Keistas praregėjimas

2006 - 04 - 3, Pirmadienis 10:33

Kol nesugalvota nieko naujo, didžiausiu politiniu skandalu išlieka Seimo garažo ir parlamento pastate veikiančių parduotuvių, valgyklų bei kirpyklų istorija. Nelabai net norisi gaišti laiką ir skirti dėmesį šiai „valstybinei“ problemai, nes jeigu tik tokias problemas turėtume, tai tiesiog klestėtume.
Todėl nesivelsiu į prastą detektyvą primenančias paieškas, kas ką kur ir kodėl vežė, man kur kas įdomiau suvokti, kodėl tai staiga pradėta vadinti skandalu, piktnaudžiavimu, neribotomis privilegijomis ir t.t. Pasiklausius kai kurių aukšto rango Seimo politikų, gali pamanyti, kad jie padarė didžiulį atradimą, kuris išgelbės Lietuvą. Beveik imtum ploti ir girti, jei neprisimintum, kad šie ponai Seime jau yra šešis metus ir beveik tiek pat laiko yra dabar keikiamą Seimo kanceliariją prižiūrėti turinčioje Seimo valdyboje.
Toks keistas praregėjimas Argi reikia net šešerių metų, kad suvoktum, kaip naudojami Seimo automobiliai, kokios Seimo nariams siūlomos paslaugos ir privilegijos ? Per šešerius metu tikrai buvo galima sukurti tobulus Seimo narių teises ir privilegijas reguliuojančius įstatymus, bet gerokai lengviau yra išlipti į tribūną ir pakiliu balsu kalbėti apie „baisias“ problemas.
Automobilį seniai jau reikėtų laikyti ne privilegija, o susisiekimo priemone, nes kam reikalingi Seimo garaže stovintys automobiliai, todėl tereikėtų nustatyti mėnesines degalų normas, ir tiek. Teko girdėti, esą Seimo vairuotojams nepatinka keičiama jų atlyginimo tvarka, ir jie nusprendė pamokyti savo vadus, nors aišku, kad be politikų paramos ir jų ryšių su žiniasklaida vairuotojai tokio lygio triukšmo nebūtų sukėlę.
Pabaigoje grįšiu prie klausimo, kodėl privilegijomis staiga įvardinta tai, ką iki šiol Seimo nariai laikė kasdienybe ? Kodėl aršiausiais kovotojais su privilegijomis dabar tapę Seimo nariai su tokia padėtimi gan ramiai taikstėsi šešerius ar net daugiau metų ? Įsivaizduokime tuomet, kiek laiko reikėtų Seimui sutvarkyti išties rimtą valstybinę problemą, jei tiek metų buvo per mažai, kad nustatytų civilizuotai ir neprivilegijuotai naudojimosi tarnybiniais automobiliais tvarką.
Geros darbo savaitės.

Facebook comments:

Komentuoti


85 komentarų | “Keistas praregėjimas”

  1. tęsinys / 82.135.204.242

    pakloti jiems net lovą, šaukštuku pamaitinti… tegu jie dirba dirba Tėvynei, nes tokių jau ir nelieka…
    Kaip tai padaryti, būtų atskira tema…
    Bet čia kitkas baisu – niekas čia nieko nenori išspręsti… jei tie, kurie čia pučia burbulą (o kumetynas trina rankas) tą patį tik dar baisiau būtų darę, jei tik būtų gavę rinkėjų balsų.

    Atsiprašau, kad kaip visada labai skubu ir neredaguoju labai padrikų minčių… bet čia internetas, kuris tam ir yra (padrikoms, neredaguotoms, užtat mažiausiai melu (melu sau) pažeistoms mintims).

  2. Jo / 82.135.204.242

    Didžiavalstybių tikslas – Lietuvoje kiekvieną dieną turi būti škandalas, o dar geriau du… svarbu, kad niekas nedirbtų.
    Mokant labai nesunku ir mažytuką skandaliuką išpūsti iki dramblio… tai matėme dešimtis kartų… tik kartais tai daro viena didžiavalstybė (Prezidento Pakso atveju), kartais kita didžiavalstybė.
    Lengva daryti, kai yra krašte yra tiek daug lengvatikių.
    Lengvatikių procentą galima buvo nustatyti pagal tai, kiek sunešė pinigus "sekundėms", kiek žmonių dabar atneša pinigų pagal naktinį kažkokio spekulianto skambutį.
    Bet jau yra anekdotų, kuriais nepažaisi ir Lietuvoje.
    Jau dabar nebesurinktų Sąjūdį atstovaujantys iki tol niekam nežinomi žmonės (buvo galima tik numanyti), kai buvo pasakojami visiški anekdotai, o ištemtų pelengatorių ten prisirinkdavo sausakimšai… bet jie keičia plokštelę, o kas nesugeba – tai ir pradingo…
    Didžiosios privilegijos prasidėjo po 1990 m., žinoma.
    Ir labiausiai jomis mėgo naudotis tie, kurie 1988 – 1989 m. apie ketvirtą polikliniką ir ligoninę su grabu lakstė (tai nustatyti faktai) ir pan.
    Todėl kuo toliau, tuo labiau ryžkėja Vytauto Landsbergio figūra… nebuvo, tur būt, tokio momento kuomet jis demokratiniuose rinkimuose būtų nurungęs Algirdą Brazauską… ir jau buvo manyta, kad p. Vytauto šlovė slenka link…, o p. Algirdui dar gyvam žmonės pastatys paminklą… bet net p. Algirdas, atlaikęs asmeninius žiauriausius išbandymus pinigais ir valdžia – neatlaikė savo artimųjų spaudimo, kaip p. Vytautas – aplinkos (artimiausios aplinkos, dažniausiai apie didžiavalstybių gudriai primestos, kuri gerai žinojo vieną vienintelę jo silpnybę – silpnybę panigyrikai, nors ir dažnai pelnytai, bet panigyrikai).

    O kalbant labiau į temą (nors labiau jau ir negalima) – tie keli Lietuvos žmonės, kurie turi galvą, darbštumą… reikia rasti būdų, kad bent juos Tėvynė sugebėtų gerai išnaudoti – juos reikia atvežti, parvežti, pa

  3. Juozas to Be vardo / 88.118.37.31

    Jūsų argumentai įtikinami, bet ar tikrai pats faktas dėl 48 valandų tikras?
    Rašote, kad girdėjot šiandien, gal tai buvo IV.1 ?

  4. Be vardo - to to / 85.206.64.229

    Ar tamsta, pats suprantate, ka norite pasakyti?

  5. to to / 82.135.176.30

    Va,susilauke vokeliu gavejai vietoj to,kad iskelti vokeliu ismaldas i pavirsiu ir pabaigti su Vergove Lietuvoje,"sanitaro" sukurpti,sukalti i gauja Darbdaviu
    Konfideracija ives sesiu darbo dienu savaite,neitiketinas cinizmas.

  6. to to / 82.135.176.30

    to p. Slikui ,
    tokio zmogaus pasitraukimas kaip.p.Mikelenas leis visiems suzinoti Teisybes,
    kas yra slepiama visais budais.Postai svarbus ne visiems.As dziaugiuosi uz
    p.Mikeleno pasirinkima.Kiek Paksas su Almaxais isstate "savo"zmogeliu,imbrasiniai vietiniai sturmanai vis nerimsta,gerai tik tas,kad jie purena dirva ponui Zuokui.Butu daugiau tokiu Zmoniu kaip
    Teisejas,p.Mikelenas.

