Susitars tie, kurie galės kartu dirbti

2006 - 06 - 14, Trečiadienis 11:31

  Prisiminkime tai, kad lygiai prieš 65 – ius metus iš Lietuvos buvo ištremti šimtai tūkstančių veiklių, talentingų ir šviesių žmonių, prisiminkime tai, ką tai reiškė mūsų valstybei ir tautai. Tų išmėginimų ir kančių fone nūdienos nesutarimai atrodo menkaverčiai ir negarbingi. Pamėginkime suvokti, kaip tų žmonių palikuonys turėtų šiandien vertinti mus.   

Facebook comments:

Komentuoti


Susitars tie, kurie galės kartu dirbti

2006 - 06 - 14, Trečiadienis 10:34
Vakar baigėsi derybų tarp konservatorių ir socialdemokratų farsas. Galima gailėtis tik dėl to, kad buvo sugaišta nemažai laiko, vaidinant derybas, nei jas realiai vykdant su tais, su kuriais abi pusės tikrai ir norėtų kartu dirbti.
   Aiškinama, esą sukliudė nesutarimai dėl Vyriausybės programos, bet tai tėra nevykę mėginimai sugalvoti solidų pasiteisinimą. Juk jeigu būtų sulygintos abiejų partijos nuostatos svarbiausiais valstybės valdymo klausimais,  tai atrasti dešimt skirtumų būtų beveik neįmanoma.
   Koalicija vadinta „vaivorykštės“ vardu, nors nieko bendro su šiuo nuostabiu gamtos reiškiniu tikrai neturi. Gal geriau kurti valstybininkų nei „vaivorykštininkų“ koalicijas. Valstybiškai mąstantys politikai sugeba įveikti asmenines simpatijas ir antipatijas bei matyti kiek daugiau nei jų partijos interesai.
  Konservatoriai, lygiai taip pat kaip socialdemokratai, nenorėjo susitarti ir dėl dar vienos, gan asmeninės priežasties. Būdamas įžvalgiu politiku, Andrius Kubilius puikiai suvokia, kad net Prezidentui pasiūlius jo kandidatūrą į premjerus, Seime jis neturi galimybės sulaukti daugumos paramos. Greičiau priešingai – balsavimo Seime metu jam galėjo pasikartoti dabartinio partnerio Artūro Paulausko istorija, kai prieš tariamai solidų ir žinomą politiką balsuoja triuškinantis Seimo dauguma. A. Kubiliaus elitinė populistinė retorika bei nuolatiniai puolimai galėjo susilaukti tokio paties atsako, kaip ir A. Paulausko intrigos Seime. A. Kubilius pažeminimo Seime tikrai nenorėtų, o jo ir nebus, jei jo kandidatūra į ministrus pirmininkus parlamentui nebus siūloma.
  Nutrūkusios derybos nėra nei staigmena, nei drama, nes pagaliau abiem pusėms palieka laisvas ranka sudarinėti priimtinas koalicijas, ir nereikėtų bandyti sudėlioti jas į politinių terminų lentynas – kairė, dešinė ar centro. Susitars tie, kurie galės kartu dirbti, ir tai yra svarbiausia, nes ko verti susitarimai, kurie netrukus būtų laužomi.        
     

Facebook comments:

Komentuoti


71 komentarų | “Susitars tie, kurie galės kartu dirbti”

  1. D / 81.7.65.190

    Op

  2. Jo / 82.135.204.242

    kaip sakoma suprasta.

  3. to Jo / 82.135.172.227

    gerbiamasis, skaitykite, ką parašiau – "čia lankosi gan kūrybingi žmonės" – todėl nei apie gėlyčių teikimą nei apie litanijas net minties nebuvo; o kita Jūsų mintis sutampa su manąja – apie vieno blogo lankytoją, kuris karts nuo karto parenka įdomių citatų irgi pagalvojau – toks rinkinukas būtų smagi dovana. :)

  4. REKK to Juozas / 195.182.77.199

    Svarbiausia siela jauna. O ta su dalgiu vistiek užsuks ir į mūsų lankas.
    Be to Juozai, jei turi info apie vakarėlį ir negaila įmesk į: rekk@delfi.lt
    Būsiu dėkingas ir skolingas:)

  5. Juozas REKK / 88.118.37.31

    >kad dar tokie senukai kaip aš gali<

    Oi, REKK, prisikoketuosi.
    Kaip sakė Žvaneckij: Starostj kak električka, daleko, daleko.
    Tolko žaaht- i uže tut. :((

  6. REKK / 195.182.77.199

    Visiem labas. Ką tik grįžau iš Talino ir galiu pasakyti – taip smagu atitrukti nuo mūsų šios pseudopolitinės realybės ir dar kartą suprasti, kad tai tik mažytė gyvenimo dalis (ir nepati geriausia ir vertingiausia).
    Šiandienos mano kometarais labai nesistebėkit, nes mane užvaldė (laikinai:) anarchiškoji mano pusė;) kuri atgyjo po "Metalica" koncerto. Supratau, kad dar tokie senukai kaip aš gali pašėlti ir "triasnut starynoj":) (na žinoma pojūtis, kad turiu kūną labai sustiprėjo:).
    P.S. Mere, anketas pildyti lig ir moku:), bet atsako negavau. Tad manau, kad buvo renkama kam siusti "ot piatavo desiatava";).

  7. Slikas Nurimusiam / 85.206.184.37

    Žiūriu, kad, tamsta, visai nenurimęs. Laikui bėgant, palaipsniui išmoksti vertinti bei įvertinti žmones.

