Medžių rūšys ir reklama

2006 - 04 - 18, Antradienis 12:46
Vienoje kelionėje nusipirkau nedidelę knygelę – “The Little Book of Hope” (“Nedidelė vilties knyga”). Joje pateikta daug statistikos duomenų bei pastebėjimų, kurie verčia susimąstyti apie ne visada pažangą nešančias pažangaus pasaulio tendencijas.
  Antai, skelbiama, jog vidutinis amerikietis vaikas gali atpažinti iki tūkstančio prekių ženklų, bet vargiai atpažįsta keletą aplink augančių medžių rūšių. Vidutinis amerikietis televizijos žiūrovas tik per metus pamato apie 22 tūkstančių reklaminių klipų, o kasdien susiduria su maždaug trimis tūkstančių įvairiais būdais perduodamų reklamos žinučių, skelbimų ir t.t.
   Galėtume numoti ranka ir sakyti, kad Amerikoje vyrauja vartotojiška kultūra, todėl amerikiečiai ir yra atakuojami reklamos iš visų pusių. Tačiau Lietuvos žiūrovas turi iškęsti nemažesnį reklamos davėjų spaudimą, juolab kad Lietuvos reklamos rinka dar nėra tokia civilizuota kaip stipriai išsivysčiusiose šalyse, kur dešimties minučių reklamos intarpai televizijoje būtų neįmanomi. Ir manau, kad Lietuvos vaikai ar paaugliai dabar irgi greičiau išvardintų populiaraus alaus pavadinimus, mobilaus ryšio kompanijas ar bulvių traškučių rūšis nei pagrindines Lietuvoje augančių medžių rūšis. Jau nekalbant apie svarbiausius istorijos ar kultūros faktus.
   Laisvoje rinkoje visiškai suprantamas ir pateisinamas yra prekių gamintojų ar paslaugų teikėjų noras kalte įkalti informaciją apie save esamiems ir būsimiems klientams. Norint, kad žmonės gautų ir kultūringam žmogui būtiną informaciją, tiesiog būtina naudoti tuos pačius metodus, kokius taiko verslo kompanijos.
  Ir Vilniuje rengiamas projektas, sąlyginiu pavadinimu “KulturTingas” bus būtent toks mėginimas – neišvengiama padaryti kultūros informaciją. Džiaugiuosi, kad projektas startuos netgi greičiau nei planuota (tai turėjo būti rudens pradžia) ir tikiuosi, kad kultūros informacija sėkmingai konkuruos su vartotojiška informacija.
  Vakar keli komentatoriai skundėsi dėl to, esą iš Vilniaus vejami riedutininkai. Sakyčiau, yra netgi priešingai – jau dabar riedutininkai turi puikiai įrengtas aikšreles prie Baltojo tilto ir Pilaitėje, dar dvi bus įrengtos šiais metais. Tad sakyti, kad nesirūpinama jų poreikiais yra, švelniai tariant, netiesa. Baudžiami yra tie riedutininkai, kurie tam nepritaikytose vietose daro triukus ir netgi sukelia pavojų ramiai aikštėje ar parke norintiems padėdėti ar pavaikščioti žmonėms. Turime kažką daryti, kad naujai suremontuotos aikštės būtų patrauklios visiems, o ne tik šėlti mėgstantiems riedutininkams.

Facebook comments:

Komentuoti


75 komentarų | “Medžių rūšys ir reklama”

  1. merui / 85.206.32.245

    Sveiki gerb. mere čia gal ne į temą truputį, gal jūs galite kokiu nors būdu paraginti kažkokius sustingusius valdininkėlius kad priimtų įstatymą tronsporto priemonėms važinėti visus metus su įjungtom artimoms šviesoms . Taip būtų saugiau ir išgelbėtų nemažai gyvybių
    išanksto dėkoju.

  2. PONUI MERUI, PRAŠAU ATSAKYTI / 85.206.53.133

    ponas mere, cituoju jūsu zodzius dėl draudimo važinėtis riedlentininkams buvusioje savivaldybes aikšteje : " Kurie važinėja kultūringai, tai jiems visas Vilnius po kojomis. Mylėkite SAVO miestą. "

    bet važinejantys ir kitose miesto vietose yra vejami policijos! šiuose jūsu žodžiuose įžvelgiu netiesos gaidelę! net jei riedlentininkai ir nevažineja savivaldybes, arba katedros aikštėje, juos policija vis tiek gaudo, kaip didžiausius nusikaltelius ir vežasi i komisariata, o uždavus klausima policijai " kodel ir už ka vežate mus i komisariata, ar tai yra toks žiaurus nusikaltimas?" , policininkai ne tik nežino ką atsakyti, bet ir neretai pagrasina : "žiūriu labai mandras esi". o jei ir atsiranda kur nors policijos komisariate koks nors protingesnis pareigūnas, sugebantis atsakyti i klausima kultūringai ( o taip retai kada ir būna), jis pasako: "jus gadinate aikštes danga". Deja, šiame atsakyme nera tiesos, nes riedlentininkas miesto dangai padaro žymiai maziau žalos, nei aukštakulnius avinti moteris.
    Jus visad buvote už sportuojantį jaunimą, seniau, aš žavejausi jūsų veikla, bet dabar, jūsų veiksmai prieš sportuojanti jaunimą yra netoleruotini. Atrodo, kad valdžia tiesiog surado lengvai pasiekiamą pinigų šaltinį – sportuojančius vaikus…
    Norėčiau Jūsų paprašyti bagti kariauti su riedlentininkais, nes jeigu viskas taip vyks ir toliau, tai visas šitas konfliktas tikrai geruoju nesibaigs nei vienai iš konfliktuojančių pusiu (tikrai negrasinu, tiesiog konstatuoju fakta).
    Dėkoju už jūsų demesį, žinau, kad visas žinutes tikrina Jūsų atstovai, prieš duodami jas perskaityti jums, todel labai prašau šių žmonių duoti perskaityti šį laišką ponui Artūrui Zuokui, ir maloniai jo paprašyti ne tik perskaityti šią žinute, bet ir atsakyti į ją.
    Su pagarba ir viltimi, kad sulauksiu Jūsų atsakymo,

  3. štolcas sliEkui / 84.32.192.119

    ups, išlindo kalbanti kirmėlytė, garbinanti aferistus-benderius baltomis apykaklėmis

  4. Slikas / 85.206.184.37

    Nuomonės nuomonėm, bet nereik per daug čia garbinti nepraustaburnių stor žievių. Jei jis našlaitis, nereiškia, kad gali čia keiktis.