  7. Be vardo / 85.206.64.229

    Kreipiuosi i pona Zuoka su tokiu klausimu ar netgi prasymu. Siandien teko girdeti per radija, kad musu darbdaviu konfederacija, tikriausiai susirupinusi "nepekankamais" migravimo mastais, pasiule isivesti 48 val. darbo savaite, t.y. dirbti 6 dienas, ir, kas svarbiausia, uz ta pati atlyginima. Kaip jus pats galite speti, musu zmones (bent jau virs 90 proc.) bus pries, preisinasi ir profsajungos. Noreciau paprasyti Jusu, kad savivaldybe ir merija tam pasipriesintu, nes jokios naudos didesnei daliai visuomenes tai neatnes. O jeigu tai jus neitikins, pateiksiu visiems tokius paprastus faktus:
    1) Musu minimalus atlyginimas sudaro apie 10 % nuo MA Danijoje, ir darbo savaites prailginimas be atlyginimo kelimo ji tik tai sumazins, kas neatitinka istatymu.
    2) Net jeigu, atlyginima ir pakeltu, tai vargu ar tos dienos naudingumas darbo atzvilgiu pralenktu poilsio naudinguma.
    3) Kas tik netingi, postringauja apie tai, kad mazeja gimstamumas. Bet argi jis ims dideti, jeigu is 7 sesias dienas busimi tevai praleis darbe (juolab uz maza atlyginima). O be to ir esami vaikai pasijus apleisti, nes vienintele savo iseigine tevai bus priversti skirti ne tik jiems, bet ir namu ruosai, asmeniniam poilsiui.
    4) Neseniai tyrimai parode, kad musu vaikai – vieni agresyvesniu Europoje. Vargu ar si rodikli sumazins 6 dienu darbo savaite, kai vaikai sestadieni bus priversti vos neslankioti gatvemis.
    Cia as pateikiu tik 4 argumentus darbo savaites prailginimo nenaudai. Jus galit prideti, kiek panoresit. Bet faktas liks faktu. Nes, jeigu valstybinio (t.t savivaldybes) darbuotojai ir nedirbs sestadieniai, tai pazeidziamiausia darbuotoju dalis – privataus sektoriaus, vargu ar naudosis tokiom privilegijoms.
    Todel as savo ir kitu asmenu prasymu kreipiuosi i mera, tam kad jis is savo puses padarytu, ka gali sioje sferoje. Tikiuosi, kad svetaines lankytojai mane palaikys.

  8. Egidijus / 82.135.210.60

    p. Artūrai, dėkingas už išties įdomų požiūrį ir susimąstymą…

  9. to Centas / 212.122.73.106

    Darau išvadą- LEMG -geriausia Cento draugė.

  10. Slikas / 85.206.184.37

    Disidentui d/82.135.176.110 – labai aštriai pasisakėte, bet ką sakyti, kai ir patį Sliką užblokina. O tai stabiliai mažiausiai bent du kartus per mėn. būna. Nu nieko, kada nors priprasite, nors nervas vis tiek ima.

  11. Slikas / 85.206.184.37

    Aukščiausio teismo teisėjo p. Mikulėno atsistatydinimas yra blogas ženklas Prezidentui. Man atrodo, kad anas (Prezidentas) prisižaidė su teisėjų skyrimais (ne be savo patarėjų pagalbos). Keisčiausia, kad po Pakso apkaltos ir toliau atsainiai žiūrima į įstatymų laikymąsi. Kad prasidėjo rimtas puolimas prieš Prezidentą, tai ir arkliui aišku. Visko gali būti, kad sulauksime antros apkaltos.

  12. Centas / 85.206.235.118

    "d
    / 82.135.176.110
    2006-04-03 21:57:53
    zuoko svetainė visai nusivažiavo…Nebepakelia jokios kritikos…Tik visokie slikai, toto šakaliūkščiai. Matyt meras mėgsta kai aplinkui slnakioja arba drėmos išgasdintais ir depresuotais veidais arba janukoniai su vokais laksto… "

    Geras komentaras. Man labai patiko pabaiga. Ačiū už drąsų pasisakymą čia. ;)

  13. konservatorius / 195.182.95.115

    Slikas / 85.206.184.37
    2006-04-03 13:25:59

    Tai, kad rašytoja iš esmės kalba apie elito socialinę nejautrą, kurią sukelia valdžios skonis. O žodis zuokas apskritai jau naudojamas, kaip bendrinis žodis pavadinantis tokį nieko nepaisantį ir tokį žemos moralės ir pan.

  14. Centas / 85.206.235.118

    "d
    / 82.135.176.110
    2006-04-03 22:20:45
    pritariu aesde, kad svetaine specialiai stabdo antizuokiškus komentarus. Komentare neparašiau ne vieno keiksmažodžio, o tik lyginamuosius samprotavimus apie panašumus tarp Zuoko ir Ostapo Benderio…užblokavo. Blogas ima darytis vienpusiškai sakralizuotas – trūksta tik vaizdinio mero abrozdėlio, kad šalininkai turėtų prie ko pasimelsti už Lietuvos ateitį. O šiaip pasiklausius neiškarpytus mero pokalbius su rubikoniniais ir juose vartojamos retorikos, keista girdėti apie šios svetainės tariamą nusiteikimą kalbėtis švariai ir "neteršti" svetainės. Teršia juk išties ne konkretūs žodžiai, bet melo vadinimas tiesa, kyšininkavimo – apsukrumu, nusikaltimų – klaidomis. Cenzūruoti privatų blogą – išviso kažkoks iškrypęs komunikavimo suvokimas… "

    Pritariu 100 proc.

  15. Centas / 85.206.235.118

    Nors iš viso ne bobų reikalas. :))

  16. Centas to Rinkėja 212.122.73.106 / 85.206.235.118

    "Pasilinksminimas prieš miegą
    / 212.122.73.106
    2006-04-03 21:34:57
    Centai, o ką pagalvotum , jei būtų: "Man sako toks vyras "tu nepyk, bet tu esi toks ir toks", pagalvoju …? "

    Jis taip nesakytų, jei būtų mano draugas. O jei nepažįstamas, tai to ir nebūtų.

