Miesto erdvės turi būti gyvos

2006 - 05 - 12, Penktadienis 11:08
       Kadangi vakar tiek daug komentarų buvo riedlenčių ir riedutininkų teisių tema, dar keletas pastebėjimų šia tema.
       Esu už gyvą miestą ir gyvas miesto erdves, gyvas aikštes. Miesto erdvės skirtos būtent tam, kad jose virtų gyvenimas, o ne tam, kad jomis būtų galima tyliai grožėtis. Pats esu dviejų paauglių (ir vienos kada nors būsimos paauglės) vaikų tėvas ir puikiai žinau jų bendraamžių poreikius bei madas. 
       Riedutininkai ir riedlentininkai gali važinėti miesto aikštėse, jiems neleistina tik važinėti taip, kad tai trukdytų kitiems tose aikštėse esantiems žmonėms. Neleistina atlikinėti pavojingus ar agresyvius triukus bei gadinti aikščių dangą, papuošimus ir pan. Neleistina aikštėse, kuriose daug žmonių, rengti masinius sportinius žaidimus. Riedlentininkai nepageidaujami nebent Savivaldybės aikštėje, nes turime daug įrodymų kad aikštė yra apgadinta būtent dėl riedlentininkų neatsargaus važinėjimo.
       Tiek daug šnekama apie neva pernelyg griežtą policijos pareigūnų elgesį su aikštėmis važinėjančiais nepilnamečiais. Bet norėtųsi, kad būtų pateikiami faktai, o ne tik keliama isterija. Kadangi policijos pareigūnai teigia, jog jie, visų pirma, perspėja neatsargiai važinėjančius riedlentininkus arba riedutininkus ir rimtesnių bausmių sulaukia tik tie, kurie nepaiso perspėjimų. Priminsiu, kad prie centrinių miesto aikščių yra vaizdo kameros, kurios fiksuoja tai kas ten vyksta.
    Labai prašyčiau tuos, kurie turi konkrečių įrodymų, kad policijos pareigūnai peržengė ribas, pateikti man tikslią informaciją – laikas, vieta, pareigūno pavardė ir t.t. Tik turėdami faktus, galėsime spręsti, ar dabar keliamas triukšmas dėl policijos darbo yra pagrįstas. Ketinu artimiausiu metu susitikti su miesto policijos vadovais ir pakalbėti šia tema.
   Priminsiu, kad mieste bus įrengiamos dar kelios aikštelės riedutininkams ir riedletininkams bei sutvarkyta aikštelė prie Baltojo tilto. Norėtųsi, kad jaunimas rodytų daugiau iniciatyvos ir pats. Lengviausia yra reikalauti iš kitų, bet ir patys galėtų ieškoti rėmėjų, kurie padėtų steigti tokias aikšteles, galėtų geriau jas prižiūrėti ir saugoti.
    Baigdamas, norėčiau visus paprašyti gyventi mieste draugiškai, nes vietos užtenka visiems. Svarbiausia, kad kiekvienas ne tik suvoktume savo teises, bet gerbtume ir kitus žmones. Miesto žmonių pomėgiai ir įpročiai yra skirtingi, tad norėdami darnaus miesto, turime sugebėti prisiderinti vieni prie kitų, ir negali būti taip, kad grupės žmonių pomėgiai būtų keliami aukščiau visų. Kai imsime atidžiau įsiklausyti ne tik į savo, bet ir į aplinkinių pageidavimus, visiems gyventi bus smagiau ir patogiau.        

Facebook comments:

Komentuoti


58 komentarų | “Miesto erdvės turi būti gyvos”

  1. st.algis / 85.206.68.20

    Atsiprašau, kad riedlentininkus pavadinau riedutininkais. Iš įsibėgėjimo. Visa kita kaip tekste.
    Visgi bet kokie ekstremalai ir patys turėtų norėti atsiriboti nuo eilinių žmonių, tame tarpe mažų vaikų, senelių, besilaukiančių moterų.

  2. mirtis alyvose! / 85.206.116.163

    nu sakes, kas dedasi.. man truksta zodziu! ka jums gaila leisti jaunumui uzsiimti extremaliu sportu?? kas cia blogo, kad jie vazines katedroj, ar savivaldybej? ai gi tiesa, pakenks plytelem, numus kokia bobute pasimaisiusia.. kas jums svarbiau, plyteles ar jaunimo veikla, laisvalaikis? juk norit, kad jaunimui butu geriau, bet kartais taip neatrodo.. o ta bobute, tegul ziuri, kur eina, po galais! zodziu, nesamone, apsurdas, mirtis alyvose..

  3. APSURDAS!!! / 213.226.133.250

    Jo, visikai pritariu… Be to kas cia dar dryso sakyti, kad mes skeiteriai valkatos? didesnes nesamones tai nebuvau girdejusi. Ir kodel cia reikia skustis kad mes trukdom kitiems? negi neidomu pasiziureti kas ka moka? be to vilniui nera nei vieno norm skeit parko ir ne mes cia norim kuo daugiau! juk dabar nesakysim kad futbolininkai ar kokie krepsininkai kai nori aiksteliu, kad jie nori per daug.. juk ne… tai lygiai tas pats ir su mumis… visada yra kur tobuleti ir visi nori kazko pasiekti… negi geriau sedeti nemuose ir drybsoti ant lovos? be to mumis ir skundziasi tik tokie kurie patys nemoka vazineti ir pavydi. Suprantu gal mes ir trugdom kitiems zmonems, bet kas kaltas kad nera kur vazineti? Be to policininkai cia ne mus o nusikaltelius turetu gaudyti, ka jau gal nebeturi ka veikt, kad prie skeiteriu ir visu kitu prilipo? juk zmoniu mes nemusam ir nevagiam jokiu daigtu… tai kam tos baudos? cia viskas gal tik del ramybes, bet tai jau ne mes kalti ir ne mes per daug norim, tegu pastato daugiau aiksteliu ir viskas, suprantu kainuoja daug, bet siais laikais viskas kainuoja. Be to ir policininkai neturetu gaudyti tik uz vazinejima, o turetu tik uz sokinejima ir suoliuku lauzyma, bet kaip pastebejau ir taip nera!!! TAI NERA NUSIKALTIMAS!!!

