Kelionė į Sankt Peterburgą
2006 - 04 - 5, Trečiadienis 10:39Šiandien anksti rytą kartu Vilniaus miesto savivaldybės ir verslininkų delegacija išskridau į Sankt Peterburgą, kur laukia susitikimai su gubernatore Valentina Matvijenko, verslo atstovais, lietuvių bendruomene, ir ypač įdomus turėtų būti susitikimas su Ermitažo direktoriumi. Apie viską būtinai parašysiu.
Labai smalsu pamatyti, kaip atrodo dabar Sankt Peterburgas, nes paskutinįkart jame buvau gal kokiais 1991 – aisiais metais. Pamenu, kad tuomet nupirkau šviestuvą į savo nedidelį naują butą, bet šviestuvą iš manęs atėmė Lietuvos muitininkai, pareiškę, kad negaliu jo vežtis, nes nedeklaravau, pervažiuodamas Rusijos ir Estijos sieną. Tiesa, ten niekas mano šviestuvu nesidomėjo.
Žinau, kad Sankt Peterburgas dabar labai greitai keičiasi, o jų vadovų kalbos yra labai ambicingos, planai dideli, todėl tikrai įdomu visa tai pamatyti savo akimis.


2006 - 04 - 06, 2:52
Kadangi siandien nera klausimo, kurio maloniai pakritikuociau p. zuoka, turbut teks pritarti auksciau issakytai nuomonei, kad komentavimas siandien mauzerio ir surskio zodziais tapo "bukvaliai bereiksmis"
2006 - 04 - 05, 22:36
Man asmeniškai patinka, kad čia nors ir nėra registravimosi, tačiau visi pasiskirstė savo vardus, ir susikūrė tarsi pastovių lankytojų bendruomenė, kiekvienas toks asmuo turi tik sau būdingą rašymo stilių, kiekvienas skirtinai išskiria tai kas svarbiausia, ir kas visų įdomiausia, kiekvienas kitokiomis akimis mato Artūrą Zuoką. Meras čia kasdien kitoks. Kartais jis nuoširdus, įsitraukia į diskusiją, kartais tikriausiai dėl laiko stokos, mus visiškai pamiršta, ir šitas kampas nebetenka prasmės. Mane labai nuvylė mūsų brangus meras, kai neištesėjo pažado dėl MIPIM’2006 filmuko, atrodytų smulkmena, bet aš dėl to praradau pasitikėjimą, taip elgiasi tik rangovai… Rytoj, rytoj tikrai, rytoj tai tikrai tikrai, sraigės.
2006 - 04 - 05, 22:32
Nu va, nekomercinio kino festivalis "Kino pavasaris" pralenkė visus lūkesčius. Salėse nebuvo laisvų vietų. Kaži ką dabar sakys verkšlentojai dėl to "Lietuvos" kino teatro. Tiek pasipiktinimo buvo. O va kaip gavosi.
2006 - 04 - 05, 22:25
ALGIRDUI
Šita svetainė tampa pramoginio pobūdžio. LEMG paskaito savo paranojiškų eilių, Slikas informuoja apie dar vieną melą politikoje, TS filosofijos prirašo, aš pakomentuoju, pasipykstame, pasibarame, ir ačiū merui už laisvalaikio vietą.
2006 - 04 - 05, 21:50
Mieli komentatoriai,
mano galva, Jums kampas tapo tiesiog laisvalaikio praleidimo užsiėmimu
Atkreipiu dėmesį – ką bendro turi Jūsų samprotavimai su pasiūlyta tema ?
Nejaugi neišgalite palaukti ekskursijos rezultatų ?
Pagarbiai
2006 - 04 - 05, 21:40
Ten kur nera ribu, ten nera ir judejimo krypties, kuria valdo ir ribas gina asmuo , kulturines tautos atminties (patyrimo) pagrindu. Taigi zinojimas ir yra ribu ir tu ribu paisymas, t.y. tolerancija. Nuomone gali susiformuoti ir emociju pagrindu. TS
2006 - 04 - 05, 20:24
Čia imta iš NS internetinio puslapio, o pareigos iš lrs.lt "paieška pagal asmenį".
