Turto mainai
2006 - 05 - 24, Trečiadienis 11:01Vilniaus miesto savivaldybės ir jos mero veiklai ypatingą dėmesį rodantis televizijos kanalas praėjusią savaitę vėl šiurpino žiūrovus, jų manymu, neleistinais Savivaldybės veiksmais. Šį kartą buvo pasakojama apie tai, kad Savivaldybė esą nenaudingai išmainė jai priklausantį nekilnojamą turtą, o mainus komentavo politikas ir verslininkas.
Bet ši istorija – vienas iš ryškiausių pavyzdžių, kaip galima nematyti esmės ir tiesos. Žurnalistai, visų pirma, net nesibodėjo pakalbinti šeimos, kuri gyveno tame neva „brangiame“ bute Senamiestyje. Jei būtų pakalbinę, tuomet jie būtų papasakoję apie tai, kad moteris buvo užsirašiusi į priėmimą pas merą su prašymu pagerinti gyvenimo sąlygas. Kelių asmenų šeima su menkomis pajamomis gyveno maždaug 20 kvadratinių metrų bute, o praustis eidavo pas kaimynus, gyvenančius tame pačiame bute, kuris priklausė dviem savininkams. Sanitarinį mazgą buvo įsirengę savavališkai, pinigų remontui neturėjo, todėl jiems adresas Senamiestyje – Didžioji g. 10 – tikrai nereiškė gyvenimo kokybės.
Po įvykdytų mainų abi tame bute gyvenusios šeimos gaus atskirus butus su atskiromis voniomis ir virtuvėmis, kas šiems žmonėms atrodė tik tolima svajonė. Jie vėliau prisipažino, kad būdami paprastais žmonėmis net nesitikėjo tokios pabaigos.
Žinoma, atsiras tokių, kurie teigs, kad kvadratinis metro Didžiojoje kainuoja vos ne dešimtis tūkstančių metrų, bet kaip įvertinti butus, kurie priklauso ne vienam savininkui, kurie neremontuoti dešimtis metų.
Vilniaus miesto savivaldybės išmainyti septyni laisvi butai Didžioji g. 10 buvo netinkami gyventi, o norėdami juos apgyvendinti turėjome kapitaliai suremontuoti. Butuose yra išgriuvusių pertvarų, įlūžusių perdenginių, nebuvo jokios įrangos, reikėjo keisti langus, duris ir kt. Butų suremontuoti nebuvo galimybės, nes Vilniaus miesto savivaldybės taryba skiria ribotą lėšų kiekį (2006 m. butų remontui skirta 500000 Lt). Panaudoję šimtatūkstantines lėšas tik septynių butų remontui, būtų likę kiti butai, kurių remontui lėšų poreikis žymiai mažesnis. Todėl šie septyni butai miesto Tarybos nutarimu išmainyti į vienuolika butų skirtingose miesto vietose, tie butai skiriami socialinio būsto laukiančioms šeimoms, tarp jų ir minėtajai. Per paskutinius trejus metus, atliekant Savivaldybei priklausančio turto mainus, miestas gavo papildomai 29 butus, 1072,05 kv.m. papildomo gyvenamojo tilto ir 3046552 Lt papildomų pajamų. Šių duomenų “skandalingame” reportaže irgi nebuvo.


2006 - 05 - 26, 2:00
Man neaišku, kodėl Savivaldybė laiko savo daugiausia apgriuvusiuose butuose kažkokius nuomininkus, kuriem buvo leista už dyką nusipirktį tuos butus, bet jie tuos čekius pragėrė ? Nesinori žmonių mesti į gatvę ? Na tai pastatykit vieną didelį namą kur nors pigesnėj vietoj ir sukelkit. O asocialiems asmenims reikia nutraukti nuomą išvis. O atlaisvintus butus parduoti iš varžytinių. Nesuprantu kam čia tie natūriniai mainai.
