Girtuokliavimui palankios sąlygos

2006 - 06 - 8, Ketvirtadienis 11:24
Europos Komisijos užsakyto tyrimo rezultatai, rodantys, kad lietuviai yra girtuokliaujanti tauta, mūsų pačių neturėtų stebinti. Jeigu Europos ekspertai dar suskaičiuotų ir išgerto „babatuko“ bei kitų jiems neįsivaizduojamų svaigalų išgertus litrus, tai mūsų gėrimo duomenys būtų dar „įspūdingesni“.
       Kodėl turėtume stebėtis, kad atrodome kaip girtuoklių tauta, jei mūsų valdžia yra labai palanki tiek alkoholio gamintojams, tiek prekiautojams alkoholiu. Turėdami „Mažeikių naftą“, turime bene didžiausias benzino kainas Baltijos šalyse, turėdami pagaminamos energijos perteklių, turime tikrai ne mažiausias elektros energijos kainas, bet degtinę turim pigią. Gal geresni gėrimai ir brangesni, bet vietinių gamintojų degtinės kainodarai net akcizų politika palanki.
     Perdėtai demokratiškai žiūrime ir į alkoholio reklamą, o alkoholio kokteilių bei sidro reklama yra tiesiog orientuota į nepilnamečius, ir tai, berods, niekam nekliūva. Kas čia blogo, jei vaikai lengvų gėrimų paragaus ? Bet juk nuo to lengvo apsvaigimo ir prasideda kelias, vedantis į šešiolikamečių mirtis, padauginus alkoholio.
    Ir pagaliau – alkoholio vartojimo ir prekybos kontrolė. Daugybę kartų savivaldybės prašė suteikti teisę pačioms nustatyti prekybos alkoholiu valandas, tačiau tokių teisių ir dabar neturime, tad ir veikia kiaurą parą dirbančios girdyklos, dėl kurių skundžiasi aplinkiniai gyventojai. Uždaryti tokią „vertingą“ prekybos įmonę labai sudėtinga, nes tuoj pat atsiras rėmėjų ir užtarėjų, belieka vienintelis kelias – tiesiog budėti ten ir įrodyti, kad ne kartą alkoholis buvo parduotas nepilnamečiams ar pan.
    Pamenate, kiek triukšmo kilo, kai Vilniaus miesto taryba patvirtino taisykles, draudžiančias vartoti alkoholį viešose vietose, tuomet  buvome apkaltinti kone žmogaus teisių pažeidinėjimu. Tačiau girtauti viešoje vietoje yra tiesiog nekultūringa, argumentai, jog kelių alaus butelių išgėrimas nėra girtuokliavimas yra nerimti.
   Esu įtikinęs, kad ir bausmės už vairavimą išgėrus padarytus nusižengimus yra per menkos, o išgėrusio vairuotojo sukelto autoįvykio metu žuvus žmogui, tai reikėtų vertinti kaip žmogžudystę, nes tai ir yra toks nusikaltimas, o ne šiaip nelaimingas įvykis. Kai kuriose Vakarų valstybėse išgėręs vairuotojas tikrai neatsiperka tik baudomis, toks žmogus yra griežtai kontroliuojamas, ir tai yra šalys, kuriose žmogaus teisės tikrai yra gerbiamos.
   Tikrai tapsime didžiausių girtuoklių tauta, jei valdžia ir toliau stengsis įtikti alkoholio gamintojams ir prekiautojams, o visuomenė ir toliau manys, kad parke alkoholį geriantis paauglys tėra laisvas pilietis, galintis daryti, ką nori ir kur nori.

    Pabaigoje norėčiau paprašyti visų aktyvių šio blogo lankytojų iki pirmadienio siųsti savo pasiūlymus dėl to, kokius pakeitimus norėtumėte matyti mano bloge, kuriam netrukus bus vieneri. Laukiu jūsų idėjų ir pasiūlymo iki pirmadienio, o ketvirtadienio vakarėlyje naujoves pristatysime.

Facebook comments:

Komentuoti


117 komentarų | “Girtuokliavimui palankios sąlygos”

  1. st.algis / 85.206.68.20

    Juozas / 88.118.37.31
    2006-06-09 09:53:40
    ,,Patinka mums tai ar ne, bet ESTAI APLENKĖ LIETUVĄ."

    Kaip manai, kada tai atsitiko ? Vakar ar prieš 200 metų ?

  2. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Prieš du metus…Vytenis Andriukaitis,Arvydas Vidžiūnas,Vytautas Kvietkauskas ir LiCS dėjusi pastangas suvienyti Partiją.Vytenį Andriukaitį padėjo suėstį savi partiečiai.Arvydas Vidžiūnas pasitraukė gana tyliai,TS ne gynė.O Vytautas Kvietkauskas pasibaisėjo pačią Politiką,būdamas NS.
    LiCS iššaukė visą ugnį į save,"sanitaras" ant Lietuvos valėsi kelią į "šlovę"
    DP nariukai gina Lietuvos diktatorių,pirmas tūkstantis narių monolitas,pačių
    pačių ištikimiausių,gatavų ir viskam pasiruošusių.Kas ten pasakys kiek žmonių buvo apgauta,visi suaugė rašė pareiškimus.
    Geras Atlyginimas Policijai ir Gaisrų gesintojams atrįš liežuvius ir mes sužinosime kiek DP sudegino miškų,ruošiant dirvą Amžiaus Statyboms,juk
    pastatyti 60 viešbučių reikia deramai pasiruošti,tokie darbai dirbami greitai,
    tik Algirdas Brazauskas sukūrė kažkokią Programą Lietuvai dar šimtą metų nešioti popieriukus iš ministerijos į ministeriją.Tai kodėl užkraunama Balos
    programą ir teikiama už gerą. Lietuvai parįšti ir visiškai nustekenti,jiems užteko šešiolikos metų,pinigai išplaukia.O apie Lietuvos vystymą jie kalba -
    p e r s p e k t y v o j e,tada,kai jie malonės numęsti trupinių nuo mafijozų stalo.

  3. REKK to Juozas / 195.182.77.199

    Susitarėm – pasistengsiu įvertnti mūsų "šaltuosius lėtapėdžius" kaimynus:).
    P.S. Vykstu su žmona, tai palinkėjimas dėl "bendrakeleivyčių" jai ko gero nelabai patiktų:):). Bet ačiū;)

  4. REKK to agp / 195.182.77.199

    Grąžinti į bažnyčias niekas negali. Išskyrus mus pačius. Jei tau to reikės, jei norėsi atrasti savyje kažką naujo, jei pagaliau įtikėsi būtent tuo Dievu (nors jis vienas), tai pats ir sugrįši. O per prievartą ar vardan to, kad visi taip daro tai nieko gero iš to neišeis. Tikėjimas turi būti tavyje.
    P.S. Dvasinės vertybės deja dažniausiai beveik visada pralošia materialiosiom.

  5. Juozas / 88.118.37.31

    REKK-ui
    Pavydžiu Talino" juodai" baltu2 pavydu."Įpareigojimas"-po kelionės-( linkiu kuo nuostabesnės!Ypač benrakeleivyčių:)))- čia diskusijoje vienareikšmiškai pripažinti arba užtvatintį argumentais mano tezę:

    Patinka mums tai ar ne, bet ESTAI APLENKĖ LIETUVĄ. "Na 1 poriadok vyše"

    Matui
    pritariu dėl vardų- trumpas, aiškus, linksniuojamas. Dėl sodybų – juo labiau.

    Dizzidendas-ui
    >O žmogus šiaip ar taip – grynai dvasinė būtybė, laikinai susiteršusi materialiais troškimais.<
    Geras!Dabar pažinau stilių.Pratęsčiau taip:,todėl neišvengiamai tampanti organiniu žemės rūbu.

    kitam to dizzidendas
    organiniu žemės rūbu=68du, sutikite taip…mandriau

  6. agp / 82.135.197.58

    Tai juk labai paprasta: – kultūros ir dvasingumo stoka kelia svaiginimosi lygį.
    Grąžinkite visuomenę į bažnyčią ir bus pusę darbo. Stipri visuomenė gali būti sudaryta bažnytinių bendruomenių pagrindu. Tačiau – A.Zuokas atgabena į Vilnių kiniečių mankštą…kad tik toliau nuo bažnyčios.

  7. Matas / 82.135.172.62

    Ar mes dar ir antrą dieną diskutuosime apie alkoholį? Prieš tą reklamą per TV mums visiems reikia susiimti. Gal užkimšti Seimo narių el. pašto dėžutes laiškais, kad kuo greičiau uždraustų jį reklamuoti. Ką nors turime daryti. Nors kol ta mafija Seime vargu ar kas pasikeis. Juk jie tarnauja visokių maximų interesams.

    Kaip jums patiko vakar dienos Spaudos klubas? Man, asmeniškai,atrodo, kad LTV ėmėi iniciatyvos paaiškinti visuomenei, kad šiuo metu socdemų ir konservatorių susitarimas yra būtinas. Politologų ir žurnalistų bendras darbas dabar labai svarbus. Politikai neturi kada ką nors aiškinti. Jokia mažumos vyriausybė, nei iš centro kairės, nei iš centro dešinės, manau, yra visai neperspektyvu net trumpam laikui. O tas nepartinis Vyriausybės vadovas- irgi. O priešlaikiniai rinkimai tokioje situacijoje tikrai atvestų į Seimą populistaus. Arba žmonės apskritai neitų balsuoti.

  8. Matas > REKK / 82.135.172.62

    REKK 08:46:04
    Ne, jau nenoriu nieko keisti. Dabar man tas vardas visai priimtinas. Pieš tai buvo bene su žodeliu <raimis>, tai man dar artimiau, bet ir šis visai nieko.
    Jūs nepykite ant manęs dėl tų vardų. Kadangi esu tos srities specialistas, tai man vis norisi, kaip nors tuos dalykus pagražinti. Vardas-tai stilius! Juk mes jau atpažįstame delfistus, atklydusius kartais į šį puslapį- ir ne iš ko kito, o iš vardų, arba iš vis be vardų. Jei sumąstysite steigti firmą- visada jūsų paslaugoms parinkti jos pavadinimą.

    Nurimes 08:57:53
    Manau, kad esate gana ramus, bet vakar, kaip čia kažkurs komentatorius pasakė-buvo Jūsų diena, tai gal ir atrodė, kad "Pašėlęs", "Įsiaudrinęs". Nors "pašėelimas" , o kartais avantiūrizmas gerąja prasme irgi nieko tokio. Šiaip, manau, esate labai įdomus pašnekovas.

  9. REKK to dizzidendas / 195.182.77.199

    Nustok keisti nicus:), o tai pasimetu:). O visdėlto geriausias buvo tai Saulės laikrodis – su romantišku polėkiu;)

  10. Nurimes - dizzidendas / 195.182.69.120

    Ačiū, Supratau.