  4. nesamone / 85.206.233.244

    Nebesuprantu, ko suaugusieji nori iš jaunimo? Jei jau kas ką blogo padarė, tai žinoma jaunimas… Jiems nepatinka, kad jis rūko, geria… Suprantu, tai tikrai nera gerai, bet kodel jiems nepatinka kai jaunimas kažkuo užsiiminėja? Pagaliau žmogus susirado pomėgį, jis stengiasi, siekia tikslo, kažko nori gyvenime pasiekti… Bet staiga sužinome, kad ir to nebegalima daryti…Tai gal pasakysite, kuo dar galima užsiimti? Ar jūs norite, kad mūsų valstybė būtų atsilikusi namisėdu valstybė, kai vaikai sėdi prie televizoriaus ir kemša hamburgerius? Ar jūs norite tokios valstybės? Lietuvos žmonės tueėtų būti laimingi, kad dar yra tokio jaunimo, kuris kuom nors domisi, o ne amžinai reikšti savpo priekaištus… O tos plyteles ankščiau ar veliau vistiek susidevės,nieko nera amžino…

  5. :( / 82.135.152.58

    Sveikutis Zuokai, nevok ir nemeluok shiandien! Bo selecta.

  6. Algirdas - St.algis / 85.206.203.121

    Gerbiamasai, man regis tamsta ne visai skiriate riedlentininkus nuo riedutininkų. Riedutininkams visi keliai atviri, riedlentininkams reikia sąlygų

  7. st.algis / 85.206.68.20

    Meras ir visa valdžia imituoja vakarietišką elgesį, bet medžius Didžiojoje ir Aušros vartų gatvėse nušniojo be jokių tarybų su visuomene. Panašiai kaip pradėjo statyti skveruose požeminius garažus – viską laikė gūdžioj paslapty.
    Vargu ar daug kas iš vilniečių žino apie Vilniaus bendrojo plano rengimą. Viešumas minimalus, visuomenė dalyvauti neskatinama, net neinformuota.
    Apie tai rašinėlis Archiformoje 2006 Nr.1.

  8. st.algis / 85.206.68.20

    Meras taupo Savivaldybės aikštę savo draugo Premjero prašymu, tur būt. (Į Vatikaną Prezidentas vežėsi Petriką, o į Vokietiją – Zuoką). Begeriant vokišką alų, Algirdas – Uola turbūt ir sako: klausyk Artūrai, nuvyk tu tuos ekstremalus nuo savivaldybės, nusibodo tas vaikų darželis.
    Keistas Mero prašymas nufilmuoti neteisėtas lenktynes. O argi Siemens Arenos filmavimo kameros sugedę. O jeigu didžiausia Baltijos valstybėse salė neturi filmavimo kamerų, tai kaip tokią asocialią salę dar drįstat reklamuot ?
    Riedutininkams reiktų įrengti Senąjį Užupio turgų Polocko – Krivių sankryžoj ir kampą teniso kortuose ar šalia jų Sereikiškėse. Riedutininkai kovodami už savo teises dirba Lietuvai, nes, deja, mes vis dar gyvenam telefonine teise, o ne įstatymais.

  9. Centas / 85.206.235.118

    Dėl "dragų" vis dėlto pasidomėkite. Išimdami komentarą nustebinote. Trupučio kritikos jei bijote, tai kas bus, kai rimtai visus nuvilsite. Geriau nebenuvilkite.

  10. Centas / 85.206.235.118

    Išėmėte mano komentarą šiandien. Dėl Z8? Ar dėl teisybės?

  11. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to Riedu , Viki ir kitiems…

    senas "režimas" tiek įsiėdės į kaulus,kad niekaip negalitė atitrukti.
    Visiems gyvenantiems daugiabutyje paduok butą bet,kad jaustusi žmogus lyg gyvena vienas atskirame name,kiemą su žaliu plotu ir garažu prie laiptinės ir t.t. visi pamiršo kas valdo nuo Nepriklausomybės atkūrimo.
    Iš jūsų visu Ekonomiką paėmė,jie pasisąvino.
    Jus visi prisidėjot,kad MERAS vaikšto į Teismo posėdžius,trumpina pajėgūmus darbui nes turi užbaigti gynybą.
    Įstatymais pažabotame Kapitalizme,kiekvienas Riedu po mokyklos turi turėti
    tėvų globą arba Auklę,kurį nuvežtų jus pasivažinėti ir t.t.
    O į namus žmonės pareina pernakvoti.
    Ne vienas MERAS atsakingas už Vilnių ir kitus miestus,kai Seniūnai blogai dirba ir neviešinami kuriai Partijai jie priklauso.Kad Valstybėje būtų gera
    gyventi visiems,reikia visiems dirbti ir sukurti bendrą gerovę.
    Šeimos Piknikų reikia palaukti, kol sukursime.
    Reikia ieškoti sprendimo būdą o toki reiškinį kai reikalavimas,galima nieko negauti.
    Na ir, yra toks reiškinys kaip Vyriausybė su ministrais…kurie dirba Jums.
    Tai gal pradėkit reikalauti tų,kas privalo dirbti Jums.Užmėtykit juos registruotais,motyvuotais laiškais.Jie E-mail nemoka skaityti,jiems reikia ant popieriaus rašyti,išsaugokit kopiją su kvitu.
    Policija irgi dirba mums.

  12. į Viki / 81.7.92.49

    Na ką gi, reiškia tylėk, jei kitaip mąstai.
    Šitokio malonumo net tarybiniu metu niekam neteikiau.
    Bet Jums šiame Lietuvos išsivystymo etape suteiksiu.
    Šiame bloge uždarau savo seansą.
    Bent keletą žmonių padarysiu laimingesniais.
    Sudie.
    Man čia buvo miela.

  13. Titas / 85.206.225.27

    Gerai bent zinai ka kalbi?skeitparka pastatyti kainuoja apie 100 000lt ir mes pati ji staysimes.O kam pvz kodel futbolininkai ar krepsininkai patys sau aiksteliu gatves ir uzdaru nesistato.Ir beto mums klaipedoje lietuvininku aikstej galim vazineti,ir ant bortu sokineti?nes kitaip aikste mirtu kaipo mirs vilniuje.pvz dbr kiekviena vakara ten susirenka apie 30 zmoniu o jei uzdrustu vazineti butu gal 5.Beje paziurekit i latvija ar estija ten jie turi beveik kiekvienam mieste po uzdara parka.Nes ten politika sio klausimu kita jie nori kad sis sportas tobuletu o ne degraduotu.

