminas yra 2 savaitės), asmuo įgyja teisę kreiptis į teismą šio straipsnio 1 dalyje nustatyta tvarka. Duomenų, neatitinkančių tikrovės ir žeminančių kito asmens reputaciją, paneigimo tvarką ir terminus tokiu atveju nustato teismas.

    5. <…>

    6. Paskleidęs tikrovės neatitinkančius duomenis asmuo atleidžiamas nuo civilinės atsakomybės, jeigu tie duomenys yra paskelbti apie viešą asmenį bei jo valstybinę veiklą, o juos paskelbęs asmuo įrodo, kad jis veikė sąžiningai siekdamas supažindinti visuomenę su tuo asmeniu ir jo veikla.

  46. Centas / 85.206.235.118

    Gerb. Artūrai Zuokai, parašysiu kai ką, kas galėtų Jums praversti.

    LR Konstitucija

    25 straipsnis
    <…>Laisvė reikšti įsitikinimus ir skleisti informaciją nesuderinama su nusikalstamais veiksmais – tautinės, rasinės, religinės ar socialinės neapykantos, prievartos bei diskriminacijos kurstymu, šmeižtu ir dezinformacija.<…>

    CK. II knyga, 2.24 straipsnis: “Asmens garbės ir orumo gynimas“

    1. Asmuo turi teisę reikalauti teismo tvarka paneigti paskleistus duomenis, žeminančius jo garbę ir orumą ir neatitinkančius tikrovės, taip pat atlyginti tokių duomenų paskleidimu jam padarytą turtinę ir neturtinę žalą. <…> Preziumuojama, kad paskleisti duomenys neatitinka tikrovės, kol juos paskleidęs asmuo neįrodo priešingai.

    2. Jeigu tikrovės neatitinkantys duomenys buvo paskleisti per visuomenės informavimo priemonę (spaudoje, televizijoje, radijuje ir pan.), asmuo apie kurį šie duomenys buvo paskleisti, turi teisę surašyti paneigimą ir pareikalauti, kad ta visuomenės informavimo priemonė šį paneigimą nemokamai išspausdintų ar kitaip paskelbtų. <…> Visuomenės informavimo priemonė turi teisę atsisakyti spausdinti ar paskelbti paneigimą tik tuo atveju, jeigu paneigimo turinys prieštarauja gerai moralei.

    3. Reikalavimą atlyginti turtinę ir neturtinę žalą nagrinėja teismas, nepaisydamas to, ar tokius duomenis paskleidęs asmuo juos paneigė, ar ne.

  47. Centas / 85.206.235.118

    Teigimas ir įrodinėjimas yra gryna retorika, todėl manau daug geriau būtų jeigu žurnalistai tiesiog rašytų, tai yra būtų paprasti lingvistikai, besiremiantys faktais ir argumentais. Būtų utopija, jeigu be teismo žurnalistai prisiverstų būti sąžiningi.

  48. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Algirdo Brazausko Vyriausybė,tai savotiškas Blokas Valstybės vystymui,
    kritika ir šantažas,šių Veiksnių Sąvoka įeina i Etikos Kodeksą.Artūras Paulauskas kaltina socdemus už Etikos Kodekso nebuvimą.Seimas turi nuspręsti ar bus leistą toliau doroti Valstybę,Politinė Valia yra kol kas, tik skambūs žodžiai.Tiksliau,skambiems žodžiams Politinė Valia.
    Pvz.:,aš žinau atsakymą,bet negaliu rašyti.Pažiurėsime kaip toliau rutuliosis.
    Šešiolikos metų totalinio šantažo prieš Valstybę,turime.Keisčiau nebūna,kai
    laikraščiai turint Valstybėje tokias pasekmes ir jų dėką, dar, vis spausdina
    užsakomus straipsnius.Leidybos galia susidorojimui.