  11. kitas to dizzidendas / 193.219.12.68

    pritariu, labai gražus lietuviškas žodis iš "š" raidės. Kaip dabar pamenu, išmokė mane jį tėvai, seneliai. Ir dabar stengiuos jį pavartoti, kai yra tinkama proga, daug gražiau nei koks tai rusiškas atėjūnas iš "b", "n" ar "x" raidės…

  12. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Kai Politikos ir politinės gaujos pradėjo dergti mūsų Valstybės Vadovą,rašiau
    kelis kartus – mano Prezidentas,mano Valstybė.Tai ne mano,tai mūsų bet tai
    yra kiekvieno,Tavo Valstybė,Tavo Prezidentas.Mes turime vieną Lietuvą,vieną Prezidentą tik gaujos tokios gajos,jų toks menkas mentalitetas,
    kad jie pasiruoše save apdergti už kelis skatikus.Savo elgėsiu ir darbeliais,savo
    kalbėjimo ir parekštais pareiškimais Politikai parodo santykį į Valstybės požiūrį,Valstybės Vertę.

  13. dizzidendas to nurimęs / 84.32.56.250

    Na, jūsų nikas tam tikra prasme kartais irgi nelabai suprantamas, ypač kai vienas sugebate vienu metu diskuoti su visais esančiais;) O savo niko esmę, prasmę, turinį, pobūdį, reikšmę, pavidalą, atspalvį ir toną paaiškinau savo komentare to Juozas. Taigi, Tamsta, – žr. ten.:)

  14. dizzidendas / 84.32.56.250

    beje, dar buvau užblokuotas, nes jau trečią kartą spausdinau žodį, prasidedantį "š" ("kakutis" – dar kitaip). Nedarau išvadų:-).

    PASIŪLYMAS BLOGO NACHIALNYKUi;)

    Neblokuokite už žodį "kakutis", atspausdintą pirmine ir įprasta forma.

  15. Nurimes -Matui / 195.182.69.120

    ,,Man įdomu ar Nurimęs yra tikrai ramus? "

    Vakar NOBT pavadino mane ,,nuMiRęs". Taigi toks ,,ramus kaip numirėlis" tikrai neesu.
    ,,dizzidendas" (šis nikas man visai nesuprantamas) pasiūlė man keisti niką į "Pašėlęs", "Įsiaudrinęs", "Proveržis". Manau, kad neesu ir pašėlęs.
    O kaip Tamstai atrodo?

  16. to to / 82.135.176.30

    Policijos Komisariatas buvo statomas už Trylika mln.Litų,
    sumokėta Dvidešimt šeši milijonai Litų (mano kruvinų…).Policininkai dirba,mentai geria.

  17. dizzidendas to Juozas / 84.32.56.250

    Tikiuosi, kad tai bus paskutinė mano stotelė tapatybės paieškose:-) Beje galite pagal IP susirasti: nuokopijuojate numeriuką (pažymėti su peliuku ir Ctrl+C), paskui einate į kokią nors ankstesnę dieną ir spaudžiate Ctrl+F, o atsidariusiame langelyje Ctrl+V ir "find next". Tik itin senose temose prašau neieškokit, nes labai didelių nesąmonių esu priliurlinęs :-))

    Dizzidendu nusprendžiau pasivadinti, nes, viena vertus, palaikau Zuoką dėl viso šito bardako su neva kažkokiais "abonentais" ir kitom nesąmonėm. Be to, LiCS – yra praktiškai vienintelę sveikai mąstanti politinė jėga, neužsiiminėjanti populistiniu triūbijimu ir kažką realiai daranti. Bet, kita vertus, daug kur norisi oponuoti. Pvz., jei statysime dangoraižius, bet netobulėsime dvasiškai – tai tėra tuščias reikalas. Gerinti vien išorę labai neperspektyvu. Kiek laiko per dieną mes skiriame dvasinei veiklai (krikščioniškai, musulmoniškai, pagal Rytų tradicijas ar kt.)? Kiek skiria Artūras Zuokas? Ko gero neskiriame net minimalaus minimumo. O žmogus šiaip ar taip – grynai dvasinė būtybė, laikinai susiteršusi materialiais troškimais. Todėl dabar esmi "dizzidendas":-)

  18. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Gal kas žino,koks susitarimas buvo tarp Artūro Paulausko ir socdemais,kad
    Etikos Kodeksas ir Įstatymai galiotų tik išskirtinai, nes socdemai kratosi Atsakomybės turint tokią padėtį,kodėl jie yra nevaldomi o atsakomybė dzin ?
    Pliurpalizmas ir makaronai jau nusibodo.Ar šitokių būdu LSDP kels partijai reitingus ? Dar keisčiau skamba Irenos Degutienės pareiškimai iš Seimo apie nesusikalbėjimą su dešinio sparno Partija.Informacija pateikiama
    į Eterį,visiems.Kai 50 % prasigėrusių geria pastoviai,girdomas ir jaunimas,
    jau šitoj srity tai viskas sustyguota ir po ranka paduota,tik gerk.Ar dėl to
    pradėta vieni kitus žudyti,kirvis ir peilis kasdienybė bet save vadinami
    Politikais, žarsto nesusikalbėjimo pareiškimus budami blaivūs.Tai kur einam ?
    Reikia išeiti iš to,aklinai uždaryto per 16 metų labirinto.
    TS – KP ir LSDP turi surasti bendrus atspirties taškus.
    Sakoma,kad Visuomenė serga,ar gobšumas ir neatsakingumas yra Liga ?
    Visuomenė yra apgauta,suklaidinta,manipuliuo jama – Politikų darbas nušviesti,jie turi Visuomenės Įgaliojimus ir svertus.

  19. REKK to Matas / 195.182.77.199

    Tu ir vėl nori mano niką pakeist:)(nors šiaip jis labai prasmingas, bent man (galėsiu atskleisti jei panorėsi;). O šiaip aš susigyvenau su visais ir iš dalies gaila būtų jei jie pakeistų savo vardus, nors sutinku, kad iš rašymo stiliaus jau daugelį galima atpažinti.

  20. REKK to Nurimes / 195.182.77.199

    Ačiū. Stengsiuosi spėti.

  21. Matas / 82.135.172.62

    Įdomu, kad prieš gyvą diskusiją A. Zuoko kvietimu pradėjome vieni kitų ieškoti. Aš kažkaip labai pasiilgstu TS komentarų. Juos atpažįstu iš kalbejimo manieros. Manau, kad jei persivadintų-vis tiek atpažinčiau.
    LEMG, jo jo- irgi nepasislėptų po jokiu kitu niku. O, kad Smėlio laikrodis= SL irgi panašu.
    Man labai patiktų, jei A.Zuokas per tą susitikimą asmeniškai paprašytų visų diskusijos dalyvių pasirinkti slapyvardžius iš lietuviškų vardų, medžių, gėlių ar bent jau charakterį nusakančių trumpų žodžių. Man įdomu ar Nurimęs yra tikrai ramus?
    Ar kas žino, kad Latvijoje, kiekviena sodyba kaimo vietovėje turi pavadinimą gamtiniais motyvais. Kai važiuoji ir klausi pavardės, jie gereiau atsimena sodybą tuo vardu. Man tai labai įsiminė.

  22. REKK to Nurimes / 195.182.77.199

    Jei gausiu pakvietimą tai vakarėlyje dalyvausiu:)(na nebent nespėsiu grįžt iš Talino;)

  23. Nurimes - Arminui / 195.182.69.120

    Nors ir neesu senbuvis, bet vistiek sakau:
    Sveikas atvykęs. Sėkmės.

  24. Juozas to Centas, to SL / 88.118.37.31

    Prieš keletą dienų Cento buvo pasiilgęs berods Slikas.
    Be reikalo Tamsta , anot seno lietuviško filmo "stovi po medžiu".
    Man rodos ir kitiems patinka, kai vyksta ginčai ir oponentai viens kitą tvatina per galvas …argumentais.
    Tik gerai gavę- garbingai prisipažįsta, nors tai yra "truputį" sunkiau.

    O kur dingo ar vėl kitaip persivadino, nors nepanašu, jo stiliaus nesimato-

    Smėlio laikrodis = SL = pana6us ?

  25. Juozas / 88.118.37.31

    Sutikdamas su Dina, kad šiandien įdomu čia, nesusilaikau nuo pacitavimų:

    Dizzidendas to Nurimęs
    Gal geriau keisk savo niką į "Pašėlęs" arba "Įsiaudrinęs". "Proveržiu" vadintis jaučiu nenorėsi, nors ir tai tiktų:))…
    Dizzidendas To Justas
    >…niekada neatleisite žmogui , kurį jūs išdavėte…<

    Rolandas iš V. – Pvz. policija pagavo girta paugli tai ir gali istardyti is kur ji gavo – pasakyta teisybe leis nubausti ir pardavejus, o uz melagingus parodymus yra jau bausmes.

    Slikas -Turėsi teisę gerti, bet neturi teisės būti girtas.

    Kombatas- Kas moka pinigus,tas ir užsako muziką

    Kritikas
    Policininkai patys alu pliurpia komisariatuose naktiniu budejimu metu.

    Draugai senai sneka, kad A.Zuokas ne tik Alaus sventes uzdraude, bei ir suzlugde visus galimus renginius Vilniaus Vingio parke.

    Kritike,
    kvailai sneka tie draugai, bet tokią teisę jie turi. Kaip ir pats, kol jaunas, pakeisti juos kitais. Dailia panelyte, pvz. Teko vieną kart būti Alaus "šventėje", kažkoks kiaulynas. Dėl koncertų- man irgi patiktų, kad "The Wall" taptų tradicija. Priminsiu seną lozungą ar obalsį:

    ALKOHOLIS YRA NUODAI, TODĖL JĮ REIKIA NAIKNTI! Į VISŲ SVEIKATĄ!

  26. Arminas / 193.219.94.190

    Skaitau pono mero blog’a jau labai seniai bet laikiausi principo, kad nekist nosies ne i savo darza tai ir neisdrisdavau pasisakyti. Tai manau atejo ta diena kada tai padaryti. Todel nuo siol pabandysiu issreiksti ir savo nuomone, manau senbuviai nesupyks:).

  27. Kombatas to Bazilikas ir Imbieras / 80.240.6.172

    Narkotikai irgi egzistuoja ar juos irgi reikia liberaliai priimti ir skirti deramą vietą gyvenime?

  28. Kombatas / 80.240.6.172

    Kas moka pinigus,tas ir užsako muziką.Matomai,alkoholio gamintojai gerai paremia kai kurias politines partijas.Gal čia ir reiktų ieškoti puolimo prieš Vilniaus merą,kuris pasisako už alkoholio vartojimo apribojimą,priežasčių?

  29. Kritikui / 84.32.66.123

    Galbūt galbūt tamsta ir teisus, bet Vokietijoje kažkaip neprisišnioja taip žmonės arba tvarką labiau gerbia. Kol neišmoks lietuvaičiai kultūringai gerti, nieko nebus. Gal alaus šventės ir visai nieko būtų, jei paryčiais paskui neropinėtų apduję paaugliai ir – kas baisiausia – paaugliukės. JAV apskritai alkoholiniai gėrimai leidžiami gerti tik nuo 21 metų, nes laikoma – ir teisingai – kad organizmas dar nesuaugęs ir net silpnas alkoholis, toks kaip sidras ar alus gali pakenkti, pavyzdžiui, nesubrendėlio kepenims ar smegenims.

  30. Kritikas to Vilnis / 84.240.28.20

    Nu tu cia del alaus svenciu biki persudei.

