Ar yra pagrindas isterijai ir niūrioms pranašystėms
2006 - 04 - 12, Trečiadienis 10:31Visų vakar šiame beribės interneto erdvės kampe labai aktyviai diskutavusių lankytojų norėčiau atsiprašyti, kad nespėjau atsakyti į jūsų klausimus. Bet šiandien norėčiau parašyti keletą esminių dalykų, dėl kurių ir vakar kilo diskusijos.
Pirma, Liberalų ir centro sąjunga tikrai negali tapti valdančiosios daugumos dalimi, kol toje daugumoje yra Darbo partija, toks yra mūsų partijos tarybos nutarimas. Manyčiau, kad dabar tikrai už valstybę atsakomybės nebijančios prisiimti partijos turėtų kurti naują koaliciją ir taip sustabdyti darbiečių įsigalėjimą. Taip pat manyčiau, kad iniciatyvos, buriant galimą naują koaliciją turėtų imtis Prezidentas.
Antra, vakar ne kartą buvo paminėtas mano kolega Raimundas Šukys, todėl ieškantiems atsakymų, kodėl vakar taip masiškai buvo balsuota prieš Seimo pirmininką, galėtų susirasti Raimundo kalbą, pasakytą, renkant Seimo pirmininką 2004 m. pabaigoje. Dar tuomet buvo įvardyta gausybė ne tik Seime, bet ir valstybėje atsiradusių problemų per pirmąją Artūro Paulausko – Seimo pirmininko kadenciją.
Trečia ir bene svarbiausia, reikia numalšinti staiga kilusią isteriją, tiesiog stebina kai kurių politikų ir kone visų politologų niūrios prognozės ir kone pasaulio pabaigos pranašavimas. Vieno žmogaus nušalinimas iš pareigų negali sukelti valstybės krizės. Krizę gali sukelti tik perdėta reakcija ir neatsakingi veiksmai po demokratinėje valstybėje normalių permainų.
Man nesuprantamos ir kalbos apie valdančiosios koalicijos griūtį, kaip nesuvokiamas ir iki šiol didžiu valstybininku save pristatinėjančio A. Paulausko elgesys. Išeitų, kad koalicija įmanoma tik su A. Paulausku – Seimo pirmininku, su eiliniu Seimo nariu A. Paulausku koalicija žlunga ? Koks čia valstybinis požiūris, kai svarbiausias yra vieno žmogaus postas. Juk net socialliberalams, kaip įžeistiems vaikams, pasitraukus iš koalicijos, Darbo partija, socialdemokratai ir Kazimieros Prunskienės partijos atstovai tebeturi daugumą, palaikomą ir kai kurių pavienių Seimo narių, ir manau, kas jei ne sveikas protas, tai interesai lems, kad koalicija išliks.
Patį A. Paulauską būtų galima net pasveikinti tapus laisvu, nes dabar, kai nevaržys baimė prarasti postą, gal galės atvirai pasakyti, ką manąs ir apie Viktoro Uspaskich diplomą, ir apie energetikos, dujų reguliavimų bei kai kuriuos kitus įstatymus, ir apie netenkinamą teisėsaugos būklę. Būdamas laisvas gal galės ne tik kalbėti, bet ir veikti kaip valstybininkas. Pagaliau jis gavo vertingą pamoką, kad net politikoje negalima išdavinėti bendražygių ir draugų.
Ir baigti norėčiau pakartotinu raginimu nepasiduoti pavasarinės energijos antplūdžio skatinamai isterijai ir nedramatizuoti situacijos bei nepranašauti valstybės griuvimo. Pasižiūrėkime, kas vyksta Italijoje, Prancūzijoje, kaip vyksta rinkimai Vengrijoje, apsidairykime aplink Lietuvą ir pamatysime, kad kaip sakoma, kaip danguje, taip ir ant žemės. Ateina pavasaris, reikia tvarkyti gatves, rengtis miesto aplinkos tvarkymui, žemės ūkio darbams ir tiesiog gyventi, nepaisant to, kas bus kitu Seimo pirmininku.


2006 - 04 - 13, 11:50
JUOZUI, SLIKUI
Partijų programos panašios todėl, kad rašytos įtikti – VISIEMS.
Programos nebuvo rašytos remiantis kuo arčiau riderinti jas prie, sakykime, menamų savo ideologijų.O šios net aiškiai nesuformuotos – dar galiu suprasti LSDP, bet N skaičius LIBERALŲ turi atsisijoti. Apie Darbo Partiją iš viso nekalbu – čia ką, darbas ideologija ? ( Kaip konclageriuose ..:-) )
Ir pirmas uždavinys LiCS sukurti tokią savo iseologinę programą , kuri remdamasi liberalios ideologijos vertybėmis būtų šiuiolaikinė ir aiški. Šiais laikais – pasakyti mes liberalūs – nebeužtenka. Nes laisvose demokratijose kaip ir visi liveralūs…
Net nauja LLS – 6000 paretija savo programą nusirašė nuo LiCS ( truputėlį, tiesa, papudruota G.Steponavičiaus plunksna )…
2006 - 04 - 13, 10:22
Konservatoriai galetu siandien iskelti puikia seimo pirmininko kandidatura – C.Jursena. 3.14-dec butu naujajai kAAlicijai (bet ir Brazauskui tada …)
2006 - 04 - 13, 10:20
Geros mintys išsakytos JO 2006-04-13 09:19:52 komentare.
2006 - 04 - 13, 10:17
Cit.:Pirma, Liberalų ir centro sąjunga tikrai negali tapti valdančiosios daugumos dalimi, kol toje daugumoje yra Darbo partija, toks yra mūsų partijos tarybos nutarimas. )))
Pastabėlė:Pirmiausia tai,kad su zuokininkaisniekas jau daug kas nebenori sveikintis(tame tarpe ir Prezidentas V.Adamkus),ne tik bendradarbiauti.
2006 - 04 - 13, 9:33
Mane suintrigavo viena antraste: "Nuvertusios Seimo pirmininką pralaimėjo tiek valdžia, tiek ir opozicija – politologai". O kas tada laimejo? Gal politologai? Gal reikejo tuomet palikti Paulauski ir toliau su jo suorganizuota betvarke?
2006 - 04 - 13, 9:19
Ar pastebėjote, kaip greitai paseno pastarųjų 2 dienų šio blogo vedamojo antraštės.
Dėl partijų.
Gyvenine viskas būna subalansuota tarp pasiūlos ir paklausos.
Pvz., po 1990 m. visą dešimtmetį lietuviai tenkinosi maitintis savartynu, – taigi į lietuvių skrandžius buvo perkelti Vakarų savartynai. Kai kas iš to padarė gerą biznį (ne tiek iš vartotojų uždirbo, kiek iš tų, kurie atsikratė savartynu – ten už į savartyną nuvežtus poroduktus reikia pakloti labai daug).
Tas pats su politika.
Žmonės tenkinosi savartynu – turi savartyną (kad ir 1990 m. ką pakišo, tas buvo gerai – ar kas svarstė).
Apie kokias čia programas žmonės šnekate.
Daug kam šiandien lietuvis neturi poreikio, ne tik koperacijai ar programoms.
Ir visgi, yra šiandien darbų, kurių net nagalima lyginti su tais, kuriuos atlieka prezidentūra, vyriausybė ar seimas. Šios įstaigėlės net nevertos juodymo ant tų žmonių rankos, kurie turi programą ir nuosekliai ją įgyvendina – Lietuvos suklestėjimo programą.
Taigi, Lietuva turi tokią programą, gaila, be partijų ir be tų instancijų noro (nors noro būtų).
Žinoma, tai nėra gerai.
Manau, kad tai laikina, kol gentis puslaukinė ir jos vadinamieji intelektualai žaidžia šachmatais figūras pasidėję ant žmonių dūšių…
Bet maloningas Dievas dar kartą matomai atsiūs savo sūnų, kuris išgelbės visiškai sugedusius žmones.
Su atgimimu, su artėjančiomis šv. Velykomis.
Atleiskite, kaip visada už ekspromtą ar blicą – šiandien įtempta diena…
2006 - 04 - 13, 8:55
Persiprašau, bet vardus sumaišiau (nepabūdęs dar aš). Atsakiau Algirdui:)
2006 - 04 - 13, 8:52
Apie partijas. Žiūrint į labai netolimą praeitį galima sakyti, kad pirmosios partijos kūrėsi įdėjų pagrindu ir tarsi laikantis 1918-1940 m. Lietuvos partijų palikimu. Tuo metu tikrai žmones partijose vienijo bendros idėjos. Sąjūdžio griuvimas vėl išgrynino kelias partijas. O štai su A. Paulausko eros pradžia (kaip politiko) partijos pradėjo kurtis asmeniui, apie kuri susiburia (nelabai kyla rašyti ranka:) bendražygiai, kuriuos vienija jau ne kažkokios ideologinės nuostatos, o vienas tikslas – valdžia (kuri siekiama, bet kokiais metodais). Aiškus vienas dalykas partijose (ypač naujose) nėra ką kalbėti apie ideologijas (pastarųjų aiškinimas paliekamas politologams:).
