LT gerbėjai,vienykimės, būkime „united“

2006 - 05 - 15, Pirmadienis 10:47
Iki Eurovizijos 2006 pirmojo vakaro liko trys dienos, tad laiko nors ir nedaug, bet dar yra tiek, kad spėtume organizuoti paramą mūsų atstovams. Puikiai žinau visus argumentus, kad į šį popmuziką dainuojančios Europos konkursą neverta rimtai žiūrėti, kaip ir argumentus tų, kurie sako, kad eilinį kartą siunčiame ne tuos, kuriuos turėtume. Kaip ir po bet kurių rinkimų, visada vieni sako, kad vėl išrinkome ne tuos, o kiti džiaugiasi.
  Bet dabar ne laikas ginčytis apie tai, kas būtų, jei nebūtų. Dabar laikas sutelkti visus tuos lietuvius, kurie ketvirtadienio vakarą bus ne Lietuvoje. Jeigu tikėti tuo, kad mažiausiai trys šimtai tūkstančių lietuvių šiuo metu dėl savo gyvenimo gerovės triūsia kitose Europos valstybėse, tai jiems ketvirtadienio vakarą balsavus už Lietuvos atstovus, parama būtų apčiuopiama. Juk galime mes būti ne mažiau organizuoti nei Balkanų šalys.
   Nereikia net didelių pinigų, tereikės išsiųsti keletą žinučių ar padaryti keletą skambučių ketvirtadienio vakarą. Žinau, kad yra techninių galimybių net skambinant iš Lietuvos palaikyti saviškius, bet smagiausia tą vakarą būtų susivienyti po Europą išsiblaškiusiems lietuviams. Net jei nebus galimybės tuo metu žiūrėti televiziją, galime duoti vieni kitiems žinią, jog metas balsuoti. Ir – pirmyn.
   Tad LT gerbėjai vienykimės, būkime „united“.  

Facebook comments:

Komentuoti


75 komentarų | “LT gerbėjai,vienykimės, būkime „united“”

  1. Deividas / 78.157.87.33

    Sveiki, gal galima gauti kur nors Arturo Zuoko elektronini pasta, noreciau jam parasyti, mano senelis ji pazinodavo, buvo kaimynai Arturo vaikysteje,aciu

  2. valgykite Jezaus kuna ir gerkite jo krauja / 148.167.126.211

    Skirkite 2% paramą VšĮ Bernardinai.lt ir sustiprinkite nekomercinę, kitokią žiniasklaidą
    SpausdintiEVANGELIJOS KOMENTARAI

    Šv. Juozapas darbininkas Jn 6, 52–59 „Jei nevalgysite Žmogaus Sūnaus kūno ir negersite jo kraujo, neturėsite savyje gyvybės!“
    2009-05-01

    Žydai ėmė tarp savęs ginčytis ir klausinėti: „Kaip jis gali mums duoti valgyti savo kūną?!“

    O Jėzus jiems kalbėjo:

    „Iš tiesų, iš tiesų sakau jums: jei nevalgysite Žmogaus Sūnaus kūno ir negersite jo kraujo, neturėsite savyje gyvybės! Kas valgo mano kūną ir geria mano kraują, tas turi amžinąjį gyvenimą, ir aš jį prikelsiu paskutiniąją dieną.

    Mano kūnas tikrai yra valgis, ir mano kraujas tikrai yra gėrimas. Kas valgo mano kūną ir geria mano kraują, tas pasilieka manyje, o aš jame.

    Kaip mane yra siuntęs gyvasis Tėvas ir aš gyvenu per Tėvą, taip ir tas, kuris mane valgo, gyvens per mane. Štai duona nužengusi iš dangaus! Ji ne tokia, kokią protėviai valgė ir mirė. Kas valgo šią duoną – gyvens per amžius“.

    Visa tai jis paskelbė, mokydamas Kafarnaumo sinagogoje.

    Kiti skaitiniai: Apd 9, 1–20; Ps 116

    ——————————————————————————–

    Evangelijos skaitinį komentuoja kun. Rytis Gurkšnys SJ

    Garbinkit VIEŠPATĮ, visos tautos! Šlovinkite jį, visos šalys! Jo gailestingumas tikrai begalinis, savo pažadams jis ištikimas per amžius. /116, 1-2/

    Viena mūsų bažnyčios lankytoja manęs klausė: „Ryti, tu atrodai, kad esi labai laimingas savo pašaukime, esi stiprios sveikatos, Tau sekasi profesiniame gyvenime. Tu dažnai kalbi apie gerus dalykus. Ar nebijai, kad vieną dieną gali susirgti, gali netekti gyvenimo džiaugsmo? Ar nebijai, kad gali kiti žmonės sugriauti tavo gyvenimą arba gali patirti kokią nors kitą didžiulę griūtį gyvenime?“ Atsakiau jai: „Kas gali mums nutikti, jei Dievas keliauja su mumis ir kovoja mūsų kovas? Kas gali būti prieš mus, jei Dievas mūsų pusėje? Joks ginklas sukurtas kovoti prieš mus negali būti sėkmingas. Taip mane moko Šventasis Raštas. Gyvenu su tikėjimu Dievo pažadais, o ne su baime dėl ateities. Gyvenimas per trumpas, kad švaistyčiau jį, mąstydamas, kas blogiausia man gali nutikti. Visa tai, ką turiu gyvenime, gavau vien tik todėl, jog tikėjausi vien tik gerų dalykų. Žinoma, būna ir sunkių liūdesio akimirkų. Tačiau žinau, kad jau dabar turiu ugdyti įprotį – į pasaulį žvelgti su tikėjimo, vilties, drąsos akimis. Juk jokia dorybė nenukrenta pati ant mūsų; turime ja patys „apsirengti.“ Turime kasdien ugdyti įprotį, kuo daugiau gerų dalykų pastebėti savo šeimose, darbe, profesiniame gyvenime. Turime ugdyti dorybę – mąstyti daugiau apie tai, kas gera manęs laukia ir mažiau apie tai, kas bloga gali man ir kitiems nutikti.“