    Alaus svente – alaus sventei nelygu. Alaus sventes svenciamos daugumoje EU saliu. Kad ir Vokietijoje Oktoberfiest’a nacionaline svente. Ir alus ten geriamas saikingai ir zmones linksmi – nueik i google.lt ir paieskok "Vaizdu" is sios sventes. Grazios vokietukes pilsto litrinius alaus bokalus, skamba muzika visi kerta "budulio" kepsny, visi laimingi ir niekas nesneka kad tokia svente skatina alkoholizma ir t.t.

    Nereikia buti siauro poziurio ir drausti Alaus sventes, kaip kad Zuokas sekmingai daro. Tikrai galima surengti puikia alaus svente Vilniaus Vingio parke, kur dalyvautu dauguma aludariu ir pristatytu savo produkcija. Reikia tik ivesti apsaugos priemones, pavyzdziui drausti tokiose sventese prekiauti stipresniu kaip 5,2 proc. alumi.

    Draugai senai sneka, kad A.Zuokas ne tik Alaus sventes uzdraude, bei ir suzlugde visus galimus renginius Vilniaus Vingio parke. Prisiminkime kiek visokiu koncertu vyko 1995-1998 metais Vingio parke ir kiek pernai, ar kiek bus siemet.

    Lietuva yra aludariu krastas su senomis giliomis tradicijomis.
    Ir Zuoko netoleregiskas "bukumas" ir nusistatymas pries alaus sventes – yra ne Europietiskas poziuris, o tiktai asmenines ambicijos ir (demo pr)nusistatymas pries alkoholio vartojima. Nematau jokio LIBERALIZMO boikotuojant ir stabdant Alaus svenciu renginius. Kai liberalu "meetuose" alus geriamas backomis. Taik tik PR ir asmeninis A.Zuoko nusistatymas ir antipatijos kai kuriems renginiu organizatoriams.

    Si dienos tema irgi yra tik demo PR’as ir nieko daugiau.

  31. Rolandas is Vokietijos / 84.170.149.237

    dar Slikui,

    Buvimas neblaiviam stovy… chmm… as taip jauciuosi visai negeres, bet po 36 valandu budejimo (t.y. darbo be poilsio)… Tad gal legalizuokim ta busena kol esi nesamas savo koju ir niekam nekeli pavojaus. Bet jei su savo neblaiviom kojom sukelei avarija – tai privalai atsakyti kaip eismo dalyvis. Taip kaip ir Vokietijoj – pagavo girta dviratininka – prarasi ir savo vairuotojo teises.

    Ro

  32. Vitingas / 84.32.66.123

    O kaip Jūs vertinate konservatorės Degutienės kaprizus dėl liberalcentristų?

  33. Slikui / 84.170.149.237

    Tai va, cia ir skirtumas – mes zinojom kas galima ir kas ne, o dabar paugliai zino tik savo teises, bet pareigu kaip ir nebe. Skyle auklejime, ar ne?

    Ro

  34. Vilnis / 84.32.66.123

    Na, liberalai ir alus tarsi ir neatsiejami. Bet kokiame liberacentrisų susibėgime alus gurkšnojamas. Šiaip ar taip alus irgi yra alkoholis, kiek žinau. Kaip marihuana – silpnas narkotikas, taip alus ar sidras, kurie reklamuojami kasdien ir įkyriai, yra silpnas alkoholis. O nuo silpno prie stipraus, ypač jei esi tyneidžeris, kuriam dar jūra iki kelių ir vėjai švilpia… O degtinės reklama per TV? Turėtų būti kategoriškai uždrausta. Tabako gi nereklamuoja, jau net per F1 varžybas. O pagėrusius paauglius, ypač besišlaistančius vėliau kaip po 22 val. išties turėtų "semti" policija, o tėvai – mokėti baudas arba "vaikučiai’ turėtų atidirbinėti miesto viešuosius darbus – surinkti butelius, išvalyti miesto miškus ir parkus nuo butelių ir šiukšlių. Po koncertų irgi. O tokių dalykų kaip "alaus šventės" apskritai negali būti arba paaugliai į jas negali būti įleisti. Visi nusigėrę ten turi būti pakuojami ir jau kitą dieną pristatytui tvarkymo darbams.

  35. Kritikas to dizzidendas / 84.240.28.20

    Uz "pirmą kartą" baudos neskiria, tik ispejimas.
    Policija nesniukstinejo ir nesniukstines visokiu uzkampiu. Policininkai patys alu pliurpia komisariatuose naktiniu budejimu metu.
    Ne viena karta ejau pro Kalvariju gatveje esanti komisariata ir maciau sedincius bondzas ant asfalto ir geriancius prie desimt metru uz komisariato esanciu kiosku. Per pietus tie bondzos prasineja pinigu is praeiviu. Ten kaip vietinis koks reketas, pulkais po tris, keturis.

    Nematau skirtumo tarp ikaususio verslininko, sedincio puse dienos lauko kavineje Vokieciu gatveje ir studento, kulturingai geriancio dzina is skardines ir sedincio ant suoliuko du metrai nuo tos lauko kavines.

    Manau bausti, gaudyti ir vezti i arestines reikia girtuokliaujancius asocialius asmenis. Ypac tuos kurie pazeidzia viesaja tvarka.

    O studenciokai gere ir gers alu ir Vokieciu gaveje, ir Sereikiskiu parke, ir prie Siemens arenos.

    Tik va matai, kad policininkai eile metu nemato pijokaujanciu bondzu priesais policijos komisariata, taciau daznai pagauna koki studenta ar nepilnameti riedutininka, kuris baisai gadina aikstes danga.

  36. pranesimas / 81.247.167.147

    pros titu jachtos

  37. Ir dar Rolandui / 85.206.184.37

    Paauglystėje gal ir įkaldavome, bet kad taip viešai gertume, tai net pagalvot negalėjome.

  38. Slikas Rolandui / 85.206.184.37

    Jei sekt jūsų logika, vadinasi reiktų ne drausti gerti, bet už alkoholio vartojimą viešoje vietoje bausti solidžia bauda, o dar geriau – buvimą neblaiviam stovyje (kaip vairuotojams). Turėsi teisę gerti, bet neturi teisės būti girtas.

  39. Dina / 81.29.17.192

    Smagu čia šiandien.

  40. dizzidendas to Slikas / 84.32.56.250

    Laikoma, kad tokie vartojantys asmenys patys yra aukos, o ne pažeidėjai. Jūsų geras klausimas, beje. Gal reikia keisti šita įstatymleidystės požiūrį ir pradėti jaunus žmones saugoti nuo jų pačių? (iki 16 m., aišku, vistiek atsakys tėvai). ir dėl 21 m. amžiaus ribos – taip pat būtų labai palanku.

    Beje mūsų baudos labai simbolinės. JAV, Niujorko valst., nepriklausomai nuo kitų aplinkybių pagautas gatvėje su "buteliu" iš karto moka 500 žalių. Pas mus gi – max.50 lt už "pirmą kartą". Policija, aišku, galėtų nepatingėti, kartelį kitą ir pasišniukštinėti atidžiau visokius užkampius.

  41. Rolandas is Vokietijos / 84.170.149.237

    Slikai,

    prisiminkim vaikyste, pauglyste ir t.t. – uzdrausti vaisiai gi saldus! Paklausk Adomo arba dar karta pasiskaitykim kaip atsirado zmones ;-)

  42. Rolandas is Vokietijos / 84.170.149.237

    Ar draudimai ka nors duos? Yra veiksmas – bus atoveiksmis. Manau,
    1. – kad reiketu alkoholio reklama susieti su antireklama (50%:50%) ir geriausiai su sokiruojancia ( pvz.: vemaluose ir slapime plaukiojantis jaunuolis ar mergina), nes zodine nelabai atsimenama ir be to kas ja dar skaitys…
    2. – uz nepilnamecius privalo atsakyti tevai, turetu buti nesaldzios baudos, kad netirptu noras aukleti savo atzalas.
    3. – Suaugusiems, geriantiems viesoje vietoje irgi atitinkama bauda – pvz. viesieji darbai (ar jau visi miskai isvalyti? Ar visos gatves nusluotos?)
    4. – Parduotuves parduodancios alkoholi nepilnameciams turetu prarasti licencija alkoholio pardavimui. Patikrinimui ir irodymui pakaktu istatymu privalomo apsaugos kameru itaisymas ir vaizdo irasymas bei irasu saugojimas. Pvz. policija pagavo girta paugli tai ir gali istardyti is kur ji gavo – pasakyta teisybe leis nubausti ir pardavejus, o uz melagingus parodymus yra jau bausmes.
    5. – Girtiem vairuotojams tiesiog konfiskuoti automobilius ir teises, be teises jas isilaikyti 5 metus.

    Kol kas tiek…
    Cia tik mano nuomone ir pasiulymai ir jie visi diskutuotini…

    gero vakaro

    Rolandas

  43. Slikas / 85.206.184.37

    Bet kodėl įstatymais nedraudžiama vartoti alkoholį ir/arba rūkyti iki 18 ar 21 metų?
    Dabar tik draudžia parduoti. Gal būtų paprasčiau?

  44. dizzidendas to Konstancijus / 84.32.56.250

    Mano respect už principingumą. Ko žmogus yra iš tikrųjų vertas, parodo būtent jo elgesys konfliktinėje situacijoje.

    Mano vienas pažįstamas irgi buvo pakliuvęs panašion padėtin. Iš jo jubiliatas pradėjo šaipytis. Sako: "Va, kaip tau nemiela ir nesmagu. Tu negali su mumis džiaugtis". O jisai: "Tai jums yra nemiela, nes jūs negalit būt laimingas be chemijos". Jubiliatas paskui labai nusiminė – mat iš tikrųjų protingas buvo ir suprato esmę.

    Aš irgi būčiau už drastiškus metodus šiuo klausimu, bet realiai vargu ar galima tikėtis iš Seimo narių, kad jie nusižengs savo "įmirkusiai sąžinei". Todėl pirmiausia reikia tuoj pat bent jau nutraukti bet kokią reklamą ar bet kokio pobūdžio skatinimą ir viešai nuolat skelbti info apie realias pasekmes. Be populizmo. Nes tai yra gerokai žemiau visiško neišmanymo ribos.

  45. st.algis / 85.206.68.20

    Artūras Zuokas /
    2006-06-08 19:11:02
    ,,Vilniaus miesto taryba, mums inicijavus priėmė nutarimą, draudžiantį gerti viešose vietose. "
    Visa bėda, kad VMT nepasirūpina, kad tas jų nutarimas būtų vykdomas. Visas Bastionas ir Misionierių sodas Subačiaus gatvėje, Gedimino Kapo kalno pietinis šlaitas – pačios geriausios Senamiesčio apžvalgos vietos nuolat apgultos atvirai lupančio jaunimo. Senamiesčio gatvėse – kurios juk yra viešos vietos – pristatyta ,,kavinių", kur praeinančių vaikų akivaizdoje lupama nuo ryto iki mielo vakaro.
    Kai kokia nors yda grėsmingai peržengia leistinas ribas, reikia imtis ryžtingų priemonių, taip pat ir asmeniškai. Argumentai, kad gatvėse geria ir Vakaruose, netinka. Juk tada galėtume sakyt, kad nesijaudinkim, kad Lietuva pražus – juk daug ir kitų tautų pražuvo.

