Vokietija:klestėjimas,nedarbas ir nuomojami būstai

2006 - 05 - 11, Ketvirtadienis 11:20
 
 Šiomis dienomis esu Vokietijoje, kaip oficialios Lietuvos delegacijos, kuriai vadovauja premjeras Algirdas Brazauskas, narys. Kaip galbūt jau teko girdėti, vakar Lietuvos atstovai susitiko ir su VFR Federaliniu Prezidentu Horstu Koehleriu, ir su kanclere Angela Merkel.
   Prisipažinsiu, kad jaučiau tikrą pasididžiavimą, tuo kad Lietuva yra pripažinta ir gerbiama valstybė, nes Lietuvos delegacija priimama aukščiausiame lygyje, prie Vokietijos valdžios įstaigų, kuriuose vyko susitikimai,iškabintos ir Lietuvos vėliavos. Nemažai dėmesio mūsų delegacijos vizitui skiria vietos žiniasklaida.
   Kita vertus, matyti, kokios skirtingos yra didžiulės Vokietijos ir mažesnės Lietuvos problemų apimtys. Kaip žinia, Europos Sąungoje šiuo metu viena svarbiausių temų yra energetika. Susipynė skirtingi valstybių požiūriai ir poreikiai, verslo interesai ir netgi ideologijos, vienija tik noras kuo pigiau gauti užtikrintą kokybišką svarbiausių energijos šaltinių tiekimą.
Įdomu buvo klausytis ir Tiuringijos žemės vadovų kalbų apie jų problemas, nes nepaisant Vokietijos –  klestinčios valstybės – įvaizdžio, sunkumų tikrai yra daug. Jeigu mes Lietuvoje nuolat kalbame apie būtinybę ir galimybę mažinti mokesčius, tai vokiečiai kalba apie neišvengiamą jų didinimą ir net naujų mokesčių įvedimą. Vokietijoje – gan aukštas nedarbo lygis, tačiau sunku surasti dirbančių žmonių, nes socialinė sistema neskatina žmonių dirbti, pvz., paslaugų ar kitose sferose, kur reikia ne itin aukštos kvalifikacijos darbuotojų, jų nuolat trūksta.   
  Man, kaip merui, ypač įdomus buvo susitikimas su Berlyno meru Klausu Wowereitu. Viena, nuostabu yra klausytis, kokios investicijos skiriamos naujų rajonų ar pastatų statybai, nes kai minimos keturių ar aštuonių milijardų eurų sumos, tai net sunku suvokti, kur galima išleisti tiek pinigų ir kaip galima taip brangiai statyti.
  Bet ypač įdomu buvo klausytis, kaip Berlyne tvarkomi ir prižiūrimi daugiabučiai, nes čia išryškėjo lietuvių ir vokiečių požiūrio į nuosavą būstą esminiai skirtumai. Berlyne nekilnojamojo turto kainų burbulas jau sprogęs, ir butus galima pirkti už tiek pat ar net pigiau nei Vilniuje, išskyrus nebent itin prestižines vietas. Bet daugelis vokiečių butų neperka, o greičiau juos nuomoja iš statančių ir eksploatuojančių bendrovių. Sudaromos ilgalaikės nuomos sutartys, nuomininkų teises gina įstatymai. Ir nuomoti vokiečiams yra daug patogiau dėl kelių priežasčių. Visų pirma, jiems nereikia imti paskolų, tad jie gali kitaip naudoti uždirbamus pinigus. Antra, ir bene svarbiausia, jiems nereikia rūpintis namo priežiūra, nes už tai yra atsakinga nuomojanti bendrovė. Taip sutaupoma dar daugiau lėšų, nes vokiečiai įsitikinę, kad net naujiems namams po penkerių ar dešimties metų reikės remonto, jiems bus taikomi vis aukštesni saugumo bei garso izoliacijos reikalavimai, kuriuos įvykdyti geriausiai galės bendrovės –namo savininkės. Juk puikiai žinome, kaip sunku suderinti kelių dešimčių ar kelių šimtų vieno namo savininkų interesus, tuo tarpu, kai daugiabutis priklauso vienai konkrečiai bendrovei, spręsti jo priežiūros ir atnaujinimo klausimus yra daug lengviau.
   Vokietijoje netgi neskatinama daugiabutį namą pardavinėti dalimis, t.y., atskirais butais, būtent dėl aukščiau išvardintų priežasčių. Lietuvoje gi apie tolimesnę ateitį butus graibstantys žmonės nesusimąsto. Nuosavybę turėti yra taip svarbu, kad negalvojama apie tai, ar tai tikrai geriausias būdas turėti kokybišką ir gerai prižiūrimą būstą. Bet turbūt galima iš praktiškų vokiečių šio bei to pasimokyti.
 

Facebook comments:

Komentuoti


79 komentarų | “Vokietija:klestėjimas,nedarbas ir nuomojami būstai”

  1. gfg / 81.7.65.190

    fgf

  2. nemeras / 213.164.100.175

    Pone mere, ar paragavot žymiųjų Tiuringijos Bratwurst dešrelių?:)

  3. REKK to paul / 195.182.77.199

    O nepagalvojote jog vietoj tų senų bus nauji pasodinti?
    Ir šiaip naktį pasistenkite pamiegot, o tai agresijos priepuoliai matau užpuola:)

  4. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to paul ,
    ko čia tiek pariniesi,gal galėtum pasakyti kiek prisidėjai nuversti MERĄ ?
    MERAS, menuo be metų kaip pradėjo ramiau dirbti o tu vis su reikalavimais,
    gal manai,kad kai tik parašai tau ant rytojaus medžiai ir šiukšlių dėžės išdygs,gal reikia pradėti nuo savęs ir ne reikalauti o prisidėti.
    Pseudopatarėjų stovykla "valdžiusi" 16 metų,dalinosi ir Vilnių,kai Savivaldybė pradėjo dirbti, skalikai pradėjo0 vienytis ir keltį triukšmą.
    O mes turime visos Ekonomikos griūtį ne tik Vilniaus.Tik pseudopatarėjai
    įžulėja ir prasimano kitokių būdų,kad tik reikalauti.

  5. to paul / 85.206.184.37

    Čia tamstą taip magnetinės audros veikia?

  6. paul / 80.240.12.220

    ir pabandysi isimti, ryt puslapi sukursiu su printscreen! puses metu!

  7. paul / 80.240.12.220

    esu tokioj nuotaikoj, kad tikrai zuokui i veida…

  8. paul. / 80.240.12.220

    kaip suprasti toki poelgi? kaip galima sitaip elgtis?
    norite medziu iskirtimo pavyzdziu? as netycia darydamas foto savo uzsakovui pagavau prie radisson didziojoj gatvej. nuo radissono iki filharmonijos iskirsti medziai! ir ka, arturai, tai normalu? tu administratoriau net neatsakinek, slykstu. tie balti kvadratiai geltonam fone nekaip atrodo.