Taigi, žemiau išvardinti NS darbuotojai įdarbinti Seimo kanceliarijoje (aišku, Paulauskas nieko nežino):
Atsakingasis sekretorius
Vaidas Pliusnis
tel. (5) 2107 600
el. paštas: centras@nsajunga.lt
dirba: Seimo kanceliarija, padėjėjas-sekretorius;
Raštvedė
Alma Kerienė
tel. (5) 2107 600, (5) 279 16 64, 8-698-09630
el. paštas: centras@nsajunga.lt
dirba: Seimo kanceliarija, padėjėja-sekretorė
Politikos departamento vadovas
Algimantas Valentinas Indriūnas
tel. (5) 2107593, 8-698-09623
el.paštas algimantas@nsajunga.lt
dirba: Seimo kanceliarija, referentas
Organizacinio departamento vadovo pavaduotojas
Rimantas Sklėrius
tel. (5) 2107 590, 8-698-09652
el. paštas sklerius.r@nsajunga.lt
dirba: Seimo kanceliarija, padėjėjas-sekretorius;
Kuratoriai
Tadas Ciunys
tel. (5) 2107 601, 8-698-09635
el.paštas: centras@nsajunga.lt
dirba: Seimo kanceliarija, padėjėjas-sekretorius;
Loreta Pociuvienė
tel. (5) 2107 597, 8-698-08261
el.paštas: loreta@nsajunga.lt
dirba: Seimo kanceliarija, padėjėja-sekretorė
Rimantas Jacikevičius
tel. (5) 2107 599, 8-698-09658
el.paštas: rimantas@nsajunga.lt
dirba: Seimo kanceliarija, padėjėjas-sekretorius;
Teresa Smirnova
tel. (5) 2107 603, 8-698-08257
dirba: Seimo kanceliarija, padėjėja-sekretorė
Naujosios sąjungos Informacinio centro vadovė
Ineta Stravinskaitė
tel. (5) 2396578, 8-699-04294
el.paštas instra@lrs.lt
dirba: Seimo kanceliarija, padėjėja-sekretorė
Šaltinis: http://www3.lrs.lt/pls/inter/w 5_search.search_form
2006 - 04 - 05, 20:14
Į šios dienos temą- Palinkėjimai Merui ir delegacijai:
Jokiu būdu nesupainioti priimančiųjų vardų ir tėvavardžių.
Pamenat, kaip buvo 1988 m., kai akademikas Jokūbas Minkevičius kreipėsi į Gorbačiovą- Sergiej Michailovič ?
Pravartu turėt špargalką, nes mums tikrai sunku įsiminti
2006 - 04 - 05, 20:02
Juozui,
Noriu dar kart patikinti, kad uz pavadinima – nugaletoja tikrai iteiksiu priza ir tai tikrai nera koks pazaidimas. Jau kita savaite vardas bus registruojamas registru centre. P.S. tavo vienas is pavadinimu yra tarp favoritu.
Matui,
Nuosirdus aciu uz patarimus turiu pazymeti, kad man irgi iki TS supratimo toli:)
2006 - 04 - 05, 19:55
"Slikas / 85.206.184.37
2006-04-05 19:01:54
Karkis lerva. "
SLIKUI
Pavertei šitą svetainę "Slieko rezidencija".
2006 - 04 - 05, 19:55
CENTUI
Aš tai darau atvirkščiai – pradėsiu draugauti ,kai Meru nebebus.. :-)
2006 - 04 - 05, 19:50
MINDAUGUI
2006-04-05 11:11:57
Prižadu šiandien atsiųsti dar bent tris pavadinimus… :-)
Kai kam liko beveik 4 valandos kūrybinių kančių, Na, o, bet, tačiau, tikimės jos bus vaisingos.:)))
tautietis
2006-04-05 14:54:21
variantas vandentvarkos firmai neo bala, neo saltinis, unduo (aukstaitiskai) :)
Jei būč komisijos narys, balsuoč už UNDUO . Lietuviškas, imponuotų potencialiems užsakovams per architektus 100 procentų,beveik simetrinis, atrodo vizualiai gerai.
pvz. UAB "UNDUO" gen.direktorius Mindaugas Jonika
UAB "Unduo"
Slikui,
įdomu, pr.siūsti adresu news@lrytas.lt.