    Savo gyvenime pastebėjau, kad jei šlovinu Dievą, jis ir mane visada pašlovina savo gausiais malonės turtais. Kai paskiriame savo laiko, energijos, finansų, pastangų Dievui, jis daro didingus dalykus mūsų gyvenime. Kiekvieną sekmadienį susirenkame bendruomenėse su tikėjimu, kad gausime daugiau dieviško džiaugsmo, ryžto ir drąsos kovoti ir nugalėti visas kliūtis. Šventasis Raštas dažnai mus moko tikėti Dievo galingu veikimu mūsų gyvenime. Šiandien jis kviečia mus šlovinti Viešpatį. Visa tai, kas bloga, kas mums kelia nerimą, atiduodame maldoje į Dievo rankas. Kiekvieną rytą sakykime: „Dieve, atiduodu visa tai, kas slegia mano širdį. Nenoriu pradėti naujos dienos susirūpinęs, piktas, įsitempęs, nusivylęs. Atsiveriu tavo malonėms. Tikiu, kad ši diena bus kupina gražių akimirkų, pergalių, džiaugsmo ir gerumo. Šlovinu tave, nes visada esi ištikimas savo pažadams. Tikiu, jog patirsiu tavo artumą, ramybę ir gydančią ir visa atnaujinančią galią kiekviename žingsnyje.“ Dievas sėja ir ugdo mūsų svajones ir gražius planus. Jei mes laistome tas svajones tikėjimu, tarnavimu, šlovinimu ir teigiamu nusiteikimu, jis gali jas išauginti ir jas paversti tikrove.

    Bernardinai.lt

    ——————————————————————————–

    Šventasis Raštas internete lietuviškai

    EVANGELIJOS KOMENTARŲ ARCHYVAS
    Spausdinti

    Jūsų komentaras:
    Vardas:
    El. paštas:
    Svetainė:

    Komentarų: 10

    BERNARDINAI.LT pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

    BERNARDINAI.LT privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.

    ——————————————————————————–

    Bernardinai.lt naujausi straipsniai ir naujienos
    Lietuvoje nei vienas iš įtartų kiaulių gripo atvejų…
    Recesija pasaulyje paskatino protestus Tarptautinės…
    Vakarams didžiausią grėsmę kelia „al Qaeda“, o Iranas…
    Gugenheimo muziejus pristatomas kaip „labiausiai laukiamas“…
    Martyna Ugnė. Žmonės, laimingesni už mus
    Giedrė Kazlauskaitė. Luminariumas
    Kęstutis Girnius. Šimtas Obamos dienų
    PSO: nėra pagrindo didinti gripo pandemijos pavojų…
    Lietuvos gyventojai linkę pritarti Leo LT likvidavimui
    Ramutė Rachlevičiūtė. Apie mažus ir didelius dalykus
    Gintaras Aleknonis. Europos brandos egzaminas
    Liudvikas Jakimavičius. Kultūros saulėlydis
    Šv. Juozapas Darbininkas
    Šv. Juozapas darbininkas Jn 6, 52–59 „Jei nevalgysite…
    Seimas pradėjo svarstyti tikslinamo 2009-ųjų biudžeto…
    Read more…

  3. pritariu: bukime in love with one another / 148.167.126.211

    pagrba komentaro autoriui nors viena syki nenusisnekejo — bukime United tai ne tas pats kaip buti in love, o Biblija moko kad wiskas kas ne love yra Sin (laisvas vertimas: jeigu geras darbas daromas ne is meiles ir pagarbos artimui, tai nuodeme)…Dekui uz jumoro jausma suvokiant kad pagal ‘united taisykle’ gelbstint ne is meiles, is reikalo, kaip sakoma, rezultatas nera toks kokio tikimasi…paprastai ir aplamai — zmogiskuma pademonstruti labai grazu, ypach pries sutrypiant asmenybe. Is to galima padaryti isvada, kad
    ko ko o zmogiskumo niekda nebus perdaug, ypach kai tiek daug sirdies ideta gelbstint kitus…

  4. znakorius / 78.56.84.32

    Ant savęs pasisakei.

  5. Juozas to Centas / 88.118.37.31

    13 todėl, kad mano pavardėje tiek raidžių.
    Būtų šaunu, jei Tamsta parašytum 14,15 ir 16-tą.:( ))

  6. REKK to agp / 195.182.77.199

    Niekaip nesuprantų tamstos. Tai juk PRAMOGINIS-KOMERCINIS RENGINYS. Į jį nereikia žiūrėti kaip į kažkokį super svarbų dalyką. Žmonės mokėkite atsipalaiduoti, o ne matyti viskame kažkokią tai misiją. Galėtų nors rytis c. ar andrius r. ten važiuoti (žinoma apsaugok viešpatie:):) ir atstovauti. Pašėlkitę tą eurovizinį vakarą, o ne niurzgėkite, kad ne tie, ne taip, ne už tą…:)

  7. agp / 82.135.197.58

    LT United atstovauja ~35000 už juos balsavusių atrankoje. Ir su krepšinio rinktine jų lyginti NEGALIMA. ~35000 balsuotojų toli gražu ne visa Lietuva. Jokių būdu LT UNITED negali atstovauti visą Lietuvą, nes tai tik beskoninės, bedvasinės Lietuvos dalies atstovavimas visi kiti su viltimi laukia Lietuvos dvasinio atgimimo…

  8. Dina - :{ / 80.240.13.108

    O kiek Tu , branguti, pavagi per dieną? Jeigu ne grinais tai gal kitkuo? Pav. gerą nuotaiką? Ir ne vien "Arturui", čia daug kam.

  9. :( / 82.135.152.58

    Truputuka veluoju, bet tikiuosi, kad vakar nemelavai ir nevogei, Arturai!

  10. Centas to Juozas / 85.206.235.118

    13 skaičius nelaimingas, geriau rašykite 16… Bus kaip vasario 16d ir laiminga.