  9. Juozas / 88.118.37.31

    Dėl daugiabučių namų Vokietijoj:

    2003 m. Aplinkos ministerijoje teko klausyti prof. dr.EBERHARD KUNZEL iš Veimaro ITISI pranešimo apie stambiaplokščių gyvenamų namų renovaciją.

    Vokietijoje viso daugiabučiuose yra 7 mln. butų.
    2,15 mln.butų yra stambiapaneliniuose namuose.
    70 procentų jų renovuota pagal naujausius reikalavimus.
    1 mln.butų – tušti, nes Voketijoje vyksta migracija iš rytų į vakarus, rytuose- daug miestelių, kur "surenkama mokesčių už šunis daugiau negu iš pramonės".
    Tie butai (ir namai) – miesto nuosavybė
    Pas mus – unikali situacija – butai privatūs, namai niekeno, žemė – valstybės.
    Taip genialiai mus įklampino patys žinom kas.

  10. Kombatas / 80.240.6.172

    Automobilių aikštelių problema senuose mikrorajonuose bus sprendžiama tada,kai jos jau nebegalima bus nespręsti,kai nuo tos problemos sprendimo ar nesprendimo priklausys kai kurių valdininkų ir politikų karjera.O kol kas svarbiau pastatyti eilinį dangoraižį,negu įrengti požeminę automobilų stovėjimo aikštelę eiliniams vilniečiams,tarkim,Šeškinė je.Dangoražis matyti iš toli,o požemine aikštele labai nepasigirsi.Kol galima pastatyti kažką naują ir didelį bus taip ir daroma.Tiesiog šiuo metu prioritetai ne tie.

  11. to Del Siuksliu dezes / 85.206.184.37

    Atrodo, kad esate teisus. Tikrai neaišku, kas tą savivaldybę valdo: Zuokas ar Klimantavičius. Ir iš kur ten jie atsirado? Ir ką ten veikia Dastikas, jei į jį kreiptis beprasmiška?

  12. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Na vat,už trijų dienų turėsime dar vieną Partiją,diplomų savininkai susirupinę,kad žmonės neturi pasirinkimo be jų, tai suleks per tris dienas.
    " sanitaras" ant Lietuvos tam tikslui išnaudojo keturis metus Seimo salę, Ekonomikos Komitėtą ir Ekonomiką,kad atrinkti visus tinkamus ir įtinkamus jam.
    Pinigai ir L o reta Graužinienė,kokia nešvari moteris ir taikosi ministrės Posto.
    Viena jau tokia buvo,kuri Socialinei Politikai nepadarė nieko ir kas keisčiausia, tai iš jų chebros niekas nekalba apie Programas.Tai,kas yra surašyta ir su kuo jie atėjo "valdyti",viskas iš muilo operos,jie atsiribojo nuo
    visko.Reikia dirbti o jiems ir šiandien terupi tik Postai.

  13. Del Siuksliu dezes / 85.206.76.93

    I p.Dastika galite nesikreipti neisgirs,jam to nereikia.I p.Klimantaviciu -irgi,kaip sako rusai ,,naprasnyi trud,lauksite 3-4 menesius,opaskui pastatys,bet Pavilnio parke,a dar kur n0rs. Yra dar taip vadinami seniunai,bet jeigu tai p Baleviciaus seniunija,tai yra Naujamiescio tai irgi ne tikras ,a popierinis ,senas, atgyvenes jau ne to amziaus zmogus.,be to jis sake ,kad seniunija yra tam, kad isduoti pazymos.Greit rinkimai,reikia tokius kaip jis ,,prozasedavsihsia,,net is arti neprileisti prie ,,kormuskos,,ir net neziureti,kad tai yra ,,dovana,,Naujamiescio seniunijai ,,nuo p.Vakarino.,ir jis yra orientuotas i istaigos,kaip pavadino naujos Vilnios gyventojai ,,pantoflovy,,seniunas.

  14. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    DP ir "maniovrai",gerai darbuojasi ir mokina socdemus kaip reikia gyventi…
    Gaji "partijnaja škola",galioja diplomai.Pasidalinusi Partija ir DP gaus papildomų Postų.Seimas,Vyriausybė ir Valstybė šokdinami vienos Partijos,
    nusikalstamo darinio,visi turi laukti kol jie iš naujo susibur,persiburs ir…
    stos į kovą už ES milijardus.
    Jiems neišeina vienaip tai jie susigalvoja kitaip,cirkas tesiasi…

  15. Riedu / 84.240.25.101

    Sen is savivaldybes aikstes vel buvo isvezta riedlentininku. Ystatymas draudziantis ten vazinet panaikitas? Taip, zinoma… Ir, kiek zinau, jie tiesiog vazinejo ir negadino bortu. Manau, is Mero kalbos visi suprato, jog jis bus panaikintas, ir galima ten vazinet, bet…

  16. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Visuotino pasitikėjimo neturintis Teismas.Kokia graudi buvo Politinė Valia
    Lietuvai, per visus, šešiolika Nepriklausomybės metų.
    Teisėjas,jis tik teisėjas,mokantis skaityti ir pasinaudoti,manipuliuoti Įstatymais,turintis Teisę priimtį Sprendimą,tik,Lietuvos Teisingumas ir Teisėtumas šiandien akivaizdus.
    Trys teisėjai ir Teismų Taryba su Teisingumo munistru (ministru),koks stiprus klanas.DP ir… Bužinsko tarnavimas Partijai,ne Lietuvai.
    Jų,klano žaidimai su Prezidentu ir Teismų Tarybos atsakomybė,kai nuskambėjo su žaidimėliais bet klanas dengia tai,kas vyko visus šešiolika metų.Jiems neėgzistuoja niekas nes jie suburti EBSW sistemos kūrimo metu.
    Įstatymai korumpuoti,sukurti lygesniems o teisėjas žino kaip panaudoti prieš
    Valstybę,ką jie sekmingai varė visus šešiolika metų.
    Teisingumo ministerija,ar Teisingumo ministerija įgaliota dirbti prieš Lietuvą ?

  17. Rimantas / 217.17.92.18

    Baronui ir kitiems avinams. Vieniems trūksta vietos automobilių statymui,kitiems-žaliųjų plotų,tretiems-riedutininkai trukdo ar ne.Ir dėl visko kaltas meras.Debilai-pagalvokit: ką gero,be kritikos padarėte Jūs?

  18. Tomas / 85.206.198.143

    Klausas Voveraitis yra lietuvių kilmės (iš Mažosios Lietuvos).

  19. Slikas / 85.206.184.37

    Visiems verkšlentojams dėl medžių – pasikelkite į "Europos" dangoraižį ar TV bokštą ir pasižiūrėkite į Vilnių – jis "skęsta" žalumoje.