  46. KONSTANCIJUS / 82.135.152.42

    Kol mes diskutuojame apie alkoholi ir jo zala, zmones geria. Zmones gerai visur, prabangiuose restortanuose, baruose, namuose ir galu gale patvoryje. Toks ir yra alkoholiko kelias – restoranai – barai – namai – patvorys. Cia jau nesneku apie socialines pasekmes, apie alkoholiku seimu problemas ir panasiai. As buciau UZ, kad alkoholis butu parduodamas tik du kartus per savaite, ir jo nusipirkti galetum ne greiciau nei per 2 valandas nuo atejimo i parduotuve. Aisku suklestetu seseline ekonomika, ir patrauktu visokie zmogenai visokio birzgalo. Kazka reiketu daryti ir su tuo. Bet svaiginimosi kultura nudiena labai prastas reiskinys.
    Viena karta atsisakiau isgerti 50 gr brendzio, mat buvo kazkieno gimtadienis, o as kaip visada uz vairo, na ir nemegstu as nei laso kai vairuoju. 30 minuciu buvo daromas man spaudimas del tos vienos suknistos taureles, galiausia vakaro kaltinikas isizeide uz tai, kad as jo nepagerbiau. Iki to vakaro, as ji gerbiau, ta vakara, pagarba baigesi. Nes jis tikrai negerbe mano pasirinkimo. Ir tai atvejis mano gyvenime tik vienas, o tokiu labai daug. Tad nera ko stebetis kad zmones geria, gal kitas tiesiog nera toks stiprus kad atlaikytu, ir nutrauktu rysius su kompanija.
    Tad reklamos kiekiu ir akcizu dydziu kovoti smarkiai per velu.

  47. dizzidendas / 84.32.56.250

    To Justas

    >…niekada neatleisite žmogui , kurį jūs išdavėte…<

    Šventa teisybė. Tik tiek.

  48. dizzidendas / 84.32.56.250

    Labai įdomiai diskusija vyksta: tarsi reikėtų apriboti piktnaudžiavimą alkoholiu, pristabdyti, bet visi tik ir šneka: "bet vis dėlto gerai, kad yra tas alkoholis", "prie taurės vyno", "labiausiai patinka viskis"…:(

    Idant tuščiai nemoralizuoti, labai atsakingai ir be mažiausio melo, galiu pasakyti, kad du metus iš vis negeriu (su anoniminiais nepainioti – ypatingų problemų neturėjau niekad), nerūkau ir žinau, kad tai YRA SAVAIME VERTYBĖ. Su kompromisiniu požiūriu nieko nepasieksim! O pagrindinė priežastis, kodėl bent jau nesuvaržoma šita nesąmonė, yra ta, kad aukšti valdžios vyrai irgi neretai linkę įkalti (ypač po azartiškos medžioklės).

    Pirmas žingsnis turėtų būti – visiškas ir kategoriškas bet kokio alkoholio (net ir bealkoholinio:) reklamos uždraudimas. Vaikigaliai gi nuo alaus pradeda, taip nerealiai išpuosėlėto. Bet kokio švietimo, visuomenės auklėjimo programos bus neefektyvios, jei mes tuos pačius ydingus dalykus leisime viešai vartoti ir garbinti.

    to Nurimęs

    Gal geriau keisk savo niką į "Pašėlęs" arba "Įsiaudrinęs". "Proveržiu" vadintis jaučiu nenorėsi, nors ir tai tiktų:))…

  49. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Gediminas Kirkilas – socdemai atsakomybės nesikrato,didesnio cinizmo negali būti.Cinizmas yra ir tai,kad,regis du pagrindiniai derybininkai sudaryti naujai Koalicijai pareiškia,kad nustekentoje Valstybėje nėra jokios krizės,kai
    užsienis raštu, tai patvirtino.Baisu yra tai,kad per 16 metų jie įprato už nieką neatsakyti nei Politiškai,nei materialinę prasme.Jie dreba už Partijas ir, kad tik išsilaikyti Politikoje dirbant pseudopolitikų darbelius.Su keista logika norima būti Garbingais.Faina,kad du Politikai turėjo gerus oponentus, Lietuva pasiilgo protingų pokalbių.

  50. Slikas Nurimusiam / 85.206.184.37

    Gaila, kad tamstos argumentai taip greitai pasibaigė. Į tokius paprastus klausimus nesugebat atsakyti.

  51. Pranas / 82.135.195.167

    Gerimas viešose vietose buvo uždraustas juk kavinių savininkų prašymu, kurie už tai prisijungė prie Zuoko akcijos duokime kavos puodelį pensininkams (prieš rinkimus). Jei darytų realią prevenciją, tai juk pavyzdžių yra Skandinavijoje, bet tik jau ne uždraudimu gerti alaus mieste ant suoliuko. Stipraus alkoholio reklamą reikia uždrausti, ale kad rėmėjai…

    Kam meluoti sau pačiam :)?

  52. Centas to Juozas / 85.206.235.118

    Aš paskaitau čia visada, tik nedalyvauju, labai nustebau, kai staiga perskaičiau Jūsų kaip iš dangaus klausimą "o kur dingo Centas?". Ačiū už tokią staigmeną. P.S. GVŽinučių jei galite parašykite daugiau, man jos labai patinka :)))iki.

  53. Nurimes - NOBT / 81.7.127.224

    Aha, pats nežinau ko čia šiandien tiek pliurpiu.
    Nebeįkyrėsiu (bent šiandien). Labanakt visiems.

  54. Nurimes - p. A. Zuokui ( Į 2006-06-08 19:11:02) / 81.7.127.224

    Džiaugiuosi suteikęs informaciją, kurios dar neturėjote.
    Drįstu priminti, kad yra ne tik miestas, bet ir valstybė, o Jūs esat ne tik meras, bet ir partijos pirmininkas.
    Manau yra daug rezervų pagerinti (suaktyvinti) įstatymdavystės darbą.
    Nieko asmeniško.

    P.S. O viešuose vietuose Vilniuje geria. Matau tai kiekvieną rytą važiuodamas į darbą.

  55. LIETUVIAIS,ESAME MESW,GIME ! / 82.135.176.30

    Andrius Navickas teigia,kad Švietimo ir Mokslo sritis reikalauja permainų,tai
    sveikintina bet visos sritis yra tiek nustekentos,kad viską reikia keisti kardinaliai.Politiką taip pat,butina atitrukti nuo pseudopolitikų torpėdų.
    Dedamos labai dideles pastangas,kad Mokyklos liktų nerenovuotos o vaikučiai šaltų. Blogiau yra su Politika ir Politikų pareiškimai-teiginiai.
    Irena Degutienė pareiškia,kad su LiCS nebendradarbiaus nes "šitas ir šitoks Seimas" p.Zuoką kažkuo įvardijo.O aš teigiu,kad DP yra nusikalstamas, sukaltas, pavojingas Lietuvai darinys visom prasmėm.Bet Degutienė pareiškia lyg tvarkytų savo nuosavą tvartą.DP gali buti paleista o iki Savivaldos Rinkimų reikia dagyvent,tai reikės dirbti su 110 Seimo narių.
    Programa ir Atsakomybė bet ne pagal J.Oleko atsakomybę.Te nedrįsta klijuoti
    kaltinimų LiCS,tai viena iš dirbančių Lietuvai Partijų.

  56. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    TO NURIMES…

    AČIŪ ,KAD MANE PASTEBĖJOTE…:-)

    ŠIANDIEN ,MATAU, JŪSŲ DIENA – ENERGIJOS PLIŪPSNYS… :-)

  57. Antika / 193.219.64.81

    Korupcija, skandalai, neskaidrumas visame pasaulyje buvo tukstanciais metu ir dar oi kaip ilgai bus. Stai kaunas savo strateginiuose planuose kelia tiksla"Kaunas be korupcijos", matome kaip siekiant to tikslo igyvendinimo db laikosi kaunas. O sostine uz tai auga kaip ant mieliu, ir grazeja akyse, nors ir korumpuota iki kaklo. Tai gal tada geriau "Miestas be korupcijos – miestas be ateities" :)))

  58. Matas / 82.135.172.62

    Nurimes su Sliku jau susiėmė" už menčių":) Ir dėl ko? Vienas iš jų ( Slikas ) jau antra diena nori kaip nors įrodyti, kad Kubiliius blogas, nes pardavė MN ir jo uošve privatizavo vienuolyną ir dar Juknevičienės vyras ima kyšius- žodžiu, Kubilius ir visi esantys šalia jo yra be moralės, tai ką čia jiems leisti valdyti valstybę. O Nurimęs, kaip ir dera tokiam, ramiai viską dėsto, kad reikia žiūrėti objektyviau. Matyti ne tik ant kito, bet ir ant savęs. Vakar bandžiau Slikui atkirsti ir dėl MN privatizavimio ir dėl kitos "nusikalstamos" konservatorių veikos. Tai dabar man tiesiog įdomu, kodėl ir Zuokas ir Šlikas pastebi, kad netinka draugėn Kubilius ir Paulauskas ir visus kontrafaktus nurodo prieš Kubilių. Bet viskas tvarkoj, kai LiCS eina draugėn su muntianininkais, kolhozų pirmininkų partija ir dar bala žino kuo. Juk jiems dar ir libdukų prireiks. Matyt politika yra politika, o visų ir visokius nusikaltimus tegul aiškinasi teismai.

    Apie tąa brudą alkoholį nenoriu nė diskutuoti. Aš geriu gerą argentinietišką arba Čilės raudoną vyną -kartais…

    Dėl A. Zuoko blogo "renovacijos" aš linkęs pritari Nurimes / 195.182.69.120
    2006-06-08 11:53:48
    Siūlau pakeisti sentenciją. Gal tiktų:
    ,,Nemo esse judex in sua causa potest" Publijus.
    ,,Niekas negali būti savo bylos teisėjas."

  59. Juozas / 88.118.37.31

    Nurimes

    šiandien akivaizdžiai pademonstravo, kad ir vienas lauke- karys.
    Mano komplimentai jam, bet bravo- vėl Justui. Gera diskusija.

    Į temą – labai geri Valdo pastebėjimai apie alaus reklamą. Niekad apie tai nesusimąsčiau.

    O kur dingo Centas?

  60. to to / 82.135.176.30

    Na, gal nustokit suvedinėti sąskaitas iki tokio pedantiškumo.Apie ką kalbėsit tada vakarėlyje.Vakaras,reikia atsipalaiduoti.
    Man patiko p.Rasos Juknevičienės surašyta (…) Programa vykdymui.Faina,bet tai reikia vykdyti o ne kalbėti ir tik ketinti.
    Priemones ir datos įvykdymo,J.Olekas mala kaip malė visada, nieko konkretaus.Priverstinas kaimynas blogiau už agresorių.

  61. Nurimes -LEMG (to to) (18:34:38) / 81.7.127.224

    ,, to Nurimes ,
    man yra žinoma kas dirba, kaip dirba ir kam dirba,o tai labai svarbu."

