Pasileidęs Seimas ir egzaminų tragedijos
2006 - 05 - 27, Šeštadienis 10:02Ketvirtadienį su partijos kolegomis viešėjau Prienuose, kur susitikę su vietos gyventojais aptarinėjome ir Lietuvos politines aktualijas. Kai paklausiau, ką jie mano apie pasiūlymus paleisti Seimą, viena moteriškė garsiai pasakė: “Seimas jau seniai pasileidęs”. Jos žodžius palydėjo visos salės juokas.
Taiklus situacijos Seime ir visos politinės padėties apibūdinimas ir iškalbinga reakcija – žmonės juokiasi.
Gerokai rimčiau dauguma Lietuvos žmonių, ypač tų, kurių šeimoje yra dabartiniai ar būsimieji abiturientai, turbūt vertina baigiamųjų egzaminų įkarštyje kilusį skandalą, nes ne vienam jaunam žmogui – tai tikra tragedija. Bejėgiški Švietimo ir mokslo ministerijos bei Nacionalinio egzaminų centro vadovų pasiaiškinimai optimizmo tikrai nesukelia. Atsakingus už korupciją (kaip kitaip tai būtų galima pavadinti) egzaminų užduočių sistemoje žutbūt reikia surasti ir įvardyti, nes tik taip jauniems žmonėms galėtume parodyti, jog šioje valstybėje egzistuoja tvarka, o už įstatymų pažeidimus tikrai yra baudžiama, nes kaltieji yra surandami. Priešingu atveju – kitais metais stebėsime panašias dramas.
Šiandien trečią valandą Vilniaus Universiteto Mažojoje auloje dalyvausiu dispute apie miestiečius ir miestą, teks rimtai pasiruošti, nes oponentas rimtas, išsilavinęs ir kalbėsime ne apie gatves ar dangoraižius, o apie Miestą apskritai.


2006 - 05 - 28, 13:54
"Kartai bjauriuosi savimi. Teisė – sritis, kurioje išaukštinamas racionalus protas, šaltas apskaičiavimas, išorinė nauda. Gaila, kad jau nebeliko tų, kurie jautė ir matė teisinga širdimi (žyniai, kriviai, garbingi išminčiai), o mes nežinome, kaip ir ką nuo ko atskirti ir atrinkti. Triumfuoja mentalinė spekuliacija." —Audaces Fortuna uvat!!! Keiskit situacija drasiai – Drasiesiems Padeda Laime!!
Pagarba:)
2006 - 05 - 28, 13:39
Taip, zodis "pasileides" cia suzaide linksma dviprasmybe;)) 4abiem atvejais jis tiko: ir nemoralus ir neveiksnus:)
"Non omne, quod licet, honestum est. – Ne viskas, kas leidžiama, yra garbinga."
Britai sako: "leidziama viskas, ko nedraudzia istatymas". Tai puikiai pritaikyta KELIU EISMO TAISYKLESE, kurios leidzia kontroliuoti save ir savo automobili, bet ne daugiau. Jei kas bando "pamokyti" kitus, daznai baigiasi avarija:)). Nesu istatymu zinove – per visa savo gyvenima esu nagrinejus tik Lietuos Didz. Kunigaikstystes statuta, paremta paprotine teise, kas man pasirode visai sveikas dalykas (kiek zinau, sudarant si teisini dokumenta buvo atsiklausiama ir tariamasi su Kriviu Krivaiciais isties:)) ir Viesosios Istaigos Istatyma, kuris, manoi manymu, yra saltinis t.y. didziausia priezastis to, kad zmones palieka Lietuva. Taipogi sis istatymas atsisuko pries jo sudarytojus t.y. Paulauska. Bet jis iki siol del to net nesusimaste. :)) :)) :))
Dovanokit, bet man si situacija isties juokinga, nes reiktu zinoti istatymdaviams ir dvasinius istatymus, o vienas is ju (ne patarle, kaip daug kas mano…o gal netgi geriau pagalvojus, patarles ir yra uzkoduoti dvasiniai istatymai:) "nekask kitam duobes…", nes idejos nepalieka savojo saltinio:))
Idomu, kiek teises zinovu yra tokiame istatymu leidziamajame organe, kaip Seimas?
""Taip, teisė yra puiki terpė visokiems sukčiams ir nedorėliams. Nes atsiranda geležiniai argumentai: "įstatyme taip parašyta", "tvarka yra tvarka" ir t.t. ir pan. Jeigu žmogus sunkiai dirba, užsidirba varganą pensijėlę nuosavo amžiaus galiukui, tai mes jam neduosim, nes "jis vis dar drįsta dirbti". Skamba ciniškai, bet realiai. Dura lex, sed lex. Žmogiškumas minties greičiu paskęsta teisinių normų sukūryje. ""- labai gerai cia pasaket:)
"Kartai bjauriuosi savimi. Teisė – sritis, kurioje išaukštinamas racionalus protas, šaltas apskaičiavimas, išorinė nauda. Gaila, kad jau nebeliko tų, kurie jautė ir matė teisin
2006 - 05 - 28, 13:08
"SANCHAJUS"
2006 - 05 - 28, 12:43
"LIETUVA"
2006 - 05 - 28, 11:53
oh, buciau uzmirsus. Turgui nelegalu pardavineti gvunelius;) Nebent norite primoketi prasigerusiai bobai uz tai, kad ji parduos jusu gyvuneli.
2006 - 05 - 28, 11:52
aciu, kad atrasete. Bet veterinarijos klinikoje man pasake kad Fabijoniskiu gyvunu globos namai neturi tinkamu salygu. Viestiek prasau ateityje pagalvoti apie Vilniausg Gyvunu Globos Namus.
Aciu;)
2006 - 05 - 28, 11:52
Tu, Ruta paduok skelbima i laikrasti alio reklama. Tuos tavo kaciukus paims geri zmones. Mes taip esame isdaline jau koki tuzina kaciuku – visuomet paima. Tik reikia nutaikyti, kad kaciukams butu kazkur 1-2 men., kai juos rodai zmonems.
2006 - 05 - 28, 11:44
Dienos citata (mano objektyviai subjektuviu sprendimu):
"Žodis "pasileidęs" turi ne vieną prasmę ;). Čia moteriškė, matyt, turėjo omeny "paleistuvis", tskant, neturintis moralės, ške."