  11. agp / 82.135.197.58

    …na kažkada paskutinę vietą Eurovizijoje užėmęs O.Vyšniauskas grįžęs atgaivą rado tik šlovindamas Dievą. Regis atėjo laikas pasukti visai Lietuvai O.Vyšniausko keliu, grįžus LT rinktinei iš Atėnų mes tą poreikį suprasime.

  12. FC / 193.219.51.234

    Dar vienas momentas.
    Zuokas rašė: "Žinau, kad yra techninių galimybių net skambinant iš Lietuvos palaikyti saviškius, bet smagiausia tą vakarą būtų susivienyti po Europą išsiblaškiusiems lietuviams."

    Tikiuosi, kad čia Zuokas nesiūlo sukčiauti su skambučiais?
    Yra toks būdas. Bet jis būtų nesąžiningas ir negarbingas, nes Eurovizijos taisyklės draudžia balsuoti už saviškius. Deja, tokios žaidimo taisyklės.
    Būkim garbingi.
    Žaiskim garbingai.

  13. REKK / 195.182.77.199

    Vien tai, kad vyksta (čia) diskusija dėl koncesijos rodo jos būtinumą ir tarp visuomenės. Nes galutinis priešpastatymas prieš faktą "bus taip ir taip" (ypač kai net nežinai, kad kažkas yra daroma:) yra blogas dalykas.
    Sakykime, kad ir ES Konstitucijos priėmimu. Visiškas nepasitikėjimas ir nepagarba savo žmonėmis. Suprantu, kad dauguma nei būtų skaitę jos ir nagrinėjesi (ar jiems tai būtų rupėje), bet visdėlto tai svarbus dalykas valstybės gyvenime, o valstybė juk netik valdžia (nors daugelis tai pamiršta), bet mes visi. Estai, jau nagrinėjasi ją visus metus:), bet ar ką prarado? Ne, bet manau valdžia gavo savo piliečių pliusą. Kai ji nepraėjo Pranc., ir Olandijoje jos ateitis neaiški, todėl mes tokie greiti ir pirmi atrodome trupurtėli juokingi.
    Dauguma problemų kyla todėl. kad valdantieji nesupranta, kad jie atstovauja mums, o mes, kad jie atstovauja mus. Kažkur tai tarpinėje stotelėje tai susimaišo ir nebelieka ryšio – yra tik mes ir jie. Tas "jie" turėtų išnykti…
    Atsiprašau už nuklidymą į lankas, kažkaip tai užnešė ant koncesijos posūkio:)

  14. Ateistas / 82.135.200.202

    "Vienykimės"? Su tavim (tėveliai mane mokė, kad turėčiau kreiptis mandagiai ir pagarbiai į vyresniuosius, "o bet tačiau" tavęs negerbiu, tai manau niekas nesupyks)? Kaip galima vienytis su žmogum, kuris, užimdamas aukštą postą, pirma žiūri savo, savo kaimynų kiemus, o tik tada pažiūri, kad "O, visgi turiu kažkokių pareigų". Gėda, daugiau nebėra ir ko pridurti… Gėda…

  15. Slikas to paul / 85.206.184.37

    Negi nežinai, kaip skambinti. Reikia turėti banko kortele (visa, mastercard ar pan.), lenti į internetą, prisijungi prie kokios nors pokalbių svetainės (ICQ, MSN, SKYPE, AOL ir t.t.) ir skambink kiek nori (kiek turi pinigų).

  16. Juozas / 88.118.37.31

    Ir nepaisant nieko- mes nugalėsime.
    Gal tik save. Kol kas.

    Linas Baškauskas jau nugalėjo.
    Nesvarbu, kad amerikoniškas lietuvis.
    Svarbu, kad Lietuvis.

    Drūtai laikyk, drūtai stovėkie,
    Lietuviškoji giminė!
    Drąsiai lietuviškai kalbėkie,
    Tegul supyksta nežinė!

    Linas Baškauskas jau nugalėjo.

    Lai bus tai mums – GEROSIOS VILTIES ŽINUTĖ X
    Ją parašiau už st.algis, man liko 3

  17. paul / 80.240.12.220

    cituoju: "Žinau, kad yra techninių galimybių net skambinant iš Lietuvos palaikyti saviškius…" Kaip zmogau jums negeda sitokius dalykus kalbeti? Zinai dar ne tokiu dalyku, bet pasidalinti nenori. Atviruolis, etikmat.

  18. st.algis / 85.206.68.20

    Adomas Mickevičius, nors kilme ir lietuvis, savo poeziją rašė lenkiškai, todėl ir laikomas lenkų poetu. Oskaras Milašius laikomas lietuvių kilmės prancūzų poetu. Česlovas Milošas laikomas lietuvių kilmės lenkų rašytoju. Kodėl angliškai besivadinantys ir dainuojantys turi būti laikomi lietuvių dainininkais ? Kodėl viso pasaulio lietuviai turi pulti remti kažkokią beskonybę ? Argi ne atvirkščiai ? Žinodami, kad visi lietuviai dėl jūsų pergyvens, vien iš pagarbos jiems nedainuokit tokio visiško šūdo.

  19. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Medicina sužlugdyta,trys milijardai Litų sukasi savame rate,skirti visiems.
    Visi darbingi žmonės išvyko,medikai išvyko,kiek liko medikų,kad jiems nesugebama iš tokių pinigų pakelti atlyginimą iki ES rodiklių ?Sergantys žmonės pagal nurodytą laiką išlauke nustatytos eiles telefonu turi valandomis stumdytis registratūroje o po to valandomis laukti prie kabineto
    durų laukdami malonės,kad juos priimtu daktaras.Ar gali būtį didesnis pasityčiojimas iš žmogaus,kai turi būti ligos Istorija pas daktarą ant stalo
    o pacientas prie durų pagal jų nustatytą terminą.
    Juozas Oleka,toks gražus ir kultūringas bet kodėl jo Medicinos Reforma tokia prasta?Šešiolika metų jie atsedėjo Seime,beliko 24 metai jų paruoštos dykumos keletai amžių atgal,nes jų niekaip neįmanoma suprasti.
    Keista Vyriausybė,nėra Prioritėtų ir visos sritys tokios nuskurdintos o ES lešų
    skirstymas gauna kaip palikimą, paslapties skraistę.
    ES ir NATO o kas šiandien ir rytoj?
    Verkianti populiari Blinkevičiūtė bendram nuskurdinimui sukūrė Fondus,jie surenka Biudžetą "savo" Ekonomikos išlaikymui nuskurdindami visas sritis,
    susidaro toks įspudis,kad šita vyriausybė užkonservuoja viską kas buvo.
    Socdemai žarsto skaičiais kas buvo ir nieko nesako kas bus,ką jie ruošiasi daryti ateičiai,jie nebegali peržengti savo sukurto rojaus slenksčio.
    Sena Ideologija,kalbėti daug bet nieko nepasakyti.