    Jei nerašo oponentai, tai gal nėra kuom oponuoti? :) O keiktis ir šūkauti visi mokame (turbūt).

  8. Juozas Rimantui / 88.118.37.31

    Argumento jėga – protingiems.
    Jėgos argumentas-…likusiems.
    Sutinku su Jūsų pozicija, nes tik ginče gimsta teisybė.
    Ir man nepatinka užgauliojimai.
    Esu alergiškas vidiniams monologams, tad man – paprasčiau, nes tiesiog praleidžiu.
    Apie padlaižius tą patį, tik kitais žodžiais ČIA rašė būtent Slikas.
    Vieningais galima būti tik išsiginčyjus ir turint visų priimtą tikslą.ČIA -ne partija. Net ne Mero, o asmeninis A.Zuoko blog’as. Kas jau kas, bet šeimininkas tolerantiškas, negi tas nesimato ?
    Svečių tikrai įvairių esama, tas kaip tik ir įrodo tolerantiškumą.
    Ir vis tik tikiu, kad:
    1.nenurimsite
    2.nesu Jūsų užgavęs
    3. pasimatysime dar šiandien:)
    pagarbiai Juozas

  9. AR ? LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to Nurimes ,

    labiausiai gaila ir bailių,gaila ir todėl,kad jums patiko viskas tai,kas vyko 16 metų.Man dzin,kad jūs dalis, tos pačios Nomenklatūros.Man dzin,ką jūs rašote
    apie LEMG.
    Bet man ne dzin o aš labai džiaugiuosi,kad Prezidentas suvienijo Tremtinius ir
    Politkalinius,Jaunimą pabūdino,pažadino ir Jaunimas pasipriešino prieš
    egzaminų pardavinėjimo diversiją.Aš džiaugiuosi,kad šalia MERO būriasi Normalūs Žmonės.Šiandien Irena Dagutienė pasakė,kad Reformos atidedamos,
    gal but kada nors kažką įgyvendinsime…
    Ko gero,ji teisi.Jaunimas turi Kovoti už savo Teises Demokratinėje Valstybėje
    nes skiriamas premjeras su seną pragramą Lietuvai tikrai nieko neduos.Miglotos kalbos apie Reformas prieš paskirymą tai tas pats, kad nieko nesikeis.Net sunku įsivaizduoti Nomenklatūros Nomenklatūrai pasekmes.
    Šiandien Seime vyks balsavimas dėl Informacijos sklaidos Įstatymo,ar tai reiškia,kad mus užčiaups ???

  10. Jo, į 82.135.172.227 / 82.135.204.242

    bet jei būtų pritarta tokiam Jūsų pasiūlytam formalumui, tuomet visiškai beprasmiškai prarastume labai daug laiko (tas tuščiai prarastas laikas priklaussytų nuo susirinkusiųjų skaičiaus) – nes nemandagu sustabdyti tokį procesą (kai kiekvienas teikia gėlytę ir paberia gerai žinomą, nors daugiau ar mažiau tikėtiną litaniją), o kartu kaip ir kvaila dalyvauti tokioje procedūroje.
    Kas kita, jei kas turėtų daugiau laiko, nei užtrunka parašyti komentarą, ir padarytų pvz. komentarų kvalifikacijas… o kai toks atsiranda, tiksliau kaip pilypas iš kanapių išlenda toks krapštukas (iš tiesų genijus) – iš tiesų šventę papuošia.
    Na kagi, sveikiname JE apsisprendimą.
    Kaip sakė padiktuotą realybės, o iš tiesų nevisai blogas pasirinkimas, o jei pagalvoti, koks galėjo būti – tai visai ir geras (žinant ką tauta visumoje išrinko savo vedliais – o spjauti ant Tautos neišeina, nors jau 16 m. vandens su muilu nėra mačiusi, nekalbant apie knygą).

  11. Nurimes / 195.182.69.120

    lemg’ams (dizzidendams), slikams, juozams, D’81.7.65.190′tiems, naobt’ams ir etc.

    Paprastai nebereaguoju į lemg’iškus pasisakymus, bet dėl LEMG 2006-06-15 07:27:41 komentaro turiu keleta pastebėjimų.
    ,,Čia Žmonės labai vieningi prieš tuos, kurie norėjo MERĄ kaltį." (LEMG).
    Labai teisingai pastebėta – Jūs rašote PRIEŠ.
    Ar niekada nesusimastėte, kodėl čia beveik neberašo AZ oponentai (neskaičiuoju tų, kurie ateina čia tik nusikeikti ar sušukti – abonentas)?
    Ar ne Jūs juos išgujote iš šio kampo savo netolerancija, demagogija, šantažu,kad atskleisit asmens duomenis ir etc.? Ar Jūsų (o gal ir AZ) tikslas yra padaryti šį kampą nuobodžia padlaižių tribūna? Ar nemanot, kad būti tarp ,,svetimų" , kaip išsireiškė LEMG, daug garbingiau negu tokių ,,savų" kaip Tamstos?
    Pagarbiai,
    Rimantas