2006 - 05 - 28, 11:36
Šios dienos strybas ir…strybai uždarė Archyvą.Kyla klausimukas, dabartiniai geradėjai pritempė Lietuvai visokių žmogelių ir sprendimų,ar bus
atsakyta į šios dienos griūtis ir ieškoma atsakymų ar viskas spręsis po šimtą
metų ???
Mūsų, ne tik Jaunimui bet reikia gyventi šiandien ir pamatus, šimtui metų į
priekį mes turime dėti šiandien.
Reikia atskirti dirbančią Teisėsaugą nuo kenkiančios.
2006 - 05 - 28, 11:18
"Protingas niekad nesigirs esąs protingas, nes žino, kad yra kvailas."
O man tai žmonės dažnai sako, kad esu protingas ir aš esu toks kvailys, kad jais tikiu…
2006 - 05 - 28, 11:15
O kas ten tuo oponentu-proponentu buvo?
2006 - 05 - 28, 11:13
Ixius / 82.135.219.58
2006-05-28 09:29:10
"..Rimtas zmogus turi daryti tvarka sostineje."
Taigi, jei norit, kad Zuokas rimtai galėtų pradėti daryti tvarką savivaldybėje, reikia kad Vilniaus taryboje būtų bent 40 narių iš LiCS (vienos komandos). Be to, prieš sudarant sąrašus, visus LiSC kandidatus reikia gerai "iškedenti". Aš atsisakyčiau senų nomenklatūrščikų, nes jų pakeisti neįmanoma.
Šiaip per tiek metų AZ jau turėtų išmokti atskirti pelus nuo grūdų.
2006 - 05 - 28, 11:06
Įdomu, AZ grįžo iš to disputo ar rimtas oponentas jį sutvarkė?
2006 - 05 - 28, 11:02
Non omne, quod licet, honestum est. – Ne viskas, kas leidžiama, yra garbinga.
Taip, teisė yra puiki terpė visokiems sukčiams ir nedorėliams. Nes atsiranda geležiniai argumentai: "įstatyme taip parašyta", "tvarka yra tvarka" ir t.t. ir pan. Jeigu žmogus sunkiai dirba, užsidirba varganą pensijėlę nuosavo amžiaus galiukui, tai mes jam neduosim, nes "jis vis dar drįsta dirbti". Skamba ciniškai, bet realiai. Dura lex, sed lex. Žmogiškumas minties greičiu paskęsta teisinių normų sukūryje.
Kartai bjauriuosi savimi. Teisė – sritis, kurioje išaukštinamas racionalus protas, šaltas apskaičiavimas, išorinė nauda. Gaila, kad jau nebeliko tų, kurie jautė ir matė teisinga širdimi (žyniai, kriviai, garbingi išminčiai), o mes nežinome, kaip ir ką nuo ko atskirti ir atrinkti. Triumfuoja mentalinė spekuliacija.
2006 - 05 - 28, 9:38
Protingas niekad nesigirs esąs protingas, nes žino, kad yra kvailas. Protingais prisistato tik kvailiai. Visuomenę tai klaidina. Norint patikrinti, kas yra kas, reikia įmesti žmogų į politiką. Protingas paskęs, o kvailys išplauks.
O didžiausias kvailio privalumas – jis negali išeiti iš proto. Tai garantuoja stabilumą.
P.S. Kaip gaila, kad tai ne man atėjo galvon, nes taip parašė Juozas Erlickas
2006 - 05 - 28, 9:29
As isitikines, kad Zuokas turetu kandidatuoti ir kituose rinkimuose.
Ir cia ne politniai zaidimai zaidziami. Rimtas zmogus turi daryti tvarka sostineje.
2006 - 05 - 28, 9:11
Dalis žmonių besinaudojančiu Eteriu prisiminė graikus,romėnus ir jų valdymą.Nerašau čia jokio Darbo tik dalinuosi mintimis ir viską vertinu šių
dienų realijas.Nes ir Homeras aprašė anuos laikus…
Blogai,kai senmergės lenda į Politiką ir dar blogiau,kai Valstybėi ir Piliečiams
svarbius sprendimus priiminėja žmogeliai neturėdami Savo Vaikų.Didesnio nesusipratimo Lietuvai kaip Brazauskas negali būti.
Grįžkim prie "sanitaro" ant Lietuvos,jo bendravimo ratas Lietuvoje jau paviešintas,nuskambėjo net Austrijoje o kaip yra su Amerika,gal jis ten vienijo Lietuvius,abėjoju.Tada, kokius ryšius jis užkrauna mums?
Ką jis atstovauja besinaudodamas Lietuvos Vardu ir kokius "veikėjus" mes gausime,gal Paulauskas paviešins.Kodėl Seimas nefiksuoja ataskaitų už Valstybės sąskaitą besivažinėjančius Lochus?Ką stumė ir kokią Politiką po pasaulį besitrąnkantis Emanuelis Zingeris,kad Lietuvai sužlugduta Politika.
Ir gaunasi,Rezidentų Seimas su "savo" Teisėsauga.
Koks baisus žodis Globalizacija,tik "sanitaras" jau įgyvendino globalizaciją,mūsų visus pseudopolitikus taip apraizgė,kad jie liko supančioti
ir labai nenori šito pripažinti,tai kam išplauti smegenys ? Ar Piliečiams,kurie gauna pseudoinformacija su paruoštu komentaru ar Politikams ,kurie turi visą Informaciją.Nereikia Homero,mes viską turime čia ir šiandien.
Mūsų šaunus Jaunimas ne tik gali bet turi viską pakeisti,sustabdyti visose Savivaldybėse priešrinkiminius klapčiukus,turi būti uždrausta dirbantiems
Eteryje kitataučiams žeminti ir niekinti Pilietinę Visuomenę,praeitos savaitės medžiaga rodo,kad taip yra.Tai jau kasdienis darbas.
2006 - 05 - 28, 9:04
kas norejo kaciuko? Yra juodas berniukas ir ryza mergaite. Maldauju pasiimkit… galit rasyt i egle.marija@gmail.com (mano seses emailas) arba paskambint 861848651
2006 - 05 - 28, 3:49
- Grįšim, kai iš Lietuvos visi durniai baigs išvažiuoti. >>> UPS PANASU, KAD yra tame TIESOS… pAGARBIAi
2006 - 05 - 28, 1:24
4. Ar Jus tenkina valstybės švietimo politika. Kas joje, Jūsų nuomone, keistina?
Ir kultūrai, ir mokslui labiausiai smogia viešoji opinija, kad tai nevertinga ir nesvarbu.