  5. štolcas to REKK / 84.32.192.119

    nea, nenoriu. mano tauri siela kartais mane nuveda į pačias netikėčiausias vietas, kuriose gyvena visokie gamtos nuskriaustieji. aš jiems suteikiu pačią vertingiausia dovaną ir pagalbą – galimybę mėgautis mano mintimis :)))

  6. to to / 82.135.176.30

    to stolcas,per nakti sumazejai…
    Jooo,Rolandas Paksas,Renata Smailyte iseina i kita lygi ir ju tikslai lenda i pavirsiu… Valdoma Demokratija ir ju diktatas "tvarkyti" Nepriklausoma Teisma ? MG Baltic su Mockumi ir kitais ruporais daro Teisma priklausoma nuo ju.Siandien nestebina,kad Pakso zmogelis kele Klaipedoje piketa girtavimui.Tai kame, nori paskandinti Lietuva ponas Rolandas Paksas ?
    Kokia Lietuva jie nori padaryti jeigu kelia salygas Teismui ?

  7. REKK to štolcas / 195.182.77.199

    Kaip suprantu ir tamsta čia labai norite apsigyventi?:)

  8. štolcas / 84.32.192.119

    sveiki gyvi, abonentinio šikinyko nuolatiniai gyventojai ir lankytojai

  9. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Izulumas pseudopolitiku bande itakoti Pilietines Visuomenes kurimosi uzuomazgas.Samoningas Patriotiskumo isplovimas,paversti Kosmopolitais, kad pakeisti Pasauli.Koks samoningas propagandinis darbelis buvo nuveiktas.
    Vargsai Politikai Politikoje ar jie suvokia,ka padare savo nemastymu,ka padare,kad pamirso,tiksliau,atsisake vykdyti Politiko Pareiga.Jie prieme
    pseudopatareju mastyma ir veiksma ju Tikslams igyvendinti.
    Kodel tiek ilgai yra kalbama apie ES lesu skirstyma ir kas skirstys.Kokioje apsuptyje dirba musu Politikai,kodel Piletine Visuomene turi prasyti premjero,kad pinigu skirstymas butu viesas ir skaidrus.Ar pseudopatarejai
    taip organizavo "darbelius",kad Valstybe negali pasirinkti Prioritetu ?
    Ka reiskia Patriotizmas ? Kam jis skirtas ?Kodel kitos Valstybes turi pasididziavima uz savo Valstybe,kodel kitu Valstybiu Politikai kaunasi uz gera Varda,Valstybe ? O musu pseudopolitikai atsiriboja nuo Rinkeju, atsiriboja nuo vaiku,atsiriboja nuo Mokslo.Su kokiom akim jie ateis pas Rinkeja pries eilinius Rinkimus,kad juos isrinktu.Ko verta ju PRIESAIKA ?
    Ka pasakys musu Politikai siu metu musu Abiturientams ?

  10. raimis9rekk / 195.182.77.199

    Visiem labas. Kadangi praėjusios Velykos ir pavasaris atsinaujinimo ir gamtos atgimimo ir tikrojo grožio pradžia, nusprendžiau ir aš šiektiek atsinaujinti:). Keičių savo niką – dabar būsiu trumpesnis ir kategoriškesnis:) – tiesiog REKK.

  11. Juozas to Štolcas / 88.118.37.31

    Tamsta dėl knygos beveik teisus, bet 1 procentą dar pasilieku sau. Lietuviškai tikrai neskaičiau, nes internete radau, kad vertė Jurgis Gimberis, leidimai 1997 m. ir 2002 m. berods. Gal apysaką skaičiau kokiais Brežnevo laikais samisdato forma, kai gaudavom "vienai nakčiai" . Filme kažkodėl labai įstrigo neprilygstamo Jevstignejevo frazė " Doktor, nie čytaite sovietckich gaziet…Eto vredno…" Po to kaifuodavau, kai tą frazę kartojo reklamoje kažkuri rusų TV.
    Esu dėkingas už taiklų pastebėjimą ta prasmę, jog dar šiandien realizuosiu sūnaus padovanotą čekį knygoms.
    Jaunystėje vengdavau girtis skaitytomis (iš tikro neskaitytomis) knygomis, nes bijodavau žiauraus išmaudymo pagal Radzinskio pjesę – ar patinka poeto SANOFELET eilės. Tada chebra prigalvodavo gudresnių triukų negu banalus TELEFONAS.
    Nėr to blogo, kuris neišeitų :)

    P.S. kolegoms primenu, kad laisvas žmogus tik tas kuris turi savo nuomonę ir nebijo jos viešai išsakyti. Formų įvairovė tik daro gyvenimą spalvingesniu.

  12. to to / 82.135.176.30

    Panevezio "Ekranas", samoningas darbas pumpuoti Biudzeta? Dabar tai vadinasi,kad ES kalta.Ko laiku nenumate ir nepadare Ukio ministerija,ko
    nepaise "Ekrano" proto bokstai gaudami milijonines Injekcijas lengva ranka
    vyriausybei padedant.Ka patarinejo premjerui, pseudopatarejai-pseudopatareja i-Lietuvai?

  13. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to stolcas ,
    deja,kalejimai perpildyti,puse kaliniu reikia paleisti,kurie sedi tarkim uz vistu vagyste.Gyvenimo lygis kalejime geresnis negu gyvena visa Lietuva.
    MGL vis dar 125Lt.Laukinio Kapitalizmo stebuklas.Beveik,beliko aptarnavimo sfera su minimum-550LT.-daugumoje.Reiki a analizuoti kas liko,milijonas mastanciu-neprieme Laukinio Kapitalizmo,neprieme diktato buti vergais,neprieme primesto Valdymo.Mes turime uztersta teritorija,
    ar samoningai yra siukslinamos paezeres? Seniunai turi savo piliecius,savo
    gyventojus o Politikai turi savo Rinkejus.Grasini pasodinti MERA,gal nesiputuok,nes (kiska tonka),pavelavai,MERAS nepaluzo ir nepradejo klanui dirbti,tokiems kaip tu jis rakstis.Daugiau tokiu butu.Jus Lietuva dorojote nuo
    Nepriklausomybes atkurimo.Tolerancija ir Teise,dabar,kai atsiranda atoveiksmis atsirado vieta Pareigai,kad gyventi su Pareiga yra butina,reikia
    tvarkyti teritorija bet netersti ir spjaudyti kur papuola,kuo viskas pavirto su
    Teisemis,Biudzetas tusteja.Nepavyko Lietuva paversti savartynu.
    Kaip senais laikais,Vyriausybe siuntineja dokumentus pasirasytus ne lietuviu
    ,kaip CK laikais.truksta zodziu.Patarejai ir toliau daro savo darbelius.