Realus dalykas, kad pas mus partijų yra per daug, kas patvirtina ankstesnę mano mintį, kad partijos kuriamos savo ego patenkinimui (daugelis jų švelniai sakant marginalinės, apie save pranešančios tik prieš rinkimus). Realiai reikalinga jų koncentracija (bet kaip sunku peržengti per savo ego). Sakykim Lietuvoje jau daugmaž išsirutuliojo socdemų, konservatorių partijos (soclibams ko gero vis dėlto teks susilieti su LSDP( be to tą patį gali padaryti ir valstiečiai:), darbo partijos likimas dar neaiškus. Man labai neiški kol kas centro dešinės likimas; kol kas ten tik skylimų vajus, bet tai praeis. Realiai manau su laiku Lietuvoje liks 2-3 (maksimum 4) stiprios partijos, kitom liks tik satelitų likimas.
2006 - 04 - 13, 7:56
Dėl LiCS tai nesutikčiau, kad ji "įkurta savo vadui". Dar yra tokia LSDP. Bet ji turi gilias tradicijas…
2006 - 04 - 13, 7:53
Algirdui
dar dėl partijų- programos visų gražios, o faktinė veikla- tik savi INTERESAI,ką labai į ž v a l g i a i (prisiminkim antraštinę isteriką) ir aiškiai suformulavo vakar čia AZ:
"ir manau, kad jei ne sveikas protas, tai interesai lems, kad koalicija išliks."
2006 - 04 - 13, 7:36
Na, o, bet, tačiau,
aš pats savo versiją dėl Kniaziaus mokslų GRU griaunu tuom, kad ten legendą apie Plechanovo diplomą būtų atšlifavę nepriekaištingai – su "kursiokais",profesorium ir t.t.
Ir vis tik- ne toks jau jis visiškai prasčiokas, deja, deja:(. Vaistų, tiksliau- priešnuodžių kol kas nėra.Gal vokeliuose receptas?:)))
Algirdui
Dėl partijų- geras klausimas. Slikas kažkada čia labai taikliai pastebėjo, jog partijų programose beveik neliko skirtumų. Gal dėl to, kad dauguma jų sukurta savo vadui?
2006 - 04 - 13, 2:10
Kaip sakiau, p.Paulauska maciau, kaip viena geresniu asmenu, nes jis turi teisines praktikos. Tai reiskia, kad jis padares klaidas tikrai supranta, jog tai buvo klaidos. Niekada nesivele i bereikalingas kalbas. Is dalies gaila, manau, jis buvo tikrai geras seimo pirmininkas, galbut tikrai atsivers tikrieji zodziai, kas vyko koalicijoje. Ne Lietuvai tokia gausia tureti. Ir vel, pritarsiu, kad lics lai geriau nelenda i nauja koalicija. Sues kaip termitus (skruzdedos). Asmenine nuomone: kai kurie veiklus zmones, siekdami ivertinimo, per daug prisisliejo prie p.Zuoko. Pvz: Silgalis (jau dabar susigadino karjera, nes be Arturo, daugiau niekas jo nemyli – kodel? Nes bendri pinigai.) Gal itin ziaurus as, bet nemegdamas Zuoko, gerbiu tik uz tai, kad sugeba islikti, o tai yra kapitalizmo esme.
2006 - 04 - 12, 23:48
—> Na, o, bet, tačiau
Nuvyliosime iš Tailando ir iš Olandijos, ir kitų šalių turistus, na, o gali būti tapsime tik jų stipriais konkurentais, bet vistiek turizmas ir ekonomika Lietuvoje kils neregėtais mąstais, kazino ir viešnamiai, kokia vizija! Tačiau negaliu paneigti, kad mūsų šalys paskutinė įsivedė krikščionybę, paskutinė įsives ir prostituciją, ir tai turbūt per prievartą… Drąstos trūksta mūsų politikams. Tačiau tikriausiai diedai pasakytų, kad jie geriau žino ko jiems reikia (?)
2006 - 04 - 12, 23:43
Taip, broli, ir iš savo kišenės duosime merginoms darbo.
2006 - 04 - 12, 23:37
CENTUI
Ar tai reiškia, kad ekonomiką kelsime individualios veiklos pagrindu ? :-)
2006 - 04 - 12, 22:57
Prostituciją reikia legalizuoti, iš MN nepragyvens Lietuva. Tegul dirba merginos.
2006 - 04 - 12, 22:53
vilniaus gyventojui
Nu šitos temos yra labai abstrakčios. Galiu pasakyti, kad pirkimus ir visa kita atlieka ne meras. Tai ne jo kompetencija. Ūkinius reikalus tvarko savivaldybės administracija, kuriai vadovauja direktorius Valdas Klimantavičius. Šitą poną į pareigas skyrė Vilniaus m. Taryba. Labai abejoju, kad Zuokas galėtų ryžtis reikalauti kažkokių kyšių ir nurodinėti kokiam nors departamentui priimti sprendimus, pažeidžiant kokius nors įstatymus ar kt. teisės aktus. Reikia įvertinti ir tai, kad savivaldybės administracijoje dirba įvairioms partijoms priklausantys ar kaip nors kitaip susiję su tom partijom piliečiai.
Statyboms leidimus išdavinėja irgi ne Zuokas, o administracijos darbuotojai. Gal būt dėl jų nekompetencijos ar kitų priežasčių yra kažkokia netvarka. Vėlgi, neaišku, ką turite omeny, todėl labai sunku ką nors čia komentuoti.
Dažniausiai savivaldybės klerkų padarytos aferos ir krenta ant Zuoko. Jei savivaldybėje iš tikro yra tokia netvarka, tai pirmiausia aš rimtai pasikalbėčiau su Klimantavičiumi. Jei jis kartais nelabai sugeba tinkamai organizuoti savivaldybės administracijos darbo, tai reiktų ieškoti naujo vadovo. Šiap, gerai vadovauti tokiam dideliam ir margam kolektyvui yra labai didelis menas.
2006 - 04 - 12, 22:50
ALGIRDUI
Kol kas matau tik dvi normalias partijas – LiCS ir … ? Vytautą
Landsbergį… :-)
P.S. tiesa, normalia ji pradėjo tapti tik dabar , kai išėjo "ambicijų mutantai"…
2006 - 04 - 12, 22:30
Vakar dienos puslapyje viena ponia kreopėsi į Merą dėl Pavilnio purvinų ir patvinusių gatvių. Ištikimoji Mero Dulsinėja,"megztoji beretė" L.EM.G , arba to to teikėsi parašyti atsakymą už Merą ( perkopijuoju po tekstu). Įžulumo ir neprastaburniškumo viršūnė- dirbkit jūs tą savo emocinį-politinį darbą, bet be rinkėjų partija- apskritas nulis. Už kiekvieną gerą darbą ir dėmesį mietiečiams Meras per rinkimus susirinks jų balsus, o už tokius akibrokštus-įgis tik daugiau priešų. Slikai, įkrėsk tai protingajai vištai proto.
"to to / 82.135.176.30
2006-04-11 11:53:17
to Ina ,
yra Projektai,premjeras asfaltuoja gatves,Ukio ministerija skyre lesas,
Darbo Partija laimina visa Uki.Musu MERAS Tarnauja Vilniui ir Lietuvai.
Reikia kreiptis pagal adresa bet ne kalti diena is dienos.Mes nededam asfalto,trukdai dirbti emocini – politini darba,mes dirbame,ka veiki siame Kampe? "
2006 - 04 - 12, 22:22
Slikas Tau idomu suzinoti, pasisukinek statybu, zemes sklypu, viesuju konkursu srytyse, pirkimuose labai daug idomaus suzinosi, susidarysi tikra vaizda kas vilniuje dedasi
2006 - 04 - 12, 22:18
robi, jeigu tau dar neisplove smegenu visokie demagogai, aferistai ir izulus melagiai, tai turi suprasti, kad yra viena sutve, kuri daro bardaka lietuvoje, tai zuokas, brazauskas, uspaschichas, bosas ir kiti panasus i juos, drasko lietuva kaip kokie gienos dveselena, sita visa sutve posodinus uz grotu tikrai paprasti zmones lengviau atsikveptu, gal ir nereiketu tiek masiskai zmonem is nevilties vaziuoti i uzsienius, sitie padugnes uzgrobe ivaires sritis neduoda plestis vidutiniam verslui, kaip koks vezys naikina organizma is vidaus, galvoja paprastiem zmonem numes edalo, kad nenudvestu ir tolaiu tvarkysis savo delas, prieis jie liepto gala, tikrai prieis.
2006 - 04 - 12, 22:16
Baikite, prasau, kvailioti. Pries rasydamas truputi pamastykit, susikaupkit ir atsipalaiduokit! Nebandykite taip juokingai apsimesti STT agentu – jums tai netinka. Vaizduojat pikta, bet esate visai nesupykes. Kur tu mokesi supykti, lepsi? Greiciausiai zmonai po padu sedi ir nezinai kur detis! Cha cha cha. Mulkis!