  49. Slikas to FC / 85.206.184.37

    Nu bet ne socdemai kandidatūrą pasiūlė, o Prezidentas. Negi tokie nevis pročiai yra, negali susitarti: nepatinka Balčytis, galėjo ką nors kitą, suderintą su konservais, siūlyti. Ir koks čia skirtumas – Balčytis ar Bambytis bus?
    Iš viso siūlyčiau Prezidentui kokį Šukį kad skirtų premjeru, arba kitą kokį padorų žmogų. Yra gi Seime tokių. Jei jau šnekam apie padorumą..

  50. REKK to FC / 195.182.77.199

    Pamastymui. Konservatorių ir darbiečių tikslai tarsi ir skirtingi, bet galutiniai rezultatai tenkina abi puses…;)
    P.S. matyt dėl tos pačios…

  51. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Labai svarbu balsavimo rezultatas,nebent Nurimęs žino,kodėl reikia dar Valdyti DP dariniui ir kitiems ministrams,kurie simulioją darbą.Tiesiog destabilizacija tęsiasi.Sukurta sistema Biudžetui siurbti net per Strasburo Teismą,bet moka Lietuva.Sistema nesiskaito kai buvo parodytą kiaurą Pasienį,šešėlinis Versliukas klėsti o Įmonė mokanti Mokesčius skandinama visom priemonėm su neveikiančiais "ministrais".
    Tai,kam reikalinga ilga destabilizacija su "savais" ministrais ir premjeru ?

  52. REKK to FC / 195.182.77.199

    Bet ir dabar visi veiksmai irgi vardan tos…(toks įtarimas, kad "tos" yra įvairios konfiguracijos ir pagal poreikį;)

  53. REKK to Dina / 195.182.77.199

    Patiko:).

  54. FC to Slikas / 193.219.51.234

    O čia daug nuomonių gali būti. Pvz., vardan tos, socdemams atrodo, kad Balčytis tinkamas. Vardan tos konservams atrodo, kad – netinkamas. Daug ką galima daryti, prisidengiant pasiteisinimu vardan tos.

  55. Dina-Vytautui / 81.29.17.192

    Dėl šešių punktų.Vakar patylėjau,šiandien pasakysiu:Vytautai,jeigu labai liudna Parašykit man savo adresą,aš su savo draugais {mes visi labai balsingi}nuvažiuosime ant Jūsų kiemo trejatą naktų iš eilės ir, garantuoju ,Jums nebereiks tokių puikių minčių čia kartoti.Vienas iš čia komentuojančių labai rūpinosi dėl vaizdo ekologijos, nuostoliai dėl jos nesilaikymo dar ne apskaičiuoti,o garso- visi decibelai suskaičiuoti ir sukišti įstatymuose.Vytautui siūlyčiau susirasti romantikę pasivaikščiojimams savo rajone,o mums gyvenantiems triukšmo epicentre jo ir taip atrodo perteklius.

  56. Slikas to FC / 85.206.184.37

    Nu bet vardant tos galėjo palaikyti Prezidento nuomonę bei kažkiek pasiaukoti Lietuvai. Dabar galima įtarti, kad konservams labai reikia pirmalaikių Seimo rinkimų.

  57. Slikas / 85.206.184.37

    Bet iš kitos pusės, Teismas, be įstatymų, turi vadovautis sveiku protu, papročiais ir pan. Jis turi nustatyti Tiesą, vykdyti Teisingumą, o ne žiūrėti, kiek tai atitinka įstatymus. Įstatymas ir Teisingumas – du skirtingi dalykai.

  58. Slikas / 85.206.184.37

    Ačiū Jo už labai gerą komentarą.

    Kritika (o gal pasiūlymas) AZ:

    ko vis laukiate ir LiSC frakcijos vardu neįregistruojate įstatymo pataisų (ar kokio kodekso), kur būtų išdėstyta konkrečiai:
    kritika – tai ..;
    šmeižtas – tai ..

    Bo kitaip jau negalima, nes visi mandri ir raštingi. Teisingai čia prisiminė dvikovas: pasakė kokią nesamonę, numetei pirštinę, pasišaudei. Nors teisybės ir čia nebuvo, bet vis kažkiek garbės daugiau buvo. Dabar tik teismas liko, bet nėra įstatymais nustatyta kritikos sąvoka. Todėl, Artūrai, ko tiek laukiate?