    Sveikinu. Jūs tiesiog moteriškos lyties R. Zorgė. Knygos ,, Žmogus , kuriam nebuvo paslapčių" prototipais, matyt , buvot Jūs abu.

  62. Nurimes - Slikui / 81.7.127.224

    Nesinervinkite taip, mielas pone Slikai.
    Į daugelį Jūsų keliamų klausimų jau esu atsakęs anksčiau, taigi nebesikartosiu. Juolab, kad Jūs vistiek nenorit girgėti mano atsakymų.
    O savo 2006-06-08 17:52:46 komentare visai susipainiojot.

  63. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Valstybę subankrotinę,laikini Seimo vilkolakiai nusprendė !,Kad reikia uždraustį Žiniasklaidai viešintį " jųjų " darbeliūs ir… filmuotį jų prigrobtą
    Turtą. Šitie,kuriė atėjo ne Tarnauti bet tik paimti,pasidalinti,išdalinti, jie padarė "savo" darbą,jie pasiekė tik "savo" menką tikslą,žeminantį tikslą.
    Tik,ar jie turi Teisę ir ar mes jiems tai leisime padaryti ? Tam jie pasirinko
    savo kelią būtį Viešais,mes už tai jiems mokame atlyginimą o nustekeno mūsų Valstybę dar paimdami už tai Mokėstį.
    Mafiją ginantys Politikai atsiriboja nuo Žiniasklaidos ir uždedą antsnukį ir tai
    pavadina Žmogaus Teisių pažeidimu,faina a nia ?
    Būtų faina,kad p.Žakaitienė paviešintų šitos aferos bendrininkus,kas tokie
    mąstytojai.Ko gero ji turi ką slėptį.

  64. Nurimes - Justui (16:57:38) / 81.7.127.224

    Gerbiamas Justai,
    Galiu duoti tokią nuorodą – http://www.zuokas.lt.
    Ten surasite daug atsakymų . Jei ne visus tai dar yra- lrt.lt, lnk.lt, omni.lt, politika.lt, vilnius.lt ir daug daug kitų portalų . Arba pabandykit per google.lt. Kartais išmeta netikėtų rezultatų.

    Jūs rašote:
    ,,Tiesa , kas galėtų paneigti , kad Kubilius ne Uspaskio prašymu iškėlė nepasitikėjimo Paulausku klausimą ?
    Viciokui pačiam nefain buvo … "
    Na čia Klausimas A. Klivečkai, bet manau Jūs ir pats netikite tuo ką rašote.

  65. Nurimes - A. Zuokas 2006-06-08 17:14:55 / 81.7.127.224

    Diskutuodami su p. Justu mes sutarėme, kad opozicinės dešiniosios partijos dažnai, o mano galva net per dažnai, ,,šaudosi" tarpusavyje. Manau to nepaneigsite, kaip ir to, kad mažai, o mano galva per mažai, kritikuojate LSDP ir ypač jos vadą AMB. Man atrodo tikrai yra už ką.
    Tikiu, kad oponavote Jūsų paminėtiems įstatymams, kaip jiems oponavo ir kitų opozicinių partijų atstovai.
    Dviveidiškumo, arogancijos, chamiškumo ir kitų nemalonių charakterio bruožų turi netik TS (o jie jų tikrai turi), bet ir kitų partijų vadai. Atleiskite, bet Jūs taipogi.

  66. to to / 82.135.176.30

    Kai turėsime tikrą Vyriausybę,aš rašysiu tik retkarčiais,gal but.Truputi nepatogų,kad nėra galimybės ištaisyti gramatinių klaidų.Tekstą varau pagal minčių tekmę,ne visada skaitau ir spaudžių mygtuką.

  67. to to / 82.135.176.30

    to Nurimes ,
    man yra žinoma kas dirba, kaip dirba ir kam dirba,o tai labai svarbu.
    O dėstau,tik įrodamus dalykus.Galite neNurimtį.

  68. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    "keisti " Žaliojo Paso savininkai vis kaltina Amerika,kad Lietuvai duoda daug žalos.Jiems labai svarbu manipulioti ir klaidinti Visuomenę.Amerika suteigia Socialines Garantijas ir ten veikia Įstatymai,visiems vienodai.
    Kaip ir visur,Lietuvoje Vartotojas sumoka galutinę kainą už produktą…
    Statybos,viena Pelningiausių Verslovių kur sukasi geri milijardai…
    Atsimušame į vokelių mokėjimą,išimant iš Verslo Apdailos Darbų nors tuos pačius darbus vykdo tos pačios Brigados su visom tam Technologijom,juk svarbų neparodyti Darbų apimties bendrame Fone ir neįtraukti į Samatą,
    Darbus suskaidė,Karkasas,Plytos ir Apdaila.Vargšai statybininkai mina svetimų valstybių slenksčius ir dirba…
    Pagrindinis Statybininkas gerai paruošė dirvą,gerai išvystė Šešėlinę Statybą,
    va,ką reiškia kai viskas pervedama į "jų",Šešėlinę Ekonomiką kad nustekenti
    Valstybės Biudžėtą ir atsikratinėti savo piliečių,savo darbininkų turinčių gerą Vardą ne tik Statybose.Keista yra kitas dalykas,kad apsinuogina mūsų
    Ekonomikos Karkasas,su kokių nužygiavome į Europas ir Pasaulį.
    Išties,geras Skulptorius padarė sėdintį Policininką.

  69. Slikas Nurimusiam / 85.206.184.37

    Jūsų komentaro ištrauka:
    "Turbūt sutiksite, kad šiame bloge yra daug kaltinimų AZ oponentams ne tik paprastais kriminaliniais nusikaltimais (pvz. Sliko 2006-06-07 14:22:26 komentaras, kuriame kalbama, kad konservatorių nuostatos ,,…imti kyšiusir slėpti mokesčius,…prichvatizuoti vienuolynus, savivaldybių turtą…").. "

    Taigi, kalba eina ne apie kaltinimus, o apie tą pačią moralę: ach, koks Zuokas blogas, bet savo nuodėmių neprisimename. Ar jie galvoja, kad kuo daugiau mėšlims Zuoką, tuo patys švaresni bus?

  70. Slikas Nurimusiam / 85.206.184.37

    Čia iš 2006-03-09 "Respublikos"
    V.Drėmai atsibodo trintis teismų posėdžiuose
    Justė OSIPOVAITE
    Vadinamojoje Vilniaus mero rinkimų byloje, kurią apeliacine tvarka nagrinėja sostinės apygardos teismo teisėjų kolegija, nukentėjusiuoju pripažintas Vilmantas Drėma dalyvauti nebenori.
    Jau pirmajame teismo posėdyje jis yra prašęs, kad teismas bylą nagrinėtų už uždarų durų. Tuomet sostinės Tarybos narys aiškino, jog žiniasklaidos dėmesys kenkia jo sveikatai.
    Vakar jis teisėjų kolegijai atsiuntė raštą, kuriame aiškina, jog Vilniaus meras Artūras Zuokas, verslininkai Andrius Janukonis ir Darius Leščinskas jo atžvilgiu nepadarė jokių nusikalstamų veikų. Be to, kaip rašo V.Drėma, Generalinės prokuratūros skundas nepagrįstas, nes bylą tyrusi Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) padarė procesinių pažeidimų.
    Beje, vakar teisme liudijusiems STT atstovams duoti parodymus sekėsi sunkiai, mat šie negalėjo prisiminti arba nežinojo, kokiu metu ir iš kokio kolegos gavo nagrinėti kratos metu iš įmonių grupės "Rubicon group" paimtą kompiuterį bei kietąjį diską. Teismą jie tikino gautų įrodymų neklastoję.
    Teismo ekspertizių centro atstovė negalėjo atsakyti į klausimą, ar visi slaptai užfiksuoti verslininkų ir mero pokalbiai buvo nuo pačios pradžios iki pabaigos, neprisiminė, ar yra užfiksuoti numerio rinkimo signalai. Posėdyje dalyvavęs A.Zuokas suabejojo, ar tokiu atveju galima spręsti, kas buvo tų pokalbių iniciatoriai.

  71. Slikas Nurimusiam / 85.206.184.37

    Matai, kas link alkoholio kontrolės, tai LiCS tokiais dalinai niekais, kaip reklama, neužsiima. Jei jau kovoti, tai kovoti. Ir siūlymus gan rimtus LiCS teikė senai (pvz., Alkoholio kontrolės įstatymo 18 straipsnio papildymo ir 34 straipsnio 3 bei 11 dalies pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS
    XP-891 2005 10 27).

    Tai dar pasakyk, kad ne konservatoriai "pardavė" Mažeikių naftą, kad ne Kubiliaus uošvė vienuolyną prichvatizavo, kad ne Juknevičius problemų turėjo su nesumokėtais mokesčiais.

    Dabar ką nors panašaus apie Zuoką parašyk. Ar tikrai yra patvirtinta, kad buvo tokia buhalterija su spec. įrašais?

  72. baltas / 88.118.147.183

    3. ..tuo atveju jei pirmi kaipo ir butini patobulinimai ivykdyti bet norisi padaryti sia svetaine tobula :) – tokie puslapiai kaip slashdot.org arba digg.com, su signal-vs-noise problema kovoja komentaru reitingavimu. slashdot.org- tai daro moderatoriai, digg.com- registruoti vartotojai. esme kad tarkim: registruoti dalyviai bet kuriam komentarui (isskyrus savo rasytiems) galetu uzdeti po pliusa arba minusa ir- puslapio ziurovas, pradzioje turetu filtra kokio reitingo komentarus jam rodyti. kitaip sakant- gautusi taip kad- idomesnes mintys sumoje gautu daugiau pliusu, primityvus koliojimaisi- minusu. o pastoviu dalyviu kurie cia net po pora kartu per valanda uzsuka ir tikrai nesunkiai paclickintu ant ikoneliu prie komentaru, tikrai manau butu. to rezultate- gautusi ir konstruktyvesnes diskusijos, nes naujai uzsuke zmones greiciau ir lengviau atrastu idomesne informacija bei galetu prisijungti, o ir paciu komentaru verte reitinguota butu daug efektyvesne. ..velgi tie patys slashdot.org ir digg.com pavyzdziai.