  14. Arturas / 213.164.102.229

    Jus,mere,vienas is nedaugelio musuose politiku,kuris save gali vadint rastingu.Deja,kartkartem ir jus suklystate.Taip,tai zmogiska,bet pasistenkit ir rasykit be klaidu!Nes sioje svetainej neretas svecias ir mano sunus moksleivis…

  15. TS / 85.206.4.85

    Puiku Juozai, Stolcui neliko pagrindo burnoti. O Stolcas uzsivedantis. Reiskia prasti reikalai jam su kulturos stabdziais. Geros trumpos savaites Juozuii ir AZ

  16. Štolcui / 88.118.37.31

    Kad zekų kalbą išmokt pravartu ne tik man, Tamsta gal ir teisus. Ligos, lazdos ir tiurmos išsižadėti išties negalima. Dėl AZ sėdėjimo vietos – mero kėdėje ar kitur- dar prieš porą mėnesių būtume bendraminčiai. Šiandien jau ne. Jei neduokdie,AZ įvyktų taip, kaip Tamsta pranašauji,manau, kad ir iš ten AZ rašytų ne ką prasčiau negu dabar – neturėdamas laiko. Turėjau jaunystės draugą- technikumietį Mejerį(vardas toks), kuris dėI savo klaidų atsėdėjo Pravieniškėse 12 metų ir išėjo iš ten be žargono ir tatuiruočių. Nuo tada žydus pradėjau gerbti labiau, nors prisipažinsiu – nemyliu jų, nes protingesni už mus. Juokingiausia, kad ar skaitęs Bulgakovo "Šuns širdį" neprisimenu, gal Tamsta ir teisus. Dėl gaidžio – nutyliu ta prasme, kad vadinti Jus povu tiktų dėl slapyvardžio (Stolz wie ein Pfau)…
    Ir vis tik – pagarbiai Tamstos nuomonei, ne formai Juozas

  17. štolcas / 84.32.192.119

    Joškei (tariamam juozui), zekų žargoną pravartu išmokti ir ziuziui, nes jo elgesys jau senokai zekinis, o ir kaliūzė neužilgo jam šviečiasi. o kas dėl "švonderio", tai esu garantuotas 100%, kad tematei tik filmą, gajdy.

  18. Matui / 88.118.37.31

    puiku, bet dabar gausim kartu laikyti Štolcų ir kitų švonderių frontą, kai mums siūlys na, ten sakykim higienos priemones, tik zekų žodžiais ;)
    pagarbiai Juozas

  19. Juozas / 88.118.37.31

    Slikui
    Ar tamsta moki atskirti uosį? Gėda, aš ne, nors jau metas

    Dinai
    Susiraskit Mocarto ‘Elvyra Madigan", dar man rodos vadina 5- tu koncertu fortepionui.

  20. Dina / 80.240.13.108

    Dėl kultūros įnformacijos. Antrą Kalėdų diena šv.Kazimiero bažnyčioje koncertavo ‘Jauna muzika",tai savivaldybės choras,buvo atliekami Mocarto jubiliejui skirti kuriniai,Muzika ir atlikimas puikūs,o klausytojų-pora dešimčių pasilikusių po pamaldų žmonių ir dar keletas atlikėjų draugų.Aišku,truksta ne reklamos,o paprasto paskelbimo,kad žmonės žinotų,galėtų ateiti ir vaikus atsivesti,nieko nekainuoja,koncertas neilgas,tokią muziką naudinga girdėti iš mažians.

  21. Slikas / 85.206.184.37

    Jei kalbėt apie medžius, tai faktas kaip blynas, tik aš jau nekalbu apie tai, bet kiekvienąsyk vaikščiodamas su vakaliais vis jiems papasakoju ir aprodau, kaip tuos medžius skirti.
    Taigis, tamstos, dar kartą įsitikinat, kad su savo vaikais mažai bendraujant.

  22. Dina-Juozui- / 80.240.13.108

    Juozai,nepasiduokit,be Jūsų čia bus neįdomu.

    Matui – mane taip pat stebina ir žavi.

  23. Matas / 82.135.172.62

    Man labai patinka, kad A. Zuokas suranda tokias mažas knygutes:“The Little Book of Hope” (“Nedidelė vilties knyga”). Tai daug ką pasako apie jį. Visų pirma jam tai įdomu, antra jis jose atranda tai, kas jį jaudina ir dar perteikia mums.
    ?ituoju Juozą :" Jis mums čia pacituoja nuostabių ir gal negirdėtų dalykų. Kad ir šios dienos – apie medžius. Ar praėjusių metų paskutinės dienos – apie paradoksus" ir pridedu nuo savęs-nepakartojamas yra šios svetainės šeimininkas!

  24. Juozas / 88.118.37.31

    Ir dar vienas argumentas

    Juk daug kam krito akysna tai, jog šio blog’o šeimininkas ne plunksna duoną pelno ir laisvo laiko turi mažai. Bet būtent Jis mums čia pacituoja nuostabių ir gal negirdėtų dalykų. Kad ir šios dienos – apie medžius. Ar praėjusių metų paskutinės dienos – apie paradoksus. O juk tuos dalykus turėtumėm rasti spaudoje, save tituluojančia… na patys žinom kaip. Tik ne geltonąja.

    Kadangi mane nuvaro nuo kompo- dar pora minčių:

    Centui
    Tamstai gal ta mano nuomonė dzin, bet man labai patiko Tamstos šios dienos garbingas pripažinimas

  25. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    KOMBATUI

    Gal ir gėda biskį, bet kažkodėl perstojau skaityti " L Rytą"… mano supratimu , jis "pageltonavo" nuo intelektualinių pastangų – kelionės, kas ką ir kaip myli, ar turi mylėti, kaip padeda PROSTAMOLAS, ir kiek šiandien Lietuvoje vištų susirgo gripu… O man DZIN tas gripas.. :-) Galiu, pasakyti,. kad sekantis dripas bus MUSIŲ GRIPAS… Reiks vaistus kurti.. :-)

    Apie ką ten auksinės "LR" mintys ? Bent temą įvardinkit …

  26. Kombatas / 80.240.6.172

    Kokia jūsų nuomonė apie šį straipsnį?http://www.lrytas.l t/?id=11453771281143539774&vie w=4

  27. Juozas to NAOBT / 88.118.37.31

    Nominacijai kandidatų užteks tikrai. Galima, net kas savaitę vis priminti rašantiems, kad ne vien mes tie runkeliai. Juk pasaulyje yra analogų- na damoms AVIETĖ už stilių ir pan.
    Erlickas manau palaikytų, jis KLASIKAS, bet rašantis, taigi- apkaltintų interesais.

