Politikų karjeros Lietuvoje ir Vokietijoje

2006 - 05 - 29, Pirmadienis 11:35
Šiomis dienomis Vilniuje lankosi Erfurto meras Manfredas O. Ruge. Gal tai ir būtų neišskirtinis įvykis, tačiau, visų pirma, mūsų miestus jau 34 metus sieja tikrai draugiški, o ne formalūs ryšiai. Su Erfurto meru puikiai bendravome nesenos kelionės į Vokietiją su premjeru Algirdu Brazausku metu, o šįkart M. O. Ruge atvyko į Vilnių atsisveikinti, nes po keliolikos metų traukiasi iš mero posto.
          Tačiau parašyti noriu ne tik apie Erfurto ir Vilniaus draugystę, o apie tai, kaip skirtingai į politikų sprendimus ir veiksmus žiūrima Vokietijoje ir Lietuvoje. Štai M. O. Ruge išeina dirbti į jo vadovavimo miestui metu įsteigtą ir Erfurto savivaldybei priklausančią įmonę, nors Lietuvoje toks karjeros posūkis būtų laikomas skandalingu ir net nusikalstamu. Mes su kolega stebėjomės, kaip įmanoma, kad politikas eitų vadovauti įmonei, kurios atsiradimas yra susijęs su jo politine veikla, nes  tai akivaizdus viešųjų ir privačių interesų konfliktas. Tuo tarpu Vokietijoje tai atrodo normalu.
      Vokiečiai taip stipriai nesipiktino ir buvusio kanclerio Gerhardo Shroederio sprendimu dirbti Vokietijos ir Rusijos bendrai įsteigtoje bendrovėje, kuri ties dujotiekį, dėl kurio taip piktinosi  Baltijos šalys ir Lenkija. Vokietijoje tai sukėlė šiokią tokią nuostabą, bet po dviejų savaičių viskas nurimo, anot Erfurto mero, vokiečiams atrodo, kad G. Shroederis padarė Vokietijai naudingą ekonominį sprendimą, kita vertus, padarė jį tikrai nė vienas. Tokius strateginius sprendimus vienasmeniškai priimti net kancleris, todėl esą ir negalima tiesmukiškai teigti, jog G. Shroederis pasirašydamas sutartį su „Gazprom“, rūpinosi savo reikalais.
     Dar daugiau nustebino kolegų iš Vokietijos požiūris į politikų teises apksritai, nes anot jų, politikai yra lygiai tokie pats žmonės ir lygiai taip pat turi teisę rūpintis savo ateitimi, turėti savo planus ir svajones. Juk politiniai postai nėra visam gyvenimui, todėl aišku, kad žmonės turi pagalvoti, ką veiks toliau. Taigi tai, kas Lietuvoje būtų laikoma didžiausiu skandalu, pragmatiškiems vokiečiams atrodo visiškai priimtinu dalyku.             

Facebook comments:

Komentuoti


55 komentarų | “Politikų karjeros Lietuvoje ir Vokietijoje”

  1. Nurimes - Slikui / 195.182.69.120

    Reikėtų turėti labai daug laiko norint padiskutuoti moralės tema, juolab, kad ir būdas (susirašinėjant) nelabai tam tinka.
    Pasistengsiu trumpai:
    1. Išvadą, kad AZ yra demagogas bei melagėlis (beje pats nemaloniausias nes dažnai sako tik dalį tiesos) , padariau ne iš minėto jo straipsnio , o iš daugelio kitų jo pasisakymų, beje šitame kampe taipogi. Apie tai rašiau seniau.
    2. Perskaičius minėtą straipsnį supratau, kad jo autorius, mano supratimu, yra amoralus tipas, kuriam vaikystėje, matomai, nebuvo įskiepyta gėrio ir blogio samprata. Galiu suprasti, kad tai yra ne AZ kaltė, bet jo nelaimė, bet negaliu to nei pateisinti, nei juo labiau priimti.
    3. Jūs straipsnyje pamatėte šaržą? nesuprantu kas anot Jūsų šaržuojama? Prezidentas, kiti politikai, moralė?
    4. Aš pamačiau žmogų , kuris kalbas apie moralę supranta tik kaip politikos etiketą (2 ir priešpaskutinė pastraipos), žmogų , kuris teigia, kad ,,…moralinės kategorijos politikoje ir ypač aukšto rango vadovų sprendimuose vargu ar gali būti taikomos kaip atskaitos taškas,…" , žmogų kuris abejoja ar moralu reikalauti, kad policininkai neimtu kyšių, ir pagaliau žmogų, kuris teigia, kad VISKĄ pirmiausia reikia įvertinti realiai (praktiškai), o TIK PO TO moralės požiūriu.
    5. Į tą VISKĄ, matomai, jam telpa daug kas… Ko gero jam tikslas pateisina priemones.