2006 - 04 - 12, 22:15
Man tai asmeniskai labai gaila ir Blinkeviciutes, ir Valionio. Kas bekalbetu, apie ji blogai, jis buvo geras ministras ir sergejo Lietuvos interesus. O apie Blinkeviciute ir kalbete nereikia – ji tiesiog buvo viena megstamiausiu politikiu. Ir as tikiu, kad jai gaila ne privilegiju ar pinigu, o palikti idomu darba su nerelizuotomis idejomis.
O is kitos puses, argi galima tokiam zmogui, kaip meras rasyti "Patį A. Paulauską būtų galima net pasveikinti tapus laisvu, nes dabar, kai nevaržys baimė prarasti postą…", ka ji pati varzo tokia pat baime, ar netgi postomanija? :)
2006 - 04 - 12, 22:13
vilniaus gyventojui
Tai gal, tamsta, išaiškintum, kas iš tikrųjų dedasi? Su kokiom grupuotėm Zuokas susijęs ir ką jis daro savo naudai? Būtų įdomu sužinoti.
2006 - 04 - 12, 22:10
Čia, matyt, dar nuo tų laikų: ?? ??????? ??????, ????????????? ?????, ?? ??????? ?????, ????????????? ??????.
2006 - 04 - 12, 22:08
visiem normaliai mastantiem zmonem ir kuriu neveikia pono zuoko dumu uzdanga, melas, demagogija supranta kas istikruju dedasi, vilnius ne provincija bet informacija sklinda kaip kaime, zino zmones kad zuokas susijas su grupuotem ir ka jis daro savo naudai, tik vienam zuokui atrodo kai jis nematomas, labai juokinga, menkysta ponas zuokas, tikras dumblas, o sitame puslapyje pacio zuoko chebrantai ping ponga zaidzia, rasineja tipo komentarus, turint ziniu ir iranga matosi is kur rasoma.
2006 - 04 - 12, 22:01
Aš tai naivuolis, vis galvoju, kad į partijas turėtų burtis bendraminčiai, siekiantys pagal savo supratimą ir sugebėjimus įvesti tam tikrą tvarką visuomenėje ir sustyguoti tam tikrais principais bendravisuomeninę veiklą.
Tai, kad į valdžios struktūras braunasi visokie mul kiai, siekiantys tik naudos sau, ir yra pagrindinė ir didžiausia partijų problema. Tik per tokius mul kius ir menkystas mes negalime normaliai gyventi.
2006 - 04 - 12, 21:57
man idomu kaip tu 212.122.75.49 atrodytum numirelis, siuolaikineje lietuvoje tokius pusgalvius kaip tu varo i ana pasauli
2006 - 04 - 12, 21:49
hahaha Muntiana i seimo pirmininkus… ahahah vargas Lietuvai :~(
2006 - 04 - 12, 21:37
Ka tai reiskia tikra partija?Na as uzsienyje nebuves,tai ir neisivaizduoju kas yra tikra partija.Man partija reiskia vieno ar keliu zmoniu komanda,kur eiliniai nariai stengiasi prasimust iki virsaus,nes tada zino kad lovys jau nebetoli.o partijos ideologija-tai opiumas liaudziai,kad ji tiketu kad yra toks dalykas kaip demokratija su visom savo menamom vertybem.partijos neturi ideologiju,jos turi interesus.interesas-prasimust auksciau kur valdzia itaka ir kur gyvenimas nuo to nerealiai pasoteja,galima tada ne tik krekenavos desros uz 4 lt ant duonos su rzacmargarinu uzsidet,bet ir lasisute su ikrais neraudonuojant uzsitept.man keista ir nesuprantama(nes as esu egoistas),kaip zmones turintys verslus verziasi i seima kur atlygimai palyginus su jo verslu yra tiesiog ubagiski.negi meile ir pasiaukojimas tevynei taip juos uzkankino?
2006 - 04 - 12, 21:29
Mieli , pastovūs, komentarų vilkai — (taikau beje aktyviam "Slikui", "na, o bet tačiau","raimis9rekk", " jo" ir t.t. — tiesa netaikau "Juozui" jis šiandien nedalyvauja) — tai kaip gi su partijomis ir prognozuojamumu Lietuvoje ?
Juk kalbate ne apie partijas , bet tik apie tų partijų vadus, kaip tai suprasti ?
Argi tai normalios partijos ? Kuri gi partija Lietuvoje tikra ?
2006 - 04 - 12, 21:28
Artūrau Zuokai, gerbiamas jaunas politike, nusprendžiau paremti Jūsų partiją ir Jus savo balsu ir įtaka, jeigu iškelsite sau tikslą tapti LR premjeru. Gelbėkite LR.
2006 - 04 - 12, 21:07
Nu va, vėl pradėjo šešiatūkstantininkai savo sukurtas abonentines giesmes giedoti.
Įtariu, kad LLS-6000 nusprendė pasirodyti valstybininkais. Kaip tyčia, Steponvičius su Masiuliu pasiruošę atsakomybės imtis, Kubilius prie jų dėtis. O vakar tūlas Valentukevičius (sorososininkas) ir kiti panašūs pradėjo skleisti gandus, kad LiCS, neva, su Uspaskychu ruošiasi bičiuliautis. Matyt labai Zuoko bijo.
O Zuokas nekreipia dėmesio į juos, nors tu ką. Dirba sau ramiai kartu su partiečiais, supranta, kad intrigos ir kalbos Lietuvai neatneš jokios naudos.
O vat Paulas, Stiopa – kas kardą pakėlė, nuo kardo ir kris.
2006 - 04 - 12, 20:54
Dvieju partiju koalicija kazkada su 71 balsu ne per ilgiausiai issilaike. Kiek laiko issilaikys triju partiju koalicija? Politologai prognozuoja, kad jiems reikes labai jau intymiai visiems suarteti…
2006 - 04 - 12, 20:11
yra kai prie akiu isveza 20 draugu nes jie vazinejo riedlentemis ir policininku komentarais gadino valstybes turta : cementinius blokelius…
2006 - 04 - 12, 20:02
ar viska jau pasakei?vos i tris postus tilpo:)))
vat kas liecia derybas del naujos koalicijos.eilinis karta partijos irode kad politikoje nera draugu o yra tik lovio interesas.jauciu kol amb darbieciai nebandys atmust nuo lovio tol jisai su bet kokiu velniu obuoliaus.tokia jau morale tu partiju.tiksliau sakant jokios.nesuprantu ko zmones taip i tas turniskes verzes gyvent..kad salia valdzios?as salia tokiu brudu nenoreciau gyvent.man jau geriau su muzikais,kaip dabar ir gyvenu.
2006 - 04 - 12, 20:00
XVIIa. Lietuvoje uz smeizima isplesdavo snerves. Jeigu tokios bausmes siais laikais butu taikomos, butu idomu paziureti, koks gyventojas Nr.85.206.192.21 vaiksciotu…
2006 - 04 - 12, 19:58
Su tokia Balbieriskio ismintimi mieste gyvenate? Siaubas.
2006 - 04 - 12, 19:35
bepigu zuokui buvo vejo perpuciama vaiduokli vezioti, uzsiraus kada nors ant rimto vyruko, nepades jam nei rubicon sunys
2006 - 04 - 12, 19:33
man kaip zmogus zuokas niekalas, kas kad jis pinigu prisigrobe, zmogaus autoriteto ir garbes su pinigais nupirkti negalima
2006 - 04 - 12, 19:26
man asmeniskai geda, kad sostines meras susikompromitaves, susijas su neaiskiom grupuotem, organizuoja vaiduoklio isvezima, gali vaistu suleisti, gangsteris kazkoks, nusikaltelis jam ne savivaldybeje vieta o kalejime.
2006 - 04 - 12, 19:21
2006-04-12 13:30:28
Rašydamas apie virvelių traukytojus,nepaminėjote A.Z.
Ale kam ten tą Zuoką minėt, ir taip visi žino, kokius nemalonumus per tuos virvelių traukytojus Zuokas patyrė.
2006 - 04 - 12, 18:39
gaila miesto ir saves..
2006 - 04 - 12, 18:38
paskaityk balandzio 10 "lietuvos ziniu" prieda "namu pasaulis" 4 psl., vyre.
Cituoju: "Musu tikslas yra statybas daugiau koncentruoti miesto centrineje dalyje, nes Vilniaus miesto tankumo rodiklis yra vienas maziausiu."
A. Zuokas
2006 - 04 - 12, 17:48
To DZO ir DONATUI
Vyrai būkite malonūs ir nešnekėkite apie tai, apie ką tik kažkur nugirdote…
iš pradžių išsiaiškinkite, ką reiškia tankinimas , o poto jau verkite.
2006 - 04 - 12, 17:43
Atrodo, kad viskas lieka po senovei su tam tikrais kosmetiniais pataisymais…
Atvirai pasakius, mane labai juokas ima… :-) , tik negaliu suformuluoti tiksliai iš ko … :-)
2006 - 04 - 12, 17:42
Gal jums cia dzen-budizmas?
2006 - 04 - 12, 17:38
Kas cia per burbuliacija?
