Tikri ir tariami pasitraukimai
2005 - 07 - 18, Pirmadienis 12:38Sveikinu su dar vienos naujos savaitės pradžia. Šiandien ryte atsakiau Audre prisistačiusiai vilnietei į man atsiųstą laišką, kuriame vėl reiškiama nuostaba dėl to, kad neva neklausau Prezidento, o Viktoras Uspaskich „įrodo gilesnį situacijos supratimą, toliaregiškumą ir pagarbą šalies vadovui“. Panašiai, beje, šneka ir kai kurie labiau žinomi nei man parašiusioji Audrė, žmonės. Norėčiau jai išsakytas mintis išdėstyti ir jums. Visų pirma, jei jau norime būti tokie teisingi, pripažinkime, kad V. Uspaskich atsistatydino ne todėl kad to prašė ar reikalavo Prezidentas, jis tokį sprendimą priėmė tik po nepalankių Vyriausiosios tarnybinės etikos išvadų, vėliau sekė ir panašios Seimo komisijos išvados, balsavimo metu patvirtintos ir Seimo daugumos. Jau nekalbant apie visišką painiavą su vienos Maskvos akademijos diplomu. Atsistatydindamas jis tik išvengė dar didesnės bausmės – galimos apkaltos Seime už duotos priesaikos sulaužymą. Ir tai yra didelė moralios politikos pergalė, kuri buvo pasiekta iš esmės dėl itin principingos ir nuoseklios Liberalų ir centro sąjungos bei mano paties laikysenos. Pripažinkime, kad V.Uspakskich gal nebūtų traukęsis net po VTEK išvadų, jei nebūtų iškilusi iki šiol neaiški diplomo istorija, todėl teigti, kad jis parodė gilesnį situacijos suvokimą gali tik tie, kurie tą situaciją traktuoja taip kaip jiems patogu ir kurie ruošia pagrindą buvusio Ūkio ministro sugrįžimui. Tiesiog reikia nuolat kartoti, koks teisingas buvo V.Uspaskich žingsnis, kad pagaliau būtų net pamiršta po kokių faktų jis buvo žengtas. Pradžioje man buvo primygtinai siūloma trauktis, kad tai būtų pavyzdys ir kad man atsistatydinus, pasitrauktų V. Uspaskich, o dabar jau ieškomi nauji argumentai. Ir visai jau nesuprantami atkaklūs siūlymai pasitraukti laikinai, o po to vėl pradėti iš naujo. Išeitų, kad pasitraukimas siūlomas kaip nuodėmių atleidimas, o jas atleidus, galima apsimesti, kad nieko neįvyko. Man tokia logika nepriimtina. Jeigu jau įrodyta, kad buvai kaltas, kad sykį supainiojai viešus ir privačius interesus, sulaužei priesaiką ar pažeidei įstatymus, turi pasitraukti iš politinių postų apskritai. Bet mano atžvilgiu yra palankios VTEK išvados, yra išteisinantys teismo sprendimai, ir yra atkakli puolimo kampanija, kuri pridengiama Prezidentu ir skambiais šūkiais apie moralią politiką. Ir vis tikimasi, kad daug kartų kartojamas melas pagaliau taps tiesa.


2005 - 07 - 19, 21:48
Ačiū.
Js,24
2005 - 07 - 19, 20:50
Nu cia tu man juokingai parasiai siek tiek bet neesme. Galima isivaizduoti kad zuokas tau kox Dievas. "atsiprasau uz pavardes parasyma mazaja raide" :D Kitaminciai bukagalviai ir t.t Primena viena toki lakuna… Gerai kad dar samokslo neizvelgi.