  2. Slikas / 85.206.184.37

    To Nurimes/195.182.69.120
    2006-05-30 10:56:32

    Gerbiamasis, gal Jūs sugebėsite paaiškinti man štai ką.

    Aš perskaičiau jūsų minimą AZ straipsnį, bet kažkaip nepastebėjau užuominų į blogas ar labai blogas (vagis, niekšas, apgavikas, melagis) AZ moralines nuostatas. Mano nuomone, straipsnis parašytas lengvo šaržo forma, bet jame nepastebėjau kvietimų vogti, meluoti ir t.t.

    Taigi, nurodykit vietas straipsnyje, iš kurių jūs darote savo išvadas.
    Labai norėčiau daugiau padiskutuoti šia tema su tamsta.

    Pagarbiai

  3. Nurimes to REKK / 195.182.69.120

    Nelabai suprantu su kuriuo AZ apibudinimu – demagogas ar melagėlis – nesutinkate. Ir viena ir kita galima būtų pagrįsti pavyzdžiais (beje anksčiau jau esu apie tai rašęs).
    Dėl išankstinio nusistatymo su Tamsta negaliu sutikti. Anksčiau buvau LiCS (taipogi ir AZ) rėmėjas ir rinkėjas. Tačiau labiausiai mano nuomonę pakeitė ne žiniasklaida, bet pačio AZ elgesys (dažnai labai arogantiškas), kalbos bei jo pačio deklaruojamos nuostatos.
    Paskaitykite A. Zuoko 2005-06-03 straipsnį ,,Moralė ir praktinė išmintis" -gal tada Jums paaiškės šio žmogaus moralinės nuostatos. Straipsnį galite rasti http://www.omni.lt.

  4. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Na ir…apie humorą.Australijos ar "aborigėnai?" ,linksmų plaučių piliečiai
    šokančiam scenoje Lukošiui "priklijavo" premjerą.Būtų gerai turėti tokį premjerą,dėja,mes turime kotokį.
    Yra dar vienas,tik jau šio amžiaus sanderis,Šrioderis ir Putinas.Yra Vokietijos palaikymo nuomonė,sandėriui.
    Nėra dviejų Valstybių,Rusijos ir Vokietijos kaltininkių,karo pasekmės užnuodytai Baltijai.Tai,kas šiandien nutylima išplauks į paviršių savaime, tad reikia aptarti – KAS MOKĖS ?
    Kas yra p.Henrikas Žukauskas ponui Rolandui Paksui? Ką yra skolinga Kuršių
    Nerija Žukauskui,kad jis liepė ją deginti?
    Ponas Muntianas,vardu Viktoras su partine mokykla kviečia pas save visą DP,
    ką veiks šitas darinys Lietuvos POlitikOJE ?
    Na ir mūsų kaimynė per Kaliningradą,atsiriekusi gabaliuką Žemės dėka Ribbentropo,Maskva.Maskva gėjus pavaišino bananais,o Lietuvą rusams už tai moka iš Biudžeto,AMB,Česna ir…kaip visur "sanitaras", kyšo yyylgos ausys
    net ES siekiančios ilgai iki Konstitucijos parašymo…
    Čia be humoro,mes ES dalis,reikia dėti pastangas turėti savo nuomonę.

  5. > to to / 82.135.136.50

    Tai jau taip – "… ne problema yra manyje, o muse, musyse yra…"…;))

  6. Retorinis / 82.135.136.50

    Siandien ziniasklaida skelbia, kad prokurorai skus (daug anksciau nei iki liepos 14-osios) teismo sprendima del A.Zuoko isteisinimo. Nujauciu eilini sou televizijoje (gal net LNK?:), kur pagrindiniai soumenai bus teisegaudos atstovai (gal net su kaukemis?;). Programoje – "faktu" atsiradimas is skrybeles ir jais zongliravimas, klounu pasirodymas, taipogi – drambliai ir bezdziones. Gero apetito…

  7. to to / 82.135.176.30

    to SL , problema ne manyje o Dinos komentaruose,jos interpretacija.Tai komentarai o ne aranžuotė dainai.

  8. Slikas / 85.206.184.37

    Gerb. Be vardo / 85.206.113.241
    2006-05-29 20:18:52

    Niekaip nesuprantu, kuo čia dėtas Zuokas dėl to, kad jūsų minima 4 asmenų šeima turi ne daugiau už pusantro tūkstančio litų (o kartais ir mažiau)?
    Nebent jūs Zuoko asmenyje matote visą valdišką nomenklatūrą. Negi nedaeina, kad Zuokas yra tik Zuokas, o ne AMB, Uspaskychas ar koks klerkas iš savivaldybės, vyriausybės ar Seimo kartu paėmus? Kodėl taip yra? Todėl kad rinkėjai aklai renkai tuos nomenklatūrščikus ar jų pakišus asmenis, aklai tiki visomis pasakomis ir, iš viso, nenori galvoti savo galva.