2006 - 04 - 12, 17:22
visiskai pritariu Donatui. Ponas Arturas sneka lyginamaisiais dydziais, kiek gyventoju tenka i kv.km ir kiek tai atsiliepia infrastrukturai, taciau jie, kaip bebutu gaila, nenori girdeti kitu argumentu. Pasaulio miestai vystesi istoriskai. Istoriskai musu miestas pastatytas butent taip, kaip yra pastatytas. Tankinimas reiktu stai ka – uzstatyti Vingio parka, Kalnu parka, Oza – is kart smarkiai sumazetu poreikis naujiems inzineriniams tinklams, lyginant su miesto pletra. realybe yra tokia: zmones neiperka bustu miete, nes ju kainos pasieke nesveika riba – 160 000 uz 38 kv.m. budele su daline apdaila ir vaizdu i siuksliu konteinerius yra nenormalu. zemes aplink miesta nera – nes neparengti planai. daug ks kuriasi sodu bendrijose, nes tai vienintele galimybe negrudant kysiu isigyti sklypa ir pasistatyti busta gyvenimui. infrastrukturos ten – jokios. as paziureiu, ka sakys meras, kai po 2 metu nuo zaliuju ezeru ir Rieses ties ivaziavimu i miesta rytais stoves 5 – 10 km automobiliu eiles. kai bus perpildytos miesto pakrasciu mikrorajonu mokyklos. galima sneketi apie miesto tankinima, bet realybe yra tokia, kad zmones bega is jo. tada jau reikes spresti kitas problemas. tenka daznai keliauti ir zinau, kad daugybe didziuju miestu gyventoju gyvena butent priemiesciuose.
2006 - 04 - 12, 17:07
labai noreciau, kad Zuokas man atsakytu, nes ersu vilnietis ir noriu toliau cia gyventi. Zuokai, nuramink mane..
Kodel, Zuokai, sakai, kad savivaldybes prioritetas yra centro tankinimas, t.y statybos centre, o ne investicijos i infrastruktura priemiesciuose? Tikiu, kad savivaldybei ar asmeniskai Zuokui labiau apsimoka pardavineti sklypus centre, o ne priemiestyje, bet..daugelis negali sau leisti buto centre, nes savivaldybes ir vyriausybes politikos deka, kainos yra baisios. As noriu, kad centras butu zalias, su parkais ir skverais, o Vilnius toks, koki as myliu- savitas. Nenoriu, kad Zuokas tankintu centra. Visam pasaulyje zmones gyvena miesto pakrasciuose, – ten turi buti mokyklos, darzeliai, prekybos centrai, t.y visa infrastruktura. Kodel savivaldybe nesiruosia sudaryti salygu statyti butus pakrasciuose ir dirbtinai kelia kainas? Kas cia per idiotiski prioritetai- tankinti centra? Plaukai siausiasi nuo taves Zuokai..Pasakyk man, kad as ne taip tave supratau..
2006 - 04 - 12, 17:07
Gaila, bet LiCS praktiskai mire.
TS su LLS.
DP su LSDP ir valstieciais.
O LiCS su 15 %.
2006 - 04 - 12, 17:05
Rimtą partiją
2006 - 04 - 12, 17:05
Na va, Abonente, būtum garbingai atsistatydinęs, gal dabar LiCS turėtų galimybių į valdžią patekti. O dabar niekas LiCS už romtą partiją nelaiko. Bet tau juk dzin, Abonentuk? Ką ta partija, svarbu Rubikono otkatas?
2006 - 04 - 12, 16:49
Tikroji tokio balsavimo dėl Seimo pirmininko rezultatų priežastis – tai privilegijų profesionalų noras išversti iš posto Skardžių. Prisiminkite AMB laiškus Seimo pirmininkui. Turniškes. Kas be ko, "savų" mušimas baisus pasirodė ir DP bosams.
O daugiausiai iš to laimės, konservatoriams eilinį kartą užlipus ant grėblio, socialliberalai.
2006 - 04 - 12, 16:43
te pradžioje padaro šį darbą… paskui įpars (kai negalės naudoti viešųjų ryšių, kai neatlikas darbas).
Kapitalistų siautėjimą reikėjo stabdyti jau vakar… šiandien tai daryti jau du kart sunkiau…
Žmonės jau suprato, kad socdemai – kapitalistai.
Valanda iš mušė centrui – deja, jo nėra… jį reikia sukūrti.
Tiesa tada nepaminėjau, kad pagrindinis tikslas – vidurinioji klasė, t.y. šeimos verslas… tai jau parodant 2007-2013 m. plane, jį priešpastatant kapitalistų parengtam…
2006 - 04 - 12, 16:42
Remdamasis patikrintais faktais (t.y. savo patirtimi) galiu pasakyti, kad dirbti visada yra sunkiau, nei apie tuos darbus pakalbėti:). O politikoje (valdžioje) dirbti dar sunkiau (ypač kai dirbti reikia ne sau, o tai – Lietuvai), nes ne viskas ką darai yra populiaru, todėl ir liejasi kalbos laisvai…
2006 - 04 - 12, 16:39
Manau,kad socdemai 16.00 prasidėjusiose derybose turi daugiausiai kozirių, bet tuo pačiu ir daugiausiai atsakomybės dėl naujos daugumos sudarymo.Šį kartą tikrai neapsiimčiau nieko prognozuoti…
2006 - 04 - 12, 16:30
To JO
Bėda tik ta, kad dirbti tai niekas nenori…:-) Visi nori atrodyti protingi ir besirūpinantys Tautos gerove… O dirbti ??? :-)
2006 - 04 - 12, 16:21
Susidariusioje situacijoje ir žiūrint į perspektyvą, visgi reikėtų galvoti apie centristų apsijungimą (man visiškai patiko Glavecko kalba Seime – žinoma ne šita tema) ir koaliciją su konservatoriais, ir valstiečiais.
Šitam vaidmeniui, visiškai neviešinant, reikėtų pasikviesti gerb. prof. Vytautą Landsbergį (jis sugebėjo 1989 m. sutaikyti Kauno ir Vilniaus pasišiaušėlius ir kaip tik tuo užsitarnavo vėlesnius postus Sąjūdyje).
Juk vieni neperžengs slenksčio dėl konservatorių, kiti dėl LiCS, kiti dėl valstiečių.
Štai čia apsijungimas ir būtų fenomenas.
O dėl ateinančių rinkimų, tai labiausiai reiktų keisti retoriką konservatoriams (labai) ir visiškai nekeisti valstiečiams.
Centristams – reikia peržengti susitaikymo slenkstį, dar negalvojant dabar apie apsijungimą (tai konstruojant vėliau – paaugus jaunimui).
Ir reikia visai šiai koalicijai parengti A.Z. prezidento rinkimams.
Kas gali visą koaliciją jungti talkai su tauta – kova prieš vagis, senaties laikotarpio vagims anuliavimas.
Antra. Seimo pirmininkas nuo šiol turi užimti tik spikerio vaidmenį. Nuo šiol išryškinant vieno asmens (prezidento) ir trijų institucijų (Teismo, Seimo ir Vyriausybės) vaidmenį. Tai yra ištrinant Seimo pirmininko ir Premjiero, kaip vastybės asmenų figūravimą (kaip iki šiol ir dabar – Aukščiausiojo Teismo pirmininko vaidmenį).
Reikia kietai sutarti, kad tik nuo šiol, kas neveža (nekeičia retorikos) šalinamas iš vežimo… t.y. be išankstinės nuomonės.
Tinka ar ne, konkretus asmuo sėdėti koalicijos vežime, – svarbu ne šiandien, bet nuo rytojaus.
Ir truputį tylos… na duoti pakalbėti darbams – jokių viešųjų ryšių iš tuščio į kiaurą (tai liečia ir valstiečius).
Kalbama tik apie konkrečiai vykdomus darbus, bet jų turi būti abstu ir kas valandą.
Darbai statant, darbai gaminant, darbai sodinant vagis ir pan.
Tai šansas. Po to, kaltinkite tik save…
O ta
2006 - 04 - 12, 16:18
Neitiketina,kad ir siandien zmones masto kaip ir pries Prezidento o veliau i
Seima Rinkimus.Kodel visi tvirtina,kad reikia gerbti Rinkeju pasirinkima,kodel niekas nekalba,kad visa purvasKalda buvo "sanitaro" ir kitu kiseneje tiek,kad jie tik dabar pastebejo iki kokio laipsnio prisizaide,
o pakitimai ir Nepriklausomybe reikia ginti is naujo.PurvasKalda padare juodziausia Lietuvos Istorijoje darba.O "sanitaras" sededamas Seime uz musu pinigus sukale aferistu Partija.Rinkejai liko apgauti kaip su sumustiniais ir
vokeliais,Rinkejai neturejo Informacijos,Tv.rode tik ju portretus.Bet visi kala,
kad reikia gerbti Rinkeju Teise,reikia,labai reikia pirma pateikti Valstybes
Politine Valia Rinkimams ir neslepti,kad bus valdomi kaip avinu banda.
Visa DP pasinaudojo apgavyste,isnaudojo,apkvailino Rinkejus,sita gauja turi buti uzdrausta Lietuvoje.