  20. to nuskriasutas / 85.206.54.64

    zinoma gavai su bananu del to kad su savimi turejai riedlente? zinok, as antradieni tikejausi riaushiu ir konfliktu su policija. gal ir kvailai skamba, bet patikek, pasipiktinusiu policjos veiksmais yra daugybe! todel jei policija butu nors zodi tarusi butu kiles konfliktas. bet vis gi malonu, kad ta akcija praejo sekmingai, …jei galime taip sakyti, nes kol kas draudziama vis dar vazineti, nes Arturas Zuokas dar nepanaikino istatymo, nes kaip supratau yra konferencijoje. lauksime sestadienio.

  21. nuskriasutas / 85.206.115.234

    Wee geras pastebejimas, esu su "babanu gaves per koja"
    Arba turejau pasirinkima vaziuot i nuovada arba 20litu moket …
    ant zoles sedejau ,vokieciu gatvej… hmmm bauda tokia sakyciau simboliska
    alaus dezei po darbo …
    O banano susilaukiau kai sedejau toje pacioje daug kur jau minetoje katedroje .tipo gal niekam neirodysi ,kad gavai is banano .O gausis taip, kad deformavai tureklus ir pats kaltas ,kad nukritai ir susitrenkei…
    O ta lemtinga antradieni nors ir be tikslo prisiskambint i policija buvo neimanoma…Atsibodo turbut jaunimo skambuciai ir spjove i visa vilniu…

  22. marius / 193.219.190.180

    Sveiki, mere. Rašau nedideli statistinį darba apie jusu tinklalapį ir norėčiau gauti truputėli duomenų. Smalsu, kiek vidutiniškai lankytojų aplanko jūsų svetainę per mėnesį, kada buvo įkurta ši svetainė ir kokiam tikslui ji buvo sukurta. Beto, gal galetumėte išskirti šio projekto pagrindines stiprybes, privalumus lyginant su panašiomis svetainėmis. Ar nemanote, kad šis puslapis stiliaus požiuriu truputėli niūrokas. Suprantu, svarbiausia juk ne įpakavimas, o turinys.
    p.s. norėčiau pasakyti jūsų išreikšti komentarai man atrodo iš anksto pasverti, paremti faktais. taip teskit toliau.

  23. FC / 193.219.51.234

    Dėl automobilių parkavimo aikštelių platinimo prie daugiabučių kiemų.
    Gaunasi, kad savivaldybei į šį reikalą yra nusispjauti. Taip išeina, kad savivaldybė visiškai neturi jokios strategijos šiuo klausimu. Ai, jūsų kiemai, jūsų aikštelės, jūs ir žinokitės. O kalbama apie modernų Vilnių. O tame moderniame Vilniuje sovietinės auto aikštelės.
    Klausimas. Žemė prie namų – privati ar miesto?
    Kažkodėl iš savivaldybės nesimato pastangų padėti, kad žemės sklypo suformavimas, plano parengimas netruktų metus. Kad tvarka taptų paprastesnė. Net pats meras nustebęs, cituoju – "Tai trunka pagal procedūras apie metus".
    Žodžiu, skestančiųjų gelbėjimas – pačių skestančiųjų reikalas.

  24. :))) / 85.206.54.64

    citata "bet as vis tiek gersiu alu vokieciu gatvej, ej ej ej!!" :)

  25. FC / 193.219.51.234

    Merui,
    kadangi meras yra aklas ir nemato kur tie medžiai yra iškirsti, tai aš galiu pasakyti – Vokiečių gatvėje ir Didžiojoje gatvėje.

  26. wee / 85.206.54.64

    p.s. labai gaila, kad pats meras nesiruosia kreipti demesio i sia diskusija…

  27. Wee / 85.206.54.64

    AR MATETE NORS VIENA DUOBE AIKSHTEJE KURIOJE VAZINEJO RIEDLENTININKAI??? nebent iskilusi kampa ant bordiuro – pritariu, cia yra blogai. todel pasizadejome ant kampu nevazineti. Kodel policija isgirdusi kad buwo katik apiplestas vaikas neskuba i pagalba? o kai gauna pranesima apie aikstelese sedincius jaunuolius su riedlentemis iskarto mesdami visus darbus skuba i ta vieta??? gal todel kad sau i kisene is kiekvieno pagauto riedlentininko dedasi pinigus i kisene, ir visai nemazus? Stai Vilniaus savivaldybe rado buda finansuoti policijos ekipazams degalus- pasigauti riedlentininka, ispesti is jo bauda, o tada tuos pinigus panaudoti savo reikmems.

  28. koks skirtumas / 85.206.115.234

    Sveikas ,mere man idomu kodel vilnius darosi panasus i dykuma???aaa??
    Kam ten tuos medzius taip masiskai pjaut ir daryt tuscias kampuotas erdves…tipo modernus miestas???Mane tai nervina tos lygumas tustumos ,ect.

  29. Faksas / 84.240.28.65

    Jeigu Vilnius išgali statyti ir finansuoti aikšteles šunų išvedžiojimams, tai kodėl negali pasirūpinti riedutininkais. Juk tai neblogesnė transporto priemonė už dviračius. Juk riedutininkai vertesni už šunis, ar ne?

  30. Riedu / 84.240.25.101

    Mast, tiesa pasakius, riedlentininkus vezu y komisariata jei jie bent pro ta aikste seip vaziuoja, o jei sedi su riedlente ateina ir grasina, kad eitum is ce, nes atsidursi komisariate. O sokinedamas duobiu neismusinesi net to noredamas. Juk netaip paprasta ismusti skyle plyteleje. O del bortu gadinimo, is dalies sutinku. Daugelis nutranko bortus, todel kartais patys riedlentininkai kanors sumeistrauja ir atsinesa y aikste, kad galetu ciuozineti :). O specialiu aiksteliu yra stygius, zmones ten netelpa tiesiogine prasme.

  31. Smelio laikrodis / 212.122.75.49

    Kazkur dingo bloginis "vagies gaudytojas"… Kaip dabar žmonės atsimins, kad reikia nevogti? Kai niekas kasdiena neprimena… O koksai paslaugus žmogus buvo! Kiek mes visi netekom! :)

  32. mast / 194.176.58.193

    Kiek girdejau riedlentininkams buvo uzdrasuta vazineti, nes jie atlikinedami triukus niokoja katedros aikste. Jei ramiai vaziuoji viskas ok, jei nori sokineti ir duobes aiksteje ismusinet eik i spec aikstele.

  33. Slikas / 85.206.184.37

    Reikia statyti ne antžemines, o požemines aikšteles. Pagrindinis trukdis – VISOKIŲ PLANŲ TVIRTINIMAS. Reikia keisti įstatymus arba priimti naujus, kurie reglamentuotų požeminių aikštelių statybas. Juk ant viršaus gali ką nori daryti: stadioną, vaikų žaidimo aikšteles, žolynus ir t.t.