  14. Riedu / 84.240.25.101

    Galbut uz tuos uzsiemimus yra mokama todel, kad tam reikalingas treneris, kurem reikia ir pinigus moket? Beto, valdzia turetu irgi rupintis siuo sportu. Kaip Tu ysivaizduoji, kad tevai nuperka is miesto zemes miesto centre ir ten stato.. Kas ta zeme parduos? Kiek ji kainuotu? Neatrodo, kad valstybei butu truputely pigeu tai padaryti, ir kad valstybes pareiga rupintis savo pilieciu gerove? Ce yra sportas, kuriuo uzsiima pakankamai daug zmoniu ir jis negali buti ignoruojamas arba "zudomas", kaip dabar.

  15. to riedu / 85.206.161.44

    Tai va ir atsakymas. Jei jau perkate riedlentes po 400-600 lituk7, tai kodel jums nemokamai turi aiksteles statyti ir jusu norus tenkinti. Juk zmones moka uz tai, kad teniso kortuose zaisti, ir uz krepsinio mokyklas moka, ir uz sokius. Tai nesuprantu, kodel tokie pasiturinciu zmoniu vaikai negali teveliu paprasyti, surasti sponsoriu ir isirengti sau aiksteliu. jei neturi pinigu, tai ir nepirk riedlentes uz 600 litu, rask pigesni uzsiemima. Uzkniso mane tokie vargsai. Suprantu, kad norisi pasirodyti pries zmones, kokia kruta riedlente turi, bet kodel as turiu i tai ziureti. Ir su tais BMX dviraciai panasiai, pirma nusiperka, o paskui verkia, kad vazineti nera kur.

  16. Viki / 85.206.85.233

    Jo>nesuprantu, kodėl vaikai važinėjantys riedlentėmis staiga Jums tapo valkatomis…O apie sovietinių laikų moralės lygį nereikia lia lia. Juk tada buvo tokios sąlygos, tokia situacija, kur dabar tie didieji sovietinių laikų moralistai…Ar dingo moralė, ar gal mes labai dažnai mėgstame kalbėti apie moralę betarpiškai susiedami ją su tam tikrais reiškinais, kurie savo esme yra tik tam tikros situacijos pasekmės…Apskritai, Jūsų ironiški pasisakymai apie studentus ir docentus, lietuvių charakterį ir t.t. jau kuris laikas verčia mane stebėtis kaip gi padaromos tokios keistos išvados…

  17. Riedu / 84.240.25.101

    Bet tas pasakymas valkatos.. Mane tikrai smarkei yzeide… Valkatos perka riedlente uz 400-600lt? Reik mastyt.. O dar zmones uz nieka melageis vbadint, net nezinant kas ir kaip atsitiko… Sustabarejes tarybiniu laiko konservatyvus dedule, kitaip nepavidinsi.

  18. Riedu / 84.240.25.101

    O kodel Tu manai, akd mes negerbiam sios vietos? Ar mums negali buti malonu vazineti sale siu pastatu? Ten ramu, kartais pagroja koks muzikantas, zmones ziuri, turistai paploja. Smagu tiesiog. Mes labiau megstam Savivaldybes aikste Vilniaus gatvej, bet kai is ten pradejo vezt, ejom y katedra ieskot priglobscio, bet… Tiesiog, kai leis vazinetis Savivaldybes aiksteje mes ten nelabai vazinesime, bet nereikia susidaryti nuomones, kad mes negerbiam tos vietos, kur vazinejam. Mum kaiptik patinka tokia aplinka, todel ir vazinejam. Vazineti tikrai nera nusikaltimas, tai malonumas ir budas atsipalaiduoti.

  19. to to / 82.135.176.30

    to Riedu ,
    aš truputi jums išreiškiau palaikymą,gal pasikalbam…

    Aš už redlentę… bet jusų pasirinktą vietą,Arkikatedra ir Valdovų Rūmai…
    Aš, kai ateinu į šitą aikštę,persižegnojų.O kaip elgiatės jus,visi mokinukai.
    Ar jums tėveliai ką nors pasakojo apie šios vietovės Istoriją,mokytojai…
    Gal būtų tikslingiau pasportuoti kitur o prie Arkikatedros galima rinktis
    pasėdėti,pabendrauti.Jus galite organizuoti susitikimus,su Istorijos mokytoju
    ir pažinimą pradėti butent nuo šios aikštės,nuo čia prasideda Valstybė.

  20. Ruslanas D. / 84.13.81.141

    Sveiki visi,

    Nejau Vilniaus mieste ir jo prieigose nera daugiau jokiu kitu problemu, isskyrus kalbejima apie draudimus ir sulaikyma vakinus nuvezant juos policojos komisariata… ech, nusivyles as visuomenes poziuriu i skeitus ar kitas ekst.sporto sakas. Mielieji, budami prie centriniu gatviu, pasiziurekite idemiai, kiek dar yra atokiu ir aktyviu miesto vietu, kur net nera nuolydzio invalido vezimeliui… ar siuskliu dezes… ar sutvarkytos saligatvio juostos… metu metus zmones mina per zolynus, palikdami supluktos zemes juostas, kaip nuo varomu gyvuliu, o niekam kazkodel neateina i galva sudeti grazias plyteles, juk mieste berods gyvename.
    …riedutininkai didziausias blogis… galva mastykite, ir kreipkite demesi i ten kur l’reikia o ne prevencijas kurdami miesto gyventojams…

  21. S.K. / 212.59.12.166

    Kas tau yra valkata?kvaily tu nelaimingas, riedlentės yra labai intelektualus sportas ir važinėdami mes niekam pakenkti nenorime tai kodėl mes laikomi nusikalteliais???