2005 - 07 - 19, 16:13
Tu esi per kvailas gerom lietuviškom mintim :) Nieks kiaulėm perlų nemėto :)
2005 - 07 - 19, 12:26
re : pro-zuokiniam komentatoriam / 2005-07-18 21:19:19
mintis… ic, kaip sakant :P
Js,24
2005 - 07 - 19, 12:24
pro-zuokiniam komentatoriam / 2005-07-18 21:19:19
Pseudo intelektualai… Gal galėtumėte lietuviškai išreikšti savas mintys…
Visi Karaliai Nuogi [jei ka]
Js, 24
2005 - 07 - 19, 11:56
naivuoli, patikek verta "laidoti" – tu daug ko nezhinai… kai suprasi ju klano dydi ir tarptautinius ‘partnerius" tai pirmas atbegsi pas paksistus…
2005 - 07 - 19, 11:47
Blogiausia butu netekti jauno ryskaus lyderio, kuris pagaliau yra ! Sako, kad nepakeiciamu zmoniu nera, – bet keitimo laikas eina (1o – 15 metu), o taisykle nepasitvirtina. Neturim lyderiu – akivaizdu ! Kodel vel isrinktas Adamkus ? Nes DAUGIAU nebuvo ka rinkti. Del to renkames Brazauska / Landsbegi, nesigilinantys – Paksa/Uspaski ir t.t. Pritariu, kad Zuokas klysta, bet ne tiek ir ne taip, kad galetume ji "palaidoti".
2005 - 07 - 19, 11:45
Arturai,
nu Valatka, Voldemaras Adamk-cius, JP kaz-as, – nu mat juos velnias – nu tegu jie klysta ir pan.
Nu pasakyk, cia prie visos Lietuvos = nu nepazhistu as ir nederinau ju veiksmu kaip vilnieciu pionigines pakratyti… draugeliu rubicono jonavieciu pagalba = Janukonio (3 vidurine), Gintelio Jaug. (skaitliuku bizniukas), Linelio Sam. (dalkia, viln energija)…
2005 - 07 - 19, 10:22
aisku kad nereikia is niekur trauktis, kai esi nakaltas. bet ko prezidentas taip prisikabino prie jusu? pasitraukti pasitraukti…
dar del darzeliu norejau paklausti, ukmerges gatves gale statomi didziuliai daugiaauksciu gyvenamuju namu kvartalai, ar ten bus nors vienas darzelis?
2005 - 07 - 19, 8:13
Gyvenu Pavilnyje..vaikai lanko mokykla stoties rajone…Ar tai normalu ? Paaiskinsiu, kad tas teritorijas skyria keli km… Galima butu lankyti mokykla Naujoje Vilnioje, bet ir jas skyria keli km… N.Vilnios seniunija didesne uz , bet kurią kitą seniūniją Vilniaus mieste… Svajoju, kad greitai Pavilnys turės savo seniūniją..mokyklą…polici ją…Kaip visa tai greičiau ivykdžius, kokia iniciatyva reikalinga?
P.S. Vaziuodamas ryte i darbą matau tuos pyplius sedancius i autobusa ir galvoju, kad per daug pavojinga jiems keliauti vieniems taip toli… :(
2005 - 07 - 19, 0:11
P.S atsiprasau uz pavardes parasyma mazaja raide.
2005 - 07 - 19, 0:09
Mind: tas ir yra, kad Lietuvoje daugiausiai gyvena tokie bukagalviai kaip tu, nors Valatkos komentarai ir man patinka, bet zuokas susikompravitaves tikrai nera, visi teismai, visos komisijos kol kas ji isteisino, greiciau reiketu sakyti, kad jis yra sukompromituotas, laikykites pone mere.
2005 - 07 - 18, 23:37
"kuriai vadovauja susikompromitaves asmuo"
Ką ten susikompromitavęs. Kai paklausai tuos telefoninius įrašus… aišku pasidaro, kad čia jau kriminaliniais nusikaltimais kvepia.
Ir nereikia visokių lia lia, atseit "iš konteksto ištraukta"…
Kaip ir su tos pirmosios geldos pirkimu/pardavimu – ponas meras (tikiuosi jau neilgai) nieko daugiau ir neveikia, kaip įstatymus ir visuomenės gyvenimo normas pažeidinėja.
2005 - 07 - 18, 23:12
Valatkos komentarai – jega! Kartais butu galima ir i juos isiklausyti. Mano balsas visad buvo uz liberalus, bet dabar, kol partijaj vadovaujate jus, geriau jau visai nebalsuosiu, negu palaikysiu partija, kuriai vadovauja susikompromitaves asmuo.