Bet generalizuoti kalbant apie visuomenę, manau, nebėra perspektyvu. Ne taip retai tenka bendrauti su moksleiviais. Vis dėlto mokykla yra labai pasikeitusi, marga, įvairiakryptė. Neseniai lankiausi "Versmėje", Vilniaus Lazdynuose, kur mokosi kartu sveiki vaikai ir vaikai su negalia. Atrodė, kad esu kitoj valstybėj ir kitoj kultūroj. Pati dirbu aukštojoje mokykloje ir jaučiu, kaip ji pamažėl kalkėja. Yra tik viena išeitis – įsileisti jaunų, gabių žmonių. Man regis, pastaruosius 15 metų buvo dedamos visos pastangos jų neįsileisti.
5. Kokių permainų valstybės strategijoje reikėtų pageidauti, norint susigrąžinti masiškai į Vakarus emigruojančią jaunąją kartą?
Problema vienareikšmė, sudėtinga ir prieštaringa. Ir vis dėlto labai sunku įsivaizduoti, kokią strategiją būtų galima sukurti žmonėms, kurie elgiasi gana savotiškai: ilgisi senųjų laikų, dievina rusišką muziką ir kiek kojos neša mauna į Vakarus. Nereikia būti dideliu profesoriumi, kad įžvelgtum čia sunkią tapatybės krizę. Bet neseniai "Šiaurės Atėnuose" buvo išspausdinta "paklodė" su naujausiais mokslo įrodymais, kad jokios tapatybės nėra. Taigi jokios krizės nėra. Ir būdų ją spręsti taip pat negali būti.
Beje, turiu giminaitę Švedijoje. Sekasi jiems gerai. Dirba legaliai. Neseniai gavo kontraktą penkeriems metams į priekį. Paklausiau, tai jau į Lietuvą nebegrįšit?
- Grįšim, – atsakė.
- Kada?
- Grįšim, kai iš Lietuvos visi durniai baigs išvažiuoti.
6. Lietuva dažnai įvardijama kaip šalis, pirmaujanti pagal savižudybių skaičių. Kodėl taip yra ir ką daryti, kad būtų kitaip?
Rodos, ir sovietmečiu pirmavom, bet pastarieji permainų metai akivaizdžiai parodė, kaip neįmanomai
2006 - 05 - 28, 1:23
Į Baltosios anketos klausimus atsako rašytoja Vanda JUKNAITĖ
1. Kokią Lietuvą norėtumėte matyti po šimto metų? Kokie visuomeninės raidos principai galėtų padėti to pasiekti?
Ne taip seniai prie proprosenelio kapo turėjau progą mintimis perbėgti porą šimtų metų atgal: taigi karus, marus, spaudos draudimus ir baudžiavas.
Po šimto metų ir visada norėčiau matyti Lietuvą tokią, kokią mačiau XX amžiaus paskutinį dešimtmetį. Detalės, žinoma, gali skirtis. Turiu prisipažinti, kad vartotojų ir gerovės valstybe aš nelabai tikiu. Taip pat labiau nei technologijomis esu linkusi pasikliauti natūraliais procesais.
Prognozuojama, kad tada naftos era jau bus pasibaigusi, Europoje musulmonai viršys pusę gyventojų, o didžiausią įtaką pasauliui darys supergalybės Kinija ir Indija. Stebėtinas dalykas, kaip taikiu būdu išsilaisvinusi Anglijos kolonija per šimtą metų tapo pretendente į supergalybes, neturėdama nei naftos jūrų, nei labai gerų bombelių, vien laikydamasi nuostatos, kad pasaulis yra geras toks, koks yra, nereikia jo perdirbinėti. Jei Indijos balsas įgytų pasaulinį svorį, taikios politikos alternatyva taptų realybe. Va, tada tai ir ateitų mūsų laikai!
2. Ar jaučiatės esąs Lietuvos bendruomenės narys? Ar galėtumėt su pasididžiavimu ištarti: "Aš esu lietuvis ir tuo labai džiaugiuosi" ir kodėl?
Priklausomybės jausmą, kažkodėl sukrečiantį, teko išgyventi ne kartą. Jis prasiveržia didelio džiaugsmo ar skausmo valandomis, kai nutrupa kasdienis abejingumo luobas. Pavyzdžių? Jei matėte televizijos laidoje grįžusius iš Atėnų "nugalėtojus", tai gal prisimenate ir apie ką jie kalbėjo. Arba štai Čikagoje po susitikimo prieina emigravusių mokytojų pora, ir moteris raudodama apsikabina mano kaklą. Tokiomis akimirkomis supranti, kad kam nors priklausyti yra gyvybinė būtinybė. Kartais atrodo, kad nėra pasaulyje žmonių, kuriuos galėčiau labiau
2006 - 05 - 28, 0:54
Dabar, manau, galutinai aišku, kad apžioti tokį pyragą yra išdidus uždavinys, bet neįmanomas dalykas. Todėl mes, kaip jau minėti išmintingi žmonės, kandam kokį vieną sluoksnį, kad ir meną, o būtent teatrą, šį kartą dramą, aš ir tu mėginam atsikąsti dramos. Kaip mandagus žmogus, leidžiu kąsti tau pirmam, kad nenusinuodyčiau pirm laiko. O tu tik krimst ir, kaip godus žmogus (ypač kultūros), prisikemši pilną burną. „Na kaip?“ – aš klausiu. Tu bandai kažką sakyti, o aš nieko nesuprantu. „Kaip?“ – sakau. Tada tu tą kąsnį išspjauni, „nieko nesuprantu“, sakai, „jokio meno čia neradau“. O kas kaltas? Gali būti: a) dramaturgas, b) režisierius, c) scenografas, d) aktorius, e) žiūrovas. Įnirtingai pagalvojus, gal ir galima nuspręsti, kuris iš jų. O kol kas išsiskirkim taikiai. Prašau, dabar kąsk kitoje vietoje, o aš pamėginsiu čia.
Jurgis Gimberis. Dar pastebėjau, 1985
tekstai kuriami. jie niekada nebus sukurti
info@tekstai.lt
2006 - 05 - 27, 23:23
ne i miska, bet i turgu, Rutele. arba paduokit skelbima i laikrasti arba internete skelbiu.lt
Atsiras daug norinciu. Be to mano kimyne noretu. Kokios veisles? spalvos?