2006 - 04 - 05, 19:44
Kol jis meras, tol reikia palaikyti ryšius. Alio alio :)
2006 - 04 - 05, 19:30
CENTUI
Gerbiamasis, jei Tamstai A.Zuokas atsibodęs – tai nebendrauk daugiau su juo…:-)
2006 - 04 - 05, 19:09
Tuos sąrašus jau čia skelbiau. Jei įdomu, galima pakartoti.
2006 - 04 - 05, 19:08
Manau, kad tiktų pavadinimai PRŪDOTVARKA, PRŪDININKAI ir t. t. , nes iškart aišku apie ką kalba eina.
2006 - 04 - 05, 19:01
Karkis lerva.
2006 - 04 - 05, 18:52
Nežinau kaip Jums, bet man A.Zuokas nusiboęs. Už V.Šustauską geriau sutinku.
2006 - 04 - 05, 18:48
O kodėl nepapilus žibalo su tais parteigenose sąrašais?
2006 - 04 - 05, 18:30
Jau kažkur nuskambėjo, kad karsim ne visus, bet tuos, kuriuos seimo transportu vežioja :)
2006 - 04 - 05, 18:24
Art.Paul. citata iš dabar einančio tiesioginio LR eterio:
…negalima ant seimo pirmininko sukarti visus seimo šunis…
2006 - 04 - 05, 18:02
Dėl vardų
Pilnai sutinku, kad geriausias vardas firmai- paprastas lietuviškas žodis. Tinkamų dauguma jų – jau užimti, bet pavarčius lietuvių kalbos žodyną, be abejo atsirastų tas vienintelis geras. Vakar pasiūliau VANDENĖ arba VANDENA , o kitkas tai tik idėjos beit pasižaidimai, bandant prisikviesti kolektyvinę (sic) fantazijos mūzą.
Padirbėjus galima per "kūrybines kančias" "pagimdyti" tą vienintėlį, nešantį sėkmę vardą, ko nuoširdžiausiai ir linkiu Mindaugui.
P.S. Jei tas "konkursas" tik pasierzinimui,irgi ne pasaulio pabaiga , nors atgarsiai net Vokietijoj, kurią gal jau užsėmė kokios " MinRasa" produktu:)
2006 - 04 - 05, 17:35
a
2006 - 04 - 05, 17:06
Reikia tik džiaugtis ir vogti, ar ne tai norėjote pasakyti?
2006 - 04 - 05, 17:04
Klausyk, Tamsta, laiškus reikia adresuoti tiems, kas gali išspręsti juose išdėstytas problemas. Prie ko čia Prezidentas? Labai gerai į tai atsakė <raimis9rekk to Budreika / 195.182.77.199
2006-04-05 16:15:07> Nieko nepridursi. Ta tema baigta. Tamsta ne tuo adresu kreipeisi ir nereikia piktintintis.
2006 - 04 - 05, 16:58
Be to, Valstybinė energetikos inspekcija atsakė : "mažinti elektros energijos grobstymus ekonomiškai netikslinga" Na ar ne fantastika?.
2006 - 04 - 05, 16:51
Aš Prezidento paklausiau tik pozicinio siektinumo dėl Valstybės gerovės.
Šio klausimo visiškai nesusieju su energetikų pelnais, mane domina BVP ir IŠPLAUKENTIS IŠ TO VISUOMENĖS GERBŪVIS. Ar suprantate kad tai jau ne kokio UAB reikalas?
2006 - 04 - 05, 16:39
Bet tamstos kreipimasis nusiųstas įstaigai kuri tuo užsiima. Na negi prezidentas asmeniškai turėtų tuo rūpintis. Juk tam ir yra kitos institucijos, bet jeigu jos neatlieka savo pareigų ir funkcijų, tai kitas klausymas. Jūs kaip pilietis šaunuolis išlėlėte problemą ir nurodėte sprendimo būdus, bet reikia ir adresatą teisingą pasirinkti.
Na nebent norite, kad prezidentas būtų kaip batiuška, kuris, net rūpinasi kas atstovaus eurovizijoje:). Pas mus ir kyla didžiausios problemos, kad visi stengiasi dirbti (vadovauti) tai kas jiems nepriklauso, o savo tiesiogines pareigas palieka likimo valiai.