2006 - 05 - 25, 11:59
Suprantama kad centre ir senamiestyje turi gyventi atitinkamas pajamas gaunantys žmonės. Bet įdomu kaip vyksta darbai, dėl techninių statybos darbų. Įrodyti paveldo vertybes šiandieniniam tūlam "Verslinikui" yra nepaprastai sunku. Kada bus priimti įstatymai griežtai draužiantys dėti plastikinius langus, griauti vertingas sienas, ir visaip kitaip "tiuninguoti" paveldą kurio po 10 metų gali nelikti. Dar klausimas-ar miesto architektai tikrai turi diplomus kurie patvirtina,kad jie iš tiesų gali dirbti tą darbą:)?
2006 - 05 - 25, 10:38
Ačiū.
2006 - 05 - 25, 10:26
Dienos ir Amžiaus judo sakinuks.
Valstybėje viskas gerai,suvaikėjęs premjeras apkaltino Technologijas,kad jos yra…
Jis nekaltina " savo aparato",kad yra sužaista stambiu Mąstu prieš mūsų Abitūrą,jis nekaltina pseudopatarėjų,kad nevalia žlugdyti Jaunos Kartos tik
Lietuvai primetamas dar vienas skandalas,nes graužikė skrenda parvežti naujų,paskutinių nurodymų Valstybei Valdyti.
Algirdas Brazauskas pareiškia į Eterį – tik,nieko nedarykit.
2006 - 05 - 25, 8:58
Kiek pavėluotas sveikinimas GD proga
Linkiu LAIMĖS, kuri pasiekiama viską darant
kiek įmanoma geriau.
Kai susrizikuoji duoti.
Kai surizikuoji pabandyti.
Kai surizikuoji mylėti…
Matas
2006 - 05 - 25, 8:35
Slikui ir Juozui – ačiū.
2006 - 05 - 25, 1:19
p.Zuokas ir vel pademonstravo savo vadybinius sugebejimus. "sveikinu"
2006 - 05 - 25, 1:18
oj, apie jus kalbate. as ir pats noreciau, kad man valstybe bent kiek grazintu to, kiek as jiems sumoku mokesciu pavidalu. sutinku, keliai reikalingi, o ar as turiu moketi uz man nereikalingo kelio statyba? todel i sita tema ir tikrai nepiktai pasakyciau, kad savivaldybe zmonems padejo issikraustyti, neatskleisdama, kiek naudos gaus ir kas bus ju turetame turte.
Palikime sia diskusija ateiciai…
jeigu savivaldybe neduoda cigonams butu uz ju zemes, kodel dave didziosios gatves gyventojams? ir tikrai sutinku su Kestuciu, Sliku (85.206.184.37) bet man butu maloniau isgirsti, kad as paremiau vargsus, negu suvokti, kad savivaldybe apgavo neismanancius bedzius.
2006 - 05 - 24, 23:05
Ka manot apie siandieni lietuviu kalbos valstybini testa? Pats rasiau ir mane piktina kad sitiek daug zmoniu ji turejo.kazkokia nesamone.kaip manot is kur ta nutekejo tas egzaminas?kazkodel man atrodo kad is savivaldybes..
2006 - 05 - 24, 22:53
Į temą- cituoju truputis info :
Įvertinus išmainyto turto bendrą rinkos vertę, Savivaldybė gavo 3 046 552 Lt brangesnio turto, nei perdavė.
Jeigu ta informacija tiksli, tai viskas gerai. Pernelyg net gerai, ypač prisiminus Kauno atvejį su Daktaro giminaitės butu Laisvės alėjoje.
2006 - 05 - 24, 22:40
Sveikinimai GD proga. Prisidedu prie Sliko palinkėjimo, o nuo savęs +
Linkiu turėti …hobį, kuris tikrai uždegtų.
2006 - 05 - 24, 21:07
Didelis pakazūšnikas. Nepatiko jo derybos su ES. Be to, senais laikais teko dirbti rengiant studentų sąjungos dokumentus. Karjeristas su gera "komsomolskaja zakalka".
Taip ir nežinau, ar yra jis ką nors nuveikęs naudingo.
2006 - 05 - 24, 21:05
Yra ka kalbeti,nera kam klausyti.
2006 - 05 - 24, 21:01
Kodel nebalsuosi? Masiulis, Kubilius suprantu, o Austrevicius kodel?
2006 - 05 - 24, 20:16
Už tokius mulkius, kaip masiulis, kubilius, autrevičius ir pan. jau tikrai niekad nebalsuosiu.