2006 - 05 - 27, 23:16
gerb. Zuokai. Vat yra nemenka problema, Vilniuje nera gyvunu globos namu. Fabijoniskese esantis yra labai prastas, ten nera salygu gyvuneliam gyventi saugiai. Mano kate atsivede kaciukus, neturiu ju kur deti. Tetis rytoj isves i miska. Gaila, kad Vilnius taip apsileido. Geda…
2006 - 05 - 27, 22:58
Tiktai tikras gruziniškas kuklumas…
Ne į temą, bet senas geras anekdotas apie juos:
– Net, ja neubival svoju ženu.Ona deržala nož i bežala. Bežala, spotknulas,upala na nož.
I eto povtarialas sem raz.
Einu miegoti, esu piktas. Man rodos mes tos varlės, o AZ vis H2O kaitina ir mums šilta.
Ir su kuo 15 val. diskutavo " nes oponentas rimtas, išsilavinęs ir kalbėsime ne apie gatves ar dangoraižius, o apie Miestą apskritai."
Tad mums ir belieka – anekdotai.
Gal todėl tyli Slikas, Centas, Na, o, bet, tačiau, REKK, Algirdas, Matas, Kombatas, Paul, Margarita, Rinkėja, Jo, Džo etc. Net Štolcas (sic!)
2006 - 05 - 27, 22:45
Kalbant apie egzaminus (pats esu abiturientas), tai galiu pasakyti, kad pirmą kartą pajutau Lietuvos politikos atsainumą piliečių atvilgiu. Tiesiog anksčiau į tai žiūrėjau pro pirštus ("manęs tai neliečia"). Gal ne man vienam taip?
Bet supratau kitą baisų dalyką: valstybė, verkšlenanti dėl emigruojančio jaunimo, šiam, vos įžengus į oficialią pilietybę (kurią, beje, suvokiu toli gražu ne tik kaip balsavimo teisę), spjauna į veidą. Ir ne šiaip į vedią, o į kokią nors akį – jautrų organą t.y. vienu atsakingiausių momentų pastaruoju metu.
Kaip jaunas žmogus gali būti kokybišku piliečiu, kai jam nuo pat pradžių pradedama spjaudyti į veidą?
2006 - 05 - 27, 22:44
Aciu. Geras info. Matyt Jus esate sios srities specialistas?
Senai bebuvau siame bloge, todel siandien paskaitinejau ankstesnius komentarus ir nusikopijavau viena Jusu komentara, kuris mane labai sudomino:
TS
/ 85.206.4.85
2006-05-05 08:49:28
Gal kiek ne i tema, bet reikalas liecia teismus. Klaipedietis padave i teisma valstybe, kad si jam atlygintu 35.000 Lt nuostoli, kuri jis patyre del Blinkeviciutes pasiulyto istatymo nemoketi dirbantiems pensininkams visos pencijos , o tik bazine – 159 Lt. Konstitucinis teismas 2002 prieme nutarima, kad Blinkeviciutes istatymo pataisa priestarauja Konstitucijai. Tuo budu Konstitucinis teismas parode, kad taiBlinkeviciute, nei Seimas nezinojo , kad lauzo Konstitucija. Bendrasis teisingumo principas sako, kad istatymo nezinojimas neatleidzia nuo atsakomybes del kitu zmoniu teisiu suvarzymo . Norint atlyginti visiems pencininkams reikia surasti tuos Sodros teisininkus ir Seimo teisininkus, kurie vizavo istatyma. Suma didele- 670 mlnj. Lt. Dabar visi pamateme, kad tik apvogusi pencininkus Blinkeviciute tapo zymi pencininku globeja, beveik mecenate. Sodra teisininkai Klaipedos teisme kalba, kad Konstitucinio teismo nutarimas atgal neveikia. Bet palaukit, Konstitucinis teismas tik parode, kad istatymdasviai nezino Konstitucijos ir nezinojimas nera pagrindas atimti Konstitucijos garantuotas pencininku pajamas.
—
Kas mus priverte tiketi Konstitucija labiau, nei Sventu rastu?
Ar Konstitucija neinesa kai kuriu nesutarimu, gincu, bevaisiu partiniu agitaciju ir kt.
Tikriausiai palaikysit mano mintis eretiskomis:))
2006 - 05 - 27, 22:31
Kokia būtų buvus Lietuva jeigu per paskutinius dviejus metus nebūtų (otkatinti) papildomi Lietuvai penki Milijardai Litų iš ES ?
O dauguma kalba apie išlaidas naujam Seimui.Kiek kainuos Lietuvai,jeigu
DP darinį ir senus socdemus palikti iki Kadencijos pabaigos ?
Reikia ne politikuoti O Lietvą gelbėti,tam yra visos galimybės!
2006 - 05 - 27, 22:12
to idėja , jus gerai rašotė,tai gėrai tiktų jau pakaustytiems studentams…
Pas mus tai įgyvendinama nuo 1992 metų per visus Rinkimus.Blogiau yra su tais,kurie Seime sėdi šešiolika metų,tai viską malantis ir nieko nepasakantys nei ką nuveikiantys statistai ir jie Dievagojasi vienmandatinėm Apygardom.Panaikinus Politikos prasmę,turint visų (daugumos) partinių mokyklų ir tarybinį mąstymą o tam dar buvo mokama,
kad jie tiesiog merdėtų Sėime ir tik…balsuotų už viską,kas buvo pakišama
grupuočių ir taip tęsėsi iki pernai,LiCS ir ponas Zuokas gerai juos pašokdino,
prisidėjo Prezidentas ir nedidelė bet Pilietinė Visuomenė.
Blogiau yra su "sanitaru" ant Lietuvos,A.Paulauskas ir A.Brazauskas leido jam
sužaisti su LIETUVA,jie abudu ejo jam iš paskos kaip avinai o Seimas plojo.
"sanitaras" apdorojo Lietuvą Amerikoje,ES ir Rusijoje.Bet visur fokusuojasi tik
vienas Interesas o Seimo ir Vyriausybės klapčiukai tik dabar pradeda suprasti kaip ir kam Žaidžia. Šešiolikos metų smegenų plovimas,neišplovė tiems,kas išvyko Duonos uždirbti bet šitie neleidžia,nesudaro sąlygų grįžti.