  12. Juozas / 88.118.37.31

    Ūksmingoj savo prieglaudoj
    seneliai laikosi režimo:
    pažiūri trūkinėjantį jaunystės
    filmą
    ne kaip papuolė- pagal
    abecėlę
    surašo replikas jaunimui
    palaisto šiltnamio lysves
    kur neišsprendžiamos
    problemos
    nuvysta pačios-
    savarankiškai
    testamentu kitiems palieka
    žilą barzdą patirties
    kankindamies tiktai dėl
    vieno-
    ar ji kam nors dar reikalinga

    ir po visko po visko po visko
    jie išeina į planetą-
    organinio žemės rūbo likučiai
    ir žiūri į tolimą medį
    taip ilgai ir be galo viltingai
    kad šis neišlaiko-
    plėšia sutemas savo šakom
    ir įleidžia dar lašą šviesos

    Romas Daugirdas,
    atspausdino " Komjaunimo tiesa" prezidento Ronaldo Reigano laikais, nes
    kitoje iškarpos pusėje: Managva, rūgpjūčio 30d. TASS- koresp. Gorbunovas
    etc

    Buvome nustebinti, pritaikę šioms keistoms eilėms raktą – juk tai apie
    TSKP POLITBIURĄ.

    Keista, man rodos tinka ir šių dienų Daukanto aikštei. Norėčiau klyst.

  13. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to Jurgis ,

    kai paskaitai tokį kaip tamstos Komentarą kyla klausimas,kodėl žmogus turintis tokį vardą,su gera šaknim ir gerąją prasme šitaip rašo?
    Kodėl jūsų nėra tarp šitų bendraminčių.Čia Žmonės labai vieningi prieš tuos,
    kurie norėjo MERĄ kaltį.Nejaugi tokiam vardui yra mielas diktatorius,nuo
    kurio tegalima susilaukti šlapiankos sumuštinį.Kodėl taip norisi butent tokios
    priklausomybės,kodėl jūsų nėra tarp savų?Jūs suskaldė o jūs ir nepastebėjote,
    kad po kojomis žemės netenkat.Ar gerą būtį atskalūnu?Ar lengva būtį tarp svetimų,atidavus savo Teises?Ar lengva būtį vergu ?Kai pavargsit nuo svetimų,ateikit pas savus tik ne su tokiu,komentaru.
    Jūs pats išliejote pagiežą sau,Jurgį.

  14. To A.Zuoka / 85.206.76.93

    Aciu uz pakvietima,ateisiu kita karta .Savo sumanymais esat nepakartojamas.Gero ir prasmingo susitikimo su kritikais ir analitikais.Viskas bus gerai

  15. to Arturas / 213.164.102.229 / 82.135.172.227

    Klasikinis nesusikalbėjimo pavyzdys – rašantis mąsto vienaip, o skaitantis supranta savaip. Ir tai vadinama interpretacija.
    Todėl patikslinu – turėjau minty, jog į gimtadienio šventę gražu ateiti su sveikinimais (o ne "po kiek atsinešti" ).

  16. Slikas / 85.206.184.37

    Jurgi, geriau į sąskaitas gaunamas pasižiūrėk. Aš jus irgi gerbiu.

  17. Slikas / 85.206.184.37

    Ačiū, Ryti.

  18. Jurgis / 195.14.191.21

    a, jo pavydėti yra ko, dvasios aristokratams.. (akcentas ant žodžio DVASIOS)

  19. to Jurgis / 81.7.65.190

    O jus tai jau pavydit "dvasios ubage"?:)

  20. Jurgis / 195.14.191.21

    meras vaišina alumi, renkasi bendraminčiai, tarp abonento gerbėjų verda aistros dėl pakvietimų…vėl alus, vėl aistros, vėl naujasis fiureris. Aš nejuokauju, kadangi tarp visų šių Slikų, Rekkų ar Lietuviųmesgimę TOTALI NETOLERANCIJA Abonento oponentams. Beje alus nemokamas… ar ne? …vaišina abonentas

  21. to to / 82.135.176.30

    to / 85.206.113.241 ko toksai nepatenkintas,
    Prezidentas užėmė laisvą Nišą,suvienijo savo Piliečius,labiausiai nuskriaustą
    grupę, tai Tremtiniai ir Politkaliniai.Tai ir tai,kad dabar mes turime galimybę čia rašinėti.Tai iš kur tas niekingas pasiūlymas MERUI užsičiaupti.
    Kokia būtybę reikia būtį,kad duotį tokį pasiūlymą.

  22. om mani padme hum / 82.135.183.63

    Shalin rankas nuo disidento Masiulio!

  23. to to / 82.135.176.30

    O TS pasipriešinimas Tiesioginiams MERO Rinkimams išvis nesuprantamas ir
    jie dar deklaruoja,kad nori formuoti Vyriausybės Komandą.Sunki Partija.
    Kam tas Postas jeigu yra tik noras kenktį.Tai kas tada yra mąstymas,analizė,
    išvados,pasekmės,jų priimamų sprendimų pasekmės ?

  24. P.Zuokui - atsakymas i temos papildyma / 85.206.113.241

    Prisiminkime ir tai, kad kiekvienas, kuris sakys "tyliau" ar "patylekite", tik sukels dar didesni triuksma nepaisant geriausiu ketinimu. Tai gal, tamsta, ir pats nustokite taip jaudintis del tos koalicijos ir apskritai skirti padidinta demesi politikai (juk vasara pagaliau), galima atsipalaiduoti. O tuomet ir kitus galesite kaltinti, nes paprasti zmones triuksmo paprastai ir nekelia – neturi tam priemoniu, o dauguma ir nenori.