  20. Studente / 195.14.185.209

    Sveiki, Arturai,

    Zaviuosi Jumis kaip veikliu ir iniciatyviu politiku, todel savo baigiamaji bakalaurini darba rasau apie Jus. Jums pageidaujant galesiu placiau apie tai pristatyti. Ar sutiktumete atsakyti i mano pateiktos anketos klausimus, kas be galo padetu man rasant savo baigiamaji darba?

    Dekoju

  21. :)) / 85.206.235.118

    Nebesulaukiu Eurovizijos! Pats fainiausias metų reginys (po kašės ir fūlės).

  22. Margarita / 81.16.231.5

    nebusiu united. juk ishmatos nepasidaro aromatizuotomis kai jos savos. su savo ishmatomis tenka taikytis, bet nebutina ju rodyt kitiems, ir dar sakyt kad tai kvepalai

  23. : / 80.240.13.108

    /

  24. Juozas / 88.118.37.31

    Paprasta ir nuostabi frazė: "TIKĖTI, O NE TIKĖTIS".

    A.Mamontovas – jėga

  25. FC to Na, o, bet, tačiau / 193.219.51.234

    :)
    Geros dienos.

    Atsispausdinau ir pasidėjau šitą Zuoko pažadą. Maža ką…:)

  26. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    To FC

    Šioje citatoje trūksta žodžio – PAŽADAS arba PAŽADU… :-)

    Na, o, bet, tačiau… Sutikčiau su tam tikra tamstos logika – vistiek mokės ne A.Zuokas, ne Savivaldybė, ne Vyriausybė…o žmonės-piliečiai perskirsčius surinktus mokesčius. Na, bet kokiu atveju, tai tik išvedžiojimai…:-)
    Ir leiskite paklausti,kaip vadinti tas "rinkliavas" , kurias moka tėvai darželiuose ir mokyklose ? Sutikite, kad rinkti pinigus iš tėvų , kad padažytų tualetus … :-)
    Bet mes vis nukrypstam į žongliravino frazėmis ir žodžiais . Savivaldybė, kiek žinau, tariasi su mokyklų ir darželių vadovais ir aiškinasi jų poreikius. Vyksta studijos, kuri leis pagrįsti būsimo konkurso sąlygas . Taigi, darbas vyksta ir mūsų dabartinės kalbos – tik emocijų srautai…

    Geros dienos – FC…

  27. the economist to Slikas / 194.176.44.194

    Nesame pikti, tai ir užpykdyti sunku. Skaitome zuokas.lt, tai ir matom tamstos pažiūrų, informacijos platumas ir gilumas. Supratingumą taipogi. Daugiskaita, beje, čia tinka :). Taigi, apie lapelius. Ar verta dalyti lapelius dabar, kai masiulinė taryba gali nutarti kitaip? Man tai būtų gaila pinigų. Nors čia gi valdžia- čia reikia išmokti pinigų negailėti. Pasikreipkite Tamsta savivaldybėn, kokie skaičiukai domina, per xx dienų valdžia turi atsakyti.

  28. uk / 84.240.38.73

    Galetumet pakeisti senus taksofonu budeles i Anglisko stiliaus del idomumo.

  29. FC to Na, o, bet, tačiau / 193.219.51.234

    A. Zuokas rašė: "Užtikrinu jus, kad tėveliai nė cento nemokės už mokykų renovaciją, jei jis bus vykdoma pagal viešojo ir privataus kapitalo partnerystės (koncesijos) principus."

    O kas tai? Ne pažadas?

  30. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    To FC

    Jaunuoli, būkite toks malonus ir nepaikiokite… Ir tarp kitko – niekas nieko dar niekam nežadėjo…

    P.S. Įsipareigoti gasli tik konkretus žmogus, o ne vienas už visą miesto Tarybą – kad ir Meras…

  31. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    SLIKUI

    SUTINKU , kad reikia aiškinti…

    Iš tikrųjų apie Koncesijos mechanizmą Lietuvoje yra nedaug išmanančių žmonių – iki šiol niekas aiškiai ir suprantamai apie tai spaudoje nešnekėjo – jau nesakau, kad diskutavo…

    Bet diskutuoti reikia be emocijų tikiu-netikiu , o konkrečiais skaičiais ir realios naudos pagrindu…

  32. FC / 193.219.51.234

    Na va, prasideda. "Negali rašyti", "neturėtų rašyti".
    Argi čia rimta kalba? Ko verti jūsų pažadai, ponai, jeigu jūs negalite už juos įsipareigoti? Nė cento neverti tokie pažadai tada.

  33. Slikas to FC / 85.206.184.37

    Būtų galima kažką žadėti, jei viskas priklausytų nuo tavęs visu 100%. Ar pats galėtum kažką garantuoti už tokį K.Masiulį?

  34. to to / 82.135.176.30

    to FC , nebent ir savim nepasitiki.
    Andrius Janukonis yra vienas ir prieš jį visa EBSW sukurta nuomilžio (otkat)
    sistemą.Nustok kalti – netikiu. Netikėk bet gali nueiti pas Janukonį pasikalbėti ir tada galesi pareikšti savo nuomonę.Buk pilietiškas,jeigu rupi
    Vilnius ir ne tik.Visi netikintys praranda laiką,ką padarei,kad galėtum tikėti savim.Kiek yra netikinčių ir stabdančių Vilniaus ir Lietuvos vystymą?