  17. d / 82.135.176.110

    pritariu aesde, kad svetaine specialiai stabdo antizuokiškus komentarus. Komentare neparašiau ne vieno keiksmažodžio, o tik lyginamuosius samprotavimus apie panašumus tarp Zuoko ir Ostapo Benderio…užblokavo. Blogas ima darytis vienpusiškai sakralizuotas – trūksta tik vaizdinio mero abrozdėlio, kad šalininkai turėtų prie ko pasimelsti už Lietuvos ateitį. O šiaip pasiklausius neiškarpytus mero pokalbius su rubikoniniais ir juose vartojamos retorikos, keista girdėti apie šios svetainės tariamą nusiteikimą kalbėtis švariai ir "neteršti" svetainės. Teršia juk išties ne konkretūs žodžiai, bet melo vadinimas tiesa, kyšininkavimo – apsukrumu, nusikaltimų – klaidomis. Cenzūruoti privatų blogą – išviso kažkoks iškrypęs komunikavimo suvokimas…

  18. d / 82.135.176.110

    zuoko svetainė visai nusivažiavo…Nebepakelia jokios kritikos…Tik visokie slikai, toto šakaliūkščiai. Matyt meras mėgsta kai aplinkui slnakioja arba drėmos išgasdintais ir depresuotais veidais arba janukoniai su vokais laksto…

  19. Matas / 82.135.172.62

    Reitingai / 193.219.51.234
    2006-04-03 18:11:22
    Aš tais reitingais netikiu. Žinau, kaip jie užsakomi ir yra tokie, kaip reikia užsakovams. Beveik galiu duoti į kepurę pri…ti, kad Auštrevičiaus sąjūdis jokių rinkimų nelaimės. Iš vis nežinia, ką jie veikia. Jų nei matyti, nei girdėti.

  20. aesde / 213.164.107.70

    noriu informuoti, kad cenzura cia ne etishkai veikia. shtai prasiau komentara, o man ishmeta, kad esu uzhblokuotas, nes pavartoja kazhkoki zhodi? koki zhodi? ash nezhinau nes back padarius viskas ka ash prirasiau dinge. ir sedi it muse kandes…

    sutinku, kad yra ivesta kazhkokia minimali cenzura keismazodziams. taciau ish patirties zinau, jog programuojanmt cenzura neretai yra persistengiama. pvz vienam saite buvau uzhbanintas nes sistema suregavo i zhodi ,,biblija", veliau paishkejo kad panashiai reguoja ir i ,,biblioteka", ,,mesos perdirbimo cech uj" ir manau atrasciau tikrai daugiau tikrai nekaltu tiesa reciau vartojamu zodziu

  21. Pasilinksminimas prieš miegą / 212.122.73.106

    Centai, o ką pagalvotum , jei būtų: "Man sako toks vyras "tu nepyk, bet tu esi toks ir toks", pagalvoju …?

  22. Centas / 85.206.235.118

    Man sako tokia moteris "tu nepyk, bet tu esi toks ir toks", pagalvoju "na ir kvaiša".

  23. Centas to LEMG 82.135.176.30 / 85.206.235.118

    Tokios kaip tu apie kitus kalba tik iš savo patirties. Beveik įklampinai mane į diskusiją apie Lietuvą, bet tai prieštarauja mano principams. Aš žinau, kad iš tavęs mokintis nesiruošiu, nes jau susidariau apie tavo pasisakymus nuomonę.

  24. to to / 82.135.176.30

    to Centas ,
    susidaro ispudis,kad rasineji nesusimastydamas ka rasai,svarbiausia stumti laika a nia ? Sita Kampa skaitau visa bet tu toks mazas ir piktas,ir aklas per
    ilgai uzsibuvai HAIDPARKE parodoje.Nepyk,as jau viska padariau,ka norejau.
    Tokie kaip tu ar esi laisvas,ar supranti kas yra Laisve?Musu Zmones yra Laisvi ir ne tau spresti apie tokius dalykus,tau i paroda.

  25. Centas to LEMG 82.135.176.30 / 85.206.235.118

    Puiku, jeigu linksma skaityti ką rašau. Tavęs tai net neskaitau, nuobodulį keli. Įsidėmėk du dalykus: pirma, viskas ką rašai yra tik tavo interpretacija, antra, čia patarlė vaikams "maža esi, ir pakeisti nieko negali".

  26. to to / 82.135.176.30

    to Centaaas ,
    geras,palinksminai.Mano minciu niekas negali kontroliuoti o itakoti juo labiau.As tave pavarinesiu jeigu rasysi nesamones,tarp siuksliu blogiau atrasti minciu perliukus.Tu tik cituoji kaip boso papuga,ka kiti raso.

  27. Centas / 85.206.235.118

    Vakas meras komentare pasakė "sutinku, velnio politizavimą", o šiandien pamokymai Seimo darbui… Patariu niekam nesigilinti, nes įklipmsite į purvą, kas angliškai reiškia "nespėsite su kitais". Geriau šįvakar siūlau pamiršti Lietuvą ir save. Užsifilosofavote, kai TV ir laikraščiai Jūsų mintis kontroliuoja. Artūras Zuokas ir pats šiandien užsifilosofavo. Aš neraminu, žinau ir mane veikia tai. Velniop, einu parūkyti.

  28. Centas to LEMG / 85.206.235.118

    Tai ką čia veiki pati? Tavęs čia tikrai neprašė rašyti toletinio popieriaus ilgio tekstų kiekvieną dieną tuo pačiu laiku. Dar mane pavarinėsi iš čia, paduosiu į teismą už teisių atiminėjimą neturint tam leidimo. Visai išnaglėjai, moterie!

  29. Vienintelis komentaras is LRT / 88.118.37.31

    TAU 2006.04.03 13:40

    dėl p.Zuoko.Mūsų visuomenė jį tokį pagimdė,todėl ir būkime atlaidesni netgi klystantiems.Gal pasitaisys?Beto jis turi sumanumo,energijos ir didelių užmačių,kartais perdėtų,tačiau dirba,veikia.O kaip veiktų Paviržis,manot geriau?Ne.Kai dėl abonento,tai tokių abonentų pilna visose partijose,kur yra juodosios kasos ir tamsiosios buhalterijos.Didysis JAV gangsteris Al Kaponė vieno bijojo,mokesčių inspekcijos,o mūsų politikai(pvz. Archangelsko rusas) net nesupranta apie ką kalbama.O kur dar virkečiai,kregždės,pumputie nės ir visa nesuskaičiujama nomenklatūra?PILIEČIAI MĄSTYKIME.

  30. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    Iki 2013 Oficiali Lietuva neteks 48 milijardu Litu,tai duokle EBSW sukurtai
    aferistu sistemai uz tai,kad mes istojome i ES , kiek pinigu lieka Oficialiai
    savizudziu Tautai.Tai neisvengiama nes LDDP-LSDP reikalauja islaikyti visas
    privilegijas.Brazausko partijai dar per mazai,kad vietoj Kurimo Lietuvos Ateiti su ES lesomis mums primesti gejai ir ju gynyba,vietoj visu Vertybiu
    net Krikscioniska seima yra paminima,kad Lietuvoje butu gera gejams.
    Baznyciai yra draudziama apginti Seima ir tai grasinimas is musu,Lietuvos Seimo.Gal kas galetu paatalpinti Info,kas darosi Prezidenturoje ir kas trukdo
    reorganizuoti Teisma ? Ar musu Prezidentas yra laisvas priimti sprendimus,
    kaip deklaravo is Seimo tribunos ?

  31. TS / 85.206.4.85

    Kol yra privilegijos ir ne ti Seime, tol kiekvienas Lietuvos pilietis turi galimybe taip pat tureti ir gauti privilrgija uz rinkimus, uz tylejima uz draugiska paroma uz apkalbas uz tikejima pliotkais ir t.t. Tai rodo viena – nebeturime savyje tapatybes su Absoliucios kurejo buties istatymais, kuriu svarbiausias – nevok. O tai reiskia neardyk tvarkos, kurios privalome laikytis. Taigi, velnio pagundos losti, vogti, kombinuoti yra didesne jega uz pati zmogu ir Jursena taip pat. Jurseno protas yra bejegis pasipriesinti senoms senoms tradicijoims. Ko noreti, ir Mazeikiai yra gave is Seimo privilegija pardavineti degalus lietuviams monopolio teise. Tik ar nupirko ta monopoli? Nupirko. Tai kas kasralius, kam pinigai atiteko uz privilegijos pardavima.?