  22. jonelis / 213.164.109.67

    Riedlentininkas 84-88 parasyk i azonderis@yahoo.com,idomu butu pabendrauti,nes as pats toks,tu metu riedotojas is Vilniaus.Gal net kartu varzybose busim dalyvave;)

  23. Riedlentininkas 84-88 / 85.255.111.23

    Kažkada (kai tik riedlentės atkeliavo į Lietuva) riedlentininkai labai normaliai jautėsi Vilniaus Kalnų parke. Niekam netrukdė, vietos užteko. Ir nuo kalno galima leistis ir freestailą aikštelėje. Prie operos ir baleto tetro, sporto rūmų, taip pat būdavo mėgstamos vietos. Nuo sporto rūmų vaikydavo kartais. Kalnų parke išvaikydavo "montanos" (kas nežino kas tai yra ar tiksliau buvo – rusakalbis jaunimėlis vėliau daugelis iš jų papildęs Vilniaus brigados gretas ("Karandašas", "Achremas" (Achremovas – nušovęs V.Lingį) atvykę iš netolimų Vilniaus rajonų :). Pats buvau labai aktyvus tų laikų riedlentejus dalyvavęs varžybose Lt ir kitur. Dabar kažko nelabai teko matyti, kad kalnų parko aikštelė tam būtų panaudota.
    Beja, idomu kaip tai sprenžiama kitose šalyse. Pats savo akimis mačiau Paryžiuje Defense rajone prie naujosios arkos jaunimas su riedučiais "drožia" tureklus ir kitokius iškilimus… ir nieko. Na net ir su Mr. Zuoku Vilnius dar neparyžius.

  24. į jonelį / 82.135.204.242

    o dar pasiekite Jūs tą tarybinių laikų moralės lygį, tada ir pasityčiok iš jų… Jums tai sako žmogus toli gražu neturintis meilės tiems laikams… tačiau nelabai linksmas kad ir dėl to, kad žmonių moralė vargu ar kada galės pasilygiuoti tų nelabųjų laikų moralei…
    Vieno rodiklio pakanka tam – kokia jaunimo pagarba yra kitiems, ypač vyresniems žmonėms…
    I r ne vaikai kalti, kad tenka jiems valkatauti…
    Kai nebus vaikų namų, kai…
    Kaip ir ne valkataujatys šuneliai kalti, kad jie yra tokie nemėgstami valkatėlės…
    Ir matyt nelaimingi bus šiame kontekste, kurie buvo dorovingai auklėjami, ne akiplėšomis…
    Ir vėl… jokiu būdu taip nekalbu apie didžiumą jaunimo.
    Iš tiesų turime labai daug šaunaus jaunimo, kurie ir dirba, ir randa laiko pasilinksminti (tam jaunystė), bet ačiū Dievui nevalkatauja aplink keldami triukšmą, gadindami žmonių kūrtą aplinką, jau nekalbant apie auto plėšikėlius… kurių Policijai jau net gaudyti darosi beprasmiška – tiek Lietuvoje priviso visokio plauko nusikaltėlių gynėjų…
    Bet ar tai gerai, geriau apie tai pagalvokime… kur taip nueisime…

  25. jonelis>Jo / 213.164.109.67

    ar tu tikrai toks kvailokas?zmogus vaziavo su riedlente pustushtej miesto centrinej aikstej,niekam netrukde,koks cia tau VALKATA. Ar tau kiekvienas ka sulaiko policija yra nusikaltelis ir valkata? nuo tarybiniu laiku turbut protelis nesivyste
    Beje savo laiku nuostabi vieta riedlentininkams buvo aikste Kalnu parke.Jei ten atnaujinti asfalta,kurs dabar yra gerokai ishtrupejes,butu ir dabar jiems puiki vieta,nes kaip bebutu gaila,bet riedlente istiesu yra ne transporto priemone,kaip rieduciai ar dviratis ir turetu buti kultyvuojama specialiose vietose

  26. Jo / 82.135.204.242

    negerai, kai tėveliai mato tik savo atžalėles ir daugiau nieko…
    Policija manau neturi jokio noro čia išsidirbinėti…
    Todėl pavyzdžiui aš netikiu tuo tėveliu…
    O tokių tėvelių vaikai o jo joi…

    Taigi, prie beržinės košės sugrįšti jau neraginčiau, bet tam tėveliau pirmiau reikėtų rimtai šeimoje išsiaiškinti, kodėl jo sūnelis tapo VALKATA, kad ta valkatėle jau turi ir Policija užsiimti.
    Tuomet, kai mes augome, tėvai nebūtų paglostę už tokius chuliganiškus veiksmus, kuomet Policija areštuotų… nors iš viso negirdėti dalykai būtų anuomet…
    O jo joi, kas čia darosi…
    Tik labai jau neapsidžiaukite mero atsakymu – politikas kitaip negali elgtis… jis turi būti labai atsargus ir su chuliganus auginančiomis šeimomis, nes ir jos eina į rinkimus…
    Ir nelaukiu atsakymo su tais lia lia… prisižiūrėjau tokių tėvelių mokykloje, kai vietoje to, kad atsiprašytų mokytojo už savo chuliganėlį ir parėjęs namo jei ir neduotų beržinės košės, tai rimtai užsiimtų savo atžala, atvirkščiai, dar užsiima neklaužados teisinimu…
    Ech…
    Ir ko Jūs dar norite iš kitų, politikų, pradėkite nuo savo chuliganėlio… nors žinau, ko jau ko, bet šito nesulauksime…

  27. :))) / 85.206.54.64

    ziauriai tu cia, bet jie to nusipelno, visiskai pritariu!!!

  28. jonelis / 213.164.109.67

    jo,katedros aikshte tushcia,nes po po ja vaiksto zaliai apsirenge chramashkinai ir gajevkinai ir vaiko kiekviena itariama prisidejus prie veiksmo panashaus i zaidima.Pats ketvirtadieni stebejau ta akibrokshta,kai esant tushciai aikshtei du geltonom liemenem pasipuoshe chramashkinai vaike riedutininkus ir vienishus dviratininkus.

  29. to RIEDU / 85.206.54.64

    ej, zmogau, bus lb faina jei suzinotum tu policininku, isvezusiu tavo klasioka pavardes ;) jei jis nezino, tai paprasyk, kad suzinotu ;)

  30. Paulius / 193.189.144.133

    OFF topic
    netycia uzklydau cia ir iskarto iskilo klausimas: argi toks uzsiemes zmogus kaip meras turi laiko kasdien parasyti po straipsniuka ir dalyvauti diskusijose? Visiskai neitiketina, taigi – kas gi raso siuos straipsnius?