  73. baltas / 88.118.147.183

    del pasiulymu sio blogo patobulinimams:
    esu cia, kaip speju nemazai ir kitu lankytoju, is stebincios/skaitancios pozicijos, o ne dalyvaujancios diskusijose. aplankau neretai nes pakankamai idomiu minciu ir temu kartais issivysto, bet neesu aklas fanatikas kurios nors grupuotes ir tiesioginiai akli bei neargumentuoti pilstymai kad kazkas geras-blogas nedomina. visi sie momentai susiveda i toki dalyka kaipo ‘signal-vs-noise’ santyki. ta prasme kad paprastai 60-80% komentaru turinio realiai nera vertingi, tuo tarpu atsikapstyti kazkuo idomesnius- tenka prarausti visa ilga prisiukslinta puslapi.

    patoginantis gyvenima ir taupant laika, is savo puses siulyciau pasvartyti apie tokius patobulinimus:
    1. kad isspresti komentatoriaus autentiskimo problema (nes neretai pakeliui diskusijos issokdavo koks nors "antrininkas" ir bandydavo apversti diskusija priesinga kryptim, pakeliui likusiems imant aiskintis, o tikrajam zmogui teisinantis kad "cia ne jis rase"). sprendimas: ip adresu rodymas yra gerai, bet nepakankamai patogu. taigi- kodel neivesti galimybes dalyvauti registruotiems vartotojams? elementariai- galima palikti rasyti komentara bet kokiu vardu, kaip kad dabar, ir viskas lieka veikti. taciau papildomai- galima ivesti registracijos puslapi bei komentuojant laukeli slaptazodziui kur- jei vartotojas uzsiregistraves, be slaptazodzio jo vardu siusti komentaru neiseina, o be visko- registruotu vartotoju irasai tarkim atvaizduojami su kokia maza ikonele ar kiek kitokia spalva varde, is ko is karto butu aisku- cia autentiskas personazas ar siaip prabegelis. speju etatiniai dalyviai labai greitai susirezervuotu savus vardus.
    2. sakotos (threaded) diskusijos. kad nebutu kad visi pila po apacia sekanti komentara ir pakeliui nurodineja kam atsako, nes velgi- tai tiesiog sunkina komunikacija ir didina triuksma. sprendimas: elementariai kaip daugumoje kitu svetainiu kur "komentarai" yra labiau "diskusijos". pvz- http://www.slashdot.org
    3. ..tuo atveju jei pirmi kaipo ir butini pato

  74. Justas / 213.197.134.162

    Nurimes

    Nesu girdėjęs (gal duosit nuorodą) , kai Zuokas asmeniškai ar kas nors iš LiCS nekorektiškai užsipuolė konservatorius aplamai ar kurį iš vadovų ?
    Ar girdėjote , kad jie kaltintų konservus dėl MN , Kubilių – dėl uošvienės ir panašių nesąmonių , atsisakinėtų ranką paduoti ?
    Kaip suprasti Kubiliaus chamiškus socdemų užgauliojimus ir jau sekančią dieną kvietimą jungtis vyriausybės sudarymui ?
    Uspaskis tiesiog tyčiojosi iš konservatorių ir jų "interpeliacijų" …
    Tai ir buvo tuščias , populistinis Kubiliaus mėginimas pasipiarinti .
    O štai Zuokas ėmė ir konkrečiai išmėžė Uspaskį iš ministro posto .
    Tiesa , kas galėtų paneigti , kad Kubilius ne Uspaskio prašymu iškėlė nepasitikėjimo Paulausku klausimą ?
    Viciokui pačiam nefain buvo …

  75. REKK to Nurimęs / 195.182.77.199

    Pamėginsiu (jei ką – klysti žmogiška:). Esate žmogus kuris mėgsta tikslumą (ko gero turite šiektiek pedantiškumo), dešiniųjų (centro dešiniųjų pažiūrų). Manote, kad AZ kaltas dėl LiCs skylimo, ir dabar ko gero remiate libersąjūdį. Bet nesate fanatiškai, (kaip Vytautas) nusistatęs prieš AZ. Tai tiek trumpai:)
    P.S. Manau prie vyno taurės rastume ir su kuo užkasti;)

  76. kitas to berniukas / 193.219.12.68

    Tuom ir idomus bei _laisvas_ tas internetas, kad gali likti anonimas. Net jei rasant ir reiketu nurodyti papildoma informacija, tai kokia tikimybe, kad ten bus paasyta tiesa?

  77. kitas / 193.219.12.68

    siaip pastebejimas – kas ta "valdzia" ant kurios taip pliekiama? Ka, vilniaus meras – ne "valdzia"?

  78. Gerb. merui / 85.206.32.245

    Reikia pasiūlyti seimui kad jau gali pradėti mąstyti apie reklamos etikos įstatymą, nes tos trys televizijos peržengė ribas. Per reklaminius klipus rodo išsigimėlius -po to ir liaudžiai atsiliepia "truputuką"

  79. Berniukas / 84.240.45.230

    Manau, kad reiktu daugiau interaktyvumo siam puslapiui, pvz karts nuo karto suorganizuoti on-line diskusija, galetumete pasikviesti oponentu ir t.t. Panasiai kaip Delfi konferencija.

    Taip pat Komentuojantys, galetu buti labiau identifikuojami ir personalizuojami, kad butu galima suzinoti daugiau info ir apie tuos kurie cia raso komentarus: amzius, gyv.vieta, issilavinimas, nes dabar neisnaudojamas sitas puslapis kaip gera priemone remtis viesoios nuomones apklausoms ir tyrimams, lankomumas puslapio juk neblogas ;)

    Ir vis dar labai truksta informacijos apie Jusu turiningus susitikimus su kitais idomiais zmonemis.

    Del alkoholio- as pats asmeniskai megstu viski, isgeriu tik savaitgaliais, stikla kita, uz vairo isgeres nesedu, turiu skaudzia pamoka. Apribojus alkoholio prekyba valandomis, anksti ryte vaziuodamas i verslo susitikima ir noredamas nuvezti dovanu gero alkoholinio gerimo, to padaryti negalesi, stai ir visas nuostolis ;) taip, kad drasiai galima apiboti valandom prekyba alkoholio :)

  80. Nurimes - Justui / 195.182.69.120

    LiCS ,,patrankos" taip pat dažniau šaudo dešinėn.
    TS (LK) dar bent LSDP užkabina.
    O dėl DP ir TT (LD) tai jie (TS(LK)) daug labiau kategoriški nei LiCS.

  81. Andrius / 84.15.26.8

    Visų pirma pririotetas turėtų būti girtuokliavimas šeimoje. Šioje srityje ir išauga tokie vaikai, kuriems alkoholis tiesiog reikalingas (gal kiek per žiauriai pasakyta).

    Šiuo metu šs sritis tiesiog beviltiška. Moteris (dažniausiai) šeimoje visiškai neapsaugota nuo girtaujančio vyro. Smurtas, išgereinėjimai, kuriuos mato vaikai atsiliepia ir labai smarkiai jų vystymuisi.

    Dėkui…

  82. REKK / 195.182.77.199

    Viskas-atsiimu savo žodžius. Niekas neikite į jokią prokuratūrą:):). O tai dar ten visus susodins nesiaiškindami;).

  83. Arturas / 213.164.102.229

    Kas blogiausia,kad musuose girtumas-lengvinanti aplinkybe ir esi tikrs vyrs…

  84. REKK to Nurimęs / 195.182.77.199

    Aš retai įsižeidžiu (todėl viskas gerai:). Paikartosiu :) – bukim biedni, bet teisingi – tiesos Jūsų žodžiuose yra. Prokuratūra čia kaip džiaukas – tiesiog atsibosta tie patys kaltinimai, todėl kartais ką nors ir pasiunti kur nors (jokių užpakalinių minčių prašyčiau;). Čia visdėlto erdvė kurioje visiško tikslumo, objektyvumo ir nešališkumo negali būti. Kad ir kaip norėtum bet linksti į kažkurią pusę ir ją palaikai, nebent esi vienišas kovotojas (volk Tombovskij:) ir kovoji su visais.
    Todėl kartais emocijos paima viršų ir tada jau sudie objektyvume. Bet pertiek laiko mes čia daug maž išsikristalizavome su savo nuomonėmis ir jau galima spėti "kas su kuo valgomas":).

  85. Nurimes - NOBT / 195.182.69.120

    Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19
    2006-06-08 16:02:05

    TO NUMIRES… :-)

    Jei ši žinutė man, tai turiu Tamstą nuliūdinti – aš dar gyvas ir tikrai įvertinau Jūsų neprilygstamą sąmojį.
    Jei ne man, tai atleiskit, kad įsikišau.

  86. Justas / 213.197.134.162

    Nurimes

    Kaltinti konservatorius kriminaliniais nusikaltimais – vaikiška , nesolidu .
    Jie taip pat stipriai nukentėjo per "Rubikono" skandalą ir neteko Vidžiūno .
    Na , atsistatydino Vidžiūnas , na nerado prokuratūra prie ko prikibti .
    Toliau kas ? Mauras savo darbą atliko ?
    Pakso įgeidžius pildžiusios specialiosos tarnybos , "didysis sanitaras ant Lituvos" nuolatiniu lojimu nori sunaikinti didžiausią savo priešą .
    Čia nieko nuostabaus .
    Keista tik , kad konservatorių patrankos purvo (kad nepasakyt stipriau) užtaisais šaudo būtent į dešinį politikos sparną .
    Link Uspaskicho ir libdukų – dažniausia tuščiais .
    Ir tai , kad Vilniaus taryboje konservatorius Masiuliokas taip meiliai susigiedojo su tokiu pačiu nevykėliu libduku Imbrasu – labai jau simptomatiška .

    Ir dar .
    Man labai patinka viena sentencija :
    " Nėra sunku atleisti žmogui , jus išdavusiam .
    Bet jūs niekada neatleisite žmogui , kurį jūs išdavėte .
    Jis visą likusį gyvenimą bus jums gyvu priekaištu "

  87. Nurimes - Juozui(2006-06-08 13:50:51) / 195.182.69.120

    Konservatoriai šioj kadencijoj teikė Seimui 337 projektus (beje daugiausiai iš visų opozicinių frakcijų), iš kurių 20 buvo priimta. Patikėkit tarp jų siūlymų tikrai buvo ir , mano galva, gerų. Taigi šis ne vienintelis.

  88. valdas / 62.212.221.25

    jei niekas nekito, alkoholio kontrol4s 5statymas 5pareigooja LRT geriausiu laiku skirti nemokam1 socialin3 reklama atialkoholizmo tema. Paremkite Liberalu demokrat7 iniciatyva atsatydini Petrausi:)
    pagalvokime kokios jegos metamos i alkoholio paplitimo didinima, jei aludariai sugeba iteisnt papildomas sventines dienas ir pailgint savaitgalius. Pagalvokim kur taiko reklama teigianti kad mus jungia alus ir krepsinio pergales. pamastykime, kad meile alui , anot reklamoos svarbesne uz meile tevui, paliktam apsemtame name..Alaus vartojimas tampa nacionalinio pasididziavimo ir kulturos paveldo dalimi…

  89. Nurimes -Justui / 195.182.69.120

    Jūs 2006-06-07 14:49:13 savo komentare teigiate, kad A. Paulauskas į politiką atėjo už V. Uspaskicho pinigus. Nežinau kokių turite faktų, bet, ko gero Jums su turimais faktais, pasak REKK’o, reikia eiti į prokuratūrą, nes A. Paulauskas nedeklaruoja, kad ėmė pinigus iš VU. Pagal Jus išeitų, kad tai ,,juodi" pinigai. Čia jau kvepia kriminalu. Taigi pirmyn, p. Justai.

  90. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    TO NUMIRES… :-)

    AR YRA JŪSŲ MANYMU KLAUSIMŲ AR PROBLEMŲ LIETUVOJE, KURIOS VISIŠKAI NEPRIKLAUSYTŲ NUO PARTINĖS PRIKLAUSOMYBĖS…?