2006 - 05 - 24, 19:18
Mano labai gerbiamas Lietuvos politikas V.Landsbergis sukūrė tiesiog genialią formuluotę : "Kas galėtų paneigti …" .
Tik liurbis K.Masiulis pliurpia , kas ant seilės užeina .
Protingesni Zuoko oponentai bevelija pasinaudoti Profesoriaus formuluotėmis .
Todėl teisme ką nors įrodyti labai problematiška .
2006 - 05 - 24, 19:05
Jei viskas buvo viešai, pagal įstatymus, tai šmeižikus reiktų per teismus auklėti.
2006 - 05 - 24, 19:03
Pasiskaityk auksciau apie ka cia eina kalba. (Cia nepiktai :). Ka reiskia suvarkyti ir grazinti savininkams? Juk gyventojai nera savininkai, savininkas savivaldybe. Savivaldybe negali skirti tiek pinigu butams sutvarkyti. Taigi ismaino buta i du (nesikabinekit, tikslus skaicius po kablelio, zinau) viena skiria tiems patiems gyventojams, kita kitai socialiai remtinai seimai.
Man rodos tu maisai su atvejais, kai pvz. uz isiskolinimus zmones ismeta i gatve, buta popigiaja parduoda tariamam aukcione ir pan…
2006 - 05 - 24, 19:02
Nežinau, ar norėtum gyventi tokiam butelyje su apšiurušiom sienom, bendru tualetu, virtuve, įėjimu ir t.t. Jei tas žmogelis gavo vieno kambario normalų butą, tai ko daugiau norėt. Nepamirškite, kad tai savivaldybės butai, o ne prabangūs apartamentai. Kai tokios eilės išsinuomoti valdišką būstą, šventvagiška būtų priekaištauti, kai už vieną butą be patogumų gaunami 3 ar 4 normalūs butai. Kalbant apie socialinį būstą minėti prestižiškumą yra nelogiška. Šiuo atveju reikalinga kiekybė su normalia kokybe. Kita kalba, jei tas žmogelis sutiktų mokėti komercinę nuomos kainą tokioje prestižinėje (3-5 tūkst. per mėn.) vietoje.
2006 - 05 - 24, 19:01
Slikas
Siūlyčiau paskaityti LG puslapį (litrail.lt).
Ten skelbimų aibė .
Tame tarpe tokių , kurių "VŽ" leidinyje nėra .
Taip ir skelbimai vilnius.lt saite .
Manau , kad visi realiai besidomintys konkurse dalyvavo .
Ir kad nė vienas teisės aktas pažeistas nebuvo .
2006 - 05 - 24, 18:54
Pabandyk "nuplukdyti". Liežuvėliu pamalti visi gabūs, o kai reikia "plukdyti", gabumai išgaruoja.
2006 - 05 - 24, 18:50
LG skelbimus dažnai pastebiu LRyte ir "Respublikoje".
Viešųjų pirkimų įstatyme nurodoma, kad:
19 straipsnis. Skelbimų rengimas ir skelbimas
1. Skelbimai (išankstiniai skelbimai apie numatomus pirkimus, skelbimai apie pirkimus, skelbimai apie pirkimo sutarties sudarymą, skelbimai apie projekto konkurso rezultatus) spausdinami Europos bendrijų oficialių leidinių tarnybos specialiame leidinyje ir „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ bei interneto „Valstybės žinių“ tinklapyje.
2. Perkančioji organizacija skelbimą apie pirkimą gali papildomai išspausdinti ir kitame leidinyje, negu nurodyta šio straipsnio 1 dalyje, bei skelbti kitur internete.
Viskas paprasta, aišku ir skaidru. Jei tai buvo padaryta, reikia ir nurodyti.
2006 - 05 - 24, 18:41
Su gimtadieniu! Kad tu visko tur4tum, bet tau už tai nieko nebūtų!
2006 - 05 - 24, 18:36
paul
Puikus pasiūlymas !
Bet ar Jūs asmeniškai nesutiktumėte asmeniškai (ne iš mano mokamų mokesčių) pafinansuoti tų butų remontą , nes butai buvo neprivatizuoti (gyventojai net šito nesugebėjo) ?