  31. Riedu / 84.240.25.101

    Reidlentes lyginti motocikluj? Tiesa pasakius apgailetina… Musu salyje visdar vyrauja juokingas poziuris y ekstremalu sporta. Europoje valdzia stato uzdarus skateparkus, kad si sporto saka galetu tobuleti ir vystytis. Lygei taippat galima klausti, kamgi tos futbol aikstes? Suprantu ,tuo uzsiima daugeu zmoniu, bet kas sezona riedlentininku masiskai daugeja, ir jeigu jus tiesiog to nezinote, nereike aiskinti, kad niekam nereikia uzdaru parku ir t.t. Ir isvis nesuprantu, daugelis nori tiesiog pribaigti sy sporta. Ce, matomai, is rusu laiku atejes poziuris, kad vaziuoti galima vezimu, dviraciu ir masina, o zaisti kamuoliu. Beto, kaip, jusu nuomone, riedlentininkas atlikdamas triukus trukdo zmonems? Nebent del garso, bet vidury miesto, riedlentininku sukelemus garsus uzgoze automobiliai. Ir, kaip sake riedlentininkas, savivaldybes bei katedros aikstes dabar tuscios. Is katedros aikstes mano klasioka isveze y komisariata.. uzka? Uztai, kad kamuoly sparde. Taip! Uztai, akd spadre kamuoly? Normalu? Zinoma ne. Sis ystatymas absurdiskas. Ir, zinant, jog specialiu aiksteliu vilniuje yra tik dvi ir joms rekalingas remontas, riedlenciu sportas siuo metu yra visapusiskai zlugdomas, nes nera kur vazineti…

  32. riedlentininkas / 85.206.54.64

    o jus, mere, dar sakote, kad esate uz gyvas aikstes. paziurekite, katedros aikste visiskai istustejo, dabar ten bijo zengti koja ne tik riedlentininkai, riedutininkai, bet ir DVIRATININKAI arba norintys draugiskai paspardyti kamuoli ar maza megzta kamuoliuka, kuris jokios zalos niekam tikrai nepadarytu, net jei ir i galva pataikytu netyciom… lyg ir noretusi pasiziureti i kazka judancio, zavincio. savivaldybes aikste seniau budavo pilna jaunimo, nes daugelis jaunu zmoniu eidavo tenai, kad pasigrozeti riedlentininku atliekamais triukais, arba tiesiog sutikti drauga riedlentininka ar riedutininka. O kas teliko dabar? jaunimas ateina, pamao kad nieko aiksteje nevyksta ir kad patys negali niekuo uzsiimti ir traukia is ten. Seniau, mes, riedlentininkai, megdavome issitrraukti maza shachmatu lenta ir atsisedus vidury savivaldybes aikstes suzaisti keleta zaidimo partiju. Aplinkui prisesdavo ir musu draugai ir apzistami… o dabar, kaip policija pati pasake "mes turime teise jus suimti net ir uz sachmatu zaidima"

  33. Buba / 143.97.2.35

    O del pareigunu pavardziu: balandzio pabaigoje Katedros aiksteje prie manes priejo pareigune Sadauskaite, kuri eme mane gasdinti keliones i nuovada perspektyva. As vazinejausi ramiai, gaudydamas savo 2 m sunu, taip pat buvo mano 7 m dukra, kuri niekaip negalejo suprasti, ka mes blogo padareme. Siek tiek pasigincijus, pareigune susigedo ir pasisalino, tiesa, pries tai pagrasinus, kad jei as neisiu is aikstes, manes atvaziuos …

    Geguzes 3 d. prie manes priejo pareigunas Bogdanovicius (kartu su juo patruliavo kazkoks kareivis) ir liepe dingti is aikstes arba… Uzrasu knygeleje turejo Savivaldybes rasta, kuriuo remesi. Buvau tik uzsidejes rieducius ir karta pervaziavau per aikste iki kiosko Gedimino prospekto pradzioje nupirkti vandens. Kartu buvo zmona, kuri vezimelyje veziojo 3 savaiciu vaika, o taip pat ir kitas sunus bei dukra.

  34. mva / 193.219.94.176

    Mere,
    butu saunu, kad kuo greiciau susisiektumet su policijos virsininkais ir pasikalbetume apie situos draudimus, nes…vakar vel norejo vezti i nuova – bet koks paradoksas..policija neturi tiek laisvu masinu ir benzino ‘susemti’ visu riedutininku, kurie susirinko is katedros aikstes pariedeti po miesta.

  35. Algirdas / 85.206.203.121

    Kol kas diskusija vyksta į vienus vartus. Riedlentininkai gina savo teises, tartum gina. Gerbiamieji, supraskite, kad riedlente tai ne šiaip sau pasivažinėjimas, tai būtinai triukai. Juk niekas nepreištarauja, kad motociklia negali važinėti aikštėse. Gal ne taip ?

  36. Buba / 143.97.2.35

    Vakar, t.y. ketvirtadieni, du policijos pareigunai prisikabino prie aiksteje besivazinejancio bureliu riedutininku, sake, kad ves i nuovada, taciau nesurado transporto i kuri galetu sukisti 15 zmoniu, tada apsiribojo ispejimais, taip pat sake, kad jus mums sakote viena, o policininkams kita, tad jie vadovaujasi savivaldybes rastu ir vykdo budetojo nurodymus, o budetojas liepia visus vezti i nuovada, kur, atseit, issiaiskins. Palike riedutininkus ramybeje policininkai susistabde 2 ramiai aikste bevaziuojancius dviratininkus ir, matyt, pradejo giedoti ta pacia giesme apie draudimus ir pan. Jeigu reikia irodymu, tada atsisukite savo kameru irasus, o siaip pavardes pareigunu zinomos, manau, kad netrukus jas kazkas cia parasys.

    Del papildomu riedlenciu ir rieduciu parku – sveikintina, taciau rieduciais vazinejasi ir vyresnio amziaus zmones, kurie nera ekstremalai, o jiems Vilniuje vietu vazinetis nera. Jeigu norite suvaryti visus i 2 aiksteles ar i 1000 metru trasa Vingio parke – nepavyks. Aiksteje taip pat kartais grupele riedutininku zaidzia gatves rituli. Zaidzia ten del to, kad nera specialiai irengtos vietos, t.y. isasfaltuotos aiksteles, o jei tokia aikstele butu, manau, kad zaidstu daug zmoniu, nes tie kas zaidzia ledo rituli (o tokiu yra daug) vasara su malonumu stotusi ant ratukiniu paciuzu.