  28. Juozas / 88.118.37.31

    Iš pradžių buvo žodis.
    Man labai patinka toks caro Petro Pirmojo ukazas – ????, ???? ???????? ???? ???? ????? ? ?????.
    Kai žodį ar idėją užsirašai, kartais nesinori to kam nors ir rodyti.
    Jau parodžiau. Dabar lyg tai ir nėra kaip trauktis. Ne dėl ambicijų. Man iš tikro kartais dantys trata dėl bejėgiškumo matant falšą ar chamizmą mūsų – ne sovietų – žiniasklaidoj.
    Juk tikrai ne vien man?

  29. Riedlininkas / 85.206.171.158

    Gerbiamas mere,kada statysite naujas aiksteles skirtas riedlininkam,riedutiniams,bmx’ eriams??

  30. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Na, runkelis ir yra "runkelis", o ne rankelė …:-)

    Bet žiniasklaidoje tiek daug "medžiagos", kad jau kokias 7-8 nominacijas sukurtume ( surastume)…

    Vien J.Erlickas ko vertas…:-)

  31. Juozas to NOBT / 88.118.37.31

    Net ir nežinau, kaip pats prizas atrodytų. Čia svarbiausia būtų objektyviai parinkti nominantus. Kaip aš įsivaizduoju – virtualiai balsuojant kokioje tai svetainėje, nesusijusioje nei su žiniaskalda, nei su konkrečiu vienu asmeniu. Tokia viena yra- http://www.supermamos. Reiktų, kad kokie penki- šeši jauni daugiavaikiai turtingi, protingi,pergyvenantys tėvai inicijuotų http://www.supertetis... Pvz. Sabonis 4, Žukas 5, Zuokas 3, Alekna 2+, ir t.t.

  32. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    JUOZUI

    O KAIP TURĖTŲ ATRODYTI TAS "GELTONAS RUNKELIS" ?

    Pabandom sukalti nominavcijas, o po to ką nors sugalvosime… :-)

    Jei į tai žiūrėti, kaip į šou – gali ir išeiti…

  33. Juozas - Algirdui / 88.118.37.31

    Taip. Jaučiasi V.L. stilius? Ir dar malonu, kad mes čia- pasibardami, pasipravardžiuodami vis tik iriames gal ne visada pasroviui.

  34. Algirdas -Juozui / 85.206.203.121

    "7. Ar Jus tenkina tai, kaip Lietuva suvokia ir pateikia save – žiniasklaidoje ir televizijoje?"
    Gerbiamas Juozai – ar tai šis klausimas ?

  35. Algirdui / 88.118.37.31

    ar skaitėte Bernardinuose, pilietinėse iniciatyvose BALTOJI ANKETA klausimą Nr.7 ? Šis klausimas turėtų papulti į Jūsų "citatniką". Man džiugu, kad dėl mūsų žiniasklaidos arogancijos rimtai susirūpino ir prof. V.L. Vakar netgi siūliau vieną iš formų, kaip ją nors kiek pažaboti atasvarai skiriant GELTONOJO RUNKELIO prizą, bet nesusilaukiau nei palaikymo, nei pelnytos kritikos.
    Pagarbiai Juozas

  36. idomu / 81.247.167.147

    kieno rankomis sudarkytas >Vilniaus senamiestis, pjaunami simtameciai medzia, brukami valdininkams reikaling piestukiniai falokratiniai pastatai?

  37. Lemtis / 82.135.160.242

    Mere, o kada būsite susitikime su klaipėdiečiais? Ir ar draugas jau grąžino knygą "Karo menas" ?

  38. Algirdas - 37.31 / 85.206.203.121

    Kaip gi galima nematyti skaitant komentarus. Tiesa, aš kažkaip neatkreipiau dėmesio į "auksinę frazę" ( kuri tai galėjo būti). Visu šimta nuošimčiu sutinku su meru apie 195.167 lygį. Tik aš tokiu atveju, į tokius pasisakymus net nekreipiu dėmesio

  39. Algirdui / 88.118.37.31

    Ar matėte AZ komentarą apie "otkatą"? Tikra auksinė frazė, maždaug verta klasikos tapusia "Ir kas gali paneigt, kad…"

  40. Siaulietis / 62.80.224.246

    Supratau. Butinai ateisiu.

  41. Siaulietis / 62.80.224.246

    Noriu paklausti:
    Kaip baigėsi istorija su Maxsimos aikštele?
    Girdejau gandus, kad tai visdelto buvo Jūsų klaida.
    Kaip yra iš tikrūjų?

  42. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to Konstancijui ,
    Gamtoje pabuvojote ir ispudziais pasidalinote,faina.Manau,kad butu tikslinga
    susirupinti visiems,tai visu musu.Gal butu tikslinga viesinti Meru pavardes,
    kuriai Partijai priklauso ir… kokius pageidavimus jie isreiskia musu Seimui,
    kokiu Istatymu truksta,kad padetis keistusi,zmones susipazintu arciau su
    Politikais ir padetis Valstybeje keistusi.Padeti tiems kas tvarkosi ir priversti tuos,kurie atsisako tarnauti visuomenei.

  43. Juozas to Kombatas, to Ežiukas / 88.118.37.31

    Geras tas Romo marketingo žodynas. Kažkodėl man atrodo, kad tai tas pats Romas Ežiuko minimame tinklalapyje pasireiškia miesto tokiomis fainai šiltomis foto nuotraukų serijomis.