  35. Slikas to t-e / 85.206.184.37

    Iš kur žinai, kad esu visažinis?

    Jei savivaldybei nepavyksta susitarti su delgi, lietryčiu, elenkeniais, tai lieka spausdinti informacinius lapelius ir dalinti per pašto dėžutes. Dar galima būtų paruošti audio įrašą ir paleisti per trolikus ir autobusus (kaip ruošiamasi Bachą leisti). Vis kažką žmogeliai išgirstų.
    O mane daugiau tai skaičiukai domintų: kas, kur, už kiek ir t.t.
    Tik nepradėkit pykti. Supratau, kad tamsta užsiimate šiais klausimais.

  36. FC to Na, o, bet, tačiau / 193.219.51.234

    Mano nuomonė yra labai paprasta. Pažadais aš netikiu. Jau senai nebetikiu, nes atėjus laikui jie yra pamirštami. Vien tik dėl to. Pažadėti visi labai greiti.
    Tų pažadų jau visi yra tiek pridalinę. Tačiau, kai ateina laikas tesėti pažadus, tada prasideda…
    Tačiau, jeigu žmogus pasako ir įsipareigoja atsakyti už savo pažadus, tai kita kalba. Net padeda po savo žodžiais parašą. Tai bus rimta kalba ir rimtas požiūris.

  37. Slikas to FC / 85.206.184.37

    Negali Zuokas pasirašyti, kad nereikės nė cento mokėti, nes mokėti reikės tam, kas prižiūrės tas mokyklas ir darželius. Pinigus mokesčių pavidalu juk mokame. Negi tiki pasakom, kad viskas gaunama iš auksinės žuvelės ar lempos?

  38. the economist / 194.176.44.194

    Na, Slikas pas mus žino viską ir visose srityse, tai su jo visažiniškumu net nekonkuruojame. Tačiau net ir jis ne viską žino. Pavyzdžiui, jis nežino, kad pasiūlyta buvo daug kam, tačiau kai kurie, pvz., Delfi, pasakė – o mes patys nušviesime, kai manysime, kad reikės. Ir nušvietė, kad aptemsta. Žiniasklaida mūsų yra toks daikts, kad netepamas nevažiuoja.

  39. Slikas to NOBT / 85.206.184.37

    Vis tiek reikia tokių piliečių tarpe vykdyti aiškinamąjį darbą. Žmogus daugiau žinos, norės dar daugiau sužinoti. Progresas!

  40. the economist to FC / 194.176.44.194

    Man toks reikalavimas skamba juokingai ir nerimtai, sorry, gal grubokai sakau. Na neturėtų rašyti jis tokių įsipareigojimų – raštų (priesaikų ir pan.), kurie neturi jokios teisinės galios, ir tiek. Jei pasirašytų niekinį įsipareigojimą, tai jau būtų tikras populizmas. Na, max ką įsivaizduoju, tai savivaldybės paaiškinimus, atsakymus į pasiteiravimus, pasirašytus atsakingų asmenų, o ir paties mero, jei į jį būtų oficialai kreipiamai, o ne kažkokį mistinį ir neįpareigojantį parašą – pažadą išgauti. Jei rimtai – kreipkitės su šiuo klausimu į savivaldybę, ir Jums bus oficialiai atsakyta. SU parašu. Bet ne priesaika kokia.

  41. mast / 194.176.58.193

    FC tu juk tiki, kad Zuokas abonentas. Tai gal padek paraseli po popieriu, kad jei Zuokas ne abonentas tu sumoki suma su daug nuliu jam. ok?

  42. Slikas / 85.206.184.37

    Negi nejaučiat informacijos apie koncesiją trūkumo? Vien ši diskusija parodo, kad kai kurie net nežino kas ta koncesija. Iš kitos pusės, žmonės įsivaizduoja, kad čia lengvai bus išparceliutas turtas ir viskas. Todėl ir reikia žmonėms aiškinti ir šviesti juos visomis įmanomomis priemonėmis, o ne sėdėti ir laukti, kol žmogeliai susipras. Galų galė, galima ir temą kokią LTV pasiūlyti: koncesija – kas per daiktas ir su kuo valgomas.
    Taip kad the economist (neva) – arbeit, arbeit und noch mal arbeit piliečių švietimo srityje.

  43. nl / 213.84.32.25

    balsuosim ir tikesim :-))

  44. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    To The economist…

    …bet kaip gera nežinoti ir turėti savo nuomonę – tvirtą, nepajudinamą ir niekaip nepagrįstą, kategorišką…mane, tokie žmonės , kaip FC tiesiog juokina …

    Na, netiki ir netikėk – labai kas jau čia prašo… :-) Na, ir lik , broli, su savo nuomone…iki pasaulio pabaigos. Netgi, kai skaičiais ir įstatymais, bei sutartimis viskas bus įrodyta, kad mokykloms ir miestui tai bus naudinga – tokie kaip FC ir panašūs NETIKĖS.
    Betgi visiems "FC" neįtiksi , o ir kam reikia…Tegul žmogus lieka su "SAVO NUOMONE"…