  25. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Šiandien Bernardinuose Arvydas Anušauskas labai gražiai aprašė kaip buvo
    uždaryti Archyvai nuo Laisvos Visuomenės.Prie visų auglių prisideda dar vienas,tai VRM sistema ir nesukarinti gaisrininkai.Ar galite įsivaizduoti,kad
    gaisrininkas laisvai samdomas tada, kai kažkur užkurta ugnis ir namas jau baigia degtį o atvažiuoja vietoj penkių žmonių Komandos,vienas gaisrininkas.
    Dar neseniai Virgilijų Bulovą pakeitė ne ką geresnis sistemos žmogus ir gaisrininkai palyginami pagal uždarbį iki 800 Litų.Valytojos kai kur uždirba daugiau.
    LiCS yra viena iš rimtai dirbančių Partijų Lietuvai,nes jeigu ne LiCS,tai ir šiandien nežinotume kas darosi Lietuvoje.
    Bet kodėl LiCS tokie kuklūs? Jie siūlo tik Keturis punktus o skaudulių yra daug.Rinkimų Įstatymas,Partijų Finansavimas,VRM sistemos sutvarkymas
    labai tiktų prie LiCS keturių jeigu tokie klausimai nekeliami norinčių būtį daugumoje.

  26. lietuvininkui / 85.206.184.37

    Dažniausiai, sakinio viduryje, prieš žodelį "bet" kalbelis rašomas ;)

  27. Slikui / 85.206.203.121

    Šiaip jau, lietuviškai(lietuviu kalba) — ką reiškia "išdūrė", aš asmeniškai , nesupratau (kokia baisi mano gramatika) BET normalaus KVIETIMO tikrai negavau. Bet argi tai BĖDA — ?

  28. Slikas / 85.206.184.37

    Su tom anketom gerai išdūrė AZ. Įsidėmėjau tik vietą, o datos ir laiko ne.
    Matyt liksiu "ant ledo". Ar gali kas priminti, kada tas vakarėlis bus. Mano email: slikui@hotmail.com arba slikas1@gmail.com

    Iš anksto dėkoju.

  29. DZIOBAS / 82.135.184.33

    pasiskaityk tu savo pakvietima
    europos sajungon istojom panasiai
    milteliu pokas,sokoladukas,
    na o rimtiems vyrukams tai alaus

  30. Algirdas / 85.206.203.121

    Mieli politikai,
    ar save taip tapatinantis ( kaip supranta rinkėjai) su politika ar tampate valstybinkais — ?
    Mere ,
    klausimas sostinės Šeimininkui— reikia bijoti ?

  31. Llietus / 84.32.129.206

    Ačiū už pakvietimą.Vyliausi iki vakarėlio pasveikti,labai norėjosi sudalyvauti,ranka nekilo spausti ,,nedomina,,. Belieka sveikinti gerb.Zuoką,o taip pat visus lankytojus su puikiu g i m t a d i e n i u paštu-raštu.
    Sveikatos, ištvermės ir laimės Jums ir Jūsų šeimai.

  32. Arturas / 213.164.102.229

    Is tikro,noretus kazkaip gauti informacija apie gimtadienio svente ir reikia sutart po kiek atsinest?Ir ar anketos uzpildymas tai jau ir yra pakvietimas?

  33. konservatorius / 195.182.95.115

    oops!!! aš tik dabar suivokiau, kad neįsidėmėjau kur ir kada bus susitikimas. gal galėtų gerb. šeimininkas pakartoti kvietimą el.paštu, kuris nurodytas užpildant anketą??? ačiū.

  34. konservatorius / 195.182.95.115

    na, nemanau, kad galima taip supaprastintai įvertinti tiek konservatorių, tiek ir socdemų motyvus. didžiausias trukdis, matyt, yra kaip ir šeimoje: ilgalaikių bendrų tikslų nematymas.

  35. Besiruošiantiems į vakarėlį svečiams / 82.135.172.227

    gal reikėtų prisiminti, jog tai – gimtadienio šventė, vadinasi… Turbūt supratote, ką turiu minty? Gimtadienis be svečių parengtų staigmenų – tik vakarėlis;). O čia lankosi gan kūrybingi žmonės:)

  36. k / 195.14.189.154

    tikiu i mera

  37. Llietus / 84.32.129.206

    TEMOS PAPILDYMUI

    Toks palikuonis,matęs tikrą gyvenimą tikros Lietuvos,vėliau pabėgėlių stovyklas bei konclagerius,užuot pasitraukęs kaip JE,grįžęs į gimtinę,matęs KGB ,,darbelius,, ir rūsius, džiaugęsis Nepriklausomybės atkūrimu, šiandien gailisi, kad nenumirė anksčiau.Išprievartauti ištisų kartų gyvenimai,paniekinta Tėvynė. Virš milijono išžudytų,o šiandien ir toliau vyksta genocidas.Tylus,pridengtas reformų vardu…Stengiamasi sunaikinti tikrąjį liudininką – žmogaus atmintį,tiesiog atsikratant senuku.Tokios tokelės.

  38. Matas / 82.135.172.62

    Jo
    … yra kitokių būdų, kaip sužinoti adresą, jei prisiminčiau tą objektą. Na, o dėl laiko, tai ką nors sumąstysiu. Nebus gi ta diskusija nei per vėlai, nei per anksti. Kaip Jūs sakote… ne vaikai organizuoja. Zuoko sugebėjomais organizuoti taip, kad viska būtų OK aš tikiu. Taigi, gal ten ir nebus toks anšlagas, kad mes su Jumis netilptume.
    O dabar padiskutuokime čia. Tai kaip susiklostė reikalai koalicijoje? Esu taip užimtas su visokiais darbais, kad nenoriu dar papildomų garsų įsijungti.