  44. KONSTANCIJUS / 82.135.152.42

    O as noreciau pamastyti teigiamai. Siandien pasinaudojau proga ir su zmona bei mazaja dukrele nuvaziavome i Lentvari. Butu grazus miestas jei ne..
    Pacioje graziausioje vietoje Lentvario dvaro parke, kaskados verciasi ne per akmenis bet per cipsu maiselius ir buteliu sukes. Kancaru ir lauzavieciu nesuskaiciuojama galybe.
    Dvi ikaususio jaunimelio grupeles ne tik geria alu viesai keikiasi saukia, bet tusciais buteliais bando ismusti antro dvaro auksto langus.
    Pats miestas – keliai vien duobes, saligatviai po ziemos likes purvas, kelio riba su bortais neisvalyta nuo smelio kuriuo buvo tirpinamas ledas.
    Patikekit, VIlnius yra grazus, jei ir yra kokia siukslele uzmirstam Jamanto parke, palyginus su Lentvario dvaru ten isciustytas parkas. Kiemai svarus, saligatviai bent jau matosi, kelkrasciai sutvarkyti. O ir tu duobiu keliuose ne baisiai daug.
    Todel tariu aciu ponui merui uz tai, kad nebegalima gerti visai, aciu uz svarius saligatvius, aciu uz Lietuviskai lygius kelius.
    Siandien pamaciau sostine naujai.

  45. Algirdas to 2centas / 85.206.203.121

    Nuostabi povelykinė popietė, sugrižimas į gyvenimą ir į politikavimą. Taigi Gerbiamasai iš kur pas Jūs tokios išsamios žinios, kad teigiate:
    "Atimti, perimti ar kaip kitaip pasisavinti vyr. architekto ar architektu teises ar teise i konkretu reikala butu tolygu jo/ju darbo vietos atemimui. Cia ne Baltarusija. " Būtu labai idomu sužinoti. Mano nuomonė dėl riedutininkų : — tai tapo jau specifine sporto šaka ir todėl jie gali sportuoti tik specialiai tam paruoštose aikštelėse.. Ir vėlgi – kadangi sporto šaka, kažkas (? ) turi užtikrinti sportuojančių ir žiūrovų saugumą. kaip ten bebūtų, mes civilizuota tauta
    Geros nuotaikos visiems prieš gana trumpą darbo savaitę

  46. Centas / 85.206.235.118

    Puikus atsakymas.

  47. Centas / 85.206.235.118

    "Artūras Zuokas
    / 2006-04-18 16:09:37
    Jei dėstytojai sutiktų, o jūs pageidautumėte, tai aš mielu noru atvykčiau į paskaitą viešai diskusijai. "

    Vaizdo įrašų skyrelis tokias diskusijas su visuomene ir turėtu išsaugoti. Žiūrėtume ir džiaugtumėmės. Vieni sakytų, kad tai merui reklama, galbūt net vadintų tai propaganda, tačiau kiti (aš tarp jų) girtume Jus už tai.

    "Artūras Zuokas
    / 2006-04-18 16:26:04
    Bendrojo plano sprendinus ir pakeitimus tvirtina visos minėtos institucijos, taip pat būtinas svarstymas su visuomene. Tokiems sprendimamas turi pritarti ir miesto Taryba. Bendrasis planas nėra dėl asmeninių pageidavimų ar pagal individualų poreikį keičiamas dokumentas, nes jis turi garantuoti subalansuotą miesto plėtrą bei visuomeninio intereso pirmenybę. Jei bendrajame plane yra patvirtinta teritorija pramonei, o jūs įsigijote tokioje vietoje sklypą ir norite statyti gyvenamąjį namą , tai bendrojo plano savo sklypui pakeisti nepavyks. "

    Pasiduodu gerb. Artūrai Zuokai. Jūsų žinios mane privertė suprasti iš naujo, kad ne viskas taip paprasta kaip atrodo. Nebesikišiu į ne savo reikalus.

  48. Juozas / 88.118.37.31

    Vargšas Meras.
    Užknisom mes jį savo: *klausimais,perklausimais,pakl ausimais, pamokymais, idėjomis etc. Ašai taipogi -ne mažiau 120%.
    *Tarpusavio sąskaitų suvedinėjimu.Savo tekstų sureikšminimu, komentavimu iki galo neperskaičius komentuojamo teksto.( Aš -50%.)
    *savo komentarų apimtimi (griešnas ir čia esu)
    *Identifikavimu,net lyties demaskavimu,priklausimu ne toms, ar mūsų pačių manymu net nusikalstamoms partijoms
    * etc + ir t.t. + pan.+ ???

    Tas tiesa, bet tiesa ir tai, jog Meras – valdžia, tai jam ir priklauso tokią putrą srėbt. Ir dar – valdžia ir yra tam , kad ją kritikuoti. Ir dar – a priori – valdžia bloga visada.

    Suprasdamas ir tą, kad čia – ne Mero, o asmeninis A.Zuoko kampas, dar kartą stebiuosi Jo kantrumu, darbštumu, asmeninio laiko skirimu mums.
    Belieka dar kartą palinkėti sveikatos ir sekmės, ką ir darau su nuoširdžia pagarba. Sekmės !!!

    P.S. Man už nugaros stovi keli viešintys kauniečiai mano giminaičiai ir aš nepraleidau progos eilinį kartą pasipuikuoti- koks šaunus mūsų Vilnius (ir aš -labai akivaizdžiai parodęs galimybę pabendrauti su valdžia kad ir kokiam paaugliui riedutininkui.)
    Jie sako: IR KAUNE GALIMA GYVENTI. Ir prisideda prie palinkėjimo.

  49. ---> 195.14.179.2 / 85.206.235.118

    Keistas Jūs žmogus.

  50. 195.14.179.2 / 195.14.179.2

    Matote, o buvo visai nesunku. Pakelete man nuotaika, nes dar vienas zmogus siandien ims bendrauti mandagiai. Kulturoje slypi musu tautos problema. Na del to kalta istorija, bet i tai nesigilinkime. Tai jau visiem zinoma.

    O pavyzdi skatinciau imti is p. Valatkos, kuris sugeba labai mandagiai ir kulturingai pasakyti net pacia baisiausia minti ar izeidima. Zinoma as nesiulau izeidineti, gink Dieve ne, bet sugebeti sneketi kulturingai siulau pasimokyti. Rafinuotai ir kulturingai.

    Ir as nesu pries Jus nusiteikes ir nesiekiu Jus pazeminti ar kazkaip sumenkinti, tiesiog naudojuosi teise isreiksti savo nuomone ir apmastymus siame blog’e.

  51. ---> 195.14.179.2 / 85.206.235.118

    Iš kur pas Jus tiek didybės…

  52. 2 2 prisistatyk / 85.206.235.118 / 195.14.179.2

    Issilavines ir save gerbiantis zmogus kreipinyje vartoja daugiskaita (JUS), cia Lietuviu kalboje. Kolkas mes snekame lietuviskai, todel kiekvienas demonstruojame savaja kultura.