2005 - 07 - 18, 21:31
If you’re blue and you don’t know
where to go to why don’t you go
where fashion sits
Puttin’ on the Ritz
Different types who wear a day
coat pants with stripes and cutaway
coat perfect fits
Puttin’ on the Ritz
Dressed up like a million-dollar trooper
Tryin’ hard to look like Gary Cooper (super duper)
Come let’s mix where Rockefellers
walk with sticks or um-ber-ellas
in their mitts
Puttin’ on the Ritz
Have you seen the well-to-doUp and down Park AvenueOn that famous thoroughfareWith their noses in the airHigh hats, and arrow collarsWhite spats, and lots of dollarsSpending every dimeFor a wonderful time
2005 - 07 - 18, 21:19
Ką jūs čia mekenate, jūs ožiai, pseudo intelektualai ? :) Ar nematot, kad karalius nuogas :)
2005 - 07 - 18, 21:08
Mes šiandien su Draugu (jaunuoju dešiniuoju) kaip ir kirtom lažybų, kiek Jūs atlaikysit "vyresniųjų, krivių krivaičių, samsamyčių ir jaunesniųjų (rytuose uodegas įmerkusių (kiek apmaudu, kad sąmoningai) vidutinio amžiaus kolegų" spaudimą, "polit. inžineriją", "kas ne su sumumis, tas prieš mus"… ir kiek ilgai dar aš galėsiu rašyt šiame tinklalapį :)))
Apsidžiaugėm, kad ne Rusija… paskutinis buvo Amžiną atilsi ponas Kiesius (paradox’as internete tik pavardę galima rasti :-/ pandykit: Kiesius Nafta, Kiesius Mažeikiai, Kiesius Nužudytas, Kiesiaus Sūnus, Kiesius Pinčia… Kaip sekas? [neplanavau]). Draugas už, tai, kad ne daugiau 10 m., aš už, tai, kad virš 10 metų Jūs būsite politikoj.
O kaip ir Jūs sakėtė, dabar kas ką…
Js,24
P.S. Sutarėm, kad pergyvensit :)))
2005 - 07 - 18, 20:10
Klausiu gerbiamą Merą!
Kas bus su nerealiu trafiku Pylimo gatve??? Ar pagerės iš esmės jos užterštumas, kada bus Senamiesčio aplinkelis? Apskritai, tai siūlau tarp Gėlių ir Trakų/ Basanavičiaus gatvių palikti tik visuomeninio transporto eismą. Tada atgytų labai simatiškas gabalas Senamiesčio, o gal būtų dar viena "Vokiečių gatvė". Prašau pagalvokite apie tai.
2005 - 07 - 18, 19:50
Labai ydomus straipsnis man patiko.
2005 - 07 - 18, 19:28
Kaip rodo pastarųjų metų praktika, demagogija politinių lavonų atgaivinti nepavyksta. Ponas Artūras kaip politikas mirė daugumai savo partijos rinkėjų.
2005 - 07 - 18, 18:36
Tavo tos trys eilutes tiesiog tviska idomumu. Mokausi mintinai
2005 - 07 - 18, 17:59
eilinis "aš nekaltas nes uspaskichas kaltas" pareiškimas.. atsibodo, artūrai, daraisi nežmoniškai nuobodus. labai nerimtai atrodo "pasiteisinimai" kai kalbi ne apie save, o apie uspaskichą (o nieko kito iš tavęs ir neišgirsi).
2005 - 07 - 18, 17:50
pyle purva ant lansbergio ir nieks neprilipo, pyle ant brazausko ir taip pat nieko,
pila ir ant zuoko ir nieks neprilipo ir neprilims… tikiu faktais o ne gandais… savo kvailais pasipiktinimais tik tersiab bereikalingai erdve… sekmes mere…
vyras ne tas kuris musa, o tas kuris atlaiko. (naz)
2005 - 07 - 18, 17:49
Individas tu protinis invalidas.