  39. Matui / 82.135.204.242

    visgi anuo kart blogo šeimininkas net žiniasklaidos buvo pagirtas, kad nenutekėjo informacija.
    Buvo garbė ir komentatoriams, kad išlaikė liežuvį už dantų – juk nereikia gražaus organizuojamo renginio paversti viešu balaganu…
    Negerai būtų, jei čia kas viešai paskelbtų adresą…
    Yra juk kitokių būdų tai susižinoti.
    O dėl kvietimų juk jau kelis kart paaiškino – anketa ir buvo kvietimas.
    Tik, jei kaip čia rašė, kad pakviesti visi, kas bent kelis kart komentavo, tai jei visi ateis – netilps… o to bijant gali ir visai mažai kas ateiti… aš tokią naujieną sužinojęs taip pat svarstau ką čia reiks daryti… na bet ne vaikai organizuoja.

  40. Matas >A. Zuokui / 82.135.172.62

    Anketa yra anketa. Jau dabar net neprisimenu, kur ir kada vyks tas diskusijų vakarėlis.
    Ar ten laisvas įėjimas? Ar reikia atsinešti tą anketą. Aš ją išsiunčiau, o pats tai ir neturiu.
    Oficialesnis Kvietimas būtų pageidautinas, bet jei jau ne, tai ne…
    Gal galiu pasitikslinti laiką ir vietą?

  41. Llietus / 84.32.129.206

    JO

    Saujelė pasiryžėlių buvo sutrypta, sumurdyta purve.Jų vardai tariami su pašaipa ir be kreipinio ,,ponas,,…
    Jei koks naivuolis iškiš galvą, tai mitriai liks be jos.

  42. Nurimes / 195.182.69.120

    Be praeities nėra ir ateities.

  43. Matas> Saulės laikrodžiui / 82.135.172.62

    Tik nesugalvokite mus palikti… ir nueiti tik su Dievu.
    Ar Jus nepagalvojate, kad mes Jūsu pasigesime… Bent aš, tai tikrai.
    Nesupratau į ką tos užuominos komentare.

  44. FC / 193.219.51.234

    Nors šiaip, nėr čia ko po tą praeitį kapstytis.
    Reikia į ateitį žiūrėti.

  45. Nurimes - FC / 195.182.69.120

    Tikrai būtų įdomu paskaityti. Pabandysiu surasti.

  46. FC to Vytautas Žemaitis / 193.219.51.234

    Nežinau kaip dėl buvimo komunistu, bet komjaunuoliu tai tikrai turėjo būti. Aktyviu-idėjiniu komjaunuoliu. Kitaip jo niekas į sovietinės armijos laikraštį "Krasnaja zvezda" korespondentu, vėliau TASS korespondentu dirbti nebūtų ėmęs. Gal žinot kur rasti "Krasnaja zvezda" numerius? Įdomu būtų paskaityti jo liaupses sovietinei sistemai ir armijai.:)

  47. Ir dar... / 82.135.204.242

    Savaime aišku, kad ne p. Kubilius pakvietė LiCS.
    Aiškiai tai buvo JE sąlyga.
    Tad čia nereikėtų pervertinti p. Kubiliaus, iš esmės.
    Kaip ten bebūtų, šiandien ačiū Dievui turime JE Prezidentą.
    Juk šiandien esmių esmė – tarnystė Lietuvai.
    Gerai pamenu, kai į Lietuvą atskrido Švedijos ministrė, tuomet buvo aplinkos, vėliau užsienio reikalų (tą kurią vėliau koks tai arabas nužudė), vėliau kai iš Kėdainių pervažiavome į statomus Kauno m. nuotekų valymo įrenginius, ten aplinkui vaikščiojant, visiškai šone stovintį pastebėjau Valdą Adamkų (ne tuomet, bet kelis metus atgal prieš tą dieną, mes gi susirinkimuose klausydavomės jo kalbų įrašų, tokios pagarbos nesame niekam kitam suteikę.
    Jis tuomet nebuvo delegacijos narys ir prie jo dauguma net prieiti bijojo ir jis tai matyt gerai jautė.
    Po 1990 m. matomai jo vengė ir dabartiniai konservatoriai (jis įteikdamas savo vardo premiją Kudabai, berods tais metais kai tai tarė – berods buvo premija po mirties Kudabai, bet gal ir painiojuosi… nesvarbu… tame susirinkime jis netiesiogiai apkaltino konservatorius, dėl tam tikro ir susidorojimu su Kudaba… tuokart jo autoritetas mano akyse labai išaugo).
    Dėl ko visa tai prisiminiau.
    Dėl to, kad šis žmogus yra daug išgyvenęs, daug matęs ir yra nepaprastai vertingas (maždaug kaip tūkstantis vadovų, nespėjusių įgyti dar tokios patirties, t.y. jaunikaičių iki 50 m.).
    Tad palaukime vakaro.
    Centristai manau nebus užmiršti… nes vienas iš pagrindinių aplinkoje visgi yra centristas. Taigi…