  37. Vytautas / 195.14.175.34

    Retoriniam atsakymas. Masiškai nebūtinai hektarais, tiesiog miesto žaliųjų zonų naikinimas brandžius medžius (kurių pavėsyje jūs niekados nebesėdėsite) pakeičiant naujai pasodintomis dvimetėmis liepaitėmis dažnas (nesakau kad absoliutus, tačiau itin dažnas) daugiabučių statybos etapas. Norite buto tokiam name? Prašau: "Taurakalnio Perlas", "Mikalojaus žiedas", ir t.t. tiesiog pasidairykite NK puslapiuose. Kitas klausimas – kaina. Name, kur neseniai buvo žaliasis plotas.. Ir dar, pasivaikščiokite Sereikiškių parke prie Vilnelės ir pamatysite kaip dailiai "dantimis" iškirsti medžiai, kad pvz. "Torres" vyninės lankytojai ir kiti šalia gyvenantys turėtų "vaizdą už milijoną dolerių".

  38. mast / 194.176.58.193

    ko dar pageidausite ponas riedlentinenke? Gal dar baseino ir pilaites kokios salia skateparko?

  39. riedlentininkas2 / 213.164.110.94

    specialios riedlenciu aiksteles neisspres problemos, mes juk norime ateiti i gyva parka kur yra medziu, augalu, suoliuku ir pan., o ne i dulketa skateparka, kaip kad prie baltojo tilto, kur nera nei suoliu nei siuksliu deziu, nei zalumos, vasara ten ypac karsta. geriau butu pastatyti ar irengti parka kuriame butu leidziama vazineti, uzsienio salyse tokie projektai jau yra igyvendinti. taip pat pirmiausia mum reikalingas vienas uzdaras skate parkas, nes ziema mes nebeturime galimybiu tobuleti, jau geriau vienas geras uzdaras parkas, nei 2-3 mazi ir irengti kazkur rajono gilumoj, kur dazniausiai buna nesaugu ir ypac vakarais

  40. Dar kartą / 195.182.95.115

    Dar kartą rašau dėl apleistų pastatų Užupyje, namas 24, berods. Ten tonos šiukšlių, tuščių butelių, panaudotų švirkštų ir visa ko. Renkasi valkatos, narkomanai ir pan.
    Pasižiūrėjau statybų leidimų registrą http://www.vilnius.lt. Ten parašyta, kad leidimas išduotas BNA. Kiek pamenu (pataisykit, jei ne tai), meras toje įmonėje turi akcijų.
    Klausimas: jei jau esate miesto šeimininkas, tai gal savo bendrovei priklausančius šiukšlynus patvarkytumėt? Baisu, preit neįmanoma.
    Jei visgi klystu dėl pastatų priklausomybės, tai tuomet klausimas kitas: kur žiūri Senamiesčio seniūnija?

  41. Vilnietis / 169.252.4.21

    Turime gera Mera. Striprybes. Tai ka darot, Arturai, yra nerealu. Kada nors Vilniuje stoves paminklas jums. Aciu dar karta uz gerus darbus.

  42. Šaunuoliai riedletininkai ! / 213.190.44.26

    Rašykite , kaip elgiasi su jumis policija. Aš buvau tik pašalinė įvykių Katedros aikštėje stebėtoja, bet, švelniai tariant, pakraupau nuo policininkų elgesio.
    Laikykitės gerb. A.Urbonavičiau .
    Ne tokiom priemonėm policija turi kovoti su vaikais…
    O merui atrodo, kad keliama tik isterija. Nereikia duoti tokių ISTERIŠKŲ drastiškų nurodymų.

  43. Ignotas / 84.32.121.221

    Beje – policiją kontroliuoja ne Zuokas, o VRM.

  44. Retorinis - Vytautui / 82.135.136.50

    Teigiate: "masiškai naikinami miesto žalieji plotai, iškertami brandūs medžiai, centre ir senamiestyje statomi daugiaaukščiai daugiabučiai namai…"
    Masiskai- tai kaip? hektarais, arais? kiek medziu Vilniuje buvo iskirsta, pvz., per paskutinius 2-3 metus? Kiek pasodinta? Kur surasti Senamiestyje nauja daugiaauksti nama? Kokioje gatveje? Pirkciau jame buta…
    Jus teigiate – Jus zinote?…

  45. Vytautas / 195.14.175.34

    ..miesto erdvės turi būti gyvos (zuokas) Turbūt todėl masiškai naikinami miesto žalieji plotai, iškertami brandūs medžiai, centre ir senamiestyje statomi daugiaaukščiai daugiabučiai namai, Vilnius nori tapti Niujorku, žodžiu erdvės tikrai keičiasi. Zuokas stebi miestą nuo Vilnelės šlaito, kuriame taip pat iškapoti medžiai.. Ar tik ne tam kad vaizdas pro Užupio namų langus būtų geresnis?

  46. riedlentininkas / 85.206.54.64

    "Riedutininkai ir riedlentininkai gali važinėti miesto aikštėse, jiems neleistina tik važinėti taip, kad tai trukdytų kitiems tose aikštėse esantiems žmonėms. Neleistina atlikinėti pavojingus ar agresyvius triukus bei gadinti aikščių dangą, papuošimus ir pan. " – treciadieni katedros aiksteje zmoniu beveik nebuvo, atvaziavau pasivazineti riedlente, nes pats turiu filmuota medziaga kur jus sakote, kad mums leidziama vazinetis, leidizama sokineti, tik ne nuo atbrailu ir negalima ciuozineti ant kampu. mes vazinejome mazame katedros aikstes plote, kur nebuvo nei vieno praeivio, kuriam galetume pakenkti, nevazinejome nei ant kampu, nei sokinejome nuo ju. Staiga, nepraejus nei 5 minutems nuo musu vazinejimo pradzios, atvaziavo policijos pareigunu ekipazas. Daugelis paejome toliau, nes jau zinome, kad policija be jokiu kalbu veza i komisarjata ir bando israsyti kuo didesne bauda. pasiliko tik vienas riedlentininkas Dima Fiodorovas, tikedamasis, kad pareigunai zino apie jusu diena pries tai paskelbta leidima vazinetis katedros aiksteje. Jis net parode Jusu paties jam parasta atsakyma i el. pasta, jog mes vazinetis galime. Deja, policijos pareigunai parode visiems gerai zinoma istatyma, draudzianti zaisti sportinius zaidimus ir vazinetis riedlentemis tam nepritaikytose vietose ir po ilgu diskusiju riedlentininkas buvo isveztas i policijos komisarjata… tai buvo apie 14 val 30 min. Visi policininkai teisinasi, kad draus mums NET pravaziouti per aikste, kol neturesime Jusu dokumeno kopijos (atspausdintos ant lapo ant kurio butu herbas, Jusu parasas ir "stampas") leidziancio vazineti miesto aikstese.
    Drisau gincytis su pareigunu patrulioujanciu savivaldybes aiksteje. Teigiau, jog pagal keliu eismo taisykliu 30 punkta, as esu PESTYSIS, todel turiu visas teises vaziuoti po miesta saligatviais kur tik noriu. Labai gaila, kad didzioji dalis ziniasklaidos yra kontrolioujama valdzios ir negali parasyti padoraus straipsnio apie vykstancias nesamones miesto centre