Bet smegenys liko išplauti labiausiai, save vadinančius Politikais tik Politikos tai nėra,juos visur jau priima kaip…
O mūsų Rinkėjams reikia truputi Svietimo,teisingos Informacijos, Informacijos,kad Informuotų o ne Komentarus formuoti nuomonę.
Yra priešingybės,p.Artūro Zuoko jaunimas kovoja už Teisę į teisingus egzaminus o p.Rolando Pakso jaunimas piketuoja už visą naktį prekyba alumi.
DP ir LSDP iš LDDP pritempę EBSW į oficialią struktūrą neturi jokių galimybių
būti tusčiaviduriais zombiais mūsų Seime.
2006 - 05 - 27, 22:01
Dėl beveidžio Vilniaus, kaip pats balsuotumei BERNARDINUOSE ?
Kaip, Jūsų manymu, keičiasi Vilnius? > Balsavimo rezultatai:
Tik į gerąją pusę(135) (36.7%)
Kaip niekada ritasi vis blogyn(41) (11.1%)
Iki Vilniaus man toli(51) (13.9%)
Kaita yra neišvengiama, bet…(131) (35.6%)
Man tai nerūpi(10) (2.7%)
Balsų: 368 žmonių
2006 - 05 - 27, 21:55
Trp kitko prašau nekraipti jokio demeso y manou sendeninius pliuroaagfdapalus. Pasydariauou basaykys. TASISIUOS,,,…“’***>>><<<
2006 - 05 - 27, 21:46
Žodis "pasileidęs" turi ne vieną prasmę ;). Čia moteriškė, matyt, turėjo omeny "paleistuvis", tskant, neturintis moralės, ške.
2006 - 05 - 27, 21:46
"butu neteisetas zingsnis"
na galbūt ne tai kad neteisėtas… Teisėtumas yra teisinė kategorija ir apibūdina teisės normų laikymosi procesą. Jeigu bus paleidžiamas (Seimas) pagal teisines procedūras, tai bus visiškai teisėta (Konstitucija reglamentuoja, kada galima ir kokiu būdu). Kita vertus pilnai su Jumis sutinku, kad tai gali būti nemoralu, neetiška ar nesąžininga (švaistomos biudžeto lėšos biuleteniams ir t.t.).
Ta proga gal kam bus įdomu:
LR Konstitucijos 58 str.:
Pirmalaikiai Seimo rinkimai gali būti rengiami Seimo nutarimu, priimtu ne mažiau kaip 3/5 visų Seimo narių balsų dauguma.
Pirmalaikius Seimo rinkimus gali paskelbti ir Respublikos Prezidentas:
1) jeigu Seimas per 30 dienų nuo pateikimo nepriėmė sprendimo dėl naujos Vyriausybės programos arba nuo Vyriausybės programos pirmojo pateikimo per 60 dienų du kartus iš eilės nepritarė Vyriausybės programai;
2) Vyriausybės siūlymu, jeigu Seimas pareiškia tiesioginį nepasitikėjimą Vyriausybe.
Respublikos Prezidentas negali skelbti pirmalaikių Seimo rinkimų, jeigu iki Respublikos Prezidento kadencijos pabaigos liko mažiau kaip 6 mėnesiai, taip pat jeigu po pirmalaikių Seimo rinkimų nepraėjo 6 mėnesiai.
Seimo nutarime ar Respublikos Prezidento akte dėl pirmalaikių Seimo rinkimų nurodoma naujo Seimo rinkimų diena. Naujo Seimo rinkimai turi būti surengti ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo sprendimo dėl pirmalaikių rinkimų priėmimo.
Atsiprašau, jeigu biški ne vietoj būsiu su savo pastaba. Profesinis pedantiškumas…
2006 - 05 - 27, 21:33
F} tai ,kaip sprantu,pergims į tą patį. Pritariu.Tokia tarnyba neskęsta,per dideli lagaminai kompromatų.
2006 - 05 - 27, 21:33
gerai ta moteris is Prienu pastebejo: jei seimas pasileido, tai jo ir paleisti nebereikia – jis tiesiog nebefunkcionuoja.:) O ka reiskia kai tokia valstybinio organizmo dalis kaip Istatymu leidziamoji valdzia nebefunkcionuoja, valstybei? Palieku gerb. Slikui atsakyti. Visgi mano kuklia nuomone, Seimo paleidimas butu neteisetas zingsnis, net jei jie to ir nusipelne:)
2006 - 05 - 27, 21:25
Mere,
Ar kandidatuosite sekancioje kadencijoje?
Artūras Zuokas /
2006-05-27 20:03:59
Esu apmąstymuose, bet be sprendimo.
2006 - 05 - 27, 21:23
Nesvarbu… Tarkime, kad visi likę variantai, be f.
2006 - 05 - 27, 21:15
Čia filosofinis leitmotyvas. Netikiu, kad žmogėnas kažką negražaus prikombinavęs ar neatsakingai aplaidžiavęs gali po to ramiai jaustis. O ramybė yra būtina laimės sudedamoji dalis. Taigi jis pjauna tai, ką buvo pasėjęs. Vistiek kaltiesiems teks sumokėti kainą, nepriklausomai nuo juridinių pasekmių. Man bent jau dabartinis Paksiaus veidas labai daug pasako. Labai daug!
2006 - 05 - 27, 21:10
…tačiau visas ydas gali nugalėti tiktai KUKLUMAS! Tiktai tikras gruziniškas kuklumas…
2006 - 05 - 27, 20:56
Pardon, esu gal pavargęs – f) nesupratau.
2006 - 05 - 27, 20:51
Auri, be Arturo mineto grazaus ir nuostabiai sutvarkyto senamiescio mes dar turim KGB rumus Lukiskiu aiksteje:) Tai vieta, kuria uzsienio turistai dazniau aplanko nei Ausros Vartus:) O stai kodel Lukiskiu aikste geriau buvo tvarkoma kol "vadas" stovejo ir man neaisku:)
2006 - 05 - 27, 20:49
Kuklumas puošia žmogų. Tai dorybė. Kiekviena dorybė kraštinume tampa YDA.
Ir aš manau, kad SL žino šį anekdotą:
Uždūsęs, vėluojantis parlamento naujokas provincionalas koridoriuje paklausė sutikto sero V.Č.:
- Senuk, o kur čia tualetas?