  45. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    The "united" geriausi! Ko gi šitaip nervuojasi nepatenkinti.
    O Statybų realybė yra tokia pasibaisėtina,kad verta aptarti.Vienkartiniai
    blokiniai nameliai visi subyrės jeigu ne renovuoti…
    Vaikų darželiai ir Mokyklos…koks graudus prisiminimas,reikia premjero klausti kodėl jis stiprino EBSW sistemą ir skurdino mūsų vaikus ? Bet statybininkai jam atkeršijo,tik nežinau už ką.Kai per metus laiko skyla
    "namukas" ,o namukas tai,buvo statytas klano atstovui,stato jų pačių sukurta sistema.
    Gaisrininkai pasiviešino,kad jie nepatikimi ir jie negarantuoja saugumo…
    Statybininkai lieka šešėlyje,jie stato o NAMAI teka ir pelyja.Namas naujas o
    apauga pelesiais ir kerpėm…kaip iš amžių gludumos.
    Kažkas supirko,kažkas pripirko,išputė kainą už vienkartines dežutes…
    Kiek čia besinervuojancių,reikalaujan? ?ių,kad MERAS leistų statytį.Vargšai.
    Žmonės neturi pirkti vienkartinio broko už…labai didelę Kainą.
    Ar turi žmonės gyventi tokiuose namuose,ar reikia ieškoti galimybių grąžinti
    tokius…net ne vienkartinius namelius, jeigu negarantuoja KOKYBĖS.
    Tokie "statybininkai" turi būti išeliminuoti ir neteršti Lietuvos erdvės.
    Kai į Dėžę lendama su komentaru ne lietuvių kalba ir pradedama dėstyti apie
    Koncesiją tai man ne autoritetas,Brazausko visa Ekonomika su nuomilziu (otkat) ir jie toliau diktuoja nuo 1940 metų.
    Archyvai uždaryti o gyvenimas diktuoja savo,kokias ir kam ginsime Vertybes,kokios Vertybes bus priimtos P R I O R I T E T U I.
    Juk kažkam pakilo ranka padegti Smiltynę.

  46. FC to the economist / 193.219.51.234

    Jeigu Zuokas sako, kad nereiks nė cento mokėti, tai tegu patvirtina tai po parašu. Tuo labiau, kad jeigu jis yra įsitikinęs, kad nereiks mokėti, tai kokios problemos tą patvirtinti raštiškai?

  47. the economist to FC / 194.176.44.194

    Del jusu tariamo juodojo jumoro.
    As turiu vaikų, vienas lanko mokyklą. Man svarbu, kad jis mokykloje (be mokslo) – nešaltų ir nekaistų, būtų saugus, pusę dienos praleistų švarioje ir tvarkingoje aplinkoje, man nereikėtų papildomai mokėti už spinteles, linoleumą, etc., neužsikrėstų tualete (ir tai visai nejuokinga). Kas šitą paslaugą man užtikrins – valytoja bronė, direktorė stasė, biurokratas algis ar verslininkas jonas, – man nerūpi. Kaip man nerūpi, kas kepa duona – man rūpi jos skonis. Kadangi švietimo įstaigos yra savivaldybės, aš iš jos tikiuosi paslaugos ir visai nesupykčiau, jei gaučiau būtent paslaugą, o ne informaciją sprendimo priėmimo procesą.

  48. the economist to FC ir kitiems / 194.176.44.194

    Na va, štai Jums ir gyvas pavyzdys. Kaip dažnai sakau- tu jiems nors širdį išplėšk ir parodyk, kad viskas yra ne taip, o jie vis savo – Netikiu ir tiek. Na, jei netiki, tai netiki. O aš tikiu, tai kaip tada? Ir plius dar – žinau. Beje, keisti tie FC pageidaujami "garantiniai raštai". Būtent toks Zuoko raštas su parašu atlyginti, jei tektų mokėti, yra populizmas, o ne reali garantija. Reali garantija yra tai, kad mokslas pas mus vis dar nemokamas. Tai yra, mokamas, bet moka valdžia. Keista, kad tėvai bijo to, ko iš principo būti negali.

  49. FC / 193.219.51.234

    A. Zuokas rašė: "Užtikrinu jus, kad tėveliai nė cento nemokės už mokykų renovaciją, jei jis bus vykdoma pagal viešojo ir privataus kapitalo partnerystės (koncesijos) principus. "

    Netikiu. Patikėsiu tik tada, jeigu Zuokas įsipareigos raštiškai su parašu, kad priešingu atveju jis sumokės iš savo kišenės.

  50. REKK to FC / 195.182.77.199

    Gyvenime visaip atsitinka:). Bet kaip kartais norisi suklysti ir nebūti tos vilties… mokiniu:)

  51. FC to Slikas / 193.219.51.234

    Yra nepasitikėjimas ne naujovėmis, o asmenimis, kurie tas naujoves siūlo. Ypač atsižvelgiant į tų asmenų šlovingą ne tokią seną praeitį.

  52. FC to REKK / 193.219.51.234

    Juodasis humoras. Jums bus pranešta tada, kai viskas jau bus nuspręsta.

  53. REKK to Na, o, bet, tačiau / 195.182.77.199

    Nemanau, kad būtų galima apkaltinti tarnybinės padėties pasinaudojimu (aišku kai nori, viską išsukti gali:), nes savivaldybė (kaip ir meras) atstovauja vilniečių interesus, todėl, logiška, kad miestiečius supažindina su svarbiais visam miestui klausimais ir galimais jų sprendimo būdais ir kartu laukia ir pasiūlymų (patarimų ir kritikos). Taip galima žmogui parodyti, kad jis svarbus netik kai reikalingas jo balsas rinkimuose.

  54. REKK to the economist / 195.182.77.199

    Sakykime tada, kas yra http://www.Vilnius.lt (specialiai žvilgtelėjau:) pateikiama (kad ir vėl per tuos pačius vaikus) tėvam. Nes daugelis sužino būtent iš …sklaidos priemonių. Pvz. aš tai sužinojau iš "Ekstros" straipsnio, kur viskas buvo nušviesta labai neskaniai ir tik todėl, kad netikiu viskuo kas sakoma ir rašoma, pasiknysinėjau ir supratau, kad koncesija nėra blogas dalykas (na čia jau nuo sutarties sąlygų sudarymo viskas priklauso:), bet didžioji dalis paima ta, kas pateikiama …sklaidoje (ypač kai pateikiamas Kauno pavizdys) ir gaunasi "mus nori apgauti".

  55. Vengr / 82.135.144.83

    Manau,kad "UNITED" nelabai geras kandidatas Eurovizijai. Pirma,manau kad Europiečiai nesupras šito "prikolo" —>"We are winners of Eurovision…" Pagalvos,kad kas čia per daina kažkokia. Antra, dainuoja kartojasi vien tie patys žodžiai… Manau,kad pvz. grupė "INCULTO" geriau pasirodytų Eurovizijoje. Pirma- jų daina turi daugiau prasmės,žodžių yra. Antra tai galėtų būti reklama Lietuvai- Welecome too Lithuania… :) taip europiečiai sužinotų kokios gražios mūsų merginos ir t.t. ir dar su "INCULTO" dažnai pasirodo merginos su nacionaliniais lietuvių rūbais – tai irgi parodytų Lietuvą iš geros pusės. Taigi,manau Inculto geresnis kandidatas.