  34. to to / 82.135.176.30

    to Centas ,
    leisiu sau malonumą kreiptis tu,kokio dydžio riekę žadi sau atriekti Vilniuje ?

  35. Centas / 85.206.235.118

    Gerb. Artūrai, didžiuojuosi A.Brazausku, Jumis ir visa lietuviška delegacija Vokietijoje, ir tikiuosi mažiau tikėsite ką vokiečiai Jums ten į galvą prikišo apie disponavimą nekilnojamuoju turtu. Geriau patys pasiskaičiuokite su Algirdu Lietuvos galimybes toje pačioje energetikos rinkoje, o ne žavėkites ką jie Jums ten Artūrai iš turščio į kiaurą pripilstė… Nenoriu, kad vokiečiai išdūrinėtų lietuvius.

  36. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Man patiko Vladimiro Putino metinis pranešimas,kokia pažanga ir susirupinimas Šeima,demografine padėtim ir numatomi planai…
    Man patiko mano,tavo… Prezidento pranešimas,tik valdanti dauguma jo negirdi,jie tam apkurto.
    Man nepatiko mūsų premjero Algirdo Brazausko pranešimas ir jo apsupties, visų parankinių,kurie ji laiko apsuptyje nuo 1990 metų.
    Iškyla klausimas Brazauskui ir jo klapčiukams,ar jie paruošė dirvą tam,kad mes dabar pradėtume mokytis iš Rusijos,nors jie vysto banditišką nacionalizmą.
    Artinasi Rinkimai į Savivaldą,kodėl nekalbama apie Istoriją ir pseudopatarėjų veiklą per paskutinius šešiolika metų,kai į Valdžia veržėsi gaujų atstovai, tvarkyti savo reikaliukų bet naikinant Valstybės pamatus.
    Ar gali toliau kitataučiai veržtis į Valdžią neįvardinant savo tikslų,kuriuos
    mes kiekvienas jaučiame savo kailiu.Ar bus leista jiems toliau naikinti Valstybę?Mes jau turime Įstatymus jiems,kaip lygesniems ir kitus,visai Lietuvai.

  37. to vengr / 81.7.88.130

    Automobilių stovėjimo vietų trūkumą vilniečiams dar teks kęsti ilgus metus. Sostinės savivaldybė neturi jokių konkrečių planų, kaip ir kur sutalpinti mašinas, tuo tarpu Vilniuje automobilių kasmet daugėja, rašo "Lietuvos ryto" priedas "Sostinė".

    Kol kas miesto planuotojai tik kuria vizijas, ką daryti. Svarstoma, kad automobilių aikštelės bus išplėstos renovuojant sovietinius daugiabučius. Bet tam reikia parengti projektus, gyventojai turi suburti bendrijas, surinkti lėšas namams atnaujinti.

    Reklama

    Politikai kalba apie daugiaaukščių stovėjimo aikštelių statybą.

    Bet teritorijų, kur tokios statybos gali vykti, detalieji planai kol kas rengiami tik Šeškinės rajonui.

    „Sostinės rajonai buvo statomi dešimtmečius. Tikriausiai dabar kelių dešimtmečių prireiks šiuos rajonus pritaikyti naujai gyvenimo kokybei“, – svarstė bendrovės „Vilniaus planas“ direktorius Justinas Kulakauskas.

  38. REKK to Riedu / 195.182.77.199

    Draugiškas išvadinis pastebėjimas:) – riedlintininkai beveik tinkami dėti prie žaizdos:). Čia kaip kažkada (devinto dešimtmečio pabaigoje) Povilas Meškėla kalbėjo apie lietuviškuosius "metalistus" (mane ir kitus:), (tikslai neperfrazuosiu, tai atsiprašau jei ką:) – "Mūsų ‘metalistai’ geri …jie ir močiūtę jei reikėtų per gatvę pervestų":).
    Nieko objektyvaus tiesiog subjektyvus pastebėjimas:)

  39. Riedu / 84.240.25.101

    "Manau, kad riedlentininkai ir kiti triukšmadariai ar alkoholikai ir narkomanai…" Nesupratau sio palyginimo. As vazineju, bet nepazystu nei vieno alkocholiko ar narkomano kuris vazinetu. Kaip Tu ysivaizduoji tai? Esi mates narkomana ar alkocholika? Esi stovejes ant riedlentes? Jei butum mates ir bandes, tikrai nesulygintum siu dalyku. Alkocholikuj ar narkomanuj tiesiog neymanoma stoveti ant riedlentes, vien del lyksvaros trukumo. Nes narkomas dazniausiai buna, liaudiskai issireiskus, apsineses, o alkocholikas girtas, tai kaip ymanoma apsinesusem ar girtam vazineti?! Na kitas variantas, kad Tu nezinai siu terminu reiksmes, todel taip ir rasai. O kas liecia vaikus, mano nuomone, riedlentininkai tikrai pastebes vaika ir nemanau, kad stengsis jam ytikti aplink darydami triukus. Negi jus su vaikais neinate pro remontuojama nama? Juk irgi yra tikimybe, kad nukris plyta, tik plyta nesirinks kaip ir kur kristi, o riedlentininkas pasitengs kristi taip, kad niekas daugeu nenukentetu. Ir seip, riedlentininkas kaiptik stengsis nevazineti pernelyg arti vaiko ar kito asmes, kad netyce krisdamas jo nesuzalotu. Kazkas minejo, kad riedlentininkai uzima VISA KATEDROS AIKSTE. KAIP?!? Pirmiausia, manau, visoje Lietuvoje ju tiek nera, kad uzimti toky milziniska plota, ka jau kalbeti apie Vilniaus riedlentininkus. Ir riedlentininkai dazniausiai atlieka triukus susirinke visi kartu ir uzimdami pakankamai nedydely plota (tiek, kiek mazdaug uzimima japonai turistai su savo Sony kameromis, kodel jie nevejami lauk? Juk turistai tokie vandalai, jie slapinasi betkur!), o jei koks riedlentinikas tiesiog vaziuoja per aikste, tai nemanau, kad jis kamnors trukdo ar kenkia. Faksas, Berlyne riedlentininkams yra pastatyta labai daug parku ir netik tokiu, kaip pas mus, bet rimtu parku, uzimanciu labai didelius plotus, kur dominuoja ne mediniai, o betoniniai statiniai. Tokie parkai yra brangesni, bet ir Berlynas gali sau leisti daugiau, nei Vilnius. Taigi, riedlentininkams, kaip ir visiems miestiec

  40. to Aleks / 85.206.184.37

    Medikus savivaldybėje kuruoja Paviržis su socdemais. Daug visokių klanų ir interesų ten yra. Jei Zuokas turėtų tikrą daugumą (vien LiCS narių, bet ne tokių, kurie nariais tapo siekdami išsaugoti savo kėdes departamentuose) Taryboje, tikrai reikaliukai pasikeistų.