  32. Kminas / 212.122.75.49

    Mikelėnas – Teises fakultete vos ne didziausias kirvukas. Labai daug pas ji civilinio proceso neislaiko…

  33. Algirdas / 85.206.203.121

    Komentatoriai,
    kaip komentuosime aukščiausio teismo teisėjo p. Mikulėno atsistatydinimą ir tuo pačiu buvusių komunistų nenoru atsisakyti privilegijų

  34. Matui, Slikui / 85.206.4.85

    Jie megsta pachano lazdos salduma ir privilegias
    Slikui> as manau, kad Mero rinkimai yra dirbtinai pritraukti prie 172 BK str.. Taciau Teismas ir be to pasake, kad mero veikoje nera irodyta nusukaltimo sudetis. Tamstos pastebejimas ti parodo Jegos strukturu sovietizma, tai yra veikima na prolom, tuo labiau, kad tai daro Dievai Gen prokuratura ir SS/TT
    Juozai, Serelyte yra emocinio orentavimosi zmogus. Tai suformuotas emocinis pagrindas klaidinantis dar ir dabar. Tik negaliu suprasti, kodel Serelyte ta daro?

  35. Reitingai / 193.219.51.234

    Kontroversijų krečiamo Vilniaus mero Artūro Zuoko Liberalų ir centro sąjungos rėmėjų per du mėnesius sumažėjo nuo 4,2 proc. iki 2,5 proc., tačiau nuo 1 iki 2,5 proc. pagausėjo A.Zuoko oponentus subūrusio Lietuvos liberalų sąjūdžio, kuriam vadovauja parlamentaras Petras Auštrevičius, rėmėjų.

  36. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    EBSW sistemos aferistai prasiskverbe i Oficialia Politika issiurbe SAPPARDo lesas,nepasididziavo ir pasigviesino 8 mlrd.Litu skirtus is ES Lietuvai 2004-2006 metais.
    Veikia tik tokios taisykles,kurias jie sukure sau.Tik Lietuvos Runkeliai dar tam jiems susimeta papildomai trecdali is Biudzeto,kad aferistai gyventu dar geriau.Kaip cia "protingai"gaunasi,kad savizudziu Tauta susimeta,kad EBSW aferistai gerai gyventu,savizudziai zudosi,emigruoja,masiskai atsisako atlyginimu padidinimo,pensininkai atsisako padidintu pensiju,kad tik aferistai gerai gyventu ir viskas suplaukia nuomilziui.
    Cia kazkas ne taip,visa Lietuva per tiek laiko turejo klesteti o tapome savizudziu krastu ir visi mokam Duokle EBSW sukurtai sistemai.

  37. studentas / 193.219.160.138

    "ziuriu nieko cia nebus. stokites visi.. "
    http://cha.lt/news.php?extend. 1444

    :)

  38. to to / 82.135.176.30

    Nera viesai zinoma kodel atsistatydino Valentinas Mikelenas nors ivardino trys svarbiausias sprendimo problemas.Jeigu nebus viesumo sios problemos ir liks neissprestos.Ar bus pasakyta viesai,kas trukdo ivykdyti si darba.
    141 Seimo nariai,jie laikinai deleguoti i sia tarnyste,ar isdris buti Seimo nariais ? Ar jie valdys Lietuva kaip diktatoriai.
    Sunki situacija Seime,Marija Ausrine Pavilioniene (koks grazus vardas), pasiryzo Politikus pakeisti iskrypeliais,matyt ir savo Mandata perduos gejui.
    Vien del iskrypeliu tai galejo nesiverzti i Seima,galejo likti ant Backos.
    Ji nusprende kitaip,sita ponia nusprende imti atlyginima is Lietuvos Zmoniu,kad propaguoti iskrypelius.Paksistai uzsuko skandalus Lietuvai, matyt visam penkmeciui uzteks,ismokyti pagal sena (zakalka is DOCCAFo).

  39. Matas / 82.135.172.62

    Vytautui / 195.14.175.34
    2006-04-03 16:51:31
    O ką mėgsta mūsų rašytojai, politologai, filosofai ir šiaip protingi žmonės… ? Na, ir tamsta matyt esi iš jų. Tai ką gi jūs visi mėgstate? Tikriausiai, tik patys save.

  40. Maratas / 81.7.65.190

    Slikas dalba:)

  41. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    VYTAUTUI

    Mėgsta tą Zuoką ,Vytautai, visi mėgsta… Tik prisipažinti bijo… :-)

    Bet kai bus nauji rinkimai – balsuos už A.Zuoką ir rašytojai ir politologai, ir šiaip "filosofai"… Nekvailiai jie, oi nekvailiai… :-)

  42. wytas 2 aha / 82.135.222.196

    turėjo paimt ir užplombavę ateities kartoms laikyt? ar žiūrėt kas ten yra nežiūrėdami?

  43. Vytautui / 85.206.184.37

    Gal tas Zuoko nemėgimas yra tik mados reikalas?
    Pavadinti cinišku, suktu ir begėdžiu daug proto nereikia.

  44. Slikas to Nobt / 85.206.184.37

    Klausimas, ar galima buvo STT tokį straipsnį taikyti.

  45. Vytautas / 195.14.175.34

    ..na nemėgsta mūsų rašytojai, politologai, filosofai ir šiaip protingi žmonės ciniško, sukto ir begėdžio zuoko.. ir ką tu jiems dabar padarysi?.. Gal visus juos vadinkime tiesiog kvailiais ir nesusivokiančiais, ar ne gerbiamieji komentatoriai..

  46. Aha 2 Wytas / 84.240.41.212

    Generalinės prokuratūros užsakyta ekspertizė nustatė, kad kratos metu paimtu iš Rubicon kompiuteriu pasinaudojant vartotojo vardu buvo įeita į kompiuterį ir juo naudotasi 9 dienas, kai kompiuteris jau buvo STT – štai iš kur gimė tas tavo pamėgtas žodis, o tu ir tiki viskuo, ką skelbia skirmantai ar balvonai

  47. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    SLIKUI

    Kažkaip nesusigaudau… Tai balsavo Drėma per Mero rinkimus ar nebalsavo ???

    Tai pirma.

    O antra – nuo viešųjų darbų iki trijų metų laisvės atėmimo už balsavimą.

    Aiškus įstatymo marazmas. Kur ta gradacija, kad čia viešieji darbai, čia –

    3 metai ?

    Už ką ?