  48. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Šiandien Prezidentas,JE Valdas Adamkus suvienijęs, pasveikino Tremtinius ir
    Politkalinius.Nes penkiolika metų Jų niekas nenorėjo vienyti ir kalbėti su jais.O tie,kam tai privalų,šiandien negali atitrukti nuo kažkokių ambicijų ir
    vieningai dirbti Valstybės labui.Ko gero,Lietuvos Politikai ir čia išsiskiria nuo kitų Valstybių,šitaip žemintį savo Žmonės gali tik visiški cinikai tapę zombiais
    mažų ir nereikšmingų siekių,paminint Valstybę ir tuos,kurie juos atvedė į jų
    dabartinę padėtį Valstybėje ir pasaulyje.
    Vilniaus MERO vos nenuteisė užsienio Spectarnybų užsakymu bet lietuvių rankomis,kad Visuomenė pamatytų,kad šitas Žmogus dirba jiems.
    Zuokas vienija o Seimas skaldo,kur didesnė Vertė ? Kodėl mūsų išrinktieji, Seimo nariai atsisako pono Artūro Zuoko pagalbos ? Jis padėtų jiems susivienyti Valstybės labui. Nejaugi jie šitiek daug jį išdavė,kad negali sau atleistį ? Politikai net nesusigaudo,ką jie padarė o sąvoka labai sunki.Nes dabar,kad gauti snukin,pirma reikia sumokėti.Ar šitą sakinį jie iššifruos ?
    Šiandien jie tariasi ne dėl savęs,dėl savęs jie tupėjo 16 metų,dėl savęs bet pirmą per mus ir tik ne buldozeriu o taip,kaip mes jiems liepsime – Rinkėjai.
    Rinkėjai nežino,kad jie yra aukso vertės,nes juos visi apgaudinėjo.Rinkėjams
    reikia Švietimo ir Mokslo ministerijos su LTV,Rinkėjai viskas,Politikai nieko be
    Rinkėjų.

  49. Justas / 213.197.134.162

    Vytautas Žemaitis /

    Kaip pats įsivaizduoji tą "šliejimąsi" ?
    Kai tave tiesiog chamiškai į šuns dienas deda , kai per televiziją prisiekinėja , kad su libcentristais jokiu būdu nedirbs , kad visi LiCS nariai ir Seimo nariai – visi iki vieno – "abonentai" , kad jiems rankos paduoti negalima …
    Gal be muilo į išangę lįsti ?

  50. Vytautas Žemaitis / 84.240.22.68

    Įdomu kodėl ponas Zuokas dabar šliejasi prie kairės pusės,juk liberalai visada save vadino dešinesniais veikėjais.Ar čia dėl ryšių su Brazausku ar veikia genai ( būtų įdomu sužinoti ar p.Zuokas buvo VLKJS ar TSKP narys}.Biografijoje nepažymėta.Jei nebuvo-tai puiku,o jei slepia-tai komunisto požymis.

  51. Justas / 213.197.134.162

    Aš irgi …
    Anketą užpildžiau , kvietimo negavau …

  52. Algirdas / 193.219.52.158

    Gerbiamas Mere,
    su Jūsų šios dienos komnetaru pilnai sutinku. Man ypač patiko Jūsų išsireiškimas —
    "Valstybiškai mąstantys politikai" —, nes kilo klausimas – o kaip kitaip turėtų mąstyti politikai. Na dėl susitarimo -
    "Susitars tie, kurie galės kartu dirbti" — kas gali nustatyti kas su kuo gali dirbti
    Pagarbiai
    P.S. jei praėjusį kartą gavau kvietimą tai šį kart kol kas ne

  53. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Na, o, bet, tačiau… IR SLIKAS NEGAVO KVIETIMO…:-)

    Čia jau "kriominalas"…

  54. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    MATUI

    Aš irgi gavau tik anketą, o PAKVIETIMO – NE…

    Taigi ,Meras, šį kartą apsiriko… :-)

  55. Jo / 82.135.204.242

    1. Šiandien, kaip nei vienais ankstesniais metais, labai daug žmonių atėjo pagerbti visus tuos, kurie atlaikė tremtį, okupaciją, budelių žiauyrumus, kurie vėliau kovėsi su okupantais, čia prie paminkliuko, kuris yra prie Genocido muziejaus.
    Birželio 14 d. ateinu čia kiekvienais metais (manau tai man paliepia giminės nužudytieji ir kt. jau mirę tremtiniai).
    Kiekvienais metais ateiti čia ir tarti žodį suranda JE Prezidentas Valdas Adamkus… o kur kiti tą valandą, negi dar yra kas svarbiau už šitą pagerbimą.
    2. Reikėtų, būtinai reikėtų, kad bent šį kartą vadinamieji žiniasklaidos savininkai pagarsintų JE ir lapteviečių atstovo kalbas. Jus sutelkų šiandien mus. Žinote, klausasntis šių nuoširdžių pasisakymų ir man pasidarė gėda, kad kartais pasiduodu emocijoms, kurios besierzeliojant visiškai priartėja prie tos ribos, kuomet net sau neatleistum. Gal ir kitus taip paveiktų šie garbių žmonių žodžiai.
    3. Esu įsitikinęs, kai taip supuolė, ir tuo visiškai kitokią nuotaiką šiandien čia pajuto JE, – jo šiandien vakaro apsisprendimas gali būti kaip niekada labai rimtai apgalvotas. Na kad šiandien Lietuvoje būtų bent saujelė pasiryžėlių, kuriais būtų galima patikėti. Tam būtų geras ženklas, vardan įrodyko, kad ateini tarnauti Lietuvai, viso iki šiol sukaupto turto atsisakymas, paaukojimas Lietuvai. Kur šiandien galime rasti tą saujejelę žmonių, kad nors tokį menką žestą mesteltų, prieš priimdami priesaiką. Juk šiandien pagerbėms tuos, kurie net dėl gyvybės nesuabejojo, kai Lietuvai iškilo pavojus.
    Taigi, JE šiandien sunkus uždavinys – kur surasti tą saujelę Lietuvos pasiryžėlių, kurie jau yra išbandyti ir valdžia ir pinigais, bet kartu yra ryžtingi, valingi, kompetatingi, taip pat bebaimiai žmonės, kurie vardan tarnavimo Lietuvai atsisakys atlygio.