  41. Faksas / 84.240.28.65

    Įdomu būtų sužinoti, kur Berlyne važinėjasi riedlentininkai. Potsdamo aikštėje nemačiau. O šiaip, tai Berlynas gali būti geru pavyzdžiu, kaip tvarkyti parkus, gatves ir zoologijos sodą. Kaina atitinka kokybę, todėl nereikia taupyti ten, kur reikia ilgaamžiškumo ir patikimumo. Kitas reikalas, kada 10 ar 20 nuošimčių pasiima konkurso organizatoriai. Užtektų ir 3-5 procentų.

  42. Aleks / 193.219.12.68

    Pone Zuokai!

    Ideja "nuomotis" nera taip gera, kad ją vertėtu reklamuoti, ypač ten, kur žmonės dar "bednai" gyvena. Pasižiurėkit net į Jūsų "sekmingai" globuojama
    jau daug metų Vilniaus GMP stotį, kur sąskaita medikų gyvuoja ir plečiasi UAB "TRANSMEDA", sukrauna sau kasmet nuo 2,5 iki 3.2 mln. litų už sanitarinio transporto nuomą!!! Savivaldybė, kaip įstaigos steigėją, sugeba vietoje realios pagalbos Vilniaus GMP tarnybai tik rinkti arba "vagį-vadovą", arba L.e. pareigas vadovus, kurie net nežino visų problemų esmės, nekalbant apie įstaigos skolų likvidavimą!!! Kodėl taip elgiatės su medikais??? Greitai nebus kam aptarnauti paprastus Vilniečius, įstaiga arba žlugs arba pradės streikuoti…Kiek gali tęstis toks "vadovavimas", kur vienas prastas vadovas keičia kitą (Drobnį – Šagždavičius – rezultatas 3,2 mln. litų įstaigos skolų ir savo sanitarinio transporto neturėjimas, nei vienos GMP mašinos!!!L.e. Pumputienė- Augustinavičius: kiek skola dar išaugs???) Vilniaus GMP stoties pastatas apleistas, eilinių medikų algos mažiausios Lietuvoje, tarp kitų GMP stočių paliginimui!!! Ar ne laikas JUMS imtis personalinės atsakomybės už prastą padėtį sostinės GMP tarnyboje??? Kiek žmonių sostinėje dar turės mirti, kad JUSŲ vadovaujama Savivaldybė pradėtu pagaliau spręsti įstaigos problemas iš esmės ( padengtų skolas, suremontotu pastatą, nupirktu arba kitaip gautu įstaigai sanitarinį transportą)??? Niekur ES nera taip PRASTAI stovinčios GMP tarnybos, kaip JŪSŲ vadovaujamoje VILNIAUS SAVIVALDYBĖJE !!! Kodėl taip yra JAU DAUG METŲ, argi ne dėl TRANSPORTO NUOMOS iš UAB "Transmeda", labai prasto įstaigos vadavavimo, JŪSŲ departamento vadovų ginimo ne visų Vilniečių interesų o vienos "verslo strukturos" viš 10 metų iš eilės!!!

  43. Juste / 217.117.25.81

    Beje, su Laisves nuo mokesciu diena!

    Temsite akmeni sestadieni?

  44. REKK to DEL RIEDLENCIU / 85.206.54.64 / 195.182.77.199

    Gal geriau jau tikrai eitum riedlente pasivažinėt ar ką…:) (ir ateičiai – nehiperbolizuokite naudodamas žodį "visi", nes kalbėti už "visus" labai jau drąsus žingsnis (100-a procentinis dalykas yra, kad visi tik Anapilin nukeliausim)).

  45. astréi / 217.44.77.126

    Lietuvoje tikrai nenormalios, – isputos namu kainos , tai pat pasiula. Todel daugelis mano pazystamu Lietuviu dirbanciu Anglijoje
    investuoja savo nelengvai uzdirbtus pinigus i namus ,-Londone ar Anglijoje.
    Kazkas Lietuvoje netaip… … turetu sprogti tas burbulas !!!

  46. sp. / 84.240.38.73

    Kadaisiai Vilniuje buvo apservotorija dabar ji senai jau perkelta i Moletus.Butu gerai kad ir vel Vilnius turetu apservotorija.

  47. DEL RIEDLENCIU / 85.206.54.64

    alio, zmones, DAR KARTA KARTOJU, kad atsiverte keliu eismo taisykliu 30 punkta pamatysite, kad pestysis yra ir asmuo vaziuojantis reidlente, todel mums uzdrausti vazinetis riedlentemis niekas NETURI TEISES!!! NES MES ESAME KAIP IR PESTIEJI!!!
    o pries ridelentes yra nusiteike degraduojantys kompiuterastai, sedintys prie kompiuteriu ir mokantys tik apshnekineti visus ir visada, ir bobutes, kurios prisiziurejusios ale "SMURTO BEGALYBES" per televizija galvoja kad mes esame nusikalteliai, arba siaubo filmo herojai… be to, parodyk amn nors viena riedlentininka narkomana? nezinai faktu, neishsigalvok, nes uz tokius zodzius ir nukenteti galima… o padarius apklausa paaishketu, kad visas jaunimas yra UZ riedlentininkus ir riedutininkus miesto centre. Gaugelis itk ir eina i tas aikshtes kad i juos paziureti , o seni zmones atvirkshciai , nors ir namie sedi, bet jiems katedra ale rupi labai, nors praeina pro ja 1 karta i metus. kadangi senyvu zmoniu daugiau uz jaunima, tai apklausos rezultatai gal ir butu pries riedlentininkus… bet visas jaunimas yra uz riedlentes. todel miesto mero reputacija krenta zemyn jaunimo tarpe.

  48. Slikas / 85.206.184.37

    to vengr ir pan. – siūlyčiau ne merui rašyti, o savivaldybės administracijos direktoriui V.Klimantavičiui.

  49. Baronas / 81.7.65.190

    Zuokai matau, kad tavo svetaines lankytoju skaicius smarkiai krenta pastaruoju metu… O ir pacio pastabos ar atsakymai darosi gana reti…
    Ir dar kaip manai si quotation(citata): The man who makes no mistakes does not usually make anything." (Žmogus nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko) jau "neatgyveno savo laiko"? Nesakau pati jos ideja gera, taciau nejau toks isradingas ir iskalbos meistras kaip jus nesumastot ko nors naujo, juk pavasaris galu gale?
    zinau, kad gal tai tik smulkmena, taciau visas gyvenimas susideda is ju.
    Manau, kad butu naudinga pakeisti citata nauja, nes atrodo tarsi laikas jusu puslapy sustojo.

  50. Vengr / 82.135.144.83

    Jo rasau, bet vis Ponas Meras neatsako nieko!!!