  48. Algirdas -Slikui / 193.219.52.158

    Tamsta palietei nuostabią temą — teisėtumas ir minimalios teisinės žinios.
    Šiaip man irgi patinka bandyti aiškintis kai kuriuos dalykus ir dažnai pradedu abejoti ar iš vis aš moku skaityti. Su idomumu lauksiu ,kad gal kas nors ir paaiškins, Galu gale, gal būt paaiškins savivaldybės juristai

  49. Slikas "teisininkas" / 85.206.184.37

    Kažkaip čia pasidomėjau, kokiu pagrindu buvo keliama byla AZ. Kaip teigia pati STT, ji šį tyrimą pradėjo vykdydama Baudžiamojo proceso įstatymą, remdamasi 172 str. dėl trukdymo pasinaudoti rinkimų teise. Čia ir pasidarė įdomu, nes 172 str. yra BK XXVI skyriuje "NUSIKALTIMAI IR BAUDŽIAMIEJI NUSIŽENGIMAI PILIEČIŲ RINKIMŲ TEISĖMS IR LIETUVOS RESPUBLIKOS PREZIDENTO, SEIMO BEI SAVIVALDYBIŲ TARYBŲ RINKIMŲ AR REFERENDUMŲ TVARKAI", ir skamba taip:
    172 straipsnis. Trukdymas pasinaudoti rinkimų ar referendumo teise
    Tas, kas naudodamas psichinę prievartą arba papirkdamas, arba apgaulės būdu trukdė Lietuvos Respublikos piliečiui realizuoti savo teisę rinkti, būti išrinktam arba dalyvauti referendume, baudžiamas viešaisiais darbais arba bauda, arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki trejų metų.

    Bet gi Drėmos atveju, tai nebuvo referendumas ar Prezidento, Seimo ar Savivaldybių Tarybų rinkimai. Čia tik Tarybos nariai rinko savo atstovą (kaip seimūnai renka Seimo pirmininką).

    Gal kas yra labiau išmanantis ir paaiškintų, kaip čia yra?

  50. Pb / 193.219.128.205

    Ar teisybe, kad per teisma bandysite tapti sventuoju ? :)

  51. Juozas / 88.118.37.31

    panelei Renatai

    Kelintą kartą skaitau Jūsų tekstą ir niekaip nerandu esminio punkto diskusijai – ant tiek jis tiesiog moteriškai grakščiai aptakus ir gražus. Kaip ir Jūsų novelės, kurias teko skaityti STILIUJE.
    Teiginiai teisingi, bet jie bendriniai. Iš faktų- teisingas tas apie Turkmėniją. Apie Lukašenką- prieš kelias dienas pats juokiausi, kaip per Baltarusijos TV jis mokė saviškius, kad tie kabinetuose nukabinėtų jo prezidentinius portretus, bet po to vis tik pridūrė -"Na, nebent koks mažas, ant stalo galėtų būti". Tad sutinku, toks paminklas Minske įmanomas.
    Toliau- vėlgi viskas teisinga, tik jokio konkretumo. Lyg galėtum vietoj antros konkrečios pavardės įdėti kitą.
    Juk ne Zuokas lėšas skiria medicinai.Lyg ir nematėm jo mojuojančio žydra vėliavėle kaimuose.
    Nokautuoja paskutinysis tik trijų žodžių Jūsų sakinys, kuris aiškiai parodo teksto vienintelį tikslą.

    Moteriška logika man per sudėtinga.

  52. to to / 82.135.176.30

    to jep ,
    gal nereiketu verkslenti del musu Politiku privilegiju…
    Per 16 metu MGL tepasieke 125 Litu.Sitoks MGL tai geras spyris i uzpakali,kad
    tureti Nora dirbti uz 3 ooo Litu ir pesciam vaikscioti i Seima o po Lietuva Autobusais,kurie nuimti ir nera reisiniu marsrutu i Provincija.(as sutinku su
    MERO teiginiais,isdestytais Temoje).

  53. to to / 82.135.176.30

    Ziniasklaida ir purvasklaida neapsivalys tersdama MERO,p.Arturo Zuoko Varda.Vilniaus MERAS nekuria Istatymu,jis pagal juos gyvena ir dirba.
    Purvasklaida prisiima dar viena Role,jie uzima Politiku vieta,jie dengia
    politikierius,kurie loja ant MERO bet slepiasi nuo atviros Konkurencijos.Ar tai
    dar viena priemone pavogti Laika ? Kiek Laiko,kiek metu reikia purvasklaidai ir politikieriams prideti prie 16 metu jau nugyventu taip,kaip
    dirigavo purvasklaida ir politikieriai ? Sesi metai socdemai ir sitas Seimo
    pirmininkas klimpsta nuo purvo Seimo Kanceliarijoje,NS is Seimo Kanceliarijos padare klampyne kaip pelke.

  54. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Kuo daugiau bus Artūrą Zuoką puolančių – tuo daugiau atsiras ir jį palaikančių.

    Ot tai linksma bus, kai susikaus…

  55. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    O idomu – ar turi ką nors bendro moralė su rašytojo P.Navicko žmonų keitimu kiekvieną mielą pavasarį… :-) Gal su rašymu ir nieko bendro, o gal.. ?

    Na, gal aš čia biskį ir NE Į TEMĄ… Na, o, bet, tačiau… Kažką tai vistiek reiškia :-)

    P.S. Šiaip fainas vyras, bet matyt rinka daro savo…

  56. to to / 82.135.176.30

    Paksistus numete nuo pjedestalo nes jie irgi apgavystes budu tenai,tenai,ten
    uzsiropste.I ka persikrykstijo zydiska purvasklaida,visi parankiniai dirbantys
    uz atlygi vokelyje,vienkartines ismaldos,grubiai tariant uz…apgrauzta kaula.Kiek Ziniasklaidos kontroliuoja paksistai su Almaxais.Kiek laiko jie dergs Lietuva melu? Ziniasklaida nerimsta,kiek purvasklaida dirbs pries Lietuva ir naikins Lietuvius Politikus,kad ikisti "savus" ?

  57. Juozas / 88.118.37.31

    Kadangi esu atsakingas už rašytojos Renatos Šerelytės SAVAITĖS KOMENTARO įkėlimą ČIA, nuoširdžiai prašau visų BLOG’iečių reaguoti tikrai džentelmeniškai mandagiais komentarais.

    Atsiprašau autorės, kad buvau sumaišęs pavardę,spėju kad dažnai ČIA lankotes, nes literatūrine prasme įvertinot AZ plunksną . Būtent plunksną, nes šiaip AZ televizijoje ar radijuje lyg ir nesigirdi.

  58. O cia dar "Bernardinu" Navickui / 84.32.66.123

    Navickui ir kitiems 2006-04-03 13:01 spausdinti

    Navickas irgi rašo komentarus, komentuodamas tai, ką komentavo kiti. Didelė dalis žiniasklaidos minta išėdomis ir kramto tai, ką kiti iš savo vidurių išvėmė. Labai geras to pavyzdys yra su Zuoku ir Drėmos istorija. Esu kartą (tik vienas straipsnis buvo!) skaitęs, berods, lietryty, interviu su Drėma, kur jis labai aiškiai pasako, kad būtent Imbrasas jį terorizavo, girdė ir tampė už skvernų, kad jis pats pasiprašė būti apsaugotas nuo libdukų, ir kad Zuokas ne tik jam nieko blogo nepadarė, bet dar ir gynė. Visa ta istorija apversta aukštyn kojomis, tačiau niekas nenori nė girdėti, kaip ten buvo, o atrajoja libdukų sukurtą istoriją. Zuokas yra labai palankus taikinys, nes nepasiduoda, ginasi (kaip jis drįsta ginti savo garbę ir orumą!) tada dėmesys fokusuojamas į jį, o šešėlių patamsiuose nuolat tą isteriją kurstantys politikai ir jų draugeliai daro, ką nori. Palinkėjimai Navickui. Tamsta esi puikiu stiliumi rašantis žmogus, bet siūlyčiau peržengti siaurus bendrų tendencijų puldinėti emociškai rėmus ir truputį pamąstyti – kam naudinga, kad Zuokas būtų nuolat kedenamas? Ir dar pačiam susidaryti ir peržiūrėti pagrindinių jo kedentojų sąrašą. Įdomus vaizdas susidarytų. Sėkmės.