2006 - 04 - 05, 16:28
Ne gerbemasis. Tai tik Valstybės vadovo POZICIJOS PANAŠIAIS KLAUSIMAIS PATIKRINIMAS!!!
Tad vagystės lyg ir legalios…
2006 - 04 - 05, 16:22
Siandien po pietu parskridau i Vilniu. Ponas mere, grizes jus oro uoste uzmeskite aki i autobusu stovejimo aikstele salia oro uosto. pamatysite, kad narkotiku prekybos problema tabore neisspresta. Siandien ten maciau gal 10 jaunuoliu stiklinemis akimis. manau bent jau ten ju neturetu buti.
2006 - 04 - 05, 16:15
Prezidentas pasiima "atviorkę", reples, įtampos matuoklį ir pirmyn…;)
Kiba kaimynas tamstą įdavė už elektros neteisėtą vartojimą, kad toks piktas:):)
2006 - 04 - 05, 16:02
El. Tinklai atsidurtų tokioje situacijoje, kai
piktavaliavimo el.
Energijos GROBSTYMO atvejis jiems gal ir būtų žinomas ,o NUBAUSTI
praktiškai negalėtų, nes piktybiško samoningumo įrodinėjimai būtų
visiškai subjektyvūs.
Siūloma išeitis
Būtina užkirsti kelią
vartotojui NESANKCIONUOTAI atjunginėti skaitiklį
nuo tiekimo linijos. Grobstyti
elektros energiją paminėtu būdu taptų
neįmanoma.
Prezidento atsakymas:
Gerb. Artūrai Budreika,
Informuojame, kad su Jūsų laiškais susipažino Respublikos Prezidentas V.Adamkus. Norėtume paaiškinti, kad galiojantys Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai nenumato, kad į Respublikos Prezidento kompetenciją įeina keliamų klausimų sprendimas. Todėl Respublikos Prezidento priimamasis dėl laiškų nagrinėjimo kreipėsi į Valstybinę energetikos inspekciją prie Ūkio ministerijos. Minėta institucija atsakys Jums į rūpimus klausimus pagal savo kompetenciją.
Pagarbiai
Priimamojo vyr. specialistė Asta Bogušienė .
Kaip jums atrodo brangieji, kur einame? Jeigu ir Prezidentui visiškai nerūpi valstybinio turto grobstymai. ABEJINGUMAS TOLYGUS PRITARIMUI.
Kurgi priesaika?
Nustatytas toks Respublikos Prezidento priesaikos tekstas:
Aš, Valdas Adamkus, prisiekiu Tautai būti ištikimas Lietuvos Respublikai ir Konstitucijai, gerbti ir vykdyti įstatymus, saugoti Lietuvos žemių vientisumą; prisiekiu sąžiningai eiti savo pareigas ir būti visiems lygiai teisingas; prisiekiu visomis išgalėmis stiprinti Lietuvos nepriklausomybę, tarnauti Tėvynei, demokratijai, Lietuvos žmonių gerovei. Tepadeda man Dievas!"
PRIESAIKOS SULAUŽYMAS TAI OI KAIP NEGERAI (KAI KAM BUVO).
Pagarbiai,
Artūras Budreika .
2006 - 04 - 05, 15:59
KODĖL AUKŠČIAUSIA LIETUVOS VALDŽIA SKATINA VAGYSTES IR JOMS PRITARIA !
PAKARTOTINIS
Artūras Budreika
El. paštas: Arturas.Budreika@gmail.com
Kaunas Vievio g.-17
Gerb. Lietuvos Respublikos Prezidentui Valdui Adamkui,
Noriu pasiteirauti, ar Jūs kaip
valsybės vadovas siektumėte gerovės valstybei? Prevenciškai dėdamas pastangas užkirsti kelią žemiau paminėtų problemų grėsmėms?
T.y., nežaboto elektros grobstymo išplitimo galimybei, bei milijardinių
nuostolių šalies ūkiui ?! Atsiliepsiančiam bendrai visuomenės gerovei.
El.SKAITIKLIO GADINIMO IR GALIMO EL. ENERGIJOS GROBSTYMO
SCENARIJUS
Vartotojas, šiuo metu, turėdamas laisvą galimybę manipuliuoti įvadiniu
jungikliu tai
išjungus namo skirstomojoje spintoje jungiklius nuo vidinės
instaliacijos
– skaitiklis taptų laisvas- „elektros vartotojas“- kurį būtų galima
nekliudomai sugadinti.