2006 - 05 - 24, 18:34
Kad Vilniuje nesiukslintu galetu buti:
1.Daugiau siuksliu deziu.
2.Galima butu pristatyti zenklu parkuose,mieste ir tt. ir uzrasyti keliom kalbom ne siukslinti galima bauda nuo …tt
2006 - 05 - 24, 18:25
Kaip galima kalbėti apie pavykusius mainus, jeigu jokio konkurso nebuvo?
Galiu papasakot, ką tikrai žinau: štai senamiestyje mirė žmogelis X, gyvenęs savivaldybei priklausančiame būste (prieš 2 metus). Kaip manot, ar vietoj jo įkeldintas kitas? Aišku, kad ne.
Butas neremontuotas, bet vieta nuostabi. Tačiau kažkodėl savivaldybė neskelbia konkurso: kas duos du butukus už vieną.
Šis, kaip ir kiti, nuplauks tyliai ten kur reikia.
2006 - 05 - 24, 18:11
Tik nelogiskai mastantis zmogus gali nuneigti, kad sitie mainai duoda nauda ponams "x". Jeigu tie butai butu aptvarkyti ir grazinti savininkams, nebutu jokia kriminalo – visi plotu rankutemis "kokia merija gera". Bet kai is Didziosios gatves kad ir aptrususiu butu iskeliami zmones (pasinaudojant ju beviltiskumu ir neismanymu), mere, nedriskite teigti, kad tai tik gero zesto simbolis jiems. Kai bus parduotos patalpos ir privaciu kapitalu sutvarkyta, pamatysite tikraja verte, o tie zmogeliai praeidami pro buvusius savo namus prisimins, kad buvo iskelti i butus, kurie negali prilygti ju buvusiems… realus pasiulymas tiems zmonems galejo buti toks – parduokite butus uz rinkos kaina "x" ir jums dar liks "x" suma laisvoms islaidoms. Netikiu, kad naujieji butai atstoja savo kaina prestizinese vietose buvusius.
2006 - 05 - 24, 18:11
Slikui
Kokiame laikraštyje Jūs asmeniškai bevelytumėt gauti informaciją ?
Taip Lietuvos geležinkeliai (tai , kaip pavyzdys )vien šiemet skelbė viešuosius konkursus viešiesiems pirkimams bent 200 mln.litų .
Jūs apie tai skaitėte ?
O kokiuose leidiniuose ?
O gal Jūs asmeniškai turėjote galimybę pasiūlyti ką nors vertingesnio , mainais į 7 butus Vilniaus Senamiestyje ?
Patikėkite , visos Lietuvos nekilnojamo turto firmos , galinčios pasiūlyti variantus , apie šitą konkursą žinojo .
Versija apie tai , kad visas Vilniaus nekilnojams turtas "kietai" pasidalintas…?
Juokinga , ponai .
Paprasčiausia dabar ne 1993 metai ir konfliktai ne trotilu sprendžiami …
2006 - 05 - 24, 17:46
Atsakyti,teisingi ar neteisingi buvo mainai ,galėtų tik nepriklausomi nekilnojamo turto vertintojai,nustatę ir palyginę mainomo turto rinkos vertes.Jeigu tie mainai tenkina mainomo turto savininkus,tada čia jokia problema.
2006 - 05 - 24, 17:30
grazhus miesto biudzheto taupymo pavyzdys :)
o daba kitoks pavyzdys. beje viskas vyxta shiomis dienomis.
prie mokytoju namu (berods viniaus gatveje) yra tokis skverelis, tvora aptvertas viduje kazhkokia skulpturele. ir shtai matau kaip ji eme grazhiai tvarkyti ishlygino nutiese takelius. shi penktadieni(geguzes 19d.) net pro shali eidamas pagalvojau:nu va jei per shi savaitgali nepabaigs tai kita savaite tikrai bus baigta.
deja pirmadieni eidamas pro sali pamaciau skersai skvera perkasta didzhiuli griovi: vamzdzhius keicia.
sakyciau puikus darbu planavimas ir koordinavimas.