Aplinkiniai nusčiūvo dėl negirdėto įžūlumo. Vinstonas Čerčilis gi ramiai atsakė:
- Tiesiai ir penktos durys po kaire. Ant jų užrašyta DŽENTELMENAMS. Bet Jūs užeikit, nesivaržykit…
Kažkur girdėjau, kad frazė NAŠE DELO PRAVOJE- MY POBEDIM priklauso būtent V.Č. , o Stalinas tik ją nugvelbė ir genialiai panaudojo.
2006 - 05 - 27, 20:33
Juozui
Aha, prisiminiau! Žinau šimtaprocentinį variantą:
f) natūraliai suveiks karmos dėsnis.
Ir kaip aš galėjau pamiršti…
2006 - 05 - 27, 20:19
Fantazija, deja, ir man gerokai atšipo po intymaus vakarykščio bendravimo su indiškais ingredintais:) Taigi e variantas atkrinta. c – mano pats mylimiausias vakystes anekdotas. d – nešiuolaikinė, tačiau iš tiesų tobula romantika.
Yra dar ir vienas labai realus klasikinis anekdotas (Juozas neabejoju, kad žino). Kartą V.Čerčilio žurnalistai paklausė: "Koks turi būti geras politikas?" Čerčilis atsakė: "Geras politikas turi mokėti pasakyti, kas bus po savaitės, po mėnesio, po metų ir lygiai po tiek pat laiko paaiškinti, kodėl tie dalykai neįvyko". Egzaminų istorijoje, man atrodo, kad mūsų politikai erdės ir porgų pasireikšti turės gana nemažai…
2006 - 05 - 27, 20:17
AZ: …Kai paklausiau, ką jie mano apie pasiūlymus paleisti Seimą,…
O ką mano apie tai AZ? Ką mano LiCS ?
2006 - 05 - 27, 20:03
< Vilnius yra be veido. >
<gal vistik vertetu pamastyti>
Tai greičiau pats esi be veido, o ne Vilnius.
Pamąstyti tikrai verta ir pačiam.
O tada pasiūlyti, ne, tiesiog trenkti IDĖJĄ.
Vertą Aurum ar auros ar bent jau aureolės.
2006 - 05 - 27, 19:49
AZ: <, nes kaltieji yra surandami.>
Jeigu ir čia STT nesuras ir neįvardys kaltininkų, tai:
a) bus kaip visada
b) šią tarnybą išformuos
c) bus kaip Odesoj su Zuikio lagaminu
d) STT vadovas pasielgs kaip dera karininkui
e) SL pratęs, man pritrūko fantazijos
2006 - 05 - 27, 19:32
agurkichas irgi lauke, bet…:)) :)) :)))
sugriuvo tvirtoviu sienos, kuriu pabuklai taikesi i musu mera… jis atsilaike tiesoje, o melo pilys griuvo:)
Isvada: nekask kitam duobes…:))
2006 - 05 - 27, 19:10
nezinau kas jus sujaudino:) parasiau su ironija:) , aisku?
nesiulau isnaudoti mela, nepavydziu turtu:) ar aisku?
taciau ir toliau kalbesiu su ironija – nes man taip patinka (laisve! aisku?)
O minia – akla jega. O jos issisokeliai, isrinkti valdyti, politiniu atzvilgiu yra tokie pat akli kaip kaip ir ji, tai yra minia nesubrendusiu politikai zmoniu. Demokratija galima tik tarp lygiu. O nelygybe apibrezta pacios gamtos. Nera lygiu protu, lygiu charakteriu, nei lygiu gabumu…todel negali buti ir visiskos laisves…akla minia, okupavusi laisve, sukelia anarchija, chaosa, nes is tukstanciu galvu nei viena nepriisima atsakomybes…uz visus:)
"Laisve, lygybe, brolybe" – Iliuminaciu, Vaishaupto masonu lozungas Prancuzu revoliucijos metu, siekiant sukelti pradini chaosa:) Tas pats sukis buvo panaudotas Amerikos, o veliau Rusijoj uzgrobiant valdzia…
Ne apie lygybe reiktu kalbeti, bet apie lygias galimybes visiems…augti dvasiskai ir klesteti materialiai…ir vienoda klusnuma istatymams…– tuomet demokratijai nebereiks demagogijos…kas reiskia – "liaudies mulkinimas", aisku?:)) :))
2006 - 05 - 27, 19:02
Gerb. Mere,
kiek teko lankytis uzsienyje, kievienas miestas turedavo savo ishskirtinas vietas, tradicijas ar paprocius, del kuriu turistai juose lankosi. Vilnius yra be veido..cia nei grojanciu fontanu, nei geliu parko nei kitu vietu, kurios isimintu uzsienieciams, o kartu butu pilieciu traukos objektas…gal vistik vertetu pamastyti ir sugalvoti nauja traukos tashka vietoj AKROPOLIO?
2006 - 05 - 27, 18:45
ale tai kada tave vaikeli pasodins, laukiu nesulaukiu
2006 - 05 - 27, 17:54
to ideja… , / 84.15.113.62 , kodėl taip skystai,ar manote,kad suveiks ir šiuo atvėju ? Mokėti pasinaudoti,išnaudoti visą melą a nia ?Kalbi kaip nešpruses vargšas,pavydus nes matai tik svetimą… aukso veršį…vergas.
Ar labai nori,kad nusilpčiau?Prajuokinai.Socdem ai turi tokį politiką,Algirdą Paleckį.
Na ką gi,kali,kad niekas nemoka naudotis o tu moki?Aš rašau ką reikia daryti,kad būtų kitaip,kad būtų Demokratija bet dar daugiau rašau kitur ir
kitokios Reikalingos Informacijos ką reikia daryti,kad nebūtų tokių,aklų ir pavydžių į svetimą turtą,juo labiau,kad Lietuvoje Žaidžiama Mūsų pinigais.
Ponial ?
2006 - 05 - 27, 17:31
Kėrnavė,Kazokiškės,kitatau čių Amžiaus Statyba pagal Algirdo Brazausko nuopelnus Lietuvai per penkiasdešimt metū uolios tarnystės klapčiukams,kad net Seimas negali sustabdyti šito veikėjo.Tai kas yra Seimas,kad iš Brazausko veiklos yra Kazokiškės, Gariūnai kaip Valstybinės Reikšmės Objektas ir plačiai paviešintas vienintelis "objektas" iš ES tai
Lietuvai primęsti ir apmokėti kitataučiai gėjai ir lesbės.Daugiau Projektų nebuvo plačiai viešinami,viskas užslaptinama o Pilietinė Visuomenė neprileidžiama.Aplinkos Apsaugos (munisterija) sąmoningai traukia laiką,delsia,kad Lėšos liktų neįsavintos.Ponas Zuokas žino kaip suvienyti ministerijų darbą bendram Valstybės labui.Tad, Ekonomikos diversijos tęsiasi.