  56. Smėlio laikrodis / 84.32.56.250

    Kažkas rimtai patikėjo, kad aš įsižeidžiau, nors tai buvo kur kas didesnė imitacija, nei derybos tarp koncervų ir socdemų. Man labai reikėjo progos "nusiplauti", ir tiek. Bandau sekti "bitlo" Džordžo Harrisono žodžiais:

    "Viskas gyvenime gali palaukti, bet Dievo ieškojimas negali palaukti".

    Mentalinės spekuliacijos, politikavimas, tikėjimas laikinu materialiu pagerėjimu (išskirtinai puoselėjant miesto statinius, teritorijas ir t.t.) klaidina sąmonę ir trukdo tobulėti dvasiškai. Tačiau nenoriu čia būti etatinis solinezantas ir trukdyti diskusijoms, kokios jos bebūtų. Nenoriu ir į jas veltis.

    Todėl nuolankiai visus kviečiu kas kiek gali visada kartoti:

    HARĖ KRIŠNA HARĖ KRIŠNA
    KRIŠNA KRIŠNA HARĖ HARĖ
    HARĖ RAMA HARĖ RAMA
    RAMA RAMA HARĖ HARĖ

    P.S. Jei nekartosite, kitą gyvenimą tikrai politikais gimsite (ypač Slikui tai gręsia, bet kitiems – irgi) :)

  57. Slikas Matui / 85.206.184.37

    Tai kad konservatoriai nepritaria tiesioginiams merų rinkimams. Įdomu, kaip bus, jei DP norės į koaliciją. Kol kas LiCS pozicija buvo nebendradarbiauti su DP.

    Jo, su taip pakvietimais tikrai neaišku. Anketa buvo, lyg rašė, kad atsiųs pakvietimą.

  58. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to Matas , jums tereikia užpildyti Anketą,tai pakvietimas.

    Seimas,buitiniame lygyje kairė ir dešinė.Net Peliukai su dviračiais gerai įvardijo nesukalbamus ,asmenišką menką įndėlį įnešusius Politikus.
    Tas mūsų Seimas kaip verdantis katilas,vieni žino ką pridarė kiti,tik dabar
    reikia surastį vieną Kelią.
    Gerai yra tai,kad iš Lietuvos išvaryti Sąjūdžio Žmonės,nepriėmę jų Valdymo turi galimybę stebėti cirką be arenos.

  59. Matas / 82.135.172.62

    tikrai nieko nesuprantu, nei apie koaliciją, nei apie Pakvietimus į gyvą diskusiją.
    A. Zuokas vakar rašė, kad LiCS eis į koaliciją su tais, kas įgyvendins 4×4 jų programos punktus. Tai jei ir vieni ir kiti pasižadės įgyvendinti, tai su kuo tada jie?
    Dėl pakvietimų irgi neaišku. Aš čia kas dien rašinėju, bet gavau tik anketą, o pakvietimo -ne. Gaila… Taip norėjau susitkti su Juozu , REKK, TS, Smėlio laikrodžiu, Rinkėja ir kitais savo pažįstamais, nekalbu jau apie Artūrą Zuoką ir padiskutuoti gyvai. Ta diskusija jau bus "po koalicijos" -turėtų būti įdomi.

  60. Nurimes / 195.182.69.120

    Graudžiai juokinga situacija susidarė Seime.
    Nei LSDP, nei TS(LK) netrykšta noru eiti į koaliciją su savotiškame politiniame užribyje esančiomis partijomis (DP, LiCS, TT(LD)), bet be jų irgi neišeina. O minėtoms partijoms, nesusitarus LSDP ir TS(LK), atsiranda galimybė ,,sugrįžti" .
    Dėl tos galimybės net daug postų (arba visai) neprašys. Va LiCS tik 4 darbus siūlo įtraukti į programą.

  61. munis / 82.135.201.46

    Jo, iš Kubiliau kalbų taip ir nesupratau ką konkrečiai jis siūlo…

  62. to to / 82.135.176.30

    Murkdomes tame kas buvo…
    Tokio margo,šokinėjančio Seimo ko gero,neturėsime.Bet kol yra taip kaip yra,
    valdanti dauguma turi susikūrtį,Opozicija turi gauti Kontroliuojančius svertus daugumai,kad ir tokio Seimo veikla, būtų konstruktyvi.
    Reikia,kad Seimo nariai dirbtų Lietuvos Seime o ne elektrinėje kedėje,į kurią
    jie patys, atsisėsdavo.