Visos šiuo metu naudojamos apsaugos priemonės: plombos,
skaitiklių montavimas lauke, naujoviškų ypač elektroninių ELGAMA skaitiklių diegimas yra beprasmės !
Pvz. Skirstomojoje spintoje į įvadinį kabelį, ateinantį iš
skaitiklio,į
vieną iš fazių kelis kartus trumpai padavus aukštą įtampą,
apskaitos elementas(įtampos ritė) sugestų- fazės energija taptų
neapskaitoma.
VISIŠKAS nebaudžiamumas (kadangi iki šiol visoje valstybėje už tai
nenubaustas nei vienas)!!!
Rafinuotai sugadinęs ir
apie 6 metus šildymui grobstęs elektrą
„vartotojas“, jausdamas planinę
skaitiklio keitimo datą, praneštų tiekėjui,
neva, nepagrįstai paskutinį mėnesį
sumažėjo skaitiklio rodmenys.
Atvykus elektros darbuotojams, n u s t a t o m a
s g e d i m a s ,
pakeičiamas skaitiklis. „Vartotojui“ už uolų pastabumą ir
sąžiningumą
spaudžiama ranka.
El. Tinklai atsidurtų tokioje situacijoje, kai
piktavaliavimo el.
Energijos GROBSTYMO atvejis jiems gal ir būtų žinomas ,o NUBAUSTI
pra
2006 - 04 - 05, 15:34
Paulauskas sau tvora pasistate o Prezidentui isarde,kontrastas ir tai blogai dvokiantis kontrastas.Paulauskas tiesiogiai kenkia Prezidentui ne tik nesprendziant kartu Valstybes problemu.
Turniskiu viesbutis tai tiesiogine gresme Prezidentui su sitokiais gyventojais pasoneje,kurie yra primesti Prezidentui.
Tai gresme mano ir tavo Prezidentui,visi kitatauciai turi buti iskrapstyti is
viesbucio,salia Valstybes Vadovo turi buti garbingi Zmones bet ne nusikalteliai,Valstybei ir mums nusikalte aferistai.
2006 - 04 - 05, 15:29
Ramu…Tylu…Nebent kokia pavasarinė musė prazvimbia…
P.S. Matai, ne slapyvardį esmė. Nors aišku jis gal ir kvailokas:):). Priimu pasiulymus reonovacijai:). Pavasaris švaros ir pasikeitimų metas;).
2006 - 04 - 05, 15:07
<Kaip zinai, Matai tolerancija yra yra laisvu, o tai reiskia zinanciu zmoniu savarankiskumo riba.>
Aš tokių filosofinių dalykų nepagaunu. Suprantu tik tiek, kad TOLERANCIJA yra kitos nuomonės ar įsitikinimų gerbimas. Aš tikriausiai ne vietoj pavartojau tą žodį. Mindaugas gal be reikalo čia skelbia vardų konkursą. Suprantama. Bet, kad tuo konkursu "dangstomas lapės gudrumėlis " – man iki tokio supratimo toli.
Štai tokiems, kaip :((( / 212.122.75.49 ir aš norėjau atkirsti, bet už mane tai padarė kiti.
Ar pastebite, kad šįkart tikrai nėra pagrindinės temos, kuria galėtume diskutuoti.
raimis9rekk (jau tą slapyvardį irgi reikėtų pakeisti į normalesnį, jei dar neužregistruotas Registrų centre:)) diskutuoja su Sliku apie Paulą, kiti apie vardus. Matyt, jau šiandien tokia dienelė…
O Tamstos nuomonę aš visada gerbiu. Tą tikriausiai pastebėjote.
2006 - 04 - 05, 14:54
variantas vandentvarkos firmai neo bala, neo saltinis, unduo (aukstaitiskai) :)
norint kazka rimciau sugalvot paskelbk daugiau duomenu apie savo firma ir save… bus uz ko uzsikabint
2006 - 04 - 05, 14:05
Rytoj, kai is lovos atsikelsi – NEBENUSISNEKEK!