  59. FC / 193.219.51.234

    "Esmė balsavimo rezultatas, nes susilaikymas yra lygus balsavimui prieš." A.Z.
    Prieš yra prieš, susilaikymas yra susilaikymas. Konservai turėjo savų motyvų balsuoti prieš, o darbiečiai turėjo savų motyvų susilaikyti. Balčytis buvo nepatvirtintas dėl to, nes nesirinko pakankamai balsų už.
    Dėti tarp prieš ir susilaikymo lygybės ženklą, mano nuomone, yra faktų interpretavimas demagogijos link. Dar labiau nereikia tokių demagoginių išsireiškimų kaip "konservatoriai vėl balsavo taip, kaip ir Darbo partija."

  60. REKK to Nurimes / 195.182.77.199

    Busiu biednas:) – bet dabar tamsta irgi oi kaip išvedžioji:)
    P.S. Bet tai suprantama, kai nori savo būtinai apginti tenka imtis šito ginklo (aš irgi taip darau jei nenoriu prisipažinti suklydęs;)

  61. Nurimes - A. Zuokui / 195.182.69.120

    Be abejo tikėjausi būtent tokio paaiškinimo. Galėčiau jį priimti, jei jis būtų prie vakar dienos temos, nežiūrint į tai, kad nors rezultatui daro vienodą poveikį, bet pozicijas suponuoja skirtingas.
    Tur būt ir p. Masiulis teisme daro visokius išvedžiojimus (kaip Jūs dabar) – atseit turėjo omenyje tą ar aną ir etc.

  62. Nurimes / 195.182.69.120

    ,,Vėlgi tie patys dvejopi standartai – jei tai apie mane, tai šmeižtas, jei apie kitą – tai kritika." A. Zuokas.
    Kaip ir daugeliui kitų politikų šis teiginys 100% tinka pačiam AZ.
    Pavyzdžiui vakarykštis AZ teiginys apie balsavimą dėl Z. Balčyčio:
    ,,Naujai besikurianti tradicija vakar vėl buvo patvirtinta – konservatoriai vėl balsavo taip, kaip ir Darbo partija."
    Taigi aiškus melas (pasitikrinau http://www.lrs.lt) DP visi , išskyrus 1, susilaikė, o TS (LK) VISI balsavo prieš.
    Deja belieka tik pritarti artūro / 195.182.71.140 2006-06-22 13:45:53 komentarui.

  63. to to / 82.135.176.30

    Na Vyrai,nuvarėt į Lankas.
    Lietuvos rytas prieš Valstybę nespausdino straipsnių,todėl,būtų geriau pateikti argumentus.

  64. to to / 82.135.176.30

    O tai,kad Kęstutis Masiulis leidosi Politikoje būtį tuo,kuo patapo…kaip Politikas, neturėjo Teisės.Jis turi Mandatą atstovauti Rinkėjams,bet Mandatą
    jis pardavė,papigiai…
    Jis sugriovė Vaikų Maitinimo Projektą ir dar kažką,už ką jam mokamas atlyginimas ?
    Ko vertas Politikas Politikoje,kai jis nusikalba…?
    Juk mes turine daugiau nusikalbėjimo pavyzdžių iš dabartinių Derybų Seime,
    išsisukinėjimai,melas tęsiasi iš kai kurių Politikų.Tepamato mąstantys.

  65. Juozas to Darius / 82.135.192.158

    Sutinku, bet tada išeina, kad R.Valadka kvailesnis už mudu.

  66. Juozas / 82.135.192.158

    AZ : < Bet juk nereikia būti teisininku ar net lingvistu, jog suvoktum, kada yra išsakoma kritika, o kada netiesa, už kurios sakymą viešai dera atsakyti. >

    Velniai žino, kuom reikia būti, kad visuotino melavimo laikais atskirti.
    Gaila, kad nėra dvikovų, kaip XVI a., praretėtų gretos.
    Matyt, vaistų iš vis nėra. Tik kova.