    "Eilini karta pastebiu, kad tik pradesi kritikuoti Zuoka, ir teisingai kritikuoti, visada is karto atsiras gyneju. " – nu būkit malonus, nurodykit, kur ta jūsų kritika? O gal aš blogai suprantu. Dabartinės lietuvių kalbos žodyne kritika apibūdinama, kaip nagrinėjimas, vertinimas ir ypač trūkumų iškėlimas.
    Šiaip yra dar kitų žodžių, apibūdinančių lietuvišką "kritiką":
    priekabė – dingstis, kliautis (ginčui, barniui, peštynėms);
    kabinėtis – stvarstyti, kibti, priekabių ieškoti: K. prie ko dėl menkniekių.

  9. REKK to Nurimes / 195.182.77.199

    Niekada nieko atmesti negalima, nes į kito galvą neilysi ir jo gyvenimo nepažinsi. Bet čia mes renkamės kiekvienas savo kelią – tikėti (pasitikėti) ar netikėti (nepasitkėti). Tie faktai (bent mes juos tokiais laikome), ta visuma kuri supa žmogų mums duoda apie jį informaciją ir tik skirtingas padarome išvadas. O išvadas darome dažniausiai jau turėdami išankstynes nuostatas, todėl dažnai klystame.
    Dėl AZ su tamsta nesutinku, bet kiekvienas turį teisę turėti savo nuomonę (nors ji ir klaidinga;)

  10. he / 194.176.44.194

    Nu nieko sau! Kiti vagia – ir mes, kiti zudo – ir mes, ir t.t. Stai taip netyciom, lyg tarp kitko ir atsiskleidzia tikrasis veidas.

  11. Slikas / 85.206.184.37

    Labas, labas, Valdai. Sveikas sugrįžęs.

  12. SL / 84.32.56.250

    Labai jau vingiuota anti-zuokininkų taktika: surinkti kompiuterio ekrane http://www.zuokas.lt, triukšmauti, kabinėtis prie ko tik išeina, o paskui piktintis, kad "Zuoko gynėjai" bando sutrypti bet kokias tiesos apraiškas. Geriau nesugalvotų net ir didis "antikorupcininkas" Kęstutis Masiulis:))

  13. kitas / 212.47.107.27

    nu Zuokas chia tiksliai prashove su savo tokiu pasisakymu. Akivaidzus interesu konfliktas chia su Shrioderiu matosi, na o jei vokiechiai ji pateisina del savu priezaschiu, tai nereishkia, kad chia teigiamas dalykas. Isivaizduokim dabar Zuoka, po poros metu dirbandti rubicone. Itartina butu, ne? :)

  14. Nurimes - blogietei / 195.182.69.120

    Man irgi kilo panašių klausimų kaip ir Jums.
    Šios rašliavos, kaip Jūs ją pavadinote, motyvai, manau, gali būti keli:
    1. AZ bando balinti savo reputaciją. Suprask , kad net vokiečiai atlaidžiai žiūri į interesų konfliktus. Taigi tokie politikai kaip AZ, VU ir panašūs neišsiskiria iš ES politikų konteksto.
    2.Galbūt AZ netolimoje ateityje ruošiasi dirbti jo proteguojamose bendrovėse (pvz. Rubikon ar etc), o šis straipsnelis – išankstinis pasiteisinimas, kad tai nėra blogai. Juolab, kad AZ teigia neapsisprendęs dalyvauti ateinančiuose rinkimuose.
    Be to , žinant, kad AZ yra demagogas ir melagėlis, esu tikras, kad jis išdėstė ne visus faktus ir aplinkybes apie Erfurto mero ir juolab visų vokiečių pažiūras į viešų ir privačių interesų derinimą.

  15. SL to REKK / 84.32.56.250

    "Tiesa turi būti aukščiau už viską." Super! Kitus išmokyti teisingumo galima tik pirmiausia patiems būnant teisingais, ir ne kitaip. Kaip pasielgia didis žmogus, taip elgsis ir visas pasaulis. Teisingumas šiuo metu yra vienintelė išlikusi atraminė kolona, ant kurios mūsų pasaulis ir laikosi.

    Aš, tiesą sakant, komentare bevardžiui net ne tiek Zuoką gyniau, kiek vaizdžiai bandžiau paaiškinti tikėtinas chuliganizmo pasekmes. Nėr čia ko dėl asmeninių sunkumų kitus puldinėti pirma pasitaikiusia proga…

  16. SL to LMEG / 84.32.56.250

    "reikia rašyti tik atviru tekstu…"

    Reikia? O kaip tada su fantazija, minties skrydžiu, poeto prigimtimi, katarsiu, alegorijomis, išsilaisvinimu? Kaip su sielos horizontais? Su Prasmės Okeanu, Tiesos Gelmėmis? Su Pasauliu, kuriame nėra skriaudų, apgavysčių ir neteisingumo? Ką?