  59. O cia dar vienas / 84.32.66.123

    is "Bernardinu"
    Šerelyt, nežinai, ką šneki 2006-04-01 14:51 spausdinti

    Kai kurių redakcijų žurnalistai iš tiesų peržengia visas ribas, teršdami eterį ir žmonių, skaitančių laikraščius, sąmonę visokiomis nesąmonėmis pagal agentūros Viena Boba Sakė pranešimus. Zuokas, deja, išties yra auka kai kurių nebaudžiamais pasijutusių "žurnalistų", kurie galvoja, kad užpylus srutų kibirą ant savo artimo galvos gyvenimas pačiam rašeivai pasidarys sotesnis ar gražesnis. Kai kuriems stebuklingu būdu tai ir nutinka, kai rašinėlis labai įtinka apšmeižtojo konkurentui arba apskritai parašomas jojo užsakymu. Vakaruose tokios bylos, kokias dabar iškėlė Zuokas jį šmeižusiems laikraštčiams, yra gan įprastas dalykas. Ten žmonės vistik rašo remdamiesi faktais, o ne skleisdami gandus. Manau, kad ZUokas teisingai pasielgė, paduodamas tiek laiko ant jo lojusias ir visaip dergusias jo vardą ir reputaciją žiniasklaidos priemones. Šiap jau buvo tapusi įprasta praktika, kad žmogus išeksponuojamas per žiniasklaidą, prirašoma nesąmonių, pridedama klaikių nuotraukų ir apsiginti kokiam visai paprastam žmogeliui – jokių šansų. Tikrai gerbiu Zuoką, kad jis atlaikė visą tą šmeižtų laviną, neatsistatydino, kol neįrodė trečiąkart!, kad jis kaltinamas neteisingai, o dabar jau jo valia, kaip toliau elgsis. Būtų atsistatydinęs, taip ir būtų likęs apšmeižtas, kaip koks Andriukaitis, kuris yra doras žmogus, bet kas dabar tuo tiki. Net ir po to, kai teismas atsiprašė neteisingai apkaltinęs. Manau, kad visiškai teisinga, kad visi Zuoką šmeižę laikraščiai parašytų, kad jis yra nepriekaištingos reputacijos ir atsiprašytų. Bet atsiprašyti visada sunkiausia, o pasak graikų išminčiaus, labiausiai nekenčiame to, kurį esame įžeidę.

  60. Cis irgi komentarai prie RS straipsniu / 84.32.66.123

    Is "Bernardinu"
    Kas per blėnys, Šerelyte? 2006-04-03 11:28 spausdinti

    Deja, paties Zuoko per televiziją negirdime ir nematome. Niekas jo ten neįleidžia – neparanku, mat, dar patiks ans tautai, jei per televiziją bus gyvas rodomas. Tai abrozdėlius pakabina ir kažkokius suklastotus "pokalbius" du aktoriai suvaidina. Taigi matome visokias pasakas ir spektaklius apie grafą zuokulą ir visokius gąsdinimus, koks Vilniaus meras negeras. O darbai jojo ką kitą byloja. Štai apie paksių ir knygos rašomos, ir beveik jau jam paminklai statomi, bet kad visokie paksiniai balvonai ir uspackiai tą šmeižtų kampaniją prieš Zuoką pradėjo, o kgbiniai STATUSo draugeliai mockai pratęsė ir pakurstė – tai jau seniai pamiršta. Užuojautos Zuokas turi tikrai daugiau už bet kokį politiką, dar labai seniai, kai studentas būdamas buvo įkūręs Humanistinio jaunimo sąjungą, berods 1988 m., pats skurdžiai gyvenančias šeimas lankydavo ir nešdavo surinktą labdarą skurdžių vaikams. Nes užjautė juos. O Šerelytė "Suokalbyje" girta ant stalo šokdavo su kitais girtais rašeivomis, o užuojauta apskritai nebuvo pažįstamas jausmas jai. Gal tau priminti ir tavo pasibaisėtiną "Šikpuodį"? Šerelyte, žmonių atmintis ilga, o išvadas iš darbų išmintingieji daro, o ne iš apkalbų.

  61. to 2 wytas / 82.135.222.196

    visų be išimties, dėl konkrečių asmenų tai pats pažvelk blaiviom akim ir neapgaudinėk savęs:

    "Žmogus nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko", bet blogiausia kai darantis daro vien klaidas.

  62. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    P.Arturas Zuokas atsisake Mandato i Seima,atsisake nelieciamumo.Laimejo ne sau,laimejo del Vilniaus ir vilnieciu.Vakar vienam Zmogui sakiau,kad jeigu butu tokiu Zmoniu kaip musu MERAS,galeciau rasyti vienodai liaupses iki dangaus,deja nera tokiu Politiku,kuriuos galeciau iskelti.Todel rasau apie Prezidenta ir MERA.Verte Politiko.MERAS gali atsistatydinti,siandien.Ka tai duos Lietuvai,koks nieksas prades tersti paskutini,vieninteli miesta,tvarkoma
    taip kaip turi buti tvarkoma Lietuvos Ekonomika ir Lietuvos miestai.
    Nieksai Politikoje nori pripazinimo bet jie turi tai, ka padare su Lietuva Tarptautineje plotmeje,jie jau turi pasaulio Politiku vertinima.Nieksai turi
    savo "nuopelnus" Istorijai,paskui tokius Politikus ikandin net kaimo motereles spjuvi paleis.Diktatoriams ir kvailiams nieks neraso knygu,juos kaip neisvengiamybe itraukia tik i Istorija,kad parodyti,kad sitaip daryti nevalia.
    Lietuva,klestincia Lietuva sunaikinta,sitie politikieriai jau save naikina.

  63. robis / 84.32.123.164

    del privilegiju.na jos jau seniai buvo,tiksliu buvo visada.tarybiniais laikais tai buvo tarsi priedas prie uzimamos padeties.idomaiu tapo dabar,kai tarpusavyje besidraskydami politikai isviesino seimo kanceliarijos darba.nors visi seniai zinojo kas ten dedasi,bet dabar tarsi sunys pagal komanda fas,eme pulti eilini karta siekdami bet kokiu atveju pasikelti savo populiaruma.ir ypac tas liecia paulauska.zmogus tiek laiko dirbantis seime pirmininku "nusetebes suzinojo"apie ten vykstancius dalykus.jis pirmasis kaip atsakingas uz tai zmogus turi nest atsakomybe uz betvarke.nenustebciau kad remontuojami butai ir kitokios nemokamos paslaugos buvo teikaimos ir seimo nariams-labai jau seimo kancleris itinka seime.na o kaip zmogus gali itikti?per paslaugas uz aciu.
    kas liecia pacias privilegijas.cia seimas niekaip neissirisa,galbut todel kad jam patogiau egzistuot drumstam vandeny.
    gali visiskai panaikint visas privilegijas,paliekant tik nustatyta atlyginima.arba gali sumazint atlyginima ir oficialiai isiteisint privilegijas.taciau turi buti aiskumas kas galima o kas ne.
    ir man visiskai neaisku ko kai kurie asmenys verziasi i seima.na logiskai pagalvojus i seima verzias asmuo verslininkas is savo omones gaunantis 20-30 gabalu/men grynojo pelno.ir jis eina i seima.atsakymas matyt tik vienas-jis tikisis savo bizni pletot su seimo nario pazintimis ir kitais pliusais.