2006 - 04 - 05, 13:49
Zaviuosi tamstos esmine bendruomenes savybe. Bet ir tamsta pripazisti, AZ erdve ne vieta Mindaugo projektui aptarineti, tuo labiau, kad atmintis gyva naivumu maskuotomis vilkduobemis, is kuriu kelias veda kita kulturos erdve.
Kaip zinai, Matai tolerancija yra yra laisvu, o tai reiskia zinanciu zmoniu savarankiskumo riba. Jeigu Mindaugas ne vaikas, tai kodel jis, budamas suauges, yra vis dar priklausomas? Taigi naivumu dangstomi lapes gudrumeliai? TS
2006 - 04 - 05, 13:43
Sekmes Arturui kelioneje, tik buk geras… Kai gryshi – NEBEVOK :(((
2006 - 04 - 05, 13:40
Mindaugui
Lietuviski variantai butu "Tavo (Mano) Rasa", "Mi(n)Rasa", "BioRasa", "BioVanduo", "Kudra" (zemaitiskai vandens telkinys)…
Kol kas tiek:-)
Sekmes
2006 - 04 - 05, 13:29
To raimis9rekk
Tiesiog matyt jau visiems atsibodo ,kad Paulas varo ant visų ,o pats atseit, "Lietuvos demokratijos tėvas" ir "asmuo ypač artimas ponui Dievui" – štai jam ir priminė, kad tik "žemės kirminas" esi … :-)
Išskyrus "abonento" skandaliuką, kurį sukūrė STT "specialistai" su DP ir panelės Graužinienės pagelba, visos kitos temos senos senos… Apioe Turniškes aš iš viso nekalbu – ten dar nuo XX amžiaus tvoros stovėjo ir daug kas skaitė garbe į svečius pas kokį minstrą papulti…
Bet iš kiots pusės, na kodėl jau p.Paulauskas tuėtų būti išimtis – tvorą užsitvėrė, Viktorėliui Uspaskich parsidavė ir jį į Seimo ekononikos komitetą atvedė, o kai tas išėjo iš jo partijos tik tylai kažką mykė…Dar yra p.Skardžius, kuriam irgi , atėjus laikui, bus priminta ką jis nuveikė Alytuje. P.Skardžius prie Vilkuokšnio ežero sodybą nusipirko ir tvora , kuri sklypą aptvėrė į ežerą įsibridus…Jis ką nežino įstatymų ?
Taigi – laukim… Dar toliau dar bus grąžu…
2006 - 04 - 05, 13:12
Na, gal nereikėtų taip netolerantiškai Mindaugo pasiūlymą traktuoti. Praktiškai šiandien diskusijos, kaip ir nėra. AZ išvažiavo į Piterį. Kai grįš-pasidalins įspūdžiais-tada ir padiskutuosime. Juk dažnai šiame bloge taip būna-tema viena- o mes- vis apie ką nors kitą: ką girdėjome per žinais, per TV ir pan. Svarbu, kad yra svetainė, kur galime vieni kitus surasti ir pasikalbėti.
.
2006 - 04 - 05, 13:10
Idomu tik kas taip gudriai pakišo Paulo? Net pagalvoti negalėjau, kad Paulo šitaip susimaus…Kažkas geriau sužaidė partiją ir užstatė šachą politiniam didmeistriui (valstybininkui-kompromatinink ui).
Arba tiesiog pas mus tokia politinė situacija, kad visi (koalicijos partneriai ir opzicionieriai) varo vieni ant kitų, traukia kompromatą (ar šiaip pašmeižia:) ir žiūri kas iš to išeis ir kam pavyks laimėti…
Ir dar :"Opozicinės Seimo frakcijos sutaria, jog pastarųjų dienų vadinamasis privilegijų skandalas sudavė stiprų smūgį Seimo autoritetui ir prisideda prie pasitikėjimo visa politine sistema smukimo.":) Čia biški opozicija prašovė – kažkaip tas Seimo autoritetas ir taip jau kažkur tai išgaravęs:)
2006 - 04 - 05, 13:09
Aš patarčiau su tais vardais taip neatvirauti. Vis dėlto, tai intelektualinės nuosavybės dalis. Įmonės vardą geriausiai patyliukais susikurti pačiam. Kad nebūtų taip, kaip su ta LLS (Lietuvos liberalų sąjunga). Paskui, jei kas nugvelbia, tai jau ieško kaltų. Konkursą galima skelbti, bet uždarą.