    Norėčiau apie tai bent pora žodžių iš Tamstos išpešti. Jūsų vertinime pasigendu aiškaus ir adekvataus pagrindo…

  17. REKK to Be vardo / 195.182.77.199

    Žmogų gini netik tuomet kai jis yra silpnas ir nepajėgia apsiginti, bet ir tuomet, kai esi įsitikinęs, kad jis neteisingai puolamas ir šmeižiamas. Jei matyčiau, kad tas AMB, Uspaskis ar Paksas būtų neteisingai puolami juos taip pat ginčiau. Ar mėgsti ar nemėgsti to žmogaus, bet tiesa turi būti aukščiau už viską. Tai labai sunku (gi taip smagu įspirti, ypač kai tai daro daugelis ir pats kartais nesusilaikau:(, bet tik taip galime ko nors pasiekti.

  18. SL-Be vardo / 84.32.56.250

    Kiekvienam savo emocijos – pačios svarbiausios. Tokia mano nuomonė. Nežinau, ar čia reikėtų mus visus kaltinti, kad esate kažkuo nepatenkintas?..

  19. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to SL ,Dinai reikia rašyti tik atviru tekstu…
    Sunkiau su REALYBE,Švietimo ir Mokslo ministerija negarantuoja sažiningų
    egzaminų.Mūsų Jaunimas pavojuje,jų Teisė pavojuje.Šitaip Jaunimas įveliamas į Politiką.Kyla naujas skandalas,kiek popieriukų prirašė EBSW aferistai,kad uždrausti žurnalistams gauti Informaciją iš mūsų gyvenimą "darančių" ministerijų,Vyriausybės ir jų diktato Mokesčių Inspekcijai… Vokeliai… auksčiausiu lygiu yra ginami,destabilizacija tęsis.
    Šešėlinės Ekonomikos buhalteris,Brazauskas uždėjo leteną su savo pieštuku
    beskirstantis pinigėlius Lietuvai verčia mūsų Jaunimą apsiginti patiems, paviešinti visus aferistų bandymus pakišti falsifikatus jų gyvenimui.
    Normalus Jaunimas egzaminų nepirks bet reikia pagauti tuos,kas nori naikinti musų Švietimo sistemą.Seimas turi išjudinti Brazausko kėdę ar Postą
    už tai,kad jis pagrindinis kaltininkas,kad uždrausta disponuoti Informaciją.
    Ar Žiniasklaida taikysis su Brazausko antsnukiu jiems.

  20. Dar karta Be vardo - SL / 85.206.113.241

    Nejaugi jus, ir kiti Zuoko uztarejai nesuprantate labai paprasto dalyko – kad gindami ji jus nesamoningai parodote jo pozicijos silpnuma. Jeigu manote, kad ji tiesiogiai ar netiesiogiai reikia uztarti? Siaip negaliu su jumis nesutikti.

  21. Be vardo - SL / 85.206.113.241

    Eilini karta pastebiu, kad tik pradesi kritikuoti Zuoka, ir teisingai kritikuoti, visada is karto atsiras gyneju. O del vaikuciu Afrikoje… Pone, gal jus pamirsote, kurioje valstybeje gyvenate? Tai Vokietijoje (Prancuzijoje, JAV, Kanadoje, Anglijoje – reikalinga pabraukti) politikai gali drasiai kalbeti apie savo interesus – ten yra aukstas pragyvenimo lygis. O pas mus politikai tegu is pradziu pasirupina valstybes gerovem pastato ja ant koju, ir ne tik statistiskai, bet ir realiai – o paskui tegu svajoja. O jei nenori paskui – nereikejo trauktis is verslo.

  22. SL / 84.32.56.250

    Užtai man ir negresia jokia partinė priklausomybė nuo to laiko. Tapau žvairas ir nebepatikimas:)

  23. Dina -SL / 80.240.13.108

    Užjaučiu dėl kantuzijos,o kairę su dešine sukeisti pavojinga ypač pažiuras,kaip mat išlėksit iš partijos.