    "Tiesiog nenoriu kontrargumentuoti, nes man šiandien belieka šypsotis :) "

    Yra zmoniu grupe kuri visuomet sypsosi ir yra patenkinta. Tai psichiniu sutrikimu turintys asmenys. Jei Jus vilnietis, manyciau reiketu pasitikrinti adresu vasaros 5. Adreso tiksliai nezinau, bet pasiklausineje praeiviu surasite.

  53. to to / 82.135.176.30

    Dziugina tai,kad darbas padarytas musu Prezidento,JE Valdo Adamkaus, Vilniaus MERO,p.ArturoZuoko,LiCS ir kitu Nacionaliniu Partiju nenuejo veltui.Atgimsta Mokykla,jaunimas domisi Politika,pradeda skirti kas yra kas.
    Stagnatoriai gauna atoveiksmi.Mastas kenksmingu darbu ir Problemos sprendimo iskeliami klausimai placiu mastu,kad pakeisti situacija.Sutelktas
    darbas neuzsiciklinant ant buvusiu blogybiu bet zengti i prieki.
    Arba issidalinsime Zeme 1x2m ir nieko nereikes.

  54. 2 2 prisistatyk / 85.206.235.118

    "2 centas
    / 195.14.179.2
    2006-04-18 15:08:40
    1. Kiekvienas turi teise gerbti tai ka nori.
    2. Kiekvienas SAVO asmenines problemas spendzia pats, arba (Jusu atveju) skambina tele pagalbai. Ten tokiu kaip Jus daug parodo.
    3. Siais komunikaciju laikais taspats IP adresas gali aptarnauti daugiau nei viena kompiuteri. Nezinau, gal kas is kaimynu taip pat cia reiskiasi.
    4. Miesto detalieji planai yra problema daugomoje Lietuvos miestu, supuvusi yra musu biurokratija ir jos puciamas aparatas ir kuriamos bereikalingos darbo vietos, o ne meras ar jo komanda. Atimti, perimti ar kaip kitaip pasisavinti vyr. architekto ar architektu teises ar teise i konkretu reikala butu tolygu jo/ju darbo vietos atemimui. Cia ne Baltarusija. Cia galioja Lietuvos respublikos istatymai, pagal kuriuos ir tvirtinamas bendrasis miesto detalusis planas arba jo pakitimai kazkurioje konkrecioje vietoje. Vien todel, kad to norite Jus, niekas ne pirsto nepajudins. Matyt taip ir yra, kitap cia ir nesireikstumete su tokiomis pretnzijomis. "vsio zakona" kaip sakoma "

    Tiesiog nenoriu kontrargumentuoti, nes man šiandien belieka šypsotis :)

  55. to to / 82.135.176.30

    Jooo,MERUI reikia gulti Kryzium ir patenkinti triju zmogeliu reikalavimus!
    Is kur tiek reikalavimu,is kur tiek nesiskaitymo kai valdo kitokia dauguma.
    Labai daug priklauso nuo Savivaldos Istatymo,kuris dar nesukurtas. Tiesioginiai MERU rinkimai ir suteiktos,paskirtos Galios Savivaldybems pries
    tai panaikinus Apskritis.Mes turime Politikus,kad sukurtu tam pagrinda.
    Ar valdanti dauguma sukurs pagrinda trijulei reikalaujanciu,tai kodel sitie reikalavimai gulasi cia ir nerodomas Kelias ju paieskai ?

  56. 2 centas / 195.14.179.2

    1. Kiekvienas turi teise gerbti tai ka nori.
    2. Kiekvienas SAVO asmenines problemas spendzia pats, arba (Jusu atveju) skambina tele pagalbai. Ten tokiu kaip Jus daug parodo.
    3. Siais komunikaciju laikais taspats IP adresas gali aptarnauti daugiau nei viena kompiuteri. Nezinau, gal kas is kaimynu taip pat cia reiskiasi.
    4. Miesto detalieji planai yra problema daugomoje Lietuvos miestu, supuvusi yra musu biurokratija ir jos puciamas aparatas ir kuriamos bereikalingos darbo vietos, o ne meras ar jo komanda. Atimti, perimti ar kaip kitaip pasisavinti vyr. architekto ar architektu teises ar teise i konkretu reikala butu tolygu jo/ju darbo vietos atemimui. Cia ne Baltarusija. Cia galioja Lietuvos respublikos istatymai, pagal kuriuos ir tvirtinamas bendrasis miesto detalusis planas arba jo pakitimai kazkurioje konkrecioje vietoje. Vien todel, kad to norite Jus, niekas ne pirsto nepajudins. Matyt taip ir yra, kitap cia ir nesireikstumete su tokiomis pretnzijomis. "vsio zakona" kaip sakoma

  57. Developui - ne / 82.135.195.167

    Gerbiamas mere, kiek galima tos veidmainystes? Juk puikiai zinome, kad kulturos informacijos stulpai mieste buvo sunaikinti tam, kad butu padaryti dideli reklamos stulpai, kurie perduoti administruoti tiems, kurie isleido jusu priesrinkimine ataskaita ir dare LiCs kampanija. Ar ne taip?

    Ar nuo to miestelenams padaugejo kulturtingos informacijos? NE! Jos sumazejo. Tai akivaizdu. Ciurlionis ciurlioniu, o kaip su nudienos Vilniaus meno projektais?

    Ideja, kad transliacijos troleibusuose pades tapti kulturingesniais yra absurdiska. Itariu, kad cia vel "otkatas" – paziuresime kas laimes si konkursa.

    Riboti riedutininkus irgi visiskas absurdas, jie greiciau miesto puosmena, o ne kazkokiu mistiniu kampuciu gadintojai (gal uz ju remonta irgi bus paimtas "otkatas"). Pasiziurekite, kaip tai yra Rygoje, Bratislavoje… O kampe nugrustos rampos

    Lygiai taip pat ir su grafiti uzdazymu – veiksmai vyko, kai tuo buvo suinteresuotos dazu firmos. Dabar kazkodel kova su grafitti irgi pamirsta…
    Ir gerai… Ko tais paminklu tie vaikai neapipaiso

    Ne vien sinatetinio developerio rankose turi buti miestas, o pilieciu, tame tarpe ir maziausiu. O atrodo, kad merija vaiku ir jaunimo vardu naudojasi, kad tik kur didelius projektus, kuriems budingi dideli ir otkatai.

    Taigi linkiu uz brangiai neterlioti troleibusu ir neleisti muzikos juose. Ir butinai paskelbti kas konkreciai laimi tokius "puosybos uz brangiai" konkursus.