2006 - 04 - 12, 16:00
JUOZUI
GRU mokslų jis nebaigęs – ten tokių nelaikytų … :-) Ir Diplomą "tikrą" jau seniai turėtų.. :-)
O dėl Valstybininko kalbų -tai čia pasakos durneliams. Kartoja frazes , kurių esmės ir pats nesupranta – pamokino "piarščikai". Kai tik savo žodžiais pradeda kalbeti – mužikiškas grubumas ir pilvakalbystė. Esmė, kad lietuvaičiai kažkodėl iki šiol pasakom tiki. Iš kitos pusės išrinko kaimas, kuriam žadėjo, žadėjo, žadėjo…ir dar dešros su degtinaite davė. Prisiminkim, ką šnekėjo JE Adamkus apie kaimo problemas ir atsilikimą…Bet tai mūsų tėvai ir seneliai, kai kurių brolai ir seserys…
Ir paskutinis dalykas – broliai lietuvaičiai per daug užsižaidė su šiuo ponu. Demokratija dar nereiškia , kad mums turi kakoti ant galvos. Ar Jūs nejaučiate, kad Uchtumos Viktorėlis su mumis eksperimentuoja ir tyčiojasi iš mūsų…?
2006 - 04 - 12, 15:45
Rašau iš ištremties, vėl užblokavo mane.
Na, o, bet, tačiau
jeigu tas šaltkalvis dar priedo baigęs mokslus GRU, tokius, kaip kad aprašo Suvorovas savo knygose ? Ne toks jis "tūpas", kaip kad norėtumėm. Kalba, kaip valstybininkas.
Kovoje pavojingiausia tinkamai neįvertinti priešininko. Politinėje taip pat. (Priešo- tuo labiau)
Slikui
Jei teisingai supratau, tai per tą Šinkūną duobę JEVA padėjo kasti Kuolys?
Būtų įdomu, aš vėl "tremtin"
P.S. vakar kažkas AZ tekstą perkelė į LIETRYTO komentarus. Šios dienos AZ argumentai tik aklam gali būt nesuprantami, ta prasme, kad jei perskaitai, tai kontraargumentų sunkoka rasti
2006 - 04 - 12, 15:37
Gerbiamas, mere!
Dar karta dziaugiuosi galimybe pasisakyti siame puikiame, visuomenei reikalingame puslapyje.
Noreciau trumpai pasisakyti ir tuo paciu, klausdamas Jusu nuomones, pasiulyti nauja diskusijos tema. Daugelis cia analizuojamu diskusiju yra Lietuvos vidaus problemos. Taip ir turetu buti. Gerbiami, Lietuvos zmones ir jiems tarnaujantis, Sostines mere: Ar nemanote ir ar niekada nepagalvojote, kad daugelis salyje vykusiu, vykstanciu ir dar sunku pasakyti, kiek laiko vyksianciu "problemu" turetu susieiti i kelias didelias, esminias ar net gi viena problema…? Tie, kurie norite rezultatyviai diskutuoti, Panagrinekite JAV kalincio EBSW "vado" padetimi ir galimomis pasekmemis jam grizus i Lietuva, t.y. JAV atidavus ji Lietuvai. (neduok, Dieve). Uzuomina: Ka jis gali irodyti, gelbedas savo kaili…Jis pazista praktiskai visus Lietuvos politikus l. Gerai..
Butu idomu isgirsti Mero nuomone, jei ne per daug pavojinga, viesai kalbeti.
2006 - 04 - 12, 15:31
Nereikia kaltinti Konservatorių – jie patys to nesitikėjo… Kaip sakoma – "jie patys nežino ką daro". Tai ,visų pirma.
O toliau, jei p.Uspaskich bandys tokiais metodais važiuoti toliau, tai garantuoju – tokiu atveju visi susivienys ir jį suvalgys…Jam dar bus primintas pilietybės klausimas – kai davė priesaiką Seime , turėjo ir dar vieną pilietybę…O poto jau aiškinsis tarp savęs toliau…:-)
O Abonento tema jau išsemta – nebeįdomi, neįrodoma ir panaši į pasaką… Kaip MITAS. Egzistuoja, bet …
Ir jei dar A.Z. nesuvalgė – tai dabar jau būkit ramūs: ir nebesuvalgys tokiais metodais, kokiais su to paties A.Paulausko ir R.Pakso pagelba bandė daryti
STT. Kaip ten bebūtų Teismai ne Seimas – ČIA BE ĮRODYMŲ RANKŲ NEPAKELSI IR NENUBALSUOSI… Nereikia galvoti, kad teismai ar teisėjai jau taip ir paperkami, kaip mėgstama vaizduoti. Ir ten žmonės turi savigarbą.
O p. Uspaskich gali bandyti per Teismus "atstatinėti savo garbę" – ypač dėl Krekenavos "vokelių ir Diplomo, kurio tik "kopiją" turi.. Idomu, apie kokią savo garbę jis kalba ?
Ir galų gale – Viktoras U. ne Artūras Z. … :-)
2006 - 04 - 12, 15:20
Gerb. mere! Noreciau jusu paklausti, ar LiCS dalyvautu koalicijoje kartu su "savo buvusiais bendrazygiais", t.y. Austreviciumi ir kompanija? Steponavicius su Kubiliumi jau pareiske garsu ir stipru nora vienytis… Ar nesibaiminate, kad i LiCS bus kreipiamasi ir snairuojama, kaip i trecia broli?
2006 - 04 - 12, 15:11
Prezidentas buvo sudares darbo grupe naujam Teismu istatymui paruosti. I sia grupe iejo tokie garbus asmenys, kaip prof. V.Mikelenas, prof. V.Nekrosius. Kas buvo sios grupes pirmininkas? Ogi tas pats H.Sinkunas, kuri apibudina tokie duomenys: 34 metu amzius, argoantiskumas, nupiepimas ir pieno nuo lupu dar nenudziuvimas.
Tad nieko nuostabaus, kad Mikelenas nesutiko sioje grupeje dalyvauti. Koks save gerbiantis profesorius nores, kad jo anukelis jam vadovautu?
Beje, reikia tiketis, kad uzsiemes koalicijos reanimavimu Seimas nepamirs ir triju apsimelavusiu teiseju apkaltos klausimo. Kad bent jau toks klausimas bus keliamas ir idemiai svarstomas.
2006 - 04 - 12, 15:00
"Kuolio sorosininkai" – kgb kaulelis samokslų mėgėjams Haroldo Š. ir Kuolio pozicijos pernelyg jau skyrėsi visais esminiais klausimais, tad nereikia ieškoti adatos šieno kupetoje. Beje Zuokui šis Paulausko pralaimėjimas atnešė naudą, tai todėl jis ir ramina visus. (bent kurį laiką nebus eskaluojama "abonento" tema). Bet jo vietoje nebūčiau toks ramus. Vakar Uspaskichas per radiją paminėjo, kad rengiasi "per teismus atstatyti savo garbę". Tad aiškus yra praėjusios savaitės įvykių užsakovas ir kam jie buvo reikalingu būtent dabar: ar išdrįs kuris nors teisėjas rytoj priimti Uspaskichui nepalankų sprendimą, jeigu jam bus pašnabždėta, kad ir jis gali susilaukti tokio sužlugdymo, kaip nekurie gerai žinomi teisninkai.
2006 - 04 - 12, 14:59
apie vienokią ar kitokią skandalo įtaką sudarant naują koaliciją niekur nesu minėjęs. Čia kažką sumaišėte.
O šiaip dabar vieni kaltina konservus, daugiau už jau padarytus griehus – už sugriautą Lietuvos ūkį ir bedarbystę, sudarytas sąlygas žemgrobiams.
Kiti kaltina DP, dar gerai, kad ne demokratinius rinkimus ir laisvę žmogui apsispręsti – nerinkti tuos, kurie juos padarė ubagais (bet ten be V.U. nieko ir nėra – nors ten tarp daugumos gal visai atsitiktinai vienas kitas pakliuvo ir visai nieko žmonių)… daugiau dėl galimų grėsmių.
O iš tiesų tai čia vien melas ir dar kartą melas.
Kaip vakar sakiau – esmė niekam nerūpi ir jau matyt nerūpės… pavogto turto nacionalizavimas, senaties vagims pratęsimas iki begalybės.
Taigi čia Lietuvoje vyksta tik… biznis – kaip dar daugiau pavogus… ir ne jam, o man.
Visame šitame reikale nieko naujo daugiau ir nėra… o visa kita (rusai ateina ir pan., – kai esame NATO ir ES) pasaka bobutėms (nors jos daug protingesnės už vadinamuosius intelektualus)… ir atributika sekti pasakėles vadinamiesiems intelektualams (na tai tie docentai ir studentai)… nes Lietuvoje jie tik vieninteliai beliko, kurie dar tiki pasakėlėmis.
2006 - 04 - 12, 14:46
O kodėl Viktoriukas negali būti kaltas dėl paukščių gripo?:) AZ tai juk dėl visko irgi kaltas:)
2006 - 04 - 12, 14:43
Jei pauksciu gripas prasidetu, tai pirmoje eileje mes jus kaltintumem, o tik paskui Sasyskicha, musu visu didziai dergiama!