  24. SL / 84.32.56.250

    ;)

  25. SL / 84.32.56.250

    Be to, jie man dar ir kairę ir dešinę akis bandė sukeisti…

  26. SL / 84.32.56.250

    to Be vardo

    Ne, geriau prisiminkit vaikučius Afrikoje. Matot, jeigu chuliganiškai elgsitės, tai galite parų gauti, nors vaikų aginimas ir lengvinanti aplikybė…Tada dar labiau šeimyna kentėtų, netekusi rūpintojo. Na, bet jeigu vis dėlto tvirtai nuspręsite pasisvaidyti, tai bent palaukite kol parvyks Uskichas. Graužienę jau pražiopsojote… ;)

    Juozui

    Aš jau daugmaž pakomentavau ir išgrindžiau esmę. Su tuo įstatymu mūsų leidžiamvaldžiai (t.y. Seimas) copy/paste padarė. Nuo Jemerikės. Vokietijai tuomi tarpu jų ordnungas yra savaime pakankamas ir užtai klonavimu jie neužsiiminėjo. O kaip jau nuo seno žinoma, Lietuvoje pasirodžius "antikorupciniam" įstatymui iškart prasideda politinis teatras su esmingai išryškintais tragikomedijos elementais…

    Kitaip tariant: bai bai vis emeriken pai…

    Dinai

    Aš tai nelabai mėgstų jau nuo tada, kai dėl jų petardos buvau traumuotas Saulės mūšyje…

  27. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Nikas KONSTANCIJUS, įpareigoja…tvartai tvartais ir lieka,pilaitės stovi ir niekas jų neliečia bet reikia pradėti nuo "Draugystė" ir baigti tą draugystę visiems laikams su visais EBSW aferistais.Pradėjus nuo Furmanovič,Padaiga,
    Prudnikov.
    Medicinai skirta trys milijardai Lt.metams,tai kodėl specialistams mokamas skurdus atlyginimas,kiek gydytojų liko,regis iš 12 000 ,kad dauguma jau pakeisti kitataučiais net nežinančiais kalbos.Reforma premjeras padarė iki
    Žilvino Padaigos tapus ministru,tik Padaiga baigia pribaigti Medicina kaip buvo nutarta jų, Brazausko & KO.Gydytojai ne gydo,gydytojai užsiiminėja popierizmu o pusės metų laukimas nesuteikia galimybės patekti pas specialistą,reikia puse dienos stumdytis dviejose eilėse.Naikinimas provincijoje ligoninių,kai darbingi išvyko beliko pensininkai,kurius pamažu banditai žudo o medicina ne gydo.Po operacijos,kad ir po apendikso po trijų parų arba po gimdymo gali leisti sau tik tokie,kurie turi iš ko namuose apmoketi mediko paslaugas, pilna to žodžio prasme.Ar padaiga turi nors lašeli
    žmoniškumo už mūsų pinigus?Turi būtį nustatyta kur išplaukia milijardai nes medikai tokių,gerų atlyginimų neturi.
    Kieno politika vykdo Gintaras Furmanovič,kad Prokuratūra jam ne autoritetas.Banditai policininkai išleidžiami į darbą su Piliečiais,kodėl banditai tampa policininkais? Kodėl EBSW aferistas diskvalifikuoja Lietuvos
    Policiją? Kodėl ministrai dirba taip kaip premjeras,tik destabilizacijai Valstybėje ?

  28. Dina / 80.240.13.108

    Man vokiečiai nepatinka ir viskas… dar nuo Griunvaldo.

  29. Juozas (iš tremties) / 82.135.221.231

    AZ: Taigi tai, kas Lietuvoje būtų laikoma didžiausiu skandalu, pragmatiškiems vokiečiams atrodo visiškai priimtinu dalyku.

    Matyt, tai todėl, kad vokiečiams svarbiausia – Ordnung ist Ordnung.
    Mums kas svarbiausia gali pasakyti nebent tik SL, Slikas , gal dar kas nors.
    Aš pasuoju.

  30. KONSTANCIJUS / 82.135.152.42

    O mes Lietuviai jau tokie.
    Tvartas dega. Graziai dega. Reikia eiti pamazel, dar pasakys kad as padegiau..

  31. Be vardo / 85.206.113.241

    Aš taip ir žinojau, kad Zuokui per mažai teisių, planų ir svajonių! Bet susimildamas, pone Zuokai! Have a pity! Ką tada turėtų kalbėti žmonės, kurie, pavyzdžiui, 4 asmenų šeimai turi ne daugiau už pusantro tūkstančio litų (o kartais ir mažiau)? Gal protestuoti gatvėse ir mėtytis akmenimis į pravažiuojančias politikų mašinas?

  32. valdas / 85.206.196.56

    Sveikas Slikai, pasiilgau ir Tavęs.

  33. Smėlio laikrodis / 84.32.56.250

    LR Viešųjų ir privačiųjų interesų derinimo valstybės tarnyboje įstatymas atsirado po turiningos Seimo narių ekskursijos į Valstijas Jungtines Amerikos. Teko girdėti vertinimų, kad tai vos ne preciziška amerikietiškojo akto kopija… Šis reiškinys teisės aktų klonavimu kartais yra dar vadinamas…:)