  58. Centas Deimui 195.14.179.2 / 85.206.235.118

    "Deimas
    / 195.14.179.2
    2006-04-10 11:31:12
    Laba diena gerb. p. A. Zuokai, esu studentas, studijuoju politologiją viename Lietuvos didmiestyje. Norėčiau Jūsų paklausti, kaip elgtis besiformuojančiam politologui kuris žavisi Jumis kaip politiku, jei seminarų ir paskaitų metu, diskusijai pakrypus apie A. Zuoką, dėtytojai švelniai tariant "duoda velnių" tiem kas pavyzdžiu stato A. Zuoką arba pamini bent vieną iš daugybės jo gerų darbų. Norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę šiuo klausimu ir kad patartumėte. Iš anksto dėkui. "

    Mero gerbėjas?

  59. Centas / 85.206.235.118

    :)

  60. 2 centas / 195.14.179.2

    Tele3 pagalbai paskambink :DDD

  61. Centas / 85.206.235.118

    Ate:)))

  62. Centas / 85.206.235.118

    —> Na, o, bet, tačiau

    Norejau pasakyti, kad jeigu meras atsako (atseit jam tai naudinga), o tokie kaip Jūs tikite atseit Bendrasis miesto planas yra kažkas antgamtiškai sudėtingo, ir tuo pačiu metu kažkoks architektas dėl savo pretenzijų tą planą metų metus laiko ir nepasirašo jo, kai yra galimybė tą planą merui perimti į savo rankas ar netgi sukurti kompetetingą greitai veikiančių architektų komandą tą planą koreguoti pagal žmonių poreikius, tai reikia tai padaryti. Meras atsako, meras turi veikti.

  63. Centas / 85.206.235.118

    —> Na, o, bet, tačiau

    Šventės jau baigėsi, bent jau man. Aš šiaip su Jumis visur sutinku, ir taip pat tikiu meru, bet jeigu įsigilintumėte, suprastumėte… Nori nenori meras atsako. Tačiau aš tiksliai žinau, kad ne jo kompetencijoje architektų pretenzijos. Tačiau rezultate žemės paskirties be architektų patvirtinto Bendrojo miesto plano negalima pakeisti. Žmonės galvoja, kad tai merui naudinga. Aš tuo negaliu netikėti. Meras ir turi perimti reikalingas galias į savo rankas. Aš tą čia ir pasiūliau. Dar pasiūliau modernizuoti tai. Kodėl ne?

  64. Centas / 85.206.235.118

    —> Na, o, bet, tačiau

    Neišmanote, nesikiškite.

  65. Centas / 85.206.235.118

    Ponas Artūrai Zuokai, ten netyčia Jūsų pavardėje įsivėlė netikslumas. Atsiprašau. Dėl Bendrojo plano, tai žmonės tiesiog kalba Jūsų nenaudai. Aš Jus palaikau ir siūlau Jums nesitaikstyti su tuo, kad kažkoks architektas gali sau leisti nedėti parašo ir vilkinti Bendrąjį miesto planą pora metų. Taip jis sugadins galutinai Jūsų reputaciją. Perimkite architektų kontrolę į savo rankas. Tai strateginis dokumentas. Šitas dokumentas apskritai galėtų būti kompiuterinis, tvirtinamas ne į keletą metų vieną kartą, bet vieną kartą visam laikui. Galėtų būti tik koregacijos reikalui esant pagal vilniečių poreikius. Jaučiu šita iniciatyva supaprastinti šitą reikalą yra Jūsų rankose. Todėl ir toliau tikėsiu tais žmonėmis. Ir tikėsiu, kad tai Jums naudinga. Perimkite tai į savo rankas ir padarykite Bendrąjį miesto planą kompiuterizuotą, šiuolaikinį, koreguojamą ir priklausomą nuo miesto mero, o ne nuo kokio architekto malonės. Dabar atsakote pats už kažkieno kaltę. Ištaisyti tai. Tiesiog tokia idėja galbūt nebuvo atėjusi Jums į galvą. Ačiū.

  66. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    CENTUI

    Atsipalaiduok… :-)

    Meras , tamstai, tikrai nepakeis Bendrojo plano net per pusę metų…

    O kas spekuliuoja frazėmis – tegul ir toliau taip dar. Kaip sakoma, visiems neįtiksi…
    O man , Centai, labai sunku titikėti tais žmonėmis, kuriais pats tiki… :-) ,
    nes frazė " AZ taip ima kyšius" iš viso absurdiška… Ir kas čia per tokie "svarūs argumentai" ?

    Liežuvauti mažiau reikėtų – nežuvis ne taip baisiai nudils.. :-)

    Pagarbiai,

    Su Šventėmis, Tamstą

  67. Matas / 82.135.172.62

    to ??? / 86.38.80.113
    2006-04-18 13:26:53
    Tikriausia kalbate apie riedutinikus. Gerai, kad Savivaldybė išleido tokį įstatymą. Kai kas norėtų karstytis Gedimino prospekte ant jaunų medelių šakų arba užlipti ant gėlės, blogiausiu atveju kam nors ant galvos. Reikia turėti šiek tiek savigarbos ir supratimo. Kad Savivaldybės aikštėj ne vieta riedutininkams-sveiko proto ir normalios kultūros žmogui ir taip aišku. Tai.,visgi, centrinė miesto aikštė. Žmonės nori ramiai pasivaikščioti, pasėdėti ant suoliukų, vieni su kitais jaukiai pabendrauti. Pagalvokite, ar jauku tokioje aikštėje, kur aplink laksto riedutininkai.

    Dar kartais pastebiu važiuojančius motociklais ar motoroleriais Pilies gatvėj. Jų irgi niekas negali sutramdyti. Gal irgi reikėtų statyti policininką ir bausti, jei jau mūsų tik toks supratimas…

  68. Centas / 85.206.235.118

    Gerb. Artūrui Zuikui minties pakartojimas. Jūs parašėte: "Kai kur žemės paskirties negalima keisti, nes to neleidžia Bendrasis miesto planas", čia ir yra mano klausimo esmė, nes tas Jūsų minėtas "kai kur" yra labai jau perdaug išsiplėtęs ir perdaug užsidelsęs. Vis dėlto atsakyti nereikia. Tiesiog labai lengva dabar bet kam Jūsų vardu spekuliuoti: "AZ taip ima kyšius" ir panašiai. Todėl man sunku tais žmonėmis netikėti, kai jų argumentai svarūs. Savivaldybė neatlieka darbo. Arba savivaldybė nekalta. Tačiau Jūs pats rezultatus mėgstate, tai kodėl neleidžiate ir žmonėms to mėgti ir tuo naudotis. Pagalvokite apie tai. Jeigu šitos problemos nebūtų, neturėčiau ko prikibti.