2006 - 05 - 24, 16:40
Visiem. Info pamastymui. Išeinu švesti savo gimtadienio;). Kada grįšiu nežinau:):);)
2006 - 05 - 24, 16:30
Nemokamus skelbimus is keliu zodziu priima daugelis, bet nezinau prie kokios rubrikos juos reiketu deti. Mainau? Kazkodel man tai sarkastiskai skamba.
Jei deti reklamas-skelbimus, tai cia isleistos sumos ir naudos santykis labai abejotinas.
2006 - 05 - 24, 16:15
Skelbimus visi laikraščiai priima. Viešųjų pirkimų įstatymas nedraudžia, netgi reikalauja tokią informaciją skelbti viešai. Nors kalba eina ne apie pirkimus ar pardavimus (gyvenamųjų patalpų savivaldybė realiai negali parduoti), o apie mainus, minėto įstatymo nuostatas tasikyti būtų galima.
2006 - 05 - 24, 15:54
siandien Savivaldybe isplatino informacija, kurioje pateikti tikslus skaiciai apie visus savivaldybes turto mainus. Istruaka:
"Vilniaus miesto savivaldybė per pastaruosius tris metus mainų pagrindu iškeitė 66 butus už juos gaudama 95 butus. Tokiu būdu Savivaldybei už turtą, kurio bendras plotas – 2963,79 kvadratiniai metrai, atiteko turtas, kurio bendras plotas – 4035,84 kvadratiniai metrai. Įvertinus išmainyto turto bendrą rinkos vertę, Savivaldybė gavo 3 046 552 Lt brangesnio turto, nei perdavė. "
2006 - 05 - 24, 15:32
Sutinku, kad pradžia turi būti seniunijose. Čia reikia pradėti visų tų klausimų sprendimo paieškas. Bet kadangi tai yra didžiuliai pinigai, problematiški techniniai įgyvendinimai, beto turtiniai klausimai tai jų spredimo būdus turi ieškoti savivaldybės atstovai (kartų su seniunijų, sodų bendrijų įgaliotiniais) ir spręsti kompleksiškai (mėginti gauti lėšų iš ES struktūrinių fondų).
2006 - 05 - 24, 14:45
to pone REKK ,
Nesvarbu,kad Seniūnijos pavaldžios Savivaldybėms.Reikalautojai galėtų nebent čia paskelbti Seniūnijos atsakymo rezultatą o ne kalti,kad MERAS ateitų ir padarytų.Seniūnijos atlyginimą gauna kaip ir visa nomenklatūra,
būtų gerai,kad būtų skelbiama kokia Partija "aptarnauja" Seniūniją,žmonės
gautų Informacijos.Versliukai tai paskirstyti ir pinigėliai iš Biudžeto plaukia.
2006 - 05 - 24, 14:30
Graužinienė siūlo Uspaskiui negrįžti (bent kol kas:), o tai dar pasodins…(čia gi ne diplomo klastotė:)
2006 - 05 - 24, 14:22
O seniunijos tai kam pavaldžios?:)
2006 - 05 - 24, 14:07
Pastebėjau, kad , kai Seime pakvimpa postų dalybomis ar valdančio politbiuro nestabilumu, tai TV eilinį kartą ką nors ištraukia A. Zuokui apšmeižti. Aišku, kaip diena, kad visos tos laidos gerai apmokamos. Tik kieno pinigais?
Rodos šio mėn. pabaigoj vėl bus A. Zuoko preš K. Masiulio bylos tęsinys. Gal kas žino tikslią datą ir laiką. Nueičiau pasiklausyti, nes man jau atsibodo tų TV išsidirbinėjimai.
Beje, gal teisingai Raimundas Lopata numatė, kad Uspaskis pabėgs į Rusiją. O gal jau grįžo?
2006 - 05 - 24, 13:50
Sodų Bendrijas aptarnauja Apskritis su DP atstovu ir Seniūnijos bet reikalaujama iš Vilniaus MERO,kaip pažistama ir gerai sustiguota sistema.
2006 - 05 - 24, 13:45
Jeigu Lietuvos žmonės būtų pavydus tai jie nedirbtų kurdami BVP pasauliui o
nugriautų visas LDDpistų EBSW sukūrtos sistemos pilaites ir t.t.