  34. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Neoficialiai yra įvardyta kas padegė Smiltynės fakėlą,oficialiai įvardijama, kad tai stichinė nelaimė su išankstyniu bandymu apginti LSDP su visu AMB ir
    Virginijos Lukošienės veiklą…ir visais kitais, Kuršių Nerijos pseudoarchitektais.Jų namukai ne ant vištos kojelės jau stovi.Keistas gaisras ir dar keistesnis elgesys Tarnybų, koordinuojamų iš Vilniaus besiplieskiančiam gaisrui negesinti…
    Bosų ir boselių DP daro savo juodą darbelį ant Lietuvos,dabar jau darys už "sanitarą" su visą Graužinienę.Mes visi srėbsime DP putrą ir
    mokėsime, jų Ekonomikai.
    Dar vienas klausimas,Vilniaus MERO Byla Teisme,imbrasinių sukurpta Byla
    turi Nacionalinį prieskonį,ar bus tai įvardyta? Ar pajėgus Lietuvos Teismas
    padaryti šitai Bylai galą su įvertinimų visų kaltininkų šiai Bylai kurpti?

  35. REKK to blogietė / 195.182.77.199

    Įkyrus klausimai ir mintys labai gerai- jie neleidžia sustabarėti ir užmigti protui;)

  36. blogiete / 193.219.74.142

    Net nebaigus skaityti Zuoko rasliavos, ikyriai prikimba klausimas: kazi ka cia bando teisinti ir pateisinti?

  37. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Visi žavisi ir didžiuojasi,kad Vilnius gražėja,keičiasi.Tai MERO nuopelnas, penkeri metai darbo ir dėka dėtų pastangų Miestas gyvuoja o likusi Lietuva
    skursta nes yra skurdinama visu pajėgumu…
    MERAS,p.Artūras Zuokas kaip Asmenybė ir visų Politikų baimė,baimė šio
    Žmogaus kaip…velnias Kryžiaus.Jis pakeitė Vilnių,išgražino visų džiaugsmui.
    Šešiolika metų jų,Politikų darbo Seime ir Vyriausybėje su visais klapčiukais ir… MERO darbas Vilniui.Kokie skirtingi poliai,vertinimo poliai.
    Rezultatas,darbo rezultatas užduoda toną vertinimui.Tai kokie nužmogėje
    žmogeliai pinasi po kojomis,kad trukdyti viskam o vienam Žmogui neleisti
    burti Visuomenę bendram Tikslui,LIETUVAI.

  38. SL / 84.32.56.250

    P.S. Turėjau galvoje šiandienio "lietryčio" straipsnį, kurį delfi perspausdino: "Moterį gynusį Seimo narį pribloškė ne tiktai smūgiai, bet ir aplinkinių reakcija"…

  39. TPb / 85.206.65.21

    Vilniuje prie karoliniskiu reikia padaryti rampu skirtu vazinetis riedlentemis

  40. to to / 82.135.176.30

    Ponas Raimondas Šukys fainas kaip Garbingas LiCS narys bet mentai…,
    reikia labai nepamiršti,kad tai Furmanovič mentai.Viskas panašu į rsostinę.

  41. Slikas / 85.206.184.37

    Įdomu, ar leistų man nupirkti nekilnojamo turto – 10 arų Europos aikštės dangos?
    Va vienas vpolitikas rūpinasi savo ateitimi, molą nusipirko..

  42. agp / 82.135.197.58

    kaip supratau A.Zuokas neįžiūri Vokietijos ir Rusijos santykiuose energetinės-politikos.
    Negerai…tai juk ilgalaikių politinių santykių pagrindas. Kol kas Lietuva labai tampriai susijusi su Rusijos energetikos šaltiniais ir per artimiausius 30 metų vargiai pasikeis. Todėl daryti įtaką Lietuvos vidaus gyvenimui galimybių daugiau negu pakankamai.
    Vienintelis svertas atlaikyti Rusijos energetinės politikos sunkumus – kurti aukštą dvasingumo, mokslo, kultūros lygį.

  43. REKK to Valdas / 195.182.77.199

    Svarbu, kad yra kur sugrįšti;).
    Skaičiau Donskio paskutinį straipsnelį – nežinojau, kad jis dar ir muzikologas:). Matyt universalus jis žmogus ir viską žino bei perprantą (tiesiog kaip aš:):):).
    O dėl politologų sutinku – popsinis kyčas kurio pardavimu rūpinasi politvadibininkai (ale bendžiai:)