2005 - 07 - 18, 17:35
Pasak zuoko viena priezasciu kodel grizo i partijos pirmininko posta, tai kad uspaskich atsistatydino. Paaiskinkit kas nors man logika tokio pareiskimo, nes cia juokingai skamba :D
2005 - 07 - 18, 16:45
kovokim draugai geriau ant lietuvos žemelės su šiuo siaubingu reiškiniu nes darosi koktu gyventi;kaimietiškų pažiūrų žmogai manau trukdo ir gadina orą Kokie variantai galimi?
2005 - 07 - 18, 16:40
O tokio laikrascio "Laisvas laikrastis" negaunat?
Ten pvz. atvirai varoma ant Zuoko, Prezidento, koncervu ir visu, kas pries Viktora…
Galvojat ne uz Jusu pinigus leidziamas?…
2005 - 07 - 18, 16:31
ką tu čia kliedi, kokie išgalvoti įtarimai? Gal tu jo telpokalbių negirdėjai? Juk taip ne kiekvienas bomžas šneka. Tau dar mažai? Tavo AZ žmonės į merus nerinko, tai visų pirma. O kaip jis papuolė į merus, visiems aišku, tik tau, išsižiojusius bežiūrinčiam į zuoko žaptus, apšviečiančius tavo sustingusias smegenėles zuokiniais svaičiojimus, net paskutinis smegenų vingis nejuda…
2005 - 07 - 18, 16:30
Vilniečiui,
Ių kur toks pyktis ir aršumas? ;)
Visų pirma aš nekalbu apie baudžiamąją atsakomybę, ir niekur nekalbu apie teismus apskritai. ČIa plati tema ir daug galima diskutuoti. Juolabiau, Nereikėtų manęs jais gasdinti ;P.
Kaip buvusi liberalų (ir to paties Zuoko) rinkėja išreiškiau savo poziciją ir nepasitenkinimą dabartine liberalų veikla ir jų lyderiu.
O dėl "Vilniaus žinių" – pritariu individui. Pinigų metimas propagandai, kurios mūsų šeima irgi neskaito.
2005 - 07 - 18, 16:28
Klausykit, visuomene, mano pašto dėžutėje vis atsiranda "Vilniaus žinios". Aš jų neužsakiau!!! Aiškiai matosi prozuokiškas propaganda. Leidžia kažkoks "penktas kanalas". Atrodo, kad tai Rubikono investicijos. Jei Rubikono, tai ir Vilniaus biudžeto. Jei Vilniaus biudžeto, tai ir mano. Išvada: aš už savo pinigus sau plaunu smegenis. Juokinga?
Straipsniai: "Vilniaus policijos vadovas baigiamas išguiti iš darbo" (vargšas susirgo, ai ai ai); A.Zuokas grįžo į Liberalų … postą" (… Artūras Zuokas buvo paragintas sugrįžti į partijos pirmininko postą — priminė Brežnevo laikus, kai jį vis kažko Partija prašydavo); "MG Baltic" konkurentams – ELTOS šmeižtas (kiek žinau iš Tomkaus bylos – už šmeižtą galima šiek tiek prisiteisti) ir t.t.
2005 - 07 - 18, 16:14
Klausykit, visuomene, mano pašto dėžutėje vis atsiranda "Vilniaus žinios". Aš jų neužsakiau!!! Aiškiai matosi prozuokiškas propaganda. Leidžia kažkoks "penktas kanalas". Atrodo, kad tai Rubikono investicijos. Jei Rubikono, tai ir Vilniaus biudžeto. Jei Vilniaus biudžeto, tai ir mano. Išvada: aš už savo pinigus sau plaunu smegenis. Juokinga?
Straipsniai: "Vilniaus policijos vadovas baigiamas išguiti iš darbo" (vargšas susirgo, ai ai ai); A.Zuokas grįžo į Liberalų … postą" (… Artūras Zuokas buvo paragintas sugrįžti į partijos pirmininko postą — priminė Brežnevo laikus, kai jį vis kažko Partija prašydavo); "MG Baltic" konkurentams – ELTOS šmeižtas (kiek žinau iš Tomkaus bylos – už šmeižtą galima šiek tiek prisiteisti) ir t.t.
2005 - 07 - 18, 15:57
To Jurga.