Bet kas vėl darosi su TS ir asmeniškai su ponu Andriu Kubilium.Kodėl po Rinkimų jie kėlė sąlygas,sugriovė ir suskaldė Seimo Opoziciją,dergė LiCS, dalyvavo prieš Valstybę sukūrtame Maratone o dabar pareiškia ir vėl kelią
sąlygas teturėdami virš dvidešimt mandatų.Aš išvis nepažistu pono Algirdo Butkevičiaus bet ir šiandien sakau,kad jis gali būtį Finansų ministru.Tai nereiškia,kad aš jį rekomenduojų.Vyriausybę sudaryti iš protingų ir mąstančių žmonių ir nelakstančių po Partijas.Konsttruktyvią Vaivorykštę,
kuri sugebėtų pamatyti Valstybę iš uždarų kabinėtų.Nereikia aklo premjero,
nereikia premjero kokie būvo,reikia Premjero,kad būtų Valstybės šeimininkas
ir leistų žmonėms grįžti namo,nes šita Valdanti dauguma savo Piliečių neleidžia grįžti namo.Sudarytos priešingos sąlygos ir TS dalyvaujant.
Pradėkit skaitytis su žodžiais ir elgtis su Rinkėjais kaip su lygiais o ne UABo
direktorius.Darbo ir Gyvenimo sąlygos,grąžinkit kas užgrobta ir tada politikuokit,kad būtų POLITIKA.
Parodykit Darbą kaip Darbą Valstybei,jus jau turitė arba vis dar turite tam Mandatą,kad apie jus būtų galima rašyti kaip apie Vilniaus MERĄ,p.Artūrą Zuoką.Kad rašytojai jums ir apie jus parašytų knygų.
2006 - 05 - 24, 13:18
Nebuvo savo laiku pastebėta (ar numatyta) ta problema, kad sodai virs gyvenamaisiais kvartalėlias. Todėl dabar ten kurti visą infrastruktūrą yra gan sudėtingas reikalas, be to įstatiminė bazė dėl sodų bendrijų verkiant reikalauja pakeitimų. Iš dalies tuos "naujai" apgyvendintus sodininkų sklypelius galime vadinti tiksinčiomis ekoliginėmis bombomis (nuotekų problema, geriamojo vandens švarumas ir t.t.). Manau merui su savo pavaldiniais reiks gerai pasukti galvas, kaip spęsti šią problemą. Na, bet jie už tai algas (tikiuosi tik:) gauna:)
2006 - 05 - 24, 13:06
gerb mere,
Kodel nieko nedarote, kad pagerinti sodu bedriju gyventoju padeti, bendrieji planai, siuksliu isvezimas, komunikacijos, gatviu remontas ir apsvietimas. Tik nesakykite, kad tai paciu bendriju reikalas, galimybes.
2006 - 05 - 24, 12:41
Lazda turi du galus. Ką pasėsi vėliau pjausi. Nėra namų be dūmų.
Sėkmės mere.
2006 - 05 - 24, 12:35
Europos sajunga sake jeigu ltu mokes pasinaudoti pinigais tai jie pasidarys laba zinomi o jeigu ne tai mesle ir sedesim.
2006 - 05 - 24, 12:35
Geriau kur gavo Lt. pinigus is europos sajungos pristatytu visokiu pastatu neigu Brazauskas pasijims visas pabkes.
2006 - 05 - 24, 11:56
Slikui
Gerbiamasis …
Kaip Jūs asmeniškai tą viešumą įsivaizduojate ?
Kuris gi televizijos kanals , kuris iš respudlikinių laikraščių per pastaruosius 3 metus bent pabadė pasigilinti į Vilniaus miesto problemas , sprendimo būdus , išklausyti abiejų pusių.
Žinoma "Vakaro žinias" skaito kur kas daugiau lietuvaičių , negu apsilanko puslapyje vilnius.lt , kuriame visi tarybos sprendimai ir projektai , atsakymai į žiniasklaidos kritiką .
Koks gali būti viešumas , kai tokia totalinė informacinė blokada ?