    P.S. na tai tik mano nuomone…

  56. Kombatas / 80.240.6.172

    Dieve,atėmei galėjimą tai atimk ir norėjimą.

  57. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    To REKK

    Mintis ,kad mokinys praneša žinutę-informacinį lapelį apie mokyklų ir darželių renovacijas ( koncesijos būdu) , manau, puiki – bent jau skaidrumas idealus…Tik klausimas, kaip ta pati žiniasklaida ir Mero oponentai panaudos šią žinią ? Greičiausiai apkaltins naudojimusi tarnybine padėtimi savo reklamai…:-)
    Nors , kas žino – gal Meras geriau šioje situacijoje susigaudo, nei aš…? O gal čia
    Mero drąsos reikalas…? Bet kokių nors kalitinimų , manua, turėtų būti – kaip gi kitaip, juk mes "lietuvybės" pilni

  58. the economist to REKK / 194.176.44.194

    Manau, kad individualus pranešimas tėvams bus tada, kai bus tarybos sprendimas ir bus garantuota, kad kažkas daroma. Dabar, kai iš esmės jokių konkrečių sprendimų nėra, tas "kažkas" tik daugiau sumaišties įneštų. Laukiame kitų pasiūlymų.

  59. REKK to the economist / 195.182.77.199

    Pirma – tie nuolatiniai bendravimai gal ir vyksta, bet manęs nei į vieną nepakvietė:) (logiškiausia būtų, kad mokynys, parneštų sakykim pranešimą, kad ten ir ten, tas ir tas, nes aš gi nelakastau kasdien į mokyklą skaitinėti skelbimų:). "Akis į akį" reikia vėl ieškoti telefono, po to nors kiek būti susipažinus, kad turėtum ko klausti. Be to nors interneto plėtra nors ir didelė (ypač Vilniuje), bet dar palyginti tokia, kad internetas būtų vienas iš pagrindinių info šaltinių (su laiku taip).

  60. the economist / 194.176.44.194

    Mielieji Slikai ir REKK,
    gal turite patarimų, kokiu budu dar informacija pateikti, jei:
    - http://www.vilnius.lt yra net speciali nuoroda apie renovaciją;
    - vyksta nuolatiniai bendravimai ir susitikimai su tėvų ir mokytojų bendruomene;
    - yra konsultuojama telefonu ir "akis i akį" visi pasiteiravę, paskambinę ar atėję;
    - neįmanoma sukontroliuoti, ką koks direktorius ka pasake ir kaip kokia mokytoja ka suprato ir toliau šnekejo..
    - galu gale – vykdoma galimybiu studija, ir kai kurie atsakymai dar nėra žinomi (tada sako, kad slepiami);
    - yra krūvos veikėjų, kurie tiesiog "prieš viska" arba nuoširdziai nekenčia mero
    - ziniasklaidą perka kiti ,
    - neperkamą ziniasklaidą domina blogosios naujienos;
    - kauno patirtis padare "meskos’ paslaugą
    - galiu tęsti
    O siaip tai – duokite patarimus KAIP KONKRECIAI. Acčiū.

  61. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Iš esmės – tai "LT UNITED" yra reklaminis projektas… Lietuvos reklama ar Reklama Lietuvai – kam kaip labiau patinka. Pagal savo "grąžą" – tai puikus projektas , nes santykis maždaug toks – 1:10 . Įdėtas litas į šią gerų šoumenų grupę duoda efektą dešimtkart geresnį , nei Lietuvos reklama per konkursą, kuris iki šiol niekaip nesibaigia vyriausybėle. jau pamiršau ,kaip jis ir vadinasi – ar tai vizija ,ar tai dar kažkas …:-)
    Ir Marijonas , ir Samas. ir Mamontovas ir Diavara tikrai nusipelnė nuvažiuoti į Euroviziją ir po vieną – o dabar sutaupėm: išsiuntėm iškarto 4 vienu autobusiuku…:-)

    Ir dar – nežiūrėkit rimati į šį konkursą – jis to nebenusipelno…Muzikos tiesiogine prasme ir muzikos meno ten jau nebėra seniai. Yra tik ŠOU. O Šou kainuoja. Neturi Lietuva tokių pinigų šiems reikalams, kad galėtų ką nors laimėti – nėra galimybių INVESTUOTI į šį "jormarką".

    Taigi – atsipalaiduokit ,broliai lietuviai… :-)

    P.S. Ir latviai ir estai savo metu laimėjo tik todėl, kad Eurovizijai reikėjo politinės naujų šalių reklamos…Gal kas nors žinote daugiau europinio lygio tų laimėtojų dainų ?…

  62. REKK to Slikas / 195.182.77.199

    Pritariu. Va būtent dėl info stokos ir žmonės pradeda galvoti "vėl apgaus", nes dažnai sužinai viską iš spaudos ar teliko (o jie pateikia taip kaip nori, o žmogui jau telieką sugromuluoti). Pvz.: dukra lanko mokyklą, sūnus – darželį. Darželio vedėja sakė, kad yra ten kažkokie reonovacijos planai, bet daugiau irgi nežino. O man kaip suinteresuotam asmeniui tai rūpi. Juk galima būtų pateikti tos numatomos koncesijos tikslus, įgyvendinimo priemones, naudingumą ir t.t. spausdintiniu būdu arba nuorodas kur tai galima rasti, nes juk žmogus neturi tiek laiko (o kitas ir galimybių) viską pats susirasti. Tiesiog daugiau skaidrumo ir info (nereikia bijoti mūsų žmonių:)

  63. Slikas / 85.206.184.37

    Apie mokyklų renovacijas

    Nesuprantu, iš kur tiek pas lietuvius to nepasitikėjimo naujovėmis?
    Matyt, visgi trūksta skaidrumo ir mažai informacijos apie tai. O kai nėra informacijos, atsiranda puiki terpė visokioms intrigoms intrigėlėms bei įvairaus plauko populistams viešėti.