2006 - 04 - 12, 14:42
Viktoras yra susidariusios (brendusios po nepriklausomybė) situacijos pasekmė. Suprantu rinkėjų (nors šiaip nesuprantu kiek gi galima save apgaudinėt) valia išrinktas ir taip toliau…Bet tiems kuriems jis nepriimtinas (man taip pat kaip rinkėjui) reikia stengtis, kad Viktoriukas netaptų iš pasekmės priežastimi (o šitos priežasties pasekmes gali tekti ilgai kuopti).
2006 - 04 - 12, 14:38
To WWW
Viktoras Uspaskich yra tiktai "šaltkalvis-suvirintojas" ir nieko daugiau…
O kad už "Krekenavos" ir "Jangilos" pinigėlius sugebėjo nusipirkti Lietuvą ,tai jau pačių lietuvių bėda… :-)
2006 - 04 - 12, 14:28
kalbi kai svonderis is "suns sirdies".aisku kam cia gincytis,imt nagana i rankas ir padalint viska.
kas liecia del desiniuju koalicijos.galvojate kad del zuoko skandalo koalicija nesusikurs???juokiates gal.koalicija susikurtu,tas skandalas nulio vietoj.esme kitur.esme socdemuose.jei jie pajaus kad uspaskichas jiems rimtai grasina jie sieks eiti i naujaja koalicija su salyga kad isaugos amb poste ir savo ministrus.manycaiu naujos koalicijos formavime jie yra esminis taskas.ir jie gali diktuaot salygas.tipo arba viktoras-paksas+prunskiene arba liberalai,konservai ir socdemai us savo ministrais.idomu tik kiek gyvuotu koalicija?konservatoriai jau apsilazino pirma karta po rinkimu keldamiesi derybose ir vietoj to kad gauti nedaug,negavo nieko.gavo tik tribuna palot,kaip dauguma blogai dirba.dabar gali vel ragus parodyt,nes tarp ju nesimato labai toliaregisku politiku.
2006 - 04 - 12, 14:28
man toks vaizdas, kad jei ir pauksciu gripas prasidetu vistiek viktora kaltintu…
2006 - 04 - 12, 14:23
pasiskaitykit delfi ir pamatysit kam naudingiausias buvo paulausko atstatydinimas ir maziau putosites ant dp:)
2006 - 04 - 12, 14:18
tas varymas ant Viktoro, kaip Jūs sakote, – psihologiškai paėmus, yra pykimas ant savęs.
Juk, žmogus supyksta kada. Tik tada kai pralaimi – psihologiškai.
Kai pyksta ant savęs, – tai tą pyktį išlieja ant visų, kas tik pasimaišo po kojomis…
O kodėl žmonės pyksta (vadinami intelektualai).
Pirma, jie (vadinami intelektualai) nesuveda galų – triūbina demokratiją ir demokratiškus rinkimus, o kai pagal tuos demokratinius rinkimus žmonės neišrenka tų, dėl kurių kaltės jie tapo ubagais, t.y. neišrenka tų vadinamų intelektualų – prasideda pykčio priepoliai (rusai ateina ir pan. Nors kaip ne keista jie iš tikrųjų ateina, nes rusai čia (žmonių kramėje) jau keli šimtmečiai).
Antra. Kodėl vadinami intelektualai. Tik todėl, kad amžiais nesuveda galų. Intelektualai juos puikiausiai suveda.
Tad gal pakvieskime pokalbiui kokį filosofą, nes kalba tarp vadinamų intelektualų per įvairiausias dėžutes jau mažai kam įdomios, nebent tik patiems vadinamiesiems intelektualams (jų skiriamasisi bruožas – šachmatų partijos ne ant lentos, bet ant žmogaus dūšios…), pačių bjauriausių šachmatų, šachmatų ant žmogaus dūšios grojikai.
Ne duok Dieve tuos vadinamuosius intelektualus… jie jau pabodę nuo gimnazijos laikų skaitant Tolstojų… mykė, mykė, kokioje tai bričkoje keliaudami šimtus kilometrų… kol per tuos pora šimtmečių, kol jie mykė – ir subrendo 1917-ieji…
2006 - 04 - 12, 14:17
Keistas AZ siūlymas, kad Prezidentas imtųsi burti naują koaliciją be DP.
1. Tokia situacija jau buvo, kai kūrė Naujosios politikos bloką, siekdamas neprileisti prie valdžios daugiausiai balsų gavusios LSDP. Kuo baigėsi?
Be to anuomet Prezidentas buvo žymiai stipresnis, dabar gi ir prezidentūra ,,maudosi" skandaluose.
2. Naujai koalicijai, kurioje nebūtu DP ir LD, reikalinga LiCS. Bet sunkiai įsivaizduojama, kad LLS ir konservatoriai eitų į koalicija su LiCS (bent kol jai vadovauja AZ ir tęsiasi abonentiniai reikalai). Be to neaišku ar susitartų LSDP ir TS.
3. p. V. Uspaskich dabar pradėjo postų perdalijimą, nes, matomai, jaučia, kad be jo partijos nauja koalicija negalima ir todėl LSDP padarys nuolaidų.
Kaip ir rašiau anksčiau – dešinieji pešasi – laimi DP. Ačiū AZ.
2006 - 04 - 12, 14:10
nu taip,konservai turejo dauguma seime ir nubalsavo kaip jiems reikia:)teisingai sakai viktoriukai buvo priversti balsuot pagal konservu uzgaidas:)O ar tau nedasyla kad valdancioji koalicija susidorojo su nusibodusiu iki gyvo kaulo ir nebereikalingu paulausku,suversdami "kalte" visuomenes akyse konservams?
jiegi ir patys (darbieciai)galejo inicijuot balsavima pries paulauska,taciau taip butu pasirode is labai blogos puses.dabar atsirado kas uz juos padare gera(nezinau ar kabutese rasyt ar ne)darba..
2006 - 04 - 12, 14:08
O prie to, kad Viktoriukas iš visų jėgų mėgina sitacija pasukti taip, kad gautų ministro pirmininko vietą. Nebent tamsta esate Krekenavos dešrų mėgėjas…:)
2006 - 04 - 12, 14:03
siaip tai cia konservai prisidirbo, ko ant to viktoro tiek varot???
2006 - 04 - 12, 13:59
neturi buti,turi buti-tai yra ne situacijos matymas o speliones(tai del h.sinkuno patarinejimo ir uspaskicho ejimo i valcia).Turi buti nuo YRA labai skiriasi,isidemekit si skirtuma.akivaizdu kad daugelis to neskiria priimdami ta turi buti uz ta kas yra realiai.
Kas liecia Sinkuna tai realiai yra viena-zmogus aukstai soko,greitai iskilo,galbut ir be gabumu neapsieita,taciau tas iskilimas itin padejo jam susireiksminti.Linkeciau tokiu nesavakritisku patareju Adamkui kuo maziau.Idomu kas juos parenka?Turetu tas zmogus buti labai itakingas..
Kas liecia Uspaskicha.Niurioas prognozes,ne niurios akivaizdu viena.Uspaskichas realiai ima valdzia i savo rankas.Jei jam nepavyks nuversti AMB tai jis suks i prieslaikinius rinkimus(bet tam turi jis sudaryti toki pagrinda kad pasirodytu geras visuomenes akyse).Sprendziant pagal dabartines apklausas jam naudinga butu pireslaikiniai rinkimai-turetu daugiau vietu.Ir beliktu jam tik viena-surasti tokia partija su kuria tvirtai isitvirtintu daugumoj.kaip manote kokia partija tai butu?:)vienam zmogeliukui labai norisi grizti i prezidentura,kas sako kad tai neimanoma?su uspaskichu valdzioj daug kas imanoma,ir konstitucinio teismo sprendimas imanoma pakeist.taigi belieka patiket valatkos zodziais,jis daugeliu atveju gan protingai kalba.
2006 - 04 - 12, 13:44
Nepriklausau nei jokiai partijai,netgi nesimpatizuoju ir teisybe pasakius nedalyvavau rinkimuose. Bet gerbiu zmoniu pasirinkima. Matyt zmonems atsibodo ziuret kaip klesti VP, Rub. ,visos kitos Co, susijusios su valdzios atsovais arba ju seimu nariais. Tikriausiai nuo tokio gero gyvenimo orouostai pilni isvykstanciu zmoniu, daugiausiai jaunimo.
2006 - 04 - 12, 13:34
Valstybes Vadovas turetu tureti ne maziau dvieju tokiu patareju,ne maziau dvieju priesingu nuomoniu,Valstybes Vadovas turi tureti tikra,visapusiskai objektyvia Informacija.Neturi buti intrigantu tokioje aplinkoje.
2006 - 04 - 12, 13:34
As asmeniskai nemanau, kad tie trys teisejai sudaro kazkoki atskira klana arba tiesiogiai gyne Sinkuna. Nors, aisku, visko gali buti… Bet tai pilnai galejo buti ir ju paciu iniciatyva.
Is kitos puses labai keista situacija, kai teisejai aiskina, kad negavo laisko, kai jie jo tiesiog negalejo negauti… Ir dar ne is pacios zemiausios instancijos teismo! Dabar Valancius sako: "Viskas gerai. Dirbkime." Labai keistai tai skamba is pirmininko lupu po visko. Tipo: biski pamelavom, pazaidem, o dabar greit viska pamirskim ir ramiai dirbkim.