Iš praktikos žinau, kad vardą geriau parinkti tokį, kuris bent kiek atitiktų įmonės veiklą. Jei įmonė individuali -dar pridėti savo pavardę. Tada tikrai nebus kebumų įregistruoti įmonės vardą, o po to ir prekybinį ženklą. Visai netinkamais laikyčiau Juozo siūlomus dirbtinus darinius, pvz. JONAITIS MINDAUGAS – MinJO, JonaMis, JoDaugas etc.
2006 - 04 - 05, 13:09
patiko palyginimas su kojotu..,
Patikek nesu as toks kaip paminejai, sioje svetaineje lankaus kone kiekviena diena, seku diskusijas, kartais pats juose dalyvauju, zodziu sis kampas man artimas ir priimtinas.
Todel manau turys teise cia isreiksti savo nuomone ir paklausti kitu nuomones ar patarimu
2006 - 04 - 05, 12:54
Nu atrodo Paulauskioką rimtai paėmė. Delfyje jau verkšlenti pradėjo. Atsakomybės kratosi. Gudrus Paulauskas, kai Zuokas, būdamas meru, tai turi atsakyti už savivaldybės administracijos, kuriai vadovauja direktorius, darbą. Seimo narys, o Seimo pirmininkas tuo labiau, turi puikiausiai žinoti, kokiai institucijai vadovauja Meras, kokiai institucijai vadovauja Savivaldybės administracijos direktorius, ir turbūt žino, kad Merui nėra suteikti įgaliojimai valdyti Savivaldybės administraciją, jos garažus, atleisti administracijos darbuotojus ir panašiai.
2006 - 04 - 05, 12:53
Ponas Zuoka, gal geletumete paaiskinti kokiu tikslu jus isteigete sia svetaine?
2006 - 04 - 05, 12:13
Jeigu esi kojotas, tai vis vien begsi ne ten, kur akys veda, o ten, kur nosis veda. Jei nesi kojotas, tai ko lendi i AZ kampa su paiku prasymu? Kreipkis i Google? Cia dalijamasi nuomonemis pateikta tema, o ne prekemis ir kojotu marsrutais. Zinoma, kojotams nera ribu. Geros dienos.
2006 - 04 - 05, 12:13
dėl AREA
Gražu, bet nesurišta su vandens tvarkymu (su oro, dar su kraštotvarka galima norint pritemti).
Antra.
Čia kaip su vaikų vardais.
Pasakyk vardą, pasakysiu kada gimiau.
Pavyzdžiui, tos blatnybės, kurios buvo kuriamos įmonėms pavadinti per visus 15 metų – savo atgyveno ir vėliau iki… bus kupra.
Tad manau jokių mantrybių, jokių junginių, jokių anglizmų ar rusizų – gražus suprantamas lietuviškas žodis neatsibos amžius, kaip neatsibodo iki šiol.
Mano anksčiau siūlytas to neturi.
Tai vardas skirtas labai sėkmingai, solidžiai ir galingai kompanijai.
Vardas, kuriame nėra tų blatnybių, kas iš karto atmeta, kad tai ne nesusitupėjusių ar ne jauniklių eksperimentatatorių grupuotė.
Minusas – panaudota lietuviški naujadarai.
Bet gerai, kad skelbiate konkursą, nes brendui viskas svarbu, ne tik kokybė… nors be jos visa kita kaip ir nereikalinga.
Gal todėl į brendo sukūrimą galingos kompanijos meta milijonus žaliųjų…
2006 - 04 - 05, 12:12
Aisku sunkus atvejis, bet pameginsiu trumpai paaiskinti:
Abonentas – asmuo gaunantis paslauga (uz pinigus)
Abonementas – nuolatinis biletas
Ermitazas ir Akropolis – ne parduotuves ant Seskines kalno
2006 - 04 - 05, 12:03
Ne 15, o 14,99 proc. ima :)
2006 - 04 - 05, 12:01
EKSPERTUI
Kuo skiriasi Abonentas nuo Abonimento… ? :-)
2006 - 04 - 05, 11:56
dar Mindaugui
PROHIDRO; AKVAPRO; INHIDRO; INAKVA
PRO ir IN galima traktuoti is vienos puses kaip "projektas" ir "investicija" trumpinius, is kitos – kaip aliuzija i projektu meniskuma…
2006 - 04 - 05, 11:54
Gerb. Abonimente, jūs ir Lietuvoje su Ermitažo direktoriumi neblogai sutariate, kiek žinau. Marcinkevičius toks, pamenat?