  64. Matas / 82.135.172.62

    Aš vis galvoju, ar ne prasmingiau būtų paremti leidybą knygos “ Senasis Vilnius“. Knygą parašė žymus mūsų eseistas, galima drąsiai sakyti, lietuviškasis ANRI PERIUŠO . Dauguma jo knygų, berods jau 19-ka, apie žymius lietuvių menininkus: dailininkus, dainininkus ir kitus kūrėjus, kuriuos savo pirmoje knygoje taip kilniai pavadino-„KARALIAI be karūnos“. Medžiaga apie Senąjį Vilnių jau du metus guli leidykloje „Baltos lankos“- išleisti trūksta lėšų. O juk ta knyga –vertybė! Jos vertė nedings su viena diena, su vienu pristatymu, ar prisistatymu. Gal gi galėtų Vilniaus Savivaldybė kiek nors prisidėti prie to, kad ji greičiau pasiektų skaitytoją?

  65. Smelio laikrodis / 212.122.75.49

    Aš labiausiai gerbiu "LT United" už šio projekto idejinio lyderio A. Mamontovo mintį: "Reikia tikėti, o ne tikėtis". Tikėti ne tai kad pergale "E-vizijoje", bet tikėti savo paskirtimi, tikėti pasaulį kuriančia harmonija, tikėti tuo ką darai ir stengtis visalaiką išlikti nuoširdžiam. Jeigu būsime prisirišę prie siekiamo išorinio rezultato – dažnai verksime. Jeigu tikėsime – palengva tampsime be galo stiprūs.

    Paprasta ir nuostabi frazė: "TIKĖTI, O NE TIKĖTIS".

  66. Vytautas / 195.14.175.34

    ..būtinai prabalsuosiu už LT, nes tuo metu būsiu Portugalijoje. Seniai jau nebuvau taip gerai nusiteikęs lietuvaičių Eurovizijoje atžvilgiu..

  67. to to / 82.135.176.30

    Kažkam labai pavydu,kad mūsų vyrai gerai pasiruošė,jie faini,jie fainiausi.
    Aš balsuosiu už.Jie bus pirmam dešimtuke.

    Beje,kas Laurai sugalvojo Grupės Vardą?

  68. REKK to Audrius / 195.182.77.199

    Kiti važiavone ‘ant bajerio", bet ar kas nuo to buvo kitaip? Nebūkime viskuo nepatenkinti niurzgaliai, mokėkime pasidžiaugti, tai juk pramoga, o ne kova už būtį:)

  69. Audrius / 195.182.93.211

    Minėta muzikantų grupė, kaip patys jie minėjo, važiuja į konkursą ant bajerio. Remtis asmenis, važiuojančius į konkursą ant bajerio, yra pinigų švaistymas.

  70. anonimas / 195.182.67.161

    yra laikas kasti vienas kitam i gerkle, bet yra laikas susikibus uz ranku nuveikti gera darba. Nesvarbu, kas tie LT United (ir kad jie, besirengdami pusfinaliui atsisake savireklamos Graikijoje – matyt uzmirso, kad jie taip lengvai atranka pas mus laimejo tik del to, kad cia yra zinomi, o ten – jie yra niekas), nesvarbu, kad ju daina yra sukiu rinkinys – kiekvienas, turintis nors kruolele sveiko jumoro jausmo, isdidumo ir savigarbos – daina supras ir juos palaikys :)

    Siandien kaip tik rasau emailus visiems savo draugams ir pazistamiems, gyvenantiems Europoje – agituodamas balsuoti uz tevynainius :)

  71. REKK / 195.182.77.199

    Paminėsiu seną tiesą 2 lietuviai 3 partijos (dabar ko gero 4:). Bet gal šį kartą bus išimtis (kuri patvirtins taisyklę:).
    O šiaip net tie kurie nemėgsta tokios muzikos ir visokių konkursų (arba tiesiog apsimeta, kad jų skonis labai labai aukšto lygio:) tiesiog iš sportinio intereso (arba kad galėtų kitą dieną iš širdies "pavaryt":) sėdi net pažaliavę ir žiūrį tą šou:).
    gal totalizatorių sumetam, kas laimės?:)
    Daug girdėjau šiumetinių dainų, tai suomiai su savo "Lordi" atrodo jėgiškai (na daina gal ir labai jau "lengva"), bet išvaizda tai tiesiog "antieurovizinė":). Tad savo favoritą turiu;)

  72. Robertas X / 212.122.78.26

    Bebalsiai ar ne bebalsiai, bet visgi lietuviai… Ir atstovauja Lietuvą. Žinoma, visada yra lengviau burbėti viskuo nepasitenkinant, nei kad padaryt kažką, kad ir labai mažo. Bet, kaip sako liaudies išmintis, lašas po lašo ir akmenį pratašo.

  73. vilnietis / 80.240.0.37

    kodel bandoma atoduoti mokimo istaigas pagal koncesijos sutarti? jus gi puikiai suprantate, kad visas "remonto" islaidas + privatininko pelnas bus sumopketa is tevu kisenes!
    jau ta pati turime su sildymu…
    nereikia kalbeti, kad neuztenka lesu… raginkite seima (kaip partija) dali lesu is kariskiu perduoti svietimui… pakeiskyte "destimo" metodikas pagal vakaru standartus (daug nereikalindu dalyku atsoks) … yra daug variantu, svarbu gad noras butu, o kreipris i privatininkus visada nevelu
    P.S. Sotus ubago nesupras… jusm mokimosi islaiduos kapeikas, o kai kam jau dabar nepakeliamos…

  74. laisvamanis / 195.182.82.229

    esu LT , bet ne LT united gerbejas. gaila, kad Arturas Zuokas nieko geresnio emigrantams vienyti nepasiulo, tik uzkimusiu bebalsiu blevyzgotoju palaikyma.

  75. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Pirmyn – "united"… :-)