  67. to to / 82.135.176.30

    Ačiū to Jo , ne viską žinojau,ne viską nujaucių,bet labai laiku ir labai Fainą.

  68. Vytautas / 195.14.175.34

    ..o kaip dar neseniai "komjaunimo rytas" ir abonentas buvo tokie geri bičiuliai.. Viskas keičiasi.. Nesikeičia tik pinigų kvapas.

  69. tęsinys / 82.135.204.242

    • Komplimentai nieko nekainuoja, o daugelis už juos taip brangiai moka. Vokiečių priežodis.
    • Niekas negali būti laimingas negerbdamas savęs. Ž. Ž. Ruso
    • Kaip lengvai mes atsiprašome, kai nereikia, ir kaip sunkiai, kai reikia. J. Smulis
    • Negalima juoktis iš kitų, nesijuokiant ir iš savęs tuo pat metu. Just. Marcinkevičius
    • Kiekvienas žmogus turi tris būdus: tą, kurį jis parodo, tą, koks jis iš tikrųjų yra, ir tą kokiu jis save laiko. A. Karas
    Ir pabaigai paklausykime M. Ebner Ešenbach: „Pagalvok nors kartą prieš duodamas, du kart prieš imdamas ir tūkstantį kartų prieš reikalaudamas.“ Ir… Plutarchas: „Meluoti, vadinasi parodyti, kad nepaisoma Dievo ir bijoma žmonių.“
    Ir visiškai pabaigai J. Gliauda: „Paskyręs gyvenimą smulkmenoms tapsi smulkmena.“ Nors melas, kurį pila ant tavęs nėra smulkmena, tačiau paversk tai smulkmena, jei turi tikslą ir pirmyn.

  70. Jo / 82.135.204.242

    Gyvenimiška patirtis moko – pagirti galima ir to pagyrimo nenusipelniusį, bet jokiu būdu negalima skubėti papeikti žmogų. Kaip teigė Š. Čotopadhajus, nežinodamas žmogaus elgesio priežasties, jeigu negali jam atleisti, tai bent neskubėk jo kaltinti. Š. Čotopadhajus
    A. Drilinga yra pasakęs: „Juo daugiau aukštumose protingų žmonių, tuo lengviau gyventi tiems, kurie žemumoj.“ Reiškia kuo daugiau neprotingų žmonių žemumoje, tuo mažiau protingų aukštumose – reiškia tuomet ir nelauk, kad bus lengviau gyventi tiems, kurie žemumoje. Visomis prasmėmis, t.t. jei kalbame apie maudynes melo voniose.
    Bet turime tokį kontekstą, kokį turime. Čia kelios mintys, kurios gali palengvinti gyvenimą žmogui gyvenančiam tokiame kontekste (melo voniose):
    • Prieš pradėdamas kalbėti, visuomet pagalvok, ar tavo žodžiai bus vertesni už tylėjimą. Rytų išmintis
    • Jeigu pasirinksi kažkokį tikslą, bet pakeliui sustosi ir mėtysi akmenis į kiekvieną lojantį ant tavęs šunį, tai niekada nepasieksi tikslo. F. Dostojevskis
    • Išminties menas – žinoti, į ką neverta kreipti dėmesio. V. Džeimsas
    • Didžiausia oratoriaus dorybė – ne tik pasakyti tai, ką reikia, bet ir nepasakyti to, ko nereikia. Ciceronas
    • Reikia atminti, kad vienas ir tas pats žmogus įvairiais laikotarpiais tą pačią situaciją suvokia skirtingai. A. Rubinšteinas
    • To, kuris sprendžia neišklausęs kitos pusės, nors jis ir nutaria teisingai, negalima laikyti teisiu. Seneka
    • Neapkęsk žmogaus ydų, bet pačio žmogaus neapkęsti neturi teisės. R. Oldingtonas
    • Prisipažinti, kad buvai neteisus, vadinasi, būti protingesniu, negu buvai. P. Buastas
    • Taktas yra dovana laimėti ginčą, neįsigijus priešų. H. V. Niutonas
    • Silpnieji dreba prieš žmonių nuomonę, kvailieji jos nepaiso, išmintingieji ją išnagrinėja, o gabieji ją valdo. M. Rolandas
    • Komplimentai nieko nekainuoja, o daugelis už juos taip brangiai moka.