  64. Arturas / 213.164.102.229

    Nieko,tegu raso-paskui skandalas susijes su jumis bus sviezesnis,ir pusti ji bus galima stipriau…

  65. Slikas / 85.206.184.37

    Kodėl toks nusivylimas sklinda iš rašytojų, žurnalistų lūpų dėl AZ neatsistatydinimo iš užimamų postų? Prie nieko taip nesikabina žiniasklaida, keip prie A.Zuoko. Kam reikia iš jo daryti "turkmėnbaši"?

  66. Tęsinys / 85.206.184.37

    Ir tarp mūsų valdžios vyrų atsiranda vos vienas kitas, kuris heroizmą supranta ne kaip gražius žodžius ir demagogiškus demaršus per kaimus ir rajonus, mojuojant žydrų pažadų vėliavomis, o kaip tiesos, garbės jausmą ir užuojautą pažemintam žmogui.

    Kadangi mūsų šiuolaikinio epo veikėjai vadovaujasi kitomis tiesomis ir kitomis moralinėmis vertybėmis, užuojautos iš jų reikalauti ne tik netikslinga, bet ir kvaila. Nes niekas taip nesukietina žmogaus širdies, kaip dideli pinigai ir didelė šlovė. Pripažinimas. (Na, mūsų politikai – ne popso žvaigždės, žodžius „šlovė” ir „pripažinimas” čia puikiausiai pakeistų frazė „bendri interesai”). Žodis „užuojauta” neretam mūsų politikui turbūt prasideda ir pasibaigia kokiu nors padėvėtos labdaros vaizdeliu – skurdžiui numetama tai, ko turtingam nebereikia. Tai, kad turtingas ir įtakingas pasidalytų su vargšu gyvybiškai svarbiais dalykais, gal net protingą įstatymą išleistų – tai neįeina į žodį „užuojauta”. Tai jau yra „interesai”.

    Neseniai per LNK transliuotą „Gerumo dieną” buvo surinkta daugiau nei pusantro milijono litų neišnešiotiems kūdikiams. Vaizdas gražus, dainelės mielos, bet ar kas atkreipė dėmesį į gydytojos neanotologės žodžius, kad valstybė 60 procentų sumažino lėšas, skirtas naujausiai, neišnešiotiems vaikeliams labai reikalingai aparatūrai įsigyti?..

    Kodėl mūsų valstybė nepakeliamą herojiškumo naštą verčia paprastiems piliečiams?.. Negi tam, kad iš skurdo nuolat darytume pompastiškus reginius ir paskui susigraudinę verktume?..

    Kaip bežiūrėsi, bet paprastas Lietuvos žmogus šiandien yra daug sykių herojiškesnis už tuos, kurie deklaruoja heroizmą, bet patys yra kaip tie figmedžiai iš Biblijos – bevaisiai. Tinkami tik iškirsti.

  67. Slikas Juozui / 85.206.184.37

    Pagal piliečių pageidavimus straipsnis iš LRT puslapio:

    Herojiškumas ar interesai?
    Stebint kai kuriuos valstybės įvykius ir kai kuriuos tuose įvykiuose dalyvaujančius žmones, kartais susidaro įspūdis, kad egzistuoja ne tik atskiros, tik tam tikriems asmenims skirtos moralinės kategorijos, bet ir atskiros tiesos. Viena iš jų – „nepakeičiamo žmogaus “ tiesa. Skaitykite Renatos Šerelytės komentarą.

    Nežinia, kas turėjo daugiausia įtakos šios sąvokos susiformavimui – valstybės mažumas, nesena istorinė praeitis ar tautos mentalitetas – tačiau turime asmenų, kurių jokie autoritetai ir jokios moralinės normos iš posto neišvers. Kai pasižiūri į kaimyninę Baltarusiją, kartais į galvą šauna mintis, kad Lukašenka savo poste laikosi taip ilgai dėl to, kad jau yra patikėjęs savo mesianistine misija ir nuo asmeninio susireikšminimo jau seniai neteko sveikos nuovokos ir betrūksta, kad dar pasistatytų auksinę savo statulą Minsko centre ir apsiskelbtų didžiausiu šalies poetu. Kaip kad padarė kitos postsovietinės respublikos – Turkmenistano diktatorius.

    Žinoma, p. Zuokas – ne turkmenbašis ir ne Lukašenka, ačiū Dievui, mums dar nereikia žiūrėti į auksinę jo statulą, per akis užtenka to, ką matome ir girdime per televizorių. Galima būtų tik pridurti, kad išradingos ir netgi metaforiškos Vilniaus mero kalbos iš tiesų pretenduoja į literatūros kūrinio statusą. Ir geriausiai čia tiktų herojinės poemos – jei ne epo!.. – žanras.

    Tiek metų mes, lietuviai, dejuojame, kad esame nevisaverčiai, mat neturime herojinio epo. Tai gal dabar turėsime?.. Tik be herojaus. Nes herojus pirmiausia turi nugalėti save. Nukapoti galvas savo hidroms, o paskui imtis svetimų. Deja, epo neturime, nes nepajėgiame nugalėti savo ribotumo, godumo, polinkio meluoti ir išsisukinėti. Ir tarp mūsų valdžios vyrų atsiranda vos vienas kitas, kuris heroizmą supranta ne kaip gra

  68. Juozas Slikui / 88.118.37.31

    Dėl apgailėtinų aplinkybių negaliu pats to padaryti, todėl drįstu prašyti gerbiamo Sliko- minėtą p.ŠEVELYTĖS komentarą pilnai perkelti čia rimtai diskusijai.

    Gal bendrom pastangom pavyktų "užlaužti" LRT, kad padarytų tiesioginiame eteryje diskusiją tarp AZ ir autorės.

  69. K. K. K. / 212.122.75.49

    …t.y. rodoma per televizoriu…

  70. Kminas K. Kminas / 212.122.75.49

    Atrodo, liaudis eilini karta uzkibo ant populizmo bandeles… Esme – kas rodomas per televizoriu.

  71. LIETUVIAIS,ESAME MES,GIME ! / 82.135.176.30

    to , 213.197.135.190
    negasdink MERO uz komentarus,bent uz mano.Uz savo komentarus as nesiu
    visa ATSAKOMYBE.Jus nezinote ka padare Lietuvai,sutve Politikoje ir Ekonomikoje.Jeigu jie mane pasodins ar sodins rasiu galimybe pranesti Jusu
    visu Ziniai.Kol kas negaliu sitos Informacijos talpinti cia.