  47. REKK / 195.182.77.199

    Aišku yra realus variantas, kad policininkai "ima" lengviausią grobį:). Čia žinoma irgi problema su mūsų dalies policininkų mentalitetu. Vykdyk įsakima nemastydamas:)

  48. Vilnietė / 84.240.41.212

    Gerb. mere.Dėl tvarkos Vilniuje visi kaltina jus.Bet kodėl žmonės nekaltina seniūnijų vadovų?Vienas meras nesužiūrės tvarkos visame mieste.Jau seniai gyvenu Šeškinėje ir tokio netikusio seniūno , tur būt, sunku Vilniuje būtų rasti.Žavi Lazdynų seniūno iniciatyvos,o mūsų seniūnijoje reikalai tikrai prasti.Seniūnija mūsų kieme buvo pasižadėjusi atvežti dirvožemio ir apsisėti žole lopinėlį žemės prie mūsų namų.Tai seniūnas sugalvojo gudriau: praeitą rudenį iš gretimo kiemo iškastą žemę atvežė ir papylė mūsų kieme.Ta suversta žemių krūva guli neišsklaidyta iki šiol.Turėjom nuostabiai dirbantį kiemsargį, tai seniūnijos iniciatyva tas žmogus buvo atleistas ir priimtas kiemsargiu alkoholi0 mėgėjas,kuris visą žiemą nevalė sniego, dabar neturime jokio.Visur šiukšlės, prie mokyklos (buv. Radvilų mokykla) dar nuo rudens nesurinktos šakos, stadionas blizga nuo stiklo šukių, prie mokyklos laiptai tiek sutrupėję, kad kyšo armatūra .Man sunku suprasti, kaip toks žmogus gali dirbti seniūnu, jei jis net šito nemato.Įdomu, kur eina tos seniūnijai skirtos lėšos , jei niekas nedaroma.O žmonės , jei tik kas nors negerai, iškart kaltina merą

  49. Arturas Urbonavicius / 213.197.134.38

    Gerb. Mere,
    As esu tas tevas, kurio vaikas buvo sulaikytas vienas is pirmuju… Taigi,
    balandzio 13d. (vaiku atostogu metu) apie 14 val buvau iskviestas i 3-aji policijos komisariata i kuri buvo atveztas mano sunus Marius Urbonavicius (14m). Jis buvo sulaikytas prie katedros aikstes. BE JOKIO PERSPEJIMO, kad cia negalima vazinetis riedlentemis jis buvo suciuptas uz rankos, nes nebego nuo pareigunu ir buvo isitikines, kad nieko blogo nedaro! Policininkai ikiso i policijos automobili (veazmi vaikai po 4,5 vaikus ant galines sedynes, pazeidziant keliu eismo taisykles) ir nuveze i 3-aji policijos komisariata. Ji sulaike patrulines rinktines pareigunai I. Gajevskiene ir D Chramaskin.

    Nuvykes i 3-aji policijos komisariata as pakraupau! Vaikai buvo laikomi budetoju dalyje, nufotografuoti kaip nusikalteliai (kiek man zinoma sios nuotraukos yra iki siol naudojamos ieskant itariamuju nepilnameciu!), jie buvo apklausti be tevu! Kai kuriems buvo liepta rasyti paaiskinimus ir pakistas paaiskinimo pavyzdys (yra 3 suauge liudininkai!). Vaiku teisiu tarnyba ar advokata pareigunai atsisake kviesti. vaikus apklausinejo nepilnameciu inspektores ir budetojas
    Mano pavarde buvo pamineta Sostines straipsnyje, todel as nukentejau labiausiai. Noriu atkreipti Jusu demesi, kad pries visus tuo metu sulaikytu vaiku tevus policija nesieme jokiu veiksmu, o mano vaiko byla perdave 1-ajam teismui. As esu kaltinamas pagal 181 straipsni – vaiko neprieziura… tai suprantu, kaip pareigunu kersta…
    As kreipiausi i advokata ir man advokatas patare parasyti skundus policijos Gen. komisarui, Vilniaus apylinkes prokurorui ir Vaiku teisiu aopsaugos inspektorei (skundai issiusti). O as laukiu teismo…
    Noriu atkreipti Jusu demesi, kad apie draudima vazineti riedlentemis viesai vilnieciai nebuvo informuoti! Draudimas galioja tik kai kuriose vietose – zenklu nera! Nei as nei mano vaikas nezinojo, kad yra toks draudimas egzistuja. tai gal lengvaiu yra pakabinti zenklus, aiskiai draudziancius vazinet

  50. anonimas / 195.182.67.161

    del mano prasymo.
    ten esancius kelis "gulincius policininkus" jaunimas labai nesunkiai "laikinai" ismontuoja, naudodami paprasciausius raktus. Taciau tam, kad apeiti sita jaunimo gudrybe, galima sugalvoti ir kitu ju irengimo ar tvirtinimo variantu.
    Beje, uzvakar ten buvo gana skaudziai sudauzytas vienas automobilis.

  51. Henares / 193.219.94.164

    T.y. esantis :)

  52. Henares / 193.219.94.164

    Mere, jūsų nuotrauka "15 min" dienraštyje su bokso pirštinėmis tiesiog super!Taip pagyvino nuotaika!Juolab, kad nuotraukoje esantys jūsų oponentas, tai jaunėlis iš mano bokso klubo, kurį lankau!