  71. Arturas / 213.164.102.229

    Siuo atveju sutinku su A.Z. ir priestarauju Lietryciui,kuris menkina politikus,besikreipiancius teisman del garbes izeidimo.Zodziu,politikai nebe zmones,lokit kas tik ant liezuvio galo.Gal tuomet tiek spauda,tiek kai kurie politikais besivadinantys atsargiau vertins savo oponentus.Nors man Masiulio taip gaila,jis man gamtos nuskriaustas vaikas,siuo atveju tapes konservu ruporu.

  72. artūras / 195.182.71.140

    Ginti savo garbę ir orumą yra būtina, tačiau daro tai dažniausiai tie, kurie neturi nei vieno nei kito ir visiškai nesuvokia, kas tai yra.

  73. Darius / 217.9.241.254

    Tiek LRytas tiek Respublika jau seniai negali pasigirti reitingu augimu. Jie tiesiog nesupranta, kad kerta saka ant kurios sedi – zmones perka laikrascius tik delto, kad isgisrtu tiesa, o ne pasiskaitytu uzsakomosios reklamos, smeisto, muilo burbulu, santazuojanciu pranesimu, …

  74. Rach / 217.117.25.81

    o Vilnius, i kuri skrendante, gyvena visai kitu ritmu; Uzupis vakar buvo virtes miniatiurine, bet labai tikra Paryziaus kopija; su atsipalaidavusiais zmonemis; sokanciais tiesiog gatveje; gyva muzika; ramiu dykinejimu po sunkios darbo dienos; raudonu vynu bei prasmingais pokalbiais; ir viskas vyko netgi pakankamai drausmingai – be chuliganisku ispuoliu ir laiku baigiamu koncertu (law is law), nors prancuzu muzikos grupe sir bande mokyti prancuzisko gyvenimo budo: sivakar reikes daug gerti, daug rukyti ir daug kalbetis apie virtuve, meile, ir virtuve.

    nors, aisku, svente labai aiskiai primine ir tai, kad is esmes nedaugeliui lietuviu siuo metu rupi Pasaulio futbolo cempionatas;

    reikia – dazniau :)

  75. to to / 82.135.176.30

    Šmeižtas suklaidinti,suformuoti Nuomonę…
    O manę Žavį Amerika.Amerika moka ir pritraukia Protus…
    Mums "padarė" kitaip,pritraukti pigiausią,nekvalifikuotą Darbo Jėgą,sudarė
    sąlygas… vos ne į Valdžią sodinti.Koksai nežavus "MIRAŽAS".
    Kai priešingybės vienijasi…,o tikslai nustatomi už uždarų durų…
    Kai priimamas sprendimas,jokių būdu nekelti minimumo nes mokami vokeliai…
    Tai,tai, KAM SKAMBINA VARPAI ?

  76. Matas >REKK / 82.135.172.62

    Aš pastebiu tą patį. Kai per TV3 ar LNK Grinevičiūtės laidas- Šou šmeižiamas Zuokas (kritika čia nekvepia), tai šio puslapio lankytojai priima, kaip šmeižtą, bet absoliuti dauguma TV žiūrovų, kaip tikrus faktus. Bet jei tose laidose šmežiami konservatoriai ar dar kas nors- tai jau tada
    v i s i priima, kaip teisybę.
    O juk tie "specialistai"-žurnalistai taip viską sudėsto, kad jų net teisman už šmeižtą nepatrauksi.
    Kažkuriam laidos kamputyje smulkiomis raidytėmsis užrašo, kas tos laidos režisierius ir parodo tik vieną kartą, kad nepastebėtum. O jei yra režisierius, tai suprantama, kad ten tik scenarijus-režisūra, o ne teisybė. Žinau, aš tuos"režisierius".
    Ilgą laiką TV žiūrovus klaidino tokia laida "TEISMAS’. Daug kas galvojo, kad tai tikras teismas.-netgi laidos dalyviai. Laida , aišku, galėjo suklaidinti tik tuos, kurie tikram teisme nėra buvę. Pagaliau teisėjai dėl tos parodijos kreipėsi pas Gudaitį, kad sustabdytų tą nesąmonę. Sustabdė. Reikėtų kreiptis ir dėl kitų TV laidų. Kiek galima???