2006 - 05 - 27, 17:24
O man sove i galva mintis kad:
politine laisve yra ideja, o ne faktas! Sia ideja reikia moketi pasinaudoti kai iskyla reikalas idejiniu masalu patraukti liaudies masiu balsus savai partijai:) arba suzlugdyti priesininke:)…tuo atveju, jei ji patikes liberalizmo ideja kaip faktu:))…ir nusilps…nuo liberalizmo:)))
Musu laikais atsirado idealus liberalios valdzios pakaitalas – aukso versis. Buvo laikas kai valde tikejimas. Laisves ideja neimanoma igyvendinti, nes niekas ja nemoka naudotis…saikingai:) ir valstybe letai nugaista savose konvulsijose:)arba atsiduoda Vyresniojo Brolio globai:), kurio rankose sutelktas visas kapitalo despotizmas.
Na cia siaip, ne visai i tema:)
2006 - 05 - 27, 17:08
Grįžtant prie garsiūjų Reitingų…vis kalama ir kalama,kad visus Rinkimus laimėtų Politikos ir Ekonomikos nusikaltėlių DP darinys, sąmoningai tam sukurptas atrankos būdu.Nežinau kas toks yra Saulius Simoliūnas bet jis teigia,matyt ir atstovauja jiems,kad mažumos per Partijas turi atstovauti ir dalyvauti Valdžioje…
Šita mažuma sėdi mūsų Valdžioje ant mūsų kupros jau šešiolika metų o mes turime (jų) Politiką ir mūsų gyvenimą su jų Tolerancija.Tai kodėl dauguma taip veržiasi atiduoti Teises mažumai,kad mes patampame jų vergais?
DP Reitingai – Mąstas apleisto darbo,Savivaldybių ir Seniūnijų neveiklumas
ir Valstybės neapgintas Rinkėjas,kad DP aferistai neša pakyšas mūsų žmonėms,kad jie braunasi ir išnaudoja visą Teritoriją savo,niekšingiems tikslams pasiekti.Visuotinas, klaidinimui išnaudojamas ir panaudojamas Valstybės teritorijoje Eteris ne tik smegenims plauti bet ir toliau masiškai klaidinti Pilietinę Visuomenę.Penki milijardai Lietuvos pinigų paleisti prieš
Lietuvos piliečius,Lietuva sumokėjo iš nuskurdinto Biudžeto,kad nusikalteliai
tuos pinigus paimtų.Dėl to Brazauskas sąmoningai skurdino Lietuvą,nekėlė
piliečių perkamumo galios o laikė ir laiko ant skurdo ribos,dabar dangstomasi Infliacija.Sukurptos trys Seimo Komisijos su visa Graužiniene "sanitarui" ant
Lietuvos apginti tai Komisijos veikla prieš Valstybę ir parodymas jų galios,kad
ir Teisėsauga yra jų akiratyje.Pasityčiojimas iš mūsų Jaunimo tai tik maža dalelė naikinant mūsų Švietimo sistemą,šiuo atvėju moka mūsų Jaunimas,
užsimota į pačia jautriausia ir Brangiausia dalį Piliečių,jaunąją Kartą.Maža
grupė klapčiukų,jų tik 200 000 bet kodėl visa Lietuva jiems moka,moka ne tik pinigais?.Musų Jaunimas turi atsiimti jiems priklausomą Toleranciją ir
kūrti savo Orų,Garbingą Gyvenimą.Neleisti,kad iš jų, savo Valstybėje kažkas tyčiotusi.Reikia bendrauti ir padėti nustatyti,kas žaidžia
2006 - 05 - 27, 14:41
Kai Almaxai ėmė Valdžią mūsų padangėje dirbo tik, žydiška purvaSkalda o
išlaikant Demokratijos pagrindus,kad "Teisėsauga" nežlugdytų ir "nemėtytų"
kompromatų Bylai sužlugdyti DP dariniui Lietuvos padangėje.Esami Įrodymai tai kodėl niekas neareštuojamas ?
Politinio pasitikėjimo premjerą,Algirdą Brazauską tapusi Lietuvoje "kurman -
bašy" ,su antrankiais ar be,bet šitą veikėją reikia nuvežti ir parodyti jam
Pamaskvės miškus pilnus šiukšlių,Lietuvos paežeres ir netolimos Europos Valstybes,kur paežeres išsaugotos visiems piliečiams,sutvarkytos,išgr? ?žintos
ir visi turi vienodas galimybes,preigos.
O tada pateikti jam sąskaitą – ką jis padarė su Lietuva.
Yra žinoma,ko nepasidalino ponas Artūras Zuokas su visais jį puolusiais…
2006 - 05 - 27, 14:28
Nauja citata bus – "Seimas jau seniai pasileidęs":)
2006 - 05 - 27, 13:30
Kazkaip tik dabar pastebejau, kas pasikeite siame bloge: neliko senosios citatos. Ir manau, kad tai puikus sprendimas, juk citata buvo jau pakankamai pasenusi ir nuvalkiota(jei galima taip pasakyti neizeidziant autoriaus)
Sekmes ieskant nauju sprendimu norint padaryti bloga idomesni ivairesniam zmoniu skoniui.
Idomaus ir dziaugsmingo savaitgalio Jums ir jusu sauniai seimai be abejo.
2006 - 05 - 27, 12:41
Tu, mažasis, geriau apsilankyk adresu: http://www.petras-sesitukst.lt
2006 - 05 - 27, 11:53
Atsiprasau, kad siandien rasau ne i tema.
Bet perskaiciau delfyje straipsni apie transporto valdymo sistemos diegima :)
Ir vel pries akis savivaldybes darbo pavyzdys:
*Vilniaus savivaldybes pranesimai spaudai*
1. "Vilniaus m. savivaldybe rengiasi sodinti medi"
2. "Vilniaus m. savivaldybe rengia medzio sodinimo projekta".