    TAI YRA – PROBLEMOS KURIAS VISOS PARTIJOS TURĖTŲ SPRĘSTI VIENODAI – ESMĖS IR KOKYBĖS PRASME, O NE SAVO MATYMO KAMPU AR LOBISTINIAS FOKUSAIS…KAD IR GIRTUOKLYSTĖS IR PAN.

  91. REKK to Bazilikas ir Imbieras / 195.182.77.199

    Alkocholio išnaikinti neimanoma (šiaip tai žinoma ir gerai:). Bet turi būti ribos iki kiek galima ta alkocolio laisvė. Nebėra sakykime cigarečių reklamos. Ar dėl to liudyte?(nors "camel" Ar "mallboro" jos gražios buvo:). Manau kažkiek dėl to rūkančių sumažėjo (esu optimistas:). Na jei alkocholis ir taip sėkmingai vartojamas, kam dar jį reklamuoti?:) Ar ne tam, kad kokie -iolikmečiai nepamirštų nusipirkti alaus, fizz-mixo, ar ko nors stipresnio?Nes jei tu to nevartoji esi nemadingas ir netok kaip tie visi jį geriantis. O paauglystėje taip sunku būti kitokiu nei dauguma…

  92. Abskyze / 193.219.41.211

    Gerb. mere, štai už tai jus gerbiu, kad ko gero vienintelis iš valdžioje aukštokai esančių pasisakote šia super skaudžia tema, visi kiti maloniai juokauja ir toliau geria. Ko reikia šitai mūsų tautai sudrebinti, kai jau persigėrę paaugliai miršta gatvėj, ir niekam ne motais. Jeigu neatsiras tokio masto charizminės asmenybės kaip vyskupas Valančius, matysim mes sveiką lietuvių tautą po keleto šimtmečių kaip savo ausis.

  93. to to / 82.135.176.30

    Jonas Mekas – Lietuva Amerikai mane atidavė veltui…
    (toks teiginys leidžia pasiginčyti),nesutinku visiškai.

    Kam ir už ką,mes visi ir šiandien mokame už vergovę ? Kam mes visi mokame
    už atkūrtos Nepriklausomybės niekinimą ir naikinimą ?

    Nejaugi tam tikslui bus palikti didesne dalis buvusių ministrų,kurie neveikliu valdymu ir darbu atvedė į Fiasko ?

  94. Bazilikas ir Imbieras / 84.32.121.221

    Del alkoholio amzinybes.
    Alkoholis yra amzinas, kaip ir kysis. Alkoholizmas yra padarinys, kaip ir korupcija. Alkoholio sunaikinti neimanoma, istorija sako. JAV XX a p.p. buvo paskelbusios sausaji istatyma, bet veliau ji atsauke. Reiktu tai imti domen ir nedaryti to, ka jau atsauke pries simta metu.

    Del reklamos draudimo.
    Uzdraustas vaisius labiau masina jo ragautojus. Ar bus efektyvus alkoholio reklamos draudimas gali ir pats isbandyti. Uzsimerk ir pabandyk patiketi, kad pasaulis isnyko. Jei itikesi – negersi alkoholio, jei uzdraus jo reiklama.

    Kaip elgtis su alkoholiu.
    kadangi alkoholis egzistuoja, tai reikia jo egzsitavima priimti ir skirti jam derama vieta gyvenime. Tai ir yra liberalu.

  95. Justas / 213.197.134.162

    Nurimusiam

    Kai kaltinama kriminaliniu nusikaltimu – būtinas teismo nusprendis .
    Nei Kubilius , nei Auštrevičius kriminaliniais nusikaltimais niekas ir nekaltina . Kalbama apie politinę atsakomybę už dešiniųjų Lietuvos politinių jėgų skaldymą .
    Zuokas kaltinamas būtent kriminaliniais nusikaltimais , neturint jokio realaus pagrido .
    Uspaskicho atveju paprasčiau : Zuoko pateiktų dokumentų pagrinduVyriausioji Tarnybinės etikos komisija pripažino , kad Uspaskis supainiojo privačius ir viešus interesus . Uspaskis VTK sprendimo neskundė (nors ir grąsino) .

  96. REKK to Nurimęs / 195.182.77.199

    Ačiū už "zuokistą" (ir nepaskėte, kad čia už "babkes" rašau:). Už visus rašančius atsakyti negaliu – nepajėgus:). O kas link manęs, tai nei vieno iš jų kiek pamenu nesiūliau nuteisti ar sodinti, nes bent kol kas nėra už ką (nėra pateikti jiems kažkokie tai kaltinimai ar jie už ką nors teisiami). Aš tik nepritariu ir kritikuoju jų veiksmuams kurie mano visiškai subjektyvia nuomone yra blogi. O tai visai kas kita nei sodinimas ant suolo;).

  97. REKK to Jo / 195.182.77.199

    O labas labas. Malonu vėl Jus šioje erdvėje sutikti. Buvau jau išsigandęs, kad dingote nepasakęs sudie (anglišku papročiu:)

  98. Juozas / 88.118.37.31

    Dėl blog’o:
    *vietoj nuotraukos įdėti …šaržą, o dar geriau -karikatūrą,kiek galima dažniau ją keičiant.
    *arba, pabrėžiant, kad tai asmeninis AZ,o ne Vilniaus Mero blog’as dėti ir vos kasdien keisti "šeimynines" nuotraukas
    *jokiu būdu nenaikinti motto

  99. tęsinys / 82.135.204.242

    Minėtas susiejimas turi būti atjungtas – juk ir žmogus nori pabūti su mintimis, bet kuomet jis yra visiškai individualus.
    Tokią ilgą įžangą išdėsčiau, kaip motyvą dėl vieno pasiūlymų.
    Gal reikėtų paieškoti būdo, kai užsiregistravus (dabar to nereikia), tu bendrauji su kitu žmogumi (taip pat užsiregistravusiu), kurį daugiau pažįsti (būtų viešas pokalbis tarp bendraujančių), gal būtų ne tik daugiau duomenų apie jį turi, bet ir nuotrauką.
    O iš kitos pusės, aplinkai (kurie nėra užsiregistravę) tas viešumas turi būti visiškai nebūtų prieinamas.
    Jei tai brangu – registravimasis gali ir kainuoti.
    Tad priartėtume prie viešesnio bendravimo tarp komentatorių, kartu išlaikydami individualybę, visišką individualybę, nesusietą nei su tavo kolektyvu, nei su šeima – turėtum erdvę, kurioje esi laisvas, kaip erelis.
    Atvirai pasakysiu, kad tuomet, kai reikia pasirinkti pasakyti nepopuliarų žodį ir kartu prasti kažką materealaus – pas mane laimdažniau laimi laisvas žodis ir čia problemų neturi.
    Bet šiuo atveju aš vedu kalbą apie tai, kad tame procese (kalbėjimuose) būtų visiškai atjungta atsakomybė tavo darbovietei ir šeimai.
    Taigi, kada sugebėsiu tai ką pasakiau, pasakyti dviem sakiniais – kaip angličanas. Matyt jau niekuomet, nors kartais ir bandau stengtis nebūti ta prasme lietuviu, o kalbėti glaustai, kaip angličanas.

  100. Jo / 82.135.204.242

    Ačiū už kvietimą, kaip ir atsakiau į kvietimą anketoje – planuoju dalyvauti.
    Manau, kad buvo čia tam tikrų nesusipratimų, kai žmonės blogą painiojo su viniaus miesto savivaldybės ar partijos svetaine.
    Čia visgi žmogus, tur būt, gal turėtų būti, kaip namuose, bet visgi jaustis kaip svečiuose.
    Juk atėjęs į svečius, visgi nepuoli į atlapus šeimininkui, kuris tave pakvietė.
    Ar per daug nesimuši ir tarpusavyje.
    Bet manau dėl blogo šeimininko yra aiškiau. Jei čia jam kas ir kibo į atlapus, kiti suprato, kad užsuko tiesiog koks nevalyvas pijokėlis ir atitinkamai sureaguojama.
    Kas kita komentatorių klausimas.
    Juk dalis kometatorių (jei jau gaišta brangų laiką – tai čia neveidmainiauja) ir pasisako labai atvirai, ką kartais net sau bijo pasakyti (kas yra komentavimas internete – manau ne tik mokslo netirti dalykai).
    Tai kažkas visiškai naujo, jei kalbame apie bendravimą tarp žmonių. Juk kai bendrauji akis į akį tu gauni labai daug informacijos iš žmogaus veido, akių ir su kai kuriuo taip nuoširdžiai nebendrautum akis į akį, kaip bendrauji nematydamas žmogaus.
    Todėl tuo atveju, gal tu kaip ir bendrauji su kažkokia aukštesne būtybe. Nes tas fizinis asmuo, su kuriuo tu bendrauji internete, gal to bendravimo ir nėra vertas (kaip aš kažkam kitam).
    Kitas, gal šiaip mestelėjo, gal yra piktas, ar atvirkščiai, yra prie jumoro. Akys, žinoma, tai parodytų iš karto ir cirkas būtų baigtas momentaliai.
    Visgi žmogus gal nori to bendravimo su protingesniu už save (gyvenime to nelabai sutiksi, džiaukas, žinoma), tai čia toks įvaizdis gal ir yra sukuriamas.
    Iš kitos pusės, jei tai būtų visiškai vieši internetiniai pokalbiai – tai tokie atviri išsikalbėjimai, nuomonių pareiškimai būtų neįmanoma.
    Nes tu gali labai įžeisti kolektyvą su kuriuo dirbi.
    Arba tiksliau tu net minties tokios neturėtum rašyti svetainėje – nes tai neįmanoma, neįtelpa į jokius rėmus.
    Minėtas susiejim

  101. Juozas to Nurimęs / 88.118.37.31

    Tai greičiau išimtis, kad konservatoriai daro iš tikrųjų gerą darbą su šia konstruktyvia pataisa. Bet vis tiek sveikinu su pasiekimu.

    Mano galva,geriausia tvarka buvo Prezidento Antano Smetonos laikais.
    Ant kiekvieno (sic.) DEGTINĖS butelio užrašas:

    VALSTYBĖS MOMOPOLIS

  102. pypt / 195.12.179.6

    Nors pats ką tik priaugau iki N-18 ribos, bet su šiomis mintinis 100% sutinku. Va vakar psichavau – vakare, kada visa tauta žiūri TV, per vieną reklaminę "pertraukėlę" buvo parodyta viena degtinė, dvejos alaus rūšys ir dar du sidrai. Tų reklamų tikrai nesveikai daug.

    O dėl blog’o, tai aš turbūt pakeisčiau spalvas (baltas fonas ant šviesiai oranžinės atrodo keistokai). Dar visai smagu būtų matyti thread’inę komentavimo sistemą, kaip pvz. slashdot.org, kad prie vardo nereikėtų rašyti "Jonas to Petras".