  77. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Kas yra Šmeižtas ?
    Kai tik Algirdas Paleckis "prasiveržia" į Eterį,šiuo atvėju LR-1 jis pastoviai kalą
    mūsų Prezidentą,kodėl nevažiavo pagerbti Rusijos pergalės prieš pavergtas Tautas.Nes Rusija nesiėlgė kaip išlaisvintoja o pavergė puse Europos savo tikslams.Ko pasėkoje mes turime iki dantų ginkluotą Kaliningradą ir Rusijos ir Vokietijos užnuodytą Baltiją.Algirdas Paleckis kalą,o aš matau
    Valdą Adamkų,Jaunuolį, kuris bėga su kitais iš karo apimtos Valstybės,apie ką, tas pats Paleckis draudžia kalbėti,padeda slėpti Istorijos pėdsakus.
    Ar Algirdas Palėckis turi Teisę primęsti rusišką istoriją kai nėra visų atsakymų išdėstytų ant popieriaus ? Ką deklaruoja šitas politikas vis nešantis
    saulę atgal.Ar socdemai deklaruoja seeeną Programą tik tam?
    Keistai skamba,bet Politikos Chameleonai vėl siūlo važiuoti į Maskvą diskutuoti…,vėl perimamą Iniciatyvą,kad…
    Oficialią Politiką tarp Valstybių vykdo Prezidentai.
    Kodėl sunitai gviešiasi ne savo Teisę į Pareigą,bet nurodinėja ką daryti?

  78. REKK / 195.182.77.199

    Vienas pastebėjimas. Viskas tai tiesa. Bet yra vienas bet…Kol ta krtika, o ypač šmeižtas ir netiesa neliečia mūsų tisiogiai (ar mūsų aplinkos) mes tai priimame daugmaž pakančiai. O jei tas šmeižiamasis asmuo (grupė ir t.t.) mums nelabai patinka, tai mes tą šmeižto faktą priimame atlaidžiai ar net pateisiname: "taip jam ir reikia, pats prisiprašė". Šitos priežastys ir sukelia pasekmes, kurios leidžia vyrauti dvigubiem standartam.
    Ar ateis tas laikas kai politikas (ar kitas asmuo, grupė) stos ginti oponentą jei žinos, kad jis neteisingai kaltinamas?
    O kol kas užsiimkime vienas kito skandinimais, bet kokiais būdais. Juk yra šansas, kad būtent man pavyks išplaukti…

  79. ir dar / 82.135.222.196

    šmeižtas yra tik tai, kas yra netiesa.

  80. 2 iš 3 / 82.135.222.196

    kam reikia, tas supras

  81. Akas / 212.47.107.58

    Sutinku, šmeižti niekas neturi teisės ir neturėtų būti galimybės išvengti atsakomybės prisidengiant "nuomonės" šydu.

    Tačiau pasigedau mero nuomonės apie siūlomas įstatymo pataisas.

  82. Marija / 85.206.112.38

    Geros dienos!