  51. REKK / 195.182.77.199

    Aš suprantu koks yra sunkus ir atsakingas medikų darbas (kartu ir atsakomybė) ir gerbiu tų žmonių darbą. Bet ta netvarka (įstatiminė, materialinė, socialinė) kuri tvyro medicinos įstaigose (kartu ir sveikatos ministerijoje) reikalaują didžiulių reformų (pinigai iš biudžeto nemaži, nors aišku nepakankami, bet plika akimi matosi, kad ir jie administruojami švelniai tariant aplaidžiai).

  52. to vengr / 80.240.4.129

    pastebejau kad ir jus rasot kasdien del savo problemos:0 as tai vis del siuksliu deziu vingio parke kankinu mera:)

  53. vengr / 82.135.144.83

    Pone Zuokai!

    As gyvenu Seskines mikrorajone. Musu kiemose katastrofiskai truksta vietu automobiliams statyit. Manau,kad taip yra ir kitur. Bet pas mus beveik neimanoma pravaziuoti. ir zmones priversti statyt masinas ant saligatvio,ant pievos ir t.t. o policija baudzia tuos zmones. As suprantu jie daro negerai,bet kur jiems masinas statyt?! Manau,akd tai labai opi problema ir jai reikia skirti demesi!ar artimiausiu laiku planuojat sprest daugiabuciu namu parkavimo problema??
    Laukiu Atsakymo. IS anksto Aciu

  54. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    To REKK

    Esi,Tamsta, teisus … Kai Sveikatos apsaugos ministerijai vadovauja ne profesionalūs vadybininkai , o ateiviai iš gydytiojų klano – KORUPCIJA neišvengiama… Tai faktas ir kol vadovaus gydytojai – taip ir bus…Ką bendro turi ligonių gydymas su organizacijos veiklos organizavimu ir kontrole ? NIEKO…
    Todėl Žilvinas Padaiga ir "maitina" savo draugus ir kursiokus gydytojus ir Kauno medikus – juk grįžti teks į Kauną iš ministro kėdės…
    Kitas dalykas – kur gydytojų profesinis draudimas ir atsakomybė ?

  55. į REKK / 82.135.204.242

    va kaip tik šitą klausimą pakėlęs Klintonas ir krito (ir ne prie ko čia ta Levinska – kai nori mušti akmenį rasi).
    Štai kodėl, kai verkė medikai vis sau sakiau – ateis ir greitai laikas, kai jų jau niekas nesuvaldys…
    O kiek liečia mūsų šeimą – tai jiems galiu tarti tik dėkui… daug kartų tiesiog iš mirties šeiminykščius gelbėjo… ir be centų (neskaitant to, kaip iš to džiaugsmo po to pats besįsistengi).
    Nors dabar, po 1990 m. – greitai ateis laiką, kai sunkesnė liga tau ar tavo šeimos nariui labai dažnai šeimai reikš gyvenimo pabaigą…

    Žinoma, jei dirbsi energetinėse sitemose ar kitur, kur tavo įstaiga iš žmonių suelgetauja tau daugiatūkstantinį atlygį per mėn. – tau ir dabar nebus dėl to blogai, net ir geriau, nes medicina jau ne ta kokia buvo (pats savo akimis esu matęs, kai galvą gręžė su paprastu grąžtu, kokiu aš anksčiau, kol neturėjau elektrinio grąžto, gręždavau skyles).

  56. REKK / 195.182.77.199

    Dabar visai ne į temą pavarysiu:). Apie viešą paslaptį. Apie mūsų "nemokama" mediciną. Draugo tėtis laukia operacijos (dėl širdies problemų). Tai, kad ji sklandžiai vyktų teko duoti operaciją atliksiančiam gydytojui, palatos gydytojui, anesezologui, po to seselės, slaugės…Po to rebealitacinis periodas irgi ne už ačiū.Maža to operacijai reikalingas priemones turi pats nusipirkti. taip kokie penki tūkstantukai ir susidaro ‘nemokamos’ medicinos, o neduot baisu…
    Tai gal mediciną oficialiai padarytų mokama su nustatytais įkainiais, tuos mokesčius kuriuos mokame sveikatos apsaugai panaikintų. Sakau gal reikėtų iš sveikatos ministerijos visus medikus išvaikyti ir leisti vadovauti ir kurti įstatymus ir reformų projektus vadybininkams, teisininkams…Nes kažkaip netikiu kad medikas medikui akį kirs be nuskausminamųjų…:)

  57. jonelis 2 REKK / 213.164.109.67

    jo,galim nesigincyti,cia jau kam kokia politika patinka:)Na bet as uz socialini liberalizma,viena karta uzdraudes negali sustoti

  58. Jo / 82.135.204.242

    dėl būsto.

    Jei žmogui reikės visą savo amželį dirbti tik dėl būsto – tai tragedija ne tik žmogui, bet ir valstybei.
    Tai siaubų siaubas.

    Jau tarybiniu laikotarpiu, kai žmogus turėjo vienoje vietoje bent 10 m. išdirbti norėdamas Vilniuje gauti būstą ir tai maniau, kad valstybėje tragedija (nors mano specialybės specialistai, pagal paskyrimą, išskyrus Vilnių gaudavo būstą iš karto – o aš kadangi Vilniuje, tai tik po 5 metų… ir tai tik todėl, kad buvau pervestas į ministerijos vadovaujantį postą).

    Nuomoti ar turėti savo.
    Labai gerai kažkas čia pasakė – tai priklauso nuo to, koks nuomos mokestis.
    Tad dabar tas santykis toks, kad nuoma – absurdiškas sprendimas.

  59. jonelis / 213.164.109.67

    o as bijau per pereja eiti,nes man kiekvienas vairuotojas i zudika panashus. Manau cia psichologines problemos. Tavo problema siulyciau isspresti nusipirkus paciam riedlente:)

  60. REKK to jonelis / 195.182.77.199

    Didokas sakyčiau tų riedlentininkų "kampelis" susidaro:). Bet šis ginčas neperspektyvus, kiekvienas turim savo vaizdą pro savo langą į pasaulį:)

  61. Jo, joneliui / 82.135.204.242

    jei atvirai, tai man riedlentininkas, viešoje žmonių susibūrimo vietoje, dar baisiau už narkomaną – tas nors savo vietą žino.

  62. Jo / 82.135.204.242

    Vokietijoje nedarbingumo pašalpos atsisuko kito pobūdžio nelaime… kai visus pirmus metus gauna 70 ar 80 proc. buv. atlyginimo ir komun. mokesčius tuo atveju lygtai ne visus reikia mokėti… tai pamatai ir tokį vaizdelį, kurį kur jau kur, bet Vokietijoje nesitikėjau pamatyti… miesto parke kelios šeimos (nors ir ponormaliai apsirengę, bet jau arti degradacijos) pliumpina alų iš skardinių… vienas jau pavargęs miega, o vaikučiai semia į kibiriukus smėlį ir pila tam pavargėliui ant galvos, rūbų ir niekas tų vaikučių nesudraudžai.