2006 - 04 - 12, 13:30
Rašydamas apie virvelių traukytojus,nepaminėjote A.Z.
2006 - 04 - 12, 13:27
Negi neaišku, Šinkūną gina (gynė) sorososininkai su Kuoliu priešakyje.
2006 - 04 - 12, 13:23
Haroldas Sinkunas kase tiesiogiai po Prezidentu,nejaugi trys teisejai jo tiesioginiai gynejai ?Kas ji dar gina ?
2006 - 04 - 12, 13:21
Apskritai Teises fakultetas labai idomiai figuruoja visose panasiose istorijose. Auksciausiam Teisme dabar dirba bent keturi TF destytojai, taip pat yra keli Konstituciniame Teisme, Vilniaus apygardos teisme ir kt. teismuose. Aisku, nebutinai jie visi yra "viena chebra". TF itaka valstybes gyvenimui tikrai nemaza, nors nezinau, kokia tiksliai…
P.S. Sukio su Sinkunu, pavyzdziui, ne istolo neiseina sugretinti… Kita vertus.
2006 - 04 - 12, 13:17
Kol kas šiandienos komentaruose ( tai neliečia kampo šeimininko) viena, mano galva, idomi mintis — " tapo neprognozuojamas ir visiems pavojingas"
Ir klausimėlis — išvardinkite Lietuvoje esančias prognozuojamas politines partijas ?
2006 - 04 - 12, 13:14
Haroldas Sinkunas – idomi ir neeiline asmenybe. Kadangi man teko mokytis Teises fakultete, tai teko lankyti sio pastaruju savaiciu herojaus (dabar jis, berods, yra docentas) paskaitas. Zmogelis gimes 1972 07 24, metus stazavosi Vokietijoje, dirbo Vyriausybes konsultantu, Lietuvos banko vyriausiuoju juriskonsultu, Lietuvos Auksciausiojo teismo (!) teisejo padejeju. Desto teisininkams politologija (duomenys panaudoti is jo CV Teises fakulteto puslapyje). Prezidenturoje greiciausiai atsidure per Fakulteto atstovus, ju rekomendacijas. Anksciau Adamkui dirbe Abromavicius ir Tiazkijus – taip pat is tos pacios "ziniu kalves" (kaip ir beje Mikelenas, Sukys).
Siaip HS yra pakankamai objektyvus vertindamas studentu zinias, taciau labai visuomet savimi patenkintas. Kalba visalaik tokiu itin uztikrintu, griausmingu tonu. A.Sakalas ji labai taikliai apibudino: "Labai arogantiskas. Prezidento patarejas turi buti zymiai kuklesnis." Panasu, kad jis zut but visaip bande sukti-issukti situacija savo naudai pasinaudodamas ivairiomis teises normu interpretacijomis ir spekuliacijomis. Akivaizdu, kad jis nejausdamas "zemes po kojomis" visaip klaidino Prezidenta, galvodamas esas labai protingas ir viska ismanatis. Gaila Prezidento…
2006 - 04 - 12, 13:06
Tai ir sako AZ:
"..nesuvokiamas ir iki šiol didžiu valstybininku save pristatinėjančio A. Paulausko elgesys.";
"Koks čia valstybinis požiūris, kai svarbiausias yra vieno žmogaus postas".
2006 - 04 - 12, 13:05
to vvv ,
ko cia putojies,jeigu nenupirkti ir nesat jo vergais tai ko neisspiriat ji is savo Partijos.Perimkit Partijos valdyma, bet jums patinka buti vergais ir begat pas ji su ataskaitom a nia ???
2006 - 04 - 12, 13:04
NĖRA TO BLOGO, KAS NEĮŠEITŲ Į GERĄ… :-)
1. Valstybė tikrai nesugrius.
2. Nėra įrodymų, kad naujas Seimo Pirmininkas (ė) bus blogesnis.
3. Gal lietuviško kraujo turinčios daugiau partijos galų gale supras, kad kur jos be pagrindo ir per daug aršiai pešasi tuščioje vietoje – laimi Darbo Partija: V.Uspaskich, A.Bosas, J.Jagminas, Ž.Padaiga ir dar keletas MILIJONIERIŲ…
4. Daugiausiai laimi Rusijos spec. tarnybos…
5. LiCS turi ramiai dirbti savo darbus Savivaldybėse ir stengtis kuo daugiau gerų darbų įgyvendinti eilinių piliečių labui.
6. Gal dabar pagaliau politinis "bomondas" nusileis ant žemės ir baigs vieni kitus dirbtinai skandinti…ir žaisti žaidimus, kurių pasekmės nenuspėjamos.
Darbo Partijai vadovauja žmogus, kurio išsilavinimas "šaltkalvis-remontininkas", o visi ki popieriai nupirkti – išsilavinimas tik toks. Ar dar niekam tas "nedaėjo " ?
7. O broliams lietuviams linkiu prasikrapštyti akis ir pradėti mąstyti, o ne už agurkų trilitrinį sloikėlį ir dešros galiuką parsidavinėti. Prostitutės ir tos garbingiau elgiasi ir savo Tėvynės napardavinėja…
Sėkmės .Lietuviai, ir nosį aukščiau… :-)
2006 - 04 - 12, 13:03
Jei Haroldas Šinkūnas liko Prezidentūroje po daugumos patarėjų pasitraukimo pernai, galima daryti prielaidą, kad jis yra susijęs su sorososininkais (Kuolio šaikos žmogėnas).
2006 - 04 - 12, 12:56
Vel visur kaltas Uspschis. Del MN, jei nezinote, Uspaschis sake, kad reik islaukt derybu galo po to nupirkt. Pirmumo teise. AMB sugalvojo kitaip. Dabar zinomos kiek pakilo kainos. Jei niekas nepirks uz ta kaina, o parduoti reikes vistiek. Vel bus kaltas Usp.? Vakar jau rasiau, kad DP dauguma gavo per LAISVUS ir DEMOKRATISKUS rinkimus. Todel ne jums (uzsiciklinusiems) spresti kas vadovaus LT. Zinoma ne Uspaschis, bet DP turi zmoniu saziningu ir nenupirktu.
2006 - 04 - 12, 12:45
Niekaip negaliu sutikti,kad visi iki vieno Politikai net ir Zuokas pritraukia Paulauska i valstybininkus.Koks jis valstybininkas,na negaliu niekaip sitaip manyti vertinant tik darbus Lietuvai ir 6 metai Istatymu kokybe,matant
uzplanuota griuti ir griovima.Tai kur prasiverzia valstybininkas ?
2006 - 04 - 12, 12:29
Kazkaip neteko pagauti,kieno gi tas zmogelis Haroldas Sinkunas,kaip jis atsidure Prezidenturoje,gal kas paviesins?
2006 - 04 - 12, 12:20
tas viktoras uspaskichas tai tikai kaip is "suns sirdies" tas kaciu gaudytojas.Ir jei gaus valdzia tai pamatysit tikra sou
2006 - 04 - 12, 11:53
Blogiausia tame, kad prezidentas į tą konfliktą papuolė per savo padėjėją, kad VA perdaug audringai sureagavo dėl Greičiaus. Dabar tik reikia pripažinti abiem pusėm, kad buvo padarytos klaidos ir dirbti toliau.
2006 - 04 - 12, 11:50
Paskaičiau laikraštyje "Skuodas" vakardienos straipsniuką, ten dėl vietinio mąsto klausimo, tur būt, jie net nepagalvojo kaip tame straipsniukyje paskutiniai sakiniai tinka visai Lietuvai, ypač šiandien. Gal neužpyks, kad įdėsiu čia:
"Pažadukų" pilna bet kurioje politinėje partijoje, ir tai natūralu: mes patys tų pažadų norime. Bus viskas gerai, jei tais pažadais paprasčiausiai netikėsime. Ūkininkams reikia teikti konkrečius projektus savivaldybei, kovoti už jų dalinį finansavimą, jungtis į kooperatines struktūras – ir kuo mažiau žiopsoti. Tada nereikės, klausantis gražiai kalbančio politiko, įtemptai mąstyti: "Kur aš jį mačiau?" Toks mūsų gyvenimas, ir nieko čia nepakeisi".
2006 - 04 - 12, 11:46
to p.Slikai ,
Lietuva tik laimes,galiu tik tiek pasakyti.
2006 - 04 - 12, 11:44
to Raimis9rekk ,
negaliu su jumis sutikti del p.Greiciaus,ar tai,kad suzinota apie triju nesvariu zmogeliu zaidimus ir Prezidento klaidinimas yra skandalas tarp
p.Greiciaus ir Prezidento? Tai triju teiseju problema!
2006 - 04 - 12, 11:43
Galit nesutikti, nežinau aš ten tos tarptautinių santykių specifikos, bet galvoju, kad asmens pakeitimas tokiose pareigose kažkokių minčių ar klausimų kaimynams vis tiek sukelia.