2006 - 05 - 24, 11:52
mere siuo atveju darant mainus siuo atveju manau nebuvo pazeistas visuomenes interesas nes savivaldybe ismaine vos ne avarinio stovio butus i tinkamus naudoti ir padidino ploto skaiciu taip pagerindama zmonems gyvenimo salygas,kal galetumete ivardinti tiksliai kiek kvadratiniu metru busto daugiau buvo gauta ismainius butus
2006 - 05 - 24, 11:50
Nesvarbu, kur Tu pabėgtum – jie vistiek suras Tave/
Jų mintis kartos kiekvienas, ką sutiksi kelyje.
2006 - 05 - 24, 11:47
Kitaip ir būti negali. Dauguma žurnalistų ruošia reportažus ir laidas su išankstine nuostata (ar nupirkta nuomone:). Ar įsivaizduojate, kad kokia tūla grinevičitė ar kitas …sklaidos ‘asas’ savo reportaže pareikštu: "mes apsilankėme pas visas suinteresuotas puses, jų išklausėme, suradome visus reikalingus tuo klausimu dokumentus, juos išanalizavome ir supratome, kad viskas buvo teisėta…"
Pirmiausia mes nepatikėtume, kad jie taip gali sakyti, kita-nu kas norės žiūrėti jei viskas ten gerai?:)
…sklaidos atstovai paėmę faktą taip sugeba jį susukti ir sunarplioti, kad gordijaus mazgą, mes greičiau išnarpliotume. Kagi, užsakomoji žurnalistika matyt pelningas verslas…
2006 - 05 - 24, 11:41
Viešosios erdvės Infirmatoriai,užimantys Valstybės Erdvę turi pateikti Informaciją o ne komentarą Informacijai,nuomone sudarys žiurovai…
"sanitaras" ant Lietuvos su <reta>Graužiniene tolygu kas Ukrainoje, Julija
Timošenko su Viktoru Janukovičium.J.Timošenko neranda bendros kalbos su
Prezidentu,Viktoru Juščenka.Lietuva buvo visoms respublikoms gyvu pavyzdžiu,ką išdarinėja su Ekonomika ir Politika užsilikę pritempiami pseudopatarėjai.Gąji,pseudop olitikų propaganda stumiamą toliau pagal Lietuvos pavyzdį,griaunant Prezidento darbą.Daugiau tokių straipsnių,paneigiančių propagandinį melą.Kodėl nėra premjero vertinimo ir
jokios reakcijos apie Pilietinės Visuomenės dezinformaciją,kai yra rodomos galimybės pasirinkimui.PurvaSkaldą nuo galvos,jeigu tokia esama pastatyti ant kojų.
2006 - 05 - 24, 11:33
Tokia žiniasklaidos reakcija, matyt, yra dėl viešumo stokos.
Jei būtų mano valia, senai kaip įmanoma naudingiau atsikratyčiau (išmainyčiau, parduočiau) tokiu turtu senamiestyje. Jei savivaldybei įmanoma vietoje vieno buto Subačiaus gatvėje gauti du ar tris Pilaitėje, tai pirmyn. Greičiau išspręstume socialinio būsto problemą Vilniuje.
2006 - 05 - 24, 11:22
nevartotinas žodis, bet tos akivaizdžios tiesos matau nepastebite, nes ne pirmą kartą yra sakoma.
2006 - 05 - 24, 11:14
"Bet ši istorija – vienas iš ryškiausių pavyzdžių, kaip galima nematyti esmės ir tiesos."
Esu gana pripratęs prie to, kad beveik visi žurnalistų reportažai yra vieni iš ryškiausių pavyzdžių, kaip galima nematyti esmės ir tiesos:) O žiūr0vų šiurpinimas jau gana seniai visuomenėje įsisąmonintas, kaip pagrindinis žiniasklaidos uždavinys, tikslas ir misija neįmanoma:) Nežianau, ar man labai rūpi detalės. Jie čia ateina tam, kad sufomuotų Tavo nuomonę, kad nemeluodamas būsi pasmerktas autsaideriauti.
Nebe pirmą dieną šlapimas žiniasklaidos atstovų smegenuose veisiasi.
2006 - 05 - 24, 11:07
Oi tas musu meisto meras zuokas koks geras, istroskusi pagirdys, isalkusi pavalgidins, benami apgyvendins…