  72. analitikas / 213.252.233.45

    PER SESIOLIKA LIETUVOS NEPRIKLAUSOMYBES METU POETAS PESIMISTAS IR POETAS OPTIMISTAS GALEJO SURINKTI MEDZIAGOS DVIEMS KNYGOMS TUO PACIU PAVADINIMU
    LIETUVA-SESIOLIKA NEPRIKLAUSOMYBES METU (KOMEDIJA)
    LIETUVA-SESIOLIKA NEPRIKLAUSOMYBES METU (TRAGEDIJA)
    DEJA BET TOKIA REALYBE, O GYLIAU PAZVELGUS KIEKVIENOJE VALSTYBEJE SAVI DEMONAI IR DIEVAI

  73. analitikas / 213.252.233.45

    Rusijoje, beje retais atvejais ir Lietuvoje, norint visuomenes demesi nukreipti nuo dideliu skandalu, ir socialiniu konfliktu, kuriami netikri skandalai, tuomet paprasti zmogeliai tik ir minta tuometinio skandalo vitaminais.
    Tada visi analitikai, politikai isitraukia i komentaru zaidima, ir rimtais veidais bando demaskuoti blogi :) viskas yra tik zaidimai.

  74. tomas / 85.206.32.245

    kad seime dauguma veltėdžiai tai seniai aišku. Visi turi namukus tokius kur už 4000lt algą sunkoka pastatyti būtų. Aplamai jie jaučiasi ne tautos tarnai ,o Olimpo dievai. Tai gal reikėtų jiems mokėti po 8000-9000lt. bet jokių automobilių, jokių servisų ir tt. Gal valstybė tada sutaupys vieną kitą milijoną . Darbo efektyvumas, naudingumo koficientai valdžios institucijose ko gero nepasiekia minimaliu skaičiukų.

  75. Juozas / 88.118.37.31

    Privilegijos neišvengiamos. Jei mes – visuomenė- būtume pilietinė, kiekviena valdžia senai tas privilegijas aiškiai, skaidriai ir griežtai reglamentuotų. Numatant visus,ar galimai visus praktinius gyvenimo atvejus- jubiliejus, nuvykimą poilsiavieten, vestuves etc. Deja.

    Kaip seimas sprendžia valstybines problemas, matom.
    Prieš kokius 3 mėn. pašiurpau, kai tiesioginiame LRT eteryje D.Kuolys pagavo LRS Užsienio PK-o p-ką Karosą, jog pastarasis nežinojo, jog po kokių dviejų dienų Putinas su Šrioderiu pasirašo sutartį dėl dujotiekio Baltijos dugnu. Pasidarė baisu- šitiek tarnautojų mes išlaikom LRS, URM,VSD,Prezidentūroje ir šitaip pramiegota. Kad panašiai buvo ir kaimynuose- menka paguoda. Baltijos tigrai- tai mes:))
    Arba vėl- kaip dabar politikų svarstomi MN ir JUKOS klausimai.Tikrai ne "Vardan tos,Lietuvos…" Kad tik įgelti, jokio kostruktyvumo.

    Apie žiniasklaidos atsakingumą šnekėti net neverta. O reikia, tik kur? Ar girdėjot šios dienos rašytojos Ševelytės komentarą per LRT?

  76. Slikas / 85.206.184.37

    Gal būtų ne taip pikta dėl tų įvairiausių privilegijų, jei mes, rinkėjai, gautume kokybiškas paslaugas iš tų seimūnų.
    Suprasčiau, kai tokius "atradimus" padarytų koks naujai išrinktas seimūnas, bet kai tas "problemas" iškelia senbuviai, tikrai atrodo kaip elementari "pakazūcha". Man tai atrodo, kad Paulauskas toliau varo savo piarinimo kampaniją. Bet man atrodo, kad jis dėl tos netvarkos Seimo kanceliarijoje turės palikti savo postą (aišku, tai priklausys nuo kitų partijų principinių nuostatų tuo klausimu), juolab, kad lenda ir kitokie neigiami dalykai, pvz., savo partiečių, NS sekretoriato darbuotojų įdarbinimas Seimo kanceliarijoje (sąrašiuką jau pateikiau šiame blog’e). Juk logiškai, Seimo nario padėjėjas turi padėti dirbti seimūnui, o ne šiaip būti įdarbintam Seime ir dirbti partijos būstinėje. Tam tikslui partijos turi naudoti savo, o ne Seimo kanceliarijos lėšas.

  77. PONAS ORANDŽINI BALIONE / 82.135.152.54

    Gal ir pačiam būtų keista išgirsti, kad esi TARNAS ?

  78. jep / 213.164.103.15

    musu valstybes tarnautojams telieka tik pasvajoti apie tokias privilegijas, kurias turi Ispanijos, prancuzijos ar D. britanijos valstybes tarnautojai.. O musu ziniasklaida baigia sudraskyti musiskius uz paskutines, netgi sakyciau, butinas paslaugas..
    Pvz. Pamenu, prisikniso prie Padaigos. Bet negi musu purvasklaida pamirso pasiskaityti, kad tarnybinis automobilis kelionei is darbo i namus ir is namu i darba jam priklauso. O ka darysi, jei tie namai – Kaune? Tipo valstybei pigiau yra isnuomoti buta ir apmoketi uz ji? Nieko panasaus…
    Ziniasklaida be sencaciju nebegali. Bet kuria kaina.

  79. 2 wytas / 84.32.121.221

    O kurio abonento? Gal Galvono?

  80. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Kadangi menamame juodosios buhalterijos sąraše yra virš TŪKSTANČIO įvairiausių trumpinių – tai mūsų laukia dar bent 500 skandalų…

    Nenusiminkit broliai – linksmai gyvensim… :-)

  81. wytas / 82.135.222.196

    taip, tai tėra smulkūs nusižengimai palyginus su abonento skandalu.

  82. Algirdas / 193.219.52.158

    Pradžiai, tik trumpas klausimas — ko veržiamasi į Seimą ?

  83. MIX / 195.22.162.86

    Pavargom ir mes jusu bloge apie tai tarpusavyje diskutuoti (jus vistiek neatsakot), tai kam tas monologas. Prisijungiu prie pastoviu prasytoju ir siulytoju, kad cia 90% laiko ir vietos skirti Vilniaus tvarkymo ir galutines miesto vizijos igyvendinimo. Ar kalbama savivald. kaip bus svarinamas ir grazinamas miestas (gal pavasaris atejo), kaip mes atrodysim vasara, rudeni ar uz metu? Tegu ten seimaciai su prokurorais uzsivercia lapais ir krapais

  84. Na, o, bet, tačiau / 85.206.203.19

    Rimtiems darbams reikia laiko, žinių, užsispyrimo norimam tikslui pasiekti…

    Na, ir žinoti, ko gi iš tikrųjų valstybei reikia. Kokios problemos jos laukia ateityje ir į kurią pusę pasaulis juda. Lietuva turi ne Seimą, o " ponią KOMISIJĄ"…

    O KOMISIJA – tai commission – KOMISINIS SKANDALŲ PARDAVINĖJIMAS … :-)

    P.S. Geros ir saulėtos savaitės visiems.

  85. to to / 82.135.176.30

    Ka dar sugalvos politikieriai,kad nedirbti Lietuvos labui ?