Jam nera del ko teisintis. O kaip pasiteisinsi tu linksniuodama tuos pacius perkamos mass-medijos sufabrikuotus, nuvalkiotus ir teismu atmestus kaltinimus? Kaip pateisinsi savo demonstruojama Lietuvos tesimu negerbima? Kaip pateisinsi negerbima tu zmoniu kurie AZ isrinko? Kaip pateisinsi negerbima Zenevos konvencijos ir nekaltumo prezumpcijos. Net jei manai kad "neatsistatydinti" anot taves "nevakarietiska" NETURI JOKIOS TEISES reiksti is naujo kaltinimus, kurie teismu yra atmesti. Padaryk tai viesai ir pati atsidursi teisme. Pazadu.
2005 - 07 - 18, 15:52
Gerb.Mere,kaip Dipolio reikalai?Dabar galbūt nelaikas Jūsų to klausti,bet vis tiek įdomu,ar ši progresyvi idėja vis dar idėjinio lygio,ar daroma kas nors konkretaus(susisiekimo,infrast ruktūros ir kt. projektai)?Ar neužgoš naujojo Vilniaus centro reikalai dipolio projekto,kuris žymiai svarbesnis visai Lietuvai,negu centras buv.Sporto rūmų vietoje?
2005 - 07 - 18, 15:51
Ar ruošiamasi ką nors Vilniuje daryti su vaikų darželių problema? Naujų namų kvartalai dygsta, o vaikų darželių nedaugėja.
Konkrečiai, ką patartumėte Jeruzalės, Baltupių rajonų gyventojams, kurie teturi du darželius, į kuriuos vaikai dar ir iš šiauriamiesčio nukreipiami?
(Žinoma, nekalbant apie tai, kad darželių vedėjos šias problemas sprendžia už atitinkamas asmenines dovanas perpildydamos grupes :( )
2005 - 07 - 18, 15:43
Pagal Zuoką gaunasi Prezidentas durnas, policija durna, žmonės durni ir tik jis vienas protingas lakstydamas po Lenkijas ir plukdydamas drėmas.
2005 - 07 - 18, 15:35
Keistos man visos tos kalbos, kuriomis p. Zuokas teisina savo grizima i partijos vadovus ir neatsistatydinima. O kaip tas principas, kad jei kyla itarimu – atsistatydink? Jaunas jus dar, spesite sugristi i lyderius, jei esate toks nepakeiciamas. Visada buvau uz jus ir uz liberalus, bet jei jus ir toliau laikysites isikibes savo kedes, o liberalai paklusniai vykdys isakymus, per daug nekalbes (ir cia liberalai?), per kitus rinkimus liberalai mano balso nebesulauks…
2005 - 07 - 18, 15:24
Rašyk liaupsinančius komentus ir neblokuos.Kritikuoti draužiama-cenzūra.
Viena tiesa,viena šviesa…ir bulvės sužydės rudenį.
2005 - 07 - 18, 15:17
Tokius kaip tu etikeciu klijuotojus mielai priima i darba "Marijampoles Koncervai" lapeliams ant skarbonkiu klijuot.
2005 - 07 - 18, 15:13
2 šokėja
Atsistatydinti tik tam, kad įtiktų mass-medijos gandu pripampusių tokių kaip tu siaurapročių masei? Geriau jau garbingai priešintis iki galo.
Paskaitykite Delfyje Donskio straipsnį apie pseudoįvykius ir informacinius karus, gal viena kita smegenu vingi dasidursite.
2005 - 07 - 18, 15:11
Sveiki,
Norejau pasiteirauti del komentavimo taisykliu. Perskaiciau as jas jau n kartu ir nesuprantu – as esu blokuojamas, nors mano galva tikrai nera del ko.
Ar cia koks nesusipratimas ar kaip?