2006 - 04 - 12, 11:38
to p.Slikai ,
negaliu su jumis sutikti kas liecia URM,nieko asmenisko neturiu pries p.Valioni bet kaip ministras jis nebuvo geras.Jis tebuvo sistemos dalis.
2006 - 04 - 12, 11:38
Paulauskas tik įrodė, kad jis NĖRA valstybininkas ir mūsų valstybės gynėjas. Ambicingas šešiakojis, be krėslo nematantis savęs. Nulis su kėdute. Jei Paulauskui nors kiek rūpėtų valstybė, tai jį jo vietą būtų kitas žmogus iš NS pasiūlytas, ir viskas. O dabar jie visi ambicingi matai, traukiasi iš koalicijos. Koalicija šita visai neveiksni, dar socdemai kaip seni valstybininkai bandė kažkaip gelbėti Lietuvą nuo darbistų, bet dabar – visos šiškos jiems, o Paulauskas su Uspackychu vėl išplauks sausi? Akivaizdu, kad tokį žaidimą Uspackis su Paulausku sugalvojo.
2006 - 04 - 12, 11:32
Bet žiūrint iš šalies vienintelis A.Paulauskas atrodo dirbo sau savo darbą ramiai; Prezidentas, Premjeras, V.Uspaskichas tik skandaluose įklimpę ir taip staiga- ‘ops’ ir jau Seimo pirmininko posto nebėra…Įdomu kam daugiausiai naudos atneš ši rokiruotė ir ar tiems, kurie jos tikėjosi?…
2006 - 04 - 12, 11:28
Nemanau, kad prezidentas gali imtis kažkokių veiksmų dėl naujos koalicijos (ypač kai sena dar nesubirėjusi). Prezidentu dabar sunki sitacija – konfliktas su AT pirmininku Greičiumi, patarėjų demaršai (o naujų (patikimų specialistų) netaip lengvai į prezidentūrą ir pritrauksi). Manau. kad prezidentas liks stebinčiu ir pakomentuojančiu, bet neiniciatoriumi (sutikčiau klysti:).
Be to nemanau, kad vaivorykštynė koalicija galėtų kartu dirbti. Gal geriau išankstyniai seimo rinkimai, nors ir jie kažin ką pakeistų (bet jaučiu, kad liberalcentristams jie džiaugsmo neatneštų)
2006 - 04 - 12, 11:26
Nesu jūsų šalininkas, tačiau šioje situacijoje renkuosi mažesnę blogybę, todėl pritariu jūsų nuomonei, jog reikia nekalbėti apie Lietuvos valstybės stabilumo utilizavimąsi, bet stabdyti darbiečių (o gal veltėdžių) įsigalėjimą, nes kuo jie labiau įsitvirtina, tuo niūresnė ateitis Lietuvoje nusimato.
Darbingos dienos..
2006 - 04 - 12, 11:24
Nu vat, sakiau, kad liberalcentristai nesuka galvos dėl rūmų intrigų, o tiliau ramiai sau dirba. Tikrai valstybiškai mąsto ir veikia.
Dėl Šukio, tai jei į Seimo pirmininkus nerinks, tai Audito komitetui tikrai sugebės vadovauti ir tvarką daryti.
Tai gal kaip nors pavyktų į koaliciją susiburti LICS(8), TS/LK(25), LSDP(20), NS(11), VNDS(10), LLS-6000(10). Galima modeliuoti įvairiai.
Blogai būtų, jei Uspaskychas toliau važiuotų ant Prezidento su visokiomis komisijomis.
Manau, sekantis Uspaskycho žingsnis – per Truniškių komisiją nušalinti Brazauską. Juk premjeras yra atsakingas ir už kanceliarijos veiklą.
Dėl isterijos – bent šalies įvaizdžiui pasaulyje kažkiek nepatogumų bus, jei keisis Užsienio reikalų ministras. Juk Seimo pirmininko postas nėra toks eilinis postelis.
2006 - 04 - 12, 11:18
Nu, Zuokai, jeigu prabilote apie vieno zmogaus posta. Tai cia jau jus nepralenkiamas, abonente.
2006 - 04 - 12, 11:17
Nejauciau niekada simpatiju Paulauskui, bet tokio fiasko nesitikejau, matyt tai ir isjudino politikierius, politologus. Uzdavinys Nr. 1, kaip neprileisti berascio Uspaskio prie valdzios (berastis ir intrigantas ne tas pats), atvirai snekant situacija jaudina, kad dauges butent kvailu zmoniu valdioje t. y. "darbieciu"
2006 - 04 - 12, 11:14
Valstybininko nesuvaidinsi jeigu nedirbsi,darbai parodo.Mero Tema visiskai palaikau.Koalicija be DP bet pritraukiant kurti Istatymus,naudingus ir reikalingus.Jeigu Paulauskas tyles ir toliau tai bus kalbama,kad ji uzciaupti.
Skandalus reikia malsinti kaip ugni dar neisipleskus nenutraukiant produktyvaus darbo.Isrinkti Premjera-seimininka Valstybei,Seimo Pirmininkas turetu buti toks,kad nebijotu dirbti su Prezidentu ir Premjeru.
Politikos ir Politinis triju Politiku Branduolys tai Lietuva zengianti su Europa.
Geriausias Premjeras butu,nebijau sito pakartoti,butu ponas Arturas Zuokas,
galite puldineti,tik argumentuotai.Seime yra Partiju,kad sukurti veiklia dauguma.
2006 - 04 - 12, 11:11
I) Gal būt tokį vieningą Paulo nušalimą lėmė tai:
a) Paulas savo rankose sukaupė gijas siejančias jį su teisėsauginėmis struktūromis;
b) turi sukaupęs kompromatą pats arba jis yra, jo įtakojamose, teisėsaugos struktūrose:
c) jei tokios natūralios nėra, su teisėsaugos pagalba gali ją sufabrikuoti;
d) turėjo didelių ambicijų ir jų pasiekimo siektų ryžtingai ir efektyviai.
Todėl tapo neprognozuojamas ir visiems pavojingas, netgi Uspaskichui.
II) Ką manot apie konservus? Juk jie buvo pagrindiniai šio koncerto dalyviai. Ar neatrodo, kad iš šios istorijos jie negaus, arba gaus mažiausiai, naudos.
Vienas delfistas juos palygino su bezdalais, kurie visada prasiveržia nelaiku ir ne vietoj.
2006 - 04 - 12, 11:11
Bet kuri partija, kuri susidės su Užpyskychu, bus sukompromituota. Įsivaizduokite, kad po Darbo partijos pavadinimu slepiasi tai, kas buvo pavadinta dar lenininėje, o paskui ir stalininėje Rusioje komunistais. Rusija negaili pinigų kelti destrukcijai, kuri vykdoma DP rankimis. Kadrai lemia viską (Stalinas) – ir DP stengiasi sukišti saviškius į visokias valstybines kontoras. Visose šalyse Rusija sukišdavo savo rezidentų, paruoštų būti tų šalių kokiais nors valdovais – bankų, paralmento ar pan. Šantažu ir kitokiais būdaois, labiausiai pinigų troškimu pakabindavo ant kabliuko įtakingus žmones, kurie dirbdavo sovietams. Dabar vyksta tas pats. O Uspackis – tipiškas antrasis partijos sekretorius, kuris paprastai ir būdavo tikrasis valdytojas- žiaurus, ciniškas, negailestingas, pasirengęs visuomet sutvarkyti tiek pirmąjį, tiek ir visą šalį, kurioje reziduodavo. Skaitykite Viktorą Suvorovą, ponai.
2006 - 04 - 12, 11:09
na viskas p. mere suprantama kad pasaulio pabaigos nebus bet jai tas pakalikas viktoras uzims premjero posta tai ka Vilniui reiks atsiskirti nuo provincialios Lietuvos? nes cia liaudies klaida kad tas su savo partija taip iskilo
2006 - 04 - 12, 11:04
p. Zuokai, o gal galetumete isreiksti savo nuomone apie sioje vietoje konservatoriu ir butent A.Kubiliaus vaidmeni?
2006 - 04 - 12, 10:56
geros dienos visiems :)
2006 - 04 - 12, 10:49
Labai teisingai, mere, pastebejote, kad Paulauskis galetu dabar atskleisti siek tiek daugiau duomenu apie Desrikskicho zaidimus ir intrigas (turint minty valstybini lygmeni). Socliberu buvimas opozicijoje labai stipriai pasitarnautu kramtant Darbo myletoju reitingus.
2006 - 04 - 12, 10:48
Nusistovėjusios tvarkos (situacijos) pasikeitimas daugeliui dažnai priligsta katastrofai:). O politologai visada mėgstą spalvų tirštumą:).
Paulo likti nelabai galėjo (nes nepasitikima net tik juo bet ir kitais soclibais). Be to politnės ir kartu žmogiškos ambicijos dažnai būna pirmoje vietoje.
Tik idomu kaip Uspaskis su šaika bandys imti vyriausybę (nes AMB nesiruošia pasiduoti (ypač kai MN neparduota). Jaučiu oi kaip vešės kompromatas:)
2006 - 04 - 12, 10:40
bijau, kad Duju istatymo dabar nebus dar iki kitu metu.