  44. jaunimas / 84.32.84.3

    Oj jau apie musu policija nekalbekim :)

    |Buvau savaitgali i Estija isvykes teisybe sake P.Zuokas kad jaunas estijos meras ir beje labai protingas klausiaui jo kalbos bej estijos ministru,kulturos bei ekonomikos… Estija man paliko didziuli ispudi..
    tAD lIETUVOJE VIA BALTIKA BEVEIK PRIE PAT SIENOS SU LATVIJA STOVI MUSU ZALIEJI IR PLESIKAUJA KO NEMACIAU NEJ lATVIJOJ NEJ ESTIJOJ KAD NETOLI SIENU STOVETU KUR VAZIUOJA UZSENIECIAI IR PLESIKAUTU…
    pAS JUOS STOVI BET DAZNIAUSIA KAIP TAISYKLE JAI KURORTINIS MIESTELIS TAI IR PRASAU STOVI POLICIJA…bET LAUKUOSE KUR VAZIUOJA UZSIENIECIAI NERASI NET SU ZIBURIU TAD MUSU SALIS ATVYKSTANCIUS IR ISVYKSTANCIUS PASITINKA SVETINGIAUSIAI NU JAI NORS STABDO TAI BENT KYSIU NEIMTU BET LABAI KO TAI ABEJOJU :(
    BEJE TEN VALANDANTIEJI LIBERALIU PAZIURU JAI NEKLYSTU TEN KOLICIJA IS TRIJU PARTIJU…

    TAD PAS JUOSI NET KITOKIA ATMOSFERA MES TUO PASIGIRTI GALIM TIK VILNIUJE :)NU PRADZIOJ NORS VILNIUJE :)

    O buvau susitikes su estijos jaunimu,nu bent jau jaunimas estu ir lietuviu panasus :)))

    TAD TAI TIK IRODIMAS KAD LIBERALIOS IDEJOS VIENOS ISGERIAUSIU IR NAUDINGIAUSIU BUTU MUSU SALIAI SIUO SUNKIU LAIKOTARPIU NES DABARTINIAI SPRENDIMAI NU LEMS KAIP MES GYVENSIM ARTIMIAUSIA DVIDESIMTMETI JAI NE PENKIASDESIMTMETI :(

  45. jaunimas / 84.32.84.3

    Tad mano manimu si viriausybe kaip dirbo taip tegul ir dirba ir ministru nuversti neverta vien tam kad nuversti o turi buti aiskumas o kubilius to visiskai nedeklaruoja :(

    Tad tauta mato stebi vertina,deliojasi visas zinias i lentynas,vertina dabartinius i vikius su buvusiais ir mato kad :)))

    Tad manau pagaliau dabartinis seimas tik pasitarnaus visuomenej is vesdamas ja iskantrybes ir ji pasirinks teisinga kelia..

    NU VA GAL PAGALIAU PASITARNAUS NORS VIENINTELIS SEIMAS VISUOMENES LABUJ :)))

  46. SL / 84.32.56.250

    O gal man tiesiai reikėjo įvardinti, kad čia yra viso labo dar tik… MENTAI!

  47. valdas / 85.206.196.56

    Sveikas Rek. buvo atsibodę, galvojau velniop vikską. :) Grįžtu čia dėl pačių objektyviausių ir giliausių komentarų. Nes Donskiui nepanka politikos, pilietiškumo, verslo, mokslo, kultūros ir kitų sričių ekspertų, eksperto vaidmens, o ėmėsi jau ir muzokologop amato. aplamai užkniso politologinis popsas.

  48. Smėlio laikrodis / 84.32.56.250

    Mano aplodismentai Raimondui Šukiui!

    O policininkai tai eilinį kartą Lietuvoje demonstruoja vulgariai banalų pavyzdį, kaip yra paprasta patiems viskuo skųstis ir reikalauti iš valstybės bei tuo pačiu metu nė trupučio dėl nieko nesistengti :(

  49. jaunimas / 84.32.84.3

    Siektiek apie Lietuvos politine padeti:) Nuo sirdziai sakau neatsimenu kada zinias ziurejau :) nes jau kaip melodramose isijunk po savaites o ji vis dar myli nori bet negali :)))

    Paskaitau delfi ten nors straipsnio gale galima rasti krislele tiesos :)

    Kad konservatoriai turi plana barbarosa jau senai aisku,dabar jis jau akivaizdus,bet manau gerokai pakoreguotas koks buvo pries tai sukurtas,kur vienas is plano daliu nuversti vilniaus mera…ir sudauzyti liberal centristus i sipulius …

    DEKA STIPRIU IR VIENINGU ZMONIU TO PADARYTI NEPAVYKO.. VALIO :)
    Tada paulauskuj is kelta interpelecija ir absoliucia balsu persvara jis nuverciamas net pasakyciau isspiremas:)

    Dabar jau aisku kad konservai net nekonservatoriai o Kubiliaus suformuota sutve sieke PIRMALAIKIU RINKIMU…

    Paulauskas neturi valdzios o ji tai erzina smarkiai tad ja atgauti vienintele iseitis IR JAM PIRMALAIKIAI SEIMO rinkimai,tad ir vel kubilius kai pute taip ir pucia su paulausku i tapacia duda…