    Ech, o kartais taip nedaug reikia :)

  53. anonimas / 195.182.67.161

    Tesinys:

    As netgi turiu pasiulyma, kuris padetu suvaldyti beisisiautejancia jaunimo savivale ir padetu isvengti realios gresmes zmoniu saugumui bei – ramybei. Tiesiog (galbut kartu su Siemens arenos valdytojais) tereiketu pastatyti greiti ribojanti zenkla (pvz 20 km/h); "gulincius policininkus" kas 200 -250 metru kelyje pro Siemens arenos aiksteles (isdescius juos didesniu atstumu reikiamo rezultato galima ir nepasiekti), lygiai ta pati siulyciau irengti automobiliu stovejimo aikstelese..
    Oficialiu renginiu metu sios greicio mazinimo priemones nekeltu absoliuciai jokiu nepatogumu atvaziuojantiems, taciau nelegaliu lenktyniu atzvilgiu – butu bene veiksmingiausia priemone.
    Taip pat siulytina suintensyvinti policijos patruliavima vei viesosios tvarkos prieziura siame rajone, kol kitu techniniu priemoniu nera imtasi.
    As esu tikras, kad prie mano pasiulymo prisijungtu absoliuti dauguma aplinkiniuose rajonuose gyvenanciu zmoniu. As esu lygiai taip pat tikras, kad mano siulomas (vienas is galimu) problemos sprendimo variantu pareikalautu minimaliu finansiniu idejimu ir duotu maksimalia nauda.

    Is anksto aciu,
    Pagarbiai.

  54. anonimas / 195.182.67.161

    Mere,
    atleiskite kad kartojuosi, taciau problema verta demesio.
    Nuo sio pavasario prie Siemens arenos esanciose automobiliu stovejimo aikstelese vakarais ir sutemus (iki 2-3 val. nakties) vyksta nelegalios automobiliu lenktynes ("dragai"), slalomai ir kitokie automobilio vairavimo "meistriskumo" demonstravimai; girtaujama. Kadangi aiksteliu plotas didelis, o kelias, einantis pro jas – tiesus ir lygus bei neapkrautas miesto transportu, visi sitie nelegalus renginiai vyksta KAS NAKTI. Tai sukelia aibe problemu ir nepatogumu:
    1. Zmoniu saugumas. Renginiai nelegalus, vyksta naktimis, juose dalyvauja ivairiausi automobiliai, organizavimo ar prieziuros – jokios, todel iki skaudzios nelaimes – tik vienas zingsnis. Kas atsakys uz tai, kad bus suluosintos ar net atimtos jaunos gyvybes, ir tam isvengti nebuvo jokiu priemoniu? Nesvarbu, ar tai bus nelegaliose lenktynese vairaves girtas jaunuolis, ar – 12 metu pyplys, atejes pazioplineti i tai, kas ten vyksta.
    2. Aplinkiniu gyventoju ramybe. Lenktyniu, slalomo ar tiesiog "padangu svilinimo" metu kyla toks didziulis triuksmas, kuris girdimas ne tik didziojoje Snipiskiu dalyje, bet ir Seskineje ar net Baltupiuose. Patikekite, girdeti zviegianciu padangu ir riaumojanciu varikliu garsa per visa nakti – menkas malonumas. As nebekalbu apie vaiku ramybe… Dvieju kilometru spinduliu nuo Siemens gyvena bene penktadalis Vilniaus gyventoju..

    Labai prasau (tikrai zinau, kad ne as vienas) imtis reikalingu priemoniu, ar duoti nurodymus atsakingiems asmenims sutvarkyti ir nutraukti sita pavojinga nelegalia veikla.. Prisiminkime, del tokiu paciu priezasciu buvo nutraukti nelegalus jaunimo "dragai" prie Pilaites mikrorajono, ir del ko buvo pastatyta legali "drago" trasa Gariunuose. As esu tikras, kad niekas nenori, kad liudna Pilaites istorija kartotusi.
    As netgi turiu pasiulyma, kuris padetu suvaldyti beisisiautejancia jaunimo savivale ir padetu isvengti realios gresmes zmoniu saugumui bei – ramybei. Tiesiog (galbut kartu su Siemens

  55. Algirdas / 193.219.52.158

    Mere, po Jūsų sakiniu "Kai imsime atidžiau įsiklausyti ne tik į savo, bet ir į aplinkinių pageidavimus, visiems gyventi bus smagiau ir patogiau. " manau pasirašytų 90 nuošimčių vilniečių. Dėl riedlentininkų — jiems vieta tik specialia tam paruoštose aikštelėse, riedutininkai – bet kur. Kas nesutinka – diskutuojame.

  56. Mintis / 194.176.44.194

    Visiskai sutinku su pries tai pasisakiusiu komentatoriu nuomonemis.
    Kiek Vilniuje yra jaunimo, vazinejancio riedlentemis? Gal pabandykime isvesti procenta. O jei besivazinejanciu riedlentemis procenta paskaiciuotume nuo visu miesto gyventoju, tai, neabejoju, pamatytume, kad ju nesusidarytu nei 1 procentas.
    Tad kodel likusi dalis zmoniu turi moketi (savo mokesciai, uz kuriuos savivaldybe irengineja jiems aiksteles) uz mazumos pageidavimus?

  57. REKK / 195.182.77.199

    Kada išmoksime ne tik reikalauti, bet ir duoti, tada viskas susitvarkys. Bet šis procesas sunkus. Jaunimas ypač užsiėmęs mėgiamu dalyku – puiku (pats buvau dviračio fanas), bet tas nesveikas ažiotažas apie riedlentininkus darosi jau įkyrus. Tai tarsi šantažas – jei neleisite visko ko mes norime, tai mes tada…Jaunatviškas maksimalizmas – gražu, bet ir jis turi turėti ribas, nes bendruomenė negali gyvuoti kai vieni tik reikalauja, o kiti turi tai vikdyti…
    Man irgi daug kas nepatinka ir daug ko noriu, bet kartais reikia įvertinti galimybes ir esančią situaciją.

  58. Smelio laikrodis / 212.122.75.49

    Norėtųsi, kad jaunima pirmiausia būtų mokomas atlikti jiems tenkančias pareigas, o tik paskui reikalautų teisių, aikščių ir laisvių. Kol kas pagrindinis kelias visuomenėje atiduodamas silpnavališkumui ir sistemingam įgeidžių tenkinimui. DEJA…