2006 - 04 - 05, 11:46
AREA – geras, vyriškai agresyvokai skamba. Man fainumu primena moterišką Clea :)))
2006 - 04 - 05, 11:40
Vandentvarkos programa.
2006 - 04 - 05, 11:40
kiekvienas izvelgia tai ka nori izvelgti, siuo atveju parasete tikru tikriausia absurda
2006 - 04 - 05, 11:39
pavadinime gerai atrodo keli lietuviškų žodžių skiemenys, kartais sukeisti vietom, tik kad nesigautų koks PRAVALAS (yra veikianti), be to reikia vengti lietuviškų raidžių, trumpas, skambus , įsimenantis
JONAITIS MINDAUGAS – MinJO, JonaMis, JoDaugas etc.
2006 - 04 - 05, 11:38
Mindaugui:
HIDROTECHNOLOGIJA – gremezdiska, uztat dar neiregistruota
HIDROTEC – neiregistruota, bet "nelietuviska" (gali neiregistruoti, jei registruosi ne per tarpininkus)
HIDROTECHNA -neiregistruota ir "lietuviska"
AREA – yra isregistruota imone, galima kreiptis del grazaus pavadinimo
2006 - 04 - 05, 11:31
Patikrinau VMI PVM mokesčių mokėtojų registe, kuris yra viešas, bet tvarkomas taip, kad kartais galvoji, jog taip to paprašė aferistai. Tekdavo dirbti su vengiančiais apsimokėti produkciją, tad turiu karčios patirties…
Dar yra įmonių registras, kur nemokamai duodavo per dieną 10 info, be to,naudinga per GOOGLE, ten galima atrasti telefonų ir adresų, kurie buvo skelbti.
2006 - 04 - 05, 11:27
Mindaugas rimtu veidu provokuoja antizuokininkus tokiems pavadinimams, kurie bent kiek pamalonintu skestatcio masiulio siauba. Nereikia Mindaugai daryti pigiu triuku su klasta AZ puslapyje. Suprask, ir nesvilpk velnio sau ant stogo.
2006 - 04 - 05, 11:11
MINDAUGUI
Prižadu šiandien atsiųsti dar bent tris pavadinimus… :-)
Ir nenuleisk nosies. Būtinai tą įmonę įkurk ir padirbėk su "ugnele’. Pamatysi, kaip po poros metų galėsi dirbti ne tik Lietuvoje…Padėsim… :-)
2006 - 04 - 05, 11:09
To IDOMU
Visi Merai – abonentai… jei turi telefoną… kaip ir ne merai…
Tamsta irgi abonentas – be jokoos abejonės… :-)
2006 - 04 - 05, 11:08
SVEIKI,
Dar kart gerb. blogo lankytojai į Jus kreipiuosi su prašymu:
Reikalinga sugalvoti kuriamai imonei pavadinima, kurios veikla butu – vandentvarkos objektu projektavimas, technologinai sprendimai, konsultavimas
Uz pavadinima – nugaletoja pazadu bus iteiktas prizas !!!
ACIU
2006 - 04 - 05, 11:04
Graudi šviestuvo istorija (tai ką mere negalėjote pamaloninti muitininkų:).
Sėkmės (žinoma geriau į Piterį vykti per Baltasias naktis…)
2006 - 04 - 05, 11:03
Geros keliones,labai svarbu svarbus Prioritetai.
2006 - 04 - 05, 11:00
Norėčiau padėkoti Juozui, Na, o bet, tačiau, Rolandui iš Vokietijos, Matui už pasiūlymus, patarimus.
Taip žinau, kad pradžia bus sunki, kad reikės atkaklumo, apdairumo, išminties ir kt. svarbiu dalyku, bet argi neverta…
2006 - 04 - 05, 10:48
Ar ten meras irgi abonentas? Jei taip, gerai sutarsite.
2006 - 04 - 05, 10:47
Geros kelionės visai lietuvių delegacijai..:-)