2005 - 07 - 18, 15:09
Artūrai,
Smagūs pačio nuotykiai jaunystėje su tuo automobiliu…bet įdomu – kaip tais, kaip suprantu, dar "geležinės uždangos" metais galima buvo kirsti VFR – VDR, VDR – Lenkijos ir Lenkijos – SSSR sienas automobiliu neturint vairuotojo pažymėjimo ?…ir šiaip jau automobilio vairavimas neturint tam teisės kelia rimtą grėsmę ne tik pačiam, bet ir aplinkiniam…Jei dar pridėsime, kad Viza buvo be teisės dirbti VFR – vadinasi dirbote nelegaliai – susidaro rimtų teisės pažeidimų grandinė …
…Tiesa pasakius – toks automobilio perpardavimas anuometinio BK buvo vadinamas "spekuliacija" ir taip pat buvo gan rimtas įstatymų pažeidimas – bet tebūnie tai rezistencinės kovos su "Sovietų" režimu būdas, kaip dabar traktuoti.
Taigi – polinkį pažeidinėti įstatymus turėjai nuo jaunystės… nors baustas nebuvai – bet ar tai įrodo, kad ir įstatymų nepažeidei tuomet ?
2005 - 07 - 18, 14:31
Zuokai, iš kur tavo stiprybė?
2005 - 07 - 18, 14:01
jo ponas mere ir as pamiesau.adamkus lietuvos respublikos prezidentas jums siuncia linkejimus ir siulo atsistatydinti.sekmes
2005 - 07 - 18, 13:54
P.S. Gerb. Mere pamirsau savaitgali jum pasakyti
Sveicarijos Liucernos miesto meras prase perduoti jums kuo geriausius linkejimus ir linki dirbti taip ir toliau.
2005 - 07 - 18, 13:51
Siandien zuokas tikrai negali atsistatydinti kaip vilniaus meras jis yra nepakeiciamas man nuolat tenka dalyvauti ivairiuose uzsienio investuotoju susirinkimuose daugelyje pasaulio saliu ir visur Arturas yra minimas kaip naujos kartos meras ir ir zmogus dirbantis vilniaus miestui jei jis pasitrauktu bijau ,kad daug uzsienio investuotoju taip ir neateitu i vilniu o tuo paciu ir i kitus miestus kai 2000metais Sekspyro viesbuti jis pristatinejo vilniaus miesto vizija daugelis investuotoju ziurejo su pasaipa kiek pamenu net pasaulio banko atstovas.bet tie projektai buvo padaryti na daugelis is ju.
2005 - 07 - 18, 13:48
Man domina ne Jusu vytai nuomone, o A. Zuoko
2005 - 07 - 18, 13:43
Atsakysiu uz A.Z. Todel, mūsų dar ne visai teisineje valstybeje toks veiksmas reiskia saves kaip politiko susinaikinima. Pavyzdys. Teismas isteisino Andriukaiti, Vidziuna, Kvietkauska. Kokias galimybes jie turi gryzti i politika? Tai Rusijoj isbandytas budas sunaikinti konkurentus. Taip galejo atsitikti ir Adamkui, jei Zuoka prieš antra tura butu pasodine bent keletui dienu.
2005 - 07 - 18, 13:37
dediesi laikąsis vakarų demokratijos principų, tačiau, ar taip darai iš tikrųjų, mister15%? Save gerbiantis Vakarų politikas, tavo situacijoj, jau seniai būtų pasitraukęs į ramų privatų gyvenimą ir neerzinęs savo tautiečių, jei juos gerbia. Yra įvairiausių būdų apginti ir išsaugoti gerą savo vardą, bet tu renkiesi patį amoraliausią… Ką tai sako apie tave? Galima būtų išvardinti ilgiausią koloną pačių nemaloniausių žodelių, tik ar tau tas bus naujiena?
2005 - 07 - 18, 12:53
Gerb. A Zuokai Vakaru Europos konsoliduotose demokratijose yra priimtina, kad jei krinta itarimai ant politiko jis pasitraukia, o irodes savo nekaltuma grista atgal i politika svarus, moralei nesusitepes. Kodel jus negalite pasitraukti issklaidyti visas abejones ir sugrizti? Ar jus saisto kazkokie isipareigojimai, kuriuos turite ivykdyti? Kodel taip bijote suspenduoti savo mero kede?
2005 - 07 - 18, 12:46
Ne Uspaschiką reikia kritikuoti,o žvelgti į savo situaciją.Juk partijos reitingai jau politikos užribyje,o remtis teismų rezultatais,taip pat naivu,žinant,kad jie priklausomi…