    Tik va vieno nesudelioju kodel kubilius su organizavo paulauskuj buvusiam seimo pirmininkuj interpeliacija NEGI PAULAUSKAS TAIP NOREJO NUOSAVES ATKREIPTI DEMESI IR TAIP SAVIMI PASITIKEJO KAD GALVOJO KAD NENUVERS JO IR JIS TA REIKALA ISPIJARINS PRIES TAUTA :)))
    NU JAI USPASKICHAS BUTU SU SAVO SEIMO NARIAIS NEBALSAVES TAI BUTU PAVYKES PLANAS :)

    Bet sioj vietoj uspachikas neveltuj prisidejo prie savo geriausio draugo nuvertimo.. NES MANO MANIMU PAULAUSKAS IGYVENDINES SAVO TIKSLUS VELIAU AR ANKSCIAU BUTU SUSIDOROJAS SU SAVO GERIAUSIU DRAUGU USPACHIKU. IR USPACHIKAS TAI SUPRATO IR ZINOJO TAD SIOJ VIETOJ ;)TAI KAS DABAR VYKSTA SU JUO MANAU JAM NENAUJIENA ;)

  50. REKK to Valdas / 195.182.77.199

    O kas tu toks???:):):)
    Juokauju:). Sveikas. Kur buvom dinge?

  51. robis / 84.32.123.164

    na vokieciams tas dujotekis naudingas projektas.taciau jei kalbant apie vokietija kaip es nare ir steigeja,tai yra aiski kiaulyste ir bendros es politikos visiskas nebuvimas.vokietukai naivus visais laikais buvo.kaip hitleri pastate stalinas,taip dabar srioderis uz rusijai palankius geopolitinius sprendimus gavo silta vietele.nezinau kodel vokieciai tai netraktuoja kaip kysio davimo,bet tai akivaizdziai matosi.politikas padare sau ir rusijai naudinga sprendima ir uz tai gavo silta vieta.kas tai,ne korupcija?
    o kas liecia valdininku darba ir karjera tai as daug ko nesuprantu,arba bent apsimetu kad nesuprantu.jei esi valdininkas kilk karjeros laiptais,gauk neper didziausia atlyginima ir dziaukis tarnaudamas liaudziai.arba jei esi verslininkas varyk bizni gauk babkes neblogas ir gerai gyvenk liaudziai netarnaudamas.akivaizdu kad daug kas maiso siuos skirtingus buvius galvodami buti superbiznieriais budami valdininkais.

  52. REKK / 195.182.77.199

    Nesusilaikiau: "atvyko į Vilnių atsisveikinti, nes po keliolikos metų traukiasi iš mero posto":):).
    O kitas reikalas, kad mes lyginame savus ir jų politikus. Pats meras neseniai rašė apie prienietės kalambūrą "pasileidęs seimas":). Todėl įsivaizduojų kas būtų jei mūsiškiams politikams atrištume rankas (nors jie ir taip sugeba jas atsirišti:), tai parastam mirtingajam tik ir liktų paprastas mirtingumas. Ko veržiasi dalis mūsų verslo atstovų į seimą (užtenka vien darbiečių) ar ne tam, kad naudodamiesi valdžia dar labiau vystytų savo verslą, o konkurentus žlugdytų?
    Tad mums reikalingi nors tokie apynastriai, kad sulaikyt savuosius politikos "džigitus" ir kai mūsiškiai atėje į valdžią prisimins kam tūri tarnauti, tai gal ir mes galėsime atleisti virves nuo jų rankų;)

  53. jaunimas / 84.32.84.3

    As nemanau kad tai Lietuvoj laikoma nusikaltimu.. Manau toki ivaizdi sukure ziniasklaida,turi savo dazu palete,siektiek paspalvina ir sia turim skandala ;)

    As tik uz,kad aktyvus zmones nesvarbu ar jis buves politikas ar visuomeninis veikeja isliktu aktyvioj veikloj,kad ir kurtu nuosava versla,kad ji butu sukures net ir budamas tam tikram poste ;) Juk tai iplaukos i valstybes biudzeta naujos darbo vietos,o ir toks zmogus turi tiek patirties,kad visuomenej tik geriau kad toks zmogus kazka kuria ir dar sugebes palikti kazka po saves :))

    Bet zinoma musu politikai begalviai neturi saiko ir jau man baisu net pagalvoti jai musu siandienos politikams butu leista vadovautis vokietijoje nusistovejusiomis normomis >>Paimkim uspachika ar beveik bet kuri politika…net nesinori apie tai pagalvoti :)))

    Tad visuomene sioj vietoj kalta kad balsuoja uz tokius zmones,bet is dalies galima suprasti nes kiek metu mes po okupacijos veleva protingesnius pjove enge ilga laika,o dar musu siandienine ziniasklaida uzuot demaskavus tuos zmones juos rodo kaip gerus o tikrai garbingus politikus apipila pamazgom :(((

  54. valdas / 85.206.196.56

    sveiki visi. grįžtu..

  55. PAulius / 85.206.16.27

    geriau rasyk apie susidariusia situacija LT politiniam gyvenime…