3. "Vilniaus m. savivaldybe parengė medzio sodinimo projekta"
4. "Vilniaus m. savivaldybe ruosiasi sodinti medi"
5. "Vilniaus m. savivaldybe skelbia medzio sodinimo konkursa"
6. "Medzio sodinimas Vilniuje pradetas"
7. "Vilniaus m. savivaldybe tesia medzio sodinima"
8. "Vilniaus m. savivaldybe pasodino medi"
9. "Vilniuje pasodintas medis"
10. "Vilniaus m. savivaldybes pasodintas medis sekmingai prigijo"
11. "Vilniaus m. savivaldybes medis tebeauga"
Zodziu, svarbiausia daug marketingo ir tada atrodo kad daug dirbama :))
2006 - 05 - 27, 11:49
Mere,
Ar kandidatuosite sekancioje kadencijoje? Ar teks balsuoti uz Masiuli, Martinkoni ir kt? O gal rinkimu stabas jau ruosia strategija alternatyviam jums kandidatui? Aciu
2006 - 05 - 27, 11:19
to mopselį , tokiu ir liksi su visais ejimais…
pasiklausant apie azijiečius,jie irgi žmonės,man nepatinka tik tai,kad jie naudoja aklą fanatizmą ir eina žudytis ir žudyti.Blogi Mokytojai juos siunčia
myriop o jie neturi galimybės tam pasipriešinti…
Blogiau yra tai,kad atsiranda jėgu ir kiršina civilizacijas,tai jau Politika.
Bet tai jau sąmoninga Politika,reikia tai sustabdyti.
Tu gali eiti… su "sanitaru" ant Lietuvos… toli…toli…kuo toliau nuo Lietuvos.
Kokiu "kurman-bašy" patapo Lietuvos premjeras,Algirdas Brazauskas su Artūru Paulausku ir visa Lietuvos Teisėsauga,tiksliau,kuo jie pavertė Lietuvos Teisėsauga?
2006 - 05 - 27, 11:01
Padetis Seima ir Svietimo ministerijoje yra reiskiniai, kuriuos gimdo zmones NETEKE DVASINIO rysio su tautos kultura, tautos atminties jega, kurios energija padeda privaciu ir viesuju interesu dermei dereti kokybiskais darbo vaisiais, turinciais paklausa globaliu mastu Kaip zinia tai yra ne tik visuomenes vystymosi krize, tai tautos paprociu krize seimoje, mokykloje, valstybeje. Tik paprocio jega tampa doros veiklos motyvu, iprociu produktyviu darbu siekti geroves visiems. Slovenijos rezultatai – vid atl. 4000 Lt/men. rodo, kad Slovenijoje =mogiskieji kulturos istekliai yra jega, atvedusi Slovenija i Euro zona. Euro zona pastato i lygias padetis tiek tiek tiek importa, tiek ir vietos gamintoju eksporta. Euras panaikina bet kokia galimybe naudoti finansines galymybes ir jegas engiant tas salis, kurios dar turi taip vadinamas nacionalines valiutas Sekmes diskusijoje, bet musu laikia skamba kankliu svente ir naktisokiai.
2006 - 05 - 27, 10:57
Žmonių nusivylimas POLITOLOGAIS, PREZIDENTU, SAUGUMO IR KT TARNYBOMIS pasiekė istorijoje dar neregėtą laipsnį – tai BŪTŲ pasakyta taikliai. Visą kitą – beletristinis šlamštas tik pas mus tinkantis rodyti skaitytojams.Ir vėl į tiesų tikslą skaitytojas vedžiojamas seniai kitų jau nudergtais šunkeliais; uspaskichas – darbo partija – brazauskas – BREDAS. Kol apie moralę-padorumą-pareigą- atsakomybę pezės stomos, adamkai, kubiliai ar panašūs donskiai, valatkos ir to paties poplaukio paulauskai – mus ir toliau tokie veikėjai vers trypčioti apie jų visų pridergtą geldą. Manau, kad apie nacionalinius tautos reikalus gali ir turi spręsti tie, kas turi žmonių pasitikėjimą ir paramą – Darbo partija ir jos pirmininkas, dalis religinių konfesijų atstovų, pozityviai mastantys visuomenės atstaovai, autoritetingi meno, kultūros ir mokslo visuomennės nariai, o ne tie, kurie mūsų dirbtuus metus nori išbraukti iš savo atminties, kuriems gėda, kad vienai didžiausią autoritetą turinčiai partijai vadovauja ne lietuvis, aš asmeniškai tuo dižiuojuosi, nors ir nesu tos organizacijos gerbėjas. Man gėda, kad vietoj to, kad saugotu mus nuo galimu bereikalingų iššūkių, tokios organizacijos kaip saugumas, prokuratūra PAČIOS META iššūkius visuomenei, kurie netūrėtų būti toleruotini, kai užsimojama jau prieš partinę sistemą – politinės valstybės sąrangos pagrindinį varomajį smagratį – o kas sekantis. Ar rytoj jie nepastatytas savo kaukėtų vyrukų prie Arkikatedros durų, filharmonijos, universitetų vartų AŠ NEBEŽINAU, nors anksčiau maniau, kad žinojau ? JIE planavo kitaip, o įšėjo kaip visada – didelis ŠŠ – ss.. – taip JŲ nuoskaudas galėčiau išversti į Lietuvių kalbą. Kažkada mes kartu žiūrėjome labai vykusiai Lietuvos vyrų sukurtą juostą, , Bobų vasara" Tai kokių personažų mintys atplasnojo iš ano rūko? Ar ne S T R I B U K Ų ? Galiu dar kartą tik pasveikinti Viktorą su puikiu ėji
2006 - 05 - 27, 10:57
Dar beje nelabai suprantu, kodėl spec. tarnyboms po šio mano komentaro prireikė išjungti mano kompiuterį. O vakar tai labai dažnai buvo vietoj http://www.zuokas.lt atsirasdavo baltas puslapis su pranešimu, kad negalima prisijungti…
Aišku, šiek tiek tikėtina ir techninio gedimo versija…
2006 - 05 - 27, 10:48
Aišku atėjus laikui DP šutvė atsakomybės visiškai neturėtų išvengti. Bet ar daugelis eilinių rinkėjų susimąstys: "Kam aš balsavau už tą alaus butelį? Kodėl taip pigiai parsidaviau?" Eilinį kartą bus valdžia kalta ir Motuzas kaltas dėl egzaminų. Bet kodėl buvo leista nusikalsti, turintiems tokį polinkį? Didžiausios kritikos verta ne Darbo partija, o neintelektualiai uolūs balsuotojai, per rinkimus nusprendę paužsiiminėti pilietiniu dzen-budizmu.