    Offtopic: kas blogai tam "LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME !"? ;)

  103. Nurimes / 195.182.69.120

    Pažiūrėjau, o ką gi daro seimo nariai šiuo tikrai svarbiu klausimu.
    LiCS pasiūlytų įstatymo pakeitimų neradau, o štai dviejų konservatorių (A. Matulo ir V. Čigriejienės) 2006-05-31 yra įregistruotas ,,Alkoholio kontrolės įstatymo 29 str. pakeitimo įstatymas".
    Jie siūlo uždrausti VISO alkoholio reklamą per radiją ir televiziją nuo 6 iki 22val30 min.
    Dabar yra nuo 15 iki 22,30 , o savaitgaliais ir moksleivių atostogų metu nuo 8 iki 22,30. Be to visiškai nedraudžiama alkoholinių gėrimų iki 22proc. stiprumo reklama.
    Va taip turi dirbti rimta partija, p. A. Zuokai, – teikti įstatymų projektus, o ne vykdyti reklaminius šou. To linkiu ir LiCS’ui.

  104. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    vytautui

    turiu mažą įtarimą , kad Jums ,Vytautai, skrandį skauda…Labai jau daug pagiežos Jūsų žodžiuose… Kodėl ? :-)

  105. REKK to Vytautas / 195.182.77.199

    Tauta verta tokių politikų kokius pati išsirenka ir joks alkocholis čia niekuo dėtas (na nebent nuperkama kažkiek tai balsų už tuos lašus;). O tamsta ant to "abonento" užsiciklinęs. Turite faktų – į prokuratūrą:). Ar laikote AZ tokiu visagaliu, kad nu niekaip jo nenuteisia, neišmeta nes bijo, ar tai turi kažkokį tai nerealų užnugarį?:) O gal visdėlto nieko nėra, tik "prielaidos" ir šmeižtas?

  106. Dainius / 193.219.57.189

    Mano manymu, alkoholinius gėrimus Lietuvoje leidžia reklamuoti (priešingai negu rūkalų) todėl, kad Lietuvoje veikia galingos alkoholinių gėrimų įmonės, turinčios didelę įtaką valdžiai – Švyturys, Stumbras, Alita. Beje, tokių įmonių pelnai kasmet auga milžiniškais tempais.

  107. TS / 85.206.4.85

    As manau, kad alkoholis yra efektyvi priemone isvengti nuobodulio, isvengti minciu apie savizudybe, isijungti i i nerealis socialinius rysius. Alkoholis yra alternatyva tam, kas neturi rysio su savo veiklos objektu: seima, verlsu, valstybe. Taigi alkoholis yra liks priemone visiems neigaliems, visiems, kas neturi veikimo programos, katru kaip sakant kompai yra be operstyvines programos ir negali ismesti informacinio pagrindo motyvams. Alkoholis yra stiprus valdymo instrumentas ten, kur zmones neturi tautines savimone, neturi dvasinio informacinio kanalo veikimo programai atsinaujinti. Alkoholio didelis vartojimas yra zombizmo pozymis

  108. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Amerika turėjo kareivių psichologinių problemų po karo Vjetname ir jas šalino…
    Mūsų kareivukai anoj sistemoj buvo metami visur ne savanoriais ir ne už pinigus…,veliau jiems visiems buvo atimtos net socialinės Garantijos nekalbant apie paprasčiausią gydymą…,kokia baisi visiems sluoksniams mafijos sistema.
    Petras Auštrevičius lipa lavonais prie ministro Posto.
    Jis mus nuvedė,jis mus visus suderėjo,išderėjo ir tam turėjo,jam buvo suteikti
    visokio rango pakalikai,sunitai ir…Lietuvos šešėlinė EKONOMIKA.
    Tik dėja,teatras liko o Garbinga Publika išsivaikščiojo ieškoti Duonos kąsnio
    nepriėmusi "jų" sąlygų.Užtat kūria BVP kitoms Valstybėms.
    Auštrevičiaus gauja nesiskaito su nieku turėdami lanksčią Blinkevičiūtę,ir ten…ne Angelai puodus lipdo o mūsų Žmonės…dalis jų verkia nes vaikai liko
    čia,namuose.Kaip užstatas Bankui.
    Kuo skiriasi mūsų vaikai nuo vakar rodytų vaizdelių per LTV ?
    Auštrevičiaus derybos neduoda atsakymo į jo "derybas" ;
    Kaip gyventi 12 metų berniukui,kai jis yra išprievartautas?Vidaus organus galima susiūti,19 metų kareivukas prisižiūrėjes karo žudynių ir jam suteikiama psichologinė,medicininė pagalba.Bet kaip gyventi mažam berniukui,kai jis pastoviai terorizuojamas ir prievartaujams,tėveliams jis yra
    vaikelis nes jis ir yra vaikelis,tik jis neturi Teisių į savo gyvenimą…
    Tryliką ministrų iš Tryliktos Vyriausybės su mafijos Buhalteriu Brazausku ant Lietuvos turi duoti atsakymą,kaip jie "darys" Lietuvą toliau !

  109. Vytautas / 195.14.175.34

    ..patys pagalvokite, ar galėtų taip ilgai Lietuvos politikai, kad ir pats Abonentas apvaginėti savo šalį, jeigu tauta nebūtų tokia prasigėrusi ir blaiviai mastytų??

  110. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Priedangos Seimas išvedžioja apie Koalicijas…,Postus…
    Andrius Kubilius atkartoja 1992-jų Politikos,metus.Kodėl?
    Tada pradėta naikintį Sąjudį ir visi pasirinko EBSW sistemą Lietuvai.
    Tėvynės Sąjunga-Konservatorių Partija,TSKP.Kubilius turėtų paaiškinti, kodėl po Rinkimų pradėjo žlugdyti dešiniąją Politiką ?Pusantrų metų pateikiamų ir eskaluojamų skandalų be sprendimo… o tik triukšmui palaikymui Lietuvai per didėlis ir Brangus malonumas,nuadministruota
    Penki milijardai ES lėšų o kur dar šešėlinė Ekonomika.Tai suteikė galimybes
    ministerijoms ir Apskritims uždėti antsnukį Lietuvos Provincijai ir sustabdė,
    sukaustė visą Valstybę.Apskrityse įdarbinti klapčiukai paralyžuoja bent kokią Savivaldybių ir Seniūnijų veiklą,tai pseudopolitikų diversija prieš
    Valstybę.Tai Ekonomikos ir Politikos diversijų užkonservavimas.
    Pabrėžiamas LiCS ignoravimas,nors sunkiausiomis sąlygomis šita Partija vysto Lietuvos Ekonomiką ir Provincijoje,Komandos sugeba laviruoti net bunant apsuptyje,kas sukelia nepasitenkinimą Seime ir Vyriausybėje.
    Ar šitokių būdu yra ginamas DP nusikalstamas darinys,grėsmė Valstybej ?
    Kad duoti ministro portfelius esantiems ministrams,lai pateikia ataskaitą kaip jie padėjo nustekentį Valstybę iki tokio lygio,ką turime.Tame tarpe ir Blinkevičiūtė.b.d.

  111. REKK / 195.182.77.199

    Patys suprantate kokie pelnai eina už alkocholį. Ir kiek galima skirti lėšų kai kurių įstatymų "pataisymą". Ypač mane nustebino stipraus alkocholio reklamos grįžimas į …sklaidą. Kažkaip rūkalų reklamą pavyko pažaboti, o štai su alkocholiu atvirkščiai. Sutinku, kad lengvieji gėrimai yra tarsi takelis kuris atves į taką. Kartais pats įsigyjjų tų "mixų’ tai sūnui vis tenka aiškinti, kad čia ne jam, nes pakuotės panašios į gaiviųjų gėrimų. Nekaltas sutapimas?:)
    Turiu ir malonu pastebėjimą. Per vakarykštį koncertą apsvaigusių nuo alkocholio ir jį bevartojanti buvo labai nedaug (na nebent man taip pasirodė). Bet tendenciją, kad vis jaunesni pradeda jį vartoti yra labai bloga. Ir pagalvokime kaip nepilnamečiai gauna alkocholį? Tarsi yra viską reglamentuojantys įstatymai, bet gyvenimas sau , o įstatymai irgi sau…
    P.S. Pasiūlymus dėl blogo čia ar į kokį emeilą "įmesti"?

  112. Juozas / 88.118.37.31

    GEROSIOS VILTIES ŽINUTĖ XII

    LIETUVA, pernai išsiuntusi 5 milijardus SMS – PIRMAUJA PASAULYJE!!

    Parašiau už Diną, man liko 1.

  113. Juozas / 88.118.37.31

    AZ: >Daugybę kartų savivaldybės prašė suteikti teisę pačioms nustatyti prekybos alkoholiu valandas,<

    Todėl ir reikia tą teisę pasiimti užėmus valdžią. Rinkimais . Abejoju ar bent 10 pr. rinkėjų žino, kad miesto Savivaldybė neturi teisės reguliuoti darbo laiko savąjame mieste. Aš nežinojau.

  114. Klaipėdas / 85.206.33.127

    15 Metų ilgai lauktos nepriklausomybės ir demokratijos. Tačiau jaunajai kartai nebuvo aiškiai nubrėžti pilietiškumo tikslai ir pareigos, o kalama į galvas Maksimu kultūra. Todėl tų laikų 10-mečiai vaikai tapo jaunais vyrais kuriems gyvenimo tikslai lengvai uždirbti pinigus ir dar lengviau juos išleisti.

  115. Nurimes / 195.182.69.120

    Siūlau pakeisti sentenciją. Gal tiktų:
    ,,Nemo esse judex in sua causa potest" Publijus.
    ,,Niekas negali būti savo bylos teisėjas."

    Be to būtų neblogai įdiegti spelling’ą. Taipogi straipsnių paieška bloge pagal raktinį žodį.

  116. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Regis Stumbrui buvo skirta Premija iš ES Lėšų 30 milijonų Litų Reklamai, faina a nia?Lietuvai atkūrus Nepriklausomybę,anų laikų pilstuko Taškai tapo
    Elitiniais su Policijos Stogu o Lietuva užtvindyta spiritu su "Valstybės" stogu.
    ES tik konstatuoja prasigėrusią Lietuvą,mafijos Buhalterio vaisių.
    Dėja,viskas tęsiasi nes visi prisimenam Vilniaus Taboro skandalą ir Žmogaus Teisių pažeidimus Lietuvoje.Taboras gamina ir platina narkotikus,plinta ŽIV
    o ginami čigonai nešą mirtį visuomenei ir grėsmę.Jie turi žydų globą ir apsaugą nes yra KONTRAbandai samdomi darbininkai,Policijos priedanga
    garantuota.Tai labai didelė grėsmė Lietuvos Ekonomikai nekalbant apie šalutinius dalykus su tuo susijusius.
    Tai atsakymas,kam Oficiali Vyriausybė su Vilija Blinkevičiūte apkarpė Policijai atlyginimus o Lietuva deginama.

  117. Rr / 193.219.49.161

    jo , alkoholis irgi nemenka problema , praktiskai kaip ir narkotikai. Jaunimas neiisivaizduoja linksminimosi ir bendravimo be alkohlio, vyresni zmones poilsio . mano nuomone alkoholio reklama taippat reiketu uzdrausti , kaip ir rūkallų . blogiausia yra tai kad perdetas alkoholio vartojimas yra daugumos toleruojamas, ir vaikai augdami visa tai mato . tai kaip paskui toks vaikas paauges gali atsisakyti alaus , degtines ar dar konors.
    Del jusu blog`o : butu visai saunu kad atsirastu toks dalykas kaip temų turinys .ir nuorodos svarbius , idomius puslapius .
    .