  63. edmundas / 85.206.231.99

    na palauksim vakaro prezidentas zada paskelbti kam patikes formuoti vyriausybe ,tada ir matysim manau tai bus socdemai

  64. FC / 193.219.51.234

    Tokios veiksmų sekos ir reikėjo laukti. Aš manau, kad socdemams buvo visiškai nenaudinga būti koalicijoje su konservais. Konservai yra stiprūs varžovai, turi tvirtą stuburą, nuostatas ir jais taip lengvai pamanipuliuoti neišeis. Socdemams geriau koalicijoje turėti silpną, klusnų partnerį, kurį galima užgožti ir juo manipuliuoti. Nusilpusi DP tam dabar yra labai tinkama. Su laiku darbiečius ir visai suvirškinti galima.
    Todėl prieš žmones buvo pavaidintos derybos. Farsas. Vien jau Bernatonio atsiuntimas į derybas ką rodo. Atseit, žiūrėkit žmonės mes deramės, bet nepavyko. Dabar nelieka nieko kito kaip tik vėl eiti su darbiečiais. Socdemų tikslas pasiektas – Uspaskich sukompromituotas ir pašalintas. Kitų darbiečių įtaka ir autoritetas silnas. Socdemų viešpatavimui grėsmės nėra. Likusieji bus klusnūs partneriai koalicijoje.
    O konservams koalicija taip pat nenaudinga. Kam kompromituotis prieš rinkimus? Geriau palaukti kol darbiečių-socdemų koalicija visai susikompromituos ir visiems įgrys. O tada imti valdžią per ateinančius rinkimus.
    Interesai. Nieko daugiau.

  65. valdas / 85.206.196.56

    Antrinu Slikui, kad tik LiSC šiai dienai turi pasiūlymus, sąlygas ir nuostatus, kurių pagrindų dalyvautų valdančioje koalicijoje net ir be postų. Darau prielaidą, kad šiai partijai svarbiau, kad būtų padaryti darbai, o ne tai kas juos padarys. Penktadieni turėjau galimybę paklausyti Kubiliaus ir darau prielaidą kad jis nekaltas. Js nuoširdžiai siekia tikslo ir galvoja, kd tik jis yra teisus. Jei žogus vaidina spektaklį kitiems, jis gali susilaukti aplodismentų ar nušvilpimo, atsižvelgiant į tai kaip vaidins. Pnašu, kad Kbilius nebesuvokia vaidinantis spektaklyje ir vaidina jau sau. tai tapo jo savastimi ir tai yra baisi liga. bet aš ne profesionalas. taigi būkit ramūs jo gerbėjai. konservatoriai turi savų tos srities specialistų. Tarkim Alekna moka pagydit alkoholizma už 60 lt. per dvidešimt minučių. jei tokie specai nemato nukrypimu – reiškia tikrai viskas gerai:)

  66. Berniukas / 84.240.45.230

    Su kolegom susilazinom kiek is keliamu LiCS uzdaviniu sugebes igyvendinti partneriu koalicija. As tai manau, kad bus 2 is 4 :)

    Kalbant rimtai- reikia labai aiskiai ivardinti, kas ir kodel trukdo siems siekiams buti igyvendintiems ir sesti prie derybu stalo, nors deretis cia nelabai yra del ko, bet butent be derybu cia nieko ir nebus pasiekta, kertasi siek tiek interesu, vadinasi 4 is 4 tikrai neigyvendins, geriausiu atveju 3 is 4 ir is LiCS pareikalaus kazko mainais. Kaip visada.

    Noretusi, kad nesibaigtu taip- praies terminas, nieko neigyvendins, o partneriai LiCS pasakys- sorry, gal kita karta seksis geriau :P Juk taip ir buna prisizada, o paskui bando issisukti, nes igivendinti planus trukdo interesai kazkieno.

  67. Slikas to PRO / 85.206.184.37

    LiCS pozicija – palaikys tuos, kurie sutiks per 4 mėn. padaryti LiCS siūlomus 4 darbus:
    sumažinti GPM iki 20%;
    toliau reorganizuoti apskrtitis, perduodant kuo daugiau funkcijų savivaldybėms;
    renovuoti daugiabučius;
    įteisinti tiesioginius merų rinkimus.

  68. marius / 81.16.228.1

    Ir taip buvo aišku, kad yra gaištamas laikas. aišku reikėjo pasinaudoti prezidento siūlymu derėtis dėl bendros kairiųjų ir dešiniųjų koalicijos. bet kad bus pasiektas kažkoks susitarimas turbūt mažai kas tikėjo. turbūt abi partijos ir socdemai ir konservatoriai laukė kuri gi partija pirma nutrauks derybas, ir kuri partija pasirodys "blogiete", ir žinoma konservatoriai to sulaukė, ilgai erzino socdemus, su įvairiais nelabai korektiškais kaip kitai derybų šaliai pareiškimais (na iprasta Kubiliaus retorika- del to turi daug priešų seime).
    tikrai abejoju, kad Kubiliui pavyktų surinkti daugumą seime. Bet įdomiausias dalykas , kad Kubilius iš pradžių daro pareiškimus, kad su tuo ir su tuo tikrai nesiderės ir neis į koalicijas, bet vakar jau pradėjo šnekėti ir apie pokalbius su valstiečiais liaudininkais, pileitinės demokratijos partija…
    Bet vis delto zinant Adamkaus simpatijas, as manau, kad jis paves Kubiliui formuoti vyriausybę, tuo labiau, kad nieko nebus prarasta, Konstitucijoj tas labai paprastai reglamentuota, jei nieko nesigaus, socdemai neleis mazumos desiniuju vyriausybes- Seimas nepatvirtins, Prezidentas tada siulys socdemu kandidata…
    Idomu bus paziuret

  69. PRO / 82.135.195.98

    O kur LiCS pozicija dėl ėjimo- nėjimo į koalicijas ir potencialių partnerių?

  70. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Tiesa, Mere, kaip ten su kvietimais rydienai..??? :-)

  71. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Iš tikrųjų , tai jau darosi nuobodu …

    Bet be vyriausybės irgi niekas negyvena… :-)