  69. Kombatas / 80.240.6.172

    Autorius Romas.Lietuvių – pardavėjų kalbų žodynas

    Be visiems žinomų kalbų yra ir tik jiems suprantama pardavėjų kalba.
    Klientai ją pradeda suprasti tik įsikėlę į naują butą.

    Į pagalbą retų kalbų mylėtojams
    Vilniaus marketingo folkloro perliukai (citatos iš tinklapių):

    1. Saltoniškių pramoninis rajonas prie magistralinės gatvės pristatomas kaip "jaukus Žvėryno kampelis žalių kalvų apsuptyje".
    Tose pačiose Saltoniškėse sklypas vidury trijų gatvių sankryžos, būsimos "Panoramos" parduotuvės kiemas ir šalia smagiai dirbantis kartono fabrikėlis pristatomas kaip "pušyno ir privačių namų apsuptyje"

    2. Namas prie "Sigmos", įspraustas tarp 1970 m. statytų namų ir Kalvarijų gatvės, kuria visi važiuoja (arba stovi kamščiuose) į Akropolį ir į Ozo areną: "Tai butai pirkėjams, suprantantiems Vilniaus centro privalumus, vertinantiems miesto šurmulį, įspūdingą panoramą bei komfortą."

    3. Vieta virš tunelio: "Tikra ramybės oazė miesto centre, už kurios sienų – pulsuojantis didmiesčio gyvenimas". Butų nuomininkai (bent pusę butų išpirks spekuliantai ir po to pernuomos), kasdien trikšmaujantys iki paryčių, rekomenduojami kaip "Malonūs ir draugiški kaimynai, (…) suteiks Jūsų gyvenimui dar daugiau džiaugsmo ir pilnatvės"

    4. Namas prie planuojamo Vakarinio aplinkkelio pristatomas kaip: "Viename iš ramiausių miegamųjų Vilniaus miesto rajonų (Viršuliškėse) iškils įspūdingas daugiabučių gyvenamųjų namų kompleksas su požeminėmis parkavimo aikštelėmis." (Beje ten parkingų – tik 0,8 vietos butui, kaip kokiame Naujamiestyje, o ne laukuose, kur ganosi ožkos).

    5. Kvartalas prie sąvartyno – "Jau pradėtas statyti naujas daugiaaukščių namų kompleksas puikioje Vilniaus miesto vietoje – šalia "Balt park" viešbučio."

  70. Centas / 85.206.235.118

    Ponas Artūrai, Apskrities viršininko administracija, Aplinkos bei Žemės ūkio ministerijos, skamba kompetetingai iš Jūsų pusės, labai puiku. Jūs parašėte: "Kai kur žemės paskirties negalima keisti, nes to neleidžia Bendrasis miesto planas", čia ir yra mano klausimo esmė, nes tas Jūsų minėtas "kai kur" yra labai jau perdaug išsiplėtęs ir perdaug užsidelsęs. Nuoširdžiai ir kompetetingai atsakykite ar Jums rūpi supaprastinį šitą reikalą? Visi kaltina už tai Jus. Aš tikiu Jumis.

  71. cc / 85.206.116.89

    ponas mere,

    noriu atkreipti jusu demesi i kelias labai akis badancias problemas Vilniaus mieste:

    1) nagli valkatos, terorizuojantys ir persekiojantys turistus gedimino ir ypatingai pilies gatveje. ne karta teko matyti, kaip grupes turistu tiesiog privestos salintis ir begioti nuo apsvaigusiu benamiu ar fashistuojanciu naciu. Ar negalima sustiprinti patruliavimo tose gatvese ir nuolatos palaikyti tvarka?

    2)kaip vyksta kiosku pertvarkymas? kada pagaliau mes atsikratysime tu metaliniu deziu, kurios ypatingai gerai primena praeiti.

    3)ar neimanoma sutvarkyti Vilniaus taksi parko, kaip, pvz, Rygoje? Tiesiog isduoti spec. taski numerius ir leisti vezti keleivius tik su tam tikrus reikalavimus atitinkanciomis masinomis. Nes dabar suvaziuoja 25 metu senumo taksi is visos Lietuvos ir jiems negalioja jokios taisykles! O juk tai visuomeninis transportas!

    Aciu uz atsakymus, manau daug kam butu idomu juos isgirsti.

    Geros dienos!

  72. ??? / 86.38.80.113

    Gerb Zuokas!! kodel savyvaldybe isleido toki istatyma kad jaunimas nebegali vazinet buvusioj savivaldybes aiskteje , kodel jus tokie ziaurus ir nesuprantat jaunimo !!!

  73. Ežiukas / 212.59.15.218

    Gerb. Mere , gal galėtumėte išsakyti savo nuomone apie internetinį projektą :

    http://tinkle.miestai.net/ ir http://www.miestai.net/ .

    Tai pat ką jus galvojate apie tokius būdus miestiečiams išsakyti savo nuomone apie juos supančio miesto plėtrą, atsinaujinima, pliusus bei minusus ir t.t. Ar įmanomas dalykas, kad į tai kada nors būtu atkreiptas dėmesis žmonių kurie atsakingi už miestą ? :)

  74. Centas / 85.206.235.118

    Nes aš tais žmonėmis negaliu netikėti, kol Jūs tylyte. Kaip meras galėtumėte išsakyti savo tvirtą poziciją ar savivaldybė atsakinga už žemės paskirties keitimą per savivaldybę? Žemėtvarka pats suprantate ne visagalė. Ačiū už kompetetingą atsakymą. Geros dienos ir vis dėlto atsakykite.

  75. Centas / 85.206.235.118

    Gerb. Artūrai Zuokai, rašyti apie kultūrinę informaciją sugalvojote jau ne pirmą kartą. Aš suprantu Jūsų rūpestį, kad mes nežinome medžių rūšių ir kai kurių istorinių datų ar istorinių asmenybių, tačiau to akivaizdoje vis daugiau girdžiu žmones sakant, ir tai galbūt paneigsite yra tų žmonių spekuliacijos, kad Jūs labiausiai atsakingas už tai, kad žmonės negali pasikeisti žemės paskirties… Tos nuomonės jau suformavo ir man tokią švelniai tariant, įteigtą tiesą. Paneikite.