    O šiaip Rytų Vokietijoje labai mėgsta paverkti (teko ne kartą įsitikinti) ir ypač pradžioje jautėsi jų ilgesys Maskvai (net prie tokios milžiniškos Vakarų Vokietujos paramos – pasirodo rusų buvo dar didesnė… tuomet kaip ir aišku, kodėl dar po 50 m. Rusijos karinė galia prognozuojama 50 kart menkesnė nei Kinijos)… o banai tai penktadienį (kai vokiečiai grįžta iš darbo vietų) ir sekmadienį (kai išvyksta į darbo vietas) būna net užsikemša… mažesniuose Rytų Vokietijos miesteliuose, kaip ir pas mus darbų nėra…
    Na ir tie turtingesni, palyginus su mūsų turtingesniais, tai skurdžiai (na iš tiesų, tur būt, ne tokiais masteliais civilizuotesnių kraštų žmonės savo turtą matuoja, kaip mūsiškiai).

  63. jonelis to REKK / 213.164.109.67

    kiek buvau Katedros aikshteje,dar neteko matyti,kad po ja vazinetu vien tik riedlentininkai,dviratininkai ar riedutininkai.Visada uztenka vietos visiems.Riedutininkai aplamai kompaktishki,susirenka vienam kampe ir tik vienas kitas issileidzia pavazineti po visa teritorija.Nebent tu savo vaikus atvedi i ta aikshtes kampa kur jie vazinejasi ir paleidi pabegioti,tuomet rizika gal ir padideja.Riedlentininkai aplamai retas reiskinys ten,pagrinde tai jie prie vyriausybes parkuojasi.Nesuprantu,kaip tu su savo vaikais ten nesutelpi.Asmenishkai as daznai savo 5meti vaika paleidziu prie katedros vaizneti dviratuku ir labai buciau nepatenkintas,jei kazkas man to daryti neleistu

  64. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Garantuoju ,kad riedlentininkai Vilniaus centre vietos neturės…Užteks atlikti gyventojų apklausą ir visi suaugę pasakys, kad važinėti reikia ten kur yra specialios vietos, o ne po kojomis praeiviams maišytis…taip kad vaikai, atleiskit – kol gyvenat už tėvų pinigėlius , tol vykdysit tėvų valią…:-)

  65. robis / 84.32.123.164

    na kas liecia nacionalinius butu pirkimo ir nuomojimo ypatumus tai manyciau tiek vokietijoje tiek lietuvoje lemia pagrindinis buto kainos/nuomos santykis.dabar gi lietuvoje verkslenama kad nuomoti neapsimoka,nes neatsiperka nuoma.aisku,kai kainos nerealiai ispustos tai ir neatsipirks nuoma.nuomoja daug butu matyt ir perpardavinetojai kurie prisipirke butu dar vis laukia..
    dabar kaip kokia manija(aukso karstlige),su tom paskolom ir butu pirkimais.idomaisuia kad tas paskolas ima ir zmones kurie jas "ant ribos"issimoka.ir jie 20-25 metus ars sviesios dienos nematydami,praleisdami graziausia gyvenimo laikotarpi juodam triuse uz gipsokartono dezute?
    galima supratst dar ir vilniecius ir tuos kurie atvaziuoja i vilniu turedami rimtu ketinimu karjeroje ir pan.o kiti?lekia banda avinu kur geriau?paskui daugelis is ju pamato kad ne taip jau ir gerai kaip yra.
    proto turint uz tokia suma rajone galima gera nama tureti su vaizdu i ezera,plius darba nebloga.aisku velgi jei yra proto.
    tai tiek ta proga.tai mano labai subjektyvi nuomone,todel atleiskit jeigu kam ir nepatiko tai ka parasiau.

  66. Palaikantis riedlentininkus vilnietis / 213.190.44.26

    Toje pačioje giriamoje Vokietijoje parkuose išitenka visi: ir mamytės su vaikais ir sportuojantis jaunimas. Visa esmė – taip įrengti važinėjimui skirtus parkus, kad ekstremalai kitiems netrukdytų ilsėtis. Ir mūsų vaikai – jokie ne siautėjantys chuliganai… Lengviausia nieko nedaryti ir tempti vaikus į policiją.
    Būkime tolerantiški jaunimui. Jie mūsų ateitis.
    Šaunuoliai, kad suorganizavote piketą prieš Zuoką.

  67. jonelis 2 jo / 213.164.109.67

    va dar vienas nacijos grynintojas acirado:) riedlentininkai matai jam tas pats kas ir narkomanai.Patiktu tau prie Hitlerio gyventi,butum politishkai korektishkos daugumos atstovas balsuojantis uz gelezinio kumscio tvarka ir antros rusies zmoniu iskeldinima i koncentracijos stovyklas

  68. REKK to jonelis / 195.182.77.199

    Turiu toki kvailą klausimą. O kodėl tada Katedros aikštė atitenka tik riedlentininkams, dviratininkams ir t.t..? Kodėl aš negaliu ten ramiai pabūti su vaikais , nes reikia pastoviai, kad koks riedlentės "asas" neužšoktų ant manę ar vaikų? Juk aš taip pat lygiai tokias turiu teises į tą pačią aikštę?
    Visos problemos atsiranda, kai mes tik žinome savo teises ir norime tenkinti savo poreikius, neatsižvelgdami į kitus. Pareigos jausmas yra užmuštas. Jeigu kažkas yra draudžiama, tai jau iš karto laikoma tisių suvaržymu. Anarchija (kažkada basakojoje jaunystėje maniau,kad tai visai nieko:) negali būti įteisinama kaip teisė į veiksmų laisvę.

  69. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    To mhmm

    Ar Tu provokatorius ar kvailys ?…
    Ar partijos LLS-6000 narys…?