  83. Vytautas / 213.226.152.82

    Daly pavasario pavasario, visa vasara, daly rudens. Tiesiog reikia po viena autobusa-troleibusa, kurie veztu nuo centro, "Naktinio trikampio" link Fabijoniskiu-Pašilaičių, Antakalnio-Žirmūnų, Lazdynų-Karoliniškių. Ant visų stotelių ženklų pro kurias vezama ir naktį reikėtų užklijuoti lipdukus – "Naktiniai maršrutai".
    4) naktinio Vilniaus zemelapiai. Keliuose zmonems patogiose vietose (visu pirma autobusu stotelese) esanciuose lauko reklamos stenduose senamiestyje iškabinti naktinio Vilniaus žemėlapius su pramogų vietomis, viesojo transporto tvarkarasciais. Turiu labai graziu sios problemos sprendimo pavyzdziu – naktiniu miesto zemelapiu is Belgijos. Visgi turbut reiketu sutikti, kad miestas diena NELYGU miestas nakty, o nakty mires miestas – nelabai miestas,
    5) sukurti minimalistine interneto svetaine "Naktinis trikampis", kurioje pateikiama info apie naktinius trol-autob marsrutus, pramogu vietas senamiestyje ir juose vykstancius renginius. Zodziu tik tai ko reikia ir nieko daugiau. Jos banerius talpinti 6 punkte minimose interneto svetainese,
    6) Reklamuoti "Naktinio trikampio" ideja Delfyje, OMNI, jaunimo pazinciu portaluose Point, Draugas, Banga, Pazintys.

    Ideja neabejotinai butu pelninga visoms miesto centre dirbancioms pramogu-maitinimo istaigoms.

    Truputeli investuojame, igyvendiname 1) – 6) punktus ir prasome visus maloniai stebeti kaip atsigauna naktinis Vilniaus miesto gyvenimas

  84. Vytautas / 213.226.152.82

    6 punktai "Ne i tema"

    Visgi tikiuosi but isgirstas.

    APIE NAKTINI VILNIU

    Sveki Vilniaus miesto mere,

    Vaikstau dabar siltais vakarais (~23:00-02.00) ir galvoju: grazus tas miestas Vilnius. Gaila tik, kad mires… Na ne mires taip kaip Pnvz, bet beveik. Pirmadieni sekmadieni reikalai visai liudni, o penktadieni kiek geriau. Bet vistiek kaip kokiam kaime… I naktini miesto gyvenima nieko panasaus. Gal verta pasitvarkyt iki tampant kulturos sostine?

    Vaikstau ir stegiuosi suprast, kokios galetu buti viso to priezastys ir kokios priemones leistu esama padeti koreguoti. Tikrai nemanau, kad Vilniuje nepakanka jaunu ir aktyviu zmoniu, kurie naktimis noretusi prasiblaskyt ir pasibastyt. Manau nepakanka kitu dalyku.

    Konkretus pasiulymai:
    1) saugumas panelems. Reikia padidinti policijos patruliu skaiciu, kad paneles galetu jaustis kiek saugiau ir tokiu budu budamos miesto centre netgi nakti ten pritrauktu daugiau berniuku. Dabar situacija tokia, kad savaite pravaiksciojes "Naktiniu trikampiu" (Gedimino, Pilies, Vokieciu-Vilniaus = 3km) nemaciau nei vieno pesciomis patruliuojancio policininko. Ar tai normalu? Reiketu bent keletos patruliu nuolat sukanciu ratus "Naktiniu trikampiu". Nors stebuklu nepadarys, bet visgi manau kai kam butu drasiau,

    2) organizuoti nemokamus naktinius renginius lauke – prie LRV, Prancuzparkyje, mokytoju namu kiemelyje. Kol kas geresne padetis gal tik mokytoju namu kiemely. Prie katedros zinoma kardinolas labai verktu jei vyktu naktimis linksmybes tai to gal geriau atsisakyt,

    3) paleisti vaziuoti 3 naktinius troleibusu-autobusu marsrutus, nebutinai sutampancius su dieniniais, tankiausiai apgyvendintų, desiniame Neries krante esanciu, miegamųjų Vln seniūnijų kryptinis bent iki 3val. nakties. Dabar jaunimas dingsta is senamiescio kartu su paskutiniais troleibusais jau apie 23.30. Ar ne ankstoka sostinei? Siulomi marsrutai reikalingi ne visada. Juos tikslinga tureti kai jau siltesni orai ir ilgesnes dienos. Daly pavasario