  70. jonelis 22 jonelis / 213.164.109.67

    tegul begioja tavo mazi vaikai kur tik uzsigeidzia,niekas tavo kaip tevo pilietiniu teisiu nevarzo,pats spresk kur leisti jiems begioti.Nors as tai geriau leiciau juos i Sereikishkiu parka pabegioti,nei ant marmuriniu plytu.Beje Katedros aikste didele,visi sutilps ir tavo vaikai ir riedutininkai,kurie niekuo neblogesni uz tavo vaikus,nebent patys yra tik didesni vaikai.
    O apie pilieciu nora ar nenora del vazinejimo aikshteje tai as daug ko noriu,bet mane riboja istatymai.Na nebent istatymu butu priimta,kad rieduciais,riedlente ar dviraciu draudziama vaziuoti ne specialiai tam skirtoje vietoje.Aplamai visuomene nuolatos sprendzia dilema,kiek kam suteikti laisviu,kad jos nekeltu pavojaus kitiems.Del rieduciu panaudojimo viesoje erdveje kol kas jokiu istatymu neteko matyti,todel visokius mero draudimus galima butu vertinti kaip savavaliskus ir ribojancius pilieciu teises.Su tokiu reguliavimu galima iki absurdo nusivaziuoti.
    Beje pats atskyrei riedutininkus nuo pilieciu,kur jau cia liberalizmas:)taigi pats kazkoks bolshevikas tamsta esi,jei jau megsti politines etiketes klijuoti:)

  71. Smelio laikrodis / 212.122.75.49

  72. REKK / 195.182.77.199

    Pirmiausia mūsų ir vokiečių mastymas, mentalitetas ir t.t. skiriasi. Mes mėgstam turėti savo žemę, namą, butą – vienžo jaustis kažko tai šeimininkais. Be to iš dalies esam sėslus, todėl perkame būstą su ta mintimi, kad ilgai čia gyvensime. Kitas dalykas nuoma pas mus dar iš dalies yra laukinė, nelabai reglamentuojama, be to dauguma jį nelegali, nes niekas nenori mokesčių mokėti nuo gaunamos nuomos:).
    Aš kaip tikras lietuvis šiuo klausimu irgi esu atsilikęs, nes laikausi nuomonės, kad savas būstas geriau nei nuomojamas (pastarasis labiau tinka kol esi jaunas, be šeimos). Be to turima nuosavybę gali parduoti, o nuomos pinigai dingsta (be to nuomos ir gražinamos paskolos dydis nelabai skiriasi, todėl ko gero geriau turėti nuosavą bustą).
    Su laiku negali nieko žinoti, padėtis gali keistis. Bet vistiek smagų žinoti, kad turi tą nuosavą kvadratinį būsto ar žemės metrą;)

  73. mhmm... / 217.147.37.49

    jei šalia Vilniaus būtų statomas kvartalas už 4 milijardus Eurų, tuomet mes turėtume merą, kuris turi milijardą, o jei projekto vertė būtų 8 milijardai, meras turbūt nesugebėtų atsispirti pagundai nusavinti 2 mijardus :)

    nuomos skatinti taip pat nereikia, siuo metu iš savų namų žmones laukan išmeta, o tai kas būtų jei dauguma tik nuomotūsi? cia galima įžvelgti ir mero brigados interesą – pastatytų su Rubiconu 1000 namų ir nuomotų juos piliečiams.

  74. Jo / 82.135.204.242

    dėl riedlenčių.

    Manau, kad riedlentininkai ir kiti triukšmadariai ar alkoholikai ir narkomanai, kaip ir rūkoriai, tose vietose, kurios yra žmonių mėgiamos susibūrimo vietos neturėtų būti įleidžiami.
    Nes jei jie būtų į tas vietas įleidžiami, būtų pažeidžiamos piliečių teisės, – tiesiog būtų pažeidžiami demokratiniai iškovojimai, nes nebūtų žmonės apsaugoti nuo savotiškų teroristų…

    (Tarp kitko vakar vakare kelias valandas sodininkai buvo terorizuojami vienoje sodyboje siautėjusių triukšmadarių. Pagalvojau, kad toks teroras yra įmanomas tik Lietuvoje.
    Kaip čia išsireiškė "jonelis", – terorizmas yra vos ne pilietiškumo išraiška. Jei neleidi terorui siautėti – esi ne pilietiškas. Na tai tik Lietuvoje gali išgirsti…)

    Žinoma, šitie savotiški teroristai yra dažniausiai agresyvūs ir jų gali meras išsigąsti… (ne be reikalo daug kur Lietuvoje viešpatauja agresyvi mažuma – vadinamieji lietuviški sunitai), bet tai būtų tik eilinis pilietiškumo pralaimėjimas, – tikėkimės visumoje visokeriopas teroras (triukšmadariai, padegėjai ir pan.) Lietuvoje turės užleisti vietą kaip čia sakoma tikrajam pilietiškumui.

    Bet kuriuo atveju bent nereikia taip lengvai pasiduoti, sudėti rankas prieš siautėjantį chuliganizmą… nepaisant, kad tie chuliganai ir pilietiškumo vėliavomis dangstosi…

  75. Andrius / 195.14.175.220

    Nezinau kas yra pasakes: "Visur gerai kur musu nera" :):)
    Cia manau labai tinka…

  76. to jonelis / 194.176.44.194

    Kas tau sake, kad pilieciai nori, kad Katedros aiksteje butu rieduciais vazinejama. As irgi pilietis ir vilnietis ir noriu ramiai ten sedeti ir leisti maziems vaikams begioti. Kuo mano teises ir norai blogesni?As tai supratau, kad meras kaip tik nusileido ir sake, kad vazinei galima, negelima tik zmoniu gasdinti triukais ir bortus gadinti, nes ka uz savo pinigus juos taisysite. Pats apie liberalizma sneki, o esi socialistas. Kodel riedutininkai negaletu ieskoti privaciu remeju, kad jiems trasas rengtu, kodel visi turime uz jas moketi.Geriau viena mokykla suremontuoti ar parka sutvarkyti.Kodel jiems tokios privilegijos?

  77. www / 80.240.4.129

    as Jums mere zysiu apie siuksliu dezes vingio parke kasdien kol jos bus pastatytos:) beje, dar vienas pastebejimas kai vaikstai kasdien matai kaip zmones "begioja i krumus" tai gal imanoma butu pastatyt kelias budeles nes greit ne tik per siuksles bet del kvapo bus neimanoma ieit i parka:(

  78. cc / 62.212.198.154

    kaip jus ziurite i tai, kad Berlyno meras Klausas Wowereitas viesai prisipazino esas gejus, taciau vis viena tapo meru? Ar imanomi tokie dalykai Lietuvoje?

  79. jonelis / 213.164.109.67

    na kol nuomos suma ir paskolos grazinimo menesine imoka daug maz vienodos verciau imsiu buta issimoketinai.O kad Vokietijoje bustas gali buti pigesnis nei cia tai visai imanoma,nes ten viskas pigiau.Juk verslininkas ten pirkes cia parduoda ir dar uzsidirbti nori
    Be to Vokietijoje valdzia yra atsakinga ir gerbiama institucija,o pas mus valstybe vadovaujasi "vsiozakonno" filosofijomis,kur uznugariu gali pabuti nebent tavo nuosavas turtas
    Na ir del Katedros aikstes.Dar vienas "valdishko" savivaliavimo pavyzdys,kuomet ribojama pilieciu laisve pasitelkus represines galias.Zuokai,kaip pilietishkumo shauklys turetum leisti pilieciams patiems nuspresti,ar dviraciu ar rieduciais ar riedlente vaziuoti vieshaja miesto teritorija